#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/12/2011 14:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αφού όλοι ομολογούν την αποτυχία του Μνημονίου γιατί δεν το καταργούν;

Το φάρμακο που  χορηγείται, μας σκοτώνει...



 του Κώστα Ροδινού

Υποτίθεται οτι, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, η οικονομία μας έπρεπε να ήταν ήδη σε φάση εξόδου από την ύφεση και να επανερχόμασταν στις αγορές.

Αντί αυτού, το 2011 αναμένεται να κλείσει με ύφεση 6%,  έλλειμμα 10% (αν δεν γίνουν τίποτα αλχημείες) και δημόσιο χρέος 165% του ΑΕΠ.

Η έξοδος μας στις αγορές μετατέθηκε για το 2021,  η ανάκαμψη για το 2013, μπορεί και το 2014 και βλέπουμε,  ενώ το δημόσιο χρέος αναμένεται να εκτοξευθεί στο 190% του ΑΕΠ!

 Η κατάσταση επιδεινώνεται

- Προς επίρρωσιν των ανωτέρω, το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Ινστιτούτο (IIF) σε έκθεσή του για τις παγκόσμιες οικονομικές προοπτικές, εκτιμά «περαιτέρω επιδείνωση των συνθηκών της Ελληνικής οικονομίας»

-Στην ίδια εκτίμηση προβαίνει και το ΔΝΤ, αφού σύμφωνα με όσα γράφει, ο συνήθως καλά ενημερωμένος, Μ. Ιγνατίου στο «Έθνος», «οι αξιωματούχοι του Ταμείου που ασχολούνται με την Ελλάδα φέρονται να πιστεύουν ότι οι καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν, όπως και τα λάθη και οι παλινωδίες της προηγούμενης κυβέρνησης, ουσιαστικά ακύρωσαν το μέρος της συμφωνίας των Βρυξελλών που αφορά το «κούρεμα», καθώς άλλαξαν οι συνθήκες, ενώ το χρέος αυξήθηκε.»

- Από κοντά και η Moody’s  στην  έκθεση της για το 2012 επισημαίνει:  "αν και η δημοσιονομική απειθαρχία αρχικά φαινόταν ότι είναι η βάση των προβλημάτων της Ελλάδας, η λιτότητα είναι αυτή που προκαλεί το μεγαλύτερο κακό, αυξάνοντας την ανεργία τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ισπανία. Και μάλιστα χωρίς αποτέλεσμα, καθώς, παρά τα μέτρα, οι πληρωμές τόκων και κεφαλαίου παραμένουν σε μη βιώσιμα επίπεδα".

 - Ενώ και η Fitch  διαπίστωνε στην Εκθεση της για το 2012 : «Ειδικότερα, η Ελλάδα θα χρειαστεί μέσα στο 2012 το ποσό των 76,6 δισ. ευρώ για να καλύψει τις ανάγκες της, ποσό που αντιστοιχεί στο 34,9% του ΑΕΠ της, όταν η Γαλλία με τις μεγαλύτερες δανειακές ανάγκες (359,3 δισ. ευρώ) θα περιοριστεί στο 17,4% του ΑΕΠ της και η Ιταλία με τα 356,6 δισ. ευρώ στο 22,3% του ΑΕΠ της».

 Το φάρμακο που μας χορηγείται, μας σκοτώνει!

Απόδειξη;

-Κατατοπιστικό είναι το άρθρο του Τάσου Μαντικίδη στο «ΒΗΜΑ» «Με απώλειες 30 δισ. ευρώ το 2011 και συνολικά 81 δισ. ευρώ κατά τη διετία του µνηµονίου οι ελληνικές µετοχές, οι οποίες «επέστρεψαν» στο 1992, εµφανίζουν για δεύτερο συνεχόµενο έτος τη χειρότερη απόδοση στον κόσµο (-55%).  Το 2011 κλείνει µε την κεφαλαιοποίηση του χρηµατιστηρίου της Αθήνας να υποχωρεί στα 26 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 13% του ΑΕΠ!»

-Και άλλη απόδειξη: «Τα έσοδα από τους φόρους στα εισοδήματα των φυσικών προσώπων, την περιουσία και την κατανάλωση πετρελαίου, σύμφωνα με τις προβλέψεις κρατικού προϋπολογισμού, όπως σημειώνει ο "Τύπος της Κυριακής", θα αυξηθούν το επόμενο έτος κατά ποσοστό 74,5% ή κατά 7,34 δισεκατομμύρια ευρώ.»

-Ακόμα μια απόδειξη; Από τη σημερινή «Ναυτεμπορική»:  «Συναίνεση με την τρόικα ζητεί η Ελλάδα ώστε τα νέα μέτρα ύψους 25 δισ. ευρώ για την περίοδο 2012 -2015 που επεξεργάζεται ήδη το υπουργείο Οικονομικών να αποτελούν υποχρέωση της κυβέρνησης που θα προκύψει από τις επόμενες βουλευτικές εκλογές και όχι της προσωρινής κυβέρνησης συνεργασίας....Ένα ακόμη μεγάλο ζητούμενο είναι η σταδιακή ανάκαμψη της οικονομίας. Η πρόβλεψη για θετικό ρυθμό ανάπτυξης από το 2013 δεν είναι ούτε δεδομένη ούτε και εύκολο να επιτευχθεί, αν μάλιστα ενταθεί και η ύφεση στην Ευρωζώνη.»

 Η εκδίκηση του Λαφέρ!

Άλλες αποδείξεις;

-Αντιγράφω πάλι από το ΒΗΜΑ, άρθρο του Αχιλλέα Χεκίμογλου με  τίτλο «Η αύξηση του εισιτηρίου «βύθισε» τα έσοδα! Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ οδεύουν προς οικονομική κατάρρευση», όπου επισημαίνει «Είναι χαρακτηριστικό ότι παρόλο που το εισιτήριο αυξήθηκε στα μέσα σταθερής τροχιάς κατά 40%, τα έσοδα από κόμιστρα αυξήθηκαν μόλις κατά 5%, δηλαδή από τα 98 εκατ. ευρώ ανέβηκαν στα 103 εκατ. ευρώ, επίδοση που προδίδει πλήρη λειτουργική ανεπάρκεια και παταγώδη αποτυχία του μέτρου.»

- Δείτε την πορεία των εσόδων στο 11μηνο του 2011:

- Φόρος φυσικών προσώπων.  Έσοδα  7,44 δις. ευρώ , από 8,374 δις. ευρώ το 2010! Παρά τη μείωση του αφορολογήτου και παρά την επιβολή της εισφοράς αλληλεγγύης!

