25/02/2011 16:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αστυνομικοί: "μας χρησιμοποιούν ως σάκο του μποξ για την προστασία της ελίτ" !!!

Ανακοίνωση της  Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής:
 



Οι εικόνες βίας με συνεχή θύματα αστυνομικούς κάνουν σχεδόν καθημερινά το γύρο του κόσμου ως επικαιρότητα και παράλληλα ως προβληματισμός για την εικόνα των Ελλήνων Αστυνομικών, οι οποίοι όπως φαίνεται έχουν παντελώς εγκαταλειφθεί από την πολιτεία.

Ταυτόχρονα στην περιοχή της Λαυρεωτικής κάθε βράδυ ζούμε «την κόλαση του Δάντη» με αποτέλεσμα να έχουμε τραυματίες αστυνομικούς, βανδαλισμούς, πυρπολήσεις κρατικών οχημάτων και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.

Σαστίζει όλος ο κόσμος από ένα καιόμενο αστυνομικό αλλά και από την απόλυτη σιγή των αρμοδίων.

Η κυβέρνηση παραμένει απλός θεατής «υποθέτοντας» ότι η λαϊκή κατακραυγή και οι αντιδράσεις για το όποιο ζήτημα θα καταλαγιάσουν και θα αρκεστούν στο σύνηθες μέσο εκτόνωσης «το σάκο του μποξ» που λέγεται αστυνομικός.

Η αστυνομική ηγεσία κάνει καθημερινά το σταυρό της, έως ότου τουλάχιστον περάσουν οι ετήσιες κρίσεις, για την αποφυγή ακραίου συμβάντος που μπορεί να αποφέρει θύμα από την πλευρά των διαδηλωτών.

Ο απλός αστυνομικός που κάθε μέρα λοιδορείται, δέρνεται, καίγεται και που κρατά την οικογένεια του σε ένα διαρκές άγχος για το πότε θα γυρίσει σπίτι, πώς θα γυρίσει και αν θα γυρίσει, λέει ως εδώ!!!

Οι «κροκοδείλιες δηλώσεις», το «ναι μεν αλλά» και «το χτύπημα στην πλάτη» φτάνουν!!!

Κύριοι μας εγκαταλείψατε σε σημείο ώστε σε λίγο θα πληρώνουμε από την τσέπη μας τα καύσιμα των περιπολικών, τις μεταγωγές, τα αναλώσιμα των γραφείων, τις υπηρεσιακές μετακινήσεις, τις επισκευές των οχημάτων και πολλά άλλα!!!

Αναγκαστικά οδηγούμαστε στο να εγκαταλείψουμε την κοινωνική αστυνόμευση και ασχολούμαστε με την προστασία και φύλαξη της «ελίτ του τόπου» ενώ παράλληλα έχουμε «τεθεί» απέναντι σε κάθε κοινωνική ομάδα, χρησιμοποιούμενοι ως μέσο εκτόνωσης.

Η Ένωσή μας αναλαμβάνει πρωτοβουλίες περεταίρω ανάδειξης όλων των παραπάνω, με κινήσεις ουσίας και με συγκεκριμένες ενέργειες που ίσως ενοχλήσουν, αλλά θα συγκλίνουν όμως στον Έλληνα Αστυνομικό ο οποίος είναι εργαζόμενος, με οικογένεια με δικαιώματα και υποχρεώσεις και δεν είναι δυνατόν να ξεκινά από το σπίτι του για τη δουλειά και να μην ξέρει πως και αν θα επιστρέψει!!!

http://www.easya.gr/

Επανέρχεται και η ΝΔ

Στο θέμα που έχει ανακύψει με τα οχήματα της αστυνομίας, καθώς και με τα προβλήματα σίτισης των κρατουμένων και έλλειψης αναλώσιμων υλικών, αναφέρθηκε ο τομεάρχης προστασίας του πολίτη της ΝΔ Θ. Νάκος, στο σημερινό briefing του κόμματος.

 

Δεν είναι δυνατόν να είναι παροπλισμένο το 80% των οχημάτων της αστυνομίας και να έχει γίνει αναστολή των προμηθειών αναλώσιμων υλικών από την ΕΛΑΣ, δήλωσε στους πολιτικούς συντάκτες ο κ.Νάκος.

Επίσης, επεσήμανε, ότι η ΝΔ είχε κάνει επερώτηση στη βουλή για το συγκεκριμένο ζήτημα, όμως δεν έχει πάρει ακόμα απάντηση.

«Να πληρωθούν οι προμήθειες, ώστε να μπορούν να πουλούν επί πιστώσει οι προμηθευτές», τόνισε ο κ.Νάκος

Πρόσθεσε δε, πως θα ζητήσει συνάντηση με τον κ.Παπούτση μέσα στη ερχόμενη εβδομάδα.

Επειδή έχει μεταφερθεί το κέντρο κόστους και ελέγχεται πια από το υπουργείο Οικονομικών, υπάρχει μια διαδικασία που ουσιαστικά απαξιώνει το υλικοτεχνικό δυναμικό της Αστυνομίας, δηλώνει η ΝΔ.

 

Ακόμα, κ. Νάκος εξέφρασε , και σ’ αυτή την περίπτωση, την αντίθεση της Ν.Δ. στην οριζόντια περικοπή των δαπανών.

 

Λίγο πριν ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ, αναφερόμενος στο συγκεκριμένο θέμα είπε:

«Θέλω να σας πω ότι πάνω σε αυτό το θέμα ακούστηκε να λέγονται ακριβώς τα ίδια από υπουργό. Ο κ. Σκανδαλίδης βγήκε το πρωί στον ΑΝΤ1 και είπε ότι όλη αυτή η λογική των οριζοντίων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις, ουσιαστικά έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο. Αυτό ακριβώς που λέμε τόσο καιρό, που το λέμε και για το θέμα των κλειστών επαγγελμάτων, το λέμε και στο θέμα των περικοπών μισθών και συντάξεων, σε αυτό το οποίο αναφέρεται και ο κ. Νάκος. Άρα, δηλαδή, ομολογείται η αποτυχία πια και από έναν υπουργό της κυβέρνησης. Αυτά που λέγαμε τόσο καιρό, τα λένε πια και στελέχη του ΠΑΣΟΚ, υπουργοί και βουλευτές.»

Δείτε και αυτό: http://www.antinews.gr/2011/02/24/87523/

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. manos avatar
    manos 25/02/2011 17:02:49

    Μπορείτε να αρνηθείτε να προστατεύετε αυτούς.
    Είστε ελεύθεροι να πείτε όχι.
    Απλά μπαίνετε μπροστά γιατί η νοοτροπία σας είναι πάντα η ίδια. Είτε ΕΡΕ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, Βασιλιάς, Χούντα, ή ότι άλλο κυβερνούσε, οι αστυνομικοί το προστάτευαν.
    Είστε εξαρτημένοι από αυτούς όπως και αυτοί από εσάς. Εχετε μια σχέση μίσους-αγάπης, μιά σχέση συμφέροντος, ή λυκοφυλία.
    Γι'αυτό αφήστε τα κλάματα για τη Μάρθα Βούρτση. Αυτό που κάνετε δεν είναι δουλειά. Για τους περισσότερους από εσάς είναι διασκέδαση. Το δείχνετε ρε παιδιά, ότι το γουστάρετε.

