13/10/2011 14:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αρχίζει και γίνεται της ... Αργεντινής



Ότι η κοινωνία είναι στα όριά της το έχουμε ξαναγράψει. Όμως, φαίνεται ότι δεν έχουν δει ακόμη τίποτε. Κι αν δε γίνει κάτι θα θρηνήσουμε θύματα καθώς ο πόλεμος θα γενικευτεί και η Αργεντινή δε θα είναι τίποτε μπροστά σε όσα πρόκειται να συμβούν στην Ελλάδα.

Πριν από λίγο εργαζόμενοι στην καθαριότητα εισέβαλαν στα γραφεία της ΚΕΔΕ (Κεντρική Ενωση Δήμων) όπου θα γινόταν η ψηφοφορία για την εκλογή προεδρείου. Εγινε ο κακός χαμός, έπεσε ξύλο κατά του δημάρχου Συκεών, Σίμου Δανιηλίδη ο οποίος είχε πει ότι πρέπει να μπουν ιδιώτες στις υπηρεσίες καθαριότητας, ακούστηκαν απίστευτες βρισιές.

Αμέσως μετά ακολούθησε πανδαιμόνιο. Όρμησαν προς τον Δήμαρχο, του επιτέθηκαν φραστικά, τον προπηλάκισαν, ενώ του φόρεσαν κουκούλα και του πέταξαν μπουκάλια με νερό. Τα πνεύματα προσπάθησε να ηρεμήσει ο Δήμαρχος Ηρακλείου Γιάννης Κούρασης, χωρίς να τα καταφέρει.

Οι συνδικαλιστές της ΠΟΕ-ΟΤΑ βρίσκονται σε έξαλλη κατάσταση καθώς πιέζονται αφενός από την κοινωνία να μαζέψουν τα σκουπίδια και αφετέρου από την κυβέρνηση που τους απειλεί με μαζικές απολύσεις. Από την άλλη, οι ίδιοι χάνουν μεγάλο μέρος των εισοδημάτων τους σε μια δουλειά που είναι και βαρέα και ανθυγιεινή. Μεταξύ της πείνας και των απειλών επέλεξαν να κάνουν ντου στην ΚΕΔΕ και να παίξουν ξύλο με δημάρχους. Κι αν αυτό είναι ανεπίτρεπτο και δεν πρέπει να γίνεται σε σοβαρά κράτη, πόσο επιτρεπτό είναι να κόβεται ο μισθός ενός σκληρά εργαζόμενου κατά 30% και 40%;

Την ίδια ώρα ο υπουργός, Χ. Καστανίδης, είχε προαναγγείλει συνέντευξη τύπου στο υπουργείο Εσωτερικών για να ανακοινώσει τι θα κάνει η κυβέρνηση με το θέμα των σκουπιδιών. Πήγε λοιπόν στις 12 να μπει στο κτίριο αλλά αυτό είχε καταληφθεί από τους εργαζόμενους στην καθαριότητα. Επεσε και λίγο ξύλο με τα ΜΑΤ και την ΠΟΕ-ΟΤΑ. Κακήν κακώς ο υπουργός και ο υφυπουργός έφυγαν για τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην Ιπποκράτους αλλά δεν πρόλαβαν αφού και εκεί τους... πρόλαβαν οι εργαζόμενοι. Απεγνωσμένα ο Καστανίδης αναζητά κτίριο για να κάνει τελικά το απόγευμα τη συνέντευξη τύπου. Ενα ακόμη σύμπτωμα της κατάστασης, να κυνηγιέται ο υπουργός και να μην μπορεί να σταθεί πουθενά.

Θα δούμε κι άλλες τέτοιες καταστάσεις, είτε στην καθαριότητα είτε στη ΔΕΗ που έχει κάνει κατάληψη στο κτίριο που τυπώνονται τα χαράτσια, είτε σε άλλους χώρους εργασίας, είτε ακόμη και μέσα σε πανεπιστήμια και σχολεία.

Τη διάλυση του κοινωνικού ιστού πρέπει να διαπραγματευτεί ο ΓΑΠ κι όχι το πόσο θα κουρευτεί ή πόσο θα επιμηκυνθεί το χρέος. Αν έχει τα κότσια ας πει στη Μέρκελ και τη Λαγκάρντ ότι η κοινωνική έκρηξη είναι προς των πυλών και θα παρασύρει όλη την Ευρώπη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απορία avatar
    Απορία 13/10/2011 15:02:39

    Στους ΟΤΑ έχουν συντελεστεί μεγάλα οικονομικά εγκλήματα μέχρι τώρα.

    Και τα δύο μεγάλα κόμματα και οι δημαρχαίοι τους, όπως έστρωσαν ας κοιμηθούν.
    Να δούμε πως θα τους κάνουν τώρα καλά όλους αυτούς που μαζέψαν σε δήμους, κοινότητες και νομαρχίες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Απορία 13/10/2011 15:10:13

      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Ειδικά σε "μάχιμες" -πλην... άβολες- υπηρεσίες, όπως η καθαριότητα, η συντήρηση πρασίνου και λοιπών εγκαταστάσεων, η δημοτική αστυνομία κ.λπ., γίνονταν διαχρονικά αθρόες μετατάξεις "σε γραφεία" κατόπιν πιέσεων οι οποίες ικανοποιούνταν λίγο πριν από κάθε δημοτική εκλογική αναμέτρηση για πελατειακούς λόγους, με αποτέλεσμα αυτές οι υπηρεσίες να είναι μονίμως υποστελεχωμένες. Ωστόσο, δεν θεωρώ σκόπιμο, τη στιγμή αυτή, να "πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα" εστιάζοντας σε τέτοια φαινόμενα. Σημασία έχει η απαλλαγή από την πασοκική ληστοσυμμορία, και προς αυτή την κατεύθυνση "θα συμμαχούσα και με το διάολο" (όπως είχε πει ο Κύρκος).

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 13/10/2011 15:15:51

        Στην άλλη ανάρτηση που μιλά για κατάργηση συμβάσεων θα κάνεις κανένα σχόλιο?
        Καταργείται η σύμβαση που κατοχυρώνει την ελάχιστη αμοιβή σου και εσύ ασχολείσαι πάλι με τα κοπρόσκυλα των ΟΤΑ?..
        Ε, "ιδιωτικέ υπάλληλε" ?...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 13/10/2011 15:26:30

          Πολύ βιαστικός είσαι. Για ρίξε μια ματιά εκεί που μου υποδεικνύεις. Και, παρά τη φαινομενική διαφορά στη χρονοσήμανση, το εδώ σχόλιό σου εμφανίστηκε αργότερα από εκείνο που έγραψα εκεί.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 13/10/2011 15:27:06

            (Και άλλα σχόλια επίσης εδώ εμφανίστηκαν μαζί και ετεροχρονισμένα. Προφανώς λόγω φόρτου.)

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 13/10/2011 15:28:40

          Αλήθεια όμως, για πες μας κι εσύ πόσες σαμπάνιες ανοίγεις σήμερα εν όψει αυτής της είδησης, αφού πλέον θα μπορείς να δίνεις "μισθό"-φιλοδώρημα στους υπαλλήλους σου; Ε, ελεύθερε επαγγελματία της μηδενικής φοροδοτικής συνείδησης;

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 13/10/2011 15:58:14

            Για να καταλάβεις το μέγεθος του καπιταλιστικού μου αποτυπώματος, δεν έχω υπάλληλο (ούτε είχα ποτέ)...μόνος μου τρέχω...

            Μη με βάζεις στην ιδια κατηγορία με κρατικοδίαιτους και κουστουμάτους...

            Eπίσης, είμαι από εκείνους τους πληρώνουν όλους τους φόρους (και τους έξτρα)...Επίσης πληρώνω για ΚΤΕΟ (κατά δήλωση σου το αποφεύγεις)...Δεν είμαστε όλοι της ίδιας πάστας και σίγουρα όχι της ίδιας πάστας με την πλειοψηφία των ΔΥ...

    • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
      Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Απορία 13/10/2011 15:56:47

      @ Απορία
      Ωραία η καραμελίτσα, τα δυο μεγάλα κόμματα φταίνε. Ο Σύριζα και το ΚΚΕ είναι αμέτοχοι. Εγώ πάντως γνωρίζω, ότι στα συμβούλια της ΑΔΕΔΥ, η ΔΑΚΕ εκλέγει 6 μέλη και το ΚΚΕ 14!!!

      • Απορία avatar
        Απορία @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 13/10/2011 16:15:24

        Σε ποσοσστά τα δύο μεγαλύτερα φταίνε περισσότερο. Δεν διαφωνούμε ότι φταίνε σε κάποιο ποσοστό οι πάντες.

      • NIK THE GREEK avatar
        NIK THE GREEK @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 14/10/2011 10:50:29

        Ετσι μπραβο παιχταρα μου,εχεις απολυτο δικαιο,φωναζει ο κλεφτης.....

    • ακοματιστος avatar
      ακοματιστος @ Απορία 13/10/2011 16:09:18

      ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ "ΦΙΛΕ" ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ "ΣΟΥ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΕ ΕΙΛΩΤΕΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ "ΜΑΣ" ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ!!!!!
      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ, Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ "ΕΦΑΓΕ" ΞΥΛΟ ΕΧΕΙ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΤΟ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ (ΔΗΛ. ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ Κ.Α.)

      • ΟΧΙΧΥΤΑ avatar
        ΟΧΙΧΥΤΑ @ ακοματιστος 13/10/2011 16:47:01

        Με λίγες λέξεις , τα είπε όλα ο ΑΚΟΜΑΤΙΣΤΟΣ ! Εύγε !

    • maria aqua avatar
      maria aqua @ Απορία 14/10/2011 09:18:08

      Απορία: Όταν δωθούν σε ιδιότες τα σκουπίδια, θα είναι παράνομη η συλλογή τους από τους ρακοσυλλεκτες???

      Ρωτάω, γιατί στην περίπτωση του νερού στην Αμερική, είναι παράνομη ακόμα και η συλλογή του βροχινου νερού για το πότισμα του κηπου...

      Διαφεύγοντα κ'ερδη βλεπεται.... Τι καπιταλισμός κι αυτός...

    • madprof avatar
      madprof @ Απορία 14/10/2011 19:12:35

      "Στους ΟΤΑ έχουν συντελεστεί μεγάλα οικονομικά εγκλήματα μέχρι τώρα."
      Ληστέψανε τους Δήμους και τις Νομαρχίες οι ΓκοτζαμπασοΚαβαλαρηδοΣαρανταπεντάρηδες (sic!) alias ΛησταρχοΣυμμοριτοΚομματοΚατσαπλιαδοΔημαρχοΝομαρχοΤοπΑρχεις!
      Γιατί δεν τους ελέγχουν για "πόθεν έσχες"; Περιμένουν να τα εξαυλώσουν σε φορολογικούς παραδείσους ή να τα επενδύσουν μετά την πτώχευση;
      Τι κάνει ο οικονομικός εισαγγελέας;

  2. Κάποιος avatar
    Κάποιος 13/10/2011 15:06:11

    Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν τον μαζικό ξεσηκωμό και το ξερίζωμα του καθεστώτος που κυβερνά, το οποίο δεν θα περιοριστεί μόνο στο κυβερνητικό ΠΑΣΟΚ αλλά και στους πολιτικούς άλλων παρατάξεων που έχουν παρόμοιες νεοφιλελεύθερες επιδιώξεις και στηρίζουν παρόμοιες πολιτικές.
    Οσον αφορά τους πολιτικούς που ασκούν politically correct αντιπολίτευση, την ώρα που παιδιά υποσιτίζονται, γονείς αυτοκτονούν λόγω χρεών, σχολεία και κλινικές υπολειτουργούν και η χώρα ξεπουλιέται σε ξένες δυνάμεις, θα δρέψουν σύντομα τις ψήφους που τους αξίζουν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κάποιος 13/10/2011 15:17:41

      Πρέπει να γίνει ακόμα πιο αισθητή στους ώμους τους η καυτή ανάσα του χειμαζόμενου λαού. Αλλιώς δεν θα ιδρώσει το αφτί τους. Σε συνέντευξή του στην αλαφουζοφυλλάδα σήμερα, ο Μ. Μορς, ένας εκ των τριών τοποτηρητών των ναζί τροϊκανών, επέμεινε για τη δραστική μείωση -"εναρμόνιση" την είπε- των κατώτατων αμοιβών στον ιδιωτικό τομέα. Αν στις 19 του μήνα δεν κατέβουν ένα εκατομμύριο οργισμένοι Έλληνες στο Σύνταγμα, δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα.

    • nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
      nickname@taleftaiparhoun.gap @ Κάποιος 13/10/2011 18:02:51

      οι προδότες στου Γουδή , απ'όπου και αν προέρχονται !!

  3. Δημόσιος υπάλληλος avatar
    Δημόσιος υπάλληλος 13/10/2011 15:13:45

    Εργάζομαι στον ΕΦΕΤ (ΝΠΔΔ) και δεν θα πάρουμε οι υπάλληλοι το 15νθήμερο .... σας λέει κάτι αυτό για έναρξη στάσης πληρωμών στο δημόσιο ....;
    Σήμερα που το μάθαμε (ενώ κάποιοι απότο στρατό του ΠΑΣΟΚ το ήξεραν από ημέρες εκεί μέσα ) ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής απουσιάζε ... τυχαίο ... δε νομίζω.
    τα λεφτά τελείωσαν παιδιά ....

    • cummulus avatar
      cummulus @ Δημόσιος υπάλληλος 13/10/2011 15:49:46

      Προφανῶς ἐννοεῖς τό μέρος τοῦ προκαταβαλλόμενου μισθοῦ; Ὄντως εἶναι πρόβλημα, ἀλλά μήν ἀπελπίζεσαι, μέχρι τό σημεῑο νά δουλεύεις ἀπλήρωτος τέσσερις καί πέντε μῆνες, ἔχεις περιθώρια ἐλπίδας...

      • ΝΙΚΗ avatar
        ΝΙΚΗ @ cummulus 13/10/2011 18:00:20

        Εμείς στον ιδιωτικό τομέα το ζούμε ήδη εδώ και 5 μήνες.. κι είμαστε ακόμα ζωντανοί!! ελπίζουμε ότι κάποια στιγμή θα τα πάρουμε. join the club!!

  4. avanti avatar
    avanti 13/10/2011 15:14:44

    Ενα εκατομμύριο λαός στο σύνταγμα και μιά ανθρώπινη αλυσίδα γύρω από το κοινοβούλιο για όσο χρόνο χρειαστεί, μέχρι να προκηρύξει εκλογές ο Παπανδρέου, όσο αργούμε τόσο το χειρότερο για την πατρίδα.

    • AUD avatar
      AUD @ avanti 13/10/2011 15:22:49

      Ζω εδώ και Αυστραλία.. την αξιοπρέπεια μου δεν την διαπραγματεύομαι.. δεν επιτρέπω να μου λένε "Greece is a laughing stock" στα επίσημα κανάλια της Αυστραλίας στις ειδήσεις...

      τέλος δεν πάει άλλο... από κάθε γειτονιά.. το εκατομμύριο και λίγο είναι...

