05/10/2010 14:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Από το «λεφτά υπάρχουν» στο «μαζί τα φάγαμε»



Το εισαγωγικό βίντεο απο την σημερινή ομιλία Σαμαρά με αφορμή την συμπλήρωση ενός χρόνου διακυβέρνησης απο το ΠΑΣΟΚ.

Διαβάστε την ομιλία εδώ: Σαμαράς: “εμείς δεν είμαστε ΠΑΣΟΚ”

και εδώ: http://www.antinews.gr/?p=64651

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Yδροκερος avatar
    Yδροκερος 05/10/2010 15:38:47

    Ολοκληρωτική ανακολουθία πράξεων και λόγων.
    Το πρίν και το μετά ! Διπλοπροσωπία , υποκρισία,μικροκομματικός λαϊκισμός.
    Εκείνο όμως που προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι εν γνώση των κυβερνώντων η αύξηση του ΦΠΑ και φόρων θα επιφέρει μετανάστευση κεφαλαίων στις γειτονικές χώρες, μειώση στα έσοδα του κράτους, έλλειμα , μείωση αγοραστικής δύναμης ύφεση στην αγορά, απολύσεις , ανεργεία ενας δηλ. ολοκληρωτικός φαύλος κύκλος κατάρρευσης. Εφόσον γνωρίζουν τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής γιατί τότε την ακολουθούν?
    Αυτήν την πολιτική κατήγγειλαν πρίν και τώρα αυτήν την πολιτική κατα γράμμα ακολουθούν.

  2. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 05/10/2010 15:44:32

    Να σας πω την αλήθεια αυτού του είδους η αντιπολίτευση με βιντεάκια με στύλ Ελληνοφρένειας και του Λαζόπουλου δεν μου είναι αρκετά ελκυστική. Διαφωνείς με την υπάρχουσα πολιτική και θες να την ανατρέψεις; Συλλαλητήριο! Να βγει ο κόσμος στους δρόμους να τους πιάσει κρύος ιδρώτας! Και να είστε σίγουροι ότι αυτοί που θα κατέβουν δεν θα είναι μόνο οπαδοί της Ν.Δ. αλλά και άλλες παρατάξεις. Η κατάσταση χειροτερεύει και να κάνουμε virtual - high tech αντιπολίτευση by youtube δεν νομίζω ότι μπορεί να δώσει λύση.

    • loretta avatar
      loretta @ H pena tis orghs 05/10/2010 15:58:10

      ο κοσμος βρισκεται σε κατασταση σοκ και μονον με ισχυρες δοσεις αληθειας που σοκαρουν θα συνελθει και θα αντιδραση.

      δυστηχως οι ελληνες αργουμε να παρουμε μπρος ..και τα αντανακλαστικα μας σαν κοινωνια δεν ειναι αναλογα των περιστασεων...συνεπως ισως αυτος ειναι και ο μονος τροπος.

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ H pena tis orghs 05/10/2010 15:59:25

      Αντιθέτως προσωπικά βρίσκω την αντιπολίτευση αυτού του τύπου πανέξυπνη και σοκαριστική. Ξεγυμνώνει μπροστά στα μάτια μας τη γυμνή αλήθεια πως πρόκειται γιά κυβέρνηση ξετσίπωτων, κυνικών εξουσιολάγνων που δεν ορρωδούν προ ουδενός προκειμένου να κοροϊδέψουν γιά να κυβερνούν. Εμένα μου σηκώθηκε η τρίχα απ'την διπλοπροσωπία τους

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Αρράκις الراقص 05/10/2010 16:03:48

        Συμφωνώ απόλυτα.
        Ακόμα και ως επικοινωνιακό τρυκ είναι πολύ καλό.
        Μου άρεσε πολύ όταν το κανε στην αρχή της ομιλίας του στη ΔΕΘ και το ανέβασμα στο tube θα βοηθήσει πολύ απολιτίκ νεαρόκοσμο να το δει και να το "διασπείρει" έστω και με μη-πολιτική διάθεση.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ H pena tis orghs 05/10/2010 16:36:39

      OK, απλά μέτρα τηλεθέαση Λαζόπουλου και συμμετοχή σε συλλαλητήρια. Να με συχγωρέσουν οι επανστατολάγνοι, αλλά εγώ θεωρώ σοβαρό πολιτικό αυτόν που μου προτείνει λύσεις, όχι βολτούλες.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ H pena tis orghs 05/10/2010 17:30:59

      ...να βγουν μαζί κι κουκουλοφόροι του ΠΑΣΟΚ να κάψουν πέντε-έξι όπως έκαναν στη Μαρφίν, να είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα μετά.

