15/01/2009 21:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αρχίζουν οι εκκαθαρίσεις και στα ΜΜΕ

Εκατό απολύσεις προανήγγειλε ο Φώτης Μπόμπολας ενημερώνοντας σχετικά την συνδικαλιστική εκπρόσωπο Πόπη Χριστοδουλίδου. Όπως όλα δείχνουν, ανοίγει η κερκόπορτα για σαρωτικές εκκαθαρίσεις στο χώρο των ΜΜΕ.

Σε  έκτακτη συνέλευση των εργαζομένων που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της εταιρίας η συνδικαλιστική εκπρόσωπος ανέφερε ότι η κατάσταση είναι δραματική. Η καθημερινή έκδοση του Έθνους το κυριακάτικο φύλλο προκαλούν μεγάλη οικονομική αιμορραγία φέρεται να δήλωσε η εργοδοσία.  Οι δυο εκδόσεις απασχολούν 230 εργαζομένους, οι οποίοι πρέπει να μειωθούν σε 150 μέσα στο επόμενο εξάμηνο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/01/2009 22:06:04

    Πολύ φοβάμαι ότι είναι μόνο η αρχή.
    Η διαφήμιση έχει πέσει και θα πέσει κι άλλο. Ο λόγος υπαρξης πολλών εφημερίδων θα γίνεται αμφιλεγόμενος. Σημαντικά παράπλευρα εισοδήματα θα εξανεμιστούν...

    Τι νόμισαν; Η ύφεση είναι για τους ...άλλους

    Για τους φίλους μου, στενοχωριέμαι.

  2. duckk23@lavabit.com avatar
    duckk23@lavabit.com 15/01/2009 22:06:54

    Και επαληθευεται ότι δύο εβδομάδες το γώριζε από πρώτο χέρι ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ κ.Σόμπολος και σφύριζε αδιάφορα.Ομως δεν ντρέπεται να ναι συνταξιούχος και να παίρνει χρήματα νέων ανθρώπων και άξιων;Και διαμαρτύρεται για την κατάληψη που κάνουν στην ΕΣΗΕΑ;

  3. anonymous avatar
    anonymous 15/01/2009 22:07:09

    ..ψάχνουν για νέα κοπέλια!

  4. j avatar
    j 15/01/2009 22:24:08

    Τα συναισθήματα των κρατούντων του συστήματος φθάνουν μέχρι το χρηματοκιβώτιό τους , η μέριμνα των κυβερνόντων μέχρι την μελάνη της υπογραφής ανάθεσης των μεγάλων έργων στο φαγοπότι του δείπνου των κονδυλίων και της υπνωτικής ηλεκτρονικής σκιάς στους υπηκόους.

  5. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 15/01/2009 23:10:07

    @ Σύντροφοι εδώ δεν παίρνει πλάκα: Αρχίζει -μάλλον- το μακελειό: Αν ισχύσει- και η ισχύς θα είναι συνάρτηση της διάρκειας της κρίσης-δυστυχώς :
    1) Θα χαθούν οι όποιες ελεύθερες φωνές που - σε πείσμα των κουλτουριάρηδων επαγγελματιών δογματικών κακαταγγελειολόγων της διαπλοκής -εξακολουθούσαν να υπάρχουν.
    2) Δεν είναι οι καιροί ηρωικοί: Δεν ζούμε στην εποχή των «ηρωικών και πένθιμων» που με συγκινητική ευγένεια αναθυμήθηκε σε προηγούμενο ποστ ο Μακρης Κωνστ. Τώρα θα δείτε τι σημαίνει διαπλοκή που όλα θα τα σκιάζει η φοβέρα. Λυπάμαι η κρίση θα λειτουργήσει όπως η φωτιά που λιώνει το ατσάλι.
    Θα θυμούμαστε με νοσταλγία – όπως βλέπουμε τις ασπρόμαυρες ταινίες του ελληνικού σινεμά της δεκαετίας του 60ο – την αθώα εποχή της ελληνικής δημοσιογραφίας όπου .όλοι είχαμε «προοδευτικές απόψεις», καταγγ΄λελαμε την διαπλοκή και γράφαμε ότι θέλαμε στα μέσα της διαπλοκής
    ΥΓ : δεν είμαι δημοσιογράφος. Από ευγένεια χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικό για να μην σας πω κατάμουτρα «εσείς» μια και οι περισσότεροι δημοσιογράφοι φαίνεσθε εδώ μέσα

