#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/02/2010 00:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αυτό είναι απώλεια «εθνικής κυριαρχίας» και όχι αν τα spreads θα είναι πάνω από 300



Πριν από μερικές ημέρες συνάδελφος πήγε σε χώρα της Ευρώπης για ένα συνέδριο. Έμεινε μία εβδομάδα σε μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη και αυτό που του έκανε εντύπωση εφέτος (αφού είχε πάει εκεί και στο παρελθόν πολλές φορές) ήταν ότι όλοι οι άλλοι συνάδελφοί του όταν μάθαιναν ότι ήταν Έλληνας δύο πράγματα του έλεγαν:

1. Πότε θα χρεοκοπήσετε

2. Ήλθε η ώρα να πληρώσετε το λογαριασμό λαμόγια (το λαμόγια σε ελεύθερη μετάφραση).

Εκεί καταντήσαμε λοιπόν. Να πηγαίνουν Έλληνες στο εξωτερικό και να δέχονται τα πειράγματα των ξένων για το κακό μας το οικονομικό χάλι.

Όμως το χειρότερο είναι ότι μας θεωρούν εν δυνάμει κλέφτες, απατεώνες, εκμεταλλευτές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εκεί μας κατάντησαν οι πολιτικές των τελευταίων 20 ετών, να προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες.

Και μάλιστα σε ευρωπαίους οι οποίοι αντιμετωπίζουν ανάλογα οικονομικά προβλήματα, έχουν κάνει και οι ίδιοι τις αλχημείες τους και έχουν κι αυτοί εκμεταλλευτεί κατά κόρον τα λεφτά της Κομισιόν. Άλλωστε, το εξώφυλλο του γερμανικού περιοδικού Focus που έχει την Αφροδίτη της Μήλου με σηκωμένο το μεσαίο δάκτυλο στην γνωστή χειρονομία είναι ενδεικτικό αυτής ακριβώς της συμπεριφοράς κατά των Ελλήνων.

Σίγουρα βάλαμε και εμείς τα χέρια μας και βγάλαμε τα μάτια μας. Σίγουρα, επιλέξαμε να ζούμε τόσα χρόνια με τα κοινοτικά κονδύλια, χωρίς καμιά προσπάθεια να γίνουμε ανταγωνιστικοί. Σίγουρα επιλέξαμε να πουλάμε μόνο το «ήλιος – θάλασσα – σουβλάκι – μουσακάς»{ και δεν κάναμε οτιδήποτε προκειμένου να βάλουμε γερές οικονομικές βάσεις.

Όμως, σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ανεχθούμε όλη αυτή την ανθελληνική προπαγάνδα, κυρίως των Γερμανών. Μια προπαγάνδα η οποία έχει καθαρά οικονομικά κίνητρα. Δεν ενοχλεί τους Ευρωπαίους που καλοπερνάμε πνιγμένοι στα χρέη. Τους πειράζει που δεν έχουμε ακόμη χρεοκοπήσει ώστε να έλθουν αυτοί να στήσουν την «μπανανία» τους στην Ελλάδα. Θέλουν πάση θυσία να χυθεί αίμα και να έλθουν οι σωτήρες να μας βγάλουν από το αδιέξοδο.

Αυτό είναι απώλεια «εθνικής κυριαρχίας» κ. Παπανδρέου. Η απώλεια της περηφάνιας, κι όχι αν τα spreads θα είναι πάνω από 300.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 23/02/2010 01:00:28

    "Για μας, η αγορά είναι απλώς ένα εργαλείο. Ένα εργαλείο, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τους λαούς μας και τις οικονομίες μας με τον καλύτερο τρόπο.
    Γι' αυτό, πιστεύω ότι εμείς μπορούμε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί, και για να ρυθμίσουμε την οικονομία, αλλά και για να στηρίξουμε τον κόσμο απέναντι στις προκλήσεις.". Λόγια από ένα που κρύβεται.

    "Ως προοδευτικός ηγέτης, θα έλεγα ότι αυτή η κρίση για την Ελλάδα αποτελεί και μια ευκαιρία. Οι κρίσεις σε όλο τον κόσμο, είτε πρόκειται για τη χρηματοοικονομική κρίση, είτε πρόκειται για τις κλιματικές αλλαγές, είτε πρόκειται για τη φτώχεια και την ανισότητα, πρέπει και μπορεί να αποτελούν μία ευκαιρία για να αλλάξουμε τον κόσμο, να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο. Και αυτό είναι το καθήκον των προοδευτικών ηγετών". Η επιτομή του οπορτουνισμού.

    "παγκόσμια δημοκρατική διακυβέρνηση, με τους κανόνες και τις ρυθμίσεις που είναι απαραίτητες, για να δημιουργηθεί ένα ασφαλέστερο χρηματοοικονομικό σύστημα, με ίσους όρους σε όλο τον κόσμο"

    "η προηγούμενη ελληνική κυβέρνηση, μια συντηρητική κυβέρνηση, ήταν απερίσκεπτη. Έλλειψη διαφάνειας, διαφθορά, μεγάλες ανισότητες στην κοινωνία μας, προτίμηση στους πολιτικούς τους φίλους, έλλειψη συνέπειας, οι φτωχοί έγιναν φτωχότεροι, οι πλούσιοι πλουσιότεροι. Αντί να προσπαθήσει να μετατρέψει την οικονομία σε πράσινη οικονομία, προώθησε το βραχυπρόθεσμο κέρδος, κερδοσκοπώντας με την αξία της γης και με άλλους τρόπους". Ποιός βρίζει την χώρα και τους Έλληνες για τις πολιτικές επιλογές τους? Η κρίση των ελλήνων ήταν λάθος και τώρα σωστή?

  2. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 23/02/2010 01:07:56

    Οι δυτικοευρωπαίοι είναι εν γένει ρατσιστές. Έτσι αισθάνονταν και πριν την κρίση αλλά επειδή οι κοινωνίες τους είναι ανελεύθερες φοβόντουσαν να εκφράσουν αυτό που είχαν μέσα τους. Τώρα απλά βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν τα ρατσιστικά αποθημένα τους. Σήμερα ο στόχος είναι η Ελλάδα, αύριο η Πορτογαλία, μεθαύριο η Τουρκία και πάει λέγοντας.

    Αλλά γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος. Δούλοι είναι και αυτοί στο μισάνθρωπο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό κατεστημένο το οποίο παράγει δια της αναμίξεως του χρηματιστηριακού αέρα μυθώδη ποσά, άυλα μεν στη ύπαρξη τους αλλά απολύτως ανταλλάξιμα στην καθημερινή ζωή. Σε αυτό το χρηματοπιστωτικό αλισβερίσι ο "κοσμάκης" χρησιμοποιείται ως κολλήγος. Κάποιος πρέπει στο κάτω-κάτω να φτιάχνει τις κούρσες, τα gadgets, το σούσι και τον καπνιστό σολωμό που θα φάνε τα σαπρόφυτα αυτού του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού βόθρου.

    Αυτοί είναι οι εχθροί φίλε Γερμανέ και όχι οι Έλληνες. Αυτοί φταίνε που είσαι συνέχεια υπό την απειλή της απόλυσης και κουράζεσαι να τελειοποιήσεις την τέχνη της δουλειάς σου για να βγάλεις στην καλύτερη τόσα χρήματα τον χρόνο όσα βγάζουν δευτεροκλασάτα στελέχη του χρηματοπιστωτικού βόθρου σε μια βδομάδα.

    Όλες οι φούσκες όμως κάποτε σπάνε και τότε θα δεις ότι η βασική αιτία των προβλημάτων σου δεν ήταν οι Έλληνες αλλά κάποια πολυφυλετικά σκουλίκια που πίνουν το αίμα σου όλα αυτά τα χρόνια.

