#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/01/2013 18:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αφελείς ερωτήσεις στον κ. Βούτση



Κύριε Διευθυντά

Πριν 4 χρόνια, ο υιός Βούτσης καταδικάστηκε σε 8 χρόνια φυλάκιση για ένοπλη ληστεία στην Εθνική Τράπεζα του Γκύζη, στις 4 Οκτωβρίου 2007.

Πριν 5 ώρες, ο πατήρ Βούτσης, Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, διέψευσε ότι ο υιός συνελήφθη στην «Βίλλα Αμαλία».

Δεν διέψευσε ότι ήταν εκεί.

Ο υιός, έχει ήδη αποφυλακιστεί, έχοντας εκτίσει κάπου τρία χρόνια ποινής.

Είναι ιδέα μου ή πράγματι συμφέρει να είσαι ληστής που επικαλείται κοινωνικές ευαισθησίες ;

Με τιμή

Ο παλαιάς κοπής

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ανιβας avatar
    Ανιβας 09/01/2013 18:32:52

    Αγαπητέ Προφήτη,
    Ατυχής η παρέμβασή σου απο κάθε άποψη αρχίζοντας απο την ορθογραφία ...
    Ο Βρούτσης είναι ίσως απο τους ελάχιστους πολιτικούς της συγκυβέρνησης που δεν ενέχεται αυτός ή συγγενικά του πρόσωπα σε ποινικά αδικήματα και μάλιστα πολύ βαρύτερα για την Πατρίδα απο εκείνο του υιού Βούτση...Η πλειοψηφία των υπολοίπων ενέχεται, μέχρι να μας αποδείξει την αθωότητά της. Περιττό να αναφέρω ονόματα, μου αρκεί ο Βαγγέλας προς το παρόν...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ανιβας 09/01/2013 21:35:58

      Άλλο Βρούτσης άλλο Βούτσης. Είναι διαφορετικά πρόσωπα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ανιβας 09/01/2013 21:37:08

      Αγαπητέ Ανίβα
      Γίνεσαι ακατανόητος συνδεόντας Βρούτση με Βούτση. Λογοπαίγνιο ή συγχυση;

      • ανιβας avatar
        ανιβας @ Προφήτης 10/01/2013 09:21:35

        Αγαπητέ Προφήτη ρώτα τον Φάκτορα και θα σου πει οτι στο αρχικό κείμενό σου έγραφες Βρρρούτση και μετα το σχόλιό μου διορθώθηκε...Εντάξει τυπογραφικό ήτανε, απλώς λίγο χιούμορ μας κάνει πιο προσεκτικούς νομίζω...

  2. Δημοκράτης avatar
    Δημοκράτης 09/01/2013 19:11:32

    O κατάδικος για ένοπλη ληστεία αν είναι υιός του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της αξιωματικής αντιπολίτευσης ΕΙΝΑΙ μείζον πολιτικό ζήτημα για τον ΣΥΡΙΖΑ και την παρουσία του στην βουλή.
    Αν δεν καταδικάζει την ένοπλη βία και τις συμμορίες ΔΕΝ έχει θέση στην κοινοβουλευτική δημοκρατία

    • αννίβας avatar
      αννίβας @ Δημοκράτης 09/01/2013 19:22:14

      Εχει τα guts ο Πρωθυπουργός να το απαιτήσει στη Βουλή?

    • anonymous avatar
      anonymous @ Δημοκράτης 09/01/2013 21:37:15

      Για το συγκεκριμένο χώρο που εκπροσωπεί δεν είναι πολιτικό ζήτημα. Είναι τιμή και γι αυτό εξελέγη και γι αυτό πήρε και τα οφίτσια.

    • dim avatar
      dim @ Δημοκράτης 09/01/2013 22:29:40

      Και ποιος σου είπε ότι είναι υπερ της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας? Ο λαός με τις επιλογές του αποφασίζει και το πολίτευμα που θέλει... Ξέρει τι εστί Βούτσης, ξερεί τι εστι Σύριζα και συνιστώσες και παρόλαυτα τους ψηφίζει και τους βάζει στη βουλή... Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει αυτή η μερίδα του λαού που επικροτεί αυτές τις πρακτικές... Όπως υπάρχει και μια μερίδα λαού που ξέρει ότι η ΧΑ είναι υπερ της κατάλυσης της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και της εγκαθίδρυσης ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος και την στηρίζει...

