#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/05/2009 14:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Α ρε Μίμη, κρίμα

Όπως διαβάζουμε στην http://www.zougla.gr/ ο γιος του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μίμη Ανδρουλάκη συνελήφθη χθες τα μεσάνυκτα μαζί με άλλους τέσσερις πορτιέρηδες παραλιακού κλαμπ με την κατηγορία της εξύβρισης, ύστερα από καταγγελία που έκανε πελάτης του μαγαζιού. Όπως ισχυρίζεται, όταν μαζί με την παρέα του θέλησαν να μπουν στο μαγαζί οι πορτιέρηδες δεν τους επέτρεψαν την είσοδο.

Σιγά τα ωά θα πείτε και δικαίως. Το να συλλαμβάνει η αστυνομία κάποιους πορτιέρηδες νυχτερινού κέντρου δεν αποτελεί είδηση. Τι τις ήθελε όμως τις δηλώσεις ο Μίμης; Να τι δήλωσε στο ίδιο: «δεν ήταν στη λίστα των πελατών και δεν τον έβαλε. Δεν φταίει ο γιος μου, φταίει το μαγαζί που του έδωσε τη λίστα ποιοι να μπουν και ποιοι να μην μπουν ... Εμείς δεν είμαστε πλούσιοι. Τα παιδιά μας είναι εργαζόμενοι φοιτητές. Ο γιος μου δεν έγινε δημόσιος υπάλληλος, ούτε τον πήγα να δουλέψει σε τράπεζα, που είναι τελειόφοιτος φοιτητής στο Χρηματοπιστωτικό Χρηματοοικονομικό. Είναι τιμή μου που ο γιος μου δουλεύει στην πόρτα και είναι τελειόφοιτος φοιτητής και αριστούχος».

Την χρειάζεται λοιπόν την απάντηση και ιδού πως σχολιάζει το http://olympia.gr/

Σοβαρά κύριε Ανδρουλάκη; Ο γιος σας πήρε αυτή τη θέση για λόγους ταξικής συνείδησης; Η θέση του πορτιέρη είναι επιλογή ανάγκης; Να σας θυμίσουμε κάποια αστέρια που υπηρέτησαν σε αυτή την προλεταριακή θέση; Οι μακαρίτες Θέμης Μάλλης και το πρωτοπαλίκαρο του μακαρίτη Καλαποθαράκου ο Λεωνίδας. Σας λένε κάτι αυτά τα ονόματα;

Και σε ποιους απαγόρευσε την είσοδο με αήθη και προσβλητική συμπεριφορά; Σε παρέα που δεν πληρούσε τα κριτήρια του μαγαζιού. Δεν ήταν δηλαδή «επώνυμοι», «σκαφάτοι», «ρολεξάκηδες», «καγιενάκηδες» κλπ κλπ. Δεν πληρούσαν με άλλα λόγια τα νέα ήθη που με κόπο έστησαν Κωστόπουλοι και Σημίτηδες ως κριτήρια κοινωνικής αναγνώρισης. Τα έχουμε

Είναι επιλογή ανάγκης η θέση του πορτιέρη; Γιατί τότε η θέση των αφρικανών στην κουζίνα τι είναι; Η θέση της μολδαβής καθαρίστριας στις τουαλέτες; Των υπαμοιβόμενων σερβιτόρων και βοηθών;

Και ποια τα καθήκοντα της θέσης; Σφουγγοκωλάριοι και οσφυοκάμπτες των σκαφάτων και των επωνύμων που εξαντλούν τη μαγκιά τους στον εργαζόμενο, τον μη προνομιούχο που πέφτει στην παγίδα να θέλει να συγχνωτιστεί με τους άρχοντες του καπιταλιστικού εκσυγχρονισμού.

Η ηδονή της εξουσίας του «όχι εσύ δε μπαίνεις».

Δεν μπαίνεις ρε φτωχομπινέ, καραγκιόζη, υπάλληλε ή εργάτη.

Δε μπαίνεις ρε στο παλάτι των ολίγων που το φυλάει ο γιος του εθνοπατέρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 31/05/2009 14:24:02

    Ο Μίμης την πατάει από την ευστροφία του. Αντί να κάνει μόκο βγήκε να πεί μαλακίες και δικαιολογίες περί δήθεν προλεταριάτου.

    Στις δικαιολογίες πας καλά Μίμη, αλλά έχεις γίνει δεξιός και μας δουλεύεις και από πάνω!

  2. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 14:24:35

    Είναι δυνατόν ένας βάρβαρος διαβεί την σοσιαλιστική πόρτα? c'est pas possible!

  3. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 14:29:06

    Αλλά το GAP είπε πως θα τα καταργήσει όλα αυτά, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ του δωθεί η ευκαιρία να κυβερνήσει. Μάλλον μόνο αυτός τα πιστεύει τελικά. Οι ελληναράδες σύντροφοί του κάνουν ότι μπορούν για να επιβεβαιώσουν αυτό που πάντα ήταν το ΠΑΣΟΚ. Η συντροφιά των προνομιούχων.

  4. Hase avatar
    Hase 31/05/2009 14:38:18

    Το οτι ο Μιμης θα μπορουσε με την θεση και τις γνωριμιες που εχει να βρει μια πιο καλη δουλεια στον γιοκα του ειναι γεγονος και προς τιμην του που δεν το εκανε.
    Το να ερχεται ομως και να μιλαει δικαιολογωντας το καμαρι του ειναι αδικαιολογητο.
    Ο γιοκας του ειναι μεγαλος, εχει τελειωσει σχολη οπως διαβαζω και δεν εχει την αναγκη του δικηγορου μπαμπα.
    Για την ουσια του πραγματος δηλ. αν ο γιος καλα επραξε η οχι δεν μπορω να παρω θεση, δεν ξερω ουτε τι εγινε, ουτε πως εγινε.

