#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/01/2010 07:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βαθαίνει το ρήγμα μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ

Το χάσμα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ της Τουρκίας και του Ισραήλ όλο και μεγαλώνει, καθώς οι Ισραηλινοί είναι πλέον πυρ και μανία με τις συνεχείς κατηγορίες εναντίον της χώρας τους εκ μέρους του Τούρκου πρωθυπουργού Erdogan. Η τελευταία κρίση αφορά σε μια αντιπαράθεση που έλαβε χώρα στο υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ, όπου κλήθηκε ο Τούρκος πρέσβης προκειμένου να δώσει εξηγήσεις σε σχέση με τις τελευταίες κριτικές του Erdogan, αλλά και με μια  τουρκική τηλεοπτική εκπομπή που απεικονίζει Ισραηλινούς πράκτορες να κρατούν όμηρους  μια γυναίκα και το μωρό της.

Ξεφεύγοντας από το αυστηρό διπλωματικό πρωτόκολλο, οι Ισραηλινοί παρέλειψαν να τοποθετήσουν τη τουρκική σημαία στο τραπέζι και έβαλαν τον πρέσβη να καθίσει σε ένα φανερά  χαμηλό καναπέ.  Έδωσαν μάλιστα οδηγίες στους παριστάμενους δημοσιογράφους να αναφέρουν, πως οι ίδιοι κάθονται σε ψηλότερα καθίσματα. Πέραν των παραπάνω,  από τη συνάντηση απουσίασαν επίσης και οι καθιερωμένες διπλωματικές αβρότητες. Το μήνυμα φάνηκε πως είναι: «Αρκετά ως εδώ», λέει ο ειδικός επί των σχέσεων των δυο χωρών, καθηγητής του πανεπιστημίου Bar-Ilan, Ephraim Inbar. «Ο Erdogan το έχει παρακάνει, μπορεί να μην ήταν σωστή διπλωματική συμπεριφορά αλλά ήταν γνήσια. Το μήνυμα ήταν πως δεν θα ανεχτούμε περαιτέρω κριτικές…», λέει ο καθηγητής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει έντονη διαφωνία μεταξύ των κορυφαίων πολιτικών του Ισραήλ όσον αφορά στην αντιμετώπιση της Τουρκίας, και η πρόσφατη «επίδειξη» μπορεί να έγινε ως αντιπερισπασμός στη σχεδιαζόμενη επίσκεψη στη Τουρκία του Ισραηλινού υπουργού Άμυνας Barak. Σύμφωνα με την εφημερίδα Haaretz, υπάρχει κόντρα μεταξύ του υπουργού Εξωτερικών  Lieberman και του Barak που ηγείται του αριστερού εργατικού κόμματος του Ισραήλ. Η αντιμετώπιση που είχε ο Τούρκος πρέσβης, ήταν σύμφωνα με την εφημερίδα προσωπική εντολή του Avigdor Lieberman. Υπάρχει η αίσθηση πως ο υπουργός εξωτερικών ήθελε να ταράξει τα νερά, λίγο πριν την αναχώρηση για τη Τουρκία του Barak. Από την άλλη πλευρά, ο δημοσιογράφος Semih Idiz της τουρκικής Milliyet αναρωτιέται αν αυτή η κίνηση δεν αποτελεί εμπόδιο στις προσπάθειες του Barak να τα βρουν οι δυο χώρες μεταξύ τους. «Ακόμη και αν πετύχει η επίσκεψη, το ερώτημα θα είναι πότε ακριβώς θα συμβεί η επόμενη κόντρα; Πιστεύω πως οι διπλωμάτες καριέρας προσπαθούν να ελέγξουν τη κατάσταση αλλά υπάρχουν αρκετοί θερμοκέφαλοι… πάμε για κάποιου είδους μόνιμη  διάσταση, διότι ο Erdogan φαίνεται σταθερός στις απόψεις του ενώ  υπάρχουν πολλοί στο Ισραήλ που κρέμονται από τα λόγια του, με μοναδικό σκοπό να ανταπαντήσουν στον ίδιο τόνο. Αυτό σημαίνει πως δεν προβλέπεται λιώσιμο των πάγων σύντομα…».

Ο καθηγητής Inbar επιμένει πως το πρόβλημα δεν είναι με τη Τουρκία, αλλά με τον ηγέτη της. «Εμείς επιδιώκουμε καλές σχέσεις με τη Τουρκία, και μάλιστα θέλουμε και να τις διατηρήσουμε» λέει, «Δεν είμαστε εναντίον της Τουρκίας, αλλά εναντίον του Erdogan».

Η κριτική του Erdogan έχει σκληρύνει κυρίως μετά το πόλεμο της Γάζας το 2009. Πρόσφατα μάλιστα, ο Τούρκος ηγέτης τα έβαλε και με άλλες χώρες που ανησυχούν για τις πυρηνικές φιλοδοξίες του Ιράν, αλλά που δεν μιλούν για το πυρηνικό οπλοστάσιο του Ισραήλ. Σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου, από κοινού  με τον Λιβανέζο πρωθυπουργό Saad Hariri, ο Erdogan τα έβαλε πάλι με το Ισραήλ λέγοντας: «Έχουν δυσανάλογα μεγάλες δυνατότητες και ισχύ, και τις χρησιμοποιούν… Δεν συμμορφώνονται με τις αποφάσεις του ΟΗΕ… Λένε πως θα κάνουν ότι αυτοί θέλουν…». Σε απάντηση των παραπάνω, ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών  εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία καταδίκασε τη σκληρή γλώσσα του Τούρκου πρωθυπουργού: «Το Ισραήλ έχει κάθε δικαίωμα να υπερασπίζεται τους πολίτες του από το τρόμο και τις πυραυλικές επιθέσεις των Hamas και  Hezbollah… Η χώρα μας είναι ευαίσθητη όσον αφορά στη τιμή της Τουρκίας, και επιδιώκει καλές διμερείς σχέσεις, όμως περιμένουμε και ανταποδοτικότητα…».

 S.A.  (Christian Science Monitor)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anetos avatar
    anetos 13/01/2010 08:02:26

    Αν δεν είναι κόλπο και με δεδομένη την θρασυδειλία των τούρκων αλλά και
    Την διπλωματική τους ικανότητα , οι «τολμηρές» κόντρες των τούρκων όποια σκοπιμότητα και να εξυπηρετούν ,πρέπει να έχουν εξασφαλίσει την σιγουριά
    Ότι το πριγκιπόπουλο (Ισραήλ) αλλά και ο Βασιλιάς(ΗΠΑ) είναι τουλάχιστον ημίγυμνοι !

  2. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 13/01/2010 09:49:54

    By way of deception, thou shalt do war...

  3. man8os avatar
    man8os 13/01/2010 11:40:31

    Αυτη ειναι η μεγαλη μας ευκαιρια. Θα ειναι ντροπη μας να την πεταξουμε. Ισως το Ισραηλ να αποφασισει να συνεργαστει μαζι μας αν του το ζητησουμε.
    Ας μην επικρατησει η αραβιτιδα στο ΠΑΣΟΚ. Ας σκεφτουν με βαση το εθνικο συμφερον.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ man8os 13/01/2010 12:58:42

      Το Ισραήλ μας έχει στο τσεπάκι, διότι είμαστε δεμένοι και μέσω ΕΕ και μέσω ΗΠΑ. Άρα μας έχουν σήκω σήκω, κάτσε κάτσε ούτως ή άλλως.
      Δεν συνεργάζεται με κανέναν άλλον πλην ΗΠΑ, οι άλλοι συνεργάζονται με αυτό. Ειδικά λόγω του ότι ιστορικά και πολιτικά δεν μας χωνεύουν και δεν τους χωνεύουμε, δεν θα μας ρωτήσουν, δεν θα μας διευκολύνουν ποτέ. Με τους Τούρκους δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω τι ακριβώς κάνει, πέραν του ότι γενικά προσπαθεί να "τιμωρήσει" την ισλαμόστροφη πορεία τους. Αλήθεια πιστεύεις ότι ο ΓΑΠ έχει "αραβίτιδα"? Βούτυρο στο lehem τους είμαστε.

      • man8os avatar
        man8os @ (Α)θανάσης 13/01/2010 22:16:12

        Πιστευω οτι γενικα πασχουν απο φιλοαραβικη συμπεριφορα.
        Κληρονομια απο τον Αντρεα...

  4. Shalai avatar
    Shalai 13/01/2010 12:52:17

    Ο εχθρός του εχθρού σου είναι φίλος σου.

    Αλλά ποιος έχασε τον κοινό νου για να τον βρούνε τα σαΐνια της ελληνικής δουλοπολιτικής. Που όχι σημαία θα βάζανε, όχι θρόνο θα στήνανε, αλλά στην υποδοχή θα άκουγες απ' τα μεγάφωνα πως "σύνορα η αγάπη δε γνωρίίίίίζει.... πόσο σ' αγαπώ... πόσο σ' αγαπώ !"

    Ώπα !

    • smoking area avatar
      smoking area @ Shalai 13/01/2010 22:12:36

      "Ο εχθρός του εχθρού σου είναι φίλος σου."
      Αρα οι ...Τουρκοι ειναι φιλοι μας?

      • Shalai avatar
        Shalai @ smoking area 13/01/2010 22:41:19

        Ειλικρινά δε ξέρω από πού να αρχίσω με μια τέτοια διαπίστωση.

        Εξαρτάται σμόκιν από πού το βλέπει κανείς.
        Αν εσύ δεν έχεις πρόβλημα που είσαι επαρχία της Τουρκίας, ναι είναι φίλοι σου.

        Αντιθέτως, αν πιστεύεις ότι το Ισραήλ βλάπτει τα συμφέροντά σου επειδή υπερασπίζεται το κράτος του, και κάνει και Διπλωματία δίνοντας όμως παράλληλα και ψήφο στους Άραβες... (ό,τι δε μπορείς να κάνεις εσύ, όπου εσύ βλ. Ελλάντα) οκ, μπορείς να το προσθέσεις και αυτό στη λίστα των 37519084 κρατών που θέλουν να αφανίσουν τον ελληνισμό από τον χάρτη.

        Ενώ το πρόβλημα ακούει μόνο στη μία λέξη: ΙΣΛΑΜ.
        Και είναι στη χώρα σου, και απειλεί τα σύνορά σου, και συνεχίζει να μπαίνει στα εδάφη σου, και δουλειές παίρνει, και σήμερα η Κύπρος, αύριο η Θράκη, μεθαύριο η Ήπειρος, και σε προειδοποιεί το Ισραήλ πως υπάρχει δίκτυο της Αλ Κάιντα στα Βαλκάνια... Και προς το παρόν δεν υπάρχει ειρηνικό ή μη ιμπεριαλιστικό Ισλάμ και αν υπάρχει δεν πολύ ακούγεται ως αντιστάθισμα στη τζιχάντ. Και δεν είναι το Ισραήλ αυτό που φοράει μια ζώνη και ανατινάσσεται φωνάζοντας λίγο πριν πατήσει το κουμπί "θάνατος στους άπιστους".

        Και συ θες άλλα.

        Οκ, απόλαυσε τον μύθο του φυσικού, υγροποιημένου ή σε όποια άλλη μορφή βγαίνει αερίου... και άσε τους υπόλοιπους να πιστεύουν άλλους για "φυσικούς συμμάχους".

        Στον ένα ανεμόμυλο, οι 100 μουσουλμάνοι δώρο. Μιλάμε για χαμπίμπι ευκαιρία. Για λελέλι μη το χάσεις.

  5. Eastrader avatar
    Eastrader 13/01/2010 13:28:10

    Σημερα το Ισραηλ ζητησε συγνωμη απο την Τουρκια.Οι παλιες λυκοφιλιες δεν χαλανε ευκολα

    • ORGANOMENO avatar
      ORGANOMENO @ Eastrader 13/01/2010 13:36:05

      Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΓΚΑ! ΛΥΚΟΦΙΛΙΕΣ!
      ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΛΥΚΟΦΙΛΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ...

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Eastrader 13/01/2010 19:00:08

      είδες ότι τα βιαστικά και συναισθηματικά
      είναι λανθασμένα;
      δε ζήτησε συγγνώμη το Ισραήλ,
      ο συγκεκριμένος απλά έδωσε εξηγήσεις.
      Κάτι που προφανώς δεν ικανοποίησε τους τούρκους...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Jasmin 13/01/2010 19:05:04

        Jasmin/Μήτσο/Φριτζ/Fathme θα αρχίσω να σε συμπαθώ, αν και δεν ξέρω τι μέρος του λόγου είσαι.

        • Ένας Τυχαίος avatar
          Ένας Τυχαίος @ archaeopteryx 14/01/2010 22:38:51

          Απαρέμφατο!

        • Ένας Τυχαίος avatar
          Ένας Τυχαίος @ archaeopteryx 14/01/2010 22:42:19

          @archaeopteryx είναι μέρος λόγου που έχει εκλείψει.
          Απαρέμφατο!

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ Ένας Τυχαίος 14/01/2010 22:49:47

            ποιός είναι απαρέμφατο; ο/η Jasmin;

      • Eastrader avatar
        Eastrader @ Jasmin 13/01/2010 21:37:21

        Ζητησε συγνωμη.Απλα η Τουρκια περιμενει συγνωμη απο ανωτερο επιπεδο.Θελει τον Λιμπερμαν και οχι τον υφισταμενο του.Σε καθε περιπτωση συγνωμη ζητηθηκε.

  6. Factorx avatar
    Factorx 13/01/2010 13:32:44

    Ο δεύτερος στην ιεραρχία της ισραηλινής διπλωματίας Ντάνι Αγιαλόν ζήτησε συγνώμη σήμερα, ύστερα από αίτημα της Τουρκίας, για τον τρόπο με τον οποίο δέχτηκε στο γραφείο του τον τούρκο πρεσβευτή στο Τελ Αβίβ. Ο Ογκούζ Τσελικόκ είχε κληθεί από τον Αγιαλόν προκειμένου να του επιδοθεί διαμαρτυρία για μια --αντισημιτική κατά τους Ισραηλινούς-- τηλεταινία που προβάλλεται από την τουρκική τηλεόραση.