  3. pride avatar
    pride 05/10/2010 16:02:56

    Πρόσφατα σε φιλικό σπίτι, σε μια μεγάλη παρέα ανθρώπων, όλοι αναρωτιόντουσαν το ίδιο: Γιατί ο Σαμαράς, που το "παίζει σωτήρας" δεν κινητοποιεί τις οργανώσεις νεολαίας; Γιατί δεν ξεσηκώνει τους οπαδούς του να βγουν στο δρόμο με συλλαλητήρια και πορείες διαμαρτυρίας; Πώς περιμένει να εμψυχώσει τους Έλληνες και να τους κάνει να πιστέψουν ότι είναι η ελπίδα του τόπου, όταν αρκείται σε δηλώσεις, ομιλίες και συνεντεύξεις και βιντεάκια του τύπου τα ψέμματα του ΠΑΣΟΚ. Τα μάθαμε τα ψέμματα, τα έχουμε εμπεδώσει, τα ζουμε κάθε μέρα και περιμένουμε τα χειρότερα. Δεν αρκεί μόνο αυτή η αντιπολίτευση.
    Και δεν τα λέω εγώ αυτά. Τα έλεγαν όλοι στην ομηγυρη, και σημειωτέον, οι πρισσότεροι ήταν δεξιοί.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ pride 05/10/2010 16:07:50

      αυτοί που ονομάζεις "δεξιούς" απαιτούσαν συλλαλητήρια και πορείες διαμαρτυρίας, και λέγαν ότι ο Σαμαράς "το παίζει σωτήρας" ?

      Παράξενοι δεξιοί... ή περίεργη μεταφορά ειδήσεων κάνεις

  4. Greg avatar
    Greg 05/10/2010 16:11:34

    Είναι σοκαριστική η αναντιστοιχία λόγων και έργων που αναδεικνύει το βίντεο. Επειδή ο λαός "κατηγορείται" ότι έχει κοντή μνήμη, καλό είναι να φρεσκάρεται σε κάθε ευκαιρία.

  5. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 05/10/2010 16:21:30

    ευλογο το ερωτημα. Αλλα ο Σαμαρας δεν ειναι ουτε θέλει να γίνει Παπανδρέου που κατέβαζε ολο το ελεγχόμενο συνδικαλιστικό κίνημα και οχι μόνο, χρησιμοποιώντας ακομα και την δυαντότητα να μπλοκάρει την εκλογη του Προέδρου Δημοκρατίας, ζητωντας απο τον δεύτερο χρόνο της διακυβέρνησης Καραμανλή την παραίτησή της.
    Ο Σαμαρας μάλλον αφήνει να ξεσηκωθεί ο λαός απο τους κανεπέδες και να το απαιτήσει ο ίδιος με την συμπεριφορά του παρά να υποδαυλίζει την κατάσταση με ενέργειες και συμπεριφορές α λα Παπανδρέου.
    Προς το παρόν εσυ κάτσε αραχτός με την ομήγυρή σου στον καναπέ, καντε την πολιτική του σαλονιού, σχολιάστε και κρίνετε τους πάντες και τα πάντα, ααναρωτήσου τι και γιατί δεν κάνει ο Σαμαρας και περίμενε τις απαντήσεις και το μανα εκ του ουρανού!

  6. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 05/10/2010 16:22:29

    το σχόλιό μου ηταν απάντηση στον pride

  7. aengus avatar
    aengus 05/10/2010 16:42:57

    Ενα χρόνο μετά την απομάκρυνση των ψηφοφόρων από τις «κάλτσες», ο «ελληνικός εργαζόμενος» άμα τε και ο «ελληνικός συνταξιούχος» κατάλαβαν μια χαρά τι σήμαινε εκείνο το προφητικό «μηδέν εις το πηλίκιον».
    Ένεκα, δε, της χτεσινής επετείου της κυβέρνησης που ο πρόεδρός της δηλώνει ότι αφότου έφερε το ΔΝΤ «έγινε περισσότερο σοσιαλιστής απ' ό,τι ήταν πριν» (!), το μόνο που απομένει να ελπίζουμε είναι μήπως εκείνος «ο ..."πάση Θεώ"» τελικά μας λυπηθεί και «βάλει το χέρι του»

    ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ

  8. CONVOY avatar
    CONVOY 05/10/2010 16:47:32

    Δεν καταλάβατε ότι δεν υπάρχουν σωτήρες ; Μόνον ο λαός μπορεί να απαιτήσει και να επιβάλλει όταν καταλάβει την δύναμή του , ανακτήσει την ιστορική του συνείδηση και ασκήσει το πολιτικό του κριτήριο δρομολογώντας ο ίδιος τις εξελίξεις . Βλέποντας θα ακολουθήσουν αναγκαστικά και οι άρχοντες . Εσείς που πρέπει , φύγετε από το περιθώριο και βγείτε μπροστά ...

  9. τηλέμαχος ανανώστου avatar
    τηλέμαχος ανανώστου 05/10/2010 16:52:53

    Από τον Απρίλιο μέχρι και τον Ιούλιο(!) έγιναν δεκάδες πορείες και συγκεντρώσεις ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης. Αν κατέβαιναν και οι οπαδοί της ΝΔ (αλλά αν κατέβαιναν σε εργατικές διεκδικήσεις, δεν θα ήταν οπαδοί της ΝΔ, που μόνο στην προεκλογική συγκέντρωση στο Σύνταγμα με τις πλαστικές σημαιούλες ξέρουν να κατεβαίνουν) πιθανόν να μην είχε αντέξει η κυβέρνηση και να είχαν φύγει με ελικόπτερο. Τώρα χάθηκε η ευκαιρία και θα πρέπει να περιμένετε να χάσουν την εύνοια των νταβατζήδων, και τους τελευταίους να τα βρουν κάπως με το Σαμαρά.
    Αν πάντως σας καίει τόσο πολύ η έλλειψη αντίδρασης την Πέμπτη έχει απεργία και συγκέντρωση η (συμβιβασμένη) ΑΔΕΔΥ και το ΠΑΜΕ. Αν δεν σας κάνει κανείς ας καλέσει η ΔΑΚΕ (σας λέει τίποτε;) σε χωριστή συγκέντρωση.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ τηλέμαχος ανανώστου 05/10/2010 17:42:46

      @τηλέμαχος ανανώστου

      Στις προεκλογικές συγκεντρώσεις κατεβαίνουν γιατί τους καλεί η ηγεσία τους να κατεβούν.

      Εδώ έχουμε άλλο πρόβλημα: Η ηγεσία τους ΔΕΝ τους κάλεσε. Θα έλεγα σχεδόν ότι δεν ήθελε να τους δει στον δρόμο.

      Και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • τηλέμαχος ανανώστου avatar
        τηλέμαχος ανανώστου @ Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 18:05:05

        Έχεις αρχίσει και μπερδεύεσαι και συ εδώ μέσα. Για τη ΝΔ μιλάμε. Το παραδοσιακό αστικό κόμμα της χώρας, που εκφράζει εκτός από την ίδια την αστική τάξη που ωφελείται από μνημόνιο, τους ήσυχους νοικοκυραίους, τους λάτρεις της τάξης και της ευρυθμίας και ομαλότητας (όσο νάναι μια διαδήλωση όσο ειρηνική και νάναι κάνει σκουπίδια και εμποδίζει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, που για την απόκτηση του καλύτερου δυνατού -γρήγορου- κοπιάζουν στον επαγγελματικό τους βίο).
        Τους έχει κάνει βέβαια κάποιες ντρίμπλες το πασόκ και τους πήρε την πελατεία (ιδίως τους αστούς)οπότε έχουν βρεθεί να θέλουν επαναστάσεις χωρίς το λαό (ή με το λαό στον καναπέ). Εμ δεν γίνονται αυτά.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 21:07:04

        @τηλέμαχος ανανώστου

        "Έχεις αρχίσει και μπερδεύεσαι και συ εδώ μέσα. Για τη ΝΔ μιλάμε. Το παραδοσιακό αστικό κόμμα της χώρας, που εκφράζει..."

        lol

        οκ, αλλά έχω ορισμένες σέξυ παρατηρήσεις.

