#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/01/2011 12:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Από τα Ιμια, στο Μνημόνιο



του Κώστα Ροδινού

Συμπληρώνονται 15 χρόνια από την αποφράδα ημέρα των Ιμίων.

Οι αρνητικοί πρωταγωνιστές, τέκνα εκλεκτά  του συστήματος, προόδευσαν και ανταμείφθηκαν! Ενώ οι πραγματικοί ήρωες, μάλλον ξεχάστηκαν. Τους «προσπέρασε η ιστορία».  Εμειναν , κάποιοι λίγοι, «γραφικοί», να τους θυμούνται.

Ο πρωθυπουργός, που από το βήμα της Βουλής ευχαρίστησε την Κυβέρνηση των ΗΠΑ, κέρδισε στις συνέχεια δυο εκλογικές αναμετρήσεις, προχώρησε στην πιο βίαιη και ανάλγητη αναδιανομή πλούτου από τους πολλούς στους λίγους, γιγάντωσε ένα σύστημα διαπλοκής, που κυριολεκτικά απομύζησε την οικονομία μας.

Οι  αγιογράφοι του, (πολλαπλώς ευεργετηθέντες)  συνεχίζουν ακόμα να μας προκαλούν και να  τον εμφανίζουν, ως τον εκσυγχρονιστή της χώρας που επέτυχε τον …άθλο του ευρώ και έκτισε την ισχυρή Ελλάδα!

Το ότι άνοιξε την κερκόπορτα στο Αιγαίο, αποτελεί  μια  «ασήμαντη λεπτομέρεια» ανάξια ιστορικής αναφοράς.

Αν στη θέση του ήταν ο Μίλτος  Εβερτ, θα είχε περάσει στην ιστορία ως ο «ενδοτικός και προδότης πρωθυπουργός» που, εν καιρώ ειρήνης, παραιτήθηκε από εθνικά κυριαρχικά  μας δικαιώματα. Και προφανώς όχι μόνον δεν θα είχε επανεκλεγεί, αλλά θα ανατρεπόταν πρόωρα. Από τους δικούς του μάλιστα, που  δεν θα δίσταζαν να τον ρίξουν στο «πύρ το εξώτερον».

Ο  κ. Σημίτης,  όμως,  μας «έσωσε από πολεμική σύρραξη», την οποία προφανώς δεν ήμασταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε. Και αυτό ονομάστηκε «πατριωτικό καθήκον».

Ο τότε Υπουργός  Εξωτερικών  Θεόδωρος Πάγκαλος, αντί να βρίσκεται στη θέση του, συμμετείχε σε τηλεοπτική εκπομπή του MEGA  με τον Ν. Χατζηνικολάου!  Και μετά την κρίση παρέμεινε υπουργός! Απομακρύνθηκε βέβαια για ένα άλλο φιάσκο που ντρόπιασε τη χώρα διεθνώς, αλλά επανεκλέγεται συνέχεια έκτοτε, και σήμερα είναι αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και προκαλεί θρασύτατα τον ελληνικό λαό με τις δηλώσεις του.

Αν στη θέση του ήταν ένας υπουργός της Ν.Δ. πιθανότατα θα είχε εξαφανιστεί, ντροπιασμένος, από προσώπου γής και θα αγνοούσαμε την τύχη του. Χώρια που θα είχε περάσει στα μαύρα κατάστιχα της ιστορίας, μαζί με τον Εφιάλτη και τον Πήλιο Γούση! Δε θα σήκωνε ποτέ κεφάλι!

Ο τότε αναπληρωτής  υπουργός Εξωτερικών, στην συνέχεια έγινε Υπουργός, το 2004 αρχηγός του ΠΑΣΟΚ και από το 2009  πρωθυπουργός της χώρας! Για εκείνο το βράδυ ήταν «αμέτοχος και ανεύθυνος»! Το σύστημα πάντα φροντίζει να διατηρεί στο απυρόβλητο τις εφεδρείες του. Ν α τις έχει έτοιμες για μια ώρα ανάγκης!

Ο κ. Παπανδρέου οδήγησε τη χώρα στο Μνημόνιο, αλλά κατά τους αγιογράφους του και τις «βουβουζέλες  του συστήματος» και αυτός από «πατριωτικό καθήκον» το έκανε. Γιατί διαφορετικά «δεν θα είχαμε λεφτά να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις»! Και ας έλεγε προεκλογικά ότι «λεφτά υπάρχουν»!

Τώρα μας λένε ότι πρέπει να αλλάξουμε και το Σύνταγμα της χώρας μας για να επιβεβαιωθεί η απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας. Δεν αποκλείεται τα γνωστά παπαγαλάκια του συστήματος να ανακαλύψουν και θετικά στην πρόταση αυτή γιατί έτσι θα υποχρεωθούμε να είμαστε συνεπείς. Αφού είμαστε ανίκανοι να τα κάνουμε μόνοι μας, έρχονται οι δανειστές μας και μας ανοίγουν τα μάτια!

Αν τα έκανε αυτά ο Καραμανλής, τα «δεκεμβριανά του 2008» θα έμοιαζαν με ασκήσεις ετοιμότητας της αστυνομίας και του πυροσβεστικού σώματος. Θα είχε καεί η Ελλάδα! Νύχτα θα εγκατέλειπε  τη χώρα, καταδικασμένος για το υπόλοιπο του βίου του σε εξορία!

Ενώ ο κ. Παπανδρέου περιφέρεται στο Νταβός και αυτοεπαίρεται που οδήγησε την Ελλάδα σε καθεστώς υποτέλειας και τους πολίτες της στην απόγνωση.  «Κτίζει και αυτός μια ισχυρή Ελλάδα», εξαθλιώνοντας τους Ελληνες! Και το χειρότερο είναι ότι το πιστεύει κιόλας!

