#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/01/2011 18:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αχ, ρε Τάσσο! Εφυγες νωρίς...



Σήμερα η κα Μέρκελ επισκέφθηκε τη Μεγαλόνησο.

Ο κ. Χριστόφιας την υπεδέχθη μετά μεγίστων τιμών.

Και εκείνη έκανε κάτι δηλώσεις με τις οποίες επέκρινε την τακτική της Τουρκίας στις διαπραγματεύσεις!

Θυμάσθε τι μας έλεγαν οι  θιασώτες του Σχεδίου Ανάν;

Αν απορριφθεί το σχέδιο, η Κύπρος θα απομονωθεί διπλωματικά!

Και τι βλέπουμε;  Να την επισκέπτονται όλοι οι Ευρωπαίοι ηγέτες.

Σήμερα η Μέρκελ, πρίν από λίγες μέρες ο Μεντβέντεφ και ακολουθεί ο Σαρκοζί!

Αχ, ρε Τάσσο!

Εφυγες νωρίς, αλλά άφησες βαριά σκιά.

Ευτυχώς που παρέλαβες Κράτος και παρέδωσες Κράτος, τιμώντας τoν  αιώνιο όρκο του Αθηναίου Εφήβου: "και την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω!"

Ας τα θυμόμαστε, μέρες που είναι.



Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/01/2011 18:15:52

    Τι να πει κι ο Μακάριος για το "την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω". Τι να πει κι ο Καραμανλής (ο γέρος).

    Αν η Ελλάδα είναι μαγαζί γωνία, η Κύπρος είναι μαγαζί γωνία σε πλατεία πάνω. Με λίγη σωστή αυτοδιαχείριση υπέρ των συμφερόντων του Ελληνισμού, όλα θα λυθούν υπέρ μας.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2011 18:16:24

    Η Θοδωρα και το ΓΑΠ φορτωναν το Σχεδιο Αναν.. μην ξεχνιομαστε !!
    Δε θελω να φανταστω την ΕΛλαδα στη θεση της Κυπρου με το ΓΑΠ και τη Θοδωρα "επανω".. αυναν

    ΠΠ

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2011 21:16:02

      Μην ξεχνάμε ποιοι ήθελαν το σχέδιο Ανάν η Κύπρος με την σημερινή γεωπολιτική αξία που αποκτά αποδεικνύει πόσο λάθος ήταν αυτό το προδοτικό σχέδιο.

      Ο πρώτος που άνοιξε και το θέμα της Κυπριακής ΑΟΖ κόντρα σε θεούς και δαίμονες κόντρα και σε κάποιους εδώ ανθέλληνες του έλεγαν όχι στο καθορισμό Κυπριακής και Ελληνικής ΑΟΖ.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/01/2011 18:19:36

    Η επίσκεψη της κυρίας με την ανέραστη φάτσα, έχει να κάνει πιστεύω με την ΑΟΖ και το φυσικό αέριο της Κύπρου.
    Κλείνει το μάτι στη Ρωσία, και ίσως δίνει μήνυμα στη Τουρκία, η οποία κατά δήλωσή της δεν αναγνωρίζει τα κυπριακά εθνικά όρια (στην ΑΟΖ).

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 11/01/2011 18:57:37

      μην υποτιμάς και τη δουλειά που έγινε με το Ισραήλ.
      Ομως, με τούτα και με τ' άλλα η Κύπρος βέθηκε ξαφνικά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
      Για σκέψου τώρα να ίσχυε το καθεστώς Ανάν;

    • sawas avatar
      sawas @ Strange Attractor 11/01/2011 23:45:46

      Strange έχει και 7 εκλογές μπροστά της.
      Ο αντιτουρκισμος είναι λίγο πρόσκαιρος και επιφανειακός.

      Ένας λόγος μπορεί να είναι το γεγονός πως η Τουρκία φτιάχνει τα δικά της άρματα, τυφέκια κτλ (εκτός τα U214) που σημαίνει διαφεύγοντα κέρδη για την Γερμάνια. (Ίσως αργότερα αλλάξει στάση, διότι η αγορά είναι τεράστια).

      Άλλος λογος η προσπάθεια να συσπειρώσει το κόμμα στο ¨δόγμα" Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια.

      Πετρέλαιο + Αέριο????

      Τώρα, ποιος απ όλους είναι πιο σημαντικός δεν γνωρίζω.

  4. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 11/01/2011 18:20:42

    αχ τα καλοπαιδα που ηταν στο payroll της civitas που ειναι οεο?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ LEWNIDAS 11/01/2011 18:42:13

      στο ΔΝΤ!

      • kiki avatar
        kiki @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 19:28:36

        Στο Ερζερουμ , αυτοι οργανωσαν την φιεστα.
        Φλεσσας παντα και παντου.

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2011 18:28:24

    • «Εξωτερική πολιτική δεν κάνεις για σ΄ αγαπήσουν. Εξωτερική πολιτική κάνεις για να σε σεβαστούν και, εν ανάγκη, να σε φοβηθούν, αν μπορείς…» («Βήμαgazino», 14 Ιανουαρίου 2001).

    • «Πρόκειται για πλήρη υπαγωγή της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα κελεύσματα της Washington και ενσυνείδητη παράδοση όλων των εθνικών θέσεων που ενσυνείδητα υποστήριξαν όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις από το 1974 μέχρι σήμερα» («Ελεύθερος Τύπος», 5 Νοεμβρίου 1999)

    Δηλωσεις Παγκαλου...για ΓΑΠ Υπεξ !!.........

    ΠΠ

  6. Zio avatar
    Zio 11/01/2011 18:32:37

    Ο Χριστόφιας θέλει απλά να πουλήσει αέριο και πετρέλαιο, γι αυτό και ο χαμός και οι επισκέψεις. Αφού πρώτα τους απείλησε με το βέτο, τώρα τον αγκαλιάζει η Αγγέλα.

    Ενώ ο δικός μας, ε. ο επαναστάτης. ο ιδεολόγος. ο στοχαστής. ο πατριώτης.

  7. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/01/2011 18:34:32

    αχ,να φευγε και κανας αλλος κι ας τον κλαιγαμε...

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ φωτεινη 11/01/2011 18:45:25

      Καλό, αν και εξεγείρεται η χριστιανική μου ψυχή...

  8. Μαρία avatar
    Μαρία 11/01/2011 18:42:58

    Πολύ νωρίς θα έλεγα...
    Μύρισε πετρέλαιο η Γερμανία (και η Ρωσία) γι' αυτό και η ξαφνική πρεμούρα για την Κύπρο! Ας είναι... Έτσι, πλασάρεις το εμπόρευμα σου ΓΑΠούκο... Όχι, με πεντάλεπτους σκηνοθετημένους λεονταρισμούς...

  9. vassilis avatar
    vassilis 11/01/2011 18:49:17

    Και η Ελλαδα τι κανει;Παραδινεται απο τους πολιτικαντιδες στην Τουρκια!

  10. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/01/2011 18:51:31

    και με πιστολια που ετσι κι αλλιως ξερουμε που στα βαζουνε...

  11. Dal avatar
    Dal 11/01/2011 19:16:50

    O Χριστόφιας θερίζει αυτά που έσπειρε ο Παπαδόπουλος.Εάν είχε ψηφιστεί το σχέδιο Αναν δεν θα ήταν δυνατή η υπογραφή της συμφωνίας Κύπρου με το Ισραήλ. Εαν δε υπεγράφετο θα ήταν και η Τουρκία στο παιχνίδι. Άλλη μια απόδειξη ότι η σθεναρή πολιτική αρχών. στο τέλος πληρώνει. Ας θυμηθούμε τι έλεγαν τότε ο Σημιτάκος ο ΓΑΠ και η Ντόρα. Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα πήγαινε στη Κύπρο η Μέρκελ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Dal 11/01/2011 20:25:26

      Ετσι ακριβώς.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Dal 12/01/2011 13:08:41

      @ Dal

      Τον Αναστασιάδη τον ξεχάσατε

  12. TASOS avatar
    TASOS 11/01/2011 19:27:26

    Μπράβο, μας θύμισες έναν μεγάλο ηγέτη που ευτυχώς προλάβαμε να δούμε σε μια εποχή φειδωλή σε πατριώτες αρχηγούς έτσι για να πάρουμε και 'μεις λίγη γεύση από Βενιζέλο, Πλαστήρα,Μεταξά,Γεώργιο Παπανδρέου.

  13. apis22 avatar
    apis22 11/01/2011 19:29:53

    Πολύ εύστοχο το σχόλιό σας.

  14. k74 avatar
    k74 11/01/2011 19:55:06

    "Ας θυμηθούμε τι έλεγαν τότε ο Σημιτάκος ο ΓΑΠ και η Ντόρα"

    ...και ο Κ.Μητσοτακης και ο Κ.Στεφανοπουλος και ο Κ.Καραμανλης ηταν υπερ του σχεδιου Αναν, ......ας μην εχουμε επιλεκτικη μνημη

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ k74 11/01/2011 20:31:03

      Ο Καραμανλής ΔΕΝ ήταν υπέρ του σχεδίου Ανάν, μη λες ό,τι θες.
      Άν ήταν, Καραμανλή θα είχαμε ακόμα και δεν θα είχαμε φωτιές το 2007 και το 2009, ούτε πορτοκαλί Δεκεμβριανά το 2009.

