#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/05/2010 00:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αυτή είναι η «νέα μεταπολίτευση» που έρχεται...



Αντώνης Σαμαράς στο Πώς θα βγούμε από την κρίση; (http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=160161)

Η Ελλάδα μπορεί να υπερβεί την κρίση...Η χώρα μπορεί... Αλλά το πολιτικό σύστημα πρέπει να αλλάξει!

* Το πολιτικό μοντέλο που λειτουργούσε αναδιανέμοντας επιρροή μεταξύ των κομμάτων στο κράτος και στην κοινωνία έχει χρεοκοπήσει οριστικά.

Η επιρροή η οποία στηρίζεται σε νομή πλούτου και προνομίων έχει εξαντληθεί.

Σήμερα όποιος έτσι προσπαθεί να λειτουργήσει προκαλεί κατακραυγή!

Δεν αυξάνει την επιρροή του...

* Από την άλλη πλευρά, το οικονομικό υπόδειγμα που αναδιένειμε δανεικά έχει επίσης καταρρεύσει.

Γιατί η διεθνής κρίση έχει εκμηδενίσει κάθε τέτοια δυνατότητα.

Χώρια που η Ελλάδα έχει ήδη περιέλθει σε πρωτοφανή κρίση δανεισμού.

Για να αντέξει η δημοκρατία μας, για να ανθίσει ξανά η οικονομία μας και για να ανασάνει η κοινωνία μας χρειαζόμαστε συνολική αλλαγή υποδείγματος.

Το ερώτημα δεν είναι αν θα αλλάξει το μοντέλο που ήδη καταρρέει.

Αλλά από τι θα αντικατασταθεί.

Και πώς θα γίνει αυτό, ώστε να μην προκαλέσει μεγάλους κοινωνικούς τριγμούς. Και πότε θα γίνει αυτό ώστε να συμβεί ομαλά, όχι με κοινωνική έκρηξη.

Το καθεστώς της μεταπολίτευσης έχει ήδη τελειώσει.

Η χώρα οδηγείται σε νέα μεταπολίτευση. Σε μια κοινωνία:

Πιο δημοκρατική, αληθινά δημοκρατική: με αμεσότερη και πληρέστερη εκπροσώπηση της κοινωνίας.

Πιο δίκαιη, αληθινά δίκαιη: με ενίσχυση του ρόλου της μεσαίας τάξης, ευκαιρίες και προστασία για τους ασθενέστερους και ισονομία για όλους.

Πιο αναπτυξιακή, με περισσότερες ευκαιρίες, με διάχυση ευκαιριών και εισοδήματος παντού. Και με ανταγωνιστικότητα παντού!

* Μια κοινωνία που δεν κραυγάζει, δημιουργεί.

* Μια οικονομία που δεν εξαντλείται σε κρατικοδίαιτη κερδοσκοπία, αλλά παράγει ανταγωνιστικά και κερδίζει αγορές.

* Μια παιδεία που δεν μοιράζει πτυχία χωρίς αντίκρισμα αλλά παράγει γνώση, έρευνα και ήθος.

* Μια διανόηση που δεν φανατίζει αλλά παιδαγωγεί και απελευθερώνει.

* Μια πολιτική που δεν δημιουργεί καχυποψία και αποστροφή αλλά εμπνέει συμμετοχή, ευθύνη κι ελπίδα. Και ξανακερδίζει τους νέους ανθρώπους...

Αυτή είναι η «νέα μεταπολίτευση» που έρχεται...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Alex avatar
    Alex 10/05/2010 02:23:11

    http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=43482

    • Alex avatar
      Alex @ Alex 10/05/2010 02:23:54

      Οι συμβουλές στον Παπανδρέου "καταστροφικές για την Ελλάδα"- Χάνκε

  2. ΦΕΡΏΝΥΜΟΣ avatar
    ΦΕΡΏΝΥΜΟΣ 10/05/2010 07:26:00

    Περιμένω να δώ ποιός θα πεί να αναθεωρηθεί το Σύνταγμα και να δοθεί στους
    πολίτες η δυνατότητα να εισάγουν και να καταργούν νόμους μέσω δημοψηφισμάτων!