    • LOKROS avatar
      LOKROS @ manos 25/02/2011 18:22:13

      Ο σκεπασμένος από τη σκόνη νεφρίτης
      Κείται πάνω στο δρόμο
      Και οι διαβάτες
      Τον νομίζουν σκόνη.
      Ασ’ τους να τον παιρνούν για σκόνη.
      Όπου να ‘ναι, κάποιος θα ανακαλύψει το νεφρίτη.

    • Στεγόσαυρος avatar
      Στεγόσαυρος @ manos 25/02/2011 23:12:21

      Σαν να μου φαίνεται ότι ΑΚΟΜΑ ένα σύνθημα των αναρχικών βγαίνει αληθινό... μάλλον έχουν μυαλό αυτά τα παιδιά, ό,τι και να πούμε

      • αναδημοσιευτής avatar
        αναδημοσιευτής @ Στεγόσαυρος 27/02/2011 01:37:00

        Καθως γυριζαμε απο Ακαδημιας, με ενα φιλο μου οπου μας ειχαν τρεξει οι μπατσοι,οπως και πολλη κοσμο, γιναμε μαρτυρες ενος κωμικοτραγικου γεγονοτος . Διμοιρια ΜΑΤ στην Ακαδημιας και Σινα σταματημενη. Περναει τοτε ενας ανθρωπος με πολιτικα και τους λεει : "Ειμαι ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ σας, επρεπε να ντρπεστε, μας εχετε πνιξει στα χημικα, παλευω για εναν αξιοπρεπη μισθο". Οι ΜΑΤαδες τον κοιταζαν σαστησμενοι κι ενας μονο , θα'ταν δε θα'ταν 22 χρονων του λεει : "Εσυ να ντρεπεσαι που ερχεσαι και μας τα λες." Μου εκανε τρομερη εντυπωση που μεσα στον κοσμο που διαμαρτυρεται υπηρχαν και αστυνομικοι που κατεβηκαν ως απλοι πολιτες, ισως για τη συνταξη της μανας τους, του πατερα τους ή το μισθο του παιδιου τους. Απο την αλλη, επιβεβαιωθηκε ποσο πωρωμενα ειναι τα ΜΑΤ, που θεωρουν ντροπη να κατεβαινουν αστυνομικοι να αντιτιθενται στο καθεστως.

  2. loretta avatar
    loretta 25/02/2011 17:08:22

    Αγαπητοι κυριοι

    στην επομενη διαδηλωση που θα γινει κατα της κυβερνησης αυτης που παρεδωσε την χωρα στα χερια του ΔΝΤ ....και ζειτε και εσεις αυτα τα αποτελεσματα...αντι να παραταχθειτε απεναντι στα αδερφια σας....σταθειτε και εσεις διπλα τους!!

    δυσκολο? ναι...

    αδυνατο? ΟΧΙ

  3. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 25/02/2011 17:12:43

    Ταυτόχρονα στην περιοχή της Λαυρεωτικής κάθε βράδυ ζούμε «την κόλαση του Δάντη» με αποτέλεσμα να έχουμε τραυματίες αστυνομικούς, βανδαλισμούς, πυρπολήσεις κρατικών οχημάτων και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.

    Κύριοι μας εγκαταλείψατε σε σημείο ώστε σε λίγο θα πληρώνουμε από την τσέπη μας τα καύσιμα των περιπολικών, τις μεταγωγές, τα αναλώσιμα των γραφείων, τις υπηρεσιακές μετακινήσεις, τις επισκευές των οχημάτων και πολλά άλλα!!!


    Να μην παριστάνετε τα μπαλέτα μπολσόι με τους "αναρχικους".
    Αλλάξτε δουλειές, γίνετε περιπτεραδες. Δεν ειναι αμαρτια να αλλαζεις επαγγελμα. Το ευλογει και η Εκκλησια.
    Μην παραπονιέστε που ο κόσμος σας θεωρεί διευθαρμένους και θα προτιμουσε το Στρατο αντι για εσας.
    Τον κοπανάτε και τον βριζετε αλλα οταν σας πεταει το Κρατος σε αυτον ερχεστε και κλαιτε. Για να κανει τι για σας? Να φαμε δεν εχουμε.

    • Crocodile avatar
      Crocodile @ Greece Pleading 25/02/2011 18:37:35

      Όταν φωνάζουν το όνομα του Γρηγορόπουλου για προκαλέσουν, ξεχνάνε το ρόλο του Βασιλάκη Καϊλα που περιγράφουν στην ανακοίνωσή τους

      • thanasis avatar
        thanasis @ Crocodile 26/02/2011 12:53:47

        δε ακουσα να φωναζου κανενα ονομα τεθνωντος
        κατα ρην διαρκεια την υπηρεσιας ουτε να
        γινεται καμμια πορεια για αστυνομικο
        που επεσε κατα την εκτελεση του καθηκοντος
        στην αθηνα

  4. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 25/02/2011 17:15:41

    Ο μεσεος ανεργος οικογενειαρχης, ξερετε κυριοι αστυνομικοι, κανει πολυ μεγαλυερη υπομονη απο εσας. Υπομονη να μην αρπαξει κανενα οπλο και βγει σαν τρελος στους δρομους απ την απογνωση. Πιστεψτε το οτι κανει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγαλη υπομονη.

  5. daemonia nymphe avatar
    daemonia nymphe 25/02/2011 17:16:10

    Όπως ακριβώς τα λέει ο manos.
    Eίστε ενήλικες, έχετε κάνει τις επιλογές σας κι έχετε ήδη διαλέξει στρατόπεδο.
    Αν δεν σας κάνει, αλλάξτε το:  παραιτηθείτε, διαμαρτυρηθείτε, επιλέξτε άλλο επάγγελμα.
    Είστε εκεί με δική σας θέληση, δεν σας έβαλε κανεις το πιστόλι στον κρόταφο.
    Επιτέλους, σταματήστε να κλαίγεστε κι αναλάβετε τις ευθύνες σας:
    Είτε με το λαό, είτε με την ελίτ.
    Ο δρόμος είναι ανοιχτός, αν έχετε συνείδηση. Αν όχι, μείνετε εκει που είστε και βγάλτε το σκασμό.

