#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/02/2010 23:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αυτοί τολμούν και συκοφαντούν τον Ελληνικό Λαό;

 

Οι απόγονοι αυτών που εξόντωσαν μια γενιά στην πείνα του ʼ41, στα σκοπευτήρια και τα μπλόκα, στα καμένα χωριά, αυτοί που λεηλάτησαν για τρία χρόνια την χώρα μας. Αυτοί που έχτισαν την οικονομία τους με τον ιδρώτα των πατεράδων μας στα χυτήρια και τις φάμπρικες τους. Αυτοί που μας πουλάν υποβρύχια που γέρνουν, τανκς που ραγίζουν, C4I που δεν δουλεύουν, κι όταν διαμαρτυρόμαστε κλείνουν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και πετούν χιλιάδες εργαζόμενους στο δρόμο. Αυτοί μας αποκαλούν διεφθαρμένους όταν πίσω από κάθε σκάνδαλο (όπως αυτό της ΖΙΜΕΝΣ) θα βρεις μια γερμανική φίρμα, πίσω από κάθε αποικιακή σύμβαση (αεροδρόμια, διόδια κ.λπ.) κάποιο γερμανικό όνομα θα παίζει, όταν στις γερμανικές αλυσίδες λιανικής οι τιμές είναι διπλάσιες απʼ ότι για τα ίδια προϊόντα στη Γερμανία.

Το περιοδικό Άρδην και η εφημερίδα Ρήξη πραγματοποιούν παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τη Γερμανική Πρεσβεία (Καραολή & Δημητρίου 3, πίσω από τη βρετανική πρεσβεία), την Παρασκευή 27/02/10, στις 6:30 μ.μ. ως ελάχιστη απάντηση στο κύμα της συκοφαντίας που έχουνεξαπολύσει τα αφεντικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΜΟΝΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΚΡΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΣ

 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 

 ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 24/02/2010 23:38:36

    Εμεις τους δωσαμε τα ναυπηγεια, τους τα πουλησαμε.Εχουν δικαιωμα να τα κανουν οτι θελουν.
    Εμεις απωλεσαμε την ανταγωνιστικοτητα μας, γιατι ο Ελλην παραγωγος δεν μπορει να παραγει οσο ο Γερμανος, και μιας και ειναι ντοπιος δεν κερδιζει το κοστος μεταφορας?
    Οι πολιτικοι μας πηραν τις μιζες, δεν φταινε οι Γερμανοι που τους τις εδωσαν.
    Η Γερμανικη κατοχη περασε, αν αναπολουμε συνεχως τα προβληματα μας, και δεν κοιταμε τα ονειρα μας, μια ζωη γκρινιαριδες θα ημαστε.
    Καλως η κακως, ημαστε η εσχατια της Ευρωπης, αν δεν σας αρεσει υπαρχει και η Τουρκια. Εμενα παντως, η Τουρκια δε μου αρεσει.

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ man8os 25/02/2010 00:21:41

      Αυτό είναι το θέμα. Ότι ευθύνες φέρουν και οι Γερμανοί και οι λοιποί Ευρωπαίοι και δεν μπορεί να αντιμετωπιζόμαστε ως οι μοναδικοί φταίχτες, ως ο αποδιοπομπαίος τράγος. Έχεις δίκιο πάντως ότι ούτε και το άλλο άκρο ότι φταίνε μόνο οι άλλοι είναι σωστή στάση.

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 25/02/2010 00:56:25

      Ακριβως. Η απαντηση ειναι καπου στην μεση, αν και λιγη σημασια εχει ποιος φταιει αν εμεις δεν κατσουμε να προσπαθησουμε και να βρουμε λυση στο προβλημα μας.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ man8os 25/02/2010 06:17:18

      Man8o, είσαι λίγο άσχετος. Με δικά σου λεφτά, πήραν τα ναυηπγεία σε έναν αδιαφανή διαγωνισμό με διαχείριση Χριστοδουλάκη και κρατικής ΕΤΒΑ, πήραν τα Ναυπηγεία, με το έτσι θέλω, για να ροκανίσουν παχυλά συμβόλαια για υποβρύχια που δεν βγήκαν και πολύ σόϊ. Δίνεις +ώλο, εισπράττεις αγγούρι και στην περίπτωσή σου λες «κι άλλο κι άλλο». Σταμάτα να είσαι πουλημένο γιουσουφάκι.

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 25/02/2010 17:28:50

      Αρχαιε,
      Με ολο τον σεβασμο,αν οι πολιτικοι τα πηραν να πανε φυλακη.Και πρεπει να εξεταστει αυτο.
      Δε ξερω που διαφωνουμε, εγω πιστευω οτι η χωρα μας ανηκει στην Ευρωπη, οχι στην δυση. Στο συγχρονο κοσμο πρεπει να ενταχτουμε καπου, οι δυναμεις τις περιοχης ειναι τετοιες που μονοι μας παμε χαμενοι.
      Προς Θεου, δεν ειμαι υποστηρικτης της Τουρκιας, η χωρα μας πρεπει να μην βρεθει ποτε στην σφαιρα επηροης της.Και αυτο διασφαλιζετε μεσω της παραμονης μας στην ΕΕ.
      Πρεπει να ημαστε πατριωτες και να αγαπαμε την πατριδα μας, και ως τετοιοι διαλεγουμε τον επιπονο δρομο της θεραπειας.Το να κατηγορουμε τους ξενους ειναι ευκολο, αλλα δεν λυνει το προβλημα μας. Το προβλημα μας θα λυθει με την καθαρση, που σημαινει: Μερικοι αρχοντοβλαχοι να πανε σπιτι τους.
      -Μερικοι απατεωνες να πανε φυλακη.
      -Να ερθουν καινουρια προσωπα με πιστη στην Ελλαδα και το εθνος γιατι μονο ετσι μπορει να παει η χωρα μπροστα. Δεν ειναι το παρων καθεστος αυτο που ταιριαζει στον Ελληνα. Η δημοκρατια πρεπει να τηρει τους νομους, οχι να τους παραβιαζει.Με αυτη τη συστιμικη διαφθορα καθε πρποσπαθεια καταληγει σε κακο.
      Το αγγουρι δεν θα το ειχαμε υποστει ποτε αν δεν διναμε αφορμες.
      Οι πατερες τις εκκλησιας λενε: Μην δωσεις αφορμες στον διαβολο γιατι θασε βαλλει σε πειρασμο.Αυτο παθαμε. Δεν φταει ο διαβολος, την δουλεια του κανει.Εμεις φταιμε που του δινουμε αφορμες να μας κολασει.