  5. Krax avatar
    Krax 13/10/2011 15:15:00

    Και όλα αυτά για το τίποτα κύριε εντεταλμένε πρωθυπουργέ ΓΑΠ.
    Αν τα μετρα εφαρμοστούν, αν πετύχουν και αν είμαστε τυχεροί, θα βρεθούμε ελλειμματικά εκεί που άρχισαν όλα, δηλαδή πριν δυο χρόνια.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/10/2011 15:21:18

    Τα λεφτά τα τρώνε οι ΟΤΑ σε πολιτιστικές δραστηριότητες, παρτέρια για να κάνουν κακά οι σκύλοι και να σκοτώνται τα μηχανάκια τα βραδια, λάμπες που φωτίζουν το τίποτα και μουσεία για έργα αναπήρων αδερφών από την Ουγκάντα. Αδερφοποιούνται με χωριά που δεν τα ξέρει η μαμά τους. Οι κρατούντες διορίζουν και καμία παλακίδα να περνάει ή ωρα ή καμιά ανηψιά. Μικρές τοπικές ιμιτασιόν μαφίες. Οι ΜΟΝΟΙ χρήσιμοι, είναι οι σκουπιδιάρηδες, και αυτούς τους έχουν κουρδισμένα πειραματόζωα, για να πούμε όλοι ΜΠΡΑΒΟ όταν τα σκουπίδα τα πάρει η πραγματική Μαφία, και όχι η σημερινή ερζάτς μαφία.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ archaeopteryx 13/10/2011 15:36:59

      Τα λεφτά τα τρώνε οι πολιτικοί σε μίζες,εκδουλεύσεις,επιτοπές,κακοδιαχείριση,παράνομους διορισμούς,φορολογικές ατέλειες και "πολιτιστικές δραστηριότητες". Αδερφοποιούνται με επιχειρηματίες,καναλάρχες,εργολάβους και ξένα συμφέροντα προκειμένου να λαμβάνουν ατομικές ή κομματικές επιχορηγήσεις και διευκολύνσεις. Δηλαδή τοπικές ιμιτασιόν μαφίες μέχρι να αναλάβει πλήρως και επισήμως η πραγματική μαφία των ξένων χρηματοπιστωτικών οίκων μέσω της τρόικας και του ΔΝΤ στην θέση της σημερινής ερζάτς κοινοβουλευτικής μαφίας.
      Παρόλα αυτά δεν είδα πουθενά να γράφεις για κατάργηση ή συρρίκνωση του κοινοβουλευτισμού με την ίδια ευκολία που την προτείνεις για το ελληνικό Δημόσιο.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κάποιος 13/10/2011 16:04:58

        α... κάτι έχω γραψει για διαχωρισμό εξουσιών , και αντιπροσωπευτικότερη δημοκρατία, και Πρόεδρο με εξουσία και αρμοδιότητες εκλεγμένο από τον λαό, πες το Γαλλικό μοντέλο, (αν και εμένα μου αρέσει το άλλο το πολύ πολυτελές). ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ αυτό που νομίζω εννοείς Δημόσιο. Φταίει το μάνατζμεντ (και δεν ανφέρομαι μονοσήμαντα σε αυτό ή το άλλο "κόμμα"). Πάντα φταίει το μάνατζμεντ. Με την διαφορά ότι εδώ το μάνατζμεντ δεν φαίνεται και αυτοί που νομίζουμε ότι εκλέγουμε εμείς έχουν άλλη, αφανή, Γενική Συνέλευση Μετόχων. Για αυτό είμαστε σε αδιέξοδα και ασυνεννοησίες. ΠΡΟΤΙΜΩ χίλιες φορές την ντόπια μαφία από την ξένη. Να στο πω αλλιώς, να προκαλέσω. Τι χειρότερο που έκανε ο ΓΑΠ είναι που δεν κυβέρνησε. Εκχώρησε με το καλημέρα. Και ο ΚΚ είχε τέτοια χαρακτηριστικά, αλλά νομίζω του έιχαν βάλει χέρι. Ο Σημίτης πήγε, αλλά του ξέφυγε εκεί στο τέλος της πρώτης τετραετίας (του το ξέφυγαν). Τι είχαμε πριν; Α εκείνο το εκπληκτικό 50M. Η Μεταπολίτευση

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ archaeopteryx 13/10/2011 16:40:59

          Καλό λοιπόν είναι να διαχωρίζουμε σαφέστερα τους εργαζομένους, που δικαίως εξεγείρονται για την εργασιακή και οικονομική εξαθλίωση που υφίστανται, έναντι των διοικήσεων και των πολιτικών προισταμένων τους που ευθύνονται στον μέγιστο βαθμό για την κακοδιαχείριση,την αναποτελεσματικότητα και την ελλειματικότητα των διαφόρων τομέων του Δημοσίου.
          Το μάρμαρο δεν θα το πληρώσουν οι απλοί εργαζόμενοι με δραματικές μειώσεις εισοδημάτων,εξοντωτική φορολογία,εφεδρείες και απολύσεις, ούτε θα γίνουν τα εξιλαστήρια θύματα στην θέση των αποτυχημένων και επίορκων διοικητών και υπουργών.
          Αν δεν τιμωρηθούν αυστηρά οι πραγματικοί υπεύθυνοι καμιά μεταρρυθμιστική ή εξυγιαντική προσπάθεια δεν πρόκειται να ριζώσει.

    • Απορία avatar
      Απορία @ archaeopteryx 13/10/2011 15:54:04

      Πήγαιναν και έδιναν όλο και περισσότερες αρμοδιότητες στους ΟΤΑ, δήθεν για αποκέντρωση και διαφάνεια. Στην πραγματικότητα έδιναν δυνατότητα μίζας σε όλες αυτές τις τοπικές μικρομαφίες.

      Εαν σήμερα ένας δικαστής πάρει όλους τους δημαρχαίους και τα δημοτικά συμβούλια της τελευταίας δεκαετίας και τους χώσει όλους δέκα χρόνια φυλακή, χωρίς καμμία δίκη, θα έχει αποδώσει δικαιοσύνη με επιτυχία πάνω από 80%...
      Είναι αμφιίβολο εαν σήμερα τα δικαστήρια έχουν τόσο μεγάλα ποσοστά επιτυχίας στις υποθέσεις που εκδικάζουν...

      Η μόνη περίπτωση να εξυγιανθούν οι ΟΤΑ είναι να τους αποψιλώσεις από τις περισσότερες αρμοδιότητες. Μόνο τα αρχεία δημοτολογίων να κρατάνε. Όλα τα άλλα, καθαριότητες, ηλεκτροφωτισμοί, συντηρήσεις, πράσινο, όλα, ή κεντρικά στα υπουργεία ή σε ιδιώτες.

      Μόνον έτσι θα ξεβρωμίσουν σιγά-σιγά οι δήμοι από τη μούργα.

      • Νησιώτης avatar
        Νησιώτης @ Απορία 13/10/2011 17:41:11

        Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.Ολοι οι δήμοι έκαναν εταιρίες για την προώθηση του τουρισμού της περιοχής τους,για μεταφορές του κοινού,παράλληλα μετην ΕΘΕΛ ήεπαγγελματίες λεωφορειούχους για να βολεύουν τους ημετέρους και όλες αυτές τις δαπάνες τις πληρώνει ΄σ'ημερα ο λαός!!!

    • alakran avatar
      alakran @ archaeopteryx 13/10/2011 16:59:40

      ".....για να σκοτώνονται τα μηχανάκια το βράδυ"??
      Δες εδώ το δήμαρχο Τριφυλίας να δίνει την εκκίνηση σε παράνομες κόντρες με μηχανάκια!!!!!!!!!!!!
      http://filiatranews.blogspot.com/2011/09/video_09.html

    • pink floyd avatar
      pink floyd @ archaeopteryx 13/10/2011 17:03:54

      Μηπως ζεις στη Σαλαμινα

  7. chrisovergisk avatar
    chrisovergisk 13/10/2011 15:26:41

    του βουλευτές τους φρουρούν στρατοι αστυνομικών και φουσκωτών και οι πολίτες στρέφονται στους αφρούρητους δημάρχους !
    Η έτνα βρυχάται βράζει......

