31/08/2008 16:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Από την οριακή αυτοδυναμία στην αυτοδύναμη...πτώση

Το ….«βαθύ Μαξίμου» (γίνεται κι αυτή η διάκριση πλέον) έχει αποφασίσει το άνοιγμα όλων των μετώπων ταυτόχρονα μετά τη ΔΕΘ (φόροι, ΟΣΕ, Ολυμπιακή) ώστε να πυροδοτηθεί κοινωνική έκρηξη και να υπάρχει η δυνατότητα προσφυγής στις κάλπες με το επιχείρημα «μεταρρυθμίσεις ή χάος» και να «δένει» η θεωρία της ασύμμετρης απειλής (μας ρίχνουν οι συντεχνίες, εξωθεσμικά κέντρα και οι Αμερικανοί). Ή «ολίγον Μητσοτάκης με αρκετόν Ανδρέα», όπως έχουμε επισημάνει και άλλοτε.

Ήδη η σημερινή kathimerini κάνει λόγο για «ρευστότητα και πόλωση στον απόηχο των φόρων» και προσθέτει ότι ο κ. Καραμανλής «είναι όμως αποφασισμένος να «ρισκάρει» και το επόμενο διάστημα, θα ακολουθήσει …«εμπροσθοβαρή πολιτική» (άλλο κι αυτό) ανοίγοντας νέα μέτωπα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aionios avatar
    aionios 31/08/2008 17:03:13

    «εμπροσθοβαρή πολιτική» ο χχχχχχχ?

  2. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 31/08/2008 18:08:51

    Ο Κωστάκης όπως και ο θείος του είναι σιγουρατζής
    όταν δεί τα σκούρα ο ράθυμος θα την κοπανήσει και τότε να καμαρώσετε τη ΝΔ πόσα κομμάτια θα γίνει...

  3. aionios avatar
    aionios 31/08/2008 18:47:58

    πισώβαρος είναι ο κωλαράς ο χοντροκώλης,
    δεν είναι σεξουαλικό υπονοούμενο.

  4. Greek citizen avatar
    Greek citizen 31/08/2008 20:07:25

    Τα ποντικια τρεχουν οταν το πλοιο βουλιαζει!

  5. nas avatar
    nas 31/08/2008 21:03:30

    Απο την παραπομπή στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ κρατάω την παράγραφο πως..."Τους χειρισμούς του πρωθυπουργού ενδεχομένως διευκολύνει το ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ βρίσκεται αντιμέτωπος με πολιτικά και εσωκομματικά αδιέξοδα. Το κόμμα του δεν φαίνεται ικανό να ανακάμψει, η υπόγεια αμφισβήτηση προς το πρόσωπό του συνεχίζεται, και ο κ. Παπανδρέου φέρεται να υιοθετεί στρατηγική ακραίας πόλωσης". Τι θέλει να πεί ο ποιητής; Εδώ πέρα τίθεται πλέον το ερώτημα εάν υπάρχει δημοκρατία στη χώρα μας ή εάν έχει κυριαρχήσει μιά ιδιότυπη "χούντα" των μεγοαλοεργολάβων της ενημέρωσης. Διότι είναι πασιφανές πλέον πως ενώ τα μεγαλύτερα λαμόγια βρίσκονται όχι πλησίον, αλλά δίπλα στον Καραμανλή, είναι άνθρωποι δικοί του κολλητοί του αυτοί που του ξεσκονίζουν το σακάκι πριν βγεί να πεί τις γνωστές παπαριές...ο συμψηφισμός με το παλιό ΠΑΣΟΚ συνεχίζεται εν χορώ... εκείνο όμως που όχι μόνο είναι απαράδεκτο, αλλά και σκανδαλώδες, είναι πως κάθε φορά -και ειδικά οταν σκάει κάποιο σκάνδαλο, όπως καληώρα με τον Ρουσόπουλο και το Βατοπέδιον-που ο Καραμανλής αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, όλοι οι πρώην νταβατζήδες κοτσάρουν απο δίπλα κι έναν Παπανδρέου, που δεν μπορεί, έχει προβλήματα μπλα, μπλα, μπλα... άντε τώρα να πιστέψουμε πως δεν είναι πειραγμένη η δημοσκόπηση του ΒΗΜΑτος... μωρέ μαϊμού και μάλιστα made in china είναι...Α, Factor, καλό αυτό με τα υπολείματα των Ρηγάδων... αλλά όταν κάτι είχε γράψει -κάπως πρώϊμα-ο "Μαυροτρύπας" τον γιαούρτωσαν, οι αγωνιστές...