- Ειδικός  Φόρος Κατανάλωσης Καυσίμων: Τα έσοδα  μειώθηκαν στα 4,23 δις,  από 5,084 δις το 2010!

-ΦΠΑ:  Τα έσοδα μειώθηκαν  από τα 16,088 δις. ευρώ στα 15,7 δις, παρά την αύξηση του ΦΠΑ κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες και η μετάταξη προϊόντων από τον συντελεστή του 9%  στο 23%

Υπάρχουν πολλά ακόμα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την παταγώδη αποτυχία της μνημονιακής πολιτικής.

Τούτων δοθέντων, ποιός μπορεί να μας διαβεβαιώσει ότι υπάρχει ...φώς στην άκρη του τούνελ;

Προφανώς ουδείς!

Οπότε, είναι λογικό το ερώτημα: Αφού η πολιτική αυτή οδηγεί (και μαθηματικά πλέον) στην καταστροφή, γιατί επιμένουμε στην εφαρμογή της.

Για πόσο καιρό ακόμα θα ακούμε τους μαθητευόμενους μάγους του ΔΝΤ, της ΕΚΤ, της ΕΕ και τους εγχώριους συνεργάτες τους, ενώ η χώρα βυθίζεται;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. factorx avatar
    factorx 27/12/2011 14:41:35

    IIF: ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

    Την εκτίμηση ότι το αρνητικό εξωτερικό περιβάλλον είναι πιθανό να οδηγήσει σε περαιτέρω επιδείνωση τις ήδη αδύναμες προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, επιδεινώνοντας τα σοβαρά δημοσιονομικά προβλήματα και αυξάνοντας τις ήδη μεγάλες ανάγκες εξωτερικής χρηματοδότησης διατυπώνει το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Ινστιτούτο (IIF) σε έκθεσή του για τις παγκόσμιες οικονομικές προοπτικές. Στην έκθεση αναφέρεται πως η επιδείνωση της παγκόσμιας ανάπτυξης και οι δυσμενείς προοπτικές ρευστότητας είναι πιθανόν να έχουν σημαντική μακροπρόθεσμη επίδραση στην ελληνική οικονομία. Το IIF βλέπει την παγκόσμια ανάπτυξη το 2012 στο 2,8%, από 3,2% το 2011. Το Ινστιτούτο σημειώνει πως η Ελλάδα έχει χάσει την επαφή με τις αγορές εδώ και πολύ καιρό και ως εκ τούτου η επιδείνωση των συνθηκών στην αγορά ομολόγων είχαν περιορισμένο άμεσο αντίκτυπο στην χώρα. Ωστόσο, το IIF αναφέρει πως οι εγχώριες τράπεζες εξακολουθούν να βασίζονται στη χρηματοδότηση της ΕΚΤ και πως η χαμηλή πιστοληπτική ικανότητα της χώρας περιόρισε τη θετική επίδραση της πρόσφατης απόφασης της ΕΚΤ να χαλαρώσει τις απαιτήσεις για τα ομολόγα που δέχεται ως εγγύηση για την χορήγηση ρευστότητας. Για την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους τονίζεται πως το πρόγραμμα ανταλλαγής του ελληνικού χρέους (PSI) που κατέχουν ιδιώτες πρέπει να ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου 2012, καθώς τον Μάρτιο ακολουθούν μεγάλες αποπληρωμές ομολόγων. Για την Ευρωζώνη το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Ινστιτούτο θεωρεί πως το 2012 θα είναι ή έτος σύγκλησης ή έτος διάσπασης. «Όλα θα κριθούν στο πρώτο εξάμηνο του 2012, διάστημα που η ζώνη του ευρώ επιδιώκει να αποκαταστήσει την οικονομική και δημοσιονομική της σταθερότητα», τονίζεται στην έκθεση.

  2. factorx avatar
    factorx 27/12/2011 14:42:03

    ΕΣΕΕ: ΠΤΩΣΗ 30% ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
    Οι σαρωτικές αλλαγές στο ελληνικό εμπόριο κατά τη διάρκεια του έτους αποτυπώθηκαν στην χριστουγεννιάτικη αγορά, καθώς οι πωλήσεις καταστημάτων λιανικής κατέγραψαν πτώση 30%, σύμφωνα με την ΕΣΕΕ.
    Χαρακτηριστικό του κλίματος της αγοράς αποτελεί το γεγονός ότι δύο στους πέντε καταναλωτές επέλεξαν φέτος τα «μικροδωράκια» έναντι 1/5 που προτίμησαν είδη ένδυσης-υπόδησης και 2/5 που αγόρασαν παιδικά δώρα.
    Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η ένδυση/υπόδηση ξεπέρασε σε μείωση το 40%, τα καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών το 30%, τα καταστήματα καλλυντικών, βιβλίων και δώρων το 20%, ενώ ακόμα και στα καταστήματα τροφίμων και ποτών παρουσιάζεται μείωση κατά 15% σε σχέση με πέρσι. Εξαίρεση αποτέλεσε ο κλάδος των παιδικών και των παιχνιδιών.

  3. Dal avatar
    Dal 27/12/2011 14:56:31

    Κύριε Ροδινέ συγχαρητήρια για το άρθρο σας. Στη οικονομία οι αριθμοί είναι καθοριστικοί και αποκαλύπτουν την πραγματικότητα. Με το κείμενό σας το αποδεικνύεται μέσα σε λίγες γραμμές. Άλλωστε τα πολλά λόγια είναι φτώχεια για τέτοια ζητήματα.

    Εάν θέλετε μια απάντηση. Δεν αλλάζουν πολιτική γιατί αυτός είναι ο στόχος τους. Πως θα πραγματοποιηθεί η εσωτερική υποτίμηση της τάξεως του 35% ,εάν δεν επέλθει και ανάλογη σωρευτική ύφεση?
    Στόχος φυσικά ανομολόγητος.

    Χρόνια πολλά σε όλους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Dal 27/12/2011 16:31:06

      Καλημέρα,
      τα νούμερα δεν λένε πάντα όλη την αλήθεια, αλλά σίγουρα μπορούν να αποκαλύψουν τις τάσεις.
      Και αυτό που προκύπτει είναι οτι η ύφεση βαθαίνει και η βαριά φορολογία μείωσε τα έσοδα αντί να τα αυξήσει.
      Το τελευταίο το ξέρει και ένας πρωτοετής φοιτητής οικονομικών.
      Απλώς, επειδή λόγω ευρώ δεν μπορούσε να υποτιμηθεί το νόμισμά μας, επέλεξαν αυτή τη βίαιη εσωτερική υποτίμηση.
      Το είχε προαναγγείλει ο DSK από το 2009, αλλά ποιός άκουγε...

