#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/07/2010 21:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Από τον … Ηλιόπουλο στον…Εφραίμ!



«Επιχειρείς να με ελέγχεις  με ρητορικό τρόπο, όπως ακριβώς  κάνουν οι ρήτορες στα δικαστήρια στις θέσεις των αντιπάλων τους , που πιστεύουν ότι  ασκούν έλεγχο. Και  βέβαια εκεί οι μεν νομίζουν ότι ελέγχουν τους δε, όταν παρουσιάζουν πολλούς και σημαντικούς μάρτυρες των λεγομένων τους, ενώ ο αντίδικος ένα μάρτυρα ή κανένα! Αυτός ο έλεγχος σχετικά με την αλήθεια, δεν έχει καμιά αξία, γιατί μερικές φορές θα μπορούσαν να ψευδομαρτυρήσουν εναντίον ενός πολλοί και σημαντικοί..»

Σωκράτης  στον «Γοργία» του Πλάτωνος

Ο ιδιαίτερος γραμματεύς και ο υπουργός

Σε μια  από τις  αθάνατες σκηνές του παλιού ελληνικού κινηματογράφου,  ο μέγας Ντίνος Ηλιόπουλος, καλεί για λογαριασμού του  «βουλευτή» Παντελή Ζερβού, τον υπουργό Δικαιοσύνης.  Του υποβάλλει, με τρόπο ασυνήθιστα επιτακτικό, το  αίτημα  αποφυλάκισης ενός  κρατουμένου, ρουσφέτι ψηφοφόρου του «βουλευτού»! Ο  ψηφοφόρος, μένει άναυδος από την αποτελεσματικότητα  του «ιδιαιτέρου» και  την δυνατότητά του να συνομιλεί  απ’ ευθείας  με τον υπουργό!

Η δύναμη της σκηνής έγκειται στο γεγονός ότι το τηλέφωνο από το οποίο μιλούσε ο «ιδιαίτερος του βουλευτού» προς τον «υπουργό»,  ήταν χωρίς σύνδεση! Τι σημασία είχε; Ο αφελής ψηφοφόρος νόμισε ότι ο «ιδιαίτερος» μιλούσε με τον «υπουργό»! Η σκηνή είναι από την ταινία «Ζητείται ψεύτης»

«Ο κ. Γιάννης…»

Στον Διευθυντή του Γραφείου του πρώην πρωθυπουργού, κ. Γιάννη Αγγέλλου, επεβλήθη η ατιμωτική ποινή  της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και  καταβολής εγγυήσεως ύψους 400.000 ευρώ.

Το κατηγορητήριο, εξ όσων γνωρίζουμε, στηρίζεται στη μαρτυρία της κας. Μαντέλη (επίσης κατηγορουμένης για την υπόθεση Βατοπεδίου),  η οποία λέει ότι  δυο μοναχοί τηλεφωνούσαν από το γραφείο της σε κάποιον «Γιάννη», ο οποίος, όπως της διευκρίνισαν,  ήταν ο κ. Γιάννης Αγγέλου! Μπορεί να σταθεί σε δικαστήριο αυτό το επιχείρημα;

Δεν είμαστε  νομικοί, αλλά κάποια ερωτήματα  μπορούμε να θέσουμε.

Πέραν του …ακλόνητου επιχειρήματος, ποιοι  δείχνουν τον  ο κ. Αγγέλου;

Η κα. Μαντέλη.  Μα αυτή είναι κατηγορούμενη, αυτοαναιρείται και μετά το νόμο Καστανίδη, λέει  εντελώς διαφορετικά πράγματα, απ’ ότι έλεγε στην αρχή. Σε κάθε περίπτωση είναι γνωστό ότι «ένοχος ένοχον ου ποιεί!»

Η  αναφορά του κ. Δούκα, ότι ενήργησε κατά προτροπή του κ. Αγγέλου.  Όμως, από τη στιγμή που ο ίδιος  δηλώνει «αθώος», άρα ο κ. Αγγέλου δεν του ζήτησε κάτι παράνομο, άρα ουδενός αδικήματος ηθικός αυτουργός είναι!

Και κάτι ακόμα, τόσα αυστηροί όροι  συνήθως επιβάλλονται σε κατηγορουμένους που δεν έχουν λευκό ποινικό μητρώο, θεωρούνται ύποπτοι φυγής  ή διάπραξης νέων αδικημάτων.

Στα σοβαρά τώρα, πιστεύει κανένας  ότι ο κ. Αγγέλου, γνωστής διαμονής, νομικός το επάγγελμα  και  με εύθραυστη  υγεία, είναι  ύποπτος φυγής από τη χώρα; Μήπως  θα συνέχιζε την …υπόθαλψη εγκληματικών ενεργειών;

Στόχος είναι  ο Καραμανλής

Σε τέτοια  θέματα, το θεωρώ αδιανόητο ο κ. Αγγέλου να  λειτουργούσε  αυτοβούλως. Προφανώς και  ενημέρωνε τον Πρωθυπουργό.  Αν στην κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου πιστεύουν  ότι έχει ευθύνες ο κ. Αγγέλου , τότε έχει και ο Καραμανλής. Αν, λοιπόν,  πιστεύουν  ότι ο Καραμανλής είχε εμπλοκή στην υπόθεση, τότε έπρεπε να εύρισκαν  το πολιτικό θάρρος να τον καλέσουν στην Επιτροπή!  Και  αν είχαν στοιχεία, που  τεκμηρίωναν την ανάμειξή του, να τον έστελναν  στο Ειδικό Δικαστήριο!  Δεν το έπραξαν όχι γιατί δεν ήθελαν, το πάλεψαν πολύ, αλλά γιατί  δεν μπορούσαν να στοιχειοθετήσουν κατηγορία και αδίκημα! Θα γινόταν περίγελος του νομικού κόσμου της  χώρας! Ε, σκέφθηκαν οι αστέρες, τον Αγγέλου, τον αδύναμο κρίκο! Είναι ο ορισμός της πολιτικής  δειλίας και μικρότητας. Μπορεί να έκαναν  κάτι ακόμα χειρότερο. Δεν κάλεσαν τον Καραμανλή, επειδή θέλουν να πλανάται η υποψία εμπλοκής του στην υπόθεση!

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στόχος είναι ο Καραμανλής.  Το ερώτημα είναι γιατί τον φοβούνται ακόμα και θέλουν να τον αποτελειώσουν. Δεν με εκπλήσσει η εκδικητικότητα του  ΠΑΣΟΚ  απέναντί του, άλλωστε δεν έδειξε ποτέ αβρότητα στους πολιτικούς του αντιπάλους.

Αυτά να τα σκέφτονται εκείνοι που άφησαν ατιμώρητα εγκλήματα όπως το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, οι εξοπλισμοί, οι υπερβάσεις στα δημόσια έργα και το κόστος των Ολυμπιακών Αγώνων. Είχαν μια ευκαιρία και την έχασαν γιατί προφανώς κάποιοι  ζήλευαν τους προηγούμενους και ήθελαν να μάθουν την …τεχνογνωσία.

Ανοίγει ο ασκός του Αιόλου

Η  περιπέτεια του  κ. Αγγέλου, μπορεί να έχει και τα …καλά της για τη Ν.Δ. Εξηγούμαι:

Ο πρώην υπουργός κ. Μαντέλης, έλαβε τη  χορηγία της Ziemens, αφού προηγουμένως υπέγραψε τις συμβάσεις  με τις οποίες διαφωνούσε ο κ. Καστανίδης, επειδή  ζημίωναν.  Ο κ. Σημίτης δεν γνώριζε το θέμα; Αν, το γνώριζε και συναίνεσε (το θεωρώ απίθανό μια τέτοια συμφωνία να έγινε εν αγνοία του Πρωθυπουργού)  δεν είναι ηθικός αυτουργός της ζημιάς που προεκλήθη  στο δημόσιο;

Ο κ. Τσουκάτος,  καθ’ ομολογίαν  του, πήρε για τα Ταμεία του ΠΑΣΟΚ, ένα εκατομμύριο μάρκα. Ο κ. Σημίτης ήταν Πρόεδρος του Κινήματος εκείνη την περίοδο. Δεν είναι ηθικός αυτουργός της πράξης; (Αλήθεια αυτά τα χρήματα επεστράφησαν ποτέ;) Και ο κ. Παπανδρέου, αν δεν τα επέστρεψε, δεν νομιμοποιεί  «προϊόν εγκλήματος»;

Οι κύριοι  Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου δεν ήσαν ενήμεροι για τις ενέργειες της Τράπεζας της Ελλάδος  στην  περίφημη υπόθεση Τ10 για την οποία χαλάει τον κόσμο η κα. Β. Παπανδρέου;  Αυτή η απόφαση άνοιξε τον χορό της κερδοσκοπίας και αποδεδειγμένα ζημίωσε τη χώρα. (πολύ περισσότερο απ΄ ότι η υπόθεση Βατοπεδίου).

Για την υπόθεση αυτή δεν υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί;

Υπάρχουν, αλλά η Ν.Δ., ως συνήθως,  αντιδρά με .. χρονοκαθυστέρηση!

Δικαιοσύνη που αργεί μοιάζει μ΄ αδικία

Ετσι  θα πορευτεί η κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου. Στήνοντας σκάνδαλα, Ειδικά Δικαστήρια και δίκες. Θα επενδύσει στην πόλωση. Είναι ένα θέμα που σκανδαλίζει τα ΜΜΕ και αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη. Στον κουρνιαχτό που θα σηκώνεται  θα περνάνε και όσα νέα μέτρα προβλέπει το μνημόνιο. Αυτό είναι το έργο.  Το είχε επιχειρήσει  και ο Μητσοτάκης. Ο Ανδρέας Παπανδρέου, επειδή ήταν ευφυής άνθρωπος, το σταμάτησε εγκαίρως.

