#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/02/2012 12:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ας κάνουμε μια αρχή ... αγοράστε ελληνικά



Πριν λίγο καιρό είχα γράψει για τα γκρίκλις και έλεγα ότι είναι καιρός να τα εγκαταλείψουμε. Πιστεύω πως κάτι έγινε.

Χθες έλαβα σε μήνυμα μια αξιοπρόσεκτη πρόταση που τον τελευταίο καιρό   κάνει το γύρο του διαδικτύου. Σίγουρα κάποιοι από σας, όπως κι εγώ, την έχετε λάβει και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας. Είναι μια πρόταση που αν μη τι άλλο πρέπει τουλάχιστον να την προσέξουμε. Λέει λοιπόν:

«Αν κάθε Έλληνας καταφέρει μέσα στο 2012 να αγοράσει ελληνικά προϊόντα αξίας 1.000 ευρώ στη θέση ξένων προϊόντων που αγόρασε πέρυσι, τότε θα προστεθεί στην προβληματική ελληνική οικονομία το αστρονομικό ποσό των 12 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ολόκληρο το περιβόητο ΕΣΠΑ που υποτίθεται ότι θα αναζωογονούσε τη χώρα, είναι 18 δισεκατομμύρια για τέσσερα χρόνια. Στροφή στο ελληνικό τρόφιμο, στο ελληνικό ποτό, στροφή στον Έλληνα παραγωγό. Και σιγά-σιγά, στροφή στο ελληνικό ρούχο και το ελληνικό παπούτσι.»

Βεβαίως αξίζει να σημειωθεί ότι το κριτήριο της ελληνικότητας ως βασικό στοιχείο για την επιλογή αγοράς είναι διαχρονικό και ισχυρό σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων διατροφής όπως οι  περιπτώσεις του κρέατος- αρκετοί καταναλωτές προτιμούν να αγοράσουν «ντόπιο κρέας» από το κρεοπωλείο και όχι από το σουπερμάρκετ ακόμη κι αν το πληρώσουν ακριβότερα-, των φρούτων, των οπωροκηπευτικών και των ψαριών. Όλα αυτά τα λεγόμενα «φρέσκα προϊόντα» της εγχώριας παραγωγής είναι κατά τεκμήριο ακριβότερα- εκτός ορισμένων εξαιρέσεων- έναντι των εισαγομένων.

Όμως το ελληνικό προϊόν παράγεται από ελληνικά χέρια, στα οποία δίνει δουλειά. Και θα αποδώσει φόρους και έσοδα στο ελληνικό κράτος που τα έχει ανάγκη. Και βέβαια κανένας δεν θα μας βοηθήσει, αν πρώτα εμείς δεν αποφασίσουμε να βοηθήσουμε τους εαυτούς μας. Και έτσι η ξενομανία που μας είχε καταλάβει τις τελευταίες δεκαετίες ας δώσει επιτέλους τη θέση της στην προτίμηση της εγχώριας παραγωγής και των ελληνικών επιχειρήσεων γενικότερα.

Όπως επισημαίνεται στην ιστοσελίδα www. greece520.gr, τα barcodes που ξεκινούν από 520 αφορούν ελληνικά προϊόντα, αν και μπορεί ορισμένες φορές ελληνικές εταιρείες να τα χρησιμοποιούν σε προϊόντα τους που προέρχονται από εισαγωγές και είναι ξένα. Ως εκ τούτου στόχος είναι ο κωδικός αυτός να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ελληνικά προϊόντα ώστε η επιλογή τους να είναι ευκολότερη για τους καταναλωτές.

Έτσι όπως αναφέρεται στην παραπάνω ιστοσελίδα θα έχουμε:

Μείωση του ελλείμματος από την μείωση των εισαγωγών

Αύξηση των θέσεων εργασίας, άρα μείωση της ανεργίας

Προϋποθέσεις ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.

Μείωση της ανάγκης δανεισμού για να αποφύγουμε

τα δυσβάστακτα επιτόκια

Προϋποθέσεις για μείωση τιμών λόγω αύξησης της κατανάλωσης.

Απαίτηση για βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων.

Προστασία του εισοδήματός μας.

Τι λέτε αξίζει να το ξεκινήσουμε; Από σήμερα.

Δαναός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 26/02/2012 13:12:20

    Μαζί σου Δαναέ, από σήμερα!!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Δώρα Γκανούλη 27/02/2012 08:30:47

      +100000000 Δαναέ
      Λύσεις χρειαζόμαστε!

      Ο ΚΩΔΙΚΟΣ 520: Οι αριθμοί κάτω από το BARCODE (τις γραμμούλες που φέρουν οι συσκευασίες), οι οποίοι αντιστοιχούν στην Ελλάδα, αρχίζουν με τον αριθμό 520. Προσοχή όμως γιατί το προϊόν μπορεί να είναι άλλης προέλευσης και απλά να συσκευάζεται στην Ελλάδα. Ζητάμε και στις περίπτωση αυτή πληροφορίες από τον έμπορο ή τους υπαλλήλους του. Εάν θέλουμε να το ψάξουμε περισσότερο μπαίνουμε στην ιστοσελίδα http://gepir.gs1.org/V31/xx/ και κάνουμε αναζήτηση, ώστε να έχουμε τα πλήρη στοιχεία του κατασκευαστή και του τόπου κατασκευής. Ο κωδικός 520 είναι μία σημαντική ένδειξη. Εάν δεν υπάρχει ο κωδικός 520, το προϊόν δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα.

      Και άλλα που πρέπει να γνωρίζουμε εδώ
      http://www.newinka.gr/consumer.php?id=328&version=gr

  2. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 26/02/2012 13:12:21

    Ξεκίνησα εδώ και αρκετό καιρό, τουλάχιστον πριν τρία χρόνια. Επίσης τσακώθηκα με αρκετούς αμετανόητους, που ακόμη δεν εννοούν να καταλάβουν. Το πρόβλημα όμως παραμένει: Πολλά προϊόντα πρώτης ανάγκης, ή απλά τέτοια που τα έχουμε πλέον συνηθίσει σε μεγάλο βαθμό και "δεν μπορούμε χωρίς αυτά", δεν υφίστανται σε ελληνική έκδοση ή είναι κατώτερης ποιότητας.

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 26/02/2012 13:19:59

    Συμφωνώ απόλυτα
    ΥΓ: Θα πρέπει και οι Έλληνες παραγωγοί όμως να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων (σε ό,τι αφορά στη χρήση φυτοφαρμάκων και στην ανεξέλεγκτη χρήση λιπασμάτων)..και φυσικά για να μπορέσει ο παραγωγός να πουλήσει φθηνότερα στον καταναλωτή, κάτι πρέπει να γίνει με τη μεταφορά και τη μεσιτεία...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΕΥΑ 26/02/2012 14:00:29

      Ας το κάνουμε όπως οι Κατερινιώτες τότε! Με τις πατάτες Νευροκοπίου που καλέσανε στην Κατερίνη τους παραγωγούς να πουλήσουν 24 τόνους πατάτες προς 25 λεπτά το κιλό χωρίς μεσάζοντες μέσα σε μια μέρα (ήδη "ρεζερβέ" μέσω ιστοσελίδας!!!)!!!

      • δημης avatar
        δημης @ TopGunZ 26/02/2012 14:54:06

        ++++++++++++++++++++++++++++++

      • Ψηφοκράτης avatar
        Ψηφοκράτης @ TopGunZ 26/02/2012 17:36:31

        http://www.otoposmou.gr/

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ TopGunZ 26/02/2012 21:59:46

        ''Κάν' το όπως το Νευροκόπι''
        ''Κάν' το όπως η Κατερίνη''
        Ελπίζω να τους μιμηθούν και οι υπόλοιποι νομοί...

  4. Γιαννης Κ. avatar
    Γιαννης Κ. 26/02/2012 13:31:57

    'Επρεπε να το έχουμε κάνει απο την αρχή της κρίσης, στήριξη στα ελληνικά προιόντα και στη συνέχεια στα προιόντα που χρησημοποιούν ελληνικά χέρια για την παραγωγή και διακίνηση.

  5. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 26/02/2012 13:51:25

    Δαναέ, καλημέρα.
    Να και ένα καλό άρθρο που μιλάει για λύση, για όσα μπορούμε να κάνουμε και βέβαια μπορείς να γράψεις εσύ ή κάποιος άλλος και για άλλα απλά πράγματα που μπορούν να γίνουν ώστε να βοηθηθεί η χώρα. Κάθε ένας από το πεδίο της επιστήμης ή της δουλειάς του κάτι μπορεί να ξέρει (το λένε καταιγισμός ιδεών ε;) λεπτομέρειες που θα θωρακίσουν τον πολίτη απέναντι στο χάλι που ζούμε. Τι ωραία κίνηση αυτή των ανθρώπων από την Πιερία. Τέτοια να βλέπουμε και να κάνουμε.

    • Φιδίσιος avatar
      Φιδίσιος @ Ναυσικά... 26/02/2012 19:57:10

      Δαναέ εγώ και η οικογένεια μου θα σε ψηφίσουμε δαγκοτό. Είσαι Έλληνας και λεβέντης.

  6. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 26/02/2012 13:52:01

    Δαναέ τι είναι αυτά που μας συμβουλεύεις; Με αυτές τις συμβουλές οι τροϊκανοί θα μας κόψουν το δάνειο. Καταγγέλω την αντιπατριωτική σου στάση!

