#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/09/2011 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αρνούμαι...



Αυτό το τελευταίο χαράτσι ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι!

Ακόμα και εγώ που ουδέποτε χρωστούσα ούτε λεπτό του ευρώ σε ΔΕΚΟ και εφορία (και δεν τους δίνω και λίγα!) αγανάκτησα.

Ως εδώ!

Πλέον ΑΡΝΟΥΜΑΙ!

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συνεχίζω να προσπαθώ μάταια να γεμίσω μία “μαύρη τρύπα” επειδή η “κυβέρνηση” δεν έχει το θάρρος να ομολογήσει ότι ακολουθεί λάθος δρόμο.

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να δίνω τα “πολεμοφόδια” μου σε μία ανίκανη κυβέρνηση που επιμένει να μου λέει ότι βρίσκομαι σε “πόλεμο”.

Θα τα δώσω ευχαρίστως όταν βρεθεί κάποιος που θα τα χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά και με μέτρο.

Έχω λοιπόν “πατριωτικό καθήκον” να τα διαφυλάξω μέχρι τότε ώστε να βοηθήσουν πραγματικά την πατρίδα.

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να “σπαταλώ” τα χρήματα που βγάζω με τον ιδρώτα μου ή όσα έβγαλαν με τον ιδρώτα τους οι πρόγονοι μου και μου εμπιστεύτηκαν την ορθή διαχείρισή τους έως ότου περάσουν στην επόμενη γενιά.

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να στερώ από τα παιδιά μου πόρους οι οποίοι θα βελτιώσουν την καθημερινότητά τους, τις σπουδές τους και το μέλλον τους προς όφελος “κηφήνων”, ή για να καλύψω τις σπατάλες μίας “κυβέρνησης” που στην ρητορική της τρομοκρατεί αλλά με τις πράξεις της δείχνει να μην έχει καταλάβει τίποτα.

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώνω για φόρους, τέλη και έκτακτες εισφορές πάνω από το 50%(!) των εισοδημάτων μου.

Δεν συμφώνησα ποτέ να έχω το κράτος συνεταίρο στην επιχείρησή μου και μάλιστα με μεγαλύτερο ποσοστό από εμένα.

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να με κοροϊδεύουν και να το δέχομαι χωρίς να αντιδρώ.

Όταν πληρώνεις τόσο μεγάλο μερίδιο των εσόδων σου στο κράτος για να “σώσεις την χώρα” αλλά η “κυβέρνηση” αντί να μειώσει τις κρατικές δαπάνες τις αυξάνει, αντί να μειώσει το έλλειμμα το αυξάνει, αντί για ανάπτυξη αυξάνει την ύφεση...
Που πάνε τα λεφτά μου;

Κατόπιν όλων αυτών (και πολλών άλλων!)...

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώσω οποιοδήποτε χαράτσι από εδώ και πέρα!

Όταν η “κυβέρνηση” γίνει... ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, όταν αλλάξει “τροχιά στο πλοίο” ή όταν (με το καλό) αλλάξουμε κυβέρνηση και η νέα είναι πολύ πιο ικανή (πράγμα διόλου δύσκολο γιατί η σημερινή κατέβασε πολύ τον πήχη!)...

ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα ξαναπληρώσω.

Μέχρι τότε αντιστέκομαι και, εύχομαι και ελπίζω, να κάνουν το ίδιο πολλοί συμπολίτες μου.

Η “κυβέρνηση” πρέπει να πάρει απόφαση ότι από την στιγμή που έφερε σε αυτό το σημείο νομοταγείς πολίτες σαν και εμένα, τους λεγόμενους “νοικοκυραίους”, δεν μπορεί πλέον να παραμένει γαντζωμένη στις καρέκλες της!

Απλή κοινή λογική...

Αναρτήθηκε από ΜΑΝΙΑ 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. letta avatar
    letta 20/09/2011 08:53:50

    ΜΠΡΑΒΟ, ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ, ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!!!!!!

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ letta 20/09/2011 08:56:11

      Να ρωτήσω, θα πληρώσουμε αμέσως μετά ;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ letta 20/09/2011 09:00:15

      Ξεκινάμε ΑΜΕΣΑ, με την καθυστέρηση πληρωμής της έκτακτης εισφοράς. Με 2-3 μήνες καθυστέρηση που θα έχει πολύ μικρό κόστος για εμάς, βυθίζονται τα προϋπολογισθέντα έσοδα και μαζί τους και η ληστοσυμμορία. Ας το κάνουμε "σημαία" μας κι ας το διαδώσουμε σε όλο μας τον περίγυρο!

  2. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 20/09/2011 09:05:07

    Καλά τα λες και συμφωνώ μαζί σου,αλλά έχω και δύο ενστάσεις για όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες!!!
    α.Δεν κόβετε αποδείξεις και καρπώνεστε τον ΦΠΑ τον οποίο εγώ καταβάλω κανονικά!
    β.Το 73% της τάξης σας δηλώνει εισόδημα κάτω από 12000 ευρώ,ενώ κατέχει το 90% της ακίνητης περιουσίας!
    Η τοποθέτηση μου είναι γενική και δεν σας αφορά προσωπικά.

