#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/03/2011 19:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αφροδίτη Αλ Σαλέχ: ....θα υπάρξουν νεκροί και θα καεί η Αθήνα !!!

Αναδημοσιεύουμε χωρίς σχόλια (περιττεύουν) την ....προειδοποίηση (!) που απευθύνει προς την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ η γνωστή Αφροδίτη Αλ Σαλέχ, πρώην ειδική σύμβουλος του υφυπουργού Σπύρου Βούγια σε ζητήματα ...μετανάστευσης :

Ξυπνήστε… θα υπάρξουν νεκροί και θα καεί η Αθήνα




Οι ευθύνες αυτών που είχαν την ιδέα της απεργίας πείνας και ενθάρρυναν, ή έστω δεν απέτρεψαν, τους μετανάστες να προβούν σε αυτό το έσχατο μέσο διεκδίκησης αιτημάτων, είναι πολλές και δραματικές. Ακριβώς, όμως, επειδή τον τόπο αυτόν τον κυβερνά η κυβέρνηση (ταυτολογία απαραίτητη), κι όχι οι οργανώσεις και οι σύλλογοι, οι ευθύνες αποδίδονται αποκλειστικά στην κυβέρνηση, δια του Συντάγματος δε.


Εδώ και ένα μήνα οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί εκτιμούν οτι δεν υφίσταται η κρίση στην Υπατία. Εδώ και ένα μήνα οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί (ή οι σύμβουλοι αυτών) δεν επιθυμούν να αντιληφθούν το μέγεθος του προβλήματος και τις επιπτώσεις αυτού στην ελληνική κοινωνία, αλλά και στο ελληνικό κράτος. Διαφορετικά δε νοείται γιατί δεν θέλησαν να ορίσουν κάποιον διαμεσολαβητή, οπως είχε γίνει στο παρελθόν σε αντίστοιχη κρίση – με Δελτία Τύπου υπουργών, προφανώς, και δεν υφίσταται χώρος για διαπραγμάτευση.

Και τώρα είναι αργά. Πλέον, οφείλουν να ενδώσουν στα αιτήματα των απεργών πείνας.Οφείλουν να προστατεύσουν τις ζωές των ανθρώπων αυτών που το μόνο που στην πραγματικότητα διεκδικούν είναι να τους δώσει το κράτος μια κάποια σημασία. Διότι τα αιτήματά τους μπορεί ως μαζικά να θεωρούνται έωλα, αλλά σε ατομικό επίπεδο είναι απολύτως λογικά και υφίσταται σχετική νομοθετική ρύθμιση για την ικανοποίησή τους.

Οφείλουν δε οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί να προστατεύσουν την ελληνική κοινωνία και το κύρος της χώρας εν γένει. Διότι είναι προφανές ότι εάν συμβεί το μοιραίο, εάν χάσει τη ζωή του κάποιος από τους απεργούς πείνας, θα ξανακαεί η Αθήνα και όχι μόνο – είναι σίγουρο ότι θα λειτουργήσει ως ντόμινο εξεγέρσεων από Παρίσι ως Λονδίνο και Βερολίνο. Θα γίνει ο δικός μας Mohamed Bouazizi. (Διότι στις δυτικές δημοκρατίες , από όσο γνωρίζω, ουδείς πεθαίνει σε απεργία πείνας.) Κι όλα αυτά θα συμβούν επειδή κάποιος υπουργός επιθυμεί να επιδείξει σκληρό πρόσωπο. Με ποια νομιμοποίηση, άραγε;

Το ΠΑΣΟΚ από την πρώτη μέρα που ανέλαβε την εξουσία επέδειξε ένα διαφορετικό πρόσωπο έναντι στο μετανάστη. Σε επίπεδο νομοθεσίας , το μεταναστευτικό/προσφυγικό διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της Ελλάδας. Και η διεθνής κοινή γνώμη άλλαξε στάση απέναντι στην χώρα μας. Από χώρα που παραβιάζει συστηματικά τα ανθρώπινα δικαιώματα, πλέον αναγνωρίζεται ως χώρα που πρέπει να υποστηριχθεί από τα κράτη -μέλη και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κι όλα αυτά θα τιναχτούν στον αέρα, επειδή κάποιος υπουργός έτσι επέλεξε. Γιατί;

Κι αν κάποιοι εκτιμούν ότι η ελληνική κοινή γνώμη δεν θα στραφεί εναντίον της κυβέρνησης, πλανώνται πλάνην οικτράν. Ευτυχώς, ουδείς από τα 11 εκατομύρια Ελλήνων επιθυμεί να βάψει τα χέρια του με αίμα.

Για όλους αυτούς του λόγους, έστω την έσχατη αυτή ώρα, ας αντιληφθούν οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί το μέγεθος της εύθυνης που αναλαμβάνουν και ας πράξουν κατά συνείδηση.


http://www.aixmi.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τάκης avatar
    Τάκης 05/03/2011 19:14:45

    Πολύ καλά και λογικά τα λέει. Έπρεπε ήδη το πρόβλημα νάχει λυθεί.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Τάκης 05/03/2011 20:24:24

      Ναι, έπρεπε να είχε λυθεί. Με απέλασή. Για να γλιτώσουμε και από αυτούς και από τους εκβιασμούς τους.

      • διηνεκης avatar
        διηνεκης @ ΚΜ 05/03/2011 21:43:32

        Να στηλουμε και των τακη μαζι με τους βρωμιαρηδες

        • Ιωσήφ Κανακάρης avatar
          Ιωσήφ Κανακάρης @ διηνεκης 05/03/2011 22:07:02

          Επίσης, να στείλουμε και τους ανορθόγραφους Ελληναράδες.

    • neotera avatar
      neotera @ Τάκης 05/03/2011 22:55:52

      Ας πάνε να κόψουν το λαιμό τους. Εμείς δεν έχουμε ελληνική κυβέρνηση και ΤΑ ΠΑΝΤΑ κρίνονται με μπούσουλα το πως θα αποκτήσουμε ανατρέποντας την κατοχική Παγκόσμια διακυβέρνησης. Οι αντιδράσεις του ελληνικού λαού είναι συνεπείς προς τούτο το κορυφαίο καθήκον έναντι του εαυτού του και της Ιστορίας. Οπως γράφαμε λοιπόν προχτες, παγερή αδιαφορία, αλλά και οργή με την προπαγάνδα από τα κουραδοκάναλα συνέχει τους έλληνες που παρακολουθούν το σόου της ”κατάληψης” που εξελίχθηκε σε απεργία πείνας στη βίλα Υπατία.

      Είναι φανερό στον καθένα πλέον ότι οι συριζαίοι με τα πρακτώρικα “δίκτυα” έστησαν το ζήτημα από την αρχή με τη συνέργια της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης του γιωργάκη και το εκμεταλεύονται για να εξαγγείλουν αθλιότητες σε βάρος μας.

      Το δουλεμπόριο με τους μετανάστες που λειτουργεί τώρα στο φουλ με τα σύνορα ορθάνοιχτα στρέφεται ευθέως εναντίον των ελλήνων όπως καλώς το έχει αντιληφθεί η συντριπτική πλειοψηφία τους.

      Παρά το επικοινωνιακό σφυροκόπημα και τις εκκλήσεις στα (δεδομένα σε όλη την πορεία μας) φιλάνθρωπα αισθήματα του λαού κανείς δεν τους δίνει σημασία. Αντιθέτως ανησυχία υπάρχει ως προς το που το πάνε οι προδότες του τόπου.

      Διότι αν το θέμα αφορά τους 300 που έφεραν από την Κρήτη σωστά τους είπε η Παπαρήγα να τους νομιμοποιήσουν, γιατί δεν το κάνουν να τελειώνουμε ??

  2. SharK avatar
    SharK 05/03/2011 19:26:19

    μία χαρά τα λέει. άν η κυβέρνηση ήθελε να το παίξει σκληρή, ας το έκανε όσο είχε τη δυνατότητα. τώρα δεν είναι ανάγκη να γίνουμε ο νούμερο 1 στόχος των ισλαμοφασιστών παγκοσμίως. οπότε ´ας επικρατήσει η λογική. όχι της Ντόρας, της ανάγκης.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ SharK 05/03/2011 19:43:18

      Αν γίνουμε στόχος των ισλαμοφασιστών, θα το μετανιώσουν πολύ σκληρά οι λάθρο ομόθρησκοί τους εδώ πέρα. Δεν θα μείνει ρουθούνι.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ SharK 05/03/2011 23:03:59

      Αντε ρε με τα πρακτωριστικα τωρα. Να "επικρατησει η λογικη" λεει ο άλλος.
      Μας φέρανε στο μη πραπέρα με πλυση εγκεφαλου κι εκβιασμους και τώρα σου λεει, να το γυρισουμε και να τους λεμε μα για "να επικρατησει η λογικη" να τους νομιμοποιησουμε.

      Να η "λογικη" τι λεει.

      ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΘΟΣ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΙΣ.

      ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΡΕ!

      Ολοι εξω!
      Αν δε σας αρεσει ελατε κι εμενα να με "Παγκοσμιοποιησετε" ΛΑΜΟΓΙΑ!

  3. man8os avatar
    man8os 05/03/2011 19:30:21

    Ξυπνιστε! Ετοιμαζεται μαζι με τις ΜΚΟ να καψει την Αθηνα. Για ποσο θα εθελοτυφλει κυβερνηση και αντιπολιτευση?

    • Misha avatar
      Misha @ man8os 05/03/2011 19:48:54

      Μάνθο, η Αλ Σάλεχ ό,τι γράφει το γράφει σε συνεννόηση με τη μκο-ίτικη συμμορία του ΓΑΠ...

  4. Nikos Anentaxos avatar
    Nikos Anentaxos 05/03/2011 19:31:28

    Βγηκαν παγανια οι ανθελληνες του αλληλυεγυη που θελουν την αθηνα χαος , μην ασχολειστε αλλο μαζι τους , αλλωστε ειναι μια χουφτα ανθρωποι και τους εχει απαξιωσει το συνολο του κοσμου

    Οι λαθρομεταναστες πρεπει να απελαθουν αμεσα

  5. Κρης avatar
    Κρης 05/03/2011 19:33:01

    ......... (Διότι στις δυτικές δημοκρατίες , από όσο γνωρίζω, ουδείς πεθαίνει σε απεργία πείνας.) .......

    Δεν της τα είπανε καλά της λεγάμενης.

    Βουλευτής Bobby Sands και οι υπόλοιποι
    ....
    δηλαδη και εγω που ειμαι ανεργος να κανω απεργία πεινας,
    και αμα μου πουν σταματα επειδη σου βρηκαμε δουλεια για ενα χρόνο
    να μουλαρωσω και να πω ......θέλω μόνιμο διορισμό στο Δημόσιο ?

    το κείμενο ειναι καθαρή προτροπή για έκτροπα

    • man8os avatar
      man8os @ Κρης 05/03/2011 20:13:11

      Αυτο λεμε! Προσεχτε την. Παρακινει σε ανξελεγκτες καταστασεις. Που εινα η διακιοσυνη?

      • BΡΑΧΟΣ avatar
        BΡΑΧΟΣ @ man8os 05/03/2011 20:18:58

        Ψάχνει την ετυμολογία της "εχθροπάθειας"...

      • juliet avatar
        juliet @ man8os 05/03/2011 21:26:27

        ποιά δικαιοσύνη;είναι επιλεκτική,η διάβρωση παντού.

  6. Misha avatar
    Misha 05/03/2011 19:33:33

    «οφείλουν να ενδώσουν στα αιτήματα των απεργών πείνας» ;;;;;

    Τι λες ρε, Αλ Σάλεχ;
    Χτες η κυβέρνηση σου (αυτή που σού είχε δωσει κι εκπομπουλα στην ΕΡΤ) έπιασε έναν φοιτητη στη Θεσσαλονίκη χωρίς εισιτήριο και τον πήγε σιδηροδέσμιο στο τμήμα για 0,40 ευρω!!!
    Κι εσύ μας λές πως πρέπει να ξεβρακωθούμε και να κάνουμε ότι θέλουν οι «αλληλέγγυοι»; Μήπως να κάνουμε τους 300 Μαροκινούς αριστινδην βουλευτές και να τους απονείμουμε και διδακτορικό επί τιμή;
    Αυτό που πρέπει να γίνει είναι εκκένωση του χώρου και περίθαλψη δια της βίας των απεργών, όπως συμβαίνει με όσους αποπειρώνται να αυτοκτονήσουν.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Misha 05/03/2011 23:32:13

      +1000

  7. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 05/03/2011 19:36:51

    Εγώ περιμένω από την κα Τζότζολα να βγει και να μιλήσει, ως εκπρόσωπος της ΝΔ. Να δω τι προτείνει, η παράταξη που υποστηρίζω.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 05/03/2011 22:27:38

      αυτη ασχολειται με την υποψηφιοτητα της Β' Αθηνων. Ευτυχως, μας τελειωσε πολυ νωρις...

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/03/2011 19:41:58

    Αν υπάρχουν μάνικες της πυροσβεστικής στους δρόμους δεν θα καεί καμία Αθήνα. Ας τρέχουν τα λάθρο και τα αριστερομπαχαλάκια λούτσα καταχείμωνο. Θα γελάσουμε πολύ.
    Η σκληρή στάση είναι η μόνη ορθή λύση μακροπρόθεσμα. Οποιος θέλει να πεθάνει με τη θέλησή του, ελεύθερα να το κάνει, τα έξοδα ταφής κερασμένα από τους φορολογούμενους (εδώ πληρώνουμε τόσα και τόσα κερατιάτικα, να μην πληρώσουμε για 10 Μαροκινούς;).

    • Misha avatar
      Misha @ ΒΙΣ 05/03/2011 19:50:45

      ΒΙΣ

      Απέναντι έχουμε ισλαμιστές, από πάνω UCK , στη Θράκη «γκρίζους λύκους»...
      Δεν είμαστε Βέλγιο

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Misha 05/03/2011 20:02:51

        Εδώ θα πρέπει να σπάσουμε τα αυγά. Αν δεν τα σπάσουμε, θα βγουν τα φίδια από μόνα τους με την επώαση. Οποια κυβέρνηση υιοθετήσει σκληρή στάση, βραχυπρόθεσμα μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα, αλλά μακροπρόθεσμα θα δικαιωθεί. Να βλέπουμε τα πράγματα με προοπτική, όχι με το τώρα.
        Η τωρινή κρίση δίνει την ιδανική ευκαιρία να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Με το καλό ή το άγριο.

        • stoxastis avatar
          stoxastis @ ΒΙΣ 05/03/2011 20:26:25

          σωστή η σκέψη σου και ο τρόπος αντιμετώπισης...
          όλα αυτά όμως είναι λίγο αργά. Για να μην έχουμε τις ¨αμηχανίες¨ του Προκόπη, που διέλυσαν τον τόπο και δημιούργησαν και παρακαταθήκες για κάποιους, ο ΓΑΠ όφειλε να είχε κλείσει το θέμα την 1η εβδομάδα. Τώρα θα ζητάει συναίνεση την Τρίτη...

