#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/03/2010 19:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Α.Ι.Μ.Α. & Α.ΣΗ.ΜΙ.ΚΑ.



Το 1143 μ.Χ. ο μεσαιωνικός ελληνισμός γιορτάζει, όπως και φέτος, το Πάσχα στις 4 Απριλίου. Είναι όμως  μια μέρα θρήνου, καθώς ο αυτοκράτορας Ιωάννης Β¨ Κομνηνός, είναι ετοιμοθάνατος (όπως σήμερα η οικονομία)  

Θα πεθάνει 4 μέρες μετά (μετά το αρνί έρχεται το ΔΝΤ;)

Αφιέρωσε τη ζωή του στην προάσπιση των συνόρων της αυτοκρατορίας (τώρα «εκχωρούμε μέρος της εθνικής κυριαρχίας» λόγω των επιτοκίων !!!)

Κυβέρνησε τη χώρα με σταθερότητα και σύνεση (σήμερα άγνωστες λέξεις), Αφήνοντας πίσω του μια ακμαία οικονομία και γεμάτα ταμεία (και τώρα τα ταμεία είναι γεμάτα…ουρές)

Η δυναστεία των Κομνηνών θα καταλυθεί μέσα σε ένα λουτρό αίματος, εκπληρώνοντας την προφητεία ότι τα αρχικά των 4 αυτοκρατόρων της θα σχηματίσουν τη λέξη ΑΙΜΑ ( Αλέξιος, Ιωάννης, Μανουήλ, Ανδρόνικος)

Η δυναστεία που ξεκινά από τον Ανδρέα και τελειώνει στον –κατά τα λεγόμενα- θαυμαστή του, σχηματίζει τη λέξη ΑΣΗΜΙΚΑ (Ανδρέας, Σημίτης, Μιτσοτάκης, Καραμανλής). Είναι αυτά που ψάχνουμε…

(Για τον Μητσοτάκη χρησιμοποιώ την εκδοχή της ορθής με –ι αναγραφής: μιτσός=μικιός=μικρός)

Η 4η Απριλίου είναι η νωρίτερη ημερομηνία που μπορεί να πέσει το Πάσχα, με βάση το νέο ημερολόγιο (22η Μαρτίου με το παλαιό).

 ΟΔΥΣΣΕΑΣ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. alfa2012 avatar
    alfa2012 21/03/2010 20:13:43

    εσεται ημαρ ....και καιρος γαρ εγγυς
    διαλεγεις και περνεις

  2. alfa2012 avatar
    alfa2012 21/03/2010 20:14:43

    τα γεγονοτα ακολουθουν μια σειρα....κοιτα λιγο τα γραφομενα απο τον Κοσμα τον Αιτωλο

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/03/2010 20:23:21

    Πολύ μαυρίλα ρε παιδιά. Μου μαύρισε η ψυχή - όχι ότι ήταν και πολύ άσπρη πριν...

  4. alfa2012 avatar
    alfa2012 21/03/2010 20:37:28

    να θυμασαι οτι μετα τα μαυρα μεσανυκτα ερχεται η αυγη, μετα την καταιγιδα ερχεται ο ηλιος, ψηλα το κεφαλι ελληνες

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 21/03/2010 20:44:01

    Οι μελαγχολικοί σκεπτικισμοί σίγουρα, στην εποχή, έχουν βάση.
    Αλλά "Οις οιωνός άριστος ..."

  6. gatoulis avatar
    gatoulis 21/03/2010 21:40:58

    Πουλάκια μου φοβάστε; ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ μας αξίζει. Τόσα χρόνια χαχα και χουχου είμαστε και ψηφήζαμε νδ και πασοκ. ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ. Ξέρω τουλάχιστον 10 άτομα που ψηφηζαν νδ ή πασοκ έτσι γιατί ψηφηζε ο πατέρας τους ή κάποιος μπάρμπας τους, χωρίς σκέψη, χωίς τύψη , χωρίς αιδώ.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ gatoulis 21/03/2010 22:28:23

      Σωστόοοοος!

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ gatoulis 21/03/2010 22:35:31

      Και θα συνεχίσουν ακόμα να ψηφίζουν.

      Βλέπεις ανθρώπους υποτίθεται μορφωμένους και υποτίθεται μυαλωμένους και είναι κομματόσκυλα του κερατά.

      Βλέπεις νέα παιδιά που δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα και ψηφίζουν Μπασόκ και ΝουΔου γιατί έτσι έμαθαν απο τον μπάρμπα τους και γιατί παίζει να μπουν σε καμιά θεσούλα.