    • akyros avatar
      akyros @ man8os 25/02/2010 21:00:41

      ναι τα δώσαμε τα ναυπηγεία!
      Αφου βάλανε τους 17νοεμβρίτες να δολοφονήσουν την Ελληνική λύση, τον Περατικό!

      Ετσι διευκόλυναν τους Γερμανούς φίλους τους! και σπόνσορές τους!
      Οπως τελευταία στην Κυπρο ο θάνατος του Αντυ θα βοηθήσει καποιους άλλους να μεταβάλουν επιτέλους το κράτος σε επαρχια των τουρκαλάδων!
      Μετα βέβαια θα υπάρχουν τιποτα διαμρτυριες γραφικών για τα τεκταινόμενα! Αλλα μετά!Πολύ μετά!

  2. Orestios avatar
    Orestios 24/02/2010 23:39:41

    “Θα μου επιτρέψετε να μην καταδικάσω τις Γερμανικές οδηγίες.
    Προτού διαμαρτυρηθούμε ή καταδικάσουμε, καλό θα ήταν να… φροντίζαμε να είχαμε μια πολιτική ασφάλειας για τον πολίτη. Καλό θα ήταν να μην έβλεπε όλος ο κόσμος τις εικόνες που βλέπει εδώ και τέσσερις μήνες από την Αθήνα. Τότε θα είχαμε τη δυνατότητα πραγματικά να διαμαρτυρηθούμε.
    Όταν δεν έχουμε φροντίσει να κάνουμε κάτι γι’ αυτό, τότε έχουμε ως αποτέλεσμα αυτές τις εξαιρετικά δυσάρεστες οδηγίες, οι οποίες με ενοχλούν ως Έλληνα. Αλλά ας φροντίσει η κυβέρνηση να εμπεδώσει ένα αίσθημα ασφάλειας στον πολίτη έτσι ώστε να μη βλέπει όλος ο κόσμος τις σκηνές που έβλεπε και βλέπει δυστυχώς επί τέσσερις μήνες στις τηλεοράσεις του”

    Κατά τα άλλα φταίνε οι Γερμανοί, οι κερδοσκόποι, ο Καραμανλής και ότι άλλο πεί η προπαγάνδα του GAP προκειμένου να μείνετε στο σκοτάδι.
    Σοβαρευτείτε, και μην ασχολείστε με το έλασσον αλλά με τους πραγματικούς υπονομευτές της εθνικής μας κυριαρχίαςε. Μέσα σε 4 μήνες την παρέδωσαν και τώρα φωνάζουν δήθεν θιγόμενοι. Εδώ απαγορεύουν τον εορτασμό της επετείου της Ελληνικής Επανάστασης και τα τυπάκια κυνηγούν φαντάσματα.

    • PV avatar
      PV @ Orestios 25/02/2010 08:18:39

      Η Ελλάδα πάντα κυνδύνευε και κινδυνεύει από εφιάλτες. Απο ανθρώπους που καταργουν κάθε δημοκρατική διαδικασία και αγνοούν τις επιλογές της πλειοψηφίας, όταν δεν εξυπηρετούν το στενό κομματικό(ορα προσωπικό) τους συμφέρον.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 25/02/2010 18:45:48

      Συμφωνώ για τους εφιαλτες. Να σου θυμίσω ότι αντικαθιστώντας τη λέξη "αμερικάνικης" με την λέξη "γερμανικής" και προσθέτοντας την λέξη "ταξιδιωτική" πρίν την λέξη "οδηγία" θα διαβάσεις μια δήλωση του Υπουργού Οικονομικών. Αυτό, για να ξέρεις με ποιούς έχεις να κάνεις.

  3. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 24/02/2010 23:47:52

    Πατριώτες, μιά κυβέρνηση μάς αξίζει: αυτή που έχουμε!

    • remoula avatar
      remoula @ Διοτίμα 25/02/2010 12:46:35

      Η προηγούμενη πραγματικά δεν μας άξιζε. Ήταν για πιό προηγμένους λαούς.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/02/2010 00:09:24

    Αντε τωρα παλιωσε το δρομολογιο προς την αμερικανικη πρεσβεια,να πηγαινουμε προς τη γερμανικη.
    Ποια οικονομικη κατοχη;Tο μονο που ειπαν οι Γερμανοι ειναι οτι δε σας δινουμε λεφτα.Αυτο ειναι κατοχη;
    Οσο για τις συμβασεις με γερμανικες εταιριες αυτες τις υπεγραψαν Ελληνες πολιτικοι.Να διαδηλωσετε στη Βουλη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 25/02/2010 00:21:44