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ stoxastis 05/03/2011 21:15:45

            Οχι δεν είναι αργά. Απλά προϋποθέτει μία κυβέρνηση που δεν είναι δέσμια μούλτι-κούλτι οραμάτων, αλλά κινείται με γνώμονα τον πατριωτισμό.
            Να ένα σενάριο:
            Σε περίπτωση που είναι επικίνδυνη εκκένωση με τη βία, σταδιακή μετακομιδή στο νοσοκομείο όσων είναι σε βαριά κατάσταση.
            Αν πεθάνει κάποιος, μέτρα επιφυλακής σε όλη την Αθήνα και οχήματα με μάνικες.
            Μόλις κατεβούν οι λάθρο στον δρόμο μαζί με τους αριστεριστές νταβατζήδες τους, άμεσο χτύπημα από την αστυνομία και συλλήψεις.
            Τις επόμενες μέρες να ακολουθήσει πραγματική επιχείρηση κατά μουσουλμάνων λάθρο: Έλεγχοι σε χώρους εργασίας, στον δρόμο, παντού. Ουσιαστικά, άσκηση νόμιμης κρατικής πίεσης.
            Τα τσαντίρια στα Προπύλαια διαλύονται πάραυτα, με τρόπο παραδειγματικό και, όπου χρειαστεί, με βία.
            Αλλαγή νομοθετικού πλαισίου, το παραεμπόριο να διώκεται αποτελεσματικότερα, να διώκονται όσοι αγοράζουν από παρεμπόριο και να εφοδιαστούν οι δημοτικοί και άλλοι αστυνομικοί με σπρέυ να καταστρέφουν παράνομα εμπορεύματα στον δρόμο.
            Νομοθετική αλλαγή για το πανεπιστημιακό άσυλο, έφοδος της αστυνομίας σε όλα τα κέντρα ανομίας. Αυστηροποίηση της νομοθεσίας για επικίνδυνες για τη δημόσια ασφάλεια οργανώσεις, όπως ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Δικηγόροι, με υπόγεια κυβερνητική στήριξη, να κάνουν μηνύσεις κατά του Πέτρου Κωνσταντίνου και των υπολοίπων.
            Ταυτόχρονα να βγει η κυβέρνηση και να βγουν και δημοοσιογράφοι προσκείμενοι στην κυβέρνηση να στρώσουν το κλίμα στην κοινή γνώμη (δεν θέλει και πολύ). Να γίνει ολόκληρη καμπάνια. Ο κόσμος θα τους στηρίξει, είδατε τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης του "Βήματος".
            Επιβολή του νόμου χρειάζεται για να τελειώνουμε και με τους έκνομους αριστεριστές και με τους λάθρο.
            Από κει και πέρα, όποιος θέλει να πουλήσει αριστερισμό ας το κάνει στο "στέκι" του, όχι σε κατειλημμένους δημόσιους χώρους.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ stoxastis 05/03/2011 21:19:53

            Είναι καλύτερα να περάσεις τώρα μερικές δύσκολες εβδομάδες, αλλά να βάλεις τις βάσεις για την αντιμετώπιση ενός ζητήματος, παρά τα παιδιά σου μετά από χρόνια να σου λένε "Γιατί η Ελλάδα παραδόθηκε αμαχητί;".
            Πείτε μου ειλικρινά: Αν γίνει η ζωή κόλαση για τους εδώ λαθρομετανάστες, πόσοι φίλοι, γνωστοί, συγγενείς τους που θα το μάθουν θα θελήσουν να κάνουν το γνωστό ταξίδι μέσω Τουρκίας;
            Είμαι κυνικός, αλλά εδώ είμαστε σε κατάσταση που εγκυμονεί πόλεμο και μάλιστα εσωτερικό. Δεν λέω εμφύλιος, γιατί δεν είναι ομοεθνείς μας, είναι αλλοεθνείς και αλλόθρησκοι εισβολείς.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ ΒΙΣ 05/03/2011 22:44:23

            Μας απειλεί και μας εκβιάζει η Σαλέχ με τους Αφρικανούς ως Γκαντάφη; Ας "καεί" η Αθήνα προκειμένου να σβήσουν οριστικά αυτοί που εκβιάζουν, ὕβριν χρὴ σβεννύναι μᾶλλον ἢ πυρκαϊήν.

        • Misha avatar
          Misha @ ΒΙΣ 05/03/2011 20:27:47

          Δε λέμε για εσωτερικό πρόβλημα, λέμε για ντου σε νησακια , σε Τσαμουριά και Θράκη εν ονόματι προστασίας των ομόπιστων ...

          Δε θέλει πολύ το σκηνικό,ένα κλικ είναι ...

          • stoxastis avatar
            stoxastis @ Misha 05/03/2011 20:35:10

            και αυτο εσωτερικό πρόβλημα είναι..
            παρόλα αυτά θα πρέπει να απομονωθεί η όποια νέα πρόκληση και να κτυπηθεί πάραυτα

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Misha 05/03/2011 20:36:48

            Πας πολύ μακριά Μίσα. Κανένας Τουρκαλβανός δεν θα διακυβεύσει τη διεθνή εικόνα της χώρας του για δέκα πεθαμένους -είπαμε, θα το έλεγα πιο λαϊκά- λάθρο.

          • BΡΑΧΟΣ avatar
            BΡΑΧΟΣ @ Misha 05/03/2011 21:32:53

            Σιγά...
            Μην ξεκινήσει ο UCK, να υπερασπιστεί τους Μαροκινούς, Τυνήσιους και λοιπούς...Αν φοβάσαι να εφαρμόσεις τους νόμους δεν είσαι νόμιμη κυβέρνηση, είσαι πλαστή.
            Τι θα κάνουμε, θα φοβόμαστε να αντιδρούμε σε κάθε εκβιασμό; Επιλογές κατευνασμού απέτυχαν οικτρά, όπου και όποτε εφαρμόστηκαν.Παντελώς.

        • neotera avatar
          neotera @ ΒΙΣ 05/03/2011 22:36:09

          Συγνώμη, αλλά μου φαίνεται αστείο όταν σας ακούω να μιλάτε ως να είχαμε ελληνική κυβέρνηση, ως να μην είχαν δημιουργήσει την πλεκτάνη αυτή οι περιούσιοι εντολείς της παγκόσμιας διακυβέρνης του γιωργάκη, αλλά αυθορμήτως οι επίλεκτη μετανάστες να κατέλαβαν τη Νομική και μετά πήγαν στην Υπατία...

  9. hellas-orthodoxy avatar
    hellas-orthodoxy 05/03/2011 19:42:47

    Αυτοι που γραφουν "μια χαρα τα λεει",ειναι χειροτερη απο την Αλ-Σαλεχ.
    Επειδη παντως δεν αναφερεται μονο στην Ψωρωκωσταινα,αλλα απειλει ολοκληρη την Ευρωπη,θα κριθει αναλογως.

    • man8os avatar
      man8os @ hellas-orthodoxy 05/03/2011 20:15:12

      Δικαστηριο-απελαση. Τωρα!

  10. anonymous avatar
    anonymous 05/03/2011 19:43:02

    το ματοβαμενο χερι που εχει φωτογραφια στο μπλοκ της ειναι της μητερας του δημοσιογραφου που κατακρεουργησαν οι ομοεθνεις της τις προαλλες;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ anonymous 05/03/2011 21:31:13

      Ανώνυμε, δεν γνωρίζω το αποτρόπαιο αυτό γεγονός. Άν θες δώσε περισσότερα στοιχεία, προς ενημέρωση όλων.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ΚΜ 05/03/2011 22:15:38

        Βάλε τις λέξεις "μάνα δημοσιογράφος αλλοδαποί" στο google. Το έχει σε μύρια blogs.

  11. A.M. avatar
    A.M. 05/03/2011 19:44:13

    Στο ότι έχει ευθύνες η κυβέρνηση και μάλιστα όλες τις ευθύνες τις έχει.
    Κανένας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό.
    Και η κυριότερη ευθύνη της είναι ότι κάθεται και συζητάει με ΠΑΡΆΝΟΜΟΥΣ σχετικά με το τι αποφάσεις θα πάρει και για το εάν θα εφαρμόσει ή όχι τους νόμους του κράτους.
    Και κανένας Έλληνας βεβαίως -βεβαίως δεν έχει καμμία διάθεση να βάψει με αίμα τα χέρια του.
    Γι αυτό αυτήν την ύστατη ώρα η κυβέρνηση ΟΦΕΊΛΕΙ να τους μαζέψει απ τον χώρο ΔΙΆ ΤΗΣ ΒΊΑΣ - εάν δεν ακολουθούν οικειοθελώς- να τους πάει σε ΝΟΣΟΚΟΕΜΕΊΟ και να τους παρέχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ αγωγή και μόλις σταθούν στα πόδια τους ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΆΞΕΙ ΈΞΩ ΑΠ ΤΑ ΣΎΝΟΡΑ ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ πάραυτα!
    Όποιος επίσης αρνείται να δεχτεί την ιατρική φροντίδα να βγεί διά της βίας έξω απ τα σύνορα της χώρας και ας πεθάνει όπου αλλού θέλει. Με το ζόρι δεν μπορείς να κρατήσεις κανέναν στην ζωή.
    Όποιος επίσης απ τους συμπαραστεκόμενους στους απεργούς προσπαθήσει να εμποδίσει το έργο της υποχρεωτικής περίθαλψης και της απέλασης να συλλαμβάνεται και να φυλακίζεται αμέσως.

    Καταλάβατε κυρία Αφροδίτη Αλ Σαλέχ;
    Έτσι κάνει ένα σοβαρό κράτος που σέβεται τον εαυτό του και τους πολίτες του.

    Και όσο για το να καεί η Αθήνα...
    ΆΝ κάποιοι ΠΑΡΆΝΟΜΟΙ ΛΑΘΡΟμετανάστες το τολμήσουν εύχομαι αυτήν την φορά να εφαρμοστεί ο νόμος, να κηρυχτεί η χώρα σε κατάσταση πολιορκίας όπως ρητά προβλέπει το Σύνταγμα για καταστάσεις παρόμοιες με τα Δεκεμβριανά του '08 και να τελειώνουμε μια και καλή με το «φαινόμενο» και με τους υποστηρικτές του.
    Αν δεν γνωρίζετε τι σημαίνει «κατάσταση πολιορκίας» δεν έχετε παρά να διαβάσετε το Σύνταγμα της Ελλάδος.

    • Misha avatar
      Misha @ A.M. 05/03/2011 20:30:03

      Το Συνταγμα αργεί, έχει αντικατασταθεί από το Μνημόνιο.
      Το είπε κι ο Μπένι...

  12. anonymous avatar
    anonymous 05/03/2011 19:46:55

    ολο και καποια ενημερωση παραπανω θα εχει και απειλει δημοσια για εξεγερσεις απο Αθήνα σε Παρίσι ως Λονδίνο και Βερολίνο

    ο κοσοβαρος που σκοτωσε δυο αμερικανους στη φρανκφουρτη ηταν της αλκαιντα

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/03/2011 19:47:11

    Ειναι καλυτερα να γινει η εξεγερση τωρα με κυβερνηση ΠΑΣΟΚ.
    Ωστοσο δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη στο ΠΑΣΟΚ και τα σχεδια του.Μεχρι και εκβιασμο προς τους Ευρωπαιους μπορει να εχουν σκεφθει με το μεταναστευτικο.
    Ειναι και αυτο ενα πιστολι πανω στο τραπεζι οπως τα περσινα.Μια κατασταση χαους που προκαλειται απο ξενους που θελουν να πανε στην Ευρωπη σε χωρα που ζει απο τις ενεσεις του μνημονιου μπορει να ειναι στο μυαλο των ανεγκεφαλων του ΠΑΣΟΚ "πιστολι πανω στο τραπεζι".

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ ψυχραιμια 05/03/2011 20:14:16

      Γενική Εξέγερση με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ δεν γίνεται προς το παρόν, πάρτε το χαμπάρι. Όποιος περιμένει το κόσμο στους δρόμους και καταστάσεις εξέγερσης άδικα περιμένει όσο το ΠΑΣΟΚ είναι κυβέρνηση. Όσο κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ θα έχουμε τίποτα τρομοκρατικές επιθέσεις και τίποτα άλλο. Για να γίνει κάτι θα πρέπει ο σεισμός που έρχεται να πιάσει τα σάπια θεμέλια της πασοκικής συνδικαλιστικής προπαγάνδας. Αυτή είναι η παράδοση κύριοι καταλάβετε το, έτσι γινόταν πάντα.

      Ωστόσο θα συμφωνήσω ότι μπορεί να δημιουργηθεί κλίμα άκρως αντιμεταναστευτικό με ορισμένα στιγμιαία γεγονότα, με τίποτα θερμόαιμους ψευτοαγωνιστές και απο τις δύο πλευρές να ασχολούνται ό ένας με τον άλλο για να έχει ο λαός να πιπιλάει...... Και όπως έχω ξαναπεί (κατά τη γνώμη μου), μεγαλύτερο τσιράκι της ΝΔ απο το ΠΑΣΟΚ δεν έχω ξαναδεί. Η Ιρλανδία θα δείξει τη τύχη της ΝΔ.

  14. giannis avatar
    giannis 05/03/2011 19:48:44

    Ακόμα κι αν ισχύουν τα όσα λέει η Λάρα Κροφτ - Βούγια, πρέπει να τους αφήσουμε να πεθάνουν. Ας κατέβουν στους δρόμους και στην Αθήνα και στο Λονδίνο και στο Παρίσι. Ίσως να είναι η ευκαιρία που χρειαζόμαστε για ν' αρχίσουμε να τους διώχνουμε απ' όλη την Ευρώπη.

  15. BΡΑΧΟΣ avatar
    BΡΑΧΟΣ 05/03/2011 19:49:28

    "Θα γίνει ο δικός μας Mohamed Bouazizi."
    Το "δικός μας" που αναφέρεται; Σε ποιους "μας";
    Σαν πολύ αέρα δεν έχει πάρει η υπάλληλος;
    Νουθετεί και υπουργούς η σύμβουλος;

    • anonymous avatar
      anonymous @ BΡΑΧΟΣ 05/03/2011 19:52:28

      για τους συμπατριωτες της μιλαει που βρισκονται εδω

      καθε ξενος πρακτορας φροντιζει τα συμφεροντα της χωρας του

      • BΡΑΧΟΣ avatar
        BΡΑΧΟΣ @ anonymous 05/03/2011 20:14:01

        Κυβέρνηση ξένων πρακτόρων...
        Μαρτυράνε δίχως ξύλο...