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Κώστας Τ 20/09/2011 10:09:16

      ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΕΥΣΗΣ ...
      ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ (ΙΔΙΩΤΕΣ, ΔΥ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, κλπ) ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ.
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ Κώστας Τ 20/09/2011 10:52:27

      Κύριε Κώστα Τ, πές μας με τί ασχολείσαι εσύ που καταβάλεις τον ΦΠΑ και που νομίζεις οτι οι άλλοι δέν τον καταβάλουν;(Μήν μου απαντήσεις, να απαντήσεις στον εαυτό σου.)..Και εάν εσύ δέν πήρες ποτέ πράγματα ή υπηρεσίες χωρίς να ζητήσεις απόδειξη.Γιατί και αυτό είναι εξ ίσου κατακριτέο.
      Βεβαίως και δεν είναι σωστό να γενικεύουμε καταστάσεις όπως σου γράφει η ΜΑΝΙΑ, αλλά νομίζω οτι θα συμφωνήσεις στο γεγονός οτι πρέπει όλοι εμείς " οι άλλοι", να σταματήσουμε να δίνουμε την δυνατότητα στους ελεύθερους επαγγελματίες να φοροδιαφεύγουν και να δημιουργούν περιουσίες χωρίς να φορολογούνται. ΄Αρα εις βάρος μας.
      Εγώ πάντως ανήκω στην κατηγορία των συνταξιούχων του ιδιωτικού τομέα και είμαι αρκετά πάνω των 50 ετών. Καλημέρα!

    • καινός avatar
      καινός @ Κώστας Τ 20/09/2011 10:54:31

      Η λύση όμως δεν είναι να την πληρώνουμε εμείς οι νομοταγείς ελεύθεροι επαγγελματίες... Η λύση είναι να δημιουργηθούν οι συνθήκες και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί που θα αποτρέπουν αυτό που περιγράφεις.

      Δεν είναι δύσκολο, θέληση χρειάζεται. Μέχρι τότε, σταμάτα να γενικεύεις (αφού δεν είναι προσωπικό το θέμα) και προσπάθησε να είσαι ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΣ.

  3. manolis avatar
    manolis 20/09/2011 09:05:25

    Σας διαβάζω καθημερινά, συμφωνώ με όλες σχεδόν τις αναρτήσεις σας, αλλά την συγκεκριμένη την βρίσκω επιεικώς απαράδεκτη.

  4. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 09:05:49

    Greek Crisis Exacts the Cruelest Toll
    ....Recorded suicides have roughly doubled since before the crisis to about six per 100,000 residents annually, according to the Greek health ministry and a charitable organization called Klimaka.

    About 40% more Greeks killed themselves in the first five months of this year than in the same period last year, the health ministry says.
    ...
    h__p://online.wsj.com/article/SB10001424053111904199404576538261061694524.html?mod=WSJEurope_hpp_LEFTTopStories

  5. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 20/09/2011 09:11:34

    «Που πάνε τα λεφτά μου;»
    Μα γιατί είσαι τόσο αφελής;
    Τα τρως μαζί με τον Πάγκαλο!!!

  6. ALLDAYNEWS avatar
    ALLDAYNEWS 20/09/2011 09:23:01

    ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ.ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΑΝ ΒΑΛΕΤΕ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΙΚΙΟ.ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ 15 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΑ ΜΙΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ??ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Π.Χ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΕ OFFSHORE ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΒΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ??ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΥΣΩΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ??ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ??ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ.ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΔΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ 100 ΣΕΛΙΔΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΟΠΟΤΕ ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΛΕΒΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ

    • Kostas avatar
      Kostas @ ALLDAYNEWS 20/09/2011 13:09:12

      Φίλε μου, εάν ήταν φορολογικά εντάξει ΔΕΝ θα έτρεχαν να πληρώσουν χωρίς μιλιά τις εκάστοτε περαιώσεις, εκκαθαρίσεις , κλπ. Αυτοί μας προτείνουν χωρίς αποδειξη 100 με απόδειξη 123. Ισχυρό το δίλλημα στον οποιονδήποτε, έχει δεν έχει λεφτά. Αλλα φρόντισαν και οι κρατουντες για τον εκμηδενισμό των αξιών και την αντικατάσταση σταθερών της ζωής

      • Ρομαντικος avatar
        Ρομαντικος @ Kostas 20/09/2011 20:03:50

        Πληρωνουν χωρις μιλια γιατι υποκυπτουν στον εκβιασμο του ελεγχου και ολοι καταλαβαινουμε πως αν η εφορια σου κανει ελεγχο οπωσδηποτε θα βρει κατι για να σου βαλει προστιμο.

  7. ORIMA avatar
    ORIMA 20/09/2011 09:31:34

    Η συνειδητή άρνηση συνεπάγεται αποδοχή όλων των ρίσκων. Είσαι έτοιμος να χρωστάς στο κράτος και να σε τραβάνε στα δικαστήρια; Να σε δουν τα παιδιά σου κατηγορόυμενο και δακτυλοδεικτούμενο; Είσαι έτοιμος να χάσεις τη δουλειά σου, να εξηγείς
    Στους δικούς σου ότι είσαι εργασιακά αποκλεισμένος; Έχεις κάποια καβάτζα μετρητών για να ζήσεις λίγους μήνες; Είσαι έτοιμος να αντισταθείς μαζί με άλλους Έλληνες ακόμα κι αν δεις τον Έκτο Στόλο στο Φάληρο ( και βέβαια όχι για εθυμοτυπική επίσκεψη); Είσαι έτοιμος να ζεις με αυτοκίνητο χωρίς ανταλλακτικά, με βενζίνη στα 2-2,5 €; Είσαι; Κάτσε και συλλογήσου! Είσαι; Γιατί Ν δεν είσαι τότε επέτρεψέ μου να σου πώ ότι τόσο οι γονείς σου, όσο και οι δάσκαλοί σου, και π´ανω απ´ όλα εσύ ο ίδιος έχετε όλοι αποτύχει. Και η αποτυχία δεν είναι ντροπή. Είναι συνειδητοποίηση και αρχή του δρόμου προς το φώς.