  7. akenaton avatar
    akenaton 26/02/2012 13:56:40

    Δαναέ με προλάβατε! Τούτην ακριβώς τη στιγμή έγραφα ένα ανάλογο σημείωμα για το "αντινιούζ". Σαφώς και αξίζει τον κόπο και υπάρχει διπλό όφελος. Και εξοικονόμηση χρημάτων (κατά τεκμήριο τα ελληνικά προϊόντα είναι καλής ποιότητας και χαμηλότερης τιμής, ιδίως αν εξαλειφθούν οι μεσάζοντες) και αύξηση της απασχόλησης σε τομείς που έχουμε συγκριτικά πλεονεκτήματα ώστε αργότερα με βελτιωμένες δομές εμπορίας και παραγωγής να δημιουργούνται προϋποθέσεις και για αύξηση των εξαγωγών. Δείτε κι αυτό, είναι μια σημαντική κίνηση που αξίζει να προβληθεί νομίζω:
    http://www.dailynews24.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11660:gone-are-24-tons-of-potato-nevrokopi-new-arrival-next-saturday

  8. TopGunZ avatar
    TopGunZ 26/02/2012 14:04:56

    Εννοείται πως ψάχνουμε Ελληνικά προιόντα ή έστω από Ελληνικών συμφερόντων εταιρείες (έστω και η συσκευασία να γίνεται εδώ, περισσότεροι Έλληνες βρίσκουν δουλειά από την εισαγωγή κατ' ευθείαν). Σε πολλά προιόντα, ειδικά γαλακτοκομικά, αναφέρεται η προέλευση της πρώτης ύλης αναγκαστικά, οπότε δώστε κι εκεί σημασία. Ακόμα και ακριβότερο να είναι το Ελληνικό προιόν (μέσα σε λογικά πλαίσια, γιατί υπάρχουν και διαφορές Χ2+) το προτιμάω, παρά τα ζόρια μου.

  9. Tassos avatar
    Tassos 26/02/2012 14:20:37

    Φαντάζομαι ότι όλοι το κάνουμε σε ένα βαθμό, μικρό ή μεγάλο. Από κει και πέρα όμως γιατί ρε παιδιά θα πρέπει το σαλάμι ή το τυρί ενός χωριού να πουλιέται σε γκουρμέ μαγαζιά και σε υψηλές τιμές? Θα πρέπει να γίνουν μέρος της καθημερινής μας κουζίνας και αυτό γίνεται μόνο αν οι τιμές είναι φτηνές και η ποιότητα καλή. Δλ. το προσούτο Καρπενησίου με ποιά λογική είναι ακριβό όταν υπολείπεται κατά πολύ του αντίστοιχου ιταλικού? Κατέβα ρε Καρπενησιώτη στην μισή τιμή μπας και στο αγοράσω.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ Tassos 26/02/2012 14:46:01

      Μάλλον δεν ψωνίζεις από παραγωγούς αλλά από γκουρμέ μαγαζιά. Ψάξε για παστουρμά, παστό,.....
      Όσοι έχουν ιδιότροπα στομάχια και θέλουν προσούτο προφανώς δεν τους έχει αγγίξει η κρίση.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Απόστολος 26/02/2012 21:03:03

        Από παστουρμά και καβουρμά άλλο τίποτα :-)

  10. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 26/02/2012 14:24:42

    Πολύ σωστά Δαναέ. Αγοράζω ελληνικά σημαίνει πρωτίστως σκέφτομαι ελληνικά, και η σκέψη, άρα και η γλώσσα, διαπερνά ολόκληρο το φάσμα της ύπαρξής μας, από τη δομή της οικογένειας, τον τρόπο που σχετιζόμαστε με τους άλλους έως την εκπαίδευση, την πολιτισμική παραγωγή και την πολιτική θεώρηση.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Τιγράνης 26/02/2012 22:00:26

      !!!

  11. factorx avatar
    factorx 26/02/2012 14:45:48

    Ανάρπαστοι έγιναν οι 24 τόνοι πατάτας Νευροκοπίου οι οποίοι είχαν προπωληθεί και ξεφορτώθηκαν χθες στην Κατερίνη για να φθάσουν σε 530 οικογένειες κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.
    Οι παραγωγοί δεν προλάβαιναν κυριολεκτικά να τις ξεφορτώνουν καθώς οι «δικαιούχοι» περίμεναν στο σημείο άφιξης του φορτηγού από νωρίς.

    Οι παραγγελίες έγιναν μέσω μιας οργάνωσης πολιτών με στόχο να παραμεριστούν οι μεσάζοντες και ήδη τα πρώτα δείγματα ήταν θετικότατα καθώς ήδη παρατηρήθηκε πτώση στις τιμές της πατάτας σε λαϊκές αγορές, μανάβικα ή σούπερ μάρκετ της περιοχής.

    Ήδη, η Εθελοντική Ομάδα Δράσης του Νομού Πιερίας έχει ξεκαθαρίσει πως το επόμενο Σάββατο αναμένεται νέα άφιξη φορτηγού με 24 τόνους πατάτας Νευροκοπίου, ενώ ενημέρωσε ότι ήδη δεκάδες γεωργοί από πολλά μέρη της Ελλάδας έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμά τους για απευθείας διάθεση των προϊόντων τους (φασόλια, ρύζι, κλπ).

    Την ίδια ώρα, ομάδες πολιτών ανά την Ελλάδα εκφράζουν τη διάθεσή και την πρόθεσή τους να κάνουν το ίδιο ώστε να προμηθευτούν προϊόντας ποιότητας σε καλές τιμές χωρίς τη «φούσκα» που δημιουργεί η παρέμβαση των μεσαζόντων.

    dailynews24.gr

  12. eipa kai elalisa avatar
    eipa kai elalisa 26/02/2012 14:55:46

    Είναι άξιο απορίας που τα ελληνικά είναι ακριβότερα από τα εισαγωγής...

    Συμφωνώ να κάνουμε στροφή στα ελληνικά. Ποιοι όμως είναι υπεύθυνοι που είναι πιο ακριβά; Μήπως πρέπει να τους απομονώσουμε με κάποιο τρόπο;

  13. Δαναός avatar
    Δαναός 26/02/2012 15:09:28

    Μιας και έκανα την αρχή με την ανάρτηση,προχθές αγόρασα φόρμες γυμναστικής Ελληνικές.
    Το ύφασμα εξαιρετικό, η ραφή επίσης.
    Πόσο; 20€. Οι αντίστοιχες μαρκάτες made in..στου διαβόλου τη μάνα, πάνω από 50€.

    • factorx avatar
      factorx @ Δαναός 26/02/2012 15:11:49

      Κοίτα μην πάθεις κανένα καρδιακό από την πολύ γυμναστική. Συμβουλεύω μόνο πηδηματάκια επί τόπου

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ factorx 26/02/2012 15:15:17

        Μπα μιλούν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι;

        • juliet avatar
          juliet @ Δαναός 26/02/2012 16:00:29

          Και κοιλιακούς ...το λιγότερο... άντε 100 την ημέρα.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Δαναός 26/02/2012 22:03:10

      Μπα;;;;;; και πού θα σου χρησιμεύσουν εσένα οι φόρμες; βρε..μήπως μπερδεύτηκες κι αγόρασες πιτζάμες;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΕΥΑ 26/02/2012 23:11:57

        Χα χα χα.... +100000!!!!!!!!!!

  14. Δαναός avatar
    Δαναός 26/02/2012 15:11:11

    Το ξέχασα! Οι Ελληνικές δεν ήταν επώνυμες! Δεν είχαν το σηματάκι!!! Αυτά μας φάγανε!

  15. juliet avatar
    juliet 26/02/2012 15:24:11

    Σωστά.Να αγοράσουμε προΐοντα ελληνικά και όχι μόνο, να προτιμούμε τα μαγαζιά που ανήκουν σε Ελληνες και έχουνε εργαζόμενους Ελληνες.Είναι απαράδεκτο να μπαίνεις σε κατάστημα και από τους 5 οι 3 να είναι αλλό όταν υπάρχουν άνεργοι Ελληνες.Ο Παπαδόπουλος..μπισκότα ,φρυγανιές κλπ ,έχει μόνο εργαζόμενους Ελληνες.
    Ο Τάσσος πιο πάνω έκανε μια παρατήρηση....προσούτο Ελληνικό ακριβότερο ,θα μπορούσα να πω πολλά παραδείγματα π.χ κόκκορας Κρήτης ακριβότερος από τον Ιταλικό ,γαλακτομικά συνεταιρισμών ακριβότερα επιχειρήσεων,αυτό είναι θέμα άλλης συζήτησης.Για θυμηθείτε εκείνες τις χωματερές ,ενώ θα μπορούσαμε να παράγουμε χυμό από τα πορτοκάλια και να κάνουμε εξαγωγές ,τα πετούσαμε για να εισάγουμε παγωκολώνες χυμών από Βραζιλία ,Αργεντινή κλπ.και να σκεφτεί κανείς ότι υπάρχουν ακόμη άτομα που θα ψηφίσουν πασοκ.......
    Προτιμάμε τα ελληνικά ΠΑΝΤΑ.

  16. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 26/02/2012 15:26:03

    Δαναέ, αυτό το άρθρο σου πρέπει να αναρτάται κατά διαστήματα ,ώστε ν'αρχίσει να γίνεται συνείδηση σ'όλους μας, η αλλαγή νοοτροπίας και καταναλωτικών συνηθειών. Δεν ήξερα της ύπαρξη αυτής της σελίδας με τον κωδικό που αφορά ελληνικά προϊόντα , μου έλυσες τα χέρια! Επίσης ,θεωρώ εξαιρετική την κίνηση της ομάδας δράσης του ν. Πιερίας. Εύχομαι το παράδειγμα τους , να το ακολουθήσουν και άλλοι νομοί προς όφελος όλων ημών των καταναλωτών. Και να προσθέσω και κάτι ακόμα. Οπου μπορούμε να επιλέξουμε κάτι άλλο από γερμανικό προϊόν , να το κάνουμε.

    • juliet avatar
      juliet @ Diamond Angel 26/02/2012 15:53:55

      Είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν τη χώρα προέλευσης ,δεν αγοράζεις αν δεν αναγράφετε.Καρύδια Μολδαβίας ....αν είναι δυνατόν.
      Κοροΐδευόμαστε...γερμανικά made in China.....και γενικά όπου βρουν φτηνά εργατικά χέρια.Κάποτε γνώρισα μια κοπέλα που ο πατέρας της εργαζότανε στη merscedes,βαφέας ήτανε ο άνθρωπος.Κάποια στιγμή παρουσιάστηκαν προβλήματα στην υγεία του ,οι γιατροί είπαν καρκίνος και οφείλεται στις αναθυμιάσεις.Σκέφτηκε να ξεκινήσει δικαστικό αγώνα γιατί τα ίδια προβλήματα είχανε και άλλοι εργαζόμενοι.Η επιχείρηση κάλεσε τους συνδικαλιστές και τους είπε ότι αν γίνει δίκη και δικαιωθούν θα κλείσουν τις εγκαταστάσεις τους σ΄εκείνη την περιοχή .Αυτό σήμαινε ανεργία .Τους κάλεσαν και τους είπαν μη συνεχίσετε τον αγώνα γιατί δεν θα σας υποστηρίξουμε.Το θέμα ίσως είναι άσχετο με την ανάρτηση του Δαναού αλλά σχετικό με τον τρόπο αντιμετώπισης των εργαζομένων ...και δεν είναι όλα ρόδινα στη χώρα της κυρίας Μερκελ .