    • Crocodile avatar
      Crocodile @ daemonia nymphe 25/02/2011 18:38:48

      Και συνεχίστε να κουβαλάτε τα ψώνια της γυναίκας του Τριανταφυλλόπουλου

  6. Κάποιος avatar
    Κάποιος 25/02/2011 17:30:23

    Για να συμπληρωθεί πλήρως το παζλ των γεγονότων, θα πρέπει μαζί με την φωτογραφία του άτυχου φλεγόμενου αστυνομικού (περαστικά του!) να μπει και η φωτογραφία όπου μοτοσυκλετιστές της ομάδας ΔΙΑΣ πέφτουν εσκεμμένα με ταχύτητα πάνω σε διαδηλωτές.

    Συμφωνώ απόλυτα στο να μην γίνονται οι αστυνομικοί σάκος του μποξ, αλλά το ίδιο ισχύει και για τους απλούς πολίτες που γίνονται συχότατα πειραματόζωα χημικού πολέμου,ή και ξυλοδαρμού, ακόμα κι όταν δεν συμμετέχουν άμεσα σε κινητοποιήσεις.

  7. Misha avatar
    Misha 25/02/2011 17:45:43

    Αγαπητέ μου μπάτσε, εσύ που τα λέγαμε χτές στην αρχη της Ερμού και δεν ήξερες ή δεν είχες το μυαλό να απαντήσεις όταν σε ρωτούσα «ΠΟΙΟΝ ΦΥΛΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ;» έδωσες σήμερα μονος σου σε μια σπάνια κρίση νοητικής διαύγειας και ειλικρίνειας:
    Φυλάς την «αλητοελιτοκρατία του τόπου» , την κατ εξοχήν υπεύθυνη για την καταλήστευση του εθνικού πλούτου και την απαξίωση της πατρίδας.

    Αυτό που απομένει να μας εξηγήσεις , καλό μου μαντρόσκυλο, είναι μέχρι πότε και μέχρι ποιου σημείου θα συνεχίζεις να παριστανεις το «σάκκο του μποξ» προς εκτόνωση της λαϊκής δυσαρέσκειας και τον πραιτωριανό που θα ρίχνει χημικά και ξυλο στους πατεράδες, τις μανάδες, τα παιδιά και τους παπούδες του.

    Αντιλαμβάνεσαι πως αν προχθές θέλαμε, οργανωμένα, να σας πάρουμε σβάρνα δεν σας έσωζε ούτε όλη η αποθήκη με τα δακρυγόνα σας. Επειδή η μέρα που θα πληρώσετε τα ανοσιουργήματα σας δεν θ αργήσει, οφείλετε να αλλάξετε μυαλά και πλευρά με την οποία συντάσσεσθε και να κινηθείτε στα πλαίσια μιας λευκής απεργίας εγκαταλείποντας τις προκλήσεις , τις ασφαλίτικες προβοκάτσιες και τη βιαιη αντιπαράθεση με τους νεόπτωχους και εξαπατημένους συμπολίτες σας.

    Ελάτε μαζί μας γιατί όταν θα έλθουμε εμείς σε εσάς , το "roast beef" που δείχνει η φωτογραφία, θα μοιάζει με παιδικό παιχνίδι.
    Θυμηθείτε τι έγινε στο Πολυτεχνείο , διορθώστε εκείνο το έγκλημα των προκατόχων σας και ξεπλύνετε τη ντροπή που κουβαλά το Σώμα σας από εκείνες τις μαύρες μέρες.

    • LOKROS avatar
      LOKROS @ Misha 25/02/2011 18:17:51

      Ο προβληματισμός και ο εσωτερικός μας φόβος προέρχονται προφανώς από την κληρονομικά ενσωματωμένη υποσυνείδητη μνήμη μας, από τις αποθηκευμένες στα γονίδια μας πληροφορίες, οι οποίες μας επιβεβαιώνουν την πλήρη απουσία της έννομης τάξης στο απώτερο παρελθόν μας και τον αφόρητο πόνο που θα μπορούσε να προκαλέσει σε όλους μας η επαναφορά της μη έννομης τάξης στην κοινωνία μας.

      • Misha avatar
        Misha @ LOKROS 25/02/2011 18:21:09

        Εχουμε πιο προσφατες μνημες «νόμου και τάξης», στα γκουλάγκ και τους φουρνους του Ράιχ, στα Μακρονήσια και το ΕΑΤ ΕΣΑ.
        «Όταν ακούς τάξη ανθρωπινό αίμα μυρίζει» έγραψε ο νομπελίστας Αλεπουδέλης

        • LOKROS avatar
          LOKROS @ Misha 25/02/2011 18:31:17

          O Ποιητής του Αιγαίου και του φωτός ήταν παιδί τραυματισμένο.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Misha 25/02/2011 21:31:43

      Πράγματι έχεις δίκαιο για το πολυτεχνείο.......Η μεγαλύτερη ντροπή της ελληνικής ιστορίας,υπάρχουν γραφικοί που γιορτάζουν ακόμα αυτή την απάτη που οδήγησε την ΕΛΛΑΔΑ σ' αυτά τα χάλια

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/02/2011 17:52:13

    Τι δουλειά έχει ο αστυνομικός να τσακώνεται για την Κερατέα... ή για το Αποπηγάδι, ή τον Ζάρακα... Τίνος είναι η Ελλάδα; Είναι έγκλημα να μην θες να σου πη_δήξουν το χωριό σου; Γιατί να πλακώνεται ο αστυνομικός για κάποιον _κατόφατσο που θέλει να πουλάει δικαιώματα ρύπων;

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ archaeopteryx 25/02/2011 17:57:12

      Για 7 ή 8 εκατοστάευρα το μήνα σε δουλειά στο δημόσιο.
      Γι'αυτό!

      • MatrixRevolutionEra avatar
        MatrixRevolutionEra @ Κάποιος 25/02/2011 21:34:19

        Όχι μόνο γι αυτό φίλε. Έχουν κι εξουσιαστικά απωθημένα....Νομίζουν ότι είναι ισχυροί, ότι εξουσιάζουν επειδή φορούν στολή κι έχουν όπλο. Κι ως γνωστόν μεγαλύτερο πιόνι από το ζωντόβολο που νομίζει ότι είναι εξουσία δεν υπάρχει.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ MatrixRevolutionEra 25/02/2011 22:58:44

          Σιγά μη νιώθουν ισχυροί αυτοί που τους στέλνουν στην Κερατέα.

