14/01/2009 13:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Αφήστε τους νεκρούς να προχωρούν»

Αυτό που συνηθίζουμε να λέμε «Επιχειρηματίες των ΜΜΕ», είναι στη πλειοψηφία τους, μεταπράτες, μεσολαβητές και «μπροστινοί». Στη καλύτερη περίπτωση, αντιπρόσωποι ξένων πολυεθνικών ή αλλοδαπών κέντρων εξουσίας. Στη χειρότερη, frontmen πολιτικών (παλιών και νέων) τζακιών και μεγάλων ομίλων. Ικανοί «πλυντηριάδες» που εργάζονται για το παντεσπάνι τους και που ακόμη νομίζουν ότι στο «χωριό Ελλάδα» έχει ακόμη σημασία ποιος έχει εφημερίδα, ραδιόφωνο και τηλεόραση.

Υποτίθεται ότι όλα γίνονται για την κρίσιμη μάζα, το σφριγηλό (εμπορικά) νεανικό κοινό και τους μεσοαστούς που έχουν εισόδημα, καλές δουλειές και επιρροή στη κοινωνία. Καλά πλάκα κάνουμε; Βρείτε μου ένα γνωστό σας 16αρη, 18αρη που να έχει δει το τελευταίο εξάμηνο κάποια εκπομπή ή δελτίο ειδήσεων τηλεοπτικού αστέρα και μετά ελάτε να μου τρυπήσετε τη μύτη. Υποδείξτε μου πόσους 35αρηδες, 45αρηδες ξέρετε από αυτούς που, είτε για να τα βγάλουν πέρα, είτε για να μεγαλώσουν τον πλούτο τους, πηγαίνουν συστηματικό στο περίπτερο για να αγοράσουν εφημερίδα -ειδικά τις καθημερινές. Δεν το λέω άλλωστε εγώ, αλλά οι ειδικοί (ημεδαποί και αλλοδαποί).
Στις ΗΠΑ - που όπως λένε «μόνο αν δεν σε ενδιαφέρει τι θα γίνει στη χώρα σου σε 10 χρόνια, δεν σε νοιάζει τι γίνεται τώρα στην Αμερική» - για πρώτη φορά στην ιστορία των μετρήσεων, το Ιντερνέτ ξεπέρασε τις εφημερίδες ως πηγή ενημέρωσης, ενώ σταθερά διαβρώνεται και η τηλεόραση -κυρίως στα νεανικά κοινά- που πάντως παραμένει πρώτη. Σύμφωνα εξάλλου με την τελευταία έρευνα του Κέντρου Ερευνάς Pew, το 40% του κοινού των ΗΠΑ προτιμά το Διαδίκτυο για την ενημέρωσή του σε σχέση με εσωτερικά και διεθνή θέματα και μόνο το 35% τις εφημερίδες.
Τον περασμένο Μάιο, ο ισχυρότερος ίσως άνδρας των media στον κόσμο, ο Ρούπερτ Μέρντοχ, δήλωσε ευθαρσώς στη διάρκεια διάσκεψης με θέμα «Όλα Ψηφιακά» που οργανώθηκε από την Wall Street Journal στις ΗΠΑ, ότι οι έντυπες εφημερίδες πεθαίνουν. Ο Αυστραλός μεγιστάνας, ιδιοκτήτης της News Corporation δήλωσε επίσης πως οι έντυπες εφημερίδες αντιμετωπίζουν ολοένα και μεγαλύτερο πρόβλημα από τον ανταγωνισμό του Internet και των free-press εντύπων, επισημαίνοντας ότι μόνο το τελευταίο εξάμηνο ο μέσος όρος των διαφημίσεων στις αμερικανικές εφημερίδες έπεσε από 10% έως 30%. «Μέσα σε πέντε ή δέκα χρόνια, δεν θα είναι πια οικονομικά βιώσιμο να τυπώνονται», τόνισε χαρακτηριστικά.
Στην ημεδαπή τώρα, ο «γκουρού» της TV «καρακατσουλιό», ο ισχυρός ανήρ του STAR CHANNEL Σταμάτης Μαλέλης, όχι γιατί τον έπιασε κρίση συνειδήσεως, μας είπε ορθά-κοφτά μιλώντας στους «Φακέλους» του Παπαχελά, κάτι ανάλογο με το «Γιώργο χάσαμε» - προφανώς επειδή θέλει τώρα να μπει και στην Βουλή με το ΠΑΣΟΚ. Ο άνθρωπος που «άνοιξε» τα παράθυρα στην ελληνική τηλεόραση και μετά μας πήρε και μας σήκωσε όλους, δημοσιογράφους και πολιτικούς, δήλωσε: «Μας ενδιαφέρει μόνον η πρωτιά, άρα ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!». Για να διαπιστώσει στη συνέχεια ότι «τραβήξαμε μεγάλες ηλικίες χαμηλής μόρφωσης και διώξαμε τις νεότερες. Και τώρα είμαστε όμηροι αυτής της ομάδας που δημιουργήσαμε».
Φρανκενστάιν δηλαδή...
Γι' αυτό σας λέω. Όλη αυτή η συζήτηση για το ποιος αγόρασε και ποιος πούλησε στα εγχώρια media, μου θυμίζει λίγο εκείνο τον διάλογο που είχε ο Στάλιν, όταν οι επιτελείς του μπήκαν κάθιδροι στο γραφείο του το ‘41 για να του ανακοινώσουν ότι οι Γερμανοί προελαύνουν και πλησιάζουν τη Μόσχα. Και εκείνος χαμογελώντας είπε:
«Αφήστε τους νεκρούς να προχωρούν»....