      Έμπρακτα εξουδετέρωσε τις προηγούμενες ενέργειες της κυβέρνησης Σημίτη (με υπέξ Τζέφρυ) προς την κατεύθυνση της επιβολής του σχεδίου Ανάν στους Κυπρίους. Άν θυμάσαι, είχε κανονίσει ο ΓΑΠ, σε αγαστή συνεργασία με τον Ντε Σότο, την διαβόητη τετραμερή συνάντηση (σταθερή τουρκική επιδίωξη) αλλά ο Καραμανλής τους έφερε τούμπα τους σχεδιασμούς στο Μπούργκενστοκ. Άν ήθελε το Κράτος Ανάν, γιατί να το κάνει αυτό; Άλλωστε, θα μπορούσε να επικαλεστεί ότι, αναφορικά με την τετραμερή, τον είχαν δεσμεύσει οι προκάτοχοί του που την αποδέχτηκαν.

      Τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι, όπως έχει γράψει άλλωστε και ο Φαήλος Κρανιδιώτης σε πρόσφατο άρθρο του εδώ, ο Καραμανλής

      « ... συνεργάστηκε αρμονικά με τον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο για την αποτροπή της εφαρμογής του Απαρτχάϊντ στην Κύπρο...».

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ΚΜ 11/01/2011 20:32:40

        Διόρθωση: τα «πορτοκαλί Δεκεμβριανά» έλαβαν χώρα το 2008.

        • k74 avatar
          k74 @ ΚΜ 11/01/2011 22:02:31

          Απο την επιστολη που εστειλε ο Γιαννης Καψης προς τον Υπ. Εξωτερικων Δρουτσα

          “Είναι γνωστό ότι έχετε συμβάλει αποφασιστικά στην κατάρτιση του σχεδίου Ανάν, το οποίο αποδκίμασαν οι λαοί της Κύπρου και της Ελλάδας. Η προσωπική μου γνώμη είναι για ότι για να υποστηρίξει κανείς ένα τέτοιο σχέδιο θα πρέπει να εμπίπτει σε μία από τις εξής κατηγορίες:

          α) Να μην το έχει διαβάσει.

          β) Να το έχει διαβάσει αλλά να μην το κατάλαβε.

          γ) Να το υποστήριξε εν διατεταγμένη υπηρεσία.”

      • k74 avatar
        k74 @ ΚΜ 11/01/2011 21:42:15

        φιλε ΚΜ, προφανως καποια πραγματα σου διαφευγουν ή (χειροτερα...) εθελοτυφλεις

        Καραμανλής:" Μέσα στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής προοπτικής, τα θετικά σημεία (του σχεδιου Αναν) μπορούν να αποδειχθούν υπέρτερα των αρνητικών "

        αν την δηλωση αυτη του Καραμανλη την εκλαμβανεις ως αντιδραση στο προδοτικο σχεδιο Αναν τοτε....τι να πω...

        ολοκληρη η δηλωση του Κ.Καραμανλη μετά τη συνεδρίαση του συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών

        http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=41253

        • anideos avatar
          anideos @ k74 11/01/2011 22:06:16

          Αγαπητε, ποσταρεις ολοκληρη τη δηλωση και βαζεις εδω αυτο που δεν καταλαβε ο Αδωνης.
          Ολοκληρο το κειμενο ειναι ενα μεγαλο ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ
          στο σχεδιο Αναν.
          Αλλα καποιοι χαμπαρι....

          • k74 avatar
            k74 @ anideos 11/01/2011 22:15:29

            αφου θελεις ολοκληρη την δηλωση οριστε...
            ....αλλα να μου βρεις πως προκυπτει οτι ειπε οχι ο Καραμανλης....αλλα οπως γραφεις και εσυ....."Αλλα καποιοι χαμπαρι…."

            Δηλωση Καραμανλη για το σχεδιο Αναν
            "Οι ώρες για την Κύπρο και τον Ελληνισμό είναι κρίσιμες. Σταθμίζοντας την κρισιμότητα των περιστάσεων, η Κυβέρνηση αποφάσισε να τοποθετηθεί με σύνεση την ώρα που έπρεπε. Η ώρα αυτή έχει φθάσει. Και η τοποθέτησή μας δεν μπορεί παρά να εκδηλώνεται με σεβασμό προς την Κυπριακή Δημοκρατία, την Κυβέρνηση και τους πολίτες της.

            Στις ημέρες που μεσολάβησαν από την κατάθεση του πέμπτου σχεδίου Ανάν μέχρι σήμερα, αποδείχθηκε περισσότερο από ποτέ επιβεβλημένος ο σεβασμός στην πάγια αρχή της εθνικής πολιτικής για το Κυπριακό, ότι δηλαδή η Κύπρος αποφασίζει και η Ελλάδα συμπαρίσταται. Στην παρούσα συγκυρία, αυτό σημαίνει ότι η επίσημη Ελλάδα δεν ήταν επιτρεπτό να πάρει θέση, πριν δοθεί στους ηγέτες και τις πολιτικές δυνάμεις του Κυπριακού Ελληνισμού ο απαιτούμενος χρόνος, προκειμένου να διαβουλευθούν και να τοποθετηθούν υπεύθυνα, προβαίνοντας σε μία, ούτως ή άλλως, δύσκολη επιλογή.

            Ο βαθύτερος λόγος για τον οποίο η στάση αυτή ήταν επιβεβλημένη αφορούσε την προστασία της εθνικής σύμπνοιας και ομοψυχίας, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος. Δεν θα ήταν ούτε ρεαλιστική, ούτε ανεκτή μια στάση που θα δημιουργούσε ρήγματα μεταξύ του ελλαδικού και του κυπριακού Ελληνισμού ή και αντιπαραθέσεις στο
            εσωτερικό του πολιτικού μας συστήματος για ένα εθνικό θέμα. Πάγια θέση μου ήταν και παραμένει, ότι τα εθνικά θέματα απαιτούν εθνική συνεννόηση. Για αυτό και εγκαίρως, αμέσως μετά τη Λουκέρνη, ενημέρωσα τη Βουλή και ζήτησα να συζητηθούν όλες οι απόψεις σε σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Και θέλω με αυτή την ευκαιρία να ευχαριστήσω θερμά και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και όλους τους πολιτικούς αρχηγούς για την ουσιαστική συζήτηση που είχαμε σήμερα.

            Οι συνθήκες απαιτούν προσεκτικά σταθμισμένες επιλογές, που λαμβάνουν υπόψιν τις εκτιμήσεις, τους προβληματισμούς και τις επιθυμίες των αμέσως ενδιαφερομένων, οι οποίοι καλούνται να ζήσουν με τα θετικά, ή
            τα αρνητικά αποτελέσματα της επιλογής τους.

            Πριν πάμε στη Λουκέρνη, είχαμε ήδη εξηγήσει τους τελικούς στόχους μας. Επιδίωξή μας ήταν να συμβάλουμε στη λύση του Κυπριακού προβλήματος, μέσω της βελτίωσης του σχεδίου Ανάν και της επίτευξης ενός βιώσιμου και λειτουργικού συμβιβασμού, που θα επέτρεπε στην ελληνοκυπριακή και την τουρκοκυπριακή κοινότητα να δώσουν τα χέρια και να οικοδομήσουν στο επανενωμένο νησί τους ένα κοινό μέλλον, στηριγμένο στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και συνεργασία τους στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Με αυτό το κριτήριο, η ελληνική πλευρά έδωσε
            με συστηματικότητα αυτή τη μάχη. Σε ό,τι αφορά το κοινοτικό κεκτημένο υπάρχει βελτίωση του σχεδίου σε ορισμένα σημεία. Γεγονός, όμως, παραμένει ότι στη Λουκέρνη δεν κατέστη δυνατόν να επιτευχθεί συμφωνημένη συνολική λύση. Το τελικό σχέδιο του Γ.Γ. του ΟΗΕ αποτελεί απόπειρα συγκερασμού των διαφορετικών θέσεων των δύο πλευρών και μερικής κάλυψης της μεταξύ τους απόστασης.

            Συνεργαστήκαμε στενά, και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε εξίσου στενά, με την Κυβέρνηση και την πολιτική ηγεσία της Κύπρου. Στις σημερινές συγκυρίες επιβάλλεται όλοι να ενεργήσουμε με ενότητα, σύνεση και διορατικότητα. Το σχέδιο Ανάν, όπως έχω τονίσει, έχει και θετικά στοιχεία και δυσκολίες. Οι συγκεκριμένες συγκυρίες επιβάλλουν να μην αφήσουμε τις αδικίες να μας εμποδίσουν να κοιτάξουμε μακροπρόθεσμα. Αυτό που προέχει σήμερα, αυτό που οφείλουμε να κάνουμε, είναι να δούμε ψύχραιμα πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα
            θετικά του σχεδίου Ανάν, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής δυναμικής.

            Προσωπικά πιστεύω βαθύτατα στη δύναμη της ευρωπαϊκής πραγματικότητας. Στη δύναμή της να αμβλύνει τις όποιες δυσκολίες. Για αυτό και θεωρώ ότι, μέσα στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής προοπτικής, τα θετικά σημεία μπορούν να αποδειχθούν υπέρτερα των αρνητικών.

            Βεβαίως, την τελική ευθύνη για το μέλλον της πατρίδας τους την έχουν οι Κύπριοι πολίτες. Τις αποφάσεις τους θα τις σεβαστούμε απόλυτα. Και η επόμενη ημέρα του δημοψηφίσματος θα βρει την Ελλάδα αταλάντευτα εκεί όπου βρισκόταν από την πρώτη στιγμή: στο πλευρό της Κύπρου.