  4. Κρης avatar
    Κρης 27/12/2011 15:02:31

    στις μεσημεριανες ειδησεις της ΕΡΤ3 εδειξαν ενα πινακα με πτώση ,
    -75% στα εσοδα απο τα τελη κυκλοφοριας μεταξυ 11αμήνου 2011 και 2010 και
    -69% στα εσοδα απο τις ταξινομησεις

  5. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 27/12/2011 15:03:11

    Δεν είναι καθόλου μαθητεύομενοι μάγοι έχουν ένα σκοπό και τον υπηρετούν μέχρι το τέλος .Το πρόγραμμα τους προβλέπει χρεοκωπία έξοδο από το εύρω και ληστεία της δημοσίας περιουσίας γι΄αυτό μην απορείται για τίποτε. Ενας άλλος λόγος είναι η Έλλάδα να λειτουργήσει ως μπαμπούλας για όλους τους άλλους απείθαρχους.Μας έχουν ξεγραμμένους σήμερα Αγγλική εφημερίδα γράφει οτι το CITI του Λονδίνου σχεδιάζει τρόπο να αντιμετωπίσει την κατάρευση της Ευρωζώνης.

  6. gio23 avatar
    gio23 27/12/2011 15:08:22

    Οι ευθύνες του κ Σαμαρά είναι τεράστιες γιατί με τη συναίνεση του νομιμοποίησε τις αλήτικες κυβερνήσεις Σημίτη-Παπανδρέου (κοινό εκτελεστικό όργανο και στις 2 κυβερνήσεις ο Παπαδήμιος).Τι λέτε θα κάνει ο λαός αφου σκεφτεται την δεινή θέση που τον έφτασαν?Θα χαριστεί σε κάποιον (Σαμαρά) νομίζετε?Η ώρα της κρίσης είναι πιο κοντά απ' όσο ορισμένοι νομίζουν.

  7. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 27/12/2011 15:17:29

    Χρόνια πολλά σε όλους.

    Νομίζω ότι πλέον κάνουμε τις συζητήσεις για να τις κάνουμε. Δεν αλλάζει κάτι δίότι ο στόχος τους είναι απλά η εξαθλίωση του κόσμου. Αυτό γίνεται σταδιακά, δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, θα προκαλούσε αντιδράσεις που δε θα μπορούσαν να ελέγξουν. Μας ρίχνουν σταδιακά τα μέτρα...χωνεύουμε το ένα, το αποδεχόμαστε και μετά έρχεται το επόμενο. Σκοπός τους είναι η μετατροπή μας σε μιά κοινωνία ακτημώνων εργατών. Ουσιαστικά με τη συνεχώς αυξανόμενη φορολόγηση μας υποχρεώνουν να βγάλουμε τις αποταμιεύσεις, νόμιμες ή όχι είναι αδιάφορο. Μόλις τελειώσει το ρευστό αρχίζει η εκποίηση, σε πρώτη φάση κινητών περιουσιακών στοιχείων. Μόλις τελειώσουν κι αυτά πάνε στην ακίνητη περιουσία. Οσοι έχουν δάνεια θα είναι οι πρώτοι, όχι αμέσως φυσικά, οι τράπεζες σε πρώτο χρόνο θα σου δώσουν λίγο αέρα λέγοντας σου πλήρωνε ότι μπορείς. Μόλις αντιληφθούν ότι κι αυτή η ικανότητά σου δεν υπάρχει πλέον, θα κάνουν την κατάσχεση περίλυποι, λέγοντας ότι εμείς- οι τράπεζες- προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε, αλλά είμαστε υπόλογοι απένταντι στους μετόχους και καταθέτες μας. Οσοι δε χρωστούν θα αντέξουν λίγο παραπάνω.

    Το πιό πιθανό είναι ότι αυτά θα διαρκέσουν αρκετά, όταν θα βλέπουν ότι ο κόσμος εξεγείρεται, θα ανοίγουν προσωρινά μία βαλβίδα ασφαλείας και μετά θα προχωρούν σε ακόμη πιό σκληρά μέτρα.

    Χρόνια ολόκληρα το προετοίμαζαν, απλά είμασταν στραβοί και δεν είδαμε τα σημάδια, απλά διότι συνέβαιναν σε άλλους. Τώρα ο εχθρός είναι εντός των πυλών και δυστυχώς δε μπορούμε να κάνουμε και τίποτε, αργήσαμε να ξυπνήσουμε και κάποιοι ακόμη και τώρα δεν ανοίγουν τα μάτια τους.

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ σιδεράκιας 27/12/2011 15:45:31

      Πολύ σωστός

  8. Δήμος avatar
    Δήμος 27/12/2011 15:17:53

    Σωστός. Τα στοιχεία του '10 είναι κι αυτά για εντεκάμηνο;

    • Κρης avatar
      Κρης @ Δήμος 27/12/2011 15:22:33

      Ναι , αυτο ανεφερε και ο σχολιαστης

  9. TARAMAS avatar
    TARAMAS 27/12/2011 15:17:58

    Και πως θα αρθεί η λιτότητα; Ποιος θα πείσει τους Ευρωπαίους να χρηματοδοτήσουν με επιπλέον δεκάδες δις την Ελληνική οικονομία για το σκοπό αυτό; Ποιος άλλος είναι διατεθειμένος να βάλει τόσο βαθιά το χέρι στην τσέπη για την Ελλάδα; Μην ακούσω πάλι ευτράπελα για Ρωσία και Κίνα... Μόνη εναλλακτική η έξοδος από ευρώ και η εκτύπωση μαζικά εθνικού νομίσματος πληθωριστικού και τελικά άχρηστου. Και αυτό θα λύσει τα εγγενή προβλήματα της οικονομίας; Όσο η Ελλάδα επιμένει στον απολιθωμένο κρατισμό και αρνείται τις μεταρρυθμίσεις, είτε με ευρώ είτε με δραχμές το μέλλον θα είναι μαύρο.

    • alexis avatar
      alexis @ TARAMAS 27/12/2011 15:29:47

      εσύ σωστά τα λες αλλά τα βόδια δεν χαμπαριάζουν από αυτά.

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ alexis 27/12/2011 15:31:39

        Και ποιά είπαμε οτι είναι τα βόδια;
        Τα "γομάρια" για τα οποία μιλούσε ο Υφυπουργός Ροντούλης, πριν μπεί στην κυβέρνηση;

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ TARAMAS 27/12/2011 15:33:09

      Tαραμά,
      με την τελευταία σου πρόταση δύσκολα θα διαφωνούσε κάποιος.
      Αν δε γίνεις συγκεκριμένος θα βοηθούσε περισσότερο..