        • thanasis avatar
          thanasis @ MatrixRevolutionEra 26/02/2011 13:05:34

          μονο αυτο δεν περιμενα να ακουσω πολυ επαναστατης
          μας προεκυψες μηπως γραφοντας βγαζεις τα αποθημενα
          σου

  9. Rote Phane avatar
    Rote Phane 25/02/2011 17:54:55

    Απο την εποχη του πατερα του +Ebert, oi αστυνομικοι ηταν με την θεληση τους τυφλα εκτελεστικα οργανα
    των εκαστοτε κυβερνωντων ειτε αυτοι ηταν Δεξιοι ειτε "Σοσιαλιστες"
    Βεβαια αυτο συμβαινει σε ολα τα διεφθαρμενα η δικτατορικα καθεστωτα αλλα εμεις υποτιθεται οτι ειμασταν ενα "ελευθερο " κρατος ή βασιλειο η' χουντα η οτιδηποτε αλλο βαλει ο νους σας.
    Ομως το να γινει καποιος αστυνομικος η' "μπατσος η' ΜΑΤακιας δεν ειναι απλο πραγμα.Πρεπει να το εχεις στο γονιδιο σου. Απεναντι μου μενει ενας των ΜΑΤ ο οποιος ειναι αγραμματος και του αρεσει οπως διαδιδει μα "πλακωνει" τον κοσμο.
    Ομως κρυβετε και δεν λεει τι δουλεια κανει και που δουλευει γιατι κλανει μαλλι το "παληκαρι του κωλ..!
    Ας τα αφησουν αυτα!

  10. cornelsen avatar
    cornelsen 25/02/2011 17:55:50

    Στην Κατοχή κάποιοι αντί να συνεργαστούν με τούς Γερμανούς άφησαν τις οικογένειές τους και βγήκαν στην Αντίσταση ρισκάροντας την ζωή τους. Κάποιοι άλλοι -για να εξασφαλίσουν τον μισθό τους κι αυτοί- συνεργάστηκαν με τούς Γερμανούς. Κύριοι τής αστυνομικού που "δεν θέλετε, αλλά τι να κάνετε", ιδού η Ρόδος...

  11. φοίνικας avatar
    φοίνικας 25/02/2011 17:55:54

    Χωρίς εσάς , αγαπητοί αστυνομικοί , εμείς μπορούμε να κάνουμε .
    Εσείς όμως χωρίς εμάς ???
    Από την στιγμή που ο ρόλος σας είναι η προστασία του 1/10 του ελληνικού πληθυσμού απο τα υπόλοιπα 9/10 , να έυχεστε να τους είσαστε χρήσιμοι γιατί αλλιώς ...

    • manos avatar
      manos @ φοίνικας 25/02/2011 18:11:00

      Πέστα ρε φίλε. Ετσι κι αλλιώς αυτό το υπουργείο δεν έπρεπε να λέγεται Υπουργείο προστασίας του πολίτη.
      Επρεπε να το λένε υπουργείο προστασίας του πολιτικού.

      • tria_poylakia avatar
        tria_poylakia @ manos 25/02/2011 21:21:06

        ... ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ..!!!

        • MatrixRevolutionEra avatar
          MatrixRevolutionEra @ tria_poylakia 25/02/2011 21:38:26

          και του εργολάβου και άλλων "υψηλών" προσώπων. Τι ειρωνία γι αυτούς....ούτε στο αντινιουζ που η πλειοψηφία των αναγνωστών είναι δεξιοί, συντηρητικοί νοικοκύρηδες δεν βρίσκουν υποστήριξη....Κύριοι πρέπει να αρχίσετε να προβληματίζεστε σοβαρά κι αφήστε τις κλαψοανακοινώσεις.

      • thanasis avatar
        thanasis @ manos 26/02/2011 13:06:36

        φιλε δεν εχουν αλλη επιλογη

    • lampros avatar
      lampros @ φοίνικας 25/02/2011 18:19:15

      Χωρίς εσάς , αγαπητοί αστυνομικοί , εμείς μπορούμε να κάνουμε .

      Έτσι και αλλιώς χωρίς αυτούς κάνουμε.

      Άντε να τους δείς στην Κερατέα, και σε τίποτα πορείες.

      Είδες ποτέ να πιάνουν όλη τη σάρα και τη μάρα που έχει κατακλύσει το κέντρο και τις λαϊκές περιοχές και ληστεύει, πουλάει ναρκωτικά, κάνει διαρρήξεις, και κάνει και το νταβατζή;

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/02/2011 18:13:57

    Ο κανονικός ρόλος της αστυνομίας είναι να φυλάει τους πολίτες από τους κακοποιούς. Στην Ελλάδα, αντιθέτως, φυλάει τους κουστουμάτους κακοποιούς από τους πολίτες.

    • contratempo avatar
      contratempo @ Strange Attractor 26/02/2011 00:33:00

      +++++++

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ Strange Attractor 26/02/2011 11:17:01

      ++++++++++++

  13. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 25/02/2011 18:26:56

    Όπου πάτε είναι όλα πληρωμένα, το παίζετε εξουσίες, άν σας καλέσουν για κανένα επείγον περιστατικό έρχεστε δύο ώρες μετά, εσείς δεν προστατεύετε τον λαό, τρομακρατείτε τον λαό, κανένα φουκαρά μηχανόβιο ξέρετε να γράφετε,οι ληστές όλως τυχαίως........σας ξεφεύγουν, για να μην αναφερθώ οτι χρόνια τώρα ρίχνετε τις ευθύνες για τα έκτροπα που γίνονται στις δικαιολογημένες λαϊκές διαμαρτυρίες στον κέντρο της Αθήνας, που αλλού, στις πλάτες του λαού.Δήθεν προστατεύετε τις περιουσίες και την ασφάλεια των πολιτών. Έτσι σας λένε ή έτσι θέλετε να πιστεύετε; Ξυπνήστε όσο είναι καιρός, ελάτε να αγωνιστούμε μαζί, μήπως και γλυτώσουμε από τους βρυκόλακες που μας πίνουν το αίμα.

  14. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 25/02/2011 18:30:16

    Μπορείτε να μην ακούτε τις παράνομες διαταγές.Αν θέλουν ας σας τις δώσουν
    γραπτές με υπογραφές.
    Δεν μπορούν να σας τιμωρήσουν.

  15. kiki avatar
    kiki 25/02/2011 19:18:01

    Μετα την χουντα στις δικες των βασανιστων, ολοι απαντουσαν μα επαιρνα εντολες, δεν τους περναγς απο το κεφαλι να αρνηθουν.
    Προχτες που τους ρωταγαμε, τα ΜΑΤ, ποιον πατε να κτυπησετε την μανα σας και τον πατερα σας, δεν ντρεπεστε/
    κανεις τους δεν αρνηθηκε να μας φλωμοσουν στα χημικα γιατι μπορει να ηταν εκει η μανα τους και ο πατερας τους.
    Αν εχει συνειδησιακη κριση ο κυριος να αρνηθει.Δεν εχουν καμμια δικαιολογια πια.Τωρα οι αλλοι εχουν και τα μηχανακια παιρνουν φορα και σε στοχευουν.
    Τους βαρεθηκα , μια ζωη δεν ξερω -εντολες , γιατι επιλεγουν μειωμενης αντιληψης?
    Η οργη εχει φτασει στο ταβανι, υπαρχει και η αξιοπρεπεια φιλε, μπορεις και εισαι ελευθερος να αρνηθεις.