    • koula avatar
      koula @ Αγανάκτηση 25/02/2010 07:59:03

      Σωστα

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 23/02/2010 01:42:48

    Ένας άγγλος καθηγητής πανεπιστημίου με τον οποίο έχει συνεργασία η γυναίκα μου, παρόμοια πράγματα της έγραφε σε ένα e-mail χθες. Ότι δεν περνάει σχεδόν ούτε μέρα που τα αγγλικά ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, να μη μας "στολίσουν" με παρόμοιους χαρακτηρισμούς.

  4. popolaros avatar
    popolaros 23/02/2010 08:21:01

    Μετά τους αγγλοαμερικάνους πήραν την σκυτάλη του διεθνής διασυρμού μας, οι γερμανοί.
    Η γαλλία έμεινε.
    Εμείς θα απαντήσουμε στην ανθελληνική προπαγάνδα?

  5. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 23/02/2010 08:45:26

    Δεν τους αδικώ ...απλά μετρώ φίλους.Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο.Κατά τ'άλλα έμαθε κι ο κάθε πικραμένος τι σημαίνει ευρωπαική αδελφότητα.

  6. ραγος avatar
    ραγος 23/02/2010 09:22:49

    μα έτσι είναι...
    Τόσα χρόνια προσπαθούμε με τον πλέον διαστρεβλωμένο τρόπο να γίνουμε Ευρώπη.
    Αλλά, στην ουσία, δεν πρόκειται ποτε να γίνουμε.
    Είτε αν το δεις από την Ελληνοκεντρική/Ελληνολατρική πλευρά είτε από την Τουρκοσπορική/Ανατολίτικη, ένα και το αυτό: ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ.
    Πάντα δεν καμωνόμαστε πως εδώ είναι Ελλάδα; Εδω δεν είμαστε κουτόφραγκοι;

    Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Δεν πρόκειται να αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ.
    Μέχρι να γίνει το μεγάλο μπαμ, και όχι βέβαια να ξανασηκωθούμε, απλά να λιμοκτονήσουν οι μισοί δίνοντας περισσότερες ευκαιρίες στους άλλουςμισούς, μέχρι τότε λοιπόν, δεν θα γίνει τίποτα το ιδιαίτερο.
    Θα συνεχίσουμε να ζούμε στη μπανανία, στη χώρα που ακόμη και μπουρδ...λο να την πεις πάλι έξω πέφτεις, στη χώρα του "ξέρεις-ποιός-είμαι-γώ", του σκουπιδαριού, του γνωστού ωχαδερφισμού, στη χώρα που ιδιωτικός και δημόσιος τομέας συναγωνίζονται στην αθλιότητα,στη χώρα των επιπλεόντων φελλών κλπ κλπ κλπ...

    • Dimi avatar
      Dimi @ ραγος 24/02/2010 16:42:22

      @ραγος Αν υπάρχουν "Ελληνες" σαν εσένα, η Ελλάδα ΔΕΝ χρειάζεται εχθρούς.

  7. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 23/02/2010 10:06:06

    Ηταν εντυπωσιακό πριν απο χρόνια σε επαφές με ξένους συναδέλφους - και όχι μόνο απο Ευρώπη - όταν έμαθαν οτι ειμαι Ελληνίδα, τα σχόλιά τους ηταν οτι στην Ελλάδα δουλεύουμε λίγο, και -σε ελεύθερη μετάφραση- οτι δεν διακρινόμαστε για την εργατικότητά μας, κατι σαν απο κουλτούρα ανατολίτες τεμπέληδες. Έιχα καταλήξει οτι μάλλον δημιουργήθηκαν στερεότυπα, γιατί κάτι τέτοιο άκουσα και απο ανθρώπους απο άλλες ηπείρους, που αμφιβάλλω αν ήξεραν κατα πού πέφτει η Ελλάδα.
    Αλλοι βέβαια - πιο ενημερωμένοι -ειπαν οτι οι Ελληνες κάνουν δυό και τρείς δουλειές για να ανταπεξέλθουν, πράγμα που σημαίνει οτι ειναι εργατικοί, και το σύστημα της ειναι προβληματικό που ευνοεί την λούφα και την απάτη, αλλα και αυτό μειωτικό ήταν. Μετά άρχισα να βλέπω σε διάφορα έργα (κινηματογράφο πχ.) τα φυλετικά στερεότυπα που υπήρχαν και μας αφορούσαν. Ηταν πραγματικά απαράδεκτα. Πολυ φοβάμαι οτι υπήρχε το υπόβαθρο, και σε κάποιους κύκλους που ειναι επιρρεπείς σε αυτά, ήρθε απλώς και έδεσε. Βοηθάμε βέβαια και εμείς με την ψυχή μας.

  8. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 23/02/2010 12:20:40

    Τελικά έφθασα, βαδίζοντας προς τα 34, να μάθω τι χωρίζει πραγματικά τους κοσμοπολίτες της «Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης» και «Αλληλεγγύης των Ευρωπαϊκών Λαών» από τον Σαρτζετάκη και το «Έθνος Ανάδελφο».

    Περίπου τριακόσιες μονάδες βάσης...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ mavro kounavi 23/02/2010 12:24:31

      Τι εννοείς ακριβώς φίλε (ή φίλη) που έρχεσαι από το δάσος; Μήπως 300 μονάδες βάσης σε ΙQ;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ mavro kounavi 23/02/2010 17:33:49

      στον αιώνα τον άπαντα θα είμαστε έθνος χωρίς άλλο αδελφό έθνος. και το ξέρουμε και τ΄ αντέχουμε.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ mavro kounavi 23/02/2010 17:37:13

      B.K.Σ. όλη μέρα το σκεπτόμουν, δεν το έγραψα και τώρα το γράφεις εσύ.
      Θέλω να συμπληρώσω πως η σύγκριση με ευρωπαϊκά πρότυπα ζωής, συνήθειες κτλ. είναι εντελώς αποπροσανατολιστική για μας και το λέει αυτό άνθρωπος που τα πρώτα 22 χρόνια της ζωής του τα ανάλωσε σε κεντροευρωπαϊκό "περιβάλλον".

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ mavro kounavi 23/02/2010 17:52:59

      αλλενάκι έχω σοκαριστεί με τον εαυτό μου. πλέον περπατάω στον δρόμο και κοιτάω με οργή τους τριγύρω μου συμπολίτες, προσπαθώ να διακρίνω από την συμπεριφορά τους και τον αέρα τους και την αφασία τους αν ανήκουν ή όχι στην τάξη των λαμογιών που μας καταντήσαν έτσι όπως μας καταντήσαν...
      Κάποιοι πρέπει να πληρώσουν. μετά από εκατόν ογδόντα χρόνια τα παιδιά αυτών (γιατί αυτωνών είναι!!) που ξωπέταγαν τους αγωνιστές του 21 να ζητιανεύουν στα στερνά τους, επιτέλους ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ mavro kounavi 23/02/2010 17:58:17

      Καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες, για αυτή τη κρίσιμη μάζα της "ψευτοαθηναϊκής" κυρίως ελιτ που επηρεάζει αρκετούς περιφερειακά. Νομίζω ότι όλοι μας είμαστε σε μια φάση "καταμέτρησης", πόσοι εμείς και πόσοι αυτοί.