    • raindog avatar
      raindog @ BΡΑΧΟΣ 05/03/2011 20:26:17

      Είμαι σίγουρος ότι δεν το έχει γράψει η ίδια. Κατά την γνώμη μου παίζεται περίεργο παιχνίδι εδώ. Ίσως κάποιους να τους βόλευε μια τραγική εξέλιξη. Ίσως η απόγνωση του ΓΑΠ και των γύρω του, εν αναμονή κακών εξελίξεων από το Ευρωπαικό μέτωπο, τους οδηγήσει σε καμιά "αποκοτιά" και θελήσουν να βγάλουν πάλι ...κανένα πιστόλι στο τραπέζι. Την βάψαμε τότε. Ο "ψυχραιμία" στο σχόλιο του παραπάνω το μυρίστηκε. Τους έχω ικανούς αυτούς τους ανεγκέφαλους για τέτοιου είδους σχέδια. Ηθικό φραγμό δεν έχουν πάντως που θα τους εμπόδιζε για να το κάνουν.

  16. anonymous avatar
    anonymous 05/03/2011 19:50:57

    το εμετικο αυτο δημοσιευμα πρεπει να μεταφραστει στα αγγλικα στα γαλλικα και στα γερμανικα και να σταλει στις πρεσβειες αγγλιας γαλλιας και γερμανιας

    • BΡΑΧΟΣ avatar
      BΡΑΧΟΣ @ anonymous 05/03/2011 20:00:59

      +1

  17. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 05/03/2011 20:00:06

    Οι απεργοί πείνας της «Υπατίας» είναι ξεκάθαροι στο εκβιαστικό αίτημά τους, καθώς απαιτούν να νομιμοποιηθούν όλοι οι μετανάστες. Δεν αγωνίζονται δηλ. μόνο για τον εαυτό τους αλλά και για όλους τους άλλους αλλοδαπούς που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στην Ελλάδα, η πλειοψηφία των οποίων είναι μουσουλμάνοι.
    Απαιτούν να παραβιαστούν ένα σωρό νόμοι προκειμένου να γίνουν όλοι νόμιμοι, ακόμη και οι περαστικοί.
    Ίσως αύριο με τον ίδιο εκβιαστικό τρόπο να απαιτήσουν & σε ποιες περιοχές να εφαρμόζεται ο νόμος της σαρίας.

    • Dora avatar
      Dora @ αλλήθωρος 05/03/2011 20:34:32

      Η απεργια τους γινεται για την υποθεση της εξαπλωσης του ισλαμ στην ευρωπη.
      Νομιμοποιηση,επανενωση οικογενειων(εδω ο αριθμος πολυπολλαπλασιαζεται)και σε χρονο μηδενικο ισχυροτατο ισλαμ στην Ελλαδα.

      Τα αλλα "αιτηματα" ειναι προφασεις αμαρτιων.

      Καταλαβετε το καποιοι,ειμαστε σε πολεμο με το ισλαμ,ολη η ευρωπη!!!

      • Misha avatar
        Misha @ Dora 05/03/2011 20:42:44

        Δωρα, το κατοχικό μνημόνιο μας το επέβαλε η Ευρωπη.
        Και το ΔουβΛίνο 2 επίσης.
        Αν η υπόλοιπη Ευρωπη είναι σε πόλεμο με το Ισλάμ, εμάς δε μας συμφερει καθόλου να παραστήσουμε τον κυματοθραύστη.
        Εξω από το Δουβλίνο2 και ας πανε όπου θέλουν οι μετανάστες αρκει να μην εγκλωβίζονται εδώ.
        Αλλά φαινεται πως αυτός ο εγκλωβισμός βολευει πρωτίστων την ΕΕ...

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Dora 05/03/2011 21:27:52

        Και το αντίστροφο επίσης.
        Βλέπεις αυτοί οι παλιοισλαμιστές είναι προνοοητικοί και κατοικούν σε εδάφη που είναι γεμάτα πετρέλαιο, που καθορίζει την ενεργειακή πολιτική και την οικονομία της χριστιανικής Δύσης.

        Αλλά όπως είπε και ο γλυκύς Ιησούς αλλά και o G.Bush Junior, "ὁ μὴ ὢν μετ’ ἐμοῦ κατ’ ἐμοῦ ἐστιν" (κατά Ματθαίον ιβ΄30), και "You're either with us or against us ..."(President G.W.Bush).

        • Dora avatar
          Dora @ Κάποιος 05/03/2011 21:58:32

          Aλλαχ Ακμπαρ,Καποιε, παλι με τα λογια του Χριστου διαστρεβλωνεις?
          δεν ειπε ομως "σφαξτε τους απιστους οπου τους βρισκετε",ετσι?
          Ο δε Μπους ειναι πολιτικος και δεν εισεβαλε εν ονοματι της Εκκλησιας,ενταξει?
          Η εχεις επιλεκτικη μνημη και δεν θυμασαι την επιστολη του παπα Ιωαννη Παυλου ΙΙ ,που του εστειλε προσπαθωντας να τον αποτρεψει απ' την εισβολη στο Ιρακ,λεγοντας του μαλιστα οτι δεν εχει κανενα δικαιωμα να ανακατευει το ονομα του Χριστου στις βρωμοδουλειες του?

          • Misha avatar
            Misha @ Dora 05/03/2011 22:04:29

            Ντάξει τώρα, μην επικαλεισαι τον Παπα, γιατι στη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και στην επίθεση στη Σερβία έπαιξε ενεργότατο ρόλο, χρηματοδοτώντας κι εξοπλίζοντας τους νεοναζί κροάτες ουστάσα.

          • Dora avatar
            Dora @ Misha 05/03/2011 22:11:34

            Για το συγκεκριμμενο θεμα μιλαω Μισα,οχι για αυτο που αναφερεις.Εκει,δεν γνωριζω.

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ Dora 06/03/2011 14:57:49

            E,tora gnorizeis!

          • Dora avatar
            Dora @ Misha 06/03/2011 19:30:14

            Μισα,πολυ ενδιαφερον αυτο που λες για τον παπα.
            Δεν το εχω ξανακουσει.Θελεις σε παρακαλω να μου δωσεις καμμια πηγη πληροφοριων,ετσι για να την χρησιμοποιησω κι εδω αν χρειαστει και εαν το φερει η συζητηση?

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Dora 05/03/2011 22:25:26

            Τον επέκρινε ο Πάπας, του οποίου οι προκάτοχοι αιματοκύλισαν και μακέλεψαν με τα θρησκευτικά-στρατιωτικά τάγματα τους κατά την διάρκεια του Μεσαίωνα αλλά και αργότερα, χριστιανούς και αλλόθρησκους.

            Επίσης θα ήθελα να μου σχολιάσεις και τις εξής φράσεις και λυπάμαι που δεν θα ποστάρω όλη την Κ.Δ για να μην θεωρηθουν απομονωμένες.Και συ άλλωστε αποσπάσματα επιλεκτικά επικαλείσαι από το Κοράνι.

            Πῦρ ἦλθον βαλεῖν ἐπὶ τὴν γῆν, καὶ τί θέλω εἰ ἤδη ἀνήφθη! (κατά Λουκάν, ιβ΄49-50).

            "μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἀλλὰ μάχαιραν. ἦλθον γὰρ διχάσαι ἄνθρωπον κατὰ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ καὶ θυγατέρα κατὰ τῆς μητρὸς αὐτῆς καὶ νύμφην κατὰ τῆς πενθερᾶς αὐτῆς, καὶ ἐχθροὶ τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοὶ αὐτοῦ. Ὁ φιλῶν πατέρα ἢ μητέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστιν μου ἄξιος· καὶ ὁ φιλῶν υἱὸν ἢ θυγατέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστιν μου ἄξιος·(Κατά Ματθαίον, ι΄34-37)

            "λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι παντὶ τῷ ἔχοντι δοθήσεται, ἀπὸ δὲ τοῦ μὴ ἔχοντος καὶ ὃ ἔχει ἀρθήσεται ἀπ' αὐτοῦ. πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ' αὐτοὺς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου. Καὶ εἰπὼν ταῦτα ἐπορεύετο ἔμπροσθεν ἀναβαίνων εἰς Ἱεροσόλυμα. (κατά Λουκάν, ιθ΄26-28).

          • Dora avatar
            Dora @ Κάποιος 05/03/2011 22:54:51

            Ο παπας εσφαζε τον μεσαιωνα κι ο Μεχμετης απο την στιγμη που δυναμωσε και πηρε τ'απανω του,μεχρι αυτη την στιγμη που μιλαμε.
            Τα κινητρα του παπα δεν ηταν το ευαγγελιο σε καμμια περιπτωση,ενω του Μωαμεθ και των οπαδων του οι διαταγες του αλλαχ.
            Το κορανι δεν εχει συμφραζομενα που να εξηγουν μεταφορικα την βια ενω αυτα που αναφερεις εχουν και το ξερουν ολοι.
            Η προσπαθεια σου να κατεβασεις τον Θεανθρωπο στο επιπεδο ενος πονηρου αγραμματου βεδουινου,ειναι τουλαχιστον ρεντικολη και δειχνει εμπαθεια αντιχριστιανικη.
            Εισαι νεοσυλλεκτος του "προφητη" η ενας ακομα γκριζος λυκος, που απο κληρονομικοτητα αποδεχεται την αστειοτητα του ισλαμ?

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Dora 05/03/2011 23:10:02

            Κατεβάζω "τον Θεανθρωπο στο επιπεδο ενος πονηρου αγραμματου βεδουινου" παραθέτωντας αποσπάσματα των Ευαγγελίων ;
            Ούτε καν ερμηνεία ή έστω νεοελληνική απόδοση των χωρίων δεν έκανα.
            Επί της ουσίας έχεις να πεις κάτι ή απλά εφαρμόζεις τις πατερικές ρήσεις "«Μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν..."(Μ.Βασίλειος,"Εις τον Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον") και
            "Πράξη σωφροσύνης είναι η εγκατάλειψη της ελλη­νικής πλάνης …Εγκαταλείψτε όσα οι Έλληνες φυσικοί φιλόσοφοι περί αρχών εισηγήθηκαν...Μαγγανείες μετέρχονται και μ' αυτήν εξαναγκάζουν την ανθρώπινη γνώμη"(Ευσεβίου "Κλεις Πατρολογίας").

          • Λάμπρος avatar
            Λάμπρος @ Dora 06/03/2011 00:44:18

            Εντάξει, αλλά παραξέφυγε το πράγμα...

            Άλλο να μην θέλουμε λαθομετανάστες και αποικισμό, άλλο να θέλουμε να διασώσουμε την ορθόδοξη ιδιοπροσωπεία μας, και άλλο να καταφερόμαστε γενικά εναντίον του Ισλαμισμού.

            Ναι, το Ισλάμ ήταν μια θρησκεία βλαχο-βοσκών, καμηλιέρηδων. Αλλά πέρασαν κάτι αιώνες έκτοτε.

            (Βλαχο-βοσκοί ήταν άλλωστε και οι Ιουδαίοι της εποχής της Καινής και της Παλαιάς Διαθήκης, εκτός των θρησκευτικών τους κληροδοτημάτων δεν ήταν και τίποτα σπουδαίο ως πολιτισμός).

            Το Ισλάμ έκτισε μια τεράστια αυτοκρατορία, που την εποχή της ήταν πιο προοδευμένη από τους κατσαπλιάδες της Ευρώπης (προσοχή, όχι του Βυζαντίου, της Ευρώπης).

            Και είχε πολύ αξιόλογους λόγιους, φιλοσόφους, μυστικιστές, ποιητές και μουσικούς, που είναι ακόμα διαμάντια του παγκόσμιου πολιτισμού. (Σε αυτό, είχε επίσης την συνδρομή των εξισλαμισμένων ελλήνων και ελληνιστών της Συρίας και των γύρω περιοχών).

            Και, βέβαια, επιστήμες. Είχε ιατρούς, είχε ιστορικούς, γεωγράφους, κλπ. Αλλά και από το Ισλάμ η Άλγεβρα και οι Αλγόριθμοι. Όχι, στα μαθηματικά δεν τα ανακάλυψαν όλα ο Πυθαγόρας και ο Ευκλείδης, είναι μια επιστήμη που εξελίσσεται συνεχώς. Από το Ισλάμ επίσης πέρασαν στην Ευρώπη οι Ινδικοί αριθμοί ―τα σημερινά μας νούμερα―, που γι' αυτό τα λέμε «αραβικά».

            Ο λόγος που έκανε πολέμους και επεκτάθηκε, ήταν η εσωτερική ανάγκη επέκτασης των αραβικών φύλων, όχι οι προσταγές του Κορανίου. Το Κοράνι απλώς βοήθησε, γιατί λειτούργησε ως ενωτικό στοιχείο ανάμεσα σε διαφορετικές φυλές.

            Και μην ξεχνάμε ότι πριν το Ισλάμ αυτοκρατορίες και επεκτατικούς πολέμους είχε κάνει ο Μεγα Αλέξανδρος και μετά οι Ρωμαίοι. Ο «ιμπεριαλισμός» δεν είναι κάτι που ανακάλυψαν ή που υπάρχει μόνο στους άραβες. Αλλά και μετά το Ισλάμ, η (χριστιανική) Ευρώπη έκανε τις Σταυροφορίες.

            Και δεν αρκέστηκε σε αυτό. Μετά σφάζονταν ―η χριστιανική Ευρώπη― μεταξύ της ―εκατονταετής πόλεμος, κλπ. Μετά την έκανε για Αμερική ―όπου ξεπάστρεψε λένε οι αριθμοί 40 εκατομμύρια ιθαγενείς. Μετά οι λευκοί αμερικανοί κουβάλησαν σκλάβους από την Αφρική, τους σημερινούς μαύρους τους.

            Α, και εντωμεταξύ η Ευρώπη βρήκε το κόλπο των αποικιών. Από Ιαπωνία και Κίνα μέχρι Βραζιλία, Κονγκό, Αίγυπτος, Ινδία, κλπ κλπ σφαγές, εξανδραποδισμοί και οι λαοί του κόσμου να δουλεύουνε σαν σκλάβοι για τους δυτικούς αφέντες. Και μετά χτύπησε και δυο εσωτερικούς πολέμους, Α και Β παγκόσμιο, Χιροσίμες, κλπ, και ανέλαβαν πλέον οι ΗΠΑ και η ΕΣΣΔ να ξεπαστρέψουν τον πλανήτη όπου έχουν συμφέροντα.

            Και είναι το Ισλάμ ειδικά βίαιο;! Ούτε φονταμενταλισμός δεν είναι εγγενής ιδιότητα του Ισλάμ. Η έννοια κυκλοφόρησε μόλις πριν έναν αιώνα, για τα θρησκευτικά κινήματα στις ΗΠΑ ―που ήθελαν να γυρίσουν πίσω στα «φουνταμένταλς» τα βασικά στοιχεία της Παλαιάς Διαθήκης κυρίως. Στο Ισλάμ τα σχετικά κινήματα άρχισαν να ανάβουν από την δεκαετία του '70 περίπου, και ιδιαίτερα από το '90 και μετά. Πριν πενήντα εκατό χρόνια, αυτά τα βαριά ισλαμικά της σαρίας κλπ και τις υποκρισίες με τις μπούργκες δεν τις πολυέβλεπες παρά σε πολύ αυστηρές κοινότητες. Μετά έγιναν μόδα, επί παγκοσμιοποίησης.

