#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/01/2011 15:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αριστερισμός, παιδική ασθένεια του απογοητευμένου ...δεξιού



Κλασικό δελτίο ειδήσεων lifestyle προσανατολισμού, περιδεής νεαρός καμαρώνει στην κάμερα για τα μερικές εκατοντάδες ευρώ που «κατέθεσε» σε ευαγές ίδρυμα πολιτιστικής δραστηριότητας το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Όχι πολύ μακριά στο παρελθόν, λίγες βδομάδες μόλις, ανησυχία γνωστού μου, εξεφρασμένη μέσω facebook, για την… κακή διάθεση του καλού μας Πρωθυπουργού! Αυτού που μας έσωσε από τα συσσίτια κατά την άποψη του! Τρίτο χτύπημα, κλασικός «νοικοκυραίος» που έχει τσιμπήσει το δόλωμα του «συμμαζέματος» και αλυχτάει καθώς η κοινή λογική ξεψυχάει σαν το ψάρι στη στεριά. Οι άνθρωποι που μόλις περιέγραψα, δεν είναι ιδιάζουσες περιπτώσεις, δεν είναι οι εξαιρέσεις, είναι η καθημερινότητά μας.

Ας πάμε όμως λίγους μήνες πίσω. Στο μικρόκοσμό μου, συγκρούστηκα με κατεστημένες απόψεις και σκουριασμένες ιδέες όταν ένα πρωινό του Νοέμβρη του 2009, εκεί κοντά στα τέλη του, κατέθετα τις ελπίδες μου σε έναν ερημίτη, επιτρέψτε μου την έκφραση, της χιλιοταλαιπωρημένης πολιτικής σκηνής του τόπου μας. Όπως κανείς μας δε φανταζόταν το μέγεθος της επερχόμενης σοσιαλιστικής λαίλαπας, έτσι κι εγώ δεν φανταζόμουν πως αυτό που αχνοφαινόταν από τη χαραμάδα, δεν ήταν κάποιο τρεμάμενο κεράκι, αλλά ένας πολιτικός φάρος.

Πολλοί περιμένουνε ο Αντώνης να κατέβει στους δρόμους κραδαίνοντας τσεκούρι και φτύνοντας θειάφι. Δεν είναι αυτός όμως ο ρόλος που του επιφυλάσσει η Ιστορία. Οι νοικοκυραίοι, οι κουτσά στραβά βολεμένοι, οι κατά φαντασίαν εκ του συστήματος ευνοημένοι, οι μπουκωμένοι με σοσιαλιστικό μάρκετινγκ δεν χαμπαριάζουν από τσεκούρι και θειάφι: οι μισοί έχουνε εθιστεί σε αυτά και οι άλλοι μισοί σφυρίζουν αδιάφορα. Αν τους πλασάρεις μπόλικο προοδευτισμό της δεκάρας και σοσιαλιστικά φούμαρα με το τσουβάλι, και λίγη «γάμπα» καπιταλισμού να τους δείξεις, κάτσανε σούζα. Αυτούς δεν τους αφυπνίζεις με τσεκούρι και θειάφι. Το μηντιακό τσεκούρι και το κομματικό θειάφι τους έχουνε λοβοτομήσει, ιδεολογικά ευνουχήσει, πλήρως τυφλώσει. Αυτοί θέλουνε φάρο.

Γιατί ο φάρος ρίχνει φως. Το τσεκούρι λάμπει κάτω από τη λάμψη του φλεγόμενου θειαφιού, αλλά κανένα τους δεν είναι φως. Μπορεί να ακτινοβολούνε μια ψευδεπίγραφη γυαλάδα, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός τους. Είναι εύκολο ένας απογυμνωμένος αξιακά και πνευματικά άνθρωπος να σαγηνευτεί από τη βία της φωτιάς, αλλά δεν μπορεί εύκολα να τη διαχειριστεί, μπορεί να τον κάψει, να τον τρομάξει και να τρέξει φοβισμένος πίσω στη μιζέρια της υγρής και σκοτεινής ιδιωτίας του. Το καθαρό φως όμως είναι πάντα καθοδηγητής