Λένε ότι η δικαιοσύνη που αργεί μοιάζει με αδικία. Ελπίζω, και η Ν.Δ. πρέπει να πιέσει προς αυτήν την κατεύθυνση, η υπόθεση , που τόσο ταλάνισε την πολιτική ζωή της χώρας, να εκδικαστεί σύντομα, κατά προτεραιότητα και να χυθεί  άπλετο φώς.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 22/07/2010 09:20:19

    Πάρα πολύ σωστά, Κώστα! Ειδικά η φράση σου: "Δεν κάλεσαν τον Καραμανλή, επειδή θέλουν να πλανάται η υποψία εμπλοκής του στην υπόθεση"!

    Αυτό δεν είναι η μοναδική φορά που συνέβη. Όταν είπαν για εξεταστική για την οικονομία και τα δήθεν "ψευδή στοιχεία" του Καραμανλή, ο Κεφαλογιάννης τους προκάλεσε ανοικτά την ίδια στιγμή: Δεν θα τη φτιάξετε ποτέ την εξεταστική αυτή, γιατί ο μόνος σας σκοπός είναι να μιλάτε γι' αυτήν και να συντηρείτε την υπόνοια στην κοινή γνώμη. Αλλά επειδή όσα λέτε είναι ψέματα, δεν θα τολμήσετε ποτέ να διερευνηθούν.

    Ο Ηλιόπουλος της ταινίας "ζητείται ψεύτης" είναι απλός κλεφτοκοτάς μπροστά τους.

    • armatistis avatar
      armatistis @ Επώνυμος 22/07/2010 23:15:04

      @ Επώνυμε

      Πριν έξι (6) ώρες, στην ανάρτησή σου με τίτλο "ΔΟΛιες επιθέσεις απο τα παπαγαλάκια της Τρόικας κατά Σαμαρά", έθετα κάποια ερωτήματα που έχουν σχέση με την παρούσα ανάρτηση του Κώστα Ροδινού. Βάζω πολλά ερωτηματικά στις απαντήσεις που έλαβα.
      ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Κώστα Ροδινέ, γράφοντας, "Σε τέτοια θέματα, το θεωρώ αδιανόητο ο κ. Αγγέλου να λειτουργούσε αυτοβούλως. Προφανώς και ενημέρωνε τον Πρωθυπουργό.", μήπως θεωρείς δεδομένο ότι ο Αγγέλου ζήτησε από το Δούκα να ενεργήσει κατά προτεραιότητα για τις ένοχες ανταλαγές;; Και ακόμα αν είναι έτσι:
      * Μπορεί να υπάρχει ηθικός αυτουργός στις πράξεις ενός υπουργού; Μπορεί με βάση το σύνταγμα, να σταθεί τέτοια κατηγορία;

      Το μεσημεριανό σχόλιο μου
      armatistis says: 22/07/2010 at 15:45
      Στο ίδιο ως άνω δελτίο της ΝΕΤ
      Ενημέρωση από τη δημοσιογράφο του δικαστικού ρεπορτάζ της ΝΕΤ

      Το στοιχείο που βάρυνε περισσότερο εις βάρος του Αγγέλου, ήταν η κατάθεση του Π. Δούκα.

      Απορίες δικές μου:
      * Γιατί να λέει αλήθεια ο Δούκας;
      * Ακόμη και αν λέγει αλήθεια, η ευθύνη της υπογραφής δεν ήταν του Δούκα;
      * Αν ο Δούκας με την υπογραφή του παρανόμησε και έβλαψε το δημόσιο συμφέρον, ποιος ευθύνεται; Αυτός που με βάση το σύνταγμα ήταν υπεύθυνος και υπέγραψε, ή ο χωρίς συνταγματική ευθύνη “γραφιάς” του Καραμανλή; Και αν είναι έτσι, επιβλήθηκαν αντίστοιχοι, τουλάχιστο, περιορισμοί και πρόστιμα στο Δούκα;
      * Αν με τους περιορισμούς και το πρόστιμο που επέβαλαν στο Δούκα, θέλουν να πιέσουν το Καραμανλή να μιλήσει, αυτό νομιμοποιεί τη διακαιοσύνη να κτυπά το σαμάρι αντι για το γαιδούρι;;;;

      Παρακαλώ διαφωτίστε με, ιδιαίτερα αυτοί που οι ερωτήσεις μου, δεν συμφωνούν με τις δικές τους απόψεις.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ armatistis 22/07/2010 23:34:12

        Αγαπητέ armatisti,
        Εχω ήδη απαντήσει στα ερωτήματά σου, αλλά θα επανέλθω:
        1. Κατ' αρχήν ο Πέτρος Δούκας υπέγραψε σχεδόν ομόφωνη απόφαση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Ποιός υπουργός στη θέση του θα ηρνείτο να την υπογράψει;

        2. Επομένως, και αν ακόμα ο κ. Αγγέλου του ζήτησε να επισπεύσει κάτι, αυτό εκείνη τη στιγμή, φάνταζε απολύτως νόμιμο. Αρα δεν υπήρχε δόλος, άρα πρόθεση, άρα ούτε αυτουργία σε έγκλημα!

        3. Ο κ. Δούκας σε κανένα σημείο της κατάθεσής του δε λέει ότι έκανε κάτι παράνομο. Το ακριβώς αντίθετο ισχυρίζεται. Οτι ενήργησε νόμιμα. Αν ενήργησε νόμιμα, τότε δεν υπάρχει ηθικός αυτουργός.

        4. Οσον αφορά στο χρηματικό πρόστιμο, το λέω παρακάτω. Ούτε από τις δηλώσεις, ούτε από άλλα περιουσιακά στοιχεία προκύπτει ότι ο κ. Αγγέλου διαθέτει αυτό το ποσόν. Και αυτό πρέπει να το γνώριζαν γιατί θα πρέπει ο ίδιος ο κ. Αγγέλου να προσκόμισε τα σχετικά έγγραφα. Επομένως ή έβαλαν το ποσό για να τον προφυλακίσουν ή για να τον υποχρεώσουν να το βρεί και στη συνέχεια να αρχίσει η παραφιλολογία που βρήκε τα χρήματα.

        Για την ιστορία της υπόθεσης να υπενθυμίσω ότι στον κ. Τσουκάτο επεβλήθη χρηματική εγγύηση ύψους 100.000 ευρώ.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/07/2010 09:48:03

    To ΠΑΣΟΚ και το συστημα που το στηριζει εξακολουθει να θεωρει μεγαλυτερο του αντιπαλο τον Καραμανλη,εξ ου και οι επιθεσεις εναντιον του.
    Ο λογος γιαυτο ειναι οτι ο Καραμανλης στην αριστεροστροφη Ελλαδα εισεδυσε στο χωρο της πλειοψηφιας του 60% και προσεταιρισθηκε τμημα της εναντιον του συστηματος ΠΑΣΟΚ.Αυτο θεωρηθηκε θανασιμος κινδυνος για ολη την αρχιτεκτονικη του συστηματος και εγιναν τα δυνατα δυνατα για την πτωση του.
    Εδω θα ηθελα να πω οτι δεν θεωρω επωφελη για τη χωρα την τακτικη αυτη του Καραμανλη γιατι ο αριστερισμος ειναι καταστροφικος.Οι πασοκοι ομως ενδιαφερονται μονο στο τι ωφελει τους ιδιους και απο την αποψη της εξουσιας η τακτικη αυτη του Καραμανλη ηταν επικινδυνη.Αυτος ειναι και ο λογος που συνεχιζονται και θα συνεχιζονται οι επιθεσεις.
    Η γνωμη μου ειναι οτι η ΝΔ πρεπει να στηριξει τον Καραμανλη απεμπλεκομενη ομως απο την πολιτικη του.Αλλωστε με το ΔΝΤ πολιτικη του ΠΑΣΟΚ η ΝΔ δεν εχει πια αναγκη αριστερων πιστοποιητικων.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 22/07/2010 10:02:32

      Αντιθέτως, ο λόγος που τον μισούν όλοι τόσο πολύ είναι επειδή συνειδητά αρνήθηκε να γίνει Σημίτης στη θέση του Σημίτη και να συνεχίσει να καλύπτει την επώαση νέων μορφών διαπλοκής.

      Ας μην ξεχνούμε ότι το Βατοπαίδι κατασκευάστηκε από τον Κοντομηνά μετά την άρνηση Καραμανλή (που μεταφράστηε και σε άρνηση Ρουσόπουλου) να τον καλύψει για τις κακουργηματικές κατηγορίες που τον βάρυναν στα θέματα της Ιντεραμέρικαν.

      Το λάθος του βέβαια ήταν ότι, για να αποφύγει τη ρετσινιά της εκδικητικότητας, έδωσε "άφεση", νομική και πραγματική, σε όλα τα αντίστοιχα φαινόμενα της περιόδου ΠΑΣΟΚ. Επέτρεψε π.χ. τη συνέχιση του φαινομένου Κόκκαλης (έστω και αν η "αποδοτικότητα" του συστήματος Κόκκαλη έπεσε πολύ κατά την περίοδο Καραμανλή). Αυτό όμως δεν τον έκανε "μεγαλόψυχο", τον έκανε στην ουσία συνένοχο, και φτάνουν σήμερα στο σημείο οι αυτουργοί του εγκλήματος να το παίζουν υπεράνω και ότι για όλα φταίει ο Καραμανλής!

      Το μίσος τους ερμηνεύεται μόνον με αυτά που τους είπε ο Προφήτης στο γνωστό, μνημειώδες κείμενό του:

      http://www.antinews.gr/?p=44590

      Πού το πας, πού το φέρνεις, Ψυχραιμία, όλη σου η τακτική γυρίζει γύρω από το πώς θα "αθωώσεις" την πολιτική των αγωγών για την πτώση Καραμανλή. Αριστερόστροφες πολιτικές και λοιπές μπούρδες, μπας και παρασύρεις τα ευαίσθητα αυτάκια τίποτε μανιχαϊστικών δεξιών.

      Είναι ωστόσο γνωστό ότι η πολιτική των αγωγών απασχόλησε τα μέγιστα τις εν Ελλάδι αμερικανικές υπηρεσίες από τον Ιούνιο του 2007 και μετά. Για την ακρίβεια, με τίποτε άλλο δεν ασχολούνταν στην Ελλάδα εκτός από αυτό.