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ juliet 27/02/2012 04:29:24

        Λίγο-πολύ, το μόνο που είναι ρόδινο στην χώρα της Μέρκελ είναι ότι το λεωφορείο έρχεται στην ώρα του...

  17. Δαναός avatar
    Δαναός 26/02/2012 15:35:21

    Diamond Angel, Θα παρακαλέσουμε το Φάκτορα να το κάνει στο πλάι λογότυπο. Φάκτορα τι λες;

  18. Λουκάς avatar
    Λουκάς 26/02/2012 16:31:02

    Ο/η Juliet πιο πάνω έπιασε ένα άλλο μεγάλο θέμα.
    Όσο μπορούμε, με την όποια ακόμα δύναμη έχουν τα χρήματά μας, ας προσπαθήσουμε να "πείσουμε" τους επαγγελματίες ότι δεν είναι ιδιαίτερα καλό για τα προιόντα που παράγουν ή εμπορεύονται ή για τις υπηρεσίες που παρέχουν να στελεχώνουν τις μονάδες τους με αλλοδαπό προσωπικό.
    Πλέων όλοι μας έχουμε στον άμεσο περίγυρό μας κάποιον άνεργο.
    Μπορούμε στο βενζινάδικο, στο μαγαζί αλλά και στον πάγκο της λαικής να αρνηθούμε να αγοράσουμε από το εκάστοτε "καλό παιδί" και να πάμε πάρα κάτω ενημερώνοντας φυσικά τον υπεύθυνο για τον λόγο της άρνησής μας.
    Από προσωπική πείρα λίγη επιμονή χρειάζεται και τα πράγματα παίρνουν το δρόμο τους.

  19. thanos avatar
    thanos 26/02/2012 16:37:20

    Πραγματικά ήρθε η ώρα να κάνουμε κάτι για την κρίση κ εμείς.
    Δε χρειάζεται να κάνουμε πολλά πράγματα.
    Αγορές από ελληνικές εταιρίες -ελληνικών συμφερόντων όχι καρφούρ κλπ- σε ποιοτικά προϊόντα, όχι αγορά επειδή κ μόνο είναι ελληνικό.

    • juliet avatar
      juliet @ thanos 26/02/2012 17:00:44

      Στην Αθήνα αλυσίδες με Ελληνες είναι ο Γαλαξίας(Πέντε) και ο Σκλαβενίτης .Δεν αγοράζω ψωμί από το αλύσιδα ψωμιού με προτίμηση σε ξένους εργαζόμενους αφού μπορώ από το φούρνο που τον έχει Έλληνας .Και τα κέρδη να μην πηγαίνουν στα ταμεία αλλά παροχές στους Ελληνες που πεθαίνουν στους δρόμους , κλείσιμο με ζημιές .Αφού το κράτος που το δημιούργησανε σκουπίδια της πολιτικής, και που ακόμη μας κυβερνούν, εξακολουθούν κάποιοι να πλουτίζουν και να ευημερούν και ο λαός να πεινάει υπάρχουν τρόποι να επιβιώσουμε με το να βοηθήσει ο ένας τον άλλο και ποσώς με ενδιαφέρει αν ο Μπένυ συγκεντρώσει τα χρεολύσια για χρέη που αυτοί τόσα χρόνια συσσώρευαν.

      • Xmm avatar
        Xmm @ juliet 28/02/2012 02:34:29

        Στο σκλαβενιτη δουλεύει κ κοσμάκης. Έχεις δει εργαζόμενο στα καρφουρ; Όλα μέσα την βρώμα για να δουλευουν με λιγότερους εργάτες

  20. salmonellas avatar
    salmonellas 26/02/2012 18:17:45

    Συμφωνω, θα ειναι και καλη προπονηση για οσα προκειται να ακολουθησουν.

  21. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 26/02/2012 18:45:33

    Καλό το σκεπτικό. Θέλει όμως διαφήμιση. Βοηθάει να τονίζονται τα προϊόντα ως ελληνικής προέλευσης αντί να ψάχνει διαρκώς ο καταναλωτής. Ακόμη και το κράτος που θα μπορούσε να το επιβάλει με ειδικές σημάνσεις. Έτσι όπως είναι τα πράγματα ο κόσμος θα προτιμήσει το χρήμα να μη φεύγει για εξωτερικό ακόμα και αν το ελληνικό προϊόν είναι ελαφρώς πιο ακριβό. Είναι μια καλή άμυνα μέχρι να επανακάμψουμε.

    • juliet avatar
      juliet @ αποκατάσταση 26/02/2012 18:53:20

      Να πέσουν οι τιμές και να γίνουν φθηνότερα από τα εισαγώμενα.Δεν δέχομαι να πληρώνω τους συνεταιρισμούς .Τυρί συνεταιρισμού ακριβότερο από ιδιωτικής γαλακτοβιομηχανίας .Γιατί; Απαιτούμε πια ,δεν χαρίζουμε σε κανέναν και δεν πληρώνουμε από το αίμα μας και τις στερήσεις μας τα κομματόσκυλα των συνεταιρισμών.Αγοράζουμε φασόν ελληνικά....

  22. αγροτης avatar
    αγροτης 26/02/2012 19:33:28

    να ξερετε ομως οτι οι συνεταιρισμοι στιριζουν τις τοπικες κοινονειες αγοραζωντας τα προιοντα τους και δινωντας δουλεια σε ελληνες πολιτες

  23. juliet avatar
    juliet 26/02/2012 19:39:50

    Δέχομαι τον συνεταιρισμό αλλά δεν μπορώ να πληρώνω τα ρουσφέτια του κάθε πολιτικάντη ..κατανοητό;

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ juliet 26/02/2012 20:38:29

      Juliet, αφού είσαι μέσα στην αγορά, γνωρίζεις ότι η τιμή έχει εξάρτηση από την ποσότητα. Δεν έχει το ίδιο κόστος το τυρί της βιοτεχνίας με αυτό της βιομηχανίας. Ας κάνουμε και εμείς , όσο ακόμα μπορούμε , μια υπέρβαση και ας αγοράσουμε το πιο ακριβό ελληνικό και οπωσδήποτε περισσότερο ποιοτικό.

      • juliet avatar
        juliet @ Φελίζα 26/02/2012 20:43:10

        Οι συγκρίσεις είναι πάντα σε επιχειρήσεις ιδίου μεγέθους απλά οι ιδιωτικές δεν είναι υποχρεωμένες να εξυπηρετήσουν ρουσφέτια.Και ξέρω τι γίνεται με τους συνεταιρισμούς ....πολλοί κομματικοί άχρηστοι.

  24. juliet avatar
    juliet 26/02/2012 20:01:36

    Δαναέ,πολιτεύεσαι;;;;;;

  25. Δαναός avatar
    Δαναός 26/02/2012 20:09:24

    Ναι juliet, δεν το κατάλαβες; Βγάζω τη φόρμα εργασίας και ράβω κουστούμι!
    Φιδίσιε, μακριά το πολιτευτιλίκι!

    • juliet avatar
      juliet @ Δαναός 26/02/2012 20:28:39

      Αρχισα να το καταλαβαίνω από τα λόγια του Φάκτορα για επί τόπου πηδηματάκια .....και όποιος πολιτεύεται δεν ράβει κουστούμι του ράβουνε οι άλλοι.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ juliet 26/02/2012 20:43:46

        Θα είσαι στο team προβολής μου βρε θηρίο;

        • juliet avatar
          juliet @ Δαναός 26/02/2012 20:48:45

          Οτι πει ο αρχηγός .....σκέψου προώθηση Πατρινιά, υπομονή Μαλτέζικη και νεύρο Ιταλικό ....θες τίποτε άλλο;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ juliet 26/02/2012 21:18:55

            Δαναέ, το Τσοτύλι τόχει τούμπανο και συ κρυφό καμάρι.
            Με το κόμμα του Καστανίδη θα κατέβεις τελικά;

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 26/02/2012 21:21:50

            Με το κόμμα του ..θεολόγου Strange.Τώρα το έμαθα ότι είσαι θεολόγος από σχόλιο σε άλλη ανάρτηση.Εγώ για ιερωμένο σε ήξερα!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ juliet 26/02/2012 21:24:01

            Κυκλοφορούν διάφορα. Να φανταστείς ότι άκουσα κάπου ότι είσαι ο Βαρσάμης Γιοβανούδας!

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 26/02/2012 21:25:24

            Το επιβεβαίωσαν δύο...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ juliet 26/02/2012 21:31:51

            Άλλαξα μάσκα μέρες που είναι!

  26. Φελίζα avatar
    Φελίζα 26/02/2012 20:31:52

    Μαζί σας !!!!!!!!!! Όπου μπορούμε - και μπορούμε σε πολλά- μόνο ελληνικά. Πως το έλεγαν παλιά αυτό το σλόγκαν " επιμένω ελληνικά" ?
    Μπράβο Δαναέ που επισημαίνεις απλά καθημερινά , που όλοι μπορούμε να συμμετέχουμε. Τον τελευταίο χρόνια έχω αλλάξει τις προτιμήσεις μου ψάχνοντας αυτόν τον κωδικό από 520 . ότι ξένο και να περιέχει , έχει ελληνική προστιθέμενη αξία.

  27. Δικερως avatar
    Δικερως 26/02/2012 20:42:14

    Δαναε,εμεις που αγοραζαμε Ελληνικα εδω και χρονια τι να κανουμε?

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Δικερως 26/02/2012 20:45:12

      Εσύ να πας να γράψεις σε άλλη ανάρτηση!!!