  16. juliet avatar
    juliet 25/02/2011 19:33:46

    Στη διαδήλωση της 23ης Φλεβάρη είσαστε απέναντί μας ,σας θέλουμε δίπλα μας,ζούμε στην ίδια πατρίδα τα δείνα μας είναι ιδια.Τα όνειρα ,οι ελπίδες ,οι πόνοι,ο εξευτελισμός μας είναι ίδιος.Εγώ σε αντιμετωπίζω σαν εργαζόμενο ,σε σέβομαι,εσύ με εξευτελίζεις γιατί έχεις ισχύ.Κάθε φορά που με κτυπάς οταν αγωνίζομαι για μια ελεύθερη πατρίδα,για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης να θυμάσαι οτι είσαι φρουρός της τιμής ,της ζωής και της περιουσίας των πολιτών.

    • manos avatar
      manos @ juliet 25/02/2011 19:44:12

      Juliet, γιατί παραπονιέσαι για τους προστάτες της κοινωνίας?
      Αυτοί δεν μας χτυπάνε. Οι ζαρντινιέρες και οι σφαίρες φταίνε.
      Αν δεν πέσεις σε ζαρντινιέρα δεν θα χτυπήσεις. Και αν δεν μπεις στην πορεία της σφαίρας δεν σκοτωθείς.
      Βλέπεις? Σου απέδειξα εμπράκτως ότι δεν φταίνε αυτοί.
      Εμείς φταίμε ρε Juliet!!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ manos 25/02/2011 20:28:40

        την επόμενη φορά θα πρόσεχω ,οταν θα με κτυπήσουν θα ζητήσω συγνώμη που βρέθηκα στο δρόμο τους .Στη Πάτρα λέγαμε το καλύτερο μέρος είναι η γωνία,φυλάς τα νώτα σου και παρακολουθείς,έχε το στα υπόψει σου....

  17. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 25/02/2011 20:21:10

    Τουλάχιστον οι Μπάτσοι ,έστω για 800 ευρώ βγαίνουν στους δρόμους και αντιμετωπίζουν χίλιους δυο κινδύνους και γίνονται ο σάκος του μπόξ για τον κάθε κομπλεξικό που θέλει να το παίξει επαναστάτης καθήμενος στον καναπέ του παίζοντας με το πληκτρολόγιο .

  18. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 25/02/2011 20:35:28

    Και τωρα εγω πρεπει να αρχισω τους λυγμους???Ας ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ!!!!! καθε ενηλικο ατομο ειναι υπευθηνο ΑΠΟΛΥΤΑ για το επαγγελματικο ρισκο(μικρο η μεγαλο),το οποιο αναλαμβανει.Και εγω προσωπικα αρκετες φορες εχω βαλει σε κινδυνο την Ψυχικη και σωματι κη μου υγεια,εξασκωντας υπηρεσιες παραπανω απο τα ορια μου.Δν με υποχρεωσε ομμως ΚΑΝΕΙΣ,πηρα την ευθυνη,και φυσικα τα οποια αποτελεσματα .Τωρα εδω δεν καταλαβα,προς τη το Ξανθοπουλειακο γραμμα,αν ειναι σακκος του μποξ,να κανουν κατι,να μην ριχνουν βροχη τα χημικα αναιτια,να προφυλαξουν τους αθωους πολιτες,που θελουν απλα να εκφρασουν την οργη τους.Σοβαρα μιλαμε τωρα?προχτες ψεκαζαν,ηλικιωμενους,γυναικες,ακομμα και μικρα παιδακια μαζ μ τους γονεις τους.......Καννενας οικτος για τους (συνν)ενοχους λοιπον,ο μπατσος ειναι μπατσος,εκτος αν εχει μυαλο και γινει αστυ-νομικος...

  19. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 25/02/2011 20:59:48

    Δε θέλω να επιτίθεμαι στην Αστυνομία. Αν θέλουν όμως να τους βλέπουμε ανθρώπινα, ας μας πουν ποια θα είναι η στάση τους σε περιπτώσεις σαν την ακόλουθη. Απαράδεκτη πρακτική των εργολάβων διοδίων (το μοιράζομαι από άλλο φίλο). Οι άνθρωποι είναι αναίσθητοι, εμποδίζουν τους ανάπηρους! http://www.youtube.com/watch?v=InXgYqXVr4s&feature=player_embedded

    Αυτόν τον νόμιμο οδηγό θα τον συλλάβει ο αστυνομικός που θα πρέπει να εφαρμόσει την τροπολογία Ρέππα ή θα σεβαστεί τη διάταξη για ανάπηρους οδηγούς;

  20. Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) avatar
    Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 25/02/2011 21:06:18

    "Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους,
    γυναίκες και άντρες μα όπλα στους ώμους ....."

    Το ως άνω επαναστατικό άσμα μου ήρθε στο νου, διαβάζοντας τα σχόλια σ' αυτή την ανάρτηση. Όπου νάναι θα ξεσπάσει η οργίλη επανάσταση του προλεταριάτου για να εγκαθιδρύσει τη λαϊκή εξουσία!
    Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει.
    Όμως, αυτή η φωτογραφία με έναν άνθρωπο να φλέγεται σα λαμπάδα από μολότωφ που ρίχθηκε επίτηδες για το σκοπό αυτό, για να κάψει ζωντανό εν ψυχρώ ένα άνθρωπο, δε φαίνεται να συγκινεί κανένα. Προφανώς, δικαιολογούνται κάποιες παράπλευρες απώλειες. Μπροστά στον ιερό σκοπό. Άλλωστε, ποιός ήταν αυτός που καίγεται; Ένας μπάτσος, ένα γουρούνι. Τί αξία έχει;

    ΥΓ. Ας μη βιαστούν κάποιοι να με κατατάξουν στους πασοκάνθρωπους, στους μνημονιακούς. Σας διαβεβαιώ, πως η απέχθειά μου σ' αυτά τα είδη είναι μεγαλύτερη από τη δική σας.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 25/02/2011 21:40:19

      Θεσαλλονικιέ, για νομιμότητα και αξιοπρέπεια διαμαρτύρεται ο κόσμος. Νομιμότητα που δε σέβονται τα ΜπομπολοΜΑΤ στην Κερατέα, όπου ήδη χάθηκε μια ψυχή εξαιτίας των επεμβάσεων της αστυνομίας μέσα στην πόλη, όπου τα ΜΑΤ σημαδεύουν κατευθείαν τα κεφάλια των πολιτών με τους εκτοξευτήρες των δακρυγόνων. Νομιμότητα που τη γελοιοποιεί ο κάθε Ρέππας με τροπολογίες άψε σβήσε προκειμένου να ποινικοποιούνται οι οδηγοί όταν δεν πληρώνουν στα διόδια ενώ χαρίζει πρόστιμο 22 εκατ. ευρώ στις ίδιες τις κατασκευάστριες και παραχωρησιούχους εταιρίες για παρανομίες τους στην Β.Α. Αττική.
      Για αξιοπρέπεια που στοχοποιείται όταν χωρίς λόγο τα ΜΑΤ προχθές ρίχναν τόνους δακρυγόνα μέσα στο πλήθος (δε μιλάω για τις αψιμαχίες με τους προβοκάτορες κουκουλοφόρους).