  9. Ratca avatar
    Ratca 23/02/2010 13:31:18

    Ημουν στο Λονδίνο [οπου σπούδαζε η κόρη μου δίνοντας τα ωραία μου λεφτά στους Αγγλους]Μπαίνουμε σε μαγαζί με αντίκες για να αγοράσω κάποια μικρα πράγματα
    Ξαφνικά κτυπά το κινητό μου,ακούγοντας ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού την γλώσσα που προφανως κατάλαβε μας ειπε οτι πρέπει να βγούμε .Δεν κατάλαβα γιατι ενοχλήθηκε [το μαγαζί ηταν αδειο]
    Τώρα ομως ξέρω

    ΡΑΤΖΙΣΜΟς

  10. Ermippos avatar
    Ermippos 23/02/2010 14:16:13

    Εθνικόν είναι το αληθές, είχε πει ο Διονύσιος Σολωμός. Ποτέ το αντίθετο. Και για να είμαι ειλικρινής δεν βλέπω τι είναι αυτό που γράφεται για μας σε όλα αυτά τα δήθεν προπαγανδιστικά μέσα του δυτικού κόσμου και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το αν δεν μας αρέσει το πρόσωπο μας στον καθρέφτη και θέλουμε να το κρύψουμε, να το κρύψουμε ακόμη και από τον ίδιο μας τον εαυτό, για να συνεχίσουμε να ζούμε σε έναν κόσμο που υπάρχει μόνο στην φαντασία και τα όνειρα μας, είναι άλλης τάξεως ζήτημα.


    Οι ευρωπαίοι ξέρουν πλέον πολύ καλά, -και αυτό είναι κάτι που και εμείς γνωρίζουμε αλλά αρνούμεθα να το ομολογήσουμε ακόμη και στον ίδιο μας τον εαυτό-, τι πρόκειται να κάνουμε αν και αυτήν την φορά μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε χωρίς όρους καινούργια δανεικά. Οι πολιτικοί, -σήμερα είναι αυτοί του ΠΑΣΟΚ και δεν θα έκανε καμία διαφορά εάν ήταν της ΝΔ-, περιμένουν πως και πως για να πετάξουν τα μισά διορίζοντας νέες στρατιές άχρηστων μονίμων υπαλλήλων και εξαθλιωμένων stagiers, μετρώντας τα εξαργυρώσιμα κουκιά των επόμενων εκλογών. Από κοντά η συμπαθής τάξη των νταβατζήδων, σε αγαστή συνεργασία με τους παραπάνω, βρίσκεται σε ετοιμότητα για έναν ακόμη γύρο χρυσοπληρωμένων δήθεν αναπτυξιακών έργων. Και στην ουρά ο ίδιος ο αγνός λαός, τα εκατομμύρια των ανώνυμων, πάντα πρόθυμος να εξαγορασθεί φτηνά και να νομιμοποιήσει την παρακμή με την ψήφο του, στο παιχνίδι της δίχως κανόνες νόθας δημοκρατίας. Για να πάρει το δικό του μικρό μερίδιο στο παιχνίδι της διαφθοράς και να διαιωνίσει την ομερτά του με τους ισχυρούς. Ένα εκτρωματικό αυθαίρετο, μια μικρή μίζα στο νοσοκομείο, ένα δωράκι στο τελωνείο, ένα ποσοστό για τα στραβά μάτια στην εφορία. Και στο βάθος ζωντανή η ελπίδα στο υπέρτατο όνειρο. Ένα από τα παιδιά στο δημόσιο, έστω και αν δεν μπορεί, έστω και αν για να προτιμηθεί στην συνέντευξη θα πρέπει να αδικηθεί βαριά και να πνιγεί στο μίσος που γεννά η αίσθηση της άνισης μεταχείρισης το παιδί του γείτονα, που απλά τυχαίνει να είναι καλύτερο. Αυτόν τον ιδιότυπο παράδεισο που έχουμε φτιάξει τον ονομάζουμε αυτάρεσκα χώρο εθνικής κυριαρχίας. Και το δικαίωμα να τον συντηρούμε ανενόχλητα με δανεικά ελληνική υπερηφάνεια.


    Μιλάμε ακατάπαυστα και με ακλόνητη βεβαιότητα για πράγματα που πολύ λίγο γνωρίζουμε. Δεν έχουμε ιδέα για το ποιοι είναι οι Γάλλοι, οι Γερμανοί, οι Άγγλοι αλλά δεν διστάζουμε να τους περνάμε κάθε μέρα από τα αυστηρά λαϊκά μας δικαστήρια. Μας ενοχλεί η δήθεν άδικη σημερινή τους στάση. Ξεχνάμε όμως ότι όλα αυτά τα δυσάρεστα που σήμερα μας υπαγορεύουν βασίζονται σε προσυμφωνημένους όρους που φέρουν από κάτω φαρδιά πλατιά την υπογραφή μας. "Τα υψηλά μέρη αποφάσισαν και συμφώνησαν" γράφουν στο προοίμιο τους οι συνθήκες που κάποτε με χαρά συναποδεχθήκαμε. Ξεχνάμε ότι κανείς δεν μας ανάγκασε να το κάνουμε. Μιλώντας για την χαμένη εθνική μας κυριαρχία ξεχνάμε επίσης και κάτι άλλο. Ότι την στιγμή της υπογραφής των συνθηκών, αυτοί που σήμερα κατηγορούνται ως νέοι εχθροί του ελληνισμού, μας εκχώρησαν, στο μέρος που μας αναλογούσε, ένα κομμάτι της δικής τους εθνικής κυριαρχίας. Μας έδωσαν την εξουσία να χειριζόμαστε το νόμισμα τους, να συνδιαμορφώνουμε το μέλλον τους και να ασκούμε βέτο στις αποφάσεις που αφορούν και τις δικές τους ζωές. Και τώρα δεν κάνουν τίποτε περισσότερο από του να ζητούν την εφαρμογή των συμφωνηθέντων.


    Αλλά μια και το πρόβλημα μας είναι η εθνική μας κυριαρχία. Τι σημαίνει αυτός ο τόσο βαριά φορτισμένος όρος; Μήπως γυμνός από το ουσιαστικό του περιεχόμενο έχει απομείνει μόνο ένα άδειο κέλυφος που διεγείρει το συναίσθημα των ελλήνων χωρίς να ακουμπά ούτε κατ΄ ελάχιστον την λογική τους; Ποιο είναι άραγε το νόημα της κυριαρχίας για τον μέσο έλληνα, που όταν έρθει η ώρα να διεκδικήσει τα στοιχειώδη δικαιώματα του στριμώχνεται ταπεινωμένος μέσα σε βουλευτικά γραφεία, αντί να αναζητά τις απαντήσεις που χρειάζεται στον νόμο και στις γραμμές του κοινωνικού του συμβολαίου; Που τρέμει μπροστά στην αυθαιρεσία του χωρίς κανόνες φορολογικού ελέγχου. Που είναι φόρου υποτελής μιας εξαχρειωμένης δημοσιοϋπαλληλίας, οχυρωμένης πίσω από τα προνόμια της μονιμότητας και του νομικά ακαταδίωκτου. Που φτάνει όλο και πιο συχνά να ακουμπά στα όρια της απεγνωσμένης αυτοδικίας ή της καταθλιπτικής παραίτησης στερούμενος το προνόμιο του φυσικού του δικαστή. Που βιώνει καθημερινά την βία της αναξιοκρατίας έχοντας σαν μόνη υπαρκτή ελπίδα να αλλάξει στρατόπεδο και να βρεθεί αυτός, από την θέση του αδικημένου, στην θέση αυτού που με την σειρά του θα αδικεί. Αν πρόκειται να χάσουμε αυτήν την κυριαρχία, αυτό το δικαίωμα να μετατρέπουμε την κοινωνία μας σε μια κατακερματισμένη ζούγκλα αντικρουόμενων συμφερόντων, όπου το δίκαιο του ισχυρού κυριαρχεί πέρα από κάθε έννοια δικαιοσύνης και ηθικής, θα έπρεπε να ευχαριστούμε θερμά και όχι να λοιδορούμε αυτούς που σήμερα βαλθήκαμε να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι συνωμοτούν εναντίον μας.