Α.Α.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 14/01/2009 13:59:06

    Πολύ καλή ανάρτηση. Αλλά έχει και το ιντερνετ τα διαόλια του. Πρόσφατα είδα να επαναλαμβάνεται σε αρκετα σάιτς και με αφορμή τους φυγόστρατους, το ότι ο Ψινάκης υπηρέτησε άκουσον άκουσον ως δόκιμος στα ΛΟΚ! Για αυτό ας προσέχουμε τους νεκρούς που προελαύνουν.
    Βέβαια μπορεί και να αληθεύει η είδηση. Ποιός ξέρει;

  2. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/01/2009 14:19:17

    Δεν είναι και τόσο νεκροί.
    Διαμορφώνουν αισθητική, άποψη, τάσεις, συνείδηση,επιλογές, φιλοσοφία, στάση ζωής. Δημιουργούν με άλλα λόγια "υπηκόους"
    Το ότι μπορεί και να προσανατολίσουν την ψήφο προς ένα κόμμα μικρό το κακό.

  3. spyros avatar
    spyros 14/01/2009 14:23:31

    Είναι πλέον εμφανής η εμετική κατάντια της ελληνικής TV. Όλος αυτός ο συρφετός των αδιάφορων σαβουροφάγων του καρακατσουλιου, αρχίζει να καταλαβαίνει το άσκοπο της ύπαρξης του. Τα όμορφα παραμυθάκια του διεθνούς και εγχώριου jetset, δεν μπορούν πλέον να καθησυχάσουν το ¨μεγάλης ηλικίας και χαμηλού μορφωτικού επιπέδου¨ κοινό της ξεφτίλας. Όλη αυτή η υπερπροβολή του ασύστολου πλούτου και της χλιδής –έστω και αργά- άρχισε να εξοργίζει και τους μέχρι πρότινος χειροκροτητές της. Ήρθε η ώρα να πάρουν όλα αυτά τα παραμάγαζα τη θέση που τους αρμόζει, στο «βόθρο» που τα ίδια κατασκεύασαν.

  4. donaE avatar
    donaE 14/01/2009 14:34:17

    Αρκει οι νεκροι απο τα ΜΜΕ,μη μετακομισουν στο ιντερνετ και βρυκολακιασουν.Φανταστειτε το,γιατι σε ενα ποσοστο αρχισε.

  5. Μακρης Κωνσταντ. avatar
    Μακρης Κωνσταντ. 14/01/2009 14:39:14

    Θα μου επιτρεψετε να μεταφερω εδώ τις σωστες και σοβαρες επισημανσεις του apostolos34s
    ΣΤΟ “«Άλωση» των ΜΜΕ εν μέσω κρίσης του Τύπου”

    1. Δεν ξέρω για σας, προσωπικά όμως αδιαφορώ καθώς ακόμη και οι “λεφτάδες” μας δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι συμβαίνει. Λόγω καριέρας γνωρίζω προσωπικά τους περισσότερους από τους ισχυρούς του χρήματος και της πολιτικής και σας διαβεβαιώσω ότι ουδείς απολαμβάνει του σεβασμού και του θαυμασμού μου για τις ικανότητές του να προβλέπει το μέλλον.
    Αυτό που συνηθίζουμε να λέμε επιχειρηματικός κόσμος και έχει σχέση (άμεση ή έμμεση) με τα media, είναι στη πλειοψηφία τους, μεταπράτες, μεσολαβητές και μπροστινοί. Στη καλύτερη περίπτωση αντιπρόσωποι ξένων πολυεθνικών ή αλλοδαπών κέντρων εξουσίας, στη χειρότερη frontmen πολιτικών (παλιών και νέων(τζακιών).
    Ικανοί “πλυντηριάδες” που εργάζονται για το παντεσπάνι τους και που ακόμη νομίζουν ότι στο “χωριό Ελλάδα” ακόμη έχει σημασία ποιος έχει εφημερίδα, ραδιόφωνο και τηλεόραση.
    2. Βρείτε μου ένα γνωστό σας 16αρη, 18αρη που να έχει δει το τελευταίο εξάμηνο κάποια εκπομπή ή δελτίο ειδήσεων τηλεοπτικού αστέρα και μετά ελάτε να μου τρυπήσετε τη μύτη.
    Υποδείξτε μου πόσους 35αρηδες, 45αρηδες ξέρετε από αυτούς που, είτε για να τα βγάλουν πέρα, είτε για να μεγαλώσουν τον πλούτο τους, πηγαίνουν συστηματικό στο περίπτερο για να αγοράσουν εφημερίδα -ειδικά τις καθημερινές.
    3. Ο Σταρτσανελε Γκουρου Μαλελης δηλωσε : Για να διαπιστώσει αργότερα ότι «τραβήξαμε μεγάλες ηλικίες χαμηλής μόρφωσης και διώξαμε τις νεότερες. Και τώρα είμαστε όμηροι αυτής της ομάδας που δημιουργήσαμε».
    Φρανκενστάιν δηλαδή…

    4. Ο μου απαντησε ευστοχα σε αναρτηση μου « Στη ρεμούλα δεν ήταν τις τελευταίες δεκαετίες μόνο το “κεφάλαιο”. Και η μεσαία τάξη πήρε μεζέ»