Έτσι θέλουμε τον Αντώνη. Φάρο. Να απογυμνώσει τα τελώνια της νεοταξικής θολοκουλτούρας από τον σκοτεινό μανδύα της απάτης τους, τελώνια γιατί ζητάνε υψηλό φόρο, τα ιδανικά μας για ένα καλό δυάρι, το μικρό αυτό οικοπεδάκι μας που λέμε Ελλάδα για λίγη γκλαμουριά. Δε θέλουμε βία, δε θέλουμε αλλαλαγμούς, αυτά είναι εργαλεία των "άλλων". Κι αν χρειαστεί κάποιος να λερώσει τα χέρια του, δε θα πρέπει να είναι μόνο ο Αντώνης, ναι, και αυτός, αλλά όχι μόνος. Πρέπει κι εμείς να λερώσουμε τα χέρια μας. Να τα βουτήξουμε στον αποιδεολογημένο οχετό και να τραβήξουμε τα υπόλοιπα αδέρφια μας πίσω στο φως: το παιδί που μεγαλώνει με "μπιμπερό" το μπουκάλι του ουίσκυ και "νανούρισμα" τις ιαχές της κάθε επίδοξης κονσοματρίς πολυτελείας, τον φίλο μου που ακόμα πιστεύει σε κίβδηλα σοσιαλιστικά οράματα, τους νοικοκυραίους που ψάχνουνε το δίκιο τους στους κάδους απορριμάτων της νεοφιλελεύθερης σαπίλας.

Τα δυο τελευταία λόγια τα αφιερώνω σε όσους, δικαίως ή αδίκως μειδιούν καθώς διαβάζουν αυτές τις αράδες. Όχι. Ο Αντώνης δεν είναι Μεσσίας.... Είναι όμως ο μόνος που είναι όρθιος αυτή τη στιγμή. Αυτό μας έλειψε αδέρφια. Ένας από μας να μείνει όρθιος. Στο χέρι μας είναι αν θα σταθούμε δίπλα του...

TopGanZ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. effie B. avatar
    effie B. 06/01/2011 16:03:44

    Εμεις θα σταθουμε διπλα του ετσι και αλλιως και παντα και για παντα.....
    Ασε ομως και λιγη δοση μεσσιανισμου, ανεξαρτητα απο την "real politic", λειτουργει σα βαλσαμο, σα φως, μερες που ειναι......

  2. Wolf avatar
    Wolf 06/01/2011 16:46:24

    Και μάλλον θα χρειασθεί πολυ σύντομα να βρεθούμε και Εμείς όρθιοι δίπλα και να τον στηρίξουμε.
    Μεγάλα οικονομικοπολιτικα λόμπι στις ΗΠΑ, έχουν ήδη προεξοφλησει τις εκλογές στην Ελλαδα το τέλος του χειμώνα, δηλαδή σε 2-3 μήνες. Με τελευταία πιθανή ημερομηνία την 3 Απριλίου.
    Ο Σαμαρας είναι ο μόνος όρθιος αυτή τη στιγμή πολιτικός, ήρθε η ώρα όμως να βγάλει απο μέσα του και τον Ηγέτη. Εμείς θα είμαστε δίπλα του γιατί είναι η τελευται ελπίδα του τόπου και αυτο το ξέρουν ολοι. Άλλωστε αυτο είναι που τους ανησυχεί, ότι την πιο κρισιμη ώρα, ο μόνος που έχει το ανάστημα είναι αυτός που μισεί όλο το συστημα, είναι εκείνος τον οποίο δεν ελέγχουν και αυτο για το συστημα είναι ο χειρότερος εφιάλτης του.

