#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/12/2009 23:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Α, ρε Καραμανλή, το θηρίο που φοβόσουνα μια γατούλα ήτανε


Η συντριβή της κυρίας Μπακογιάννη.



Γέλια προκαλούν οι αναλύσεις των διαφόρων επικοινωνιολόγων, δημοσκόπων , πολιτικών αναλυτών για τα αίτια της λαϊκής αποδοκιμασίας της κυρίας Μπακογιάννη.

Είναι τόσο εύστοχες οι παρατηρήσεις τους όσο πετυχημένες ήταν  και οι προβλέψεις τους για  μάχη ψήφο-ψήφο την Κυριακή..

Από κοντά στην ακατάσχετη  μπαρουφολογία  και  τα βαριά χαρτιά της ΝΔ Σπηλιωτόπουλος, Μειμαράκης κλπ μαζί με την δευτεράτζα  ΓιακουμάτοΓιανοπουλαιο,Κασιμιταίους οι οποίοι αρνούνται να δουν την πραγματικότητα.

Προφανώς η βάση της ΝΔ  που αγαπάει  ανυστερόβουλα  την παράταξη αντιλήφθηκε το μέγεθος της ανικανότητας των στελεχών της να κατανοήσουν τι πρέπει να πράξουν  και πήρε την κατάσταση στα χέρια της με την μαζική συμμετοχή της την Κυριακή.

Έδωσε ηχηρό μάθημα  στα καλόπαιδα που ενώ  βγαίνουν στην Β΄ Αθηνών ο αέρας και τα φιλέτα από τα μπιστρό του Κολωνακίου τους  είχαν θολώσει την κρίση.

Αν έτρωγαν κοψίδια στο Περιστέρι και έπιναν τσίπουρα στα καφενεία της Λάρισας θα είχαν  διαπιστώσει τις ισοπεδωτικές διαστάσεις που θα λάβει η νίκη Σαμαρά.

Η ψηφοφορία την προηγούμενη Κυριακή εξελίχθηκε σε επανάσταση των απλών μελών  που καταψήφισαν το πολιτικό μηδέν, και την οικογενειοκρατία  που εκφράζει η Ντόρα.

Ύστερα  από τέσσερα χρόνια στο υπουργείο Εξωτερικών κανείς μας δεν θυμάται τις απόψεις που έχει εκφράσει για το μέλλον της χώρας,  την προοπτική της,   τις συμμαχίες που πρέπει να οικοδομήσουμε για να επιβιώσουμε τις δύσκολες μέρες που έρχονται..

 Η πορεία της δεν συνδέθηκε  με μαχητικότητα,  διεκδικήσεις,  συγκρούσεις, αντίθετα είχαμε άπειρες δημόσιες σχέσεις με ξένους παράγοντες, αλισβερίσι και συναλλαγή με το πολιτικοδημοσιογραφικοοικονομικό κατεστημένο.

Κάθε βράδυ οι ίδιοι κουραστικοί βερμπαλισμοί στα κανάλια,  με τα  Νίκο μου,  Όλγα μου, Άννα μου,  να δίνουν και να παίρνουν φουντώνοντας τον μέσο ψηφοφόρο.

 Μέσα σε αυτή την έρημο θέσεων και κουραστικών επαναλήψεων της Ντόρας άρχισε ο Σαμαράς να λέει κάτι για ιδεολογία,  να μην ντρεπόμαστε για ότι είμαστε,  να κοιτάξουμε πρώτα  το σπίτι μας  που είναι ρημαδιό και έτσι  έβαλε τον πρώτο δίσκο στο πικ απ για να ξεκινήσει το πάρτυ.

 Με την πολιτική αλφαβήτα βγήκε ο Σαμαράς και με την εικόνα του νταή που τα έβαλε με τον Μητσοτάκη όταν διαφώνησε για το Σκοπιανό.

 Και εκεί που στην Βόρειο Ελλάδα είχαν ξεχάσει τις παλιές ιστορίες  (σε δέκα χρόνια ποιος θα θυμάται το Σκοπιανό)  νάσου ο μαχαλόμαγκας ο  Μειμαράκης να τον βρίζει για  το 93 και να τον ηρωοποιεί.

Μπα σκέφτηκε ο ψηφοφόρος,  ο αμίλητος υπουργός Άμυνας  που δεν τον ακούσαμε το καλοκαίρι όταν οι Τούρκοι έκαναν κόσκινο τον ουρανό του Αιγαίου από τις παραβιάσεις,  που την βρήκε τέτοια λεβεντιά.

 «Δεν πειράζει παιδάκι μου θα περιμένω στην ουρά και ας έπεσε το σύστημα  γιατί πρέπει να πάω σπίτι  για να έρθει  η γριά το απόγευμα  να την μαυρίσει  και αυτή» έλεγαν οι γέροι την Κυριακή το πρωί μετά την εκκλησία που πήγαν να ψηφίσουν.

Για  όσους δεν κατάλαβαν και φαίνεται ότι είναι πάρα πολλοί εντός της ΝΔ  τα Κυριακάτικα θα έχουν και συνέχεια γιατί όπως λέει και ο λαός τρώγοντας έρχεται η όρεξη.

 Υ.Γ   Α, βρε έρημε Καραμανλή κρίμα, το θηρίο που σκιαζόσουνα  ένα ψοφίμι ήταν, και το καθαρίσαμε εμείς την Κυριακή  ενώ έπρεπε να το είχες κάνει από το 2004 που σου δώσαμε την εντολή. Ακόμα και στην Λάρισα 60% πήρε ο Σαμαράς. Τελικά ο Κοκκινούλης είχε μεγαλύτερη δύναμη από τον Σουφλιά που είχες εικόνισμα.

 Aris. A

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 01/12/2009 23:36:58

    Ο Καραμανλης εχει ενα συνθετο τροπο σκεψης που σε καποια θεματα του βγηκε σε καποια οχι. Η ιστορια θα δειξει αν τελικα πετυχε ή οχι .Παντως οτι και να λεμε ειναι ο μονος αρχηγος μετα τον θειο του που καταφερε να κερδισει 2 συνεχομενες φορες το Πασοκ.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 01/12/2009 23:44:50

      Ποιός ήταν άραγε ο "σύνθετος τρόπος σκέψης" του Καραμανλή; Από το 2005 είχε φανεί ότι είναι ακατάλληλος για πρωθυπουργός, όταν είχε αφήσει το νομοσχέδιο για τον νέο Νόμο-Πλαίσιο για τα ΑΕΙ να σέρνεται για μήνες και να παραλύει κάθε μέρα το Κέντρο της Αθήνας και τα Πανεπιστήμια εξαιτίας του τυχοδιωκτισμού και της αλητείας της Αριστεράς. Αντί να θέσει ένα λογικό, αλλά απόλυτα σαφές περιθώριο για διαβούλευση και μετά να πάει το νομοσχέδιο στη Βουλή, εκείνος κωλυσιεργούσε επειδή έτρεμε τον Αλαβάνο, την Παπαρρήγα και τον Λάζαρο Απέκη της τότε ΠΟΣΔΕΠ. Ενας τέτοιος αναποφάσιστος άνθρωπος δεν κάνει για πρωθυπουργός, τελεία και παύλα. Σε 5 χρόνια θα αναρωτιόμαστε αν υπήρξε ποτέ πρωθυπουργός της Ελλάδας.

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Μάρκο Τ 02/12/2009 00:07:25

        Θα το ξαναπω.Ειναι ο μονος αρχηγος της δεξιας παραταξης μετα τον θειο του που κερδισε 2 φορες το Πασοκ.Μην το θεωρεις ασημαντο.Ο Καραμανλης ειχε καταφερει να εχει αυξημενη δημοφιλια σχεδον μεχρι το τελος της πρωθυπουργιας του.Σε μια χωρα που τα ΜΜΕ εχουν διαμορφωσει ενα κεντροαριστερο τοπιο εδω και χρονια το να κερδισεις δυο φορες δεν ειναι λιγο.Κρατησε το αυτο.

        • ΠΕΤΡΟΣ avatar
          ΠΕΤΡΟΣ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/12/2009 00:15:10

          Συμφωνώ σε αυτό.

          Μόνο που δεν είχε σωστούς συνεργάτες.
          Και για την επιλογή των προσώπων η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον ηγέτη.
          Και τέτοια λάθη πληρώνονται συνήθως ακριβά.
          Πάντως εκτιμώ ότι δεν τελείωσε ακόμη πολιτικά.

        • Martingale avatar
          Martingale @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/12/2009 00:16:22

          Κερδισε γιατι αντεγραψε το ΠΑΣΟΚ.Κερδιζοντας εκανε κακο στην χωρα και δυστυχως σαν εσενα καποιοι του περιβαλλοντος Σαμαρα σκεφτονται ετσι. Κερδισε το ΠΑΣΟΚ με μια κουφια νικη, χωρις να κυβερνα

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/12/2009 00:26:29

          Η ουσία δηλαδή ενός αρχηγού της ΝΔ είναι να κερδίσει το ΠΑΣΟΚ; Εγώ πάντως προχτές δεν πήγα να ψηφίσω για τον λόγο αυτό. Πήγα γιατί έκρινα ότι η ΝΔ χρειάζεται έναν Πρόεδρο που μπορεί να ωφελήσει τη χώρα. Αυτό πρωτεύει.

        • anetos avatar
          anetos @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/12/2009 09:36:08

          "κερδισε" ενα ΠΑΣΟΚ σε παραληση και τιποτα παραπανω .σιγα το κατορθωμα.

        • Καραμήτρος avatar
          Καραμήτρος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/12/2009 10:48:10

          Eμας τους μη δεξιούς μη αριστερούς πολίτες που υποφέραμε από το πασόκ γιατί να μας απασχολούν οι εκλογικές νίκες του Κωστάκη και ο πρωταθλητισμός του όταν παρήγαγε σχεδόν μηδενικό πολιτικό έργο;

          Ψήφισα Αντώνη Σαμαρά την Κυριακή γιατί ξανάδωσε ελπίδα πολιτικής πράξης όχι απλώς μιάς δεξιάς ποδοσφαιρικής νίκης όπως ο Κωστάκης. Ελπίζω να μην το εκλάβει ως λευκή επιταγή...

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 02/12/2009 00:23:57

        Στο αρχικό μου σχόλιο είχα γράψει τον χαρακτηρισμό "αληταράς" για τον Λάζαρο Απέκη, τον τέως πρόεδρο της ΠΟΣΔΕΠ. Ο διαχειριστής τον διέγραψε, καλώς έκανε από την άποψη της δεοντολογίας.
        Να ρωτήσω όμως: Ενας άνθρωπος που επιδοκιμάζει, έστω διά της σιωπής, κακοποιήσεις συναδέλφων του και καταστροφές των Πανεπιστημίων από χουλιγκάνους του αναρχο-αριστερίστικου χώρου, πώς μπορεί να χαρακτηριστεί; Εγώ τον αποκάλεσα "αληταρά". Αν άλλος μου προτείνει κάποιον ευστοχότερο χαρακτηρισμό, τον δέχομαι.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ Μάρκο Τ 02/12/2009 00:27:22

          χαμερπής. είναι σαφώς βαρύτερο αλλά δεν είναι του συρμού.

        • Martingale avatar
          Martingale @ Μάρκο Τ 02/12/2009 00:32:20

          Ουτιδανος αλλα πραγματικα δεν μπορει να καλυψει το αλητης που ειναι η πρεπουσα φραση

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Μάρκο Τ 02/12/2009 09:07:46

          Ελεεινός σου κάνει;

      • emmkens avatar
        emmkens @ Μάρκο Τ 02/12/2009 01:44:26

        Φταίνε και οι ακαδημαϊκοι που καταστρέψαν την οικονομία και την Αθήνα. Η πολιτική πίσω στην πρακτική σκέψη και στην αποφασιστικότητα. Η πολύ ανάλυση και ο "συνθετος τρόπος σκέψης" είναι πνευματικός αυνανισμός.