«Για το καλό μας» γίνονται όλα αυτά, απλώς εμείς είμαστε αχάριστοι και δεν το αντιλαμβανόμαστε!

Εξέλιπε η ελπίδα;

Όχι!

Γιατί η τραγωδία των Ιμίων έδειξε ότι η χώρα αυτή έχει και θετικούς πρωταγωνιστές.

Μπορεί ακόμα να  βγάζει ήρωες, που είναι πρόθυμοι και έτοιμοι να δώσουν και τη ζωή τους για την πατρίδα.

Παναγιώτης Βλαχάκος

Εκτορας Γιαλοψός

Χριστόδουλος Καραθανάσης

Παρόντες!

«Ποτέ από το χρέος μη κινούντες…»

Και νύν και αεί!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιωάννης ο Μεσσήνιος avatar
    Ιωάννης ο Μεσσήνιος 30/01/2011 12:16:07

    ...... ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ Η ΔΟΞΑ ΜΟΝΑΧΗ, ΜΕΛΕΤΑ ΤΑ ΛΑΜΠΡΑ ΠΑΛΛΗΚΑ ΡΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΗ ΚΟΜΜΗ ΦΟΡΕΙ.....
    ΥΓ) για τα 3 ηρωικά Ελληνόπουλα εκείνης της νύχτας...

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/01/2011 12:21:57

    Εξαιρετικος...! Κωστα μας...
    Ίμια: Διαταγή «κάψτε την ελληνική σημαία»
    Ήταν η νύχτα που δόθηκε η εντολή από την Αθήνα στους Έλληνες καταδρομείς, που βρίσκονταν πάνω στα Ίμια για να…
    αντιμετωπίσουν πιθανή τουρκική απόβαση, να μαζέψουν και να κάψουν την ελληνική σημαία κατ’ απαίτηση των Τούρκων.

    Τη συγκλονιστική αυτή αποκάλυψη έκανε στον Κώστα Χαρδαβέλλα ο ναύαρχος ε.α. στο λιμενικό και διοικητής των ομαδων υποβρυχίων καταστροφών. κ. Κολιτσόπουλος.

    Η απάντηση των καταδρομέων στην κατάπτυστη αυτή εντολή της Αθήνας ήταν να μαζέψουν την σημαία, να την τυλίξουν και να την πάρουν μαζί τους κρυφά από την τότε στρατιωτική ηγεσία.

    Η σημαία αυτή βρίσκεται στα χέρια του τότε διοικητή της ομάδας των ΟΥΚ που ήταν στα Ίμια και φυλάασεται σε ένα μέρος μυστικό που είναι κάτι σαν ιερός χώρος των βατραχανθρώπων.-

    Βιντεο στο youtube ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΙΜΙΑ κλπ
    Αυτο πρεπει να το δουν ΟΛΟΙ !!!! ΟΛΟΙ !!!!! ΟΛΟΙ!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=iUurSq8f4-8&feature=player_embedded

    ΠΠ

  3. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 30/01/2011 12:24:05

    κ.ΡΟΔΙΝΕ η ιστορία είναι αμείληκτη ,νομίζετε ότι γράφετε στην εποχή που έγιναν τα γεγονότα ,όχι φυσικά.
    Ο ιστορικός του μέλλοντος θα κατατάξει τους συγκεκριμένους να κάνουν παρέα (ιστορική) με αυτούς που το αξίζουν ,η ενδοτικότητα στα Ιμια και η παράδοση Οτσαλάν (του Κολοκοτρώνη του απελευθερωτικού αγώνα των Κούρδων)στην ΜΙΤ δεν θα μείνει ασχολίαστη και κατακριτέα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αντάμ Παπαντάμ 30/01/2011 13:05:25

      Εξαρτάται ποιός γράφει την ιστορία.
      Δυστυχώς στη χώρα μας, αν είδες και το πρόσφατο ανουσιούργημα του ΣΚΑΙ, την γράφουν οι επιτήδειοι.

      • Wolf avatar
        Wolf @ Κώστας Ροδινός 30/01/2011 16:21:30

        Να προσθέσω για αυτούς που γράφουν την ιστορία, -όχι για εκείνους που γράφουν ιστορία- για να συμφωνήσω με τον Κώστα, ότι η αναφορά του συγγραφέα του σχολικού βιβλίου της Γ΄Γυμνασίου, σελ. 163 -που διδάσκεται αυτή τη στιγμή- στα Ίμια, είναι αν μη άλλο τραγική.
        Έχει λοιπόν να κάνει και με το ποιος γράφει την ιστορία.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Wolf 30/01/2011 21:37:42

          Η Ρεπουση άφησε ...βαριά κληρονομιά..

  4. φωτεινη avatar
    φωτεινη 30/01/2011 12:24:35

    αν ηταν ο καραμανλης...αν ηταν ο εβερτ...αν...αν...αν δεν ειχε η ελλαδα τους εκατομυρια «κοπριτες »του κ. αντιπροεδρου θα ηταν και μια αλλη ελλαδα.διαβασα ομως οτι τους ηρωες των ιμιων θυμηθηκαν καμμια δεκαρια χιλιαδες χρυσαυγιτες χθες...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ φωτεινη 30/01/2011 12:26:30

      και μονο 10.000 απο δαυτους..,. διοτι κανεισ απο εμας δεν ενημερωθηκα να συμμετασχει !! μα κανεις... σημερα το ειδα σε βιντεο... αυατ ειναι... θα μπορουσαμε να ειμαστε 20-50 χιλιαδες.