  3. SAVAS avatar
    SAVAS 06/01/2011 17:08:37

    "Αριστερισμός, παιδική ασθένια του απογοητευμένου... δεξιού"

    Διαφωνώ με το τίτλο. Για μένα ο μόνος τίτλος που ισχύει τόσα χρόνια είναι:

    "Σοσιαλισμός, πασοκισμός, .... το ναρκωτικό του ψευτο-αριστερού"

    Επειδή η λέξη "αριστερά" σχεδόν έχει χρησιμοποιηθεί απο τους πάντες.... για να καταλαβαινόμαστε.... μόνο όσοι πάνε κόντρα σ' αυτό το κωλοσύστημα και θέλουν πραγματικά να το ανατρέψουν ολοκληρωτικά και όχι επιφανειακά (όπως συμβαίνει με τους περισσότερους) τότε μόνο αυτοί είναι πραγματικά αριστεροί. Οι υπόλοιποι είναι ξεφλουδισμένες μπανάνες..... Αριστεριστές, πασοκιστές, "σοσιαλιστές" και οτιδήποτε άλλο υπάρχουν για να κερδίζουν ψήφους και να κοροϊδεύουν κόσμο.


    "Αριστερισμός.... η αποτοξίνωση του ψευτο-δεξιού απο το ανθρωποφάγο καπιταλιστικό σύστημα."

  4. Κώστας avatar
    Κώστας 06/01/2011 17:14:17

    Μεγάλο πρόβλημα οι νοικοκυραίοι που αλληθωρίζουν προς το Μνημόνιο.
    Καλά έχει γράψει άλλος φίλος πως το Μνημόνιο μυρίζει δεξιίλα. "Να μπει κάποια τάξη βρε αδερφέ", λέει ο νοικοκυραίος που βλεπει τον δημόσιο υπάλληλο να παίζει ΠροΠό εν ώρα υπηρεσίας και του γυρίζουν τα άντερα.
    Αυτός ο μύθος πρέπει να γκρεμιστεί. Πως τάχα το Μνήμονιο έχει στραβά, αλλά βάζει τάξη...Καμία τάξη δεν βάζει. Φτωχοποιεί, εξαθλιώνει, μετατρέπει ένα όντως άναρχο Κράτος σε μιά ισοπεδωμένη μπανανία, όπου οι κοινωνικές ομάδες στήνουν καυγάδες όπως στο χωριό του Asterix(-"Οι τεμπέληδες δημόσιοι φταίτε"-"Όχι οι φοροφυγάδες ιδιώτες φταίτε"). Αλλο πράγμα το συμμάζεμα, που θέλει χρόνο και αλλαγή νοοτροπίας και άλλο το τσεκούρωμα των οριζόντιων περικοπών των αποτυχημένων Παπακωνσταντίνου και ΓΑΠ.
    Και κοντά στον 1ο μύθο του συμμαζέματος και ο δεύτερος. Ο πιο δηλητηριώδης. Ο μύθος του "όλοι ίδιοι είναι, καθίστε σπίτι σας και δείτε Mega". Nαι, άθλιος ο Σημίτης του Χρηματιστηρίου, της Siemens, των μπετατζήδων και των swaps του 2001. Ναι, ανεπαρκής και λίγος ο-καλών προθέσων-Καραμανλής που ξέχασε και πρόδωσε την ανασύσταση του Κράτους. Ναι, εμετικός ο Παπανδρέου που τριγυρνούσε την Οικουμένη βρίζοντας την Ελλάδα ως διεφθαρμένη(ενώ η Ιταλία της Μαφίας και η Γερμανία της Siemens και της Daimler είναι αδιάφθορες άθλιε Γιωργάκη, ε;), την υπονόμευε την πιο κρίσιμη στιγμή(Τιτανικός), για να την ζώσει μετά ως εύκολο πλέον θύμα στα δεσμά του Μνημονίου που αυξάνει τους φόρους και μειώνει τα έσοδα. Αλλά ο Σαμαράς πόθεν προκύπτει ότι είναι από την ίδια πάστα, όταν όλες οι ενδείξεις φωνάζουν πως θα είναι ο πρώτος εθνικού επιπέδου ηγέτης του 21 αιώνα; Αυτός, που μέσα σε ένα οργουελικό περιβάλλον προπαγάνδας είπε λοιδωρούμενος το Οχι στο Μνημόνιο. Που εξήγησε έγκαιρα και πρόβλεψε την αποτυχία του. Που πρότεινε συγκεκριμένα μέτρα και άλλη πολιτική, που όλοι τώρα παραδέχονται; Που εξαφάνισε με μοναδική πυγμή το νεοφιλελεύθερο ακροδεξιό καρκίνωμα των Μητσοτακηδων που 30 χρόνια τώρα παρασιτούσε στα σπλάχνα της Κεντροδεξιάς; Που κερδίζει με τη μία με το ύφος και το μειλίχιο παρουσιαστικό του. Που γκρέμισε τη λούλεια φούσκα του Μεσαίου Χώρου, με την ξεξάθαρη γραμμή που λέει"είμαστε Κεντροδεξιά με απόψεις και ιδέες, όχι αποιδεολογικοποιημένοι στρογγυλοί ακόλουθοι του ΔΟΛ και των στηλών του".
    Στο ύπουλο "Ολοι ίδοι είναι" πίστεψαν πολοί και έκατσαν σπίτι τους στις 7 Νοεμβρίου, όταν ο Σαμαράς προειδοποιούσε:"ζεματίστε τους γιατί μετά θα σας γδάρουν". Τίποτα οι "ψαγμένοι". "Όλοι ίδιοι είναι, πάμε για καφέ". Αποτέλεσμα; Ουρανομήκεις πανηγυρισμοί του Στρος Καν...
    Είναι ο Σαμαράς η τελευταία ελπίδα. Το εν πολλάις αμαρτίες περιπεσόν κόμμα της ΝΔ είναι κωλόφαρδο. Βρήκε ηγέτη που θα διασώσει την υστεροφημία του κόμματος στα κιτάπια της Ιστορίας.