            Έξω οι λαθρομετανάστες λοιπόν, και όντως υπάρχει σχέδιο για να μας κατακλύσουν. Αλλά όχι από το Ισλάμ, από τα αφεντικά της Ευρώπης που θέλουν φτηνό εργατικό δυναμικό, και λαούς χωρίς συνοχή για να στήνουν τα παιχνίδια τους. Ή πιστεύει κανείς ότι τον ΓΑΠ και την Αλ Σαλέχ τους πληρώνει κάνας μουεζίνης; Και όλους αυτούς τους Σόρος, που θέλουν να γεμίσει η ευρώπη μετανάστες...

          • Στέργιος avatar
            Στέργιος @ Κάποιος 05/03/2011 23:38:58

            Αμάν ρε Κάποιε, το: "λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι παντὶ τῷ ἔχοντι δοθήσεται, ἀπὸ δὲ τοῦ μὴ ἔχοντος καὶ ὃ ἔχει ἀρθήσεται ἀπ’ αὐτοῦ. πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ’ αὐτοὺς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου. Καὶ εἰπὼν ταῦτα ἐπορεύετο ἔμπροσθεν ἀναβαίνων εἰς Ἱεροσόλυμα. (κατά Λουκάν, ιθ΄26-28)" δεν είναι διδασκαλία τού Χριστού, εδάφιο από παραβολή είναι, πάλι αντιγράφεις από αθεϊστικά σάιτ;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Στέργιος 06/03/2011 00:10:14

            Το πρωτότυπο κείμενο βάζω και όχι μεταφράσεις ή ερμηνείες από blogs ή sites.
            Tην δε παραβολή ποιος την διδάσκει, εγώ μήπως;

            Το "Οὐθενός.εἶπεν οὖν αὐτοῖς· Ἀλλὰ νῦν ὁ ἔχων βαλάντιον ἀράτω, ὁμοίως καὶ πήραν, καὶ ὁ μὴ ἔχων πωλήσει τὸ ἱμάτιον αὐτοῦ καὶ ἀγοράσει μάχαιραν." (κατά Λουκάν, κβ' 37), καθώς και τα υπόλοιπα χωρία είναι παραβολές ;

          • Dora avatar
            Dora @ Κάποιος 05/03/2011 23:48:19

            Τη δε "βια" του Ιησου την ειδαμε περιτρανα στον κηπο της Γεσθημανη,οταν πηγαν να τον συλλαβουν κι ο Πετρος εκοψε το αυτι του δουλου που ο χριστος στη συνεχεια εθεραπευσε.
            Επισης την βλεπουμε και την τελευταια Του στιγμη στον σταυρο οταν ειπε την πιο ΔΥΝΑΤΗ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ που ακουστηκε ποτε πανω στην γη "Πατερα συγχωρεσε τους γιατι δεν ξερουν τι κανουν".
            Επισης εκει που φαινεται καθαρα η" παρακινηση βιας" του Θεανθρωπου,ειναι στην επι του ορους ομιλια που ο ΓΚΑΝΤΙ ειχε σαν προτυπο και κανονα ζωης. "...αλλα εγω σας λεω μην αντιστεκεστε στον κακοβουλο αλλα οποιος σε χτυπησει στο δεξι μαγουλο,στρεψε του και το αλλο. Και σ' εκεινον που θελει να σε παει στο δικαστηριο και να σου παρει το πουκαμισο,αφησε του και το σακακι. και σ' οποιον σε αγγαρεψει ενα μιλι,πηγαινε μαζι του δυο μιλια. Σ'εκεινον που σου ζητα δινε κι εκεινον που θελει να δανειστει απο σενα μην τον αποστραφεις".
            Ο δε Γκαντι ειπε: "Aν ο κοσμος ειχε γνωρισει τον Χριστο,θα ειχε σωθει,δυστυχως ομως γνωρισε(ο κοσμος) μονο τους "χριστιανους"!!!!!!

            Καημενε Καποιε....

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 05/03/2011 23:54:05

            Θα στα πω καημενε αυριο η την δευτερα,βαριεμαι τωρα να γραφω κατεβατα ολοκληρα θεολογικης αναλυσης και να γραφω ωρες ολοκληρες.
            Αν διαβασεις μονος σου προσεκτικα ολο το περιεχομενο θα καταλαβεις μονος σου.Αλλα βεβαια το κανεις επιτηδες.

            Η προσπαθεια σου να συγκρινεις τον Ιησου με εναν ηδονιστη,κλεφτη και παιδεραστη και φονια ειναι τουλαχιστον βλακωδης.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Dora 06/03/2011 00:30:34

            Πρώτον, αυτό που γράφεις, ότι προσπαθώ να συγκρίνω τον Ιησού που περιγράφουν οι Γραφές με τον Μωάμεθ, δεν το επιχείρησα ποτέ, και δεύτερον, δεν σημαίνει ότι όποιος δεν είναι χριστιανός ή ασκεί κριτική στον χριστιανισμό, είναι μουσουλμάνος.
            Προσωπικά το Κοράνι με κόφτει, όσο με κόφτουν η Βίβλος ή η Μπαγκαβάντ-Γκίτα που παρεπιμπτόντως τα έχω διαβάσει όλα για ενημερωτικούς λόγους.

          • Dora avatar
            Dora @ Κάποιος 06/03/2011 00:18:22

            Ελα καποιε,στην Ιταλια πιασανε 6 μαροκανους που καλουσαν ολους τους μαροκανους στην χωρα να ξεσηκωθουν εναντια των χριστιανων και εβραιων,λεει,κλπ.Ειναι μελη της οργανωσης που ηθελε να σκοτωσουν τον παπα.
            Στο redskywarning το διαβασα.Ειδες το πνευμα του 'προφητη" τελικα, ε.....

        • Dora avatar
          Dora @ Κάποιος 05/03/2011 22:02:13

          Πολυ ευκολο ειναι να παρεις μια προταση απο το ευαγγελιο,να την απομονωσεις απο τα συμφραζομενα για να δημιουργησεις φαλσες εντυπωσεις,ετσι?
          Υποχθονιος εισαι φιλε μου κι εσυ οσο κι ο Μπους που τσιταρεις.
          Τι εισαι βρε,νεοπροσκυνημενος μωαμεθανος?

          • Misha avatar
            Misha @ Dora 05/03/2011 22:05:23

            Νεοπαγανιστικός , επιθετικός αντιχριστιανισμός τύπου Δαυλού...

          • Dora avatar
            Dora @ Misha 05/03/2011 22:13:42

            Μισα,τι ειναι αυτος ο Δαυλος?
            Συγνωμη,εγω τα περισσοτερα σχολεια εδω τα εκανα κι ετσι απ' την Ελλαδα δεν ξερω πολλα,γι' αυτο ρωταω.

          • Misha avatar
            Misha @ Dora 05/03/2011 23:27:18

            Ο Δαυλός είναι ένα περιοδικό αρχαιολατρών δωδεκαθεϊστών που χρησιμοποιεί αυτή την επιχειρηματολογία ...
            Κυκλοφορεί δωρεαν πλεον ως διαδικτυακό περιοδικό από προπέρσυ που σταμάτησε την έκδοση του

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 06/03/2011 00:00:44

            Μισα αυτην την "επιχειρηματολογια" εδω σ' εμας την χρησιμοποιουν καποιοι μουσουλμανοι,οχι ιμαμηδες.Αυτοι οι τελευταιοι γνωριζουν πολυ καλα τι εννοουσε ο Χριστος σ' αυτα τα χωρια....

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ Dora 07/03/2011 02:59:33

            Pou ta "ekanes ta sxoleia" alitheia Dora;
            Sti Germania mipos;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Misha 05/03/2011 22:31:13

            Misha, βλέπεις ότι, δεν κάνω χαρακτηρισμούς (όπως εσύ, όταν παρασύρεσαι από τον θρησκευτικό σου ζήλο), απλά παραθέτω αποσπάσματα από τα Ευαγγέλια.
            Οι Ευαγγελιστές τα γράφουν αποδίδοντας τα στον Ιησού ,όχι εγώ!
            Είμαι αντιχριστιανός επειδή παραθέτω αποσπάσματα από τις ιερές γραφές ;
            Η μήπως αλλοίωνω το πρωτότυπο και κάνω αναληθείς παραπομπές ;

          • BTS avatar
            BTS @ Κάποιος 05/03/2011 22:50:47

            Δεν χρειάζεται να μας παραπέμψεις σε αποσπάσματα της Αγίας Γραφής
            [των οποίων το νόημα αδύνατείς να κατανοήσεις] για να καταλάβουμε το ποιόν σου...
            Γράψου σε μια συναγωγή μαρτύρων του Ιεχωβά
            [άν δεν είσαι ήδη μέλος]
            και αυτοί θα σου τα ερμηνεύσουν κατα το δοκούν!
            Εναλλακτικά, μπορείς να ανοίξεις τη Μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια, στο λήμμα Χριστιανισμός, και εκεί θα βρείς όλες τις απαντήσεις που θέλεις!

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 05/03/2011 22:56:38

            Γιατί γλυκομίλητε συνομιλητή δεν εξηγείς εσύ το νόημα, που μάλλον θεωρείς ότι το κατέχεις άρτια, ώστε να μας καταπλήξεις και με τον γνωστικό σου πλούτο, πέραν του λεξιλογικού σου ;

          • BTS avatar
            BTS @ Κάποιος 05/03/2011 23:10:00

            Επειδή, δεν θάθελα να σου κάνω τη χάρη να οδηγήσεις τη συζήτηση σε ατραπούς οι οποίες καταλήγουν πολύ εκτός θεματος σε σχέση με το θέμα του παρόντος άρθρου,
            και δεύτερον, επειδή ό καλός σπορέας,
            δεν επιλέγει να ρίχνει τους σπόρους του ούτε στο δρόμο, ούτε εκεί όπου υπάρχουν αγκάθια,
            παρά μόνο στο έδαφος το γόνιμο, σαν αυτό το οποίο φαινεται πως λείπει απο τα κατσάβραχα, τις ερήμους, και τα ακαλλιέργητα λαγκάδια του μυαλού σου...

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 05/03/2011 23:17:58

            Η απλά επειδή δεν μπορείς ή διστάζεις να κάνεις διάλογο με επιχειρήματα στο συγκεκριμένο ζήτημα.

          • Misha avatar
            Misha @ Κάποιος 05/03/2011 23:24:36

            Καποιε, τα τελευταια χρόνια βαρεθήκαμε ν απαντάμε στις διαστρεβλώσεις των κειμένων του Ευαγγελίου και των πατέρων.
            Δεν είναι χαρακτηρισμοί είναι αποτύπωση της προελεύσεως και της ταυτότητος των επιχειρηματων.
            Αν έχεις έστω και ίχνος εντιμης διάθεσης θα βρεις μόνος σου τις απαντήσεις σε όλα όσα παραθέτεις και τα οποία , αναμασωνται συνεχως από τους νεοπαγανιστές του Δαυλού, τού Ιχώρ και τους συνοδοιπόρους τους «φιλελεύθερους» αντιχριστιανούς , τύπου Δήμου κλπ

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 05/03/2011 23:37:41

            Γιατί χρησιμοποιείς το ρήμα "διαστρεβλώνω" ;
            Παρέθεσα τα χωρία αυτούσια μαζί με τις παραπομπές τους,χωρίς να επιδιώξω καν ερμηνεία ή απόδοση.

            Οι απαντήσεις που βρίσκονται αλήθεια, στις ενέργειες των αγιοποιημένων Μ.Κωνσταντίνου, Μ.Θεοδοσίου,Ιουστινιανού, Θεοδώρας κτλ ή των Παπών ;

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ Dora 06/03/2011 15:12:21

            Re sy Dora,giati xrisimopoieis toso apaksiotikous xaraktirismous gia ton Kapoio;
            Sou apantaei opos kai stous ypoloipous me poly nifalio tpopo,
            Kai oi apopseis tou apodidontai emperistaromena.
            Diathetei anoteri morfosi (krinontas apo ta grafomena tou),
            exei oksy, kritiko pneuma,alla pano apo ola diathe tei kai spania paideia,dioti den aforizei kanena,kai den xrisimopoiei ywreologio limenergati.
            Tora an gnorizei ka poia pramata parapano, kai kalytera apo
            esena, i apo emas,de simainei oti tha ton staurosoume kiolas!
            Mporei na einai kai arketa megalyteros sou opote eixe pio poly xrono na meletisei kai na prowlimatistei ap oti esy.
            Mi stenoxoriesai, tha megaloseis kai esy kai isos ftaseis to epipedo tou.
            Kali sou mera,na sai kala.

          • Dora avatar
            Dora @ Makedonas Thessalonikios 06/03/2011 17:38:00

            θεσσαλονικιε,
            Το επιπεδο του Καποιου,απ' τον τροπο που γραφει ειναι ανωτερο απ' το δικο μου,λες.Πιθανον να ειναι ετσι,γιατι εγω δεν ξερω το δικο μου επιπεδο(δεν με απασχολησε ποτε το θεμα)και δεν ξερω επισης ποια ειναι τα κριτηρια βαση των οποιων μπορω να κρινω τοσο αυτον οσο και μενα.Αλλα αυτο δεν εχει και τοση σημασια.
            Το θεμα ειναι οτι εγω ειμαι δευτεροετης στην θεολογια και βεβαια δεν ειμαι ακομη θεολογος.
            Αλλα ξερεις εχουν δοθει τοοοοοοοσες φορες απαντησεις σ' αυτα που ρωταει και που θα μπορουσε κι ο ιδιος καλλιστα να δωσει απαντηση, αν ειχε οντως μελετησει το ευαγγελιο,που δεν θα ηταν καν αναγκη να μπει η αναξιοτητα μου στον κοπο να του απαντησει.

            Οσο για την επιθετικοτητα μου ,πρεπει να ομολογησω οτι εχεις δικιο,αυτος ειναι κι ο σταυρος που κουβαλαω.Διαθετω εναν φλογερο χαρακτηρα,που δυσκολα μπορω να ελεγχω κι εδω στην χωρα των καλβινιστων ειναι οντως προβλημα.
            Αλλα εκανες καλα που μου το επεσημανες,θα προσπαθησω να εκφραζομαι πιο κοσμια.
            Να εισαι καλα!