    Σε ανακοίνωσή του που εκδόθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ο Αγιαλόν γράφει ότι "διατηρεί τη διαμαρτυρία του κατά των επιθέσεων στην Τουρκία που έχουν στόχο το Ισραήλ".

    "Ωστόσο δεν είναι στις συνήθειές μου να προσβάλλω πρεσβευτές ξένων χωρών. Στο μέλλον θα διευκρινίζω τη θέση μου μέσω πιο αποδεκτών διπλωματικών οδών", επισημαίνει ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών.

    Σε ανακοίνωση που εκδόθηκε σήμερα, ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου εξέφρασε ικανοποίηση για τη συγνώμη αυτή. "Ο πρωθυπουργός πιστεύει ότι οι διαμαρτυρίες του υπουργείου Εξωτερικών στον τούρκο πρεσβευτή είναι αιτιολογημένες αλλά έπρεπε να εκφραστούν με ένα πιο αποδεκτό διπλωματικό τρόπο".

    Σε συνέντευξή του που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα Χααρέτζ, ο Τσελικόκ δήλωσε ότι "παγιδεύτηκε" από τον Αγιαλόν.

    "Αν ο Αγιαλόν είχε το θάρρος να μιλήσει στ' αγγλικά, θα είχα καταλάβει αυτά που έλεγε και θα είχα αντιδράσει έντονα. Στα 30 χρόνια της διπλωματικής μου καριέρας, ουδέποτε ένιωσα τέτοια ταπείνωση", δήλωσε.

    Ο Αγιαλόν είχε μεριμνήσει να υπάρξει τηλεοπτική κάλυψη κατά την κλήτευση του τούρκου πρεσβευτή Ογκούζ Τσελικόκ, τον οποίο ο Αγιαλόν ταπείνωσε ενώπιον φωτογράφων και δημοσιογράφων.

    Σύμφωνα με ισραηλινά μέσα ενημέρωσης, ο Αγιαλόν ανάγκασε τον διπλωμάτη να περιμένει σε ένα διάδρομο πολύ ώρα πριν τον δεχτεί στο γραφείο του στο κοινοβούλιο. Παράλληλα είχε δώσει εντολή να μην προσφερθεί κανένα αφέψημα στον πρεσβευτή. Αρνήθηκε να τον χαιρετήσει δια χειραψίας κατά τη συνάντηση, ενώ στο τραπέζι του γραφείου υπήρχε μόνο η ισραηλινή σημαία. Τέλος κάλεσε τον Τύπο να καλύψει τη συνάντηση επισημαίνοντας ότι ο πρεσβευτής κάθεται σε κάθισμα χαμηλότερο αυτού του Αγιαλόν. "Το βασικό είναι να φανεί ότι ο πρεσβευτής κάθεται χαμηλότερα σε σχέση με εμάς", δήλωσε ο Αγιαλόν στους εικονολήπτες δύο ισραηλινών τηλεοπτικών δικτύων που κάλυπταν τη συνάντηση.

    Όταν ρωτήθηκε χθες, Τρίτη από το ισραηλινό ραδιόφωνο, ο Αγιαλόν δήλωσε: "Μετά την προβολή αυτής της αντισημιτικής και αντι-ισραηλινής τηλεταινίας, ο υπουργός Εξωτερικών (Αβίγκντορ Λίμπερμαν) και εγώ αποφασίσαμε να αντιδράσουμε, είναι το ελάχιστο που επιβάλλεται στο διπλωματικό πεδίο".

    Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία της επίσκεψης στην Άγκυρα του ισραηλινού υπουργού Άμυνας Εχούντ Μπαράκ την Κυριακή, το διπλωματικό αυτό επεισόδιο μπορεί να εξελιχθεί σε κρίση μεταξύ Ισραήλ και Τουρκίας. Οι σχέσεις των δύο χωρών έχουν γνωρίσει ένταση μετά την καταστροφική ισραηλινή επιχείρηση στη Γάζα πριν από ένα χρόνο.

    Τη Δευτέρα ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε επικρίνει το Ισραήλ τονίζοντας ότι αγνοεί τις αποφάσεις του ΟΗΕ και ότι προχωρεί σε δυσανάλογη σε μέγεθος χρήση στρατιωτικής βίας σε βάρος των Παλαιστινίων.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Factorx 13/01/2010 13:36:51

      Άμα έχεις υπουργό εξωτερικών τον Λίμπερμαν, αυτά συμβαίνουν. Το που τελειώνει η μαφία και το που αρχίζει το κράτος θολώνει...

  7. bananiagr avatar
    bananiagr 13/01/2010 15:23:37

    Δεν θα τα χαλάσουν τόσο εύκολα αυτοί οι δύο. Τι είναι η τουρκική διπλωματία, Ελλάδα να την έχουν γραμμένοι όλοι;

    Παρατηρήστε:

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_13/01/2010_318110

    «Δεν ενδιαφερόμαστε για μία αντιπαράθεση ή μία διένεξη με την Τουρκία»

    «Είχαμε καλές σχέσεις με την Τουρκία εδώ και πολλά χρόνια και σεβόμαστε το τουρκικό κράτος και τον τουρκικό λαό»

    Πολυ καλές σχέσεις, τακίμια ήσασταν μία ζωή στις βρωμοδουλειές της Τουρκίας εναντιον της Ελλάδας, μην αρχίσω τώρα!

    «Αυτό ακριβώς όμως περιμένουμε κι' εμείς, να μας συμπεριφέρονται δηλαδή με αξιοπρέπεια και σεβασμό. Ολα τα θέματα ή προβλήματα που ίσως έχουν μπορούν να αντιμετωπισθούν με τον άμεσο διάλογο, παρόλο που σε ορισμένα ζητήματα δεν είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος»

    Τα δύο κράτη - δολοφόνοι τσακώνονται για το ποιος την έχει πιο μεγάλη. (Την αξιοπρέπεια). Και ο ένας κάνει...υποδείξεις στον άλλο. Είναι να τρελαίνεσαι!

    Μια χαρά θα τα βρούνε αυτοί οι δύο, μην ανησυχείτε καθόλου.

  8. μαρικα avatar
    μαρικα 13/01/2010 15:34:12

    Μην νομιζουμαι οτι θα ανεχωταν κατι τετοιο η Τουρκια ,μαλον σκηνοθεσια ειναι
    ενος πολυ καλου σκηνοθετη που τον λενε Ερντογαν.

  9. bananiagr avatar
    bananiagr 13/01/2010 15:37:46

    Η Τουρκία με το Ισραήλ ποτέ δεν τα χάλασαν και ποτέ δεν θα τα χαλάσουν, γιατί είναι τρομακτικά ίδιοι. Απλά λειτουργεί η αρχή του ''δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν υπάρχουν'' οπότε είναι και λογικό να υπάρχουν τριβές μεταξύ τους.

    Και όπως είχα γράψει για να μη τα ξαναγράφω:

    http://wp.me/pLjud-39

    "........Την παραδέχομαι την τουρκία πάντως. Το φέρνει απο εδώ, το φέρνει απο εκεί, έχει κατορθώσει να είναι κάτι μεταξύ εχθρού και φίλου για Αμερική, Ρωσία, Μ. Ανατολή και Ευρώπη, έχοντας βέβαια και διαχρονικά τις πλάτες των Δυτικών που της φέρονται σαν το κακομαθημένο κ*λόπαιδο που δεν θέλουν αλλά έχουν ή έστω νομίζουν οτι έχουν ανάγκη χρησιμοποιώντας μας σαν καρότο και κυματοθραύστη, ενώ η Ελλάδα για ακόμα μία φορά παραμένει το δήθεν ψευτοπολιτισμένο δουλάκι-σκουπιδοντενεκές της, χρεωμένη μέχρι τα μπούνια, κυριολεκτικά και μεταφορικά, σε όλα τα επίπεδα. Δεν χρειάζεται ρε παίδες να σηκώσετε τα κουμπούρια στον επιθανάτιο ρόγχο εντυπώσεων του Οθωμανιστάν που νομίζει οτι όταν έρθει η ώρα του, η δύση θα το αφήσει να ξαναγίνει ο γίγαντας με τα πήλινα πόδια που φαντάζεται στις ονειρώξεις του ο Νταβούτογλου. Και οι ρόγχοι όμως ζημιά μπορούν να κάνουν, δεν βλάπτει λίγος εθνικός εγωισμός και αξιοπρέπεια όμως, νισάφι. Εντάξει, καταλαβαίνω οτι κάποιοι ερεθίζονται στην ιδέα να γίνει η Ελλάδα παράρτημα της Ασίας νομίζοντας με το ταπεινό τους μυαλό πως αν αυτό γίνει, εκείνοι θα την βγάλουν καθαρή και θα ακούσουν και ευχαριστώ ξεχνώντας πως όταν σκάβεις στον άλλο τον λάκο (στην χώρα σου στην προκειμένη περίπτωση) θα πέσεις φαρδύς πλατύς ο ίδιος μέσα.

    Δεν ντράπηκες ρε Γιώργο τις προάλλες που οι σύντροφοι σου στο ζειμπέκικο σε παρενόχλησαν με τα αεροσκάφη επάνω απο το κεφάλι σου; Κάπως σαν την ρόμπα που ένιωθε ο Καραμανλής όταν κατέθετε το στεφάνι στον Κεμαλ κάτω απο το γεμάτο οργασμική ικανοποίηση βλέμμα της Θοδώρας, όταν την ίδια ώρα οι πολιτισμένες φωνές στην τουρκία που θέλουν απεγκλωβισμό και φωνάζουν κατά της στρατοκρατούμενης αυτής εχθρότητας και θέλουν η χώρα να αντιμετωπίσει τα αμαρτήματα της εναντίον της Ελλάδας και όχι μόνο για να μπορέσουν να προχωρήσουν στο μέλλον, καταπνίγονται πολλές φορές στο αίμα…."

  10. factorx avatar
    factorx 13/01/2010 15:55:24

    Η Τουρκία θα ανακαλέσει τον πρεσβευτή της στο Ισραήλ εάν η διπλωματική κρίση μεταξύ των δύο χωρών δεν επιλυθεί ως το βράδυ, προειδοποίησε σήμερα ο τούρκος πρόεδρος Αμπντουλάχ Γκιούλ σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο NTV.

    "Δόθηκε διορία (στο Ισραήλ) μέχρι το βράδυ. Αν δεν επανορθώσουν, ο πρεσβευτής μας θα επιστρέψει αύριο με το πρώτο αεροπλάνο", είπε ο Γκιούλ στους δημοσιογράφους.

    Νωρίτερα η τουρκική διπλωματία είχε χαρακτηρίσει "ανεπαρκή" την ανακοίνωση με την οποία το Ισραήλ απολογήθηκε για τη μεταχείριση την οποία επεφύλαξε στον τούρκο πρεσβευτή στο Τελ Αβίβ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την προβολή μιας τηλεταινίας που κρίθηκε αντισημιτική από το εβραϊκό κράτος.

    "Βρίσκουμε την ισραηλινή ανακοίνωση ανεπαρκή", δήλωσαν στο πρακτορείο ειδήσεων Ανατολή πηγές του υπουργείου Εξωτερικών από τη Μόσχα, όπου βρίσκεται ο τούρκος υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου.

    Η Τουρκία απαιτεί από το Ισραήλ να ζητήσει συγγνώμη για τον ταπεινωτικό τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκε ο υφυπουργός Εξωτερικών Ντάνι Αγιαλόν στον πρέσβη Ογκούζ Τσελικόλ μπροστά στους δημοσιογράφους, αρνούμενος να του σφίξει το χέρι και αφήνοντάς τον να περιμένει πολλή ώρα σε ένα διάδρομο πριν τον δεχθεί.

    Αργότερα ο Τσελικόλ δήλωσε ότι ουδέποτε στη διάρκεια της 35χρονης διπλωματικής σταδιοδρομίας του δεν είχε υποστεί τέτοια ταπείνωση και τόνισε ότι η Τουρκία απαιτεί μια συγγνώμη.

    Από την πλευρά του ο ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών Αβίγκντορ Λίμπερμαν, από τη Λευκωσία όπου πραγματοποιεί επίσκεψη, κάλεσε την Τουρκία να συμπεριφέρεται στο Ισραήλ "με σεβασμό και αξιοπρέπεια", τονίζοντας παράλληλα ότι η χώρα του δεν επιθυμεί την αντιπαράθεση με την Αγκυρα.

    "Αναφορικά με την Τουρκία, είναι καιρός να αποσαφηνίσουμε τη θέση μας", είπε ο Λίμπερμαν στους δημοσιογράφους μετά τη συνάντησή του με τον κύπριο ομόλογό του Μάρκο Κυπριανού. "Δεν ενδιαφερόμαστε για μία αντιπαράθεση ή μία διένεξη με την Τουρκία".

    "Είχαμε καλές σχέσεις με την Τουρκία εδώ και πολλά χρόνια και σεβόμαστε το τουρκικό κράτος και τον τουρκικό λαό", συνέχισε. "Αυτό ακριβώς όμως περιμένουμε κι' εμείς, να μας συμπεριφέρονται δηλαδή με αξιοπρέπεια και σεβασμό. Ολα τα θέματα ή προβλήματα που ίσως έχουν μπορούν να αντιμετωπισθούν με τον άμεσο διάλογο, παρόλο που σε ορισμένα ζητήματα δεν είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος", πρόσθεσε.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/01/2010 16:00:45

    χμμμ... τι ψήνεται τώρα... τέτοια πράγματα δεν είναι "αυθόρμητα"

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ archaeopteryx 13/01/2010 16:08:20

      Με τον Λίμπερμαν στη μέση, άσε και ένα περιθώριο για απλή σιωνιστική μούρλα. Μάλλον θα αναγκαστούν να το κλείσουν και να ζητήσουν συγγνώμη (και καλά θα κάνουν). Μην νομίζουμε ότι και το Ισραήλ είναι θεός, κάνει και λάθη.