  5. zackii avatar
    zackii 06/01/2011 17:42:26

    Tο θέμα είναι να μην ξαναδούμε λάθη τύπου ΚΚ, και επίσης να κάνει ο Σαμαράς τις αλλαγές στο κόμμα, όπως επίσης και να σταματήσουν μερικοί το τροπάρι-Ο καλός Αντώνης, και οι άχρηστοι συνεργάτες του. Τον μειώνουν, δεν το καταλαβαίνουν?

  6. Orestios avatar
    Orestios 06/01/2011 17:56:24

    Το κείμενο από τον τίτλο του και μόνο μας δείχνει πως εδράζεται σε αίωλες πια έννοιες. Με την λογική του δεξιά και αριστερά αποδεχόμαστε και τον μεσαίο χώρο κάτι που αποδείχθηκε μπαρούφα.
    Οι έννοιες αυτές, προϊόντα μιας άλλης εποχής, αδυνατούν να περιγράψουν τί είναι η ΝΔ του Σαμαρά.
    Ιδεολογικός προσανατολισμός χρειάζεται πάνω σε σταθερές έννοιες και όχι πάνω στο σαθρό αυτό οικοδόμημα του δεξιοαριστερισμού.
    Αν επιμείνουμε πάνω σε αυτή την λογική τότε ακόμη περισσότερος κόσμος θα εγκαταλείπει παρατάξεις που δεν προσφέρουν ζωηρή και ενεργή πολιτική βασισμένη σε οριοθετημένη ιδεολογία και δομημένο λόγο.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Orestios 06/01/2011 18:12:49

      Όπως έχω ξαναγράψει, συμφωνώ μαζί σου στο θέμα της κατάρρευσης του ταξικού συστήματος (αριστεροδέξια κλπ.). Το εν λόγω σύστημα ήταν ουσιαστικά ένα εργαλείο διάσπασης των πανανθρώπινων αξιών και επιμερισμού τους σε δύο διαφορετικές ομάδες, έτσι ώστε να ελεγχθούν καλύτερα οι λαοί. Αν παρατήρησες, πέρα από τον τίτλο, πουθενά μέσα στο κείμενο δεν χρησιμοποιούνται διαχωριστικοί τίτλοι του επιπέδου "αριστερός-δεξιός".