  6. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 15/01/2009 23:14:10

    @duckk23@lavabit.com
    δηλ τι θα έκανε ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ? θα τους έλεγε μην τους απολύετε?
    θα του λέγαν πλήρωσε τους από το ταμείο της ΕΣΗΕΑ και ας κάτσουν εδώ να δουλεύουν. Εμείς δεν μπορούμε να τους πληρώσουμε
    ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ… ΔΕΚΟ
    ΥΓ: Ο Νταβανέλος ατάραχος. Θα συνταξιοδοτηθεί από το ΑΠΕ

  7. sasman avatar
    sasman 15/01/2009 23:26:01

    Πως κάνανε τις προσλύψεις οι εφημερίδες ; Κομματικά ; Καλά να πάθουνε;

  8. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 15/01/2009 23:32:19

    @ 6 "και θα εξαφανιστούν οι μετσπράτες, μεσάζοντες και λοιποι αεριτζίδες που αποτελούν και το καρκίνωμα της κοινωνίας μας"
    -Το αντίθετο. Αυτοί δυστυχώς θα παραμείνουν. Οπως προείπα ξέφευγε και κανενας με συνειδηση μεσα στην πληθωρα

  9. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 15/01/2009 23:37:01

    @ 10
    Το "ατσα ρε" είμαι σίγουρος ότι δεν θα μου τολεγες κατάμαυρα. Κανα επιχείρημα έχεις?
    @8
    δεν πας στο press gr να γράψεις? δηλ αφού είμαι με ψευδώνυμο -ούτως η άλλως- θα κρυβόμουν ? Γιατί?

  10. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 15/01/2009 23:40:31

    @ 14 Γιατί το μεγαλύτερο αυτοδιαχειριστικό πείραμα στον τύπο έγινε μετά τον ΜΑΗ του 68.Στη Λιμπερασιον. Με μια άλλη κουλτούρα, με μια άλλη παιδεία, με μια άλλη αυταπάρνηση..
    Και μάλιστα ήταν ιθύνον νους ένα ς Ζαν Πωλ Σαρτρ. Τι να σου λέω τώρα... ας μιλήσει και ο φακτορας ..

    Θλιβομαι

  11. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/01/2009 23:47:00

    @8 - 3πκ
    Για πες τις ελεύθερες φωνές που θα χαθούν.
    Έτσι για να συγκρίνω απόψεις ...
    Μη μου πεις μόνο "ελεύθερες φωνές" ούτε μόνο "που θα χαθούν", αλλά "ελεύθερες φωνές + που θα χαθούν".

    Εμένα, "στο φτερό", εκτός από την Αριστέα Μπουγάτσου δεν μου' ρχεται κανένας. Και δεν θα χαθεί.
    Θα έλεγα και τον Φακτορα, αλλά οι παρόντες εξαιρούνται ...

    Και γιατί "μακελλειό"; Έχεις πάει στη Νάουσα;

  12. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 16/01/2009 00:01:24

    @ 17
    Και γιατί “μακελλειό”; Έχεις πάει στη Νάουσα;
    - Και έχω πάει στη Νάουσα , και συμπονώ τη Νάουσα και λυπάμαι για τη Νάουσα (…και για μένα….είχα μετοχές Λαναρά- καλά να πάθω)
    Το μακελειό ήταν απλώς μια διαπίστωση. Δεν ισχυρίστηκα ότι οι δημοσιογράφοι άξιζαν καλύτερης τύχης. Ολες οι απολύσεις είναι ίδιες. Απλά είναι απολύσεις ..δηλ καταστροφές ζωών

  13. εργάτης τύπου avatar
    εργάτης τύπου 16/01/2009 00:07:28

    Τώρα θα σου λεγα κάτι "προφήτη" για τις ελεύθερες φωνές τύπου Μπουγάτσου, αλλά σέβομαι το χώρο που μας φιλοξενεί...

    "sasman", άσε ρε φιλαράκι τις εξυπνάδες. αφού ούτε να διαβάσεις εφημερίδα δε φαίνεσαι άξιος με τις μ@@@κίες που λες.

    "τρία πουλάκια" το πρώτο post το προσυπογράφω, το επόμενο με την προεδράρα μας, μεγάλη μα@@κία. Ο συνδικαλισμός είναι συνδικαλισμός. τι πάει να πει ΠΑΣΟΚικού ή ΣΥΝασπισμένου τύπου ή ΚΝίτικου και ΔΑΚΕ;

    παλληκάρια, μη μπερδεύετε τα παιδάκια που θα διώξουν οι εκδότες με τα λαμόγια που κάνουν τα deal τους. άλλη η βούρτσα, άλλη αυτή που θα φάμε όλοι μας αν τους αφήσουμε ανεξέλεγκτους.