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ ORIMA 20/09/2011 09:47:27

      ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΓΛΙΤΩΣΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ... ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!
      ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ "ΠΑΤΟ ΣΤΟ ΒΑΡΕΛΙ" ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ "ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ".
      ΘΕΩΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΣ.
      ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ;;;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
      ΑΝ ΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ (ΛΟΓΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ) ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΡΕΥΜΑ.
      ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ;;;

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ORIMA 20/09/2011 10:47:59

      Αδερφέ μου, πάρτο αλλιώς γιατί δεν είναι έτσι απόλυτα τα πράγματα...

      Το αδερφάκι μου με πενταμελή οικογένεια δουλεύει ως Ε.Επαγγελματίας και οφείλει να δώσει σε ΦΠΑ κάτι λιγότερο από 2000 τη στιγμή που δεν του έχουν επιστραφεί ως όφειλαν 3500!
      Επιτυχημένος οικογενειάρχης, επιτυχημένος επαγγελματίας με αναγνώριση, καλοπληρωτής, σύννομος.... και το μπαταχτσίδικο καθεστώς του φέρεται σαν σε αποτυχημένο...Όσα ανέφερες αν παίρνει κάποιος το ρίσκο να τα αναλάβει, έ, εκεί ωθεί έτσι κι αλλιώς τους νομιμόφρονες η επιδρομή των γενιτσάρων της λιτότητας!
      Ρίσκο είναι να είσαι νομότυπος και συνεπής, όχι το αντίθετο..
      Άσε άνθρωπε μου που θα μας πεις για επιτυχημένους κι αποτυχημένους...

  8. letta avatar
    letta 20/09/2011 09:40:14

    ORIMA, NAI ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ. ΔΕΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΜΑΣ. ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΣΤΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. ΕΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΗΓΑΝ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΑΣ ΒΡΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ!!!!!!!!!!!!!!1

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/09/2011 09:45:30

    αρνούμαι να με "κυβερνά" η ίδια παρέα που λαδωνόταν για να περνάει νόμους υπέρ αυτών με τους οποίους τώρα δήθεν διαπραγματεύεται (εκτός εάν έκαναν μπάνιο όλη μαζί στην μαγική πηγή που κάνεις μπάνιο και ανακτάς την παρθενία σου -- ξεχνώ και το όνομα της πηγής...)

  10. aspasia avatar
    aspasia 20/09/2011 09:49:22

    Η συλογιστική του άρθρου είναι σωστή. Σωστότερη όμως είναι η ΑΡΝΗΣΗ αποδοχής της υπάρχδουσας Κυβέρνησης, που με συνεχή ψέματα κατέλαβε στην κυριολεξία την εξουσία. Αυτή είναι η βάση. Τα επί μέρους, περί υπευθυνότητας των Ελλήνων κλπ. έχουν διχαστικές τάσεις και δεν τις χρειαζόμαστε τώρα.
    Η βάση είναι η μη αποδοχή της Κυβέρνησης. Όταν δεν αποδέχεσαι την Κυβέρνηση, δεν αποδεχεσαι και τα όσα κάνει. Η ρεαλιστική αλήθεια είναι ΜΙΑ. Είμαστε έτοιμοι ψυχολογικά, συνειδησιακά, ως άνθρωποι και ως Έθνος, να πιαστούμε χέρι χέρι ; Μαζί μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Τέλος στα διχαστικά έξυπνα τρικ τους. Όσο και αν είναι κάποιος πορωμένος με τις ιδεολοψίες του, μπορεί να δέχεται

  11. popolaros avatar
    popolaros 20/09/2011 09:57:20

    Έτσι είναι.
    Δεν πληρώνουμε δοσιλογικές κυβερνήσεις για να τα στέλνει στους ληστές banksters.
    ΤΕΛΟΣ.

  12. aspasia avatar
    aspasia 20/09/2011 09:57:58

    Η συλλογιστική του άρθρου είναι σωστή. Σωστότερη όμως είναι η ΑΡΝΗΣΗ αποδοχής της υπάρχουσας Κυβέρνησης, που με συνεχή ψέματα κατέλαβε στην κυριολεξία την εξουσία. Αυτή είναι η βάση. Τα επί μέρους, περί υπευθυνότητας των Ελλήνων κλπ. έχουν διχαστικές τάσεις και δεν τις χρειαζόμαστε τώρα.
    Η βάση είναι η μη αποδοχή της Κυβέρνησης. Όταν δεν αποδέχεσαι την Κυβέρνηση, δεν αποδεχεσαι και τα όσα κάνει. Η ρεαλιστική αλήθεια είναι ΜΙΑ. Είμαστε έτοιμοι ψυχολογικά, συνειδησιακά, ως άνθρωποι και ως Έθνος, να πιαστούμε χέρι χέρι ; Μαζί μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Τέλος στα διχαστικά έξυπνα τρικ τους. Όσο και αν είναι κάποιος πορωμένος με τις ιδεολοψίες του, μπορεί να δέχεται ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ;; Αν δε η αξιωματική αντιπολίτευση είχε σηκωθεί να φύγει, όπως έκανε ο Καμμένος μόνος του και φυσικά όλοι οι υπόλοιποι, σήμερα δεν θα είχαμε ΔΝΤ. Άλλη μία αλήθεια, για να ξέρουμε πως η λύση είμαστε εμείς και η ενότητά μας.

