#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/02/2010 18:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αυτόν το φιλιππικό κατά της Ε.Ε., γιατί δεν τον εκφώνησε ο Γιώργος στις Βρυξέλλες;

 

Έχω μια απορία: Αυτό το  φιλιππικό κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γιατί  δεν τον εκφώνησε ο Γιώργος στις Βρυξέλλες, για να τρομοκρατηθούν η Μέρκελ και ο Σαρκοζί;

 Ημεροδήκτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. piraxtiri avatar
    piraxtiri 12/02/2010 18:47:11

    γιατι οταν κανεις πιπ.. ΔΕΝ μιλας.....!!!!!!!!!!!!

  2. Hase avatar
    Hase 12/02/2010 18:49:42

    Καλα περιμενες αληθεια να πει κατι τετοιο; Και διπλα του οταν ελεγε οτι ελεγε καθοταν ο ιδιος Παγκσλος που ειχε πει το περιφημο "απο το 2000 εως το 2004 Το ΠΑΣΟΚ διαλυσε την Ελλαδα" ισως εχεις καποιο βιντεακι.
    Το ΠΑΣΟΚ σκοτωσε την Ελλαδα και η ΝΔ μετα απλα ασελγησε στο πτωμα.

  3. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 12/02/2010 19:07:34

    Επειδη τα πραγματα ειναι δυσκολα, ενα ανεκδοτο για τους αγγλομαθεις
    An American is talking with a Greek.
    In USA we have Barack Obama, Steve Wonder, Bob Hope and Johnny Cash.
    So the Greek replies:
    In Greece we have George Papandreou, No Wonder, No Hope and No Cash.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Pikaia Gracilens 12/02/2010 19:28:10

      χαχα σωστός.

  4. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 12/02/2010 19:10:10

    Ο φιλιππικός προοριζόταν για τους ιθαγενείς που πρέπει να νιώσουν ότι έχουν εθνικό ηγέτη μπροστάρη και να χαρούν που θα τους γδάρουν. Στην ΕΕ δεν είναι αφελείς: Ξέρουν ότι οι λογογράφοι του GAP του τα γράφουν αυτά για εσωτερική κατανάλωση φτήνειας, απαραίτητη προκειμένου να γίνουν αποδεκτά τα μέτρα που αν τα σκεφτόταν (μόνο αυτό) δεξιά κυβέρνηση, θα ξηλώνονταν την άλλη μέρα τα πεζοδρόμια Αθηνών, Πειραιώς και προαστίων.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μάρκο Τ 12/02/2010 21:45:26

      Ακριβώς έτσι είναι, Μάρκο. Πομφόλυγες στην Αθήνα για το πόπολο, και σωβρακοκατεβαστικά "yes Sir" στις Βρυξέλλες. Και οι σφαλιάρες, τελειωμό δεν έχουν. Πιο χυδαίες συλλήβδην προσβολές δεν έχει δεχτεί ποτέ χώρα (και ο λαός της) από όσο εμείς, το τελευταίο διήμερο ειδικά. Αυτή, κατά τη γνώμη μου, είναι η χειρότερη ταπείνωση στην οποία έχουμε υποστεί την τελευταία εικοσαετία. Χειρότερη κι από το σκύψιμο του κεφαλιού και την υποστολή της σημαίας στα Ίμια.

  5. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 12/02/2010 19:22:13

    Μπορείς να κοροϊδέψεις λίγους πολλές φορές ή μπορείς να κοροϊδέψεις πολλούς λίγες φορές ΑΛΛΑ δεν μπορείς να τους κοροϊδεύεις όλους για πάντα.
    The show is over.
    George, τα ψέματά σου σε κυνηγούν εδώ και καιρό και guess what:
    Σε φτάσανε.
    Καληνύχτα Γιωργάκη.

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/02/2010 19:24:49

    Νομίζω ότι η εκφώνηση αυτού του λόγου είναι ομολογία πολιτικής ήττας του ΓΑΠ. Το σενάριο του να κάνουν όλη τη βρώμικη δουλειά οι ξένοι δεν βγήκε. Πρέπει να την κάνει μόνος του. Πιθανόν να την κανει για το εξωτερικό τις επόμενες βδομάδες. Στο καλό και να μας γράφει.

    Θα πρέπει όμως να διαλέξει κάποιο άλλο όνομα, όχι Τριανταφυλλίδης γιατί αυτό το πρόλαβε άλλος.

  7. popolaros avatar
    popolaros 12/02/2010 19:37:49

    Κάτι δεν πάει καλά με το μυαλό του ΓΑΠ.
    Όσο οι Ευρωπαίοι ήταν αρνητικοί, εκείνος δεν έλεγε κουβέντα.
    Τώρα που εκφράστηκαν θετικά και στήριξαν, τους βρίζει.
    Καμμιά κουβεντούλα για τα φιλαράκια από New York και citi μεριά???
    Δηλαδή την μια φορά που επιτέθηκες ονομαστικά, ήταν σήμερα στην ευρωζώνη και τον γαλλο-γερμανικό άξονα.

    Θες σώνει και καλά να διαλύσεις Ε.Ε και ευρώ ρε , αλλά σε πήραμε χαμπάρι.
    Παραιτήσω τώρα και φύγε εκτός Ελλάδας, αλλιώς θα σε φύγουμε εμείς.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ popolaros 12/02/2010 19:45:12

      Le Monde της 4ης Φεβρουαρίου 2010: L'homme qui a fait trembler l'euro: Yorgagkis Papandreou.

      http://www.lemonde.fr/europe/article/2010/02/04/georges-papandreou-l-homme-qui-fait-trembler-l-euro_1301044_3214.html

      Δίκιο έχεις ποπολάρε. Εκτός από το ευρώ πάει να διαλύσει και την Ε.Ε. Δεν του δώσαν λεφτά και τώρα του φταίνε αυτοί.

