17/04/2009 18:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Από αγάπη για τη ζωή, προτίμησα το θάνατο»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/04/2009 18:34:01

    Η ζωή είναι σκληρή και μετά πεθαίνεις.
    Game Over που λένε.... Όλα τα άλλα (τελετουργίες, ταφές, δοξασίες, συμβολισμοί κλπ) είναι για να ξεχνιόμαστε. Το άθλιο σαρκίο... This mortal Coil.

  2. donaE avatar
    donaE 17/04/2009 18:49:32

    Μποτιλια,φαινεται πως ο ρομαντισμος σαν αρνηση του ορθολογισμου υπαρχει ταυτοχρονα με τον ανθρωπο,απο παλια.Μεσα στην ματαιοτητα της ζωης το μονο πραγμα που μπορουσε να εξαγνισει τον ανθρωπο και να τον απαλλαξει απο τα κακα της λογικης ητανε ο θανατος,σαν λουτρο.Και βεβαια η ανασταση μετα.Ειναι αποτελεσμα κοντρας δυο διαφορετικων αντιληψεων η αγαπη του θανατου.Και ταυτοχρονα η λατρεια της φορμας απεναντι στον φοβο για τον απολυτο εκμηδενισμο που κρυβει το χαος.Ποιος αραγε ξερει την αληθεια,μηπως ουτε και οι νεκροι?

  3. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 17/04/2009 19:24:01

    @Factorx
    Ευχαριστώ θερμά για την τιμή της ανάρτησης.
    Εύχομαι σε όλους μια μεστή βραδυά στο νόημα της ημέρας.

  4. Hase avatar
    Hase 17/04/2009 20:02:41

    @1 Strange Attractor
    Πολλοι πεθαινουν πριν καν ζησουν. Αναφερομαι σε ολα αυτα τα "παιδια" που ζωνονται με μασουρια εκρηκτικων και αυτοθανατωνονται για κατι που πιστευουν. Δεν εχει σημασια αν καποιοι τους πιπιλισαν το μυαλο η οχι. Πεθαινουν γιατι προσδοκουν ενα καλυτερο μελλον και πιστευουν σιγουρα σε μια Ανασταση.

    Μποτιλια θαθελα να ηξερα οσα ξερεις και να γραφω οπως γραφεις.
    Καλη Ανασταση.

  5. Gothic avatar
    Gothic 17/04/2009 23:08:28

    @7 Τα "παιδιά που ζώνονται μασούρια" και ανατινάζονται κι όποιον πάρει ο χάρος πολεμούν για τον Αλλάχ και για την εξάπλωση του Ισλάμ, και για να σε κάνουν να γονατίζεις 6 φορές την μέρα και να λες "ο Αλλάχ είναι μεγάλος", αν δεν το κάνεις ήδη. Και, επίσης, γιατί πίστεψαν ότι θα γεύονται πιλάφια και παρθένες στον παράδεισο. Φυσικά και αγωνίζονται κατά του σχεδίου Ανάν, διότι αυτοί θέλουν ολόκληρη την Κύπρο, την Ελλάδα και την μισή Ευρώπη ισλαμική. Σταμάτα λοιπόν να ρυπαίνεις με τις κουταμάρες σου, μέρες που είναι....

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/04/2009 23:25:10

    @8 Gothic πρόσεχε μη σε χαρακτηρίσει κάποιος εδώ μέσα (γνωστός εβραιοφάγος) ως σιωνιστή πράκτορα. Μετα δεν σε σώζει τίποτα.

  7. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 17/04/2009 23:52:11

    "ΩΣΠΕΡ ΠΕΛΕΚΑΝ,ΤΕΤΡΩΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑΝ ΣΟΥ,ΛΟΓΕ,ΣΟΥΣ ΘΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΙΔΑΣ ΕΖΩΩΣΑΣ,ΕΠΙΣΤΑΞΑΣ ΖΩΤΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΙΣ ΚΡΟΥΝΟΥΣ".
    ΟΠΩΣ ΣΩΖΕΙ Ο ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΣΙΜΠΗΜΑ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟΥ ΦΙΔΙΟΥ,ΤΡΥΠΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΡΑΜΦΟΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΞΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΝΤΙΙΟΒΟΛΟ ΟΡΟ, ΣΤΟ ΡΑΜΦΟΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΙΚΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟ ΖΩΟΠΟΙΕΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ..
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

  8. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 18/04/2009 00:25:03

    Παράξενο, ποστ όπως τα αμέσως πιο πάνω (ειδικά το 11) δεν ενχλούν τους διαχειριστές...
    Σε παρόμοιας θεματολογίας ανάρτηση εγώ έγραψα "κάνει βαρεμάρα" και σβήστηκα πάραυτα...