  13. Kostas avatar
    Kostas 20/09/2011 10:22:28

    @ ΚΩΣΤΑΣ T δημόσιος υπάλληλος είσαι φίλε μου σίγουρα που κάθε 1 & 15 πας στη τράπεζα και αν δεν δεις το μισθο σου το σίγουρο παθαινεις συγκοπη !!! Εγω δεν είμαι ελεύθερος επαγγελματίας αλλα έμπορος και μπορω να σου πω ότι το ΦΠΑ που έχω εισπαραξει το έχω αποδώσει μέχρι σεντς γιαυτο έχω διώξει 4 υαπαληλους και δεν έχω πληρώσει το ενοίκιο το ρεύμα και το νερό εδω και 6 μήνες διοτι δεν έχω καθόλου εισπαραξεις όταν ο άλλος δεν έχει γάλα να δώσει στο παιδι του το ΦΠΑ θα αποδώσει ; Ασε που θα πάω σε λίγο φυλακη απο τα χρέη και δεν μπορω να το κλείσω γιατι θα δεν με αφήνουν οι δανειστές μου !!! Τράπεζες !!!

    • gynner avatar
      gynner @ Kostas 20/09/2011 13:51:24

      Και γιατί δεν έχεις εισπράξεις αγαπητέ?Γιατί αυτοί που συντηρούσαν τόσα χρόνια την επιχείρηση σου δεν έχουν πλέον να αγοράσουν.Αρα όλοι στην ίδια πλευρά είμαστε μην παίζεις το παιχνίδι τους του λεγόμενου κοινωνικού αυτοματισμού.

  14. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 20/09/2011 10:37:21

    Είναι μια απόφαση ζωής αυτή. Μπορείς να ζήσεις για πάντα μέσα σε ένα ψέμμα, ή να δεις την πραγματικότητα όπως αυτή είναι. Μένεις μέσα στο matrix και κοιμάσαι ήσυχος μέσα στο σπήλαιο για το υπόλοιπο της ζωής σου, για να φωνάζεις όπως ακριβώς κάποιοι θέλουν, συνθήματα για το απόλυτο τίποτα, ή παίρνεις μέρος σε έναν αρχέγονο αγώνα που θα σου προσφέρει συγκίνηση και ικανοποίηση πέρα από κάθε αμφιβολία, πέρα από κάθε ενοχή και φόβο. Ακολουθείς την φυσική τάση του αίματός σου, που θέλει να σπάσει τις φλέβες από την ένταση και να ανακαλύψεις τη δύναμή του και το ποιος πραγματικά είσαι, ή παραμένεις συνδεδεμένος με τα υποχθόνια νήματα που σε κρατούν μακριά από την αληθινή σου υπόσταση. Δεν είσαι ίδιος με τους άλλους, ούτε ίσος με τους αλλόφυλους. Μέσα από εσένα ανακαλύπτεις εσένα. Δεν είσαι μόνος. Γιατί εσύ είσαι εγώ και εγώ είσαι εσύ. Είσαι μια ύπαρξη που η πηγή της χάνεται πίσω ακόμη κι από το μύθο. Μπορείς να κυνηγάς για πάντα τον κίνδυνο.
    ........ Ή μπορείς να γίνεις ο ίδιος ο κίνδυνος.!!!

  15. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 10:41:26

    Δείτε στο "Τι περιμένει όσους δεν πληρώσουν τους νέους φόρους" τι θα μας κάνουν οι ζόρικοι.....
    Κι αμέσως μετά διαβάστε από κάτω τα σχόλια αναγνωστών!
    Ο κόσμος έχει θυμώσει και οι απειλές πλέον αρχίζουν να ξεφτίζουν..
    h__p://www.capital.gr/tax/Article.aspx?id=1285453

    • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 10:55:18

      «Αφού δεν μπορείτε να είστε άγιοι της γνώσης, γίνετε τουλάχιστον οι πολεμιστές της… Πρέπει να είστε σαν εκείνους που το μάτι τους γυρεύει αδιάκοπα έναν εχθρό, τον εχθρό σας. Και μερικοί από σας εμπνέουν το μίσος από την πρώτη ματιά.

      Πρέπει να ζητάτε τον εχθρό σας, και πρέπει ν’ αρχίσετε τον πόλεμό σας και τον πόλεμο για τις ιδέες σας! Κι αν νικηθεί η ιδέα σας, η τιμιότητά σας πρέπει να καλεί ακόμα τον θρίαμβο! Ν’ αγαπάτε την ειρήνη σα μέσον για καινούργιους πολέμους…».
      ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΖΑΡΑΤΟΥΣΤΡΑΣ, ΦΡ. ΝΙΤΣΕ

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 20/09/2011 11:02:45

        δε βλέπω που κολλάνε αυτά...

        Αγαπώ την ειρήνη για την ειρήνη την ίδια.. όχι σα μέσο για το οτιδήποτε..

        • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
          ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 11:12:31

          ....ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΩΡΑ,....ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ!