      ΠΠ

      • Misha avatar
        Misha @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/01/2011 12:51:05

        Σιγά, 3-3.500 χιλιάδες ήταν συμφωνα με δικούς τους υπολογισμούς.Λιγότεροι από πέρυσι.Απορώ πώς έλληνες αντέχουν να πορεύονται κάτω από σβάστικες και πυρσούς της Κου Κλουξ Κλαν, και να συμπορεύονται με ανθρώπους που χαιρετούν ναζιστικά και έχουν το Μάιν Καμπφ στο προσκεφάλι τους....

        Γέμισε ο τόπος Τσολάκογλου;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Misha 30/01/2011 13:06:26

          Misha,
          αν μετριούνται, όσοι και να είναι δεν είναι πολλοί!

  5. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 30/01/2011 12:25:00

    Λεφτά για συντάξεις είχαμε, έχουμε και θα έχουμε. Λεφτά για τοκογλυφικούς τόκους, για τη διαφθορά και για τη διαπλοκή δεν έχουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Panagiotis anagnostopoulos 30/01/2011 13:09:16

      Τα δάνεια του μνημονίου σε τόκους και νέα δάνεια πηγαίνουν...

  6. aekaz12345 avatar
    aekaz12345 30/01/2011 12:25:11

    Να παρει καποιος ανθρωπος την κατασταση στα χερια του ο κοσμος ειναι ενα καζανι που βραζει,ο κοκκαλης και ο σημιτης με τους πρασινορουφιανους συνδικαλιστες εφεραν την χωρα σε αυτο το χαλι.Ντροπη να μην υπαρχει καποιος Ελληνας.Ολοι για την τσεπη τους.Που ειναι αυτο το ανδρεικελο ο προεδρος της Δημοκρατιάς;

    • BABIS avatar
      BABIS @ aekaz12345 30/01/2011 12:45:26

      Eνα ανδρείκελο της άρχουσας ΠΑΣΟΚΟΚΡΑΤΙΑΣ του Τύπου ΤΖΑΝΕΤΑΚΗ του αδεκάστου δικαστή. Πόσο ωραία πλάθονται και σερβίρονται οι ηλίθιοι στις θέσεις αυτές. Απο κάτω ο λαουτζίκος ψάχνει στα σκουπίδια για τα αποφάγια της αρχουσας τάξης.

  7. Misha avatar
    Misha 30/01/2011 12:25:53

    Oι στενοί δεσμοί του Κ.Σημίτη με το εβραϊκό λόμπυ του εξασφαλίζουν διαχρονική ασυλία στα ΜΜΕ και τους πολιτικούς αναλυτές.
    Εάν και όταν η χώρα αποκτήσει εθνική ανεξαρτησία θα βρεθεί δίπλα στον Γούναρη και τον Χατζηανέστη.
    Τιμή και δόξα στα τρία παλληκάρια,τον Γιαλοψό, τον Βλαχάκο, τον Καραθανάση ...Τιμή και δόξα και στον Σολωμό και στον Ισαάκ ...

    Πίσσα και πούπουλα στο Μεγάλο Τραγουδιστή που συνεχίζει να διαφεντεύει τουτο τον τόπο ως κατοχικός συντονιστής.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Misha 30/01/2011 12:44:15

      Τωρα με την ΑΟΖ να δεις τι εχουμε να ζησουμε !! BigBrother.
      Το ΥΠΕΞ μας θα μετακομισει Τελ Αβιβ.

      ΠΠ

    • zackii avatar
      zackii @ Misha 30/01/2011 13:38:30

      Η χώρα αυτή δεν θα αποκτήσει ποτέ ανεξαρτησία όσο υπάρχουν αυτοί που λιβανίζουν τους πολιτικούς. Δηλαδή αυτοί που έχουν τα συμφέροντα, και οι ηλίθιοι στους οποίους πωλείται εθνικοφροσύνη και αγάπη προς την πατρίδα.
      Ποιός τολμάει να προτείνει να μην εκλέγεται πολιτικός που δεν έχει δουλέψει στη ζωή του. Κανείς κηφήνας τοιυ κερατά , που ελέω οικογένειας, ΗΠΑ κλπ να μην μπορεί να διαχειριστεί τις τύχες έθνους. Εμπρός τολμήστε....Αλλά...είναι πολλά τα λεφτά ...Άρη

  8. φωτεινη avatar
    φωτεινη 30/01/2011 12:28:23

    που βρισκεται ο Προεδρος της?περιμενετε ,διευθετει κατι δανεια κι ερχεται...

  9. anonymous avatar
    anonymous 30/01/2011 12:31:07

    Η ελπίδα Ροδινέ έχει εκλείψει προ πολλού. Αν δεν είχε εκλείψει ο Πάγκαλος δε θα ήταν σήμερα ούτε Βουλευτής ούτε Υπουργός. Εξελέγη με σταυρό. Προφανώς τον ψήφισαν οι κοπρίτες και οι μαζί τα φάγαμε.
    Από αυτή την κοινωνία της παρακμής εγώ δεν περιμένω τίποτε. Όσο για το ΓΑΠ τον Πάγκαλο το Σημίτη και όλον αυτό το συρφετό, εκπροσωπούν αυτή την κοινωνία της παρακμής.
    Ταρακουνήθηκε μόνο όταν της έκοψαν τα λεφτά και δυστυχώς είναι η πλειοψηφία. Εσύ κι εγώ είμαστε η μειοψηφία.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ anonymous 30/01/2011 13:10:28