  3. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 10/05/2010 09:09:29

    Η Ελλάδα μπορεί να υπερβεί την κρίση ;

    ή η επιβάρυνση που δέχεται από την κυβέρνηση είναι τέτοια που θα την «κάψει»

    τι θα γίνει, για παράδειγμα, αν τα επόμενα χρόνια προκύψει μια ενεργειακή κρίση;

    πως θα αντιδράσει σε μια έκτακτη κατάσταση η κοινωνία όταν η οικονομία θα βρίσκεται για χρόνια σε καταστολή;

    μπορεί μια κοινωνία σε καταστολή να είναι λειτουργική, όταν ακόμη και σήμερα πολλοί νέοι άνθρωποι σκέφτονται να φύγουν στο εξωτερικό ή να μην γυρίσουν μετά το τέλος των σπουδών τους στη χώρα;

  4. chgian avatar
    chgian 10/05/2010 09:11:05

    Δεν έχει άδικο ο κ. Σαμαράς.

    Ας μας πει όμως τι από όλα αυτά έκανε όταν
    βρισκόταν στο υπουργείο πολιτισμού.

    μήπως περιμάζεψε τις σπατάλες στις επιτροπές και τις ομοσπονδίες
    στο υφυπουργείο αθλητισμού;

    μήπως οργάνωσε τα μουσεία που είναι άδεια, ανοίγουν με μειωμένο ωράριο
    και λειτουργούν με συμβασιούχους (εξού και οι απεργίες στην Ακρόπολη
    που μας κάνουν ρεντίκολο παγκοσμίως);

    μήπως οργάνωσε τα διάφορα κέντρα (χορού, κινηματογράφου, θεάτρου
    και δεν ξέρω τι άλλο υπάρχει);

    Από ότι θυμάμαι μείωσε τους μισθούς των διευθυντικών στελεχών
    (καλό μεν αλλά για λόγους εντυπωσιασμού) και μετέφερε την αρμοδιότητα
    για τον ναο του Επικούρειου Απόλλωνα από τον νομό Ηλείας στον νομό
    Μεσσηνίας

  5. nyfitsa avatar
    nyfitsa 10/05/2010 09:14:13

    ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ «ΓΑΝΤΙ».......
    'Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.'
    Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ nyfitsa 10/05/2010 10:09:25

      Και ποιος τα λέει αυτά; Ο Ισοκράτης. Ο μέγας δημοκράτης. Ο συνήγορος και υπέρμαχος του μακεδονικού βασιλείου των μεγαλογαιοκτημόνων που έθαψε την ελληνική δημοκρατία και τις πόλεις της. Και μαζί όλες τις ιδέες περί δημοκρατικής αυτοθέσμισης. Τον ελεύθερο άνθρωπο. Και στην θέση του έβαλε τον υπήκοο της παγκοσμιοποιημένης αυτοκρατορίας.

      Οχι και ο Ισοκράτης υπέρμαχος της δημοκρατίας.

      Θα συνεχίσω να τιμώ τον Δημοσθένη. Ως τον τελευταίο ήρωα της δημοκρατίας.

      Ευτυχώς που υπάρχει υπάρχει και η Χαιρώνεια για να μας θυμίζει τι έγινε. (Και είναι μάλλον από την Χαιρώνεια που μετράει τον χρόνο το πρώτο ελληνικό σύνταγμα του 1822 όταν λέει ότι "το έθνος μας ήταν σκλάβο για 22 αιώνες").