    Να πω και κάτι ακόμα: Τί δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι? Τι ζητάει το αντινιούς με αυτά τα χριστιανικού περιεχομένου θέματα? Τζερτζελέ για τον τζερτζελέ?

  9. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 18/04/2009 00:36:56

    ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΧΙΟΤΗΤΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ..

  10. Gothic avatar
    Gothic 18/04/2009 00:54:42

    @9"Gothic πρόσεχε μη σε χαρακτηρίσει κάποιος εδώ μέσα (γνωστός εβραιοφάγος) ως σιωνιστή πράκτορα. Μετα δεν σε σώζει τίποτα."

    Μετά μπορεί να αρχίσω να υπογράφω ως eichmann ή mengele για να εξιλεωθώ. Χα-χα-χα!

    life is cruel and then you die... (I hope not from a suicide bomber)

  11. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2009 01:26:14

    @(Α)θανάσης. η αλεπού πάει παντού. Και ο προηγούμενος σβυστηκε. Ούτε νομίζω οτι διάβασες τι γραφει ο Μποτίλια. ως συνήθως κάνεις κριτική για να κανεις κριτική. Και το ξαναείπαμε: θεμιτό να βγάζει ο καθένας τα σώψυχά του στο διαδίκτυο. Τι να κάνουμε. Αλλού όμως, οχι εδω.

  12. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 18/04/2009 01:47:45

    Μπα, δεν κατακρίν τον Μποτίλια, όπως πολύ καλά γνωρίζει ο ίδιος...
    Αλλά το να έχουμε τα ίδια και τα ίδια ποστ κάθε Πάσχα, χωρίς νόημα, καταντάει κουραστικό.

    Γιατί δεν μένετε σε αυτό που είστε οι καλύτεροι?
    Τι νόημα έχει το να προσπαθούμε να λύσουμε το θρησκειολογικό ζήτημα κάθε Μεγάλη Βδομάδα χωρίς φυσικά αποτέλεσμα αλλά με κουτσουλιές κάθε πικραμένου να ξεραίνονται στον ήλιο της Κυριακής, και μετά ξανά μανά του χρόνου πάλι?

    Αυτό ρώτησα εδώ και δυο μέρες, αλλά με αποπαίρνετε χωρίς να μπαίνετε στην ουσία της ερώτησης...

    Αυτά...

  13. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2009 02:03:32

    @(Α)θανάσης. H ουσία της ερώτησης είναι το απόλυτο κενό. Αν δεν σου αρέσει το΄θέμα υπάρχουν εκατονταδες άλλα να το διαβάσεις και να ευχαριστηθείς. Γιατί δεν θέλεις να καταλάβεις οτι ένα σαιτ, όπως μια εφημερίδα, δεν απευθύνεται μόνο σε έναν αναγνώστη;

  14. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 02:03:56

    Η επιλογή του θέματος αφορά αποκλειστικά τον υποφαινόμενο. Δεν έχω την παραμικρή ανάγκη να βγάλω υποχρέωση σε κανένα. Υποχρεωμένος αισθάνομαι μόνο - όπως τόσοι άλλοι επισκέπτες - απέναντι σε αυτή τη σελίδα για το ανοικτό πνεύμα της και την προσφορά της.
    Η ανάρτηση δεν έχει συγκεκριμένη θρησκευτική χροιά. Δεν αναφέρεται στο επέκεινα, αλλά εστιάζεται στον άνθρωπο, στις λειτουργίες και τις αναζητήσεις του. Ουδείς άθεος αμφισβήτησε μέχρι σήμερα την ιστορική ύπαρξη των θρησκειών.
    Η αναφορά στον θάνατο δεν εστιάστηκε κύρια στον φυσικό θάνατο, αλλά στην συμπαντική αρχή του θανάτου. Μια αρχή που εντόπισε και ο Μαρξ και που ενσωμάτωσε στη θεωρία του, διακηρύσσοντας ότι το νέο βγαίνει μέσα από το θάνατο του παλιού.
    Σε αντίθεση με τις θρησκείες, που επιδιώκουν να επιβάλλουν στην υπερβατική αναζήτηση συλλογικό χαρακτήρα, πιστεύω ότι αυτή μπορεί να λειτουργήσει μόνο όταν προάγεται προσωπικά.
    Όσο αφορά το "τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι" θέλω να ενημερώσω τους ενιστάμενους, ότι αυτή δεν θα την βρουν μόνο στους πάγκους που πουλάνε γουναρικά.
    Κάποιοι φίλοι σχολιαστές, που επέλεξαν χλευασμούς, νομίζω ότι αναπαράγουν με αρνητικό τρόπο εικονισμούς της σημερινής ημέρας, προσυπογράφοντας μια άλλου είδους θρησκοληψία. Χωρίς να χωρίζω τους ανθρώπους σε αμαρτωλούς και σεσωσμένους και έχοντας διαπιστώσει από καιρό ότι και οι δυο (εκατομμύρια) ληστές που μας περιβάλλουν, μάλλον θα παραμείνουν και οι δυο αμετανόητοι, θα συνεχίσω την πορεία μου προς κάποια διαδικτυακή Γεσθημανή.
    Ως Κεφαλονίτης θα ήθελα να εκφράσω με αυτή την ευκαιρία την συμπάθεια μου προς τον Πιλάτο, λόγω κατάληξης του ονόματός του, έστω και εάν ήταν Πόντιος.