    Να προσθεσω και εγω τωρα τα δικα μου.
    Ο μεζες λοιπον τελειωσε και κυματα μετεχοντων στην μεσαια ταξη θα στελνονται στην φτωχεια. Το κεφαλαιο θα συγκεντρωνεται σε ακομη πιο λιγα χερια από πριν ,και επειδη το Ντοπιο κεφαλαιο στην πλειοψηφια του είναι εσωστρεφες προσανατολισμενο να απομυζα την Μικρη Ελληνικη αγορα και ειδικα οι Νταβατζηδες είναι αυτό που αναφερει στο (1) σε συνδυασμο με την παρατεταμενη συρικνωση της αγορας ,εχετε ετοιμο λοιπον τον πρωτο στοχο .
    Προσεξτε και το (2 )
    Νεοι μεχρι 45 μορφωμενοι, δυναμικοι με επιθυμια συμμετοχης στην ζωη ,γνωριζουν τι θελουν και πως τους στερειται. Εχετε ετοιμο τον δευτερο στοχο. Το Target Group όπως αρεσει να λενε στους εκμοντερνισμενους κομματικους συμβουλους στυλ Λουλη ,την πελατεια σας όπως μου αρεσει εμενα να την χαρακτηριζω, σαν λαικος και παλιομοδιτης που ειμαι.
    Αφου λοιπον εχετε την «πελατεια» να περιμενει ,χρειαζεσται μαγαζι και τροπο επικοινωνιας να ενημερωσετε τους υποψηφιους πελατες. Αν σκεφτειτε λιγο όπως ο «αντιπαλος» με την νοοτροπια του μαγαζατορα λοιπον, γιατι δεν πιστευω να ειστε αφελεις και να πιστευετε ότι τα κομματα σημερα είναι κατι διαφορετικο. Τι ζηταει λοιπον κάθε μαγαζακι; Όχι Όλα ,ένα κομματακι από την αγορα ,εάν είναι και γωνια σε φερνει στην εξουσια. Πως επικοινωνειτε με την πελατεια σας;Με τον τροπο που ξερει αυτή να επικοιινωνει, να δεχεται μηνυματα και να στελνει, ποιο είναι λοιπον; TO INTERNET.
    Τα εχετε όλα ετοιμα ,για αυτό καποιοι οσμιστηκανε ζουμι και ιδρυουν κομματα κτλ. Θα αποτυχουν όμως ,(εκτος και εάν είναι προμετωπιδες καποιων κτλ) , γιατι δεν λαμβανουν υπ`οψιν τους κατι το σημαντικο. Την κουραση της αγορας, το μπουχτισμα του κοσμου (άλλο ένα κομμα βρε αδελφε ,στα τοσα) Τι θελει πλεον ο κοσμος, η αγορα; ΝΕΑ ΚΟΜΜΑΤΑ; Όχι.
    ΚΑΤΙ ΝΕΟ,ΚΑΤΙ ΦΡΕΣΚΟ,ΚΑΤΙ ΔΡΟΣΕΡΟ ,ΚΑΤΙ ΚΑΘΑΡΟ.
    Ποιο είναι αυτό; περιμενω να ακουσω με προσοχη τις αποψεις σας.

  6. Κανένας avatar
    Κανένας 14/01/2009 14:40:33

    Γεια καθήστε ρε παιδιά, και ποιός λέει ότι οι εφημερίδες είναι νεκρές; Ο «Α.Α.»; Εντάξει, την χειρότερη γνώμη έχω κι εγώ για τους διαπλεκόμενους ΜΜΕδες, αλλά κι εμείς εδώ στα μπλόγκια τί κάνουμε; Τί έγραψε η Καθημερινή και η Ελευθεροτυπία, τί έδειξε ο Αντέννα και το Μέγα δεν συζητάμε;

  7. donaE avatar
    donaE 14/01/2009 14:44:15

    Ο Μαλελης μεχρι που δηλωσε πως εχει καταθλιψη.Πανεξυπνος,προσπαθει να ξεκαρφωθει και να ανοιξει πανια για το μελλον.Ο κυνισμος ειναι το χαρακτηριστικο αυτου του χωρου.

  8. Κανένας avatar
    Κανένας 14/01/2009 14:48:23

    Για μια στιγμή ρε παιδιά. Το Star δείχνει γκόμενες; Καλά κάνει. Και το Ίντερνετ έχει τσόντα (και είναι στατιστικώς η πρώτη σε όγκο λειτουργία του). Καλά κάνουν. Δεν μπορώ όλο Γιωργάκη και Κωστάκη, Χατζηνικολάου και Κακαουνάκη, θέλω και γκόμενες για να ξεχαρμανιάσω.

  9. Κανένας avatar
    Κανένας 14/01/2009 14:50:04

    Εγώ πάντως όταν βλέπω στο Μεγκατσάνελο τον Κακαουνάκη να κάνει «αναλύσεις», γυρνώ αμέσως στο Σταρ για καμμιά γκόμενα. Πειράζει;

  10. Factorx avatar
    Factorx 14/01/2009 15:00:56

    Βουΐζει η αγορά με τις κολοσσιαίες συμφωνίες και εξαγορές "παραδοσιακών" μέσων μαζικής ενημέρωσης. Εφοπλιστές, πετυχημένοι επιχειρηματίες κλπ, αγοράζουν θέσεις στα μετοχικά κεφάλαια δημοσιογραφικών συγκροτημάτων επενδύοντας δισεκατομμύρια σε μια αγορά η οποία πνέει από καιρό τα λοίσθια. Δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να θεωρήσουμε επιχειρηματικά αδαείς ανθρώπους σαν τον Λαυρεντιάδη, τον Ρέστη ή τον Μαρινάκη. Είμαστε σίγουροι ότι γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι αυτές οι επενδύσεις τους δεν πρόκειται να αποφέρουν τα προσδοκώμενα ωφέλη. Ο λόγος συμμετοχής τους είναι η παραδοσιακή προσπάθεια επιρροής στην κοινή γνώμη, συνεπαγόμενη πίεση σε κρατικούς - κυβερνητικούς μηχανισμούς με απώτερο σκοπό την έμμεση ευδοκίμηση των κυρίων δράσεων τους.

    Κύριοι, προφανώς δεν έχετε αντιληφθεί την επανάσταση που συντελείται γύρω σας, δίπλα σας ακόμα και κάτω από τα πόδια σας. Ρωτήστε την ιδιαιτέρα σας από που ενημερώνεται πλέον. Ρωτηστε τα παιδιά σας, τα ξαδέρφια σας, την ευρύτερη κοινωνία με έμφαση τις ηλικίες 15-44. Θα εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα.

    Η "λαίλαπα" λέγεται blogging. Η ανεξάρτητη, ίσως ανεξέλεγκτη μα άμεση δημοσιογραφία των πολιτών. Ή ακόμα και των δημοσιογράφων που κρατούν ανεκμετάλλευτο όγκο πληροφορίας αδυνατώντας να τον εντάξουν στη γραμμή των μέσων που εργάζονται.

    Ο Λαμπράκης, ο Μπόμπολας, ο Κουρής, έκλεισαν τον κύκλο τους, εξυπηρέτησαν τα συμφέροντα τους, ανεβοκατέβασαν κυβερνήσεις, αλλά το παιχνίδι τελείωσε.