  6. machiavelli avatar
    machiavelli 31/08/2008 21:42:42

    Συμφωνώ απόλυτα με τον nas.
    Αυτή η πλάκα πρέπει κάποτε να σταματήσει. Ο τρόμος είναι διάχυτος στους μεγαλοεργολάβους της ενημέρωσης. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να επινοήσουν κάτι καινούργιο για να πλήξουν το ΠΑΣΟΚ σαν εκείνο το ΄΄ψηφίστε μικρά κόμματα΄΄ στις εκλογές του 2007 με αποτέλεσμα να βγει πάλι η δεξιά.

  7. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 31/08/2008 21:57:33

    Οι δημοσκοπήσεις απηχούν σίγουρα την κοινή γνώμη και η αξιοπιστία τους δεν πρέπει να αμφισβητείται. Το ζήτημα είναι ποιοί διαμορφώνουν αυτή την κοινή γνώμη (που δεν διαθέτει και την ανάλογη παιδεία) σύμφωνα με τα συμφέροντά τους. Από τη στιγμή που καθορίζουν την πολιτική ατζέντα σε ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ΜΜΕ - προβάλλοντας το επουσιώδες και θάβοντας το σημαντικό ή φορτώνοντας στο ΠΑΣΟΚ όλα τα δικά τους σκάνδαλα, φυσικό είναι το ΠΑΣΟΚ να βρίσκεται πάντοτε πίσω. ΄Ετσι είναι - οι λαοί έχουν τις κυβερνήσεις που τους αξίζουν.

  8. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 31/08/2008 22:12:40

    @σχόλιο 9
    Το ότι Πασοκοκλπ...κρατούνται τα ΜΜΕ πρώτη φορά το ακούω. ΄Οσο για το ακέφαλο σώμα του ΠΑΣΟΚ με τον ΓΑΠ απορώ που έχεις δει το κεφάλι στο σώμα της ΝΔ - αλλά που να το δεις έτσι ασφυκτικά προστατευμένο και αποστασιοποιημένο που το διατηρεί το κόμμα του.

  9. machiavelli avatar
    machiavelli 31/08/2008 22:21:14

    @anonymous 9:55
    Ανώνυμέ μου,
    Καλή και αξιέπαινη η προσπάθειά σου, αλλά είναι ξεπερασμένη και δεν αρκεί.
    Ψάχνω να βρώ κανέναν αρχικλεφταρά Πασόκο στη φυλακή παρά τις λυσσαλέες σας προσπάθειες αλλά δεν βρίσκω.
    Ενώ για σας που σας πιάνουν με τα λεφτά και τις βαλίτσες στα χέρια εν μέση οδώ (υποκλοπές, κουμπάροι, ομόλογα, Ζαχόπουλοι, Βατοπέδιο, κλπ) θα επιληφθεί η ανεξάρτητη και αδέκαστη δικαιοσύνη.
    Το διάστημα που κυβερνάτε καταστρέψατε μιά χώρα οικονομικά, κοινωνικά, πολιτιστικά και τη γυρίσατε στο 1950. ΄Οτι καλό βρήκατε το ξεθεμελιώσατε για να εγκαθιδρύσετε το αλήστου μνήμης κράτος σας.
    Ευτυχώς βασικό αξίωμα της προπαγάνδας είναι ότι δεν μπορείς να κοροϊδεύεις τους πολλούς για πάντα και το πουλόβερ τώρα άρχισε και ξηλώνεται.

  10. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 01:09:23

    Τα πιστεύεις αυτά που λες Anonymous 11.24 ή απλώς κάτι να χουμε να λέμε?

    "Στους κουμπάρους της ΜΕΒΓΑΛ δεν μπήκε χέρι στην τζέπη του λαού." - Μπαίνει κάθε μέρα στο ταμείο του σούπερ μάρκετ γιατί για την τιμή του γάλακτος συστήθηκε καρτέλ από τις γαλακτοβιομηχανίες και συνεννοημένες πουλάνε 1.30 και αγοράζουν 0.48 πάλι συνεννοημένα από τον παραγωγό.Και αντί η κυβέρνηση του άβουλου παραλία να προασπίσει τα συμφέροντα του παραγωγού (έλεγε ότι μέχρι στις βρυξέλλες θα πήγαινε για τον αγρότη)και να αφήσει τον ανταγωνισμό να λειτουργήσει διαπραγματευόταν πόσα θα πάρει για να μην βάλει πρόστιμα η επιτροπή ανταγωνισμού.