  5. rs avatar
    rs 31/05/2009 14:39:13

    "..πούσαι νιότη πούλεγες πως θα γινόμουν άλλος.."

  6. P.F avatar
    P.F 31/05/2009 14:58:48

    Ego den katalava ti egine. O gios tou mimi efage porta i erikse porta se allous?

  7. P.F avatar
    P.F 31/05/2009 15:07:37

    Diavasa leptomeries ke to katalava. O bravos ti doulia tou kani. Ta ipotithemena thimata, diladi afti pou efagan porta giati epemenan toso poli na boun mesa sto magazi? Xathikan ta magazia? Na figete kirioi, na pate allou!!!

  8. BAKXOS avatar
    BAKXOS 31/05/2009 15:38:19

    α,,,,, ρε μιμη!!!

    καποτε σε θαυμαζα για αυτα που ελεγες (ακομα και αν διαφονουσα)!!!!

    τωρα,,,,, ντρεπομε για λογαρισμο σου!!

  9. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 31/05/2009 15:44:11

    Πληροφοριακά, αν το μαγαζί δεν είναι ιδιωτική λέσχη ή αν δεν έχει δεσμευτεί για ιδιωτική εκδήλωση, είναι αντισυνταγματική η απαγόρευση εισόδου. Επίσης, δεν μπορεί να υφίσταται κατηγοριοποίηση στη χρονική σειρά εισόδου των πελατών. Όποιος έφτασε νωρίτερα, μπαίνει πρώτος.

    Αν συμβεί σε κάποιον ανάλογο περιστατικό, οφείλει να καλέσει την Άμεση Δράση.

  10. O Xαζος του χωριου avatar
    O Xαζος του χωριου 31/05/2009 15:49:50

    Για να καταλαβει ο Μιμης,ας αναρωτηθει αν ο γιος του θα επετρεπε την εισοδο, αν ερχοταν καποιος...αγνωστος Μιμης Ανδρουλακης.

    Καποιος δηλαδη που να πρεσβευει τα πιστευω του.

    Και ξυλο και γιαουρτι!

  11. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 31/05/2009 16:01:36

    Καλα γιουρτι πουλαγε το μαγαζι,η ψωμι και φασολια,και ηταν ΚΑΙ κατοχη,και κανετε ετσι;
    Να χαιρεστε το λακισμο σας.
    Ωστε οι φτωχουληδες του Θεου,οι καυμενοι,που δεν πανε να ξεσκιστουνε στο οινοπνευμα,γιατι δεν τους αφηνουν οι μπραβοι,ο εξης ενας,ο γιος του Ανδρουλακη.Ε;
    Αιδως Αργειοι.
    Τωρα εγω θα πω οτι το σιτε,κατι επαθε παλι,και δε μου παιρνει μηνυματα.

  12. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 31/05/2009 16:05:38

    ρε Προβοκάτωρα,
    θες να πούμε ότι καλά έκανε ο μικρός Ανδρουλάκης?
    Χαζός είσαι;

  13. donaE avatar
    donaE 31/05/2009 16:07:59

    Αν ειναι να κανεις κωλοτουμπες στην πορτα στους λεφταδες αυτου του στυλ πρεπει να εχεις καπιο σοβαρο λογο που το κανεις.Για χαρτηλικι μονο δεν αξιζει.

  14. daris avatar
    daris 31/05/2009 16:14:49

    Να σχολιαστει η δηλωση του Μιμη το καταλαβαινω, οπως σωστα το τοποθετει και η αναρτηση, αλλα για το γιο του και τι εκανε ή δεν εκανε οντας πορτιερης σε μπαρ το βρισκω πολυ φτηνο.
    Και ναι η Δηλωση του Μιμη ηταν σε λαθος κατευθηνση!

  15. osaperas avatar
    osaperas 31/05/2009 16:18:05

    Ο Μίμης μπουρδολογεί. Είναι για πολλά γιαούρτια με αυτά που λέει. Τι δουλειά έχουν οι μπράβοι στα θέματα της εργασίας (όποια και να είναι αυτή).

    Από την άλλη βέβαια ο Μίμης δεν έκλεψε. Άλλο οι βατοπεδινοί και η ζήμενς και ο τσουκάτος και το χρηματιστήριο ρε παιδιά και άλλο ο γιός του Μίμη, η πόρτα στους μη σκαφάτους και οι παπαριές δικαιολογίες του Μίμη.

  16. donaE avatar
    donaE 31/05/2009 16:23:00

    Οντως το παιδι οτι θελει κανει.Αλλα ο μπαμπας του με τοση κριτικη που εχει ασκησει στο συστημα και τοσες αποψεις,ηρθε η ωρα του.

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 16:32:35

    Δεν φταίει ο πατέρας για τις επιλογές του γιου.
    Με τόση υπερπροσφορά "νύχτας" και τόσα πολλά δέλεαρ(ς) θέλει κιλά αντίστασης.
    Και με την πραγματική οικονομία (και όχι μόνο) μοιρασμένη 50-50 ... μεταξύ ημέρας και νύχτας ...

  18. ΨΙΨΙΨΙΝΗΣ avatar
    ΨΙΨΙΨΙΝΗΣ 31/05/2009 16:47:07

    Θεός ο Μίμης όπως πάντα! Έτσι Μίμη! Γ... τους! Και Γιός άξιος συνεχιστής! Ντου και ξύλο στους ακροδεξιούς προλετάριους νοσταλγούς της χούντας!