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 20/09/2011 11:20:36

            Αδερφάκι, αν θές να κάνεις το κομμάτι σου με φιλοσοφίες, κάντο στη γειτονιά σου.

            Για θαρρετό και φιλόσοφο δε σε κάνω.. ούτε και με νοιάζει αν είσαι..
            Αν θέλει η υψηλότητα σου να συμβάλει σε διάλογο, ας κατέβαι και στο δικό μας το επίπεδο και άσε το μπλαζέ υφάκι γραψίματος, που ούτε καν δικό σου είναι.

            Όσο για την ειρήνη καλέ μου, ναί είναι αυταξία κι όχι μέσο. Η πραγματική ειρήνη...

            Εξυπνάδες αλλού για τον πόλεμο, όχι σε κάποιον που έχει εφαρμόσει του Ελύτη την επιταγή "διάβασε και προσπάθησε και πολέμησε". Ειδικά τον τελευταίο ενάμισο χρόνο έχω φάει πολύ χημικό και δακρυγόνα, έχω βρεθεί σε Σύνταγμα και Κερατέα, ενημερώνω ξένους για την πραγματική κατάσταση, προσπαθώ- όχι όσο θα ήθελα - να συμπαρίσταμαι σε γνωστούς μου που έχουν ανάγκη.

            Ξεκαβάλησε..

          • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
            ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 12:27:34

            ...AΣΧΟΛΗΣΟΥ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ,...ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΣΑΣ!!!
            ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ Η ΚΕΡΑΤΕΑ,...ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΕΣ ΜΑΧΕΣ ,...ΔΕΝ ΛΕΩ!!
            ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΤΡΕΜΗ ΣΑΣ ΕΔΕΙΞΕ!!!
            .....ΓΡΑΙΚΥΛΛΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ



            Σαν σήμερα 20 Σεπτεμβρίου, τρία μεγάλα γεγονότα στην αρχαιότητα και στους νεότερους χρόνους σημάδεψαν την ιστορία του Έθνους μας: Το 490 π.Χ η μάχη του Μαραθώνα σηματοδοτεί τον πρώτο ελληνικό θρίαμβο κατά της περσικής αυτοκρατορίας στους Μηδικούς Πολέμους: Έλληνες και...
            Πέρσες συγκρούονται στο Μαραθώνα με τους Πέρσες υπό τον Δάτι και τον
            Αρταφέρνη, να ηττώνται από το στρατήγημα του Μιλτιάδαη,να αφήνουν στο πεδίο της μάχης 6.500 νεκρούς, ενώ οι απώλειες από την ελληνική πλευρά είναι μόλις 192, ανάμεσά τους και ο στρατηγός Καλλίμαχος. Το 356 π.Χ γεννήθηκε ο Μέγας Αλέξανδρος, ο μεγάλος Έλληνας στρατηλάτης, ο οποίος στην σύντομη ζωή του δημιούργησε την μεγαλύτερη αυτοκρατορία που είχε γνωρίσει μέχρι τότε ο κόσμος.

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 14:08:57

            Ξεκαβάλησε σου λέω...

          • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
            ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 14:21:56

            ..ΚΟΨΕ ΛΙΓΟ!
            ......ΦΟΥΡΚΕΤΑΑΑ

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 14:24:38

            Μπα! Επιτέλους, έγραψες και δικά σου λογάκια... πλούσιος ο πνευματικός σου κόσμος. Άσε ήσυχο το Νίτσε, την ιστορία μας και μένα και ασχολήσου με κάτι άλλο..

          • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
            ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 14:28:21

            Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ!



            "…AΣΧΟΛΗΣΟΥ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ,…ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΣΑΣ!!!
            ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ Η ΚΕΡΑΤΕΑ,…ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΕΣ ΜΑΧΕΣ ,…ΔΕΝ ΛΕΩ!!
            ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΤΡΕΜΗ ΣΑΣ ΕΔΕΙΞΕ!!!
            …..ΓΡΑΙΚΥΛΛΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ"

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 14:35:06

            Για μπλα μπλα είσαι πρώτος, με αλλονών λόγια και παραδείγματα βέβαια...Εμείς δε σου κάνουμε, δεν πειράζει. Για δώσε μας το παράδειγμα σου, για πες μας τις μάχες που έδωσες κύριε καθηγητή...

  16. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 20/09/2011 10:48:07

    Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ!!!!!
    ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΝΟΜΙΚΗ ΟΔΟΣ ΟΠΟΥ ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ (ΜΕΣΩ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ) ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ!!!
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ...

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ ΜΑΝΙΑ 20/09/2011 11:00:26

      Επι τέλους! Κάποιος να γίνει μπροστάρης!
      Μπράβο ΜΑΝΙΑ! Απ' ότι ξέρεις απο εδώ, υπάρχουν πολλοί θιασώτες της πρότασής σου την οποία παραθέτεις πολύ ωραία. Μακάρι να υλοποιηθεί!
      Και εγώ μαζί σου (σας).