  11. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 01:21:26

    "Στα ομόλογα ίσως μπήκε εν μέρει αλλα δεν είδα να κόπηκε καμιανού πολίτη η σύνταξη."

    Όταν εκδίδει το ΥΠ.ΟΙΚ ένα ομολογιακό τίτλο αυτό γίνεται με δημοσιότητα και κατατίθενται προσφορές για την αναδοχή. Ο Αλογοσκούφης με τον Κουρή το αναθέσαν απευθείας στην jp morgan και εκείνη το μετεβίβασε στον Παπαμαρκάκη και κατόπιν πέρασε από όλους τους κολλητούς βγάζοντας όλοι από 10 εως 25 εκ. € προμήθεια. Τι έλεγε το πόρισμα Ζορμπά? Το μαύρο χρήμα έφτασε σε πολιτικό χώρο και σε υψηλά κυβερνητικά χέρια. Όλες αυτές τις προμήθειες σε χάλαγε να τις καρπόνωνταν τα ταμεία?
    Και πρέπει να κηρύξουν αδυναμία πληρωμής συντάξεων τα ταμεία για να υπάρχει ζήτημα?

  12. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 01:23:44

    "Στο Βατοπέδιο δεν είδα κανέναν πολίτη να χάνει χρήματα."

    Χάθηκε δημόσια περιουσία ρε μεγάλε.
    Πρέπει να σου τα πάρουν από την τσέπη για να σε νοιάξει?

  13. aigialeia avatar
    aigialeia 01/09/2008 09:36:02

    Κάποιος φίλος αναφέρεται στο χρηματιστήριο του 1999. Γιατί δε ρίχνει μια ματιά στις τωρινές εξελίξεις του χρηματιστηρίου; Η μετοχή του ΟΤΕ από 28ευρώ πήγε σε τρεις μήνες στα 14, η μετοχή της ΔΕΗ το ίδιο, η μετοχή της 3Ε από 32 σε 13 κλπ. κλπ. κλπ. Έχω βαρεθεί να ακούω ανοησίες. Επιπλέον η κυβέρνηση είναι φαύλη και ανίκανη, ο χειρότερος συνδυασμός. Όσο για τα δομημένα ομόλογα των ταμείων, φάγαμε 2, 3, 4 και βάλε επιπλέον χρόνια εργασιακού βίου.
    Σύζυγοι, κουμπάροι, κόρες προς παντριά, "εραστές", αυτό είναι το λαμπρό επιτελείο που αποφασίζει για τη χώρα.

  14. machiavelli avatar
    machiavelli 01/09/2008 09:50:20

    @ Ανώνυμος 11:24
    Συγγνώμη που ξέχασα να βάλω στην παρένθεση τους Μαγγίνες, Σουφλιάδες, Παυλίδηδες, κλπ.
    Επικεντρώνομαι στο θέμα του χρηματιστηρίου που το έχετε κάνει σημαία και είχατε τάξει προεκλογικά το 2004 ότι όταν βγείτε θα δώσετε τα λεφτά πίσω σε αυτούς που τα έχασαν.
    1. Το χρηματιστήριο έπεσε επειδή ανέβηκε. Το ίδιο συνέβη με όλα τα χρηματιστήρια του κόσμου και πολύ περισσότερο.
    2. Πρώτη φορά στα οικονομικά χρονικά παγκοσμίως εγκαλείται πολιτικό κόμμα για την πτώση του χρηματιστηρίου.
    3. Επειδή δεν μιλάς με το βλάχο που πούλησε τα πρόβατα για να παίξει στο χρηματιστήριο χωρίς να ξέρει τι πράγμα είναι αυτό, άκου τα υπόλοιπα. Εκείνοι που κέρδισαν στο χρηματιστήριο είναι οι εξής: α) εξέχοντα στελέχη της παράταξής σου δηλαδή Αχιλλέας Καραμανλής 130.000.000 δολλ., Καμμένος συναλλαγές 12,5 δις δρχ., σωρεία βουλευτών της παράταξής σου, Παναγιωτόπουλος που κάθε βράδυ μου έκανε τον αναλυτή των μετοχών στα κανάλια, Μιλτ. Βαρβιτσιώτης με τα ΄΄οικόπεδα΄΄ της Μυκόνου για την εισαγωγή της ΣΙΓΑΛΑΣ.
    β) οι τράπεζες που ξεφόρτωσαν ό,τι σαβούρα είχαν στο χαρτοφυλάκιό τους και αγόραζαν οι ηλίθιοι την ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΩΝ 100.000 δρχ. και την ΔΑΡΙΓΚ 12.500 δρχ. γ) τα συγκροτήματα τύπου και κανάλια, δηλαδή ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ (26 δις δρχ. με την εισαγωγή της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ με τα οποία εν συνεχεία αγόρασε 4 πλοία), ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ (12 δις δρχ. και πουλάει 2.000 φύλλα) και σωρεία άλλων υποστηρικτών σας με τα ίδια αποτελέσματα.
    Αυτά για να μαθαίνεις.
    Αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες θα σου πω κι άλλα.