    Δεν σας παρεξηγούμε βεβαίως φίλοι επενδυτές, εδώ ο πολιτικός κόσμος της χώρας εξακολουθεί να σέρνεται πίσω από την ποδιά "μεγαλοεκδοτών" με ...2,000 φύλλα ημερησίως! Χώρια τα κονδύλια των κρατικών διαφημίσεων που διαχέονται σε απίστευτες κατευθύνσεις. Η εκνευριστική υποκρισία των μέσων να υποκρίνονται ότι τα blogs δεν υπάρχουν έχει ακριβώς αυτό τον σκοπό. Είναι το κύκνειο άσμα ενός σαθρού συστήματος απέναντι στην επερχόμενη λαίλαπα. Στα 20 εκατομμύρια επισκέψεις του Τρωκτικού. Στις "συκοφαντικές" αποκαλύψεις του press-gr που καταλήγουν επερωτήσεις στη βουλή. Στη δεξαμενή σκέψης του antinews, στη μαχητικότητα του greekalert, στη βορειοελλαδίτικη γεύση του taxalia. Αλήθεια για ρωτήστε πόσοι από τη σκεπτόμενη κοινωνία ασχολούνται με το Ρεσάλτο (resaltomag) και πόσοι με τα Nitro, Mitro και τις υπόλοιπες εκφάνσεις μικροαστικής κιτσαρίας που μας είχατε επιβάλλει ως ...νέο πολιτισμό;

    Φίλοι επενδυτές καταλαβαίνω ότι είστε σε αδιέξοδο, τα blogs άλλωστε είναι δύσκολο να ελεγχθούν, αλλά μη σκάτε. Κοιτάξτε να επενδύσετε σε τομείς παραγωγικούς, πραγματικούς με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Και να είστε σίγουροι ότι τα πεπραγμένα σας θα γνωστοποιούνται γρηγορότερα από ότι φαντάζεστε. Άλλωστε, παντα υπάρχει ένα άγρυπνο ηλεκτρονικό μάτι εκεί που δεν το περιμένετε. Με δύναμη και κρίση.

    http://olympia.gr/

  11. Μακρης Κωνσταντ. avatar
    Μακρης Κωνσταντ. 14/01/2009 15:12:25

    @ Κανένας
    Φιλε μου εάν ειδαν το Ιντερνετ, εφημεριδα .λαθος τους. Σωστο και υγιες που ασχολεισαι καλυτερα με τις γκομενες. Συγχαρητηρια.

  12. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/01/2009 15:14:10

    Η λαίλαπα λεγεται μπλόγκινγκ. ΜΑ αυτο είν αι για προβληματισμό η εκτόνωση και χαβαλέ.
    Οι νεκροί συμβιβασμένοι επαγγελματίες δημοσιογράφοι, αυτοί θα είναι που θα ενημερώνουν, είτε για τη Γάζα, είτε για το πολιτκό γίγνεσθαι
    Και με την άνεση του διανοούμενου και του μακράν θα σχολιάζετε
    φακτορα αφου τα έχεις ζήσει. Γιατί ξεφεύγεις?

  13. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 15:20:59

    @κανένας 6,8,9

    Νομίζω ο factorx διευκρινίζει επαρκώς που βρίσκεται πλέον κι η είδηση αλλά κι η ανάλυση.

    Μην παραβλέπουμε, όμως, την αμεσότητα και την δύναμη του ραδιοφώνου. Το ραδιόφωνο εγγυάται ακόμη το προνόμιο της ανωνυμίας του όποιου ακροατή παρεμβαίνει ζωντανά. Αλλο το ΙΡ, άλλο μία φωνή από το υπερπέραν!!!

    Οταν οι "επενδυτές" στραφούν και στο διαδίκτυο (ήδη η τάση διαφαίνεται), εκεί τι ακολουθεί;

  14. Μακρης Κωνσταντ. avatar
    Μακρης Κωνσταντ. 14/01/2009 15:21:42

    @ τρια πουλακια καθονταν
    Ο καθενας βλεπει μεχρι εκει που μπορει και εκει που θελει. Εσυ βλεπεις χαβαλε, ο αλλος γκομενες , Ο Ομπαμα και το επιτελειο του (που ξερουν καλυτερα) βασισθηκαν επανω του και κερδισαν. Διαλεγεις και παιρνεις.

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 14/01/2009 15:23:05

    Διαβάζοντας την ανάρτηση και τα σχόλια εδώ, έφαγα ένα ακόμη φλας. Μήπως οι ονοματιζόμενοι μεγαλοεπιχειρηματίες βαρέθηκαν απλώς να έχουν το δοβλέτι στο γλείψιμο και αποφάσισαν να τους έχει αυτό στο γλείψιμο; Γιατί τα blogs να τα έχεις στο γλείψιμο δεν μπορείς. Μπορείς να έχεις τα ΜΜΕ. Οπότε εκεί θα γλείφει το πολιτικό μας κατεστημένο. Οπότε, σου λέει, αφού γυρίζει και πουλάνε, χαζός είμαι να μην αγοράσω και να τους έχω στο χέρι;

    Το λέω αυτό, γιατί οι συγκεκριμένοι έχουν ήδη βγάλει πολλά λεφτά και δεν χρειάζονται τον τύπο για να βγάλουν (όπως τον χρειάζονταν για να βγάλουν οι Μπόμπολας και Λαμπράκης).

    Αν είναι έτσι, την εξέλιξη τη θεωρώ μάλλον θετική, διότι θα δούμε ανθρώπους με λιγότερο ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσουν τον τύπο για διαπλοκή. Όχι ότι δεν θα υπάρχει διαπλοκή (φυσικά και θα υπάρχει, γι' αυτό άλλωστε αγοράζουν), αλλά δεν θα είναι ζωτικό τους συμφέρον να έχουν διαπλοκή για να ευημερούν, αφού την ευημερία την έχουν διασφαλισμένη από αλλού.

    Τώρα, ή φύσει αισιόδοξος είμαι, ή δεν βλέπω την τύφλα μου.

