#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/10/2010 20:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αύριο θα μάθουμε και ότι ο Μιχαλολιάκος είχε δεχθεί επίπληξη στο Γυμνάσιο







Τον Βασίλη Μιχαλολιάκο παρουσιάζει στα παραπολιτικά της κυριακάτικη εφημερίδα με πράσινο κασκόλ. Μας πληροφορεί κιόλας  ότι ποτέ δεν τον έκρυψε.

Τα φίλαθλα αισθήματα του δημάρχου δεν μας απασχολούν, αφού είναι αντιμνημονιακός. Τον αγαπάμε με τα ελαττώματα του.  Αφήστε δε, που ποτέ δεν είναι αργά για να μπει κανείς στο σωστό –ποδοσφαιρικό- δρόμο. Ρωτήστε και τον Γιαννακόπουλο (τον Στέλιο) τι ομάδα ήταν μικρός.

Αλλά και να μην μπει στον ορθό δρόμο, τον Ιούνιο που θα βρεθεί στην απονομή στο Καραϊσκάκη θα νιώσει περήφανος για το –πρωτάθλημα ξανά- επί δημαρχίας του.  Αν και το ιδανικό σενάριο θα ήταν ο Πρετεντέρης να βρίσκεται στα μικρόφωνα, που θα δονούν το γήπεδο.

Αν μετά δώσει και το «χρυσό κλειδί» της πόλης στον Ροναλντίνιο, που όπως μας διαβεβαιώνουν κύκλοι της ΠΑΕ- μετά το δεύτερο ουίσκυ- έρχεται το θέρος του 2011, προσωπικά δεν θα παρεξηγηθώ. Πάντως για όσους είχαν αμφιβολίες ότι ο Μιχαλολιάκος αλλάζει τα δεδομένα στον Πειραιά, πρέπει να επείσθησαν. Οι επόμενες αποκαλύψεις θα αφορούν στην επίπληξη από έναν καθηγητή στο Γυμνάσιο, αλλά και το μάθημα που κόπηκε στο Πανεπιστήμιο.

Αφήστε που το «αμάρτημα» που του προσάπτεται είναι ότι προσφάτως ανανέωσε την εγγραφή του στον Ερασιτέχνη. Όταν ανανεώνεις την εγγραφή σου κάπου αυτό δεν σημαίνει ότι ήσουν μέλος και σε προγενέστερα των δημοτικών εκλογών χρόνια;

Εκτός κι αν έμαθαν ότι έχω στοιχηματίσει το μυθικό  ποσό των 100 ευρώ υπέρ του Μιχαλολιάκου κι άρχισαν τα χτυπήματα «γύρω από το λαιμό» με τα κασκόλ μήπως και χάσει ο Βασίλης το γκολ.

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. salut moi le platan avatar
    salut moi le platan 24/10/2010 20:40:57

    H απονομή δεν θα γίνει στο Καραϊσκάκη αλλά στο ολυμπιακό στάδιο!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ salut moi le platan 24/10/2010 20:45:51

      Σ'το έχω ξαναγράψει, αλλά δεν κρατιέμαι...

      Έχεις το πιο υπέροχο ψευδώνυμο σε ολόκληρο το διαδίκτυο.
      Έχω ερωτευτεί το ψευδώνυμό σου!

      • salut moi le platan avatar
        salut moi le platan @ Στέργιος 24/10/2010 20:54:39

        Eσύ ξεκίνησες τον πόλεμο θεσσαλονίκης-αθήνας;

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ salut moi le platan 25/10/2010 01:06:24

      Δεν υπάρχει το νικ του αλλά από προβέψεις είναι ντεφορμέ. Άκου ΟΑΚΑ

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ Μικρός Οδυσσέας 25/10/2010 02:16:33

        Μπορούμε να το κάνουμε και στη Ριζούπολη που είναι πιό κοντά στην Φιλαδέλφεια... δεν υπάρχει πρόβλημα.

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/10/2010 20:48:16

    Σήμερα κάτι καλόπαιδα είχαν βάψει με το σήμα των αναρχικών το κιόσκι του εδώ στη γειτονιά (προφανώς για πλάκα).
    Ασχέτως πάντως με τα ποδοσφαιρικά αισθήματα του Μιχαλολιάκου, αν όλοι αυτοί οι απίθανοι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι οι οποίοι έχουν γεμίσει τους δρόμους και τις πυλωτές με διαφημιστικά φυλλάδια και κάρτες έπαιρναν από μια σκούπα ο καθένας τους, ο Περαιάς θα ήταν καθαρότερος.