  8. k avatar
    k 13/10/2011 15:32:17

    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΗ. ΔΡΟΜΟΟΟΟΟ

  9. vardarskian avatar
    vardarskian 13/10/2011 15:49:26

    Ο Σίμος Δανιηλίδης είναι από τα ελάχιστα κομματόσκυλα που χρησιμοποίησε τις διασυνδέσεις του για το καλό του Δήμου του κι όχι της τσέπης του. Είναι πολύ καλός δήμαρχος. Δυστυχώς πληρώνει την σχέση του με το ΠΑΣΟΚ.

    • epi avatar
      epi @ vardarskian 13/10/2011 16:31:10

      Ο Δανιηλίδης είναι ο Ψωμιάδης των Συκεών. Όπου γάμος και χαρά η Σίμω πρώτη. Ο δήμος του έχει προσλάβει κόσμο και κοσμάκι λόγω ακριβώς των διασυνδέσεών του σε βάρος όμως των άλλων δήμων της Θεσσαλονίκης. Ενώ λέει ότι είναι υγιής δήμος χρωστάει 11 εκ. Για να μην πούμε για τα κριτήρια που χρησιμοποιεί στις προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ. Νο 1 κριτήριο η εντοπιότητα!!! Ποιές προυπηρεσίες και διδακτορικά; Ψηφίζεις στον δήμο; Σε πήραμε. Αν είσαι και ψηφοφόρος του ακόμα καλύτερα. Το ίδιο και για τις υπηρεσίες του δήμου. Αν είσαι ετεροδημότης την έβαψες. Δεν θα πάει το παιδί σου παιδικό σταθμό και σε προγράμματα του δήμου. Άσε που χρησιμοποιεί και το κόλπο, όπου χάνονται τα έγγραφα όταν είσαι δημότης και δεν είσαι ψηφοφόρος του. Φυσικά το ρουσφέτι επιβραβεύεται με τα ποσοστά που παίρνει.

      • Απορία avatar
        Απορία @ epi 13/10/2011 16:59:32

        Οπότε συμπέρασμα:
        "Ηθικόν κομματόσκυλο δεν υφίσταται".

        Πάντως αυτά που περιγράφεις, εαν είναι αληθή, δεν είναι πρωτοτυπίες αυτού του δήμου. Στους περισσότερους δήμους τα ίδια πάνω-κάτω γίνονται.

        Το ερώτημα είναι γιατί ένας εισαγγελεύς δεν μπουκάρει σε κάποιον δήμο που χρωστάει καμμιά δεκαριά εκατομμύρια ευρώ από δω και από κει, να δει από που προήλθαν όλα αυτά τα χρέη;

        Ιδού το ερώτημα...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ vardarskian 13/10/2011 23:46:05

      Κόψτε φάτσα και βγάλτε ιδεολογικό συμπέρασμα.
      h**p://pasokhtefra.blogspot.com/2011/09/blog-post_6979.html

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/10/2011 15:49:30

    Της Ελλάδας θα γίνει και δεν θα είναι ο Μπομπ Τράα αυτός που θα φύγει σε φέρετρο.

    Γραμμένο τον έχουμε και αυτόν και τον τόμσεν και τον χλεμπονιάρη αντικαγκελάριο

    Άλλοι είναι αυτοί που θα τους πάνε στη μάνα τους τυλιγμένους σε σεντόνι...

  11. avanti avatar
    avanti 13/10/2011 16:14:37

    Το ότι οι δήμαρχοι κλπ. παρατρεχάμενοι είναι το σκ....ό της πολιτικής ούτε συζήτηση, αλλά με ποιανών πλάτες? Ομως ένα έχω να καταγγείλω και ίσως να άξιζε να ασχοληθεί κανείς περισσότερο, βάζουν τους σκουπιδιάρηδες & όσους δουλεύουν στην καθαριότητα στους δρόμους, να μαζεύουν τα σκουπίδια και δεν τους δίνουν φόρμες εργασίας, μάσκες, μπότες και φωσφορίζοντα γιλέκα (μερικοί φοράνε γάντια). Επιτρέπεται να θυσιάζουν την υγεία των ανθρώπων αυτών και τι προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία σε αυτό το θέμα? Με τα ίδια ρούχα & παπούτσια που δουλεύουν πάνε στα σπίτια τους , κυκλοφορούν στα ΜΜΜ θέτοντας σε κίνδυνο τους ίδιους και τους γύρω τους. Πως αφήνουν τους ανθρώπους αυτούς απροστάτευτους στο έλεος ασθενειών και έχουν το θράσος να τους περικόψουν τους ελεινούς μισθούς που τους δίνουν?

  12. Orestios avatar
    Orestios 13/10/2011 16:57:59

    Ο μόνος υπεύθυνος για την τωρινή κριση είναι ο Παπανδρέου και η φιλαρχία από την οποία διακατέχεται

    • JOHN avatar
      JOHN @ Orestios 13/10/2011 17:54:22

      Ορεστιε δεν προκειται για φιλαρχια.Ο ΓΑΠ και οι συνεργατες του εκτελουν συμβολαιο.Και να εισαι σιγουρος οτι δεν το κανουν με το αζημιωτο.Καποτε θα λαμψει η αληθεια!

      • Orestios avatar
        Orestios @ JOHN 13/10/2011 20:19:33

        Ο Ολοκληρωτισμός είναι ένα συμβόλαιο εναντίον των εθνών.
        Και πάντα είχε Σοσιαλιστικό χρώμα και άρωμα

  13. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 13/10/2011 17:06:26

    Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως ενώ μας πίνουνε το αίμα ,οι μόνοι που αγωνίζονται είναι οι συντεχνίες που διαμαρτύρονται γιατί χάνουν τα κεκτημένα τους.

    Ο πολύς λαός , χωρίς οργάνωση και καθοδήγηση ,κάθεται πειθαρχικός και φρόνιμος και περιμένει την επόμενη καρπαζιά...

    Κατα τα άλλα, "του Ελληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει" και πράσινα άλογα!

    Μάλον για τον τράχηλο της μήτρας μας μιλούσε ο ποιητής...

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΣΤΕΛΙΟΣ 13/10/2011 17:16:20

      Ακόμα μασάς την αριστερή καραμέλα περί συντεχνιών?????

      Οι εμπορικοί σύλλογοι και οι εργασιακοί σύλλογοι είναι ότι πιο σοφό γέννησε ο καπιταλισμός.

    • JOHN avatar
      JOHN @ ΣΤΕΛΙΟΣ 13/10/2011 18:02:31

      Στελιο.Τοτε ολη η κοινωνια εχει γινει μια συντεχνια που αγωνιζεται για την επιβιωση της.Η αντισταση ειναι παντου κι απο ολους οπως μπορει ο καθενας και για πολους εχει γινει μονοδρομος.Αλλα απο το υφος σου φαινεται οτι εσενα δεν σ αγγιζουν αυτα!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ JOHN 14/10/2011 11:11:12

        Που είναι η αντίσταση "απο παντου και απο όλους"??

        Κανένα γιαουρτάκι (διαίτης) μιά φορά το μήνα?

        Εκτός αν τη γκρίνια και την κλάψα τη λέμε αντισταση ...

  14. Decodex avatar
    Decodex 13/10/2011 17:08:07

    Χρειάζεται προσοχή...τα σκουπίδια είναι "όλα τα λεφτά" για κάποιους και η αγανάκτηση του κόσμου συντείνει στο να έρχονται πιο κοντά στο επιθυμητό: την αποκλειστική εκμετάλευση τους.
    Πάντα στα τελειώματα μιας κυβέρνησης γίνονται οι περισσότερες "χάρες" στους διάφορους και τώρα που έχουν πλακώσει και οι απ'έξω οι εγχώριοι πιέζουν να μασήσουν από τη μεγάλη πίτα πρώτοι.