    • pink floyd avatar
      pink floyd @ TARAMAS 27/12/2011 15:36:53

      Ενω δυο χρονια με το μνημονιο εχει αρθει η λιτοτητα και τα δις των Ευρωπαιων εχουν πλημυρισει τη χωρα με αναπτυξιακα εργα μεγιστης παραγωγικης δυνατοτητας. Σε τελικη αναλυση απο τον 90 με τον Μητσοτακη μεχρι τωρα ολοι προωθουσαν μεταρρυθμισεις και μειωση του κρατους και το αποτελεσμα ειναι η χρεοκοπια της χωρας. Τι επιτελους θελουν ολοι οι νεοφιλελευθεροι γραικυλοι. Να εκτελεσουν τους μισους δημοσιους υπαλληλους? ή μηπως ολους?Ας εχουν τον αντρισμο και την παλλικαρια τι σημαινει για αυτους η λεξη μεταρρυθμιση, συγκεκριμενα ακι οχι αλλα λογια να αγαπιομαστε. Νισαφι ευρωλιγουρια τσανακογλειφτες ξενοδουλοι

    • Nikos Draxma avatar
      Nikos Draxma @ TARAMAS 27/12/2011 15:55:14

      Και ποιες ειναι αυτες οι μεταρρυθμισεις ακριβως?
      Για το 2012 πρεπει να πληρωθουν 74 δις ευρω σε δανεια και ομολογα απο που θα βρεθουν αυτα ?
      Στα ευκολα λογια ειμαστε ολοι οι πρωταθλητες

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Nikos Draxma 27/12/2011 22:08:58

        Α.Δ. και Draxma, δεν κομίζω γλαύκα στην Αθήνα ούτε τα λέω για πρώτη φορά. Και η ΝΔ περίπου αυτά λέει. Ιδιωτικοποιήσεις υπό την προϋπόθεση της διασφάλισης της λειτουργίας του ανταγωνισμού, χτύπημα των καρτέλ, κατάργηση δημόσιων φορέων, εκσυγχρονισμός και αξιολόγηση στο δημόσιο, απλοποίηση της νομοθεσίας και των διαδικασιών ιδίως σε ότι αφορά την επιχειρηματικότητα και τις επενδύσεις, απλοποίηση της φορολογίας (αν και δεν νομίζω ότι σε πρώτη φάση είναι εφικτή η ελάφρυνση), απελευθέρωση των επαγγελμάτων, γενικότερα αντιμετώπιση των όλων των θεμάτων με κριτήριο την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου και όχι των εμπλεκομένων επαγγελματικών τάξεων όπως γινόταν μέχρι τώρα. Η ΔΕΗ δεν υπάρχει για τους εργαζομένους της αλλά για τους καταναλωτές της. Οι δημόσιες υπηρεσίες δεν υπάρχουν για να διαιωνίζουν την όποια εξουσία ασκούν στον Πολίτη αλλά για να του ευκολύνουν τη ζωή. Οι διαδικασίες για τις αγοραπωλησίες ακινήτων δεν είναι για τους δικηγόρους και τους συμβολαιογράφους, αλλά για τους συναλλασσομένους. Το φάρμακο δεν είναι για τους φαρμακοποιούς αλλά για τον κόσμο. Και ούτω καθεξής. Νοικοκύρεμα όλων των τομέων που έχουν σχέση με τα δημοσιονομικά, κοινή λογική στα πάντα. Θέλει π.χ. πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς ότι με Ασφαλιστικά Ταμεία με αναλογίες ενεργών ασφαλισμένων προς συνταξιούχους να πλησιάζουν το 2:1 ή και το 1:1 προκαλούμε τη τύχη μας; Δεν γέρασε ξαφνικά ο πληθυσμός, απλά όσοι διαχειρίστηκαν τα κοινά το έκαναν με τη λογική του "σκόρπα λεφτά, δικά μας είναι;" Τα παραπάνω είναι λίγα από αυτά, αυτονόητα σε όλες τις χώρες του κόσμου εκτός από την Ελλάδα και τη Β. Κορέα. Και θα πρέπει να γίνουν είτε με ευρώ είτε με δραχμή είτε με δολάριο.
        Και έμφαση στην Παιδεία, ώστε η αγραμματοσύνη να μη μας τυφλώνει.

        • Αδέξιος Δεξιός avatar
          Αδέξιος Δεξιός @ TARAMAS 27/12/2011 22:24:44

          Tαραμά,
          αυτές είναι αλήθειες μπροστά στις οποίες κλείνουμε μάτια, αυτιά και στόματα...

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ TARAMAS 27/12/2011 22:30:01

          Πολύ σωστά!

        • jctergal avatar
          jctergal @ TARAMAS 28/12/2011 23:01:44

          Ταραμάς.

          Μισθοί Δ.Υ. % του ΑΕΠ. Ελλάδα 10%, Νορβηγία 20%. Ολλανδία 15%.

          ΑΕΠ κατά κεφαλή

          Ελλάδα: $27.000
          Γερμανία: $41.000
          Ολλανδία: $50.000
          Νορβηγία: $85.000

          Επίσης, οι ΗΠΑ (κ το Ην.Βασ.) που έχουν ιδιωτικοποιήσει τα πάντα (π.χ. ανώτατη εκπαίδευση, υγεία, φυλακές) έχουν τεράστιο κρατικό χρέος.

          Άρα δεν είναι όλα τόσο απλά.

    • φωνη avatar
      φωνη @ TARAMAS 27/12/2011 16:12:57

      Πάντως η μείωση της φορολογίας δεν απαιτεί επιπλέον χρηματοδότηση. Υπάρχει ένα κομμάτι του κειμένου που λέει η εκδίκηση του Λαφερ..... Πιάσανε το pick στα έσοδα από τους φόρους, δεν έχει θετικό αποτέλεσμα η αύξηση των φόρων. Αλλά ανεβάζουν συνέχεια τους φόρους και διαλύουν τα πάντα. Αν μειώσουν τους φόρους, φτιάξουν ένα απλό και σταθερό σύστημα και ταυτόχρονα ελέγχουν τη φοροδιαφυγή θα αναπνεύσει η οικονομία και δε θα έχουν πρόβλημα με τα έσοδα.