      Σωστός ψυχραιμία. Ποια κατοχή? Αλλά βλέπεις οι υπαίτιοι έχουν κρυφτεί και προσπαθούν με φτηνιάρικη προπαγάνδα να προκαλέσουν τους Έλληνες.
      Οι Γερμανοί φταίνε που θα κλείσουν τράπεζες ή η απλιστία των ελλήνων τραπεζιτών? Οι Γερμανοί φταίνε που δεν δίνουν τα λεφτά που ζητούν εκβιαστικά τα λαμόγια της χώρας, γιατί τόσα τους λείπουν? Η Γερμανία φταίει για την ανικανότητα του πρωθυπουργού να υπερασπιστεί τα εθνικά συμφέροντα? Η Γερμανία φταίει που δεν μπόρεσαν να κάνουν κρυφά τις απάτες με την αμερικανική τράπεζα?
      Κρύβονται απλά και ασχολούνται με μια φωτογραφία, όταν ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει απεμπολήσει κάθε εθνική στήριξη?

    • popolaros avatar
      popolaros @ ψυχραιμια 25/02/2010 00:53:25

      Για να σκεφτώ.
      Εάν δούλευα στο state department ή στο foreign office και ήθελα να πλήξω την Ε.Ε και την ευρωζώνη...τι θα έκανα??
      Θα έβαζα την πνευματική-πολιτιστική υπερδύναμη της Ευρώπης να βγάλει τα μάτια της, με την οικονομική υπερδύναμη της Ευρώπης.
      Ο συμβολισμός της Ελλάδας είναι απαραίτητος και μεγάλης σημασίας για την συνοχή της Ε.Ε.
      Αντίστοιχα και ο αποσυμβολισμός και απαξίωση της είναι υψίστης σημασίας για την διάλυση της Ε.Ε.
      Πιστεύω ότι το κλίμα αντιπάθειας είναι στημένο και στις 2 χώρες από τρίτους για ευνόητους λόγους.

      Όχι πως οι γερμαναράδες είναι καλόπαιδα.
      Οι μνήμες από τα εγκλήματα τους είναι νωπές ακόμα.
      Θα περίμενα όμως από τους πολιτικάντηδες που 'ενοχλήθηκαν' τώρα, να είχαν ζητήσει τις πολεμικές αποζημιώσεις χρόνια πριν χρόνια.

      Όσον αφορά τα ΜΜΕ του ελλαδιστάν έχω μια απορία.
      Γιατί τόσο γρήγορα και συντονισμένα αναδεικνύουν θέματα που αφορούν την Γερμανία και την ίδια στιγμή θάβουν τον ρόλο της Αγγλίας και Αμερικής πίσω από την 'οικονομική κρίση'.

      Όσον αφορά τον Yorgo, είναι ηλίου φαηνότερο ότι εξυπηρετεί τα αμερικανικά νεοταξικά συμφέροντα.
      Ο ΓΑΠ πρέπει να απομακρυνθεί άμεσα από την Ελλάδα!

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 25/02/2010 01:04:49

      Φιλε ποπολαρε,
      να προσπαθησω να σου δοσω απαντηση ως εκει που φτανουν οι νοητικες μου δυνατοτητες( για περισσοτερα υπαρχουν εξυπνοτεροι και σοφοτεροι απο μενα).
      Το προθυπουργκο μας ειναι εξ Ατλαντικου ορμωμενος και θα εχει καριερα σε αλλα ποστα συντομα. Στηριζει USA και τα μεσα που τον στηριζουν, λενε ZHTW USA! Αγνοω την χρηματοδοτηση των καναλιων, αλλα περνω ορκο οτι δεν ειναι βασικοι χρηματοδοτες τους οι Γερμανοι. Ταυτοχρονα, στο κυνιγι της ειδησης, οι εγχωριοι δημοσιογραφοι ξεχνουν οτι ακομα και αν τα νουμερα πεταξουν στον Θεο, η καταστροφη που μπορει να προκαλεσουν με τα ρεπορταζ τους ειναι τεραστια. Φαινετε να αγνοουν την επιδραση των ειδησεων των 8 στο εξωτερικο, αλλοιως κανεις σκεφτετε οτι αυτος ειναι ο στοχος της κυβερνησης,μια και τα μεγαλα καναλια ειναι φιλοκυβερνιτικα( το Αλφα που ειναι των Γερμανων ειναι πιο μετριοπαθες).
      Αν και εγω δεν δικαιουμε να μιλαω ως τηλεοπτικος σχολιαστης γιατι ειδησεις βλεπω απο το μεγκα και σπανιοτερα απο το αλτερ και το σκαι.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 25/02/2010 01:24:28

      Ψυχραιμία,
      εδώ θα διαφωνήσω κάθετα. Οι Γερμανοί να βάλουν τα λεφτά τους στον κώλο τους. Δεν έχουν όμως κανένα δικαίωμα να επιτίθενται με τέτοιο μίσος στην Ελλάδα και να έχουν ανέβει τα spreads στα ύψη τη στιγμή που η ελληνική οικονομία δεν είναι σε πολύ χειρότερη φάση από την Αγγλική, Ιρλανδική, Γαλλική, Ισπανική και Πορτογαλική.