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Δαναός 26/02/2012 20:49:58

        Σνιφ!

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Δικερως 26/02/2012 20:49:08

      Δίκερε, δες κι αυτό:
      Ένας Έλληνας τρώει το πρωινό του σε ένα εστιατόριο, όταν ένας
      Αμερικάνος τουρίστας,
      μασώντας προκλητικά τσίχλα, έρχεται και κάθεται ακάλεστος δίπλα του. Ο
      Έλληνας τον αγνοεί
      και ο Αμερικάνος δυσαρεστημένος ξεκινάει την κουβέντα.
      Aμερικάνος: - Τρώτε ολόκληρο το ψωμί, εσείς οι Έλληνες;
      Έλληνας (βαριεστημένα): - Φυσικά.
      Aμερικάνος: - Εμείς όχι. Τρώμε μόνο το εσωτερικό, το εξωτερικό το
      βάζουμε σε ένα κοντέινερ,
      το ανακυκλώνουμε, το κάνουμε κρουασάν και τα πουλάμε στους Έλληνες.
      Ο Έλληνας ακούει ατάραχος.
      Aμερικάνος: - Τρώτε μαρμελάδα εσείς οι Έλληνες;
      Έλληνας: - Φυσικά.
      Aμερικάνος: - Εμείς πάλι όχι.Τρώμε φρέσκα φρούτα.Τα υπολείμματα,
      κουκούτσια, φλούδες, κλπ,
      τα βάζουμε σε ένα κοντέινερ, τα ανακυκλώνουμε, τα κάνουμε μαρμελάδα και
      τα πουλάμε στους Έλληνες.
      Ατάραχος ο Έλληνας τον ακούει και ρωτά με τη σειρά του.
      Έλληνας: - Τα προφυλακτικά τι τα κάνετε αφού πηδήξετε;
      Aμερικάνος: - Τα πετάμε φυσικά.
      Έλληνας: - Εμείς πάλι όχι.Τα βάζουμε σε ένα κοντέινερ, τα
      ανακυκλώνουμε, τα κάνουμε τσίχλες
      και τα πουλάμε στους Αμερικάνους. Αυτά με γεύση φρούτων γίνονται ανάρπαστα.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Δαναός 26/02/2012 20:50:56

        ΧΑΧΑ.ΛΩΛ!!!

      • juliet avatar
        juliet @ Δαναός 26/02/2012 20:52:59

        Δίκερε,
        ηθικό δίδαγμα, όποιος γυροφέρνει χάνει τα καλύτερα!!!!

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Δαναός 26/02/2012 21:12:55

        Μήν χρησιμοποιείται προφυλακτικά. Είναι εισαγωμένα. Προτιμήστε τροφή χωρίς περιττό περιτύλιγμα.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Ιαπετός 26/02/2012 21:20:45

          Και τα Αμερικανακια τι τσιχλες θα μασανε?

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Δικερως 26/02/2012 21:24:04

            Σωστός....

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ Δικερως 26/02/2012 21:28:48

            Κινέζικες

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Ιαπετός 26/02/2012 21:31:37

            Αυτοι,αν κρινω απο τα δημογραφικα τους,δεν χρησιμοποιουν"τσιχλες".

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ Δικερως 26/02/2012 21:33:51

            Ενδιαφέρον. Γινε πιό σαφής.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Ιαπετός 26/02/2012 21:36:57

            Δεν το επιτρεπει η δεοντολογια του
            Αντινιους.Αλλιως θα μπορουσα να ειμαι εως περιγραφικοτατος.
            Μπορω παντως να
            υποθεσω πως οι Κινεζοι δεν αφηνουν τιποτε να
            παει χαμενο.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Ιαπετός 26/02/2012 21:42:54

            Τι πιο σαφής ρε Ιαπετέ; Δεν το γνωρίζεις το πουλί ...τσίχλα;Αντε και για σένα:
            Είναι ο πατέρας με τον μικρό του γιο στο φαρμακείο, όπου το πιτσιρίκι βλέπει το ράφι με τα προφυλακτικά:
            - Μπαμπά, τί είναι αυτό;
            - Είναι κάτι που φοράνε οι άνδρες, παιδί μου, όταν κάνουν έρωτα. Αλλά όταν μεγαλώσεις θα στο εξηγήσω καλύτερα...
            - Και γιατί στο κουτί έχει μόνο τρία;
            - Α, αυτό παιδί μου είναι για τους μαθητές του Λυκείου. Ένα την Παρασκευή το βράδυ, ένα το Σάββατο, και ένα την Κυριακή.
            - Και αυτό γιατί έχει 6;
            - Α, αυτό παιδί μου είναι για τους φοιτητές. Δύο την Παρασκευή το βράδυ, δύο το Σάββατο, και δύο την Κυριακή.
            - Εντάξει, αλλά αυτό γιατί έχει 12;
            - Αυτό παιδί μου είναι για τους παντρεμένους. Ένα τον Ιανουάριο, ένα τον Φεβρουάριο, ένα τον Μάρτιο...

          • juliet avatar
            juliet @ Ιαπετός 26/02/2012 22:05:31

            Λοιπόν κατά τις προεκλογικές ομιλίες ,ανέκδοτα, γιοκ, γιατί θα χάνουμε τους πελάτες ..δεν θέλουμε να τους προβληματίσουμε ,τους θέλουμε χαλαρούς.

        • juliet avatar
          juliet @ Ιαπετός 26/02/2012 21:23:19

          Στατιστικά οι μεγαλύτεροι σε ηλικία χρησιμοποιούν φωσφορίζοντα.

  28. Δικερως avatar
    Δικερως 26/02/2012 21:03:01

    Τα μαθηματα της ζωης.Γηρασκω αει διδασκομενος.

  29. Αννίτα avatar
    Αννίτα 26/02/2012 21:12:06

    TO ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΦΑΜΙΛΑ ΜΕ ΤΑ ΞΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ, ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

  30. Δικερως avatar
    Δικερως 26/02/2012 21:13:03

    http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2371.aspx

  31. Δαναός avatar
    Δαναός 26/02/2012 21:14:18

    Έτσι μπράβο! Συνεννοηθήκαμε!

  32. Δαναός avatar
    Δαναός 26/02/2012 22:15:50

    Κάτι θα ξέρεις εσύ...

    • juliet avatar
      juliet @ Δαναός 26/02/2012 22:19:46

      Από δημοσκοπήσεις ....πονηρό μυαλό.

  33. Φελίζα avatar
    Φελίζα 26/02/2012 22:17:44

    Έτσι κι αλλιώς σε προεκλογική περίοδο είμαστε , άσε το Δαναό να το χειριστεί , ψυχαγωγία είναι ...χαλαρώνει.
    Δαναέ ελπίζω στόχος σου να είναι το επικρατείας

    • juliet avatar
      juliet @ Φελίζα 26/02/2012 22:23:20

      Δεν κατάλαβες ότι μετά το ανέκδοτο έπεσε μούγκα ;τους προβλημάτισε η τελευταία παράγραφος .

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Φελίζα 26/02/2012 22:24:44

      Φελίζα,επικρατείας και βάλε...Κι αυτό για όλους μας βραδιά που είναι:www.youtube.com/watch?v=8i4nW4OevR0

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Φελίζα 26/02/2012 22:34:17

      ''πού 'φτιαξε με τον πόνο κλίκα και τσιγγουνεύεται στη γλύκα''
      Εξαιρετικός στίχος...

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Φελίζα 26/02/2012 22:51:12

      Juliet, δεν συνομιλούμε ούτε με μαθητές λυκείου ούτε καν φοιτητές....το έχω καταλάβει....φιλοσοφείν ....μεστά λόγια ...χρόνια μελέτης.
      Δαναέ πότε θα ανεβάσεις στο you tube το προεκλογικό σποτάκι ? Ως τότε συνέχισε , βέβαια ,με τα εξαιρετικά άσματα

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Φελίζα 26/02/2012 23:10:15

      Σε λίγο το ετοιμάζω.Προς το παρόν για τα καλά σου λόγια:www.youtube.com/watch?v=AKSxng8t3FI

    • juliet avatar
      juliet @ Φελίζα 26/02/2012 23:40:58

      Μάσκα δεν έχω να γυρνώ στο καρναβάλι τούτο...Ενα καρναβάλι και μόνο το Πατρινό,όπως το έζησα... όχι όπως είναι τώρα.

  34. Δικερως avatar
    Δικερως 26/02/2012 22:18:39

    Οπτικη αναγνωριση?

    • juliet avatar
      juliet @ Δικερως 26/02/2012 22:28:27

      Σωστός!!!!!!!Πρακτικό...θέμα, φέγγει στο σκοτάδι.

  35. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 26/02/2012 22:19:57

    Σε ποια ακριβώς σημεία φωσφoρίζουν jouliet;

    • juliet avatar
      juliet @ ΕΥΑ 26/02/2012 22:25:31

      Δεν ξέρω....Φάκτορα ,άρχισε να μοιράζεις πιπέρι.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ ΕΥΑ 26/02/2012 22:25:46

      Στα φωσφορούχα!!!

  36. firiki2010 avatar
    firiki2010 26/02/2012 23:08:51

    Προσωπικά μπορεί να κάνω ed;v kai kair;o μια προσπάθεια στροφής αποκλειστικά σε Ελληνικά προιοντα, αλλά το θέμα δεν είναι καθόλου απλό.
    Σουπερ μάρκετ... Φασόλια Φλωρίνης (εφ΄ όσον πιστέψουμε την ετικέτα) 2,25 € Η ίδια ποσότητα εισαγωγής από Καναδά ( συσκευασμένα στην Ελλάδα και άρα με κώδικο "520...") 1,27 € Αν πρόκειται να φας 5 φορές φασόλια Φλωρίνης (κόστος 11,25) δεν είναι λογικό να προτιmήσεις να φας 4 φορές φασόλια Καναδά κόστος 5,08 € και την πέμπτη φορά κοτόπουλο; Ή ακόμα να φας 5 φορές φασόλια Καναδά και με τα 5€ που θα εξοικονομήσεις να καλύψεις άλλες ανάγκες σου;

    • juliet avatar
      juliet @ firiki2010 26/02/2012 23:29:58

      Αυτό είπαμε ,θα βάλουμε πλάτες αλλά θα πρέπει να είναι αμοιβαία η βοήθεια .Αν σου πω ,είμουνα κάποια χρονιά Φιλανδία και ρώτησα γιατί προτιμούν Τουρκικα προΐοντα και όχι Ελληνικά.Η απάντηση ήτανε πως μόλις δούνε οι Ελληνες ότι το προΐον έχει ζήτηση ανεβάζουν τις τιμές και αυτοί δεν μπορούν να κάνουν αυξήσεις συνεχώς.Οι εποχές δύσκολες και αν ο άλλος έχει οικογένεια υπολογίζει τα πάντα.
      Πάντως αν βλέπατε μερικές αποθήκες αμφιβάλω αν θα τρώγατε .