  15. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 10:26:56

    Σκάνδαλο Χρηματιστηρίου υπήρξε και καραμπινάτο μάλιστα με καραμπινάτα αδικήματα που δικαιολογούσε βαριές ποινές όχι αναστολές και πρόστιμα μόνο.
    Και πρωταγωνιστές ήταν τα καμάρια του σοσιαλισμού.
    Με συμμετοχή των αδέξιων δεξιών που δεν γίνεται να λείπουν από πουθενά είτε είναι αντιπολίτευση είτε είναι κυβέρνηση.

  16. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 01/09/2008 11:27:32

    Σκάνδαλο χρηματιστηρίου υπήρξε σε επίπεδο μόχλευσης, εσωτερικής πληροφόρησης, αδιαφάνειας λειτουργίας, ύποπτων συναλλαγών.
    Κάποιοι επιχειρηματίες πήγαν 2-3 μήνες φυλακή για τα μάτια του κόσμου. Κανείς από τη διοίκηση.
    Όλα τα παραπάνω γίνανε σε όλες τις αγορές που τρέχαν ξέφρενα το 1999.
    Αλλά για να τελείωνει το παραμύθι με το χρημτιστήριο κανείς δεν ανάγκασε κανέναν να πάει να τζογάρει για να αποκτήσει εύκολο χρήμα. Άλλωστε υπήρχε ήδη ΠΡΟΠΟ ΛΟΤΤΟ ΛΑΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΖΙΝΟ.
    Ως πότε θα δικαιολογείται τον κουτοπόνηρο Έλληνα που μια ζωή, ενώ δεν ξέρει την τύφλα του, το παίζει ειδήμων στα πάντα;
    Ευθύνη και έγκλημα υπάρχει στο ότι δεν προστατεύτηκε θεσμικά η όλη λειτουργία.
    Όπως όμως συμβαίνει και τώρα όπου η σωτερική πληροφόρηση και οι εξωχρηματιστηριακές συναλλάγές οργιάζουν.
    "Ο αναμάρτητος, λοιπόν πρώτος τον λίθο βαλλέτω"

    ΥΓ. Μάλλον για αυτό δεν έχει πέσει ούτε μία πετρούλα.

  17. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 12:00:03

    Η altec του Αθανασούλη εισήγαγε 3 θυγατρικές εταιρείες της στο ΧΑΑ την SYSWARE, MICROLAND και UNISOFT.
    Στο ενημερωτικό τεύχος εισαγωγής τους αναφέρονταν κύκλοι εργασιών που ήταν πλασματικοί και αποτέλεσμα πλαστών και εικονικών τιμολογίων.
    Σε πολλές περιπτώσεις η μία εταιρεία έκοβε στην άλλη.Διαπράχθησαν φορολογικές παραβάσεις ύψους 70 εκ € βεβαιωμένες από τη ΣΔΟΕ επί ΦΩΤΙΑΔΗ.
    Ωστόσο κανένα θεσμικό όργανο του ΧΑΑ και του ΥΠΕΘΟ δεν αντιλήφθηκε τίποτα.
    Στο παιχνίδι μπήκε αργότερα και η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ(alter).
    Οι μπούρδες περί κουτοπόνηρου Έλληνα αφήστε τις γιατί μόνο εσάς φωτογραφίζουν.
    Δεκάδες τέτοιες περιπτώσεις υπήρξαν με ίδια πάνω κάτω γεγονότα. Και μετά είχαμε και την Μπουρμπούλια.

  18. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 01/09/2008 13:23:04

    με τις ρηχές αναρτήσεις των Νεοδημοκρατών όλοι καταλαβαίνουμε γιατί κυβερνά η δεξιά....ψηφίζουν και οι βλάκες.