  15. Μιβήτας avatar
    Μιβήτας 13/10/2011 17:22:51

    Τι εύστοχη κατακλείδα που συνοδεύει το σημερινό άρθρο σας!!!
    "...Αν έχει τα "κότσια ο ΓΑΠ" ας πει στην Μερκελ, και την Λαγκαρντ, ότι η κοινωνική έκρηξη είναι προ των πηλών και θα περάσει όλη την Ευρώπη..."
    Ας φτερνιστώ Πασοκιστή!!!( Γαπ-σιού ) (Γαπ-σιού ) (Γαπ-σιού...)
    Τα κότσια Κύριοι τα έχει όποιος διαθέτει σωματική, ηθική, πνευματική, και διανοητική δύναμη.
    Στην περίπτωση του παραπάνω κυρίου θα διαφοροποιούσα τα κότσια με τη πιθανολογούμενη ύπαρξη από Αρ....δια, θάλεγα το Μaximum σε μέγεθος μπιζελιού.
    Και βέβαια εσείς πιστεύετε ότι η Αγγέλα (Μέρκελ) και η γιαγιούλα (Λαγκάρντ) περιμένουν να μάθουν τι γίνεται στην Ελλάδα από το πασοκ και το γιωργάκι....

  16. kp8 avatar
    kp8 13/10/2011 17:31:41

    Εύγε στο παιντί, στη μαμά του, στον αδελφό Νίκο και σ' αυτούς που τους διατάζουν, μας κατήντησαν ένα κράτος χαχόλων. Αυτό ήταν που ήθελαν και το πέτυχαν και σεις λέτε να διαπραγματευτεί ο Γιώργος τη διάλυση του κοινωνικού ιστού. Μα αυτό ακριβώς επεδίωκε εξ' αρχής, τι να το διαπραγματευτεί ? Αντιθέτως θα προχωρήσει κι άλλο αφού τον αφήνουμε κι εμείς και οι αντίπαλοί του.

  17. Νησιώτης avatar
    Νησιώτης 13/10/2011 17:45:58

    Μπράβο στο στόμα σου.Ετσι ακριβώς είναι όπως τα λες!!!

  18. Tem avatar
    Tem 13/10/2011 17:49:28

    Τα λεφτά τελειώνουν , δεν αποκλείεται να μη καταβληθούν μισθοί και συντάξεις μετά τις 20 του μηνός. Ολο και περισσότεροι βιώνουν καθημερινά την ανέχεια. Η κοινωνική εξέγερση τώρα αρχίζει.....

  19. Kostas avatar
    Kostas 13/10/2011 17:53:46

    Για να είμαστε σοβαροί και να “περπατήσει” έστω και κατ' ελάχιστο το ενιαίο μισθολόγιο έτσι όπως έγινε, θα πρέπει να ισχύσουν τα παρακάτω:

    1. Όλα τα δάνεια του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων να διαγραφούν
    2. Όλα τα στεγαστικά δάνεια των ιδιωτικών Τραπεζών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και έχουν δοθεί σε ΔΥ, να κουρεφθούν κατά 35%-50%, με τις τρέχουσες συμβάσεις σε ισχύ, και χωρίς παρατάσεις χρόνου κλπ.

    Μόνο τότε θα μπορούν να ελπίζουν σε φυσική επιβίωση οι μισθωτοί του Δημόσιου Τομέα, με τους καθαρούς μισθούς των 700 με 1000 ευρώ.
    Όλα τα άλλα είναι ανέφικτα!
    Όταν ένας οικογενειάρχης με 20 χρόνια και βάλε υπηρεσίας, από τα 1500 - 1800 μισθό κατά μέσο όρο, πέφτει στα 900 με 1100, και με υποχρεώσεις για στεγαστικά 600 με 700 ευρώ, εκεί που είχε ένα ποσό για να ζήσει την οικογένειά του γύρω στα 900 με 1100 ευρώ, τώρα του μένουν στην καλύτερη περίπτωση 300 με 400 ευρώ μηνιαίως!

    Και όσοι μιλάτε εναντίων των δημοσίων υπαλλήλων, απλά να αναλογισθείτε ότι εάν ΔΕΝ χρωστούσαν αυτοί ΔΕΝ θα υπήρχατε εσείς!
    Άλλωστε τις οικοδομές δεν τις έχτισε το κράτος, έτσι δεν είναι;

    • Tem avatar
      Tem @ Kostas 13/10/2011 17:58:47

      Ετσι ακριβώς

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ Kostas 13/10/2011 18:48:04

      Αγαπητέ Kostas,
      Καθόλου κακή ιδέα, αρκεί όμως να ισχύσει για ΟΛΟΥΣ.
      Θα έπρεπε να περιλαμβάνει και τα δάνεια (Στεγαστικά, Κίνησης, Επενδυτικά) και για μας στον Ιδιωτικό Τομέα.

      Η εσωτερική υποτίμηση (35-50%) θα πρέπει να περιλαμβάνει τα ΠΑΝΤΑ.

  20. deldio avatar
    deldio 13/10/2011 18:10:39

    Αφού όλοι βιαζόμαστε να τελειώνουμε μία ώρα αρχύτερα, ας δώσουμε μία τελευταία κλωτσιά στο πτώμα κυβέρνησης-τραπεζιτών: Όσοι έχουμε ακόμα καταθέσεις ας πάμε αύριο στις Τράπεζες, και δεν θα κάνουμε ανάληψη όλα τα λεφτά, απλώς θα τους ειδοποιήσουμε ότι τα θέλουμε όλα μέχρι την επόμενη Τετάρτη. Χα χα, πριν φύγει το Σαββατοκύριακο θα έχουν πάει στον αγύριστο και μόνο από το φόβο τους ότι δεν έχουν να τα καλύψουν!

  21. pan pan avatar
    pan pan 13/10/2011 18:13:09

    Κι εσείς εκεί χαιρόσαστε που γίνετε της Αργεντινής εεεεε. ΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕΡΕΡΕΡΕ κατάντια . Όλα σε ιδιώτες συγχαριτήρια στον Δανιηλίδη .Γιατί δηλαδή όσοι δουλεύουμε στον ιδιωτικό τομέα τι είμαστε μαλ........ και οι των ΔΕΚΟ και δημοσίου είναι μάγκες ? Γι 'αυτό φτάσαμε εδώ από την αθλιότητα των τραμπούκων Φωτόπουλων ,Μπαλασόπουλων και λοιπών λαμογιών.
    Γιατί κάποιος που δουλεύει σε ιδιωτική τράπεζα, η στην Ολυμπ...... τώρα που πουλήθηκε τι έχει πάθει ? Και γιατί δεν κάνουν απεργία τώρα στο Βγενόπυ....? Τόσα χρόνια μας είχαν πιεί το αίμα οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές. Απλά στον ιδιώτη θα πρέπει να δουλεύουν ,να μην έχουν ασυλία ,να μην κλέβουν και να μην είναι τεμπέληδες, ότι χρειάζεται μια επιχείρηση να είναι βιώσιμη.
    Γι αυτό και οι κρατικοδίαιτες κοινωνίες χρεοκόπησαν μέχρι και η Κούβα ιδιωτικοποιεί .Μόνο οι κοινωνίες και οικονομίες με μικρό αλλά καλό κράτος προόδευσαν κύριοι. ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΞΩ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ.

    • NEOTERA avatar
      NEOTERA @ pan pan 13/10/2011 19:19:56

      Ο γνωστός σύντροφος που δεν ντρέπεται καθόλου είσαι ??

    • Nikos Draxma avatar
      Nikos Draxma @ pan pan 13/10/2011 19:43:31

      Φωναζε οσο θες δεν σε ακουει κανεις εισαι ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ , οποιος παει αντιθετα στην λαικη βουληση θα βουλιαξει μαζι με το ΓΑΠ

      Ευτηχως που υπαρχουν οι δημοσιοι υπαλληλοι και οι δεκο που σηκωνουν την σημαια της αντιστασης και κρατανε ορθια αυτη την χωρα εναντια στο ξεπουλημα

      ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ

      ΕΞΩ ΤΑ ΦΙΛΟΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΤΕΣ που παιζουν τον κουκουλοφορο της κυβερνησης

  22. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 13/10/2011 19:07:12

    Ο Πρωτοπαπας μιλησε για Επιχειρηματιες-Κουκουλοφορους που υποδεικνυουν στην ΤροΙκα τι να κανει.