    Και από την άλλη μεριά ο θρήνος για την εν κινδύνω ευρισκόμενη περηφάνια μας. Περηφάνια για μια γλώσσα που οι πιο πολλοί πλέον δεν γνωρίζουν να γράφουν και να μιλούν. Για μια ιστορία που σχεδόν οι πάντες αγνοούν. Για μια χώρα που θέλουμε να νομίζουμε αυτάρεσκα ότι παραμένει όμορφη κλείνοντας τα μάτια στον καθημερινό βιασμό της από τις εκτρωματικές μας πόλεις, τα άθλια και βρωμερά δημόσια κτίρια, τα εκατομμύρια αυθαίρετα που μολύνουν τον αισθητικό ορίζοντα, τις χιλιάδες χωματερές και τα μολυσμένα ποτάμια. Για κάποιες οριστικά χαμένες παραδόσεις, που κολακευόμαστε ότι ακόμη διατηρούμε όταν μαζευόμαστε στις τσιμεντένιες πλατείες, πάνω από πλαστικά τραπεζομάντηλα, για να ακούσουμε όχι τραγούδια λαϊκά αλλά τραγούδια που φτιάχτηκαν για τον λαό. Για τα Χριστούγεννα που έχουν καταντήσει γιορτή της καταναλωτικής παραζάλης των εμπορικών κέντρων και για το ψεύτικο πια Ελληνικό Πάσχα της υψηλής γευσιγνωσίας των νηστίσιμων ψαρικών στους οργιαστικούς μπουφέδες των ξενοδοχείων της Μυκόνου το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής. Τι σχέση μπορεί να έχουν όλα αυτά με την ελληνική κοινότητα των απλών και ευσεβών πανηγυριστών, που μαζεύονταν μέσα στο άγριο καταχείμωνο στον Χριστό στο Κάστρο, στην Σκιάθο του Παπαδιαμάντη;


    Περήφανοι για το είδωλο μας στον παραμορφωτικό καθρέπτη μιλάμε με περιφρόνηση για τους, όπως νομίζουμε, ψυχρούς και μηχανιστικούς κόσμους των άγγλων και των γερμανών. Έχει δει κανείς από μας άγγλους δικηγόρους να αγορεύουν και δικαστές να δικάζουν φορώντας τα θεατρικά, αλλά τόσο βαθιά λειτουργικά για την αίσθηση της απονομής πραγματικής δικαιοσύνης, σύμβολα της ιερής παράδοσης αιώνων; Έχει βρεθεί κάποιος από τους αυστηρούς νεοέλληνες κριτές μάρτυρας σε τοπική γιορτή, σε παρέλαση αρχέγονων συμβόλων, για τον εορτασμό της σοδειάς σε ένα από τα χωριά της βαθιάς Βαυαρίας; Αντίθετα, κάποιοι από εμάς έχουν επισκεφθεί το Μέγα Σπήλαιο, αλλά σε κανέναν δεν έκαναν δυσάρεστη εντύπωση οι χαραγμένες με σουγιά παλιές τοιχογραφίες, με τις τρυπημένες από βέλη καρδιές των ερωτευμένων επισκεπτών και τις ημερομηνίες που παραβρέθηκαν εκεί ο Γιώργος από το Αγρίνιο, η Καίτη από τον Χολαργό και τα ελληνόπαιδα της τρίτης τάξης του Β΄ Λυκείου της Θεσσαλονίκης. Θα είναι μια λύτρωση να μείνουμε γυμνοί από μια τέτοια περηφάνια. Ακόμη και αν αυτό είναι κάτι που μας ζητούν αυτοί που, για μια ακόμη φορά στην μακραίωνη ιστορία μας, μας μισούν και μας εχθρεύονται. Μόνο και μόνο επειδή είμαστε Έλληνες.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Ermippos 23/02/2010 16:22:42

      Ακριβής η περιγραφή και δίκαιη η σκληρή επιχειρηματολογία, σε τελευταία ανάλυση. Δεν αγνοώ βέβαια τι έπαθε ο τόπος μου και οι άνθρωποί του από πολέμους με τις χώρες των σημερινών σκληρών κριτών μας και άλλες δοσοληψίες μαζί τους. Όμως πατρίδα μου είναι κατά πρώτο λόγο, τα παιδικά κι εφηβικά μου χρόνια, ο κόσμος της νεότητάς μου. Αλλά την πατρίδα μου, ισχυροί, εγωιστές και ανελέητοι συμπατριώτες μου την ευτέλισαν, την κατέστρεψαν, την έφεραν εδώ στο βυθό που βρίσκεται τώρα.
      Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, λοιπόν...

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Ermippos 23/02/2010 16:52:32

      Όλα καλά και συμφωνώ απολύτως, αλλά αυτό περί "αίσθηση πραγματικής δικαιοσύνης" σε Αγγλία και Γερμανία άστο καλύτερα, η ιερότητα έχει κι αυτή την τιμή της, η διαφορά μας είναι μόνο ότι είμαστε φτηνοί πολύ φτηνοί γιατί είμαστε κομπλεξικοί, η Ευρώπη διαφέρει ότι πουλάει την ίδια απάτη με μας πολύ ακριβότερα και την καλύπτει με τήβεννο... α.... και δεν την περηφανεύεται την κομπίνα στο καφενείο, την κρατάει κρυφή... Επειδή δουλεύει επαρκώς η καθημερινή γραφειοκρατία και υπάρχει η αίσθηση τάξης δεν σημαίνει δικαιοσύνη... δυστυχώς

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Ermippos 23/02/2010 17:27:42

      Πήγαινε την ερχόμενη Παρασκευή στους Χαιρετισμούς. Θα βρεις ανθρώπους με αξιοπρέπεια και πίστη στο Θεό και την παράδοσή τους. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΩΝ ΜΠΟΥΡΔΕΛΩΝ.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Ermippos 23/02/2010 17:37:47

      πολίτη με μια λέξη τα είπες όλα...
      στους Χαιρετισμούς Κύριοι.
      Μπας κι αποκτήσετε και το μέτρο στην κριτική σας, μπας και καταφέρετε να αντικρύσετε έναν κόσμο Αξιοπρεπή που Υπάρχει ΑΚΟΜΑ!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Ermippos 23/02/2010 23:51:37

      Το κείμενό σου είναι εξαιρετικό και το προσυπογράφω. Ζούμε στην ευτέλειά μας ως έθνος.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ Ermippos 24/02/2010 02:33:05

      Με τους τίτλους των ξένων εντύπων δεν ευτελίζεται ο λαό μας. Ξεγυμνώνεται η πολιτική τάξη της χώρας. Η ανεπάρκειά της γίνεται αντικείμενο πραγματικής, σκληρής αλλά δίκαιης λοιδωρίας. Ας αντιληφθεί ο ελληνικός λαός, ότι όσο αφήνεται σε λαοπλάνους πολιτικούς, σε νάρκισσους κι ιδεοληπτικούς τόσο περισσότερο θα υστερεί έναντι των προηγμένων εθνών.
      Κατά τα άλλα ο Ermippos τα περιέγραψε εύστοχα, με ρεαλισμό, με λογισμό κι αγάπη για την πατρίδα και τους Έλληνες και όχι τους απλούς και κατά σύμπτωση φερώνυμούς τους.

  11. Στέργιος avatar
    Στέργιος 23/02/2010 15:22:40

    Πάντως αν διαβάσετε τα σχόλια των αναγνωστών στον ιστότοπο τού Focus, είναι ΟΛΑ αρνητικά για το περιοδικό, όχι για την Ελλάδα. Ακόμη και τα σχόλια των Γερμανών. Ακόμη κι αν δεν χωνεύεις την Ελλάδα, το εξώφυλλο τού Focus είναι τόσο αντιαισθητικό που συνιστά πράξη βίας απέναντι σε όποιον το βλέπει κρεμασμένο στα περίπτερα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Στέργιος 23/02/2010 23:47:38

      Η μακαρίτισσα η γιαγιά έλεγε "όποιος κοροϊδεύει τον άλλον, τον εαυτό του κοροϊδεύει".
      Λαϊκή σοφία. Δεν χρειάζεται να κατεβούμε στο επίπεδό τους, καρφώνονται μόνοι τους.

