03/04/2011 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αφόρητες πιέσεις για ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας

Πολύ βρόμικο παιχνίδια στις πλάτες της Ελλάδας και με ανυπολόγιστες συνέπειες, φαίνεται ότι παίζουν οι ξένοι. Λίγες ώρες μετά την προδημοσίευση του άρθρου του γερμανικού περιοδικού Spiegel το οποίο ανέφερε ότι το ΔΝΤ άλλα γραμμή και ζητά από την Ελλάδα αναδιάρθρωση χρέους, ήλθε η διάψευση. Στελέχη του ΔΝΤ δήλωσαν ότι δεν είναι στο σωστό το δημοσίευμα και ότι στηρίζουν την Ελλάδα. Σε ανάλογη διάψευση προχώρησε και ο υπουργός Οικονομικών, Γ. Παπακωνσταντίνου ο οποίος είπε στο Reuters: «Δεν υπάρχει καμία απολύτως πιθανότητα αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους. Όσοι μιλούν για αναδιάρθρωση δεν κατανοούν ότι το κόστος θα είναι πολύ μεγαλύτερο από τα οφέλη», υπογράμμισε ακόμη ο κ. Παπακωνσταντίνου από την Ιταλία όπου βρίσκεται.

αλλά και η Κομισιόν δεν πιστεύει ότι υπάρχει λόγος η Ελλάδα να προχωρήσει τώρα σε αναδιάρθρωση.
«Έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα στήριξης (της ελληνικής οικονομίας) και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αρχίσουμε τώρα να σκεφτόμαστε την πιθανότητα της αναδιάρθρωσης του χρέους της Ελλάδας», ανέφερε ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γενς Μέστερ.

Και τώρα τα ερωτήματα που μπαίνουν είναι πολλά: Είναι ηλίθιοι εκεί στο περιοδικό Spiegel και δεν κατάλαβαν καλά τι τους είπαν οι ανώτεροι αξιωματούχοι του ΔΝΤ; Δε νομίζουμε.

Είναι «κωλοτούμπες» στο ΔΝΤ και άλλα λένε τη μια ημέρα κι άλλα την άλλη; Πιθανότατα.

Μήπως απλά διαψεύδουν κάτι που είναι αναπόφευκτο για να μην προκαλέσουν πανικό; Πιθανό. Σκεφτείτε ότι ο Τιτανικός βούλιαζε και ο καπετάνιος διαβεβαίωνε ότι το πλοίο είναι αβύθιστο.

Υπάρχει και η περίπτωση του «σκοτσέζικου ντους» ώστε να πιεστεί η Ελλάδα να λάβει αποφάσεις που μέχρι τώρα δεν παίρνει. Να αναγκαστεί η κυβέρνηση να ξεπουλήσει τα πάντα και να πάψει ο κόσμος να αντιστέκεται. Το δίλημμα που τίθεται είναι ξεκάθαρο από τους δανειστές μας. Ή πουλάτε ακίνητα και ΔΕΚΟ τώρα, ή χρεοκοπείτε. Τι θα απαντήσεις όταν σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό;

Κι όλα αυτά δεν είναι ασύνδετα με χθεσινό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Τα Νέα» σήμερα που λέει ότι ο Ολι Ρεν σηκώνει τα χέρια ψηλά και η Πέμπτη δόση του δανείου άνω των 8 δις που πρέπει να δοθεί το Μάιο είναι στο αέρα. Όλα αυτά μας βάζουν σε σκέψεις είτε ότι πράγματι έχουμε χρεοκοπήσει αλλά δεν μπορούμε να το πούμε επίσημα είτε ότι πρέπει να πάρουμε άμεσα επώδυνες αποφάσεις για ξεπούλημα της Ελλάδας.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. pavlitos avatar
    pavlitos 03/04/2011 09:27:10

    To Spiegel ειναι ο λαγος, ο ευρωπαιος Παγκαλος. Θυμηθητε οτι πρωτο μιλησε για πωληση δημοσιας περιουσιας και μετα απο λιγο καιρο ανακοινωθηκε. Καλυτερα φτωχος και να μη χρωστας (χρεοκοπια) παρα φτωχος και χρεωμενος-ξεπουλημενος για αλλα 100 χρονια..