  12. bananiagr avatar
    bananiagr 13/01/2010 16:16:32

    Για μένα είναι φανερό πάντως μιας που ο αγαπητός Φάκτορας έβαλε όλο το δημοσίευμα, πως το Ισραήλ λίγο σαν να αμφιταλαντεύτηκε λεκτικά με την Τουρκία. Το Ισραήλ καλυπτόμενο διαρκώς απο την πατέντα του αντισημιτισμού και έχοντας μάθει να σέρνει την Αμερική (και όχι μόνο) με λουρί δεν έχει συνηθίσει να του ''αντιμιλάνε'' έτσι, οπότε κατα την ταπεινή μου αντίληψη κάπως σαν να έχουν νιώσει άβολα με όλο αυτό. Εγώ επιμένω και κρατάω τις φράσεις παραπάνω, γιατί πιστεύω δείχνουν όχι μόνο την αμηχανία του Ισραήλ αλλά και την παραδοχή τους οτι μέχρι εχθές καλά τα πήγαιναν, και ότι και να λένε θα δείτε που άσχετα απο τις κοκορομαχίες, τα καρπούζια και τα μαθήματα αξιοπρέπειας, κόρακας κοράκου μάτι δεν το βγάζει.

    • nobody avatar
      nobody @ bananiagr 13/01/2010 16:28:30

      8α 8ελες πολυ να ησουν οσο σοβαρο κρατος ειναι το Ισραηλ (ειδες αγαπητε τι συνεβει προσφατα σε περιπτωσεις φοροδιαφυγης)

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ nobody 13/01/2010 16:34:19

        Τι μου ήρθε τώρα, και θυμήθηκα την άτάκα του συνονόματού μου από τον "Παπατρέχα", με το έτερον, το εκάτερον, τα κολοκύθια και το πάτερον...

        • nobody avatar
          nobody @ (Α)θανάσης 13/01/2010 16:39:45

          ο ετερος συνονοματος σου, του οποιου τις αποψεις στο παρον site πολλοι ενστερνιζεστε, ειχε προβλεψει και την αποτροπαια πραξη της ΜΙΤ στην Κυπρο...ή τσαμπα γραφατε για στενες επαφες ...3 τυπου τοσες μερες;

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 13/01/2010 16:49:00

          Ποιός είναι ο έτερος συνονόματός μου?

        • nobody avatar
          nobody @ (Α)θανάσης 13/01/2010 16:51:35

          The Empire Strikes back

          http://www.greekbooks.gr/BooksList.aspx?ListType=6&id=35450

        • nobody avatar
          nobody @ (Α)θανάσης 13/01/2010 17:01:22

          ο κ Στριγας (σ στειλα κ το λινκ, σε περιπτωση που λειπει απ την συλλογη καποιο απο τα βιβλια του Δασκαλου της Μεγαλης Στοας του Μεγαλου Σαλονιου του Ασπρου Δρακου - μιας και ρωτησες τις προαλλες)

          ...δεν σοβαρευομαστε λιγο

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 13/01/2010 17:05:57

          Εμένα κοροϊδεύεις ή τον εαυτό σου ρε φιλαράκο?

          http://www.antinews.gr/?p=30666&cpage=1#comment-383016

          Πάντως έχεις δίκιο:
          Δε σοβαρευόμαστε λίγο λέω γω...

        • Πήλιος Γούσης avatar
          Πήλιος Γούσης @ (Α)θανάσης 13/01/2010 17:08:30

          Α-Θανάση, είσαι οπαδός του Στρίγγα ρε συ; Ετσι εξηγούνται όλα.

        • nobody avatar
          nobody @ (Α)θανάσης 13/01/2010 17:09:40

          παλι εκνευρισμενος εισαι;

          τι εγινε; δεν ηταν καλος ο Macchiatto;

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 13/01/2010 17:49:09

          Καλά, δεν βλέπετε ότι αποκαλώ τον Στριγά αναξιόπιστο, ρε τρολλάκια της καρπαζιάς?
          Καλό το παιχνιδάκι, γελάσαμε, αλλά έλα που έχω υποσχεθεί στον φάκτορα ότι θα μπηχέιβ μαισελφ...

        • nobody avatar
          nobody @ (Α)θανάσης 13/01/2010 18:51:38

          τρολλακια της καρπαζιας...χμμμμ

          αγνοεις βασικους κανονες του διαδυκτιου, αγαπητε

          Οπως προ(σ)καλεσα και τον αρχαιο, αν ποτε αποφασισεις να ερ8εις Γερμανια, pm me

          Δεν ειμαστε ολοι, α(ν)εργοι των 2-3Κ Ευρω

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ (Α)θανάσης 13/01/2010 19:01:41

          αγάπη μου να μην σε στενοχωρήσω, 10 μέρες το μήνα είμαι στο Düsseldorf.

        • nobody avatar
          nobody @ (Α)θανάσης 13/01/2010 19:04:58

          Τρελλο αγορι, 8ες να βρε8ουμε;

          My treat

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ (Α)θανάσης 13/01/2010 19:07:15

          δεν οδηγώ εδώ... έχουμε κόψει τις παροχές (ύφεση)

        • nobody avatar
          nobody @ (Α)θανάσης 13/01/2010 19:12:49

          Στην Γερμανια, χαζουλι - σε ουδετερο εδαφος

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ (Α)θανάσης 13/01/2010 19:14:19

          Εδώ δεν έχω όχημα. Στην Ελλάδα κάτι γίνεται.

        • nobody avatar
          nobody @ (Α)θανάσης 13/01/2010 19:17:21

          Ανεβαινω την αλλη βδομαδα (μαλλον)

          keep in touch

      • bananiagr avatar
        bananiagr @ nobody 13/01/2010 16:38:52

        Μάλλον δεν διάβασες τι έγραψα παραπάνω.

        Απο εκεί και πέρα όμως:

        Εξαρτάται τι τίμημα πληρώνεις για την σοβαρότητα και πολύ σημαντικό, για ποιο τομέα μιλάμε. Σαφώς -όσο και αν ακουστεί ειρωνικό αυτό που λέω (αλλά αφου εκεί έχουμε ξεπέσει)- θα έπρεπε να διδαχτούμε απο το Ισραήλ και την Τουρκία σε θέματα εξωτερικής σοβαρότητας και εθνικού εγωισμού. Τέτοιο θέμα δεν υφίσταται.

        Αν θα ήθελα όμως η Ελλάδα να παραδειγματιστεί απο το Ισραήλ σε κάτι άλλο; Όχι. Σε τι;

        Και υπενθυμίζω οτι αν υπήρχε τέτοια περίπτωση, η Ελλάδα για κάποιους κύκλους θα ήταν ''φασιστική'' ''ρατσιστική'' κλπ, ενώ το Ισραήλ είναι ''περήφανο'' και αν το κακοχαρακτηρίσεις ''αντισημίτης'' και ''ρατσιστής''.

        Κατάλαβες αγαπητέ;

        • yangoolas avatar
          yangoolas @ bananiagr 13/01/2010 16:56:05

          καλώς τον τιραμόλα...

      • Πήλιος Γούσης avatar
        Πήλιος Γούσης @ nobody 13/01/2010 19:18:14

        Ενα τρελλος έρωτας γενιέται. Θα ζηλεψει ο Α-θανάσης αν δεν χαλαρώσετε. Που πήγε; Διαβάζει Στρίγγα;

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Πήλιος Γούσης 13/01/2010 19:50:58

          Calypso lit dans un mou nid au bord de l'eau...

          Και το εννοώ!

  13. bananiagr avatar
    bananiagr 13/01/2010 16:20:36

    FactorΧ άσχετο τελείως με το θέμα αλλά επειδή μπορεί να μην έχεις κοιτάξει τα email σου αυτή την εβδομάδα, ριξε μια ματιά αν έχεις την καλοσύνη και την ευγένεια. Θα εκτιμούσα μία απάντηση. Ευχαριστώ. :)

  14. nobody avatar
    nobody 13/01/2010 16:46:48

    Δεν εχεις αδικο στην αποστροφη σου

    Το Ελληνικο κρατος μπορει ομως να παραδειγματιστει απο την τεχνολογικη καινοτομια του Ισραηλ (clusters, start ups κοκ), τα Πανεπιστημιακα/ερευνητικα του προγραμματα, την βελτιστη αξιοποιηση ισχνων πορων κοκ

  15. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 13/01/2010 19:35:20

    Καλό θα ήταν πάντως να ξανασκεφτούμε το θέμα των σχέσεων Ελλάδας-Ισραήλ. Με βάση το συμφέρον της χώρας. Φυσικά και θα συνεχίσουμε να έχουμε καλές σχέσεις με τον αραβικό κόσμο.
    Αδυνατώ όμως να δω τί κίνδυνο εκπροσωπούν οι Εβραίοι για εμάς ή για ποιο λόγο να υπερθεματίζουμε σε αντι-ισραηλινές διαμαρτυρίες όταν μας ξεφορτώνουν οι καλοί μας γείτονες καραβιές μουσουλμάνων που ο καλός μας GAP θα φροντίσει να "ελληνοποιήσει" προτού ξεκουμπιστεί οριστικά από την ελληνική πολιτική ζωή.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Μάρκο Τ 13/01/2010 20:31:29

      Τους έχουν καπαρώσει οι γείτονες, όμως, δυστυχώς...
      Τι ακριβώς θα μπορούσαμε να τάξουμε στο Ισραήλ για να το δελεάσουμε?

    • anonymous avatar
      anonymous @ Μάρκο Τ 13/01/2010 21:27:53

      Μάρκο Τ

      1) Κυπριακό, έχωσε την ουρά του το Ισραήλ
      2) S-300 έχωσε την ουρά του το Ισραήλ
      3) Πατριαρχείο. Έχωσε την ουρά του το Ισραήλ
      4) Ανατολική Μεσόγειο. Χώνει την ουρά του συνέχεια.

      Συμπέρασμα. Δεν είναι αξιόπιστος εταίρος και συμπεριφέρεται εχθρικά κατά της Ελλάδας.

      Εμείς δεν το χρειαζόμαστε. Αυτό μας χρειάζεται εμάς και την Κύπρο γιατί αν κλάσουν οι Άραβες εμείς θα πρέπει να το ξελασπώσουμε. Είναι στόκοι και δεν το καταλαβαίνουν. Επίσης η πολιτική του έχει στοιχεία πολιτικής αλυτρωτισμού υπανάπτυκτου κράτους. Συμπεριφέρονται ως ερασιτέχνες και αν ποτέ χάσουν τη στήριξη της Αμερικής θα καταλάβουν τα λάθη τους αλλά θα είναι αργά.

      • Jasmin avatar
        Jasmin @ anonymous 13/01/2010 22:02:31

        1947: Η Ελλάδα είναι το μοναδικό δυτικό κράτος που κατα-ψηφίζει μαζί με τους άραβες και τριτοκοσμικούς το ψήφισμα στο Συμβούλιο ΗΕ για τη δημιουργία εβραϊκού και αραβικού κράτους.
        Και μετά να αναφέρω τί; περιπτώσεις ναζιστών: Μέρτεν και Μπρούνερ,
        περιπτώσεις παλαιστινίων τρομοκρατών που τους φυγαδεύαμε επίσημα σε κράτη της αρεσκείας τους;
        την Αθήνα "παράδεισο της τρομοκρατίας" όπως είπε και ο Κάρλος το Τσακάλι;
        Την διαρκή άρνηση για σύναψη διπλωματικών σχέσεων;
        Ακόμα και την συμφωνία που υπογράψαμε το 1994 (δηλαδή πριν την αντίστοιχη του Ισραήλ με τους Τούρκους) την ενεργοποιήσαμε το 1997 και τελευταία στιγμή εμείς ακυρώσαμε την προγραμματισμένη κοινή άσκηση.
        Έπειτα ο αντι-σημιτισμός αποτελεί ατζέντα όλων των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα, από άκρα δεξιά ως άκρα αριστερά, ακόμα και εκκλησιαστικού τύπου...
        Τί να πρωτοθυμηθεί κανείς; Βρείτε μου ένα πρωτοσέλιδο στο Ισραήλ που να βρίζει τους Έλληνες!
        Ακόμα και στην τραγική περίπτωση του τηλε-μαραθώνιου της ΕΡΤ (ΓΣΕΕ και ΥΠΕΞ) για την ανέγερση του κατεστραμμένου χριστιανικού νοσοκομείου στη Γάζα από τον "παλιο"-ισραηλινό στρατό, και λίγο μας έκραξαν. Διότι τόσες ώρες κλάψα από την ΕΡΤ "δώσε κάτι μπάρμπα" και τελικά αρκούσαν 2 Παλαιστίνιοι για να ανακαλύψουν το ψέμα: ότι το χριστιανικό νοσοκομείο της Γάζας και λειτουργούσε κανονικότατα και δεν έπαθε ούτε γρατζουνιά!
        Αυτό δε λέγεται αισχίστης μορφής προπαγάνδα;
        Να λες στους έλληνες ότι ο στρατός κατέστρεψε το χριστιανικό νοσοκομείο; Δηλαδή, να στοχεύεις και στο χριστιανικό αίσθημα αλλά και στο ανθρωπιστικό=νοσοκομείο!
        Πόσο πορωμένος πρέπει να είσαι και πόσο ηλιθίους να θεωρείς τους έλληνες που σε παρακολουθούν και σε πληρώνουν ως ΕΡΤ;
        Και ακόμα εσύ έχεις παράπονο από το Ισραήλ;
        Πες μου κάτι συγκεκριμένο που έκανε το Ισραήλ κατά της Ελλάδας. Αλλά συγκεκριμένο, ούτε φήμες, ούτε συνωμοσιολογική προπαγάνδα...

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Jasmin 13/01/2010 22:13:31

          ορίστε shalai, η απάντηση στο ερώτημά σου.

        • anonymous avatar
          anonymous @ Jasmin 13/01/2010 22:17:17

          Νομίζω ότι το σχόλιό σου δεν απαντάει ευθέως σε αυτά που είπα για το κράτος του Ισραήλ.
          Κατ αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι μίλησα με πολιτικούς και γεωπολιτικούς όρους. Ούτε με όρους διακρίσεων ούτε με ρατσιστικούς όρους.
          Τα συγκεκριμένα στα ανάφερα πιο πάνω. Τουλάχιστον το 2 και 3 είναι ομολογημένα από τους ίδιους.
          Η Ελλάδα φέρθηκε πάντοτε με ανθρωπισμό στους Εβραίους όσο αυτοί υπήρχαν εδώ. Μετά τον πόλεμο την περιουσία των σκοτωμένων στο ολοκάυτωμα την πήρε ο Οργανισμός Διαχείρησης Ισραηλιτικής Περιουσίας και δεν την καταχράστηκε το Ελληνικό Δημόσιο. Άλλη υποχρέωση δεν τους έχουμε. Αυτοί έχουν εμείς όχι.