  19. donaE avatar
    donaE 31/05/2009 16:53:20

    @ 17 ξερεις τι εννοω αλλενακι,καποια εποχη στα τελη του'80 οι ανθρωποι του χωρου του Ανδρουλακη,ειχανε πολυ κακη αισθηση για την νυχτα,τα μαγαζια,αυτην την αισθητικη και τα φτωχα παιδια που βγαζανε μεροκαματο εκει,ητανε ...καπως τοτε.Τωρα ολα αλλαξανε!

  20. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 16:56:33

    αλλενάκι το δέλεαρ είναι ελληνική λέξη.
    Τόσα χρόνια στα ξένα το ξέχασες

  21. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 31/05/2009 17:03:07

    Ο Ανδρουλάκης έσπευσε να θεωρήσει σωστή την πρακτική των κέντρων διασκεδάσεως, για επιλεκτική είσοδο ατόμων. Αυτό και μόνο σχολιάζω, χωρίς να με απασχολεί ο πολιτικός καιροσκοπισμός του ή η απασχόληση του πτωχού πλην τίμιου αριστούχου υιού του και του προσωπικού γολγοθά του.

  22. YiannisM avatar
    YiannisM 31/05/2009 17:03:23

    Είναι πολύ άδικο το σχόλιο. Ίσως έπρεπε ο Μίμης να μην πει τίποτε για το θέμα, δεν τον αφορούσε άλλωστε. Και από την άλλη που ξέρει η olympia τι ήτανε εκείνοι οι τύποι που πήγαν στο μαγαζί και κάνανε και τσαμπουκά στην πόρτα; Εσύ ρε φάκτορα τόχεις κάνει; :-)).

  23. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 31/05/2009 17:03:30

    Ελληνικές είναι και οι λέξεις ύβρις, τίσις, νέμεσις.

  24. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 17:04:42

    Πες στα στον Ανδρουλάκη φιλαλήθη

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 17:08:27

    @20: Ορέστιε: τι εννοείς δεν σε καταλαβαίνω ...

    το δέλεαρ(ς) το έβαλα επίτηδες σε παρένθεση το (ς) γνωρίζοντας ότι δεν έχει πληθυντικό (το δέλεαρ τα δέλεαρ) για να τονίσω την αλλοίωση και την αλλοτρίωση των αξιών.

  26. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 17:10:29

    Εχει πληθυντικό, αν και περίεργος: τα δείλατα

  27. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 17:11:21

    Δεν φάνηκε η προσπάθεια που έκανες. Έτσι την επικροτώ.

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 17:17:26

    @27: τα δείλατα δεν το ήξερα, ούτε επρόκειτο περί προσπάθειας, έχω ακούσει το νέκταρ τα νέκταρ(ς) κοκ από ημιαγράμματους που μιμούνται ξενόφερτα φαινόμενα.

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 17:18:37

    και το σχόλιο το έκανα πάνω σε αυτό που έλεγε η donaE στο #16 (συμφωνώντας).

  30. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 17:19:44

    Είναι θλιβερό να μην γνωρίζουν κάποιοι την γλώσσα τους. Καλά κάνεις και το επισημαίνεις.

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 17:26:49

    δελέατα μάλλον θέλεις να πεις τώρα το είδα στο λεξικό, από που και ως που δείλατα

  32. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 17:35:06

    Το δείλατα είναι ο αρχαίος τύπος που προκύπτει με αναπληρωματική έκταση από το δελFατα , ο εξομαλισμένος τύπος και μεταγενέστερος είναι τα δελέατα.

  33. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 17:51:06

    μπράβο, αν μαθαίνεις κάτι έτσι δεν ξεχνιέται.

  34. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 17:54:42

    Επειδή όμως είπες ότι συμφωνείς με τη δόναΕ, να σου θυμίσω τη ρήση για τη γυναίκα του καίσαρα.
    Ο εκφραστής του GAPικού σοσιαλισμού έχει γιό που έβρισε και προπυλάκισε πελάτη. Τι παραπάνω να πει κανείς γιατις πρακτικές των σοσιαλιστών?

  35. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 18:07:16

    Τι φταίει ο ΓΑΠ τώρα για το γιο του καθενός; Μήπως θα φταίει και για τον εγγονό;
    Οι πρακτικές αυτές είναι καθολικές, δεν είναι μόνο των σοσιαλιστών ή των δεξιών. Είναι δείγματα των καιρών. Γι' αυτό μίλησα για "δόκανα" που μπορεί να μπλέξει ένα παιδί.

  36. Mars avatar
    Mars 31/05/2009 18:27:59

    :Pf
    bravo , to katalabes esy..
    o bravos th douleia tou kanei..
    poia douleia re megale??..
    to xereis oti h apagorefsh eisodou oxi aplws apagorevetai, alla den yparxei kan??
    h praksh themeliwnei apo monh ths askhsh diwkshs gia ergw exybrish k agwgh gia prosbolh ths proswpikothtas.
    oi adeies leitourgias twn katasthmatwn dinontai gia na einai prosita afta se olous.
    ki esy tha ertheis na mas yperaspiseis to kathe fylakovio prezoni k ton kathe malakopitoura pitsirika pou me gnwsto ton vazoun "porta" ki anti na elexgei apla thn asfaleia k to guest list
    ginetai kriths k yperanw nomou??
    eniote k fonias? (vlepe mykono perisi)
    ntroph sou ...pou tha dwseis k dikio sta tomaria
    ths nyxtas.
    ta paidia htan 5 (eixan martyres dld), bravo tous pou tous kataggeilane...