  17. ΠΑΙΚΤΗΣ avatar
    ΠΑΙΚΤΗΣ 20/09/2011 11:10:42

    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώσω το χαράτσι που μας έβαλε η Κυβέρνηση και να κυκλοφορεί ελεύθερος ο Ακης, διαμένοντας σε πανάκριβο νεοκλασικό
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να συνεχίσω να πληρώνω με τους φόρους μου τους 25.οοο υπαλλήλους που διόρισε η Κυβέρνηση τη τελευταία διετία
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώνω με τους φόρους μου 300.000 υπεράριθμους υπαλλήλους
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώνω με τους φόρους μου πάνω από 150.000 ανάπηρους μαιμού σε όλη τη χώρα
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πληρώνω με τους φόρους μου τους 18 μισθούς των υπεράριθμων υπαλλήλων της Βουλής
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να πρέπει να πληρώσω 150.000 ευρώ και μάλιστα μαύρα, για να αγοράσω από έναν μαντρά άδεια ταξί και να μην μπορώ με ένα παράβολο στο κράτος, να δουλέψω και να βγάλω ένα μεροκάματο.
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να απαγορεύουν 100- 200 αλήτες να επισκεφθούν τη χώρα μου χιλιλαδες τουρίστες, στερώντας από την οικονομία πολύτιμους πόρους
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ να ανέχομαι πλέον χιλιάδες Ελεύθερους Επαγγελματίες να μου πουοάνε πανάκριβα υπηρεσίες, χωρίς να μου δίνουν απόδειξη
    ΑΡΝΟΥΜΑΙ όλα τα παραπάνω, αλλά ΔΕΧΟΜΑΙ ότι τίποτε δεν θα αλλάξει.
    Γιατί οι Έλληνες θέλουμε όλα να αλλάξουν, όταν πρόκειται για τους άλλους αλλά όχι για τον εαυτό μας.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΠΑΙΚΤΗΣ 20/09/2011 12:27:16

      Όπα ρε παίχτη!
      300.000 υπεράριθμοι ΔΥ! Πως το συμπεραίνεις;
      150.000 μαϊμού ανάπηρους! Κάνε τους Ιατρική επανεξέταση!
      150.000 μαύρα για άδεια ΤΑΞΙ! Δεν υποχρεώνεσαι να αγοράσεις!
      100-200 αλήτες να απαγορεύουν! Αρνήσαι την απεργία;
      Ελεύθεροι Επαγγελματίες χωρίς απόδειξη! Ζήτα αποδείξεις!
      Καλά το ξεκίνησες αλλά στο τέλος το έπαιξες το... μανιφέστο σου!!!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Σταύρος 20/09/2011 13:29:40

        Προφανώς έχει τα 40.000 που θα κοστίζει το... εύλογο "παράβολο στο κράτος" για μια άδεια ταξί, και περιμένει πώς και πώς να περάσουμε από το σημερινό σύστημα της μαύρης αγοραπωλησίας αδειών σε εκείνο του σοβιετικού νεοφιλελευθερισμού...

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ Αυριανιστής 20/09/2011 16:36:20

          Να σκεφτείς ότι πολλοί από τους σχολιαστές ψηφίζουν!
          Τέτοια μυαλά κουβαλάνε αυτοί που έχουν πάρει την Ελλάδα στο λαιμό τους 30 χρόνια τώρα!
          (να πιστέψω τον Φαλμεράϊερ:( )

  18. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 20/09/2011 11:26:41

    ...ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΕΙΡΗΝΗ........


    «Φωτιά! Να το μέγα χρέος μας σήμερα, μέσα σε τόσο ανήθικο κι ανέλπιδο χάος. Πόλεμο στους απίστους! Άπιστοι είναι οι ευχαριστημένοι, οι χορτασμένοι, οι στείροι. Το μίσος μας είναι χωρίς συμβιβασμό, γιατί κατέχει πως καλύτερα, βαθύτερα από τις ξέπνοες φιλάνθρωπες αγάπες, δουλεύει τον έρωτα. Μισούμε, δε βολευόμαστε, είμαστε άδικοι, σκληροί, γιομάτοι ανησυχία και πίστη, ζητούμε το αδύνατο, σαν τους ερωτεμένους.

    Φωτιά, να καθαρίσει η γης! Ν’ ανοιχτεί άβυσσο φοβερώτερη ακόμα ανάμεσα καλού και κακού, να πληθύνει η αδικία, να κατεβεί η Πείνα και να θερίσει τα σωθικά μας, αλλιώς δε σωζόμαστε.»

    Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ – ΑΣΚΗΤΙΚΗ

  19. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 20/09/2011 11:28:27

    Έχεις ανάγκη από διακοπές, εγώ δε σου φταίω τίποτα..

  20. agnostos avatar
    agnostos 20/09/2011 11:35:15

    Απο φιλοσοφίες πήξαμε για το Θεό δηλαδή...εδω και τώρα λέμε, μαζικά και συλλογικά η άρνηση μας.