  16. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 14/01/2009 15:26:43

    Δεν μπορούν οι επενδυτές να ελεγξουν το διαδίκτυο, γιατί δεν θέλει λεφτά για να κάνεις αυτό που κάνουμε τώρα εμείς. Το πολύ πολύ να φτιάξουν in.gr και άλλα portals. Αυτά υπάρχουν και σήμερα, αλλά δεν αναιρούν τη λαίλαπα. Λειτουργούν παράλληλα και αν δεν λειτουργούν με τη στοιχειώδη εντιμότητα, θα περιθωριοποιηθούν.

  17. Factorx avatar
    Factorx 14/01/2009 15:28:31

    Όπως λεέι ο kanis άλλο η είδηση και άλλο η ανάλυση, ή η ανάδειξη πλευρώην της έιδησης που δεν πιάνουν, ή συσκοτίζουν τα ΜΜΕ. Τα μπλογκς δεν μπορούν ακόμα να ανταγωνιστούν τα ΜΜΕ στο επίπεδο της είδησης. θα το κάνουν στο μέλλον.

    Και μην έχουμε αυταπάτες. Αν εξαιρέσεις τις προσπάθειες ορισμένων ανεξαρτητων (στους οποίους συγκαταλέγουμε και του εαυτούς μας)τα άλλα "δημοφιλή" μπλογκς είναι παραρτήματα μεγάλων συγκροτημάτων, όπως γνωρίζεται όλοι. Και δεν κάνουν τίποτα άλλο απο το να ανακυκλώνουν τις ειδήσεις τους και να αναπαράγουν τις κόντρες και την λάσπη τους. Κι αυτό το φαινόμενο θα ξεπεραστεί.

    Επίσης τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται στο μπλογκινγκ. Μου έλεγε για παράδειγμα φίλος οτι πολύ δημοφιλές μπλογκ στην Αμρική, υπόδειγμα για πολλούς, ξεκίνησε με budjet 2.000.000. Το φαντάζεστε;

    Το ραδιόφωνο ναι. Είναι ο μόνος υπολογίσιμος αντίπαλος του διαδικτύου. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΙΔΕΕΣ

  18. donaE avatar
    donaE 14/01/2009 15:32:21

    @17
    Μακαρι να ξεπεραστει αναιμακτα.

  19. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 15:37:15

    @15 Επώνυμος

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι, σε αυτή την χώρα τουλάχιστον, πρόσβαση καθημερινή στα παραδοσιακά κι ηλεκτρονικά ΜΜΕ (εφημερίδες/ΤΒ) έχει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και συνεπώς του εκλογικού σώματος.
    Στο Ιντερνετ, τόσο η διείσδυση, όσο κι η πρόσβαση, αφορούν μειοψηφία του κοινού. Ενός κοινού περιορισμένου κι, ως προς τα επι μέρους ποιοτικά του χαρακτηριστικά.
    Συνεπώς, νομίζω ότι η διαπλοκή μπορεί να εξυπηρετηθεί απόλυτα μέσα από τα ΜΜΕ, ελέγχοντας παράλληλα ενδεχόμενες ενοχλητικές παρουσίες στο διαδίκτυο.
    Σαν σκέψεις τα λέω κι εγώ...

  20. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 15:42:47

    @17Factorx ...ραδιόφωνο παραδοσιακό και διαδικτυακό ταυτόχρονα με μπλογκινγκ διαδραστικό. Ο ΣΚΑΙ το εφαρμόζει ήδη

  21. donaE avatar
    donaE 14/01/2009 15:48:04

    221 kanis Ο ΣΚΑΙ ειναι παραδοσιακο ΜΜΕ ομως.Δεν ειναι διεισδυση στο χωρο του ιντερνετ με ολα τα κακα,των αφεντικων της διαπλοκης?

  22. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 14/01/2009 15:51:31

    Εγώ νομίζω πως η πρωτογενής είδηση θα είναι πάντα στα χέρια των διαπλεκόμενων , πολύ απλά , κυρίως λόγω κόστους .

    Η αξία των μπλογκς έγκειται στην ερμηνεία της πρωτογενούς είδησης .

    Γι αυτό και τα ειδησιογραφικά μπλογκς (σόρυ Φακτορες εγώ δεν σας κατατάσσω στα ειδησιογραφικά εσείς αυτοαποκαλείστε έτσι) θεωρώ πως θα ξεπεραστούν και αυτά .

    Αυτός που θα πάρει το κόσμο μαζί του θα είναι αυτός που θα μπορεί να ερμηνεύει κάτω από τις γραμμές της πρωτογενούς είδησης και θα αποκαλύπτει τις πτυχές που οι "επαγγελματίες" θα κρύβουν (κάτι παρόμοιο κάνει και το antinews που εγώ κατατάσσω στα μπλογκς άποψης , παρακαλώ δε κάνει τίποτα Φάκτορες).

    Με λίγα λόγια η είδηση ως πρωτογενές υλικό θα υποβαθμιστεί και θα αναβαθμιστεί η ερμηνεία ή άποψη .

    Ελπίζω δηλαδή .

  23. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 15:51:38

    Οπως έλεγε κι ο Μακλούχαν...
    "The message is the medium..and the gatekeepers!"

    ...back to the power of the HOT media!

  24. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 15:56:44

    @24 greekpoliticalreview

    "Με λίγα λόγια η είδηση ως πρωτογενές υλικό θα υποβαθμιστεί και θα αναβαθμιστεί η ερμηνεία ή άποψη .

    Ελπίζω δηλαδή ."

    Κάπως έτσι, φτάσαμε στα μονοθεματικά τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, των μονοδιάστατων αναλύσεων, που τελικά υποβαθμίζονται οι πρωτογενής ειδήσεις και επικρατούν οι εντυπώσεις.

  25. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 15:57:48

    @26
    "πρωτογενείς.."

  26. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 14/01/2009 16:12:58

    @ kanis

    Με μια διαφορά αδερφέ , εγώ που θα λέω τη γνώμη μου ή την ερμηνεία μου δεν θα το κάνω επειδή με πληρώνουν αλλά επειδή έτσι θέλω . Αν η γνώμη μου δεν μετρήσει ή κριθεί προβοκατόρικη ο αναγνώστης θα πάει στον παραδίπλα .