      Το δεύτερο θέμα για το οποίο θα διαφωνήσω είναι ότι τα χάλια της Ελληνικής οικονομίας τα ήξεραν όταν έμπαινε στο Ευρώ. Ήθελαν όμως να μπουν όσο το δυνατό περισσότερες χώρες για να ωφεληθούν από τις εξαγωγές οι Γερμανικές εταιρίες. Μας έβαλαν μέσα με πολιτικά κριτήρια. Αφού λοιπόν τα κονόμησαν καλά καλά τώρα που βλέπουν να χάνουν τον έλεγχο μας πετάνε τη σαβούρα.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 25/02/2010 09:35:17

      Σωστό το σχόλιο του ψυχραιμία: Εντάξει, οι Γερμανοί διακατέχονται από την κλασική αντιπάθεια προς ό,τι το νοτίως των Άλπεων. Αυτό το ξέραμε.
      Από την άλλη, η κυβέρνηση του GAP θα χαίρεται με όλη αυτή τη χαζο-εθνικιστική συσπείρωση του ελληνισμού κατά των...Γότθων του νέου (θηλυκού) Αλάριχου, γιατί 1. πουλάει πατριωτισμό και εθνοσωτηρία τζάμπα, ενώ είναι δογματικοί διεθνιστές και ο πρωταγωνιστής του θιάσου άπατρις, 2. θα περάσει πιο εύκολα το λαθρονομοσχέδιο, αλλά και διάφορα άλλα μέτρα που θα επιβαρύνουν μόνο τους μισθωτούς δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και τα μεσαία εισοδήματα.
      Προσωπικά, δεν βλέπω γερμανική κατάληψη στην Αθήνα, ασιατική κατάληψη βλέπω. Ελάτε απλά μια βόλτα μεσημέρι στην Πανεπιστημίου να θαυμάσετε την απλωμένη λινάτσα (δεν σας λέω κάτω από την Ομόνοια, εκεί είναι ζόρικα τα πράγματα...).
      Με λίγα λόγια, ενώ πέφτει το σπίτι μας, βρίζουμε τον κακό γείτονα επειδή μας κακολογεί.

    • popolaros avatar
      popolaros @ ψυχραιμια 25/02/2010 09:58:34

      Για να μην χάνουμε την μπάλλα, οι οίκοι αξιολόγησης που μας κοπανάνε κατόπιν πολιτικού-κερδοσκοπικού σχεδίου, είναι αμερικανικό-αγγλικών συμφερόντων.
      Ο ιαπωνικός οίκος Nomura που δεν ελέγχεται από τα λαμόγια, λέει άλλα πράγματα.

    • swap avatar
      swap @ ψυχραιμια 25/02/2010 12:43:50

      Popolare η πνευματική-πολιτιστική υπερδύναμη της Ευρώπης είναι η Ελλάδα; Καλα εσύ κοιμάσαι όρθιος. Κατέβα απο το καλάμι σου πνευματική παπάρα.

  5. Χρήστος47 avatar
    Χρήστος47 25/02/2010 00:34:13

    Ολο κάποιος μας φταίει την ανικανότητα μας δεν την βλέπουμε. Στις πορείες είμαστε καλοί στις καταστροφές στις καταλήψεις και ενώ σαν χώρα εχουμε τον μεγαλύτερο αριθμό επιστημόνων καθηγητών στα ξένα πανεπιστήμια δεν τολμάει να ερθη κανένας γιατί πρωτον δεν θα καταφερει να γίνει καθηγητης αλλα και αν γίνει θα παιρνει λιγοτερα απο μια καθαριστρια στη βουλη.

  6. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 25/02/2010 00:43:47

    Συμφωνώ με τον Ψυχραιμία πως η διαδήλωση πρέπει να είναι προς τη Βουλή. Το άνοιγμα μετώπου προς την Γερμανική πρεσβεία δεν μας πρέπει ως έθνος.
    Με συγκεκριμένους αριθμούς πρέπει να απαντήσουμε. Ήδη τα γερμανικά μέσα αναμεταδίδουν τις ελληνικές αντιδράσεις στον τύπο και από τους πολιτικούς. Το γερμανικό άρθρο που έφερε ο Νταντόν και μετέφρασε η Αλλενάκι εδώ στο Αντινέα είναι ένα από τα όπλα μας. Στο ελληνικό διαδίκτυο αυτές τις μέρες έχει γίνει εξαιρετική δουλειά, δείτε για παράδειγμα συγκεντρωτικά τα δάνεια όπως τα έχει ο πολίτης:

    Θα δανειστεί, λοιπόν, η Ελλάδα φέτος πάνω από 50 δισεκατομμύρια ευρώ. Κακώς, κάκιστα. Γιατί όμως δεν λέει κανείς τίποτα π.χ. για το Βέλγιο, το οποίο με πληθυσμό ελαφρά μικρότερο από της Ελλάδας θα δανειστεί σχεδόν… 100 δισεκατομμύρια;

    Το ότι η Ολλανδία θα δανειστεί πάνω από 100 δισ. ευρώ γιατί δεν κρίνεται άξιο μιας μικρής έστω αναφοράς; ( σ.σ Αξίζει αυτά να τα πληροφορηθεί και η Ολλανδή κα. Ζασλίν Βίνκε, σύζυγος του υπουργού Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, η οποία σε συνέντευξη της στην οικονομική εφημερίδα «Het Financieele Dagblad», περιέγραψε την ελληνική οικονομία ως ένα τέρας και δεν έκρυβε την απογοήτευσή της. Τα χρέη της χώρα της μάλλον ….δεν τα γνώριζε η κα. Ζασλίν Βίνκε ή δεν την συνέφερε να τα αναφέρει)

    Ο υψηλός δανεισμός όμως δεν είναι φαινόμενο που θα παρατηρηθεί φέτος μόνο στις μικρές χώρες. Κάθε άλλο!
    Η Γερμανία είναι βεβαίως μια οικονομία με περίπου εννιαπλάσιο ΑΕΠ από το ελληνικό. Ναι, αλλά και τα περίπου 370 (!) δισεκατομμύρια που θα δανειστούν φέτος οι Γερμανοί δεν είναι καθόλου ασήμαντο ποσό. Η πανίσχυρη Γερμανία θα δανειστεί το επταπλάσιο ποσό από την «υπό χρεοκοπία» Ελλάδα! Κάτι δεν πάει καλά εδώ…