      Ε ρε βρεγμένη σανίδα που χρειάζεται! Ο τρακαδόρος!

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 12/02/2010 19:58:37

      Μετάφραση από Google(με λάθη) του άρθρου της Le Monde που ανάρτησε ο Επώνυμος.
      http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=el&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.lemonde.fr%2Feurope%2Farticle%2F2010%2F02%2F04%2Fgeorges-papandreou-l-homme-qui-fait-trembler-l-euro_1301044_3214.html&sl=fr&tl=el

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ popolaros 13/02/2010 00:09:01

      @Επώνυμος, popolaros

      Δυστυχως μαπα το καρπουζι. Το αρθρο απλα γλυφει το ΓΚΑΠ. Ακομη και ο πολυς Παγκαλος κανει κολοτουμπες και σπασοραχιες ο ρεζιλης για το παιντι. Σε λιγο μπορω να ποσταρω ολη τη μεταφραση.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ popolaros 13/02/2010 13:44:53

      Το άρθρο είναι θετικό για τον ΓΑΠ. Προς τι η παραπομπή σ' αυτό;

  8. Σπίθας Δημήτριος avatar
    Σπίθας Δημήτριος 12/02/2010 19:37:56

    Μα είναι απλό! Όσο ήταν στις Βρυξέλλες δεν καταλαβε τι π.....α φάγαμε και όταν ήρθε στην Ελλάδα και του το εξηγήσανε, το παιδί κατάλαβε....

  9. yangoolas avatar
    yangoolas 12/02/2010 19:53:11

    γιατί είναι της γενιάς «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο»
    με DNA χαμαιλέοντα

  10. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 12/02/2010 19:57:46

    Ο Οδυσσέας, οι Κύκλωπες, οι Λαιστρυγόνες και οι άλλοι...

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/02/blog-post_8541.html

  11. nasos avatar
    nasos 12/02/2010 20:17:02

    Ο ΡανταΓΑΠ χρειάστηκε ένα εικοσιτετράωρο για να καταλάβει ότι τον δουλεύουν.
    Δεν έχουν λόγο Σαρκοζί-Μέρκελ να τον στηρίξουν τώρα,θα τον αφήσουν να ξεροψηθεί λίγο ακόμα και μετά θα τους παρακαλάει γονατιστός να αναλάβουν αυτοί,μέσω τοποτηρητών,το μάνατζμεντ του μαγαζιού.
    Και φυσικά οι φρεγάτες-φρεαγάτες και τα μαχητικά-μαχητικά.
    Τι το πέρασε ο ΓΑΠ,συνέδριο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς που την βγάζουν στο χαλαρό;
    Εδώ μιλάμε για Γαλλία-Γερμανία,χώρες με τεράστια εμπειρία στο ξεζούμισμα ιθαγενών λαών.

  12. nasos avatar
    nasos 12/02/2010 20:24:05

    Αν ήταν ο πατέρας του,θα τους τα'λεγε στα ίσα,δεν έρχονταν στο Υπουργικό Συμβούλιο να κλαφτεί

    θα έλεγε στην Αγκέλα:''είστε η πιο ωφελημένη χώρα από την δημιουργία του Ευρώ,το 2009,εν μέσω κρίσης είχατε 140 δισ ευρώ εμπορικό πλεόνασμα,δεν είναι δυνατόν να μας τα παίρνετε δυό φορές,μια μέσω του εμπορίου και άλλη μια με ληστρικά επιτόκια που πληρώνουμε για τα δάνεια που πηγαίνουν σε αγορές δικών σας προίόντων,η έκδοση Ευρωομολόγου θα είναι ελάχιστη επιβάρυνση για εσάς,τεράστια ανακούφιση για εμάς,είναι μια ελάχιστη επιστροφή στις αδύναμες χώρες της Ευρωζώνης των τεράστιων κερδών που αποκομίζετε από αυτήν''

    αντ'αυτού έχουμε τον ΡανταΓΑΠ να τρέχει πίσω από τον Σαρκοζί και την Μέρκελ σαν τον μπατίρη συγγενή,να τους δίνει Γη και Ύδωρ,να μην παίρνει τίποτε χειροπιαστό σε αντάλλαγμα και αντί να τους κράξει,να έρχετε και να μας κλαίγεται από τηλοψίας

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ nasos 12/02/2010 21:12:06

      Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτή τη νοοτροπία τρακαδόρου. Να δουλέψουμε, να ζήσουμε με λιγότερα, να ξοφλήσουμε το χρέος. Τι ζόρι τραβάει ο Γερμανός και ο Γάλλος να μας σώσουν επειδή εμείς ζούμε πάνω από τις δυνάμεις μας; Αυτό που περιγράφεις δεν είναι αλληλεγγύη, είναι τράκα. Αλληλεγγύη είναι όταν φταίει κάτι εξωγενές, όχι όταν φταις εσύ. Αν φταις εσύ και εσύ λες "βοηθήστε με για να τη βγάλω καθαρή και να ζω όπως πρώτα" είναι κανονική τράκα.

      Έχεις απόλυτο δίκιο πάντως ότι αυτό θα έκαμνε ο Ανδρέας.

    • popolaros avatar
      popolaros @ nasos 12/02/2010 21:18:16

      Τι σχέση μπορεί να έχει ο Forest Gap με τον Ανδρέα.