        1) Η εθνική αστική μας τάξη δεν είναι και πολύ τυπική αστική τάξη. Οπως και οι άλλες τάξεις εξάλλου.
        2) Ακόμη και μια αστική τάξη μπορεί να ασκήσει μια προοδευτική πολιτική και να έχει προοδευτικές θέσεις, απόψεις και ιδέες, σε ορισμένες περιστάσεις
        3) Οι "νοικοκυραίοι", μεσο-μικρο-αστοί, ναι μεν λατρεύουν την "ευταξία" και απεχθάνονται τις "αταξίες" και τους "ατακτούντες" αλλά τώρα αντιλαμβάνονται, ως έναν βαθμό ε, ότι αν δεν γίνει "κάτι", οδεύουν προς την "προλεταριοποίηση" και την φτώχεια
        4) Ακόμη και οι "νοικοκυραίοι" κατεβαίνουν στον δρόμο αν τους καλέσει η ηγεσία τους
        5) Αν η ηγεσία των "νοικοκυραίων" προέβαινε στην κλήση, που εγώ και άλλοι ίσως ζήτησαν, θα "κατέβαινε" ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ και όχι μόνο οι "νοικοκυραίοι", μια και είχαν δημιουργηθεί "κάποιες" συνθήκες, και στο κάτω κάτω μία τέτοια κλήση και εθνική θα ήταν και πολύ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ και λυτρωτική
        6) Υπάρχει όμως ένα ΒΑΘΥ ψυχολογικό και φυσικά πολιτικό ζήτημα με τις ηγεσίες των "νοικοκυραίων": φοβούνται τον λαό, ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΝ, νομίζουν ότι "δαγκώνει", δεν έχουν ιδέα τι να κάνουν με την ισχύ του, πως να την χρησιμοποιήσουν, δεν έχουν ανάλογη ιστορική και πολιτική εμπειρία και ψυχολογία ούτε στο ελάχιστο
        7) Οι "νοικοκυραίοι" δεν είναι πάντα ντε και καλά "αντιδραστικοί", ούτε το να θέλει κάποιος την ησυχία του και την "ευταξία" του είναι αντιδραστικό, αναγκαστικά
        8) Οι "νοικοκυραίοι" έχουν ΣΗΜΕΡΑ πιο ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ αιτήματα και μεγαλύτερη φόρα από την ηγεσία τους, και σε λίγο θα την ξεπεράσουν, διότι όσο χάνουν οικονομικά, τόσο ριζοσπαστικοποιούνται
        9) Στην παρούσα φάση ΜΟΝΟ η ηγεσία των "νοικοκυραίων" έχει την πολιτική δυνατότητα να κινήσει τον λαό και να πάρει πρωτοβουλίες εξόδου από την οικονομική κρίση και το τέλμα, και άλλος δεν διαφαίνεται
        10) Αυτή τη στιγμή η ηγεσία των "νοικοκυραίων" φαίνεται η πιο λογική διάδοχη κατάσταση αυτής της κυβέρνησης, και αυτό δεν αναμένεται να αλλάξει τώρα κοντά
        11) Το ΠαΣοΚ που από παλιά κατάφερε με επιδέξιο αρχηγό να στεγάσει πολίτες προοδευτικής κατεύθυνσης και αγωνιστικού φρονήματος, κρατάει ακόμη το μεγαλύτερο ποσοστό τους "σκλαβωμένο" ψυχολογικά, αυτό που λέμε εγκλωβισμένους
        12) Αυτοί οι οπαδοί του ΠαΣοΚ, ακόμη και οι έντιμοι που ΔΕΝ μετείχαν σε συναλλαγές, δεν φαίνεται να ξεφεύγουν από την "γοητεία" του ακόμη και τώρα, μετά από όλο αυτό το ξεβράκωμα
        13) Σε αυτό το κόλλημα μάλλον βοηθάει η σχετικά πρόσφατη μνήμη της ποιότητας της διαχείρισης των κοινών που επέδειξαν προηγούμενες ηγεσίες των "νοικοκυραίων", παρά την "απο-ενοχοποίησή" που αποπειρώνται με το πέρασμα του χρόνου. Εν ολίγοις το ψυχολογικό ανάχωμα είναι εκεί, το βλέπουμε δεν το βλέπουμε
        14) Πάντα ξεχνάμε πως υπάρχει η βραδυφλεγής βόμβα αυτών που ψηφίζουν αποχή και κανείς δεν ξέρει πως θα αντιδράσουν καθώς δεν φαίνεται κάποια δημοσκόπηση να μας δίνει την τοποθέτησή τους απέναντι στο σημερινό φαινόμενο