      Δεν έχει γιατρεια ο νεοέλληνας. Αλίμονο σε εμάς που μας έλαχε να συμβιώνουμε μαζί του.

    • δυσάρεστος avatar
      δυσάρεστος @ gatoulis 21/03/2010 22:58:04

      Τι να κάνουμε, ας είχαμε έστω και ένα στοιχειωδώς σοβαρό κόμμα σαν εναλλακτική λύση, αλλά είχαμε μόνο μικυ μάους στυλ ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ κλπ. Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι στα ίδια τα κόμματα, αλλά στους εαυτούς μας, των οποίων αυτά αποτελούν καθρέπτες. Αλλά ως γνωστόν εμείς δε φταίμε ποτέ για τίποτε.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ gatoulis 21/03/2010 23:44:59

      Το σύριζα και το λαός δεν υπήρχαν 30 χρόνια πριν. Ούτε εγώ δεν υπήρχα 30 χρόνια πριν. Τον φανατισμό του 80 όμως που γαλάζιοι και πράσινοι πιανόντουσαν στα χέρια στα καφενεία, τον πρόλαβα έστω και σαν αναμνησιακή αίσθηση. Θυμάμαι έστω και αχνά.

      Όχι αδερφέ. Δεν φταίω. Δεν τους στήριξα, δεν τους σεγοντάρισα, δεν τους ικέτεψα, δεν τους ψήφισα. Δεν πέταξα ποτέ σκουπίδια, δεν κακοποίησα ποτέ ζώο, δεν έτρωγα ποτέ την σειρά στην ουρά, δεν λάδωσα, δεν ικέτεψα για θεσούλα, δεν κράτησα ποτέ το στόμα μου κλειστό σε ότι με ενοχλεί, δεν ξόδεψα παραπάνω απο όσο είχα, δεν χρέωσα δάνεια και κάρτες για ταξιδάκια, δεν ξημεροβραδιαζόμουν μια ζωή στις ταβέρνες σαν να μην τρέχει μία, δεν νοιάζομαι αν δεν έχω το τελευταιο μοντέλο κινητού, δεν έπιασα πλούσιο γκομενάκι να με συντηρεί. Πότε να προλάβω άλλωστε; Δεν είμαι και πολλές δεκαετίες σε αυτόν τον κόσμο. Εγώ παρέλαβα αυτή την κατάσταση χωρίς κανένας να με ρωτήσει αν την θέλω, αν μου αρέσει να ζω έτσι. Αυτή η σάπια νοοτροπία όμως απο κάπου λίμνασε, δεν φτάσαμε εχθές σε αυτό το σημείο.

      Αλλά τι παραπάνω μπορώ να κάνω όταν και εγώ και όσοι σκέφτονται σαν εμένα είμαστε μειοψηφία, γιατί η πλειοψηφία είναι το άκρως αντίθετο και αυτή η πλειοψηφία συμμετείχε και συνωμότησε σαν πιστός καθρέφτης και ενιαία μονάδα με αυτούς που μια ζωή και καλά έφτυνε; Ποιος θα το παραδεχτεί απο όλους αυτούς που τώρα σκούζουν και όπως λες ισχυρίζονται οτι δεν φταίνε για τίποτα ενώ ξέρουν πολύ καλά οτι φταίνε; Τώρα η ζημιά έγινε, τέρμα.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ gatoulis 21/03/2010 23:49:12

      Και υπενθυμίζω: Όσο εμείς καθόμαστε εδώ και συζητάμε και προβληματιζόμαστε, είμαστε μειοψηφία. Εμείς τα λέμε και εμείς τα ακούμε. Οι υπόλοιποι ψάχνουν τρόπο να αποποιηθούν ευθύνες, να κάνουν λαμογιά για κανα αυθαίρετο, να κατεβάσουν την τελευταία τσόντα, να σαπίσουν στην τηλεόραση και να πέσουν για ύπνο. Μόνο εμείς εδώ καθόμαστε και συζητάμε για κάτι που πλέον με τόση σαπίλα δεν έχει θεραπεία. Μόνο κόψιμο απο την ρίζα.

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 21/03/2010 21:43:46

    καλα, ρωτησατε κυριοι τις Κες Δραγωνα, Κουλουρη και ΣΙΑ αν υπηρχε 'Ελληνισμος" τον 12ο αιωνα; μα τι ανακριβειες ειναι αυτες.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Νίκος 22/03/2010 00:19:48

      Ούτε καν τον Βρασίδα δεν ρώτησαν.