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ firiki2010 27/02/2012 10:19:52

      Αυτο δειχνει ενα τεραστιο κινητρο να μειωθει η υπεραξια του μεσαζοντα στην Ελλαδα. Δεν μπορει να ερχονται προιοντα απο τον Καναδα, κρεας απο την ευρωπη (1.2 δις/ετος), λεμονια απο την Αργεντινη (δεκαδες εκατομυρια), και να ειναι πιο φτηνα απο τα ελληνικα!

      Κατι πρεπει να κανουμε: 1. πιο αποδοτικη γεωργια 2. μικροτερα ποσοστα απο το χωραφι στο ραφι. Απο μονα τους δεν γινονται!

  37. Y. avatar
    Y. 27/02/2012 02:26:07

    Μπράβο δάσκαλε για τη πρωτοβουλία και άρθρο. Το κείμενο το έχω κοπιάρει, και αύριο το στέλνω με αυτόματο πιλότο

  38. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 27/02/2012 04:13:45

    Συμφωνώ και όσο πιό συχνά το βλέπουμε αυτό το άρθρο ή μέιλ τόσο πιό καλό μας κάνη!
    Α! και κάτι άλλο παιδιά!
    (Εννοείται αλλά θέλω να το επισημάνω!):
    Μήπως να κόψουμε και τις αγορές από τα μαγαζιά των κινέζων?

  39. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 27/02/2012 04:17:47

    Η juliet έχει δίκιο γιά τα 'οσπρια, τα ελληνικά ελληνικά είναι πανάκριβα.
    Μήπως όμως στη λαική που πουλάνε χύμα είναι καλύτερα?Η στην Ευριπίδου....γιά όποιον όμως μπορεί να πάει αυτές τις ΄ωρες που είναι ανοιχτά!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ΜΠΛΟΥΜ 27/02/2012 09:29:59

      Μια άλλη καλή λύση είναι να βρεις απ το χωριό σου κι αν δεν έχεις χωριό να βρεις κάποιον που έχει χωριό.

  40. Δαναός avatar
    Δαναός 27/02/2012 09:49:05

    Αν λείψουν οι μεσάζοντες αλλάζουν πολλά.
    Καλή Σαρακοστή!

    • juliet avatar
      juliet @ Δαναός 27/02/2012 09:59:21

      Xρόνια πολλά!Καλή Σαρακοστή!
      Και πάντα στις υπηρεσίες σας.....για το κοινό συμφέρο,για να μη παρεξηγήσει η παρέα....

  41. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/02/2012 10:06:19

    Προσχωρώ ανεπιφυλάκτως στο Κίνημα Δαναού!
    Αν και φήμες λένε οτι τις τελευταίες ημέρες τον πολιορκεί και κάποιος άλλος ...Κινηματίας.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 10:47:53

      Αν ο δάσκαλος φανεί δυνατός, και δεν ενδώσει στις σειρήνες του Χάρη (δια τούτο λέγω) Καστανίδη, συστρατεύομαι κι εγώ στο κίνημα του.
      Ήδη αποφάσισα να μεταφέρω τα εκλογικά δικαιώματά μου στο μακρινό Τσοτύλι, για να τον στηρίξω έμπρακτα.

  42. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/02/2012 10:40:32

    Ἠδη γράφηκε η βιογραφία του:
    "Ο Βίος και η Πολιτεία του Νικολάου Ζορμπά Δαναού και Το Κίνημα του 520"

    Καλή Σαρακοστή (η οποία φαίνεται ότι θα διαρκέσει καμιά δεκαριά χρόνια!)
    Νηστεία και προσευχή!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/02/2012 10:58:12

      Γιάννη,
      Ο Δαναός λέει οτι είναι ...λιτοδίαιτος, άρα η Σαρακοστή είναι η καλύτερή του.
      Αν και διαψεύδει τις φήμες οτι βρίσκεται σε ...αγαστή συνεργασία με υψηλά κλιμάκια της κυβέρνησης και της εκκλησίας για να παρατείνει τη ...σαρακοστή μέχρι τα Χριστούγεννα!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 11:12:02

        Καλημέρα Κώστα.
        Τι λιτοδίαιτος μου λές! Εγώ έμαθα ότι εδώ και λίγη ώρα έχει βάλει κάτω με κάτι φίλους του μια τράτα γεμάτη από μαλάκια και έχουνε πέσει πάνω της σαν αρπακτκά του Βόρειου Ατλαντικού.
        Κατά τα άλλα πηγαίνει στον εσπερινό κάθε μέρα

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/02/2012 11:20:05

          Παραπληροφόρηση του Strange είναι αυτά.
          Κακοήθειες, δηλαδή.
          Αυτή την ώρα ο Δαναός πετάει τον αετό του και κυνηγάει κάτι κινέζους μικροπωλητές.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 12:33:10

            Το καλοκαίρι θα πάει λέει στην Κούβα εθελοντής, να μαζέψει ζαχαροκάλαμο....

  43. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/02/2012 10:55:50

    Strange,
    δεν τον πολιορκεί ο Χάρης.
    Κάποιος άλλος ομοίως ...ευτραφής, φήμες λένε!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 10:58:05

      Φαινόμενο τύπου Κατσίκη δηλαδή;
      Δάσκαλε γερά....
      Ζήτα πολλά!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 27/02/2012 10:59:52

        Κατσίκης ο ...Καλλιτέχνης;
        Αν είναι δυνατόν!

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Ροδινός 27/02/2012 10:59:57

      Α......οι φόρμες είναι για προπόνηση ...για να ξεχωρίζει από τους ευτραφείς που τον πολιορκούν!

  44. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 27/02/2012 11:04:42

    Μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ, μόνο τοπικά, μόνο εποχιακά, μόνο μαζικά από τον παραγωγό και σε καμία περίπτωση ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ.

  45. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 27/02/2012 11:08:30

    Μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ, μόνο τοπικά, μόνο εποχιακά, μόνο μαζικά από τον παραγωγό, μόνο από ελληνικής ιδιοκτησίας καταστήματα και μάρκετ και σε καμία περίπτωση Γερμανικά

  46. Δαναός avatar
    Δαναός 27/02/2012 13:33:15

    Και κάτι που ίσως σας ενδιαφέρει:
    Εξασφαλίστε φρέσκα και ζουμερά μανιτάρια "πλευρώτους", καλλιεργημένα από εσάς τους ίδιους χωρίς σχεδόν καμία φροντίδα! Στο σπίτι σας!
    Τα ειδικά «Blocks» (άχυρο σε μπάλες) έχουν μπολιαστεί με το μυκήλιο και έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους για 17 ημέρες (περίοδος επώασης) ώστε να είναι έτοιμα για καλλιέργεια στον χώρο του τελικού καταναλωτή. Κατά την προετοιμασία τους δεν χρησιμοποιείται τίποτα άλλο παρά μόνο νερό, άρα πρόκειται για 100% φυσικό προϊόν, χωρίς το παραμικρό ίχνος χημικής ουσίας. Προμηθευτείτε το δικό σας Block από το φυτώριο-γεωπονικό κατάστημα της περιοχής σας και εξασφαλίστε τη δική σας σοδειά.
    Επωασμένα για 17 ημέρες και ποτισμένα πρόκειται να συγκομίσετε μέσα σε 15 ημέρες τα πρώτα σας μανιτάρια στο μπαλκόνι, τον κήπο ή ακόμη και το γκαράζ του σπιτιού σας.

  47. tak avatar
    tak 27/02/2012 13:44:34

    Ενδιαφέρον! Βρες κι άλλα κόλπα Δαναέ... Βλέπω τα μπαλκόνια μου φέτος ορφανά από ... μαστίχια και μολόχες κ.λ.π. Κήπο θα τα κάνω!

  48. Δαναός avatar
    Δαναός 27/02/2012 13:56:01

    Το άλλο κόλπο μας το πρότεινε ο ΓΑΠ με το τρίφυλλο!!!

  49. Δαναός avatar
    Δαναός 27/02/2012 13:59:05

    Για τις πόλεις φραουλιές στις γλάστρες.

  50. Βαγκούκος avatar
    Βαγκούκος 27/02/2012 17:49:16

    Iphone Ελληνικό υπάρχει;
    VW golf Ελληνικό υπάρχει;
    Ηλεκτρικές Συσκευές Siemens Ελληνικές;
    Συρμού του μετρό μήπως Ελληνικοί;

    Για τα μαρούλια και τα λάχανα μιλάμε;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Βαγκούκος 27/02/2012 18:09:10

      Ξύπνα, και μύρισε τον καφέ φίλε μου....

  51. Δαναός avatar
    Δαναός 27/02/2012 18:07:58

    Για ό,τι υπάρχει μιλάμε ρε Βαγκούκο. Εκτός αν δε θέλεις να το καταλάβεις.Διάβασε πιο καλά την ανάρτηση και τα σχόλια και ψάξε γύρω σου.

  52. juliet avatar
    juliet 27/02/2012 18:24:46

    Ρε Βαγκούκο ,αγοράζουμε ελληνικά και ότι δεν έχουμε και δεν παράγουμε αγοράζουμε Ιταλικά και επειδή δεν έχουμε και πολλά όβολα ιμιτασιον Κινέζικα ...και τρώμε μάπες Πελοποννήσου ,λάδι Ελληνικό ,πατάτες από το Νευροκόπι ,φασόλια απο Ελλάδα ,φέτα Ελληνική ....και εμείς ζούμε χωρίς αυτά .Οσο για το μετρό δεν ήτανε δική μας επιλογή η ανάθεση στην Ζήμενς.