        • kourabies avatar
          kourabies @ emmkens 02/12/2009 04:37:04

          Συκοφαντη, αγορι μου - η Ελλαδα διαλυθηκε απ την ανικανοτητα της Διακυβερνησης Καραμανλη και εσυ το μονο επιχειρημα που αντιτασεις ειναι οτι οτι κερδισε 2 φορες το ΠΑΣΟΚ...;;;

          Με αυτες τις αποψεις, τις παλιοδεξιες, συντηρητικες αποψεις ο Παυλοπουλος, ο Μειμαρακης και ο ραμπο Βουλγαρακης γινανε υπουργοι

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/12/2009 12:46:58

      προς "ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ"
      Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε μου.Υπάρχει κάποιος που νίκησε το πασοκ ΤΡΕΙΣ συνεχόμενες φορές.Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

      • boanerges avatar
        boanerges @ Σταύρος 02/12/2009 14:08:07

        Ας αναλογιστούμε, πριν από πέντε χρόνια ο ελληνικός Λαός είχε την ίδια εικόνα για την Ντόρα; Και όσοι ψήφισαν στην πρόσφατη διαδικασία θα ψήφιζαν το ίδιο; Ή ακόμα καλύτερα ας σκεφτούμε, οι εκατοντάδες χιλιάδες θα προσέτρεχαν καν στις κάλπες με το ίδιο πάθος; Ας είμαστε δίκαιοι με τον Καραμανλή, ναι το θηρίο που νόμιζε ήταν όντως γατούλα, αλλά συνέτεινε τα μέγιστα και ο ίδιος για να καταφανεί η πολιτική γύμνια της παρά έξω. Η τοποθέτησή της στο ΥΠΕΞ και η εμμονή να την κρατήσει εκεί ακόμα και όταν η ίδια ήθελε να φύγει, το άδειασμα με το βέτο, αλλά και το γεγονός ότι ήταν αυτός που αρχικά κράτησε στη ζωή το Σαμαρά δεχόμενος την επιστροφή του και μετέπειτα τον «ανέστησε» και τον υπουργοποίησε ως αντίβαρο στην Ντόρα, κόντρα στις θελήσεις του Μητσοτάκη, βοήθησαν καθοριστικά στο αποτέλεσμα της πρόσφατης Κυριακής.
        Φαντάζομαι εκεί στη Ραφήνα το χαμόγελό του βλέποντας την Ντόρα να δηλώνει μετά η συντριπτική ήττα της στις κάμερες «απλός στρατιώτης της Παράταξης». Μπορεί να έκανε τα λάθη που όλοι ξέρουμε ο Καραμανλής, αλλά με την Ντόρα έπαιξε καλά το σκάκι.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ Σταύρος 02/12/2009 14:36:43

        Δεν ήταν τρεις, ήταν μία. Οι άλλες δύο ήταν λόγω εκλογικού συστήματος. Κανονικά εκείνο το ΠΑΣΟΚ έπρεπε να χάσει με 60%. Αν δεν έχασε με τόσο ποσοστό, ήταν λόγω Μητσοτάκη.

        • st@vros avatar
          st@vros @ Blimblomblim 02/12/2009 19:34:56

          H ΝΔ με αρχηγό τον Ψηλό νίκησε το πασοκ ΤΡΕΙΣ φορές και μάλιστα όταν το πασοκ ήταν ήδη ΚΡΑΤΟΣ έχοντας την απόλυτη αφοσίωση εκατοντάδων χιλιάδων διορισμένων στο δημόσιο φανατισμένων πρασινοφρουρών.Μόνο το 89 είχαν διορίσει περισσότερους απο 80.000 τέτοιους.Αυτό το πασοκ κατατρόπωσε ο Ψηλός.όχι το κομματίδιο που νίκησε ο παλιός Καραμανλης το 74 και 77 ούτε τον σκόρπιο θίασο που νίκησε ο νέος Καραμανλής το 2004

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Σταύρος 02/12/2009 14:56:29

        Θέλεις να πεις : η ΝΔ που είχε αρχηγό τον Μητσοτάκη. Και οι εκλογές του 89/90 μετριούνται για τρεις; Ουσιαστικά μία εκλογή ήταν.

    • Ι ΑΜ avatar
      Ι ΑΜ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/12/2009 14:30:16

      Φοβάσαι να πεις 3 φορές? Δεν ξεχνάμε με ποιο τρόπο κέρδισε το ΠΑΣΟΚ το 2000 ;)

  2. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 01/12/2009 23:38:16

    factor

    Μετά πο 10 χρόνια θα θυμάται κανείς τη Ντόρα;

  3. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 01/12/2009 23:41:40

    Προσυπογράφω!!!

  4. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 01/12/2009 23:46:54

    Τον Πάκη Παυλόπουλο δεν τον βλέπω πολύ τελευταία. Τί να γίνεται αυτή η μορφή; Ανησυχώ για το μέλλον του.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Μάρκο Τ 01/12/2009 23:53:42

      Μην ανησυχείς. Μάλλον θα κρατήσει ΑΜΥΝΤΙΚΗ !!!! στάση.

  5. MG avatar
    MG 01/12/2009 23:52:43

    Όλη η αλήθεια βρίσκεται στο Υ.Γ. Κρίμα για τον Καραμανλή.

  6. τακης avatar
    τακης 02/12/2009 00:04:34

    Κιλτίδη κουνα το κεφαλι σου δεξια και αριστερα πολλές φορές και γρήγορα

    • zonitis avatar
      zonitis @ τακης 02/12/2009 01:30:29

      Εχεις ορεξη για φραπε τετοια ωρα?

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 02/12/2009 00:17:56

    Η Ντόρα υπερίσχυσε στην ΠΑΣΟΚΙΚΗ Κρήτη,ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ!!!Οπουδήποτε αλλού,παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Ψωμιάδη,ήταν μπροστά ο Σαμαράς!

    Δυστηχώς κάποιοι φανατικοί Μητσοτακικοί δεν έχουν καταλάβει,λόγω του φανατισμού τους,τη διαφορά των δύο αντιπάλων.Αυτή φαίνεται ακόμα και στην κατανομή των ψήφων:Με τη Ντόρα οι ΠΑΣΟΚοι,οι Σκοπιανοί πράκτορες του Ουράνιου Τόξου και οι εγκάθετοι του Τουρκικού Προξενείου ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ όλη η υπόλοιπη Ελλάδα!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 02/12/2009 00:35:23

      η συγκεκριμένη κατίσχυσή της είναι και η καταδίκη του πολιτικού της μέλλοντος ακόμη κι αν γίνει υπουργός άμυνας... Δεν είναι τυχαίο που από την Κυριακή κιόλας έχουν βάλει μπροστά τον Κυριάκο... αλλά για να βγάλει την ρετσινιά της Ζήμενς θα του πάρει δύο δεκαετίες...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ B.K.Σ. 02/12/2009 10:36:05

        Θυμήσου κάτι: αρκετά νωρίς, δεν θυμάμαι ημερομηνία, πάντως στην αρχή της ενδοκομματικής κόντρας, ο Κυριάκος είχε δηλώσει ότι αν βγει ο Σαμαράς εκείνος θα είναι κοντά του ή κάπως έτσι

    • anetos avatar
      anetos @ ΓΙΑΝΝΗΣ 02/12/2009 09:39:06

      οι Πασοκοι δηλαδη δεν ειναι Ελληνες , ανεγκεφαλε ?

  8. Rena Maniou avatar
    Rena Maniou 02/12/2009 00:23:11

    drakoulini htan poy to mashsame thn wra poy blepoyme mpala:))

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 02/12/2009 00:40:26

    Ο Αχμετ Ιλχαν, πρωην βουλευτης Ροδοπης της ΝΔ, που ελεγε πως αν βγει ο Σαμαρας θα αποχωρισει απο το κομμα, τί κανει? Αποχώρισε τελικά ή όχι?

    • τακης avatar
      τακης @ ΓΙΑΝΝΗΣ 02/12/2009 01:09:22

      χαζος είναι?

  10. Εγκυρος avatar
    Εγκυρος 02/12/2009 02:06:59

    Χαλαραά!Εκεί στην Λαρισσα και γώ!
    Μια Κυριακή χάρμα, αραχτοί στην Ταχυδρομείου με μια φραπεδια και την σόμπα περιττή! Χωμένοι στις αναπαυτικές καρέκλες, ολοι μα όλοι με τον Σαμαρά, και δίπλα μας να σκάει ο Αγοραστός...
    Κοντός αδελφέ μου, κοντός! Να τρίβει τα χέρια και να μονολογεί στα λίγα τραπέζια που τον κοιτάν και τα πολλά που τον αγνοούν..
    -Θα σκίσουμε!
    Και κεί σκάνε όλων τα τηλέφωνα! 2 και πάνω στον καθένα!
    -Ποτε θα ρθείς να μέ πας! Κοντεύει 12!
    Αγωνίες των μανάδων μας! 68, 72 75,74 !
    Καλοχτενισμένες, στην τρίχα, κατέφθασαν μετά μισή ωρα! Να πάνε να "ψηφίσουν το παιδί! Τον Αντώνη"!
    Στα δειλινα τους, γραμμένες σε κομματικά κατάστιχα! Οταν ολα τα χρόνια ετρεμαν, μη μάθει κανείς τί ψηφίζουμε, μη και μας μπλέξουν! Οι μνήμες ήταν πάντα ενοχλητικές και απαγόρευαν την δικιά μας αυθάδεια να τις μαλώνουμε και να τις αγνοούμε...
    Τις βλέπω μετα... Κι οι τέσσερεις μαζί, αφού τις πήγαμε έκαστος εκάστη, τους συμπληρώσαμε το δελτίο, ψήφισαν, και μετά , για καφέ! Οπως στην μεταλαβιά!
    Η ευχαρίστηση της κοινωνίας και μετά η ανακούφηση και το γέλιο! Ουτε που αναρωτηθηκαν!
    "Μιαν κι οξου" που έλεγε και ενας υποψηφιος δήμαρχος στην Κοζάνη....
    Χαλαλι σας κορίτσια! Τα κατάφερε το "παιδί"!

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Εγκυρος 02/12/2009 09:12:10

      Πανέμορφο κείμενο!

  11. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 02/12/2009 02:14:30

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ Ο Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΥΠΗΡΞΕ Ο ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ
    ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 50ΕΤΩΝ.
    ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΤΟΛΜΗΣΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ.
    ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
    ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕ
    ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 365 ΗΜΕΡΩΝ.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ EUROTSOPANHS 02/12/2009 03:26:38

      Διαφωνώ. ένα παράδειγμα μόνον: πούλησε την Ολυμπιακή που η αφεντιά των εκσυγχρονιστών με την πολλή τη μούρη ούτε στ΄ όνειρό της δεν θα το κατάφερνε...

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ B.K.Σ. 02/12/2009 03:38:37

        Έχω και άλλο παράδειγμα. Ολοκλήρωσε την Εγνατία οδό, η οποία επί ΠΑ.ΣΟ.Κ. είχε τελματώσει και δεν υπήρχε περίπτωση να τελειώσει ούτε το 2020!!!!

      • Μπούφρης avatar
        Μπούφρης @ B.K.Σ. 03/12/2009 01:08:49

        Με την πιο δυσμενή συμφωνία. Μετέφερε 3000 υπαλλήλους της στο δημόσιο.

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ EUROTSOPANHS 02/12/2009 11:20:15

      δεν τόλμησε; Σχέδιο Αναν, Βέτο στους Σκοπιανούς στο ΝΑΤΟ, Ολυμπιακή, ΟΤΕ, Τράπεζες - Δανειολήπτες, Βασικός Μέτοχος, Μονιμοποίηση Πασοκων Συμβασιούχων, Ενεργειακές Συμφωνίες με Ρώσους, Συμφωνίες με Κινέζους και η λίστα συνεχίζεται.
      Τελικά η πλύση εγκεφάλου έχει ολοκληρωθεί. Την χώρα την διοικούν τα δελτία των 8...
      Κρίμα

      • γιωργος avatar
        γιωργος @ Παλιός Οννεδίτης 02/12/2009 12:16:41

        συμφωνω με τον οννεδιτη.μην τα ισοπεδωνουμε ολα!εκανε κατι καλο.ολυμπιακη και εγνατια,σδιτ,ξεκινησαν ολα τα αυτοχρηματοδοτουμενα εργα,μετρο θεσ/νικης.στην εξωτερικη πολιτικη τα πηγε παρα πολυ καλα με τα ανοιγματα σε ρωσια και κινα,βουκουρεστι και σχεδιο αναν.

  12. kanis avatar
    kanis 02/12/2009 02:24:36

    Never trust a smilling cat !