      Όσο η πλειοψηφία του κόσμου στηρίζει τις δυνάμεις που πιστεύουν στη δημοκρατία και καταδικάζουν τη βία από όπου κι αν προέρχεται, θα είμαστε εντάξει... Αν οι πολίτες κατά πλειοψηφία επιλέξουν Σύριζα ή ΧΑ, δικαίωμα τους... αφού θα κάνουν τη συνειδητή επιλογή να οδηγήσουν τη χώρα σε εμφύλιο, θα υποστούν και τις συνέπειες αυτών των επιλογών τους... Εμείς οι δημοκράτες τότε, όντας πια μειοψηφία, ή θα πρέπει να κλειδωθούμε σπίτια μας μέχρι να αλληλοσκοτωθούν, ή θα πρέπει να διαλέξουμε πλευρά... Ας ευχηθούμε απλά ο λαός να επιδείξει ωριμότητα και να δώσει μικρά ποσοστά σε αυτά τα δύο ακραία κόμματα, για να αποφύγουμε τον εθνικό διχασμό...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ dim 09/01/2013 23:19:31

        Δεν θα σε αφήσουν στην ησυχία σου μέσα στο σπίτι. Δεν είναι απίθανο να μπεις και φυλακή σε μια τέτοια εμφυλιοπολεμική κατάσταση.

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 10/01/2013 14:25:27

          Μην το συζητάτε. Αρμαγεδδών, συντέλεια και τσουνάμι ταυτοχρόνως. Καταφύγιο κτίσαμε στο υπόγειο ή όχι ακόμα; Τρόφιμα ντανιάσαμε, ή τελευταία στιγμή θα συνωστιζόμαστε στο σούπερ μάρκετ;

          • dim avatar
            dim @ ΛΜ 10/01/2013 17:54:56

            Όταν θα βλέπεις από τη μία πλευρά παρατεταγμένους τον Αναρχικό Βουλευτή Καστοριάς Διαμαντόπουλο, τον Αντιεξουσιαστή Σκουρλέτη, τον υίο Βούτση και τους λοιπούς των συνιστωσών, παρέα με τους κουκουλοφόρους, με ρόπαλα, καδρόνια, μολότοφ, και ενίσχυση από τα χιλιάδες αδέλφια τους λαθρομετανάστες, και από την άλλη παρατεταγμένο το Κασιδιάρη, τον Λαγό, τον Καιάδα, με τα τάγματα εφόδου, τα όπλα και τα στιλέτα, και να σφάζονται σε κάθε μεγαλούπολη, έλα μετά να πουλήσεις πνεύμα πάλι....

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ dim 10/01/2013 18:55:17

            Καααααλάααααα !!! Δεν υπάρχουν αυτά που φαντάζεστε. Ντου και όλοι στον Κορυδαλλό.

  3. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 09/01/2013 19:21:40

    Η ΝΔ γιατι κάνει πλάτες στον πατέρα του λιστή???.Αν ήταν κανένας δεξιός ο λιστής οι Συριζαίοι θα ούρλαιζαν γιατί βγήκε απο την φυλακή ο δεξιός λιστης.Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά τα πράγματα λιστής ο γυιός ο πατέρας βουλευτής !!!.Άντε να δούμε την συνέχεια αυτού του σίριαλ.

  4. ΚΜ avatar
    ΚΜ 09/01/2013 19:23:17

    Ευχαριστούμε καί τον Βούτση και το μαμόθρεφτό του, που μας υπενθυμίζουν ότι εσωτερικός εχθρός, αυτή η λερναία ύδρα, δεν είναι κάτι αφηρημένο: έχει και ονοματεπώνυμα και πρόσωπα.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΚΜ 09/01/2013 19:54:02

      ... και σύντομα θα χρειαστεί να τον πολεμήσουμε - με την κυριολεκτική ,όχι την μεταφορική ένοια του όρου.

      Ας το κάνουμε τώρα λοιπόν ,πρίν αυτός ο εσωτερικός εχθρός προλάβει να στρατολογήσει στρατιές λαθρομεταναστών και Αλβανών Ουτσεκάδων...

      Τέρμα οι καθωσπρεπισμοί και οι "πολιτικές ορθότητες" ,τέρμα τα ΣΥΡΙΖΟφοβικά σύνδρομα και οι αντιρατσιστικές κοτσάνες ,τέρμα ο συμψηφισμός ανάμεσα στις... φάπες της Χ.Α και στη δολοφονία εγκύων γυναικών! Αλήτες και προδότες είναι , τσακίστε τους!

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ ΣΤΕΛΙΟΣ 10/01/2013 09:07:43

        χιλια μπραβο ρε φιλε Στελιο.

