#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/06/2010 08:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Από το ΕΑΤ/ΕΣΑ στο … «πειθαρχικό» του Καρατζαφέρη



«Χτύπησε» πάλι ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρης, με την συγκρότηση Επιτροπής Αξιολόγησης υποψηφιοτήτων για τις προσεχείς αυτοδιοίκητες εκλογές.

Την επιτροπή αποτελούν οι: κ. Κυρ. Βελλόπουλος και Παύλος Μαρκάκης βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ.. Ως εδώ ουδείς ψόγος. Διαβάστε τώρα την συνέχεια :

-Γιώργος Γαρουφαλλιάς πρώην βουλευτής, θερμός υποστηρικτής, της κ. Ντόρας Μπακογιάννη, τελευταία μεταγραφή εκ του περιβάλλοντός  της

-Ιωάννης Ζαφειρόπουλος, υποστράτηγος  ε.α., πρώην προϊστάμενος γραφείου τύπου ΕΑΤ/ΕΣΑ επί δικτάτορος Ιωαννίδη και νυν πρόεδρος πειθαρχικού συμβουλίου ΛΑ.Ο.Σ. , μια προσωπική επιλογή Γ. Καρατζαφέρη (μη αιρετός),

-Κατ. Κοκκίνου «ιδιαιτέρα» γραμματεύς του προέδρου και όχι μόνο.

Συγχαίρουμε τον κ. Γ. Καρατζαφέρη για την οργανωτική μεγαλοκαρδία του, αλλά συγχρόνως διερωτώμεθα πως, δύο σοβαροί και αξιόλογοι βουλευτές, δέχθηκαν να μετάσχουν σε μία από τις συνήθεις παρωδίες του εκπεσμένου πλέον προέδρου τους.

"Αντί ΛΑ.Ο.Σ."

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dimi avatar
    Dimi 19/06/2010 10:15:39

    Ιώβ 1:6
    “Και κάποια ημέρα, οι γιοι τού Θεού ήρθαν να παρασταθούν μπροστά στον Κύριο, κι ανάμεσα σ' αυτούς ήρθε και ο σατανάς.”

  2. δημητρης avatar
    δημητρης 19/06/2010 12:30:30

    Ο Α Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ο Σ!!!!!!!!!!

  3. ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ avatar
    ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 19/06/2010 15:44:01

    ΕΓΩ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ.Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΡΙΝΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ; ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ

  4. Tassos avatar
    Tassos 19/06/2010 18:38:20

    ο χουντικός υπόκοσμος ξεδιπλώνεται. Θέλει η ...σουλτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει.

  5. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 19/06/2010 23:18:32

    Η κωμωδία συνεχίζεται, αλήθεια ο "Πρόεδρας" του μητσοτακικού μορφώματος ΛΑΟΣ, έχει κάποιο πτυχίο ή όχι;

  6. ixnos avatar
    ixnos 20/06/2010 01:07:36

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ....ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ?

  7. thouthou avatar
    thouthou 20/06/2010 02:46:32

    Πώς μπορεί ο αγράμματος Καρατζαφέρης να συγκριθεί με τους μαστερούχους Καραμανλή, Παυλόπουλο, Αλογοσκούφη, ΓΑΠ, κλπ; Μην τρελλαθούμε κιόλας....
    Αλήθεια, ο Γαρουφαλιάς δεν πήγε στον Καρατζαφέρη πριν τις εκλογές, δηλαδή πριν χάσει τις εκλογές ο Καραμανλής, άρα πριν καν ξέρει ότι θα χάσει την προεδρία της ΝΔ το φαβορί Ντόρα; Ή κάνω λάθος;
    Βρε τί γίνεται στον κόσμο....

    • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος @ thouthou 20/06/2010 07:24:03

      Thouthou αδικείς τον Καραμανλή συγκρίνοντάς τον με τον υπηρέτη του Μητσοτάκη, εννοώ σ' αυτό το θέμα των πτυχίων, δεν αναφέρομαι σε κάτι άλλο. Αυτό μ' ενδιαφέρει, έχει ή δεν έχει ο υπηρέτης των πάμπλουτων & ξενόδουλων αποστατών, πανεπιστημιακό πτυχίο;;;; Για τους άλλους @#$%!&* που ανέφερες δεν σχολιάζω όπως επιθυμώ, για να μην με κόψει για πάντα το antinews.