    Ο έτερος των υποψηφίων κος Μίχας λένε χρησιμοποιεί το μηχανισμό και τα λεφτά της Νομαρχίας υπέρ της υποψηφιότητάς του (π.χ η ανάπλαση συγκεκριμένης πλατείας εδώ στη γειτονιά ενώ είναι αρμοδιότητας του Δήμου έγινε με λεφτά της Νομαρχίας), ενώ για τις πρόσφατες προσλήψεις στη Νομαρχία κάνει το παγώνι.(Επίσης ακούω κάτι φωνές απ' το Σκαραμαγκά: Τρίαινα, Τρίαινα) Φήμες?

    Ο άλλος εκ Μάνης ορμώμενος υποψήφιος έχει μικρύνει στις αφίσες τη γραμματοσειρά του επωνύμου του (για να μη φαίνεται?) ενώ τονίζει με τεράστια γράμματα το βαφτιστικό του. Θρυλικές ιστορίες!

  3. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 24/10/2010 22:20:42

    Ο Βασίλης Μιχαλολιάκος θα είναι ο Δήμαρχος Πειραιά !!!!!

  4. onned pantanassas avatar
    onned pantanassas 25/10/2010 00:41:29

    etsi kai ginei to tria sta tria tha ginei panikos..!!valte plati gia thn niki..makari na sinexistoun oi epitheseis se olous na sispeirothei o kosmos mas...

  5. ΑΡΕΣΜΑΡΕΣ avatar
    ΑΡΕΣΜΑΡΕΣ 25/10/2010 01:57:12

    Σπύρο να μην είναι από το χώρο του υπερφιλελεύθερου φιλοθατσερικού και φιλοπινοσετικού ΠΑΣΟΚ και ας είναι από όπου θέλει(γιατί μεγαλύτερος φασισμός από το νεοφιλελευθερισμό δεν υπάρχει,ρώτα στη Χιλή του Πινοσέτ ή καλύτερα την εκ μετεγγραφής Παναρίτη του χουντικού Φουτζιμόρι του Περού)

  6. The Narrator avatar
    The Narrator 25/10/2010 02:17:51

    Χαλαρώστε. Οι καλά γνωρίζοντες ξέρουν πως ο Μιχαλολιάκος είναι "βάζελος" και μάλιστα φανατικός. Άλλωστε δεν είναι πειραιώτης. Αθηναίος είναι που ο Μητσοτάκης τον έριξε στα βαθιά - και μαγκιά του Μιχαλολιάκου που τα κατάφερε - το 1989, όταν και κατέβηκε για πρώτη φορά υποψήφιος βουλευτής Πειραιά. Μάλιστα στο παρελθόν ο Μιχαλολιάκος έχει διατελέσει και Αντιδήμαρχος Αθηναίων. Διαβάστε και το επίσημο βιογραφικό του.
    Βάζελος "άρρωστος" είναι και ο πρωην δήμαρχος Αγραπίδης, αλλά και αυτός το έπαιζε "Ολυμπιακάρα" στα 8 χρονια δημαρχίας του. Βλέπεις στο ..."δημοκρατικό" αθλητικό περιβάλλον του Πειραιά δεν επιβιώνεις πολιτικά αν δεν δηλώνεις "Γαύρος".

    • Green St avatar
      Green St @ The Narrator 25/10/2010 02:42:41

      Τώρα θα γινω κακός να πω τίποτα για το IQ αρκετών εκέι στον Πειραιά???

    • G.K avatar
      G.K @ The Narrator 25/10/2010 08:02:22

      Το ότι κάποιοι σκέφτηκαν να πλαστογραφήσουν πρόσφατη φωτό του Μιχαλολιάκου με κασκόλ του ΠΑΟ (πιστεύει κανείς ότι θα τολμούσε βουλευτής Πειραιά να το κάνει?), γιατί εκλέγεται στον Πειραιά 21 αδιάλειπτα χρόνια, μένει στον Πειραιά και τιμά τον αθλητικό Πειραιά και την δημοσιεύσουν στο Πρώτο Θέμα σε ποιά κατηγορία πολιτικής αντιπαράθεσης εντάσεταϊ?
      Δε βλέπω να το θίγεις.