  37. Mars avatar
    Mars 31/05/2009 18:31:50

    oso gia ton androulakh , ti na pw meta thn olympia...
    aisxos k mono se osous kahontai na akousoun tis perispoudastes arloubes tou.
    to poion tou kathe andra k dh tou politikou
    fainetai APO TIS PRAKSEIS.
    sxedon pote apo ta logia.

  38. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 31/05/2009 18:37:41

    Ας μη θάβουμε άλλο τον Μίμη! Στην Ελλάδα γίνεται της κακομοίρας με κομπιναδόρους και λαμόγια. Ας τα βάλουμε λίγο με αυτούς!

    Ο Μίμης έχει κάνει το χρέος του στα δύσκολα. Στο Πολυτεχνείο έχει φάει τις σφαλιάρες του από τους ασφαλίτες. Ας τον αφήσουμε ήσυχο.

    Στο κάτω-κάτω την στραβή την έκανε ο γιός του. Η μαλακία ήταν ότι πήγε να τον καλύψει.

  39. Φιλαλήθης avatar
    Φιλαλήθης 31/05/2009 18:46:11

    Ο κ. Ανδρουλάκης είναι ο γελωτοποιός του βασιλιά. Τα δύσκολα είναι τώρα, όταν έχουν πέσει οι ιδεολογικές μάσκες και κάνεις συνειδητές επιλογές, με την αδρεναλίνη σε δεύτερο πλάνο.

  40. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 31/05/2009 18:56:28

    Το "μαγαζί" είναι απο τα ΙΝ του Κωστόπουλου?

  41. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/05/2009 19:05:40

    Α ρε Μ.ιμη που κατάντησες. Ο γιός σου να γίνει μπράβος των γιων των αεριτζήδων και γλείφτης των γιων των λαμόγιων.....
    Και συ να τον δικαιολογείς.
    Τον αριστούχο... πορτιέρη!

  42. Royfianos avatar
    Royfianos 31/05/2009 19:15:00

    Ο Μαλάκας Έλληνας Εργατο - Πατέρας και ο Αυστραλός Πατέρας γίγαντας. Σας θυμίζει κάτι;

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/05/2009 19:28:32

    Μύκονο;

  44. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 31/05/2009 19:33:53

    Πεσατε να φατε τον Ανδρουλακη,σαν τις υαινες.
    Και τι φταιει αυτος για το τι εκανε το παιδι του,που ειναι ενηλικο;
    Και τι σας νοιαζει το τι γινεται στις πορτες των μαγαζιων αυτων;Εσεις πατε εκει;Αμα τα κατηγορειτε,δεν πρεπει και να πηγαινετε,αλλα αμα δεν πηγαινετε,τι σας νοιαζει το τι γινεται;
    Αμα παει καποιος ανωμαλος και φτιαγμενος,πρεπει να τον αφησει το μαγαζι,να μπει μεσα για να χαλασει την ατμοσφαιρα;Αφου αερα πουλανε τα μαγαζια αυτα.Τιποτ αλλο.
    Εχετε δει τους τσαμπουκαληδες πως πανε να μπουν,λεγοντας στους φιλους,εγω ρε θα μπω;
    Αρα,οι μπραβοι,ειναι αναγκαιοι.Ασχετο το οτι κανουν ο,τι κανει ενας καλος Ελλην.Κανει καταχρηση της εξουσιας του,για να δειξει την αξια του.
    Μα αυτο,ειναι κοινη πρακτικη στην Ελλαδα.

  45. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/05/2009 19:34:52

    Να μοιάζεις οπτικά του Τρότσκυ.
    Να έχεις μελετήσεις σε βάθος όλους τους Μαρξιστές φιλοσόφους.
    Να παίζεις στα δάχτυλα όλη τη βιβλιογραφία του Μαρξισμού.
    Να έχεις περάσει απ`το Πολυτεχνείο την 17/11/73.
    Να θαυμάζεις τον Βελουχιώτη, τον Κάστρο κ.ά. Κκαι ο γιός σου να γίνει πορτιέρης των λαμόγιων και ζόμπι προιόν του ΝΙΤΡΟ και της Πετρούλας.
    Τι κατάρα κι`αυτή.
    Εδώ σηκώνει το "καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς" του Χρόνη Μίσσιου!

  46. Βορειος avatar
    Βορειος 31/05/2009 19:51:10

    Ανδρουλακηδες και Δααμανακηδες μας παιρνανε για....Μαλακηδες...

  47. Royfianos avatar
    Royfianos 31/05/2009 20:14:14

    @strangeA: ...και Σαντορίνη, σαν ερωτευμένοι καραβέλες που λέει και ο factor σε επόμενο post.

  48. theo1611 avatar
    theo1611 31/05/2009 20:56:07

    Η πραγματική τελικά διάσταση των πραγμάτων είναι η ανθρώπινη προσωπική διάσταση.

    ΥΓ: Ήμουν (κάποτε) πολύ νέος 23-24 χρονών και φανατικός και συζητούσα με ένα φίλο, καμμιά δεκαετία μεγαλύτερο από εμένα, για τις σχέσεις των ανθρώπων. Φτάσαμε και στην απιστία και του έλεγα τις μακακίες μου, οπότε γυρνάει και μου λέει: " Ωραία όλα αυτά, αλλά τι θα έλεγες και θα έκανες αν είχε γαμηθεί η δικιά σου γυναίκα?"