  5. μν avatar
    μν 09/01/2013 20:04:15

    Κανείς δεν κατάλαβε τη σκέψη σου προφήτη...
    Ο ληστής βγήκε στο χρόνο που θα έβγαινε κάθε άλλος που θα είχε κάνει το ίδιο παράπτωμα και θα έδειχνε καλή διαγωγή στη φυλακή...
    Ο ληστής λήστεψε την τράπεζα κι όχι το κράτος (δηλαδή εσένα) όπως οι πολιτικοί που προσκυνάς....
    Και τελικά κι ας υποθέσουμε ότι ήταν στη σημερινή κατάληψη ο γιος του βουλευτή,ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου...;
    Σε ξεβόλεψε από την αναπαυτική θέση του καναπέ σου...;

    • Tassos avatar
      Tassos @ μν 09/01/2013 20:25:28

      Τα ίδια βλακώδη ψευτοδιλλήματα που βάζεις μν τα είδαμε σε αφίσσα αναρχοΣυριζαίων με αφορμή την 17Ν. Γράφαν λοιπόν: "Γιατί είναι η 17Ν τρομοκρατική? Τρομάζεις από την δράση της?" Ετσι λοιπόν και η ΧΑ (το alter ego του ΣΥΡΙΖΑ) λέει "τι σας νοιάζει αν ανοίγουμε κεφάλια μεταναστών? Τρομάζετε καθόλου"? Ε, λοιπόν η απάντηση ενός Πολίτη είναι" ναι ρε, μας τρομάζει η βία σε όποιον και αν ξεσπάει και θα κάνουμε κάθε τι σαν οργανωμένη κοινωνία να την εξαλείψουμε, όπως και να εξοστρακίσουμε τους φορείς της".

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Tassos 09/01/2013 21:55:30

        Τέλειος!!!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ μν 09/01/2013 20:49:55

      Νατα μας τα θρεφταρια των συριζαυγητων εχουν και θρασος να παινευονται για τις ληστρικες και καταστροφικες πολιτικες τους που εχουν μαραζωσει το κεντρο της Αθηνας και οπουδηποτε κατοικεδρευουν ολα αυτα τα μυασματα της κοινωνικης καφριλας και σκοτειδινης !

      • Νίκος Μπάρκας avatar
        Νίκος Μπάρκας @ Ραβινος 09/01/2013 22:17:00

        To κέντρο της Αθήνας,αγαπητέ Ιουδαιοχριστιανοραβίνε,
        γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά από ποιούς και γιατί καταστρέφεται(το 2008 στο ένα πεζοδρόμιο ήταν οι μπάχαλοι και στο απέναντι οι μπάτσοι και απλά τους κοίταζαν,επομένως αναζητήστε ευθύνες από αυτούς που την άφησαν να καεί)Τους ληστές του δημοσίου χρήματος τους ψηφίζετε και τους προσκυνάτε,ενώ τους λοιπούς τους λοιδορείτε..Και δεν δικαιολογώ τον υιό Βούτση,απλά να βλέπουμε γεγονότα και όχι ειδήσεις,που ούτως ή άλλως σας βολεύουν,αφού τόσο μαεστρικά σας έχουν κάνει να μιλάτε για το χώρο της αριστεράς όπως οι Ταλιμπανορθόδοξες θεούσες στο Χυτήριο....

        • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
          Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Νίκος Μπάρκας 09/01/2013 22:39:47

          Γιατί ξοδεύετε τη ζωή σας για μια άλλη κοινωνία που ποτέ δεν πρόκειται να 'ρθει? Για έναν χαμένο σκοπό?

          Και δεν πρόκειται να 'ρθει γιατί ούτε κι εσείς το πιστεύετε κατά βάθος.
          Αυτή η κοινωνία που ζούμε σας αρέσει, σ' αυτήν την καπιταλιστική κοινωνία θέλετε να ζείτε.
          Τ' άλλα είναι μια εξειδανικευμένη εικόνα που σας πάσαραν οι καθοδηγητές σας ή μισοδιαβάσατε στα μανιφέστα των θεωρητικών της Αριστεράς.

          Η Αριστερά και ο Κομμουνισμός -όπως τα ξέραμε, το υπογραμμίζω- πέθαναν, δεν υπάρχουν πια!