      "η ελπίς ουδέποτε εκπίπτει"
      Την διαφορά στην ιστορία δεν την έκαναν πάντα οι πλειοψηφίες.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/01/2011 12:42:39

    τα τελευταια λογια των 3 ηρωων ηταν...
    "τα πραγματα μας τις οικογενειες μας" για την Πατριδα.
    Τα παληκαρια των ΟΥΚ που ηταν επανω κρατησαν και εκαναν τη δουλεια τους ετοιμοι να δωσουν τη ζωη τους για την Πατριδα.. οσο κ αν ο Ευτυχεσμενος Βουλγαροκαπνιστης ειπε κατεβαστε τη σημαια!!!! την οποια απεκαλεσε και "παλιοπανο".
    Τσασουλ Σερτ ο δημοσιογραφος που κατεβασε την Ελληνικη σημαια. Του εχουμε δωσει 8 φορες βιζα απο τοτε, ειναι δε ο ιδιος που τραβηξε και τη φωτο!!!!!!!!!! του ζειμπεκικου του ΓΑΠ... εχει προσωπικο φωτογραφο ο στοχαστης !! και ποιον???
    Οχι μονο του δωσαμε βιζες, αλλα ουτε τον συλλαβαμε ποτε !! Του τυπου του εχουμε κανει και τα εξοδα ως VIP να μας επισκεφθει !!! το γνωριζετε?
    Ακριβως οτι θα εκαναν τα μεμετια με καποιον δικο μας... αντιστοιχα.

    Ο δε κ Βεζυροπουλος ο βοσκος ΜΑΣ που ανεβαινε στο νησι.. εχει θεμα με το Ελληνικο δημοσιο, διοτι ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ του ζηταμε πισω-μεσω δημου Καλυμνου τα $$ που επερνε ως επιδοτηση !!!!(3000Ευρω / χρονο)..... Ποιος πιεσε τον δημαρχο να αφαιρεσει την επιδοτηση ?? και να απαιτει τα $$ πισω απο τον ακριτα μας?? Μπαζουμε τον πρακτωρα και βγαζουμε τον Ελληνα?

    Ο Ελληνικος λαος εχει χασει το χιουμορ του κ αντιπαρεδρε.. και κυριοι του ΠΑΣΟΚ.... εντελως ομως!
    Απο Βουλγαροκτονοι "γιναμε" Βουλγαροχαρμανια. Καπνιζω απο τ αυτια τωρα.

    ΠΠ

  11. Orestios avatar
    Orestios 30/01/2011 12:52:49

    O Πάγκαλος ήταν στην tv τότε και το GAP στο ΥΠΕΞ ρυθμίζοντας την Εθνική Ντροπή

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/01/2011 12:59:18

    10/10/97, Αμερ Πρεσβ. Αθηνα Προς Γραμματεια Ουασινγκτον.. κοινοποιηση Αμερικανικη Πρεσβ Ελλαδος και Κυπρου.
    "Ο πρωθυπουργος ( Σημιτης) επισης επανελαβε τη θεση της Ελληνικης κυβερνησης για τα Ιμια...... , σαν μια κατασταση που απεμπλεκει την νομισματικη βοηθεια τηε ΕΕ προς την Τουρκιας...!" πως ειπατε παρακαλω ???????

    "Ο Σημιτης τονισε οτι η Ελληνικη Κυβερνηση ευνοει την αποσταρτικοποιηση της Κυπρου !!!!!!, μολις η κατασταση το επιβαλλει (αυτο το τελευταιο δεν το πιανω..)"
    Πως δηλωσατε στας ΗΠΑ κ Σημιτα??

    Καταλαβατε πως γραφεται η Ιστορια?? Να λεει ο Χολμρουκ δωσε κατι να παω απεναντι... και να δινεις τη Σημαια σου !!! να αποστρατικοποιησουμε τα Δωδεκανησσα και την Κυπρο... οι Τουρκοι να ειναι 20 χλμ μεσα... χαχαχαχααα και ο Θοδωρας ο Βουλγαροκαπνιστης να σπρωχνει...!
    Να σε "ψηνουν" να δινεις τη Χωρα σου. και ειμαι επιοικης για να εχει διαφημισεις ο Μπιλ.............

    ΠΠ

  13. φωτεινη avatar
    φωτεινη 30/01/2011 13:00:32

    α,διαβαζα στο διαδικτυο ,δεν ξερω αν ειναι αληθεια,οτι ο κυριος της καπα ρισερζ,αυτος που εδωσε το γνωστο νεοκλασσικο κτιριο ΥΠΑΤΙΑ για τους αιτουντες ασυλο απεργους πεινας των 400 γευματων απο την Αρχιεπισκοπη,(διαψευσθηκε?)εχει την γνωστη ,επιδοτουμενη απο το κρατος και την ευρωπαικη ενωση ΜΚΟ, ΥΠΑΤΙΑ.ποια η σχεση της πρωτης ΥΠΑΤΙΑΣ με τη δευτερη ΥΠΑΤΙΑ?εγω μπερδεψα τις υπατιες.

    • Misha avatar
      Misha @ φωτεινη 30/01/2011 13:11:31

      Aπατία δια της Υπατίας...
      Μυρίζει χοντρή μπίζνα με επιδοτήσεις ...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 30/01/2011 13:22:00

        Έτσι εξηγούνται και οι δημοσκοπήσεις.

  14. φωτεινη avatar
    φωτεινη 30/01/2011 13:18:03

    misha,συμφωνω.οπως συμφωνω οτι ολη η αριστερα δεν ειναι ιδια.αλλα και σαυτην την περιπτωση ιδιοκτητης ο ρουτζουνης ειναι τεως γραμματεας της σπουδαζουσας νεολαιας του κκε...παντα απ το διαδικτυο για εξακριβωση.