      • Orestios avatar
        Orestios @ TopGunZ 06/01/2011 18:22:58

        Πράγματι, δεν χρησιμοποιείς.
        Δεν καταλαβαίνω λοιπόν τον λόγο που έβαλες αθυτόν τον αταίριαστο τίτλο.
        Η έννοια του φάρου είναι να οδηγεί τα πλοία στο λιμάνι αλλά και να αποφεύγουν τα αβαθή εμπόδια.
        Καθοδηγητικός ο ρόλος τους και σημαντικός στην ναυσιπλοΐα.
        Χρειάζεται η ΝΔ πάλι ιδεολογία και όχι απολιτικές αβρότητες. Στον βαρβαρισμό και την βαρβαρότητα του σοσιαλισμού χρειάζεται ξεκάθαρη αντίπαλη τοποθέτηση που καλό είναι να συμβολοποιείται.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Orestios 06/01/2011 18:30:51

          Να το αφήσουμε στο ότι δεν έχω την αποκλειστική ευθύνη του τίτλου?

          • Orestios avatar
            Orestios @ TopGunZ 06/01/2011 18:34:36

            Οκ

          • factorx avatar
            factorx @ Orestios 06/01/2011 18:49:29

            Μερικές φορές με κάνεις Ορεστιε να σκεφτομαι ότι μια μαχαιριά του δώσανε τον πατησε το τραίνο. Και σου ζηταω έναν κεφτέ, ωχ το μάτι μου

          • Orestios avatar
            Orestios @ factorx 06/01/2011 19:06:38

            Τί τραβάς κι εσύ!

  7. evan avatar
    evan 06/01/2011 18:32:23

    Και βέβαια θα είμαστε με τον Αντώνη Σαμαρά αλλά δεν νομίζετε ότι η αντιπολίτευση του μετά από, πάνω από έναν χρόνο στην προεδρία της ΝΔ, είναι τόσο ήπια που καμιά φορά νομίζουμε ότι η ΝΔ είναι ανύπαρκτη.
    Είμαι και εγώ ένα "φανατικός" του υποστηρικτής που έχει έρθει σε ευθεία κόντρα και με παστόκους και με ντορίδια, ειδικά όταν όντας στις εσωκομματικές εκλογές επιτηρητής με το μέρος του Σαμαρά έπρεπε να τα βάλω με το μεγάλο σινάφι των ντορίδιων...

  8. victoria avatar
    victoria 06/01/2011 18:59:08

    Πολύ καλό...

  9. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 06/01/2011 19:31:07

    Ποια είναι η θέση της ΝΔ και του Αντώνη προσωπικά για την επίσκεψη του ΓΑΠ στο Ερζερούμ;

    Άκουσα κατά τις 1800 σε κάποιο δελτίο, ότι την επίσκεψη την κατήγγειλαν το ΚΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ΛΑΟΣ. Η ΝΔ;;;

    Και εγώ νοικοκύρης είμαι, όχι όμως βολεμένος. Μολονότι έχω αναπηρία 80% και άνω, στήθηκα πολλές ώρες στη γραμμή για να ψηφίσω τον Σαμαρά. Πίστευα ότι το άξιζε και συνεχίζω να το πιστεύω. Στα εθνικά θέματα όμως, θέλω καθαρές θέσεις. Πιστεύω ότι η ΝΔ συνεχίζει να διεκδικεί ακόμη το πατριωτικό χώρο!

    Παρεπιπτόντως, δεν έχω ακούσει ακόμη τη θέση της ΝΔ για τη δανειακή σύμβαση.

    Το δε "Αριστερισμός, παιδική ασθένεια του απογοητευμένου …δεξιού" το ακούω βερεσέ και νομίζω ότι είναι πολύ προκλητικό.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Αρματιστής 06/01/2011 19:41:57

      Θάλω να πιστεύω πως ο άνθρωπος που είπε μπροστά στον τούρκο πρέσβη "Α ρε Ελλαδάρα" κοιτώντας το Αιγαίο δε θα μας προδώσει. Κι εγώ νοικοκύρης είμαι, απευθυνόμουν στους "νοικοκοίρηδες".

      Για τον δε τίτλο, "απολογήθηκα" παραπάνω.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/01/2011 19:55:03

    Μου αρεσε το αρθρο. Εχω τη δικη μου αποψη. Δεν χρειαζονται τα κομματα στην Ελλαδα, παρα μονο πολιτικοι Ανδρες και Γυναικες.
    Το συντομοτερο που θα το επιβαλουμε, το συντομοτερο που θα γλιτωσουμε απ ολους τους αχρηστους σε λιστες και κομματικα γραφεια και τοπικες οργανωσεις.