          Κοιτάξτε επιτέλους τον κόσμο γύρω σας! Τα μόνα παλαιοκομμουνιστικά καθεστώτα έχουν απομονώσει τους κατοίκους τους και τους έχουν υποχρεώσει να ζουν φυλακισμένοι στην ίδια τους τη χώρα! Οι υπόλοιπες παλαιοκομμουνιστικές έχουν ενστερνιστεί πλήρως τον καπιταλισμό.
          Άλλος πρέπει να είναι ο ρόλος μιας σύγχρονης Αριστεράς, η ΔΗΜΑΡ ίσως τον προσεγγίζει καλύτερα στην παρούσα..

          Τζάμπα παλεύετε.. Γιατί δεν σας ακολουθεί ο κόσμος άραγε, τι άλλο περιμένουν οι άνεργοι, οι απολυμένοι και οι νεόπτωχοι συμπατριώτες μας?

          Γιατί δεν σας ακολουθούν, εκτός από τους ΔΥ του ΠΑΣΟΚ?

          • Nίκος avatar
            Nίκος @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 12/01/2013 00:56:20

            Μίλησα εγώ για κάποια ονειρική κοινωνία?
            (???)Δε νομίζω..Αν έχεις απωθημένα προς τους κομμουνιστάς,ποσώς με ενδιαφέρει.. Εγώ δεν εκπροσωπώ κάποιο δόγμα,είτε δεξιό είτε αριστερό,απλά σχολίασα την Ηθικομπουρδολογία του προγράφοντος..

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Νίκος Μπάρκας 10/01/2013 01:41:03

          "Και δεν δικαιολογώ τον υιό Βούτση,απλά να βλέπουμε γεγονότα και όχι ειδήσεις. . ."

          Τά λεφτά ἀπό τήν ληστεία τά μοίρασε μήπως στούς φτωχούς ὁ υἱός βούτσης;;;;

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Φωτεινή 10/01/2013 09:02:55

            Xρόνια σας Πολλά αγαπητή Φωτεινή (για τη γιορτή σας), καλή χρονιά, υγεία και δύναμη εύχομαι.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ BLACKQUEEN 10/01/2013 13:45:31

            http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&mpv=3175362&path=83554

            ᾿Αγαπητή Βασίλισσα, εὐχαριστῶ πολύ!! ᾿Ανταποδίδω τίς εὐχές σέ σένα, στό πολύ ἀγαπητό μας antinews, καί στούς ἐκλεκτούς συσχολιαστές! ᾿Ελπίζω νά μπορέσης ν᾿ ἀνοίξης τόν ἐπάνω σύνδεσμο.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Φωτεινή 10/01/2013 21:37:00

            Μια χαρά άνοιξε ο σύνδεσμος, πολύ ωραίο το περιεχόμενο. Ανταποδίδω, με ένα αστείο-σαρκαστικό βιντεάκι :
            Happy New Year
            http://www.youtube.com/watch?v=O0G7iKj6PS0

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ BLACKQUEEN 11/01/2013 22:21:19

            Χἀχαχα! :lol:

            Τό ἔστειλα στόν γιό μου μιά καί ἔχετε τήν ἴδια ἡλικία ἀπό ᾿τι ὑποψιάζομαι, χιχιχι.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ μν 09/01/2013 21:57:39

      Τελικά αυτό που λένε ότι η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά βρίσκει σε τέτοιου είδους απόψεις και γραφόμενα το νόημά του. Φτάνουμε στο σημείο να δικαιολογούμε έστω και ελαφρώς το ληστή γιατί λέει, αυτός λήστεψε στο κάτω - κάτω μια τράπεζα κι όχι τον πολίτη όπως το κράτος; Είμαστε καλά; Και πως την λήστεψε ή έστω επιχείρησε να την ληστέψει αγαπητέ την Τράπεζα; Κρατώντας λέλουδα σαν το μακαρίτη το Βενάρδο; Όπλο κρατούσε διαβάστε καλύτερα παραπάνω! Είναι αυτό τρομοκρατία ή όχι; Ή μήπως τώρα για να ονοματίσουμε κάτι ως παράβαση πρέπει πρώτα να κοιτάμε τίνος τα συμφέροντα θίγει; Δηλαδή, ξέρω 'γω, πυρπολήστε ένα τάνκερ, ανατινάξτε μια τράπεζα, κάψτε ένα σουπερ μάρκετ, γκρεμίστε το κτήριο του χρηματιστηρίου... και τι έγινε, σύμβολα του καπιταλισμού και του κεφαλαίου άρα κακό ψόφο να ΄χουν. Για τις δε καταλήψεις, συγκεντρώσεις μετά επεισοδίων "ε! δεν έγινε και τίποτα, αγωνίζονται τα παιδιά, να τους πούμε και μπράβο που τα κάνουν μιας κι εμείς δεν ξεκουνάμε που κανονικά θα 'πρεπε". Στο όνομα της εξέγερσης, της ανατροπής και της λαϊκής πάλης. Αυτά είναι τα νέα ήθη του Συριζαριού, αυτά εισαγάγει στην κοινωνία μας, έτσι δηλητηριάζει μυαλά και συνειδήσεις. Στη δική του κολυμβήθρα του Σιλωάμ το περιθώριο ξεπλένεται, εξαγνίζεται και βαφτίζεται μέσο για την αποκατάσταση της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης. Πανομοιότυπες πράξεις προερχόμενες από άλλους, ούτε καν ΧΑγήτες αλλά απλά δεξιούς στην ιδεολογία θα χαρακτηρίζονταν φασισμός. Αν δε τα υπενθυμίσεις καλλιεργείς εμφυλιοπολεμικό κλίμα. Ήταν καλύτερα όταν χόρευαν μονάχοι τους κι όσο ήθελαν πήδαγαν (τους άλλους) απολαμβάνοντας την σχεδόν 40χρονη ασυλία τους. Τρέξτε τώρα να κάνετε, κατά τη συνήθη τακτική σας τους απαραίτητους συμψηφισμούς.