      Θραξ Αναρμόδιος

      ΥΓ. Και το επίγραμμα της "μετανιωμένης" Αθηναϊκής δημοκρατίας: «Αν, Δημοσθένη, είχες δύναμη τόση, όσο νου, τότε δε θα σκύβανε ποτέ σε Μακεδόνων σπαθί οι Έλληνες»,

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Θραξ Αναρμόδιος 10/05/2010 12:24:35

        Da,da !

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ Θραξ Αναρμόδιος 10/05/2010 16:54:43

        ...Αν, Δημοσθένη, είχες...->Αν, του Δημοσθένη, είχες

        Ειπερ ισην ρωμην κλπ

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Θραξ Αναρμόδιος 10/05/2010 17:15:09

        Αυτό περί «22 αιώνων», άν όντως περιέχεται εκεί μέσα, τότε σίγουρα το κότσαρε ο ιδεοληπτικός γραικύλος Κοραής.

  6. nyfitsa avatar
    nyfitsa 10/05/2010 09:55:43

    http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=53&t=181645&start=0#p2709046


    ανέκδοτο ειναι αυτο;????????

  7. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 10/05/2010 10:13:35

    "Πιο δημοκρατική, αληθινά δημοκρατική: με αμεσότερη και πληρέστερη εκπροσώπηση της κοινωνίας" λέει ο κ. Σαμαράς.

    Τι σημαίνει αυτό; Οτι τώρα δεν έχουμε "αληθινή δημοκρατία";

    "Αμεσότερη"; Πως; Πόσο;

    Αν μη τι άλλο σ' αυτή τη χώρα δεν θα προλάβουμε να βαρεθούμε. Και θα βρίσκουμε λόγους να γελάμε, πικρά έστω, ακόμη και μέσα στο βαρύτερο πένθος μας.

    Οσοι καταλαβαίνουμε ακόμη τον βιασμό που υφίσταται η λογική καθημερινά.

    Θραξ Αναρμόδιος

  8. theagpar avatar
    theagpar 10/05/2010 10:28:12

    Απο λογια πηξαμε.......

  9. Misha avatar
    Misha 10/05/2010 11:39:27

    Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα και τρίχες κατσαρές.

    Πομφόλυγες του ευρωμονόδρομου , ίδιες κι απαράλλαχτες με τις φούσκες του ΚΑΚ, τού ΓΑΠ, του Σημίτη, του Μητσοτού, της Ντόρας.

    Το παρόν πολιτικό σκηνικό δεν αλλάζει, ούτε επανοικοδομείται με τα ίδια υλικά ,τους ίδιους ανθρώπους και κυρίως τις ίδιες πολιτικές που μάς έφεραν στο αδιέξοδο.