      Να είσαι τώρα εσύ ειδικά εκτός αυτού του παιχνιδιού, θα μου φαινόταν πολύ περίεργο.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Επώνυμος 22/07/2010 15:15:16

        Δυστυχώς για τον Κοντομηνά, υπάρχει και ο Αλαφούζος. Στο σημερινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ (ο σταθμός δεν φημίζεται για τις υπερ της ΝΝΔ θέσεις του) προσπαθώντας να επικρίνουν την εξοντωτική επιβολή χρηματικής εγγύησης στον κ. Αγγέλου, είπαν ότι και σ΄άλλες περιπτώσεις "όπως του κ. Κοντομηνά, ό οποίος κατηγορείται από ελληνες ομογενείς της Ν.Αφρικής ότι υπεξαίρεσε τα χρήματά τους για ασφαλιστικές εισφορές στην Ιντεραμέρικαν" δεν επεβλήθη τόσο μεγάλο πρόστιμο, προβάλοντας ταυτόχρονα στην οθόνη και πλάνα του Κοντομηνά.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 22/07/2010 18:51:09

        Επώνυμε,

        Επειδή έχω λίγο χρόνο.

        Το Βατοπέδι δεν σχεδιάστηκε από τον Κοντομηνά. Χρησιμοποιήθηκε,όμως, για τους γνωστούς λόγους.

        Το Βατοπέδι ήταν ένα σχέδιο του ΠΑΣΟΚ που απλώς δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν.

        Ενα σχέδιο για την μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αξιοποίση των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων και της περιουσίας του Δημοσίου. Αυτό ίσως αιτιολογεί γιατί επέλεξαν τις βαριές κατασκευές και δεν ακολουθήθηκε το παράδειγμα της Αυστραλίας.

        Απλώς να θυμήσω ότι ο τότε υφυπουργός Αμυνας κ. Μπετενιώτης, είχε δώσει εντολή σε στρατιωτικό αεροπλάνο να φέρει την Τίμια Ζώνη στον ασθενούντα Α. Παπανδρέου.

        Οτι οι πρώτες αποφάσει για τον αποχαρακτηρισμό των εκτάσεων έγιναν επι υπουργίας Λαλιώτη.

        Οτι οι πρώτοι υπουργοί που κίνησαν την υπόθεση ήτανοι εκσυγχρονιστές Δρύς και Φωτιάδης.

        Οτι ρόλο στην όλη ιστορία διαδραμάτισε ο νυν Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ κ. Ξυνίδης.

        Οτι ουδέποτε μάθαμε για τις σχέσεις Πάπιστα - Παπακωνσταντίνου, ο οποίος Πάπιστα, αποδεδειγμένα ¨αξιοποιούσε¨ ακίνητα της Μονής.
        Και πολλά άλλα, που κουράζει να τα επαναλαμβάνουμε.

        Απλώς η Ν.Δ. συνέχισε μια ιστορία που έπρεπε να τη σταματήσει μόνο και μόνο επειδή την είχε αρχίσει το ΠΑΣΟΚ!

        Απο εκεί και πέρα, όπως σημείωσε σε ένα σχόλιο παρακάτω ο Μικρός Οδυσσέας, η ιστορία "έσκασε" το 2006, αλλά ουδείς έδωσε σημασία. Ποιός να τα βάλλει με την εκκλησία.

        Ας μη ξεχνάμε και το ρόλο του Πατριαρχείου.

        Τέλος, όσο αφορά σους επικοινωνιακούς χειρισμούς. Αν το θέμα το χειριζόταν μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, θα έκλεινε σε μια βδομάδα, άσε που θα λέγαμε και μπράβο επειδή "ενισχύουμε την αποστολή της Ιερας Μονής Βατοπεδίου". Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι το ΠΑΣΟΚ το θέμα αυτο θα το χρησιμοποιούσε επικοινωνιακά υπέρ του για να προσεγγίσει το συντηρητικό-θρησκευόμενο κομμάτι της κοινωνίας μας.

        Οι ερασιτέχνες της Ν.Δ. όχι μόνο υπέστησαν το κόστος, φορτώθηκαν ένα σκάνδαλο, αλλά διέρρηξαν και τις σχέσεις τους με την εκλογική βάση.
        Θαύμα-θαύμα!

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ ψυχραιμια 22/07/2010 10:10:35

      Ο τάλας ΚΚ, όλα τα έχει ακούσει από τους πολιτικούς του αντιπάλους.
      Τώρα ακούει, εμμέσως πλην σαφώς, ότι υπήρξε κι αριστεριστής...
      Πείτε μας κιόλας, ότι εκείνος προκάλεσε τα Δεκεμβριανά του 2008 για να συγκαλύψει ενέργιες της κυβέρνησής του, για να τρελαθουμε τελείως!

      Οση λάσπη κι αν του ρίξανε, από τα playstation μέχρι τα Βατοπέδια, ένα δεν κατάφεραν να τους προσάψουν...ότι αποδόμησε την ελληνική κοινωνία, θίγοντας απ΄ευθείας την μεσσαία τάξη και λειτουργώντας εναντίον των εθνικών συμφερόντων, υπέρ ολίγων, εκλεκτών και συγκεκριμένων κύκλων....

      Τώρα, αν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θα χρειαστεί ή όχι "αριστερά" πιστοποιητικά για να επιβιώσει, θα το κρίνουμε καλύτερα μέχρι το Νοέμβριο... Αριστερόστροφης μετάνοιας δεν είναι οι δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών, που ήδη έχουν αρχίσει, να εμφανίζονται στα εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ χελιδόνι 22/07/2010 10:16:16

        Δεν τα προκαλεσε αλλα τα ανεχθηκε στα πλαισια του "σεβομαστε τους αγωνες της αριστερας ακομη και αν καινε τα μαγαζια μας".Εχω γραψει παρα πολλα για τα Δεκεμβριανα και δεν θελω να τα επαναλαβω.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ χελιδόνι 22/07/2010 10:28:12

        Καλά έκανε και τα ανέχθηκε γιατί δεν επρόκειτο για "ειλικρινή" αριστερή εξέγερση, αλλά για "πορτοκαλί" εξέγερση. Τις έχουμε γράψει όλοι τις απόψεις μας και πράγματι δεν υπάρχει λόγος να τις επαναλάβουμε.

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ χελιδόνι 22/07/2010 10:28:35

        Η τότε κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή έδωσε αληθινή μάχη, να μην υπάρξει ΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ, όπως ήθελαν οι μαύροι κύκλοι, ώστε να εκραγεί εντελώς η κατάσταση , αλλά κι η χώρα ολάκαιρη!

        Με νύχια και με δόντια, το στοίχημα το κέρδισαν και το γλυτώσαμε τότε το ΔΝΤ, που ήταν έτοιμο να καταλάβει τη χώρα και να αλλάξει εν πλω αρχηγό στη ΝΔ, από Κώστα σε Ντόρα!

  3. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 22/07/2010 10:02:26

    Την υποθεση του Βατοπαιδιου την πρωτοεφερε στο γυαλι ο Δημοσιογραφος κ.κ Βλαχος, πριν περιπου 2,5 χρονια.Οι ευθυνες των εμπλεκομενων Υπουργων (κατα την αποψη μου δεν υπαρχουν), εχουν παραγραφει, εν τουτοις οι Αρχοντες του τοπου εξακολουθουν να μας θεωρουν ηλιθιους και να μας ταιζουν παντεσπανι.Επιδιωκουν δε ενοψη και των επικειμενων Δημοτικων Εκλογων (οπως παντα), να πολωσουν το πολιτικο κλιμα και οι εναπομειναντες αδαεις να συστρατευτουν πιστα πισω απο τους Νεους Σωτηρες.Επι του Βατοπαιδιου γινεται απλα δικη προθεσεων.Οι περιουσιες επιστραφησαν, τα λεφτα βρεθησαν (οι λογαριασμοι των υποτιθεμενα εμπλεκομενων) ειναι πεντακαθαροι, αλλα ως προειπα το παραμυθακι δεν εχει τελος..Μια απλη--προς "ναυτιλομενους"--ε ρ ω τ η σ η.Αν το και τοτε ανυποληπτο Κρατος (ομοια με σημερα), αναζητουσε δια της αυτης πωλησης/ανταλλαγης λεφτουδακια για να πληρωσει μισθους και συνταξεις, γιατι καποιος αρμοδιος της ΝΔ δεν βγαινει να το πει??Αλλωστε πλεον ολοι το εχουμε εμπεδωσει, οτι το Κρατος "μπατιρης" ως σοφα μας ειπε ο κ.κ Λοβερδος παει μηνα-μηνα για να πληρωσει αυτα που οφειλει, και αυτα που στα προηγμενα Κρατη δεν τιθενται ΚΑΝ, προς συζητηση...
    Ενας Χριστιανος δεν μπορει επι των αυτονοητων να αρθρωσει μια ΚΟΥΒΕΝΤΑ??

  4. 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
    30ς δρομος για τον κορυδαλλο 22/07/2010 10:27:34

    τους πιασαν να κλεβουν [ομολογα-βατοπαιδι] και λενε οτι βλακεια τους κατέβει, σα μικρα παιδια, για να δικαιολογηθουν......το πασοκ-ο σημιτης-το χρηματιστηριο.. οχι ότι εχουν αδικο ..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 22/07/2010 11:34:47

      Μια και φαίνεται να γνωρίζετε, μπορείτε να διαφωτίσετε και εμάς τους αδαείς ποιούς ακριβώς "έπιασαν να κλέβουν" στην υπόθεση Βατοπεδίου;

      Οσον αφορά στα δομημένα ομόλογα:
      α)δεν επεστράφησαν τα χρήμαα που επενδύθηκαν;
      β) σ'΄ένα ταμείο δεν υπέγραψε για την αγορά ο νύν υφυπουργός εργασίας κ. Κουτρουμάνης;

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 11:44:39

        Α, ήρθες για τον Ριέρα?
        Ή για τον Γκατούζο?
        Εφερες και τον Γκαλάς?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 22/07/2010 11:48:39

      Μικρέ Οδυσσέα,

      Τι έγινε;
      Εχουμε σύνδρομο στέρησης τώρα που τελείωσε το Μουντιάλ;
      Η αυτούς μεγαλειότης ο Φαίλτωρ, που διαλογίζεται;

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 12:41:36

        Άφαντος ο πάπυρος λαρούς.
        Ετοιμάζομαι για πρέμιερ Λιγκ, Μουντομπάσκετ το Σεπτέμβρη.
        Πως τα πάμε με το άθλημα των ψηλών?