  13. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 12/02/2010 20:34:08

    Έλα Γιωργάκη...το είδαμε το διάγγελμα.....δραμματικό ύφος και λόγια όλο νόημα.....ρε συ....ποιός κερατάς το ξύπνησε το παιδί; έγγλημα ...εγγλημα...
    ρε συ....τριάνα χρόνια συγκυβερνάς σε διάφορες θέσεις....ο μπαμπάς σου ήταν κι αυτός πρωθυπουργός χρόνια....(εμένα οι γιοί μου ξέρουν τί καλιεργώ χωρίς να έρθουν στο χωράφι)......ρε συ.....τί καλλιεργήσατε και τί δρέψατε τόσα χρόνια ;........ποιό πρόσφατο παρελθόν κατέστρεψε την Ελλάδα ρε; ρε συ...ποιός θα καταστρέψει τα κυκλώματα πού χρόνια τώρα "λυμαίνονταν με απαράδεκτο τρόπο τα δημόσια έσοδα"; ρε τι δούλεμα τρώμε οι μαύροι, ρε....ρε γιωργάκη.....κοιμώσουν αγόρι μου τριάντα ,τώρα χρόνια και σε ξύπνησαν οι κερατάδες οι ψομισιονιστες αγόρι μου......φτού να μη σε ματιάσω ...τέτοιον ύπνο....τους κερατάδες τους ευρωπαίους δεν λυπούνται ένα κακομοίρη που κοιμάται και τον ξυπνάνε......
    Τίποτα...τίποτα δεν είχε αντιληφθεί τρι΄'αντα χρόνια τώρα το παιδί....όλα πήγαιναν καλά ,κανένας δεν εκμεταλεύονταν το δημόσιο χρήμα , μόνο αυτός ο ατιμούλης ο ΚΚ τα τελαυταία δυο τρία χρονάκια....και ήταν άπληστος που λέτε παιδάκια και μας κατέστρεψε ,το παλιόπαιδο.....ρε ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ...
    ΡΕ ΣΥ.......Για πόλεμο μας πάς;.......δεν μπορώ να το χωνέψω χριστιανοί.......από το μεσημέρι που είδα το διάγγελμα (υπουργικό συμβούλιο) το κεφάλι μου πάει να σπάσει....κάτι βρωμάει εδώ....όχι βρωμάει....Ζέχνει....Δεν είναι δυνατόν ακόμα και ο GAP να πιστεύει ότι κάποιος θα τον πιστέψει σ'αυτά που λέει...............δεν μπορεί....αυτός που του έγραψε το λόγο του έκανε πλάκα......τον δοκίμαζε να δει άν καταλαβαίνει ελληνικά.....δεν μπορεί.

  14. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 12/02/2010 20:38:45

    ψομισιονιστές*=κομισιονίστες....οι άνθρωποι της κομισιον......(ένα γράμμα καμιά φορά σε κάνει ακατάλητπτο)

  15. AntiPASOK avatar
    AntiPASOK 12/02/2010 21:10:56

    Προς κον Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου:

    Σταματήστε να λαϊκίζετε ασυστόλως και να παραπλανάτε τον ελληνικό λαό. Το κόμμα του οποίου ηγείστε, έχει παρελθόν. Δεν ιδρύθηκε στις 04.10.2009. Για την ακρίβεια έχει ένοχο παρελθόν, και ευθύνεται για το μεγαλύτερο μέρος των παθογενειών και αδυναμιών, που βιώνει σήμερα η χώρα. Αντιλαμβάνομαι τη δύσκολη πολιτική θέση στην οποία βρίσκεσθε (πλήρης διάσταση μεταξύ προεκλογικών λόγων και μετεκλογικών έργων). Τώρα λοιπόν που διαπιστώσατε ότι «Λεφτά Δεν Υπάρχουν», φροντίστε – για όσο καιρό είστε ακόμη πρωθυπουργός, εύχομαι λίγο – τουλάχιστον να μην κάνετε παραπάνω ζημιά στη χώρα.

  16. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/02/2010 21:17:29

    ΠΟΛΥ χάρηκα τον Παυλόπουλο στο Άλτερ. Επιτέλους, η ΝΔ ξύπνησε! Ο Χατζηλαλάκης και η λοιπή κομπανία του ζήτησαν να ζητήσει "η ΝΔ ένα μεγάλο συγγνώμη" για όλα τα κακά που έκανε στον τόπο, αλλά τους το γύρισε πολύ ωραία. Μπορεί σαν υπουργός να είχε αδυναμίες, αλλά από ευφράδεια ο άνθρωπος σκίζει.

    Σα λυσσασμένοι όλοι πάνω του, να ξεσκίσουν την κακιά ΝΔ που κατέστρεψε τον τόπο, αλλά η αλήθεια φυσικά φάνηκε, ήταν εύκολο να φανεί.

    Και, για να 'χουμε καλό ρώτημα, Χατζηλαλάκηδες, απανταχού Χατζηλαλάκηδες, αν η ΝΔ πρέπει να ζητήσει συγγνώμη για δεν μείωσε το έλλειμμα και το χρέος όσο έπρεπε, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ, ΠΟΣΕΣ ΣΥΓΓΝΩΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ;

    Ας ζητήσει λοιπόν πρώτα το ΠΑΣΟΚ συγγνώμη που το δημιούργησε, και μετά ας ζητήσει και η ΝΔ που δεν το μείωσε ΑΡΚΕΤΑ, δηλαδή που το μείωσε... λίγο!

    Σκεφθείτε διαφορά των δύο κόσμων... Η μεν ΝΔ μείωσε λίγο το πρόβλημα που το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε και έχει το θράσος το ΠΑΣΟΚ να εγκαλεί τη ΝΔ. Τεράστια διαφορά, τεράστια απόσταση.