  14. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 16/01/2009 00:07:52

    @ 18.. δεν είμαι δημοσιογράφος αλλά είμαι άνθρωπος του κόσμου (και κάποιας ηλικίας) . Εχω πολλούς φίλους δημοσιογράφους και λόγω πολιτικής και κοινωνικής δράσης. ξέρω τι γίνεται στα ενδότερα
    @17
    Συμφωνώ για τη Αριστέα αλλά ας μην μπούμε σε ονοματολογία. Είναι άχαρο. Τώρα εντοπίσαμε ένα γενικό πρόβλημα
    ΥΓ δουλεύω το πρωί. Γεια σας

  15. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 16/01/2009 00:10:55

    @ 18.. δεν είμαι δημοσιογράφος αλλά είμαι άνθρωπος του κόσμου (και κάποιας ηλικίας) . Εχω πολλούς φίλους δημοσιογράφους και λόγω πολιτικής και κοινωνικής δράσης. ξέρω τι γίνεται στα ενδότερα
    @17
    Συμφωνώ για τη Αριστέα αλλά ας μην μπούμε σε ονοματολογία. Είναι άχαρο. Τώρα εντοπίσαμε ένα γενικό πρόβλημα
    ΥΓ δουλεύω το πρωί. Γεια

  16. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 16/01/2009 00:12:45

    γμτ . Απο λαθος καταχωρηθηκε διπλο. συγνωμη

  17. Orestios avatar
    Orestios 16/01/2009 00:19:35

    Σεμνά και ταπεινά. Η μεταρρύθμιση φτάνει και στο "δημοκρατικό" Έθνος.

  18. tiramola avatar
    tiramola 16/01/2009 00:28:27

    3πκ...
    Γιατι κλαιγεσαι ρε παιδαρε?
    Δεν εχεις παρει χαμπαρι οτι το συστημα οπως λειτουργει καταστρεφει και ζωες?
    Τι κλαιγεσαι , για να σε λυπηθουμε?
    Ο καθενας για την παρτυ του ειπαμε , δεν μας ενδιαφερουν οι αλλοι....
    Μεταρρυθμιση το ονομαζει και αυτο ο Ορεστιος...

    Αλλα τελικα φαινεται οτι την υπερβαση "τυπου Λιμπερασιον" την εκαναν μονο ο Ταρζαν και κομιστης...
    Οι τελευταιοι ρομαντικοι...

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/01/2009 00:29:20

    @3πκ, φίλε μου άμα δεν είσαι διατεθειμένος να πυροβολήσεις μην τραβάς πιστόλι ...

    @εργάτης τύπου, δεν είναι εκκλησία. Λέγε...

  20. tiramola avatar
    tiramola 16/01/2009 00:32:06

    Δεν μπορειτε χωρις εργοδοτη......
    Τελος!!!!

  21. Orestios avatar
    Orestios 16/01/2009 00:43:50

    Πάντως ακουγόταν τελευταία πως η Γιάννα ειχε πρόβλημα και μπαίνει μέσα, από αλλού θα σκάσει το κανόνι.

  22. tiramola avatar
    tiramola 16/01/2009 00:51:21

    Ρε συ Ορεστιε μια και σε πετυχα...
    Επιτρεπεται ρε να φτασει η τουρκικη φρεγατα μεχρι τη Ραφηνα?

  23. Orestios avatar
    Orestios 16/01/2009 00:56:05

    Ασε μας ρε tiramola! Άντε να ψάξεις στα κιτάπια του επιτελείου του GAP μπας και βρεις καμιά έκθεση γυμνασίου να μιλά για ανατροπές. θα είχε ενδιαφέρον να μας αναλύσεις το πνεύμα της.

  24. Factorx avatar
    Factorx 16/01/2009 03:04:14

    @Anonymous 7. Μην βάζεις στο ίδιο το σακούλι όλους τους δημοσιογράφους. Αλλο οι μεροκαματιάρηδες, άλλο οι φίρμες και άλλο οι διαπλεκόμνενοι.Κι αφού έχεις το θάρρος της γνώμης σου, να μας την λές χωρίς κουκούλα.

  25. Συνάδελφος avatar
    Συνάδελφος 16/01/2009 03:32:00

    Μιας και αναφερθήκατε στην Αριστέα και για να μην ξεχνάμε: Άυτή και ο Φάκτορας έγραφαν χρόνια για την διαπλοκή και τον Κοκκαλίνο αν δε κάνω λάθος, πριν το 2004. Το μόνο που κατάφεραν είναι να κάνουν ήρωα τον Ζορμπά που δεν το έξιζε. Τους ίδιους τους κυθνηγήσαν όσα δεν έπαιρνε κι ευτυχώς που η Αριστέα σώθηκε στην 'Ε".