  49. ΚΡΗΤΙΚΟΣ avatar
    ΚΡΗΤΙΚΟΣ 31/05/2009 21:39:05

    ΜΙΜΗ ΣΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ
    ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΙ Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ

    ΜΑΣ ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ
    ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΝΑ ΦΥΛΑΣ

    ΠΑΤΕΡΑΣ ΓΙΟΥ ...ΑΡΜΑΤΩΛΟΥ
    ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΜΕΝΟΥ ΣΤΟΥ ΤΟΠΛΟΥ

    ΡΕ ΑΝΔΡΟΥΛΑΤΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ,ΦΙΝΑ
    ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΟ ΜΙΣΟ ΜΠΑΣΚΙΝΑ

  50. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 22:14:35

    Το ότι ήταν στο Πολυτεχνείο δεν σημαίνει τίποτε πια. Η εποχή του αλάθητου των κάποτε επαναστατών πέρασε ανεπιστρεπτί. Στην κοινωνία που έφτιαξαν, τέτοιες συμπεριφορές είναι ανεπίτρεπτες.
    Αλλενάκι, και βέβαια το GAP φταίει που έχει για συνεργάτες ανθρώπους των οποίων τα παιδιά συμπεριφέρονται όπως ο μπράβος της Μυκόνου. Η πλήρης αναντιστοιχία λόγων και έργων είναι ολοφάνερη.

  51. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 22:46:14

    @50 Ορέστιε, σου ξαναείπα, τι φταίει ο πατέρας για τις επιλογές του ενήλικου γιού; Ο Ανδρουλάκης εκλέγεται νομίζω τόσα χρόνια με το Πασόκ, που να ξέρει κανείς πως θα εξελιχθεί ένας γυιός;

    Άν όμως πρόκειται να εστιάσουμε σε ευθύνες πολιτικών αρχηγών που δεν ελέγχουν που πάει και τι κάνει το μαντρί και οι συνεργάτες τους ... άσε καλύτερα ...

    Όμως η υπόθεση αυτή ξαφνικά εμένα μου δημιούργησε κάποιες σκέψεις άλλου τύπου, τέλος πάντων, θα δείξει ...

  52. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 31/05/2009 22:59:13

    Oloi οι αριστεροι,με α κεφαλαιο,εναντιον του υιου Ανδρουλακη.
    Τι λετε μωρε,πιασατε λαυρακι.
    Εγω σας ξαναλεω.Αφου εσεις δεν πατε εκει,τι σας νοιαζει τι κανουν;
    Μη μου πειτε τις εξυπναδες καποιου οτι και καλα δεν μπορει να παει ο φτωχος πλην τιμιος χειρωναξ,γιατι θα γελασω τρις,χα, χα ,χα.

  53. oκτώ avatar
    oκτώ 31/05/2009 23:08:49

    Ποιος σας λέει ότι δεν μπορεί να ήταν "στημένη" η όλη υπόθεση από πελάτη-μπάτσο ;
    Οσον αφορά τις ταξικές προσεγγίσεις του μεταλλαγμένου αριστερού, μην παίρνετε πάντα τοις μετρητοίς όσα λέει ο Μίμης.

  54. Factorx avatar
    Factorx 31/05/2009 23:09:51

    @Προβοκατωρ: Τι προσπαθείς να υπερασπιστείς;

  55. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/05/2009 23:31:19

    Ρε συ προβοκάτωρα το επιχείρημά σου δεν στέκει. Και στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης αν δεν πήγαινες και αν δεν σε πήγαιναν σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε να μιλας για αυτά αν ήξερες τι τρέχει; Ακραίο το παράδειγμά μου αλλά έτσι γίνεται πιο κατανοητό το έωλο δικό σου επιχείρημα.

  56. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/05/2009 23:33:38

    Όταν τσίμπησαν τον υιό Κατσίκη για διάφορα μαζεμένα ουδείς απόρησε για το μπουμπούκι. Κατά μάνα κατά κύρη. Αλλά όχι και μπράβος ο γιος του Μίμη. Δεν μου κάθεται καλά. Και άντε ο γιος είναι βλάξ. Ο Μίμης τον υπερασπίζεται; Ε όχι....

  57. Orestios avatar
    Orestios 31/05/2009 23:36:46

    αλλενάκι, θα μπορούσα να πω το ίδιο αν ο Μίμης δεν ήταν δημόσιο πρόσωπο. Όμως δεν μπορώ να το κάνω. Φαντάζεσαι να λές τα ίδια και για τα παιδιά του Μητσοτάκη?
    Ασφαλώς δεν μπορούμε να πούμε για "αυτοδιάθεση" του γιού μιας και ο πατέρας φρόντισε να τον δικαιολογήσει. Ούτε μπορούμε να πούμε πως δεν ήξερε γιατί μια χαρά περιέγραψε την πρακτική του μαγαζιού.
    Το θέμα είναι η περίφημη "παύση της αδικίας" για την οποία κόπτεται ο Μίμης.

    οκτώ, πες μας τώρα ότι είναι και γραφικός ο Μίμης. Όταν υμνούσε το GAP, και έλεγε ότι το GAP είναι το μόνο που μπορεί να σώσει την ελλάδα, ήταν άξιος σύντροφος σοσιαλιστής? Βλέπω την ταμπελίτσα έτοιμη την έχετε στο ΠΑΣΟΚ και την κολάτε σε όποιον δεν προσκυνά το GAP.

  58. oκτώ avatar
    oκτώ 31/05/2009 23:47:13

    Orestie
    πρέπει να με μπέρδεψες με τον tiramola, αλλά σε συγχωρώ.