  8. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 21/03/2010 22:39:19

    Ο νταλκάς γαρ βαρύς.

    Προφητείες, ξεπροφητειες, έτσι και αλλιώς είτε πιάσουμε τις δικές μας τις ντόπιες, είτε πιάσουμε τις αλλοδαπές, όλες μα όλες έχουν ένα κοινό παρά τις διαφορές τους. Καμία δεν είναι θετική, όλες προμηνύουν θύελλα.

    Δεν χρειάζεται κανείς προφητείες, ούτε αυτές που φέρεται να έχουν εκπληρωθεί, ούτε οι αμφισβητούμενες. Μπορεί απλά να ρίξει μια γρήγορη ματιά στην επαναλαμβανόμενη ιστορία της ανθρωπότητας, όπως επίσης και να δει που βαδίζει τώρα, για να καταλάβει που πάει το πράμα. Αφού ο άνθρωπος έχει καταντήσει παρασιτικός, ενδεχομένως την ίδια συμπεριφορά θα εισπράξει.

  9. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 21/03/2010 23:02:32

    Γιατί ανακατεύετε το Βυζάντιο; Ρωμαική αυτοκρατορία ήταν. Όχι ελληνική. Αλλοδαπούς αυτοκράτορες είχε. Όπως ο Όθων.

    • Τάκης Περρέας avatar
      Τάκης Περρέας @ Βρασίδας 21/03/2010 23:09:51

      Επαυξάνω τον τίτλο
      Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία!
      Μιλούσαν Ελληνικά όπως μιλούν τα Αγγλικά σήμερα σαν διεθνή γλώσσα.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Βρασίδας 21/03/2010 23:16:47

      Τάκη προσπάθησα αλλά δε μου βγήκε. Θα ξαναπροσπαθήσω άλλη μέρα, σίγουρα πριν έρθω στην Καλαμάτα!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Βρασίδας 22/03/2010 00:18:50

      Μάλιστα. Καμία ελληνική αυτοκρατορία, όπως εσύ την εννοείς, μπορείς να μου πεις;
      Κάτι άλλο: ο Θεμιστοκλής ήταν κατά το ήμισυ αλλοδαπός: Η μαμά του ήταν Θραξ, Αβρότονον το όνομά της και οι Θράκες σίγουρα δεν μιλούσαν ελληνικά.
      Διότι, αν μη τι άλλο, στο Βυζάντιο ελληνικά μιλούσαν, και σε μεγάλο μέρος των Βαλκανίων και σε όλη σχεδόν τη Μικρά Ασία.
      Η υστερία σας με το Βυζάντιο δεν έχει όρια. Γεννηθήκατε κατευθείαν από το (κατεψυγμένο) σπέρμα του Περικλή εσείς, είναι προφανές.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Βρασίδας 22/03/2010 12:37:15

      Αγαπητοί φίλοι, ξέρετε καμμιά αυτοκρατορία ή βασιλεία που δεν είχε "αλλοδαπούς" βασιλείς; Πώς γίνονται οι βασιλικοί γάμοι;
      Συνιστώ μια ματιά στο γενεαλογικό δένδρο των Κομνηνών και τους γάμους με πρίγκηπες και πριγκίπισσες (από τη Βουλγαρία, τη Βαυαρία, την Ουγγαρία, τη Γαλλία - οίκος Ανζού), ακόμη και πριγκίπισσα από την Αλανία του Καυκάσου - σημερινή Οσσετία, είναι μητέρα Κομνηνού αυτοκράτορα. Δεν είμαι βέβαιος άν συμπεθεριάσανε και με τη Μογγολική δυναστεία, αργότερα σίγουρα έγινε και αυτό.
      Η "παγκοσμιοποίηση" στις τάξεις των ευγενών είναι τόσο παλιά υπόθεση όσο και ο Τρωικός πόλεμος.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Βρασίδας 22/03/2010 14:16:22