    Εφτασε και αυτoς στα ορια του ή κοιτά να σωσει το τομαρι του;

  23. Nikolaos avatar
    Nikolaos 13/10/2011 21:17:40

    Η χώρα μας κυβερνιέται από μια ομάδα ανθρώπων κατά παράβαση του Συντάγματος, αφού αυτό στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία, που έχει καταλυθεί βάναυσα. Για να δικαιολογήσουν αυτή τη συνταγματική εκτροπή επικαλούνται το δημόσιο συμφέρον. Επικαλούνται το γνωστό "υπέρτατος νόμος είναι η σωτηρία της πατρίδας". Ούτε η κυβέρνηση, ούτε η αντιπολίτευση στο σύνολό της έχουν εκλεγεί από το λαό. Η λαϊκή εντολή του 2009 έπαυσε λίγους μήνες μετά, όταν αποκαλύφθηκε η υφαρπαγή της με βάση πλαστά κατά κυριολεξία στοιχεία. Το πολίτευμα έχει καταλυθεί. Οι συνταγματικά υπεύθυνοι για τη ρύθμισή του σιωπούν. Κανένας από τους 300 δεν νομιμοποιείται να εκπροσωπεί το λαό αυτό. ΄Επρεπε να είχαν παραιτηθεί. Η χώρα οδηγείται σε ιστορικά δραματικές περιπέτειες.

  24. dimitris avatar
    dimitris 13/10/2011 21:36:43

    Αδυνατεί κάποιος να διαβάσει πάνω απο 7-8 σχόλια διότι όλα γράφουν το ίδιο με διαφορετικά λόγια .Ο ένας προσπαθεί να ταπώσει τον άλλον ή προσπαθεί να βγάλει τον μικρόκοσμό του πρός τα έξω.Είμαστε όλοι αξιοθρήνητοι πρώτα γιατί δεν τα βάζει κανένας με τον εαυτό του που ψηφήσαμε αυτούς τους κοπρίτες για κυβέρνηση,επειδή πας είπαν ότι υπάρχουν φράγκα,έπειτα γιατί δεν παραδεχόμαστε ότι είμαστε κότες επειδή έχουμε ανοίξει τρύπα στον καναπέ αντί να ανοίξουμε το κεφάλι κανενός ματατζή, και δεν κουνιόμαστε να σπάσουμε καμία τράπεζα ή υπουργείο και στην τελική επιτρέπουμε σε έναν τύπο που είναι 200 κιλά κρέας και με άπειρα ψυχολογικά προβλήματα,και σε έναν άλλον που στο κεφάλι του έχει χαρτοπετσέτες ,να διαχειρίζωνται το μέλλον τησ χώρας μας. Ντροπή μας είμαστε ραγιάδες και μας αξίζει να μας κυβερνάει η μάργκαρετ, και η διαματνοπούλου.
    Ο ταν σταματήσουμε να τα χώνει ο ένας στον άλλον ,και αποκλείσουμε στη βουλή 300 βουλευτές και τους δουμε να κατουριούνται απο τον τρόμο τους ίσως και να αλλάξει κάτι σ'αυτόν τον τόπο.

    συγνώμη για το ύφος μου αλλά είμαι πολύ θυμωμένος με όλους μας./

    • Tem avatar
      Tem @ dimitris 13/10/2011 22:58:14

      Είναι δυνατό να ισχύει αυτό ? Πολύ πιθανό....
      Μάλλον έρχεται το τέλος της χούντας.

  25. Τem avatar
    Τem 13/10/2011 22:28:02

    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ ΚΥΡΙΟΙ...
    Αλλοι δεν έχουν πλέον τίποτα και άλλοι σπεύδουν να εισπράξουν χρηματικό ένταλμα για ταξίδι στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Δεν βλέπουν ότι διέλυσαν εντελώς την Υγεία ?
    ΕΓΚΡΙΣΗ ΔΑΠΑΝΗΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ Κ.Α ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟ ΡΙΟ ΝΤΕ ΤΖΑΝΕΙΡΟ ΑΠΌ 19 ΕΩΣ 21-10-2011 http://et.diavgeia.gov.gr/f/yyka/ada/45%CE%9F4%CE%98-94%CE%9D
    Στον ένα απο αυτούς αντιστοιχούν τα παρακάτω έξοδα :
    ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ : 700,00 υρώ
    ΑΞΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ : 6.972,13 ευρώ
    ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ: 1.150,00 ευρώ

  26. Nick63 avatar
    Nick63 13/10/2011 22:48:17

    Μας έχουν πάρει στο ψιλό Τούρκοι, Σλοβάκοι και Αλβανοί (...).
    Έχουμε γίνει αποδέκτες των πιό πικρόχολων, ειρωνικών και απαξιωτικών
    αναφορών τους.
    Κράτη νέα με μεγάλη εξαγωγή πορνείας σ' όλη την Ευρώπη, τώρα μας εγκαλούν
    και μας περιπαίζουν για τα χάλια μας...
    Τα δικά μας τα χάλια, γιατί εμείς τα καταφέραμε έτσι και προσπαθήσαμε σκληρά
    με πρώτη τη πολιτική ηγεσία: ουδείς στάθηκε αντάξιος, ουδείς ήθελε να ξυπνήσει
    το λαό απο το λήθαργο και τη μαστούρα της "ισχυρής Ελλάδας", του χρηματιστηρίου - αλήθεια, όλος αυτός ο κόσμος που τζόγαρε ότι είχε και δεν
    είχε, πίστεψε τους "αναξιόπιστους και ανίκανους" διαχρονικά πολιτικούς
    που του είπαν ότι το Χ.Α. θα φτάσει τις 7.000 μ.; ή έβλεπε ότι ο κολλητός του
    "κονόμησε" στο άστραμα και του καλάρεσε; - των ολυμπιακών αγώνων που
    στοίχησαν 22 δισ. με ελάχιστο ανταποδοτικό όφελος, την "επανίδρυση
    του κράτους" απο έναν άτολμο Κ.Κ. - οί πραγματικοί ηγέτες έχουν χρέος
    να συγκρούονται με συντεχνίες και συμφέροντα, ντόπια και ξένα, και να λένε
    την αλήθεια στον λαό, χωρίς να χαϊδεύουν αυτιά και χορτάτες συνειδήσεις...-
    για να φτάσουμε στη σημερινή ισοπέδωση των πάντων, περιμένοντας τον
    Σαμαρά σαν μεσσία, που υπήρξε μέρος του συστήματος και δεν ύψωσε φωνή
    όταν έπρεπε (η πολιτική αυτοεξορία "στο σπίτι του" δεν αποτελεί άλλοθι)
    βλέποντας που βαδίζει η χώρα...
    Μου λένε ακόμα και σήμερα κάποιοι - προφανώς φιλοτομαριστές - "...για ποιά
    Ελλάδα να παλέψω,ρε, του Μπόμπολα και της ολιγαρχίας;"
    Όχι, φίλε μου, για την Ελλάδα των ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, τη ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ Ελλάδα
    Έχουμε χρέος άλλωστε...

  27. Κρίμα avatar
    Κρίμα 13/10/2011 22:49:33

    Σήμερα έφτασα να σκέφτομαι "καλά ο στρατός που είναι;"
    Κρίμα...

    • Κρίμα avatar
      Κρίμα @ Κρίμα 13/10/2011 22:59:09

      Παρακαλείστε να θεωρήσετε άκυρο το σχόλιο αυτό, αν θεωρηθεί ότι προκαλεί.
      Δεν υπάρχει διάθεση πρόκλησης.
      ΑΓΩΝΙΑ για όλους μας υπάρχει.
      Δεν μας αξίζουν όλα αυτά.
      Κρίμα..