        Και άλλα που μου διαφεύγουν τώρα

        Θραξ Αναρμόδιος

      • τηλέμαχος ανανώστου avatar
        τηλέμαχος ανανώστου @ Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 21:49:13

        @Θραξ Αναρμόδιος
        1.2.Δυστυχώς η μη τυπικότητά της συνίσταται α)στο ότι μεγάλο μέρος της είναι εγκατεστημένο στο εξωτερικό -ναυτιλία- και δεν πολυενδιαφέρεται για την εσωτερική αγορά και την καθίζηση της ζήτησης που φέρνει το μνημόνιο, η δε υπόλοιπη είναι αναιμική ως προς τις επενδύσεις της, κρατικοδίαιτη και γι αυτό δεν μπορεί να εναντιωθεί στον όποιον τσολάκογλου μας πάει στο γκρεμό.
        3.4.Παραδοσιακά οι "νοικοκυραίοι" όταν κινδυνεύουν οικονομικά στρέφονται εναντίον των μεταναστών, και γενικά των αδυνάτων που ζουν δίπλα τους και είναι ορατοί, οι πολιτικά και οικονομικά ισχυροί είναι "αόρατοι" και καλά φυλασσόμενοι
        5.6. Συμφωνώ αλλά μη ξεχνάς ότι η ηγεσία των "νοικοκυραίων" εξηνταρίζει οσονούπω και τέτοια βήματα δεν τα κάνεις για πρώτη φορά τόσο αργά.
        7.8. Σίγουρα δεν είναι αντιδραστικό να θέλεις μια τάξη, είναι όμως συντηρητικό να μην έχεις ποτέ σου κατέβει στο δρόμο και όπως ξέρεις καλώς ή κακώς αυτό χαρακτηρίζει τους οπαδούς της ΝΔ.
        "διότι όσο χάνουν οικονομικά, τόσο ριζοσπαστικοποιούνται"
        Αυτός ήταν ο ευσεβής πόθος κάτι κομμουνιστών σαν και εμένα, όμως τώρα ξέρουμε ότι μάλλον προς την ακροδεξιά οδεύουν σε τέτοιες περιπτώσεις.
        9.10.Όπως έγραψα παραπάνω θα είναι η διάδοχη κατάσταση όταν οι νταβατζήδες που δεν έχουν κανένα πρόβλημα με Αβραμόπουλο, Παναγιωτόπουλο, .....Χατζηδάκη, κλπ. δουν ότι κάηκε ο μνημονιακότερος και στραφούν προς αυτούς. Αντί λοιπόν να ανεβοκατεβαίνουν τη Σταδίου και να λερώνουν τα φουλάρια τους κάθονται στην πλατεία και περιμένουν. Δεν υποφέρουν κιόλας.
        11. Μα η πλάκα είναι ότι τις πορείες της άνοιξης και του καλοκαιριού ήταν η συμμετοχή των πασόκων (ψηφοφόρων) που τις έκανε μαζικές. Το ξαναλέω ο νεοδημοκράτης δεν είναι γι αυτά. Αλλά και ο πασόκος πια δύσκολα αλλάζει, του έχουν φτιάξει και τόσες εναλλακτικές πια ...
        12.13.Ακριβώς, το έχω γράψει και εγώ δυό τρεις φορές, όλοι κάνουν το παγώνι, λένε κάτι για Βουκουρέστι, τα ονόματα Αλογοσκούφης, Παπαθανασίου, Αγάπιος δεν τους λένε τίποτε και σε λίγο θα μας την πουν και "χρυσή πενταετία".
        14. Στις ΗΠΑ εδώ και πολλά χρόνια αυτοί χάθηκαν για πάντα για την πολιτική διαδικασία, προς όφελος βέβαια του στάτους κβο. Φοβάμαι ότι και εδώ θα συμβεί το ίδιο καθώς το φαινόμενο είναι προϊόν αποπολιτικοποίησης και όχι πολιτικής διαμαρτυρίας

  10. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 17:19:04

    Μια τραγωδία ζούμε, χωρίς διαφαινόμενη κάθαρση.

    Παιδιά (εκεί στη ΝΔ), τι μας τα δείχνετε και μας τα ξαναδείχνετε;
    Να μας μαυρίζει κι άλλο η ψυχή;
    Φτάνει τόσο!

    Καλέστε μας πανστρατιά να ανατρέψουμε την κυβέρνηση. Τώρα.
    Δεν υπάρχει έλληνας που να μη σας ακολουθήσει.