      Μέτρα ενίσχυσης της οικονομίας χαμηλού ή μηδενικού δημοσιονομικού κόστους.
      Ομιλία Σαμαρά στο ελληνοαμερικάνικο επιμελητήριο:

      ".... εκείνο που οφείλει να κάνει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις δημοσιονομικής κρίσης είναι να πάρει ταυτόχρονα μέτρα ενίσχυσης της οικονομικής δραστηριότητας.
      Κάποιοι ισχυρίζονται ότι αυτό δεν είναι δυνατό. Υποστηρίζουν ότι κάθε μέτρο ενίσχυσης της οικονομικής δραστηριότητας έχει δημοσιονομικό κόστος. «Αυξάνει το έλλειμμα» μας λένε…
      Αλλά έχουν άδικο. Γιατί σε μια οικονομία μη ανταγωνιστική, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να γίνουν χωρίς κόστος, ή με ελάχιστο δημοσιονομικό κόστος και τα οποία θα μπορούσαν να ενισχύσουν άμεσα την οικονομική δραστηριότητα. Ιδιαίτερα αν εφαρμόζονταν από την αρχή…
      Δεκάδες τέτοια μέτρα υποδείξαμε από την πρώτη στιγμή. Πριν καν ακόμα υπογράψει η χώρα το πρώτο Μνημόνιο. Πριν καν ακόμα βαθύνει η ύφεση...
      Μέτρα όπως συμβάσεις παραχώρησης δημοσίων υποδομών, λιμανιών και περιφερειακών αεροδρομίων, που θα μπορούσαν να φέρουν άμεσα ξένες επενδύσεις, να δημιουργήσουν άμεσα θέσεις εργασίας και εισόδημα στις τοπικές οικονομίες.
      Όπως η μεγάλοι οδικοί άξονες, οι αυτοκινητόδρομοι. Από τον Δεκέμβριο του 2009 - προ Μνημονίου – ζητήσαμε από την τότε Κυβέρνηση Παπανδρέου να τους προωθήσει άμεσα. Πέρασαν δύο χρόνια απραξίας. Και σήμερα τους εξήγγειλε η κυβέρνηση Παπαδήμου. Μακάρι αυτή τη φορά να προχωρήσουν…
      Ή άμεση απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων. 15 με 17 δισεκατομμύρια από το ΕΣΠΑ περιμένουν να επενδυθούν στην Ελλάδα. Κι ακόμα περιμένουν. Κι αυτά μπορούν να χρηματοδοτήσουν και τους μεγάλους οδικούς άξονες που μόλις ανέφερα και πολλά ακόμα έργα υποδομής. Πραγματικής υποδομής...."

      Για τη μείωση της σπατάλης του κράτους.
      Απόσπασμα της ομιλίας Σαμαρά στο ελληνοαμερικάνικο επιμελητήριο:

      ".....Πρώτον, να πάρει μέτρα περικοπής της σπατάλης! Αλλά στοχευμένα μέτρα, εκεί που υπάρχει πράγματι, σπατάλη. Όχι οριζόντιες περικοπές.....σπατάλες είναι χρήματα που δαπανώνται χωρίς να αποδίδουν και χωρίς να επιστρέφουν στο σύνολο τους στην οικονομική δραστηριότητα. Αυτά μπορούν να περικοπούν σχετικά εύκολα με μικρές αρνητικές επιπτώσεις και με καθαρό όφελος στο δημόσιο ταμείο.
      Σπατάλη είναι η μεγάλη κυβέρνηση που κοστίζει όλο και περισσότερα και προσφέρει όλο και λιγότερα. Και απ’ αυτήν αρχίζεις τις περικοπές. Για να πειστούν όλοι ότι εννοείς αυτά που λες. Και για να πειστεί και η κοινωνία ότι σέβεσαι το υστέρημα της που σου δίνει.
      -- Είναι σπατάλη να προσλαμβάνονται δεκάδες χιλιάδες «ημέτεροι» στο δημόσιο, όταν ομολογείται πλέον ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι υπεράριθμοι και πρέπει να μειωθούν.
      -- Είναι σπατάλη να δημιουργούνται – τέτοιες ώρες, μετά το 2010 - δεκάδες νέοι δημόσιοι οργανισμοί, όταν ομολογείται απ’ όλους πλέον, ότι υπάρχουν ήδη εκατοντάδες άχρηστοι δημόσιοι οργανισμοί κι ότι η γραφειοκρατία έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και πρέπει να μειωθεί. Κι αντί να τη μειώνουν τη διογκώνουν.
      -- Είναι σπατάλη να διατηρούνται δημόσιες επιχειρήσεις με τεράστιες ελλείμματα και χαμηλότατη απόδοση στην κοινωνία. Κι όμως δεν γίνεται προσπάθεια να εξαλειφθούν τα ελλείμματά τους. Αντίθετα κόβονται οριζόντια οι χαμηλοί μισθοί και οι συντάξεις από παντού.
      Είναι ακόμα σπατάλη αυτό που γίνεται στα φάρμακα και στις προμήθειες."

  10. pink floyd avatar
    pink floyd 27/12/2011 15:26:29

    Αφού όλοι ομολογούν την αποτυχία του Μνημονίου γιατί δεν το καταργούν;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Διοτι τοτε θα πρεπει να αυτοκαταργηθουν και ολα τα κομματα και οι πολιτικοι και οι δημοσιογραφοι που υποστηριζουν το μνημονιο. Δηλαδη ΠΑΣΟΚ ΛΑΟΣ Ντορα και εσχατως και η ΝΔ που ελεω Παπαδημου υποστηριζει τους στοχους του μνημονιου. Δηλαδη Βενιζελος ΓΑΠ Λοβερδος Καρατζαφερης Βοριδης Σαμαρας Αβραμοπουλος και οι υπολοιποι παρακατω τους πρεπει να αποχωρησουν ζητωντας γονυπετης συγνωμη . Επισης πρεπει ΤΟ μεγα ο ΑΝΤΕΝΝΑ Ο ΑΛΦΑ και το σταρ να κλεισουν για παρατεταμενη διασπορα ψευδων δεδομενων και για γκαιμπελιστικη συμπεριφορα των δημοσιογραφων τους εναντια σε ολους που ειχαν γνωμη αντιθετη του μνημονιου
    Αληθεια ποσοι μπορειτε να ζησετε χωρις ολα τα προηγουμενα ονοματα κομματα και καναλια?