          • Dora avatar
            Dora @ Makedonas Thessalonikios 06/03/2011 17:50:11

            Ασε τωρα που το σκεφτηκα να το πω κι αυτο,μη χασω.
            Στην Ελλαδα το προβλημα δεν ειναι η ελλειψη ανθρωπων με υψηλο επιπεδο.Το διαπιστωσα κι εγω αυτο.
            Το προβλημα σας ειναι οτι σας λειπουν ανθρωποι,μπρουταλ σαν εμενα,που να οργιζονται,να τα παιρνουν στο κρανιο που λενε και να λενε τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη.
            Αυτη που καποτε ξεσηκωθηκαν,δεν ηταν οι γραφιαδες και οι καθηγηταδες,αλλα κατι Κολοκοτρωνηδες και κατι Καραισκακηδες και κατι Μπουμπουλινες κι ετσι μπορεις σημερα εσυ να εισαι εκει που εισαι και να κανεις αυτο που θελεις.
            Και τωρα τυποι σαν εμενα θα σας σωσουν,να εισαι σιγουρος.
            Ανεξου με λοιπον....

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 06/03/2011 17:51:22

            Αυτη=αυτοι,ελεος πια και με την ορθογραφια.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Makedonas Thessalonikios 06/03/2011 21:54:17

            Σε ευχαριστώ "Makedonas Thessalonikios " για τα καλά σου λόγια, αλλά στο μοναδικό που δεν θα συμφωνήσω είναι στο ότι ξέρω παραπάνω ή καλύτερα πράγματα από τους υπόλοιπους συνομιλητές μου, γιατί πολύ απλά μια τέτοια σύγκριση περιλαμβάνει πολλές άγνωστες παραμέτρους που αδυνατώ να καθορίσω.
            Νομίζω ότι αυτό που έχει πραγματική αξία είναι η ανταλλαγή απόψεων, θέσεων και οπτικής γύρω από οποιοδήποτε θέμα τίθεται προς διερεύνηση ή συζήτηση.

            Oσον αφορά την Dora, δεν θίγομαι, ούτε ενοχλούμαι απο το ύφος ορισμένων απαντήσεων της, καθότι ξέρω πολύ καλά ότι δεν επιτίθεται σε εμένα προσωπικά αλλά στα γραφόμενα μου, από την στιγμή που δεν με γνωρίζει και δεν την γνωρίζω.
            ------------------------------------------------------------------
            @Dora
            Οπότε φιλτάτη δεν υπάρχει ανάγκη να ζητήσεις συγγνώμη για οτιδήποτε,γιατί επ'ουδενί με έβλαψες.

          • Dora avatar
            Dora @ Κάποιος 06/03/2011 23:39:28

            Χαιρομαι που δεν σε εβλαψα Καποιε.
            Εβλαψα την σχεση μου με τον εαυτο μου ομως και με τα πιστευω μου.
            Ας ειναι.Θα διαφωνουμε ποτε ποτε κι αυτο εχει ενδιαφερον,γιατι μαθαινει κανεις ετσι,κυριως πραγματα για τον εαυτο του.

            Αριστοκρατικη η αντιμετωπιση σου παντως.Ευγε!

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 06/03/2011 19:34:54

            Καποιε, για το "υποχθονιος",ζητω συγνωμη.
            Θα επρεπε να γραψω υποχθονια η προσπαθεια σου κλπ.

            Το πρωτο ειναι χαρακτηρισμος και επιβεβαιωνει αυτο που ειπε ο Γκαντι για τους χριστιανους,δυστυχως....

    • Dora avatar
      Dora @ αλλήθωρος 05/03/2011 22:16:42

      αλληθωρε,για το τελευταιο,δεν θα κανουν απεργια,χατζαρες θα παρουν.....

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/03/2011 20:01:00

    Σε ένα καράβι με εισιτήριο one -way για Τασμανία.

    • A.M. avatar
      A.M. @ archaeopteryx 05/03/2011 20:09:45

      Σε ένα καράβι δεν χωράνε, έχουν γίνει πάρα πολλοί.
      Αλλά για έναν τόσο καλό σκοπό ας ξοδευτούμε και ας στείλουμε πολλές καραβιές κατά Τασμανία.
      Εδώ πληρώνουμε ΜΚΟ που υποστηρίζουν παράνομες ενέργειες δεν θα πληρώσουμε μερικά ταξιδάκια ακόμα για να τελειώνουμε;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ A.M. 05/03/2011 22:18:52

        Τανζανία μάλλον ενοείτε. Η Τασμανία είναι κοντά στην Αυστραλία και φιλοξενεί τα συμπαθέστατα συνονόματά της "διαβολάκια". Δε μας φταίει σε κάτι ε?

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ TopGunZ 06/03/2011 01:10:40

          Σε ένα ULCC να τους χωρέσει όλους, και όποιον δικό μας θέλει να πάει για παρέα, Τασμανία, Τανζανία ή και Νότιο Πόλο να δουν αν θερμαίνεται ο πάγος.

  19. Κρης avatar
    Κρης 05/03/2011 20:01:42

    δεν εμενε σε αυτο που ξερει καλα ?
    ταλεντο η αφρούλα
    http://www.youtube.com/watch?v=cdLDjnqgYcI

  20. Βασιλης avatar
    Βασιλης 05/03/2011 20:09:04

    εγω λεω να αφησουν καμια δεκαρια να πεθανουν.
    Μετα να ξεσηκωθουν οι λαθροι και να καψουν την Ελλαδα.
    Ποιος ξερει. Μπορει να ξυπνησουν απο την φωτια οι αθλιοι ραγιαδες που κοιμουνται στους καναπεδες τους και διεκδικησουν να ξαναπαρουν την χωρα τους πισω.

    • Dora avatar
      Dora @ Βασιλης 05/03/2011 22:30:08

      Να μην πεθανει κανενας.να τους πανε με το ζορι για περιθαλψη ( τους συμπαραστεκομενους για ψυχιατρειο) και μετα να τους στειλουν πισω στις μανουλες τους κι αν θελουν να εκβιασουν την δικη τους κυβερνηση με απεργια πεινας.

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/03/2011 20:10:06

    Ψηφοφορία για το αν θέλετε να δοθεί άδεια παραμονής στους Μαροκινούς του Μεγάρου Υπατία στην ιστοσελίδα του "Βήματος".
    h..p://www.tovima.gr/
    Στο δεξί μέρος της ιστοσελίδας.
    Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι συντριπτικά υπέρ του ΟΧΙ.

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ ΒΙΣ 05/03/2011 20:15:35

      Ψηφοφορία για την κυβέρνηση αν την θέλουμε θα κάνουν;

    • Τάκης avatar
      Τάκης @ ΒΙΣ 05/03/2011 21:12:44

      Το αναγνωστικό κοινό του Βήματος είναι γνωστών συντηρητικών απόψεων. Αν γινει καμιά στραβή και γίνει η Αθήνα άνω κάτω αυτοί θα λείπουν στα εξοχικά τους.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Τάκης 05/03/2011 21:34:47

        Ναι ρε. Όλα τα αναγνωστικά κοινά (πλην των αναγνωστών του indymedia) είναι υπερσυντηρητικά. Και μετά ξύπνησες στο εξοχικό σου...

        • Κρης avatar
          Κρης @ ΚΜ 06/03/2011 07:49:18

          !!!!!!!!!!!
          ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ

          απο 80+% ΟΧΙ βγάλανε πρωτο το ΝΑΙ

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Κρης 06/03/2011 15:16:26

            Χα χα, θα'πεσε σήμα στα κεντρικά....

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ ΒΙΣ 07/03/2011 00:23:52

      τωρα ειναι 58% ναι 41%οχι ......αρε μεμετια...

  22. man8os avatar
    man8os 05/03/2011 20:11:38

    Κατι καταλαβε ο Βενιζελος, πρωτος. Αφου το ειπε το συνειδητοποιησα κι εγω το ενδεχομενο να βγουν οι λαθρο στους δρομους να τα καψουν ολα.
    Ειναι ετοιμη η κυβερνηση να διαταξει θανατους?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ man8os 05/03/2011 20:33:32

      Μάνθο, σκέφτεσαι ότι μια μικρή υποχώρηση (στους εκβιασμούς των λάθρο) σήμερα είναι μια μεγάλ ήττα; αύριο; Ή σκέφτεσαι μόνο το πρόσκαιρο όφελος (αχ, μην "πεθάνει" -εγώ θα έλεγα πιο... λαϊκή λέξη- κανείς από δαύτους και κάψουν την Αθήνα);

      Και, στο φινάλε, γιατί να είμαστε μοιρολάτρες ότι δήθεν "θα καεί η Αθήνα"; Η Αθήνα θα καεί μόνο αν υπερισχύσει το δόγμα της "αμυντικής" στάσης της αστυνομίας, που είχε κρατήσει ο Πάκης στα Δεκεμβριανά.

  23. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 05/03/2011 20:43:29

    Ας καεί διότι τα θέλει ο ποπός τους.
    Στημένη την έχουν οι "συμμορίτες (ΜΚΟ)...σε όλες τις κυβερνήσεις με τόσες χιλιάδες λαθρομετανάστες.
    Είναι το Νο 1 κίνδυνος και για την ΝΔ

    • Dora avatar
      Dora @ DARK-BLUE 05/03/2011 22:04:25

      Χιλιαδες? Ακομα εκει εισαι? Εκατομμυρια ειναι πλεον....

  24. aris. A avatar
    aris. A 05/03/2011 20:49:42

    Θα ξαναρωτήσω το κωλοχανείο που λέγεται "ελληνική δικαιοσύνη" που είναι να διώξει ποινικά τους νταβατζήδες των λαθρομεταναστών που εξωθούν τα πράγματα στα άκρα.

    Βρε ξευτίλες δικαστές ένα σκάνδαλο δεν μπορείται να καθαρίσετε τουλάχιστον ούτε να μας προστατεύσετε δεν μπορείτε.

    Τι περιμένετε να γίνει για να ξυπνήσετε.

  25. anonymous avatar
    anonymous 05/03/2011 20:59:36

    Νομίζω στο κουνέλι διάβασα ότι αυτοί που πατρονάρουν τους λάθρο δε δίνουν φαγητό σε κάποιους που ζήτησαν. Αν έτσι έχουν τα πράγματα είναι φανερό ότι οι λάθρο της Υπατείας είναι σχεδόν κρατούμενοι. Αυτοί που τους πατρονάρουν επιθυμούν νεκρό και γι αυτό δε δίνουν φαγητό σε όσους ζήτησαν.

    • Dora avatar
      Dora @ anonymous 05/03/2011 22:07:18

      Ακουσα στον evonymo τον Γεωργιαδη να λεει οτι καποιοι γιατροι τους εδιναν φαγητο που οι ιδιοι ζητουσαν και οι" συντροφοι" τους απετρεπαν,για να μην χαλασει ο "αγωνας" λεει!!!!!!!!!!!

  26. spiros avatar
    spiros 05/03/2011 21:00:37

    Αν καεί η Αθήνα θα ικανοποιηθούν τα αιτήματα των μεταθετών; Δηλαδή εκβιάζεται το κράτος; Τότε τι κράτος είναι. Μήπως λέω μήπως όλα αυτά είναι προσχεδιασμένα από τον ΓΑΠ και τις ΜΚΟ; Η ανταραχή μάλλον ευνοεί τον ΓΑΠ, είτε για φυγή είτε για συναίνεση. Τυχαίο;

  27. Posidonas avatar
    Posidonas 05/03/2011 21:01:01

    Επειδη δεν ζουμε σε ιδανικο κοσμο κι ουτε ειμαστε εμεις οι φιλανθρωποι Ελληνες που θα λυσουμε τα παγκοσμια προβληματα του καθε κατατρεγμενου λαου.
    Μπορει να ακουγονται διαφορες αποψεις και να εχουν ανθρωπιστικο ενδιαφερον, ομως πρεπει να τους δωσουμε να καταλαβουν μεσω των πρεσβειων τους, πως οι εκβιασμοι δεν χωρουν κι ως πολιτεια θα κινηθουμε με αυστηρότητα και μεσα στα διεθνη πλαισια να καλεσουμε τον ΟΗΕ και την ΕΕ να αναλαβουν εμπρακτως τις ευθυνες τους ή σε διαφορετικη περιπτωση, δια της βιας να μεταφερθουν στα Νοσοκομεια και αφου θεραπευθουν να αποσταλουν στις χωρες που ηρθαν. Επιπλεον δε η δικαιοσυνη χωρις προσκοματα και νομικους ακροβατισμους να ασκησει διωξη στους οργανωτες αυτης της παρανομιας.

  28. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/03/2011 21:02:15

    Για να μην ξεχνιόμαστε, τι έσουρε η Λώρη Κέζα στην Αλ Σάλεχ για τις "προτάσεις" της για το Κέντρο της Αθήνας:
    h..p://eglimatikotita.blogspot.com/2010/06/h_12.html
    Τρελό γέλιο με τις προτάσεις εκείνης της "Επιτροπής", που τις είχε φτιάξει η Άφρα.
    Η ΝΔ, εννοείται, δεν είχε κανένα σχόλιο να κάνει. Είναι σοβαρό κόμμα, δεν ασχολείται με τέτοια.

  29. τ.γ.θ avatar
    τ.γ.θ 05/03/2011 21:16:29

    Να δείτε πως για να αποφύγουν την ομαδική άδεια παραμονής θα τους δώσουν παραμονή έναν έναν και θα λύσουν το πρόβλημα. Αμ πως...

  30. Posidonas avatar
    Posidonas 05/03/2011 21:18:16

    Ειμαι σιγουρος απο τις φωτγραφιες,οχι μονο τους ταΐζουν, αλλα τους πηγαίνουν και γυναίκες. Ειναι κι αυτο μεσα στα ανθρώπινα δικαιώματα που έχουν οι καημένοι.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Posidonas 05/03/2011 22:00:32

      Και άνδρες θα πρόσθετα!

    • Dora avatar
      Dora @ Posidonas 05/03/2011 22:09:14

      Τους εξυπηρετουν οι ' προοδευτικες" ισως.

  31. BTS avatar
    BTS 05/03/2011 21:31:39

    Μπαράζ εμπρησμών σε αυτοκίνητα σημειώθηκε τη νύχτα στην Αττική. Στις 5 τα ξημερώματα άγνωστοι έβαλαν φωτιά σε πιλοτή πολυκατοικίας στη συμβολή των οδών Άγνωστου Στρατιώτη και Αριστείδου στην Καλλιθέα, με αποτέλεσμα να υποστούν ζημιές 4 ΙΧ αυτοκίνητα και μία μοτοσικλέτα.

    Δέκα λεπτά νωρίτερα, άγνωστοι έβαλαν φωτιά σε κάδο απορριμμάτων, η οποία επεκτάθηκε και προξένησε ζημιές σε ΙΧ αυτοκίνητο στην οδό Αριστοξένους 24 στο Παγκράτι.

    Επίσης από τις 12 τα μεσάνυχτα μέχρι τη μία εκδηλώθηκαν πυρκαγιές από εμπρησμούς σε τρία αυτοκίνητα στην οδό Δημ. Αιγινίτου 38 στο Θησείο, Αθαν. Μπόσδα 13 στις Αχαρνές και στην οδό Παπαφλέσσα 60 στη Γλυφάδα.