    Και για να δείτε πόσο ηλίθια είναι αυτή η κυβέρνηση, με Ρουσόπουλο ή χωρίς. Ανταμειψε μόνον όσους έκλειφαν στο κοκκαλιστάν, επειδή ήταν φίλοι είτε του Ριρή,μ είτε της Μάρας. Τους έντιμους δημοσιογράφους τους κυνήγησε επειδή ήταν ενοχλητικοί

  26. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 16/01/2009 09:01:01

    Μην τον βάζετε στην πένα αυτός (πρόεδρος εσυεα) και εμάς δουλεύει, μέρα νύχτα ...

  27. KaryID avatar
    KaryID 16/01/2009 09:08:04

    Μπορώ να μιλήσω μόνο ως αναγνώστρια πολλά χρόνια - από την αρχή σχεδόν - του Επενδυτή. Τη διάβαζα ανελλιπώς, πρέπει να είναι αυτό που λένε δημοσιογράφος με κεφαλαίο Δ με όσφρηση και ταλέντο, όσον αφορά τα ρεπορτάζ και τις έρευνες που έκανε. Το ταλέντο της είναι αδιαμφισβήτητο και το γραπτό της ξεχώριζε αμέσως, την είχα δει μια φορά σε ένα χώρο και μου φάνηκε ένα ανήσυχο και έξυπνο ζουζούνι, αργότερα κατάλαβα ότι πρέπει να κυνηγήθηκε, τα ενδότερα δεν τα γνωρίζω, ελπίζω να είναι πάντα καλά.

  28. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 16/01/2009 09:14:27

    KaryID -Κάπως έτσι δεν είναι παντού ΔΕΚΟ ,ΔΗΜΟΣΙΟ ,ιδιωτικός τομέας «ψυγεία» ,απομονώσει, απολύσεις κλπ

  29. KaryID avatar
    KaryID 16/01/2009 09:16:22

    Έτσι είναι Άτακτε, δυστυχώς.

  30. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 16/01/2009 09:21:19

    Ποιος να Θυμάται
    www.antinews.gr -Η ΔΕΗ απαξιώνει επιστήμονα, η Ακαδημία Αθηνών τον καλεί σε ημερίδα

  31. KaryID avatar
    KaryID 16/01/2009 09:50:19

    Άτακτε: στην χώρα αυτή το πρώτο "πικρό" μάθημα που μαθαίνει κάποιο "φτωχόπαιδο" που μπαίνει στην αγορά εργασίας με ικανά και άξια προσόντα, είναι ότι θα προκαλέσει το φθόνο και τη ζήλεια των μέτριων.
    Τα κεφάλια που ξεχωρίζουν και δεν εντάσσονται σε "κυκλώματα" κλαδεύονται.
    Όποιος είναι όμως επίμονος στα επαγγελματικά του πιστεύω ακολουθεί ένα σκληρό και μοναχικό δρόμο, όπου το μόνο βέβαιο είναι ότι μπορεί να πετύχει μεν ορισμένα πράγματα με τη σκληρή δουλειά του, αλλά αυτό θα γίνει πολύ αργότερα από ότι αν είχε τον μπάρμπα στην Κορώνη ή αν "την κάρφωνε" γενικότερα.
    Στο εξωτερικό έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να προσφέρει και να αναγνωριστεί η δουλειά του ή η προσφορά του.
    Ας μην παραγνωρίζουμε όμως και τον παράγοντα τύχη, υπάρχουν τυχεροί και άτυχοι επίσης.

  32. syntaktis avatar
    syntaktis 16/01/2009 10:22:08

    Λυπηρό να χάνονται δουλειές, να προαναγγέλλεται, στην ουσία, μια μαύρη κατάσταση σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και κάποιοι να επιχαίρουν. Δεν έχουμε κάνει και εγκλήματα οι δημοσιογράφοι, εντάξει. Κάποιους βολεύει και κάποιους συμφέρει να το παρουσιάζουν έτσι, για να μην ενημερώνεστε. Καθόλου. Και να νομίζετε ότι το άναρχο προς το παρόν διαδίκτυο μπορεί να σας ενημερώσει επαρκώς. Και εκεί να διαβάζετε την ιστορία κάθε πικραμένου και να θεωρείτε ότι είναι αληθινή (το παρόν σάιτ σαφώς εξαιρείται).
    Οσο για τις εφημερίδες των συντακτών που κάποιοι επικαλείστε, θεωρώντας πως θα είναι μια μορφή σαν τα μπλογκ, στα οποία ξεκατινιάζονται πολλοί από εσάς που γράφετε αυτά τα σχόλια, θα βάλετε το χέρι στην τσέπη για να βγει; Διότι, ακόμα και αν πιάσει από το πρώτο φύλλο, πράγμα εξαιρετικά αμφίβολο, ΠΡΙΝ, απαιτούνται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για χαρτί και διαφήμιση. Θα βγει δηλαδή στα περίπτερα και θα την πάρουν χωρίς να την ξέρει κανείς; Ερασιτεχνισμοί του χειρότερου είδους.
    Και τέλος πάντων, αν δεν σας αρέσουν οι εφημερίδες, μη τις διαβάζετε. Αφήστε όμως στην άκρη το ψωμί των συναδέλφων μου.