  12. Dimi avatar
    Dimi 23/02/2010 16:08:45

    Τους Ελληνες προκαλεί και σοκάρει το κατάπτυστο πρωτοσέλιδο του γερμανικού «Focus», το οποίο απεικονίζει την Αφροδίτη της Μήλου να χειρονομεί χυδαία (άντε γ... ), ντυμένο από τη μέση και κάτω με την Ελληνική Σημαία μας!!!!

    Ο Δήμαρχος Αθηναίων, με αφορμή το πρωτοσέλιδο, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Κυρία Μέρκελ, μάς χρωστάτε τα Καλάβρυτα, μάς χρωστάτε το Δίστομο, μάς χρωστάτε 70 δις από τα ερείπια που μάς αφήσατε. Ως Δήμαρχος της πόλεως των Αθηνών, της πόλεως του Παρθενώνα και του Μουσείου της Ακρόπολης, καλώ τους ανθρώπους του πολιτισμού ανά τον κόσμο να αρθρώσουν όπου και όπως μπορούν φωνή διαμαρτυρίας για το επαίσχυντο πρωτοσέλιδο του γνωστού γερμανικού περιοδικού».

    Η άμεση απάντηση των Ελλήνων Καταναλωτών: Ελεγχοι Ετικέττας ΠΑΝΤΟΥ και Mποϋκοτάζ σε Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ: Τουρισμός, Αλυσίδες τροφίμων LIDL, Aυτοκίνητα, Οικιακές/Ηλεκτρικές/Τηλεφωνικές Συσκευές, Τηλεοράσεις, Σοκολάτες, Σταφίδες!!! (οι δικές μας Κορινθιακές είναι ασυγκρίτως ανώτερες!) και σε ΟΛΑ τα Γερμανικά προϊόντα που κατακλύζουν την Ελληνική Αγορά. Ας θυμηθούμε προ 20ετίας το Ελληνικό Mποϋκοτάζ που παρέλυσε την Nestlé και την ανάγκασε να κλείσει το εργοστάσιό της που παρήγατε ζαχαρούχο γάλα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ γιά την Ελλάδα!

    Η Ελλάδα είναι ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΗΜΗ Καταναλωτική Αγορά και οι Ελληνες από τους πιό Καλοπληρωτές και Αρχοντες Καταναλωτές στον Κόσμο!

    ΕΔΩ! ΚΑΙ ΤΩΡΑ! οι ΝεοΝαζιστικοί κώλοι, θα νιώσουν το Δάκτυλο των Ελλήνων Καταναλωτών, χωμένο βαθειά και βασανιστικά, εκεί που τους πονάει περισσότερο: Στη κερδοφορία τους.

    • man8os avatar
      man8os @ Dimi 23/02/2010 16:21:04

      Ας το, μην το ψαχνεις, ετσι θα χασουμε εντελως την μπαλα...
      Μπορει και να επιδιοκουν αυτην την αντιδραση...

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Dimi 23/02/2010 19:08:07

      Εγώ πάντως δεν ξαναγοράζω ΤΙΠΟΤΑ το γερμανικό.
      Δεν με νοιάζει αν το αντιγερμανικό μποϊκοτάζ έχει ή δεν έχει αποτέλεσμα, εγώ θα νιώθω απλούστατα καλύτερα με τον εαυτό μου.
      Χαμηλών τόνων μποϊκοτάζ εναντίον κάθε τι του γερμανικού, από το LIDL μέχρι τη Lufthansa.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Dimi 24/02/2010 00:07:11

      Ο δήμαρχος Αθηναίων να κοιτάξει να ελευθερώσει την Αθήνα απο τις λινάτσες των Πακιστανομπαγκλαντέζων, που έχουν γίνει καρκίνωμα και να αφήσει τις "εθνικές εκστρατείες" κατά των Γότθων. Είναι γελοίος.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ Dimi 24/02/2010 02:36:14

      Προς Dimi:

      αυτοϊκανοποίησης το εγκώμιον!

  13. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 16:18:53

    Με την σημερινή κατάντια,με τα περιφερόμενα στις Βρυξέλλες ρεντίκολα με τα σακίδια στην πλάτη,είναι απορίας άξιον που δεν έβγαλαν ακόμα το άγαλμα του Ερμή σε στύση.Οπως και ν'άχει πάντως,εκατό φορές ντροπή τους των Οστρογότθων και των Βησιγότθων.Που όταν αυτοί ανεβασμένοι στα κλαδιά,έτρωγαν βελανίδια,οι Ελληνες διάβαζαν Ομηρο,έβλεπαν Αριστοφάνη και χτίζαν Ακροπόλεις.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 17:42:01

      stgm
      δεν χρειάζομαι τους προγόνους κείνους, έχω τον Παπαδιαμάντη μου πριν από εκατό χρόνια, έχω και την Κική την Δημουλά μου σήμερα!
      (βρε τους αλήτες, που μας βάζουν να σκίζουμε τις σάρκες μας αναμεταξύ μας...)

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 19:18:00

      Β.Κ.Σ. έχεις απόλυτο δίκιο.

      Σπάρτακε και Sic transit etc., κάνετε και οι δυο σας το λάθος να θεοποιείτε την αρχαιότητα και να συγκρίνετε τους κατοπινούς καιρούς με ένα ιδεατό που δεν υπήρξε ποτέ.

      Ελλάδα δεν είναι μόνο η Ακρόπολη. Είναι και το Βυζάντιο, και η λαϊκή μας παράδοση, και οι Χαιρετισμοί που θα ψάλλουμε την Παρασκευή (έστω και στιγμιαία, με το άναμμα ενός κεριού), είναι ο Μακρυγιάννης και η Πηνελόπη Δέλτα, ο Καβάφης και ο Κόντογλους, ο Παπαδιαμάντης και η Κική Δημουλά, οι λυράρηδες τής Κρήτης και τα χάλκινα τής Φλώρινας, τα γκρουπάκια τζαζ τής Θεσσαλονίκης και τα πολυφωνικά τραγούδια τής Ηπείρου.

      Φτάνει πια με την εξιδανίκευση τής κλασικής αρχαιότητας. Φτάνει πια στον εισαγόμενο (ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΥΑΡΙΑ κιόλας) παρνασσισμό και ρομαντισμό. Και η αρχαιότητα κληρονομιά μας είναι, αλλά ακόμη κι αν δεν την είχαμε, έχουμε έναν πλούσιο πολιτισμό χιλιάδων ετών που δεν τον φτάνουν ούτε στο δαχτυλάκι του οι σκατόψυχοι οι μαζικοί δολοφόνοι οι Γερμανοί.

      Που σκότωναν αθώους ανθρώπους για την πλάκα τους, και ενδιάμεσα άκουγαν λίγο Σούμπερτ να χαλαρώσουν. Είναι αυτοί οι άνθρωποι πολιτισμένοι;

  14. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 16:22:54

    Με την σημερινή κατάντια,με τα περιφερόμενα στις Βρυξέλλες ρεντίκολα με τα σακίδια στην πλάτη,είναι απορίας άξιον που δεν έβγαλαν ακόμα το άγαλμα του Ερμή σε στύση.Οπως και ν'άχει πάντως,εκατό φορές ντροπή τους των Οστρογότθων , Βησιγότθων,Αλαμανών και Ούννων.Που όταν αυτοί ανεβασμένοι στα κλαδιά,έτρωγαν βελανίδια,οι Ελληνες διάβαζαν Ομηρο,έβλεπαν Αριστοφάνη , χτίζαν Ακροπόλεις και τα υπέρλαμπρα Ελληνικά μάρμαρα,τύφλωναν την υδρόγειο.