  19. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 01/09/2008 13:45:27

    @aionie
    Ενώ δεν διαφωνώ πουθενά σε αυτά που γράφεις εσύ πολύ εύκολα δεν βγάζεις τον οποιοδήποτε που ήθελε να πλουτίσει άκοπα αμέτοχο;
    Και όταν λες ...μόνο εσάς φωτογραφίζουν, τι εννοείς;
    Διευκρίνησε σε παρακαλώ για να μην δημηουργούνται εντυπώσεις.

  20. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 14:22:03

    Όταν σαν ασφαλισμένος του ΟΑΕΕ η διοίκηση του ταμείου μου επενδύει στο ΧΑΑ τα αποθεματικά μας έχω εγώ λόγο? Γνωρίζω καν την πρόθεση τους αυτή?
    Ξέρω σε ποιες μετοχές επενδύουν? Ξέρω με ποιες χρηματιστηριακές συνεργάζεται το ταμείο μου?
    Επειδή λοιπόν το ΠΑΣΟΚ με νόμο απελευθέρωσε το όριο που τα ταμεία θα επενδύουν στο ΧΑ και επειδή κάθε χρηματιστηριακό παιχνίδι οργανόνωταν με τους παρακάτω και με την εξής σειρά:
    1.Μέτοχοι εταιρειών
    2.Χρηματιστές-Λομπίστες
    3.Διοικήσεις ταμείων και διαχειριστές κρατικών αποθεματικών - κρατικές τράπεζες
    4.Επιτροπή κεφαλαιοαγοράς-Διοίκηση Χ.Α
    είναι υποκρισία ασχίστου είδους να αναζητάς το φταίξιμο στον επενδυτή.
    Είχαμε εκσυγχρονιστική κυβέρνηση που έβαλε τη χώρα στην ΟΝΕ ή κυβέρνηση Μπερίσα με τις παρατράπεζες του?
    Μήπως είμαστε Ουζουμπούρου?
    Όποιος λοιπόν αναδεικνύει ως μέγιστο ζήτημα για το Σκάνδαλο του χρηματιστηρίου τον μικροαστισμό του Έλληνα και όχι τα σκυλιά αυτά που
    διέλυσαν τον τόπο τότε το να τον πεις κουτοπόνηρο είναι το ελάχιστο που μπορείς να τον πεις.

  21. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 01/09/2008 16:07:12

    @aionie,
    Δεν νομίζω ότι έγραψα κάτι διαφορετικό.
    ....Σκάνδαλο χρηματιστηρίου υπήρξε σε επίπεδο μόχλευσης, εσωτερικής πληροφόρησης, αδιαφάνειας λειτουργίας, ύποπτων συναλλαγών.....
    .....Ευθύνη και έγκλημα υπάρχει στο ότι δεν προστατεύτηκε θεσμικά η όλη λειτουργία.
    Όπως όμως συμβαίνει και τώρα όπου η σωτερική πληροφόρηση και οι εξωχρηματιστηριακές συναλλάγές οργιάζουν....
    Το ότι εσύ το διάνθισες με ανάλυση για το τι σημαίνει θεσμική προστασία των επενδυτών αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ έρριξα την ευθύνη μόνο στους μικροεπενδυτές.
    Απλά έθιξα και κάποιους (άσχετους μικροεπενδυτές-χρυσωθήρες) που μάλλον δεν πρέπει να ακούν ότι βάλανε τα χεράκια τους και βγάλανε τα ματάκια τους.
    Εάν κριτική για εσένα σημαίνει ότι καυτηριάζουμε (μετα βλεγδυμίας) μόνο τους αλητήριους του πασοκ και της νδ και δίνουμε συγχωροχάρτι στον αδαή πολίτη δικαίωμά σου.
    Εγώ προτιμώ να μας (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου) μη μας κουνάω απλά το μαντήλι.

  22. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 16:21:57

    Θύματα ήμασταν όλοι.
    Και οι μυημένοι και οι αδαείς.
    Δεν εξαπατήθηκαν μόνο αυτοί που επένδυαν σε ΤΑΣΟΓΛΟΥ και ACTIVE αλλά και αυτοί που επένδυαν σε βαριά χαρτιά όπως τράπεζες και ΟΤΕ.
    Μη μου πεις πως όποιος επενδύει στο ΧΑ είναι από πριν χαμένος γιατί αλλού τα χρηματιστήρια είναι εργαλεία ανάπτυξης.Για αυτο έλεγα "Είχαμε εκσυγχρονιστική κυβέρνηση που έβαλε τη χώρα στην ΟΝΕ ή κυβέρνηση Μπερίσα με τις παρατράπεζες του?
    Μήπως είμαστε Ουζουμπούρου?"
    Ε, ναι είμαστε Ουζουμπούρου.