    Καθημερινή

    _______________________________________________________
    Απο ότι φαίνεται,
    κάποιοι ανυπόμονοι, ήδη ξεκίνησαν το "αντάρτικο πόλης"...

  32. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 05/03/2011 22:11:27

    1. Το σκάνδαλο ήταν ο χειρισμός στην Νομική και ο στρουθοκαμηλισμός με την μετακόμιση και την παροχή ασύλου σε νεοκλασικό για εκβιασμό του ελληνικού κράτους. Είχα γράψει τότε έντονα σχόλια για αυτήν την κατάσταση. 2. Μεγαλύτερο σκάνδαλο είναι η μεθόδευση από τους αριστεριστές διακινητές οργανωτές αυτού του εκβιασμού και της ασχημίας. Οι Καντάφηδες αυτοί έχουν προσλάβει τώρα Αφρικανούς για να κάνουν τις υπονομευτικές δράσεις τους. 3. Αν έχει γράψει αυτό το κείμενο η Σαλέχ αποτελεί τρίτο και πιο εξοργιστικό σκάνδαλο και εκβιάζει υπουργούς να παραβούν νόμους υπό την απειλή υποκίνησης ταραχών. Αλλά αυτό ήταν αναμενόμενο, αυτός ήταν ο απώτερος σκοπός τους. Είναι πρόκληση για την δημοκρατία και απειλούν το κοινωνικό σύνολο ότι θα τους στερήσουν βασικά έννομα αγαθά για να ικανοποιηθεί μία μειοψηφία παρανόμων και μία μειοψηφία αριστερών και αριστεριστών να ικανοποιήσει την νοσηρή ιδεολογική της διαστροφή. Η μεγαλομανία της δε είναι τέτοια που απειλεί ολόκληρη την Ευρώπη με ντόμινο ισλαμικών εξεγέρσεων!

    Έστω και τώρα η λύση είναι η άμεση εκκένωση του μεγάρου. Ένα κράτος και μία κοινωνία που σέβεται τον εαυτό της θα τηρούσε τον νόμο και ας τολμήσουν να κάνουν ό,τι νομίζουν. Ας καεί η Αθήνα αν χρειάζεται αυτό για να σβήσει αυτή η ύβρις, ὕβριν χρὴ σβεννύναι μᾶλλον ἢ πυρκαϊήν.

    Αλλά αν καεί η Αθήνα, αυτή την φορά πρέπει να σβήσουν και αυτοί οριστικά. Αν δεν γίνει από τα εντεταλμένα όργανα, τότε δυστυχώς θα πάμε σε σιγά-σιγά σε άλλες καταστάσεις αυτοδικίας, καταστάσεις απρόβλεπτες.

    Τέλος να θυμίσω στους αριστεριστές ψευδόμαγκες χλεμπονιάρηδες την περιποίηση που τους επιφύλαξαν πριν μερικά χρόνια στην Αμάρυνθο οι ντόπιοι, όταν πήγαν να τους πουλήσουν αντιρατσιστικό τσαμπουκά. Έκλαιγαν και εκλιπαρούσαν την αστυνομία να τους γλιτώσει.

  33. Tassos avatar
    Tassos 05/03/2011 22:12:50

    α) Ας της πει κάποιος της λεγάμενης ότι αν αρχίσει ο λαός να λυντσάρει Αραβες το μισό κρίμα δικό μας, το μισό δικό τους. Δεύτερα (ή τρίτα) Δεκεμβριανά, λυπόμαστε αλλά τσουκ. Δεν θα πάρουμε. Την έχουμε σακκουλευτεί τώρα.
    β) Να μην ξανααπειλήσει, γιατί το υπέδαφος Αθηνών-περιχώρων και λοιπής Ελλάδος θα αποκτήσει μεγάλη πληθυσμιακή πυκνότητα σε ομόφυλούς της.
    Αυτά.

  34. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/03/2011 22:13:40

    Στο μεταξύ, ρίξτε μια ματιά στη διπλανή στήλη με τις ειδήσεις του "ΕΤ". Σύμφωνα με δημοσκόπηση στη Γαλλία, η κόρη του Λε Πεν προηγείται όλων (!), ακόμα και του Σαρκοζί, για τις προεδρικές εκλογές. Αυτό λέει πολλά, και σε κάθε περίπτωση δείχνει πώς θα τρίβουν πάλι τα μάτια τους -όπως στις δημοτικές στον Άγιο Παντελεήμονα- πολλοί, προοδευτικάριοι και μη, όσο ο λαός βλέπει τη συντεταγμένη πολιτεία να ενδίδει στα εκβιαστικά τελεσίγραφα των λάθρο.

    • Dora avatar
      Dora @ Αυριανιστής 06/03/2011 00:22:26

      Εδω σε μας ο Geert Wilders παρ' ολη την φριχτη λασπη που του ριχνουν και τις δικες που του κανουν για δηθεν "εχθροπαθεια" ανεβαινει διαρκως....

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Dora 06/03/2011 00:27:30

        Η διαφορά είναι ότι Γαλλία και Ολλανδία έχουν βάψει τα χέρια τους με αίμα στην Αλγερία και στην Ινδονησία. Εμείς δεν έχουμε επιτεθεί ποτέ σε καμμία χώρα και δεν έχουμε εκμεταλλευτεί ποτέ κανένα λαό (αν και το ΚΚΕ θα σου πει ότι κάναμε ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Τουρκία το 1922, ενώ δεν αφήσαμε τους καημένους τους Γιουγκοσλάβους να κατεβούν ως τον Όλυμπο το 1945).

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ Στέργιος 06/03/2011 00:52:06

          Σωστός σε όλα...

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ Γιώργος Μεσσηνία 06/03/2011 15:19:28

            Kalimera Messinie!

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Makedonas Thessalonikios 06/03/2011 18:33:52

            Γεια σου Σαλονικιέ , για τα προηγούμενα
            ψωμί κ' αλάτι...
            Πάντως προς επίρρωσιν όσων λέει η Dora, δείτε όλοι αυτό:http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=211673

            Και μετά σκεφτείτε γιατί τα χώνει η Dora, που δε τη γνωρίζω αλλά έχει κάργα δίκιο.
            Παρατηρήστε τι λέει η κατερίνα Ακριβοπούλου, ειδικά για τις πολιτικές σκοπιμότητες που έλεγα, αλλά και για το μουσουλμανικό στοιχείο

          • Dora avatar
            Dora @ Γιώργος Μεσσηνία 06/03/2011 19:38:36

            Γιωργο,αδερφε,ευχαριστω για την συμπαρασταση(με ζεματισε ο Θεσσαλονικιος κι οχι αδικα,χουχουχου) και προπαντων ευχαριστω για το λινκ,θα το αφησω να το δει μια δικια μας εδω και πρωην "συντροφισσα".

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ Γιώργος Μεσσηνία 07/03/2011 02:52:43

            Apsogi i Akriwopoulou opos panta .
            Eustoxi,stoikotati,kathari,katatopistiki.
            Gia ena prama monaxa aporo.
            Pos tin afinoun na ta leei!
            Dioti sygekrimena i Akriwopoulou,de xaideuei kanenos autia,kai me idiaitera kaustiko logo,eksigei
            pos exoun ta pramata,poioi ftaine,kai ti prepei na kanoume.
            Mesa se 2-3 lepta exei kanei tin analysi tis,kai to kalo tis ypothesis einai oti opoiosdipote mporei na katanoisei ta legomena tis!
            Akriwis loipon i kyria Akriwopoulou.Euxomai na tin afisoun na kanei ti douleia tis,gia na akoume toulaxiston kai kapoion apo tin tileorasi pou exei kati ousiodes na mas pei.
            Messinie euxaristoume gia to link,itan idiaitera katatopistiko!

        • Dora avatar
          Dora @ Στέργιος 06/03/2011 17:40:45

          +1000

          • Dora avatar
            Dora @ Dora 06/03/2011 17:41:27

            Για τον Στεργιο!

  35. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/03/2011 22:26:23

    Για να δείτε πόση αυτοπεποίθηση νιώθουν οι λάθρο στην κοιτίδα ανομίας και ανεκτικότητας που έχουμε αφήσει να γίνει η Ελλάδα, αξίζει να διαβάσετε το παρακάτω:

    h**p://www.cosmo.gr/News/Hellas/312809.html

    "...ένας 30χρονος αλλοδαπός έδειξε τα γεννητικά του όργανα σε μια υπάλληλο σούπερ μάρκετ ενώ στο περιστατικό παρόντες ήταν και 100 πελάτες.

    Οι υπάλληλοι του καταστήματος κάλεσαν την αστυνομία, ο 30χρονος όμως αντιστάθηκε σθεναρά στους αστυνομικούς που προσέτρεξαν για να τον συλλάβουν."

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Αυριανιστής 06/03/2011 00:46:15

      Είναι εύκολο να κάνω τον μάγκα από το ίντερνετ, και δεν με τιμάει αυτό που θα πω, αλλά το εννοώ,..
      Αν ήμουν μόνος μου στο εν λόγω περιστατικό, θα τον αγνοούσα, αν όχι λχ ήμουν με την αδερφή μου ή τη κοπέλα μου, σου μιλάω ειλικρινά θα τον τσουβάλιαζα κανονικότατα να με θυμάται για πάντα, και ας έβγαιναν μετά οι προστάτες του να με καταγγείλουν.
      Είμαι πολύ ανεκτικός, πρέπει να υπάρχουν μετανάστες σε κάθε χώρα, ανθρώπινο δικαίωμα είναι αυτό, αλλά αυτή η ασυδοσία έχει πλέον καταντήσει αηδία.
      Τους τρέμουν οι πολιτικοί μας όλους αυτούς, λόγω του πολιτικά ορθού που τους έχει επιβληθεί.
      Και όποιος με πει ρατσιστή, του λέω πως αν αργότερα αποκτήσω δικά μου παιδιά και επιτρέψω αντίστοιχα καραγκιοζιλίκια, που μόνο κακομαθημένα και απολίτιστα-απαίδευτα αλητάκια κάνουν, θα θέλω εγώ ξύλο...
      Κακώς τους συμπεριφέρονται τόσο προνομιακά, δεν είναι εικόνα αυτή να φοβάται η εκάστοτε κυβέρνηση να εφαρμόσει τους νόμους, επειδή τα διάφορα ψευτο-ανθρωπιστικά κινήματα έχουν καθίσει στο σβέρκο της δημοκρατίας χωρίς καμιά νομιμοποίηση!
      Τέλος πάντων ...

  36. Αστος avatar
    Αστος 05/03/2011 22:40:23

    "θα υπάρξουν νεκροί και θα καεί η Αθήνα"
    Εγω θα μεινω λιγο σε αυτο.....
    Ποιοι υπονοει η εν λογω κυρια οτι θα την καψουν την Αθηνα ακριβως ?
    Οι Ελληνες πολιτες αλληλεγγυοι προς τους μεταναστες? Αν γινει κατι τετοιο θα ειναι μια παγκοσμια πρωτοτυπια για οποιονδηποτε λαο. Λαος που θα επιλεξει θελημενα να καψει την ιδια του την χωρα για χατηρι καποιου αλλου λαου εγω μια φορα δεν γνωριζω, το αν καταφερουμε να εχουμε εμεις παγκοσμια πρωτια εκει ειναι ενα θεμα που σηκωνει πολυ μπλαμπλα....

    Μηπως οι (δεκαδες?) χιλιαδες παρανομοι μεταναστες που βρισκονται αυτη την στιγμη θα αποτολμησουν να καψουν την Αθηνα αγανακτισμενοι που η κυβερνηση δεν ικανοποιει τα αιτηματα τους για μονιμη αδεια παραμονης και εργασιας?

    Και εγω θα της κανω της κυριας τον δικηγορο του διαβολου...τι ειναι αυτο ακριβως που θα εμποδισει,οχι τον αστυνομικο, οχι την οποιοδηποτε μορφη νομου η' εξουσιας αλλα τον απλο πολιτη να πεταξει και το τελευταιο φυλλο συκης, αυτο το "ε,τους καημενους κι αυτοι προσπαθουν απλως να βρουν μια καλυτερη ζωη....δεν φταινε." απο πανω του και να αρπαξει ενα οπλο και να αρχισει να αυτοδικει οταν δει τον οποιονδηποτε αλλοδαπο να καιει το μαγαζι του, το σπιτι του, το αυτοκινητο του επειδη η κυβερνηση (η οποιαδηποτε κυβερνηση) δεν ενεδωσε σε ενα -μπορει δικαιο σε εναν absolut κοσμο- αιτημα τους απο την στιγμη που φερεται στον καθε πολιτη αυτης της χωρας ως αλλοδαπο μεταναστη επι χρονια τωρα?

    Τι την κανει να πιστευει ακριβως οτι ο μεσος Ελληνας θα σταθει απαραιτητα αλληλεγγυος με αυτους τους ανθρωπους και δεν θα ειναι αυτο η σταγονα που θα ξεχειλησει το ποτηρι που λεγεται "μεταναστευση" (βλεπε ατοκα δανεια σε"ομοεθνεις" απο ανατολικο μπλοκ και οχι μονο , βλεπε εισαγωγη "μαθητων" που "κανουν την πρακτικη τους" μετα μισα χρηματα απο οποιονδηποτε Ελληνα σε ξενοδοχειακες επιχειρησεις αντικαθιστωντας το ηδη υπαρχον προσωπικο, βλεπε επιδοτησεις εργοστασιων για να πανε σε γειτονικες χωρες κλπ.κλπ) εχοντας ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα απ' οτι ελπιζει η κυρια?
    Οχι οτι δεν εχουν και οι κυβερνησεις των προηγουμενων ετων ευθυνη στο ζητημα. Εχουν και την μεγιστη !!!! Αλλα ως γνωστον {μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα} και τα χλωρα ειναι ανθρωποι οι οποιοι εψαχναν ενα καλυτερο μελλον αλλου απο εκει που γεννηθηκαν αλλα στην πορεια κατεληξαν εγκλωβισμενοι εδω σε μια χωρα που ειναι ηδη υπερφορτομενη....

    Αυτο της περασε καθολου απο την κουτρα της η' απλως ακολουθησε το σκεπτικο διαφορων "εγκριτων" δημοσιογραφων οτι
    {το ιντερνετ ειναι για να κανουν τα παιδια την πλακα τους και να γραφουν οτι θελουν} και ξεκινησε απλως να "κανει την πλακα της" και αυτη?

    Την εν λογω κυρια λιγο την ειχα ακουστα και ακομα λιγοτερο με απασχολουσε, ομως με αυτα που καθεται και γραφει την θεωρω τουλαχιστον ηλ_θια και επικυνδυνη (για να μην πω καποια αλλη λεξη).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αστος 05/03/2011 22:45:18

      Σωστά. Ας τολμήσουν, και τότε θα δούμε για πότε απαλλάσσεται όλη η Ελλάδα, χωρίς μάλιστα καμία κρατική παρέμβαση, από τους λάθρο. Η χαρά του... νεοφιλελευθερισμού θα γίνει. Η ελληνική κοινωνία θα... αυτορυθμιστεί.