      Το ότι ο Μαντούβαλος αντί να αντιμετωπίσει τον Άρειο Πάγο πριν μία εβδομάδα,ζήτησε αναβολή γιατί έχει νέο δικηγόρο, πάλι δε σε απασχολεί.

      Το Μαντούβαλο ο Καραμανλής τον επέλεξε ως υποψήφιο και ο Καραμανλής τον ξωπέταξε από τη Ν.Δ.

      Τώρα χρησιμοποιεί τον Πειραιά για να ξεφύγει από τις δικαστικές του εμπλοκές και από αρκετά...άλλα.

      Και τον χρησιμοποιεί και το ΛΑΟΣ με τη στήριξή του ως δεκανίκι του Μίχα.

  7. The Narrator avatar
    The Narrator 25/10/2010 02:19:22

    Υ.Γ. Ούτως ή άλλως όμως ο Μιχαλολιάκος δεν πρόκειται να νικήσει, οπότε προς τι όλη αυτή η φασαρία; Άλλωστε τον Βασίλη το μόνο που τον ένοιαζε και τον νοιάζει είναι να χάσει ο Μαντούβαλος...

    • G.K avatar
      G.K @ The Narrator 25/10/2010 08:06:35

      Φαίνεται ότι αυτή είναι η πρεμούρα σου.

      Να είσαι καλά να τον δείς Δήμαρχο τον Μιχαλολιάκο.

      Ο λαός του Πειραιά εκτίμησε ανάλογα την παραίτησή του από βουλευτής και πείστηκε ότι το μέλημά του είναι ο Πειραιάς και μόνο.

      Ο Μιχαλολιάκος δε ψάχνει για δουλειά σαν τον Μίχα ούτε κάλυψη από τη δικαιοσύνη όπως ο Μαντούβαλος.

      Ήταν βουλευτής για τα υπόλοιπα 3 χρονια και παραιτήθηκε.

  8. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 25/10/2010 02:24:34

    35 χρονια φασισμό στην χώρα δεν τον έχεις προσέξει άραγε;

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 25/10/2010 02:33:34

    Ο Μιχαλολιάκος στον δεύτερο γύρο θα κερδίσει και να το θυμάστε. Ο λαός του Πειραιά βραβεύει τη συνέπεια και την αφοσίωση. Θα είναι η μεγαλύτερη γελοιοποίηση των δημοσκοπήσεων η μάχη του Πειραιά. Σε λίγες μέρες θα τα δείτε όλα..

  10. The Narrator avatar
    The Narrator 25/10/2010 02:45:34

    @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ

    Με κάθε σεβασμό δεν γνωρίζεις το θέμα και τις ιδιαιτερότητες της πόλης. Όσοι ψηφίσουν Μαντούβαλο στον α'γύρο, στον β' ή θα κάτσουν σπίτι τους ή θα ψηφίσουν δαγκωτό Μίχα. Είναι το "μανιάτικο" όταν υπάρχει "γαλάζιος" εμφύλιος σπαραγμός. Έχει ξαναπαιχτεί το έργο. Το 1994 τα Μανιάτικα του Πειραιά ψήφισαν μαζικά στον β' γύρο τον "Κομμουνιστή" Λογοθέτη (σ.σ. και ας τρίζαν τα κόκκαλα των προγόνων τους) προκειμένου να χάσει ο επίσημος υποψήφιος της ΝΔ Χαράλαμπος Κεφάλας που είχε προτιμηθεί αντί του (τότε) "αντάρτη" αλλά μανιάτη Χρήστου Αγραπίδη. Ο τελευταίος που σημειωτέον είναι γέννημα-θρέμμα των Μανιάτικων του Πειραιά "μαυρίστηκε" μαζικά από τους παλαιούς του γείτονες και ψηφοφόρους το 2006 αφού έχοντας πάρει γραμμή από τον Μαντούβαλο υπερψήφισαν μαζικά τον πρώην Κομμουνιστή αλλά τότε υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτη Φασούλα.
    Κορώνες μου!!!!!!!!...χα....χα...