    Δεν συγκρίνονται τα δυο μέσα ούτε σε ταχύτητα ούτε σε επιλογές .

  27. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 16:21:47

    @28 greekpoliticalreview
    "Εγώ νομίζω πως η πρωτογενής είδηση θα είναι πάντα στα χέρια των διαπλεκόμενων , πολύ απλά , κυρίως λόγω κόστους ."


    Ως προς αυτό διαφωνούμε. Στο interactive blogging η είδηση ξεφεύγει από τα χέρια των διαπλεκωμένων κι όταν δεν στην κατεβάζουν οι χειριστές, παραμένει πρωτογενής στα χέρια του "αυτόπτη μάρτυρα".
    Αν κάτι τέτοιο, δεν είναι εφικτό, τότε επανερχόμαστε στο καθεστώς των μονοθεματικών δελτίων.

    υγ ...δεν είμαι αδερφός, αδελφή είμαι!

  28. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 16:35:37

    @29
    " Στο interactive blogging η είδηση/ανάλυση.."

  29. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 14/01/2009 16:36:02

    Sorry για την ..εγχείρηση αλλαγής φύλλου kanis , δε διαφωνώ σε αυτό που λες αλλά μια τέτοια ineractive είδηση δεν υπόκειται σε έλεγχο ή εξακρίβωση εκτός κι αν επιβεβαιωθεί από πολλούς , όπως η δολοφονία του Α.Γρηγορόπουλου που γίνεται δημοσία θέα .

    Οι άλλες ειδήσεις όμως , αυτές που αναρριχώνται στην επικαιρότητα είτε λόγω αντιπάλων συμφερόντων είτε λόγω εθνικών θεμάτων είτε είτε είτε δεν μπορούν εύκολα να αποκαλυφθούν από την δημοσιογραφία του πολίτη .

    Εκεί κυρίως αναφέρομαι .

    Πάρε π.χ τα γραμμάτια που πουλήσαμε εχθές . Θα μπορούσε ο πολίτης να γνωρίζει από ποιους αγοράστηκαν ? Δύσκολο . Μπορεί όμως ο πολίτης να ερμηνεύσει τους πελάτες μας και τους λόγους που αυτοί επένδυσαν σε εμάς .

  30. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 14/01/2009 16:47:23

    Υπάρχουν κάποιες ειδήσεις που μπορούν να τις βγάλουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι και δεν έχουν τον τρόπο. Κάποιες δεν θα βγουν ποτέ, ούτε από τα ελεγχόμενα μέσα ούτε από τους πρωταγωνιστές τους. Οπωσδηποτε όμως το μπλόγκινγκ θα βγάλει και πρωτογενείς ειδήσεις.

    Είμαστε σε μια φάση "βλέποντας και κάνοντας". Δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα συμβεί, όπως δεν ξέραμε και αυτό που συνέβη, δεν το είχαμε προβλέψει οι πολλοί.

    Πάντως το μεγάλο χαρακτηριστικό του μπλόγκινγκ είναι η ανωνυμία. Αυτό θα είναι πάντοτε μια διαφορά του από τον "πραγματικό" τύπο. Η ευθύνη του και η ανευθυνότητά του. Πολύ σωστά λέει ο politicalreview ότι εγώ μόνος μου ως αναγνώστης κρίνω τι είναι ψέμα και αλήθεια και τι προβοκατόριο. Όμως ο "πραγματικός" τύπος ίσως να διακρίνεται τελικά από το ότι είναι επώνυμος με οτι θετικό και αρνητικό σημαίνει αυτό.

    Στο διαδίκτυο εξακολουθούμε να έχουμε το Αντίβαρο, που κράτησε τον χαρακτήρα του "ηλεκτρονικού περιοδικού" με επώνυμα άρθρα και δεν έγινε μπλογκ. Αλλά δεν γνωρίζω άλλο τέτοιο φαινόμενο (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Το ζήτημα είναι ότι συγκροτημένη ενημέρωση από επαγγελματίες δεν θα σταματήσει να υπάρχει, αλλά θα πάρει μάλλον διαφορετική μορφή και θα έχει τον τεράστιο ανταγωνισμό των ερασιτεχνών. Αυτός ο ανταγωνισμός θα τους αναγκάσει να ανεβάσουν την ποιότητα, αν θέλουν να τους διαβάζουν. Όλα αυτά, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα ελεγχθεί το Ίντερνετ.

  31. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 16:48:02

    @31greekpoliticalreview

    Μην κουραζόμαστε.
    Υπάρχει η αρχική ανάρτηση/είδηση. Στα σχόλια, όμως, παρέχεται η δυνατότητα της όποιας πιστοποίησης, εξακρίβωσης, ανάλυσης, συζήτησης.
    Σε αυτό νομίζω, μπορούμε, να συμφωνήσουμε.
    Εκεί λαμβάνει αξία κι η πολυφωνία...δημοκρατία (εν τέλει) κι όχι σε ότι ονομαζόταν πολυφωνία στα ΜΜΕ το 1990!

  32. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 17:10:45

    @32 Επώνυμος
    "Πάντως το μεγάλο χαρακτηριστικό του μπλόγκινγκ είναι η ανωνυμία. Αυτό θα είναι πάντοτε μια διαφορά του από τον “πραγματικό” τύπο. Η ευθύνη του και η ανευθυνότητά του"
    =======

    Εδώ που φιλοξενούμαστε τώρα, υπαρχει μέτρο για το τι, πρέπει, να φεύγει από την οθόνη΄...

    Οι "επώνυμοι" (μην το πάρεις προσωπικά) ή,oppinion leaders για τους επαγγελματίες του χώρου, πολλάκις δίνουν ειδήσεις/αναλύσεις καθοδηγούμενες. Παραπληροφορούν για λόγους και σκοπούς που ο καθείς, μπορεί να υποννοήσει.

    Η ανωνυμία δίνει την δυνατότητα της διασταυρωσης της είδησης/ανάλυσης, χωρίς στημένα περιθώρια. Αρκεί το blogging να είναι interactive κι όχι μια εναλακτική μορφή της έντυπης δημοσιογραφίας.