    • Misha avatar
      Misha @ φωτεινη 30/01/2011 16:51:41

      φωτεινή

      αλήθεια είναι, μού το είπε φίλος του κνίτης εκεινης της περιόδου...
      Κνίτης ήτανε και ο Θεοδωρικάκος της GPO, κάπνιζε μάλιστα άφιλτρα ουγγρικά τσιγάρα για να μην ενισχύει τη ντόπια καπιταλιστική βιομηχανία...

      Αλλά...αυτή είναι η μισή όψη της αλήθειας, η άλλη μισή είναι ο Αλαφούζος, ο Χατζηδάκης, ο Αρης, η Ντόρα , ο Παπαχελάς, ο Μπάμπης και ο Άρης, ο Κοντομηνάς, η Γιάννα και η Ολυμπιαδα, ο Κούβελος και οι μεσογειακοί ...

      Δεξιοι κι αριστεροί όλοι ίδιοι στο φαϊ...

  15. JOHN avatar
    JOHN 30/01/2011 13:49:39

    Σχεδιαστες κι εκτελεστες της Αμερικανικης πολιτικης στην Ελλαδα ειναι και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ.Αλλος περισσοτερο αλλος λιγοτερο αναλογως με τις περιστασεις.Το οτι το ΠΑΣΟΚ πιο λαικιστικο φερομενο και ως¨κομα του λαου¨με λαοπροβλητους ηγετες κλπ κλπ εχει΄εξιδικευτει¨να φερνει σε περας εξιδικευμενες και δυσκολες πολιτικες της Δυσης στη χωρα μας με πολυ μικρη η καθολου λαικη αντισταση,αυτοπροσδιοριζομενο ως¨Σοσιαλιστικο¨,ωραια ηχει αυτο αυτο το τελευταιο στις λαικες μαζες!Ξεχασαμε το¨ΕΟΚ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΔΥΚΑΤΟ¨?Λιγα χρονια αργοτερα ο Σιμητης μας εμπασε με τα γνωστα στατιστικα μαγειρεματα στο ευρω,ακολουθησαν Ιμια,Οτσαλαν,και τωρα μνημονιο και παει λεγοντας.Στα σκανδαλα και τις λαμογιες και οι δυο μεγαλοι αλληλοκαλυπτονται(Ζημενς).Κορακας κορακου ματι δεν βγαζει που λεει και ο σοφος λαος.Στη δυσκολη σημερινη συγκυρια που ολα παιζονται και ειναι ρευστα που ειναι ο¨σκληρος Σαμαρας¨Αυτος που μπορει και πρεπει ν αμφισβητησει τους παντες και τα παντα.Ο προκατοχος του Κ.Καραμανλης ο νεοτερος σιγη ιχθυος για ολα και ολους!!Πιονακια ολοι τους στη πολιτικη σκακιερα αυτου του ερημου τοπου και κινουμενοι παντα απο το αορατο και στηβαρο χερι του ξενου παραγοντα που μας εξουσιαζει.Και μεσα σ αυτο το ασφηχτικο πλαισιο,περπαταμε, κινουμαστε ζουμε,αλλα δυστυως εχουμε παψει σε μεγαλο βαθμο να ελπιζουμε!

  16. th.pr avatar
    th.pr 30/01/2011 13:49:56

    Τετοιους ψηφιζατε και ειχατε στα Ιμια.
    Τετοιους ψηφιζετε και εχετε σημερα με το μνημοσυνο.
    Και οπως εχετε αποδειξει, τετοιους ΘΑ ψηφιζετε.......
    Διορθωνω: ουτε για λυπηση δεν ειστε.....

  17. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 30/01/2011 14:36:01

    Το άρθρο εξαιρετικό, όπως μας έχει συνηθίσει ο αρθογράφος και πολύ εύστοχο για να ξύσει τη μνήμη εκείνων που νομίζουν πως, το "ευχαριστώ τις ΗΠΑ" του Σημίτη, ήταν απλά μια προσπάθεια ειρηνικής διευθέτησης της κρίσης.
    Ήταν ξεκάθαρα στην ύλη των εξετάσεων που έδινε στους εντολείς τους, για την μετέπειτα προαγωγή του, ώστε ένα χρόνο αργότερα και στη σύνοδο του ΝΑΤΟ να υπογράψει την κατάπτυστη Συμφωνία της Μαδρίτης, αναγνωρίζοντας ζωτικά συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο μας. Όπως όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη, έτσι και όλοι οι εφιάλτες, όλως τυχαίως, κατοικοεδρεύουν στο ίδιο "μαγαζί" ή στην ίδια "γειτονιά".

  18. Anagnostis avatar
    Anagnostis 30/01/2011 14:46:15

    Από τα Ίμια στον Καραμάν-Αλή και μετά πάλι στον Πάγκαλο ( ΓΑΠ and Cie). Τέτοιος ΄΄ξεχασιάρης΄΄ λαός είμαστε.

  19. WY avatar
    WY 30/01/2011 14:49:20

    """Ενώ οι πραγματικοί ήρωες, μάλλον ξεχάστηκαν. Τους «προσπέρασε η ιστορία». Εμειναν , κάποιοι λίγοι, «γραφικοί», να τους θυμούνται."""
    .........................................................