  23. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 01/09/2008 16:38:40

    "Θύματα είμασταν όλοι....όπως τράπεζες και ΟΤΕ"
    Αγαπητέ aionie, συμφωνώ μόνο στο κομμάτι ότι τα χρηματιστήρια είναι εργαλεία ανάπτυξης σε οικονομικό περιβάλλον όμορφα και αγγελικά πλασμένο. Μέχρι εκεί που είναι μέρος άντλησης υγιών κεφαλαίων που αποσκοπούν στην ανάπτυξη.
    Επειδή όμως αυτό συμβαίνει σπάνια (για να μη είμαι ισοπεδοτικός), θα σου πω μόνο το εξής.
    Έμπειροι παίκτες του χρηματιστηρίου (μαζί με τους γνωρίζοντες και καθορίζοντες τις πορείες των χρηματιστηρίων) κλείνανε τις θέσεις τους από τον Ιούνιο.
    Απλά επειδή είχαν ξαναδεί το έργο (και το χρήμα κύκλους κάνει) το μελέτησαν και μάθανε το μάθημά τους.
    Όλοι οι υπόλοιποι που δεν ξέρουν να διαβάσουν ένα ισολογισμό που δεν ξέρουν τι σημαίνι αποτίμηση, Ρ/Ε και άλλα τέτοια θεμελιώδη μεγέθη μίαςεισηγμένης επιχείρησης απλά την πατήσανε με την συνδρομή και ανοχή των λαμόγιων του πασοκ και των ξύπνιων επιχειρηματιών (υπήρξαν και βλάκες που χάσανε περιουσίες).
    Σε τελευταία ανάλυση εγώ δεν ασχολούμαι καν μαζί τους γιατί απλά γνωρίζω, σε ένα βαθμό, πως λειτουργούν. Το να τους καταδικάζω φωνάζοντας απλά δεν λέει κάτι.
    Το να φωνάζω όμως στους αδαείς ξυπνήστε, μορφωθείτε, μην ακυμπάτε κάτι που δεν ξέρετε πως λειτουργεί, (μάθετε πρώτα και μετά αλλάξτε του τα φώτα αν μπορείτε) θεωρώ ότι είναι πιο αντικειμενικό και εφικτό.
    Τώρα εάν οι εκφράσεις μου δεν ήταν εύστοχες και δημηιούργησαν ανακλαστικά την διαμαρτυρία σου τότε απλά πρέπει να προσέχω περισσότερο για να μην παρανοούμαι.

  24. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 16:54:31

    "δεν ξέρουν να διαβάσουν ένα ισολογισμό που δεν ξέρουν τι σημαίνι αποτίμηση, Ρ/Ε και άλλα τέτοια θεμελιώδη μεγέθη μίαςεισηγμένης επιχείρησης"

    Όταν στην περίπτωση που ανέφερα παραπάνω (altec)
    στο ενημερωτικό τεύχος εισαγωγής τους αναφέρονταν κύκλοι εργασιών που ήταν πλασματικοί και αποτέλεσμα πλαστών και εικονικών τιμολογίων αυτό δεν νοθεύει το λόγο της τιμής της μετοχής προς τα κέρδη της εταιρείας? Τι να κάνει ο μικροεπενδυτής να πάει να ελέγξει ο ίδιος τα βιβλία?

  25. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 17:02:39

    Ξέρεις γιατι με εξόργιζει αυτό το επιχείρημα?
    Γιατί εκστομίστηκε κυνικά και αδιάφορα για έναν ολόκληρο κόσμο που έχασε τις επενδύσεις του από τα υψηλά στελέχη του βρομοπασοκ και αυτόματα αυτό αναπαράχθηκε στο στόμα κάθε πασοκτζη για να δικαιολγήσει το κόμμα του. Ας πρόσεχαν είπαν.
    Και το ίδιο έγινε και με τη βρομιάρα ΝΔ που είπαν έχασε κανένα ταμείο τα λεφτά του? όλα τα λεφτά θα επιστρέψουν. Και αμέσως οι οπαδοί-ζόμπι το αναπαράγουν σε συζητήσεις. Λες και πήραν κι αυτοί μέρος στο φαγοπότι. Κι όλα αυτά για την κομματική τύφλα. Και η χώρα διαλύεται μέρα με τη μέρα.