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 12:44:22

        Εργάζεται αόκνως περί το 15ωρο ημερησίως συνεισφέροντας θετικά στον αριθμητή του λόγου ΑΕΠ/Χρέος. Παρόλα αυτά παρακολουθώ πλήρως την αρθογραφία σας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 12:46:12

        Σε καμιά παραλία θα διαλογίζεται παρακολουθώντας μπήτς βόλευ!
        Ποιός άθλημα των ψηλών;
        Θυμάσαι εκείνο το γίγαντα τον Μπόγκς που έπαιζε πλαίη μέηκερ;

        Ούτε 1.70 δεν ήταν!

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 12:51:18

        Εξαίρεση κάποτε και τον είχαν σαν καρτούν.
        Αν έπαιζε σήμερα θα πήγαινε αυτός που μάρκαρε χαμηλά (πάνω από 1.90 σίγουρα) και στη 2η επίθεση θα τον έβγαζε έξω.
        Τελικά αν και δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα το Βατοπέδι ήταν σκάνδαλο?
        Με την έννοια αν έβγαλαν κάποιοι λεφτά, όχι αν μεγάλωσε η περιουσία της μονής.
        Αποδεικνύεται κάτι τέτοιο?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 12:57:43

        Μικρέ Οδυσσέα.

        Στο Βατοπέδι έχουν ειπωθεί πολλά ψέμματα και ακόμα περισσότερες μισές αλήθειες.

        Αν το θέμα το χειριζόταν μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ,θα είχε τελειώσει σε μια βδομάδα!
        Η κυβέρνηση Καραμανλή το έκανε σήριαλ.
        Δεν φταίει βέβαια μόνο η κυβερνητική ανεπάρκεια και οι ερασιτεχνικοί χειρισμοί, απλώς (κατά την εκτίμησή μου) η υπόθεση χρησιμοποιήθηκε για την αποδόμηση της τότε Κυβέρνησης.

        Μη ξεχνάς ότι το θέμα το ξεκίνησε ο ΑΛΦΑ, ιδιοκτησία τότε Κοντομηνά,με τις γνωστές εκρεμμότητες με τη δικαιοσύνη. Τα άλλα κανάλια το ανακάλυψαν μετά από μέρες!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 13:02:30

        Εργάζομαι αόκνως περί το 15ωρο ημερησίως συνεισφέροντας θετικά στον αριθμητή του λόγου ΑΕΠ/Χρέος. Παρόλα αυτά παρακολουθώ πλήρως την αρθογραφίας σας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 13:04:59

        Προσοχή μη πάθεις υπερκόπωση με τόσο δύσκολα θέματα μες το Καλοκαίρι!

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 13:09:56

        ήταν γνωστό το θέμα από το 2006 μετά από δημοσίευμα σε κυριακάτικη εφημερίδα και "ανακαλύφθηκε" 2 έτη μετά?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 13:13:02

        Τα ...ανακαλύπτουν όταν τα χρειάζονται!
        Ας είναι και παλιές ανακαλύψεις!

        Δώσε σε παρακαλώ ένα χεράκι βοήθειας στον Φαίλτωρα γιατί έχει μπερεδευτεί με τον Αριθμητή,τον Παρονομαστή και τον βλέπω να καταλήγει ...μηδέν εις το πηλίκιον!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 13:13:54

        Αυτό είναι εύκολο πρόβλημα Κώστα μου.
        Τα δύσκολα είναι άλλα. Π.χ. Η αδράνεια και η διαφορά φάσης στις αντιδράσεις της ΝΔ είναι ένα χρόνιο πρόβλημα και όχι τωρινό. Η επίλυσή του ενώ είναι μάλλον απλή για κάποιον που διαθέτει κοινό νου, για μερικούς μανδαρίνους του κόμματος έχει καταστεί περίπου σαν την προσπάθεια απόδειξης του 5ου αιτήματος του Ευκλείδη που μετά από 2ο αιώνες παραμένει αναπόδεικτο.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 13:18:40

        Ο κοινός νούς είναι εξαιρετικά δύσκολο θέμα για τους οξύνοες της Ρηγίλλης!

        Παλαιόθεν!

  5. Crocodile avatar
    Crocodile 22/07/2010 11:10:01

    Καραμπινάτα σκάνδαλα το χρηματιστήριο και το κόστος των ολυμπιακών. Είχε το πολιτικό θάρρος ο Καραμανλής να κλείσει τους ενόχους στη φυλακή;

    Όσο υποστηρίζετε τους δικούς σας και ζητάτε η κάθαρση να ξεκινήσει απ'την τιμωρία των προηγούμενων λαμογιών οι κόρακες θα έχουν δύο μάτια.

  6. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 22/07/2010 11:15:35

    Και αν ολοι κλεβουν-οπως τοσο ακριτα και χαρακτηριστικα γραφεις-φιλε που δειχνεις τον Δρομο του Κορυδαλλου, εμεις γιατι τους ψηφιζουμε??Μηπως ειμαστε υπερ του δεοντως μαζοχιστες??Και επιτρεψτε μου αδυνατω να καταλαβω τις ανωτερω ιδεαλιστικες αναλυσεις...
    Στα πιο απλα πραγματα (ειναι ιδιον της φυλης μας) συνθετολογουμε..
    Ομοια με το σλογκαν της εποχης:Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
    Το εμαθε και η κυρα Κατινα και το επαναλαμβανει..Και αμα δεν εχεις φραγκο στην τσεπη, σε λιανιζει η ανεργια, ολες οι πορτες ειναι κλειστες, οι φιλοι σου ειναι στα ιδια χαλια με σενα, δεν εχεις ΑΠΛΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ, και να αναμοχλευεις το σλογκαν...ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, και τα "μυαλα στα καγκελα"!!!
    Και αν ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ειχε καμμενη την γουνα του πως θα αποπληρωνε τους μυριαδες που προσελαβε, περαν των μυριαδων που βρηκε ειναι αλλουνου Παπα Ευαγγελιο...Εμεις στο καθηκον.ΣΚΑΝΔΑΛΑ,ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ, ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΡΓΑ...Και το Βατοπαιδι, βεβαιως-βεβαιως ατιμωτικο σκανδαλο ολκης...Δεν ισχυριζομαι κατι που δεν γνωριζω (οτι δηλαδη καποιοι μπορει να τα "αρπαξαν").Αλλα οι Παπαδες δεν θα προσφεραν "μαιντανο" φρεσκο για να λειτουργησει το κακομοιρικο το Κρατος???Τοτε δηλαδη ημασταν πανπλουτοι, και τωρα ξαφνικα και εν συντομω "πενητες" και παραδομενοι στους ΔΝΤτουδες??

  7. ataktos avatar
    ataktos 22/07/2010 11:31:36

    το πράγματα είναι απλά ..η Ντορουλα έστησε το παιχνιδάκι μαζί με την κλίκα... του Ζωγράφου ..και έχουν εκθέσει ανεπανόρθωτα τον Κύριο ...

    • ataktos avatar
      ataktos @ ataktos 22/07/2010 11:36:43

      και όλα αυτά .. από ζήλια και από... φθόνο

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/07/2010 12:17:36

    Ο κ. Μαντέλης, πήρε νέα προθεσμία 40 ημερών για να απολογηθεί.
    Προβλέπω ότι θα ζητήσει και νέα στο τέλος Αυγούστου.
    Είναι ογκώδης η δικογραφία,λέει...

    • ataktos avatar
      ataktos @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 15:09:36

      λέτε ..το παιδί θα κουραστεί ..να διαβάζει ..μέρα -νύχτα..τώρα είναι και μόνος του

  9. Αμομφάρετος avatar
    Αμομφάρετος 22/07/2010 12:25:20

    Μερικές σκόρπιες παρατηρήσεις:
    1.- Η επιβολή περιοριστικών όρων δεν είναι ποινή.
    2.- Περιοριστικοί όροι επιβάλλονται μόνον όταν κρίνετααι ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος. Η βαρύτητα της κατηγορούμενης πράξης ΔΕΝ περιλαμβάνεται στις προϋποθέσεις αυτές!
    3.- Το εάν ο κ. Αγγέλου είναι ύποπτος φυγής ή ύποπτος για την τέλεση άλλων αξιοποίνων πράξεων, θεσμικά αρμόδιοι να το κρίνουν είναι ο ανακριτής και ο εισαγγελέας. Ωστόσο, την δική τους κρίση για το θέμα αυτό είμαστε αρμόδιοι να την κρίνουμε και όλοι εμείς, ως πολίτες, και να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.
    4.- Είναι πολλής απορίας άξια η έλλειψη ικανότητας των αρμοδίων στελεχών της Νέας Δημοκρατίας να διατυπώσουν, με τρόπο σαφή και εύληπτο από το ευρύ κοινό, ακόμη και τα πιο στοιχειώδη και αυτονόητα επιχειρήματα για την υποστήριξη των θέσεών τους.
    5.- Η κεντρική πολιτική απόφαση του πρώην πρωθυπουργού να μην διερευνηθούν σε βάθος οι υποθέσεις που ανέδιδαν οσμή σκανδάλου και αφορούσαν την περίοδο διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, η κορυφαία μιας σειράς λανθασμένων επιλογών που, θεσμικά και πολιτικά, οδήγησαν τόσο την χώρα όσο και την παράταξη στην σημερινή τους κατάσταση.
    6.- Φοβάμαι ότι η Νέα Δημοκρατία, ως κομματικός εκφραστής ενός συγκεκριμένου πολιτικού χώρου, εξακολουθεί να μην μαθαίνει από τα λάθη της του παρελθόντος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αμομφάρετος 22/07/2010 12:28:40

      Το χαρακτήρισα ως ποινή, υπό την ευρεία έννοια του όρου.
      Ολες τις άλλες παρατηρήσεις σας (που είναι εξαιρετικά εύστοχες) τις προσυπογράφω.