    Κάθε μέρα και κάθε στιγμή που περνάει επιβεβαιώνεται ότι το ΠΑΣΟΚ τελικά δεν είναι κόμμα, είναι αρρώστια.

    • ΣΟΦΙΑ avatar
      ΣΟΦΙΑ @ Επώνυμος 12/02/2010 21:33:35

      Θέλουμε να καταλάβει ο κόσμος ότι η Ν.Δ. μέσα στις όποιες αδυναμίες της αποτελεί την πιο αξιόπιστη λύση για τον ελληνικό λαό! Το ΠΑΣΟΚ επί χρόνια εκμεταλλεύεται τις επικοινωνιακές του δυνατότητες, τον έλεγχο των μέσων,τα συνθήματα της αριστεράς και έχει αποβεί μοιραίο για το μέλλον αυτού του τόπου!Πρέπει να αντιδράσουμε επιτέλους!! Και η χθεσινή δήλωση του Σαμαρά φαίνεται να ξεκινάει τον κύκλο αυτό!!!

  17. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 12/02/2010 21:43:29

    Το μέλος του Υπουργικού Συμβουλίου Ιερώνυμος τί θέση έχει για όλ΄αυτά;
    Μήπως ήρθε η ώρα ο άλλος εθνοπατέρας Ευφραίμ να πάρει την Αγία Ζώνη παραμάσχαλα και να επισκεφτεί τη Μέρκελ αιτούμενος βοήθεια;

  18. xaroylhs avatar
    xaroylhs 12/02/2010 21:47:42

    Αφήστε τι παιντι να προχωρεί ! ξέρετε μου θυμίζει τον ..καραγκiόζη .."τώρα που ξεθύμωσα ήλθες;" ή εκείνο το .."έπεξέ μου μα έφαγα κιόλας!!"
    Πήρε άραγε την άδεια από την Άγγελα και τον Νικολά να τα πεί αυτά ο μέγας Έλλην.

  19. Orestios avatar
    Orestios 12/02/2010 23:44:34

    Λυπάμαι που το λέω αλλά είναι αδιανόητος ο ξεπεσμός. Τέτοιο ξεφτιλίκι δεν έχουμε ματαξαναδεί. Η πλήρης ένδοια επιχειρημάτων, ο φτηνός λαϊκισμός, η κακή υποκριτική. Είναι γυμνός και φαίνεται σε όλους ότι είναι.
    Πόσο περισσότερο θα ντροπιάζει την Ελλάδα?