  11. blue nile avatar
    blue nile 27/12/2011 15:57:36

    Kε Ροδινέ χρόνια πολλά.
    Τα νούμερα δεν έβγαιναν από την αρχή. Δυστυχώς τώρα βγάζουν μάτια. αλλά κάποιοι σφυρίζουν αδιάφορα. Προτεραιότητα της κυβέρνησης αυτή τη στιγμή έπρεπε να ήταν η μη επιβολή χαρατσιών που δεν επιφέρουν επιπλέον έσοδα αλλά τα μικρύνουν ενώ στεγνώνουν διαρκώς παραπάνω την αγορά. Πρέπει να σωθούν όσο περισσότεροι συμπολίτες μας γίνεται από την ελεύθερη πτώση μέχρι νεωτέρων εξελίξεων.
    Ο Παπαδήμος υποτίθεται είναι διακεκριμένος οικονομολόγος. Πως ανέχεται τέτοια τεράστια μείωση στην ενεργό ζήτηση ;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ blue nile 27/12/2011 16:25:18

      καλημέρα blue nile,
      όντως τα νούμερα δεν έβγαιναν από τη αρχή, αλλά εφήρμοσαν τη γνωστή θεωρία του σόκ!
      Για να .....σοβαρευτούμε!
      Οσον αφορά στον Παπαδήμο, τι να πώ.
      Οχι οτι έτρεφα και τίποτα ελπίδες, αλλά καθημερινώς αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων.

      • drider avatar
        drider @ Κώστας Ροδινός 27/12/2011 17:11:51

        Χρόνια πολλά κ. Ροδινέ.

        Μα ο Παπαδήμος (και ο κάθε Παπαδήμος-Ντράγκι) τα ειδικά συμφέροντα θα εξυπηρετήσει τι άλλο; Όταν η ΕΚΤ για τους λαούς δεν δίνει φράγκο (σόρρυ ευρώ εννοούσα), προσφέρει έκτακτη ρευστότητα 500 δις σε δάνεια 3-ετούς διάρκειας στις τράπεζες.

        Δυστυχώς πολλοί στην Ελλάδα έχουν "χάψει" την επικίνδυνη νεοφιλελεύθερη αφήγηση ότι δίνοντας αφειδώς λεφτά στις τράπεζες, θα περάσουν κάποια στιγμή και στην πραγματική οικονομία.

        Λάθος! Από τα 500 δις ρευστότητας, τα 300 θα αντικαταστήσουν τον βραχυπρόθεσμο δανεισμό τους από την ΕΚΤ και τα άλλα 200 θα αναχρηματοδοτήσουν τα ομόλογα που λήγουν μέσα στο 2012, με ένα ωραιότατο κέρδος από carry-trade (1% ο δανεισμός από ΕΚΤ και 6% ο δανεισμός σε Ιταλία, Ισπανία κτλ μέσω των ομολόγων τους).

        Άρα το παιγνιδάκι των τραπεζιτών/ομολογιούχων και των πολιτικών που τους στηρίζουν καλά θα κρατήσει, αλλά χωρίς να επιλύονται τα προβλήματα της πραγματικής οικονομίας στην Ευρωζώνη.

        Πόσο αλήθεια κόστισε η καθυστέρηση της εφαρμογής του PSI για την Ελλάδα κατά το μήνα Δεκέμβριο; Τα ομόλογα που λήγανε πληρωνόντουσαν κανονικά...

        Αυτοί που φωνάζουν περισσότερο για χρονική παράταση του βίου της κυβέρνησης Παπαδήμου, ουσιαστικά θέλουν να καθυστερήσει η εφαρμογή του PSI, περιμένοντας οτι τα ομόλογα τους που λήγουν προσεχώς θα πληρωθούν στο ακέραιο.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ drider 27/12/2011 17:39:41

          Χρόνια Πολλά επίσης,
          το θέμα που αναδεικνύεις με τα 500 δις που έδωσε ο Ντράγκι στις Τράπεζες είναι όντως εξαιρετικά σοβαρό.
          Είδες πως βρέθηκα χρήματα αμέσως και με 1% επιτόκιο παρακαλώ!
          Οσο το σκέφτομαι, μάλλον είχε δίκιο ο Πρόντι που είχε πεί τον περασμένο μήνα ο,τι το θέμα της Ελλάδος θα μπορούσε να είχε λυθεί σε 5 λεπτά!

          • drider avatar
            drider @ Κώστας Ροδινός 27/12/2011 18:03:16

            Όλα αυτά τα θέματα πιθανότατα θα μπορούσαν να λυθούν σε 5 λεπτά (χωρίς τις αλλεπάληλες συνόδους κορυφής)

            Όταν έχεις μπροστά σου την αγέλαδα πρέπει καταρχήν να αποφασίσεις αν θα την αρμέξεις πρώτα ή θα την ταϊσεις. Αν ειδικότερα (ιδεολογικά) πιστεύεις ότι την παρατάιζες τον προηγούμενο καιρό και δεν μπορείς εύκολα να δανειστείς το σανό του διπλανού σου, θα βάλλεις την αγελάδα σε πρόγραμμα διατροφικής λιτότητας - ελπίζοντας ότι δεν θα σου πεθάνει (σύντομα). Στο μεταξύ όμως το γάλα λιγοστεύει και η τιμή του σανού έχει φτάσει στα ύψη...

            Δυστυχώς στην περίπτωση μας, παρόλο που ο σανός μπορεί να παραχθεί σε αφθονία, προτιμάται να τον δώσουν στο διπλανό σου για να στον δανείσει / πουλήσει αυτός. Με το αζημειώτο πάντοτε...

            Πάντως, κάποιοι δίνουν ζωή στην αγελάδα μέχρι την ερχόμενη άνοιξη.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ drider 27/12/2011 18:28:00

            άμα ψοφήσει η αγελάδα, μπορεί να έχει πρόβλημα και ο ...βοσκός!

            Πολύ στο ...βουκολικό το ρίξαμε!

  12. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/12/2011 16:51:44

    Χρόνια Πολλά, Κώστα.
    Μία απαντηση θα ήταν διόττι πολλοί στο σύστημα κερδίζουν από τη κατάσταση.
    Έξοχη, όπως πάντα, ανάλυση.

    Καλή χρονιά σε όλους

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 27/12/2011 16:58:15

      Χρόνια πολλά!
      Που είσαι εσύ;
      Κοντεύεις να ...κοπείς από τις απουσίες!

  13. factorx avatar
    factorx 27/12/2011 16:59:51

    Και η κινδυνολογία εν όψει εκλογών και κυβέρνησης Σαμαρά συνεχίζεται:

    Τον κίνδυνο να σταματήσουν τα δάνεια της Ευρώπης προς την Ελλάδα επισημαίνει επικεφαλής οικονομολόγος της Deutsche Bank.

    Σύμφωνα με τον αναλυτή, η Ελλάδα κινδυνεύει να βρεθεί σε μεταρρυθμιστική στασιμότητα αδυνατώντας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από τη δανειακή σύμβαση και υπάρχει το ενδεχόμενο να ανασταλεί το πρόγραμμα βοήθειας .