            Σε οποιαδήποτε περίπτωση, πάντως, δεν θα εξυπηρετούσε ούτε την ελεύθερη έκφραση της γνώμης του κυπριακού λαού, ούτε την εθνική ομοψυχία η άσκηση πιέσεων με στόχο τον επηρεασμό της κρίσης του. Αυτό
            που έχει σημασία είναι, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, να διαφυλαχθεί η ενότητα του Ελληνισμού, αλλά και η προοπτική επίλυσης του Κυπριακού. Για το λόγο αυτό, πρέπει να αποφευχθούν οι κινδυνολογίες. Η κοινή μας
            προσπάθεια δεν σταματά με το δημοψήφισμα, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμά του.

            Αν οι δύο κοινότητες πουν "ναι", η ελληνική κυβέρνηση θα στηρίξει με όλες τις δυνάμεις της το νέο κράτος στα πρώτα του βήματα, θα ενθαρρύνει την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο κοινοτήτων και θα πάρει όλα τα μέτρα που απαιτούνται για την πλήρη και αποτελεσματική εφαρμογή του σχεδίου.

            Αν πάλι το σχέδιο δεν γίνει δεκτό, η έκφραση της λαϊκής βούλησης πρέπει να γίνει σεβαστή από όλους. Ομως, και σε αυτή τη δεύτερη περίπτωση, η προοπτική επίλυσης του προβλήματος δεν πρέπει να χαθεί. Η διαδικασία προσέγγισης των δύο κοινοτήτων και οι προσπάθειες γεφύρωσης των μεταξύ τους διαφορών θα πρέπει να συνεχισθούν. Και η επανένωση θα πρέπει να επιδιωχθεί εκ νέου, μόλις δημιουργηθούν οι κατάλληλες για αυτό συνθήκες.

            Οσο για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, είναι κοινή η διαπίστωση ότι πρέπει να βελτιωθούν και να ενισχυθούν. Κανείς δεν πρέπει να ερμηνεύσει την όποια έκφραση της κυρίαρχης βούλησης του κυπριακού λαού ως προϋπόθεση, αλλά ούτε ως τροχοπέδη, για την ανάπτυξη σχέσεων φιλίας και εμπιστοσύνης μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Η ευρωπαϊκή πορεία της Τουρκίας πρέπει να εξακολουθήσει. Η γειτονική χώρα θα μας βρει συμπαραστάτες σε κάθε προσπάθειά της, που σηματοδοτεί τη σύγκλισή της με το συνταγματικό, πολιτικό και οικονομικό κεκτημένο
            της Ενωσης και την φέρνει έτσι κοντύτερα στην Ευρώπη.

            Ελληνίδες, Ελληνες,
            Σας περιέγραψα με συντομία τις βασικές παραμέτρους μιας υπεύθυνης στάσης, ο ορίζοντας της οποίας δεν εξαντλείται στην αποφασιστική στιγμή της 24ης Απριλίου, αλλά προεκτείνεται πέρα από αυτήν, στο
            επόμενο στάδιο. Ενα εντελώς νέο στάδιο, που ξεκινά την 1η Μαϊου, με την ένταξη της Κύπρου στην Ενωση. Στην αφετηρία του ευρωπαϊκού μέλλοντος του νησιού. Η ευρωπαϊκή προοπτική για μια ενωμένη Κύπρο παραμένει ο μεγάλος στόχος, ως συνεκτικός δεσμός των δύο κοινοτήτων.

            Προς αυτήν την κατεύθυνση θα εργαστούμε όλοι, ώστε να επικρατήσει κλίμα καλής θέλησης και ειρήνης στην περιοχή μας. Γιατί το μέλλον είναι κοινό και πρέπει να το κερδίσουμε όλοι οι λαοί της περιοχής,
            στηριγμένοι σε όσα μας ενώνουν και όχι σε όσα μας χωρίζουν."
            2004-04-15 18:23:22

          • anideos avatar
            anideos @ k74 11/01/2011 22:44:05

            Το εχω διαβασει. Με το συμπαθειο αν σε εθηξα δεν ηταν για εσενα προσωπικα το σχολιο, αλλα και για σενα. Οταν διαβαζω αυτο με τον Καραμανλη και το σχεδιο Αναν θυμαμαι τον βιβλιοπωλη. Ειναι μεγαλο προβλημα τοσο για τη ΝΔ οσο και για τη σημερηνη ηγεσια της το να μην μπορει να αναδειξει το θετικο εργο που αφησε, ναι εκανε και καποια καλα η κυβερνηση Καραμανλη και ενα απο αυτα ηταν το Οχι στον Αυναν, ενα αλλο το βετο στα Σκοπια και γενικα στα εθνικα τα πηγε καλα.
            Και αν θες να σου δειξω και αποσπασματα της δηλωσης που αφηνει το οχι να εννωηται μπορω, αν και αλλα δεν το κανω αν και νομιζω πως ειναι ξακαθαρα τα σημεια.
            Τα σεβη μου.

          • k74 avatar
            k74 @ anideos 11/01/2011 22:53:33

            λυπαμαι που καποιοι προσπαθουν να κλεψουν λιγο απο την δόξα του Τασου Παπαδοπουλου για να κρυψουν την γυμνια τους....το να βαζεις στο ίδιο επιπεδο το ΟΧΙ του Τασου με το δήθεν οχι του Καραμανλη θυμίζει αυτο που λενε στο χωριό μου.....
            " εκει που κρεμουσαν οι καπεταναιοι τα αρματα, κρεμανε οι γυφτοι τα νταούλια" ...διαβαζε καπετανέοι=Τασος, αρματα=ΟΧΙ του Τασου, γυφτοι (..πολλοι) , νταούλια= το δηθεν οχι του Καραμανλη....λιγο ντροπη, λιγο τσιπα δεν βλαπτει

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ anideos 12/01/2011 14:51:21

            k74, κανένας δεν πάει να κλέψει από την αιώνια δόξα του Τάσσου, όπως μας μέμφεσαι (λίγη τσίπα δεν βλάπτει!), άλλωστε εσύ ξεκίνησες την κουβέντα περί Καραμανλή με το να τον συκοφαντήσεις. Τον μόνο πρωθυπουργό των τελευταίων χρόνων που το πάλεψε, εξ ου και η δικιά μου απάντηση.

            Προφανώς όμως, όταν λέει ο Καραμανλής στην δήλωσή του σε εκατό μεριές ότι η ελληνική κυβέρνηση δρά σε συνεννόηση με την
            κυπριακή και όταν τονίζει ότι οφείλει να αποφεύγεται κάθε απόπειρα επηρρεασμού των Κυπρίων (φωτογραφίζοντας Γιωργάκη/Σημίτη), εσένα δεν σου περνάει από το μυαλό ότι είχε ήδη συζητήσει και συμφωνήσει με τον Τάσσο τί θα πει ο ένας και τί θα πει ο άλλος.

      • k74 avatar
        k74 @ ΚΜ 11/01/2011 21:54:28

        και φυσικα μην μας διαφευγει οτι εκ των συντακτων του προδοτικου σχεδιου Αναν ήταν ο Δρούτσας.....

        • k74 avatar
          k74 @ k74 11/01/2011 22:30:29

          Επιστολη Γ.Καψη προς τον ΥπΕξ Δρούτσα

          “Είναι γνωστό ότι έχετε συμβάλει αποφασιστικά στην κατάρτιση του σχεδίου Ανάν, το οποίο αποδκίμασαν οι λαοί της Κύπρου και της Ελλάδας. Η προσωπική μου γνώμη είναι για ότι για να υποστηρίξει κανείς ένα τέτοιο σχέδιο θα πρέπει να εμπίπτει σε μία από τις εξής κατηγορίες:

          α) Να μην το έχει διαβάσει.

          β) Να το έχει διαβάσει αλλά να μην το κατάλαβε.

          γ) Να το υποστήριξε εν διατεταγμένη υπηρεσία.”

        • Μαρία avatar
          Μαρία @ k74 12/01/2011 01:10:22

          Σωστός! Εκείνη τη διατριβή (που τελικά ήταν διπλωματική ή ένας Θεός ξέρει τι) για την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ, την τελείωσε αλήθεια;;;

  15. Νίκος avatar
    Νίκος 11/01/2011 20:16:36

    Κώστα, οι ΓΚΑΠ, Ντόρα κ.α. δεν πρόκειται να "παραδειγματιστούν" διότι τα δικά τους συμφέροντα δεν ταυτίζονται με αυτά της Ελλάδας. Η Ελλάδα είναι απλά χώρος δράσης γι' αυτούς. Ως Α(υ)νανιστές, η έννοια της Ελλάδας ως γεωπολιτική οντότητα με ίδια συμφέροντα (αφήνω την υπερτρισχιλιετή ιστορική παρουσία, άλλωστε, γι΄αυτό την πολεμούν, πως αλλοιώς θα μας εξανδραποδίσουν) δεν σημαίνει τίποτα γι' αυτούς.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος 11/01/2011 20:24:13

      Νίκο,
      Εμείς, όμως, έχουμε υποχρέωση να τιμούμαι και να θυμόμαστε αυτούς που ήσαν παρόντες στο ραντεβού με την ιστορία και ύψωσαν το ανάστημά τους.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Κώστας Ροδινός 12/01/2011 01:24:00

        ..και (αν μου επιτρεπεις) να μην ξεχναμε ποιους εχουμε ακομα πρωθυπουργο/υπεξ κλπ και ποιες ηταν οι θεσεις τους επι του σχεδιου.