  13. apostolos34s avatar
    apostolos34s 02/12/2009 02:31:09

    @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ

    Όντως είναι κατόρθωμα να ...κάνεις αρχηγό κοινοβουλευτικού κόμματος τον Γιώργο Καρατζαφέρη και ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία τον ΓΑΠ Πρωθυπουργό. Μόνο ο Κ.Κ. Jr μπορούσε να το καταφέρει αυτό. Όσο για το ".....ο μονος αρχηγος της δεξιας παραταξης μετα τον θειο του που κερδισε 2 φορες το Πασοκ...", απλά να σχολιάσω ότι το 2004 και το 2007 και η ...μάνα μου, συνταξιούχος χηρείας του ΤΕΒΕ να ήταν απέναντι στο ΠΑΣΟΚ, θα είχε κερδίσει.
    Μέγας ανίκανος και "παραλίας" ο Κ.Κ. Jr. θα ήταν ευχής έργον να μην είχε υπάρξει ποτέ πρωθυπουργός. Τώρα που το σκέφτομαι έκανε και ένα καλό. Επιτάχυνε με την ανυπαρξία του τις διαδικασίες ώστε να τελειώνουμε μια ώρα αρχύτερα με το ...φεουδαρχικού τύπου πολιτικό μας status quo.

    • kanis avatar
      kanis @ apostolos34s 02/12/2009 02:44:58

      apostolos34s

      Δεν μας τα λες καλά!
      Με τους Μητσοτακικούς να ψηφίζουν, πότε Σημίτη, πότε ΛΑΟΣ, πότε Τρεμόπουλο, είναι να απορείς ΄πως άντεξε ο ΚΚ. Ασε λοιπόν την παραπληροφόρηση και την παραπλάνηση τύπου Πρετεντέρη, Χατζημικολάου, Τρέμη, κλπ!
      Μετά από την θριαμβική εκλογή του Σαμαρά, ένα είναι το συμπέρασμα:
      ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ ΜΗΤΣΟΚΕΙΚΟ...ΟΚ!

  14. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 02/12/2009 03:09:46

    Έγκυρε, φυσικά και το ξέρεις πως με αυτές τις εικόνες θα συγκινήσεις πολλούς. Φυσικά και είμαι σ΄ αυτούς και φυσικά θέλω να το διαβάσεις! Νά ΄σαι καλά.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ B.K.Σ. 02/12/2009 10:29:54

      Αφου μου εχεις δωσει την αδεια να σε προσγειωνω λιγακι θα παρατηρησω οτι οι μαναδες αυτες που φοβουνταν μη τις σταμπαρουν για δεξιες τοσα χρονια ισως να ξεθαρρεψαν απο το διαχυτο αντιμητσοτακικο κλιμα που διαμορφωναν πασοκοι και αριστεροι και αισθανθηκαν "λαικη πλειοψηφια".Ελπιζω για ολους εμας να μη το μετανοιωσουν.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ ψυχραιμια 02/12/2009 10:47:07

        Σίγουρα έπαιξε ρόλο ότι ο Σαμαράς είναι μια μορφή δεξιάς απολύτως αποδεκτή από την αριστερά και το κέντρο. Οι υπόλοιποι της δεξιάς καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εκπροσωπούν (τον άκρατο καθεστωτισμό), γι' αυτό και λουφάζουν και ντρέπονται να πουν ότι είναι δεξιοί.

        Ο κόσμος της δεξιάς είναι βέβαια πολύ διαφορετικός από τους εκπροσώπους του και είναι απίστευτο ότι τόσα χρόνια, δεκαετίες, δεν βρέθηκε ένας δυναμικός άνθρωπος να εργαστεί για το καλό στο χώρο της δεξιάς.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ψυχραιμια 02/12/2009 10:48:10

        αχ βρε παιδί μου τι ισοπέδωση.. Οι μανάδες μας έχουνε ζήσει την κατοχή και τον εμφύλιο, έχουν ιδίαν αντίληψη των ιδεολογιών ακόμη κι αν δεν τις ονομάζουν έτσι, δεν περιμένουνε τη τηλεόραση να τους φωτίσει
        Έγκυρε η δικιά μου δεν τόλμησε να μου ζητήσει να ταξιδέψω 300 χλμ για να την πάω στην κάλπη στα 94 και άρρωστη με πυρετό, κάτι ψιθύρισε και της απάντησα νάναι καλά, θα πάμε εμείς για εκείνη, τι να την κάνει το κόμμα μέλος του σ' αυτή την ηλικία...και το κατάλαβε, με κρύα καρδιά

  15. apostolos34s avatar
    apostolos34s 02/12/2009 04:07:12

    @ kanis
    Φίλτατε έχω τόση σχέση με το Μητσοτακέϊκο, όσο τα θαλασσινά με ...τα "Βλάχικα" της Βάρης.... Ηρέμησε.
    Ο Κ.Κ. Jr υπήρξε "Μπούλης" πολιτικά, όπως "μπουμπού" στην πολιτική απεδείχθη η Ντόρα. Το δε σύστημα παραπληροφόρησης και παραπλάνησης που αναφέρεις (Πρετεντέρη, Χατζημικολάου, Τρέμη κ.λ.π.) το παίρνεις στα σοβαρά μόνο εσυ και οι συνταξιούχοι τηλεθεατές του Αυτιά. Η κοινωνία τους έχει προγράψει εδώ και χρόνια. Εκτός των άλλων φάσκεις και αντιφάσκεις. Ο Αντωνάκης ο Καλαματιανός "καθάρισε" σαν αυγό τους Μητσοτακικούς που λες ότι δεν μπόρεσε να κάνει καλά ο Κ.Κ. Jr αφού "ψήφιζαν πότε Σημίτη, πότε ΛΑΟΣ, πότε Τρεμόπουλο"....
    Ναι μωρέ τον "Μπούλη" οι Μητσοτακικοί τον έβαλαν να φορά στρατιωτικό μπουφάν το κατακαλόκαιρο στις φωτιές της Ηλείας και να το παίζει Τζορτζ Μπους Jr της 11ης Σεπτεμβρίου....χα...χα...χα...
    Ωραίος τύπος για να "χτυπάς" κανένα κοψίδι στη Δροσιά, αλλά μέχρι εκεί. Μην τρελαθούμε κιόλας...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ apostolos34s 02/12/2009 12:03:22

      apostolos34s: Συμφωνώ απόλυτα. Για παρέα τρώγοντας κανένα κοψίδι στη Δροσιά και εγώ θα τον πήγαινα τον ΚΚ Jr (αν και ως αρβανίτης, προτιμώ κάτι χασαποταβέρνες στη Χασιά και τα Δερβενοχώρια!). Αλλά όχι για πρωθυπουργό.
      Από το φθινόπωρο του 2007 είχα γράψει κείμενο στο ιστολόγιό μου που αποκαλούσα τον Καραμανλή "ανύπαρκτο πρωθυπουργό της Ραφήνας". Είναι κοινό μυστικό ότι ο άνθρωπος ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ. Τελεία και παύλα. Μπορεί να αντιπαθούμε τον Σημίτη - ποτέ δεν τον ψήφισα και ποτέ δεν τον χώνεψα -, αλλά ο άνθρωπος δούλευε, εργαζόταν σαν μυρμήγκι και το ξέρω και από "σίγουρη" πηγή. Ο Καραμανλής αργά το μεσημέρι εξαφανιζόταν, "οίκαδε". Στους υπουργούς του δεν παρέμβαινε όταν γινόταν το γνωστό αλαλούμ αρμοδιοτήτων (μεγάλη πληγή της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, όπου και επί ΝΔ δεν έγινε τίποτα για να λυθεί).

      Οσο για τους συνεργάτες του ΚΚ Jr, για τον στενό του κύκλο, μπορείτε να μου βρείτε σας παρακαλώ κάποια πρόσωπα αξιόλογα, με ειδίκευση σε κάποιο τομέα; Είτε μας αρέσει, είτε όχι, ζούμε στην εποχή της εξειδίκευσης, δεν μπορεί ένας δημοσιογράφος σαν τον Ρουσόπουλο να είναι ειδήμων επί παντός επιστητού, μέχρι και για το συντονισμό της "αποκατάστασης" του καμμένου Μοριά! Το ότι κολλητάρια του ήταν κάτι ανύπαρκτοι καλοπερασάκηδες σαν τον Σπηλιωτόπουλο και τον Στυλιανίδη, δεν σας λέει κάτι;
      Ο Σαμαράς να το προσέξει πολύ αυτό, το ξαναέγραψα, τα "τίποτα" με τη χρυσόσκονη να τα βάλει εκεί που είναι η θέση τους, στο ράφι με τις πλαστικές δαντέλες.

      Η πώληση της "Ολυμπιακής", κακά τα ψέματα, έγινε γιατί βρέθηκε ένας άξιος υπουργός σαν τον Κωστή Χατζηδάκη και ένας πολύ έξυπνος και ικανός επιχειρηματίας σαν τον Βγενόπουλο. Ηταν μέγα επίτευγμα, αλλά δεν την πιστώνω στον ΚΚ τον "Φοβικό". Μπορεί να στήριξα και να ψήφισα Σαμαρά με όλη μου την καρδιά, αλλά τις ικανότητες και το ήθος του Κ. Χατζηδάκη δεν τα αμφισβητώ, ίσως ήταν ο καλύτερος υπουργός της απελθούσας και αποτυχούσας κυβέρνησης.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 02/12/2009 12:08:59

        Και να ρωτήσω κάτι ακόμα: Είχα ακούσει πολλές φορές τον Καραμανλή να μιλάει προτού ακόμα γίνει πρωθυπουργός. Με συγχωρείτε, αλλά ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΤΙ ΕΛΕΓΕ. Κυριολεκτώ. Μιλούσε με κλισέ, με έναν ξύλινο λόγο, αλλά στο τέλος αν σε ρωτούσαν τί είχε πει, να κάνεις μία σύνοψη, δεν μπορούσες να απαντήσεις (εδώ φαινόταν η μετακόμιση του ξύλινου λόγου από τον παραδοσιακό του "κάτοχο", την Αριστερά, στη μεταλλαγμένη Δεξιά). Θα μπορούσες να αλλάξεις τη θέση από τις φράσεις του μέσα στον λόγο και πάλι το νόημα θα ήταν το ίδιο.

        Ας το πούμε καθαρά: Ο ΚΚ Jr ήταν ένα είδος Τσίπρα της Δεξιάς, δηλαδή το "τίποτα" σπρωγμένο από κάποιους και ανεβασμένο σε ένα θώκο. Σας το υπογράφω, σε λιγότερο από 5 χρόνια θα λέμε "αυτός ο άνθρωπος υπήρξε πρωθυπουργός";

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Μάρκο Τ 02/12/2009 12:15:53

          Ναι, αλλά τώρα πια τον καταλβαίνεις πολύ καλά τι λέει. Δεν νομίζεις ότι τον ωρίμασε πολύ η πρωθυπουργία; Κάπως αργά βέβαια, αλλά τον ωρίμασε και ξέρει τώρα τι να πει και τι χρειάζεται αυτός ο τόπος και αυτός ο λαός.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 02/12/2009 13:14:00

          Και ο Λουδοβίκος ο 16ος έδειξε απίστευτο θάρρος και ωριμότητα στις τελευταίες του στιγμές, μπροστά στη λαιμητόμο.

  16. ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ avatar
    ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ 02/12/2009 06:12:52

    Kρατηθητε λεβεντες μου...
    Θα μαθουμε αραγε ποτε ποσοι Πασοκοι ψηφισαν στο "ανοιγμα στη κοινωνια"??
    Οχι απλοι απο τους αλλους τους βαμμενους.Ημουν προεδρος εφορευτικης σε ενα μικρο τμημα της επαρχιας που ολοι γνωριζομαστε μεταξυ μας.Και ειδα πραματα και θαματα.Και απο τις δυο πλευρες.
    Οι ΝΤΟΡΙΚΟΙ εφερναν ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ , οι ΣΑΜΑΡΙΚΟΙ χαριεντιζονταν με τους ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ.
    Τι να σας κανω ομως που επρεπε να τους αφησω να ψηφισουν.

    Γιαυτο σας λεω:Αφηστε τις παχιες κουβεντες.Ο Αντωνης αν ειναι καλος αρχηγος θα το δειξει ο χρονος.