    ΠΠ

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/01/2011 20:01:32

      Κάθε Πολιτεία χρειάζεται Ηγέτη και Ιδέες τις οποίες αυτός να υπηρετεί. Τα κόμματα θα έπρεπε απλώς να είναι οι μήτρες στις οποίες κυοφορούνται οι Ιδέες και γεννιούνται οι Ηγέτες. Αντ' αυτού, αποκτήσανε δικιά τους "ατζέντα", αυτοσκοπό, και αποσχίσθησαν από την κοινωνία και τον αρχικό τους ρόλο. Η ΝΔ στάθηκε τυχερή να δώσει πνοή μέσα από τα σπλάχνα της, εμάς, σε έναν Ηγέτη, και ίσως άγγιξε πάλι τον αρχικό της, ιερό, ρόλο ως κομματικός σχηματισμός.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ TopGunZ 06/01/2011 20:13:47

        Ηγετης μπορει να ειναι ο πρωτος σε ψηφους Πανελλαδικα.
        Μακαρι να ισιωσει ο Ελληνικος λαος και να δει στον Σαμαρα τον μελλοντικο του ηγπου προερχονται απο τα κομματικα-πελατειακα κατεστημενα.
        Να δωσουν ποθεν + εσχες προσωπικα στη δημοσιοτητα 2 μηνες πριν τις εκλογες, για να εχουμε χρονο να τσεκαρουμε!! Να δωσουν την Φορολογικη τοςυ δηλωση πριν μπουν στην πολιτικη και το Ε9.
        Να υπογραψουν υπευθυνες δηλωσει οτι δεν εχουν Τραπεζικους λογαριασμους στο Εξωτερικο ουτε συμμετεχουν σε offshore και ΜΚΟ.
        Να δωσουν προυπολογισμους λειτουργειας των πολιτικωβν τους γραφειων στη δημοσιοτητα να τις εγκρινουμε κλπ κλπ
        Να γλιτωσουμε απο τις κομαμτικες γραμμες στις ψηφοφοριες στη Βουλη.

        ΠΠ

  11. Κάποιος avatar
    Κάποιος 06/01/2011 19:59:07

    Από τα "εθνικά κεφάλαια" περάσαμε στους "φάρους".
    Ιδιας ποιότητας μεσσιανική μεταφυσική πολιτική σκέψη, απευθυνόμενη ανά περίσταση προς διαφορετικά πολιτικά πρόσωπα και φυσικά προς το λαό που άλλοτε είναι κυρίαρχος, άλλοτε διεφθαρμένος, άλλοτε παραπλανημένος. άλλοτε σοφός αναλόγα με τις διαθέσεις και τις απόψεις του κάθε αναλυτή αρθρογράφου.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Κάποιος 06/01/2011 20:03:11

      Χμ, αν μη τι άλλο κατάφερες να απορρίψεις μια Χριστιανική μυθοπλασία: οι καλλικάντζαροι δεν επιστρέφουν στις σπηλιές τους τα Φώτα...

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ TopGunZ 06/01/2011 20:10:53

        Πολιτικό σχόλιο έκανα πριν, αλλά αν θέλεις να το γυρίσουμε στο θρησκευτικό φολκόρ κανένα πρόβλημα.
        Μπορούμε να συζητήσουμε αν φέτος κουτσούλησε το Αγιο Πνεύμα το κεφάλι του Καρατζαφέρη.