        Αυτη λοιπον η κλικα μας κυβερνα απο το 'απυροβλητο' - να μην επεκταθω για το ποιοι εχουν ευθυνες για το τελευταιο.

  16. Aris. A avatar
    Aris. A 11/01/2011 20:30:43

    Ακόμα θυμάμαι το διάγγελμα του αείμνηστου Παπαδόπουλου προς τους Ελληνοκύπριους την Παρασκευή το βράδυ πριν το δημοψήφισμα.

    Συγκλονιστικό και μεγαλειώδες.

    Ο Παπαδόπουλος ήταν και είναι γιατί άφησε σημαντικό έργο μεγάλος ηγέτης του ελληνισμού δίπλα στις μεγάλες μορφές της ιστορίας μας.


    Και μην ξεχνάμε ποια οικογένεια είχε αναλάβει στην Ελλάδα την υπονόμευση του και την βολιδοσκόπηση Ελλαδιτών πολιτικών παραγόντων για την ανατροπή του.

  17. αρχαίος avatar
    αρχαίος 11/01/2011 20:38:46

    τεράστιος πατριώτης.
    Ο Καραμανλής δεν ήταν με το σχέδιο Αναν αυτό και άλλα Εθνικά πρέπει να τα πιστώνεται.
    Πολύ μου άρεσαν σήμερα οι δηλώσεις Μερκελ για Τουρκία.

  18. zackii avatar
    zackii 11/01/2011 20:39:36

    Πως πεθαίνουν τέτοιοι άνθρωποι ξαφνικά....μυστήριο!!
    Ο συνωμοσιολόγος σας.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ zackii 11/01/2011 21:13:21

      Και τυμβωρύχοι κλέβουν τις σωρούς τους...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ zackii 11/01/2011 21:15:01

      Όπως ο Μεταξάς ίσως, και από τους ίδιους ανθρώπους....;

  19. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 11/01/2011 20:40:14

    Πέθανε όμως από την στενοχώρια του, γιατί ο λαός δεν τον ήθελε για πρόεδρο στις τελευταίες εκλογές.

  20. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 20:43:03

    βλεπετε ο Τασος δεν ηταν ντιντης ουτε ειχε κανενα βαρυγδουπο επιθετο κληρονομια απο τον πατερα του,ηταν ενας απο τους ((παλιους))Ελληνες αγωνιστες,και οχι αντρεικελο καποιων εκτος Ελλαδος...και ο θανατος του τι να πω λιγο παραξενος ισως?

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ tomy 11/01/2011 22:44:20

      Ειχε δυστυχως προβληματα υγειας σοβαρα ηδη απο το 2002 πριν αναλαβει την προεδρια....

  21. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 11/01/2011 20:43:35

    ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΣΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ!!! ΑΠΟ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΑΛΟ ΚΑΛΟ.

  22. Misha avatar
    Misha 11/01/2011 20:50:37

    Καταπέλτης για την κυρία Γιούλη Τάκη και τους υπερασπιστές της ήταν η απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών για την υπόθεση της χρηματοδότησης πολιτών και φορέων για την προώθηση του Σχεδίου Ανάν. Στην αγωγή της η κυρία Τάκη υποστήριζε ότι η αμοιβή των 10.000 δολαρίων που έλαβε από την αμερικανική κυβέρνηση δεν δόθηκε για να προπαγανδίσει το Σχέδιο Ανάν. Η δικαστική απόφαση αναφέρει ότι η Κύπρια κοινωνιολόγος δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι τα ουσιώδη πραγματικά περιστατικά που καταγγέλθηκαν ήταν αναληθή, και άρα «δεν στοιχειοθετείται εν προκειμένω η πράξη της συκοφαντικής δυσφήμησης, η οποία προϋποθέτει ισχυρισμό ψευδούς γεγονότος εν γνώσει της αναλήθειας».
    Το δικαστήριο αποφαίνεται ότι «ο συντάκτης του επίμαχου δημοσιεύματος, για την επίρρωση των δημοσιευθέντων ισχυρισμών του, στηρίχτηκε, εκτός άλλων, στο χρηματικό ένταλμα παραλαβής εκ μέρους της ενάγουσας του ποσού των 10.000 δολαρίων και ειδικότερα στην ημεροχρονολογία την οποία
    αυτό έφερε, ήτοι 01-07-2004, και την οποία ανέγνωσε όπως ήταν διατυπωμένη η ένδειξη συμπλήρωσης αυτής, δηλαδή 7 Ιανουαρίου 2004. Ετσι, φαινόταν ότι η ενάγουσα, η οποία λόγω και της επαγγελματικής της δραστηριότητας
    στο εξωτερικό γνώριζε τον ενδεδειγμένο τρόπο γραφής της ημεροχρονολογίας, ανέλαβε μια έρευνα την οποία θα πραγματοποιούσε τον Ιούνιο και τον Ιούλιο του 2004, υπογράφοντας το συμβόλαιο τον Ιανουάριο του 2004, ενώ
    δηλαδή ακόμη δεν είχε διενεργηθεί το δημοψήφισμα, γεγονός που κατ’ αυτόν υπέκρυπτε ότι ο πραγματικός σκοπός ήταν η προπαγάνδα υπέρ του Σχεδίου Ανάν».


    Από το παραπάνω περιστατικό φαίνεται πως επί σχεδίου Ανάν είχαν ξαμοληθεί λυτοί και δεμένοι, όλοι οι Ευρωπέη και οι πέραν του Ατλαντικού «σύμμαχοι», μαζί με τους Νενέκους και Εφιάλτες, φαιούς , φαιοπράσινους και ρόζ για να κατασπαράξουν την Κύπρο.

    Και βρέθηκαν ΟΛΟΙ έναντι ΕΝΌΣ!!!

    Ακόμη και ο Μεταξάς είχε στο πλευρό του τους Αγγλους όταν είπε το ιστορικό ΟΧΙ του 1940. Ο Τάσσος είχε μόνο την πίστη του στην πατρίδα.

    ΕΙΣ ΑΛΛΆ ΛΕΩΝ!
    ΤΙΜΗ και ΔΟΞΑ και αιώνια ευγνωμοσύνη!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Misha 11/01/2011 21:25:45

      Που τα βρίσκεις όλα αυτά βρε Μιsha;

      • Monocultural avatar
        Monocultural @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 21:42:39

        Αστέρι ο Μίσα κ. Ροδινέ! Κι ας τον είπε Βοσκόπουλος ο Μ. Οδυσσέας...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Monocultural 11/01/2011 21:46:24

          Με εκπλήσει κάθε μέρα και περισσότερο, αν και στην αρχη τον είχα παρεξηγήσει γιατί μαλώναμε για τις καταλήψεις της Ακρόπολης.
          Εγώ πάντως προς Frank Sinatra θα τον κατέτασα!

          • Monocultural avatar
            Monocultural @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 21:54:01

            Συνεισφέρει τα μέγιστα στην κουβέντα με την ματιά του που συνδέει τα πιο ακριβά αυτής της πατρίδας...

        • Misha avatar
          Misha @ Monocultural 11/01/2011 22:02:12

          Μια χαρά είναι ο Τόλης!!!
          Και λεφτά, και γυναικάκι φίνο, την οποία έκανε και υπουργό , και φήμη τεράστια.
          Και γεννημένος στην αγαπημένη κόκκινη Κοκκινιά, στερνοπαίδι με έντεκα αδερφές....
          Βασιλιάς!
          Ποιος Φρανκ Σινάτρα....«Αδέλφια μου αλήτες πουλιά» και ξερό ψωμί !

          :)

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Misha 11/01/2011 22:08:10

            Ι think you did it your way!

    • k74 avatar
      k74 @ Misha 11/01/2011 22:19:36

      ο Φαήλος σε αρθρο του για τον Τασο Παπαδοπουλο ειχε ευστοχα χαρακτηρισει ολο αυτο το σκυλολόι που λυσομανουσε υπερ του σχεδιου Αναν "κοκότες των πρεσβειών".......

    • kiki avatar
      kiki @ Misha 12/01/2011 11:53:02

      @ Μισα ,
      καταπληκτικος, αξιος.
      ξερεις ποσο καιρο ψαχνω αυτην την ριμαδα την λιστα , για το ποιοι τα πηραν για το σχεδιο ΑΥΝΑΝ, αλλα ολο καπου σταματαω.
      δεν ειμαι και διανοια του διαδυκτιου, αλλα ψαχνω συγκεκριμενα ονοματα.Ετσι γιατι ειμαι περιεργη.
      Αν μπορεις να μου δωσεις καμμια διευθυνση, πλιιιιιζζζζζζ.

      Η Αντζελα , λεμε τωρα απο την Μανη.

  23. Petros avatar
    Petros 11/01/2011 21:06:34

    Το εκπληκτικό τελείωμα του διαγγέλματος του Τάσσου Παπαδόπουλου
    Την Μεγάλη Τετάρτη 7 Ἀπριλίου 2004

    ''Παρέλαβα Κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο. Δεν θα παραδώσω «Κοινότητα» χωρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς και σε αναζήτηση κηδεμόνα. Και όλα αυτά έναντι κενών, παραπλανητικών, δήθεν, προσδοκιών. Έναντι της ανεδαφικής ψευδαίσθησης ότι η Τουρκία θα τηρήσει τις δεσμεύσεις της.