    Ή Ιστορία,θά αναφέρει πάντα στίς χρυσές σελίδες της τούς Ήρωες,άσχετα εάν ή μνήμη πολλών σήμερα, τούς έχει ""διαγράψει""!!!
    Όπως επίσης,θά αναφέρει πάντα καί τούς Προδότες (όπως τών Ιμίων),στίς ιδιαίτερες καί μαύρες σελίδες της,διά τόν αιώνιον χλευασμόν/περιφρόνηση,αλλά καί παραδειγματισμό από/διά τούς νεώτερους!!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ WY 30/01/2011 14:53:04

      Είθε...

  20. Ιωάννης Παντόπουλος avatar
    Ιωάννης Παντόπουλος 30/01/2011 15:09:22

    Από εφημερίδα «Μακεδονία» ( Διαδυκτιακή έκδοση )
    1) Η κυβέρνηση απέκρυψε το πραγματικό ύψος του δημοσιονομικού ελλείμματος το 2010. Το περιόρισε τεχνητά στο επίπεδο του 9,4% του ΑΕΠ:
    α) καθυστερώντας πληρωμές υποχρεώσεων του δημοσίου ύψους άνω των 2,7 δισ. ευρώ, οι οποίες δεν εγγράφηκαν στο σκέλος των δαπανών της κεντρικής και της γενικής κυβέρνησης,
    β) εγγράφοντας, τον Δεκέμβριο του 2010, στο σκέλος των εσόδων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) ποσό 1,6 δισ. ευρώ, το οποίο δεν είχε εισρεύσει πραγματικά στα ταμεία του κράτους μέχρι τις 31-12-2010, και περικόπτοντας περίπου 750 εκατ. ευρώ από τις δαπάνες του ΠΔΕ.
    Με τις δύο παραπάνω μεθοδεύσεις το μόνο που κατάφερε η κυβέρνηση ήταν να κρύψει προσωρινά το πραγματικό μέγεθος του ελλείμματος. Η μαύρη τρύπα ύψους άνω των 4 δισ. ευρώ που καλύφθηκε άρον-άρον με αναβολές και καθυστερήσεις πληρωμών, με εγγραφή στα έσοδα του ΠΔΕ ποσών που μέχρι τις 31-12-2010 δεν είχαν εισπραχθεί από τη χώρα μας και με πρόσθετες περικοπές στις δημόσιες επενδύσεις μεταφέρθηκε στον προϋπολογισμό του 2011, ο οποίος πλέον επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο.
    * Το εκρηκτικό κοκτέιλ του 2011

    1. Ο ρυθμός της ύφεσης αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στα επίπεδα του 4,5% το 2010
    2. Μέχρι το τέλος του 2011 θα έχει υπερβεί το 15% και ο συνολικός αριθμός των ανέργων θα έχει ξεπεράσει κατά πολύ το 1.000.000
    3. Αν υποτεθεί ότι η ανεργία θα διαμορφωθεί στο 14,5% φέτος, οι απώλειες ασφαλιστικών εισφορών για τα ταμεία θα φθάσουν τα 720 εκατ. ευρώ
    4. Εξαιτίας των μειώσεων μισθών στις ΔΕΚΟ, των επιχειρησιακών συμβάσεων στον ιδιωτικό τομέα και των απολύσεων τα έσοδα που θα χαθούν μόνο από τη φορολογία εισοδήματος και τις ασφαλιστικές εισφορές θα υπερβούν τα 2 δισ. ευρώ
    5. Άλλα 2 δισ. ευρώ έσοδα θα χαθούν από φόρους στην παροχή υπηρεσιών και σε μεταβιβάσεις προϊόντων, αγαθών και κεφαλαίων

    Επιτέλους φαίνονται τά πρώτα σημάδια «ανάταξης» τής ελληνικής οικονομίας.
    Μέ «αξιόπιστα» πιά δημοσιονομικά στοιχεία, όπως κατά συρροήν δηλώνουν άπαντες οι κυβερνητικοί. Οχι «μαγειρεμένα», όπως στό παρελθόν. Ανήκει στήν επαναστατική ιδεολογία τού«αυτονόητου» ή είναι κάτι πιό ιδεολογικά «προχωρημένο». Πάσα διευκρίνηση δεκτή

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιωάννης Παντόπουλος 30/01/2011 21:39:05

      Δείτε και το άρθρο του Κ. Παπαδιόχου στη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής

  21. αδιαφθαρτος avatar
    αδιαφθαρτος 30/01/2011 16:02:03

    φοβαμαι ολα αυτα , που θα γινουν για μενα , χωρις εμενα ................
    Δυστυχως κρινοντας και κατακρινοντας δεν αλλαζουμε την κατασταση .
    Εχω κουρασθει να διαβαζω σχολια του τυπου " εξω απ το χορο πολλα τραγουδια λεμε " . Ας οργανωσουμε επιτελους κατι εναντια σε αυτο που κατηγορουμε

  22. Wolf avatar
    Wolf 30/01/2011 16:33:54

    Και λίγα λες Κώστα.
    Ξέχασες κάποιους άλλους υπουργούς, βλέπε Βενιζέλο, που χαρακτήρισε τους πιλότους της πολεμικής μας αεροπορίας, αντιπαραγωγικούς και ενταγμένους σε συντεχνίες!!!
    Μιλούσε για τους συναδέλφους του Καραθανάση, του Γιαλοψού και του Βλαχάκου.
    Όλοι αυτοί, για τύπους σαν το Βενιζέλο και τον Πάγκαλο, είναι αντιπαραγωγικοί και σε συντεχνίες...

    Για εμάς πάλι, όλοι αυτοί είναι ...ΗΡΩΕΣ.