  59. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 31/05/2009 23:57:35

    @57: Ορέστιε, τη συλλογική ευθύνη δεν τη δέχομαι. Αν παρατήρησες δεν μίλησα καθόλου για την υπεράσπιση του γιου από τον πατέρα, που είναι μια φυσιολογική πρώτη αντίδραση, και ας είναι δημόσιο πρόσωπο. Μην περιμένεις ένας πατέρας να περάσει ο ίδιος "τη θηλειά" στο λαιμό του παιδιού του. Ούτε γνωρίζουμε πως ακριβώς ενεπλάκη στο επεισόδιο και δεν θέλω να βγάλω αβίαστα συμπεράσματα.
    Πέρασαν από αυτόφωρο και θα ακολουθήσει ακροαματική διαδικασία.

    Συνήθως σε αυτά τα μαγαζιά αργεί να πάει το περιπολικό, π.χ. όταν διπλοπαρκάρουν τα αυτοκίνητα σε όλη την παραλιακή και ασυδοτούν γενικά, τώρα πως έφτασαν εκεί σε χρόνο dt ...

  60. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/05/2009 23:58:36

    "Ο γιος μου δεν έγινε δημόσιος υπάλληλος, ούτε τον πήγα να δουλέψει σε τράπεζα, που είναι τελειόφοιτος φοιτητής στο Χρηματοπιστωτικό..."

    Όπα ρε Μίμη αριστερέ. Κράτει λίγο. Το να είναι δηλαδή Δημ. Υπάλληλος για σένα τον αριστερό και άρα κρατιστή είναι τι; Υποτιμητικό; Βέβαια για να γίνει Δ.Υ. θα έπρεπε να έχει στοιχειώδη προσόντα αλλά και να περάσει και από ΑΣΕΠ έτσι δεν είναι; Μήπως πιο εύκολη λύση είναι η πόρτα;Δεν θέλει και πολύ διάβασμα. Μόνο ζελέ.... Άλλωστε 600 Ε παίρνουν οι τελειόφοιτοι του χρηματοπιστωτικού ως ταμίες στις τράπεζες.... και κινδυνεύουν και από τύπους σαν τον άλλο υιό, τον Βούτση ντε!

  61. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/06/2009 00:02:19

    @59 Πάνω που λέμε ότι ΔΕΝ υπάρχει αστυνομία συμβαίνει και κάτι τέτοιο και λές τι γίνεται ρε παιδί μου....
    Στις δέκα φορές που κάλεσα περιπολικό στη ζωή μου εμφανίσθηκε στις 6 Αυτό νομίζω τα λέει όλα για την ελληνική αστυνομία. Και τους καλούσα πάντα επωνύμως και για πολύ πιο σοβαρά ζητήματα από αυτό της άρνησης εισόδου σε κλάμπ. Τι να πώ;

  62. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/06/2009 00:05:44

    @61: ναι ρε παιδί μου είδες πως έτρεξαν κατευθείαν, είδες τι κάνει το επώνυμο, υιός Ανδρουλάκη ... αμέσως επιλαμβάνονται ...

  63. Orestios avatar
    Orestios 01/06/2009 00:18:34

    Η αστυνομία φταίει αλλενάκι? Πως γίνεται όταν παρανομούν τα παιδιά των σοσιαλιστών να φταίει πάντα κάποιος άλλος. Πείτε μας κιόλας πως έφταιξε και ο τύπος που πήγε να περάσει από την είσοδο. Προκειμένου να βγεί λάδι ο γιος του Μίμη μπορεί α φταίει το σύμπαν. Το να αργούσε η αστυνομία και να την κοπάναγε ο υιός σου φαίνεται πιο φυσιολογικό? Πάλι οι μπάτσοι θα σου εφταιγαν τότε.

  64. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 01/06/2009 00:19:31

    Πάντως για να μπείς σε αυτά τα κύκλώματα των πορτιέρηδων, χρειάζονται γνωριμίες απο συγκεκριμένους χώρους οι οποίοι δεν έχουν και τόσο σχέση με την αριστερά - ούτε καν με δημοκρατικές νοοτροπίες.

  65. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/06/2009 00:39:07

    @63 Ορέστιε δεν με ενδιαφέρει να βγει λάδι κανείς, γιατί να φταίει η αστυνομία στο συγκεκριμένο;
    Δεν αμφισβητείται το συμβάν, ο τύπος είχε πέντε άτομα παρέα.
    Σκέψεις κάνω και προβληματίζομαι γενικά για το πότε λειτουργούν και πότε δεν λειτουργούν ορισμένα πράγματα.

  66. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 01/06/2009 01:43:30

    Όταν ήμουν φοιτητής έτρωγα συνέχεια πόρτα και δεν έβγαινα.

    Το πιο άθλιο το είχα ζήσει στον κάβουρα στο σουβλατζίδικο στα εξάρχεια που τα έβαλε με το γκαρσόνι επειδή δεν ήθελε να του πιάνει τραπέζι ένα άτομο.

    Από τότε δε δίνω λεφτά σε μαγαζιά με πόρτα κι αν το έκαναν όλοι τότε δε θα υπήρχε η πόρτα.

  67. thanos avatar
    thanos 01/06/2009 06:51:52

    61-Strange Attractor Says:
    June 1st, 2009 at 12:02 am

    Τους επωνυμους η αστυνομια τους γραφει εκει που δεν πιανει μελανι. Παντα αργουν.