    • Minnie avatar
      Minnie @ Αμομφάρετος 22/07/2010 13:17:24

      Συμφωνω απολυτως με οσα λετε.

      Στο #4 θα προσεθετα οτι εξ'ισου αξιοθρηνητος ειναι και ο αντιπολιτευτικος λογος της ΝΔ. Τα θεματα που προκυπτουν καθημερινα ειναι αναριθμητα. Εγω η ασχετη θα μπορουσα να γραψω τομους αντιπολιτευτικου λογου... και τι ακουω απο την παραταξη που ισχυριζεται οτι με εκφραζει? Αναρθρα ψελλισματα, οποτε το θυμηθουν.

      Λυπαμαι που το λεω αλλα νιωθω πολιτικα "ορφανη".
      Τρεμω στην ιδεα της πιθανοτητας βουλευτικων εκλογων.
      Η σημερινη ΝΔ δεν με εκφραζει.
      Το ΠΑΣΟΚ δεν το συζητω, θεωρω οτι ειναι οι θυτες της πατριδας μου απο την πρωτη μερα διακυβερνησεως του Αντρεα.
      Τα αριστερα κομματα τα αποκλειω γιατι, δοξα τω Θεω, το IQ μου ειναι πολυ ανωτερο απο το επιπεδο της (κατα τα αλλα συμπαθους) μπαμιας.
      Το ΛΑΟΣ? Χμμμ... δεν θα ειχα προβλημα να ψηφισω ακροδεξια... αλλα ο Καρατζαφερης δεν καταπινεται με τιποτα.

      Βοηθεια Χριστιανοι! Καποιος να μου δωσει ιδεες και ελπιδα!
      Ειλικρινα, στα 53 μου και με πτυχιο πολυτεχνειου, ονειρευομαι μια καινουργια καριερα στην Νεα Ζηλανδια βοσκωντας προβατακια... ΑΝ με δεχθουν.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Minnie 23/07/2010 00:07:07

        την καλύτερη ιδέα και κίνηση την υλοποίησες μόνη σου, ερχόμενη στην παρέα. Αν μείνεις λίγο καιρό θα ξαναβρείς ελπίδα, σου το υπόσχομαι. Είμαστε πολύ παραγωγικό team.

        Προβατάκια έχει κι εδώ, παρεμπιπτόντως. Και φλαμουριές, και ρείκια, και θυμάρι. Πού να τρέχεις τώρα εκεί μακρυά. Διάλεξε ένα βουνό από τα τόσα, και γράψε νέα εποποιία.

        Την Ανάβρα Μαγνησίας την έχεις ακουστά? Με κάποια συνάδελφό σου έχει σχέση. Google, γρήγορα.

  10. tiramola avatar
    tiramola 22/07/2010 12:50:53

    Γιατί ρε συ Κώστα αναλαμβάνεις δικηγόρος υπεράσπισης?
    Ξέρεις όλα τα δεδομένα?
    Δεν σε προβληματίζει τίποτε σε αυτήν την υπόθεση και αναλαμβάνεις να καθαρίσεις για λίγα λαμόγια μιάς παράταξης που την ψηφίζουν σχεδόν οι μισοί Έλληνες?
    ...
    Το δεξί χέρι του Παπανδρέου στο μέγαρο Μαξίμου αναλαμβάνει με τηλεφωνήματα να σπρώξει με ταχύτητα πρωτοφανή για τα ελληνικά γραφιοκρατικά δεδομένα μιά υπόθεση ανταλλαγής νερού λίμνης με ακίνητα του Δημοσίου με αδιαφανείς όρους αντικειμενικής αξίας των ανταλλασόμενων.
    Ποιά είναι η αντικειμενική αξία πχ νερού λίμνης?
    Τι θα έγραφες, μου λές?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 22/07/2010 13:08:25

      Καλώς τον!

      Και εσύ που ανέλαβες συνήγορος πολιτικής αγωγής τα ξέρεις όλα;

      Αλήθεια, ποιό είναι το "δεξί χέρι του Παπανδρέου στοι Μέγαρο Μαξίμου που έσπρωξε την υπόθεση";

      Τέλος, "μηδενί δίκην δικάσης πριν αμφοίν μύθον ακούσης".

  11. tiramola avatar
    tiramola 22/07/2010 14:04:33

    Δεν είμαι πολιτική αγωγή, να μάθω θέλω κάτι το οποίο μου απαγόρεψε ο Καραμανλής.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 22/07/2010 14:11:01

      Tι σου απαγόρευσε να μάθεις Τiramola, ο Καραμανλής;

      Για την υπόθεση Βατοπεδίου αναλώθηκαν περισσότερες τηλεοπτικές ώρες από οποιοδήποτε άλλο θέμα τα τελευταία χρόνια.

      Τι έμεινε κρυφό;

      Και εγώ θέλω να μάθω τι συζητήσε ο κ. Παπακωνσταντίνου με τον κ. Πάπιστα, αλλά δεν εκλήθη στη Βουλή να δώσει εξηγήσεις;

      Ξέρεις άποψη μου είναι ότι όποιος είναι καθαρός δεν έχει να φοβάται τίποτα!
      Μπορεί να ταλαιπωρηθεί,αλλά στο τέλος η αλήθεια τα έρθει στο φώς!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 14:28:23

        Ο Καραμανλής έκλεισε τη βουλή επειδή δεν ήθελε να μάθω ή επειδή είχε την εντύπωση ότι δεν τρέχει τίποτα παρά το γεγονός της παραδοχής από τον ίδιο κανά δυό μήνες μετά την αποκάλυψη ότι δεν είχε αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος, αν θυμάσαι...
        Μιλάω για εκείνη την συνέντευξη που χαρακτηρίστηκε από τα ΜΜΕ που δήθεν τον πολεμούσαν "απελευθέρωση" της παράταξης..
        Ο Αγγέλου είχε μετακομίσει για πάρτυ του στη Θεσσαλονίκη όταν ξεκίνησε την πολιτική του καριέρα.
        Είχα ξαναγράψει στο παρελθόν γιατί δεν τον έπιασε από το αυτί για εξηγήσεις όταν τελικά "κατάλαβε" τι συνέβει.
        Τώρα ο Αγγέλου υποστήριξε ότι ήταν αδύνατον να ενημερώνεται ο Καραμανλής για όλα...
        Πειράζει που δεν θέλω να με περνάνε για μακάκα?

        Για το τελευταίο που γράφεις συμφωνώ απόλυτα άρα η εκ των προτέρων αθώωση που επιχειρείς δια των γραφομένων σου είναι αχρείαστη...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 14:44:09

        Το ότι ο Καραμανλής χειρίστηκε την υπόθεση Βατοπαιδίου σαν να ήταν "σκάνδαλο" ήταν καθαρή πολιτικη αυτοκτονία. Τα "δεν κατάλαβα" τι συμβαίνει ήταν εγκληματικό λάθος αυτοϋπονόμευσης.

        Ακόμη προσπαθώ να καταλάβω πού ήταν το "σκάνδαλο".

        Στο ότι η Μονή δήθεν δεν είχε κυριότητα επί της λίμνης; Μα αυτό το αναγνώριζαν ΟΛΟΙ επί 900 χρόνια. Το Σεπτέμβριο του 2008 αμφισβητήθηκε πρώτη φορά.

        Στο ότι δεν καθορίστηκε σωστά η αξία των προς ανταλλαγή οικοπέδων; Σύμφωνοι, αλλά να δούμε ποιος φταίει, αν υπήρχε πρόθεση υπουργών ή αν οι αρμόδιες επιτροπές απλώς δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.

        Στο ότι υπήρξαν "μίζες"; Μα δεν βρέθηκε τίποτα! Εδώ έχουμε ομολογημένα σκάνδαλα από Μαντέλη και Τσουκάτο και τα έχετε καταπιεί και μόνο το Βατοπαίδι κοπανάτα και ξανακοπανάτε.

        Αν αυτό δεν είναι πολιτική πτωχεία και απόλυτη ένδεια επιχειρημάτων, τότε δεν βλέπω τι άλλο είναι.

        Ο Καραμανλής πολύ καλά έκανε και την έκλεισε τη Βουλή, διότι τίποτε περισσότερο δεν επρόκειτο να διερευνηθεί τις τρεις εβδομάδες που έμεναν. Είδαμε και τώρα που προσπαθείτε επί τόσους μήνες να "διερευνήσετε" τι καταφέρατε περισσότερο. Τίποτα. Μια τρύπα στο νερό. 11 ώρες απολογία στον Αγγέλου και 400.000 εγγύηση, επιπέδου εμπόρου ναρκωτικών, για κάτι που δεν έχει την παραμικρή διακίνηση πολιτικού χρήματος.

        Αίσχος!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 16:56:08

        Tiramola,
        Μην επαναλαμβάνεις πράγματα για τα οποία τοποθετήθηκα ήδη.
        Για τα άλλα με πρόλαβε ο Επώνυμος.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 22/07/2010 22:30:31

        Επώνυμε,

        Υπάρχει και ένα άλλο θέμα.
        Τα εισοδήματα και το πόθεν έσχες του κ. Αγγέλου δεν μπορούν να δικαιολογήσουν 400,000.

        Με άλλα λόγια δεν έχει τόσα χρήματα ο άνθρωπος.

        Συνήθως βάζουν χρηματική εγγύηση, ένα ποσό που μπορεί να καταβάλλει, αλλιώς δεν έχει νόημα γιατι ο κατηγορούμενος συλλαμβάνεται και πάει μέσα.

        Είναι απορίας άξιον πόσο τέθηκε ένα ποσό, που προφανώς δεν έχει.

        Αν το καταβάλλει, θα αρχίσει η παραφιλολόγία, που τα βρήκε.

        Λέω, τώρα, μήπως σκοπίμως ζητήθηκε τόση υψηλή εγγύηση;

        Αν τα έχεις, πές που τα βρήκες, αν δεν τα έχεις πάς μέσα;

  12. Paranoia avatar
    Paranoia 22/07/2010 14:49:31

    Άντε μας έπρηξαν με το βαλτοπέδι και τη μίζενς. Ακόμα και σε 10 χρόνια τα ίδια θα συζητάμε. Στην Ελλάδα ακόμα και τα σκάνδαλα είναι παραταξιακά.