    Καιρός είναι, να ακουστεί το κοινό....που εκείνο υποτίθεται, ότι ψηφίζει κι επιλέγει, τελικά.
    Η συμμετοχή κι η εμπλοκή των ανωνύμων, νομίζω αναβαθμίζει τον διάλογο και σίγουρα διασφαλίζει μεγαλύτερη εγκυρότητα, έναντι όποιων καθοδηγούμενων συμφερόντων.

    Μην παραγνωρίζουμε, επίσης το γεγονός, ότι πρόσωπα γνωστά στο χώρο τους, με την ταμπέλα του ανωνύμου, εκφράζονται με μεγαλύτερη ελευθερία!

  33. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 14/01/2009 17:33:09

    Δεν θέλω να σε κουράσω αλλά (ίσως δεν το έθεσα καθαρά) η αρχική ανάρτηση/είδηση είναι που αμφιβάλω αν θα βγει (για να ακολουθήσουν τα σχόλια επιβεβαίωσης , διάψευσης ή ερμηνείας) αν δεν αλιευθεί από επαγγελματίες δημοσιογράφους .

    Και συνδέοντας το προηγούμενο παράδειγμα με το σχόλιό σου #33 : Αν δεν είχε ανακοινώσει κάποιο πόρταλ ή άλλο μέσο την είδηση των πελατών των γραμματίων εμείς τώρα ούτε θα ξέραμε ούτε θα μπορούσαμε να σχολιάσουμε/ερμηνεύσουμε/διαψεύσουμε .

    Anyway , όλα είναι σχετικά κι όλα καταλήγουν στον ίδιο παρανομαστή : έχουμε ή όχι την ικανότητα/δυνατότητα να διαβάζουμε κάτω από τις γραμμές . Κι αν δεν την έχουμε τι πρέπει να κάνουμε για να την αποκτήσουμε ?

  34. KaryID avatar
    KaryID 14/01/2009 17:40:43

    @greekpolitical review: δεν είμαι δημοσιογράφος και πιστεύω ακράδαντα ότι δημοσιογράφος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι. (Βέβαια δημοσιογράφοι "έγιναν" πολλοί.)
    Χρειάζεται εκείνο το κάτι παραπάνω, το ένστικτο του λαγωνικού, που είναι μια συναρπαστική ιδιότητα του χαρακτήρα, όταν χρησιμοποιείται και ασκείται με υπευθυνότητα.
    Από την άλλη αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό, του λαγωνικού, είναι που καθιστά το επάγγελμα του δημοσιογράφου "αντιπαθητικό" για να το θέσω "κομψά".

  35. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/01/2009 17:55:28

    @Μακρης Κωνσταντ

    «Ο καθενας βλεπει μεχρι εκει που μπορει και εκει που θελει. Εσυ βλεπεις χαβαλε, ο αλλος γκομενες»
    Καλή είναι η ιδεολογική προσήλωση αρκεί να μην γίνεται παρωπίδα.. Εγώ είπα ότι για να σχολιάσεις εσύ την είδηση πρέπει να υπάρχει. Και θα υπάρχει μόνο αν ο επαγγελματίας δημοσιογράφος, συχνά με άγχος, «πάει να την φέρει» σε σένα

  36. kanis avatar
    kanis 14/01/2009 17:57:14

    @36KaryID
    ".. αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό, του λαγωνικού, είναι που καθιστά το επάγγελμα του δημοσιογράφου “αντιπαθητικό” για να το θέσω “κομψά”."

    Αυτό το χαρακτηριστικό του λαγωνικού, κάνει τον καλό δημοσιογράφο. Αυτό το χαρακτηριστικό όμως, κάνει και τον σωστό ερευνητή, τον επιστήμονα.
    "Αντιπαθητικό" τον κάνει, το "υπεράνω όλων η είδηση"..αυτό που λένε, δημοσιογράφος φίλος δεν γίνεται...

    Σκέφτεσαι, όμως, πόσοι δημοσιογράφοι σήμερα, επώνυμοι, μας βομβαρδίζουν με τις απόψεις και την εγκυρότητά τους, χωρίς ούτε ένα ρεπορτάζ στην πλάτη τους; ..μόνο με τηλεφωνήματα, δεξιώσεις και δελτία τύπου!

    Αρα, καλύτερα κι εντιμότερα τα λαγωνικά... αν μη τι άλλο, ψάχνουν, προσπαθούν δεν ...παπαγαλίζουν!

  37. KaryID avatar
    KaryID 14/01/2009 18:02:21

    Απολύτως συμφωνώ μαζί σου. Τα ίδια λέμε. (άλλο αντιπαθητικός και άλλο "έχει πουλήσει τη μάνα του", άλλο "έγινε" μέσα από διαπλοκές και άλλο το "γεννημένο" ταλέντο, ισχύει για όλα τα επαγγέλματα ανεξαιρέτως).

  38. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 14/01/2009 18:06:24

    @36 KaryID Says:
    "πιστεύω ακράδαντα ότι δημοσιογράφος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι ".Nομιζω πως κανεις λαθος γεννιεσαι οταν σε γενναει ο μπαμπας ή η μαμα που ειναι δημοσιογραφος-η-οι .

  39. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/01/2009 18:07:59

    Απλά …κατανοώ και ομνύω στα βαθυστόχαστα που γράφετε αλλά θα υπάρχει πάντα ένας καθοριστικός παράγοντας:Ο επαγγελματίας δημοσιογράφος που θα φέρει την είδηση. Τον απαξιώνετε εντελώς. Σαν να μην υπάρχει, ενώ σχολιάζετε όλη την ώρα πάνω –και λόγω της - δική του δουλειά!!! ...

  40. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/01/2009 18:11:19

    Σπυρε,προλαβαν ομως και φτιαξανε κλιμα.Σε διαφορα επιπεδα.Και πολιτιστικα,λλα και σε πρακτικο επιπεδο,με τη δημιουργια στρατου πορνων, που τα δινουν ΟΛΑ,προκειμενου να "κανουν καρριερα".Βιζιτα δηλαδη.
    Χεσε μεσα.