  53. δρόμος avatar
    δρόμος 27/02/2012 19:21:58

    Για διευκόλυνσή σας, παραθέτω λίστα - μπορεί να συμπληρωθεί ή να διορθωθεί, αλλά σε γενικές γραμμές ισχύει:

    ΑγοράΖΩ Ελληνικά! - Ποια προϊόντα είναι ελληνικά και γιατί τα προτιμούμε
    Δευτέρα, 05 Δεκεμβρίου 2011 20:51 | |
    Το οφείλουµε στον εαυτό µας, στην παραπαίουσα οικονοµία της Χώρας µας, στην αντιµετώπιση της ανεργίας, στα παιδιά µας και σε πολλούς άλλους τοµείς, που µπορεί να δουν ßελτίωση αν το τηρήσουµε ευλαßικά! Οι Ξένοι το κάνουν χωρίς εξαιρέσεις. Εµείς γιατί να το αποφεύγουµε ή να το αναßάλλουµε; Είναι πιά ή µόνη µας άµυνα!
    ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ
    ΝΑΙ ΙΟΝ (Γάλακτος, Αμυγδάλου, Break, Nucrema, Mabel, Υγείας ΙΟΝ, Σοκοφρέτα, Noizetta). Ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1930 και έχει δύο εργοστάσια παραγωγής, Αθήνα και Άρτα. www.ion.gr
    ΟΧΙ (Lacta, Παυλίδου υγείας, Toblerone, Παυλίδης γεμιστή, Lila Pause, Kiss, Gioconda, Merenda). H Παυλίδης εξαγοράστηκε το 1990 από τον αμερικανικό κολοσσό Kraft Foods (www.kraftfoods.gr), με κατακόρυφη πτώση ποιότητας και αύξηση τιμών έκτοτε, τώρα έχουν βάλει στο μάτι και την βρετανική Cadbury, βλέπε και www.ekathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_12/09/2009_329024
    ΜΠΙΣΚΟΤΑ
    ΝΑΙ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ (Πτι Μπερ, Μιράντα, Caprice, Cream Crackers, Digestive, Γεμιστά, Marie, Mascot, Rondo, Crispies, Φρυγανιές κτλ). Ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε το 1938 από Πολίτες πρόσφυγες και στις μέρες μας απασχολεί 1000 άτομα σε 4 ιδιόκτητα εργοστάσια σε όλη την Ελλάδα. www.papadopoulou.gr
    ΝΑΙ ELBISCO πρώην Ελληνική Εταιρεία Μπισκότων (Elite φρυγανιές, Αλλατίνη, Κρις Κρις, Βοσινάκη, Forma). www.elbisco.gr
    ΚΕΤΣΑΠ
    ΝΑΙ ΚΥΚΝΟΣ (κέτσαπ, πάστα ντομάτας, κονσερβοποιημένα φρούτα και λαχανικά). Ελληνική εταιρεία με έτος ίδρυσης το 1911, έδρα το Ναύπλιο και παραγωγή-διανομή στα Σαβάλια Ηλείας. www.kyknos.com.gr
    ΟΧΙ , αμερικανικό trust που μονοπωλεί την αγορά σε 50 χώρες, με κύκλο εργασιών 10δις δολλάρια παγκοσμίως! www.heinz.com
    ΠΑΓΩΤΑ/ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ
    ΝΑΙ ΚΡΙ ΚΡΙ (παγωτά, γιαούρτι, φρέσκο γάλα). Ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται από το 1954, με σύγχρονη μονάδα παραγωγής στις Σέρρες και κέντρο διανομής στην Αθήνα. www.krikri.gr
    ΝΑΙ ΕΒΓΑ (παγωτά, κρουασάν, χυμοί). Ιδρύθηκε το 1934 ως Ευρωπαϊκή Βιομηχανία Γάλακτος και Αλεύρου, και είναι μέχρι και σήμερα αμιγώς ελληνικών συμφερόντων. www.evga.net
    ΝΑΙ ΕΒΟΛ (Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Βόλου) (γάλα, γιαούρτι, τυρί). Συνεταιριστική εταιρεία που εκπροσωπεί κτηνοτρόφους της ευρύτερης περιοχής Βόλου – Πηλίου – Βελεστίνου. Ασκεί παρεμβατική πολιτική στην τιμή του γάλακτος, διασφαλίζοντας το εισόδημα των κτηνοτρόφων της περιοχής, οι οποίοι απολαμβάνουν από τις υψηλότερες τιμές που δίνονται στο γάλα πανελλαδικά. Ειδικεύεται και στα βιολογικά προϊόντα www.evol-easvolou.gr
    ΝΑΙ Όλυμπος (Γαλακτοβιομηχανία Λαρίσης) (γάλα, γιαούρτι, τυρί, χυμοί). www.olympos.gr
    ΝΑΙ ΦΑΓΕ (γιαούρτι, γάλα, συσκευασμένο τυρί). Ιδρύθηκε το 1926 από τον Α. Φιλίππου και διατηρεί μέχρι σήμερα ηγετική θέση στην ελληνική αγορά. Διαθέτει 3 μονάδες παραγωγής στην Ελλάδα και μία στις ΗΠΑ. www.fage.gr
    ΟΧΙ (γάλα, γιαούρτι, τυρί, χυμοί) (Τα 4 τελευταία χρόνια συνεργασία με την DANONE. Αποφεύγετε! www.agno.gr
    ΟΧΙ (γάλα, γιαούρτι, τυρί) (Με επιφυλάξεις, ανακοίνωσε πρόσφατα συνεργασία με την DANONE στον τομέα διανομής των προϊόντων). www.mevgal.gr
    ΟΧΙ , φίρμα παγωτού που ανήκει στον πολυεθνικό κολοσσό Unilever, που μεταξύ άλλων στην Ελλάδα εμπορεύεται και τα προϊόντα Ζwan, Βιταμ, Pumaro, Νέα Φυτίνη, ελαιόλαδο Αλτις, Lipton, Knorr, Helmann’s, ηλιέλαιο Sol, Friol, Φλώρα, Calvé, Becel, αλλά και είδη υγειινής όπως Vaseline, Ultrex, Timotei, Svelto, Sun, Skip, Rexona, Organics, Omo, Lux, Klinex, Dove, Cif, Cajoline, Brut, Axe, Aim!!! Έχει εξαγοράσει πλήθος ελληνικών εταιριών (Ελαίς 1962, Pummaro 1999), αλλά και ξένων με δραστηριότητα στην Ελλάδα (Κnorr-Bestfoods). Αποφεύγετε! www.unilever.gr
    ΟΧΙ, η μεγαλύτερη παραγωγός ειδών διατροφής στον κόσμο, με ετήσιο τζίρο 60δις δολλάρια!! Μέσα από διαρκείς συγχωνεύσεις και εξαγορές άλλων εταιριών, έφτασε το 2003 να διαθέτει 511 εργοστάσια σε 86 χώρες! Στην Ελλάδα, εκτός από παγωτά (μέχρι εκεί φτάσανε τα πλοκάμια της, αφού πρόκειται για άκρως επικερδή αγορά), εμπορεύεται και τα προϊόντα farine lactee, δημητριακά fitness και clusters, σοκολάτες boss, kitkat, crunch, smarties, baci, nesquik, nescafe (φανταστείτε μόνο ότι ο νεσκαφέ φραπέ έχει αναδειχθεί σε εθνικό προϊόν, με το 25% του εγχώριου τζίρου!!), νερά κορπή, vittel, perrier, contrex, san pellegrino, maggi κύβους, μέχρι friskies και purina για τους τετράποδους.. καταναλωτές. Το γνωρίζατε ότι όλα αυτά τα προϊόντα προσθέτουν στην κερδοφορία της ήδη ζάμπλουτης NESTLE;Αποφεύγετε! www.nestle.gr
    ΟΧΙ (Activia, Danonino, Actimel, Danette, νερά Evian και Volvic, Milupa, Nutricia κτλ), γαλλοϊταλικός κολοσσός που τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να παρεισφρύσει και στην ελληνική αγορά. Αποφεύγετε! www.danone.com
    ΟΧΙ (τυρί Milner, γάλα NOYNOY κτλ), ολλανδικός γαλακτοκομικός όμιλος, τα προϊόντα του οποίου πωλούνται σε 100 χώρες. Αποφεύγετε! www.frieslandcampina.com
    ΟΧΙ (Lurpak, γάλα, τυριά κτλ), δανέζικος γαλακτοκομικός όμιλος, πήχτρα στο μεταλλαγμένο. Αποφεύγετε!
    ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ/ΕΙΔΗ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
    ΝΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ (σαπούνι σώματος, αφρόλουτρο Καραβάκι, Aromatics, Natura, Olivia, αφρός ξυρίσματος Καραβάκι). Ιστορική ελληνική εταιρεία (ιδρύθηκε το 1870 στο Πλωμάρι Λέσβου). Από το Φεβρουάριο του 2001 λειτουργεί το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο στη Ριτσώνα, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής σαπουνιού στα Βαλκάνια και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη.www.papoutsanis.gr
    ΝΑΙ ΑPIVITA (σαπούνι, σαμπουάν, κρέμες σώματος, αρωματοθεραπεία). Σειρά φυσικών καλλυντικών υψηλής ποιότητας, με ολοένα αυξανόμενες πωλήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ξεκίνησε το 1979 με 4 άτομα προσωπικό και σήμερα απασχολεί 220 άτομα και παράγει πάνω από 300 διαφορετικά προϊόντα. www.apivita.com
    OXI ΚΟΡΡΕΣ (σαπούνι σώματος, αφρόλουτρο, καλλυντικά, αντιηλιακό, αρωματοθεραπεία, σαμπουάν, φαρμακευτικά προϊόντα). Σειρά φυσικών προϊόντων με μεγάλο αριθμό καταστημάτων στο εξωτερικό. www.korres.com (εξαγορά από L’OREAL)
    ΝΑΙ Mastihashop (προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος, οδοντόκρεμα και άλλα φαρμακευτικά προϊόντα, παραδοσιακά γλυκά και ποτά, τσίχλες, μαστίχα και μαστιχέλαιο). Συνεταιριστική εταιρεία που εκπροσωπεί την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου.www.mastihashop.com
    ΝΑΙ ΕΥΡΗΚΑ (ΕΥΡΗΚΑ απορρυπαντικά πιάτων και ρούχων, ΤΙΚ ΤΑΚ καθαριστικό τουαλέτας, TOPINE απολυμαντικό, FLUP αποφρακτικό, CLARO σκόνη πλυντηρίου πιάτων, FRESH AIR αποσμητικό χώρου, FAMOSO για τζάμια, ALGOFLASH λιπάσματα και προϊόντα φυτών, AROXOL εντομοκτόνο, ZITA ultra και ΕΥΡΗΚΑ καθαριστικά). Ο Όμιλος ΕΥΡΗΚΑ ξεκίνησε την πορεία του από την Κύπρο, όπου το 1959 ο Ξάνθος Σαρρής ίδρυσε την ΕΥΡΗΚΑ ΛΤΔ., στην Αμμόχωστο. Ένα χρόνο μετά προχώρησε στην ίδρυση δεύτερης εταιρείας στην Ελλάδα, με την επωνυμία ΕΥΡΗΚΑ Ελλάς, το 1960, στην Αθήνα. Σημαντικός σταθμός ήταν η πλήρης καταστροφή της κυπριακής εταιρείας, το 1974, λόγω της τουρκικής εισβολής. Η εταιρεία κατάφερε να επαναλειτουργήσει 30 ημέρες μετά, στη Λεμεσό, στηρίζοντας την προσπάθεια των προσφύγων εργαζομένων της. Το 1977 η ΕΥΡΗΚΑ Ελλάς μετέφερε την έδρα της στο Βόλο και εκεί ξεκίνησε τη δημιουργία των σύγχρονων εγκαταστάσεων παραγωγής της, τις οποίες διατηρεί μέχρι σήμερα. www.eureka.com.cy
    ΝΑΙ ROLCO - MyPlanet (MyPlanet σειρά απορρυπαντικών, AVA, ROL και ESSEX απορρυπαντικά, HiGeen αντισηπτικό gel χεριών,καλλυντικά TACT Beauty Care, Herborium apothecary αρώματα και φροντίδα σώματος, ROLCO BtoB επαγγελματικός καθαρισμός).Ελληνική εταιρία που ιδρύθηκε το 1948 στο Μοσχάτο Αττικής και σήμερα διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα εργοστάσια στην ΝΑ Ευρώπη. www.rolco.gr, www.herborium.gr, www.myplanet.com.gr.
    ΟΧΙ , κρατηθείτε (Pantene, Vidal Sassoon, Ivory, Camay, Herbal Essences, Gillette, Wella, Secret, Old Spice, Always, Tampax, Crest, Fixodent, Oral-B, Head & Shoulders, Olay, Max Factor, Nice n’ Easy, Cover Girl, SK-II, Vicks, Ariel, Tide, Ace, Luv, Swiffer, Zest, Dash, Bold, Mr. Clean, Pampers αλλά και αρώματα Valentino, Dolce Gabbana, Polo, Dunhill, Christina Aguilera, Lacoste, Naomi Campbell, Gucci, Hugo Boss, Escada, Burberry και Puma, ηλεκτρικές συσκευές Braun, τροφές ζώων Eukanuba, Pringles πατατάκια (μην τα φάτε, λουστείτε!), μπαταρίες Duracell). Αμερικανική πολυεθνική, η τέταρτη πιο κερδοφόρος επιχείρηση στον κόσμο που δραστηριοποιείται σε 160 χώρες παγκοσμίως, προφανώς δεν χρειάζεται να τους κάνουμε πλουσιότερους. Αποφεύγετε! www.pg.com
    ΟΧΙ , (Colgate, Kolynos, Palmolive, καθαριστικά ΑΖΑΧ, καθαριστικά ρούχων Soflan και Soupline, Fabuloso, Mennen). Αμερικανική πολυεθνική, ανταγωνίστρια της P&G, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1963 με δικό της εργοστάσιο στην Π. Ράλλη.Αποφεύγετε, αλλά τουλάχιστον παράγει στην Ελλάδα! www.colgate.com.gr