  20. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 13/02/2010 00:32:06

    Ο άνθρωπος που κάνει το ευρώ να τρέμει

    Ο κόσμος τον κοιτάζει. Η τύχη του ευρώ εξαρτάται από αυτόν. Εκλεγμένος για μόλις τέσσερις μήνες, ο Έλληνας Πρωθυπουργός βρίσκεται στο επίκεντρο των ηγετών και των παγκόσμιων αγορών, πιεζόμενος από ξέφρενα ερωτήματα σχετικά με την κατάσταση που κληρονόμησε: μια χώρα στα πρόθυρα της πτώχευσης, απαξιωμένη στις αγορές, εκτιθέμενη σε κερδοσκοπία, στραγγαλισμενη από το χρέος και ένα τεράστιο έλλειμμα, ένα κράτος δυσλειτουργικό, ένα σύστημα εκτεταμένης απάτης.
    Η Φινέτσα είναι το όπλο του. Navy μπλε κοστούμι, λευκό πουκάμισο, γραβάτα απαλό μωβ, ο Γιώργος Παπανδρέου με την ψηλή και ξεχωριστή σιλουέτα, μουστάκι ξυρισμένο σε χιλιοστά, χαμογελαστή ευγένεια, τα τέλεια αγγλικά του λαμπρού φοιτητή που πέρασε από το Harvard και το London School of Economics, το λίπος εξαφανισμένο μέσα στις καθημερινές ώρες της γυμναστικής και του ποδήλατο σε υψηλές δόσεις. Τόσο λίγο Βαλκάνιος τόσο διαφορετικός.
    Να γίνει πρωθυπουργός δεν ήταν η αποστολή του, ο οποίος, στα τέλη της δεκαετίας του 1960, σπουδαζε κοινωνιολογία στις ΗΠΑ και διαδήλωνε, με μακριά μαλλιά και ροκ κιθάρα κρεμασμένη ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ. "Εάν η Ελλάδα ήταν τότε μια φυσιολογική χώρα, "λένε στο γραφείο του στην Αθήνα, δεν θα είχα εισέλθει στην πολιτική."
    Το όνομά του κατάφερε να τον προλάβει. Αυτό του παππού του, Γιώργος Παπανδρέου, τρεις φορές πρωθυπουργός, κεντρώος, μυθική φιγούρα της πολιτικής της δεκαετίας του 1960. Αυτό του πατέρα του, Ανδρέα Παπανδρέου, υπουργού και διάσημου οικονομολόγου, ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ (Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα) και Πρωθυπουργού στη δεκαετία του 1980. Όσο για αυτόν, ταπεινό και καταδεκτικό ονειροπόλο που θα ονομάζεται για πολύ καιρό Γιωργάκης (μικρός Γιώργος), κανείς δεν φανταζόταν ότι θα οδηγούσε τη χώρα με τη σειρά του, τελευταίος από μια από τρεις οικογενειακές δυναστείες η οποία, μαζί με τους Καραμανλήδες και Μητσοτάκηδες, μοιράζονται την εξουσία στην Ελλάδα από τη μεταπολεμική περίοδο και δώθε.
    Είναι 14 ετών στις 21, Απριλίου 1967. Το πραξικόπημα των συνταγματαρχών, το προοίμιο για τη δικτατορία που κράτησε επτά χρόνια, μόλις έλαβε χώρα. Οι στρατιωτικοί ήρθαν να ψάξουν για τον πατέρα του, Ανδρέα, κρυμμένο στην οροφή του σπιτιού. Ένας από αυτούς του βάζει το αυτόματο του στον κρόταφό του. "Πού είναι;" Το παιδί δεν αποκρίνεται. Το όπλο τρέμει. Ο Αντρέας παραδίνεται. Για αυτόν, είναι η φυλακή. Στη συνέχεια, για όλη την οικογένεια η εξορία.
    Ο Γιώργος Παπανδρέου έρχεται από αλλού. Πριν από τον πόλεμο, ο πατέρας του Ανδρέας, ήδη αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Ελλάδα για λόγους που συνδέονταν με τις τροτσκιστικές του δραστηριότητες, έγινε αμερικανός πολίτης, δίδαξε οικονομικά στο πανεπιστήμιο Berkeley, έπειτα στη Σουηδία και τον Καναδά. Ο Γιώργος έχει αμερικανιδα μητέρα, γεννήθηκε στη Μινεσότα, μεγάλωσε στην Καλιφόρνια και σπούδασε στο Ιλλινόις, Λονδίνο, Στοκχόλμη. Μιλάει σχεδόν εξίσου καλά αγγλικά, ελληνικά και σουηδικά.
    Με την επιστροφή του στην Ελλάδα το 1974, με την κατάργηση της δικτατορίας, ανακαλύπτει μια χώρα όπου τα πάντα πρέπει να εφευρεθούν εκ νέου. Και μια ελίτ εξαναγκασμένη σε εξορία όπως ο ίδιος, επέστρεψε «με νέες ιδέες, τη ικανότητα να συγκρίνει, να προβληματίζεται από τις αντιθέσεις.»
    Το να είναι διαφορετικός είναι το δυνατό του σημείο. "Ο Ξένος" είναι μια περίεργη ζέβρα, ένα μείγμα «φιλελεύθερου» στα Αμερικάνικα και σουηδού σοσιαλδημοκράτη υπερασπιστή των ατομικών ελευθεριών, του κράτους πρόνοιας, του περιβάλλοντος, της τεχνικής προόδου. Ο Θεόδωρος Πάγκαλος, Αντιπρόεδρος διασκεδάζει όταν θυμάται εκείνα τα χρόνια της δεκαετίας του 1990 όταν ο Γεώργιος ήταν υπουργός στην κυβέρνηση του πατέρα του, Ανδρέα Παπανδρέου: «Στη συνεδρίαση, ο Γιώργος κρατούσε σημειώσεις σε ένα φορητό υπολογιστή. Εμείς είχαμε τα χαρτιά μας και τα μολύβια μας. Σκουντιόμαστε με τον αγκώνα: "Κοίτα, ο Γιωργάκης παίζει, εξακολουθεί να μην έχει μεγαλώσει!". Στην πραγματικότητα, όπως πάντα, προπορευόταν αρκετά βήματα... "
    Εντός της δυναστείας Παπανδρέου επίσης κάνει τη διαφορά. Μετά τον Γεώργιο "τον παλιό", τον κεντρώο αντικομμουνιστή, μετά το θυελλώδη σοσιαλιστή ρήτορα με τις εθνικιστικές κορώνες, Ανδρέα ο Γιωργάκης, πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς από το 2006, κατέκτησε τους Έλληνες από μια ασυνήθιστη προοδευτική ατζέντα. " Είναι εχθρική στον Μπλερισμό (Μπλερ), πιστεύει στην υπεροχή της πολιτικής επί της αγοράς, υποστηρίζει μια πολυπολιτισμική και ανοιχτή κοινωνία, μια οικονομία προσανατολισμένη προς την προστιθέμενη αξία και την πράσινη ανάπτυξη. "Είμαι περήφανος να φέρω το όνομά μου, αλλά θα κυβερνήσω με το τρόπο μου . Όπως ο Σινάτρα, μπορώ να πω: "Το έκανα με τον τρόπο μου."
    Το Πολιτικό ύφος του, το έχει ήδη περιγράψει. Υπουργός Παιδείας το 1988, βρίσκεται αντιμέτωπος με το συντηρητικό κλίμα και τη δύναμη της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην υποστήριξη των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων. ΥΠΕΞ ιδιαίτερα εκτιμημένος το 1999, αγωνίστηκε υπέρ της Ευρώπης και μετριάσε τον αντιαμερικανισμό, το εθνικό άθλημα στην Ελλάδα. Έθέσε όρους για διάλογο με την αδελφή εχθρό, την Τουρκία, υποστηρίζει την υποψηφιότητά της στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), συνέβαλλε στην ενσωμάτωση της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
    "Ο Γιωργάκης είναι καλός ακροατής, δεν κάνει τον έξυπνο, παίρνει ήρεμα τολμηρές αποφάσεις. Άλλαξε το θέατρο των Βαλκανίων από το οποίο είμαστε όλοι κουρασμένοι,« μαρτυρά έναν από τους πρώην συναδέλφους του στην κυβέρνηση, ο Νίκος Δημάδης. "Η Ελλάδα έχει περισσότερο από ποτέ ανάγκη από ένα διαφορετικό ηγέτη, ένα πολίτη του κόσμου που έχει για τη χώρα του μια παγκόσμια σκέψη", ανέλυσε ο κεντροδεξιάς αρθρογράφος, Γιώργος Κύρτσος.
    Για τέσσερις μήνες, ο Γιώργος Παπανδρέου πήγε σε πόλεμο εναντίον ενός διογκωμένου κράτους, ενάντια στη διαφθορά και την παραοικονομία. Η δεξιά τον κατηγορεί ήδη για ακινησία. Τα κοινωνικά κινήματα ετοιμάζονται κατά των μέτρων λιτότητας που ανακοίνωσε.
    Ορισμένοι τον φοβούνται ως πιο οραματιστή από πραγματιστή, περισσότερο θεωρητικό από πολιτικό. Αλλά η Ελλάδα δεν έχει άλλη επιλογή, μήτε η ζώνη του ευρώ. Ο μικρός Γιώργος είναι ίσως η τελευταία ευκαιρία. Έφτιαξε μόνος του και ένα σύνθημα: «Αλλάζουμε ή βουλιάζουμε."