  2. kiki avatar
    kiki 03/04/2011 09:45:57

    Ο Πορτα-Πορτα εγραψε προχθες ποσα βγαζουν αυτοι με τα CDS ,καθε φορα σε καθε δοση αρχιζει αυτο βγαζουν οι κρατωντες , οι κυβερνητικοι , και οι εξω τοκογλυφοι περνανε καποια μετρα και παλι καλα ειμαστε.
    Δεν μπορουν να αλλαξουν λιγο αυτοι οι τοκογλυφοι συμπεριφορα τους εχουμε παρει ειδηση πια.
    αυτος ο νεαρος που βαλαν για την εκποιηση της περιουσιας μας, το νομιμο κερδος του θα ειναι 1,5 δις ευρω που θα πληρωθουν στην Αγγλια μια και η εδρα του ειναι εκει , χωρις φορους , παρακαλω.
    και το ερωτημα που τιθεται ειναι εμεις οι φορολογουμενοι ελληνες, θα κατσιυμε να μας πουλησουν Νερο, ΔΕΗ, τα παντα τα νησια, το πετρελαιο, τα παντα, τα οποια εχουμε πληρωσει με τους κοπους μας με σταυρωμενα χερια ?

    • drider avatar
      drider @ kiki 03/04/2011 10:59:32

      φαστ τρακ, φαστ φουντ...

      Αν γίνουν κάποιες από τις ιδιωτικοποιήσεις, θα έχουμε υποτίθεται όφελος στο χρέος. Μπορεί να έχουμε και "ανάπτυξη" μέσω της αύξησης της ιδιωτικής κατανάλωσης, π.χ. αν πρέπει να πληρώνουμε πιο ακριβά το ρεύμα στον ιδιώτη επενδυτή που έχει τοποθετηθεί στη ΔΕΗ.

      Τέτοια λύση θέλουμε; Όπου θα ξεπωλείται με ταχείες διαδικασίες η περιουσία του δημοσίου και θα μειώνεται σταδιακά η αποτίμησή της; Να γίνουμε όλοι συλλογικά φτωχότεροι; Πρός όφελος μερικών επιχειρηματιών (και ντόπιων, κάτι θα "τσιμπίσουν" και αυτοί);

      Δεν αρκεί να θέλουμε ανάπτυξη, αλλά πρέπει να ξέρουμε και τι είδος ανάπτυξης θέλουμε...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ kiki 03/04/2011 11:26:05

      καλημερα,
      3 βδομαδες φωναζω οτι η επομενη δοση ειναι χλωμη !!! ο λογος ειναι το ελλειμα που απ οσα γνωριζω δεν ειναι 10.5% αλλα μεταξυ 11-13% και δεν το ανακοινωνουν ακομη... για ευνοητους λογους!!!
      ο δευτερος λογος... της χλωμης δοσης ειναι τα 50δις. ειπα θα γινει ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΟΡΟΣ, διοαφορετικα οι 3 δε θα το πεταγαν στην συνεντευξη!!!
      Σημερα επαληθευομαι. Ασε που θελουμε 5-6 50δες δις απο ακινητα για να παρουμε ανασα στην πραξη και οχι στα χαρτια!!

      Αυριο τα σπρεντ θα ειναι 1000 μβ. και?? τα CDS πανω!!! και? θα βγαλουν $$$ οι Δανειστες οπως βγαζουν μηνες τωρα, ΟΠΩΣ στις ΗΠΑ με τα τοξικα... πουλουσαν αερα, ασφαλιζαν το μπαμ, εσκασε η φουσκα, τα εβγαλαν απ τα ασφαλιστρα!! και τα πηραν και απο την κυβερνηση!! bailout ΚΑΙ συνεχισαν να δινουν μπονους δις δολλαρια!!! ο κοσμακης εκλαιγε.

      Το ιδιο συμβαιενι και θα συμβει στο Ελλαντα. Θα αποφασισουν ποτε θα μας αναδιαρθρωσουν/κουρεψουν ΟΤΑΝ τα ασφαλιστρα και τα CDO θα ειναι εκει που θελουν. Μετα θα μας πουν "τωρα χρωστατε τοσα"!! χαχαχαα δωστε σε δοσεις και δωστε και οτι εχετε ( Δανειακη!! ).