      Συμφωνώ μαζί σου, τέτοιες φρικτές εικόνες όπως του καιόμενου αστυνομικού δεν πρέπει να επαναληφθούν. Και προς τιμήν τους, μήνες πρίν, αξιωματικοί της αστυνομίας αρνήθηκαν ΝΟΜΙΜΑ την συνεργασία με την εταιρία που ανέλαβε το τμήμα Κορίνθου - Πατρών, όταν η τελευταία ήθελε το κηνύγι όσων δεν πληρώνουν διόδια γι' αυτό το κομμάτι, αφού ΔΕΝ επρόκειτο για αυτοκινητόδρομο όπως ορίζει ο νόμος.

      Αλλά τα τελευταία λίγη σημασία θα έχουν στον κόσμο όσο βιώνουμε όλο και περισσότερο ότι ζούμε σε αστυνομοκρατούμενο κράτος προς χάριν κάποιων συμφερόντων. Ουσιαστικά αυτά γράφει και το πιο πάνω κείμενο των ίδιων των αστυνομικών.

  21. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 25/02/2011 21:38:59

    και όχι μόνο,
    τελευταία, μάλλον με άνωθεν εντολές, έχουν αυξηθεί από την τροχαία τα εισπρακτικά μπλόκα ελέγχου ταχύτητας στους δρόμους.
    έχεις δεν έχεις υποπέσει σε τροχαία παράβαση, σε σταματούν και σε γράφουν.
    όλα δείχνουν ότι οι εντολές λένε να γράψουν συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων στη βάρδια, δεν εξηγείται διαφορετικά!
    το γεγονός, σε συνδυασμό με τα τσουχτερά πρόστιμα του ΚΟΚ δημιουργεί προβλήματα σε χιλιάδες πολίτες εν μέσω κρίσης.

  22. sofia or8h avatar
    sofia or8h 25/02/2011 22:00:51

    παιδιά χαλαρώστε λίγο,είναι εργαζόμενοι και μάλιστα σκληρά,μην απαξιώνετε την δουλεία τους,δεν είναι όλοι κομπλεξικοί και ερωτευμένοι με την εξουσία,πρέπει να εκτελούν τις εντολές των ανωτέρω τους,διαφορετικά έχουν επιπτώσεις..
    Τώρα αν θάθελα να είναι δίπλα μου στην πορεία,και οχι απέναντι αυτό είναι μια άλλη ιστορία ,πάντως αν ήμουν εγώ ή εσείς η μάνα αυτού που πήρε φωτιά θα ήθελα να σκοτώσω αυτόν που το προκάλεσε.
    Μην είστε τόσο σίγουροι οτι μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτούς ,είναι αναγκαίοι για την προστασία μας

    • Εφιαλτης avatar
      Εφιαλτης @ sofia or8h 25/02/2011 22:38:28

      ...Εισαι τοσο σιγουρη οτι μας προστατευουν?Κατι παρα παρα πολυ απλο και -δυστηχως-η καθημερινοτητα ποια..........Θα ρωτησω δια της ατοπου επαγωγης....Ποσα φαναρια δεν ειναι καβαντζωμενα απο τελειως παρανομους,και τελευταιως επικινδυνους ,λαθρομεταναστες?ειδε κανεις,και ποτε κανενα ελεγχο?ειδε ποτε κανεις ομαδα διας να τους κυνηγα η να τους ελεγχει?πλακα κανουμε τωρα?προς το παρον,ειναι μονο Μπατσοι....

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Εφιαλτης 25/02/2011 23:09:48

        Όταν κάνεις πράγματα σωστά, ένα είναι σίγουρο, ότι κανένας δε θα το καταλάβει.
        Αν θελήσουμε να εμβαθύνουμε θα καταλάβουμε ότι ανάλογα με το οπτικό μας πρίσμα μπορεί να αγνοήσουμε τις ανιδιοτελείς υπηρεσίες που μας προσφέρουν οι συνάνθρωποι μας. Δε θα καταλάβουμε ότι τα πράγματα δεν έφτασαν στο απροχώρητο χάρη στο φιλότιμο λίγων ανθρώπων που δρουν στο παρασκήνιο και ποτέ δεν θα τους δούμε διότι έτυχε να μην παρατηρούμε αρκετά.

        Για τους αστυνομικούς των ΜΑΤ που αρχίζουν και καταλαβαίνουν τον κόσμο και ενδόμυχα νιώθουν ότι έπρεπε να είναι μαζί του αντί για ενδιάμεσο εμπόδιο είναι κάτι το οποίο εγώ το θεωρώ ως μια καλή αρχή.

      • thanasis avatar
        thanasis @ Εφιαλτης 26/02/2011 13:11:20

        ας αφησουμε κατα μερος τους νεομαρξισμους και
        ας οργανωθουμε κατα των ανθυπατων της
        τροικας διοτι εχθρος δεν εναι ο αστυφυλακας
        αλλα η τροικα που ρημαζει τον τοπο