  12. Αντώνης avatar
    Αντώνης 06/01/2011 20:23:56

    Η θεοποίηση αποτέλεσε βασικό πολιτικό όπλο από την εποχή των Ρωμαίων Αυτοκρατόρων μέχρι και σήμερα. Μπορεί κανείς να θεωρεί πως τονίζοντας τα θετικά χαρακτηριστικά ενός ηγέτη ... δημιουργείται "κλίμα νίκης" ... αλλά η πραγματικότητα διαφέρει σημαντικά. Ας πούμε ότι ο Σαμαράς γίνεται πρωθυπουργός ... με ποιους θα κυβερνήσει;

    Με "ντιντίδες", "βαρόνους" και μετόχους της "οννεδ αε"; Κύριοι ... αυτοί είναι το παρρόν και το μέλλον της Νέας Δημοκρατίας. Ο Σαμαράς δεν φρόντισε να θέσει τις βάσεις (ηθικές και πολιτικές) του κόμματος, δεν αξιολόγησε τους ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά ... και τώρα η "λασπουριά" αυτή ... αποτελεί τη κυρίαρχη δύναμη της ΝΔ.

    Όταν θα χρειαστεί να κυβερνήσει ... η λάσπη θα φτάσει ψηλά ... και θα κρύψει το φως κάθε φάρου. Αντί να χαίδευουμε αυτιά στην προσπάθεια κλίματος νίκης, θα ήταν καλύτερα να ασκούμε κριτική ... μπας και σώσουμε κάτι.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/01/2011 21:30:59

    TopGunZ, δεν τίθεται θέμα να σταθούμε ή να μην σταθούμε στον Σαμαρά. Ούτε είναι άγνωστες οι πιέσεις που υφίσταται "να είναι καλό παιδί κι άριστος μαθητής".

    Τίθενται τα εξής θέματα:

    1) Πώς "αλλάζεις" την ΝΔ (τώρα που είναι η ευκαιρία). Και δεν εννοώ "αλλάζεις" για να την φέρεις στα μέτρα μου ή τα μέτρα σου. Εννοώ "αλλάζεις" ώστε και οι βουλευτές, κάθε ένας, και συλλογικά να έχουν την δύναμη του Σαμαρά που είναι "λαϊκή βάση". Για να το κάνεις αυτό χρειάζεται, νομίζω, πολιτειακή αλλαγή. Είναι λάθος το κομματικό σύστημα, λάθος η κοροϊδία του Προέδρου "τίποτα", λάθος το μπέρδεμα Νομοθετικού και Εκτελεστικού.

    2) Αν κρινεις από τις "συμφωνίες" και τους "καυγάδες" εδώ στα σχόλια, βλέπεις ότι υπάρχει πολλαπλή ερμηνεία του δεξιός-αριστερός, ελέυθερος (ή φιλελεύθερος, ή νεοφιλελεύθερος -- αυτό δεν ξέρω τι είναι). Υπάρχουν πατριώτες υπέρ του κεντρικού σχεδιασμού, πατριώτες υπέρ της ελεύθερης αγοράς κλπ. Υπάρχουν αντινεοταξικοί άθεοι και αντινεοταξικοί θρησκευόμενοι. Υπαρχουν φιλογερμανοί ευρωσκεπτικιστές και φιλοαμερικάνοι ελληνιστές κλπ κλπ. Λογικό είναι να μην υάρχουν ομοφωνίες. Αλλά πρέπει η ίδια η ΝΔ να διαμορφώσει ιδεολογία βάσει αυτής της πολυσυλλεκτικότητας, που να υπέρβαίνει τι πουλόβερ φοράει ο ένας και τι φουλάρια ο άλλος. Η πολυσυλλεκτικότητα, πρέπει να εκφράζει την ΒΑΣΗ, ειδεμή η βάση θα είναι στην μάζα του αδιάφορου, ή του αρνητικού ψηφοφόρου (που και αυτό δεν δουλεύει - πιά.)

    Το "κοινωνικός φιλελευθερισμός" μια χαρά μου ακούγεται. Αλλά θέλει και λίγο παίδεμα στην λεπτομέρεια και στην εφαρμογή. Το παίδεμα αυτό μπορεί να βγεί από τον Αρχηγό, αλλά καλύτερα να βγει από την Βάση. Μόνο τότε θα έχει ευρεία αποδοχή και θα πετύχει.