    Το βατοπέδι είναι το αγαπημένο σκάνδαλο των αριστερών γιατί βάλεται έτσι και το πατρις, θρησκεία, οικογένεια που είναι καλωδιωμένο στον εγκέφαλο του κάθε συνειδητοποιημένου αριστερού.

    Η ζήμενς είναι πιο προσφιλές σκάνδαλο στους δεξιούς γιατί έτσι νομίζουν ότι μάχονται κάποιες αόρατες δυνάμεις που πάνε να διαταράξουν την νομοτέλεια της αγοράς.

    Σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου και τα δύο σκάνδαλα θα είχαν λυθεί δικαστικά προ πολλού. Στην Ελλάδα των δικαστών των 6000 (και βάλε) ευρω μισθό, των κομματαρχών και της κομματοκρατίας θέλουμε καμμιά τριανταριά χρόνια ακόμα για να βρούμε άκρη. Στο ενδιάμεσο θα πλακωνόμαστε ποιος φταίει και ποιος δεν φταίει.

    Για το ανδρικό μόριο καβάλα είμαστε. Μια χώρα που φοβάται να μιλήσει για την προ 40ετιάς (και βάλε) ιστορία της (εμφύλιο, χούντα, φάκελλο κύπρου) θα βρει άκρη με τα "σκάνδαλα";

  13. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 22/07/2010 14:50:58

    Πολύ καλό και στοχευμένο άρθρο, ας μου επιτραπεί να κάνω κάποιες επισημάνσεις επί των θεμάτων που θίγει:
    1)Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι τόσο η νομική αξιολόγηση των επίδικων υποθέσεων όσο η εγκατεστημένη σε όλους σχεδόν τους Έλληνες πεποίθηση ότι κανείς δεν θα πάει φυλακή ούτε θα υπάρξει ποτέ πραγματική κάθαρση σ' αυτόν τον τόπο. Η γενική αίσθηση ατιμωρησίας των ενόχων των σκανδάλων αποτελεί ωρολογιακή βόμβα για την κοινωνική ειρήνη, επ' αυτού όμως παραπέμπω στους προσεχείς μήνες.
    2)Οι σκανδαλώδεις υποθέσεις του Βατοπεδίου, της Siemens, των ομολόγων, του χρηματιστηρίου και πολλές άλλες, καταδεικνύουν το χαμηλό επίπεδο στο οποίο έχει περιέλθει, προ πολλού, η δημόσια ζωή της χώρας. Η μη εύρεση ενόχων και η μη τιμωρία ουδενός προσώπου, δεν πρόκειται να περάσει έτσι απλά χωρίς συνέπειες, παρά την βλακώδη και αλαζονική αντίληψη περί του αντιθέτου ακόμη και από πολιτικά πρόσωπα μεγάλου βεληνεκούς (υποθέτω ότι είναι έτσι γιατί η απόλυτη αίσθηση εξουσίας είναι ισχυρό αποβλακωτικό).
    3)Όσο και αν προσπαθεί απεγνωσμένα η κυβέρνηση του ΔΝΤ και των ξένων τραπεζών, να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη, υπάρχει η αδυσώπητη πραγματικότητα της φτώχειας, της ανεργίας και της κοινωνικής και εθνικής εξαθλίωσης, όσο δε θα βαθαίνουν αυτά τόσο πιο επισφαλείς θα γίνονται οι μάταιες και εφήμερες καρέκλες τους.
    4)Αυτό που κυρίως κρατώ από το άρθρο είναι το εξής: "Αυτά να τα σκέφτονται εκείνοι που άφησαν ατιμώρητα εγκλήματα όπως το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, οι εξοπλισμοί, οι υπερβάσεις στα δημόσια έργα και το κόστος των Ολυμπιακών Αγώνων. Είχαν μια ευκαιρία και την έχασαν γιατί προφανώς κάποιοι ζήλευαν τους προηγούμενους και ήθελαν να μάθουν την …τεχνογνωσία." Τα λέει όλα αυτό το εδάφιο, αυτοί που άφησαν τεράστια εγκλήματα ατιμώρητα, στην λογική του βρώμικου εκατέρωθεν συμψηφισμού, τώρα τι να πουν και γιατί να τους πιστέψει ο οποιοσδήποτε, ακόμη και εμείς; (ομιλώ πάντα για τα σκάνδαλα και όχι για άλλα πολιτικά ζητήματα.
    Όσοι στηρίζουμε τον Σαμαρά, δεν είμαστε ούτε λοβοτομημένοι ούτε συρόμενοι από οποιονδήποτε, αυτό να είναι σαφές προς όλους, πάνω απ' όλα η αλήθεια, η πατρίδα και ο λαός.

  14. SAM avatar
    SAM 22/07/2010 21:55:02

    ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΑΝΤΙΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ
    ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
    ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ......ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ......ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΣΚΑΝΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΑ ΣΚΑΦΗ ΤΟΥΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΦΑΓΗΤΟ......
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.......ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΤΟ GAP ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ

  15. ataktos avatar
    ataktos 22/07/2010 22:08:15

    και η Μαντάμ Ντορα .. συνοδεία Ζωγράφου ... πάντα απ .. έξω...χιχχι

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ataktos 22/07/2010 22:24:32

      Ατακτε,

      συνοδεία Ζωγράφου;
      Κάτι ξέρεις εσύ και μας παιδεύεις...

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κώστας Ροδινός 23/07/2010 00:16:36

        το έχει ξαναπεί, έτσι προκλητικά, αλλά κανείς δεν τον αντιπροκάλεσε. Άντε λοιπόν, ρίχτα!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 23/07/2010 08:50:34

        Ακόμα περιμένουμε από τον Ατακτο να μας λύσει το μυστήριο

  16. Greg avatar
    Greg 23/07/2010 01:08:47

    Τς! Τς! Ατιμωτική ποινή η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και η καταβολή χρηματικής εγγύησης;;; Μήπως τα παραλέτε; Ποιος είναι επιτέλους αυτός ο κύριος που δεν πρέπει να έχει αντιμετώπιση κοινού θνητού; Έχει παραγίνει το κακό με τη σοβαροφάνεια, τη θεσμολαγνία και την υπερβολική ευθιξία, στη χώρα της κομπίνας και του ρουσφετιού, όπου μάλιστα ουδείς παραιτείται όταν πρέπει, ακόμη και σε πάμπολλες καραμπινάτες περιπτώσεις (προσωπικά μου έχει καρφωθεί το ΣΑΜΙΝΑ).

    Η χρηματική εγγύηση επιστρέφεται, δεν είναι πρόστιμο. Άρα, δεν είναι εξοντωτικό το ποσό αυτό για κάποιον που μπορεί να το βρει και μετά να το επιστρέψει. Ουδείς αμφιβάλλει νομίζω ότι ο συγκεκριμένος μπορεί να βρει αυτό το ποσό, έστω με δανεικά, και πως υπάρχουν και πρόθυμοι να τον βοηθήσουν. Ως προς το θέμα της υγείας, ειλικρινά περαστικά, να είναι καλά ο άνθρωπος, αλλά τί σχέση έχει με την απαγόρευση εξόδου από τη χώρα;

    • anticanoeing avatar
      anticanoeing @ Greg 23/07/2010 03:48:24

      Greg,
      Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα!Να έχει την αντιμετώπιση ενός κοινού θνητού, κατά τις αρχές της ισονομίας και ισοπολιτείας που ευαγγελιζόμαστε ότι ακόμα πρυτανεύουν στην χώρα μας.
      Σύμφωνα με το νόμο (άρθρ. 296 ΚΠοινΔ), ο σκοπός των περιοριστικών όρων είναι να αποτραπεί ο κίνδυνος τέλεσης νέων εγκλημάτων και να εξασφαλιστεί ότι εκείνος στον οποίο επιβλήθηκαν θα παραστεί οποτεδήποτε στην ανάκριση ή στο δικαστήριο και θα υποβληθεί στην
      εκτέλεση της απόφασης.
      Από μια γρήγορη επισκόπηση που έκανα στην πρόσφατη νομολογία σου παραθέτω ενδεικτικά τα εξής:
      - Κατηγορούμενος για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, διευκόλυνση ακολασίας, σωματεμπορία και μαστροπεία κατ`επάγγελμα και κατα συναυτουργία, ομαδικό βιασμό και βιασμό και απλή σωματική βλάβη κατά συναυτουργία, βίαιη μεταφορά και εκπόρνευση μηνύτριας με σκοπό τον πορισμό εισοδήματος: χρηματική εγγύηση 3.000 ευρώ.
      - Κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία από αμέλεια και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή στο τροχαίο στα Τέμπη με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό 21 μαθητών και σωματικές βλάβες σε 32 άτομα:χρηματική εγγύηση 30.000 ευρώ.
      -κατηγορούμενη για εμπορία ναρκωτικών (30 γραμ. ηρωίνη, 111 ινδική κάνναβη): χρηματική εγγύηση 1.000 ευρώ.
      -Κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία από πρόθεση: χρηματική εγγύηση 7.000 ευρώ.
      -Κατηγορούμενος για υπεξαίρεση και απιστία στην υπηρεσία για αντικείμενο ιδιαιτέρως μεγάλης αξίας, με την χρήση ιδιαιτέρων τεχνασμάτων και κατ` εξακολούθηση: χρηματικη εγγύση 14.673,51 ευρώ.
      -Κατηγορούμενος προϊστάμενος της Δ/νσης Επιθεώρησης Δ.Ο.Υ. και κατηγορία για παράβαση καθήκοντος και απιστία σε βάρος του Δημοσίου (διαγραφή προστίμου άνω των 500.000.000 δρχ.): χρηματικη εγγύηση 29.000 ευρώ.
      -και επειδή αναφέρθηκες στο ΣΑΜΙΝΑ, στον πλοιαρχο επιβλήθηκε χρηματική εγγύηση 6 εκ. δρχ και στον πρόεδρο της πλοιοκτήτριας εταιρείας 30.000 ευρώ.
      Καταλαβαίνεις;

      • Greg avatar
        Greg @ anticanoeing 23/07/2010 10:01:19

        Λάθος μου. Άλλο θέμα ήθελα να θίξω. Την έκπληξη του αρθρογράφου για τα τα μέτρα σε βάρος "ιερού" προσώπου, όπως αντίστοιχα αναρωτιόντουσαν ορισμένοι: "μα θα καλέσουν πρώην πρωθυπουργό σε εξεταστική"; Γιατί όχι; Δείτε τί γίνεται σε άλλες χώρες και όχι μόνο στην Ευρώπη. Και καταθέτουν και φυλακή πάνε (γενικά το λέω όχι για συγκεκριμένο πρωθυπουργό). Εδώ, στη χώρα του "ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;" όλοι είναι ως μη όφειλαν υπέρ του δέοντος καθωσπρέπει. Μα τον κύριο πρόεδρο; Πάρτε τηλέφωνο σε μια κανονική χώρα και ζητήστε να μιλήσετε με τον πρόεδρο μια μεγάλης εταιρίας, πολιτικό, διευθυντή μιας μεγάλης εφημερίδας κα, θα μιλήσετε μαζί του σε λίγα δευτερόλεπτα. Εδώ, όλοι είναι πολύ σημαντικοί και απρόσιτοι. Και προκαλεί έκπληξη η απαγόρευση εξόδου για πρωην διευθυντή πρωθυπουργικού γραφείου. Λες και αυτοί που την "έκαναν" (Χριστοφοράκος και σια), δεν ήταν "διακεκριμένα" μέλη της κοινωνίας..