          Όσο για τους Άραβες δεν είναι φιλοάραβας. Είμαι φιλέλληνας.

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Jasmin 13/01/2010 22:18:35

          Θα ήθελα ειλικρινά να είμαι Εβραίος, και όχι goi, για να μπορέσω να σε υποχρεώσω να σταματήσεις να προσβάλεις τους απανταχού Εβραίους (σημίτες δηλαδή) ταυτίζοντάς τους με τους Σιωνιστές...

          ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ!
          ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Ο ΑΝΤΙΣΙΩΝΙΣΜΟΣ!
          Μια ακραία δολοφονική πολιτική κλίκα που υφάρπαξε την ηγεσία από έναν ταλαιπωρημένο λαό σε καιρούς κρίσης και έκτοτε την διαχειρίζεται με μνημειώδη κτηνωδία, αδιαφορώντας και για τα μη-Εβραίους θύματα που σπέρνει αλλά και για την εγκληματική σπίλωση της ιστορικής εικόνας των Εβραίων που επιβάλλει στον κόσμο με την βοήθεια και των καλοθελητών, αυτοί είναι οι Σιωνιστές, και όσο και να σκούζεις πολλοί Εβραίοι του μάχονται και θα τους μάχονται μέχρι το τέλος.

          • ambrosiac avatar
            ambrosiac @ (Α)θανάσης 14/01/2010 04:04:33

            "Μια ακραία δολοφονική πολιτική κλίκα που υφάρπαξε την ηγεσία από έναν ταλαιπωρημένο λαό σε καιρούς κρίσης και έκτοτε την διαχειρίζεται με μνημειώδη κτηνωδία"

            Ακριβης περιγραφη της Χαμας.

          • (Α)θανάσης avatar
            (Α)θανάσης @ ambrosiac 14/01/2010 08:24:12

            ΚΑΙ της Χαμάς. Συμφωνώ. Αλλά και του άλλου σκυλολογιού που τρέφει και γιγαντώνει την ισχύ της Χαμάς. Σιων-Χαμάς πακέτο κυβερνάνε, χρειάζεται ο ένας τον άλλο.

          • marcuze avatar
            marcuze @ (Α)θανάσης 14/01/2010 13:15:48

            παρακολουθώντας τα σχόλια σου αναρωτιεμαι ειλικρινα, μήπως είσαι εβραιοπουλο τελικά; περιτετμημένο. Μήπως είσαι ντολμές; ή απλώς ησαι ντολμάς;

          • marcuze avatar
            marcuze @ marcuze 14/01/2010 13:17:39

            για τον (αη) θανάση το σχόλιο.

          • (Α)θανάσης avatar
            (Α)θανάσης @ marcuze 14/01/2010 13:47:07

            Αν ευελπιστείς ότι θα μου εξάψεις "αντισημιτικό" μένος, μάθε ότι ψώνισες από σβέρκο. Αν πράγματι παρακολουθούσες τα σχόλιά μου (και όχι μόνον αυτά που ΜΕ σχολιάζουν) θα είχες ήδη δει ότι δεν θα με πείραζε καθόλου μα καθόλου να ήμουν Εβραίος. Διαχωρίζω πλήρως την Εβραϊκή ταυτότητα με την Σιωνιστική ιδεολογία. Άρα ρίξε το παραγαδάκι σου παραδίπλα, εδώ δεν τσιμπάει...
            Προφανώς, αφού το χρησιμοποιείς με απαξιωτικό τρόπο, για εσένα το να είσαι "περιτετμημένος" είναι αρνητικό, όπως και το να είσαι Εβραίος ή Ντοενμέχ...

            Το καταλαβαίνω ότι δεν σας αρέσει να ακούγεται η άποψη αυτή, ότι σας χαλάει τη μερέντα στο ψωμί, αλλά θα αναγκάζεστε να με υφίσταστε όσο με αφήνει ο φάκτορας να μιλάω εδώ μέσα.
            ΑΛΛΟ ΕΒΡΑΙΟΣ, ΑΛΛΟ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ.
            Σ'αρέσει δε σ'αρέσει.
            Είτε είσαι από τη μια, και είσαι πραγματικός αντισημίτης, είτε είσαι από την άλλη και είσαι Ναζισιωνίσταρος.

      • Jasmin avatar
        Jasmin @ anonymous 13/01/2010 23:26:42

        anonymous
        δεν σου απάντησα στα 4 σημεία, διότι έχω πλήρη άγνοια του τί εννοείς :)
        Σου ανέφερα όμως κάποια γεγονότα που εγώ γνωρίζω.
        Ειλικρινά, σε παρακαλώ, επειδή πραγματικά δεν ξέρω τί εννοείς για το Πατριαρχείο
        και τους S-300 μπορείς σε παρακαλώ να με παραπέμψεις κάπου;

        Επίσης, θα σε παρακαλούσα να μείνουμε στο θέμα και να μην πλατιάζεις με γενικολογίες. Και στο λέω με καλή διάθεση.
        Κυρίως γιατί είναι τουλάχιστον άκομψο
        το να μπλέκεις το Ισραήλ με τους έλληνες εβραίους. Οπότε αυτά τα περί "ανθρωπισμού" που έγραψες ήταν εντελώς άκαιρα.
        (Σαν παρένθεση μόνο, για το θέμα των εβραϊκών περιουσιών, θα σου πρότεινα να διευρύνεις τις πηγές ενημέρωσής σου διότι είναι και κομβικό αλλά και οδυνηρό αυτό που έγινε τότε κυρίως στη Θεσσαλονίκη με τις εβραϊκές περιουσίες)

        • Eastrader avatar
          Eastrader @ Jasmin 14/01/2010 13:21:17

          Για τους S-300,σε παραπεμπω στον Παγκαλο.Αυτος ειπε πως σε ταξιδι του στις ΗΠΑ,και σε συναντησεις με τα γνωστα think tank,τα 49 απο τα 50 ειχαν σαν πρωτο θεμα στη ατζεντα τους S300 και την απειλη που αποτελουν για το Ισραηλ.Jasmin δεν χρειαζετε να βγαζεις απο την μυγα ξυγκι.Ενταξει μαζι σου ειμαι.Ειναι οντως βλακωδης και τριτικοσμικος ο αντισημιτισμος και αντιαμερικανισμος σ'αυτην την χωρα.Αλλα και καποιες αληθειες να τις λεμε.

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/01/2010 20:59:57

    Να τι μπορείς να τάξεις στο Ισραήλ: Nα θυμηθείς ότι το ΑΠΘ είναι πάνω από το εβραϊκό νεκροταφείο. Να καλέσεις όσους επέζησαν για reunion στην Θεσσαλονίκη. Εμπορικές συναλλαγές. Απλά και εύκολα. Έχει και πιο δύσκολα...

    • Shalai avatar
      Shalai @ archaeopteryx 13/01/2010 21:09:54

      archaeopteryx says:
      <>

      Για πες, για πες.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 13/01/2010 21:21:33

      τι ακριβώς θέλεις?

    • Shalai avatar
      Shalai @ archaeopteryx 13/01/2010 21:39:43

      @archaeopteryx

      --Έχει και πιο δύσκολα...
      Δεν μου πήρε το κουότ πριν, κράτησε μόνο τις αγκύλες.

      Έδωσες ένα απλό και εύκολο παράδειγμα και είπες έχει και πιο δύσκολα.

      Δηλαδή;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 13/01/2010 21:48:10

      άλλη φορά...

  17. Jasmin avatar
    Jasmin 14/01/2010 13:54:18

    Ο Σιωνισμός ενοχλεί μόνο τους ισλαμοφασίστες και τους ισλαμολάγνους.
    Και αυτό το παραμύθι ότι δήθεν άλλο το ένα και άλλο το άλλο,
    είναι γνωστό και ως εκ τούτου ανιαρό κλισέ.
    Το τί είμαι εγώ, δεν είσαι αρμόδιος για να το κρίνεις.
    Εγώ δεν σε χαρακτήρισα ποτέ. Το μόνο που κάνω είναι να σε "διορθώνω"
    όταν λες ψέματα.
    Εσύ με χαρακτηρίζεις και με προσβάλλεις συνέχεια. Κάτι ενδεικτικό
    για την ολοκληρωτική νοοτροπία σου.
    Οπότε ξερίζωσε πρώτα τη χούντα από το κεφάλι σου και έπειτα τα ξαναλέμε.
    Αρκετά μας έχει ανεχθεί ο Φάκτορας/οι Φάκτορες

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Jasmin 14/01/2010 21:04:03

      Επειδή δεν είναι σαφές σε ποιόν απευθύνεσαι, αλλά έχω λόγους φυσικά να θεωρώ ότι απευθύνεσαι σε εμένα, σου λέω τα εξής:

      Όσο ο ναζισμός ενόχλησε μόνο τους Εβραίους, άλλο τόσο ο σιωνισμός ενοχλή μόνο τους "ισλαμολάγνους". Πρόκειται για την ίδια ακριβώς ιδεολογία φορεμένη σε άλλο λαό.

      Δεν είπα πουθενά ψέμματα, σε αντίθεση με εσένα που κυριολεκτικά μας φλόμωσες.

      Πότε ακριβώς σε πρόσβαλλα?

      Ε, όχι και χούντα στο κεφάλι μου, αγαπητέ. ΕΣΥ επιθυμείς την φίμωση των απόψεων που φέρω, με μεθόδους του Αρχιδασκάλου του Σιωνισμού Γκαίμπελς, μάλιστα...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Jasmin 14/01/2010 21:14:25

      Επίσης, μπέρδεψες τα καπελάκια? Απαντάς ως Jasmin σε ένα σχόλιό μου προς τον χρήστη marcuze?

      O_o

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Jasmin 14/01/2010 21:18:56

      Ρεσιτάλ έδωσες πάλι (Α)θανάση!
      "Ο Αρχιδάσκαλος του Σιωνισμού ήταν ο Γκαίμπελς"
      Ωραία αναθεωρημένη ιστορία. Τί την κατηγορείς λοιπόν την Δραγώνα;
      Τα θύματα μετά από 65 χρόνια γίνονται θύτες;
      Μαζί με τη χούντα, αφαίρεσε και τον ναζισμό από τον εγκέφαλο.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Jasmin 14/01/2010 21:50:06

      Τι ακριβώς δυσκολεύεσαι να καταλάβεις?
      Είναι ένας σκληρός κόσμος, ξέρεις... Μπορείς να στείλεις ένα γράμμα διαμαρτυρίας στη κυβέρνηση του Ισραήλ αν δεν σου αρέσουν οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί. Αλλά με το να στρουθοκαμηλίζεις δεν θα αλλάξεις την πραγματικότητα...
      Αν θέλεις να αλλάξεις το γεγονός ότι χρησιμοποιούνται γκαιμπελικές τακτικές από το Ισραήλ ένωσε τη φωνή σου με τις χιλιάδες των έντιμων αντιφρονούντων Εβραίων ανά την υφήλιο...

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Jasmin 14/01/2010 21:58:20

      (A)θανάση,
      αφού συμπάσχεις τόσο πολύ,
      γιατί δεν πας στην Γάζα;
      Ξέρεις πόσοι ευρωπαίοι μας είχαν στηρίξει στον εθνικο-απελευθερωτικό μας αγώνα;
      Μέχρι και τα "Ελληνικά Χρονικά" ο Μάγερ τα είχε πρωτο-εκδώσει στο Μεσολόγγι.
      Εννοώ, ότι και άκαπνοι (ανίκανοι να πολεμήσετε)
      να είστε, όλο και κάτι θα βρείτε να κάνετε.
      Αλλιώς, όλα είναι κούφια λόγια. Συμμετέχεις και εσύ με την ανοχή σου στην "εθνοκάθαρση" του "σιωνιστικού" κράτους...
      Για αυτό: Στη Γάζα, αδελφές μου, στη Γάζα

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Jasmin 14/01/2010 22:12:33

      Το γεγονός ότι αντιδράς τόσο σπασμωδικά και παράλογα σε απολύτως λογικές και εύκολο να γίνουν κατανοητές διαπιστώσεις, με κάνει να υποθέτω ότι ίσως να υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα που να σε δικαιολογεί πλήρως. Λυπάμαι ειλικρινά αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, και θα σε συμβούλευα να αποφεύγεις την συμμετοχή σε συζήτηση που σε ταράζει τόσο ώστε να χάνεις την δυνατότητα για λογικό ειρμό.

      Αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο και απλά σπάζεις πλάκα όντας τελείως άσχετος με το θέμα που (υποτίθεται ότι) συζητάμε, (δηλ κατά το κοινόν "τρολλιάζεις") μάλλον είναι πλέον ανιαρό ακόμα και για σένα.

      Αν τέλος ισχύει το (απευκταίον) να επιδιώκεις απροκάλυπτη και "ξερή" σιωνιστική προπαγάνδα, παραδειγματίσου από το γεγονός ότι δεν υπάρχει πρόθυμο ακροατήριο για τέτοια πραμάτεια εδώ.

      Νομίζω ότι σε κάθε περίπτωση μια αλλαγή nick και τακτικής θα αποδώσει περισσότερα...

    • Πήλιος Γούσης avatar
      Πήλιος Γούσης @ Jasmin 14/01/2010 22:12:52

      Αστονα εδώ να μας διασκεδάζει και να φυλάει τα μπόσκα. Που να τρέχει στη Γάζα χειμωνιατικα;

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Jasmin 14/01/2010 22:14:06

      Πέρα απο αγράμματος ο Μητσος το troll ειναι και υπέρμαχος τού Σιωνισμού,καί μας λεει ψευδέστατα πώς ο Σιωνισμός ενοχλεί μόνον τους ισλαμολάγνους και τους ισλαμοφασίστες..

      Το φασιστοειδές ως νέος Γκαίμπελς ριχνει παντού λάσπη.