    ΟΧΙ, (Vaseline, Ultrex, Timotei, Svelto, Sun, Skip, Rexona, Organics, Omo, Lux, Klinex, Dove, Cif, Cajoline, Brut, Axe, Aim). Διαφοροποιημένη πολυεθνική με δραστηριότητα σε πολλόυς τομείς, βλ. και τρόφιμα. Αποφεύγετε! www.unilever.gr
    ΟΧΙ , Αποφεύγετε! www.unilever.gr
    SNACKS
    ΝΑΙ Chipita
    ΟΧΙ , πρόκειται για παραπροϊόν του αμερικανικού υπερκολοσσού Procter & Gamble που δραστηριοποιείται κυρίως στον τομέα ειδών υγιεινής, (βλ. πλήρη λίστα με προϊόντα στα είδη υγιεινής), είπαν να πουλήσουν και κανά πατατάκι μπας και αυξήσουν τα έσοδα!Αποφεύγετε! www.pg.com
    ΟΧΙ πατατάκια, εξαγοράστηκαν το 2004 από την Coca-Cola 3E Αποφεύγετε!
    ΟΧΙ πατατάκια, αρχικά προϊόν της αμερικανικής Frito Lay, η οποία εξαγοράστηκε το 1965 από την Pepsico Αποφεύγετε!
    SUPER MARKET – Εµπορικά Καταστήµατα
    ΝΑΙ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ. Αλυσίδα καταστημάτων που ιδρύθηκε το 1954 από τους αδερφούς Σπύρο και Γιάννη Σκλαβενίτη και τον Μιλτιάδη Παπαδόπουλο. Το 2005 οι ιδιοκτήτες της δέχτηκαν πρόταση εξαγοράς από πολυεθνικό όμιλο η οποία, όπως ακούστηκε στην αγορά, ξεπερνούσε τα 400 εκ ευρώ. Οι εξελίξεις έμελλε να ήταν καταλυτικές. Αρχές Μαρτίου του 2006 φεύγει από τη ζωή ο Σπύρος Σκλαβενίτης και στις 27 Ιουνίου του ίδιου έτους τα τέσσερα παιδιά του, η Μαρία, ο Γεράσιμος, ο Στέλιος και η Βίκυ δηλώνουν τη διάθεση τους να αναλάβουν την ευθύνη της εταιρείας, απορρίπτοντας την πρόταση που είχε γίνει από τον πολυεθνικό όμιλο. Συγχρόνως, εξαγοράζουν σε συνεργασία με τον Νίκο Μαμιδάκη, το σύνολο των μετοχών των οικογενειών του Γιάννη και του Νάσου Σκλαβενίτη και της οικογένειας του Μιλτιάδη Παπαδόπουλου. Η μετοχική σύνθεση της επιχείρησης διαμορφώνεται ως εξής: Οικογένεια Σπύρου Σκλαβενίτη 80%, Νίκος Μαμιδάκης 14% και Ανδρέας Ποταμιάνος 6%. Σήμερα η Σκλαβενίτης διαθέτει 72 καταστήματα, εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 150.000 πελάτες, απασχολώντας περίπου 7.100 εργαζόμενους ενώ έκλεισε το οικονομικό έτος 2008 με κύκλο εργασιών 1.088 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το 2007 της τάξης του 13,31%. www.sklavenitis.gr
    ΝΑΙ ΑΤΛΑΝΤΙΚ. Ιδρύθηκε το 1980 από τον Παναγιώτη Αποστόλου και έφτασε σήμερα να έχει ένα δίκτυο 88 καταστημάτων πανελλαδικώς, σε συνεργασία με την ΑΡΙΣΤΑ. www.atlantic.gr
    ΝΑΙ My Market – METRO. Ιδρύθηκε το 1976 και προήλθε από το συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών, ενώ ήταν από την αρχή και παραμένει πάντα απόλυτα ελληνικών συμφερόντων. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας προέρχεται από δύο βασικές κατηγορίες καταστημάτων: τις πωλήσεις λιανικής μέσα από τα My Market και τις πωλήσεις χονδρικής μέσα από τα METRO Cash & Carry. Η My Market διαθέτει 45 καταστήματα, τα περισσότερα από τα οποία είναι στην Αττική. www.mymarket.metro.com.gr
    ΝΑΙ Μασούτης.. www.masoutis.gr
    ΝΑΙ Sprider stores.. www.spriderstores.gr
    ΟΧΙ . Σαν Βερόπούλος ξεκίνησε συνεργασία με τον ολλανδικό γίγαντα SPAR (μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως) ήδη από το 1973, πουλώντας τα προϊόντα της, και έκτοτε έχει εξαπλωθεί με 228 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και 31 καταστημάτων με την επωνυμία Χαλκιαδάκης στην Κρήτη. Αποφεύγετε! www.veropoulos.gr
    ΟΧΙ . Ιδρύθηκε το Δεκέμβριο 1969 από τους αδελφούς Γεράσιμο και Χαράλαμπο Βασιλόπουλο. Τον Νοέμβριο του 1990 εισάγεται στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών.
    Τον Ιούλιο του 1992 εξαγοράζεται από τον Όμιλο Delhaize, βελγικών συμφερόντων με δραστηριότητες σε 6 χώρες. Αποφεύγετε! www.ab.gr
    ΟΧΙ , γαλλική αλυσίδα υπερκαταστημάτων, στην οποία ανήκει και η Dia, το όνομα Μαρινόπουλος διατηρείται απλά και μόνο για να κάνει την ελληνική συσχέτιση και να εξαπατάται ο καταναλωτής… Αποφεύγετε! www.carrefour.gr
    ΟΧΙ , γερμανικός υπερκολοσσός με 8000 καταστήματα σε 20 χώρες (200 μόνο στην Ελλάδα!) Ανήκει στον επιχειρηματικό όμιλο Schwarz και πουλάει τρόφιμα και άλλα προϊόντα λιανικού εμπορίου δικής του μάρκας σε πολύ χαμηλές τιμές. Εργατικά συνδικάτα και ενώσεις εργαζομένων σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο καταγγέλουν την εταιρεία ότι καταστρατηγεί την ευρωπαϊκή νομοθεσία εξαναγκάζοντας τους εργαζόμενους να δουλεύουν παραπάνω ώρες, κατασκοπεύοντας το προσωπικό με κρυφές κάμερες, απολύοντας εγκύους γυναίκες κτλ. Στην ουσία τα φτηνά προϊόντα παράγονται από Πολωνούς και Βούλγαρους σκλάβους των Γερμανών για 300 ευρω το μήνα! Σε λίγο κι εμείς έτσι θα καταλήξουμε!!Αποφεύγετε! www.lidl.gr
    ΟΧΙ , γερμανικός υπερκολοσσός DIY με 440 καταστήματα σε 10 χώρες και συνολικές πωλήσεις ύψους € 3,7 δις το 2009!Αποφεύγετε! www.praktiker.gr
    ΟΧΙ , σουηδικός υπερκολοσσός που έχει καταλάβει την παγκόσμια αγορά επίπλου, παράγοντας μαζικά στην Κίνα και ρίχνοντας το κόστος. Αποφεύγετε! δεν θα κρατήσουν πάνω από πενταετία! www.ikea.gr
    ΟΧΙ , ισπανική αλυσίδα που έχει καταλάβει την παγκόσμια αγορά ρούχου, παράγοντας μαζικά στην Κίνα και ρίχνοντας το κόστος.Αποφεύγετε! δεν θα κρατήσουν πάνω από 3 μήνες! www.ikea.gr
    ΜΠΥΡΕΣ/ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΑ ΠΟΤΑ
    ΝΑΙ CRAFT Microbrewery. H πρώτη ελληνική μικροζυθοποιία που ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1997 και παράγει μπύρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα με την φιλοσοφία και το μεράκι της μικρής παραγωγής. Λειτουργούν με μεγάλη επιτυχία και δύο εστιατόρια-ζυθοποιία στο Χαλάνδρι και στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας. www.craft.gr
    ΝΑΙ Ούζο Μίνι, προϊόν της Ένωσης Ποτοπαραγωγών Μυτιλήνης (ΕΠΟΜ). www.ouzomini.gr
    ΝΑΙ Ούζο Βαρβαγιάννη, προϊόν της Ποτοποιίας "Βαρβαγιάννης ΕΠΕ", έτος ίδρυσης 1860. www.barbayanni-ouzo.com
    ΟΧΙ (Amstel, Heineken, Άλφα, Fischer, Erdinger, Murphy’s Irish Stout και Red, Duvel, Chimay, Kirin, McFarland,Carib, Sol, Desperados, Tiger, Moretti, Foster’s και Krusovice Kralovsky). Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών, αλλά πλέον αποτελεί μέλος του ολλανδικού ομίλου Heineken N.V. Αποφεύγετε! www.athenianbrewery.gr
    ΟΧΙ (Mythos, Carlsberg, Kaiser, Henninger, Kronenbourg, Grimbergen, Guinness, Kilkenny). Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στην Ελλάδα και ανήκει εξ’ ολοκλήρου στον Ομίλο Εταιρειών Carlsberg. Αποφεύγετε! www.mythosbrewery.gr
    ΟΧΙ , προϊόν της ιταλικής εταιρείας Campari. Αποφεύγετε! www.camparigroup.com
    ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ/ΧΥΜΟΙ
    ΝΑΙ ΕΨΑ (λεμονάδα, πορτοκαλάδα, κόλα, γκαζόζα, βυσσινάδα, σόδα, τόνικ) Από το 1924 λειτουργεί σε ιδιόκτητο εργοστάσιο παραγωγής στην Αγριά Βόλου και παραμένει 100% ελληνική. www.epsa.gr
    ΝΑΙ Λουξ (λεμονάδα, πορτοκαλάδα, κόλα, γκαζόζα, βυσσινάδα, σόδα, τόνικ, χυμοί φρούτων) Εταιρεία που ιδρύθηκε το 1950 στην Πάτρα. www.loux.gr
    ΟΧΙ (Coca Cola, Sprite, Fanta, Amita, Frulite, Tuborg, νερό ΑΥΡΑ, Waterblue και Λύττος, σνακς TSAKIRIS). Κάποτε σαν 3Ε ήταν η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμφιαλώσεως, τώρα πια ανήκει στην γνωστή πολυεθνική των δισεκατομμυρίων. Αποφεύγετε!
    ΟΧΙ (Pepsi, 7UP, ΗΒΗ, νερό Λουτράκι, Lipton, Gatorade, Pure Rush). Κάποτε σαν Ηβη ήταν η αγαπημένη πορτοκαλάδα, εξαγοράστηκε κι αυτή απ’ την ανταγωνίστρια της Coca Cola, Pepsico. Αποφεύγετε! www.pepsico-ivi.gr
    ΟΧΙ (λεμονάδα, πορτοκαλάδα, γκαζόζα, βυσσινάδα, σόδα). Από το 1977 η ΚΛΙΑΦΑ συνεργάζεται με την Ελληνική Εταιρία Εμφιαλώσεως παράγοντας για λογαριασμό της τα προϊόντα Coca Cola, Sprite και Fanta. Αποφεύγετε! www.kliafa.gr
    ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ/ΥΓΡΑ ΚΑΥΣΙΜΑ
    ΝΑΙ Aegean Oil. Πρόκειται για ελληνική εταιρεία, συμφερόντων Δ. Μελισσανίδη, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο της εμπορίας πετρελαιοειδών και πρόσφατα έχει εισέλθει και στον τομέα της ηλεκτροπαραγωγής από φυσικό αέριο (Aegean Power). www.aegeanoil.gr
    ΝΑΙ ΕΚΟ ΑΒΕΕ. Το 1982, μετά την απόφαση της EXΧON να εγκαταλείψει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στην Ελλάδα, εκδηλώνεται ενδιαφέρον από την πλευρά του Ελληνικού Δημοσίου για την αγορά του πακέτου των μετοχών της ESSO. Η ESSO μετονομάζεται σε ΕΚΟ, υπάγεται στη ΔΕΠ και λειτουργεί πλέον ως επιχείρηση του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Ακολουθεί συνεχή ανοδική πορεία στην πετρελαϊκή και πετροχημική αγορά της χώρας. Σήμερα δραστηριοποιείται στην αποθήκευση και διακίνηση υγρών καυσίμων, λιπαντικά υψηλής τεχνολογίας και διαθέτει εκτεταμένο δίκτυο πρατηρίων υγρών καυσίμων με σχεδόν 1200 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα. www.eko.gr
    ΝΑΙ Jet Oil – Mamidoil. Eλληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1969 από τους Κυριάκο, Γιώργο και Νίκο Μαμιδάκη. Δραστηριοποιείται στον κλάδο της αποθήκευσης, διακίνησης και εμπορίας πετρελαιοειδών στην εγχώρια αγορά και στην ευρύτερη αγορά των Βαλκανίων και διαθέτει δίκτυο 600 πρατηρίων. www.jetoil.gr
    ΝΑΙ ETEKA. Eλληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1983, με αντικείμενο τον εφοδιασμό πλοίων όλων των κατηγοριών στα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας. Σύντομα επεκτάθηκε και στον τομέα των οδικών μεταφορών με 250 πρατήρια καυσίμων σε όλη την Ελλάδα, πετρέλαιο θέρμανσης και πλήρη σειρά λιπαντικών. www.eteka.com.gr
    ΟΧΙ (British Petroleum), πολυεθνική εταιρεία βρετανικών συμφερόντων (η μεγαλύτερη του Η. Βασιλείου) και αμφιλεγόμενη δραστηριότητα ανά τον κόσμο (βλ. πρόσφατο ατύχημα στον Κόλπο του Μεξικού, καταπίεση εργαζομένων και κοινωνικών ομάδων)Αποφεύγετε! www.bp.com