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 02:24:46

      'ένα πολίτη του κόσμου που έχει για τη χώρα του μια παγκόσμια σκέψη'

      Εδώ είναι η ουσία των προθέσεων των πολιτικών που ξεκίνησαν να εφαρμόζονται στην Ελλάδα κυρίως από τη δεκαετία του 1980 (φυσικά δεν εφαρμόζονται μόνο εδώ). Η Ελλάδα ένα μικρό χωριουδάκι κυβερνώμενο (όπως θα κυβερνώνται όλα τα εθνικά κράτη) από την παγκόσμια κυβέρνηση που σταδιακά προετοιμάζεται και διαμορφώνεται μέσω ΠΟΕ, ΔΝΤ, Παγκόσμιας Τράπεζας, κλπ. (ο 'παγκόσμιος πολίτης' προϋποθέτει ένα διαπλανητικό κράτος) και με τον τρόπο σκέψης της ομογενοποιημένο και ολόιδιο με τον τρόπο σκέψης που προωθείται διεθνώς με επίκεντρο τις ΗΠΑ ('παγκόσμια σκέψη'). Ακούγεται σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Δεν είναι. Συμβαίνει. Λέγεται παγκοσμιοποίηση. Το αποτέλεσμά της θα είναι ευχάριστο σε όποιον του άρεσε ο κόσμος του Gattaca.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 10:51:40

      Μόνη σου την έκανες τη μετάφραση; Χαρά στο κουράγιο σου!

      Νομίζω όμως ότι του ρίχνει το δηλητήριο με πολύ έντεχνο τρόπο. Καταρχάς, ο τίτλος είναι όλα τα λεφτά. Περιμένεις κάτι διαφορετικό να διαβάσεις, λιβελλογράφημα, αλλά έχει περίπου αυτό που λες, γλείψιμο. Μετά, είναι αυτό το Yorgakis, το οποίο δεν παίζεται. "Κανείς δεν περίμενε να κυβερνήσει", αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου κολακευτικό.

      Γενικά, περνάει με τον τρόπο του το μήνυμα που θέλει, κυρίως μέσω του τίτλου, ο οποίος επιβεβαιώνεται από ανεπαίσθητες λεπτομέρειες μέσα στο κείμενο. Αλλά, αφενός επειδή είναι σοσιαλιστής (και η Μοντ είναι κεντροαριστερή), αφετέρου επειδή θέλουν να κρατήσουν και τα προσχήματα (είναι να ψωνίσει και κάτι φρεγάτες), το άρθρο είναι γραμμένο πολύ διπλωματικά.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 13:49:22

      @Επώνυμος
      ...
      Μόνη σου την έκανες τη μετάφραση; Χαρά στο κουράγιο σου...

      Μπα δεν ειναι τπτ. Άνεργη ειμαι καιρό έχω. Κυρίως όμως να σε ευχαριστήσω για τα αξιόλογα ποστ σου που με μαθαίνουν τόσα που δεν ξέρω. Υπέθεσα ότι ήταν ενδιαφέρον.

      Επί της ουσίας. Έζησα αρκετά χρόνια στη Γαλλία και σύμφωνα με τους ντόπιους βρίσκομαι περίπου σε επίπεδο μητρικής στη κατανόηση της γλώσσας. Αληθεύει ότι οι Γάλλοι εκφράζονται πολύ διπλωματικά σε όλα τα επίπεδα οστόσω το άρθρο ξεκινά με κριτική για να καταλήξει περίπου σε υιοθέτηση της σχεδιαζόμενης αλλαγής. Από εκεί συμπέρανα ότι μπορεί να είναι ακόμη και πληρωμένη συνέντευξη.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 14:19:25

      Εύγε κοντολιζα για την τέλεια μετάφραση.
      Ο μικρός Γιώργος έχει σύνθημα "Ή Αλλάζουμε ή βουλιάζουμε."
      Θα το άλλαζα λίγο.
      "Ή Αλλάζεις ή βουλιάζεις."

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 14:34:16

      Μπορεί να έχεις και δίκιο για το "πληρωμένη συνέντευξη", τελικά δεν αποκλείεται να θέλει να τον προμοτάρει.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 14:38:48

      Και εμένα μου φαίνεται σαν παραγγελία που υπερτονίζει τα όσα θεωρεί ότι μπορεί να λειτουργήσουν θετικά.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 14:47:20

      @popolaros

      ...Εύγε κοντολιζα για την τέλεια μετάφραση...

      Νάσαι καλά φίλε μου. Τέλεια δεν θα το έλεγα αφού είδα ορθογραφικά και νοηματικά λάθη στην συνέχεια. Αλλά έτσι είναι. Με βάση την μετάφραση του Γκουγκλ έγινε σε σύντομο χρόνο.