    Η Γαλλία θα δανειστεί ακόμη περισσότερα, 450 δισεκατομμύρια. Και η Ιταλία επίσης – 400 δισεκατομμύρια αυτή. Το ποσό των φετινών δανείων των δύο αυτών μεγάλων ευρωπαϊκών κρατών ως προς το ΑΕΠ τους είναι ίδιο με της Ελλάδας – της Ιταλίας μάλιστα είναι μεγαλύτερο!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ B.K.Σ. 25/02/2010 10:05:51

      Ναι αλλα ολοι αυτοι δεν εχουν και ελλειμμα στο εμπορικο ισοζυγιο και επισης δεν αυτουπονομευουν την οικονομια τους οι Υπουργοι Οικονομικων και οι πρωθυπουργοι τους με φρασεις τυπου "Τιτανικος" ,"διεφθαρμενη χωρα","στην εντατικη" κλπ.
      Ουτε εμφανιζονται ως σωτηρες αυτοι που υποκινουσαν πριν λιγο καιρο επεισοδια και ξαφνικα θελουν εθνικη συναινεση.

  7. neotera avatar
    neotera 25/02/2010 00:59:22

    Μακάρι να είχαμε κάποια άλλη κατοχή περά απο την τωρινή, την αγγλοαμερικάνικη. Ενα μικρό διάλειμα ρε παιδί μου. Τουλαχιστον θα εξισορροπούσαμε κάπως πολιτισμικά και θα διασκεδάζαμε με τα αγγλοπρεπή σούργελα, τους χαμαιλέοντες στην τηλεοραση, ιδιως στη ΝΕΤ με τις ειδήσεις για το βρετανικό στρατό, που θα γινόντουσαν Φριτς από Τζώνυδες !

    • man8os avatar
      man8os @ neotera 25/02/2010 01:05:58

      Η Γερμανια δεν εχει στρατο πλεον. Μονο κατι απαιδευτους καφρους.

  8. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 25/02/2010 01:20:55

    Σιωπηλή, συνεχής, γι' αυτό καθιστική (για πολλούς λόγους), χωρίς παρεμπόδιση συγκοινωνιών παράσταση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα. Πεζοδρόμια και πλατείες, με εφόδια νερό και κανένα παξιμάδι για τις κράμπες στο στομάχι. Δεν φεύγεις, μαζεύονται κι άλλοι, μέρα-νύχτα. Μια σιωπηλή λαοθάλασσα. Δεν φεύγεις μέχρι να φύγουν αυτοί που πραγματικά εξευτέλισαν και πρόδωσαν τους Έλληνες. Τότε θά έχεις απαντήσει και στον Γερμανό, στον Άγγλο και σε όλους τους λαούς. Ποιός όμως αφήνει το βόλεμα και τις ανέσεις; Ποιός κάνει τη θυσία; Ποιός βλέπει τον αγώνα σαν γιορτή και όχι αγγαρεία;

  9. neotera avatar
    neotera 25/02/2010 01:26:56

    Και τι σχέση έχει ο στρατός με το θέμα που συζητάμε.Στην απίθανη περίπτωση που ξεσηκωνόμασταν και ξέραμε τι ζητάμε, γιατι τό χουμε χαμένο το μυαλό όπως φάνηκε τα Χριστούγεννα του 2008 που οι νέοι αδυνατούσαν να διατυπώσουν αιτήματα, μόνο άναρθρες κραυγές. Αν ξαφνικά βρίσκαμε τα λογικά μας και λέγαμε θέλουμε ελληνικό κράτος με ελληνική κουλτούρα και κανόνες σταθερούς σεβαστούς απ όλους. Τέρμα η ατιμωρησία και το μπάχαλο, ισονομια και υπεύθυνη εργασία. Απαγορευση στα λαμόγια να ασχολουνται με την πολιτική και άλλα τετοια με σοβαρότητα. Τότε θα βάζαν τους τούρκους να καθαρίσουν.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ neotera 25/02/2010 09:58:50

      Την κουλτούρα της ανομίας που καλλιεργήθηκε στον τόπο μας από το 1974 και εδώ, με αποκορύφωμα την πασοκική δεκαετία του '80, δεν τη βλέπουμε; Οι Ευρωπαίοι πάντως το βλέπουν.

  10. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 25/02/2010 01:29:17

    Η ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ,ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ http://www.eubusiness.com/ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ...ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΑ ΧΟΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ ΤΗΣ ΙΣΛΑΝΔΙΑΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.

    BRUSSELS) - The European Commission on Wednesday recommended that Iceland should open EU membership negotiations, saying it fulfills the main political. economic and legislative criteria to start talks.

    "Today the commission published its opinion on a new applicant country, Iceland, in which it recommends the opening of accession negotiations," EU Enlargement Commissioner Stefan Fule told reporters in Brussels.

    It is now up to the 27 member states to endorse the commission's decision.

    Fule would not put a deadline on the talks, but admitted that Iceland's membership of the European Economic Area -- the regional single market area -- was a definite advantage.

    As a member of the EEA it already fulfills some three-quarters of the EU's accession criteria.

    The Icelandic foreign ministry welcomed the commission's decision, stressing the country's adherence to "the EU's common values".

    "I appreciate the confidence in Iceland expressed by the EU Commission in this balanced, constructive and broadly speaking very positive report," foreign minister Ossur Skarphedinsson said in a statement.

    Iceland "is well prepared for accession talks due to its already deep integration with the European Union."

