05/06/2009 15:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Α, ρε αθάνατη Ελλάδα !


_____________________________________________________________________________________________
Θετικά κινήθηκε το μήνα που πέρασε η αγορά Ι.Χ. αυτοκινήτων, ενώ οι απώλειες για το σύνολο των οχημάτων διαμορφώθηκε σε μονοψήφια επίπεδα, μετά τη μείωση των τελών ταξινόμησης στα οχήματα, ανακόπτοντας την ελεύθερη πτώση στον κλάδο εμπορίας. Από την αρχή του έτους, πάντως, οι άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων έχουν σημειώσει πτώση 32,8%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, στο διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου, κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στους ελληνικούς δρόμους 114.495 αυτοκίνητα, καινούργια και μεταχειρισμένα εξωτερικού. Πέρυσι, την ίδια περίοδο, είχαν χορηγηθεί 171.111 άδειες κυκλοφορίας. Το Μάιο, όμως, έναν μήνα μετά την ενεργοποίηση του μέτρου προσωρινής μείωσης των τελών κυκλοφορίας, κυκλοφόρησε μόλις ένα αυτοκίνητο λιγότερο σε σχέση με το Μάιο του 2008. Χορηγήθηκαν 31.737 άδειες, αντί 31.738 αδειών την ίδια περίοδο του 2008. Όσον αφορά στα Ι.Χ. επιβατηγά, σημειώθηκε μάλιστα άνοδος 3,6%.

(από Ε)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Περίεργος avatar
    Περίεργος 05/06/2009 15:16:27

    Ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό!
    Γιατί αυτοί που είχαν καλά έκαναν και πήραν τζιπάρες!
    Αυτοί που δεν είχαν γιατί δανείστηκαν 15000 με 25000 για να ωφεληθούν 1000 ή 1500 Ευρά ???
    Μήπως η Ελλάδα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο?

  2. αντί avatar
    αντί 05/06/2009 15:33:30

    Ωραίαμ σώθηκαν μερικοί έμποροι!
    Και λοιπόν;

    Τώρα η ελληνική οικονομία ξέφυγε από την κρίση;

    Γλυκάθηκαν οι έμποροι και θέλουν παράταση του μέτρου! Λέει για μπορέσουν να επωφεληθούν του μέτρου αυτοί που παραγγέλνουν τώρα, αλλά τα αυτοκίνητα θα αργήσουν.
    Μα καλά το μέτρο δεν έγινε υποτίθεται για να ξεστοκάρουν τα απούλητα; Τώρα θέλουν να παραγγείλουν κι άλλα για να κάνουν μια καλή αρπαχτή;

  3. christos avatar
    christos 05/06/2009 17:09:32

    οι έμποροι αγαπητέ μου απασχολούν εργαζόμενους...οι αντιπροσοπείες όπως είναι σήμερα (κάθετες) απασχολούν όλες τις ειδικότητες εργατών-μηχανικών-λαμαρινάδων-βαφέων- ηλεκτρολόγων-βουλκανιζατερατζίδων κτλ
    Να τα λέμε ΟΛΑ λοιπόν και να μην παραπληροφορούμε...

  4. maquis avatar
    maquis 05/06/2009 17:18:22

    Ωραία! Θα περιμένω 2 χρονάκια και μετα θα εχω αφθονες επιλογές απο φθηνα μεταχειρισμένα ! Ηδη αρχίζω να επισημαίνω μερικά στη γειτονιά μου.

  5. white shark avatar
    white shark 05/06/2009 17:29:26

    @3
    ναι ολοι αυτοι ΘΑ χρειαστουν ,κάποια στιγμη ενω το πολυ χρήμα (το ζεστο) φευγει τώρα έξω.
    θα ηταν καλό μετρο ΑΝ ειχαμε εργοστασια παραγωγής αυτ/των

  6. TheWatcher avatar
    TheWatcher 05/06/2009 17:40:18

    @3 Christos:

    Να μην πω για τις "καθετες" αντιπροσωπείες, της πλακας.

    Και σιγα τα ωα, αν κλεισουν. Ετσι είναι η ζωή ...

  7. αντί avatar
    αντί 05/06/2009 17:41:18

    @3

    Δηλαδή το πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας ήταν ότι αν η αγορά αυτοκινήτου πέσει 30% θα απολυθούν κάποιοι εργαζόμενοι σε αντιπροσωπείες;

    Σοβαρολογούμε τώρα;
    Αυτή είναι η πραγματική οικονομία;

    Εδώ κλείνουν επιχειρήσεις η μία μετά την άλλη και απολύεται κάθε μέρα κόσμος σε τόσους κλάδους πολύ πιο παραγωγικούς και ουσιαστικούς.

  8. christos avatar
    christos 05/06/2009 17:48:25

    αυτό καταλάβατε έτσι...το συγκεκριμένο μέτρο αγαπητοί μου απευθύνεται προς μια κατηγορία εργαζομένων λέω εγώ... γιατί, σύμφωνα με την λογική σας, εγώ που δεν είμαι ΔΥ η Ναυτεργάτης ή φαρμακοποιός ή οτιδήποτε δεν είμαι πρέπει να είμαι ενάντια σε οποιοδήποτε μέτρο ενισχύει τους άλλους...
    Η οικονομία όμως είναι ένα παζλ από διάφορα επαγγέλματα...και καλό είναι να ενισχύονται όλα...όταν λοιπόν κάποιος ενισχύεται δεν χλεβάζουμε...αλλά πρέπει να διεκδικούμε ανάλογες ενισχύσεις για τον δικό μας εππαγγελματικό τομέα...