  10. γ.μ. avatar
    γ.μ. 10/05/2010 12:59:30

    Σωστά τα λέει ο Σαμαράς. Σωστά τα έλεγε και προεκλογικά στις εσωκομματικές εκλογές για αυτό τον λόγο όχι μόνο τον ψήφισα, αλλά αφιέρωσα και 6 εβδομάδες από τον ελεύθερο μου χρόνο ως εθελοντής! Το αποτέλεσμα, βέβαια, μέχρι στιγμής δεν με δικαιώνει. Τουλάχιστον εμένα δεν με έχει δικαιώσει!Δεν βλέπω κάτι που να μου δίνει ελπίδα. Πίστεψα στο τέλος των μηχανισμών και στη χειραφέτηση της πολιτικής ζωής. Αλλά οι μηχανισμοί παραμένουν, απλά έγινε πιο ευέλικτο το σχήμα. Πίστεψα ότι θα μπορέσουν άτομα με νέες ιδέες και άλλη νοοτροπία να εισαχθούν στο σύστημα και να επηρεάσουν, αν όχι αλλάξουν, μερικά πράγματα, αλλά δυστυχώς οι πόρτες είναι κλειστές και σε θυμούνται μόνο σε προεκλογικές περιόδους. Πίστεψα ότι είναι ο ηγέτης που δεν θα φοβηθεί πολιτικό κόστος και θα βάλλει το εθνικό συμφέρον πάνω από οποιοδήποτε άλλο, αλλά βλέπω ότι 'σήκωσε το γάντι' της όξυνσης που του πέταξε ο ΓΑΠ.
    Για παράδειγμα, δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει μία γραμματεία ανάδειξης νέων στελεχών και να αξιολογεί βιογραφικά και πρόσωπα; Τίποτα από όλα αυτά! Μόνο ανώφελα μηνύματα μέσω internet και κάλεσμα σε εσωκομματικές μάχες. Είμαι πολύ δυσαρεστημένος με την κατάντια του πολιτικού μας συστήματος. Είμαι περισσότερο δυσαρεστημενος με την κατάντια του πρώην κόμματος μου. Θυμάμαι τον εαυτό μου από 10 χρονών στην πλάτη του πατέρα μου σε προεκλογικές συγκεντρώσεις. Θυμάμαι τη λογική που μου είχε καλλιεργηθεί ότι το ΠΑΣΟΚ διέλυσε την Ελλάδα. Θυμάμαι όταν στην ηγεσία του κόμματος ανέβεικε ο Καραμανλής το δέσιμο που είχα εγώ και άλλοι μαζί του. Θυμάμαι τους ωραίους αγώνες που έδωσα στο Πανεπιστήμιο και μαζί με άλλα 3-4 άτομα δημιουργήσαμε μία από τις ισχυρότερες ΔΑΠ στην Ελλάδα. Θυμάμαι πόσο πίστεψα στον Καραμανλή όταν έγινε Πρωθυπουργός. Θυμάμαι πόσο απογοητεύτηκα όταν είδα εκ των έσω ότι κακά στελέχη υπάρχουν όχι μόνο στο ΠΑΣΟΚ, αλλά και στην ΝΔ. Θυμάμαι πόσο θύμωσα όταν αντιλήφθηκα ότι η προεκλογική μας ατζέντα περί επανίδρυσης του κράτους κτλ ήταν μία προεκλογική φούσκα. Θύμωσα και θυμώνω γιατί γίναμε η γαλάζια εκδοχή του ΠΑΣΟΚ.Με τον Σαμαρά ξαναγύρισε η ελπίδα μου και το όραμα μου τις ισχυρής και σύγχρονης πατρίδας πίσω. Έχω ζήσει για 3 χρόνια στο εξωτερικό και πάντα αναρωτιόμουν γιατί να μην γίνουμε έτσι. Τι μας λείπει και δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε ισχυρά πανεπιστήμια, σωστά σχολεία, περιβαλλοντική συνείδηση, πραγματικούς πολίτες; Ποιά η γεννεσιουργός αιτία της βίας και του οπαδισμού στα γήπεδα, στα σχολεία μας, στα πανεπιστήμια, στην πολιτική μας ζωή;
    Πραγματικά αγαπητοί μου φίλοι πιστεύω ότι το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.Τα όνειρα μας χρεοκόπησαν όπως ακριβώς χρεοκόπησε και το πολιτκό μας σύστημα, οι αξίες μας, οι ελπίδες μας. Δεν μπορώ να συνεχίζω να νομιμοποιώ αυτό το σύστημα που υποθήκευσε το παρόν μας και μας πρόσφερε την αβεβαιότητα για το μέλλον. Τα λάθη του παρελθόντος τα μετατρέπω σε γνώση και όχι σε αφορισμούς δεξια και αριστερά.Πρέπει να αλλάξουμε τα πάντα για να αλλάξουμε την Ελλάδα. Πρωτα από όλα πρέπει να αλλάξουμε την νοοτροπία μας. Αλλαγή θα έλθει μόνο μέσα από νέα πρόσωπα. Παλαιοί σοβάδες σε νέους τοίχους δεν κολλούν!