    But Fule stressed that much work remained to be done and that the same accession criteria would be applied to Iceland as to all other EU hopefuls.

    The problematic areas he highlighted in particular were fisheries, agriculture and rural development, environment, free movement of capital and financial services.

    "I am confident that Iceland will show determination in addressing the challenges highlighted in the opinion," Fule stressed.

    Reykjavik, which put in its application bid last July, hopes to be able to enter the European Union in 2012.

    Iceland will join a select group of nations, including Croatia, Macedonia and Turkey, which have official EU candidate nation status.

  11. man8os avatar
    man8os 25/02/2010 01:37:45

    Οχι οι Γερμανοι, αλλα οι Αγγλοσαξονες. Βεβαια αν αποφασισουμε να αλλαξουμε δεν θα το δεχτουμε το δαχτυλο....

  12. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 01:41:25

    Θα συμφωνήσω.
    Οι ξένοι είναι δεύτερο πρόβλημα.
    Το πρώτο είναι πάντα οι 'ντόπιοι συνεργάτες',οι γερολαδάδες,οι εντολοδόχοι.
    Αυτοί ανοίγουν τις κερκόπορτες.

  13. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 25/02/2010 01:43:38

    Αν και παπάς, καλά τα είπες! Πρέπει να σταματήσουμε να παριστάνουμε τους θιγμένους πατριώτες και να αρχίσουμε να βλέπουμε τα πράματα όπως είναι!

  14. Mαρινα avatar
    Mαρινα 25/02/2010 02:09:21

    Ας γινουμε εμεις η αλλαγη που θελουμε να δουμε στους αλλους.

    Αν αγαπαμε την χωρα μας και τον αρχαιο πολιτισμο μας,αν θελουμε οι αλλοι να μας σεβονται και να μας υπολογιζουν,τοτε αντι να γκρινιαζουμε για ολους και για ολα, ας αποκτησουμε ηθος προσωπικο.Ο σεβασμος δεν διεκδικηται,αποκταται με θυσιες προσωπικες και πολυ σκληρη δουλεια.Τιποτα δεν αποκταται χωρις επιπονη εργασια.
    Οταν το ψηλοτερο ιδανικο του νεοελληνα ειναι το τσιγαρο,το σφηνακι,το χαζοκουτι και οι ρωσιδες,το λαδωμα και το να τ' αρπαξουμε με οσο το δυνατον λιγοτερη εργασια και ρισκο, πως στην ευχη να γινει ανταγωνιστικος στην οικονομια η να θριαμβευσει με την κουλτουρα του.

    Ασθενουμε βαρεως,ας ψαξουμε την αιτια σ' εμας τους ιδιους προσωπικα κι οχι στους αλλους.Δεν εχουμε ΗΘΟΣ,απ'τον ποιο μικρο μεχρι τον ποιο μεγαλο.

    Διαβαστε το Ευαγγελιο,διαβαστε τους αρχαιους και σηκωθητε ν'αρπαξετε την ζωη απ τα μαλλια,εχετε δυναμη,μεγαλη δυναμη,μονο που την αναλωνετε στην κλαψα και στην γκρινια,κι εγω μαζι....

  15. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 02:16:50

    Πολιορκητικό κριάρι ο γιωργάκης και η ελλαδίτσα κερκόπορτα για την Αλωση του ευρωνομίσματος από αγγλοαμερικάνους και "περιούσιους".
    Μοιραίος άνθρωπος ο ΓΑΠ για την Ελλάδα, αλλά και για την Ευρώπη ολόκληρη ?
    --
    Σωστός ο http://neotera.wordpress.com/

  16. ΜιχΜιχ avatar
    ΜιχΜιχ 25/02/2010 03:14:42

    Αν δεν είχαμε καταστραφεί από τους Γερμανούς, δεν θα είχαμε ανάγκη άλλους προστάτες τα χρόνια μετά τον 2ο Παγκόσμιο. Δεν θα είχαμε χάσει τόσα καλά μυαλά και εργατικά χέρια. Θα είχαμε αναπτύξει πολή ισχυρή οικονομία και ούτε αφορμές για Χούνται θα υπήρχαν, ούτε βλακείες φούσκες για Αλλαγές και άλλα ψευτοσοσιαλιστικά συνθήματα. Από εκεί ξεκίνησε το παιχνίδι και μπήκαν στη μέση οι εθνικοί εργολάβοι και οι μεσάζοντες. Με ισχυρή οικονομικά Ελλάδα, τίποτα απ' όλα δεν θα γινόταν. Τους δε πολιτικάντηδες της γενιάς του Πολυτεχνείου, θα τους είχαμε για να πουλάνε κουρελούδες στη θέση των Νιγηριανών.

    • man8os avatar
      man8os @ ΜιχΜιχ 25/02/2010 03:17:29

      Οπως και να χει, οτι εγινει εγινε.Δεν ξεγινετε. Ας κοιταξουμε μπροστα,και το μελλον μας ειναι με την Ευρωπη.

  17. nik karas avatar
    nik karas 25/02/2010 09:16:33

    Για το ci4 ρωτηστε τον ΣΗΜΙΤΗ και τον ΤΕΡΠΕΚΛΗ αυτοιξερουν! Να πανε να καταθεσουν στην εξεταστικη για την σημενσ! Αν και αυτες οι επιτροπες ειναι το λιγοτερο για γελια!

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 09:58:28

    Να τους κερασουμε μια φασολαδα, να μας κλασουν τα κοκοβια..