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ anticanoeing 23/07/2010 10:07:27

        Greg

        Ο αρθρογράφος δεν θεωρεί κανέναν που ασκεί εξουσία "ιερό" πρόσωπο.

        Δεύτερον, τα μέτρα που επιβλήθηκαν στον κ. Αγγέλου, όπως αποδεικνύει και ο φίλος παραπάνω, ήταν όντως δυσαναλόγως δυσμενή για τη φύση της κατηγορίας που αντιμετωπίζε. Ενδεχομένως, αν επρόκειτο για ένα συνηθισμένο συμπολίτη μας, ίσως και να ήταν επιεικέστερα.

        Για τα υπόλοιπα, μάλλον πρέπει να διαβάσετε προσεκτικότερα το άρθρο και να μη καταλήγετε σε αυθαίρετα συμπεράσματα.

      • anticanoeing avatar
        anticanoeing @ anticanoeing 23/07/2010 15:24:29

        Greg

        κατανοώ τι λες,πράγματι στην ελλάδα,σε μεγάλο ποσοστό, ο καθένας στο πεδίο εξουσίας του, από αυτόν που στηρίζει υποστηρικτή υποψήφιου δημοτικού συμβούλου στην κάτω ραχιά έως τον εργαζόμενο ακριβού καταστήματος σε in περιοχή, θέλει και δείχνει ότι είναι σημαντικός-απρόσιτος. Αυτό όμως δεν πρέπει να μας δίνει το άλλοθι να τα ισοπεδώνουμε όλα!

        Κώστα Ροδινέ,

        Αυτό που ήθελα να καταδείξω με τις παραπάνω περιπτώσεις είναι ότι η Δικαιοσύνη δεν μπορεί να αποφαίνεται με όρους ΜΜΕ.

  17. Minnie avatar
    Minnie 23/07/2010 09:35:12

    @δρόμος

    Μπραβο τους, ειναι αξιοθαυμαστοι. Σιγουρα θα υπαρχουν κι αλλες 'φωλιες' στην επικρατεια οπου πρυτανευει η λογικη και ο κοινος νους, αρκει να ψαξει κανεις.

    Ειλικρινα, αυτο που με τρομαζει/σοκαρει/πληγωνει πολυ περισσοτερο απο τις οικονομικες και πολιτικες εξελιξεις ειναι ο ευτελισμος ολων των αξιων που εμαθα να σεβομαι και η εξωφρενικη εκρηξη της εγκληματικοτητας.
    Εξ'ου και η αναφορα μου στην Νεα Ζηλανδια, εχει τον χαμηλοτερο δεικτη εγκληματικοτητας.

    Δεν βλεπω την ωρα να εγκαταλειψω την Αθηνα. Σε ευχαριστω για την βοηθεια, θα ψαξω κι αλλο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Minnie 23/07/2010 09:57:14

      Minnie,
      Οπως λέει και ο ποιητής, όπου και να πας η Ελλάδα θα σε πληγώνει

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 23/07/2010 10:07:12

        Μάλλον πρέπει να αλλάξει αυτός ο στίχος και αντί Ελλάδα να βάλουμε Έλληνες.
        Καλημέρα.

      • Minnie avatar
        Minnie @ Κώστας Ροδινός 23/07/2010 10:11:55

        Το γνωριζω. Οπως και οτι δεν θα προλαβω να την δω να ορθοποδει. Γι αυτο βαζω τον πηχυ τοσο χαμηλα και απλα αναζητω ενα περιβαλλον που θα παρεχει στοιχειωδη φυσικη ασφαλεια.
        Που καταντησαμε...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 23/07/2010 10:13:15

        Tώρα που το σκέφτομαι μπορεί και να έχεις δίκιο, αν θέλουμε να αντιδιαστείλουμε την Ελλάδα ως το καράβι που ταξιδεύει αιωνίως, από τους σημερινούς της επιβάτες, νομίμους και λαθραίους.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 23/07/2010 10:17:54

        Μinnie,
        Δεν θα συμμεριστώ την απαισιοδοξία σου!
        Οπως έλεγε και ο Μακρυγιάννης, απ' αυτή τη χώρα όλοι τρώνε και περισσεύει και κάτι.
        Η Ελλάδα άντεξε περισσότερα θα αντέξει και τα δικά μας περιττώματα και θα περάσουμε και θα ξεχαστούμε ως μια κουτσουλιά της ιστορίας.
        Οι νέες γενιές δεν άρχησαν να εκκολάπτονται ακόμα!
        Καλημέρα.

        Υ.Γ. Ο Φαίλτωρ ως συνάδελφος σου στο Πολυτεχνείο θα μπορέσει να αποδείξει τον ισχυρισμό μου και με τη θεωρία των πιθανοτήτων!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Minnie 23/07/2010 11:10:29

      Καλημέρα κι από μένα Minnie. Απ'όσα γράφεις, υποθέτω πως έχεις μεγαλώσει στην Αθήνα. Μάθε λοιπόν πως είναι υγειέστατη η τάση φυγής σου, και σίγουρα δεν είσαι η μόνη που αισθάνεται έτσι.

      Επειδή εγώ μένω μεν χρόνια τώρα εδώ, αλλά είδα και καλύτερες εποχές, τόσο στην επαρχία όπου μεγάλωσα, όσο και στο εξωτερικό όπου έκανα τις σπουδές μου, μπορώ συγκρίνοντας να σου πω ότι:

      - ναι, οι αξίες ευδοκιμούν σε πιό μικρά μέρη, όπου οι κοινωνίες έχουν ακόμη ρόλο ρυθμιστή της ανθρώπινης συμπεριφοράς

      -όχι, πουθενά δεν θα βρεις τόπο ευλογημένο όσο η Ελλάδα. Είναι αλήθεια ότι δοκιμάζεται σκληρά, αλλά έχει και όλους εμάς να την στηρίξουμε, ακόμη μια φορά.

      -η γενιά σου έχει περισσότερα εφόδια (υλικά τουλάχιστον) στη διάθεσή της, και η κατάργηση των αποστάσεων από τα νέα μέσα επικοινωνίας ευνοεί την όποια απόπειρα μετεγκατάστασης.

      ...και μη χαθείς, στέλνε ανταπόκριση από τη νέα σου βάση!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 23/07/2010 11:22:28

        συγνώμη, μόλις ξαναδιάβασα αυτό που έγραψες χθες και διαπιστώνω το λάθος μου: η...γενιά σου είναι μάλλον πιό κοντά στη δική μου, άρα καταλαβαίνεις περισσότερα από όσα περίμενα. Έχεις συγκεκριμένα στοιχεία για εγκληματικότητα? Σε ποιά περιοχή μένεις / εργάζεσαι ?

        Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, η ευκαιρία που δίνεται με τις ενεργειακές επιθεωρήσεις βοηθάει τις επιλογές μετεγκατάστασης. Συζήτησέ το με το ΤΕΕ.

  18. Minnie avatar
    Minnie 23/07/2010 13:08:09

    @Κώστας Ροδινός

    Δεν ειμαι απαισιοδοξη, Κωστα. Ειμαι θλιμμενη διοτι, οπως ειμαι σιγουρη οτι ολοι συμφωνειτε, ειναι παρα πολυ ευκολο το επιπεδο ηθους και αξιων μιας κοινωνιας να κατρακυλησει αλλα εξαιρετικα δυσκολο να ανασταλει -ποσο μαλλον να αναστραφει- αυτη η ταση.
    Θα χρειαστουν πολλες γενιες, γι αυτο λεω οτι δεν θα το προλαβω.

    Προς Θεου, δεν απαξιωνω την κοινωνια μας συλληβδην, πιστευω ακραδαντα οτι η μεγαλη μαζα των πολιτων επιθυμουμε ενα υγιες περιβαλλον... αλλα δυστυχως η μεγαλη αυτη μαζα αποτελουμε μια σιωπηλη πλειοψηφια.
    Λιγο-πολυ οτι συμβαινει στα πανεπιστημια μας. Μια χουφτα ανεγκεφαλοι κομματοσκυλα/φοιτητοπατερες αποφασιζουν και διατασσουν... και η μεγαλη μαζα των φοιτητων τραβανε τα μαλλια τους και προσπαθουν να προγραμματισουν τις σπουδες και την ζωη τους.

    Μας πηρε 36 χρονια (ναι, μετραω απο το 74, παρ'ολο που το κυριως εγκλημα συνετελεσθη το '81) για να φτασουμε σε αυτο το χαλι, με συνεχη καθοδικη πορεια. Ποσα χρονια εκτιμας εσυ, Κωστα, οτι θα χρειαστουν για να ορθοποδησει αυτη η ταλαιπωρη χωρα?