  11. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 25/10/2010 03:19:09

    @ Μικρός Οδυσσέας...αν νομίζεις ότι η κάθοδος του κυρίου Μιχαλολιάκου στον Πειραιά αλλάζει τα δεδομένα, κάνεις λάθος....ο κατακερματισμός της κεντροδεξιάς στον Πειραιά ωφελεί μόνο τον κύριο Μίχα....η ΝΔ έπρεπε εδώ και πολύ καιρό(πριν το καλοκαίρι) να δώσει το χρίσμα στον κύριο Μελά...τότε θα είχε σοβαρές πιθανότητες να ξεπεράσει τον κύριο Μαντούβαλο και να κερδίσει ξανά τον δήμο!!!!!!!!!!

    • G.K avatar
      G.K @ δαιμονάκι 25/10/2010 08:13:01

      Αν έκανε ο κος Μελάς γιάυτή την αναμέτρηση θα ήταν υποψήφιος ο

      κος Μελάς.

      Ο Μιχαλολιάκος κατέβηκε για δύο λόγους.

      Ο πρώτος για να ξεκουνήσει τον Πειραιά από τη σημερινή του κατάντια γιατί με τους υποταγμένους στο μνημόνιο και την Κυβέρνηση ,διεκδίκηση δε θα υπάρχει

      και ο δεύτερος να μη πέσει ο Πειραιάς στα χέρια υπόδικων και όσους ξέρουν από Πειεραιά να μη πέσει στα χέρια της μαφίας της νύχτας.

  12. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 25/10/2010 03:22:48

    @ The Narrator.....μια χαρά τα λες....καλά κάνεις και εξηγείς τι συμβαίνει στον Πειραιά σε όσους δεν ξέρουν.....

    • G.K avatar
      G.K @ δαιμονάκι 25/10/2010 08:27:54

      Για να καταλάβεις τι συμβαίνει στον Πειραιά χτύπα στο GOOGLE

      Γιάννης Μπολέτσης και τί καταγγέλλει για να καταλάβεις.

  13. The Narrator avatar
    The Narrator 25/10/2010 13:39:17

    @ G.K
    Αν με τις φράσεις (..."Φαίνεται ότι αυτή είναι η πρεμούρα σου.Να είσαι καλά να τον δείς Δήμαρχο τον Μιχαλολιάκο"...) αναφέρεσαι στα δικά μου σχόλια, προφανώς αδυνατείς να διαβάσεις και να κατανοήσεις. Δεν καταγράφω εδώ μέσα τις επιθυμίες μου, αλλά γεγονότα. Ή έχεις άγνοια ή είσαι εγκάθετος και διαστραβλώνεις την πραγματικότητα.
    Γράφεις για τον Μιχαλολιάκο: "Γιατί εκλέγεται στον Πειραιά 21 αδιάλειπτα χρόνια"....
    Χαλάρωσε φίλε! Σου παραθέτω απόσπασμα από το βιογραφικό του Β. Μιχαλολιάκου (http://www.michaloliakos.gr/?page_id=241, για να μην κουράζεσαι όπου μεταξύ άλλων διαβάζουμε:
    1) -Κοινοβουλευτικές δραστηριότητες:
    Από το 1990 έως σήμερα, εκλέγεται συνεχώς βουλευτής στην Α’ Περιφέρεια Πειραιώς και Νήσων.
    2) Το 1986, εξελέγη τρίτος κατά σειρά Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Αθηναίων.Την περίοδο 1988 – 1989, διετέλεσε Αντιδήμαρχος στον Τομέα Πρασίνου, στον Οργανισμό Νεολαίας – Άθλησης και στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών.