    Και κατι τελευταιο.
    Λιγα για το Καραμανλη.Το ποιος ηταν θα το δειτε συντομα.
    Ολα πανε συμφωνα με το σχεδιο.Τους τελειωνει ΟΛΟΥΣ σιγα σιγα και εναν εναν.
    Και οταν γυρισει η Παραταξη θα ειναι καθαρη.
    ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ και ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ θα βρισκονται ολοι στα εκει που ανηκουν:
    ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!

    Κωστα σε περιμενουμε.
    Και σε ευχαριστουμε που μας αφηνεις να διασκεδαζουμε με τους Γιακουματους και τους Μαρκοπουλους...

    • dr.thess avatar
      dr.thess @ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ 02/12/2009 11:28:48

      αποκαλεις τους πασοκους..γυφτους?

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ 03/12/2009 03:13:21

      Οταν επανέλθει ο ΚΚ ο Φοβικός στην ηγεσία της ΝΔ - αν ζούμε μέχρι τότε και το δούμε -, να μην ξεχάσει να μας συστηθεί γιατί θα τον έχουμε παντελώς ξεχάσει. Ας στείλει κανένα βιογραφικό ο "ηγέτης μακράς πνοής".

  17. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 02/12/2009 06:30:27

    Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται. Ο απολογισμός ενός πολιτικού δεν προκύπτει από ένα εκλογικό αποτέλεσμα αλλά από το σύνολο των θετικών και των αρνητικών του. Ο Κώστας Καραμανλής έχει τεράστια προσφορά στην ΝΔ. Δεν είναι του παρόντος να αναλυθεί. Αρκεί να αναφερθεί κανείς στην ουσιαστική ενότητα που έφερε στην βάση.
    Ως πρωθυπουργός θα κριθεί σε βάθος χρόνου για τις επιλογές του. Πολλοί συνεπικουρούμενοι και ενθαρρυμένοι από τα ΜΜΕ του ρίχνουν το ανάθεμα με μεγάλη ευκολία. Το ψέμα έχει όμως κοντά ποδάρια και σταδιακά θα αποκαλύπτονται τα πως και τα γιατί της τελευταίας χρονιάς. Με εντυπωσιάζει που δεν αρκέστηκαν να ρίξουν τον Καραμανλή αλλά φροντίζουν να τον σπιλώνουν συστηματικά ακόμα και τώρα.
    Είναι να γελάει κανείς που αποδίδουν την ήττα Μπακογιάννη στην ταύτιση της με τον Καραμανλή... Έλεος πια

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Παλιός Οννεδίτης 02/12/2009 07:08:17

      Καλημέρα σε όλους. Όπως τα λες, παλιέ Οννεδίτη. Όσοι ανήκουμε στο 33%, ψηφίσαμε το Καραμανλή. Όσοι δεν ψήφισαν και κάθησαν σπίτι τους, καταψήσιαν την αδυναμία Καραμανλή να κάνει κυβέρνηση τον περιφερόμενο θίασο που προσποιούνταν την κυβέρνηση. Όλος αυτός ο περιφερόμενος θίασος συνασπίστηκε γύρω από τη Μητσοτάκαινα για να διατηρήσει το κεκτημένο του δικαίωμα να ζει εις βάρος μας.

      Δεν ήταν η "ταύτιση με τον Καραμανλή" λοιπόν, αλλά το γεγονός ότι ήταν οι ίδιοι τους ο λόγος για τον οποίον καταψηφίστηκε ο Καραμανλής.

      Αν ο Καραμανλής είχε μια ικανή κυβέρνηση που θα μπορούσε να παρουσιάσει έργο ενώ αυτός την παρακολουθούσε από απόσταση, θα κυβερνούσε ακόμη με τεράστια ποσοστά αποδοχής. Φυσικά φταίει ο ίδιος που δεν είχε, γι' αυτό και καταψηφίστηκε. Αλλά, όπως και να το κάνουμε, πιο πριν φταίνε όλοι αυτοί που δεν θα μπορούσαν ποτέ να κάνουν τη δουλειά που, καλώς ή κακώς, τους ανέθεσαν.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Blimblomblim 02/12/2009 11:03:10

        Ακριβώς έτσι,ΒΒΒ. Προς γνώσιν και συμμόρφωση για το μέλλον

  18. ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΔΩΡΟΣ 02/12/2009 07:43:23

    =Αναρτήθηκε από ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ στις 8:58

    Τρίτη, 01 Δεκεμβρίου 2009
    == ΝΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΩΡΓΟ !!! ==
    Μου το έστειλε φίλος αναγνώστης:

    ==ΝΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΩΡΓΟ !!!==

    «Ήρθες να πληρωθείς την άδεια;;;»

    26/11/2009


    Με αυτά τα λόγια με υποδέχτηκε συνάδελφος χθες το μεσημέρι στο πεζοδρόμιο έξω από την εταιρεία.

    - Δεν κατάλαβα το υπονοούμενο, του απάντησα.

    - Για την κανονική άδεια που πληρώνεστε οι απαλλαγμένοι συνδικαλιστές, σου μιλάω.

    - Και ποιος σου είπε ότι συμβαίνει αυτό;

    - Ρώτα τον ----------- και θα μάθεις, μου λέει.

    Πράγματι, λίγο αργότερα, συναντάω τον ------------, του μεταφέρω τον παραπάνω διάλογο και του ζητάω να μου πει τι έχει γίνει.

    Και εκείνος, με το γνωστό υβριστικό του ρεπερτόριο, μου απάντησε:

    - 260 συνάδελφοι έχουν πληρωθεί διπλά την κανονική τους άδεια.

    - Τρεις συνδικαλιστές έχουν επίσης κάνει το ίδιο.

    - Και αυτός, με αγωγή που κατέθεσε κατά της εταιρείας διεκδικεί να πληρωθεί την άδεια και σε πρώτο βαθμό έχει δικαιωθεί.

    Μετά από αυτά είμαι υποχρεωμένος να δηλώσω ότι:

    Σχόλια, ψίθυροι και υπονοούμενα για ιδιοτελή συνδικαλιστική συμπεριφορά δεν με αφορούν. Ουδέποτε έχω πληρωθεί την κανονική μου άδεια και δεν το θεωρώ ηθικά έντιμο να συμβαίνει αυτό".

    .....ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ


    Αναρτήθηκε από ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ στις 8:58

  19. dr.thess avatar
    dr.thess 02/12/2009 08:32:07

    μην πληγωνετε αλλο ρε τον νεοδημοκρατη.μην τρωτε τις σαρκες της παραταξης...μη ματωνετε την καρδια μας

  20. Κρης avatar
    Κρης 02/12/2009 08:36:06

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη κατέληξε λέγοντας: "Οι ρεθυμνιώτες και οι κρητικοί στήριξαν την υποψηφιότητα της Ντόρας Μπακογιάννη με μεγάλη θέρμη.
    Εκτός από το στοιχείο της εντοπιότητας, μας εκφράζει η πιο φιλελεύθερη άποψη που εκφράζει η κα Μπακογιάννη.
    Όμως, και αυτή η άποψη θα εκφράζεται μέσα στο κόμμα της ΝΔ και ο καινούριος πρόεδρος ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να απομονώσει κανέναν, ότι χρειάζεται όλες τις απόψεις για να μπορέσουμε όλοι μαζί να πάει η Νέα Δημοκρατία μπροστά".

    Το Ολγακι τα λεει και αλλα ραδιοφωνικως

    http://www.goodnet.gr/index.php?id=5,30756,0,0,1,0


    $$$
    Χα

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Κρης 02/12/2009 11:35:19

      Μη χτυπάτε την Όλγα - ας σεβαστούμε το ωραίο όπου κι αν ανήκει. Αλλιώς θα συνεχίζουμε να βλέπουμε την Ξενογιαννακοπούλου.
      "Σφουγγάρι" παρακαλώ.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ Kώστας Θ. 02/12/2009 11:43:30

        Πήγα να πω "σιγά το ωραίο", αλλά μετά με τάπωσες με τη Μαριλίζα!

      • Y. avatar
        Y. @ Kώστας Θ. 02/12/2009 11:58:48

        Δεν ξέρω αν συμφωνείτε, αλλά αυτή η Υπ Υγείας, μόνο από τη φάτσα της, μου δίνει την εντύπωση της ανοργασμικής!

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Kώστας Θ. 02/12/2009 12:12:51

        Τώρα που έκανε και το εμβόλιο, μπορεί να ομορφύνει. Είναι μέσα στις παρενέργειες, είτε ομορφαίνεις, είτε ασχημαίνεις κι άλλο. Το δεύτερο δύσκολο.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Kώστας Θ. 02/12/2009 12:13:45

        Α, δεν έχεις δίκιο. Κούκλα είναι. Εχει κάτι κρητικές..
        Ασε που θα’χεις και πεθερό τον κυρ-Γιάννη να βρίζετε όλη μέρα τον Μητσοτάκη. Λίγο το’ χεις;

  21. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 02/12/2009 09:29:06

    Διάβαζα το χθεσινό άρθρο του Παπαχελά και γελούσα. Πόσο εκτός πραγματικότητας είναι οι άνθρωποι. Ακόμη δεν κατάλαβαν τι έγινε. Είναι οι ίδιοι που προέβλεπαν 250.000 κόσμο συμμετοχή, όταν όλες οι δημοσκοπήσεις τους έλεγαν ότι θα συμμετέχει το 40% των εκλογέων της ΝΔ, νούμερο που θα το έφτανε η συμμετοχή, αν υπήρχε καλύτερη οργάνωση.

    Η απάντηση είναι μία, αλλά την κρύβουν από το πεδίο της αντίληψής τους: Είναι η στάση της Μπακογιάννη στα εθνικά θέματα, σε αντιδιαστολή με την αντίστοιχη στάση του Σαμαρά. Αυτό κινητοποίησε τον κόσμο υπέρ του Σαμαρά και κατά της Ντόρας. Σε συνδυασμό βέβαια και με την αντίστοιχη στάση του πατέρα της, την οποία μόνον επιβεβαίωνε με την πολιτική της και ποτέ δεν διαφοροποιήθηκε.

    Όταν παρουσίασε τη δημοσκόπηση η GPO για το τι αντιπαθεί ο κόσμος στον κάθε υποψήφιο, τα εθνικά θέματα δεν υπήρχαν πουθενά στο προσκήνιο. Αντιθέτως, υπήρχε η προβοκατόρικη παρατήρηση "είναι γυναίκα", έστω και σε ποσοστό 5%. Είναι εξωφρενικό αυτό. Με όσο κόσμο μιλάω, ζωντανά ή στο διαδίκτυο, κανένας ποτέ δεν εξέφρασε ούτε υπενόησε το παραμικρό για το "είναι γυναίκα". Κυρίως για τη στάση της στα εθνικά θέματα δεν τη θέλαμε. Επιτέλους, πότε θα καθήσουν να ακούσουν τι πραγματικά σκέφτεται ο κόσμος;

    Ο Αντώνης το έκανε και εξελέγη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Blimblomblim 02/12/2009 10:04:04

      Για να το εκαναν αυτο θα επρεπε να καθησουν να τσακωνονται οπως εγω προσπαθωντας να πεισουν οτι η μετριοπαθεια στα εθνικα θεματα φερνει καλυτερα αποτελεσματα ενω το αντιθετο εγκυμονει κινδυνους.Δεν εχουν καιρο για τετοια.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ ψυχραιμια 02/12/2009 10:13:28

        Αφού το βλέπεις ότι το αυτονόητο ζητάμε, γιατί επιμένεις να βαφτίζεις τον μόνιμο υποχωρητισμό και την υποταγή στα εξ Αμερικής κελεύσματα ως "μετριοπάθεια"; Δεν είναι μετριοπάθεια. Μετριοπαθής είναι η στάση του Αντώνη και όλων μας εδώ μέσα. Λαϊκιστική και υπερβολιή η στάση της Χρυσής Αυγής και του Στόχου. Υποταγή η στάση η δική σου και του εξουσιαστικού κατεστημένου.

        Όσο πιο νωρίς το καταλάβετε, τόσο το καλύτερο για εσάς τους ίδιους.

  22. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 02/12/2009 10:11:12

    Ο Γιακουμάτος έδωσε τις εκλογές στον Α. Σαμαρά!.