  23. tiramola avatar
    tiramola 30/01/2011 17:09:41

    Με αφορμή μιάς σειράς συμβάντων όπως το λάθος Λυμπέρη που ούτε στο στρατέγκο δεν γίνεται, το δίλλημμα της Ελληνικής κυβέρνησης σε μία δεδομένη κατάσταση που προεκλήθει από προβοκάτορες μιας Τουρκικής μειοψηφίας εθνικιστών και η ψύχραιμη απόφαση της για αποφυγή σύγκρουσης με αποτέλεσμα την "ανεξαρτητοποίηση" ενός βραχου, επιχειρείται για άλλη μιά φορά ο διαχωρισμός σε πατριώτες και μη.
    Η ίδια αισχρή και κουτοπόνηρη διαδικασία εξακολουθεί και σήμερα με τον σημερινό πρωθυπουργό.
    "Μην ακούτε τι είπε φανερά στο Ερζερούμ, κάνει μυστική διπλωματία με σκοπό το ξεπούλημα της χώρας".
    Ευτυχώς οι νοήμονες σε αυτή τη χώρα είναι συντριπτικά περισσότεροι από τους γραφικούς.
    Όπως και οι πραγματικοί πατριώτες σε σχέση με τους τζάμπα...

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 30/01/2011 17:25:00

      To GAP έκανε ή όχι τις συνεννοήσεις εκείνο το βράδυ?
      Πές μας τιραμόλα.
      Ο Πάγκαλος ήταν στην TV.
      Ποιός ήταν στο ΥΠΕΞ?

    • nostos avatar
      nostos @ tiramola 30/01/2011 18:28:02

      Tiramola an epitrepeis mporw na rwtisw tin ilikia sou?

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ tiramola 30/01/2011 18:49:55

      δυστυχως στην περιπτωση του Γιωργακη του Παπανδρεου μιλανε τα πεπραγμενα απο μονα τους - δεν χρειαζονται καν εμηνευτικες δηλωσεις (χωρις να θελω να μειωσω τις ευθυνες τις αντιπολιτευσης που τον αφηνει- αγνωστο για ποιο λογο .. στο απυροβλητο)
      Το πιστευω πως οι πραγματικοι πατριωτες ειναι περισσοτεροι αλλα μαλλον εχουν αδρανοποιηθει αλλιως δεν εξηγειται πως κυβερνση αποδεδειγμενης εθνικης μειοδοσιας παραμενει στη θεση της.

    • danaos avatar
      danaos @ tiramola 30/01/2011 19:17:53

      Το λάθος του Λυμπέρη, το λάθος του Πάγκαλου, το λάθος του Σημίτη,το λάθος του Γιωργάκη, μα τι λες ρε tiramola!Ελεος!

  24. anonymous avatar
    anonymous 30/01/2011 17:53:14

    Το ΠΑΣΟΚ ενθαρρύνει τη μετανάστευση ελληνικών επιχειρήσεων
    O αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος,στα εγκαίνια λειτουργίας του νέου εργοστασίου της εταιρείας Καπνική Μιχαηλίδης στο Σαντάνσκι της Βουλγαρίας, το Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011!
    Στα εγκαίνια,παρών και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Βουλγαρίας, προφανώς για να ευχαριστήσει τους Έλληνες επιχειρηματίες οι οποίοι επενδύουν στη χώρα του, εγκαταλείποντας τη δική τους, για εύρεση χαμηλότερου κόστους παραγωγής και μεγαλύτερου περιθωρίου κέρδους! Αυτό λέγεται με μια λέξη, νεοφιλελευθερισμός...
    Ο κ. Πάγκαλος, με την παρουσία του στη Βουλγαρία, δίνει το σωστό μήνυμα στην απομένουσα ελληνική επιχειρηματική κοινότητα...

  25. ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ avatar
    ΠΡΟΣΛΑΛΙΑ 30/01/2011 18:19:37

    Υποτέλεια, ραγιαδισμός, ανικανότητα, φοβισμένα ανθρωπάκια για τη θεσούλα και το τομάρι τους και γραμμάτια που ξεχρεώνονται.
    ΙΜΙΑ. Ένα δείγμα ανικανότητας.
    http://proslalia.blogspot.com/2011/01/blog-post_9409.html

  26. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ 30/01/2011 18:47:47

    Επιχειρώντας μιά σύντομη ιστορική αναδρομή στα τελευταία χρόνια η εθνική αξιοπρέπεια της χώρας μας δέχτηκε ισχυρά πλήγματα μας, και αβίαστα έρχονται στη μνήμη μας γεγονότα όπως:
    -Τα ΙΜΙΑ στις 31 Ιανουαρίου 1996 όπου η Τουρκία αμφισβήτησε τα σύνορα μας και επέβαλε πολιτική των γκρίζων ζωνών στο Αιγαίο,

    -Οι πύραυλοι S 300, όπου η Τουρκία επέβαλε στην Ελλάδα την μη εγκατάσταση και μη ανάπτυξη του αμυντικού αυτού πυραυλικού συστήματος,

    -Η υπόθεση ΟΤΣΑΛΑΝ το Φεβρουάριο του 1999, όπου επεβλήθη στην Ελλάδα από την Τουρκία και τους υπερατλαντικούς συμμάχους μας, η παράδοση του Κούρδου ηγέτη στις Τουρκικές μυστικές υπηρεσίες, και τέλος

    -Ο ερχομός του ΔΝΤ και η επιβολή των συνθηκών και όρων της Τρόїκας, σε βάρος της εθνικής αξιοπρέπειας και της εθνικής ανεξαρτησίας της χώρας μας, σε μια εποχή που οι απειλητικές διαθέσεις και οι προκλήσεις της Τουρκίας εντείνονται.