    Αλλιώς όταν θα ρθει η ώρα, η επόμενη κυβέρνηση θα παραλάβει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καμμένη γη αυτή τη φορά.

    Μη φοβάστε το λαό. Δεν θα σας δαγκώσει.
    Καλέστε τον να σας δώσει τη δύναμή του.

    Αν ΔΕΝ συμμαχήσετε με το νέο που γεννιέται, θα σας προσπεράσει.
    Και δεν θα το καταλάβετε ποτέ.
    Θα γίνετε εχθρός του εν τέλει.

    Αντε!
    Πολύ λάου-λάου το πάτε.

    Θραξ Αναρμόδιος

  11. karamanlikos avatar
    karamanlikos 05/10/2010 17:25:00

    Oι Γερμανοί τον βράβευσαν με το βραβείο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!!
    Ξέρετε... μου θυμίζει το δοσίλογο που χρησιμοποιούσαν οι Ναζί για χαφιέ και για να εξασφαλίζει τα κονέ με τις τοπικές κοινωνίες. Φορούσε κουκούλα στις εκτελέσεις... Ήταν ο άνθρωπός τους!
    Η διαφορά της εποχής μας είναι ότι τώρα πια... κουκούλα φοράμε όλοι οι Έλληνες! Η ντροπή είναι δική μας, ενώ ο δοσίλογος απολαμβάνει τιμή και δόξα!!!

  12. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 05/10/2010 17:26:17

    Θα μπορούσε κάποιος να μας πει, πόσο κοστίζει το σποτάκι σε "τηλεοπτικό χρόνο";
    Λεφτά δεν υπάρχουν, αλλά πρέπει να βρεθούν μερικά...

  13. kiki avatar
    kiki 05/10/2010 18:06:58

    @ Θρακα,
    Απολυτο δικιο εχεις,μα που να το βρουμε.
    Οταν ξυπνησουν οι ηγεσιες θαναι πολυ αργα,μα παρα πολυ αργα.Καπου διαβασα οτι οργανωνουν συγκεντρωση στις 17 οκτωνριου,το προτεινε ο Καζακης,στο Συνταγμα.
    Θα μαζεψω το σαρκιον μου,και θα παω.Ελπιζω να μαζευτει κοσμος.
    Αει σιχτιρ, πια.
    Δεν ζηταμε πολλα ,μια συγκεντρωση ολοι μαζι,οσοι μας προσβαλει αυτη η κυβερνηση,η κατοχικη.
    Θαθελα να καθισουμε εκει οσο παρει πολλοι μεχρι να φυγουν .
    Δεν τους αντεχω πια.

  14. MARIA avatar
    MARIA 05/10/2010 18:47:50

    Νομίζω ότι η ΝΔ πρέπει να οργανώσει και να κατεβάσει τον κόσμο στο Σύνταγμα την 28η Οκτωβρίου, επέτειο κατά του φασισμού. Μια σημαδιακή ημέρα πριν 70 χρόνια όταν οι Έλληνες είπαν ΟΧΙ στο φασισμό και αντιστάθηκαν τα επόμενα χρόνια κατά της γερμανικής κατοχής! Νομίζω ότι αξίζει μια τέτοια συγκέντρωση όλων των Ελλήνων φέτος για να στείλει το μήνυμα εντός & εκτός των τειχών.

    • man8os avatar
      man8os @ MARIA 06/10/2010 00:41:06

      Πολυ καλη σκεψη, συμφωνω.
      Πρεπει να τολμησουμε.

  15. danaos avatar
    danaos 05/10/2010 19:01:17

    Φτάνει τόσο όπως λες Θράκα μου!Ξέρεις τι είναι να είσαι παππούς και να μην μπορείς να πάρεις μια σοκολάτα στο εγγόνι σου;
    Να είσαι γιαγιά και να λαχταράς δώσεις χαρτζιλίκι και να μην μπορείς;
    Να είσαι άνεργος νέος και να περιμένεις τα 10ευρώ απ'τους γονείς σου για να βγεις μια βόλτα;Να αγοράζεις τα φάρμακά τους βερεσέ;
    Να είσαι συνταξιούχος και να μην μπορείς να πληρώσεις ούτε τη Δ.Ε.Η.;
    Να βλέπεις όλο και περισσότερους συνανθρώπους σου στις λαϊκές να μαζεύουν τα πεταμένα για την κατσαρόλα τους;
    Τα περήφανα γηρατειά να τα ψεκάζουν και να τα ξυλοφορτώνουν γιατί ζητούν λίγα ψίχουλα για να ζήσουν γιατί η περηφάνια τους δεν τρώγεται;
    Να σκέφτεσαι το χειμώνα που έρχεται και να σε πιάνει από τώρα σύγκρυο;
    Ε! τότε κάτι πρέπει να κάνουμε!ΤΩΡΑ!"Καλέστε μας πανστρατιά να ανατρέψουμε την κυβέρνηση. Τώρα.
    Δεν υπάρχει έλληνας που να μη σας ακολουθήσει."