  21. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 20/09/2011 11:36:42

    Αριάδνη,με ρωτάς τι δουλειά κάνω και αν αγόρασα χωρίς να πάρω απόδειξη!
    Το 1981 λοιπόν κατατάχθηκα στην Σχολή Μονίμων Υπαξκών μετά από προβλεπόμενες εξετάσεις και σταδιοδρόμησα σαν Υπξκός και Αξκός στον Ελληνικό Στρατό!
    Στην μακρυά πορεία μου στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα βρέθηκα μπροστά σε ένα έγκλημα(ανθρωποκτονία-βαριές σωματικές βλάβες) και σε οικονομικά σκάνδαλα ιδαιτέρως ατιμωτικά!
    Μετά από μάχη μεταξύ συνείδησης και φόβου,αποφάσισα να καταγγείλω τα πάντα στους φυσικούς προισταμένους μου!
    Ω του θαύματος λοιπόν, ο συντεχνιακός αυτοματισμός αντέδρασε και αντιμετώπισα διώξεις ,ψευδείς καταμηνύσεις και πάσης φύσεως λοιδωρία!
    Μετά από 10 χρόνια δικαστικώναγώνων και χάρις την υπομονή και επιμονή και το πάθος μου στην υπηρέτηση του δικαίου,έφερα την δικαίωση στα θύματα και στην τιμή των Αξκών!Επίσης διέσωσα την καριέρα μου και την επιβίωση της οικογενείας μου!
    Κάθε νίκη έχει το κόστος της,έσπασε μέσα μου το ηθικό στήριγμα που με κρατούσε στην σκληρή υπηρεσία μου,δεν μπορούσα να δω σαν συναδέλφους τους ψευδομάρτυρες!
    Με το πλήρωματου χρόνου λοιπόν υπέβαλα την παραίτηση μου,σε ηλικία 45 ετών,προκειμένου να ανασυγκροτηθώ και να ζήσω σαν φυσιολογικός άνθρωπος με σύνταξη 1300 ευρώ και δύο γιούς φοιτητές στο πολυτεχνείο!
    Οι καταδικασμένοι ένοχοι ζήτησαν προστασία από πολιτικούς οι οποίοι με πίεσαν να υποχωρήσω,αλλά υπολόγισαν σε λάθος άνθρωπο!
    Σήμερα λοιπόν οι ίδιοι πολιτικοί κλέφτες,με πρόσχημα την σωτηρία της Πατρίδας, που δεν υπηρέτησαν(Δεν είδα κανέναν τους στον Έβρο ή την Λήμνο) θέλουν να μου καταστρέψουν την ζωή,ειλικρινά ντρέπομαι τους γιούς μου!Πως να τους βοηθήσει να τελειώσουν τις σπουδές τους ένας ανειδίκευτος εργάτης 50 χρόνων!
    Σκέφτομαι λοιπόν να παραδώσω το σπαθί μου,αλλά το χρειάζομαι για την τελευταία μου πορεία!
    Συμφέρει περισσότερο να πεθάνω για να εξασφαλίσω την επιβίωση της οικογενείας μου,στη χώρα των κλεφτών!
    Αυτά με την δουλειά μου και πράγματι πήρα προιόντα και υπηρεσίες χωρίς απόδειξη!!Κώστας Τ

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ Κώστας Τ 20/09/2011 14:17:10

      Και να πεθάνεις αγαπητέ Κώστα κι αυτό θέλει έξοδα
      πολλά έξοδα. Σκέψου κάτι άλλο.

  22. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 20/09/2011 12:31:44

    ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΟΣΟ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΕΡΘΗ Η ΕΠΑΡΑΤΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ

  23. kp8 avatar
    kp8 20/09/2011 12:59:40

    Εγώ πάλι σκέφτομαι μήπως τους συμφέρει να μην πληρώσουμε. Ετσι όλοι οι μέχρι χτες ανεξάρτητοι νοικοκυραίοι θα μετατραπούν σε οφειλέτες και άρα θα είναι ανοιχτοί στην υποδούλωση. Καπου διάβαζα χτες σε μία ανάλυση ότι οι ευρωπαίοι θεωρούν ότι οι Ελληνες έχουν όλοι κάποιο ακίνητο, ίσως και περιουσία σε χωριά και στην ύπαιθρο γενικώς, είναι αυτοαπασχολούμενοι σε μεγάλο ποσοστό και γενικώτερα εμφανίζουν μία ανεξαρτησία από το κράτος που δυσκολεύει τη χαλιναγώγησή τους. Αρα το ζητούμενο είναι να βρεθούν τρόποι (με υπέρμετρους και δυσβάσταχτους φόρους φυσικά) να μετατραπούν σε οφειλέτες που φυσικά ανοίγει το δρόμο για να χτυπηθεί η ανεξαρτησία τους.

    • Πρέσβης avatar
      Πρέσβης @ kp8 21/09/2011 00:30:10

      Πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση...δεν το είχα σκεφτεί αλλά πράγματι έτσι είναι ο Έλληνας.

  24. Σίμος avatar
    Σίμος 20/09/2011 13:52:09

    Και εγώ έτσι σκέπτομαι. Και μια που κατά τον Λοβέρεδο είμαι και δωρητής οργάνων υποχρεωτικά θα τους δώσω τα όργανά μου τα τρία.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Σίμος 20/09/2011 19:05:52

      Καλή ιδέα ! Μαζικές δηλώσεις προσφοράς των συγκεκριμένων τριών οργάνων στον αρμόδιο μεταμοντέρνο υπουργό !

  25. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 20/09/2011 14:27:49

    Αγαπητέ μου l' ami du peuple αγωνίστηκα για το δίκαιο, άρα είμαι επικίνδυνος,δεν μπορείς να φανταστείς τι άκουσα και τι νομότυπες διώξεις υπέφερα!
    Παραμένω Στρατιώτης με αρχές, αλλά θλίβομαι με τις κρίσεις του καθενός !!!
    Κάποιοι ρωτάνε ειρωνικά που πολέμησα; και εχουν φαινομενικά δίκαιο.
    Πολέμησα τον πιο άθλιο εχθρό όλων μας,το Ελληνικό Κράτος της συγκάλυψης, της κλεψιάς ,την Πατρίδα Μητριά μας!
    Δεν θα ξεχάσω ποτέ την μυρωδιά της καμένης σάρκας και τον απόλυτο πόνο των τραυματιών!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Κώστας Τ 20/09/2011 14:39:49

      Αυτός είναι γενναίος αγώνας Κώστα. Σε κάποιους μικροπρεπείς και άκαπνους θα φαινόταν λίγο. Δεν πειράζει όμως, αρκεί να μπορείς να κοιτάς τους δικούς σου στα μάτια με υπερηφάνεια, είναι μεγάλο πράγμα.