    Ο γερμανός οικονομολόγος τονίζει ότι υπάρχει και το σενάριο εξόδου από το ευρώ, εάν μετά τις εκλογές προκύψει στην Ελλάδα κυβέρνηση που δε θέλει να συνεχίσει τα προγράμματα περικοπών .

    http://www.skai.gr/

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ factorx 27/12/2011 17:02:18

      το σήριαλ έχει πολλά επεισόδια ακόμα.....
      Υπομονή...

  14. Σ.Ε avatar
    Σ.Ε 27/12/2011 18:24:22

    Την απάντηση την είχε δώσει ο Ράιχενπαχ.
    Οι καλοί επενδυτές έρχονται όταν πιάσουμε πάτο.Και ακόμα δεν πιάσαμε.
    Συνεπώς τα "ασημικά",στα οποία συμπεριλαμβάνονται και οι υδρογονάνθρακες,δεν θα τα πάρουν για ψίχουλα.

  15. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/12/2011 18:42:24

    ''Αντάρα να γένουν''...έτσι λεν οι μεγαλύτεροι στον τόπο μου κ. Ροδινέ...

  16. JOHN avatar
    JOHN 27/12/2011 21:12:48

    Το μνημονιο ειχε στοχο να σωσει τη χωρα.Εφ οσον απετυχε δυο τινα πρεπει να συμβουν,η να καταργηθει,η απλουστατα ο στοχος του δεν ειναι η σωτηρια αλλα η καταστροφη των υπαρχουσων κοινωνικων και οικονομικων δομων και η δημιουργια νεων κομενων και ραμενων στη νεα ταξη πραγματων!

  17. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 27/12/2011 21:24:56

    H E.E. KAI TO Δ.Ν.Τ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ: Αυτός είναι λόγος Κώστα. Αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις για την χώρα μας ποιός τους εκλέγει; Κανένας δεν τους εκλέγει! Και θέλετε και την απόδειξη; Κανείς δεν ξέρει ποιοί παίρνουν τις αποφάσεις! Όποιος ξέρει ποιοί παίρνουν τις αποφάσεις τον παρακαλώ πολύ να γράψει τα ονόματα τους! Θέλετε και άλλη μια απόδειξη; Το Δ.Ν.Τ. σε ποιόν λογοδοτεί; Σε κανέναν δεν λογοδοτεί! Όποιος ξέρει σε ποιόν λογοδοτεί τον παρακαλώ πολύ να γράψει το όνομα του! Οπότε Κώστα το πραγματικό ερώτημα είναι γιατί η Ελλάδα δεν αντιστέκεται σε αυτόν το πολύ περίεργο ολοκληρωτισμό;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Χρήστος Δημάρης 27/12/2011 21:44:54

      Χρήστο,
      το θέμα του δημοκρατικού ελλείμματος που επισημαίνεις είναι τεράστιο και δυστυχώς στη Χώρα μας ελάχιστα ασχολούμαστε.
      Αυτή η υποταγή της Ευρώπης σε πέντε οίκους αξιολόγησης που διαλέγουν το σκοπό και οι ευρωπαίοι ηγέτες χορεύουν φαλκιδεύει δημοκρατικά δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Χρήστος Δημάρης 27/12/2011 22:24:52

      Εξέλεγες, ελεύθερα και δημοκρατικά αυτούς που σε κατέστρεψαν και τη χώρας μας ξεφτίλισαν. Ναι είχε εκλογές, ψήφιζες. Βέβαια, κάποιοι είχαν εξασφαλίσει και την επιδότηση της ΕΕ.
      --------------
      Και το τρομερό αστείο σήμερα του ΚΚΕ: ....τα καπιταλιστικά κράτη χρησιμοποιούν πράκτορες....!!!
      Η φαυλότητα στο αποκορύφωμά της

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Μανιάτης 27/12/2011 23:13:14

        Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ: Κάτι προσπαθείς να μου πεις αλλά δεν το καταλαβαίνω. Εγώ δεν μίλησα για την δημοκρατία στην χώρα μας. Και ούτε για το ΚΚΕ μίλησα. Για την Δημοκρατία στην Ευρώπη μην ακούς εμένα αλλά άκου τον Βρετανό ευρωβουλευτή Nigel Farage: http://www.youtube.com/watch?v=9p1syaWAOxQ

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Χρήστος Δημάρης 27/12/2011 23:44:18

          Χρήστο, Χρόνια Πολλά.
          Για το ΚΚΕ το ανέφερα όχι για σένα. Απλώς με κούφανε που άκουσα την ανακοίνωση του ΚΚΕ.
          Το ΔΝΤ είναι κοινοπραξία Κρατών.
          Η ΕΕ έχει έλλειμμα δημοκρατίας για πολλούς λόγους. Ένας σημαντικό είναι η άρνηση των ευρωπαίων πολιτών και των κυβερνήσεων τους να της παραχωρήσουν αρμοδιότητες και δημοκρατικές διαδικασίες. Σίγουρα υπάρχει ο κίνδυνος να εξελιχτεί σε θεσμός λήψης αποφάσεων χωρίς λαϊκή εντολή και υποχρέωση λογοδοσίας.
          Η αναφορά μου στις ελληνικές εκλογές είχε δόση ειρωνείας με την έννοια ότι και που εκλέγαμε τι μας έκαναν.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Μανιάτης 27/12/2011 23:58:45

            ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ: Χρόνια πολλά Μανιάτη! Λες κάπου: "... Σίγουρα υπάρχει ο κίνδυνος να εξελιχτεί σε θεσμός λήψης αποφάσεων χωρίς λαϊκή εντολή και υποχρέωση λογοδοσίας..." Δεν είναι κίνδυνος Μανιάτη. Είναι η πραγματικότητα που την ζούμε και την πληρώνουμε πολύ ακριβά. Εδώ στο antinews γράφτηκε ότι η Ευρωπαική κεντρική τράπεζα δανείζει τις τράπεζες με 1% και αυτές με την σειρά τους δανείζουν με υψηλότερα ποσοστά (νομίζω με 8%). Ποιός έδωσε το δικαίωμα στην ΕΚΤ να κάνει αυτήν την κομπίνα; Γιατί ΕΚΤ δεν δανείζει την Ελλάδα με 1%; Αν γινόταν αυτό Μανιάτη όχι μόνο θα ξεχρεώναμε αλλά θα βγάζαμε και του κόσμου τα λεφτά!!!