      Μερικά λεπτά νοήματα χάθηκαν γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει επί γραμμής λεξικό Ελληνογαλλικό και πάει καιρός που δεν ζω στην χώρα. Και η γαλλική βρίθει λεπτών αποχρώσεων και εκφράσεων. Αν μελλοντικά από άποψη χρόνου δεν ζορίζομαι και υπάρχει κάποιο θέμα στα Γαλλικά στην διάθεσή σας και πάλι.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 14:49:37

      Η Le Monde εχει δυο αφεντικα : τη γαλλικη κεντροαριστερα και το γαλλικο υπουργειο Εξωτερικων.Στη φαση αυτη τα συμφεροντα αυτων των δυο συμπιπτουν υπερ του ΓΑΠ,το ενα θελει να δωσει θαρρος στο δικιμαζομενο Γαλλικο Σοσιαλιστικο Κομμα και το αλλο επειδη η Γαλλια ανεξαρτητως κυβερνησης θελει μια σταθερη Ελλαδα να στηριξει το ΓΑΠ.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 14:59:39

      @Ψυχραιμία, Αυτό έψαχνα να βρω για την Le Monde...κυρίως τι παίζει με την ιδιοκτησία.
      Αν αλληθωρίζει προς εσπερία κλπ.

      Για να ευθυμίσουμε λίγο, παρακάτω ένα πρόσφατο σημαντικό πολιτικό διάγγελμα, από εγκυρότατο αναλυτή.
      http://www.youtube.com/watch?v=7t25msR-S8k

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 18:09:28

      H Le Monde δεν θα μπορούσε να γράψει διαφορετικά για τον GAP. Είναι η απόλυτα καθεστωτική σοσιαλφιλελεύθερη γαλλική εφημερίδα. Στον πόλεμο της Βοσνίας είχε δαιμονοποιήσει τους Σέρβους με ρεπορτάζ αυτού ακριβώς του τύπου. Όχι ότι δεν είχαν και αυτοί τις ευθύνες, αλλά δεν ήταν μόνο αυτοί οι υπαίτιοι, ούτε μόνο αυτοί έσφαζαν.
      Πολιτική ορθότητα και εμμονή σε κλισέ όπως "διαφορετικότητα", "πολυπολιτισμικότητα" κ.ά. είναι τα κύρια γνωρίσματα της φιλελεύθερης αριστεράς, δηλαδή του χώρου της Monde.

      Να μην την συγχέουμε με την Le Monde Diplomatique: Αυτή είναι μηνιαία εφημερίδα, επικεντρωμένη σε θέματα διεθνή, κυρίως, και είναι αριστερή αλλά κατά της παγκοσμιοποίησης. Θα έλεγα ότι εκπροσωπεί την "άλλη", την πατριωτική αριστερά.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Κοντη Λιζα 13/02/2010 23:17:50

      popolaros
      ...Αν αλληθωρίζει προς εσπερία κλπ....
      Αυτό ποτέ. Από τον 15ο αιώνα μισούνται ενώ έχουν τόσα κοινά!

      @Μάρκο Τ
      ...Όχι ότι δεν είχαν και αυτοί τις ευθύνες, αλλά δεν ήταν μόνο αυτοί οι υπαίτιοι, ούτε μόνο αυτοί έσφαζαν....
      Δηλαδή αν ξεσηκωθούμε κάποια στιγμή και δώσουμε στους Αλβανούς στην επικράτεια από το φαρμακό τους θα φταίμε; Δεν το νομίζω. Η οικογένεια του αστυνομικού Σπανουδάκη π.χ. θα ήταν ένοχη;

      Αυτό έγινε και στην Σερβία. Επιπλέον ο Μοντ 10 χρόνια (1989) πριν έλεγε ακριβώς τα αντίθετα αφού γνώριζε ότι γινόταν στο Κόσσοβο αφού είναι ότι γίνεται ότι και στην Αθήνα σήμερα. Η δαιμονοποίηση των Σέρβων ξεκίνησε γύρω στο 90-91 από την ΜΚΟ του Ιρλανδού Κουσνέρ που είναι η προσωποποίηση της πολιτικής κολωτούμπας και του αρριβισμού. Εἰχε γεμίσει η χώρα λαθρομεταναστες αλβανούς που έκαναν ότι ξέρουν καλύτερα υπό την καθοδήγηση του ξένου δάκτυλου.

      Οι Σέρβοι από πλειοψηφία έγιναν το 10%. Βεβαίως και η γεωπολιτική είχε αλλάξει και η Γαλλία πάντα φιλοφοξεί να φαίνεται σαν παγκόσμια δύναμη αλλά να εκφράζεται και τελείως διαφορετικά από όλους τους υπόλοιπους. Ήθελε μαρτικό από το μοίρασμα της Σερβίας το οποίο ξεκίνησε η δυναστία των Αψβούργων. Ξέρετε η Ιερά συμμαχία ο Μεττερνιχ, ο αρχιδούκας Φερδινάνδος, κλπ. Παλιά ιστορία!

  21. Jim avatar
    Jim 13/02/2010 00:44:49

    Ο Γιώργος ο μικρός, ο τζάμπα μάγκας. Αντί να αποδεχτεί την ήττα από την αδυναμία του το παίζει παλικάρι. Η αξιοπρέπεια υπάρχει και στην ήττα κι φανερώνει ακόμα κι αυτή μεγέθη και ηγέτες. Δυστυχώς ούτε αυτή υπάρχει. Στην ασφάλεια της Αθήνας, κοντά στους δικούς του λυσσομανάει " Κρατάτε με ρε μη πάω να τους ξεσκίσω". Δεν τον ακούσει κανείς, δεν τον βλέπει κανείς. Μόνος αυτός κι ο καθρέφτης του μείνανε.....