    η δήλωσή του « μετανιώνω που δεν έριξα τον Καραμανλή» τη στιγμή που στήριζε ανοιχτά την Ντορα άλλαξε την ψυχολογία του εκλογικού σώματος.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 02/12/2009 10:15:18

      Σε κάθε εκλογέα έγινε ένα κλικ. Σε εμένα το κλικ αυτό ήταν άλλο (ήδη από την ομιλία του στο ΙΣΤΑΜΕ και στο Ινστιτούτο Καραμανλής), σε άλλους ήταν ο Γιακουμάτος.

      • Y. avatar
        Y. @ Blimblomblim 02/12/2009 10:48:57

        Προσωπικά μιλώντας, δεν υπήρξε κλικ. Υπήρχε βεβαιότητα, της προσωπικής μου ιδεολογίας ένεκα. Αυτής, του Καραμανλισμού αφενός, και του αντιμητσοτακισμού συνδυασμένης.

  23. ..ΠΑΙΔΙΑ...  ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ avatar
    ..ΠΑΙΔΙΑ... ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 02/12/2009 10:18:39

    ...Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΝΑ.. ΕΓΩ ΕΣΤΕΛΝΑ ΜΑΙΛ... ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΕΠΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ..ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ..
    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ.. ..ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ..
    ΕΚΑΜΕ ΜΕΡΙΚΑ...ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΓΩΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΙ..

    ..ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΤΩΡΑ..
    ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΙΟ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ.. ΓΙΑΤΙ..... ΒΡΑΣΤΕ ΤΑ ..ΛΕΦΤΑ... ΔΕΝ ΕΧΩ..ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ...¨)
    ...ΑΞΙΕΣ.... ΑΡΧΕΣ....ΗΘΟΣ... ΙΔΑΝΙΚΑ... ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ...
    ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ..
    ΜΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ..
    ...ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ..
    ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΣΑΚΩΜΟΙ.... ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ..ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ...

    ΝΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ...

    ...ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗ---

  24. stelios avatar
    stelios 02/12/2009 10:39:56

    Ο Καραμανλης ηταν ο ανικανοτερος μεγαλυτερος τεμπελης που ανεδειξε ποτε η ελληνικη πολιτικη σκηνη.
    Σουβλακια,μερακλιδικα DVD,Σαλωμες και η Αθηνα παραδομενη στις φλογες λογω του Κυψελιωτη αχρηστου που του εσπασε τη μασελα ο συζυγος στην γκαρσονιρα της Κυψελης.
    Λουφα στη Ραφηνα με τον κουφο Γιδοτσομπανη να χορευει τον Νταβατζιδικο συρτο κατω απο την ταμπελα του Ακτορα.Ρε ΟΥΥΥΥΥΥΥΣΤ,στον αγυριστο.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ stelios 02/12/2009 10:50:09

      Είχε όμως ήθος, πολιτικό και προσωπικό. Κάτι που έλειπε από τον Σημίτη. Γι' αυτό αγαπήθηκε και ο κόσμος του συγχωρούσε για πολύ καιρό τη μη διακυβέρνηση της χώρας από τον ίδιο. Καθώς και τη βεβαιότητα ότι είχε κάποιες αντιστάσεις σε θέματα εθνικά κλπ. που έλειπαν από τον ΓΑΠ.

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ stelios 02/12/2009 11:00:00

      έχεις αποδεχθεί την φαιοπράσινη προπαγάνδα χωρίς καν δεύτερη σκέψη. Για ψάξτο λίγο παραπάνω

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/12/2009 10:46:15

    Α, ρε ΦάκτορΧ, σε πάω γιατί είσαι αθεράπευτα ρομαντικός...

    • donaE avatar
      donaE @ αλλενάκι 02/12/2009 11:07:21

      Εχουν αναγκη απο ταξιδια οι αντρες αλλενακι,πως να το κανουμε.

  26. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 02/12/2009 10:56:53

    Ο Παπαχελάς, ο Great Pretender και οι υπόλοιποι ακολουθούν την γραμμή εξόντωσης του Καραμανλή επιμένοντας να του φορτώνουν οτιδήποτε στραβό. Ακόμα και την ήττα Μπακογιάννη. Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε μερικά απλά πράγματα. Ο κόσμος της ΝΔ νιώθει ότι ο Καραμανλή προδόθηκε από τους συνεργάτες του και τα στελέχη πρώτης γραμμής. Η εκλογή Σαμαρά δηλώνει την αγανάκτηση των ψηφοφόρων της ΝΔ προς τους βαρόνους της ΝΔ, το οικονομικό και εκδοτικό κατεστημένο, την απουσία ορατού μηχανισμού του Σαμαρά και την αντιπάθεια προς τον Μητσοτάκη και στον μηχανισμό του στην ΝΔ. Η Ντόρα είναι παραμένει συμπαθής αλλά σύντομα θα φανεί ότι η πραγματική επιρροή των Μητσοτακικών είναι πολύ μικρότερη από το 39% που πήρε.
    Πολλά θα εξαρτηθούν και από την στάση και πολιτεία του Σαμαρά ως αρχηγού της ΝΔ. Εάν πιστέψει ότι είναι δικαίωση του για το 93 και το 95 τότε μαύρο φίδι που τον έφαγε. Κινδυνεύει να ξαναφάει βίδες.

  27. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/12/2009 11:00:03

    Μια και κάνουν...θραύση οι μανάδες (οι γριές του Λαζόπουλου, χαχα) η δικιά μου ήταν ψυχικά με την Ντόρα , ενώ ο φάδερ και αρχηγός του σπιτιού με τον Σαμαρά.

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ καθρέφτης 02/12/2009 11:10:59

      Χα χα χα και μένα το ίδιο

  28. Shalai avatar
    Shalai 02/12/2009 11:10:20

    Σχετικά με το ΥΓ...
    Κάποιες φορές, αν όχι τις περισσότερες... τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.

  29. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 02/12/2009 11:12:38

    Εάν δεν γκρεμίσει ΕΝΤΕΛΩΣ τους αμετανόητους (φανερούς και κρυφούς) μητσοτακικούς από την οργάνωση του κόμματος, ο Αντώνης Σαμαράς θα κάνει κακό στον εαυτό του, της Νέα Δημοκρατία και την Ελλάδα.
    Θα είναι κρίμα να προδώσει τόσο πολύ εμπιστοσύνη που του δωσαμε κάνοντας τους συμβιβασμούς που έκανε ο Καραμανλής και μας έστειλαν στη συντριβή.

  30. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/12/2009 11:13:25

    @ Παλιός Οννεδίτης
    Ναι; άντε! ζήσατε κι εσείς ένα...δράμα, δηλαδή.

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ καθρέφτης 02/12/2009 11:28:19

      τελικά η μητέρα μου έριξε λευκό...

  31. δρόμος avatar
    δρόμος 02/12/2009 11:17:26

    Καθρέφτη την καλημέρα μου και δεν τσιμπάω, γιατί έχω δουλειά και πρέπει να φύγω. Έγραψα για λίγο γιατί το καταχάρηκα το κείμενο πρωί-πρωί και τώρα πάω, γειά χαρά σε όλους, θα σας διαβάσω το βράδυ

  32. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/12/2009 11:19:40

    Ας γραψω και εγω το λογο για τον οποιο πηγα αντιθετα απο την πλειοψηφια.
    Μεχρι περυσι δεν ειχα καμμια ιδιαιτερη ταση υπερ της Μπακογιαννη-το οτι την ψηφιζα στην Α΄Αθηνων δε σημαινει κατι μια και ψηφιζα και αλλους.
    Περυσι με τα επεισοδια θεωρησα οτι βρισκομαστε μπροστα σε ενα πραξικοπημα το οποιο ο Καραμανλης ανεχοταν για λογους που δεν εξηγουσε.Συνδυαζοντας τα γεγονοτα αυτα με τους διαρκεις επαινους του για την αριστερα αποφασισα οτι ειχε εγκαταλειψει καθε αρχη της παραταξης προς χαριν αλλων συμφεροντων και φυσιολογικα αρχισα να στρεφω την προσοχη μου στη Ντορα.Αρα την προδιαθεση την ειχα απο περυσι λογω των επεισοδιων.Σε αυτη την εσωκομματικη διαδικασια μου εκανε μεγαλη εντυπωση η σιωπη και ουδετεροτητα ή εμμεση στηριξη του Σαμαρα απο ΠΑΣΟΚ και αριστερα.
    Εχω φιλους αριστερους,εχω διαβασει βιβλια τους ,ξερω περιπου πως σκεφτονται και ξερω οτι βασικο κριτηριο τους σε διαμαχη μεταξυ δυο δεξιων ειναι ο "αντιφασισμος" και ο "αντιεθνικισμος".Υπο κανονικες συνθηκες ειναι αδυνατο στη συγκρουση ενος δεξιου και μιας κεντροδεξιας οι αριστεροι και οι πασοκοι να προτιμουν το δεξιο.Το αδυνατο ομως φαινοταν οτι εγινε τωρα.Αρα κατι τρεχει και αυτο ενισχυσε την πεποιθηση μου οτι το βαθυτερο συμφερον της ΝΔ ηταν η εκλογη Ντορας.Ευχομαι να κανω λαθος αλλα εχω την εντυπωση οτι τα αλλα κομματα εβγαλαν αρχηγο στη ΝΔ αυτον που ηθελαν.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 02/12/2009 11:32:06

      Πολύ επιφανειακή και μηντιακή η προσέγγισή σου. Ο Πρετεντέρης το έγραψε καλύτερα χθες: Η δεξιά πραμάτεια του Σαμαρά προβλέπεται να έχει μεγάλη απήχηση σε ΠΑΣΟΚ και αριστερά. Αυτή είναι όλη η ουσία.

      Από την άλλη είχαμε να κάνουμε με ένα λαμόγιο. Αυτό είναι όλο. Ας ξεφύγουμε από την ιδεολογικοποίηση της λαμογιάς. Έχουμε φιλελεύθερα λαμόγια σαν τη Ντόρα, σοσιαλιτικά λαμόγια σαν το Σημίτη, πατριωτικά λαμόγια σαν τον Καρατζαφέρη. Αλλά πάντα λαμόγια. Ο Σαμαράς αυτά που έλεγε φαινόταν να τα εννοούσε και αυτό ήταν όλο.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 02/12/2009 12:27:39

      Η στάση του Καραμανλή στα "Δεκεμβριανά 2008" ήταν επαίσχυντη και φοβική. Ο κυβερνητικός θίασος κλεισμένος στο Μαξίμου, δήθεν να συνεδριάζουν, με τον Πάκη σε ρόλο τεθλιμμένης χήρας. Και η Αθήνα να καίγεται και να λεηλατείται από ορδές πιτσιρικάδων και καθοδηγούμενους αλήτες και χουλιγκάνους, με τις ευλογίες του wannabe Πολ-Ποτ Αλαβάνου, του πρύτανη της πολιτικής αλητείας. Και να σιγοντάρει η ελεεινή φυλλάδα του Τεγοπουλιστάν ("Μάθημα πρώτο: Επίθεση στα αστυνομικά τμήματα". Τον τίτλο τον θυμάστε;).
      Ο Ντε Γκωλ στον Μάη του '68 απηύθνε διάγγελμα και κάλεσε σε ειρηνική διαδήλωση τους Γάλλους. Πάνω από 1 εκατομμύριο μαζεύτηκαν σε ειρηνική πορεία και οι διάφοροι ηγέτες, με ή χωρίς "", της εξέγερσης μαζεύτηκαν πάραυτα. Εδώ ο ΚΚ ο Φοβικός έδειξε ότι είναι ένα ανθρωπάκι. Ξεγυμνώθηκε. Και το ανθρωπάκι δεν το φοβάσαι, απλά, αν είσαι θρασύς και θες να το ξεφορτωθείς, του ρίχνεις καρπαζιά ή του δίνεις μια κλωτσιά και πάει στην πάντα. Αυτό του έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ, του έριχνε καρπαζιές. Θυμάμαι με τι ύφος βγήκε ο Αλαβάνος από του Μαξίμου μετά την "ενημέρωση" που του έκανα ο ΚΚ και ανατριχιάζω: Ο άνθρωπος νόμιζε ότι ήταν κάτι μεταξύ Ροβεσπιέρρου, Λένιν και Ναπολέοντα. Κανείς πολιτικός ποτέ δεν εξευτέλισε τόσο τη Δεξιά όσο ο ανύπαρκτος Κωστάκης. Ευτυχώς, ο πλαστικός "ηγέτης μακράς πνοής" μας ξεφούσκωσε και επέστρεψε στη φυσική του θέση.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ Μάρκο Τ 03/12/2009 02:19:59

        το περσινό ήταν πραξικόπημα κατά του ΚΚ και της χώρας μας κατ΄ επέκταση, λόγω Βουκουρεστίου και αγωγών. και ήταν των διαπλεκομένων που υπηρετούν τα σορικά και επταδερφικά συμφέροντα.
        Ψυχραιμία αφού το περσινό σε έστειλε στην αγκαλιά της Ντόρας, μάλλον δεν αξίζει τον κόπο να σε ξαναδιαβάσω.... (δεν το πιστεύω πως διάβασα αυτό που έγραψες, ειλικρινά στο λέω!)