    • contratempo avatar
      contratempo @ sofia or8h 26/02/2011 00:50:39

      Βασικά, δε θα ήθελα καθόλου να είμαι μάνα ΜΑΤατζή, ιδίως όταν ανήκει στην ομάδα ΔΕΛΤΑ και κυνηγά με τη μηχανή του διαδηλωτή (προφανώς θεωρεί τη μηχανή του προέκταση ξέρετε τίνος) και τον χτυπά! Θα αισθανόμουν εξαιρετικά αποτυχημένη ως μάνα. Τώρα αν μετά από αυτό έτρωγε μια μολότωφ στη μούρη θα σκεφτόμουν ότι ο καθένας πρέπει να αναλαμβάνει τις συνέπειες των πράξεών του. Βεβαίως, ο συγκεκριμένος αστυνομικός φορά στολή που δε μασά ούτε στη φωτιά ούτε στα χημικά. Ενώ ο διαδηλωτής που έφαγε δακρυγόνο πάνω στο πόδι του έπαθε έγκαυμα τρίτου βαθμού και του κόπηκε ο μυς. Τι λέτε, τώρα, πρέπει να κλάψω για τον ΔΟΛΟΦΟΝΟ που ρίχνει δακρυγόνα πάνω στον κόσμο και χτυπά διαδηλωτές (όχι μια φορά μόνο) με τη μηχανή του; Μη σας πω ότι στην Ερμού θα το ξανακάνανε αν δε μπαίνανε τοίχος πολλοί μαζί διαδηλωτές και να τους κράζουνε.
      Στην κατοχή δεν είχαν μόνο τους κατακτητές να αντιμετωπίσουν αλλά και τους συνεργάτες τους. Είναι σα να βγαίνει ο ταγματασφαλίτης και να κλαίγεται γιατί ο Γερμανός τον έβαλε να κάνει τη βρόμικη δουλειά. Διότι, όπως γίνεσαι ταγματασφαλίτης από επιλογή έτσι γίνεσαι και ΜΑΤατζής, Δελτάς, Ζητάς και ασφαλίτης. Άλλο να είσαι μάγειρας στην λέσχη αστυνομικών και άλλο να βαράς τον κοσμάκη και να τον βρίζεις και να τον προκαλείς. Και ξέρουμε πολύ καλά ότι το "άθλημα" το επιλέγουν μόνο όσοι αστυνομικοί θέλουν, δε τους το επιβάλλει κανείς. Δεν τα έχω γενικά με τους αστυνομικούς αλλά είμαι απέναντι (πολύ απέναντι όμως) σε όσους κάνουν επάγγελμα την καταστολή διαμαρτυριών και εξεγέρσεων. Όσο για τους ασφαλίτες που γράφουν στο indymedia, οι κυράτσες τους στέλνουν χαιρετίσματα.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ sofia or8h 26/02/2011 12:27:51

      Πριν του ρίξουν τη μολότοφ χτύπησε με τη μηχανή του έναν μεσήλικα, κατά λάθος το έκανε; Ή ήταν διαταγή κι αυτή και δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς; Δεν δικαιολογώ την ενέργεια να τον κάψουν, αλλά ούτε τη δική του ενέργεια που απέχει πολύ από λεβεντιά.

  23. deldio avatar
    deldio 26/02/2011 00:03:53

    Υπάρχει και η έντιμη παραίτηση. Εάν σου δίνουν 3,60 για να κοπανάς τον κόσμο και να φυλάττεις την εξουσία των τραπεζιτών, καναλαρχών, εφοπλιστών κλπ, η παραίτηση δεν είναι ευχέρεια είναι υποχρέωση αντί να υποστείς τον εξανδραποδισμό, την απαξίωση και τον εξευτελισμό. Υπάρχουν και άλλες δουλιές πιο αξιοπρεπείς από το να είναι κάποιος πραίτωρας της εξουσίας.

    • thanasis avatar
      thanasis @ deldio 26/02/2011 13:12:24

      και πως τρως οταν εχεις οικογενεια μας λες

  24. Nick avatar
    Nick 26/02/2011 01:28:38

    Εριχναν δεκαδες δακρυγονα -κι οχι μονο- σε πυκνοτατο πληθος στην Αμαλιας και μπροστα απο την Βουλη, τα περισσοτερα μεσα στο πληθος. Αναρωτηθηκαν αραγε αυτα τα καλοπαιδα τι αντοχες και τι προβληματα υγειας ισως ειχαν καποιοι μεσα απο τις χιλιαδες των διαδηλωτων?Ειναι ευτυχημα που δεν ειχαμε καποιο δραμα. Και να μην ξεχναμε οτι συμφωνα με τις διεθνεις συμβασεις τα χημικα οπλα απαγορευονται. Κι επειδη εχουμε πολεμο -συμφωνα με τη ρηση του Γεωργιου του Β' - ας αποφασισουν με ποιο στρατοπεδο θα συνταχθουν. Η αν ακομα καλλιτερα επιλεξουν την ουδετεροτητα η την Λευκη Απεργια απεναντι στον αγωνιζομενο λαο ετσι οπως την εχουν επιλεξει η τους την εχουν επιλεξει απεναντι στους εγκληματιες τους πασης φυσεως λαθραιους τους φοριφυγαδες με τις κουρελουδες και δεν συμμαζευεται.

  25. la poderosa II avatar
    la poderosa II 26/02/2011 02:40:07

    Μην ξεχνας οτι οι αστυνομικοι υπηρετησαν τον Γερμανο κατακτητη στην κατοχη, οταν οι Ελληνες πολεμουσαν ειτε στα Ελληνικα βουνα, ειτε στην μεση ανατολη. Ειναι οι γενιτσαροι της εκαστοτε εξουσιας, και εφοσον η εξουσια αυτη ειναι ανθελληνικη, ειναι και προδοτες!

    • thanasis avatar
      thanasis @ la poderosa II 26/02/2011 12:50:44

      ειναι αναξια λογου αυτα που λες ειναι ο
      αδελφος ο πατερας μας και ειναι οι χειροτερα
      αμειβομενοι εργαζομενοι.παραλληλα
      ενω εγω και εσυ κοιμωμαστε τον υπνο του δικαιου
      αυτοι επαγρυπνουν

  26. la poderosa II avatar
    la poderosa II 26/02/2011 02:53:17

    Την φωτογραφια του ιδιου μπατσου που μισο λεπτο πριν πιασει φωτια πεφτει με το μηχανακι του πανω στον πεζο διαδηλωτη με σκοπο τον φονο δεν την ειδες; Οταν προσπαθεις να σκοτωσεις, πρεπει να εισαι ετοιμος να πληρωσεις το τιμημα.

    • thanasis avatar
      thanasis @ la poderosa II 26/02/2011 13:08:27

      την φωτογραφια του καιγομενου αστυνομικου
      την ειδες και να σκεφτης οτι ο μισθος του ειναι 700
      ευρωπουλα

  27. Kostas D avatar
    Kostas D 26/02/2011 03:39:11

    Συμφωνω!!!!!!
    Επιτελους εδω μεσα να γραφει και μια λογικη αποψη!!
    Οι αστυνομικοι οι ανθρωποι ΔΕΝ φταινε.....
    Ξανατονιζω οπως και σε αλλη αναρτηση, πως εχουν το δυσκολο και ψυχοφθορο ρολο του να υπερασπισουν δυστυχως "πολιτικαντηδες" , οι οποιοι
    σε πολλες περιπτωσεις ειναι και ...."προοδευτικοι", αλλα και μεγαλοεπιχειρηματικα συμφεροντα....
    και ΝΑΙ πιστευω ακραδαντα πως θα συμφωνουσαν με τις δικαιολογημενες
    αποψεις αρκετων εδω μεσα.... ΑΛΛΑ αυτο το ρολο εχουν ΔΥΣΤΥΧΩΣ....
    ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ....αλλα η δουλεια τους ειναι παρ'ολα αυτα να
    μη βγαζουν αχνα πολλες φορες....
    Κι αυτοι ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ με ολα τα μετρα της κυβερνησης... γιατι βαλλονται σαν
    Ελληνες πολιτες και αυτοι και οι οικογενειες τους....
    Ξερουν οτι αν ομως δεν διαφυλαξουν την περιουσια του Α η Β επιχειρηματια
    η "προοδευτικου".....θα χασουν τη θεση τους.....
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ.... και πισω απο τους κυβερνωντες, βλεπε μεγαλοεπιχειρηματιες κτλ