      • Αστος avatar
        Αστος @ Αυριανιστής 05/03/2011 23:14:14

        Για να εξηγουμαι, δεν το ευχομαι αυτο που εγραψα.

        Η ιδεα και μονο ενος Ελληνα με μια σβαστικα στο πετο μου καθεται "λιγο" στραβα δεδομενου οτι στην Ελλαδα και στον Ελληνα δεν ταιριαζει η ταμπελιτσα του ρατσιστη και ξενοφοβικου , αλλα ειτε μας αρεσει ειτε οχι ειναι ενα σεναριο και αυτο (ισως το δευτερο χειροτερο που μπορεσα να σκεφτω μετα το "να πει η κυβερνηση ναι στα αιτηματα τους" ανοιγωντας ετσι τον δρομο για τον οποιονδηποτε να κανει οτι αιτηματα θελει υπο την απειλη οτι θα αυτοκτονησει) κατα την γνωμη μου ολα τα παραπανω.....

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αστος 05/03/2011 23:06:56

      Η κυρία αυτή, για την οποία η ΝΔ σφύριξε αδιάφορα (το ξαναγράφω) όταν έγινε ειδική έμμισθη σύμβουλος (και όχι μόνο...) του γνωστού άχρηστου τέως συνασπισμένου Βούγια (όλα τα καλά τα ροζ μπάζα στο ΠΑΣΟΚ), ζει από τον αντιρατσισμό.
      Μιας και δεν μπορούσε να ζήσει από το θέατρο η δις Άφρα, ελλείψει ταλέντου, αφού η ελληνική βιντεοταινία ανήκει πλέον στη δικαιοδοσία του Cinemania, και για να μην ξεπέσει στο οικτρό επίπεδο μιας Τζούλιας (όσο και αν στη δεύτερη ταινία της έδειξε ότι είναι και αυτή φαν του μούλτι κούλτι), εκμεταλλεύτηκε την καταγωγή της εκ πατρός (μουσουλμάνος Άραβας). Η δις Άφρα, σαν έξυπνη κοπελιά που είναι, είδε που υπάρχει το ψωμί. Στο μεταξύ, ήταν έτοιμα τα διάφορα μεταμοδέρνα, γκέι φρέντλjι και μούλτι κούλτι έντυπα του δρόμου και του πεζοδρομίου (Athens Voice, Lifo κλπ) και, τσουπ, έτοιμο το βήμα προβολής της ατάλαντης ηθοποιού. Συν το γεγονός ότι διαθέτει ιστολόγιο, με μόνιμο θαυμαστή έναν τιτανοτεράστιο αλβανό "δημοσιογράφο" εκ Τεπελενίου (νομίζω) ονόματι Ναγκό. Αγνώστων πτυχίων.
      Ευπώλητος αντιρατσισμός και προοδευτικάντζα, συν μία ωραία εμφάνιση, συν η ιδιότητα της ηθοποιού, συν κάποιες γνωριμιούλες, έτοιμο το σκηνικό που βγάζει χρήμα. Ενώ η έρημη η Κούρτοβικ, που να σταθεί μπροστά της που χρειάζεται πρώτα ένα γερό σουλούπωμα και κάποιες νέες (επιτέλους!) ενδυματολογικές προτάσεις. Την βλέπεις την Κούρτοβικ και λες "μιλάει το Εξάρχειο" ή "μιλάει το ταγάρι". Ενώ η δις Άφρα, είναι αλλιώς...
      Δεν μου βγάζετε από το μυαλό ότι το γεγονός ότι η δις Άφρα πήρε θέση επίσημης σχεδιάστριας της μεταναστευτικής πολιτικής η εν λόγω δίδα (όπως γράφανε παλιότερα) ήταν επιλογή ΓΑΠ.
      Βέβαια, αυτά είναι ασήμαντα πράγματα, που δεν αφορούν στο κόμμα της ΝΔ, το οποίο ασχολείται μόνο με ζητήματα ανωτέρου επιπέδου. Γι'αυτό και δεν κατήγγειλε ποτέ το σκάνδαλο "Άφρα Αλ Σάλεχ", αλλά το έκαναν μόνο τα γνωστά "υπερπατριωτικά" και "υπερεθνικιστικά" ιστολόγια. Τελικά, η απομάκρυνση του μούλτι-κούλτι Βούγια από το Υπουργείο Προστασίας του Λάθρου, προφανώς γιατί ο Παπουτσής δεν τον χώνευε και ήξερε πόσο άχρηστος είναι, επέφερε και την τραγική (hélas!) πτώση της ευνοουμένης του δίδος Άφρα (και όχι Άφρας, καθότι δεν κλίνεται).

  37. anonymous avatar
    anonymous 05/03/2011 22:47:04

    Η πρώτη παράγραφος σφάζει τους ΠΑΣΟΚους με το βαμβάκι. Γιατί το επιτρέψατε τους λέει. Από κει και κάτω βέβαια δεν υπάρχει κανένας ειρμός ούτε στη σκέψη ούτε στο λόγο.

  38. sakis avatar
    sakis 05/03/2011 22:58:15

    Απέλαση όλων των λαθρομεταναστών της Υπατίας αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδας αρκετά πλέον με αυτά τα ξεφτιλίκια που ακούστηκε παράνομοι λαθρομετανάστες να εκβιάζουν ολόκληρο κράτος και μάλιστα από χωρες του Μάγκρεμπ που δεν δικαιολογείται καμιά απολύτως αίτηση ασύλου.
    Σε ποιά άλλη χώρα του Δυτικού κόσμου θα μπορούσε να είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο περιστατικό και να μην τους είχαν στείλει πακέτο τόσο αυτούς όσο και του ακροαριστερούς,φασίστες ,''αλληλέγγυους'' στις χώρες τους;
    Μόνο στην Ελλαδάρα την χώρα του χαβαλέ και του μπάτε σκύλοι αλέστε φανταστείτε μια χρεοκωπημένη χώρα σαν την Ελλάδα που οι περισσότεροι Έλληνες θέλουν να φύγουν από την Ελλάδα για να κάνουν την τύχη τους στο εξωτερικό οι μοναδικοί που θέλουν να μείνουν στον ''ελληνικό παράδεισο'' είναι οι λαθρομετανάστες για ποιό λόγο άραγε σας αφήνω να μαντέψετε.

  39. Dora avatar
    Dora 05/03/2011 23:09:34

    Εξ αλλου και μονο η συγκριση της ζωης και του θανατου του Ιησου με την ζωη και τον θανατο του μουχαμετη ειναι αρκετη για να καταλαβει κανεις ποιος αναφερεται μεταφορες και ποιος κυριολεκτει καημενε....

  40. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 05/03/2011 23:09:35

    Εγώ βλέπω ότι μιλάμε για τα αυτονόητα...
    Αν "κάψουν" την Αθήνα, όπως διαδίδει αυτή η κυρία και οι υπόλοιποι, θα φανεί ακόμα περισσότερο η γύμνια τους.
    Ίσως τότε καταλάβει και ο πιο αφελής, πως δεν τίθεται θέμα αλληλεγγύης προς τους μετανάστες (αν και εδώ που τα λέμε, η βλακεία τείνει να ξεπεράσει την έννοια του απείρου πλέον), αλλά οι σκοπιμότητες για τις οποίες όλοι αναφερόμαστε, ανεξαρτήτως που πιστεύει ο καθένας, ή τι διατύπωση έχει.
    Και κάτι τελευταίο..
    Αν είναι πραγματικά ανθρώπινοι και όχι ταϊσμένα pets κάποιοι καλλιτέχνες, δέχομαι να πάμε στο κτίριο της Υπατίας, να διαμαρτυρηθούμε για την (πραγματική) ομηρία και εκμετάλλευση των μεταναστών.
    Αλλά τι λέω;;;
    Ανθρωπιστές είναι οι κύριοι και κυρίες, όχι κορόιδα...

  41. Στέργιος avatar
    Στέργιος 05/03/2011 23:50:09

    Με τον πρώτο θάνατο λαθρομετανάστη, όλα τα ταγάρια που τους παγίδευσαν σε αυτό το θανάσιμο παιχνίδι θα πρέπει να συλληφθούν για φόνο εκ προμελέτης.

    Για μένα το ιδανικό θα ήταν να υπήρχαν γιατροί εντεταλμένοι από το κράτος και όχι από τα ταγάρια δίπλα στους απεργούς πείνας. Με το που θα χάνει ένας απεργός πείνας τις αισθήσεις του, οι γιατροί θα αποκτούν αυτοδικαίως δικαίωμα να δράσουν αυτόνομα χωρίς τη συναίνεση τού απεργού.

    Χωρίς ούτε να γυρίσουν να κοιτάξουν τα ταγάρια, οι γιατροί απομακρύνουν τους απεργούς πείνας από το Υπατία, τους μεταφέρουν στο νοσοκομείο, τους βάζουν ορούς κλπ, και όταν καρδαμώσουν, καρφί νοσοκομείο-αεροδρόμιο και C-130 για Μαρόκο ή Ιράκ ή από οπουδήποτε ήρθαν. Απέλαση σε χρόνο μηδέν.

    Οποιαδήποτε αντίσταση από τα ταγάρια θα πρέπει να θεωρείται αντίσταση κατά τής αρχής και απόπειρα δολοφονίας.

    Αν γίνουν ταραχές, η μέθοδος τού ΒΙΣ με τις μάνικες είναι η ενδεδειγμένη. Νερό και των γονέων, έτσι ώστε όλα τα επαναστατόπουλα των ΒΠ να τρέξουν γρήγορα πίσω στη μαμά. Εξάλλου, το χρονικό παράθυρο για τη νέα "λαϊκή" εξέγερση είναι μικρό. Πλησιάζει το Πάσχα και οι "επαναστάτες" μας θα πρέπει να ετοιμαστούν για το ετήσιο ταξίδι για ψώνια στη Νέα Υόρκη (θα μπορούσαν να πάνε το καλοκαίρι, αλλά κάνει πολλή ζέστη).

    Θυμάστε που τα "Δεκεμβριανά" τού 2008 σταμάτησαν λίγο πριν τα Χριστούγεννα; Οι κρατήσεις στο Γκστάαντ περίμεναν! Έχετε ξαναδεί λαϊκή εξέγερση που κάνει διάλειμμα για διακοπές;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Στέργιος 06/03/2011 00:08:45

      Μη λέτε για μάνικες -εσύ και ο ΒΙΣ-, γιατί θα βγουν οι προοδευτικάριοι και θα αρχίσουν τις μελοπαρόλες για "εντατικοποίηση της καταστολής", για τις "<> της χούντας που αναβιώνουν" κ.λπ.

      Ειρήσθω εν παρόδω, τεράστιο λάθος της καραμαλνικής -του ΚΚ του πρεσβυτέρου- δεξιάς, ήταν που παρουσίαζε τα πυροσβεστικά οχήματα με τα "κανονάκια" (που μόλις είχε προμηθευεί το Πυροσβεστικό Σώμα) ως... "οχήματα κατασβέσεως δασών" (sic). Τόσο ενοχική συνείδηση τους είχαν ενσταλάξει οι προοδευτικάριοι που τότε αποτελούσαν πλειονότητα στη νεολαία, που δεν τολμούσαν καν να πουν τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 06/03/2011 00:10:08

        Στα δεύτερα εισαγωγικά της πρώτης παραγράφου, έγραφα "αύρες της χούντας που αναβιώνουν".

    • Dora avatar
      Dora @ Στέργιος 07/03/2011 01:20:56

      +1000!

  42. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 06/03/2011 00:08:53

    Αυτή η γυναίκα είναι επικίνδυνη. Λειτουργεί σαν πράκτορας. Εκβιάζει μία ολόκληρη κοινωνία. Αν καεί η Αθήνα θα δημιουργηθεί μιά τόσο μεγάλη απαίχθεια στους Ελληνες για τους λαθρομετανάστες που πρώτη αυτή και οι όμοιοί της θα χάσουν. Υπό αυτό το πρίσμα μια σύγκρουση ίσως είναι και καλοδεχούμενη

  43. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 06/03/2011 00:27:41

    Κάνε φίλο ξένο σκύλο, αλλά κράτει κι ένα ξύλο.

    • Tassos avatar
      Tassos @ DARK-BLUE 06/03/2011 14:40:09

      ΕΓΡΑΨΕΣ!!! Πρώτη φορά την ακούω την παροιμία. Από ποιά περιοχή είναι? :-)

      • Dora avatar
        Dora @ Tassos 06/03/2011 19:46:38

        Την ελεγε η γιαγια μου που ηταν απ 'την Πολη.

        " Αμα κανεις τουρκο φιλο,κρατα και κανενα ξυλο"

  44. highlander avatar
    highlander 06/03/2011 00:53:32

    Παιδιά μην αγχώνεστε ο Βούγι ας, η Νταλάρα, ο Τζεφρυ θα δώσουν την λύση. Τελικά είναι απίστευτοι αλλά και άκρως επικίνδυνοι, δεν μπορούν να χειρισθούν μια απέλαση 300 μεταναστών, κοινός νους, και 3ο τόσες μέρες ψάχνονται για να βρουν λύση. Άντε να λύσουν μετά την οικονομία, το Νταβούτογλου με τη Θράκη και το Καστελόριζο και την εγκληματικότητα. 'Ισως και ο6ος στόλος που βολτάρει μεταξύ Σούδας και Λιβυής, μπορεί να μας βγει σε καλό.

  45. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 06/03/2011 02:18:27

    "να επικρατησει η λογικη"
    "να μη γινουμε ο κυματοθραυστης της Ισλαμικης μανιας"

    ποσα αλλα τετοια σαχλα θα ακουσουμε.
    Μαθατε μια ζωη να κυβερνατε το Ελληνικο λαο με ψευτοδιληματα.
    Σιμητης: "τι θελατε να κανω, πολεμο?

    Μια ζωη τις ιδιες σαχλαμαρες.
    Αν δεν υπαρχει κυριαρχο Κρατος δεν υπαρχει τιποτε.
    Παρτε το χαμπαρι εσεις τα Πασοκακια.
    Δεν εχει απομεινη τιποτε αλλο να πουλησετε και αν νομιζετε οτι οι Ελληνες θα σας αφησουμε να ξεπουλησετε το τελευταιο που μας μενει, την εθνικη μας ταυτοτητα, σας πηρε και σας σηκωσε.

    Οχι ψευτοδιληματα. οχι αλλες υποχωρησεις.
    Ειμαστε φορολογουμενοι πολιτες και απαιτουμε!
    Εξω ολοι αυτοι τωρα!
    Δεν θα μας υποχρεωσετε να μεγαλωσουμε τα παιδια μας σε ενα Πακισταν!
    Καμια οπισθοχωρηση.
    Αν δεν μπορει να το καταλαβει η Κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ τοτε χρειζεται ΠΑΛΑΪΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στη λαθρομεταναστοχουντα και στο Μνημονιο!