      Αληθεια η νεα Δανειακη η Επιμηκυμενη που ειναι???

      ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/04/2011 11:45:41

        * CDO - Collateralized Debt Obligation -
        Οσο μεγαλυτερο ρισκο τοσο πιο πολλα πληρωνει.. να το πω απλα!..

        ΠΠ

    • drider avatar
      drider @ kiki 03/04/2011 12:08:22

      @ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ

      Καλημέρα, συμφωνώ με την ανάλυση σου, η οποία επίσης αποδεικνύει ότι τα αρχικά κεφάλαια που επενδύσανε σε ελληνικά ομόλογα ήδη τα έχουν βγάλει πολλαπλά μέσω διαδοχικών αναχρηματοδοτήσεων. Γιατί, όταν καταλάβανε (αρκετά πριν προσφύγουμε στο ΔΝΤ) ότι δεν τους έβγαινε πλέον αυτή η μέθοδος, το "ρίξανε" στα παράγωγα και τη κινδυνολογία (χωρίς φυσικά να φοβηθούν ότι μπορεί τελικά να βγουν χαμένοι, αφού ήδη είχαν βγάλει τα λεφτά τους με το παραπάνω).

      Συμπέρασμα Α: Εμείς πάντα αγόμαστε και φερόμαστε από τις εξελίξεις που μας επιβάλλουν. Έτσι περάσαμε από το "δανειζόμαστε από αυτούς που αγοράζουμε" στο "δανειζόμαστε από αυτούς που θα αγοράσουν". Με τους δικούς τους όρους φυσικά...

      Συμπέρασμα Β: Πρέπει να πάρουμε τη πρωτοβουλία των εξελίξεων. Είτε με το "δις ισ πάρτα" που έχεις πει, είτε με επιτροπές λογιστικού ελέγχου που θα ορίσουν τη διαπραγματευτική μας θέση προς όφελος του λαού μας και μόνο, είτε αλλάζοντας δραστικά το μοντέλο ανάπτυξης που μας έφερε εδώ. Τα παραπάνω "είτε" αλλάξτε τα σε "και" κατά το δοκούν.

    • drider avatar
      drider @ kiki 03/04/2011 12:27:36

      Συμφωνούμε απολύτως! Ο κύκλος της φαυλότητας πρέπει να σπάσει... Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να φύγουν από τη μέση οι άλλοι "ενδιάμεσοι", δηλαδή οι πολιτικοί - μαριονέτες των συμφερόντων (ντόπιων και ξένων) που "βολεύεονται" από τη αυτή τη φαυλότητα. Και ξεκαθαρίζω ότι μόνο η μαζική συμμετοχή του λαού σε δράσεις ανατροπής αυτής τη προδιαγεγραμμένης από κάποιους πορείας μπορεί να το επιτύχει.

      Ενεργοποίηση τώρα. Αλλιώτικα θα συνεχίζουμε να έχουμε τις κυβερνήσεις που μας "αξίζουν"...

  3. anonymous avatar
    anonymous 03/04/2011 09:56:11

    Να το πάρουν απόφαση οι δικοί μας. Οι ξένοι ήρθαν εδώ για να αρπάξουν ότι μπορούν. Ή λοιπόν θα προχωρήσουμε σε πλήρη επαναδιαπραγμάτευση του χρέους με τις ελληνικές τράπεζες και ασφ. ταμεία και θα ψάξουμε να επαναγοράσουμε ότι μπορούμε και να αποπληρώσουμε μέχρι τελευταίας πεντάρας ή θα τα χάσουμε όλα.

  4. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 03/04/2011 10:11:46

    αν τα πουλησουμε, δε θα εχουμε τιποτα δικο μας, εξαλλου η μπιζνα της πωλησης ειναι κερδοφορα, ΠΟΙΟς ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ?
    μηπως μας τρωνε και την τελευταια περιουσια που μας εχει απομεινει
    εδω και τωρα ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΛΑΟ
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ

  5. zackii avatar
    zackii 03/04/2011 10:35:10

    Τους πετάμε έξω από τη χώρα, τους λέμε να χρησιμοποιήσουν τα Ελληνικά χρεώγραφα γιά χαρτί υγείας και τέλος. Και ας διαλυθεί η ΕΕ. Ποιά ΕΕ δηλαδή? Τα γιουσουφάκια των ΗΠΑ? Αλλά γιά να γίνει αυτό, χρειάζεται ηγέτης με....φρύδια, και όχι αυτοί που έχουμε που όταν ακούνε Αmerican ambassador αλλάζουν πάνα-βρακάκι...