  18. Jasmin avatar
    Jasmin 14/01/2010 21:36:14

    Πολύ ωραίο άρθρο!
    Συμφωνώ 100%,
    όχι στο περιεχόμενο,
    αλλά ως πρόταση.
    Αmi du peuple, καλό ταξίδι και γρήγορα πλώρη για τη Γάζα.
    Ας μην είμαστε αγνώμονες. Πόσοι φιλέλληνες πολέμησαν στο Μεσολόγγι, στη Ναύπακτο, σε όλη την Ελλάδα;
    Κάντε το ίδιο και μη μένετε στις απειλές.
    Άντε με το καλό! Και μόνιμα! όχι ένα ταξιδάκι-ξεπέτα, φιλοξενούμενοι της Χαμάς σε κυριλέ ξενοδοχεία.
    Όλοι του Free Gaza να μαζευτείτε εκεί μόνιμα, να ρίχνετε ρουκέτες στο Ισραήλ, να ευχαριστιέστε.
    Δραγώνα, Κουράκης, Αμμανατίδου, γενικά όλος ο ΣΥΡΙΖΑ και μερικοί του ΠαΣοΚ, έχετε ένα καθήκον στον λαό της Γάζας. Εμείς τί να κάνουμε; Θα λυπηθούμε που θα σας χάσουμε αλλά θα κάνουμε την καρδιά μας πέτρα...
    Μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι καλό ταξίδι! (Και μην μας γράφετε)

    Υ.Γ. Όσο για την "ηλικιωμένη γυναίκα που έχει επιζήσει του Ολοκαυτώματος και ονομάζεται Χίντι Επστάιν" δε νομίζω ότι είναι ηθικά σωστό να αυτο-ονομάζεται επιζών, ενώ οι γονείς της την είχαν φυγαδεύσει με ασφάλεια στην Αγγλία, όπως και άλλοι γονείς τα παιδιά τους προκειμένου να τα σώσουν. Όσο δηλαδή είναι "επιζών" η Hedi, άλλο τόσο είστε και εσείς στο πλευρό της Γάζας. Μόνο φτηνά λόγια για να εκτονώνετε το Μίσος σας...
    http://www.kindertransport.org/

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Jasmin 15/01/2010 02:08:46

      Το δυστυχημα είναι πώς μέ τά ερασιτεχνικά νομοσχέδια γιά τούς μετανάστες μπερδεύονται ρατσιστές κατά τών Μουσουλμάνων που τους χαρακτηρίζουν συλλήβδην ισλαμοφασίστες,οπαδοί τού Πολέμου τών Πολιτισμών ,ακροδεξιοί πού ονειρεύονται την Ελλάδα Ισραήλ και φανατικοί εναντίον ολων τών μεταναστών..
      Αυτό ειναι το μεγάλο δυστύχημα σε ολη αυτή την ιστορία..
      Οπότε χώνονται και ακραιφνείς οπαδοί τού ημι-φασιστικού κράτους τού Ισραήλ πού ευοδώνουν και υποδαυλίζουν τον ρατσισμό ορισμένων γιά τους Μουσουλμάνους γενικά..
      Οσο το ΛΑΟΣ κάνει πολιτική στην Ελλάδα θα εμφανίζονται αυτά τά θολά φαινόμενα ...
      Δεν ανήκω ούτε σε αυτούς που θέλουν να εξοντώσουν τούς μετανάστες,ούτε σε αυτούς που πιστεύουν οτι εκμεταλλεύτηκαν την Ελλάδα,αλλά αντιθέτως πώς χιλιάδες Νεοέλληνες μαζι με το μεγάλο κεφάλαιο τούς εκμεταλλεύτηκαν δεόντως ,μέσω τής μαύρης και ανασφάλιστης εργασίας..
      Το κόλπο ήταν και είναι να στραφούν οι αυτόχθονες κατά τών ΄ξένων΄και το ανάποδο..
      Και δυστυχώς λόγω τών ερασιτεχνισμών της Κυβέρνησης,αλλά και τής ανυπαρξίας της Αριστεράς,που δεν αντιμετωπίζει κατάματα το πρόβλημα,εμφανίζεται μεγάλο μίσος κατά τών μεταναστών..
      Παλιότερα ήσαν οι Αλβανοί,τώρα η επίθεση γινεται στούς Μουσουλμάνους γενικώς και αορίστως.
      Και εσύ κυρία Jasmin ως γνήσια ακροδεξιά υποδαυλίζεις αυτό το μίσος προς τούς Μουσουλμάνους ποντάροντας στον φόβο που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα απο την αλόγιστη λαθρομετανάστευση...
      Μήπως σε βολευει κάποια ΄Τελικη Λυση΄γιά τούς γκετοποιημένους αυτούς ανθρώπους??

      Ασε τον Mahler ήσυχο...Δεν σού αξίζει να τον πιάνεις στο στόμα σου..

      Την μεγάλη ευθύνη την έχει η παρασιτική ελληνική αστική τάξη πού χρησιμοποίησε δεόντως τους μετανάστες εδώ και χρόνια,αλλά κατά τά άλλα εδώ πέρα αυτο πού κυριαρχεί είναι η ΄πολεμική διάθεση΄κατά τών καταφρονεμένων ,λές και αυτοί φταίνε για τα δεινά τους...

      Να υπάρξει περιορισμός τών μεταναστών,αλλά μακριά απο μένα οι κραυγές γιά τούς κακούς Μουσουλμάνους γενικώς.
      Να μου λείπει αυτή η ρητορεια που ρέπει προς την ακροδεξιά και σπέρνει μονον τον φοβο και το μίσος και καμιά ουσιαστική λύση..

  19. stelios avatar
    stelios 14/01/2010 21:59:31

    Jasmin,
    ευτυχως υπαρχουν Ισραηλινοι και Εβραιοι εν γενει που σωζουν την χαμενη τιμη του πιο κοντινου στο Χιτλερικο προτυπο Κρατους της εποχης μας,του Ισραηλ.
    Ριξε μια ματια και μετα πηγαινε να πιεις κανα ποτηρακι στην υγεια των Ναζι
    με το αστρο του Δαυιδ:
    http://www.youtube.com/watch?v=4f5xU5UGYpM
    http://www.youtube.com/watch?v=8PCmNHkDAEg&feature=related
    http://www.youtube.com/results?search_query=what+israel+doesn%27t+want+you+to+see&search_type=&aq=0&oq=what+isra
    Ισως προσωπικοτητες σαν τον Μπαρεμποημ να ειναι ντροπη για τα κριτηρια σου.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ stelios 14/01/2010 22:35:58

      Εγώ δεν απαντώ πλέον, διότι σέβομαι τον χώρο που με φιλοξενεί.

      Το μόνο που θα πω είναι ότι εάν σας ενδιαφέρει τόσο πολύ η Γάζα,
      μπορείτε να πάτε ελεύθερα.
      Όλα τα υπόλοιπα, είναι απλώς λόγια που δείχνουν ένα αβυσσαλέο μίσος προς ένα κράτος που ουδέποτε μας έχει ενοχλήσει
      και κυρίως ένα βαθύ κόμπλεξ για ένα κράτος που παρά τους υπερ-πολλαπλάσιους εξωτερικούς εχθρούς, παρά το ότι είναι διαρκώς ουσιαστικά υπό πόλεμο, καταφέρνει όχι μόνο να επιβιώνει, αλλά να μεγαλουργεί σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.
      Και το "κακό" Ισραήλ ήδη έστειλε βοήθεια αλλά και συνεργεία διάσωσης στην Αϊτή.
      Έτσι ήθελα να είναι και η δική μου χώρα. Αλλά αυτό προϋποθέτει σκληρή δουλειά και θυσίες. Θα χαλαλίζαμε ποτέ εμείς τα κοριτσάκια δυο χρονάκια από τη ζωή μας για να πάμε στρατό; Εδώ και αυτοί που πάνε, οι μισοί τουλάχιστον ψαχνόντουσαν για βύσμα...
      Έχετε δίκιο που μισείτε το Ισραήλ: Καλύτερα να μην υπάρχει για να μη μας υπενθυμίζει πόσο ανίκανοι είμαστε. Όλοι εμείς που μας παρέδωσαν μια πατρίδα ωραία και ελεύθερη και την μετατρέψαμε σε αφγανο-πακιστανία

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ stelios 14/01/2010 22:44:19

      Και εγώ δεν απαντώ πλέον:

      -Κανείς δεν είπε να εξαφανιστεί το Ισραήλ, νομίζω. Απλά να αρχίσει να σέβεται λίγο το διεθνές δίκαιο και τα ανθρώπινα δικαιώματα.

      -Κανείς δεν εξέφρασε μίσος κατά του κράτους Ισραήλ, αλλά κατά της διεστραμμένης κυβέρνησής του.

      Και, για όνομα του Θεού, κάποτε, α π ά ν τ α και σε κάτι

  20. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 14/01/2010 22:12:25

    Jasmin says:
    14/01/2010 at 1:54 pm

    Ο Σιωνισμός ενοχλεί μόνο τους ισλαμοφασίστες και τους ισλαμολάγνους.

    ΠΕΡΝΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ.
    ΚΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΕ ΒΓΑΛΑΝ ΣΤΟ ΚΛΑΡΙ..

  21. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/01/2010 22:17:47

    Βρε παιδιά... σοβαρά άγχεστε για το Ισραήλ και την Γάζα... Ούτε οι μέν θα μας ...δανείσουν ούτε οι δέ. Έχουν τα δικά τους.

  22. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 14/01/2010 22:42:46

    Αχ, ρε Ατράκτορα,σχολή άφησες!

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 15/01/2010 01:20:32

    Horowitz,Heifetz,Horenstein,Barenboim,Milstein και αλλοι Εβραιοι τής Μουσικής Τέχνης(αναφέρω μονον την μουσικη για παράδειγμα,υπάρχουν και άλλα πολλά) ,τίμησαν με την παρουσία τους σε αυτή την γή τον παγκόσμιο πολιτισμό...
    Οταν τογραψα και χτές στον ΄Μήτσο΄κατάπιε την γλώσσα του.Μπερδευτηκε που κάποιοι ΄αντισημίτες΄,οπως τους χαρακτηριζει,τούς τιμούμε και τούς ευγωνμονούμε γιά οσα προσεφεραν στην ανθρωπότητα....
    Μάλλον δεν τούς ειχε υπόψιν του ή τούς πέρασε γιά Αραβες.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Σπύρος 15/01/2010 01:29:25

      Μην ξεχάσεις και τον Felix Mendelssohn, ο οποίος ήταν εγγονός του Moshe Mendelssohn, φιλοσόφου του οποίου οι ιδέες θεμελίωσαν την Haskalah

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Σπύρος 15/01/2010 01:35:11

      αν και μπορεί να μην σου κάνει, διότι οι γονείς του είχαν προσηλυτιστεί στον λουθηρανισμό νομίζω.
      ή και τον Mahler, αν και αυτός είχε προσηλυτιστεί στον καθολικισμό... Χμ, Offenbach - τί λες;

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Σπύρος 15/01/2010 01:41:54

      Γιατί να περιοριζόμαστε στους μουσικούς?
      Να μερικοί ακόμα...


      Το κείμενο που ακολουθεί δημοσιεύτηκε ως επιστολή στον Γκάρντιαν τις 10 Ιανουαρίου 2009 και στο σάιτ του Monthly Review

      Ολοι οσοι υπογράφουμε είμαστε εβραϊκής καταγωγής. Όταν αντικρίσαμε τα νεκρά και ματωμένα κορμιά των μικρών παιδιών, την έλλειψη νερού, ηλεκτρισμού και τροφίμων, μας ήλθε στο νου η πολιορκία του γκέτο της Βαρσοβίας.
      Όταν ο Dov Weisglass,σύμβουλος του ισραηλινού πρωθυπουργού Ehud Olmert δήλωνε ότι θα υποβάλλει τους κατοίκους της Γάζας «σε δίαιτα» και ο υφυπουργός Αμυνας,Matan Vilnai,ότι οι Παλαιστίνιοι θα έπρεπε να υποστούν «ένα μεγαλύτερο ολοκαύτωμα», μας θύμισαν τον γενικό κυβερνήτη της κατεχόμενης Πολωνίας,Hans Frank, όταν μιλούσε για «θάνατο από πείνα».
      Ο πραγματικός λόγος της επίθεσης στη Γάζα είναι ότι το Ισραήλ θέλει να τα βρίσκει μόνο με τους Κουίσλιγκ παλαιστίνιους. Το μεγαλύτερο έγκλημα της Χαμάς δεν είναι η τρομοκρατία αλλά η άρνηση της να γίνει πιόνι στα χέρια του καθεστώτος της ισραηλινής κατοχής στην Παλαιστίνη. Η απόφαση του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τον προηγούμενο μήνα, να αναβαθμίσει τις σχέσεις της με το Ισραήλ, χωρίς να θέσει καμία συγκεκριμένη προϋπόθεση για σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την επιθετικότητα του Ισραήλ.
      Ο χρόνος κατευνασμού του Ισραήλ έχει παρέλθει προ πολλού. Σαν πρώτο βήμα η Μεγάλη Βρετανία θα πρέπει να αποσύρει τον πρέσβη της από το Ισραήλ και, όπως έγινε και με το απαρτχάιντ στη Νότιο Αφρική, να ξεκινήσει μία εκστρατεία μποϊκοτάζ, να ακυρωθούν οι όποιες επενδύσεις έχουν γίνει ή πρόκειται να γίνουν σ’ αυτή τη χώρα, και να της επιβληθούν κυρώσεις.



      Ben Birnberg, Prof Haim Bresheeth, Deborah Fink, Bella Freud, Tony Greenstein, Abe Hayeem, Prof Adah Kay, Yehudit Keshet, Dr Les Levidow, Prof Yosefa Loshitzky, Prof Moshe Machover, Miriam Margolyes, Prof Jonathan Rosenhead, Seymour Alexander, Martin Birnstingl, Ruth Clark, Judith Cravitz, Mike Cushman, Angela Dale, Merav Devere, Greg Dropkin, Angela Eden, Sarah Ferner, Alf Filer, Mark Findlay, Sylvia Finzi, Tessa van Gelderen, Claire Glasman, Ruth Hall, Adrian Hart, Alain Hertzmann, Rosamene Hayeem, Anna Hellmann, Selma James, Riva Joffe, Yael Kahn, Michael Kalmanovitz, Ros Kane, Mark Krantz, Bernice Laschinger, Pam Laurance, Beryl Maizels, Helen Marks, Martine Miel, Diana Neslen, O Neumann, Susan Pashkoff, Hon. Juliet Peston, Renate Prince, Roland Rance, Sheila Robin, Ossi Ron, Manfred Ropschitz, John Rose, Leon Rosselson, Michael Sackin, Ian Saville, Amanda Sebestyen, Sam Semoff, Prof. Ludi Simpson, Viv Stein, Inbar Tamari, Ruth Tenne, Norman Traub, Eve Turner, Tirza Waisel, Karl Walinets, Renee Walinets, Stanley Walinets, Philip Ward, Naomi Wimborne-Idrissi, Ruth Williams, Jay Woolrich, Ben Young, Myk Zeitlin, Androulla Zucker, John Zucker

      Τι λες?