  15. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 23/02/2010 16:31:25

    Πάλι στις πλάτες των προγόνων ανεβαίνουμε, Σπάρτακε, για να μη μας φάει ο βούρκος; Έλεος. Άς κάνουμε κι εμείς οι όψιμοι, κάτι επιτέλους, κάτι που αξίζει, κάτι που δεν πάει στα χαμένα! Άν ντρεπόμαστε, που πρέπει, άς γίνει μάθημα! Όχι σε μάς, όλους, Σ' ΑΥΤΟΥΣ! Που επωφελήθηκαν!
    Που σηκώνανε το δάχτυλο τόσα χρόνια, "κουτόφραγκοι είστε", το λέγανε, "και σας δουλεύουμε". ΑΥΤΟΙ που επωφελήθηκαν οι τζάμπα μάγκες.
    ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ άς ντρεπόμαστε, όχι για τον εαυτό μας. Έλληνες ΑΥΤΟΙ και εμείς. Αλλά δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Σ' ΑΥΤΟΥΣ στράφηκε τώρα το περιβόητο δάχτυλο, όχι σε όλους μας.

  16. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 16:44:51

    Sic transit gloria...universalis,μην περιμένεις να διαφωνήσω μαζύ σου.Συμφωνώ με τα γραφόμενά σου κι επαυξάνω.Ομως,δεν είναι απρεπές το εξώφυλλο αυτό καθ'αυτό;;;;Δεν είναι ασέβεια στην Ελληνική τέχνη;;;;Ανεξαρτήτως γιά το που προορίζεται το δάχτυλο.Η γνώμη μου πάντως είναι,ότι δεν θ'άλεγε και όχι ο Γερμανός υπουργός με τον...αρραβωνιαστικό.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 17:44:27

      Σπάρτακε όταν ένας διανοητής τους όπως ο Νίτσε δεν ψυχανεμίστηκε στο ελάχιστο τί σημαίνει τραγωδία και Απόλλωνας και Διόνυσος, περιμένεις τα φρικιά τους να σεβαστούν την Αφροδίτη της Μήλου; (άσε που βγάζουν και τα απωθημένα τους με τους Γάλλους...)

  17. Dimi avatar
    Dimi 23/02/2010 16:57:56

    Εμείς, ΚΑΙ το ψάχνουμε ΚΑΙ κρατάμε τη μπάλα! Ηδη από χθές, με ταχύτητα αστραπής, 40 (σαράντα) και σταθερά αυξανόμενες οικογένειες, αρχίσαμε Μποϋκοτάζ σε Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ Γερμανικό.

    Οι πληγωμένοι Ελληνες συντονισμένοι και μονιασμένοι, αντιδρούμε και δημιουργούμε πονοκεφάλους στους εχθρούς. Και είναι αυτή ακριβώς η καταλυτική Ελληνική Αντίδραση, που τρέμουν οι μπάσταρδοι..

  18. πολίτης avatar
    πολίτης 23/02/2010 17:20:12

    Γενικότερα θα ήταν καλό να αρχίσετε να ψωνίζετε από τον μπακάλη της γειτονιάς σας, έστω και αν κοστίζει κάτι παραπάνω. Αφήστε τα Carrefour και τα Lidl. Αφήστε και τα κινέζικα. Αρνηθείτε να συμβάλετε στην εξαφάνιση της μεσαίας, ελληνικής επιχείρησης. Εγώ το κάνω ήδη εδώ και χρόνια, ακόμη και σε βάρος της τσέπης μου, ακόμη και εισπράττοντας ειρωνικά σχόλια. Όποιος όμως ενδιαφέρεται αληθινά για την Ελλάδα και την ελληνική οικονομία, προσπαθεί να κάνει τη διαφορά, έστω και μόνος του.

    • Dimi avatar
      Dimi @ πολίτης 23/02/2010 22:08:33

      Aγοράζουμε EΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΚΑΙ από τα παραδοσιακά μπακάλικα της γειτονιάς, που χρειάζονται τη στήριξή μας γιά την επιβίωσή τους.

      ΕΜΕΙΣ, οι συνειδητοποιημένοι Πολίτες, είμαστε το ζωντανό κύτταρο της Ελληνικής Κοινωνίας. ΕΜΕΙΣ αποφασίζουμε και ΕΜΕΙΣ κάνουμε τη διαφορά σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας – σύμφωνα με τις δυνατότητές μας - οι οποίες είναι ΚΑΙ αστείρευτες ΚΑΙ καταλυτικές!

    • tiramola avatar
      tiramola @ πολίτης 23/02/2010 22:46:30

      Και εγώ το ίδιο ακριβώς κάνω εδώ και χρόνια.

  19. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 17:53:41

    Β.Κ.Σ.Είμαι πιά πολύ μεγάλος γιά να εκπλήσσομα εύκολα.Ούτε φυσικά ανησυχώ γιά την εισαγώμενη χυδαιότητα.Γιά την εγχώρια στενοχωριέμαι.Μ'έπιασες Β.Κ.Σ,έτσι δεν είναι;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 18:05:49

      Σπάρτακε πάντα ευκολόπιστος και πάντα προδομένος...
      Κρατάμε κιβωτούς. το 95 ο Σμαραγδής προέβλεπε στην Γεωγραφία του Μη ορατού πως ο ελληνισμός εισέρχεται σε ένα μεσαίωνα που θα κρατήσει τριακόσια χρόνια. Να μη χαθεί η γενηά μονάχα!

  20. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 23/02/2010 18:00:46

    επιτέλους ένας εκδότης να επανεκδόσει το εξαντλημένο βιβλίο του Τάσου Λιγνάδη «Η ξενική εξάρτησις κατά την διαδρομήν του Νεοελληνικού Κράτους (1821-1945) (Αθήνα 1975)» !
    έστω κάποιος να το ανεβάσει στο διαδίκτυο υπάρχει;

  21. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 23/02/2010 18:11:29

    Ο Υπουργός Πολιτισμού, η Ακαδημία Αθηνών, οι Καθηγητές Πανεπιστημίου, οι Αρχαιολόγοι,που συμμετέχουν αύριο στην απεργία και κλείνουν τους αρχαιολογικούς μας χώρους,μήπως συγκινήθηκε κανείς, μ' αυτή τη χυδαιότητα...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 23/02/2010 18:17:28

      Το Ελληνικό Διαδίκτυο πρέπει να καλέσει όλους τους Έλληνες εργαζόμενους σε όλες τις εδώ γερμανικές εταιρείες να εκφράσουν την έμπρακτη αντίδρασή τους στη χυδαιότητα αυτή.

  22. στ. τακης avatar
    στ. τακης 23/02/2010 19:17:35

    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΠΗΓΑΊΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙς ΒΟΛΤΕΣ ΜΑΣ.
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΑΥΤΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ στ. τακης 23/02/2010 19:19:43

      Μόνο που οι ευρωπαϊκές στατιστικές δείχνουν ότι οι Έλληνες δουλεύουμε ΠΟΛΥ περισσότερο από ό,τι οι Γερμανοί.

      Και σε τελική ανάλυση... σιγά τα αυτοκίνητα... Οι Ιταλοί φτιάχνουν πιο γρήγορα, οι Γάλλοι πιο σταθερά, οι Γιαπωνέζοι πιο έξυπνα, οι Σουηδοί πιο ασφαλή.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ στ. τακης 24/02/2010 11:18:29

      Άσε που στη Γερμανία, την περισσότερη εργασία την κάνουν οι μετανάστες... Άρα, κ. Τάκη... τούρκικη είναι η BMW σου...

    • zonitis avatar
      zonitis @ στ. τακης 25/02/2010 10:26:54

      και οι σταφιδες και τα ξερα συκα στο Lidl και Aldi. Τα εισαγουν πρωτα στη Γερμανια και τα φερνουν μετα στην Ελλαδα σαν δηθεν γερμανικα

  23. Dimi avatar
    Dimi 23/02/2010 22:39:38

    Ο ανεκδιήγητος Γιώργος Πεταλωτής να θυμάται ότι το Γερμανικό Focus “Fuck-Off” και ο πρωτοφανής διεθνής λίβελος κατά της Ελλάδας, συμβαίνουν επί των ημερών PASHOCK, OXI της Νέας Δημοκρατίας.