    Συμπατριώτισσες, συμπατριώτες,

    Στις 24 Απριλίου θα τοποθετηθείτε με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ στο σχέδιο Ανάν. Θα αποφασίσετε για το παρόν και το μέλλον της Κύπρου. Για τη γενιά μας, αλλά και τις γενιές που θα έρθουν μετά από εμάς.

    Έχω εμπιστοσύνη στην κρίση σας.

    Είμαι βέβαιος ότι δεν σας αγγίζουν ψεύτικα διλήμματα.

    Ότι δεν σας τρομάζουν απειλές για δήθεν διεθνή απομόνωση.

    Ότι δεν σας πείθουν τα περί δήθεν τελευταίας ευκαιρίας.

    Είμαι βέβαιος ότι εξακολουθούν να έχουν για σας νόημα οι ηθικές αρχές και αξίες του λαού μας, του πολιτισμού και του εθνικού ιστορικού μας βίου, τον οποίο θέλετε να συνεχίσουμε με ασφάλεια, δικαιοσύνη, ελευθερία και ειρήνη.

    Ελληνικέ κυπριακέ λαέ,

    Στη ζυγαριά του ΝΑΙ και του ΟΧΙ, πολύ βαρύτερες και πολύ πιο επαχθείς θα είναι οι συνέπειες του ΝΑΙ.

    Σε καλώ να απορρίψεις το Σχέδιο Ανάν.

    Σε καλώ να πείς στις 24 του Απρίλη ένα δυνατό ΟΧΙ.

    Σε καλώ να υπερασπιστείς το δίκαιο, την αξιοπρέπεια και την ιστορία σου.

    Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην Ιστορία, στο παρόν και το μέλλον της Κύπρου και του λαού μας, σε καλώ να μην υποθηκεύσεις το μέλλον στην πολιτική βούληση της Τουρκίας.
    Να προασπιστείς την Κυπριακή Δημοκρατία, λέγοντας ΟΧΙ στη κατάλυσή της. Να συστρατευτείς για μια νέα πιο ελπιδοφόρα πορεία επανένωσης της πατρίδας μας μέσα από την Ευρωπαϊκή Ένωση.''

    Θα ζεις για πάντα στις καρδιές μας αθάνατε Τάσσο.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Petros 11/01/2011 22:17:19

      Αυτό θα πρέπει να είναι το επίμετρο στα σχολικά βιβλία μας και όχι οι σαχλαμάρες για συνωστισμούς και άλλα γλαφυρά.

      'Οταν όλοι μας ξαναθυμηθούμε και παιδιά μας μάθουν, να σκεφτόμαστε ελληνικά και να πράττουμε πατριωτικά και με κώδικα τιμής, τίποτα δεν μπορεί να σταθεί μπροστά μας.

      Μέχρι τότε... καλό αγώνα!

  24. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 11/01/2011 21:18:45

    Ο Τάσος μέρα μερα δικαιώνεται, όσοι ήταν υπέρ του σχεδίου Ανάν που έχουν μπασκακωθεί για σωτήρες και τον βαρύνουσας σημασίας Αντιπρόεδρο να καθυβρίζει τον Ελληνικό λαό. Αυτοί μας αξίζουν αυτούς ψηφίζουμε όλοι αυτά τα χρόνια τα θέλει ο ποπός του ελληνικού λαού, τουλάχιστον μιας μεγάλης μερίδας αυτού που στηρίζει γιωργάκηδες και ντόρες.

  25. loretta avatar
    loretta 11/01/2011 21:23:14

    ...ετσι πως παει η μερκελ θα επιβεβαιώσει τις προφητειες του γεροντα Παισιου

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/01/2011 21:25:00

    Δηλαδή;

    • loretta avatar
      loretta @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 21:36:45

      Κε Ροδινε...

      εφοσον ολα γινονται για τα πετρελαια....σας παραπεμπω σε ενα μπολγκ με μαρτυριες ανθρωπων που εχει" αγγιξει" ο Γεροντας Παισιος...

      http://paterpaisios.blogspot.com/

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ loretta 11/01/2011 21:47:23

        Ευχαριστώ Loretta

        • loretta avatar
          loretta @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 22:36:41

          τι πιο επικαιρο κυριε ροδινε απο τα παρακατω που ειπε ο Γεροντας ...

          Η Τουρκία θά χάσει τούς συμμάχους της, ακόμη καί τούς πατροπαράδοτους φίλους της, τούς Γερμανούς…
          Μού είπε ακόμη, ότι στήν Ιταλία θά παρουσιασθεί ένας πολιτικός τύπου Μουσολίνι, καί στήν Γερμανία ένας νέος Χίτλερ, καί ότι ή ΕΟΚ θά διαλυθεί !…
          Η ΕΟΚ ( Ε.Ε. σήμερα ), δέν έχει καμμιά ομοιότητα μέ τήν Αμερική. Η Αμερική μοιάζει μέ έναν αργαλειό, πού αφομοιώνει όλα τά κουρέλια καί όλες τίς χώρες… { Α΄}

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ loretta 11/01/2011 22:41:28

            Οψόμεθα!

  27. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 21:56:38

    Η Ελλαδα δεν εχει αναγκη απο ((προφητες)) και γεροντες, αλλα απο Ηγετες και Αλεξανδρους.

    • loretta avatar
      loretta @ tomy 11/01/2011 22:26:50

      ...δεν διαφωνω αγαπητε...αλλα οι προφητειες του γεροντα...(θεματα τουρκιας(φραγμα ευφρατη)..κυπρος...βαλκανια...ευρωπη..διαλυση σοβιετικης ενωσης κλπ κλπ )οταν αναφεροταν σε αυτα....15 και 20 χρονια πριν...και τα μισα απο αυτα εχουν γινει....καλο θαταν να μην τα περιφρονουμε τοσο...!!!

    • Misha avatar
      Misha @ tomy 11/01/2011 22:33:58

      Ο πρίγκηπας Ντμιτρι Ντόνσκοϋ πριν την μεγάλη μάχη του Κούλικοβο , όπου κατανικησε τους Τάταρους, πήγε και πήρε την ευχή του αγιου Σεργίου του Ραντονεζ . Ο άγιος του έδωσε δυο μοναχούς από το μοναστήρι οι οποίοι τον συνόδεψαν και συμπολέμησαν μαζί του στη μάχη.

      Η καθηγήτρια της Οδοντιατρικής Μερόπη Σπυροπουλου έχει εκδωσει προσφατα βιβλίο με τις μαρτυρίες για την παρουσία της Παναγιάς στα χιονισμένα βουνά του μετώπου το 1940. Υπάρχει και σχετικό τηλεγράφημα του άγγλου πρεσβευτή εκείνης της εποχής , δημοσιευμένο στο ιδιο βιβλίο.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 11/01/2011 22:37:18

        O τίτλος του βιβλίου;

        • Misha avatar
          Misha @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 22:40:36

          «Στην εποποιΐα του 1940-41 με πίστη»

          εκδόσεις Διδαχή

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Misha 11/01/2011 22:42:34

            thanks

    • A.M. avatar
      A.M. @ tomy 11/01/2011 22:54:45

      @tony

      Η Ελλάδα ΣΉΜΕΡΑ δεν είναι η Ελλάδα που ήταν πριν 2.500 χρόνια.
      Ο κόσμος σήμερα δεν έχει επίσης καμμία σχέση με αυτό που ήταν τότε.
      Και αν σήμερα ο Αλέξανδρος ήταν ηγέτης της Ελλάδας με τα σημερινά γεωστρατηγικά δεδομένα πίστεψέ με! δεν θα τον ήξερε ούτε η μάνα του!

      Μερικοί ελάτε στο ΠΑΡΌΝ!
      Ζείτε ακόμα στην πρό Χριστού εποχή και αυτό ΔΕΝ είναι ρεαλισμός.
      Και παρόλο που ζείτε στην αρχαία Ελλάδα που υπάρχει μόνον στο μυαλό σας συστήνετε στους άλλους να μην βασίζονται σε «μάγισσες και ξόρκια» εξισώνοντας προφανώς ένα προορατικό χάρισμα που πιθανόν να έχει ένας άνθρωπος του Θεού με τις μάγισσες και τα ξόρκια, και αυτό προφανώς λόγω άγνοιας περί των πνευματικών θεμάτων.
      Η αρχαία Ελλάδα μας τελείωσε εδώ και χιλιάδες χρόνια.
      Και ας δούμε τι θα κάνουμε σήμερα, όπως είμαστε σήμερα, και πως θα βελτιώσουμε τους εαυτούς μας και την πατρίδα.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ A.M. 11/01/2011 23:03:12

        Μια μικρή διόρθωση αν μου επιτρέπεις καλέ φίλε...

        Η Αρχαία Ελλάς, ζει. Δεν πέθανε.

        Ζει μέσα μας και απλώς ο καθείς την αντιλαμβάνεται όπως μπορεί και εννοεί καλύτερα.

        Ή για να μην είμαι απόλυτος, ζει, τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό και τι δική μου καρδιά.

        Εξού και προσωπικά είμαι υπέρ του "Συν Αθηνά και χείρα κίνει" αντί του "Κύριε Ελέησον"....