  6. Bohemian avatar
    Bohemian 09/01/2013 20:49:38

    Να πηγαίνετε να κρατάτε τσίλιες μη τυχόν κλέψει κανείς την τράπεζα.
    Βγάλτε κι όπλο αν χρειαστεί, τις τράπεζες και τα μάτια σας.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Bohemian 10/01/2013 10:18:08

      Στην αρχή, ήρθαν για τις τράπεζες και δεν μίλησα...

    • ΣυνΕιρμοι.... avatar
      ΣυνΕιρμοι.... @ Bohemian 12/01/2013 21:27:01

      εχεις υποστει ως πελατης την "περιποιηση" των ληστων ;;;
      Εχεις πεσει κατω τρεμοντας;;;; εχεις κατουρηθει απο τον φοβο σου;
      εχει λογισει τον τρομο ναναι το παιδι σου μεσα και το κοπροσκυλο, απαλλοτριωτης η σκετα βρωμιαρης καλασνικοφορος , - τι σημασια εχει- να ουρλιαζει;;;
      αν ηταν πρακτικη της Χρυσαυγης και συνελαμβαναν το γυιο του .´´Μιχαλολιακου στον ιδιο ρολο, τα ιδια θα λεγατε;
      Και καλα να τα λενε οι ρομπεν των αναρχιδιων, να τα λενε και οι συνηθεις χρησιμοι ηλιθιοι, δειμοκρατεςςςςς;;;;

  7. Φουρναρης avatar
    Φουρναρης 09/01/2013 20:50:11

    O Πατέρας της Κεφαλογιάννη καταδικάστηκε οριστικά και αμετάκλειτα όντας σύμβουλος του τοτε προθυπουργού Καραμανλή ....αυτό ακολουθεί και την κορη του;;
    Οχι τίποτε άλλο αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με συμβουλο προθυπουργού και υφυπουργό πολιτισμού!!

  8. Bohemian avatar
    Bohemian 09/01/2013 20:54:05

    Ο Κεφαλογιάννης δεν λήστεψε τράπεζα (δώστε κάτι παραπάνω από την τσέπη σας για την ανακεφαλιαοποίηση, 35 δις κρταικό χρήμα δεν φτάνουν), υπέθαλψε και βοήθησε έμπορων ναρκωτικών.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Bohemian 10/01/2013 09:11:52

      + 10000000000000000000000000

  9. Bohemian avatar
    Bohemian 09/01/2013 20:54:47

    έμπορο

  10. Kostas nikolaou avatar
    Kostas nikolaou 09/01/2013 21:07:22

    με τετοια επιχειρήματα δεν πάμε πουθενά προφήτη.
    Αν το θέμα είναι γιατί αποφυλακίστηκε τόσο γρήγορα ο ληστής συριζαίος αυτό ας το βρεί η δικαιοσύνη.
    το να κατηγορούμε τον συριζαίο πατέρα στα πλαίσια της οικογενειακής ευθύνης είναι σαν να βάζαμε τους μακαρίτες εβερτ και ράλλη να απολογηθούν για ότι κάνανε οι πατεράδες τους στην κατοχή

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Kostas nikolaou 09/01/2013 21:32:01

      Προς "kosta Nikolaou"
      Η σύγκριση που κάνεις είναι τελείως άστοχη.
      Για τις ενέργειες των γονέων δεν ευθύνονται τα παιδιά.
      Για την διαπαιδαγώγηση και τις ενέργειες των παιδιών έχουν τεράστια ευθύνη οι γονείς.