  28. gm avatar
    gm 13/10/2011 23:19:37

    Να φύγουν αν δεν γουστάρουν!Δεν τους έκανε κανένας με το ζόρι δημόσιους υπάλληλους! Ουρά τα πολιτικά γραφεία τόσα χρόνια για μία θέση στο δημόσιο! Αλλά έτσι έμαθε την ελληνικη κοινωνία ο Ανδρέας, έτσι συμπεριφέρονται! Και η γαλάζια εκδοχή του ΠΑΣΟΚ τίποτα δεν άλλαξε!
    Για τους 400.000 άνεργους του ιδιωτικού τομέα τα τελευταία 2 χρόνια μέσω της ληστρικής φορολογίας του Βενιζέλου, μύτη δεν άνοιξε! Μόνο οι δημόσιοι υπάληλοι, οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, τα συνδικάτα, οι Φωτόπουλοι και οι Λυμπερόπουλοι, ζουν σε αυτή την χώρα. Για τους υπόλοιπους τίποτα!Λες και δεν υπάρχουμε! Επιστήμονας με μαστερ και διδακτορικό και πέρνω 1000 ευρώ το μήνα με μπλοκάκι!
    Εμείς τίποτα, μόνο τα "παιδιά" να μην πάθουν τίποτα!

  29. sisyfos avatar
    sisyfos 13/10/2011 23:23:49

    Δυνάμεις καταστολής στην Ελλάδα; Κατοχή επίσημη του κρατιδίου;



    http://anti-ntp.blogspot.com/2011/10/eurogendfor.html

  30. Απορία avatar
    Απορία 13/10/2011 23:55:54

    Ένας "γνωστός" δουλεύει σε καθαριότητα δήμου και είχε συνολικές αποδοχές σχεδόν 2,5 χιλιάρικα μηνιαίως καθαρά.

    Βρες εσύ μια χώρα του κόσμου που υπάλληλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης στον τομέα καθαριότητας βγάζει όσο ένας καθηγητής πανεπιστημίου.

    Βρες μου μία, ρε αδερφέ και θα πάω εγώ να μαζέψω όλα τα σκουπίδια του λεκανοπεδίου.

    • lampros avatar
      lampros @ Απορία 14/10/2011 02:31:47

      Και εμένα ο σπουπιδιάρης μου βγάζει 20,000 το μήνα, κάθε χρόνο παίρνει και άλλο Καγιέν.

      Άσε μας ρε φίλε με το «γνωστό σου» και τα φίδια...

      Αν ο γνωστός σου (αν υπάρχει και δεν είναι ράδιο αρβύλα) είναι λαμόγιο και τα παίρνει από πουθενά αλλού, δεν σημαίνει ότι ο έλληνας σκουπιδιάρης βγάζει 2,500 το μήνα --και καθαρά κι' όλας...

      • Απορία avatar
        Απορία @ lampros 14/10/2011 02:50:24

        Ναι είναι όντως απίστευτο. Και όμως τα παίρνει φίλε μου και όμως τα παίρνει...

        Και δεν είναι λαμόγιο, απλά τους γράφουν υπερωρίες, νυχτερινά, αργίες κλπ. κλπ. Όχι ότι δεν τα κάνουν, δεν λέω, αλλά και 2,5 χιλιάρικα είναι πολλά για ανειδίκευτη εργασία, όσο σκληρή και ανθυγιεινή να είναι.

  31. vardarskian avatar
    vardarskian 14/10/2011 00:30:03

    δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από Συκιές.
    Τα σχολεία από την εποχή μου ήταν μόνο πρωινά.
    Για τα παιδιά μου έχει θέσεις στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς. Οι δρόμοι καθαροί και καλοφωτισμένοι. Πληθώρα καλλιτεχνικών και αθλητικών δραστηριοτήτων. Μπορεί να έκανε ρουσφέτια, δεν ξέρω. Αλλά 60%?

    • Απορία avatar
      Απορία @ vardarskian 14/10/2011 00:34:11

      Το πόσα χρωστάει ο δήμος του το είδες;

  32. καθηγητής avatar
    καθηγητής 14/10/2011 00:38:05

    Αδερφέ ψύχραιμα! Και εγώ και η γυναίκα μου ΔΥ είμαστε με ΑΣΕΠ και με μεταπτυχιακό και οι 2. 1300 προ ενιαίου εγώ ως καθηγητής και 1200 η σύζυγος σε ερευνητικό κέντρο ΝΠΔΔ. Μη μας βάζεις όλους στο ίδιο σακί με τα κομματόσκυλα.

  33. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 14/10/2011 00:39:50

    Εχει ο χονδρόπαπας όρια?

  34. Nick63 avatar
    Nick63 14/10/2011 00:39:51

    Ξέρω ότι είναι το σχόλιο μου δεν συνάδει με το θέμα της ανάρτησης,
    αλλά νομίζω αρκετοί θα με κατανοήσουν.
    Με αφορμή σχόλια φίλων ότι είναι Ι.Υ. απλήρωτοι για 4 και 5 μήνες - και ο γράφων στην ίδια κατηγορία ανήκει - και συμμεριζόμενος την απελπισία και την αγωνία τους, θέλω να πώ τούτο:
    Ήλθε η ώρα να δείξουμε την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ μας στον συνάδελφο, το φίλο,
    το γνωστό, το γείτονα, αλληλεγγύη με οποιαδήποτε μορφή, δεν έχει σημασία.
    Να δείξουμε ότι δεν νοιαζόμαστε μόνο για να σώσουμε το τομάρι μας,
    να αναδείξουμε τις αξίες μας (ναι, πιστεύω υπάρχουν ακόμα) άλλωστε
    και εγώ για να είμαι εδώ και να γράφω αυτές τις γραμμές, είναι γιατί κάποιοι
    άλλοι είναι αλληλέγγυοι σε μένα...
    Μέχρι να γίνουν πραγματικότητα τα όσα ευαγγελίζονται οι πολιτικοί μας
    σωτήρες (δεν έχω αμφιβολία, και του χρόνου στους δρόμους θα είμαστε, θυμηθείτε το...) δίνουμε χέρι και βοηθάμε ΟΠΩΣ μπορούμε.

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Nick63 14/10/2011 00:43:59

      Σωστός,μόνο ενωμένοι μπορούμε να τους διώξουμε.

      • καθηγητής avatar
        καθηγητής @ Dee Jay Stelios 14/10/2011 00:49:23

        Σε εμάς τους συνειδητούς ΔΥ που ΑΚΟΜΑ πληρωνόμαστε κανονικά και μπορούμε να κάνουμε απεργία χωρίς να χάσουμε τη δουλειά μας, όπως στον ΙΤ (έχω ίση προϋπηρεσία ΙΤ και δημόσια υπηρεσία) πέφτει το βάρος να τελειώσουμε τη χούντα του ΓΑΠ και μαζί τα κομματόσκυλα-συνδικαλιστές, συνοδοιπόρους του κάποτε, ψευτοεπαναστάτες τώρα.

  35. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 14/10/2011 01:33:09

    Για τους ΔΥ αυτό δεν ειναι δίκαιο...έχουν συνηθήσει αλλιώς...πρέπει να είναι στον "αφρό"...και οι υπόλοιποι στο κουπί...

    "Υπάρχουν αυτοί που πληρώνουν φόρους και αυτοί που πληρώνονται από τους φόρους"... (κλεμμένο από τον αρχαιοπτέρυγα)..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 14/10/2011 09:28:21

      "Ξέχασες" όμως να αναφέρεις εκείνους που δεν πληρώνουν φόρους, αγαπητέ. Και ανάμεσα στις συμπαθείς τάξεις των ελ. επ. ευδοκιμεί ιδιαιτέρως αυτό το φρούτο...