  24. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 23/02/2010 23:07:16

    Οψιμη και υποκριτική η λεκτική ευθιξία των πολιτικών - αν είχαν και την ελάχιστη, δεν θα είχαν οδηγήσει τη χώρα στην έσχατη οικονομική, πνευματική και ηθική απαξίωση. Οπότε, δεν θα υπερασπιστώ εκείνους που στα "κέρδη" ήταν μόνοι τους και στη "ζημία" θυμήθηκαν τη χώρα και την πατρίδα - έχουμε διαφορετική αντίληψη και για τα δύο.

  25. popolaros avatar
    popolaros 23/02/2010 23:09:37

    Το ότι ήταν 'αργός' ο ΓΑΠ ήταν γνωστό από χρόνια.
    Περίμενα όμως ότι στα εξωτερικά κάτι θα τα κατάφερνε.
    Λίγο ο επικοινωνιακός τρόπος του.
    Λίγο το εξωτερικό που έζησε.
    Λίγο οι διεθνείς σχέσεις του.
    Δυστυχώς αυτούς τους 4 μήνες ζούμε μια από τις χειρότερες ξεφτίλες του έθνους, ΔΙΕΘΝΩΣ.
    Πιο κάτω δεν γίνεται.
    Το άσχημο είναι ότι συνεχίζεται επί μήνες, χωρίς φως στο τούνελ.
    ...και έρχονται και εθνικά θέματα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ popolaros 23/02/2010 23:19:47

      Εχω ξαναγραψει.Η αποψη μου ειναι οτι ειναι ασχετος απο γερμανικη ιστορια,απο γερμανικη νοοτροπια,εχει επιφανειακη γνωση της συνθηκης του Μααστριχτ,καθαρα αμερικανοτραφης και περιβαλλομενος απο ομπαμικους οικονομολογους εβλεπε μονο την ιδεολογικη διασταση (μονεταρισμος-σοσιαλδημοκρατια)ουτε που ηξερε και δεν ενδιαφεροταν για τις γερμανικες ευαισθησιες,μπορει να περιμενε και Βοηθεια απο τις ΗΠΑ και γενικα προσγειωθηκε ανωμαλα.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ popolaros 23/02/2010 23:43:38

      O GAP είναι άσχετος από ευρωπαϊκή ιστορία γενικότερα. Βλέπει την Ευρώπη με τα μάτια ενός μέσου σχετικά μορφωμένου Αμερικανού.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ popolaros 23/02/2010 23:47:48

      @ popolaros

      Ο ΓΑΠ δεν "έζησε" στο εξωτερικό.
      ΤΩΡΑ είναι που ζει στο εξωτερικό.
      Πριν ζούσε στην πατρίδα του.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ popolaros 23/02/2010 23:57:23

      Ψ. την ώρα που τον άκουσα να δηλώνει λεφτά υπάρχουν, ήμουν στα Γιάννενα κι εκεί η τηλεόραση παίζει, σκέφτηκα ακριβώς αυτό, πως τού ΄χουν τάξει οι ομπαμικοί φίλοι του και μονολόγησα ένα δικό μου αχ, μπουκάλα θα τον αφήσουν... (λες να τον χρουσούζεψα; :Ρ)

    • Orestios avatar
      Orestios @ popolaros 24/02/2010 00:07:11

      Ψυχραιμία και Β.Κ.Σ. δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.
      Ανώμαλη προσγείωση, οικονομική κατάρρευση με αμερικανικές συμβουλές τύπου Ομπάμα, και εθνική ταπείνωση σύντομα. Το θέμα είναι πως το GAP έχει κρυφτεί πάλι και συμπεριφέρεται με μακάρια αδιαφορία, σαν να μην ζεί στη χώρα.

    • koula avatar
      koula @ popolaros 25/02/2010 08:31:04

      ο Γιωργακης φιλε δεν εζησε λιγο στο εξωτερικο οπως λες
      γεννηθηκε και μεγαλωσε στην Αμερικη απο μανα αμερικανοεβραια και πατερα μισοελληνα διοτι η μανα του Ανδρεα ηταν Ρουμανα,αρα ενα τριτο Ελληνας και απο προππαπο Πολωνο δηλαδη καθολου Ελληνας
      Οταν λοιπον αυτον τον καθολου Ελληνα ψηφιζει ο ελληνικος λαος για να τον κυβερνησει ειναι αξιος της μοιρας του.

    • zonitis avatar
      zonitis @ popolaros 25/02/2010 10:32:22

      Αντε Β.Κ.Σ. δωστου καμμια "ευχη" ακομα, να πεσει απο το ποδηλατο η να βουλιαξει το κανο (πως το καταφερε αυτο ο μπαγασας, μεγα μυστηριο) μπας και δουμε ασπρη μερα. χαχαχα

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 25/02/2010 10:37:35

      Δηλαδή ο Έλληνας είναι μειονότητα μέσα του.
      Ωχ τι μας περιμένει στην χώρα μας.

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/02/2010 23:16:07

    Ψυλλους στα αχυρα.Ακου μπουκοταζ.Η Γερμανια ειναι η μεγαλυτερη εξαγωγικαη δυναμη στον κοσμο μαζι με τη Κινα.Μονο το 0,3% των εξαγωγων της ερχεται στην Ελλαδα και φυσικα πολλα απο αυτα ειναι απαραιτητα αγαθα.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ψυχραιμια 23/02/2010 23:49:12

      Φυσικά και δεν θα γονατίσει η Γερμανία οικονομικά αν μποϊκοτάρουμε τα γερμανικά προϊόντα. Απλώς εμείς θα νιώσουμε καλύτερα.

  27. πολίτης avatar
    πολίτης 23/02/2010 23:38:48

    Πάντως με όλα αυτά η αυριανή απεργία θα έχει μεγαλύτερη συμμετοχή από την προηγούμενη. Ας είναι καλά οι γερμανοί και ο Πάγκαλος...τα κατάφεραν να μας ενώσουν!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ πολίτης 23/02/2010 23:41:20

      και οι Ισπανοί σήμερα τα πήγαν πολύ καλά.

  28. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 24/02/2010 00:32:18

    Ερώτηση προς όλους τους Έλληνες αναγνώστες του Αντινέα:
    Στην ανοιχτή επιστολή που μας έστειλε το περιοδικό Stern θα απαντήσουμε;
    Νομίζω πως κάποιος ομιλών την γερμανική, πχ ο Νταντόν δεν θα βαρυγκομήσει να την μεταφράσει...

    • Dimi avatar
      Dimi @ B.K.Σ. 24/02/2010 19:43:30

      Βεβαίως και ν’απαντήσουμε. Στα Ελληνικά! Ο λίβελος του Focus ήταν στα Γερμανικά, κι' εμείς ψάχναμε να βρούμε μεταφραστή. Τώρα, να είναι οι σειρά του Focus να ψάχνει. Επί πλέον, στην απάντησή μας, θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε και φωτογραφία του λατρεμένου τους Χίτλερ, σε φασιστικό χαιρετισμό, με προτεταμένο το μεσαίο δάκτυλό του. Ετσι, γιά να πάρουν μιά γεύση από το δικό τους δηλητήριο, οι μπάσταρδοι.

    • zonitis avatar
      zonitis @ B.K.Σ. 25/02/2010 10:33:41

      Που ειναι συτη η επιστολη Β.Κ.Σ? Που μπορω να τη βρω?