    ΠΠ

  19. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 25/02/2010 10:38:33

    Καλή η πρωτοβουλία του ¨ΑΡΔΗΝ¨ , ειλικρινά πιστεύω ότι αύριο μπορστά από την Γερμναική Πρεσβεία θα έπρεπε να συγκεντρωθούν όλοι , ¨Δεξιοί¨ , ¨Αριστεροί¨ , ¨Κεντρώοι¨ , ¨Εθνικιστές¨ , ¨Διεθνιστές¨ , ¨Αντιεξουσιαστές¨, ¨Κρατιστές¨, Αστοί και Προλετάριοι-Εργαζόμενοι.

    Πρόκεται για την Ιστορία μας που την έχουν υπογράψει με το αίμα τους 50000 εκτελεσθέντες ( ¨Δεξιοί¨ και ¨Αριστεροί¨ , Στρατιώτες και Αντάρτες ) ) , 300000 τυμπανιασμένοι από τον λειμό -πείνα που προκάλεσε ένας στρατός ληστών που ήρθε στην Ελλάδα χωρίς επιμελητείια για να φάει και να συντηρηθεί από την επιταγμένη παραγωγή και τις περιουσίες των Ελλήνων ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ 2500 ΧΩΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΣΚΟΝΗ ΦΩΣΦΟΡΟΥ ( φλογοβόλα ).

    Πρόκειται για τους υπό απόλυση εργαζόμενους του Σκαραμαγκά , τα υπερκοστολογημένα έργα της HOCHTIEF - SIEMENS - KRAUS-MAFEI ("LEOPARD" ) , για τα ελατωματικά υποβρύχια και οπλικά συστήμτα που μας επιβάλλουν να αγοράσουμε , για την διάλυση του ελληνικού λιαναεμπορίου από τις διάφορες αλυσίδες τύπου ¨METRO" ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ ΤΗΣ ¨DEUTSCHE BANK" , όπως και την επιβολή αυταρχικών κρατικών μηχανισμών με την διάλυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης , των δημοκρατικών Συνταγμάτων της Ελληνικής Επανάστασης κατά την διάρκεια της πρώτης Γερμανικής κατοχής ( Όθωνας, Αντιβασιλεία - ¨Βαυαροκρατία ) , όπως επίσης για την οργάνωση -εκπαίδευση του Οθωμανικού Στρατού για να προχωρήσει στην Γενοκτονία των Ελλήνων και Αρμενίων , και την αιχμαλωσία της Ελληνικής Μακεδωνικής Μεραρχίας στον 1ο Π.Π. , την οποία έστειλε για δύο χρόνια σε αιχμαλωσία στο στρατόπεδο του Γκέρλιτς ( στα σύνορα Γερμανίας-Πολωνίας ).

    ---------------------------------------------------

    ΟΜΩΣ το περίεργο είναι ότι η πολιτική κίνηση του ¨ΑΡΔΗΝ - ΡΗΞΗΣ ¨ στα αιτήματα της , όπως διαβάζουμε , ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ¨ΑΜΕΣΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΩΝ - ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ¨ , παρά το γεγονός ότι το περιοδικό τους έχει δημοσιεύσει το εκταμένο άρθρο του ¨ΝΤΑΝΤΟΝ ¨ που είχε τον τίτλο , προσοχή , :
    -----------------------------------------------

    "Νταντόν"
    Άρδην τ. 70

    ΟΙ ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΩΝ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ
    Στη μνήμη του Γιάννη Σταμούλη

    Ο αγώνας του ανθρώπου ενάντια στην εξουσία... είναι ο αγώνας της μνήμης ενάντια στη λήθη...
    Μίλαν Κούντερα

    http://www.ardin.gr/node/232

    ----------------------------------------------------

    Και παρακαλώ τον ¨FACTOR-X" να το αναδημοσιεύσει ΕΔΩ διότι περιέχει εμπεριστατωμένα όλα τα στοιχεια ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ -ΑΝΑΞΙΟΤΗΤΑ - ΤΗΣ ¨ΔΕΞΙΑΣ¨ Κ Α Ι ΤΗΣ ¨ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ¨ στο θέμα των Επανορθώσεων ( ακόμα και ¨καταξιωμένων αντιστασιακών¨ της περιόδου 1941-1944 ).

    ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ - ΠΟΤΕ ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ !

  20. parsifal avatar
    parsifal 25/02/2010 11:29:33

    Καλά ολα αυτά αλλά ο κ. Καραμπελιάς και οι σύν αυτώ της Ρήξης και του Αρδην δεν βρήκαν μια κουβέντα να πούν για τα BMW, τα Mercedes και τα Cayenne που αποτελούν το ονειρο του Νεοέλληνα (που τώρα "εξεγείρεται" κατά των γερμανών...) εδώ και δεκαετίες ? Ποιός τους ψήφιζε τους απογόνους του Τσολάκογλου, τους Γερμανοντυμένους Χίτες που εγιναν Κράτος της Δεξιάς για τριάντα χρόνια ? Ο "Λαός" που δεν γουστάρει τους Γερμανούς γιατί του είπαν κατάμουτρα οτι δεν μπορεί να λουφάρει αλλο και να περνά καλά με δανεικά ?