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ δρόμος 27/02/2012 21:34:42

      Είναι που είναι για τα ανάθεμα η λίστα, δε βοηθάει και το format του site. Φυσικά δεν μέμφομαι εσένα δρόμε, αλλά η λίστα θέλει τρελή βελτίωση, δεν είναι δυνατόν να λέμε να κλείσουν εργοστάσια παραγωγής στην Ελλάδα!

      • juliet avatar
        juliet @ TopGunZ 27/02/2012 21:56:24

        Πολλές απ΄αυτές έχουνε μεταφέρει τις εγκαταστάσεις τους σε Βουλγαρία ,Ρουμανία,οπότε δεν έχουμε να κεδρίσουμε τίποτε .

  54. TopGunZ avatar
    TopGunZ 27/02/2012 21:37:51

    Άλλους 75 τόνους οι Κατερινιώτες και ξυπνάνε κι άλλες πόλεις σιγά σιγά!

  55. δρόμος avatar
    δρόμος 27/02/2012 22:01:01

    μα το είπα ήδη, θέλει και βελτίωση και ενημέρωση ως προς ιδιοκτησιακές μεταβολές που έχουν ήδη επέλθει, αλλά με βοήθησε αρκετά να ξεκαθαρίσω προελεύσεις, και χωρίς τη λίστα είναι εξαιρετικά δύσκολο να γνωρίζει κανείς τους διακινητές των προϊόντων. Δεν θυμάμαι την πηγή δυστυχώς, είναι αρκετά παλιά (κάποιων μηνών εννοώ), και λείπουν αρκετά βασικά προϊόντα, αλλά θα μπορούσε να επεκταθεί. Το 520 είναι όντως ανεπαρκές - η επιτόπια εμφιάλωση π.χ. δίνει θέσεις εργασίας σε ελληνικά (χμ... όχι απαραιτήτως) χέρια, αλλά οι πρώτες ύλες και τα υπερκέρδη ανήκουν αλλού. Προτιμώ την προώθηση των αμιγώς ελληνικών προϊόντων, τα οποία εξ άλλου σε μεγάλο ποσοστό έχουν ελλειμματική τυποποίηση, άρα ευνοείται και η μελλοντική ανάπτυξη αυτού του τομέα.

  56. maria avatar
    maria 01/06/2012 12:10:17

    www.agorazoellinika.org

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.