  29. Νίκος avatar
    Νίκος 24/02/2010 12:44:07

    Που ειναι η επιστολη; δημοσιευτηκε στα ΑΝΤΙνεα;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Νίκος 24/02/2010 12:50:59

      στο γκρης σαλόνικα και στην ολυμπία την είδα:
      http://greece-salonika.blogspot.com/2010/02/blog-post_6655.html
      με αναζήτηση του συντάκτη βγάζει αρκετά αποτελέσματα σε ελληνικά μπλογκ, κάποιοι απαντούν δηλαδή, αλλά το θέμα είναι να πάει στο γερμανικό περιοδικό επίσημη απάντηση από Έλληνες πολίτες (και όχι πολιτικούς...)

    • koula avatar
      koula @ Νίκος 25/02/2010 08:34:16

      τους εχω στειλει ηδη εγω κατι ωραιες φωτογραφιες
      θα το ευχαριστηθουν πολυ

  30. koula avatar
    koula 25/02/2010 08:35:39

    ού τι γράφει ο συντάκτης:


    «Από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που εμείς έχουμε συνεισφέρει όσο κανείς άλλος στο κοινό ταμείο, δηλαδή γύρω στα 200 δις €, ενώ εσείς έχετε, αντίθετα, εισπράξει κατά κεφαλήν όσα κανείς άλλος, δηλαδή σχεδόν 100 δις €. Ουδέποτε λαός βοήθησε μέχρι τώρα με τη θέλησή του σε τέτοιο βαθμό και για τόσο μακρύ διάστημα άλλον λαό. Είσαστε, κυριολεκτικά οι πιο ακριβοί μας φίλοι.
    Το ζήτημα πάντως είναι ότι τελικά δεν εξαπατάτε μόνο τον εαυτό σας αλλά και εμάς. Στην ουσία ουδέποτε φανήκατε αντάξιοι του ευρώ μια και παρά την εισαγωγή του, δεν καταφέρατε μέχρι τώρα να εκπληρώσετε τα κριτήρια σταθερότητας. Στην Ε.Ε. είσαστε ο λαός που ξοδεύει τα μεγαλύτερα ποσά σε καταναλωτικά αγαθά. Θα θέλαμε ο πρωθυπουργός σας Γ. Παπανδρέου να προχωρήσει στο πρόγραμμά του, όμως, προφανώς αυτό δεν το θέλετε εσείς αφού συνεχίζετε απτόητοι να απεργείτε. Μη μας λέτε, λοιπόν, ότι μόνο οι πολιτικοί ευθύνονται για την καταστροφή.
    Εσείς έχετε εφεύρει τη Δημοκρατία κι ως εκ τούτου θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο λαός είναι αυτός που κυβερνά κι, επομένως, έχει και την ευθύνη. Κανείς δεν σας αναγκάζει να φοροδιαφεύγετε, να χρηματίζεστε, να αντιδράτε σε κάθε συνετή πολιτική και να εκλέγετε διεφθαρμένους πολιτικούς. Σε τελευταία ανάλυση, οι πολιτικοί είναι λαϊκιστές και κάνουν ότι τους πει ο λαός. Θα μας πείτε, βεβαίως, ότι και εμείς οι Γερμανοί δεν είμαστε πολύ καλύτεροι, όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν. Κι έχετε δίκιο.
    Οι Έλληνες είναι εκείνοι που μας είχαν δείξει τον δρόμο της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας, καθώς και τις πρώτες γνώσεις Εθνικής Οικονομίας. Τώρα μας δείχνετε και πάλι τον δρόμο. Μόνο που αυτή τη φορά είναι λάθος δρόμος. Κι από το σημείο που εσείς έχετε τώρα φτάσει, δεν πάει παραπέρα».



    Διαβάστε περισσότερα: http://greece-salonika.blogspot.com/2010/02/blog-post_6655.html#ixzz0gWjHquCL

  31. koula avatar
    koula 25/02/2010 08:36:09

    αυτο ειναι το κειμενο

  32. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/02/2010 11:10:50

    Η προσωπικη μου απαντηση ειναι η ακολουθη :
    Αγαπητοι κυριοι του Stern
    Η σχεση μας δεν αρχιζει απο το 1981 αλλα απο το 1941.Ωστοσο παρ οτι ειχα και στην οικογενεια μου θυματα απο τις γερμανικες αρχες κατοχης κατα το 2ο Παγκοσμιο πολεμο δεν θα περιορισθω σε μια τετριμμενη περιγραφη των οσων εκαναν τοτε οι προγονοι σας γιατι οπωσδηποτε θα εχετε βαρεθει και εσεις να τα ακουτε.
    Θα σας εξηγησω ομως πως αυτα που εγιναν τοτε σχετιζονται με το δημοσιο χρεος της Ελλαδος σημερα.Η συμπεριφορα σας τοτε δημιουργησε μια μεγαλη αναγκη στον ελληνικο λαο να αντισταθει και η αναγκη αυτη δημιουργησε ενα απο τα μεγαλυτερα κομμουνιστικα κινηματα στην Ευρωπη.Οταν λοιπον εσεις φυγατε κακην κακως το 1944 αφησατε τεραστιες εκκρεμμοτητες που αναλαβαν να χειρισθουν οι Αγγλοι και οι Αμερικανοι και οδηγησαν σε ενα αιματηρο εμφυλιο πολεμο.Οπως ειπε ομως και ο Ναπολεων με το ξιφος μπορεις να κανεις τα παντα εκτος απο το να καθησεις επανω του.Δηλαδη θα επρεπε σε καποιο σημειο για να σταθεροποιηθει η θεση της Ελλαδος στη Δυση,πραγμα που συνεφερε παρα πολυ και τη χωρα σας που ηθελε να επανενωθει με το κομματι που ειχαν αποκοψει οι Σοβιετικοι,να ελθουν στην εξουσια και αυτοι που εχασαν στον εμφυλιο πολεμο αλλα με αλλαγμενα μυαλα,τουλαχιστον οι περισσοτεροι.Την αλλαγη αυτη ανελαβε, ως πλεον αρμοδιος ο γιος αυτου που αρχισε να τους κυνηγαει μολις φυγατε εσεις το 1944,και για να το πετυχει χρειαζοταν αφθονο χρημα για να τους μετατρεψει σε σοσιαλιστες αγνωστων λοιπων ιδεολογικων στοιχειων.
    Το χρημα αυτο ειτε με τα πακετα που οπως γραφετε μας δινατε ειτε με τα δανεια που εκανε το κρατος χρησιμοποιηθηκε για να διορισθουν στο Δημοσιο πολλοι γιοι και κορες παλαιων αριστερων,να επιδοτηθουν αλλοι,να φανε περισσοτεροι ωστε τελικα μια κρισιμη μαζα να παψει να ειναι κομμουνιστικη και να γινει σοσιαλιστικη.Ετσι φθασαμε ως εδω.
    Τωρα ο τριτος Παπανδρεου πρεπει να αντιμετωπισει το χρεος που δημιουργησε ο πατερας του για να εξαγορασει αυτους που κυνηγησε ο παππους του.
    Μπορει αυτα να σας φαινονται λιγο μπερδεμενα αλλα εκεινο που εχει σημασια ειναι οτι τιποτα απο ολα αυτα δεν θα ειχε γινει αν δεν ειχατε εισβαλει εσεις εδω το 1941,οποτε καλυτερα να μη φωναζετε.

  33. koula avatar
    koula 26/02/2010 17:20:53

    http://www.youtube.com/watch?v=vpsTqleZYB4


    κοιταξτε αυτο

  34. Dimi avatar
    Dimi 02/03/2010 22:22:25

    Aύτή τη στιγμή, οτους "ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΕΣ" της ΝΕΤ, ο Μιχαέλ Κλονόφσκυ ο φοβισμένος δημοσιογράφος (δεν περίμενε τέτοιες αντιδράσεις!!) του κατάπτυστου άρθρου του Focus κατά της Ελλάδος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.