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ danaos 05/10/2010 19:03:36

      Θα ακολουθήσουν και τα πασόκια; Δύσκολο. Τώρα μασάνε. Λίγο πριν βουλιάξει το πλοίο ορμάνε στα ασημικά.

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 05/10/2010 19:10:39

        Strange,η τελευταία ατάκα είναι του Θράκα!Και μου άρεσε πολύ!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 05/10/2010 19:12:46

        Όταν πίνει τσίπουρα αυτό το παιδί, τα παραλέει.

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 05/10/2010 19:39:08

        Πάλι βρε;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Strange Attractor 05/10/2010 21:16:47

        Ο Θράκας έπεσε στη μαρμίτα όταν ήταν μικρός και έκτοτε ο Strange τον ποτίζει με πάαααρα πολλή προσοχή για να μην "ξεφύγει" και κοπανάει εκατόνταρχους!!!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ danaos 05/10/2010 21:16:35

      @danaos

      Με ψέκασαν κι εμένα τελευταία φορά στην ΔΕΘ που πήγα και δεν μπορούσα να πάρω ούτε ανάσα, λόγω παλαιών τραυμάτων από τον μεγάλο πόλεμο της ζωής (λολ), τρομάρα μου.

      Ο Strange με τον Τσιλιβήθρα, τραυματιοφορείς γενναίοι και πρόθυμοι, με απομάκρυναν από το πεδίο της μάχης, σε παρακείμενο ψητοπωλείο όπου και προέβησαν σε πολύ-ωρη θεραπεία (με τσίπουρο).

      Αχ, Δαναέ μου. Χάλι μαύρο ζούμε.
      Αλλά τουλάχιστον θα χουμε να λέμε ότι είναι ενδιαφέροντες καιροί.
      Στην κόψη της ιστορίας.

      Κι αν μη τι άλλο, κάνουμε ενδιαφέροντες φίλους.
      Ελπίζω και το ίδιο ενδιαφέροντες εχθρούς.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • danaos avatar
        danaos @ Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 21:35:03

        Θυμάσαι Θράκα;"Ο φίλος τον φίλον εν πόνοις και κινδύνοις ου λείπει.."Γι αυτό σε φροντίζουν τόσο πολύ ο Strange με τον Τσίλι...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 05/10/2010 21:42:10

        @danaos

        Το πρώτο μας αναγνωστικό της αρχαίας. Στην 1η Γυμνασίου.

        Εχ, νεότης

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 06/10/2010 10:32:57

        @tsilivithras

        E, είδες; Εγώ όλη αυτή τη μυθολογία που αναφέρεις δεν την ξέρω. Εχω μείνει στον Αδάμ, την Εύα, το μήλο και τον όφι.

        Τι σου λέω;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 06/10/2010 10:43:05

        Θράκα δεν μπορεί να μην έβλεπες τους Dukes του Hazzard ρε φίλε!!!

        Με σοκάρεις...

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/10/2010 19:59:46

    "Σε μια συντεταγμένη κοινωνία, κάποιος που είναι αποδεδειγμένα ψεύτης, θα έπρεπε να φυλακίζεται". George Saville, Lord halifax 1750.

  17. tsilivithras avatar
    tsilivithras 05/10/2010 21:50:07

    (άντε πάλι με τα γεροντίστικα...)

    Σιγά ρε Μάρθα Βούρτση που παρουσιάζεσαι ως αθώα λευκή περιστερά που ως δια μαγείας σε απήγαγε ο κακός Μπος Χογκ και σε έκλεισε διά της βίας στο αποστακτήριο του θείου Τζέσσυ όπου για να δραπετεύσεις έπρεπε να πιείς όλη την καβάντζα του Χάζαρντ...!!!

    Παλιο-Ρόσκο προπαγανδιστή...

    χικ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.