  33. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/01/2009 10:37:26

    Χμμμ... βλέπω ονόματα...

    Δεν είμαι δημοσιογράφος, αλλά έχω γνωρίσει, έχω συνεργαστεί, και, στην περίπτωση της κας Μπουγάτσου, υπήρξα (όχι προσωπικά εγώ, ούτε το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπούσα, αλλά η δουλειά μου), θύμα "αβροφροσύνης" που μου στοίχισε την συγκεκριμένη δουλειά, και αν κρίνω από την εμπάθεια της "αβροφροσύνης" ή ήξερε κάτι που δεν ήξερα εγώ (αμφίβολο), ή ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία. Είμαι σίγουρος έχει και χειρότερους και χειρότερα.

    Η συγκεκριμένη δουλειά, ουδεμία σχέση είχε με "διαπλοκή", Intracom, ΟΤΕ, ή ο,τιδήποτε παρεμφερές. Εμπόδισε εμένα να κάνω κάτι που έκανε λίγες βδομάδες αργότερα ο ανταγωνισμός μου.

    Δεν έχω το αλάνθαστο, αλλά ούτε χαρίζομαι, και δεν ξεχνάω.

  34. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 16/01/2009 10:53:37

    archaeopteryx- δεν τους χαριζουμε και δεν ξεχναω και γω !!!!

  35. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 16/01/2009 11:09:49

    Syntaktis- Ο κάθε κατεργάρης στη δουλεία του ,εδώ κανείς δεν είναι κατά των εφημερίδων και «δημοσιογράφων» αλλά κατά μπαμπεσιάς που έπαιξαν η παίζουν και στα blogs αν είναι αφερέγγυος κάποιος και επιβεβαιώνεται δεν πρέπει κάποιος να το λέει κάπου η θα το κρατά μέσα του (η στον παπά σαν εξομολογήσει ….)

  36. Evros avatar
    Evros 16/01/2009 11:11:10

    Μεγαλύτερη φούσκα απο αυτή των διαφημιστικών μέσων που αποκαλούν τον εαυτό τους Μεσα Μαζικής Ενημέρωσης δεν υπάρχει. Οι εταιρείες το πρώτο baget που κοβουν σε περίοδο κρίσης είναι το διαφημιστικό.

  37. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 16/01/2009 11:15:52

    Σας θυμίζει τίποτα η ιστορία του ΑΝΤΙ πριν 2 χρόνια ….και την ταλαίπωρα του Παπουτσάκη ,factorx κλπ

  38. Kostas avatar
    Kostas 16/01/2009 12:33:16

    Επόμενο ήταν ότι κάποτε θα έσπαζε η φούσκα. Δε γίνεται μια χώρα με το μέγεθος της Ελλάδας να μπορεί να θρέψειστρατιές εφημερίδων, περιοδικών, τηλεοπτικών σταθμών και ραδιοφώνων. Όσο για τους δημοσιογράφους δεν είναι και καλύτερη πάστα απο τους εκδότες.Μάλλον είναι χειρότεροι ειδικά όταν περάσουν στην απέναντι όχθη. Λακές γίνεσαι μόνο αν το θες και οι δημοσιογράφοι γίνονται με τη θέλησή του λακέδες των εκδοτών. Μόλις φανεί διαπλεκόμενος να στήσει μαγαζί στα ΜΜΕ όρμούν όλοι σαν τις μύγες στο μέλι. Οι μαρίδες της δημογραφίας είναι καλές μέχρι να γίνουν καρχαρίες.

  39. osaperas avatar
    osaperas 16/01/2009 13:20:50

    Η πραγματικότητα για τους δημοσιογράφους είναι αυτή που έγραψε ο φάκτορας.

    Αλλο οι μεροκαματιάρηδες, άλλο οι φίρμες και άλλο οι διαπλεκόμενοι

    Δεν μπορούν να μπουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι.