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ B.K.Σ. 03/12/2009 10:00:50

          Εγώ δεν έχω πειστεί γι' αυτό, δηλ. για πραξικόπημα οργανωμένο από ξένα συμφέροντα σχετικά με τα Δεκεμβριανά του 2008. Φυσικά, ο αναρχοαριστερίστικος χώρος, λόγω του άκρατου διεθνισμού και αντιεθνικισμού του, είναι πρόσφορος στη διείσδυση κάθε είδους πρακτόρων. Ομως, ο χώρος αυτός υπάρχει και η μηδενιστική επιθετικότητά του είναι δεδομένη, το βλέπουμε στους πανεπιστημιακούς χώρους. Ηθελαν να κάψουν την Αθήνα μόνο και μόνο από μίσος (και το έκαναν).
          Το ανθρωπάκι που είχαμε για πρωθυπουργό (και που μερικοί βαμμένοι Νεοδημοκράτες βλέπουν σαν τον "Μαρμαρωμένο Βασιλιά" - επί το ευτραφέστερον..), γιατί τους άφησε; 2 οχήματα με μάνικες και κρύο νεράκι καταχείμωνο θα είχαν πείσει τα καλομαθημένα των Βορείων Προαστείων με τις κουκούλες να πάνε πίσω στη ζεστή φωλίτσα της μαμάκας.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ B.K.Σ. 03/12/2009 10:04:58

          συμφωνώ και εγώ, τι πραξικόπημα και πράσινα άλογα, απλά αδυναμία προληπτικής διαχείρισης της κατάστασης

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ B.K.Σ. 03/12/2009 10:43:44

          Η γνώμη μου είναι ότι υπήρχαν πορτοκαλί στοιχεία στα περυσινά, αλλά ο Καραμανλής μπορούσε να τα είχε χειριστεί καλύτερα. Φάνηκε απροετοίμαστος και προτίμησε να αφήσει την Αθήνα να καεί, παρά να δώσει αφορμή στους εγκάθετους των καναλιών να προκαλέσουν ανατροπή της κυβέρνησης μέσω κατάληψης της Βουλής και άλλων καταστάσεων που πιθανότατα είχαν στο μυαλό τους οι οργανωτές των επεισοδίων. Δηλαδή και η ανικανότητα ριζικής αντιμετώπισης υπήρχε, και η οργάνωση έξωθεν υπήρχε. Ο Καραμανλής προτίμησε να αντιμετωπίσει το μεγαλύτερο κίνδυνο που αντιπροσώπευε ο πορτοκαλί χαρακτήρας των επεισοδίων και να μην δώσει έναυσμα για να περάσουν στη δεύτερη φάση του σχεδίου, που ήταν το κάλεσμα από τα κανάλια για γενικό ξεσηκωμό. Αν δει κανείς την πολιτική των καναλιών και το τι ακριβώς προέβαλαν πέρυσι, σε εθνικό σχεδόν δίκτυο, μπορεί να πάρει μια ιδέα του πόσο οργανωμένο ήταν το σχέδιο.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ B.K.Σ. 03/12/2009 11:18:00

          Καλημέρα ΒΒΒ, επειδή πλησιάζει και η ημέρα..., αν ήταν τόσο οργανωμένο το σχέδιο υπονοείς ότι ήταν οργανωμένη και η τραγική αφορμή...; Δεν ξέρω, τι να σου πω... . Τώρα μέσα στον κόσμο μπορεί να παρεισέφρυσαν πολλοί, και να οργανώθηκαν επί τόπου εκείνες τις ημέρες, αλλά η αδυναμία προληπτικής αντιμετώπισης δεν αναιρείται. Η οργή των παιδιών, κράτησε αρκετές ημέρες, και διάφοροι αλλοδαποί βρήκαν ευκαιρία για πλιάτσικο και ποιος ξέρει τι άλλο. Γεγονός είναι ότι περάσαμε πολύ άσχημες μέρες όλοι μας.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ B.K.Σ. 03/12/2009 11:48:19

          Όχι, η αφορμή δεν ήταν οργανωμένη βέβαια, αλλά απλώς, από ό,τι διαβάσαμε τότε, αντικατέστησε τη 17η Νοεμβρίου, που έβρεξε και πήγε στράφι το αρχικό σχέδιο. Βρέθηκε αυτό και δόθηκε η αφορμή που έψαχναν.

          Ένας έγκριτος δημοσιογράφος από τις Η.Π.Α., ο ήδη μακαρίτης Λάμπρος Παπαντωνίου, το κατήγγειλε με την υπογραφή του περί τα τέλη Δεκεμβρίου με άρθρο του που δημοσίευσε το noiazomai.net.

          http://www.noiazomai.net/bushplans.html

          Παρόμοιοι υπαινιγμοί έγιναν από πολύ κόσμο, όμως μόνον ο Παπαντωνίου είχε το θάρρος, αν και ευρισκόμενος στις Η.Π.Α., να το πει τόσο ανοικτά. Αν και συνεργαζόταν με κάμποσα καθιερωμένα ελληνικά μέσα, ωστόσο την ανταπόκριση αυτή την έθαψαν όλοι και μόνον το Νοιάζομαι την έβγαλε. Αυτό το θάψιμο εμένα κάτι μου λέει, την επιβεβαιώνει δηλαδή.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ B.K.Σ. 03/12/2009 12:07:10

          Απλά ΒΒΒ με αυτό ήθελα να σου δείξω ότι όταν αρχίζει να τεντώνεται μια λογική λίγο δεξιά, λίγο αριστερά για να ενταχθεί σε κάποια [οποιαδήποτε] κουτάκια, από ένα σημείο και μετά χάνεται και η ίδια η λογική και το άκρο του τεντώματος, μέσα στις πολλές βεβαιότητες που εκφράζονται... αυτό ήταν έτσι, αλλά ωωπ όχι, το άλλο ήταν γκιουβέτσι. Όταν τεντώνουμε τη λογική να την τεντώνουμε έως εκεί που θα σπάσει ... Εγώ πάντως εξακολουθώ να μην ενστερνίζομαι τα περί οργανωμένου πραξικοπήματος πάντως και τις φημολογίες ότι έβρεξε στις 17Ν και διάφορα. Μήπως έριξαν και τεχνητή βροχή;
          Τέλος πάντων, άλλοι κλαίνε από τα περσινά, και από τις δύο πλευρές.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ B.K.Σ. 03/12/2009 13:25:43

          Και πάλι δεν έχω πειστεί για τα περί "πορτοκαλί επανάστασης". Αυτή την άποψη την διέδιδαν τα άγαν φιλοκαραμανλικά ιστολόγια.
          1. Την κρατική τηλεόραση την κατέλαβαν Συριζαίοι, με βοήθεια από "μέσα". Θυμάστε ότι διέκοψαν ομιλία του Πρωθυπουργού στον αέρα και πρόβαλαν τους Συριζαίους με το πανώ που έγραφε "ξεσηκωθείτε". Κανείς δεν τιμωρήθηκε, στη θέση του και ο Διευθυντής της ΕΡΤ, Παναγόπουλος. Πείτε μου αν μπορεί κανείς να σεβαστεί τέτοιον πρωθυπουργό. Εγώ, πάντως, δεν θα τον σεβόμουν. Πορτοκαλί στοιχεία την κατέλαβαν; Πήχτρα στον ΣΥΡΙΖΑ είναι η ΕΡΤ. Ας δούμε το προφανές επιτέλους!

          2. Για το πανώ στην Ακρόπολη, που επίσης αναρτήθηκε με βοήθεια από μέσα, τιμωρήθηκε κανείς; Οχι. Πορτοκαλί στοιχεία ήταν μεταξύ των άχρηστων φυλάκων του ΥΠΠΟ;

          3. Τη Βουλή δεν την κατέλαβαν για έναν απλούστατο λόγο:
          Επειδή οι διάφοροι μπαχαλάκηδες και οι ινστρούχτορές τους (γεροντοφρικιά των Εξαρχείων, Συριζαίοι και λοιποί Ερυθροί Χμερ à la grecque) δεν είχαν προβλέψει μάλλον πόσο εύκολα θα ήταν τα πράγματα. Να ξέρετε ότι θα την είχαν καταλάβει αν είχαν περισσότερη οργάνωση και λίγο περισσότερο θάρρος (αλλά είναι χέστηδες αυτοί του χώρου, αφού βλέπουμε ότι τους συλλαμβάνουν και κρύβουν τα πρόσωπά τους και αρνούνται κάθε συμμετοχή, ενώ είναι προφανές!). Αν είχαν λίγο περισσότερο νιονιό και λίγο περισσότερο θάρρος, άνετα θα την είχαν καταλάβει. Αν υπήρχε πράγματι "πορτοκαλί" παράγων στα Δεκεμβριανά 08, τουλάχιστον με κάποια σημασία, η Βουλή θα είχε καταληφθεί, για λόγους προφανούς συμβολισμού.

          Μαθητής της γυναίκας μου, από μεγαλοαστική δεξιά, βασιλική παρακαλώ, οικογένεια των ΒΠ (μαθητής σε ξένο ιδιωτικό σχολείο), συμμετείχε με κουκούλα στα επεισόδια, επειδή του είπαν φίλοι του να πάει, που συμμετείχαν επίσης. Τώρα λέει ότι ήταν μία πολύ κακή εμπειρία και δεν θα το ξαναέκανε. Αυτά για όσους μεγαλοποιούν τα περί "οργής". Εγώ τότε στα λεωφορεία και τους δρόμους άκουγα πιτσιρικάδες που έλεγαν "πάμε για χαβαλέ", δεν έβλεπα οργή. Ισως υπήρχε, αλλά η οργή ήταν γενικότερη κατά της κυβερνητικής ανικανότητας και ανυποληψίας και του άφαντου Καραμανλή.

          Το συμπέρασμα είναι ότι όλος ο ελληνικός λαός κατάλαβε πλέον ότι ο ΚΚ ήταν ένα ανθρωπάκι, κατασκεύασμα κάποιων βαρόνων της ΝΔ (βλ. Βαρβιτσιώτης). Προσωπικά, το είχα πάρει χαμπάρι από το 2007 και ήδη τον Σεπτέμβριο τότε δεν ψήφισα ΝΔ. Έχω να την ψηφίσω σε εθνικές εκλογές από το 2004, παρ΄ όλο που είναι ο φυσικός πολιτικός μου χώρος. Αλλά δεν μου αρέσει να μου πλασάρουν πλαστικές φουσκωτές κούκλες για δήθεν "ηγέτες μακράς πνοής". Ευτυχώς και ο άνθρωπος αυτός το κατάλαβε, η φάρσα τελείωσε και γύρισε στον φυσικό του χώρο...

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ B.K.Σ. 03/12/2009 13:32:17

          Μαρκό, συμφωνώ με τα περισσότερα που λες, σχεδόν με όλα. Ο Καραμανλής όμως είχε ένα προσόν: Ήταν καταπληκτικός τακτικιστής. Με το τίποτα μπορούσε να κάνει πολιτική.

