#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/09/2013 16:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Από μικρός στην επανάσταση



Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, ο Αλέξης Τσίπρας ήταν από μικρός επαναστάτης. Από μικρός πάλευε για τη δημόσια, δωρεάν παιδεία, για ανοικτά σχολεία με πολλούς καθηγητές και δασκάλους και με ευτυχισμένα όλα τα παιδιά.

Τον αδικήσαμε που είπαμε ότι υποκινεί τους μαθητές να βγουν στους δρόμους. Από τότε το είχε μέσα του το επαναστατικό. Βέβαια, εκτός από την ανατροπή της κυβέρνησης, με τη βοήθεια μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν ξέχασε να δώσει υποσχέσεις. Θα ξαναδιορίσει μόλις γίνει πρωθυπουργός όλους τους καθηγητές που βγαίνουν σε διαθεσιμότητα, είπε. Και γιατί να μην υπόσχεται; Δεν κοστίζει τίποτε. Και ο Ανδρέας Παπανδρέου έτσι σάρωσε το 1981 και το 1985.

Αν δει πάλι κανείς τη φωτογραφία του μαθητή Τσίπρα θα παρατηρήσει ότι από μικρός κολακευόταν με τις φίρμες. Nike τότε, Burberry τώρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτριος ο Μυροβλύτης avatar
    Δημήτριος ο Μυροβλύτης 13/09/2013 16:28:42

    Μήπως μπορείτε να μας πληροφορήσετε πόσοι από τα πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ και της κυβέρνησης (υπουργοί, βουλευτές κ.λ.π.) πέρασαν τα σχολικά τους χρόνια σε δημόσια σχολεία;

    • Δείμος avatar
      Δείμος @ Δημήτριος ο Μυροβλύτης 13/09/2013 22:42:02

      O Μιλτιάδης (ο γνωστός .... ο "γόνος") άραγε σε ποιό δημοτικό πήγε;

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Δημήτριος ο Μυροβλύτης 13/09/2013 23:00:36

      Παρα πολλοι. Και ενασ τ. πρωθυπουργος . Ο Κ.Α. Καραμανλης

  2. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 13/09/2013 17:06:38

    Θα κατεβω να δω σημερα τι θα μαζεψει...και θα κρινω την επαναστατικοτητα του

  3. Aggelos avatar
    Aggelos 13/09/2013 17:27:45

    απλα ψωναρα α ειναι,,μην τον παρεξηγητε

  4. Hans avatar
    Hans 13/09/2013 21:32:36

    Το μπλουζάκι nike παίζει να κοστίζει σήμερα 15-20 ευρώ.............

  5. Βασίλης avatar
    Βασίλης 13/09/2013 22:10:16

    Ερώτηση - Κουίζ

    Ποιος Έλληνας έκανε περισσότερες διακοπές από τον Τσίπρα ?

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Βασίλης 13/09/2013 23:09:26

      Γύρω στό 1.500.000...,μόνιμες...

    • GO avatar
      GO @ Βασίλης 14/09/2013 22:23:45

      Έχω έναν στο μυαλό μου, αλλά είναι ...κάτι σε πιο κοσμοπολίτης. Γιωργάκης το μικρό του.

  6. Tassos avatar
    Tassos 13/09/2013 22:55:35

    Πολύ λίγος κόσμος στην συγκέντρωση. Τους έπιασε και βροχή και πήγαν καλιά τους.

  7. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 13/09/2013 23:03:58

    Μηπως θα μπορουσε καποιος να μας πει την περιουσια της οικογενειας του επαναστατη Αλεξη? Γιατι βλεπω την χωρα να πτωχευει, να γυριζουμε στη δραχμη και ο Αλεξης να μενει στο Λονδινο η σε αλλη μεγαλουπολη της δυσης

    • WY avatar
      WY @ Ρεαλιστης 14/09/2013 21:35:35

      Tόν Παττακό νά ρωτήσης!!!!

  8. Eva avatar
    Eva 13/09/2013 23:06:41

    Δεν ωφελεί σε τίποτα να βλέπουμε παλιές φωτογραφίες του κ. Τσίπρα.
    Η να σχολιάζουμε τα μπλουζάκια του.

  9. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 13/09/2013 23:56:38

    Μια χαρά τα πάει. Σε καμια δεκαετία θα αναλάβει να κάνει μνημόσυνο στην αριστερά. Θα προηγηθεί ο Κουτσούμπας με το ΚΚΕ.Άντε να ζήσουμε να τα θυμόμαστε.

  10. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 14/09/2013 14:22:40

    αλλοι σπουδαζαν επι χουντας στο εξωτερικο

    • Χαλκιδέος avatar