  6. Σταύρος avatar
    Σταύρος 03/04/2011 11:01:43

    Το να ξεπουλήσουν οι ξεπουπουλιασμένοι ΠΑΣΟΚοΛΗΣΤΕΣ είναι το μόνο εύκολο.
    Από την υπογραφή και μέχρι την απόκτηση όμως, είναι μακρύς και δύσκολος δρόμος.
    Με το λιγότερο 5.000 χρόνια Ιστορίας, ο δρόμος έχει πολλά αγκάθια!
    Θερμοπύλες, Μαραθώνες, Βασίλειους Βουλγαροκτόνους, Κολοκοτρώνηδες, έπος του '40...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Σταύρος 03/04/2011 11:27:38

      το καλυτερο το εχει πει ο Ακης "ειστε Ξεπουληματιες" χαχαχαχαααα

      ΠΠ

  7. spiros avatar
    spiros 03/04/2011 11:07:59

    To ΔΝΤ δεν διέψευσε τίποτε σχετικά με τις σκέψεις του. Παραδέχθηκε σύμφωνα με την φρασεολογία ότι αποδέχεται την απόφαση της Κυβέρνησης περί μη αναδιάθρωσης. Επομένως όχι μόνο απέριψε την ααδιάθρωση αλλά την ενίσχυσε. Παρομοίως και ΕΕ με την ερμηνεία της φραστικής διάψευσης. Έστω και αν ακόμη διατεθούν περιουσιακά στοιχεία η αναδιάρθρωση δεν αποφεύγεται. Οι πιέσεις μάλλον διευκολύνουν κάποιους. Ποιούς; Αυτό είναι το μεγάλο ερωτημα . Δεν πιστεύω ότι ενδιαφέρονται για τίποτε άλλο εκτός από πλουτοπαραγωγικές πηγές με μεγάλη απόδοση.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ spiros 03/04/2011 11:36:58

      καλημερα Σπυρε,
      εχω στο νου μου τι θα γινει... δεν θα ασχοληθουν με ακινητα και πολυκατοικιες!!! αυτα ειναι 5-6 Δις σημερα. Αντε 10. Ο Παμπουκης ο Επιφανειας ειναι γατος και η Νεα Ταξη Πραγματων ειναι ειδη εδω!!! τι θελω να πω?
      πχ. δινουμε ακτες στην Αχαια για οικιστικη αναπτυξη..τ.κ. ΕΠιφανεια. Απο κατω τι εχει?? πετρελαιο!!! το γνωρισουν?? ΝΑΙ ΟΛΟΙ !!! εδω και χρονια.
      Θα ερθει το ΓΑΠ απο ενα νεο ΚΑστελοριζο ή Τζακι καπνισμενο.. και θα μας πει...
      "λογοι Εθνικης ανακγης αλλα και συμφεροντος μας επιβαλλουν την αναζητηση και εξωρυξη πετρελαιου αι Φ Αεριου στο Αιγαιο και Νοτια της Κρητης. Αγαπητοι συμπατριωτες "μου", η Τουρκια εχει επιδειξει καλη πιστη στις σχεσεις μας και καταβαλλει εντιμες προσπαθειες να ενταχθει στην ΕΕ, προσπαθεια της την οποια στηριζουμε. Το Εθνικο ΣΥμφερον επιβαλλει στην δυσκολη αυτη συγκυρια για τη Χωρα να συνεταιριστουμε στο Αιγαι που μας ενωνει ως λαους και πολιτισμους. Να αποφυγουμε εντασεις και να εκμεταλλευτουμε για αμοιβαι ωφελος τον υποθαλασσιο πλουτο μας. "

      Καπως ετσι θα γινει..!!! Δεν εχουμε Αρχηγο με κοκοβια να το κανει τωρα!!! μονος του. Το θα γινει πολεμος?? και?? μασαμε?? ΟΧΙ ! τι εχοθυμε να χασουμε παρα την πατριδα μας την οποια εχουμε απωλεσει απο Μνημονιου και Δανειακης...
      Ποιος πολεμος?? πλακα κανουμε?? σε Χωρα της ΕΕ ?? του ΝΑΤΟ??.... με την καμια!
      ιδου το Αιγαιο ιδου και το πηδημα των Αγορων.

      ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/04/2011 12:10:33

        μολις βρηκα απο λιωκ φιου σε αλλο σχολιο το παρακατω !!!
        «Αν θέλετε τα νησιά μας, δεν πρόκειται ποτέ να βρούμε λύση», είπε ο κ. Παπανδρέου στον κ. Ερντογάν, σύμφωνα με το τηλεγράφημα, το οποίο συνεχίζει: «Αλλά, πρόσθεσε ότι εάν το ενδιαφέρον της Τουρκίας είναι να αποκτήσει πρόσβαση στα διεθνή ύδατα, στον εναέριο χώρο, στην υφαλοκρηπίδα και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, αυτά τα θέματα μπορούν να λυθούν. Ο Παπανδρέου πιστεύει ότι θα πρέπει να φέρουν αυτά τα θέματα σε ένα τρίτο, ουδέτερο μέρος, όπως η Χάγη, για να αποφασίσει μια δίκαιη λύση, ενώ θα μπορούσαν να διαπραγματευθούν σχεδόν τα πάντα, εκτός της εθνικής κυριαρχίας. Απέρριψε τη θεωρία των “γκρίζων ζωνών”, για την οποία πιστεύει ότι υιοθετήθηκε τα τελευταία χρόνια ως πολιτικός ελιγμός και δεν εδραιώνεται σε καμιά νομική βάση. Ωστόσο, ακόμα και γι’ αυτό άφησε ένα παράθυρο, λέγοντας ότι ενώ η Ελλάδα θα απορρίψει με σφοδρότητα οποιονδήποτε ισχυρισμό θίγει την εδαφική ακεραιότητα, κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει μια χώρα από το να φέρει όποιο θέμα επιθυμεί στη Χάγη».

        Καθημερινη!!.... ξερω τι λεω !!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ

        ΠΠ

  8. pilot avatar
    pilot 03/04/2011 11:49:39

    Αναβλήθηκε μέχρι νεωτέρας η συνέχιση των δεκατρειών γεωτρήσεων στην περιοχή του παραθαλάσσιου χωριού Κερίου στη Ζάκυνθο λόγω της εύρεσης πετρελαίου.... Οι γεωτρήσεις είχαν σκοπό να βελτιώσουν την υδροδότηση του νησιού ωστόσο η εμφάνιση κοιτασμάτων πετρελαίου προκάλεσε αλλαγή στα σχέδια των τοπικών Αρχών καθώς πλέον το νερό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις καλλιέργειες. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι παράδοξο μιας και έχουν βρεθεί και παλαιότερα κοιτάσματα πετρελαίου. Εμπειρογνώμονες θεωρούν ότι η εκτεταμένη υδροδότηση του νησιού έχει οδηγήσει τις γεωτρήσεις σε μεγάλο βάθος με αποτέλεσμα να συμβαίνουν αυτά τα φαινόμενα.

    Η αληθεια λοιπον ειναι οτι λεφτα υπαρχουν !!!! .......... αλλα και οτι ειναι ανικανος ο ΓΑΠ να τα βρει!!!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ pilot 03/04/2011 12:05:00

      Ερχεσαι στα λογια μου..!!! το γεγονος δλδ.
      Το ΓΑΠ γνωριζει τα παντα!!! μα ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!.. μα με ορους Δανειακης μα με Επιφανειες θα τους τα παραδοσει!!!...οχι μονο αυτο !!
      Θα φερει ετσι την κατασταση... στον υπόπατο, που θα παρακαλαμε "ΕΜΕΙΣ"
      να τα δωσουμε...!! το σχεδιο ειναι ιδιο παντου στον κοσμο.