      Υ.Γ. Μάθε περισσότερα για τον Άγγελο Έβερτ

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ Σπύρος 09/01/2013 21:51:53

        Αγαπητέ σπύρο
        από ρόδο βγαίνει αγκάθι και το ανάποδο. δεν μπορώ να κατηγορήσω κάποιον επειδή το παιδί του ειναι οτι να ναι ( μπορώ να μιλήσω ας πουμε εκ πείρας με παραδειγμα γείτονα μου που τα δύο παιδιά του είναι αγγελούδια και το τρίτο βγήκε κάθαρμα). στα δύο ήτανε καλός πατέρας και του ξέφυγε το τρίτο?
        χτυπάτε τους συριζαίους εκεί που πονάνε πραγματικά κυριε σαμαρα. καταργήστε το νόμο ραγκούση όπως υποσχεθήκατε
        υγ. έχω διαβάσει από πηγές οτι βοηθησε κόσμο στην κατοχή και ήταν στην αντίσταση, και άλλες πηγές που αμφισβητούν τις πρώτες και τον εμφανίζουν ως συνεργάτη των κατακτητών μόνο

        • Σπύρος avatar
          Σπύρος @ Kostas nikolaou 09/01/2013 22:05:38

          Προς "Κosta Nikolaou"
          Ναι, ο γείτονάς σας και η σύζυγός του, μεγάλωσαν καλά τα δύο πρώτα παιδιά τους και αδιαφόρησαν για το τρίτο.
          Γιατί εντυπωσιάζεστε;
          Εγώ κατηγορώ τους αποκλειστικά γονείς , των οποίων τα παιδιά ολίσθησαν σε βαριά παραπτώματα, κατά μείζονα λόγο όταν αυτά επαναλαμβάνονται.
          Μην αθωώνετε εύκολα τους γονείς.

          Υ.Γ. ποιές είναι οι πηγές που κατηγορούν τον Άγγελο Έβερτ για την πρακτική του κατά την διάρκεια της κατοχής; Μέχρι και το ΚΚΕ έχει αναγνωρίσει μέρος του έργου του.

          • Σπύρος avatar
            Σπύρος @ Σπύρος 09/01/2013 22:08:55

            Διόρθωση.
            ... κατηγορώ αποκλειστικά τους γονείς ....

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Σπύρος 09/01/2013 21:57:03

        Το θέμα είναι πως καλύπτει λεκτικά τις ανομίες του υιού (κατάληψη, κλπ.) ο πατέρας και είναι συνένοχος ηθικά για τα όσα γίνονται μαζί με όλο το σύριζα!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Kostas nikolaou 09/01/2013 22:31:18

      @kostas nikolaou, δεν είμαι εγώ που κατηγόρησα τον πατέρα.
      Ο ΙΔΙΟΣ ομολόγησε στη δίκη "φταίω κι εγώ", δες τον τελευταίο υπερσύνδεσμο.

      Απ΄την άλλη, δεν γνωρίζω παιδιά νοικοκυραίων που να έγιναν ληστές - όχι ότι δεν συμβαίνει, εννοείται.

      Ο χώρος έχει κάτι το σάπιο στην ιδεολογία που μολύνει τα μυαλά ιδίως των ανώριμων.
      Η κατάθεση της μάνας : "δεν ξέρω γιατί είχε τη χειροβομβίδα στην τσάντα, μπορεί να έβρισκε μπροστά του τον καπιταλισμό. Αν τον έβρισκε, ε, ας του την έριχνε, το ίδιο θα έκανα κι εγώ".
      Τα συμπεράσματα δικά σου.

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ Προφήτης 10/01/2013 10:42:23

        Αγαπητέ προφήτη
        ομολογώ ότι δεν κοίταξα τις καταθέσεις των γονέων.
        η κατάθεση της μάνας είναι όλα τα λεφτά. αρχίζω να αναθεωρώ τις απόψεις για τις ευθύνες των γονέων στην συγκεκριμένη περίπτωση. Επιμένω όμως ότι οι συριζαίοι πρέπει να χτυπηθούν στη ρίζα τους ( τον καταραμένο νόμο ραγκούση). Δεν είναι δυνατόν να γίνονται 70.000 προσαγωγές και λάθρο να είναι μόνο οι 6000 !!!!!!!!!!!
        Αν γνωρίζεις σε παρακαλώ βοήθησε με : αυτοί οι ''νόμιμοι'' έχουν και δικαίωμα ψήφου? Αν ναι σε λίγα χρόνια θα έχουμε κυβέρνηση τσίπρα και αντιπολίτευση πα(κιστανικο) κομμα σαρίας. Να ζήσουμε να τη θυμόμαστε την Ελλάδα μας. Αιωνία της η μνήμη. Ζήτω οι Ηνωμένες Πολιτείες Αφροασιατών