  68. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 01/06/2009 09:22:06

    Σε ολα τα κρατη,υπαρχει η πορτα σε μαγαζια.Δεν ξερω μονο σε ποια και σε ποσα,και οποιος κανει οτι δεν το ξερει ,κοροιδευει.
    Το εαν στην Ελαδα της διαφθορας,της διαπλοκης και του ακρατου και απεραντου λαικισμου,εβγαλαν νομο που απαγορευει την πορτα,αυτο για μενα,δε λεει τιποτα.
    Αμα ειχατε ενα μαγαζι τετοιο,με καποια εκατομμυρια μεσα,και ερχοταν ο καθε μεθυσμενος,η εστω αταιριαστος στο περιβαλλον,στο οποιο εσυ επενδυεις και περιμενεις να κερδισεις,να στο χαλασει,πως θα αμυνθεις;
    Δεν ειναι φουρνος η μπακαλικο,που πουλαει ειδη πρωτης αναγκης για να πεις οτι σου απαγορευει την εισοδο και αρα πως θα αγορασεις να φας,χοροπιδαδικο ειναι,η μαλλον,οινοπνευματοποτειον,για να θυμηθω τον ηρωα του "Κων/νος και Ελενη".
    Ουτε λεωφορειο,να μπει ο αλλος που ειναι κατουρημενος,που εχω δει πολλες φορες τετοια περιπτωση,και να μην τον βγαλεις εξω.
    Αυτο που λεω εγω,και δεν υπερασπιζω κανεναν,παρα μονον την κοινη λογικη,οπως την καταλαβαινω εγω,ειναι οτι πρωτον,η πορτα,πρεπει να υπαρχει και οι συνελληνες,πρεπει να μαθουν,οτι στον ματαιον τουτον κοσμον,δεν τους επιτρεπονται ολα,οπως οι αλητες πολιτικοι,τους εχουν βαλει στο μυαλο τους.
    Και δευτερον,οτι δεν φταει ο Ανδρουλακης,για το οτι ο ενηλικος γιος του,επιασε δουλεια σ αυτο το μαγαζι,και εκανε αυτο η εκεινο.
    Και παντως,δε ληστεψε Τραπεζα,σαν το παιδι καποιου αλλου,που και αυτον πεσανε να τον φανε.

  69. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 01/06/2009 09:24:49

    Και αγαπητε ανωνυμε,πως μπορεις να πηγαινεις καπου,που δεν σε θελουνε;
    Τι εχει αυτος ο χωρος,που θελεις να πας σωνει και καλα;Δεν υπαρχουν αλλοι;

  70. optimist avatar
    optimist 01/06/2009 09:44:14

    Καλό μήνα,

    αφιερωμένο εξαιρετικά

    http://www.youtube.com/watch?v=5q9H2cd36RU&feature=related

  71. striftompolas avatar
    striftompolas 01/06/2009 09:46:21

    Θυμάμαι πριν χρόνια, απόκριες στην Πάτρα, στο Αρένα, η πόρτα δεν άφησε τον Παπαγιαννάκη να περάσει, ήταν ευρωβουλευτής τότε. Μετά συγγνώμες και τα ρέστα, ...

  72. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/06/2009 09:50:39

    Έχεις δίκιο Προβοκάτορα.
    Θα λύσουμε το ταξικό πρόβλημα τώρα ξεκινώντας από το island που λειτουργεί σχεδόν σαν κλειστή λέσχη της ελιτείας. Διάβασα ότι τις προάλλες είχε πάει για δείπνο πολιτικός αρχηγός με τη σύζυγο και άλλο ένα ζευγάρι. Αυτός που θέλει να μπει με το ζόρι σε αυτό το χώρο ή ειναι τελείως γκαγκά ή είναι μεθυσμένος ή έχει πάει για τσαμπουκά. Έ, έτυχε και έπεσε πάνω στο γυιό του Ανδρουλάκη, προεκλογικά κιόλας ...
    Ο οποίος γυιος ειρήσθω εν παρόδω διόλου δεν δεσμεύεται από τις επιλογές του πατέρα και μπορεί να τον δούμε και υποψήφιο καμια μέρα με κάποιο κόμμα της αντίθετης ιδεολογικής κατεύθυνσης από την αρχική του μπαμπά. Τίποτα δεν αποκλείεται σε αυτή τη ζωή, συμβαίνει και στις "καλύτερες" οικογένειες, έτσι δεν έλεγαν παλιά;

  73. βαγγελης avatar
    βαγγελης 01/06/2009 10:00:39

    @ορεστιε, με την ιδια λογικη ο πρωθυπουργος μας που ειχε ρουσσοπουλο, βουλγαρακη, ζαχοπουλο και λοιπους.. Α! και Κεφαλογιαννη πρεπει να ειχε φυγει ηδη προ πολλου μονο και μονο για 'συλλογικη' ευθυνη...ε ; η μηπως και γιαυτο φταιει το - κατ εσενα - gap ...
    Αν και δεν ειμαι ουτε ΠΑΣΟΚ ουτε εννοειται (φτου φτου) ΝΔ το να ονομαζεις καποιον συνεχως με 'κοσμητικα' και ιδιαιτερα το να τον 'μετατρεπεις' σε ... αντικειμενο υποδηλωνει αλαζονεια και κομπλεξ... δλδ δεν ριχνει τον παπανδ αλλα εσενα , οποτε φιλικα σου λεω να το ελαττωσεις.... εκτος αν θεωρεις οτι ετσι δειχνεις εσυ 'ξυπνιος' και ο ΓΑΠ κατωτερος...

  74. Μάρκος avatar
    Μάρκος 01/06/2009 10:12:18

    Το θέμα είναι απλό: σαφώς δεν υπάρχει "οικογενειακή ευθύνη" σε ό,τι κάνει ο γιος κάθε πολιτικού. Αλλά εμείς κρίνουμε το ότι ο κάθε πολιτικός, δεν είναι δυνατόν να μην ξέρει τι κάνει το παιδί του. Και δεν μπορεί να είναι ανεύθυνος, ούτε ως προς τις κατευθύνσεις που έδωσε ως γονιός στο παιδί του.
    Δεν μπορεί π.χ. ο Βούτσης να επικροτεί το ότι ο γιός του κάνει ληστείες σε τράπεζες. Δεν μπορεί ο Ανδρουλάκης να μας το παίζει αριστερός και να είναι περίφανος που ο γιος του πουλάει τσαμπουκά και ρατσισμό ως πορτιέρης σε νυχτερινό κέντρο της πλουτοκρατίας. Εν πάσει περιπτώσει, λιγότερη υποκρισία κύριοι.