          Είχα κι εγώ τον προβληματισμό ότι ήταν καραμανλικές διαρροές τα περί πορτοκαλί επανάστασης, αλλά το σενάριο το άκουσα να υιοθετείται από "υψηλά" μητσοτακικά χείλη να υιοθετείται, και μάλιστα ως "πολύ προφανές". Τότε το πίστεψα για τα καλά. Μετά ήρθε και το άρθρο του Παπαντωνίου.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ B.K.Σ. 03/12/2009 14:09:54

          "Τακτικιστής" ναι, επειδή είχε μία αμεσότητα (όταν δεν κρυβόταν), ήταν κοντά στη νοοτροπία του μέσου Έλληνα. Αυτό όμως δεν αρκεί ούτε για παραγωγή πολιτικής, ούτε για αποτελεσματικότητα. Ο τακτικισμός μόνο επικουρικά λειτουργεί ως προσόν πολιτικού.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ B.K.Σ. 03/12/2009 14:21:52

          Αγαπητη μου αν ηξερε κανεις ποιος ακριβως ηταν πισω απο τα περυσινα δεν θα ζουσαμε μεσα στην αδιαφανεια.
          Αλλα η αδιαφανεια ηταν ηθελημενη.Αν δεις δικες μου δημοσιευσεις τοτε θα δεις να ζητω επιμονα δικαστικη διερευνηση.Κανεις δεν το προτεινε και δεν το προτεινε για ενα λογο : θα επρεπε οι μεν πρωταγωνιστες της εξεγερσης να πιστευουν οτι ηταν γνησια και οι οπαδοι της ΝΔ ξενοκινητη για να παιζονται ολα σε δυο ταμπλω.
          Αν τα πραγματα ψαχνονταν θα βγαζαμε ακρη και ο Καραμανλης δεν ηθελε να βγει ακρη για τους δικους του λογους.Μετα ηλθαν οι ευρωεκλογες.Ολα τα κομματα της αριστερας πλην ΚΚΕ απο ΣΥΝ εως ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ εβγαλαν μπροσουρες υπερηφανειας που συμμετειχαν στην εξεγερση.Τις διαβασα ο ιδιος.
          Αρα εγω θα πρεπει ειτε να πιστεψω οτι ολη η ελληνικη αριστερα με τα πολυποικιλα κομματα και οργναωσεις της ειναι πλεον οργανο των ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομενων των μονιμων πελατων του Κρεμλινου) ειτε να πιστεψω αυτο που τελικα πιστεψα.
          Καλως ή κακως δεν υπαρχουν αλλες επιλογες.
          Η Ντορα ζητησε επεμβαση της αστυνομιας ενω ο καραμανλικος Παυλοπουλος ηταν συνενοχος του πραξικοπηματος.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ B.K.Σ. 03/12/2009 14:28:46

          Και επαναλαμβανω το υποπτο στοιχειο δεν ειναι τι εγινε αλλα γιατι δεν ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ απο τη δικαιοσυνη τι εγινε.
          ο Σαρκοζυ απο το βημα της Βουλης μιλωντας για τα ελληνικα γεγονοτα δηλωσε οτι η κυβερνηση στις δημοκρατιες αποφασιζεται στις καλπες και οχι στους δρομους.Αυτο που ο Σαρκοζυ ειπε για τον Καραμανλη δεν τολμησε ο ιδιος να το πει για τον εαυτο του.
          Να θεσει ζητημα δημοκρατιας και πραξικοπηματος.
          Ο Μαρκο Τ πιστευει οτι ηταν απλως φοβισμενος.Εγω φοβαμαι οτι ηταν συνενοχος.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ B.K.Σ. 03/12/2009 14:35:57

          Είτε φοβισμένος ο ΚΚ Jr, όπως πιστεύω εγώ (και μάλιστα φοβικός, δηλ. μόνιμα φοβισμένος), είτε συνένοχος, όπως πιστεύεις εσύ ψυχραιμία, δεν είναι τραγική η στάση του;
          Είχα γράψει αλλού εδώ για το τί έκανε ο Ντε Γκωλ που κατέβασε πάνω από 1 εκατομ. Γάλλους στο Παρίσι στο δρόμο κατά των επεισοδίων του Μάη '68, συγκεκριμένα στις 30 Μαϊου. Ας συγκρίνουμε αναστήματα και ας σταματήσουμε να βαυκαλιζόμαστε με δήθεν "μεγάλους ηγέτες".

          Και δεν είναι ΤΡΑΓΙΚΟ που βρέθηκαν άνθρωποι και ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ;;;
          Αν έβλεπα έναν από αυτούς θα τον ρωτούσα ευθέως: Καλά, δεν ντράπηκες; Θεωρείς τον εαυτό σου πολίτη;

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ B.K.Σ. 03/12/2009 14:48:26

          Ψυχραιμία θα δούμε. Το πραξικόπημα πρέπει να έχει και μία άλφα κατάληξη για να θεωρηθεί πραξικόπημα, εδώ "έσβησε" μόνο του. Κουραστήκανε μια εβδομάδα στους δρομους. Μάλλον ήταν μια συγκλίνουσα δεσμίδα εκδηλώσεων άλλων αυθόρμητων, άλλων μεθοδευμένων ίσως, άλλων τυχαίων.

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ B.K.Σ. 03/12/2009 14:53:51

          Συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία τοποθέτηση.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ B.K.Σ. 03/12/2009 15:35:02

          Το πραξικόπημα δεν οργανώθηκε από την κυβέρνηση των Η.Π.Α. ολόκληρη, αλλά από το τμήμα της εκείνο που ελέγχεται από τη λεγόμενη "Νέα Τάξη", μια διεθνιστική ελίτ για την οποία διαμαρτύρονται και οι ίδιοι οι πατριώτες Αμερικανοί ότι τους κάνει κουμάντο στη χώρα τους.

          Πόσοι ξέρουν ότι για τον πόλεμο στη Γεωργία έπαιξε ρόλο σημαίνον λομπίστας της Ουάσινγκτον που πληρώνεται από την κυβέρνηση της Γεωργίας για να υποστηρίξει την ένταξη στο ΝΑΤΟ; Αυτοί οι άνθρωποι κάνουν ιδιωτική εξωτερική πολιτική, εξωτερική πολιτική δηλαδή με στόχο όχι το συμφέρον των Η.Π.Α., αλλά το προσωπικό τους συμφέρον.

          Υπάρχουν πάρα πολλοί τέτοιοι που δεν φαίνονται. Απλώς με το Σημίτη και τη Ντόρα, η Ελλάδα παραιτήθηκε από το να το κάνει η ίδια και έχουμε μόνον ανθρώπους σαν τον Ψυχραιμία εδώ μέσα να κάνουν το αντίστροφο, να εκπροσωπούν δηλαδή τα συμφέροντα της Νέας Τάξης μέσα στην Ελλάδα.

          Η Νέα Τάξη, για να μην αρχίσει η συνωμοσιολογία, δεν είναι ένας συγκροτημένος οργανισμός, απλώς είναι ένα σύνολο οικονομίστικης ελίτ, Σόρος, πετρελαιάδες, φαρμακοβιομηχανίες, παραγωγοί όπλων, κλπ., που προσπαθούν με κάθε τρόπο να καθοδηγήσουν την ανθρωπότητα σε πολιτικές που θα υποστηρίζουν τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους. Υπάρχει συγκεκριμένη παραγωγή σκέψης, συγκεκριμένοι τρόποι επηρεασμού λαών και κυβερνήσεων, που καθοδηγούν σε πολιτικές δήθεν ανθρωπιστικές, δήθεν ειρηνευτικές, δήθεν ένα σωρό, για να μπορέσουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.

          Τα συμφέροντα αυτά θίχτηκαν από την πολιτική αγωγών του Καραμανλή, για το λόγο ότι ο Πούτιν πήρε στα χέρια του την παραγωγή πετρελαίου και αερίου και την αφαίρεσε από τους διεθνείς πετρελαιάδες που είχαν εισχωρήσει για τα καλά στη Ρωσία. Έτσι έγινε προβληματική η περίπτωση της Ρωσίας και έτσι ξεκίνησαν τα παιχνίδια με τον έλεγχο των αγωγών.

          Η κυβέρνηση των Η.Π.Α. είναι όργανο αυτών των ανθρώπων εν αγνοία του αμερικανικού λαού, που δυστυχώς δεν έχει την πολιτική ωριμότητα για να αντιληφθεί τι παιχνίδι παίζεται στις πλάτες του. Ούτε με τα τοξικά είχε την πολιτική ωριμότητα να σκεφτεί τι γίνεται.

          Οι μπαχαλάκηδες ασφαλώς και δεν γνωρίζουν ότι είναι πιόνια της Νέας Τάξης. Λίγοι μόνον εκεί μέσα είναι φιλτραρισμένοι εγκάθετοι. Οι υπόλοιποι κάνουν το χαβαλέ τους, την πολιτική τους, οτιδήποτε τέλος πάντων. Το σύνθημα όμως το δίνουν οι φιλτραρισμένοι εγκάθετοι.

          Έχουν γίνει τόσες και τόσες πορτοκαλί επαναστάσεις στη γειτονιά μας, που η τεχνογνωσία τους είναι πια πολύ εμφανής. Ακριβώς αυτή την τεχνογνωσία έπιασε σωστά ο Καραμανλής και μπόρεσε να γλιτώσει τα χειρότρα, θυσιάζοντας τις περιουσίες 400 συνανθρώπων μας, που τους αποζημιώσαμε από το κοινό ταμείο.

          Όλα αυτά δεν είναι πολύ προφανή και δεν είναι υποχρεωμένοι να τα υιοθετήσουν όλοι, συγχαίρω όμως το φίλο Blim για την ανεύρεση του πολύ κατατοπιστικού άρθρου του Λ. Παπαντωνίου. Διαβάστε το προσεκτικά. Ο άνθρωπος μπορεί να μην παραθέτει πηγές, όμως δεν είναι τυχαίος ούτε εξυπηρετεί συμφέροντα. Είναι ο ίδιος πηγή, πολλά χρόνια στο ρεπορτάζ του State Department, και αν το λέει ο ίδιος ότι έτσι έγινε, δεν μπορεί να υπάρξει αμφισβήτηση ότι είναι έτσι. Τώρα βέβαια, ο καθένας μπορεί και να μην τον πιστέψει, αλλά νομίζω ότι απλώς εθελοτυφλούμε, αν δεν τον πιστεύουμε.

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ B.K.Σ. 03/12/2009 15:51:47

          Το παρακάτω άρθρο στάλθηκε σε φίλο Ισπανό δημοσιογράφο που ζήτησε μια άποψη για τα γεγονότα των ημερών.

          A COUNTRY IN STIGMATA

          COLLECTIVE IRRESPONSIBILITY AND INDIVIDUAL TRAGEDY



          By

          After the previous week, Greece is a country with stigmata. Athens may not look bombed as some media have announced and probably the police have abandoned the city center not due to incompetence but rather planned, in order to avoid a fatal incident during the clashes with the anarchist or ultra-leftist groups. The symbolic value of the execution of a 15 year old boy by a macho police guard is extending far beyond the penal law or the inability of the state to maintain an honest system of police recruitment and promotion, free from political influence. The core of the shock is other, rooted deeply inside the Greek way of life:

          The Greek society has just regained conscience of the self-proved truth: irresponsibility can lead to the tragedy. The police guard who committed the crime has been recruited at the special police forces by the previous socialistic government and was appointed at the most difficult and politically upset area of Athens by the present conservative one, because he had political patrons in both parties, although his superiors had repeatedly asked to be removed from duty. His story is typical of the way things happen in Greece. Total incompetence survives and dominates through political manipulation at any level of the society, co-exists with conscious effort and undermines any progress. Police, universities, the army, medical diplomas and many more are corrupted by the social groups that can bypass the legal processes due to their financial or political means.

          Although there has been little tolerance by the society to the ferocious and continuous attacks of various extra-parliamentary groups, anarchists or anti-state groups against police stations and police members throughout Greece during the social clashes of the recent eight years, the authority and prestige of the police have been debagged as well. The police officers and guards have shown great zeal to suppress social upraise in various circumstances and as a result the receive a kind of non-punishment. Recently, a young mother has been killed during ecological protests in the isle of Corfu by the special anti-protest units and only years before, in 2003, a police plot against European protesters -between them at least one Spaniard- during the E-15 conference in Thessaloniki, was revealed and stopped only by the European justice.

          It is obvious that this system can only be limited to spontaneous and uncontrolled violence against each other by the police and its ultra leftist opponents, which also show many of the characteristics of immaturity of the Greek society. A recent certain tolerance -not manipulation- to them by certain politicians, for electoral reasons, who rarely show any disapproval of the ultra - leftist acts of violence, the total absence of a certain target in the acts of these groups, their self-centrism and above all the loss of political orientation and speech.