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Σπύρος 15/01/2010 01:53:13

      (Α)θανασούκο,
      δεν παίζει να το διαβάσω το κατεβατό με τίποτα.
      Δε λερώνω το μυαλό μου τέτοια ώρα.
      Και δεν καταλαβαίνω το point.
      Για να δεις πόσοι δε συμμερίζονται αυτές τις μελούρες, απλά αφαίρεσε αυτά τα ονόματα από τα 13-14 εκατομμύρια Εβραίων που ζουν στον κόσμο...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Σπύρος 15/01/2010 01:58:11

      Αυτό είναι το "point".
      Αυτό είναι το ΑΙΣΧΙΣΤΟ.
      Αυτό είναι που εκμεταλλεύονται οι εκάστοτε Χίτλερ.
      ΤΗΝ ΣΙΩΠΗΛΗ ΜΑΖΑ. Αυτό προσπαθούμε να αλλάξουμε.
      Στο όνομα των σιωπηλών, που δεν μιλούν αλλά δε συμφωνούν κιόλα, γινονται τα μεγάλα εγκλήματα. Άρα όταν ακούς για ναζιστικές πρακτικές, τουλάχιστον μην εξίστασαι, αφού εσύ η ίδια τις "διαφημίζεις".
      Ηράκλειτος τα είπε...

      Μέσα πάλι το κεφάλι στην στρουθοκαμηλότρυπα λοιπόν...

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Σπύρος 15/01/2010 02:03:09

      Αθανασάκο, είπαμε καλέ μου
      Για να μην ανήκεις και εσύ στη σιωπηλή μάζα
      μια είναι η λύση:
      Να πας στη Γάζα!
      Και μακάρι να ξεκουνηθούν για Γάζα και
      όλοι οι έλληνες Free Gaza,
      Δραγώνα, Κουράκης, Αμμανατίδου κ.ο.κ.
      να χαρούν οι χαμασιανοί,
      μπας και γλιτώσουμε και εμείς
      και έτσι να δει η ανθρωπότητα διπλό καλό...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Σπύρος 15/01/2010 02:08:40

      Ειλικρινά, αφού βαριέσαι, γιατί ποστάρεις ανοησίες?
      Καλύτερα άστο για αύριο να έχεις κατεβάσει και τίποτα...
      Τι νόημα έχει να υπογραμμίζεις εσύ η ίδια την ένδεια των επιχειρημάτων σου?
      Γιατί προσωποποιείς την συζήτηση και την κάνεις άγονη αντιπαράθεση?
      Αποδέξου ότι δεν σ'αρέσουν αυτά που λεω, και όταν βρεις κάτι που να τα αντικρούει εδώ είμαστε. Με τη σαχλαμάρα δε βγαίνει τίποτα.
      Φιλικά και ειλικρινά.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Σπύρος 15/01/2010 02:15:41

      (Α)θανάση,
      δεν υπάρχει περίπτωση να σου μιλήσω σοβαρά.
      Διότι εσύ δεν έχεις πάρει στα σοβαρά τον εαυτό σου
      αφού σου επιτρέπεις να παπαγαλίζεις μια προπαγάνδα
      που την ξέρω όσο την παλάμη του χεριού μου.
      Στο έχω ξανα-πεί νομίζω και στις αρχές που μιλήσαμε.
      Όταν γράψεις κάτι αυθεντικό, κάτι γνήσιο, μια δική σου
      πρωτότυπη σκέψη, ειλικρινά θα σου απαντήσω με χαρά.
      Τώρα να κάθομαι ιδιωτικά να σου κάνω ανάλυση της προπαγάνδας,
      δεν μπορώ, βαριέμαι. Ψάξε στο διαδίκτυο μόνος σου θα βρεις πολλά στοιχεία. Όχι βέβαια στα sites που σου δίνουν - ξέρεις εσύ

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Σπύρος 15/01/2010 02:26:48

      Στο χωριό μου λένε:
      Μπροστά απ' τα νταούλια, όλοι ξέρουνε και κλ@***νε...

      Βαυκαλίσου και κοιμίσου με ότι σε βολεύει.
      Αλλά όχι και εσύ που εκτελείς ψυχαναγκαστικό έργο εδώ μέσα να με βγάλεις και όργανο "κάποιων" που μου δίνουνε και site κιόλα...

      Ας μην με παίρνεις στα σοβαρά. Ενδεχομένως διότι δεν μπορείς, κιόλα. Εγώ σε παίρνω και πολύ μάλιστα, όμως. Διότι δεν έχεις δικαίωμα λόγω νεανικής επιπολαιότητας ή λόγω ιδεών διαβρωμένων από το δηλητήριο του σιωνισμού να διασύρεις ούτε τους απανταχού Εβραίους, ούτε αυτούς που αντιτίθενται στον Λίμπερμαν και το τσίρκο του.
      Και δεν θα αφήνω ψέμματα και διαστροφές αναπάντητες.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Σπύρος 15/01/2010 02:36:01

      Μάλιστα, τουλάχιστον έμαθα ότι είμαι και οπαδός του Λίμπερμαν.
      Δυστυχώς, σε πρόλαβε ο Σπύρος: με έκανε ψηφοφόρο του Λάος...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Σπύρος 15/01/2010 02:38:07

      Τελικά το να απαντάς ΑΛΛΑ αντί ΑΛΛΩΝ το έχεις πάει πέρα απ'την επιστήμη:
      Το έχεις κάνει Τέχνη!

  24. Jasmin avatar
    Jasmin 15/01/2010 02:34:43

    Τους χαρακτηρισμούς στους επιστρέφω ακέραιους.
    Φυσικά και δεν είμαι ακροδεξιά. Φυσικά και δεν είμαι Λάος.
    Φυσικά και δεν έχω εκμεταλλευτεί ποτέ μετανάστη.
    Και φυσικά δεν είμαι ρατσίστρια.
    Όπως δεν πηγαίνω εγώ λαθραία στις δικές τους χώρες, έτσι δε θέλω και αυτοί να μπουκάρουν όποτε τους έρθει στη δική μου χώρα. Γιατί θέλω να ισχύουν για όλους οι νόμοι. Και όπως εγώ δεν κλέβω το κράτος, έτσι θέλω και οι άλλοι να μην κλέβουν το κράτος με ανασφάλιστη εργασία, με λαθρεμπόριο αγαθών και με παραβατικές πράξεις. Είναι κακό; Είμαι πολύ φασίστρια;
    Γιατί εγώ η φασίστρια καλούμαι να πληρώσω τις μαύρες τρύπες των ταμείων.
    Και φυσικά δε συγχέω τους ευρωπαίους μετανάστες που ήταν θύματα ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος με τους ισλαμοφασίστες έποικους.
    Τους οποίους το ίδιο ολοκληρωτικό καθεστώς, επειδή δεν έβαλε ακόμα μυαλό προσπαθεί να μας τους εισάγει ως φτηνό κρέας για τη νέα επανάσταση. Θα έπρεπε να ντρέπεσαι. Ακόμα δεν έχεις ξεπεράσει το μίσος του Εμφυλίου. Και βλέπεις παντού ακροδεξιά φαντάσματα.

    Τελικά, δεν κατάλαβα τους θέλεις ή δεν τους θέλεις ως έλληνες ψηφοφόρους τους ισλαμοφασίστες;

  25. Σπύρος avatar
    Σπύρος 15/01/2010 03:04:29

    Δεν αναφερθηκα μονον σε σένα.Το σχόλιο ήταν μέ αφορμή την άθλια παρουσία σου εδώ μέσα.
    Και αδιαφορώ για την επιστροφή τών χαρακτηρισμών γιατι δεν με αγγίζουν απο κανέναν φασιστοειδές.
    Εισαι καρα ακροδεξιά και βολευτηκες εδώ μέσα,οπου ακουγονται και άλλες φωνές για τούς ΄ισλαμοφασίστες΄ τις οποίες υποδαυλίζεις δεόντως γιά άλλα συμφέροντα,δικά σου..
    Και οι λαθρομετανάστες δέν μπουκάρουν,αλλά κάποιοι τούς φέρνουν εκμεταλλευόμενοι τήν απελπισία τους..Και σε αυτά τα κυκλώματα ειναι και Ελληνες ,οπως και Τούρκοι που δεν τηρουν τις οδηγιες τής Ε.Ε...
    Συνυπευθυνη για ολα αυτά ειναι και η Ε.Ε. πού αφήνει τις περιφερειακές χώρες εντελώς ακάλυπτες..
    Απ΄εκεί και πέρα οιοσδήποτε μετανάστης πληροί ορισμένα κριτήρια παραμονής στην Ελλάδα,ανεξαρτήτως θρησκεύματος,και νομιμοποιείται η παραμονή του κάτω απο όρους,φυσικά και δεν με πειράζει εάν ψηφίζει...
    Αν διαφωνώ με το νομοσχέδιο δεν οφείλεται γιατί ειμαι υπέρ τής εξολόθρευσής τους,ούτε επειδή τούς θεωρώ υπευθυνους για ολα τά δεινά τής Χώρας...
    Είναι γιατι χρειάζεται μια πιό ήπια προσαρμογή της ελληνικής κοινωνίας στις νέες συνθήκες..
    Πάντως να τούς πετάξω στην Θάλασσα ,οπως έκαναν οι Ιταλοί ή οπως κάνουν οι Ισραηλινοί με τούς ΄ισλαμοφασίστες΄Παλαιστινίους,ούτε κάν εχει περάσει απ΄το μυαλό μου.
    Πουλάς χυδαίο λαϊκισμό που θυμίζει Καρατζαφέρη,αλλά δεν εισαι η μόνη...
    Και οσο απεχθάνομαι τον συρφετό τών ψευτοεκσυγχρονιστών που ΄πουλάνε τήν πατρίδα΄αλλο τοσο απεχθάνομαι αυτούς που ΄πουλάνε πατρίδα΄..
    Εσύ και ΄πουλάς πατρίδα΄-άλλη βεβαια-και αποδεικνύεσαι μεγάλη ρατσίστρια με τα κηρύγματα μίσους που ειναι υπέρ του΄Πολέμου τών Πολιτισμών΄...
    Οριστικά τέλος απο μένα.Καμιά σχέση μέ υπαλλήλους πλέον..
    Ετσι και αλλοιώς τούς τελευταιους μήνες συμμετέχω λιγότερο πιά ..
    Απλά έκανα το λάθος να επανέλθω τις τελευταιες μέρες,επειδή υπήρχαν μερικοί ενδιαφέροντες συνομιλητές,αλλά διαπιστώνω πώς οι Συμπληγάδες έχουν στενέψει και έχουν έρθει πιό κοντ

  26. Σπύρος avatar
    Σπύρος 15/01/2010 09:11:57

    Δεν αναφερθηκα μονον σε σένα.Το σχόλιο ήταν μέ αφορμή την άθλια παρουσία σου εδώ μέσα.
    Και αδιαφορώ για την επιστροφή τών χαρακτηρισμών γιατι δεν με αγγίζουν απο κανέναν φασιστοειδές.
    Εισαι καρα ακροδεξιά και βολευτηκες εδώ μέσα,οπου ακουγονται και άλλες φωνές για τούς ΄ισλαμοφασίστες΄ τις οποίες υποδαυλίζεις δεόντως γιά άλλα συμφέροντα,δικά σου..
    Και οι λαθρομετανάστες δέν μπουκάρουν,αλλά κάποιοι τούς φέρνουν εκμεταλλευόμενοι τήν απελπισία τους..Και σε αυτά τα κυκλώματα ειναι και Ελληνες ,οπως και Τούρκοι που δεν τηρουν τις οδηγιες τής Ε.Ε...
    Συνυπευθυνη για ολα αυτά ειναι και η Ε.Ε. πού αφήνει τις περιφερειακές χώρες εντελώς ακάλυπτες..
    Απ΄εκεί και πέρα οιοσδήποτε μετανάστης πληροί ορισμένα κριτήρια παραμονής στην Ελλάδα,ανεξαρτήτως θρησκεύματος,και νομιμοποιείται η παραμονή του κάτω απο όρους,φυσικά και δεν με πειράζει εάν ψηφίζει...
    Αν διαφωνώ με το νομοσχέδιο δεν οφείλεται γιατί ειμαι υπέρ τής εξολόθρευσής τους,ούτε επειδή τούς θεωρώ υπευθυνους για ολα τά δεινά τής Χώρας...
    Είναι γιατι χρειάζεται μια πιό ήπια προσαρμογή της ελληνικής κοινωνίας στις νέες συνθήκες..
    Πάντως να τούς πετάξω στην Θάλασσα ,οπως έκαναν οι Ιταλοί ή οπως κάνουν οι Ισραηλινοί με τούς ΄ισλαμοφασίστες΄Παλαιστινίους,ούτε κάν εχει περάσει απ΄το μυαλό μου.
    Πουλάς χυδαίο λαϊκισμό που θυμίζει Καρατζαφέρη,αλλά δεν εισαι η μόνη...
    Και οσο απεχθάνομαι τον συρφετό τών ψευτοεκσυγχρονιστών που ΄πουλάνε τήν πατρίδα΄αλλο τοσο απεχθάνομαι αυτούς που ΄πουλάνε πατρίδα΄..
    Εσύ και ΄πουλάς πατρίδα΄-άλλη βεβαια-και αποδεικνύεσαι μεγάλη ρατσίστρια με τα κηρύγματα μίσους που ειναι υπέρ του΄Πολέμου τών Πολιτισμών΄...
    Οριστικά τέλος απο μένα.Καμιά σχέση μέ υπαλλήλους πλέον..
    Ετσι και αλλοιώς τούς τελευταιους μήνες συμμετέχω λιγότερο πιά ..
    Απλά έκανα το λάθος να επανέλθω τις τελευταιες μέρες,επειδή υπήρχαν μερικοί ενδιαφέροντες συνομιλητές,αλλά διαπιστώνω πώς οι Συμπληγάδες έχουν στενέψει και έχουν έρθει πιό κοντά.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Σπύρος 15/01/2010 13:49:34