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ parsifal 25/02/2010 11:37:42

      Κάμποσοι από αυτούς τους ψηφοφόρους, έχουν ακόμη στη βιβλιοθήκη τους και το γνωστόν εκ της Γερμανικής μεταφρασθέν εγχειρίδιον "Ο Αγών μου" (και όχι για ... ιστορικούς λόγους)!
      Για Cayenne θα μιλάμε τώρα;

  21. JOHN avatar
    JOHN 25/02/2010 12:01:15

    Η Γερμανια δεν φταιει αμεσα,τη δουλεια της εκανε.Αποδεδειγμενα ομως καλυπτε και δημιουργουσε μιζαδορους,για να επεκτεινει μεσω των εταιριων της την οικονομικη αυτοκρατορια που επι αιωνες επεδιωκε.Μανθο μη γινεσαι τοσο Ευρωληγουρης,ονειρευεσαι μια Ευρωπη στη οποια θελεις ν ανοικουμε και στη ουσια δεν υπαρχει!Υπαρχει μια οικονομικη ενωση που διοικειται κυριως απο τραπεζιτες και τεχνοκρατες επιτροπους.Οι αδυναμοι κρικοι της ενωσης οπως εμεις θα ειμαστε τα θυματα και οι πελαες τους!Τα χαλια μας και το πελατιακο μας συστημα το γνωριζαν,οπως ειπε και ο ανωνυμος,οταν ο Σιμητης με λογιστικες ταχυδακτυλουργιες μας εβαλε στο Ευρω!Να πουλησουν ηθελαν οι κριτες μας τα παντως τυπου παλιοσιδερικα τους.Τωρα ομως που στη διεθνη σκηνη τα πραγματα αλλαζουν μας τραβουν το χαλι κατω απο τα ποδια.Τα μετρα που προτεινουν οι καθε λογης τεχνοκρατες και αποδεχεται βεβαιως η εφιαλτικη μας κυβερνηση ανεργια και υφεση θα ειναι τα πρωτα ορατα σημαδια της εφαρμογης τους!Και κατι για την ιστορια,καποιος εθεσε το δηλημα ¨η οι Τουρκοι η η Ευρωπη¨.Απλως ας ανατρεξει στο παρελθον και θα διαπιστωσει οτι σαν κατακτητες δεν ηταν και πολυ πιο πολιτισμενοι οι Ευρωπαιοι απο τους οποιουσδηποτε αλλους.Ας ανατρεξει απο τις σταυροφοριες και τη λεηλασια της Κων/πολις μεχρι τη νεοτερη ιστορια μας και θα εχει μια πληρη εικονα.Αυτο που ειναι επισης ξεκαθαρο ειναι οτι η ιστορια επαναλαμβανεται και οσοι πεισματικα δεν θελουν να διδαχτουν τιποτε απο αυτην τους εκδηκειται αμηλικτα.

  22. falkonbee avatar
    falkonbee 25/02/2010 12:02:50

    Θέλουν τα πετρέλαια μας και το χρυσό με τα σπάνια μέταλλα της Μακεδονίας.
    Ο ΓΑΠ πιστεύω ότι το μόνο που δεν θα τους δώσει,είναι το σόβρακό του,είναι ντροπή να κυκλοφορεί ξεβράκοτος ένας πρωθυπουργός,πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς,Αμερικανός υπήκοος και προσωπικός φίλος του Ομπάμα.

  23. papas avatar
    papas 25/02/2010 12:46:33

    Re FACTOR-X γιατί το διάγραψες το σχόλιο; ... αφου μερικοί ήδη συμφωνούσαν

  24. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 25/02/2010 14:13:29

    Αγαπητοι φιλοι
    Γιατι δεν αποφασιζουν η αποφασιζουμε με ποιους να παμε και ποιους να αφησουμε
    ετσι κι αλλιως πνιγομαστε,τα πουλησανε ολα δεν αφησανε τιποτα για μας τουλαχιστον να μας αφησουν να πεθανουμε ησυχοι

  25. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 25/02/2010 14:37:45

    ουτε τους Γερμανους ουτε τους Αγγλοσαξωνες μπορουμε να συντηρηθουμε μονοι μας
    αλλα χωρις εφιαλτες-προδοτες-λαμογια-νταβατζηδες και καθε λογης υποκειμενα.
    Δεν προκειται να ξεχασουμε την ιστορια μας ,την κουλτουρα μας ,τους αγωνες μας ,τα δικαιωματα μας,υπαρχουν ακομα ανθρωποι της σκεψης ,της διανοησης οχι της ψευτοκουλτουρας που αγωνιουν και περιμενουν(δεν ξερω τι),που μπορουν να χρησιμοποιηθουν και αν χρησιμοποιηθουν σωστα να σωσουν την κατασταση.

  26. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 26/02/2010 00:05:10

    Είμεθα χρεωμένοι, μάς βρίζουν κιόλας οι τοκογλύφοι μας! Ο Σάιλοκ βρίζει τον Αντόνιο ότι τού κλέβει τα λεφτά! Μάς εξαναγκάζουν να δανειζόμαστε, με αντίτιμο την σάρκα μας, για να πληρώνουμε τους τόκους τους. Και μέ τα δάνεια αγοράζουμε και τα προϊόντα τους! Δηλαδή, δανειζόμαστε από τους ίδιους (και τούς χρωστούμε με τόκο) για να αγοράζουμε τα προϊόντα τους (δύο φορές τούς πληρώνουμε)! Και δεν μπορούμε ούτε να υποτιμήσουμε την δραχμή ούτε να επιβάλουμε δασμούς για να κόψουμε τις εισαγωγές των προϊόντων τους και τα χρέη μας!

    Κήρυξι χρεωκοπίας, παύσι πληρωμών τόκων σε ξένες τράπεζες, επιστροφή στην δραχμή και επιβολή αυστηρών δασμών στις εισαγωγές. Να δης τότε που θα τρέχουν και δεν θα φθάνουν οι Γερμανοί. Η Γερμανία θα χρεωκοπήση, με πρώτες τις τράπεζές τους, και όλο το εβρό τους μαζί.

    Κήρυξις χρεωκοπίας τώρα, και άστους να τρέχουν τους Ούννους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.