          The young boy -who was by lack at the spot of the tragedy- was a victim of the chaos that all those factors have created, in a society which is living the recent years the collapse of the illusion of the welfare state and social solidarity. On the other side, the Greek people consider that the police must show responsibility during action, not the most militant anarchists or some upset innocent youth. This time, the spot has been at the core neighborhood of the most militant and decisive ultra-leftist groups, and, in a society where any memory is lost in a few days, the acts of blind revenge against the wealthy center of Athens where a tragic way to stigmatize the absence of real and permanent social reaction against the core reasons of the killing.

          The absence of real and massive resistance against ourselves, vows by its silence as loudly as the cries of the chorus in any ancient tragedy.

          ... island, December 18, 2008

          ...., is training doctor for the medical specifity of psychiatry and writer

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ B.K.Σ. 03/12/2009 16:20:58

          Την ύπαρξη αυτών των λόμπυ της "Νέας Τάξης" δεν την αμφισβητώ καθόλου, όπως δεν αμφισβητώ το ότι εδώ υπάρχουν καλοβολεμένοι δημοσιογράφοι που κάνουν τη δουλειά αυτωνών. Τώρα, αν το κάνουν εκούσια, δηλ. είναι σε payroll, ή ακούσια, λίγη διαφορά έχει. Είναι συγκεντρωμένοι κυρίως στο συγκρότημα του Αλαφούζου και σε αυτό του Λαμπράκη, μερικές φορές περνάνε από το ένα στο άλλο μάλιστα. Άλλοι διαγράφουν "καμπύλες", από τον Λαμπράκη στον Ε.Τ. της Γιάννας και τώρα στην Καθημερινή (το πιάσατε το υπονοούμενο, που λέει και ο έτερος ένοικος της "πολυκατοικίας").
          Ίσως το συγκρότημα του Αλαφούζου είναι πλέον ο κύριος εκπρόσωπος αυτής της νοοτροπίας.
          Υπάρχουν δευτερεύουσες διαφορές μεταξύ τους, αλλά κοινός παρονομαστής είναι:
          1. Η μανία του "νεωτερισμού" (με την αρνητική όμως έννοια),
          2. ένας επιλεκτικός ευρωπαϊσμός (με θεοποίηση του Διαφωτισμού, και όχι με καθολική θέαση της Ευρώπης ως ένα σώμα με ποικιλομορφία και μεγάλη πολιτισμική κληρονομιά),
          3. απαξίωση της έννοιας του έθνους και έμμεση αποδοχή του εθνικισμού των "άλλων",
          4. ένας υπερβάλλων ατλαντισμός, και
          5. ένας βαθύτατος αντιχριστιανισμός (όχι απλά αθεϊσμός), που φτάνει στα όρια του μίσους προς ο,τιδήποτε το χριστιανικό (γι΄αυτό μίλησα για επιλεκτικό ευρωπαϊσμό).

          Από κει και πέρα, ας δεχτώ ότι τα γεγονότα του Δεκεμβρίου ήταν οργανωμένα, αν και έχω διαφορετικές πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές.
          Ερωτώ:
          1. Γιατί μετά την ειρηνική διαδήλωση του ΠΑΜΕ στην Ομόνοια, το απόγευμα της Δευτέρας 8/12/2008, εμφανίστηκαν οργανωμένοι αναρχικοί και τα έσπαγαν όλα, ανά τριάδες (έχω αξιόπιστη μαρτυρία από παρόντα υπάλληλο σε κατάστημα, φίλο μου), ενώ η αστυνομία εμφανίστηκε με καθυστέρηση άνω της μισής ή και μίας ώρας; Δεν μπορούσε η αστυνομία να τους αποτρέψει;
          2. Το έθεσα και πιο πάνω: Το νεράκι του Θεούλη γιατί δεν το χρησιμοποίησαν; Φοβήθηκε ο Καραμανλής και ο Πάκης μήπως πουντιάσουν τα παιδιά;

          Μην το ψάχνετε, ο άνθρωπος ήταν ακατάλληλος και ανίκανος. Δόξα τω Θεώ που έφυγε το εύρημα του Βαρβιτσιώτη.

    • περαστικός avatar
      περαστικός @ ψυχραιμια 02/12/2009 12:44:51

      Για κάτσε λίγο ψυχραιμία.

      Ο Σαμαράς έχει συνεργάτες που εδώ και πολλά χρόνια ζητάνε κατάργηση του ασύλου και ζητάνε διάλυση του παρακράτους των Εξαρχείων.

      Ο Σαμαράς πριν από τα "Δεκεμβριανά", και πολύ περισσότερο μετά, αναφέρει συνέχεια ως παράδειγμα προς μίμηση στο ίδιο αυτό πρόβλημα τον Σαρκοζύ.

      Άνθρωποι του κλίματος Σαμαρά μιλούσαν για πορτοκαλί επαναστάσεις τον Δεκέμβριο.

      Όλα αυτά δεν τα έχεις δει ποτέ σου; πρώτη φορά τ' ακούς;

  33. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/12/2009 11:31:00

    @ δρόμος
    μου άρεσε το κείμενο του σχολιαστή "Έγκυρος" , διάβασα και το δικό σου σχόλιο και είπα να προσθέσω τη δική μου εμπειρία. Για τις μανάδες, ο λόγος - δεν τίθεται ζήτημα "τσιμπήματος". Καμία σχέση.

  34. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/12/2009 11:39:11

    Εμένα, δεν πήγε καθόλου, τελικά.( Αρχηγού παρόντος, πάσα αρχή παυσάτω και τάξις και ηθική, φυσικά. Χαχα). Η αλήθεια είναι πως δεν καιγόταν κιόλας αλλά την προτιμούσε επειδή ήταν γυναίκα και γι' αυτό ήθελε να βγεί η Ντ.- δεν την ένοιαξε που δεν προσήλθε, μην νομίζεις ότι την "φιμώσαμε" και δεν την δέσαμε στο υπόγειο...,το υπογράφω με πάσα ειλικρίνεια.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ καθρέφτης 02/12/2009 12:37:21

      Άρα προσθέτουμε άλλα δύο διαλαθόντα μέλη στη ΝΔ, pas mal..
      Τώρα φεύγω στ' αλήθεια, άργησα. Δες και τη συζήτηση για τους μιναρέδες, έχει ενδιαφέρον

  35. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 02/12/2009 12:12:52

    συμφωνώ ότι δεν έκανε πολλά για την διαφθορά και επέμενε πολύ στην θεσμική αντιμετώπιση τέτοιων θεμάτων όταν χρειαζόταν αποφασιστικότητα και ότι τον έφαγε η ήπια αντιμετώπιση πολλών θεμάτων αλλά εδώ έχουμε ξεφύγει. Ο καθένας αναπαράγει την, ο Θεός να την κάνει, επιχειρηματολογία των τηλεπαραθύρων βασισμένη στην μυθολογία των κουτσομπολιών και των ψιθύρων περί playstation κλπ και άλλων μπουρδολογιών.

  36. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 02/12/2009 12:13:50

    Ο Καραμανλής δεν καταπολέμησε πλήρως τη διαφθορά, έκανε όμως ένα πολύ μεγάλο βήμα: Ξαναέφερε στην πολιτική το αίτημα ηθικής διαχείρισης των κοινών, ένα αίτημα που είχε εκλείψει την εποχή Σημίτη.

    Αυτό είναι βασική πολιτική προϋπόθεση για την καταπολέμηση της διαφθοράς στο μέλλον και μεγάλη προίκα για τον ΓΑΠ και τους μελλοντικούς ηγέτες.

  37. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 02/12/2009 12:20:18

    Ξανάφερε στην πολιτική το αίτημα ηθικής διαχείρισης των κοινών και κατόπιν το εξευτέλισε, υπονομεύοντας κάθε μελλοντική απόπειρα επανεισαγωγής του.

  38. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 02/12/2009 12:28:51

    Όχι, δεν νομίζω να το εξευτέλισε. Απόδειξη ότι ο ΓΑΠ έχει πιο εύκολο έργο τώρα. Σκέψου μόνον τι έγινε με την περίπτωση Πάχτα το 2004, πόσο μεγάλη ήταν η σύγκροση μεταξύ της διαχείρισης Σημίτη και της νοοτροπία ΓΑΠ. Εκείνο που τότε ήταν τεράστιο πολιτικό θέμα, σήμερα θα ήταν πιο αυτονόητο, άσε που δύσκολα θα ξανασυνέβαινε.

    Θέματα σαν του Πάχτα είχαμε κάθε μέρα με το Σημίτη, αλλά δεν φαίνονταν ποτέ. Με τον Καραμανλή άρχισαν να φαίνονται, τα σκάνδαλα ξαναέγιναν σκάνδαλα, ενώ με το Σημίτη ήταν "ανάπτυξη". Αυτή είναι η διαφορά που βλέπω εγώ. Αυτό εννοώ όταν λέω ότι ξαναήρθε το αίτημα της ηθικής διαχείρισης.

    Ο Καραμανλής ήταν καλός αλλά λίγος, δεν είχε το ανάστημα και το δυναμισμό που χρειαζόταν.

  39. Aggelos avatar
    Aggelos 02/12/2009 12:40:09

    μου αρεσε η ταπεινωμενη ντορα..τη βρηκα ακομα και θελκτικη..πιο αληθινη οπως ειπε και ο λαζοπουλος. ποσο αρρωστος ειμαι γιατρε μου?

  40. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/12/2009 12:51:58

    Την παρακολουθώ, έχει πολύ ενδιαφέρον πράγματι και σοβαρές απόψεις, αλλά άμα πιάνω το antinews, πάνε πίσω οι δικές μου δουλειές. Και έτσι, προσπαθώ να αποφεύγω τον πειρασμό, μήπως και τελειώσω επιτέλους κάποτε.

  41. ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ* ΠΡΟΕΔΡΟΥ* ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ avatar
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ* ΠΡΟΕΔΡΟΥ* ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ 02/12/2009 14:20:30

    ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ -ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

  42. ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ* ΠΡΟΕΔΡΟΥ* ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ avatar
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ* ΠΡΟΕΔΡΟΥ* ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ 02/12/2009 14:21:59

    ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ !!!! ΝΔ

  43. ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ* ΠΡΟΕΔΡΟΥ* ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ avatar
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ* ΠΡΟΕΔΡΟΥ* ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ 02/12/2009 14:23:04

    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ* ΠΡΟΕΔΡΟΥ* ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

  44. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 02/12/2009 14:47:12

    Μια διακριτική παρατήρηση:

    "το θηρίο που σκιαζόσουνα ένα ψοφίμι ήταν,"

    αυτο το "ψοφίμι" μήπως θα μπορούσε να λείπει;

    Ξέρω οτι και στη αρχαιότητα, στην Ρώμη ιδίως, αλλά και στην Αθήνα, χρησιμοποιούνταν αυτή η φρασεολογία στην αγόρευση. Όμως -στην Ρώμη- σφάζονταν και μεταξύ τους, όχι διαδικτυακά. Και στην Αθήνα μόνο σε στιγμές κινδύνου ή από πολύ συγκεκριμένους ρήτορες, όχι αυτούς που έμειναν.

    Σίγουρα προτιμώ μια βαριά φρασεολογία από την γλοιωδη "ευγένεια" διάφορων σχολιαστών που στηρίζουν συγκεκριμένα συμφέροντα καιτους οποίους όλοι σιχαθήκαμε αυτο τον καιρό.

    Αλλά, γιατί να παρασυρθουμε ή να κανουμε συγκριση με αυτους;

  45. inquisitor avatar
    inquisitor 02/12/2009 15:34:04

    Ναι, τώρα, επί ΠΑΣΟΚ.

  46. ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ avatar
    ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ 02/12/2009 16:47:15

    Ξαναλεω:

    Λιγα με το Καραμανλη ορισμενοι εδω μεσα.
    Μη μετατρεπετε τη χαρα σας σε ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ.
    Βαλτε το μυαλο σας να δουλεψει.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ 03/12/2009 10:03:54

      Εγώ περιμένω να ξαναζωντανέψει, να σηκωθεί από τον καναπέ και να κυνηγήσει τους Πασόκους, συγγνώμη, τους Τούρκους ήθελα να πω, μέχρι την Κόκκινη Μηλιά. Οπως τους κυνήγησε πάνω από το Αγαθονήσι.

  47. Χρήστος avatar
    Χρήστος 02/12/2009 18:08:14

    για το δεύτερο...εύχομαι να κάνω λάθος...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.