    Όταν η ΝΔ πετύχει κάποια τέτοια εσωτερική συνοχή και πυγμή, τότε μπορεί να ζητήσει τα πάντα. Η άλλη πλευρά είναι πονηροί, είναι εποικοιωνιολόγοι, είναι αλλά είναι ψεύτες με λαοπλάνες μεθόδους, και σύντομα τσίτσιδοι. Τώρα, ψάχνουν για άλλοθι, και βάζουν τους φυσικούς υποστηρικτές της ΝΔ, να πιέσουν την ΝΔ. Θα ξαναπάμε σε μια απ τα ίδια, και είναι κρίμα.

    Μα έτσι μου' ρχεται να προτείνω συνέδριο, με ατζέντα, και ίσως με ψηφοφορία διαδικτυακή επί αρχών, θεμάτων που θα συζητηθούν ανοιχτά, και ο κόσμος μπορεί να τοποθετείται. Πόσο δύσκολο είναι κάτι τέτοιo;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ archaeopteryx 06/01/2011 21:48:29

      Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω με λίγα λόγια.

      Πρώτον, μην ξεχνάμε ότι μέχρι να αποκτήσει καινούρια κοινοβουλευτική ομάδα, πρέπει να αξιοποιήσει όσο μπορεί τους βουλευτές που εμείς οι ΝΔίτες του κληροδοτήσαμε. Καλώς ή κακώς, ο Σαμαράς δεν μπορεί ελαφρά τη καρδία να πετάει στο περιθώριο κάθε τρεις και λίγο κάποιον "εκλεκτό" 30-40.000 ψηφοφόρων. Από εκεί και πέρα, απλά να σου πω ότι πάντα ζήλευα τη δομή του Αμερικάνικου συστήματος (όχι βέβαια και τη λειτουργία του ε!).

      Για το θέμα της ιδεολογίας, τα πράγματα είναι πιο απλά. Πρέπει να σταθούμε σε αυτά που μας ενώνουνε και όχι σε αυτά που μας χωρίζουνε, να υιοθετήσουμε μια κοινή ατζέντα και να αποδεχτούμε το ιδεολογικό υπόβαθρο και τις "παραξενιές" ο ένας του άλλου, εφ' όσων δεν προσβάλλουν τον κοινό αγώνα. Αυτό πιστεύω πως προσπαθεί να επιτύχει ο Σαμαράς. Και ουσιαστικά αυτό προσπαθώ να "περάσω" κι εγώ στο άρθρο. Κάποια στιγμή θα επανέρθω με περισσότερα επί του ιδεολογικού.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ TopGunZ 06/01/2011 21:57:51

        Γαλλικό σύστημα;

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ TopGunZ 06/01/2011 22:25:34

        Δηλαδή το "φως του φάρου" είναι ο συνεκτικός κρίκος που θα ενώσει τον περιδεή νεαρό που καμαρώνει στην κάμερα, τον κλασικό «νοικοκυραίο» που έχει τσιμπήσει το δόλωμα ,τους κουτσά στραβά βολεμένους, τους κατά φαντασίαν εκ του συστήματος ευνοημένους,τους μπουκωμένους με σοσιαλιστικό μάρκετινγκ,το παιδί που μεγαλώνει με “μπιμπερό” το μπουκάλι του ουίσκυ,τον φίλο που ακόμα πιστεύει σε κίβδηλα σοσιαλιστικά οράματα και τους νοικοκυραίους που ψάχνουνε το δίκιο τους στους κάδους απορριμάτων της νεοφιλελεύθερης σαπίλας ;
        Οι λαμπαδηδρόμοι του ιερού φωτός θα είναι πάλι ο Κούλης,ο Αβραμόπουλος,ο Γιακουμάτος, ο Μειμαράκης,ο Παναγιωτόπουλος,ο Ψωμιάδης κτλ ;
        Ούτε στις "πύλες του ανεξήγητου" δεν παίζουν τέτοια σενάρια.

  14. φωτεινη avatar
    φωτεινη 06/01/2011 21:31:38

    ο σαμαρας εχει αποδειξει οτι στη λασπη δεν καθεται.αν υπαρχει ακομα ,οση υπαρχει,ισως να υποκεινται σε βιολογικο καθαρισμο[.μην ξεχνας η καλαματα εχει τον πρωτο; απ τους πρωτους;βιολογικο καθαρισμο στην ελλαδα]

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.