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ierofantis 11/01/2011 23:14:02

          Ierofanti,
          Αυτή η μετάβαση από το "συν Αθηνά και χείρα κίνει", στο "κύριε ελέησον" εξηγεί πολλά πράγματα για την πορεία του ελληνισμού.
          Μάλιστα ένας φίλος μου, καθηγητής ιστορίας τέχνης, το είπε πιό παραστικά όταν παρακολούθησα μια διάλεξή του με θέμα "Απο τον Ερμή του Πραξιτέλους στην Εικονομαχία"

        • A.M. avatar
          A.M. @ ierofantis 11/01/2011 23:24:47

          Υπάρχει και το «σύν Θέω» και όχι μόνο το «Κύριε ελέησον».

          Όσο για την αρχαία Ελλάδα πως ζεί;
          Δεν αναφέρομαι στην παιδεία, τον πολιτισμό, τις αρετές.
          Αν και σήμερα ούτε αυτά υπάρχουν στην πλεινότητα των νεο-Ελλήνων.
          Η αρχαία Ελλάδα ως μία παγκόσμια - με τα τότε δεδομένα - υπερδύναμη δεν υπάρχει.
          Και στον βαθμό που εγώ μπορώ να το φανταστώ και για τον χρόνο που με αφορά προσωπικά σε αυτήν την ζωή ούτε και πρόκειται να υπάρξει.

          Μόνο αν ο Μεγαλοδύναμος δικός μου Ορθόδοξος χριστιανικός Θεός κάνει ένα θαύμα Του.
          Απ ότι όμως καταλαβαίνω οι περισσότεροι που λέτε ότι η αρχαία Ελλάδα υπάρχει δεν πιστεύετε στον δικό μου Θεό ούτε και στα θαύματά Του.
          Και χωρίς θεία παρέμβαση το μεγαλείο της αρχαίας Ελλάδας δεν πρόκειται να το ξαναδούμε.
          Ρίξε μια - αντικειμενική - ματιά γύρω σου και θα καταλάβεις πως τα πράγματα όπως τα λέω είναι.
          Ας καταφέρουμε κάααποτε να έχουμε μια Ελλάδα που να σέβεται τον εαυτό της ως χώρα, να προστατεύει αξιοπρεπώς τα κυριαρχικά της δικαιώματα και την εδαφική της ακεραιότητα και να παρέχει στους πολίτες της μια καθόλα αξιοπρεπή διαβίωση και ευκαιρίες για να δημιουργήσουν ότι ο καθένας μπορεί περισσότερο και ας αφήσουμε την φαντασίωση της αρχαίας Ελλάδας μόνο για τουριστική εκμετάλλευση, για την πρώτη θέση στην παρέλαση στους Ολυμπιακούς αγώνες και για να περηφανευόμαστε στους ξένους για την καταγωγή μας μιάς και για την ώρα δεν έχουμε και πολλά άλλα πράγματα για να νοιώσουμε ανώτεροι απ τους δήθεν καθυστερημένους «βάρβαρους» που μας πουλάνε και μας αγοράζουν για πλάκα.
          Καλό και το να έχει ένας λαός να νοιώθει όμορφα με κάτι έστω και αν αυτό σε τίποτε δεν του καλυτερεύει την ζωή σήμερα. Απ' ολότελα κάτι είναι και αυτό.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ A.M. 11/01/2011 23:36:25

            Η αρχαία Ελλάς ποτέ δεν ήταν παγκόσμια υπερδύναμη, τουλάχιστον γεωπολιτικά, οικονομικά, στρατιωτικά ή πολιτικά.

            Ένα μάτσο πόλεις και χωριά ήταν με παλαβούς κατοίκους, ελεύθερους όμως και αγαπώντες την χαρά, την ελευθερία και την ειρήνη σε βαθμό κακουργήματος.

            Πολεμούσαν με ωθισμό, σε φάλαγγα, σαν σε παιχνίδι και τα όπλα τους ήταν βαριά και ασήκωτα. Σφάζονταν σαν τα σκυλιά με αίμα και βια, για τα χωράφια και τις κατσίκες, επειδή η διπλανή πόλη πάτησε τα αμπέλια τους και αυτό, μόνο για λίγο καιρό, όσο διαρκούσε η αγρανάπαυση πριν την επόμενη σπορά.

            Μιλούσαν όμως μια γλώσσα. Λάτρευαν ίδιους θεούς. Και γνώριζαν το κοινόν της καταγωγής τους.

            Και έπρεπε ο Πέρσης να φτάσει πριν την πόρτα τους για να τα πάρουν κρανίο.

            Η Αρχαία Ελλάς δεν ήταν υπερδύναμη στα απτά. Ήταν υπερδύναμη στα μη απτά, στα νοητικά, στα πνευματικά και στα άυλα. Σε αυτά ήταν υπερδύναμη. Και ξέρεις κάτι φίλε μου καλέ; Εγώ πιστεύω ότι σε αυτά είναι υπερδύναμη ακόμη και τώρα...

            Μπορεί να είμαι ρομαντικός.

          • A.M. avatar
            A.M. @ ierofantis 11/01/2011 23:54:42

            @ierofantis
            δεν αμφισβητώ τα όσα λές για την αρχαία Ελλάδα.
            όπως ακριβώς τα λές: ήταν! .. τότε.

            όσο για το σήμερα.. αναλογίσου
            και μακάρι να είμασταν και σήμερα όπως το γράφεις.
            χίλιες φορές το εύχομαι.. αλλά δεν το βλέπω.
            μπορεί να παραείμαι ρεαλιστής και απαισιόδοξος

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ A.M. 11/01/2011 23:59:54

            Το αναλογίζομαι και με στενοχωρεί. Αλλά κρατώ τη φλόγα αναμένη μέσα μου...

            Παρακάτω με επέπληξες εμμέσως για την αρχαιολατρεία μου. Δεν είναι αρχαιολατρεία.
            Είναι προσπάθεια προσωπική, για προβολή στη καθημερινή μου ζωή, σήμερα, τώρα, τρόπου του ζειν, με κώδικα τιμής και αξιών.

            Αλλά όπως είπες, αυτά θα τα πούμε μια άλλη στιγμή.

            Το παρόν θέμα ανήκει στον Τάσσο Παπαδόπουλο...

  28. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 22:40:08

    θα ηταν πολυ καλυτερο για τον τοπο να αφησουμε τις τακτικες του μεσαιωνα και να κοιταξουμε μπροστα χωρις ξορκια και μαγισσες.

    • loretta avatar
      loretta @ tomy 11/01/2011 23:31:39

      ...δηλ εσυ βρε τονυ λες...μα τον μεγα αλεξανδρο η μα το θεο??

      τις μαγισσες και τα ξορκια που τα ειδες???

  29. A.M. avatar
    A.M. 11/01/2011 22:40:25

    Τιμή και δόξα!
    Ηγέτες που να σου μιλάνε στην καρδιά και να σε κάνουν να δακρύζεις όπως ο Τάσος δεν υπάρχουν άλλοι.
    Ήταν ο τελευταίος. Δυστυχώς.
    Την ημερομηνία εκείνη του διαγγέλματος για το 'ΟΧΙ στο σχέδιο οι Κύπριοι πρέπει να τον θεσπίσουν ως εθνική εορτή όπως στην Ελλάδα γιορτάζουμε την 28 Οκτωβρίου.

    Όσο ζώ αυτόν τον άνθρωπο δεν πρόκειται να τον ξεχάσω.
    Και όταν θα τον θυμάμαι πάντα θα νοιώθω περήφανος που είχα την ευλογία να τον ακούσω.
    Και χωρίς να πολυκαταλαβαίνω το γιατί, θα δακρύζω.

    Αθάνατος!

  30. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 22:49:46

    Οποιος λαος χανει την αυτοπεποιθηση του και την ισχυ του προσπαθει να βρει στηριγμα στους θρυλους και το μεταφυσικο αλλα επι ματαιω,Βλεπετε στον νομο της Φυσης δεν υπαρχουν αυτες οι εννοιες, οι οποιες ειναι δημιουργημα του Ανθρωπου για να εξορκισει τις φοβιες του,

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tomy 11/01/2011 22:52:36

      tomy,
      θρύλοι και δοξασίες υπάρχουν σ΄όλους τους λαούς.
      Εμείς θα αποτελέσουμε την εξαίρεση;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ tomy 11/01/2011 22:56:32

      Πάντως 400 χρόνια, το Γένος των Ελλήνων, για να μην Τουρκέψει, δεν στηρίχθηκε στον ορθολογισμό και τα μαθηματικά πρότυπα, αλλά του αλλάξαμε τον αδόξαστο στη μεταφυσική και στους θρύλους...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ tomy 11/01/2011 23:41:34

      γεια σου τομυ αφοβε..
      “Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.”

  31. ierofantis avatar
    ierofantis 11/01/2011 22:52:41

    Ελληνικέ κυπριακέ λαέ,

    Στη ζυγαριά του ΝΑΙ και του ΟΧΙ, πολύ βαρύτερες και πολύ πιο επαχθείς θα είναι οι συνέπειες του ΝΑΙ.

    Σε καλώ να απορρίψεις το Σχέδιο Ανάν.

    "Σε καλώ να πείς στις 24 του Απρίλη ένα δυνατό ΟΧΙ.

    Σε καλώ να υπερασπιστείς το δίκαιο, την αξιοπρέπεια και την ιστορία σου.

    Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην Ιστορία, στο παρόν και το μέλλον της Κύπρου και του λαού μας, σε καλώ να μην υποθηκεύσεις το μέλλον στην πολιτική βούληση της Τουρκίας.
    Να προασπιστείς την Κυπριακή Δημοκρατία, λέγοντας ΟΧΙ στη κατάλυσή της. Να συστρατευτείς για μια νέα πιο ελπιδοφόρα πορεία επανένωσης της πατρίδας μας μέσα από την Ευρωπαϊκή Ένωση"

    Τη σπασμένη του φωνή και τη συγκίνηση του ανδρός στην προφορά αυτών των αποστροφών του λόγου του, δεν πρόκειται να την ξεχάσει κανείς ΈΛΛΗΝΑΣ.

    Ποίος δεν αισθάνθηκε ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ εκείνη τη στιγμή, ε; Ποίος;

  32. victoria avatar
    victoria 11/01/2011 22:55:24

    Μέχρι και τον αιώνιο ύπνο του πήγαν να ταράξουν, τόσο μένος... για την τόση υπηρεσία στον ελληνισμό (ελληνικό και κυπριακό)

  33. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 11/01/2011 22:57:54

    Ένας τεράστιος ηγέτης που έχει ήδη βρει την περίοπτη θέση του στην ιστορία του κυπριακού ελληνισμού. Στη συλλογική μνήμη έχει χαραχτεί το αγέρωχο της βραχνής φωνής, το αταλάντευτο των θέσεων του, η πίστη του στη μη παράδοση...

  34. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 23:01:26

    Λαθος ιεροφαντη στις Μεγαλες Δυναμεις στηριχτηκαμε, και εαν δεν ηθελαν αυτες ενα προτεκτορατο τους θρυλους θα τους ακουγαμε σε μια ασιατικη γλωσσα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tomy 11/01/2011 23:06:01

      tomy
      αυτό δεν είναι ακριβές.
      Οι τότε μεγάλες δυνάμεις υπό την καθοδήγηση της ιεράς συμμαχίας ήταν εναντίον της ελληνικής επανάστασης
      Μόνο όταν ο αγώνας απέκτησε πιθανότητες επιτυχίας και δημιουργήθηκε ισχυρό κύμα συμπάθειας άλλαξαν γνώμη και επενέβησαν καθοριστικά.
      Και εκείνη την επέμβαση ακόμα την πληρώνουμε.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 23:42:54

        +1000 Κώστα Ροδινέ
        Ο tomy είναι ημιμαθής

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ tomy 11/01/2011 23:08:35

      Θες να μου πεις ότι ο Παπαφλέσσας στο Μανιάκι είχε ανοικτή επικοινωνία με τον Μετερνιχ για να καθορίσουν οι Σύμμαχοι (Μεγάλες Δυνάμεις) τις επόμενες κινήσεις τους, μετά το θάψιμο του τρελοπαπά;

      Οι μεγάλες δυνάμεις απλώς είδαν την εξέλιξη. Ο σουλτάνος απέτυχε να καταπνίξει νωρίς μια εωτερική του υπόθεση, βρήκαν έδαφος και αυτοί να ασχοληθούν με τον Μεγάλο Ασθενή, αδυνατίζοντάς τον, αποσπώντας του εδάφη, και τελικώς οδηγώντας τον σε απαξίωση.

      Τον ίδιο καιρό (1821) τα σύνορα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας απείχαν 70 - 80 χιλιόμετρα από τις πύλες της Βιέννης...!

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ ierofantis 12/01/2011 01:11:51

        Το Βελιγράδι, το Σαράγεβο και το Κάρλοβατς ως βορειοδυτικό σύνορο της Πύλης απείχαν και το 1821 κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα απ' τη Βιέννη.
        Τις δε "πύλες της Βιέννης" τις είχαν ξεχάσει οριστικά οι Οθωμανοί απ'το 1683. Το 1717 είχε απελευθερωθεί για ένα διάστημα και το Βελιγράδι απ' τις αψβουργικές δυνάμεις υπό τον Ευγένιο της Σαβοΐας και συνεργασία του ελληνορθόδοξου Μητροπολίτη της πόλης Διουνυσίου Παπαγιαννούση Πόποβιτς εκ Σερβίων Κοζάνης.

  35. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 23:07:29

    σαφεστατα και υπαρχουν θρυλοι σε ολους τους λαους, αλλα απο το σημειο εκεινο το οποιο θα αρχισεις να συνχεεις την φαντασια με την πραγματικοτητα τοτε τα πραγματα αρχιζουν και περνουν ασχημη τροπη, για εσενα η για το Εθνος σου

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ tomy 11/01/2011 23:13:34

      Τώρα αρχίζεις και το λές νομίζω πιο καλά.

      Τί θα έλεγες να συμφωνήσουμε στο εξής:

      ότι οι θρύλοι και οι παραδόσεις καθώς και οι συλλογικές μεταφυσικές προβολές ενός έθνους ήταν και είναι σημαντικές στην διαμόρφωση συνείδησης και συνεκτικής μαγιάς για δύσκολες περιόδους.

      Απο εκεί και πέρα, απαιτούνται ενέργειες και κινήσεις που θα μετουσιώσουν αυτό το συλλογικό υπόβαθρο σε πραγματικούς και μετρήσιμους εθνικούς στόχους.

  36. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 23:11:50

    πριν την ναυμαχια της Ναυπακτου η επανασταση επνεε τα ολισθια, αυτο ειναι δεδομενο ειτε μας αρεσει ειτε οχι

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ tomy 11/01/2011 23:18:09

      Η ναυμαχία της Ναυπάκτου έγινε το 1827.

      Πρίν δεν έγινε τίποτα κατά τη γνώμη σου; Ή μήπως οι προηγηθέντες έξι χρόνοι αγώνα και πολέμου δεν έδωσαν την ευκαιρία στις μεγάλες δυνάμεις να καταλάβουν ότι στρατηγικά είχαν ευκαιρία να χτυπήσουν ένα προαιώνιο εχθρό των Κεντροευρωπαϊκών Δυνάμεων, αναγκάζοντάς τον σε αναδίπλωση, στο κρίσιμο σταυροδρόμι των δρόμων της ανατολής και του μεταξιού και δημιουργώντας (ειδικά οι Άγγλοι) προγεφυρώματα για την εξασφάλιση των εμπορικών δρόμων των μπαχαρικών που διέθετε η Εταιρία Ανατολικών Ινδιών;

      • Μαρία avatar
        Μαρία @ ierofantis 12/01/2011 01:23:48

        Η Ναυμαχία της Ναυπάκτου έχει το 1571. Μάλλον και οι δύο αναφέρεστε στην Ναυμαχία του Ναυαρίνου που έχει στις 20/10/ 1827.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ tomy 12/01/2011 01:26:24

      Σιγά ρε tomy μην εξετράπη λόγω ολισθηρότητος!

  37. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 23:14:17

    ιεροφαντη, οι μεγαλες δυναμεις, δεν βλεπουν, δημιουργουν τις εξελιξεις.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ tomy 11/01/2011 23:26:48

      Τα πρώτα χρόνια τους χαλάσαμε τη σούπα. Ήταν εναντίον. Όταν είδαν ότι η υπόθεση στρατηγικά έχει ψωμί για αυτούς, ενέργησαν. Και μη φανταστείς ότι ξεσκιστήκανε στη βοήθεια. Κάτι θαλασσοδάνεια μας έδωσαν με προκαταβεβλημένους τους τόκους, πρίν την εκταμίευση και κάτι θεοπάλαβους φιλέλληνες που κατέβηκαν ιδίαις δαπάναις, ρομαντικοί μιας άλλης εποχής. Μόνοι μας βγάλαμε το φίδι και το πληρώσαμε με αίμα και καταστροφή. Α, και αδελφοκτονία... Καταραμένη αδελφοκτονία.

      Αλλά το ρολόϊ είχε ήδη ρυθμιστεί αλλιώς. Και πλέον δεν μπορούσε η ευκαιρία να αφεθεί να πάει χαμένη.

      Γι' αυτό ναι, οι Μεγάλοι στρατηγούν, αλλά για να στρατηγήσουν χρειάχονται καταλύτες...

      Πρέπει να τους δουν, να τους εντοπίσουν, να τους μετρήσουν και αφού αποδειχθούν κατάλληλοι, να τους στηρίξουν για να επιτύχουν τον στρατηγικό στόχο.

  38. tomy avatar
    tomy 11/01/2011 23:15:32

    θα μπορουσα να πω ναι καπως ετσι.

  39. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 11/01/2011 23:17:39

    Ο Τάσσος Παπαδόπουλος υπήρξε πράγματι Ηγέτης. Και ήταν ευτύχημα που εκείνη την περίοδο (του σχεδίου ΑΝΑΝ) ήταν αυτός στο τιμόνι της Κυπριακής Δημοκρατίας (και ο Π. Μολυβιάτης επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας). Το μόνο που μπορεί να του καταλογίσει κανείς είναι ότι έκανε κάποια λάθη τακτικής και δεν κεφαλαιοποίησε όσο θα έπρεπε το ΟΧΙ με αποτέλεσμα να διευκολυνθεί η άνοδος του Χριστόφια στην εξουσία.
    Κοντά στο μεγάλο αυτό ΕΛΛΗΝΑ ας θυμόμαστε και έναν άλλο σπουδαίο ΕΛΛΗΝΑ και διπλωμάτη,το Γιάννο Κρανιδιώτη, του οποίου ο Ελληνισμός του οφείλει επίσης πολλά.
    Αλλά να μην έχουμε ψευδαισθήσεις. Το σχέδιο ΑΝΑΝ είναι πάλι εδώ με άλλη μορφή. Και οι θιασώτες του (Τι σύμπτωση! Είναι ίδιοι που διακονούν το μνημόνιο) είναι όλοι παρόντες, έτοιμοι να ανταλλάξουν Ελληνική Γη για τα τριάντα αργύρια της εξουσίας

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 11/01/2011 23:32:47

      πράγματι ο ρόλος του Μολυβιάτη ήταν καθοριστικός.
      Μέγα λάθος του Καραμανλή να τον απομακρύνει και ακόμα μεγαλύτερο να τον αντικαταστήσει με τη γνωστή.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 11/01/2011 23:35:46

        +1000

      • Μαρία avatar
        Μαρία @ Κώστας Ροδινός 12/01/2011 01:25:27

        Πολύ σωστός!