      STGM, αυτό έγραψα και εγώ. Ψάχνουν μερικοί "αρχαιολάτρες" (no comments...) να βρουν ελληνισμό "αμιγή" και "καθαρό" (ράτσας δηλ.) και ελληνικό κράτος αμιγές. Ας πάνε στην απομονωτική Σπάρτη, που δεν είχε καν ξένους δούλους, και ας τους αρκέσει αυτή. Με σύνορα λίγο πιο κάτω από την Τρίπολη...
      Εγώ με αυτά τα θέματα τα έχω βρει με τον εαυτό μου:
      Τις καταγωγές μου τις ξέρω, έχω εντελώς αλβανική καταγωγή κατά το ήμισυ, καρατσεκαρισμένο, κατά ένα μέρος (απώτερη) ιταλική καταγωγή, καρατσεκαρισμένο, εν τάξει, έχω και κατά ένα μέρος ελληνική. Παρ' όλα αυτά: Είμαι Έλληνας 100%, αλλά ίσως 0,000% απόγονος αρχαίων Αθηναίων ή Λακώνων. Δεν έχω κανένα απολύτως συνειδησιακό πρόβλημα. Οποιος έχει, λυπούμαι, δεν θα μπορέσει να το λύσει ποτέ του.

  10. Αναρμόδιος avatar
    Αναρμόδιος 22/03/2010 12:12:50

    Η άνοδος των Κομνηνών στον θρόνο είναι ουσιαστικά η αναρρίχηση των "Δυνατών", των μεγαλοιδιοκτητών γης δηλαδή, στον αυτοκρατορικό θρόνο. Με τους Κομνηνούς θα αρχίσει η ουσιαστική παρακμή για να οδηγηθούμε σε λίγα χρόνια στην πτώση του 1204.

    Δεν ξέρω αν οι Κομνηνοί είναι ελληνικής καταγωγής. Η Αννα βέβαια γράφει σε γλώσσα ελληνική, σχεδόν αρχαϊζουσα.

    Ελληνας και ελληνισμός υπήρχαν μεν στην Βυζαντινή αυτοκρατορία (όνομα που της δόθηκε πολύ μετά, οι ίδιοι δεν είπαν ποτέ την αυτοκρατορία τους έτσι), αλλά ήταν ήδη ηττημένος και σε διωγμό. Ακόμη και η χρήση της λέξης ελληνας ήταν επικίνδυνη τα χρόνια εκείνα. Και όπως λέει και το πρώτο ελληνικό σύνταγμα της 1/1/1822: "το έθνος μας ήταν σκλάβο για 22 αιώνες".

    Η Βυζαντινή αυτοκρατορία, όπως και κάθε άλλο ιστορικό μόρφωμα που δικαιούται αυτόν τον χαρακτηρισμό, ήταν μία πολυεθνική χώρα από άποψη εθνικής σύνθεσης. Απέκτησε μεν ελληνικά χαρακτηριστικά, για μια σειρά από λόγους, αλλά δεν εξελληνίστηκε με τον τρόπο που ίσως το φανταζόμαστε σήμερα. Αν πράγματι είχε εξελληνιστεί δεν θα είχαμε σήμερα Ρουμανία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Σερβία ή ακόμη Αίγυπτο, Συρία κλπ κλπ. Αλλά περιοχές με παρόμοια χαρακτηριστικά όπως η Βόρεια Ηπειρος, η Κύπρος και η Μικρά Ασία κάποτε. Κι ούτε κι Ρήγας, που δεν είναι καθόλου φολκλόρ παρότι περίπου έτσι τον διδάσκει το ελληνικό σχολείο το οποίο θέλει να αγνοεί την πολιτική σκέψη του Βελεστινλή, θα αναφερόταν σε "Βούλγαρους, Αρβανίτες και Σέρβους και Ρωμιούς".

    Φυσικά μπορούμε να κάνουμε ότι ταυτίσεις θέλουμε. Αλλά φαντάζομαι ότι ορισμένα σημερινά έθνη, από αυτά που έζησαν μέσα στην πολυεθνική αυτή αυτοκρατορία, (Σέρβοι, Αλβανοί, Αιγύπτιοι, Σύριοι), δεν θα συμφωνούσαν πολύ μαζί μας όταν διεκδικούμε την ταύτιση της αυτοκρατορίας με τον ελληνισμό.

    Συνολικά η οικονομική πολιτική των Κομνηνών οδήγησε το κράτος και την κοινωνία σε πρωτόγνωρα οικονομικά αλλά και πολιτικά αδιέξοδα. Ικανοί αυτοκράτορες υπήρξαν βέβαια αλλά, όπως και στις μέρες μας με τους δικούς μας ηγέτες, αυτό δεν σημαίνει ότι οι ικανότητές τους χρησιμοποιήθηκαν ώστε να ωφεληθεί το κοινωνικό σύνολο. Εννοια εντελώς άγνωστη εξάλλου σε μια κοινωνία που θεωρεί πως οτιδήποτε βρίσκεται εντός συνόρων είναι ιδιοκτησία του αυτοκράτορα.