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Τ 20/09/2011 14:41:19

      Κωστα Τ
      Κοιμάσαι με καθαρή την συνείδηση και να ξέρεις ότι τα παιδιά γονειών ''ξεχωριστών'' έχουνε άλλα πρότυπα, μετά απο χρόνια θα είσαι περήφανος που στάθηκες έστω μόνος αλλά περήφανος μπροστά σ΄αυτό που σου πρόσταξε η συνείδηση και η ανθρωπιά απέναντι στο πόνο και την δικαίωση.
      Υποκλίνομαι μπροστα τη γενναιότητα του και να ξέρεις οι μοναδικοί είναι αυτοί που πολεμάνε ακόμη και αν ξέρουνε ότι θα ματώσουνε και θα προδοθούν.
      Και να ξέρει ότι μέσα σε διεφθαρμένη κοινωνία αν δεν υπήρχαν οι διαφορετικοί ο κόσμος θα ήτανε θεοσκότεινος.

  26. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 20/09/2011 14:43:38

    Μαζί σου ΜΑΝΙΑ και μαζί με όλους όσους ποτέ δεν έβλαψαν το Έθνος....

  27. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 20/09/2011 17:02:06

    εχει δικιο ο αυριανιστης , να μην πληρωσουμε καμια εκτακτη εισφορα για δυο μηνες .με το που θα γινει αυτο και δε θα υπαρξουν εσοδα θα πεσουν με τη μια.
    ετσι και αλλιως ο βρεγμενος τη βροχη δε την φοβαται. τι να πληρωσουμε π.χ. 100 ευρω τι να πληρωσουμε 120. να γινουν εκλογες να αποφασισει ο ελληνικος λαος πιος θελει να τους κυβερνησει και μετα να πληρωσουμε αν μας πεισει φυσικα η επομενη κυβερνηση οτι ειναι γι ατο καλο του τοπου.

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/09/2011 17:12:51

    χμμμ... κύριε τζόβενο... Και πώς λεγόταν η πηγή;

  29. ΠΑΙΚΤΗΣ avatar
    ΠΑΙΚΤΗΣ 20/09/2011 17:46:33

    Σταύρο προφανώς είσαι δημόσιος υπάλληλος
    αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω πως εγκρίνεις τους αποκλεισμούς λιμανιών και αεροδρομίων, τις προσλήψεις από το παράθυρο 20.000 υπαλλήλων σε μια περίοδο που υποτίθεται δεν γίνονται προσλήψεις.
    Τ

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΠΑΙΚΤΗΣ 20/09/2011 18:38:09

      Μηχανικός στα καράβια είμαι και ατενίζω ενίοτε τις γραμμές των οριζόντων!
      Ανοίγει το μάτι και το μυαλό ξέρεις!

  30. ΠΑΙΚΤΗΣ avatar
    ΠΑΙΚΤΗΣ 20/09/2011 17:52:16

    Επίσης φίλε Σταύρο δεν είναι δυνατόν να είναι ένοχος αυτός που πληρώνει τα 150 χιλιάρικα για να πάρει την άδεια ταξί και να μην είναι αυτός που την πουλά στη μαύρη αγορά.
    γιατί σε ενοχλούν οι καθαρές συναλλαγές;
    Δεν είναι αυτονόητη υποχρέωση του εστιάτορα που πουλά 10 ευρώ τη σαλάτα, να κόψει απόδειξη; Φταίει ο πολίτης που δεν τη ζητά; Με ποιον είσαι, με τον κλέφτη;
    Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν φταίει ο έμπορος ναρκωτικών που τα πουλά, αλλά ο χρήστης που τα ζητά.
    Ντροπή.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΠΑΙΚΤΗΣ 20/09/2011 18:40:43

      Ρε συ "παίχτη" μην υποβαθμίζεσαι.
      Ξεκινάς καλά αρνούμενος να πληρώσεις την ρεμούλα και την κλεψιά του ΠΑΣΟΚ, άντε και της ΝΔ, και ξεπέφτεις στην απόδειξη της σαλάτας.
      Σε τελική ανάλυση από τον μαγαζάτορα μπορείς να την ζητήσεις, αν μπορείς τράβα ζήτα την και από τον Άκη!!!

  31. feidias avatar
    feidias 20/09/2011 20:02:44

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ?

  32. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 21/09/2011 13:19:15

    h**p://www.exipno.gr/images/files/dilosi_ritis_epifilaksis_eforia.pdf
    Μαζί με την πληρωμή της έκτακτης εισφοράς, καταθέστε κι αυτό το έντυπο για να μπορείτε να τα πάρετε πίσω αργότερα.
    Επίσης, καθυστερήσετε να το πληρώσετε όσο μπορείτε, θα πληρώσετε μόνο 1% για κάθε μήνα καθυστέρησης, αλλά θα συμβάλετε στην πτώση μια ώρα αρχίτερα αυτών των δοσίλογων προδοτών που μας κυβερνούν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.