  9. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 05/06/2009 18:24:55

    Τα λεφτα αυτα που πηγαν για αυτοκινητα,επιδεινωσαν το ισοζυγιο εξωτερικων πληρωμων,που πηγε σε απιθανα υψη.Ετσι,θα χρειαστει να δανειστουμε κι αλλα λεφτα για να ισορροπησομε την κατασταση.
    Απο που να δανειστουμε πια,και με τι επιτοκια;
    Κυριοι,δυστυχως,επτωχευσαμεν,αλλα δε θελουμε να το καταλαβουμε.
    Αυτα που ξερατε,παπαλα.Τελειωσαν.Θα πεσει πεινα τρελλη,για πολυ κοσμο.
    Και ηταν και καλομαθημενοι...
    Δυστυχως,οι αλητες που μας κυβερνανε,βρηκαν την ευκολη λυση του δανεισμου,για να παρουν τις ψηφους.Και ο κοσμος,βολευτηκε μια χαρα μ αυτο.
    Και αν δεν μπηκαν τα δισεκατομμυρια Ευρω στην Ελλαδα τοσα χρονια τωρα.
    Και αν δεν δοθηκαν τα δισεκατομμυρια Ευρω,για επιδοτησεις σε απληστους βλαχους,που τακαναν σπιτια και αυτοκινητα,και οσα περισσευαν βοηθησαν τον εξωτερικο τουρισμο,απο Βουλγαρες και αλλες ανατολικες δυναμεις.
    Τους συνεταιρισμους,τους βουλιαξαν,κλεβοντας και καταστρεφοντας τους,βαζοντας ο,τι χειροτερο ηταν μεσα στα κοφινια,και τωρα κλαινε,γιατι βλεπουν οτι η αγελαδα,ψοφαει οπου ναναι.
    Και ζητανε πιεστικα κι αλλα,που θα τα πληρωσουμε εμεις τωρα.
    Ηδη φετος,πηρανε μια προκαταβολη 500μυριων.Του χρονου βλεπουμε.
    Καποιοι ηλικιωμενοι,που δεν κολλησαν ενσημο στη ζωη τους,ελεω Αυτια και Μητροπουλου,απαιτουν και συχνακις λαμβανουν,συνταξεις και επιδοματα,που καλυπτονται κι αυτα,απο δανεικα.
    Μεχρι που λετε να παει το καρο;

  10. TheWatcher avatar
    TheWatcher 05/06/2009 19:21:18

    @Christos:

    Δεν μπορεσα ποτε να καταλαβω το εξης:

    Γιατι θα πρεπει σε μια "ελευθερη" οικονομια να βοηθαει το κρατος κατηγορίες επιχειρηματιών. Και γιατί αφου το κανει, γιατι να μην βοηθάει ΟΛΕΣ τις κατηγορίες.

    Επίσης το "βοηθημα" γίνεται με δικά μας λεφτα. Πχ οι φοροι που θα λειψουν απο τα νεα αυτοκινητα, θα τους παρουν με άλλο τροπο.

    Οποτε ...

  11. christos avatar
    christos 05/06/2009 19:41:00

    γιατί αγαπητέ αν είχαμε "ελεύθερη" οικονομία δεν θα είχαμε σίγουρα 1,2 εκατομμύρια δημοσίους υπαλλήλους...αυτοί θα εργάζονταν στην "ελεύθερη" οικονομία και θα πλήρωναν πραγματικούς φόρους...

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/06/2009 20:55:15

    Διαβάστε και την παρακάτω ανάλυση επί του θέματος, την οποία βρήκα σε blog σχετικό με το αυτοκίνητο:
    http://www.otheos.com/?p=748

  13. αντί avatar
    αντί 05/06/2009 22:33:12

    Το συγκεκριμένο μέτρο ήταν μία γελοία, άκρως ελληνική κίνηση με τους εξής στόχους:
    1. Να γλυκάνει τον ελληνάρα που είναι μανιακός με το ΙΧ.
    2. Να ικανοποιήσει τους πανίσχυρους αντιπρόσωπους που ξαφνικά γέμισαν με απούλητα.
    3. Να γεμίσει τα ταμεία του κράτους με μια καλή αρπαχτή, αφού με την αγορά στάσιμη δεν εισέπρατε τίποτα.
    4. Να πραγματοποιήσει τα παραπάνω ενισχύοντας τα μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα, αποβλέπωντας και στα τέλη κυκλοφορίας (που είναι πολύ ψηλά για τα συγκεκριμένα μοντέλα), τα οποία μάλιστα πολύ πιθανό να αυξήσει κι άλλο μετά τις εκλογές.

    Φυσικά η κυβέρνηση δεν δίνει δεκάρα για τους εργαζόμενους στις αντιπροσωπείες, όπως δεν δίνει και για τους υπόλοιπους.
    Για το περιβάλλον ούτε λόγος βέβαια! Το κέρδος στα μικρά αυτοκίνητα είναι μηδαμινό, ενώ στα τεράστια και ενεργοβόρα τζιπ είναι τεράστιο.

    Θα μπορούσε να κάνει κάτι αντίστοιχο εφαρμόζοντας το μέτρο της απόσυρσης.

    Και να'χαμε και αυτοκινητοβιομηχανία να πω εντάξη!

    Δηλαδή από τον Αύγουστο, τί θα γίνει;

  14. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 05/06/2009 22:45:18

    Kαι καινε βενζινη τα προστυχα,πολυ βενζινη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.