      ΠΠ

      • pilot avatar
        pilot @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/04/2011 12:49:00

        συμφωνω.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ pilot 03/04/2011 12:23:53

      Ο κ. Σπέκχαρντ, όπως αναφέρει σε σχόλιό του το οποίο ακολουθεί, διαβλέπει στις τοποθετήσεις Παπανδρέου διαφοροποίηση της ελληνικής θέσης: «Πρόκειται για σημαντική μετακίνηση, εάν ισχύει. Στο παρελθόν, ενώ οι Ελληνες ήταν ανοιχτοί σε προσφυγή στη Χάγη για τις οικονομικές ζώνες, εμφανίζονταν απρόθυμοι να προσθέσουν όλο το φάσμα των θεμάτων του Αιγαίου, από φόβο ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν να τους κάνουν να εγκαταλείψουν τα διεθνή νομικά δικαίωμα που πιστεύουν ότι έχουν από τη Συνθήκη για το Δίκαιο της Θάλασσας και άλλες συνθήκες, μέσα από ένα τουρκικού τύπου παζάρι», επισημαίνει.

      Ο κ. Παπανδρέου φέρεται, επίσης, να επισημαίνει στον Τούρκο ομόλογό του ότι η δυνατότητα να κλείσουν αυτά τα ζητήματα έχει χρονικό ορίζοντα. «Είπε στον Ερντογάν ότι θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα, καθώς πίστευε ότι είχε περιθώριο ενός χρόνου, το πολύ δεκαοκτώ μηνών, για να επιτύχει κάτι, δεδομένων των περιορισμών που θέτει η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, η οποία πιθανότατα θα του δέσει τα χέρια πολιτικά, καθώς τα πράγματα θα γίνονται όλο και πιο δύσκολα».

      Η συνεχεια του πιο πανω σχολιου μου,..απο αρθρο Καθημερινης.........18 μηνες!!! εδωσε το ΓΑΠ... μετρατε...

      ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/04/2011 12:28:09

        κ. Γ. Παπανδρέου - Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, λίγες μόνο ημέρες μετά την εκλογή του, όταν επισκέφθηκε την Κωνσταντινούπολη με αφορμή την υπουργική Διάσκεψη της Συνεργασίας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

        Αρχιζουμε μα μετραμε απο 14 Οκτωβρίου 2009!!!!!!!!!!!!
        συν 18 μηνες = Μαιος 2011 !!

        wilileaks....

        ΠΠ

        • pilot avatar
          pilot @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/04/2011 12:49:58

          λες!!!????

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/04/2011 12:14:51

    διαβασε πιο κατω τι βρηκα σε Καθημερινη....!!!!
    το Δις ιζ Παρτα ειναι του Αρχαιου !! αχχαα αλλα του το κλεβω χωρις να με συρει σε δικαστηρια!! αχχαχαχα

    οπως και να χει ειναι η ιδια τακτικη και στη μικροοικονομια... μου χρωστας, σε δανειζω με τοκο να με ξεπληρωσεις και μου χρωστας τα καινουρια. Εαν δεν εχεις να πληρωσεις, βρισκω εναν ενδιαμεσο που κανεις δουλειες μαζι του και τα παιρνω απ αυτον!!!....

    ΠΠ

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/04/2011 12:19:58

    “κατασχεσεις εις χειρας τριτων”.................

    ΠΠ

  11. xmmm avatar
    xmmm 03/04/2011 13:53:58

    Να ειπωθει ξεκαθαρα τι θα γινει αν δεν δοθει η επομενη δοση του δανειου. Ξερετε τι; το εγραψε ο Καισαριος. Εχουμε κατι δις ομολογα δεκαετιες που ληγουν τον Απριλιο. Εκει πανε τα λεφτα του Μνημονιου να το καταλαβει ο κοσμος

  12. Apollonios avatar
    Apollonios 03/04/2011 14:13:45

    Ο κόσμος 'εχει φάει το παραμύθι 'οτι τάχα πηγαίνουν για μισθούς και συντάξεις...

  13. Αστος avatar
    Αστος 03/04/2011 15:08:24

    Ε οχι και τιποτα....τοσο χρεος θα εχουμε και θα 'ναι ολο δικο μας !!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.