      • Misha avatar
        Misha @ Κώστας Ροδινός 12/01/2011 11:37:44

        Κώστα , η Ντόρα ήταν και παραμένει επιλογη του αμερικάνικου κατεστημένου.Από νεάνις συναγελάζεται με τους Μπους...
        Οι ΗΠΑ πίεσαν να φυγει ο Μολυβιάτης.Θα βγουν τα σχετικά από το γουϊκι φαντάζομαι οσονούπω.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Misha 12/01/2011 12:04:52

          MISHA,
          Η απομάκρυση Μολυβιάτη και κυρίως η αντικατάσταση του απο την γνωστή απεδείχθη καταστροφική για τη χώρα.

  40. A.M. avatar
    A.M. 11/01/2011 23:29:01

    Το θέμα μας είναι ο Τάσος Παπαδόπουλος και το παρόν.
    'Οχι η αρχαία Ελλάδα κλπ.
    Ας μην το ξευτυλίσουμε,
    υπάρχουν τόσα άλλα θέματα για να συζητήσουμε την αρχαιολατρεία μας.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ A.M. 11/01/2011 23:37:59

      Ε, με τσιγκλάς και εσύ....

      Όντως παραφερθήκαμε και ειδικά εγώ. Ζητώ συγνώμη από συντονιστές και λοιπούς σχολιαστές.

  41. Orestios avatar
    Orestios 11/01/2011 23:32:09

    Ο Τάσσος είναι παράδειγμα ηγέτη.
    Πρότυπο σε μια περίοδο που επικρατούν θλιβερά υποκείμενα παριστάνοντας τους ηγέτες.

  42. Φορμίων avatar
    Φορμίων 11/01/2011 23:52:08

    Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες, ο Τάσσος Παπαδόπουλος αν και αμφισβητείται στην Κύπρο, έπραξε ως μεγάλος Έλληνας, ακόμα θυμάμαι τις δηλώσεις των πολιτικών τότε, περί καταστροφής της Κύπρου και άλλα τέτοια, όλοι σε διατεταγμένη υπηρεσία υπέρ των αφεντικών τους. Το διάγγελμα του Τάσσου, ο τόνος της φωνής του, εκείνο το βράδυ ήταν ενδεικτικό των πιέσεων που δεχόταν.
    Τιμή και Δόξα

  43. ΚΟΥΡΙΤΑΣ avatar
    ΚΟΥΡΙΤΑΣ 12/01/2011 00:34:37

    EΚΤΟΣ ΤΟΥ ΄΄ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΥΚ ΕΛΑΤΤΩ ΠΑΡΑΔΩΣΩ΄΄ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΄΄ΑΛΛΑ ΠΟΛΕΜΙΚΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ΄΄,

  44. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 12/01/2011 09:37:29

    ΔΟΞΑ και ΤΙΜΗ στον Τάσσο Παπαδόπουλο!

    ΔΟΞΑ και ΤΙΜΗ στον τελευταίο Μεγάλο Έλληνα!

    Περιμένω πώς και πώς να κατέβω στη Μεγαλόνησο Κύπρο να αποθέσω ταπεινά λίγα λουλούδια στο Μνήμα του.

    Τάσσο, θα έχεις την αιώνια ευγνωμοσύνη ενός Ελλαδίτη από την Αιτωλική γη.

  45. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 12/01/2011 09:43:52

    Αυτό για να μαθαίνουν οι νεότεροι ότι τα ΟΧΙ του Ελληνισμού συνεχίζονται!

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4iFVwxe8SNM

    Τάσσο Παπαδόπουλε, σε ευχαριστούμε!

  46. Mind Trap avatar
    Mind Trap 12/01/2011 10:06:10

    Όσο θυμόμαστε τα λόγια του Τάσου "Παρέλαβα Κράτος και Κράτος θα παραδώσω", αλλά και το ΝΑΙ που πετάχτηκε να προκαταβάλει ο ΓΑΠ ακριβώς μία μέρα πριν οι Κύπριοι ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα, μας δείχνει ποιοί είναι οι μεγάλοι Άνδρες.

  47. Κώστας avatar
    Κώστας 12/01/2011 15:21:52

    Δεν χρειαζόμαστε ονόματα. Τους ξέρουμε. Τους φανταζόμαστε. Τους ζούμε και σήμερα στο πετσί μας. Ποιούς; Αυτούς...:

    'Τη διάθεση δεκάδων χιλιάδων δολαρίων από την αμερικανική κυβέρνηση, μέσω των πρεσβειών στην Αθήνα, τη Λευκωσία και την Αγκυρα, υπό τη μορφή επιχορηγήσεων σε ιδιώτες και φορείς μέχρι τουλάχιστον το 2008, αποκαλύπτουν αμερικανικά έγγραφα που φέρνει σήμερα στη δημοσιότητα το «Εθνος της Κυριακής». Οσοι έλαβαν επιχορηγήσεις, ανάμεσά τους και πολίτες άλλων χωρών, υποχρεώθηκαν να υπογράψουν σχετικό συμβόλαιο.

    Τα έγγραφα αποχαρακτηρίστηκαν από ομάδα ερευνητών στην Ουάσιγκτον ύστερα από την υποβολή σχετικού αιτήματος με κεντρική αναφορά στις δραστηριότητες των τριών πρεσβειών κατά την επίμαχη περίοδο προετοιμασίας του αντιδημοκρατικού και φιλοτουρκικού Σχεδίου Ανάν. Υστερα από προσπάθειες τεσσάρων ετών η αρμόδια αρχή της αμερικανικής κυβέρνησης παρέδωσε 1.331 συμβόλαια επιχορηγήσεων (grants) των τριών πρεσβειών, αφού προηγουμένως έσβησε τα ονόματα των παραληπτών. Ολα τα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα φέρουν την υπογραφή του Theodore Sellin της υπηρεσίας Review Authority του Στέιτ Ντιπάρτμεντ.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αμερικανικές πρεσβείες στις τρεις πρωτεύουσες στοχεύουν ως επί το πλείστον καθηγητές, πολιτικούς, δημοσιογράφους, ακόμα και εκπροσώπους του οικονομικού κόσμου και όλους αυτούς που θεωρούνται opinion leaders, ενώ συγχρόνως με αδρές χρηματοδοτήσεις οι Αμερικανοί μέσω οργανισμών των Ηνωμένων Εθνών (UNDP και UNOPS) αποκτούσαν πρόσβαση και επιρροή στη λεγόμενη Κοινωνία των Πολιτών. Το αρμόδιο πρόγραμμα για τις επιχορηγήσεις επίσημα στοχεύει στην ενημέρωση των παραπάνω για την πολιτική των ΗΠΑ, είτε για τις συγκεκριμένες χώρες είτε για το ΝΑΤΟ είτε για την αμερικανική πολιτική γενικότερα.

    Οταν προέκυψε θέμα αναφορικά με απόρρητο έγγραφο της αμερικανικής πρεσβείας στη Λευκωσία για επιχορήγηση ποσού 10 χιλιάδων δολαρίων σε Κύπρια πολίτη, Αμερικανός εκπρόσωπος είχε κάνει την εξής δήλωση:

    «Οι ΗΠΑ έχουν ένα μακροχρόνιο πρόγραμμα βοηθείας στην Κύπρο που υπάγεται διοικητικά στο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών και στοχεύει στην επανένωση της Νήσου και τη συμφιλίωση της Ελληνοκυπριακής και Τουρκοκυπριακής κοινότητας.

    Την εποχή που διεξήγοντο οι διαπραγματεύσεις για το Σχέδιο Ανάν, υποστηρίξαμε προγράμματα που είχαν σκοπό να εξηγήσουν τους όρους του κατ’ ανάγκη πολύπλοκου σχεδίου με σαφή κατανοητή γλώσσα. Για παράδειγμα, προσφέραμε χρηματοδότηση για έρευνα, τη διατύπωση και την εκτύπωση του «Οδηγού των Πολιτών για το Σχέδιο Ανάν.» Η Πράσινη Βίβλος, όπως έγινε γνωστή, προσφέρθηκε στην Ελληνική, Τουρκική, και Αγγλική Γλώσσα. Δεν αποκρύψαμε την υποστήριξή μας στην προσπάθεια αυτή..."
    Μιχάλης Ιγνατίου- Νίκος Μελέτης

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=45040953#

  48. tomy avatar
    tomy 12/01/2011 22:47:55

    Μαρια συγνωμη, εχεις δικιο μιλαμε για την Ναυμαχια του Ναυαρινου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.