  41. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/01/2009 18:11:19

    Υ.Γ.
    ουτε εγω ειμαι δημοσιογραφος

  42. KaryID avatar
    KaryID 14/01/2009 18:13:42

    @40: χάσαμε από κούνια που λένε.

  43. Evros avatar
    Evros 14/01/2009 18:42:18

    Οι εφημερίδες, τα περιοδικά και Η τηλεόραση και το ραδιόφωνο είναι διαφημιστικά μέσα.

    Οι πελάτες τους μπορούν να χωριστούν σε δύο κατηγορίες. Στο εμπόριο και την πολιτική.

    Στο εμπόριο τα π΄ραγματα είναι ξεκάθαρα με τις διαφημίσεις αν και μερικοί πονηροί δουλεύουν και την γκρίζα διαφήμιση.
    Στην πολιτική υπάρχει η εξής "μπίζνα". Το διαδημιστικό μεσο λέει: Μεγάλε εγώ θα σε βγάλω βουλευτή θα σε κάνω γνωστό, θα σε κάνω φίρμα. (διαλεξτε ανάλογα με καριέρα, δουλειά πολιτική). Έτσι αυτοί που βγαίνουν στα κανάλια έχουν συμφωνήσει σε ένα πακέτο 'δημοσιότητας'. Γι αυτό βλέπετε τους ίδιους και τυος ίδιους.
    Δυστυχώς, γι αυτούς αν πουλάς συνέχεις μπαγιάτικα ψάρια στο τέλος βρωμάς και εσύ.

  44. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 14/01/2009 18:42:28

    Sfirao kleftika (#40) στις ατάκες ρίχνεις και τον Ορέστιο για ύπνο ! χαχαχαχαχα .

    KaryID , εκεί που σε διάβαζα στο 36 και ενδόμυχα διαφωνούσα ήρθες στο 39 και το διόρθωσες . Έτσι είναι σε όλα τα επαγγέλματα/τέχνες το ταλέντο είναι που παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους .

    Παλιά όμως . Στην εποχή μας κυρίαρχο ρόλο παίζουν τα pr και το χρήμα .

    Όσο για την αντιπάθεια , προσωπικά (υπερβάλλοντας το λέω) αντιπαθώ όποιον μου συστήνεται ως δημοσιογράφος εξ ορισμού (όσο ρατσιστικό κι αν ακούγεται) αν στην πορεία δω ότι έκανα λάθος κι ο άνθρωπος είναι νορμάλ , πάω πάσο .

    Πάντως επιμένω , στο blogging αυτό που θα επικρατήσει θα είναι η ερμηνευτική δημοσιογραφία κι όχι η πρωτογενής ειδησιογραφία . Νομοτελειακά .

  45. anonymous avatar
    anonymous 14/01/2009 18:49:18

    @47 greekpoliticalreview


    Aν αναλογιστείς, πόσες πρωτογεννείς ειδήσεις, βγήκαν στην Ελλάδα από τα bloggs το 2008, νομίζω, ότι θα αναθεωρήσεις την άποψή σου.
    Και μην ξεχνάμε, Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα κι η Θεσσαλονίκη!

  46. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 14/01/2009 18:55:38

    ουφφ.. εκείνο που ηθελα να πω ειναι οτι αν τα μπλογκς γινουν ενημερωτικα θα πρεπει να απασχολησουν επαγγελματιες ,οποτε θα γινουν πορταλς..

  47. KaryID avatar
    KaryID 14/01/2009 18:57:16

    @greekpolitical review: συμφωνούμε βασικά.
    Τον χαρακτηρισμό "αντιπαθητικό" όπως είδες τον έβαλα σε εισαγωγικά, ας πω αντιμετωπίζεται με κάποια επιφύλαξη.

  48. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 14/01/2009 19:11:01

    Τελευταίο γιατί πρώτον κούρασα και κουράστηκα και δεύτερον πάω να δω μπάσκετ :

    Φίλε 47 , κάπου παραπάνω είπα ότι αναφέρομαι κυρίως σε γεγονότα που δεν γίνονται δημοσία θέα , συμφωνώ πως το blogging έχει συνεισφέρει τα μέγιστα σε πάμπολλα θέματα επικαιρότητας όμως δύσκολα υπεισέρχεται σε θέματα εθνικής σημασίας ή συμφερόντων (άλλωστε τα περισσότερα blogs που αποκαλύπτουν ανήκουν σε δημοσιογράφους) .

    KaryID μαζί σου , εγώ το έθεσα λίγο πιο άκομψα .

    Χαιρετώ την παρέα , καλή συνέχεια .

  49. KaryID avatar
    KaryID 14/01/2009 19:14:39

    Χαιρετώ και σένα, έχεις και ωραία γραφικά στο blog το τανκ με τις κίτρινες μάσκες (μάγος ήσουν;) και τα λουλούδια αντί μολότωφ. Ρομαντικά πράγματα.

  50. Μακρης Κωνστ. avatar
    Μακρης Κωνστ. 14/01/2009 19:20:32

    @ τρια πουλακια καθονταν
    Πρωτα θελω να σου ξεκαθαρισω ότι παρ`ολο που δεν σε ξερω , το παρατσουκλι σου, μου προκαλει μεγαλη συμπαθεια γιατι προδιδει αισθηση Χιουμορ. Αρα πρεπει να βρουμε καποια πραγματα που να συμφωνουμε. (αν δε ,παλι συμπαθεις εξ ορισμου θα μου εισαι).
    Να ξεκαθαρισω λοιπον ότι δεν ειμαι κατά του Χαβαλε αντιθετως, ουτε που ο άλλος επιλεγει γκομενες αντι να ασχολειται με φο-δηθεν βαθυκαινους-βαθυστοχαστους κυριους και κυριες του τιποτα.
    Καλα κανει μαζι του και εγω.
    Όπως την «γουσταρει - βλεπει» ο καθενας ,αρκει να την «γουσταρει- βλεπει». Από το να τον κοροιδευουνε καλυτερα Τρια πουλακια καθονταν και (επιτρεπεις ε;) ζαμανθου και απανω τουρλα. Ιζ δι μπεστ!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.