      Επειδή τά σχόλια ταξινομούνται και μετά κάποιες φορές δεν βγαίνει νόημα,αλλά και επειδή υπήρξε duble post μιάς και χτές που έβαλα το σχόλιο στον υπολογιστή μου δεν φαινόταν οτι εχει μπεί,συμπληρώνω πώ το παραπανω σχόλιο απευθύνεται πρός το φασιστοειδές Jasmin πού βρίσκει την ευκαιρία και υποδαυλίζει τά χειρότερα ρατσιστικά ένστικτα προπαγανδιστών τού Πολέμου τών Πολιτισμών.
      Λυπάμαι,αλλά η κοινωνία δεν έχει ολόκληρη τέτοιες ακραίες αντιλήψεις,ούτε τά υπαρκτά προβλήματα λύνονται μέ κραυγές κατά τών μεταναστών και ειδικά τώρα που ανακαλύφθηκε ο ΄ισλαμοφασισμός΄βρέθηκε ο νέος ΄εχθρός΄.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Σπύρος 15/01/2010 13:54:14

      Έτσι γίνεται συνήθως πριν την τελική κρίση.
      Ξεχωρίζει η ήρα από το στάρι.
      Όσο για την ακροδεξιά, το ίδιο ακριβώς
      ισχυρίζεται και η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ για
      τους "διώκτες" της Δραγώνα.
      Η προπαγάνδα σας είναι γελοία πλέον.
      Και κανείς δεν πουλά "πατρίδα".
      Ζητάω εφαρμογή των νόμων. Εγώ δε μπορώ ούτε μπαινο-βγαίνω λαθραία σε άλλα κράτη, ούτε να κλέβω το κράτος, ούτε να επωφελούμαι από μαύρη εργασία, ούτε να κάνω λαθρεμπόριο αγαθών, ούτε να πουλάω ναρκωτικά και γυναίκες στο δρόμο.
      Το ίδιο απαιτώ για όλους όσους ζουν στην Ελλάδα.
      Ούτε μπορεί να μου επιβάλλει κάποιος ιδεοληπτικός την απόδοση ιθαγένειας όλης της αφγανο-πακιστανο-αφρικής. Την ώρα που βρισκόμαστε ως κράτος στα όρια της πτώχευσης. Την ίδια ώρα που με τέτοια νομοσχέδια, ο μόνος αντικειμενικά και άμεσα κερδισμένος είναι οι δουλέμποροι. Και θα μου πεις εσύ, ο υποστηρικτής των δουλεμπόρων, ότι είμαι εγώ η ρατσίστρια!
      Θα ήταν πιο έντιμο να πας να ζήσεις ευτυχισμένα σε ένα από τα δεκάδες ισλαμικά κράτη που υπάρχουν. Αλλά ποιός έχασε την εντιμότητα, για να τη βρεις εσύ;

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Σπύρος 15/01/2010 14:09:33

      Και είναι λόγος αυτός, καλέ μου Σπύρο, να εγκαταλείψεις;
      Στις δημοκρατίες ξέρεις, υπάρχει και η άλλη άποψη που δεν μας αρέσει. Γιατί δε με ανέχεσαι απλά, όπως κάνω και εγώ;
      Ποτέ δε σε προκάλεσα εξάλλου. Εσύ πάντοτε μου επιτίθεσαι προσωπικά.
      Και γιατί υποννοείς ότι ευθύνεται το antinews για τις απόψεις που διατυπώνονται εδώ; Αυτό στις δημοκρατίες λέγεται "ελευθερία λόγου".
      Αλλά η δημοκρατία, όπως διαβάσαμε και σε πρόσφατη προκήρυξη είναι είδος υπό διωγμό.
      Τώρα ο εκβιασμός που κάνεις ότι δε χωράς εδώ, επειδή υπάρχω και εγώ, αυτή ακριβώς είναι η ουσία και της ναζιστικής και της σταλινικής αντίληψης...
      Οπότε τί προτείνεις για μένα: Άουσβιτς ή γκούλαγκ;

  27. Σπύρος avatar
    Σπύρος 15/01/2010 13:40:02

    Δεν αναφερθηκα μονον σε σένα.Το σχόλιο ήταν μέ αφορμή την άθλια παρουσία σου εδώ μέσα.
    Και αδιαφορώ για την επιστροφή τών χαρακτηρισμών γιατι δεν με αγγίζουν απο κανέναν φασιστοειδές.
    Εισαι καρα ακροδεξιά και βολευτηκες εδώ μέσα,οπου ακουγονται και άλλες φωνές για τούς ΄ισλαμοφασίστες΄ τις οποίες υποδαυλίζεις δεόντως γιά άλλα συμφέροντα,δικά σου..

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Σπύρος 15/01/2010 15:33:33

      Με χαλάει το ΄κλίμα΄που λένε..
      Αλλο η υποστήριξη τής εννοιας ΄πατρίδα΄υπο ορους που λένε και άλλο η πατριδοκαπηλεία και η οξύτατη επιθεση κατά οιουδήποτε κατατρεγμένου.
      Δεν τα κατλαβαινω ετσι τα πράγματα.
      Οσο με χαλάνε οι Σωμεριτες ,αλλο τοσο και οι Καρατζαφέρηδες ,έλληνες ή ισραηλινοί..
      Θέμα οπτικής..
      Νάστε καλά.

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/01/2010 14:58:46

    Bασικά με πιάνουν τα γέλια στο άκουσμα της ηλίθιας λεξιπλασίας "ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΜΟΣ". Το ίδιο θα γελούν πιστεύω και όσοι μουσουλμάνοι και χριστιανοί στέκουν καλά στα μυαλά τους. Δεν είναι δυνατόν να θέλουμε να εξοντώσουμε 2, 3 δις ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη.
    Ας μην ξεχνούμε ότι οι μεταναστευτικές ροές εντείνονται όταν οι δυνάμεις του ιμπεριαλισμού εξαπολύουν εναλλάξ πολέμους σε κάθε γωνιά της γης κυνηγώντας είτε φαντάσματα, είτε προστατεύοντας τους δρόμους του οπίου, είτε φυλάσσοντας τα στενά του πετρελαίου.

    Είναι άλλο πρόβλημα το δικό μας μεταναστευτικό που οφείλεται στη γενική εσωτερική ανικανότητα διαχείρισης των ζητημάτων και άλλο τα προβλήματα του Ισραήλ από το '48 με τα δευτεροξαδέλφια του, τους Άραβες.

    Οι "σιωναζιστές" που επισείουν τη σπάθα του "ισλαμοφασισμού", αν ήταν έξυπνοι και ψύχραιμοι δεν θα ξύνονταν τόσο στη γκλίτσα του τσοπάνη. Όσο περισσότερο ανακατεύουν το βούρκο τόσο περισσότερα ντοκουμέντα αποκαλύπτονται.
    Αυτά τα δυό τους πάνε πακέτο, χαμάς και σιωναζισμός.

    Με εντυπωσιάζει και μένα να μαθαίνω εδώ στο Antinews αυτές τις μέρες για τη θέληση πάρα πολλών πλέον Εβραίων σε όλο τον κόσμο να επικρατήσει άλλη λογική στις σχέσεις του Ισραήλ με τους Παλαιστίνιους. Ομολογώ ότι σκόρπιες γνώσεις που είχα για το παλαιστινιακό ταξινομήθηκαν συστηματικά πια.

    Θα παραθέσω και εγώ το λήμμα COMBATANTS FOR PEACE - Οι μαχητές της ειρήνης μέσα στο Ισραήλ, οι οποιόι είναι πρώην κομμάντο του ισραηλινού στρατού με πολλές επιχειρήσεις στην πλάτη τους, αλλά που κατανόησαν κάποια στιγμή ότι αυτή η αντιπαλότητα δεν θα οδηγήσει τη χώρα τους πουθενά και αποφάσισαν να στρατευτούν ενεργά στο πλευρό της ειρηνικής επίλυσης του παλαιστινιακού ζητήματος. Είχε συγκλονιστική εκπομπή στην τηλεόραση πολύ αργά τη νύχτα, για ευνόητους λόγους, όπου μιλούσαν αυτοί οι Ισραηλινοί Combatants For Peace. Δεν είναι πολλοί, αλλά ειναι μια μαγιά και μια ελπίδα για το καθεστώς τους.

    Και φυσικά ούτε εγώ ενστερνίζομαι την άποψη ότι επίκειται αύριο κίνδυνος ισλαμοφασισμού στην Πατρίδα μας.
    ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΝΤΡΟΣΚΥΛΑ.

    ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ:
    Να το σκεφτούν δυο φορές όσοι επιστρατεύουν τέτοιας χαμηλής ποιότητας επιχειρήματα που στην ουσία ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ότι με αυτά τα ιδεολογήματα δεν θα μπορέσουν να πείσουν την ευρεία πλειοψηφία του λαού μας να επανεξετάσει τις σκοπιμότητες του νομοσχεδίου.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/01/2010 15:07:44

      διορθώνω: πρώην κομμάντο του Ισραηλινού στρατού με πολλές επιχειρήσεις στο *ενεργητικό τους*

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/01/2010 15:03:00

    Bασικά με πιάνουν τα γέλια στο άκουσμα της ηλίθιας λεξιπλασίας "IΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΜΟΣ". Το ίδιο θα γελούν πιστεύω και όσοι μουσουλμάνοι και χριστιανοί στέκουν καλά στα μυαλά τους. Δεν είναι δυνατόν να θέλουμε να εξοντώσουμε 2, 3 δις ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη. Ας μην ξεχνούμε ότι οι μεταναστευτικές ρoές εντείνονται όταν οι δυνάμεις του ιμπεριαλισμού εξαπολύουν εναλλάξ πολέμους σε κάθε γωνιά της γης κυνηγώντας είτε φαντάσματα, είτε προστατεύοντας τους δρόμους του οπίου, είτε φυλάσσοντας τα στενά του πετρελαίου.

    Είναι άλλο πρόβλημα το δικό μας μεταναστευτικό που οφείλεται στη γενική εσωτερική ανικανότητα διαχείρισης των ζητημάτων και άλλο τα προβλήματα του Ισραήλ από το '48 με τα δευτεροξαδέλφια του, τους Άραβες. Οι "σιωναζιστές" που επισείουν τη σπάθα του "ισλαμοφασισμού", αν ήταν έξυπνοι και ψύχραιμοι δεν θα ξύνονταν τόσο στη γκλίτσα του τσοπάνη. Όσο περισσότερο ανακατεύουν το βούρκο τόσο περισσότερα ντοκουμέντα αποκαλύπτονται. Αυτά τα δυό τους πάνε πακέτο, χαμάς και σιωναζισμός.
    Με εντυπωσιάζει και μένα να μαθαίνω εδώ στο Antinews αυτές τις μέρες για τη θέληση πάρα πολλών πλέον Εβραίων σε όλο τον κόσμο να επικρατήσει άλλη λογική στις σχέσεις του Ισραήλ με τους Παλαιστίνιους. Ομολογώ ότι σκόρπιες γνώσεις που είχα για το παλαιστινιακό ταξινομήθηκαν συστηματικά πια.
    Θα παραθέσω και εγώ το λήμμα COMBATANTS FOR PEACE - Οι μαχητές της ειρήνης μέσα στο Ισραήλ, οι οποιόι είναι πρώην κομμάντο του ισραηλινού στρατού με πολλές επιχειρήσεις στην πλάτη τους, αλλά που κατανόησαν κάποια στιγμή ότι αυτή η αντιπαλότητα δεν θα οδηγήσει τη χώρα τους πουθενά και αποφάσισαν να στρατευτούν ενεργά στο πλευρό της ειρηνικής επίλυσης του παλαιστινιακού ζητήματος. Είχε συγκλονιστική εκπομπή στην τηλεόραση πολύ αργά τη νύχτα, για ευνόητους λόγους, όπου μιλούσαν αυτοί οι Ισραηλινοί Combatants For Peace. Δεν είναι πολλοί, αλλά ειναι μια μαγιά και μια ελπίδα για το καθεστώς τους.
    Και φυσικά ούτε εγώ ενστερνίζομαι την άποψη ότι επίκειται αύριο κίνδυνος ισλαμοφασισμού στην Πατρίδα μας.
    ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΝΤΡΟΣΚΥΛΑ.
    ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ:
    Να το σκεφτούν δυο φορές όσοι επιστρατεύουν τέτοιας χαμηλής ποιότητας επιχειρήματα που στην ουσία ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ότι με αυτά τα ιδεολογήματα δεν θα μπορέσουν να πείσουν την ευρεία πλειοψηφία του λαού μας να επανεξετάσει τις σκοπιμότητες του νομοσχεδίου.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ αλλενάκι 15/01/2010 15:07:16

      Αλλενάκι στη ζωή μου έχω πάει μόνο σε 2 μουσουλμανικές αραβόφωνες χώρες.
      Στη Συρία και στη Σαουδική Αραβία.
      Στη Συρία με μεγάλο ποσοστό (για μουσουλμανική χώρα κόσμο)τα πράγματα μια χαρά τα είδα.κοπέλες με μαντήλα περπάταγαν παρέα με κοπέλες χωρίς μαντίλα τις χριστιανές και γενικά η όλη αίσθηση ήταν καλύτερη.
      Στη Σαουδική Αραβία (ευτυχώς η αδερφή μου δεν ήρθε τελικά μαζί) ναι είδα φασισμό στο όλο του το μεγαλείο.Οι γυναίκες να τρώνε σε άλλο δωμάτιο μέσα στο σπίτι, να περπατάνε στο δρόμο πάντα με κάποιον μαζί τους και πάντα με μαντήλα(και οι ξένες) η θρησκευτική αστυνομία παραμονεύει παντού και γενικά ήταν το χειρότερο ταξίδι στη ζωή μου!!!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/01/2010 15:19:19

      @Νικόλα:
      Υπάρχουν διαφορές απο χώρα σε χώρα ναι, ειδικά όσον αφορά την ελευθερία των γυναικών, όπου και πάλι οι γυναίκες των ανώτερων οικονομικών στρωμάτων απολαμβάνουν κάποιων ελευθεριών.