    Όμως ύπάρχει και κάτι άλλο. Η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσιογράφων επέλεξε να έχει στη συνδικαλιστικη της ηγεσία ανθρώπους οι οποίοι είχαν και έχουν καλές σχέσεις με την εξουσία για ένα απλούστατο λόγο. ΄

    Για να έπωφεληθούν και να μεινουν από έξω οι δημοσιογράφοι -μέσω των συγκεκριμένων σχέσεων- από τα οποιαδήποτε μέτρα της κυβέρνησης σε βάρος των υπολοίπων εργαζομένων.

    Κοινώς οι δημοσιογραφοι ασχολήθηκαν αποκλειστικά και μόνο με το τομάρι τους -γνωρίζοντας φυσικά ότι κάτι τέτοιο θα τους έφερνε αντιμέτωπους με όλη την κοινωνία.

    Συνάμα οι δημοσιογράφοι δεν φρόντισαν (σε επίπεδο συντριπτικής πλειοψηφίας) να διαχωρίσουν τη θέση τους από όλα τα ρεμάλια του κλάδου τους.

    Εδώ μέχρι και η ηγεσία του συνδικαλιστικού οργάνου της Αστυνομίας έβγαλε ανακοίνωση για την υπερμετρη χρήση βίας από τους αστυνονικούς αλλά οι δημοσιογραφοι έκλεισαν τα μάτια στις ακρότητες και ωμότητες των συναδέλφων τους.

    Η επιλογή τους λοιπόν να προχωρήσουν μόνοι τους σε αυτή την κοινωνία έχει σαν αποτέλεσμα την απομόνωση τους από τους λοιπόύς και είναι προφανές ότι δεν υπάρχει ούτε και θα υπάρξει καμία λύπηση από κανένα (τα προηγούμενα ποστ απλά το επιβεβαιώνουν) για ότι έχουν να τραβήξουν στο μέλλον,που θα είναι πολλά και δυσβάσταχτα.

    Ή για να είμαι ειλικρινής με τους άλλους σχολιαστές "για ότι θα τραβήξουμε στο μέλλον"

  40. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 16/01/2009 13:26:22

    Άσε που το στυλάκι "εγώ είμαι δημοσιογράφος και θα σε θάψω" δίνει και παίρνει . Οι δημοσιογράφοι δυστυχώς είναι ο Δούρειος Ίππος της εξουσίας κι αυτό δεν είναι ελληνικό φαινόμενο εννοείται είναι κανόνας . Τώρα αν εσείς εννοείτε εξουσία μόνο πολιτικούς , τον Μπόμπολα , τον Λαμπράκη και σία εγώ διαφωνώ . Εννοώ οτιδήποτε έχει να κάνει με εκμετάλλευση ενός σε άλλον αλλά και πάλι σάμπως αυτό δεν είναι κανόνας Νεοελληνικός γενικώς .

  41. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 16/01/2009 13:35:54

    osaperas - αυτο βεβαια αφορα ολους τους κλαδους δες π.χ. ΔΕΗς -Συλλογος Διπλ.Μηχανικων ΔΕΗ ς κλπ

  42. osaperas avatar
    osaperas 16/01/2009 13:41:47

    @54

    Όλους-όλους.
    Αφορά τη χώρα μας γενικότερα.
    Απλά η δουλειά του δημοσιογράφου-να έχει σχέσεις με την εξουσία τον κάνει πολύ πιο εύκολα ρεμάλι -σε σχέση με άλλες δουλειές.
    Ο υπάλληλος της ΔΕΗ το πολύ πολύ να μου κόψει το ρεύμα για τα συντεχνιακά του.
    Ο δημοσιογράφος όμως έυκολα μπορέι να μου κάνει το άσπρο-μάυρο και δεν αναφέρομαι μόνο στα μεγάλα ονόματα της τηλεόρασης και των εφημερίδων.
    Είναι για παράδειγμα δημοσιογραφία αυτό που γίνεται στον αθλητικό Τύπο;

  43. Αurora avatar
    Αurora 16/01/2009 15:39:10

    Οσαπερα

    ε, οχι και η ΔΕΗ να μου κοψει το ρευμα για τα συντεχνιακα της προβληματα;
    Ειναι εντελως απαραδεκτο.
    Τετοιες τριτοκοσμικες συμπεριφορες συναντας στον 21 αι. μονο στην Ευρωπη των πολλων ευρρωστων και ευπορων αγελαδων.
    Αν δε συμφωνει καποιος με την εργασιακη του συμβαση, εχει το δικαιωμα να καταθεσει την απολυση του και να αποχωρησει.
    Δε θα αποδεχτουμε σκανενα δημοσιο ψηφοθηραμα, που να κρατα ενα λαο ολοκληρο ΟΜΗΡΟ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.