    `Ολα τα παραπάνω γεγονότα συνέβησαν με ισχυρές κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, και μάλιστα με πρωταγωνιστικό ρόλο του Γιώργου Παπανδρέου που στην υπόθεση Οτσαλάν ήταν υπουργός παιδείας, στις άλλες δύο υποθέσεις υπουργός εξωτερικών, και στην πρόσφατη εποχή ΔΝΤ πρωθυπουργός.

    Στις κλιμακούμενες προκλήσεις σε βάρος της πατρίδας μας, στις απειλές σε βάρος της εθνικής μας αξιοπρέπειας και ανεξαρτησίας, στην υποτελή στάση της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ του Γ. Παπανδρέου, μία είναι η απάντηση μας.

    -ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ

    -ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

    -ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΧΥΡΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ

  27. Γ.Κ avatar
    Γ.Κ 30/01/2011 19:09:46

    Μήπως έγινε καμία πορεία χθες βράδυ στην μνήμη των ηρώων των ημίων με αφετηρία την πλατεία Ρηγίλλης ξέρει κανείς και αν έγινε πόσοι πήραν μέρος?

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 30/01/2011 19:43:25

    Δυστυχώς, η κρίση των Ιμίων δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Ήταν άλλο ένα επεισόδιο σε μια αλληλουχία ιστορικών γεγονότων όπου το ελληνικό κράτος παραχωρεί εκουσίως τμήμα της εθνικής του κυριαρχίας (αν υφίσταται βεβαίως τέτοιος όρος σε ένα προτεκτοράτο). Κωνσταντινούπολη 1955, Ζυρίχη-Λονδίνο 1959, Κύπρος 1974, Νταβός 1988, Ίμια 1996, κοκ. Τώρα, υπό την εποπτεία του Διεθνούς Οικονομικού Ελέγχου είναι ουσιαστικά αστείο να μιλάμε για κυρίαρχο Ελληνικό κράτος. Το ερώτημα είναι: Θέλει η πλειοψηφία των Ελλήνων να ζει σε ένα ανεξάρτητο κυρίαρχο κράτος - με τις υποχρεώσεις που συνεπάγεται αυτή η θέληση - ή δεν την ενοχλεί κατά βάθος, αρκεί να εξασφαλίζει τα προς το ζην και την ησυχία της? Και εν τέλει, μήπως αυτή η περιβόητη ενδοτικότητα δεν είναι μόνο προϊόν των κακών πολιτικών που θέλουν να διατηρήσουν τις θέσεις τους αλλά και λανθάνον "αίτημα" αρκετών συμπολιτών μας? Και ίσως ο Βερέμης του μέλλοντος να διακηρύττει ότι οι ελληνόφωνοι κάτοικοι αυτού του χώρου περνάγαμε πολύ καλά υπό τη Νέα Οθωμανική κυριαρχία.
    Δεν θέλω να εκληφθεί ως απαισιόδοξο το σχόλιο. Να ξύσω πληγές που πονάνε θέλω. Για να μην πάει τζάμπα ο θάνατος του Γιαλοψού, του Βλαχάκου και του Καραθανάση και τόσων άλλων πριν από αυτούς.

  29. factorx avatar
    factorx 30/01/2011 19:46:23

    Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Δράμας, κ. Μαργαρίτης Τζίμας, με αφορμή την αυριανή επέτειο της κρίσης των Ιμίων και τη συμπλήρωση 15 χρόνων από αυτήν που είχε και ως αποτέλεσμα την πτώση του ελικοπτέρου και τον τραγικό θάνατο τριών Ελλήνων Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού, του Αντιπλοιάρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, του Αντιπλοίαρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του Σημαιοφόρου Έκτορα Γιαλοψού, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
    «Η Ιστορία του Ελληνικού Έθνους είναι γεμάτη από παραδείγματα ηρωισμού και αυτοθυσίας συμπατριωτών μας, που έπεσαν στο καθήκον της υπεράσπισης της εθνικής μας κυριαρχίας και εδαφικής ακεραιότητας. Η θυσία όμως των τριών αξιωματικών του Πολεμικού μας Ναυτικού στα ΙΜΙΑ, πριν 15 χρόνια, αποτελεί κορυφαίο παράδειγμα υπεράσπισης της εθνικής κυριαρχίας και αξιοπρέπειας της Ελλάδος στη σύγχρονη εποχή.
    Το επεισόδιο των ΙΜΙΩΝ που αποτέλεσε την έκφραση των τουρκικών ισχυρισμών περί “γκρίζων ζωνών”, οι συνεχείς προκλητικές ενέργειες των Τούρκων με τις οποίες αμφισβητούν τα Εθνικά κυριαρχικά μας δικαιώματα σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να δημιουργήσουν τετελεσμένα γεγονότα.
    Η Ελλάδα απορρίπτει αυτήν την προκλητική πολιτική των Τούρκων και σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να δεχθεί συμβιβασμούς. Οι αγωνιστές των δικαίων αιτημάτων του Ελληνικού Έθνους ,προστάτεψαν την Εθνική μας αξιοπρέπεια με αυταπάρνηση και τόλμη. Αυτό απαιτεί και η σύγχρονη εποχή. Αυτό χρωστάμε στους τρεις Έλληνες αξιωματικούς, αυτό χρωστάμε σε όλους τους Έλληνες που έπεσαν υπερασπιζόμενοι την Πατρίδα μας».

  30. Γ.Κ avatar
    Γ.Κ 30/01/2011 20:02:43

    Απο δηλώσεις χορτάσαμε τίποτα πιο αγωνιστικό έχει το πρόγραμμα?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.