  46. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 06/03/2011 03:46:27

    Δεν ειναι οικονομικη κριση αυτο που ζουμε Παγκοσμια.
    Ειναι μια μεταβαση με το ζορι της ανθρωπινης κοινωνιας σε κατι αλλο.
    Δεν ξερω αν καπου εκει στο Συμπαν καποιος αλλος πολιτισμος βιωσε αυτο που θα βιωσουμε εμεις αν δεν αντιδρασουμε. Μας ειχαν συνιθησει τοσες δεκαετιες σε μια κοινωνια αειφορου αναπτυξης. Κανεις δεν μας ειχε προειδοποιησει οτι μπορει να επελθει και μια καθίζηση του πολιτισμου.

    Διαβαστε εδω:

    http://wattsupwiththat.com/2011/03/04/the-empire-strikes-out/

    The Empire Strikes Out

    I guess having electricity when you need it is sooooo last century … UK families will have to get used to “only using power when it was available”. That constant electricity at home was dangerous anyhow, the unending hum of the wires can drive a man so insane that the only way to cure him is to make him head of the National Grid …

    The Empire Strikes Out


    I guess having electricity when you need it is sooooo last century … UK families will have to get used to “only using power when it was available”. That constant electricity at home was dangerous anyhow, the unending hum of the wires can drive a man so insane that the only way to cure him is to make him head of the National Grid …

    ERA OF CONSTANT ELECTRICITY IS ENDING...

    Πολλυ απλα θα ερθει καποια στιγμη που θα κλεινουν οι διακοπτες στο ηλεκτρικο δυκτιο μεχρι το αλλο πρωι...

    Θα ζουμε ευτιχησμενα με την οικογενεια των Μουσουλμανων απο απεναντι?
    θα τους δανειζωμαστε και κερακια οταν μας τελειωνουν?
    Και παλι καλα αν ειναι οικογενεια. Αν ειναι πεινασμενοι αρπαγες σαν και τους περισσοτερους που μας ερχωνται?

    ΕΚΕΙ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ!

  47. Κρης avatar
    Κρης 06/03/2011 08:06:16

    Η απάτη της εφημερίδας ¨Βημα''

    είχε διαδυκτιακή ψηφοφορία αν πρεπει ή όχι να δοθεί μόνιμη άδεια παραμονής
    στους της ''Υπατίας'' κατοίκους

    καί ενω εχθες το βραδυ το ποσοστο ήταν πανω απο 80 % Οχι , σήμερα
    το τελικό αποτελεσμα δείχνει 53+ % Ναι
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ( η άλλη το'χει, φωτος ανά 2ωρο και μετα θα δούνε .
    δυστυχως το http://www.archive.org/web/web.php
    δεν εχει το 2011 )

  48. Πελοπίδας avatar
    Πελοπίδας 06/03/2011 08:12:02

    Στη δεξιά μεριά της σελίδας http://www.tovima.gr/, υπάρχει ψηφοφορία για το να δοθεί μόνιμη άδεια παραμονής στους μετανάστες της “Υπατίας”. Ενώ χθες το απόγευμα τα ΝΑΙ ήταν 15% και τα ΟΧΙ πάνω από 80%, τώρα είναι 53,5% τα ΝΑΙ και 45% τα ΟΧΙ.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Πελοπίδας 06/03/2011 13:56:52

      Τα δίνουν όλα για όλα Πελοπίδα, μέσα από τηλεόραση, εφημερίδες, μη κυβερνητικές οργανώσεις, από όπου μπορείς να φανταστείς...
      Δημοψήφισμα δεν θα κάνουν όμως γιατί ...παραβιάζεται η ανάθεση της λαϊκής εντολής και η κοινοβουλευτική δημοκρατία, υποτίθεται...
      Το δούλεμα θα συνεχίζεται μέχρι να περάσει αυτό που επιθυμούν.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Πελοπίδας 06/03/2011 15:20:25

      Χα χα μου αρέσει που σταμάτησαν να φουσκώνουν το «ΝΑΙ» εκεί γύρω στο 55% για να είναι «αληθοφανές» (ήμαρτον)!

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ ΚΜ 06/03/2011 17:10:46

        Έλα τώρα, αφού ξέρεις και καταλαβαίνεις τι γίνεται.
        Αν πραγματικά ενδιαφέρονται για τη γνώμη του κόσμου, υπάρχουν πάμπολλα διαπιστωτικά μέσα, απλά αυτό ευνοεί τη σκοπιμότητα που -κακά τα ψέματα- θέλει να περάσει εμμέσως η κυβέρνηση.
        Και μην ακούω πλέον βαρύγδουπες φράσεις από υπουργούς, περί εφαρμογής του νόμου, γιατί υπόγεια -κατά πως φαίνεται- δεν έχουν την ίδια αντίληψη.
        Για μένα η άποψη της κυβέρνησης, εκφράζεται από τα μμε, και οι θεατρινισμοί του δημόσιου λόγου, στερούνται περιεχομένου.

        Δεν πειράζει, θεσμικά αντίβαρα υπάρχουν ίσως, ακόμα, επίκειται η απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ, σε σχέση με την απόδοση της ελληνικής ιθγένειας, αλλιώς "ζήτω που καήκαμε".

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ ΚΜ 07/03/2011 00:42:29

        τα ναι εφτασαν το 58% ενω τα οχι καθηλωθηκαν στο 41%....

  49. efrosini avatar
    efrosini 06/03/2011 10:56:27

    Mπορεί κάποιος να φαντατεί τι θα γίνει αν ολοι αυτοί οι μετανάστες πανε πλατεία Συνταγματος? Δεν έχει σημασία ποιος έχει δίκιο και ποιός άδικο σημασία έχουν 2.000.000 άνθρωποι στο κέντρο της Αθήνας να ζητούν... κάτι. Τότε ποιο μέρος θα πάρει η Αμερική? Ποιούς μπορεί εύκολα να εκμεταλευτεί και να βγάλει κέρδος? Από τους Έλληνες που έχουν ένα επίπεδο ζωής Ευρωπαίου ή από τους ματανάστες που έχουν μάθεί σε εξαθλιωμένες συνθήκες διαβίωσης?

  50. Γιώργος ξενιτεμένος avatar
    Γιώργος ξενιτεμένος 06/03/2011 11:43:29

    Πρώτα απ' όλα, το άρθρο της Αλ-Σαλεχ θα το βρείτε στο ιστολόγιό της: http://afroditealsalech.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
    Στείλτε κι εκεί τα σχόλιά σας, να δούμε αν θα τα δημοσιεύσει!
    Για το δικό μου, ακόμα περιμένω...

    Κυρία Αλ Σαλέχ,

    Με τα λόγια σας, ουσιαστικά εκβιάζετε την κυβέρνηση να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου (νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών). Αν γίνει κάτι τέτοιο σήμερα, αύριο θα έχουμε, όχι 300, αλλά 30.000 λαθρομετανάστες στο Σύνταγμα να κάνουν απεργία πείνας. Και τότε τί κάνουμε;
    (...) Αν υπήρχε κράτος, θα έκανε ΤΩΡΑ έλεγχο όλων των λαθρομεταναστών και απέλαση στις χώρες καταγωγής όσων δεν πληρούν τα κριτήρια παραμονής. Ποιος ρώτησε τον ελληνικό λαό αν θέλει να αποτελέσει σε μερικά χρόνια μια μειοψηφία σε έναν "πολυπολιτισμικό" αχταρμά, με γκέτο και εξαθλίωση; Και μάλιστα με το ζόρι, με απειλές και με νόμους για την ..."εχθροπάθεια";
    (...)
    Αλήθεια, να δούμε και μια άλλη πτυχή του θέματος: είναι τυχαία η συγκυρία; Απεργία πείνας, τώρα που η κρίση βαθαίνει από το αδιέξοδο στο οποίο μας έχει οδηγήσει το Μνημόνιο (Νο4; 5; 345;) αλλά και ενόψει αποφάσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο που ίσως δεν είναι ευνοϊκές για την χώρα μας;
    Να αναφέρω επίσης το διογκούμενο κύμα αντίδρασης της κοινωνίας που μοιάζει να βρίσκει τρόπους οργάνωσης μέσω κινημάτων (π.χ. "Δεν πληρώνω", "Σπίθα- Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών" που ίδρυσε ο Μίκης Θεοδωράκης)...
    Κάποιοι τρέμουν στην ιδέα πως ο λαός κάποτε ξυπνά και θέλει να "τ' αλλάξει όλα", να ανατρέψει την σημερινή φαυλοκρατία-κομματοκρατία. Όσο πιο γρήγορα προκληθεί "το χάος" (από παρακρατικούς, αναρχικούς ή άλλους "πρόθυμους"), τόσο το καλύτερο για την επιβίωση του Συστήματος Εξουσίας και όσων αυτό προστατεύει (κυρίως ξένα συμφέροντα).
    Καταλαβαίνω πως ένας νεκρός λαθρομετανάστης θα ήταν "μια κάποια λύσις" (κατά Καβάφη) για το Σύστημα... πολλοί τον περιμένουν... όμως όλοι εμείς, κυρία Αλ Σαλέχ, δε μασάμε κουτόχορτο.
    Βλέπουμε πως όλα αυτά είναι κατευθυνόμενα, από δεκανίκια του Συστήματος...
    Και σα να μην έφτανε αυτό, πολλοί "πρόθυμοι" όπως εσείς, ρίχνουν λάδι στη φωτιά με τα λόγια τους. Ίσως, εσείς προσωπικά, έχετε καλές προθέσεις -με τέτοιες έχει στρωθεί, ως γνωστόν, ο δρόμος προς την Κόλαση. Δυστυχώς όμως, τα λόγια σας (έστω εν αγνοία σας) ουσιαστικά ενθαρρύνουν μια κοινωνική "ανωμαλία", σε πολύ κρίσιμη συγκυρία για την χώρα μας.

    Λυπάμαι πολύ που, με τον τρόπο σας, αποθαρρύνετε τον κόσμο από το να δει το συνολικό παζλ αυτών που έρχονται, αλλά στρέφετε την προσοχή του σε ένα μόνο κομμάτι. Ιδιαίτερα τώρα, που η κοινωνία "μυρίζει μπαρούτι" για άλλους λόγους: για το αποτυχημένο Μνημόνιο και για τα ανδρείκελα που μας έσυραν ως εδώ.

    Γιώργος Σ

  51. Γιώργος ξενιτεμένος avatar
    Γιώργος ξενιτεμένος 06/03/2011 12:49:09

    Απίστευτο! Η κυρία Αλ Σαλέχ αφαίρεσε ΟΛΑ τα σχόλια από το ιστολόγιό της, μετά την γενική κατακραυγή που προκάλεσε η τελευταία της ανάρτηση!
    Δείτε τώρα: http://afroditealsalech.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

    Προτιμά τον μονόλογο από τον διάλογο! Αποκαλύφθηκε κι αυτή, τί παιχνίδια παίζει στην πλάτη των άτυχων αυτών ανθρώπων!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Γιώργος ξενιτεμένος 06/03/2011 15:21:39

      Προοδευτισμός = φαρισαϊσμός

  52. evro avatar
    evro 06/03/2011 15:24:49

    45 σχολια υπαρχουν στο aixmi gr που πιθανον δεν εχει δικαιοδοσια να τους διαταξει να τα διαγραψουν

  53. Κώστας avatar
    Κώστας 06/03/2011 15:43:21

    Οι γνωστοί ισχυροί διεθνείς κύκλοι ανθρώπων, είναι ακραίοι ρατσιστές, αλλά παρουσιάζονται στα μάτια των λαών με τη μάσκα των "προοδευτικών", των "φιλάνθρωπων" κ.λ.π.
    Αυτοί οι ισχυροί διεθνείς ακραίοι ρατσιστές, πιστεύουν ότι οι έγχρωμες (και περισσότερο οι σκουρόχρωμες) ανθρώπινες φυλές είναι άνθρωποι πολύ κατώτερων ικανοτήτων και ποιοτικών χαρακτηριστικών.
    Θέλουν οι διεθνείς ισχυροί να "μολύνουν" (να "νοθεύσουν") τη λευκή φυλή με σκουρόχρωμους ανθρώπους (που τους εκτιμούν, οι ισχυροί διεθνείς ρατσιστές, σαν ουσιαστικά κατώτερους ανθρώπους), ώστε με αυτό τον πονηρό τρόπο οι διεθνείς ισχυροί να κυβερνούν ανενόχλητα και αυταρχικά (αλλά και πολύ δημαγωγικά) όλους τους λαούς.

  54. Γιώργος ξενιτεμένος avatar
    Γιώργος ξενιτεμένος 06/03/2011 17:30:42

    Το ...ανέκδοτο έχει γαργαλιστική συνέχεια. Η Αφροδίτη Ελ Σάλεχ απάντησε στα σχόλια του aixmi.gr, ξεκινώντας ως εξής:

    "Ειλικρινά δεν εχω καταλάβει τι είναι αυτό που για αλλη μια φορά προκάλεσε τετοια οργή. Τι το διαφορετικό είπα εγώ από αυτό που λένε οι περισσότεροι; Ακόμα και ο κ Καρατζαφέρης εξέφρασε παρόμοια θέση με μια μικρή διαφορά. Εκείνος μίλησε για μουσουλμάνους εγώ για ανθρώπους. "

    Άμα επικαλείται τον Καρατζαφέρη... τώρα το πιάσαμε το υπονοούμενο! Κι αυτή το παιχνίδι της παίζει...

  55. λαμπαδιάρης avatar
    λαμπαδιάρης 06/03/2011 22:39:06

    Κανονικά θα έπρεπε να έχει καεί η Κρήτη, γιατί το Ελληνικό κράτος δεν φρόντισε να έχει ναυαγοσώστες στο λιμάνι της Σούδας. Εκτός πια και αν ήταν στην αρμοδιότητα των Αμερικανών. Δεν πιστεύω να τους φουντάρισε ο πλοίαρχος...Μήπως πρεέπει να γίνει πορεία διαμαρτυρίας γιατί δεν τους έδωσε καμμιά βάρκα; Ακούστηκε πως ήταν πλοίο του Αγούδημου. Λέτε να ετοιμάζει κανένα κόλπο;

  56. πάνος avatar
    πάνος 07/03/2011 00:56:46

    Η Αλ σαλέχ να αφήσει τους εκβιασμούς στην ελληνική κοινωνία΄και να κοιτάξει τα μούτρα της.

  57. Κώστας avatar
    Κώστας 07/03/2011 09:24:29

    Σχέδιο προβοκάτσιας οι Λαθρομετανάστες της Υπατίας:

    http://www.youtube.com/watch?v=PqanqsJCV20&feature=player_embedded

  58. Αργοναύτης avatar
    Αργοναύτης 08/03/2011 11:14:00

    Βρε μην δίνετε σημασία. Υπάρχου πληρωμένοι ρουφιάνοι στους έγχρωμους, που στην απειλή της απέλασης, η ΕΛΑΣ ξέρει τι της γίνεται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.