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Kostas nikolaou 10/01/2013 13:37:49

          @kostas nikolaou
          "αυτοί οι ”νόμιμοι” έχουν και δικαίωμα ψήφου?"
          Όχι ακόμα, η πρόθεση ήταν να αρχίσουν να ψηφίζουν στις αυτοδιοικητικές εκλογές, σαν πρόκριμα, ώστε να συνηθίσουν, δηλαδή να καταπιούν και να το βουλώσουν, οι ιθαγενείς στην ιδέα ότι οι απρόσκλητοι εισβολείς θα αποφασίζουν για την Ελλάδα.

  11. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 09/01/2013 21:57:10

    Το παιδί απλά επισκέφτηκε ένα πολιτιστικό κέντρο...Αυτά είπε στην βουλή ένας τσιριζαίος..Και ότι θα μας πάρει και θα μας σηκώσει όλους όσους δεν μπορούμε να αντιληφθούμε το μέγα πολιτιστικό έργο που επιτελείται στην αμαλία...
    Οι τύποι έχουν σαλτάρει κυριολεκτικά και ζούνε την επανάσταση με τιμές και δόξες, πληρωμένοι μάλιστα απο το κράτος που θα το διαλύσουν...

    Και με όλα αυτά, υπάρχουν ακόμη αρκετοί που ονειρεύονται, εύχονται, ελπίζουν, και μάλιστα στα σοβαρά ότι οι τύποι αυτοί θα κυβερνήσουν...
    Ο χειρισμός όλων των θεμάτων τον τελευταίο καιρό απο μεριάς τσίριζα είναι αστείος...Δεν υπάρχει ούτε υποψία εναλλακτικής λύσης πέρα απο τον σαμαρά..
    Σε λίγο μέχρι και ο λαφαζάνης θα βγεί να φωνάξει βάστα αντώνη..

  12. ARISTOMENIS VIGILANT avatar
    ARISTOMENIS VIGILANT 09/01/2013 22:00:46

    μν>>>>??!!!
    Ε, ψιτ μήπως είσαι ο Ανδρουλάκης;

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/01/2013 22:01:05

    Ναι, ο γείτονάς σας και η σύζυγός του, μεγάλωσαν καλά τα δύο πρώτα παιδιά τους και αδιαφόρησαν για το τρίτο.
    Γιατί εντυπωσιάζεστε;
    Εγώ κατηγορώ τους αποκλειστικά γονείς , των οποίων τα παιδιά ολίσθησαν σε βαριά παραπτώματα, κατά μείζονα λόγο όταν αυτά επαναλαμβάνονται.
    Μην αθωώνετε εύκολα τους γονείς.

  14. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/01/2013 22:57:33

    Αν στους γονείς χρωτάμε το ζην και στους δασκάλους το ευ ζην, αντιλαμβάνεστε ότι κάτι πολύ σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανειμαρκίας του Νότου. Και άντε να βρεις Ηρακλή στις μέρες μας

  15. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 09/01/2013 23:51:25

    Αναρωτιέμαι πως μπορούν τόσοι άνθρωποι και μάλιστα νέοι να ζούν και
    να υπάρχουν μέσα στο μίσος. Οι βανδαλισμοί, οι καταστροφές και η βία αυτό ακριβώς το μίσος δηλώνουν προς τους άλλους και προς τον εαυτό.
    Πραγματικά άρρωστη κατάσταση. Τα συμπονώ αυτά τα πλάσματα διότι
    "ου είδασι τι ποιούσι". Οι βούτσηδες αυτού του κόσμου θέλουν να αλλάξουν
    την κοινωνία χωρίς να μπορούν να αλλάξουν κατά τι τους εαυτούς τους .
    Έλεος !

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γλαυξ 10/01/2013 00:01:30

      Κακως τους συμπονεις.Οσο τους συμπονουμε τοσο θα τους ανεχομαστε.
      Πρεπει να εξοντωθουν.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/01/2013 00:05:44

    Σωστα τα λεει ο Προφητης.Οταν ομως εψεγα τον Καραμανλη για την ανοχη του στους αναρχικους ειχε αντιρρησεις.Οι αναρχικοι πρεπει να εξοντωθουν.