      Ωστόσο στα δικά μας, οι μισαλλόδοξες υστερικές κραυγές περί "ισλαμοφασιστών" αποπροσανατολίζουν από την επίλυση του προβλήματος. Αν δεν ζητήσουμε να γίνει επίσημη ΑΠΟΓΡΑΦΗ του αριθμού των μεταναστών-λαθρομεταναστών-προσφύγων κάθε κουβέντα μας θα πέφτει στο κενό, διότι με υποθέσεις δεν μπορούμε να μιλάμε.

      Η τρικλοποδιά που βάζει το Πασόκ ουσιαστικά εκεί στηρίζεται. Στο ότι οι αριθμοί που αναφέρονται είναι υποθετικοί, με αποτέλεσμα να αποδυναμώνεται κάθε αντίθετο επιχείρημα ότι ανήκει στη σφαίρα της υπερβολής και του "εθνοφαντασιακού". Η κοινωνία δεν πείθεται τόσο εύκολα από τα αλυχτίσματα.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 15/01/2010 15:48:56

      Κοιτάξτε παιδιά, πρόκειται για ένα περίπλοκο θέμα με το οποίο έχει ασχοληθεί ο περίφημος εθνοψυχολόγος Alefantoff, όταν διατύπωσε τον πασίγνωστο πέμπτο νόμο της εθνοδυναμικής: "Τα Πάντα όλα, και τα Κοάλα τίποτα".
      Περίπλοκο μέσα στην απλότητά του, το φαινόμενο αυτό περιλαμβάνει παραδοξότητες όπως το ότι

      ενώ τα Πάντα τρέφονται με μπαμπού και τα Κοάλα με φύλλα αυστραλιανού ευκάλυπτου, και άρα δεν ανταγωνίζονται για την τροφή

      ενώ τα Πάντα κινδύνεψαν από αφανισμό και σώθηκαν την τελευταία στιγμή, δεν δείχνουν κατανόηση στην επικείμενη εξαφάνιση των Κοάλα

      ενώ ένα Κοάλα δεν μπορεί να βλάψει εύκολα ένα Πάντα, ενώ αντίθετα ένα Πάντα μπορεί να λιώσει για πλάκα ένα Κοάλα,

      ενώ ελάχιστοι ενδιαφέρονται για την ευημερία των Κοάλα, εν αντιθέσει με τα Πάντα που κατέκλυσαν τον δυτικοευρωπαϊκό πολιτισμό και είναι από wallpaper μέχρι ιταλικά αμαξάκια

      εντούτοις, εκεί, τα Πάντα επιμένουν να φωνάζουν υστερικά και μισαλλόδοξα:

      Τα Πάντα ΟΛΑ, και τα Κοάλα ΤΙΠΟΤΑ!

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ αλλενάκι 15/01/2010 15:52:11

      Αλλενάκι,
      Σε παρακαλώ, να μην ξανακάνεις λακανική προβολή του εαυτού σου σε μένα. Δε μίλησα ποτέ για φυσική εξόντωση ισλαμοφασιστών.
      Είπα ότι δεν θέλω να ψηφίζουν ως έλληνες πολίτες (και ως επίθετο γράφεται με "ε" πεζό) χωρίς να υπάρχουν οι προϋποθέσεις που άλλες ευρωπαϊκές χώρες θέτουν σήμερα.
      Αν εσύ έχεις στο μυαλό σου φυσικές εξοντώσεις πληθυσμών, να τις κρατήσεις για τον εαυτό σου και να μην τις αποδίδεις σε άλλους.
      Προφανώς, ενστερνίζεσαι το όσα λέει ο Πρωθυπουργός μας περί του ανθρωπίνου δικαιώματος της ιθαγένειας.
      Εγώ θα σου ξανα-θυμίσω ότι άλλο ανθρώπινο δικαίωμα και άλλο ιθαγένεια και δικαίωμα ψήφου.
      Όπως θα σου ξανα-θυμίσω ότι άλλο ισλαμοφασισμός και άλλο μετριοπαθής μουσουλμάνος.
      Αυτοί που μας έρχονται δυστυχώς υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι πρόκειται περί τζιχαντιστών.
      Αλλά βέβαια πως να πειστείς αφού θεωρείς ότι και η Αλ-Κάιντα είναι κατασκεύασμα των "ναζί-σιωνιστών". Πως να διαχωρίσεις έννοιες όταν ακόμα δεν μπορείς να καταλάβεις ότι στην παγκόσμια Ιστορία έχουν καταχωρηθεί ως θύματα του Ναζισμού και οι Εβραίοι, μερίδα των οποίων και οι Σιωνιστές.
      Ως εκ τούτου, με τέτοια -αν μη τί άλλο- προβληματική λογική δεν είσαι αρμόδια να κρίνεις το ποιός "δεν στέκει καλά στα μυαλά του"

      Δυστυχώς, είσαι τόσο αλαζονική για να παραδεχτείς ότι τόσα χρόνια έσφαλες, που προτιμάς να ελληνοποιήσουμε ατέλειωτους αφγανο-πακιστανο-αφρικανούς. Ενημερώσου εν τω μεταξύ από την ΕΡΤ των σκληρά εργαζόμενων και χαμηλά αμοιβόμενων δημοσιογράφων- και ντοκιμαντέρ-ειδήσεις τύπου, άλλωστε είναι διεθνές το φαινόμενο:
      http://www.spj.org/divguidelines.asp

      Και εγώ είδα κάτι εκπομπές αντίστοιχες για την καταπίεση των τούρκων στη Θράκη και για τα δικαιώματα των τσάμηδων, αλλά τα καταχώρησα ως ανθ-ελληνική προπαγάνδα.
      Και κάπου πήρε το μάτι μου ένα βιβλίο ενός ελλαδίτη που πολέμησε στην Κύπρο και μίλησε για σφαγές τουρκοκυπρίων και ναρκομανείς έλληνες φαντάρους, αλλά τον καταχώρησα επίσης ως προπαγάνδα.
      Εσύ φαντάζομαι "μάσησες" πάλι στην προπαγάνδα και τους πίστεψες...

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ αλλενάκι 15/01/2010 16:10:03

      Σνιφ! Τα καημένα και καταπιεζόμενα κοάλα δεν έχουν τίποτα: Και όταν λέμε τίποτα
      εννοούμε ότι δεν έχουν ακόμα ανακτήσει τα εδάφη του ένδοξου χαλιφάτου.
      Διότι είναι γνωστό ότι τα κοάλα είναι του δόγματος
      "ή όλα ή τίποτα". Οπότε σήμερα θεωρουνται ως "τίποτα" τα εξής:

      Αίγυπτος Ιράν Σουδάν
      Ινδονησία Αλγερία Μαρόκο
      Πακιστάν Αφγανιστάν Ιράκ
      Μπαγκλαντές Μαλαισία Σαουδική Αραβία
      Νιγηρία Ουζμπεκιστάν Υεμένη
      Τουρκία Συρία Καζακστάν
      Μπουρκίνα Φάσο Νίγηρας Μάλι
      Σενεγάλη Τυνησία Γουϊνέα
      Σομαλία Αζεμπαϊτζάν Τατζικιστάν
      Σιέρρα Λεόνε Λιβύη Ιορδανία
      Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Κιργιστάν Τουρκμενιστάν
      Τσαντ Λίβανος Κουβέιτ
      Αλβανία Μαυριτανία Ομάν
      Κόσσοβο Γκαμπια Μπαχρέιν
      Κομόρος Κατάρ Τζιμπουτί
      Μπρουνέι Μαλδίβες

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 15/01/2010 16:19:10

      Αυτός ο Άλαν Ντάλον, παίζει κι εδώ? Δεν τον είχα δει στο trailer...

      Μη μου πεις ότι θέλεις και ερμηνεία του Alefantoff, τώρα, γιατί θα με στενοχωρήσεις πολύ!

      Να πεις όμως, δοθείσης της ευκαιρίας, στον γιατρό, ότι παρουσιάζεις το εξής ανησυχητικο: Μπερδεύεις χωρίς να το καταλαβαίνεις ίσως έννοιες σαφώς διακριτές.
      Φαίνεται ότι Παλαιστίνιοι-Ναζί-ΑλΓκάϊντα-Μουσουλμάνοι-Σύριζα-Ακροδεξιά-Ακροαριστερά-Έλληνες είναι λίγο αχταρμάς στο μυαλό σου, και όπου βλέπεις κάτι απ'αυτά βάζεις ψιλοράντομλυ κάτι απ΄τα υπόλοιπα... Κάτι σαν πνευματικός δαλτωνισμός ένα πράμα...

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ αλλενάκι 15/01/2010 16:44:25

      Και μια εξίσου γνωστή πρωταγωνίστρια: η Άρνηση.
      Αυτή μας την λανσάρουν κάτι προοδευτικοί δημοκράτες που ονειρεύονται πολυ-πολιτισμό στην Αθήνα.
      Λένε: Αμάν πια, με αυτήν την παλιο-Αθήνα! Τόσες χιλιετίες, εκεί, λες και έχει τον απέθαντο: Τον Πέρση τον έκανε πρό-περση,
      τον Οθωμανό τον ξαπέστειλε - του έδιναν οι Οδυσσέας Ανδρούτσος και ο Κυριάκος Πιττάκης μέχρι και μολύβι για βόλια για να μη χαλάει ο βάρβαρος τις ιερές κολώνες, εμείς ως πιο μάγκες θα στην κάνουμε ρημαδιό. Αγνωρίστου!
      Και έτσι προβάλλουν την γνωστή σταρ των ημερών, Άρνηση:
      Εκείνη καλέ, που όταν σε φτύνουν,
      εσύ λες ότι ψιχαλίζει...
      Οι αντίστοιχοι ιατροί την ξέρουν εξίσου καλά.
      Δυστυχώς, με τέτοιους και άλλους τόσους εκβιασμούς,
      θα φτάσουμε στην ψήφιση του επίμαχου νομοσχεδίου.
      Και παρά την όποια Άρνηση,
      ξέρετε τί λένε για αυτό που ακολουθεί
      μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο:
      "ουδέν λάθος αναγνωρίζεται"

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 15/01/2010 16:47:43

      Jasmin
      Denial is not that river in Egypt λένε οι Αμερικανοί.
      (Να διαβαστεί με σωστή προφορά η πρόταση)

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 15/01/2010 16:54:14

      Α, βλέπω ότι το θέλεις σε μορφή βου-και-α-βα λου-και-α-λα...
      Μάλλον έχεις συνηθίσει να τελειώνεις τις κουβέντες με πώληση "σορολόπ".

      Όταν μιλάμε για Παλαιστίνιους, πετάς στη μέση το "νομοσχέδιο".
      Όταν μιλαμε για το Ισραήλ, πετάς μιαμιση πατριωτική κορώνα ακόλλητη.
      Όταν μιλάμε για το νομοσχέδιο, πετάς λίγο Νταχάου και λίγο Άννα Φρανκ.

      Λες και δεν τα διαβάζουν χιλιάδες άλλοι παρά μόνο εσύ κι εγώ...
      Τι νομίζεις ότι βγάζεις με την τακτική "Ζήτω η τρέλλα"?


      Πάμε τώρα το τραγουδάκι...

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/01/2010 16:08:22

    Είμαι ένα απλό αλλενάκι πως να αντιπαρατεθώ σε έναν πνευματικό ογκόλιθο που αυτοδιαφημίζεται Jasmin... Δεν απευθύνθηκα σε σένα προσωπικά, και άλλοι σχολιαστές όχι μόνο εσύ μας τα έχουν ζαλίσει με τον "ισλαμοφασισμό".
    Με σένα τα ξεκαθάρισα νομίζω, δεν είμαι τύπος που κάνει λυκοφιλίες ούτε μασάω από ψευτοκομπλιμέντα.
    'Ντάξει γλυκιά μου; :)

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ αλλενάκι 15/01/2010 16:24:32

      Αγαπητοί

      Εχω χάσει επεισόδια από την κόντρα αλλενάκι - jasmin, αλλά θέλω να προσθέσω στη συζήτησή σας (αν και άσχετος με το παλαιστινιακό), κάτι που διάβασα κάπου: "Δεν έχει σημασία πόσους πολέμους θα κερδίσει το Ισραήλ. Αρκεί να χάσει έναν." Σωστό μου φάνηκε.

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ αλλενάκι 15/01/2010 16:25:01

      Τι σημαίνει αλλενάκι τελικά ;;;;;;;;;;;;;;

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 15/01/2010 16:29:58

      Δεν χρειάστηκες ποτέ σου αλλενάκι, ε?

      http://en.wikipedia.org/wiki/Hex_key

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/01/2010 16:32:44

      αλλενάκι το λέει η λέξη, είναι κλειδί, εργαλείο, εξάγωνο ή δωδεκάγωνο υπάρχει και τύπου Torx αστεροειδές,
      που λύνει δένει, αποσυναρμολογεί συναρμολογεί, αναλύει συνθέτει
      και έχει σχέση με τη δουλειά, πολύ απλά.

    • Πήλιος Γούσης avatar
      Πήλιος Γούσης @ αλλενάκι 15/01/2010 16:33:30

      εγω πάλι γιατι πιστέυω ότι η τζασμήν είναι το άλτερ εγώ του Α-Θανάση; τι παίζει με δαυτους;

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ αλλενάκι 15/01/2010 16:35:04

      Το αλτερ έγκο μου είσαι εσύ! Το ξέχασες?

      Παναγιά μου! Έπαθα διχασμό προσωπικότητας και μου μιλάω από αλλού???

      ΑΑΑΑΑ!

  31. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 15/01/2010 16:32:07

    Ευχαριστώ αθανάση !!

    Ούτε που πήγε το μυαλό μου! Όλο αλέν το έλεγα!

  32. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 15/01/2010 19:42:42

    Jasmin
    Aπλα εισαι ξελιγωμενη με τον περιουσιο λαο της τοκογλυφιας και τηλεβοας
    των υπηρεσιων του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.