    @δρόμος

    Γεννηθηκα το '57, εζησα και ταξιδεψα αρκετα και εντος Ελλαδος και στο εξωτερικο. Την Ελλαδα δεν την αλλαζω με τιποτα!
    Μονο που αυτο που ζουμε σημερα ΔΕΝ ειναι η Ελλαδα που ξεραμε. Ειναι μια αρρωστημενη κατασταση οπου δολοφονουνται ανθρωποι για πλακα, ο τελευταιος μικροδιαρρηκτης κουβαλαει κι ενα Kalashnikov κι αν τολμησω να του σπασω ενα βαζο στο κεφαλι οταν διαρρηξει το σπιτι μου, θα βρεθω κατηγορουμενη στο δικαστηριο. Εχουμε τρελλαθει τελειως?

    Ειμαι τυχερη διοτι ζω και εργαζομαι σε ενα ειρηνικο (μεχρι τωρα) προαστιο. Απο τον Δεκεμβριο του '08 σταματησα να κατεβαινω στο κεντρο.
    Δεν εχω να σου δωσω συγκεκριμενα στοιχεια για την εγκληματικοτητα, υποθετω οτι υπαρχουν τετοια στατιστικα στοιχεια σε αρμοδιες υπηρεσιες.
    Βασιζομαι σε οτι διαβαζω/ακουω και οτι μαθαινω απο πρωτο χερι απο γνωστους μου παθοντες.

    Πες αν θελεις οτι ειμαι τρελλη αλλα ισχυριζομαι οτι οι πυρκαγιες του '07 ηταν μερος μεθοδευμενου σχεδιου. Ο Δεκεμβριος του '08 ηταν η επομενη φαση. Μετα ξεφυγαμε τελειως.
    Φτασαμε στο σημειο οπου κομμα νομιμως εκλεγμενο στην Βουλη μας δηλωνει οτι αρνειται σεβασμο στο Συνταγμα διοτι δεν το ψηφισε κι εμεις καθομαστε και τους κοιταμε.
    Παιδια, παμε καλα??

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Minnie 23/07/2010 14:28:25

      αγαπητή Minnie, κανείς δεν θα σε πει τρελλή εδώ μέσα, αν μείνεις λίγο καιρό κοντά μας θα διαπιστώσεις ότι τόσο η ιστοσελίδα, όσο και το 90% των σχολιαστών πρεσβεύει τα ίδια. Άρα 1ον: δεν είσαι μόνη, 2ον: wellcome to the club.

      Προσωπικά μένω εδώ και 22 χρόνια στα Εξάρχεια. Από επιλογή, και συνειδητά παραμένω, παρά την υποβάθμιση που επισημαίνεις, και που αντιπαλεύω. Μεγάλωσα και το παιδί μου εδώ. Που φυσικά και προτιμάει να μετεγκατασταθεί στην επαρχία, και έχει την ευχή μου επ' αυτού. Αν η κατάσταση βελτιωθεί, θα ακολουθήσω.

      Είμαστε δυνατή ομάδα στο antinews. Μέχρι και την πολιτική σου αμηχανία μπορούμε να γιατρέψουμε. Παρακολούθησε, θα δεις. Η ταχύτητα επαναφοράς των αξιών θα εξαρτηθεί από την ποιότητα της ηγεσίας, και την εξάπλωση-αποτελεσματικότητα του διαδικτύου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ δρόμος 23/07/2010 14:30:47

        Minnie
        Αυτά που λέει ο Δρόμος
        τα προσυπογράφω!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Minnie 23/07/2010 14:46:04

      Oχι,δεν παμε καλα και το προβλημα ειναι πολιτικο.Ο μαρξισμος κατεστρεψε σταδιακα ολες τις κοινωνιες που αγκαλιασε.Ειναι η τελεια κοσμοαντιληψη για να κατακτας την εξουσια αλλα τελικα καταληγει σε γκαγκστερισμο γιατι δεν εχει δημιουργικες ιδιοτητες παρα μονο καταστροφικες.Η Ελλαδα δεν μπορουσε να ειναι εξαιρεση.
      Οσο παραμενει κολλημενη στη σκοτεινη δυναμη δεν προκειται να ανακαμψει.
      Aς προσπαθησουμε να μειωσουμε τις καταστροφες.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ψυχραιμια 23/07/2010 15:08:36

        χαχαχα, στο στοιχείο σου εσύ! μόλις σου πούνε για Δεκέμβρη του '08 τσιμπάς αμέσως. Αλλά μη σπέρνεις τη μαυρίλα μεσημεριάτικα. Έχουμε και μια ηλικία βρε αδελφέ. Άκου, "δεν πρόκειται να ανακάμψει"! Η σκοτεινή σου δύναμη ψάχνει τον δρόμο της, η μισή, όσο για την υπόλοιπη, με τα καραγκιοζιλίκια στο λιμάνι, σε λίγο θα ψάχνεται και αυτή.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 23/07/2010 15:14:44

        Ψυχραιμία,

        Τι θα πεί δεν πρόκειται να ανακάμψει;
        Τι τελεολογική ερμηνεία είναι αυτή;
        Μπορεί να αργήσει να ανακάμψει, αλλά το "δεν πρόκειται" το θεωρώ εντελώς εσχατολογικό!
        Εκτός και αν πιστέψουμε...τους Μάγια!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ψυχραιμια 23/07/2010 15:23:08

        κι εγώ σας λέω ότι ούτε καν θ'αργήσει αυτή η ώρα. Ήδη ο κόσμος έχει συνειδητοποιήσει το σύνολο του προβλήματος (άλλο αν δε μας πολυβολεύει να το παραδεχτούμε), γιαυτό και δεν αντιδράει μαζικά στη λαίλαπα μέτρων. Ένα καλό παράδειγμα, μια φωτεινή ηγεσία χρειάζεται, και θα δείτε για πότε θα ξαναβρούμε τον καλό μας εαυτό. Το μόνο πρόβλημα που θα καθυστερήσει να διορθωθεί είναι η Παιδεία, μεγάλο ζητούμενο φυσικά, αλλά όχι αποκλειστικό.

  19. Αμομφάρετος avatar
    Αμομφάρετος 23/07/2010 15:48:07

    Γράφω σπανιότατα, γιατί σπανιότατα έχω κάτι άξιο λόγου να πω. Θα μου επιτρέψετε όμως, αγαπητοί συνομιλητές, να επαναφέρω στο κέντρο της συζήτησης την άποψη που και άλλοτε έχω υποστηρίξει:
    Η σωτηρία της πατρίδας, όλων των πατρίδων σ' αυτή την γη, προϋποθέτει ένα στιβαρό αξιακό σύστημα, το αίσθημα της αιδούς (με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου) και την συναίσθηση της ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ του καθενός και της καθεμιάς μας, είτε ασκεί δημόσια εξουσία είτε όχι, κυρίως μάλιστα όταν δεν ασκεί. Και, βέβαια, η άμεση εφαρμογή και επίδραση των παραπάνω πρέπει να γίνεται κατάδηλη σε όλες τις εκφάνσεις του ατομικού, κοινωνικού και πολιτικού βίου μας.
    Άρα;
    Το κύριο βάρος πρέπει να δοθεί στην παιδεία, φορείς και εκφραστές της οποίας δεν πρέπει να είναι μόνον (ή και κυρίως) οι επαγγελματίες εκπαιδευτικοί, αλλά όλοι οι "καλοί καγαθοί" αυτού του τόπου και μάλιστα δια του παραδείγματος του δικού τους βίου.

  20. Minnie avatar
    Minnie 23/07/2010 17:03:45

    "Η ταχύτητα επαναφοράς των αξιών θα εξαρτηθεί από την ποιότητα της ηγεσίας..."

    "Το κύριο βάρος πρέπει να δοθεί στην παιδεία..."


    Συμφωνω με ολα οσα λετε και οι δυο. Αλλα ποιο ανθρωπινο δυναμικο θα το κανει πραξη και πως?
    Και στους δυο χωρους πιστευω οτι υπαρχουν ακομα σωστοι ανθρωποι οι οποιοι ομως ασφυκτιουν μεσα στην σαπιλα.
    Στην θεωρια κι εγω μπορω να συνεισφερω πολλες ιδεες...στην πραξη ειναι που κολλαω. Ποιος και πως?

    • Αμομφάρετος avatar
      Αμομφάρετος @ Minnie 23/07/2010 17:33:58

      Ποιος και πως?

      ...όλοι οι “καλοί καγαθοί” αυτού του τόπου και μάλιστα δια του παραδείγματος του δικού τους βίου.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Minnie 23/07/2010 18:30:45

      ...και την εξάπλωση-αποτελεσματικότητα του διαδικτύου, ήταν το τέλος της φράσης, και όχι τυχαία.

      Νομίζεις ότι δεν μπορείς να επηρεάσεις την ποιότητα ζωής μέσω του διαλόγου? Κι αυτό ένα σύστημα παιδείας είναι, και μάλιστα ιδιαίτερα μαζικό. Να, σήμερα ας πούμε η "αλλενάκι" μας θύμισε την εκπληκτική κατάθεση ψυχής ενός παιδιού που, μέσα από τις συζητήσεις στα αντινέα, βρήκε τον δρόμο του, που είχε χάσει...

  21. Minnie avatar
    Minnie 23/07/2010 19:59:54

    @Αμομφάρετος

    Μακαρι. Αλλα βρισκω την αποψη καπως ρομαντικη. Πρεπει να υπαρξουν και καποιοι που θα βροντηξουν την γροθια στο τραπεζι και θα αρπαξουν και μια βρεγμενη σανιδα.



    @δρόμος

    Ουτε λογος, οι δυνατοτητες του διαδικτυου ειναι τεραστιες και προσιτες σε σχεδον ολους πια. Μπορεις να ενημερωθεις, να επιχειρηματολογησεις, να ενθαρρυνθεις (οπως εγω, και σας ευχαριστω ολους γι αυτο) η απλα να ξεθυμανεις βρε αδελφε, ολα βοηθανε.
    Ο κοινος πολιτης απεκτησε φωνη. Τα δεδομενα αλλαζουν και παρακολουθω τις μεταβολες με πολυ ενδιαφερον.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.