  44. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/01/2009 17:03:01

    Λοιπόν, η εξέλιξη για μένα είναι πολύ σημαντική και θεσμικά-πολιτικά είναι πολύ πιθανόν να κρύβει κάτι πολύ καλό. Δεν παραγνωρίζω βέβαια το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ δράμα όσων θα απολυθούν, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Τέτοια δράματα δυστυχώς υπάρχουν σε πολλούς κλάδους.

    Όμως εδώ το πιθανόν πολύ θετικό σε αυτή την εξέλιξη είναι άλλο. Είναι ότι πλέον οι Μπομπολαίοι και σία φαίνεται ότι δεν μπορούν πια, δεν βλέπουν λόγο, να "επιδοτούν" την ύπαρξη των ΜΜΕ τους με τις άλλες τους δραστηριότητες. Η συντήρηση ΜΜΕ γίνεται πια για αυτούς ζημιογόνα δραστηριότητα. Είναι κι αυτός ένας λόγος, όπως φαίνεται, που σιγά-σιγά ξεπουλάνε. Ο Μπόμπολας στο Λαυρεντιάδη, ο Λαμπράκης στον Ρέστη, ο Αλαφούζος στον Μαρινάκη, η Τεγοπούλου ακόμη κρατάει, να δούμε ως πότε, αν και τα προβλήματα της Ελευθεροτυπίας είναι τεράστια και όπως αποκάλυψε το "Παρόν", προτίθεται να πουλήσει (ή πούλησε ήδη; δεν θυμάμαι καλά το δημοσίευμα) τις εγκαταστάσεις του Νέου Κόσμου για να τα βγάλει πέρα. Όταν φύγουν και αυτά τα λεφτά, πώς θα καλύψεις τις μαύρες τρύπες μετά;

    Όλοι αυτοί οι άνθρωποι έβγαλαν πάρα πολλά λεφτά καταχρώμενοι την ισχύ της τέταρτης εξουσίας έναντι της εκάστοτε κυβέρνησης. Το ότι πλέον δεν δίνουν σημασία στο να συντηρήσουν μέσο που τους βοήθησε να θησαυρίσουν, το ότι κάνουν απολύσεις και πωλήσεις μεριδίων, είναι η απόδειξη ότι δεν θέλουν πλέον να βάζουν λεφτά σε κάτι που δεν τους αποδίδει. Σημαίνει ότι πλέον δεν μπορούν να βγάλουν λεφτά εκβιάζοντας για άλλες δραστηριότητες δια του τύπου.

    Η εξέλιξη αυτή μου δίνει πάτημα να σκεφτώ ότι η διαπλοκή ΜΜΕ και καναλαρχών είναι τελειωμένη υπόθεση. Ο ΚΚ φέρθηκε στους καναλάρχες, τηρουμένων των αναλογιών, όπως ο Πούτιν στους ολιγάρχες που φτιάχτηκαν από τον Γιέλτσιν: "ότι βγάλατε, βγάλατε. Τώρα είστε τίμιοι επιχειρηματίες και δεν παίζει πια διαπλοκή".

    Αφού οι καναλάρχες δεν μπόρεσαν να προμοτάρουν τον ΓΑΠ, επεδίωξαν να βγάλουν ως "δικό τους" το Βενιζέλο. Δεν τους βγήκε και έφαγαν τη δεύτερη μεγάλη τους ήττα (μετά την εκλογή ΚΚ). Με το Βατοπαίδι πήγαν να "σκοτώσουν" τον ΚΚ, αλλά πάλι δεν τα κατάφεραν και έφαγαν και τρίτη ήττα. Τώρα έχουν έναν ΚΚ, που τα χώνει στους μεγαλοδημοσιογράφους μόνον αυτός (τους έκοψε το 2% που έχωναν αυτοί μαύρα στις φίρμες) και, όπως αποδείχτηκε από το τρελό προμοτάρισμα του ανασχηματισμού, το πράγμα δουλεύει και η σεμνή και ταπεινή αρχίζει να έχει ένα μεταλλαγμένο φωτοστέφανο κάτι σαν κι αυτό που είχε ο Σημίτης ως "καταλληλότερος".

    Η επένδυση λοιπόν στον τύπο είναι χαμηλότερης αξίας από ότι ήταν παλιότερα, αποδίδει λιγότερο και οι Λαυρεντιαδο-Ρεστο-Μαρινάκηδες αγοράζουν με λέφτα που δεν τα έβγαλαν μέσω του τύπου, απλώς για να αυξήσουν την ήδη υπαρκτή διαπραγματευτική ισχύ τους έναντι του δοβλετίου.