    Δηλαδή ο αυτοκράτορας δεν υπερασπιζόταν εθνικά σύνορα, διότι δεν υπάρχει τέτοια "πατριωτική" αντιστοιχία, αλλά την ιδιοκτησία του την οποία και φρόντιζε να μεγαλώνει. Η χώρα του ανήκε όπως περίπου η Σαουδική Αραβία ανήκει στην δυναστεία των Σαούδ, από όπου παίρνει και το όνομά της.

    Οσο για το Πάσχα, αιώνες μετά, ο Κοσμάς ο Αιτωλός μας αναφέρει πως οι ελληνικοί αγροτικοί πληθυσμοί των ορεινών και όχι μόνο περιοχών, πληροφορούνταν για την εν λόγω και παρόμοιες γιορτές μόνο αν τύχαινε να πάει κάποιος στα Γιάννενα ή σε άλλη μεγάλη πόλη.

    Παρότι "του άλλαξαν την πίστη" ο ελληνας στην αυτοκρατορία διατήρησε την ελληνική του συνείδηση κυρίως μιλώντας την ελληνική, συνεχίζοντας να δημιουργεί μέσα στον λαϊκό του πολιτισμό, τραγούδια (ακριτικά, δημοτικά), πολύ ωραίους μύθους και διηγήσεις, και ακολουθώντας τα έθιμά του, τις συνήθειες και τις παραδόσεις που χάνονται στο βάθος του χρόνου.

    Κι έτσι δεν χάθηκε μέσα στην νύχτα της ιστορίας, όπως τόσοι και τόσοι λαοί (Αβαροι, Πατσινάκες κλπ). Και, μετά 22 αιώνες κατά τους προπάτορες του πρώτου ελληνικού συντάγματος, με μια μεγαλειώδη επανάσταση, με όλα βέβαια τα γνωστά και θλιβερά ελληνικά χαρακτηριστικά (μέχρι και για απάτες στις κυβερνητικές επιδοτήσεις των στρατιωτικών σωμάτων καταγγέλει κάποιους καπεταναίους ο στρατηγός Μακρυγιάννης), νεκρανασταίνεται και σε πείσμα όλων των παλιών και τωρινών εχθρών, συνεχίζει να παραμένει ο "φορέας".

    Θραξ Αναρμόδιος

  11. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 22/03/2010 14:08:43

    Πώς περιλαμβάνεις τα εδάφη της Ρουμανίας μέσα στην αυτοκρατορία (πλην Δοβρουτσάς), τη στιγμή που ο Δούναβης ήταν το σύνορο;
    Στο κείμενό σου έχεις μία φυλετική αντίληψη του ελληνισμού, που δεν αντέχει στην παραμικρή κριτική.
    Πιστεύεις δηλ. ότι ο εξελληνισμός του εσωτερικού της Μ. Ασίας και του Πόντου, σταδιακά από τους ελληνιστικούς χρόνους και ολοκληρωτικά σχεδόν επί βυζαντινής αυτοκρατορίας, σήμαινε την αλλαγή φυλετικού-εθνοτικού χαρακτήρα των πληθυσμών της; Οχι βέβαια, μιλάμε για πολιτισμικό εξελληνισμό.
    Από τη στιγμή που στο Βυζαντινό κράτος 1. η επίσημη γλώσσα και στη νομοθεσία ήταν η ελληνική από τον ύστερο 6ο αι. (επί Μαυρικίου), 2. η όλη φιλολογική παραγωγή και πριν τον 6ο αι. ήταν στην ελληνική, 3. η πλειονότητα του πληθυσμού στον ελλαδικό χώρο και σίγουρα η συντριπτική πλειονότητα στη Μ. Ασία μιλούσε ελληνικά (οι πηγές δεν αναφέρονται παρά ελάχιστα σε άλλες τοπικές γλώσσες, που παρέμεναν στη μορφή των άγραφων διαλέκτων, αλλά και αυτές έσβηναν σταδιακά), πώς δεν μπορούμε κατ' ουσίαν να μιλάμε για κράτος με ελληνική κουλτούρα; Οι Φράγκοι τους αποκαλούσαν (περιφρονητικά) Έλληνες, ήδη από τον 8ο αι., και κάτι ήξεραν.