  26. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 01/09/2008 17:07:03

    Επαναλαμβάνω..
    ...Έμπειροι παίκτες του χρηματιστηρίου (μαζί με τους γνωρίζοντες και καθορίζοντες τις πορείες των χρηματιστηρίων) κλείνανε τις θέσεις τους από τον Ιούνιο....
    Μην κολλάς στην συγκεκρίμένη περίοδο, σου έχω εξηγήσει επαρκώς την θέση μου.
    Στην κεντρική ιδέα μείνε.
    Σε μια περίοδο που όλα γίνονταν σε χρόνους μηδέν, όπου υπήρχε απίστευτη ευφορία, σίγουρα δεν μπορούσες να ελέγξεις τίποτα από αυτά που λες.
    Τη λύση του να απέχεις την σκέφθηκες ποτέ (ρητορικό ερώτημα, δεν απευθύνεται σε εσένα);

  27. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 01/09/2008 17:10:51

    30.
    Μακρυά από εμένα η κομματική τύφλα.
    Ίσα-ίσα τους ξεμπροστιάζω όπου βρεθώ και όπου σταθώ.
    Αλλά δεν θα μείνω επίσης να παρηγορήσω αυτούς που χάσανε τα λεφτά τους απλά με το να τους δείξω ποιοί τους τα φάγανε.
    Προτιμώ να τους δείξουμε πως να μην την
    ξαναπατήσουνε.

  28. nas avatar
    nas 01/09/2008 17:24:19

    χαιρετώ τον σύντροφο machiavelli που έβαλε φωτιά στα τόπια και άνοιξε ένας γόνιμος διάλογος για το τι έγινε και τι δεν έγινε επί δεξιάς... όσο για τον Anonymous, αγαπητέ με επιχειρήματα όπως ότι τα "ΜΜΕ διεξοδικότατα αναλύουν και (ξεσκίζουν την Ν.Δ) όλα τα σκάνδαλα! Δεν υπάρχει Εφημερίδα που να μην μιλάει για SIEMENS και Ν.Δ, για Ομόλογα κα Ν.Δ, για Υποκλοπές και Ν.Δ κτλ." τι ενοείς, πως γράφουν ψέματα; ή ότι " τι άλλο να σας κάνουν τα ΜΜΕ τα οποία Πασοκοαριστεροπροοδευτικοκραττούνται…" πράγματι είναι ένα ερώτημα "γιατί παρόλα αυτά το Κόμμα (ΠΑΣΟΚ) είναι πίσω…". Πίσω είναι αγαπητέ στις δημοσκοπήσεις, πίσω είναι διότι ο Γιώργος δέχεται ανηλεή χτυπήματα κάτω απ' τη μέση -διάβασε Πρετεντέρη που χου- τόσα και τέτοια που ούτε ο "κλώνος" δεν δέχτηκε επί κυριαρχίας του Σημιτικού κατεστημένου των νταβατζήδων της πληροφόρησης. Τώρα και να κλάσει -με το μπαρδόν- ο Βενιζέλος, αυτά τα "Πασοκοαριστεροπροοδευτικοκραττούμενα…" μέσα ενημέρωσης όπως τα λές, αναλύουν τη μυρωδιά μπάς και βγάλουν είδηση πως δεν στηρίζει Παπανδρέου, ή πως θα κάνει άλλο κόμμα, ή πως διαφοροποιείται... ε, κάτω η "χούντα" της παραπληροφόρησης των παπαγαλίδιων Αγίου Όρους ρε!

  29. aionios avatar
    aionios 01/09/2008 17:33:15

    Δεν ισχύει αυτό ότι κλείνανε τις θέσεις τους τον Ιούνιο.
    Οι μόνοι που αποχωρούσανε ήταν κάποια συντηρητικά θεσμικά χαρτοφυλάκια που είχανε όριο στις αποδόσεις που επετύγχαναν και έπρεπε να εξέλθουν σύμφωνα με τη νομοθεσία των χωρών προέλευσης.
    Το μεγάλο ξεφόρτωμα έγινε τον Άυγουστο.
    Και πως αποδεικνύεται αυτό?
    Ο δείκτης εκτοξεύθηκε με την είσοδο νέου και άγνωστου χρήματος μέχρι τότε για το χρηματιστήριο.
    Ένα αεροπλανάκι είναι στην τελική το χρηματιστήριο.