    Ζούμε το τέλος της διαπλοκής λοιπόν; Αν τα παραπάνω είναι σωστά, τότε μπορεί να δούμε την Ελλάδα με μία πληγή λιγότερη. Εύχομαι μόνον να αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατόν οι μέλλοντες άνεργοι συνάνθρωποί μας μεροκαματιέρηδες δημοσιογράφοι, που θα πληγούν από αυτές τις ωδίνες.

  45. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 16/01/2009 17:23:26

    Επώνυμε ο κύριος λόγος που πουλάνε είναι τα λεφτά που έχασαν οι περισσότεροι από επενδύσεις όπως όλοι οι μεγιστάνες στον κόσμο οι οποίοι τώρα βλέπουν την περιουσία τους σε πολλές περιπτώσεις να έχει σμικρυνθεί κατά το ήμισυ και φοβούνται να ξοδεύουν αφειδώς όπως πριν .

    Αυτά που λες για την διαπλοκή και τον Καραμανλή ρε αδερφέ τα πιστεύεις πραγματικά ??? Έλεος δηλαδή , τα ΜΜΕ μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια ζήτημα να έκαναν αντιπολίτευση τον έναν χρόνο κι αυτός για πίεση , ξεχνάς το λεγόμενο σύστημα ΘΡ ??

  46. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/01/2009 17:37:08

    Δεν "πιστεύω" τίποτε από όσα γράφω στο ποστ αυτό, γιατί είναι συμπεράσματα με έναν μικροτερο ή μεγαλύερο βαθμό αυθαιρεσίας το καθένα από αυτά. Απλώς μου φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα για να τα γράψω και να προκαλέσω συζήτηση. Έχω την εντύπωση ότι το σύστημα ΘΡ, όπως και η σημερινή, μετά-ΘΡ υποστήριξη στον ΚΚ πολλών δημοσιογράφων, βασίζονται κυρίως στην εξαγορά του δημοσιογράφου και όχι στην υποστήριξη του καναλάρχη. Δεν ξέρω αν είναι πιο αποτελεσματικό την πράξη για την εκάστοτε εξουσία, πάντως το θετικό που επεσήμανα εγώ και που είναι φανερό ότι κι εσύ συμφωνείς, είναι ότι οι καναλάρχες δεν έχουν τα λεφτά που είχαν επί Σημίτη. Αυτό από μόνο του είναι για μένα μια θετική εξέλιξη. Μου αρέσει, με φτιάχνει, πώς να το πω. Δεν ξέρω πόσο βοήθησε ο ΚΚ σε αυτό, πάντως για να βασίζονταν μόνον στις "επενδύσεις" τους, που αναφέρεις, σημαίνει ότι δεν είχε πια να παίζει διαπλεκόμενο χρήμα.

    Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι επικροτώ την εξώνηση των σιτιζόμενων από τη σημερινή εξουσία δημοσιογράφων σε ατομικό, πλέον, επίπεδο. Ας έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά να βλέπομε και να πολεμούμε την αρνητική εξέλιξη που σημαίνει αυτή η εξώνηση (αν όντως υπάρχει, αλλά έτσι μου φαίνεται, ότι υπάρχει) για να την περιορίζουμε, όσο γίνεται, κι αυτήν και τις συνέπειές της για την ελεύθερη ενημέρωση.

  47. Μάρκος avatar
    Μάρκος 16/01/2009 18:01:32

    Όλους τους παραπάνω προβληματισμούς τους ανέπτυξε η 17Ν στις προκηρύξεις της (περί Μπαλζάκ κλπ) 20 χρόνια πριν.

  48. syntaktis avatar
    syntaktis 16/01/2009 19:28:40

    Αυτό που δεν μπορεί κανείς σας να καταλάβει είναι ότι όπως πάντα, η διαπλοκή χτυπα΄ορισμένους κλάδους με κάποιους καλούς μισθούς (ο μέσος μισθός στο επάγγελμα με 30 χρόνια υπηρεσίας είναι 1.500 ευρώ δουλεύοντας ΚΑΙ κάποιες Κυριακές) ελπίπζοντας ότι όλοι οι αναξιοπαθούντες ΄λούμπεν θα μασήσουν την τσίχλα περί ρετιρέ και θα πουν: γαία πυρί μειχθητω. Και μετά; Μετά, αφού τσακιστούν αυτοί, ακολουθούν οι ΄πιο αδύναμοι κλάδοι. Μυαλό όμως δεν βάζει κανείς.
    Και για να μην ανοίξετε τους οχετούς, σας λέω ότι αυτά τα 1.500 που είπα πιο πάνω, τα παίρνουμε από ΙΔΙΩΤΕΣ και όχι από το κράτος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.