    Προσωπικά μου είναι αδιάφορο ποιος θα νικήσει στον Πειραιά. Και συμφωνώ για όσα αναφέρεις περί υπόκοσμου. Αλλά μην τρελαθούμε κιόλας να βγάζουμε αρχάγγελο της κάθαρσης και αναβιωτή του Πειραιά τον Μιχαλολιάκο!
    Άμα ήθελε η ΝΔ να κερδίσει τις εκλογές θα πρόκρινε αντι να σαμποτάρει την επιλογή του Παναγιώτη Μελά ή του Πάνου Καμμένου. Όμως τα κίνητρα του Βασίλη ήταν ιδιοτελή. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να μην κερδίσει τον δήμο ο Μαντούβαλος, και από την άλλη να μην κατεβάσει το κόμμα μια προσωπικότητα που είχε πιθανότητες νίκης. Και αυτό γιατί όποιος "γαλάζιος" νικήσει στον Πειραιά αυτομάτως θα είναι και ο Πειραιάρχης της παράταξης. Γι' αυτό και ο Βασίλης προκρινε λύσεις-ήττας τύπου Κορκίδη, Κασιμάτη κ.λ.π.
    Στο τέλος, όταν η ΝΔ δεν έβρισκε υποψήφιο της προκοπής, ο Αντώνης του είπε:
    "Βασίλη όπως τα έκανες τώρα, δώσε και λύση. Κατέβα εσυ"...
    Τα άλλα δακρύβρεχτα ("άφησα τα βουλευτικά και κομματικά μου αξιώματα για να ανταποδώσω στον Πειραιά όσα μου πρόσφεραν απλόχερα οι πολίτες του όλα αυτά τα χρόνια"...) είναι για γέλια.
    Ναι ο Βασίλης παίζει το (παραταξιακό) κεφάλι του σε αυτές τις εκλογές, αλλά αν δεν ειχε κατέβει υποψήφιος, ο Σαμαράς θα του είχε ήδη πάρει...

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ The Narrator 25/10/2010 14:21:09

      Είσαι εγκάθετος.

      Απλά.

      Ο Μιχαλολιάκος διεκδικεί τη Δημαρχία του Πειραιά και τίποτα άλλο.

      Αν δεν εκλεγεί σταματάει την πολιτική.

      Δεν αναζητά ρόλο Πειραιάρχη γιατί αυτός ο ρόλος σχετίζεται με

      την κεντρική πολιτική σκηνή στην οποία ο Μιχαλολιάκος έβαλε

      τελεία και παύλα.

      Βεβαίως θέλει να κόψει το δρόμο στο Μαντούβαλο, όπως του τον

      έχει κόψει και η Ν.Δ επί Καραμανλή.

      Βλέπεις καμία διάθεση να τον επαναφέρει?

      Η υποψηφιότητα Μελά ήταν λύση για τον Μελά και όχι για τη Ν.Δ.

      Δε μας εξηγείς γιατί ήταν πιο κατάλληλη η υποψηφιότητα Μελά από

      του Μιχαλολιάκου.

      Ισως επειδή δεν εξελέγη Βουλευτής?

      Ποιός σου είπε δε ότι ο Καμμένος πρώτα ήθελε και ύστερα ήταν πιό

      κατάλληλος?

      Ο Μιχαλολιάκος αν κοίταζε την πάρτη του θα έμενε βουλευτής και

      θα εκλεγόταν όσες φορές ήθελε.

      Εκλεγόταν χωρίς την θέρμη της ηγεσίας Καραμανλή, τώρα που

      βρισκόταν στον ηγετικό πυρήνα θα είχε πρόβλημα?

      Ο Μιχαλολιάκος απλά δεν έχει προστάτες.

      Είναι μοναχικός λύκος.

      Είναι αγωνιστής και δεν μπορεί να μπεί στα κανάλια της σκέψης σου.

  14. The Narrator avatar
    The Narrator 25/10/2010 14:32:09

    @ ΣΟΝ ΠΕΝ

    Εγώ που παραθέτω γεγονότα, πληροφορίες και λινκς είμαι εγκάθετος, ενώ εσύ που παραθέτεις τις ιδεολοψίες και τα ΘΕΛΩ σου, είσαι "ανεξάρτητος παρατηρητής"... Μάλιστα....
    Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα :-)

  15. GIANNIS AGRINIO avatar
    GIANNIS AGRINIO 25/10/2010 17:38:51

    Ο ΜΙΧΑΛΑΟΛΙΑΚΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΘΑ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΥΦΟΓΕΛΑΜΕ!

  16. Μάρκος avatar
    Μάρκος 26/10/2010 01:22:10

    Όταν έκανε τις απονομές ο Αγραπίδης, δεν μιλούσε κανείς όμως...πιο πράσινος από το ΠΑΣΟΚ ήταν, και παρίστανε τον γάβρο...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.