  30. machiavelli avatar
    machiavelli 01/09/2008 18:54:51

    Σύντροφε nas, σε αντιχαιρετώ.
    Διαβάζω τα γραφόμενα και κουνάω το κεφάλι μου.
    Επειδή ασχολούμαι με το άθλημα πέραν της 25ετίας έχω να σου πω τα εξής.
    Το χρηματιστήριο είναι ένα κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό παιχνίδι που βασίζεται στη ψυχολογία της μάζας. Ελάχιστη σχέση έχει με την πραγματική οικονομία. Οι μετοχές ανεβαίνουν με λεφτά των κορόϊδων που νομίζουν ότι θα γίνουν Ροκφέλλερ σε μια βδομάδα και πέφτουν με χαρτιά των επιτηδείων.
    Κομπίνες, ψευδής πληροφόρηση, εσωτερική πληροφόρηση, αλχημείες με τους ισολογισμούς, προπαγάνδα παπαγαλακίων, εμβριθείς αναλύσεις ειδικών υποτίθεται συμβαίνουν σε όλα τα χρηματιστήρια του κόσμου. Αλλά κανείς δεν διαμαρτύρεται όταν χάνει. Αν αντέχεις το παίζεις το παιχνίδι με τους κανόνες του που σου ανέφερα ή κάθεσαι σπίτι σου. Το να σκούζεις εκ των υστέρων δεν ωφελεί σε τίποτα διότι είναι ακριβώς το ίδιο με το να πας στο καζίνο και να χάσεις τα λεφτά - θα φταίει η κυβέρνηση, ο φούφουτος, το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και ποτέ ο εαυτός σου που πήγες κι έμπλεξες με πράγματα που δεν ξέρεις.

  31. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 01/09/2008 19:16:45

    Σχετικά με το σχόλιο του anonymous 11:24 pm (αυτού ντέ με τη "τζέπη" και το "χρηματιστίριο") ότι και καλά τα σημερινά σκάνδαλα είναι εντελώς ανώδυνα για τις τσέπες μας αφου έτσι κι αλλιώς οι συνέπειες τους δεν είναι άμεσα ορατές, μήπως υποννοεί ότι όποιος μπορεί να κλέψει και να το κρύψει (για πόσο άραγε;) πρέπει να επιβραβεύεται κιόλας; αυτό τώρα πώς λέγεται; τζάμπα μαγκιά ή βλακεία; Αν δηλαδή κάποιος καταφέρει να μου πάρει όλα μου τα λεφτά και εγώ το πάρω χαμπάρι μετά από 1-2 χρόνια, ούτε γάτα ούτε ζημιά; Και για το χρηματιστήριο επιτέλους κανείς από τους χαμένους δεν ομολογεί προσωπική ευθύνη - με το πιστόλι στον κρόταφο τους ανάγκασαν να παίξουν; (ενώ για τα ομόλογα και τα λοιπά δεν είναι καθόλου το ίδιο: κανείς δεν ρωτήθηκε αν θέλουν να τζογάρουν τα λεφτά του ταμείου του - απλώς το αποφάσισαν και το διέπραξαν μόνοι τους μόνο και μόνο για να πετάνε τα δις με τις βαλίτσες από "τζέπη" σε "τζέπη".

  32. Factorx avatar
    Factorx 01/09/2008 23:35:09

    Ο aionios έχει δίκαιο για την Αλτεκ

  33. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 02/09/2008 13:37:12

    @aionie
    Απαντώ και σε εσένα ετεροχρονισμένα, διότι δεν είμαι συνεχώς μπροστά στον υπολογιστή.
    Μίλησα για λίγους έμπειρους παίκτες και θεσμικούς όπως σωστά αναφέρεις. Δεν μίλησα για το ξεφόρτωμα που έγινε τον Αύγουστο.
    Τελικό συμπέρασμα (αεροπλανάκι) σωστό.
    Επαναλαμβάνω όμως ότι το χρηματιστήριο, δυστυχώς, είναι ένα παιγχνίδι για λίγους.
    Και αυτοί οι λίγοι το παίζουν στα δάχτυλα.
    Οι πολλοί λοιπόν αφού καταλάβουν ότι σε αυτήν την χώρα τίποτα, και ιδιαίτερα όταν αφορά χρήμα, δεν παίζεται με ίσους όρους, ας προσέχουν περισσότερο.
    Φάκτορα, συμφωνώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.