  75. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/06/2009 10:22:08

    @60 Strange Attractor
    Ο Ανδρουλάκης δεν είναι ούτε αριστερός, ούτε -πολύ περισσότερο- κρατιστής. Έχει, υπερηφάνως μάλιστα, δηλώσει "εγώ είμαι πιο νεοφιλελεύθερος κι από τον Ανδριανόπουλο", μην το ξεχνάμε αυτό.

  76. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 01/06/2009 10:50:03

    εγω δεν βλέπω τίποτα περίεργο στη δηλωση του.Το μονο αξιοσημείωτο είναι πως ενας γιοε βουλευτη κλπ δεν χρησιμοποιεί μέσο και δουλεύει πορτίερης.

  77. tiramola avatar
    tiramola 01/06/2009 10:55:43

    @74 Μάρκος...
    Που το ξέρεις ρε φίλε ότι πούλησε τσαμπουκά και ρατσισμό , ήσουν παρών?
    Εδώ εμείς που ζούμε στην επαρχία όταν βγαίνουμε για διασκέδαση παίρνουμε τηλέφωνο πρώτα είτε πρόκειται για φαγητό είτε για ποτό...
    ....
    Η "απάντηση" από Olympia.gr είναι της πλάκας και δεν επιδέχεται σχολιασμό...

    "Η ηδονή της εξουσίας του «όχι εσύ δε μπαίνεις».

    Δεν μπαίνεις ρε φτωχομπινέ, καραγκιόζη, υπάλληλε ή εργάτη.

    Δε μπαίνεις ρε στο παλάτι των ολίγων που το φυλάει ο γιος του εθνοπατέρα."

    Τι μαλακίες είναι αυτές?
    Δεν υπάρχουν δηλαδή κανόνες από τους εργοδότες προς τους υπαλλήλους τους οι οποίοι πρέπει να τηρούνται?
    Δηλαδή θα πάω για διασκέδαση σε νυχτερινό κέντρο χωρίς να έχω εξασφαλίσει αν υπάρχει τραπέζι και μετά αν δεν με βάλουν το παίζω κομουνιστής και απλός λαός...
    Ή επειδή ο πατέρας του είναι αριστερός θα πρέπει ο υπάλληλος γυιός του από την καλή του την καρδιά , την αριστερη , να βάζει μέσα στο μαγαζί όποιον εμφανίζεται....

  78. nikos avatar
    nikos 01/06/2009 12:02:01

    Ασε της μαλακιες ρε βολεμένε Ανδρουλάκη ,αλλά τι να πει κάποιος όταν γλύφει εκεί που έφτυνε ,μονο μαλακιες .

  79. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 01/06/2009 14:03:19

    Κι εσενα αυτο σε ενοχλει φιλε μου;Το οτι ειναι βολεμενος;Εγω αυτο,το λεω ζηλια.
    Αμα δε σ αρεσει,μην τον ψηφιζεις.Απλουστατο.

  80. nikos avatar
    nikos 01/06/2009 20:45:28

    Φυσικά και δεν τον ψηφίζω τον μαλακα όχι τώρα αλλά από τότε ακόμα που ήταν στην αριστερά ,κάτι σε αναγούλα μου προκαλούσε πάντα ο τσάτσος .
    Όσο για το βόλεμα ,είναι κάτι εύκολο σε αυτή την χώρα όπου οι φελλοί και τα σκατα επιπλέουν.

  81. THALIA avatar
    THALIA 02/06/2009 00:28:13

    Mε εκπλήσσει και με απογοητεύει το μίσος σας για ένα πρώην σύντροφο. Πραγματικά έχω αηδιάσει.
    Αλήθεια πόσοι από σας έχουν παιδιά για να είστε σε θέση να κρίνετε την αντίδραση του πατέρα?
    Κι εσύ Niko, που αισθάνεσαι αναγούλα για τον Ανδρουλάκη με όλα τα κοσμητικά επίθετα που χρησιμοποιείς για να τον υποβιβάσεις,χρωστάς σ΄αυτόν τον άνθρωπο και σε πολλούς άλλους που αγωνίστηκαν,τη δυνατότητα να μπορείς σήμερα εσύ να να εκφράζεσαι ελεύθερα. Λυπάμαι!

  82. nikos avatar
    nikos 02/06/2009 10:18:32

    THALIA σε κανένα πρώην που εξαγόρασε την καριερίστικη θητεία του σε ένα κομα αγώνων βρίζοντας το με την αποχώρηση του δεν χρώστα κανένας τίποτα.
    Επίσης γιατί έχω παιδιά που βιώνουν την ανεργία και που δεν θα πήγαιναν σε μια δουλεία προσβολής , γιατί η πόρτα είναι προσβολή για όποιον την τρώει στη μούρη , μπορώ να κρίνω τον πατέρα Ανδρουλάκη και να θυμώνω για αυτά που λέει.
    Ξέρεις υπάρχουν και άνθρωποι που έφυγαν από το κομα αλλά ποτέ δεν έριξαν χολή πχ ο Κώστας Καπος που παρέμενε κομουνιστής τιμώντας πρώτα αυτός με την στάση του τους αγώνες του για το κομα και το λαό .
    Μην λυπάσαι σκέψου .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.