    • Misha avatar
      Misha @ Kostas D 26/02/2011 16:54:33

      Κώστα , εσυ θα έριχνες χημικά στη μάνα, τον παπου ή το παιδι σου επειδή έτσι σου είπε ο ανωτερος;
      Κι αυτό είναι «λογική άποψη» ή ο ζουρλομανδύας προσωποποιημένος;

  28. Kostas D avatar
    Kostas D 26/02/2011 03:46:15

    Φιλε μου αυτος ειναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ τονιζω το αχαρο επαγγελμα του αστυνομικου
    να προστατευει νομους με τους οποιους διαφωνει και να εμποδιζει/συλλαμβανει ανθρωπους
    με τους οποιους κατα βαθος συμφωνει/δικαιωνει μεσα του.....
    ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ δεν ειναι για τον καθενα....
    Η μηπως νομιζει κανεις λογικος ανθρωπος οτι με.... χαρα οι αστυνομικοι
    προστατευαν το σπιτι του...... Τσοχατζοπουλου.....οταν ο κοσμος χθες διαμαρτυρονταν απ΄εξω.....
    Το επαγγελμα του αστυνομικου ειναι σαν ρομποτ....ΔΕΝ εχει κοινη λογικη
    δυστυχως... ωστε να πει Α εχει δικιο ο πολιτης θα τον στηριξω....
    Αυτη ειναι η πραγματικοτητα τι να κανουμε..

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Kostas D 26/02/2011 11:17:28

      Δίκιο έχεις

  29. juliet avatar
    juliet 26/02/2011 09:43:34

    Νομίζω εδώ εσχύει ο φόβος φυλάει τα έρμα.Οταν πέθανε ο πατέρας ,έπρεπε να κρατήσει η μάνα μου στο μπακάλικο για να ζήσουμε.Αυτοί λοιπόν που διαμαρτύρονται οτι εχουν γίνει σάκος του μποξ,όταν μεγάλωσα 17-18 χρόνων,προσπαθούσαν να μου κλείσουν ραντεβού για να μη γράψουν τη μάνα μου,πλήρωσε και μια κλήση,μετά απο 2 χρόνια ,νομίζω, το έκλεισε ,ηταν ασύμφορο,και να σκεφτείς δε πληρώναμε ενοίκιο ητανε δικό μας.Αστα ,πρέπει να παιρνάνε ψυχολογικα τεστ και να μπαίνουν νορμαλ άτομα......

    • Misha avatar
      Misha @ juliet 26/02/2011 16:58:00

      Πέστα ρε Ζυλιέτ, με τα καθίκια...
      Φυλάνε τις πιατσες των αφρικανων με τις πόρνες , τους νταβατζήδες τους , τα ναρκωτικά και τα όπλα τους και κάνουν τους καουμπόηδες εναντίον απλών, εντιμων ελλήνων πολιτων...
      Εχω στενό συγγενή , ανωτατο στέλεχος της ΕΛΑΣ κι εχει πλουτίσει από την προστασία σε μαγαζιά...

  30. ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΠΟΛΙΤΗΣ 26/02/2011 10:51:55

    ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΔΙΑΚΡΙΝΩ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΦΑΓΕ ΑΛΑΞΕ ΓΝΩΜΗ.

  31. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 26/02/2011 11:19:09

    Για να αποδίδουμε τα δίκαια, έχουν βγάλει κι άλλες ανακοινώσεις, όπου δείχνουν τη δυσφορία τους για τις κυβερνητικές αποφάσεις που τους αφορούν
    h++p://filologos10.wordpress.com/2011/02/17/%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B5-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%BF/

  32. ο ξένος avatar
    ο ξένος 26/02/2011 11:32:35

    O άνθρωπος έχει πάθει χοντρή ζημιά. Αν έχει μικρό παιδί, να δει έτσι τον πατέρα του;

    Γουρούνι; Να καίγεται ζωντανό; Μόνο άρρωστοι μπορούν να επιχαίρουν με την εικόνα.

    Η ανακοίνωση είναι πολύ καλή. Οι μπάτσοι παραδέχονται επίσημα και ξεκάθαρα αυτό που είναι κοινή πεποίθηση των πολιτών. Μένει να δούμε και αλλαγή πρακτικής.

  33. φοίνικας avatar
    φοίνικας 26/02/2011 13:55:13

    Για να αποδίδουμε τα δίκαια, έχουν βγάλει κι άλλες ανακοινώσεις, όπου δείχνουν τη δυσφορία τους για τις κυβερνητικές αποφάσεις που τους αφορούν
    ... Μέχρι να χτυπήσει το τηλέφωνο απο τους ΄΄αποπάνω΄΄ και να ματαξαναφορτωθούν τα γκλόμπς , τα δακρυγόνα , και τα λοιπά εξαρτήματα !

  34. SZAE avatar
    SZAE 26/02/2011 14:21:23

    Κανενας οικτος για τους ΜΑΤομπατσους. Το καθε σωμα κρινεται και απο την ιστορια του και η ζυγαρια εχει αρνητικο προσημο. Εαν διαφωνουν ας δηλώσουν αθενεια εκεινη την ημέρα. Δεν προκειται για καμία επανασταση απο το πληκτρολογιο αλλα οι κυριοι με τα κρανη καλο θα ειναι να διαλεξουν στρατοπεδο.
    Οταν, και εαν φτιαξουν τα πραγματα τοτε ευχαριστως να αναρωτηθουμε και να εξαλειψουμε φαινομενα όπως γιατι να προερχονται απο την εκλογικη περιφερεια του εκαστοτε υπουργού και διαφορα άλλα.
    Μεχρι τότε εγω προσεχω γιατι υπάρχουν και ζαρντινιερες....

  35. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 26/02/2011 15:48:39

    Ειναι μεγαλη υποκρισια ολα αυτα τα δακρυβεχτα -και καλα-ανακοινωθεντα.Η ουσια ειναι μια,η εισαι Μπατσος και κυνηγας δαδηλωτες ,προστατευοντας τα Αφεντικα σου να τρωνε με την ησυχια τους,η εισαι Αστυνομικος,και κυνηγας ΟΟΟλα τα κακοποια στοιχεια,που επιβουλευονται υην ασφαλεια των συν-πολιτων.Και οταν εισαι Μπατσος εισαι εχθρος των κατατρεγμενων.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.