    • Ε.Αθανάσιος avatar
      Ε.Αθανάσιος @ ψυχραιμια 10/01/2013 05:29:56

      Μ΄αρέσεις..! Η "Δημοκρατία στό Απόσμασμα"..Αψογος!
      Μπάμ και κάτω...

      • chrisss90 avatar
        chrisss90 @ Ε.Αθανάσιος 10/01/2013 10:45:42

        Δημοκρατικά φέρεσαι σε δημοκράτες, απολυταρχικά, αντίστοιχα, φέρεσαι στους φασίστες σαν αυτούς της ΧΑ και τους αναρχοάπλυτους βεβαίως

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ψυχραιμια 10/01/2013 16:56:58

      Ο Κωστάκης όσον αφορά τη δημοκρατικότητά του, μια χαρά άνθρωπος ήταν και είναι. Για λάθος λόγους τον....ψέγατε.
      Εδώ δεν μπορούμε να εξοντώσουμε τις κατσαρίδες και τους ποντικούς!!! Θα ''εξοντώσουμε'' τους ιδεολογικά αντίθετους;
      Το όνομα ''ψυχραιμία'' το επιλέξατε δηλώνοντας κάποια συγκεκριμένη ...απώλεια :-) ;
      Μη χρησιμοποιείτε τη λέξη εξόντωση όσον αφορά ανθρώπους. Δεν σας τιμά. Υπάρχουν νόμοι καθώς και δραστικοί τρόποι επιβολής τους. Υπάρχουν και οι ανάλογες προβλεπόμενες ποινές, για κάθε αδίκημα.
      Η κυβέρνηση που ψηφίσατε, σας δίνει καθημερινά το παράδειγμα της σίγουρης και αποφασιστικής υπεράσπισης των αυτονόητων, άνευ πανικού και βίας. Καιρός να προσαρμοστούν λοιπόν, ΟΛΟΙ.

  17. Πέτρόπουλος avatar
    Πέτρόπουλος 10/01/2013 02:00:28

    Τα παιδιά συνήθως χωρισμένων γονέων ξεφεύγουν. Στο σχολικό περιβάλλον έχω δει αμέτρητες περιπτώσεις. Από περιέργεια ήθελα να μάθω αν το ξέρει κάποιος αν ο Βούτσης είναι χωρισμένος.

  18. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 10/01/2013 09:05:13

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :-) :

    Ο ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΗΣΤΗΣ ΑΦΟΙ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑ
    https://www.youtube.com/watch?v=KArurUSCuE0

    • Πέτρόπουλος avatar
      Πέτρόπουλος @ BLACKQUEEN 10/01/2013 10:32:27

      Απαράδεκτη διασκευή.
      Το πρωτότυπο (και αυτό διασκευή από τον bob dylan).
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DiLAnatJvl4

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Πέτρόπουλος 10/01/2013 12:04:48

        :-) Πολύ καλή κι ετούτη η εκδοχή. Σπουδαία !!
        Σημασία όμως, έχει κυρίως Ο ΛΟΓΟΣ.....

  19. sofoulis avatar
    sofoulis 10/01/2013 16:58:41

    Φούρναρη έχεις ηδέα την ήταν ο αποθανών ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ένα θα σου πω ότι όσοι των ήξεραν είτε τον ψήφιζαν είτε όχι τον φώναζαν Γιατρό και αυτός ήταν υπερήφανος που ο κόσμος θυμόταν την ιδιότητα του και όχι το αξίωμα του

  20. Δημοκράτης avatar
    Δημοκράτης 10/01/2013 17:21:16

    Για την παρεκτροπή του υιού που έγινε εγκληματίας του κοινού ποινικού δικαίου έχει ευθύνη και γονέας. Η λογική λέει πως αν δεν μπορείς να διευθύνεις το σπίτι δεν μπορείς τότε να διευθύνεις την κοινωνία. Υπάρχει θέμα ηθικό της παραίτησης του πατρός Βούτση απο οποιοδήποτε πολιτικό αξίωμα.
    Σε καμμία χώρα του κόσμου ΔΕΝ θα επιβίωνε πολιτικά ο πατέρας (με εξαίρεση ίσως την Ουγκάντα και το κολαστήριο της Β. Κορέας)
    Δημοκρατία είναι να σέβεσαι τους κανόνες του πολιτικού παιχνιδιού που συμμετέχεις και έχεις υπογράψει ότι σέβεσαι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.