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Χρήστος Δημάρης 28/12/2011 00:08:57

            Μα η ίδια η συμφωνία ίδρυσης της τραπεζας.
            Τα έδωσαν για να λειτουργήσουν οι τράπεζες.
            Δεν διέπουν ηθικοί κανόνες την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, αλλά η λογική του κεφαλαίου.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Χρήστος Δημάρης 28/12/2011 00:11:20

            Και κάτι ακόμα. Δεν θα σου δώσουν για να ξεχρεώσεις οι άλλοι.
            Ας πρόσεχες θα σου απαντήσουν.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Χρήστος Δημάρης 28/12/2011 00:22:29

            ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ ΓΑΠ: Η ΜΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ: Μα ούτε με την λογική του κεφαλαίου κινηθήκαμε Μανιάτη. Η Ελλάδα δεν διαπραγματεύτηκε καθόλου! Ότι μας έδωσαν υπέγραψε ο Γιωργάκης και ότι του είπαν έκανε!

  18. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/12/2011 22:17:20

    Τι τραγικά γραφείς στο άρθρο σου!

    Επειδή δε κάνεις χρήση της λέξης απόδειξη, σου υπογραμμίζω πως οι αποδείξεις σου είναι....ας πούμε παιδαριώδεις!

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Μανιάτης 27/12/2011 23:34:34

      ΜΕΡΚΟΖΙ ΚΑΙ ΔΝΤ: Αν αναφέρεσαι σε δικό μου σχόλιο γράψε μου σε παρακαλώ από που βρήκε το δικαίωμα η Μέρκελ να αποφασίζει μαζί με τον Σαρκοζί. Πες μου σε παρακαλώ ποιό άρθρο ποιανού κανονισμού της ΕΕ της δίνει αυτό το δικαίωμα. Και πες μου επίσης: Ξέρεις εσύ σε ποιόν λογοδοτεί το ΔΝΤ;

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Χρήστος Δημάρης 27/12/2011 23:51:05

        Δεν αναφέρομαι σε σχόλιο σου.
        Το ΔΝΤ είναι κοινοπραξία Κρατών. Λογοδοτεί στα μέλη του, δηλαδή στα Κράτη που το χρηματοδοτούν.
        Ως προς το ζήτημα των αποφάσεων Μ. και Σ. έχεις ηθικά απόλυτο δίκιο. Όμως, αυτό είναι και το τραγικό της Ιστορίας. Δυστυχώς οι δυνατοί αποφασίζουν για τους αδύνατους. Η χώρα μας, όπως εμείς την καταντήσαμε, ανήκει όχι μόνον στους αδύνατους, αλλά και στους ταπεινωμένους. Οπως εμείς την καταντήσαμε!!!

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ Μανιάτης 28/12/2011 00:14:03

          ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Μα η Ευρωπαική Ένωση γι αυτό δημιουργήθηκε: Για να μην ισχύει το δίκαιο των ισχυρών που είχε οδηγήσει σε τόσους πολέμους στο παρελθόν. Αντίθετη στην επικράτηση του δικαίου των ισχυρών είναι η Δημοκρατία. Αυτήν την Ευρώπη της Δημοκρατίας ονειρεύεται και ο Σαμαράς και το κόμμα του. Η αριστερά από την μεριά της θέλει την Ευρώπη των λαών. Όλοι μαζί και δεξιοί και αριστεροί πρέπει (αφού είμαστε μέσα στην Ευρώπη και δεν φεύγουμε) να αντισταθούμε σε αυτόν τον εκφυλισμό της Δημοκρατίας και των δικαιωμάτων των λαών της Ευρώπης.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Χρήστος Δημάρης 28/12/2011 00:23:09

            Εδώ συμφωνούμε. Όμως, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία. Φοβάμαι ότι και τα δύο παρουσιάζουν έλλειμμα στις μέρες μας.

  19. Η απάντηση είναι γνωστή. avatar
    Η απάντηση είναι γνωστή. 27/12/2011 23:20:11

    Πολύ απλό γιατί δεν το καταργούν. Γιατί θέλουν ύφεση και ταπεινωμένους πολίτες. Θέλουν εξαθλίωση και ανεργία. Θέλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια κονιορτοποιημένη. Θέλουν τρόμο στα μάτια των νέων. Θέλουν άστεγους. Θέλουν ανθρώπους να πεθαίνουν καταμεσής του δρόμου, από το κρύο, την πείνα, την απελπισία. Θέλουν ανθρώπους να αυτοκτονούν και ορφανοτροφεία να γεμίζουν. Θέλουν ζητιανιά και πορνεία. Θέλουν τον εξευτελισμό του ανθρώπινου είναι. Για να μας χρησιμοποιήσουν ως παράδειγμα. Γιατί δεν χορταίνουν ποτέ αίμα. Γιατί η Ελλάδα ήταν ανέκαθεν ένα μεγάλο τους ιστορικό απωθημένο. Θα έρθει η στιγμή που θα θέλετε να ζητήσετε συγγνώμη. Και η στιγμή για να αποτρέψετε την ολέθρια πορεία του πειράματος σας. Αλλά τα φαντάσματα που θα έχετε σπείρει θα είναι αμείλικτα μαζί σας. Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σας τη στιγμή που θα πεθαίνετε. Προτιμώ να πεθάνω από αξιοπρέπεια και θα κάνω το παν να μην πουλήσω καμιά από τις αξίες μου μόνο και μόνο για να επιβιώσω. Όταν κάποια στιγμή θα κοιταχτείτε στον καθρέφτη και θα βλέπετε μόνο το τέρας που εκπροσωπείτε θα εύχεστε να είστε στην θέση όλων αυτών που πετάτε στον Καιάδα τώρα με τόση ευκολία για να σώσετε (άκουσον! άκουσον!) τους αριθμούς. Για ακόμη μία φορά στην ανθρώπινη ιστορία κρίνετε η τύχη του ανθρώπινου γένους.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Η απάντηση είναι γνωστή. 27/12/2011 23:55:31

      Τα ίδια ακούμε δεκαετίες και δεκαετίες. Τα ίδια έλεγε κι ΑΓΠ. Τα ίδια έγραφε και η Εξόρμηση.
      Η ποιητική και η ρητορική είναι όμορφη τα δειλινά. Ανούσια εν μέσω θυέλλης.

      • karenin avatar
        karenin @ Μανιάτης 28/12/2011 00:10:35

        Η εμμονή σου και η προκατάλειψη που έχεις με τον ΑΓΠ
        σε τυφλώνει, και χάνεις τα δίκια σου.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ karenin 28/12/2011 00:25:37

          Το μένος είναι αίσθημα επαναστατικής ηθικής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.