    ΥΓ: Κύριε πρωθυπουργέ η εθνική κυριαρχία δεν είναι χώρος διαπραγματευόμενος σε στρογγυλή τράπεζα. Δεν είναι εμπορεύσιμη κι εμπορευματοποιημένη αξία. Είναι πάνω απ' όλα αίσθηση ψυχών κι απόφαση σωμάτων, είναι πεποίθηση λαού πολλάκις διαβεβαιωμένη σ' αυτή την χώρα με αίμα.

  22. Shalai avatar
    Shalai 13/02/2010 01:18:45

    Σημειολογικά... Πριν από δυο βδομάδες έγινε γνωστό πως ο Ομπάμα δεν θα πάει στη συνάντηση κορυφής Ευρώπης-ΗΠΑ, τον Μάιο στην Ισπανία.

    Μετά από 17 χρόνια, πρώτη φορά πρόεδρος των ΗΠΑ δεν δηλώνει παρών σε αυτό το γεγονός. (Αφγανιστάν και άρνηση της Ευρώπης να συνδράμει με περαιτέρω στρατό την εκεί επιχείρηση του ΝΑΤΟ)

    Συνεχίστε...

  23. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 13/02/2010 06:03:58

    Δεν ειμαστε καλα: Αυτος που κανει το παλικαρι ειναι εκεινο το βρεγμενο γατι αναμεσα στα κορακια των Βρυξελλων? Δεν μπορω να καταλαβω αυτη την τρομακτικη μεταμορφωση,τη μια βρεγμενο γατι και την αλλη αγριο θηριο ετοιμο να κατασπαραξει τους "εχθρους" της Ελλαδιτσας μας, φαινεται μαλλον οτι εχω παραισθησεις...

  24. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 13/02/2010 12:21:19

    The answer Factor,is blowing in the wind,just like the excellent Photo,of your article.Ο μαγεμένος ποδηλάτης λοιπόόόόόόόν!Αααααααααυτός είναι ηγέτης.Ηγετούκλα !Γάτα με πέταλα το παιντί.Μόνο που δυστυχώς,το παραμύθι δεν είχε δράκο.Αφού καταχέριασε την Ε.Ε,έρριξε κι ένα μπερντάχι στη Νουδούλα,να μάθει να ξαναδίνει συναινέσεις.Αμ,πώς!!!!Ασε που χάλασε και τη μαγιονέζα των βοθροκάναλων.Πέμπτη βράδυ, μές στους ύμνους και τα εγκώμια , γιά τα κατορθώματα του μαγεμένου ποδηλάτη στα εξωτερικά,χαρμόσυνες καμπάνες γιά την άνοδο του χρηματιστηρίου,την πτώση των spreads.Oμως..... Παρασκευή βράδυ,την έκαναν γυριστή,όλοι τους συμπούρδουλοι.Ολά τα στραβά ψωμιά,η νύφη(ΝΔ)τα φτιάχνει.Σαν τις κακιές πεθερές,χατζηλλλλλαλλλλλάκηδες και ο λοιπός θίασος της Comedie grotesque,Greque,τούδωσαν και κατάλαβε.Στο Μεγάλο Κανάλι,ο ευφυέστατος Εμμανουήλ(excessivement brillant cet enfant),με λάμπον από οργή βλέμμα, κατετρόπωσε σύμπασα την Ε.Ε. Τι γιά τον Baroso,μας είπε,που έκανε πτήση πάνω από τα καμμένα της Αττικής γιά να βοηθήσει τον Κ.Κ.(ο παληοδεξιός Baroso),τι γιά τον Αλμούνια που τ'άχε βρεί τάχα με τον Αλογοσκούφη και μαγείρευαν παρέα τα στοιχεία(προφανώς κι ο Αλμούνια χρεώνεται στην βυσσοδομούσα δεξιά!!!!).Οχι μην ειρωνεύεσθε,την Agatha Christie και τον Ταλευράνδο,δεν τους ανέμειξε.Σεβάστηκε την αιώνια γαλήνη τους.Ο άλλος αρχιφωστήρας,(το αγλάισμα της υψηλής διανόησης),στο κανάλι που(ΔΕΝ)τα δείχνει όλα και που(Ασφαλώς ΔΕΝ)τα λέει όλα,κούναγε το δάχτυλο στον Καθηγητή Κύριο Προκόπη Παυλόπουλο,ζητώντας του με γουρλωμένα μάτια,να ζητήσει συγγνώμη από τους Ελληνες,γιά το χάλι της οικονομίας!!!!!!Ο δε βλαχομπαρόκ,κεντρικός παρουσιαστής,απλώς ήκουεν.Το κερασάκι στην τούρτα,ήρθε σήμερα το πρωί,6.30 πμ,από τον ραδιοφωνικό Sky.Οπου μιά κυράτσα με θεριακλίδικη αλλά ναζιάρικη φωνή, μας ενημέρωνε ότι κακώς δεν έκανε τίποτα η ΝΔ,γιά το κανόνι της "Ασπίς Πρόνοια"(δέκα μέρες πρίν τις εκλογές),αλλά ούτε και το Πασόκ έκανε κάτι μέχρι ώρας(τέσσερις μήνες μετά τις εκλογές).Μου διαφεύγει τ'ονοματάκι της,γιατί οδηγούσα αυτήν την ώρα,αλλά πάντως κάτι σαν λινάτσα, ή χλαπάτσα κλπ,μου θυμίζει.Τ'όχω ξαναγράψει.Πολλές φορές.Το χιούμορ σώζει, αγαπητοί μου συμπατριώτες .

  25. pikos avatar
    pikos 13/02/2010 12:50:39

    Αυτό γίνεται με ολα τα σχόλια και το δικο μου πρωτα θα εγκριθεί και μετα θα αναρτηθεί,ξέρεις λόγω ανάρμοστων εκφράσεων κλπ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.