  36. epi avatar
    epi 14/10/2011 01:40:36

    Αυτό ακριβώς λέω. Τα κάνει σε βάρος όλων των υπολοίπων δήμων. Παίρνει την μερίδα του λέοντος και οι άλλοι να πνιγούν. Απο το 1994 δήμαρχος είναι. Το ΠΑΣΟΚ ήταν τότε κυβέρνηση. Μέχρι το 2004 φρόντισε και πήρε πολύ χρήμα. Φυσικά και έχει πληθώρα καλλιτεχνικών και αθλητικών δραστηριοτήτων αφού έτσι βολεύει τους δικούς του. Φυσικά και ήταν καθαροί οι δρόμοι αφού την καθαριότητα δεν την είχε κάποιος ιδιώτης όπως ηταν στην Νεάπολη αλλά οι υπάλληλοι του δήμου που είναι σε αφθονία. Φυσικά και ο στόλος των οχημάτων είναι καινούργιος σε αντίθεση με άλλους δήμους αφού έπαιρνε χρήματα. Φυσικά και τα σχολεία ήταν πρωινά αφού ο ΟΣΚ έχτισε σχολεία εκεί αντί για την Πολίχνη. Φυσικά και παίρνει τα παιδιά των δημοτών στους παιδικούς σταθμούς ενώ των ετεροδημοτών ας πάνε να πληρώσουν. Ααα και αν παρελπίδα σε πάρει θα πληρώσεις τα διπλάσια από τον δημότη!!! Και φυσικά οι απασχολούμενοι στις δραστηριότητες του δήμου προσλαμβάνονται με απίθανα κριτήρια εντοποιότητος, άνεργος, θολά κοινωνικά κριτήρια κλπ κλπ. Φυσικά αν έχεις περιθωριοποιήσει τους ετεροδημότες και βολέψει τους δημότες σου πηγαίνεις σε κάνα γάμο σε ψηφίζουν και οι ρωσοπόντιοι θα έχεις 60%.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ epi 14/10/2011 08:35:57

      Τι να πω... Δεν αισθάνομαι και πολύ βολικά να υπερασπίζω εναν κομματόσκυλο του Πασόκ, πάντως δε νομίζω ότι ήταν ο μόνος Πασοκος δήμαρχος στη Θεσσαλονίκη για να απομυζεί τα κονδύλια των άλλων δήμων...

      • epi avatar
        epi @ vardarskian 14/10/2011 11:18:14

        Φίλε vardarskian, αν ήταν σωστός Πασόκος και εγώ μαζί του. Αυτός έχει κάνει το εξής απλό. Σε ένα δήμο 42000 ανθρώπων (απογραφή 2001) έδινε παροχές μόνο στους 22000 που ψηφίζουν εκεί. Οι άλλοι στον Καιάδα, αν και παίρνω τα δημοτικά τέλη και από αυτούς. Και το συνεχίζει στον διευρυμένο δήμο. Φιλοσοφία πασόκου του 80 έχει. Δίνω μόνο σε όσους περιμένω να μου δώσουν κάτι.

  37. Τα Πήρα Στο Κρανίο avatar
    Τα Πήρα Στο Κρανίο 14/10/2011 03:51:53

    ...O αείμνηστος Χαρ. Φλωράκης το είχε πει...

  38. Καθένας avatar
    Καθένας 14/10/2011 08:29:37

    Αν δοθούν οι καθαριότητες των δήμων σε ιδιώτες, οι ΕΘΝΙΚΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ, πάλι θα φάνε με χρυσά κουτάλια…
    Και ΄συ ταλαίπωρε δημότη, χρυσοπλήρωνε μετά τις ιδιωτικές εταιρίες!

  39. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 14/10/2011 18:28:11

    @Συνσχολιαστές
    Αυτό που με τρομάζει πιο πολύ είναι η φανερή και κρυμμένη οργή πολλών
    από μας, άλλος βλέπει να τους παίρνουν (τους τροικανούς) σε σεντόνια, άλλος θέλει να κάψει καμιά τράπεζα (και κανέναν υπάλληλο μαζί τι πειράζει;), άλλος να αποκλείσει τους 300 της Βουλής για εκφοβισμό κ.λπ. κ.λπ.
    Και μετά καλά μου δίποδα όντα τι; Θα λυθούν τα σοβαρά προβλήματά μας;
    Οι ανεκδιήγητοι Φωτόπουλοι, Μπαλασόπουλοι(αλήθεια αυτός πότε εργάζεται), Λυμπερόπουλοι και αλήστου μνήνης Σταμουλο-Κολάδες δεν μας ποιούν τιμή..... Πρέπει πάραυτα να απαλλαγούμε από τέτοια φρούτα και τέτοιες συμπεριφορές που μας οδηγούν στου κακού τη σκάκα και την καταστροφή.
    Η οργή είναι κακός σύμβουλος διότι, σε αντίθεση με τον υγιή θυμό, δεν μας
    επιτρέπει να σκεφτούμε.
    Είναι άλλο πράγμα να χάνεις σημαντικό μέρος του μισθού σου και άλλο να
    χάνεις την αξιοπρέπειά σου, την οποία δεν ξέρω αν την είχαμε όταν γλείφαμε
    τους 300 για τον διορισμό μας στο δημόσιο (για όσους ισχύει).
    Γνωρίζω ότι αυτά που γράφω είναι ενοχλητικά και προκαταβολικά ζητώ συγνώμη αν δυσαρεστώ κάποιους συνσχολιαστές.
    @ Συντακτική Ομάδα Antinews
    Αγαπητοί, θα ήθελα να σας συγχαρώ για τα εύστοχα πολλές φορές άρθρα σας αλλά επιτρέψτε σε μια άρτι συνταξιούχο κυρία του Ιδιωτ.Τομέα να κάνει κάποιες επισημάνσεις.
    Η δύναμη που έχουν τα blogs - και καλώς την έχουν-είναι τεράστια, ως εκ τούτου και η ευθύνη τους τεράστια. Άρθρα με τίτλους "γίνεται της Αργεντινής", πραγματικά δεν βοηθούν κανέναν μας και ειδικά έναν λαό που έμαθε τα πολλά
    τελευταία χρόνια να λειτουργεί με αγένεια, με βία (και προ πτωχεύσεως έτσι
    λειτουργούσαμε), ένας από τους συνσχολιαστές έγραψε" Μας έχουν πάρει στο ψιλό Τούρκοι, Σλοβάκοι και Αλβανοί (…). Έχουμε γίνει αποδέκτες των πιό πικρόχολων, ειρωνικών και απαξιωτικών αναφορών τους.." αυτοί είναι οι βαλκάνιοι γείτονες, οι δυτικοί εταίροι (π.χ. Γιούνκερ) μας λένε ειδική περίπτωση
    και σίγουρα δεν εννοούν μόνο τα οικονομικά μας αλλά τις κακοφορμισμένες πληγές μας, την έλλειψη αξιοπρέπειας, κλπ κλπ.
    Δεν το μπορώ αυτό για την πατρίδα μας, δεν το μπορώ για όλους τους όπου
    γης Έλληνες, δεν το μπορώ για αυτόν τον ευφυή υποτίθεται λαό που μια δράκα πολιτικοί της δεκάρας (ίσως και προδότες) κατάφεραν να τον ποδηγετήσουν και
    να τον φέρουν σε αυτά τα χάλια .... να επιτρέψουν να γίνει η μικρή χώρα μας ο αποδιοπομπαίος τράγος της παγκόσμιας ύφεσης.....
    Εμείς από όλους αυτούς, δικούς μας και ξένους πρέπει να πάρουμε εκδίκηση και
    θα την πάρουμε αν αλλάξουμε την πατρίδα μας και θα την αλλάξουμε αν την αγαπήσουμε πραγματικά όμως.....
    Εύχομαι καλή δύναμη και εθνική ανάταση

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.