    Τα περί υποδούλωσης του ελληνικού έθνους για 22 αιώνες είναι ένα ιδεολόγημα του Διαφωτισμού (βλ. Γκίμπον), που το μετέφεραν στα καθ' ημάς οι μεταπράτες του Διαφωτισμού, Κοραής, Φαναριώτες. Είναι αστείο να συνεχίζουμε να βλέπουμε τα πάντα με τα μυωπικά γυαλιά του αρχαιολατρικού Διαφωτισμού.
    Το Βυζάντιο σε μεγάλο μέρος της δυτικής πνευματικής παράδοσης θεωρείται συνδεδεμένο με την ελληνική πνευματική παράδοση. Θεολόγοι όπως ο Γρηγόριος Νύσσης, ο Μέγας Βασίλειος, ο Μάξιμος ο Ομολογητής, που έγραψαν σε άπταιστα ελληνικά, που ήταν άλλωστε και η μητρική τους γλώσσα, πλέον είναι αντικείμενα μελέτης από σοβαρούς, μη Ορθόδοξους, μελετητές. Αν μερικοί θέλουν να τα πετάνε αυτά στα σκουπίδια από αντιχριστιανική εμπάθεια και να βαυκαλίζονται με τον Περικλή, δικαίωμά τους. Εγώ είμαι και Έλληνας και Ρωμιός και χαίρομαι γι' αυτό. Και δεν δίνω δεκάρα τσακιστή αν οι απώτεροι πρόγονοί μου ήταν στα βουνά της Ιλλυρίας ή στην ύπαιθρο της Αττικής ή μιλούσαν μία "βάρβαρη" θρακική γλώσσα κάπου στην ανατολική Μακεδονία. Το έθνος δηλώνει πολιτισμική ενότητα πάνω από όλα, όχι φυλετική.

    • Θραξ avatar
      Θραξ @ Μάρκο Τ 22/03/2010 14:47:18

      Αγαπητοι φιλοι. Θα συμφωνουσα με το Μαρκο, αλλα η ελληνικότητα της θρακης, αποδεικνυεται από την εποχή του Ορφέα. Μην ξεχνάμε ότι η αρχαία Θράκη εκτεινόταν από την Τροία μέχρι την Πιερία, στον Όλυμπο. Μην ξεχνάμε τα καβείρια μυστήρια, όπου και έγινε η σύλληψη του Μέγιστου των Ελλήνων. Η ελληνικότητα της Θράκης δεν διαπραγατεύεται. Επίσης τα περί ιλλυρικής σου καταγωγής προχωρησε τα λίγο, και θα διαπιστώσεις μια πραγματικότητα διαφορετική.
      ΚΑΙ μην ξεχνάτε ότι το Βυζάντιο πάντα είναι ελληνικό και εισάγει την έννοια της "καθ' ημάς" Ανατολής. Στην αρχαία αντίληψη, ανήκαμεν εις τη δύσιν με ανατολή τους Πέρσες. Αλλά για να προσεγγίσουμε την ουσία των πραγμάτων, ωφέλιμο είναι να αντιληφθούμε γιατί ο χρόνος χωρίζεται σε προ Χριστού και μετά Χριστόν. Διαφορετικά δεν υπάρχει κοινός τόπος συζήτησης.

  12. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 22/03/2010 14:10:18

    Γράφεις "η Άννα γράφει σε γλώσσα ελληνική". Μόνο η Αννα; Μπορείς να μου υποδείξεις βυζαντινούς συγγραφείς που έγραψαν σε γλώσσα άλλη από την ελληνική;
    Ελεος με τα ημιμαθή κηρύγματα!

    • Αναρμόδιος avatar
      Αναρμόδιος @ Μάρκο Τ 22/03/2010 14:42:29

      Προς κ. Μάρκο Τ

      Λυπούμαι που σας εξόργισα με τις ελλιπείς γυμνασιακές μου γνώσεις.

      Οι χαρακτηρισμοί σας όμως δεν με τιμούν, αλλά φαντάζομαι δεν τιμούν κι εσάς που τους απευθύνετε προς κάποιον που ούτε καν γνωρίζετε, με τόση ευκολία.

      Αν βρω βυζαντινό συγγραφέα που έγραψε σε γλώσσα άλλη από την ελληνική ή επίσημο νομικό ή άλλο κείμενο σε λατινική (μετά τον 6ο όπως επιθυμείτε), τι κερδίζω;

      Θραξ Αναρμόδιος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.