  15. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 18/04/2009 02:15:06

    Διευκρινίζω ότι η αλεπού είναι το αντι (και οχι ο μποστοπελ) και το παζάρι είναι η σποραδική και τυχοδιωκτική αναφορά σε σημαντικά θέματα μόνο και μόνο "λόγω των ημερών". Αναγνωρίζω την ανάγκη επαφής με την τρέχουσα επικαιρότητα, και τον αγώνα να ανεβαίνουν αναρτήσεις με σταθερό ρυθμό, αλλά εξακολουθώ να ενίσταμαι... Δεν πείραξα κανέναν, δεν έβρισα κανέναν...
    Δεχτείτε και την δική μου άποψη (ότι δεν είναι τόπος και χρόνος για τόσο σημαντικές συζητήσεις) μαζί με τις άλλες...

  16. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2009 02:29:26

    @(Α)θανάσης. Δηλαδή όταν γράφεις "τυχοδιωκτική" τι κάνεις; κολακεύεις;

  17. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 18/04/2009 02:52:16

    Τυχοδιωκτική. Πιστεύω ότι οι αναφορές σας σε θρησκειολογικά ζητήματα τέτοιας μορφής είναι. Νομίζω ότι η λέξη αποδίδει αυτό που θέλω να πω χωρίς ακρότητα. Δεν έχετε ανάγκη από κολακείες. Μείνετε σε αυτό που είστε οι καλύτεροι στο ελληνόφωνο ίντερνετ.

  18. mizadoros avatar
    mizadoros 18/04/2009 07:32:24

    "Σε μια ένδειξη εκτίμησης στον πρόεδρο των ΗΠΑ για το ενδιαφέρον που δείχνει στην προώθηση της επιστήμης, ένας ερευνητής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έδωσε το όνομα του Μπαράκ Ομπάμα στο νέο είδος λειχήνα που ανακάλυψε."
    Ελπίζουμε να το σχολιάσετε, ας ειναι και ο μίστερ-μποτίλιας.

  19. Κώστας avatar
    Κώστας 18/04/2009 07:50:29

    Εμεις επειδη αγαπαμε τη ΝΔ θα ψηφισουμε ΠΑΣΟΚ.

  20. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 18/04/2009 08:51:52

    ΣΟΥΡΔΙΣΤΑΝ:ΜΑΚΡΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 09:41:20

    Καλημέρα Μποτίλια. Το γεγονός των ημερών που εγώ θεωρώ αναστάσιμο είναι η ενέργεια του Έλληνα πλοίαρχου της φρεγάτας ΨΑΡΑ, επικεφαλής της ευρωπαϊκής ναυτικής δύναμης, η οποία επιχειρεί στα ανοιχτά των υδάτων της Σομαλίας, και ο οποίος διέταξε τη ρίψη μόνο προειδοποιητικών βολών και όχι βολών εμπλοκής στα ταχύπλοα των Σομαλών πειρατών. Έτσι κατόρθωσε να τους αιχμαλωτίσει όλους, αναίμακτα, και να τους παραδώσει στους Γερμανούς όπως όφειλε, για τα περαιτέρω ...
    Η αιματηρή λεηλασία των πλουτοπαραγωγικών πόρων της Αφρικής, η χρησιμοποίηση των πληθυσμών της ως ιατρικά πειραματόζωα, η υποκριτική χρήση της "φιλανθρωπίας" για την εξάλειψη της πείνας, της ελονοσίας, του AIDS κλπ., εξέθρεψαν ακόμα ένα "τέρας" που "έντρομη" δήθεν καλείται να αντιμετωπίσει η Δύση.

  22. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 09:45:08

    Διάβασα όλη την ανάρτησή σου, και προς το παρόν σου απαντώ:
    αγαπώ τη γεμάτη νόημα ζωή, ο θάνατος δεν με ρώτησε.

  23. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/04/2009 10:13:41

    Αλλενάκι @26, Δες το σχόλιο @7 στην ανάρτηση ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΕΙΡΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΚΤΗΤΟ ΠΛΟΙΟ.

    (Α)θανάση γιατί γκρινιάζεις όλο ρε φίλε; ΑΦού η γοητεία του ΑΝΤΙ για πολλούς (απ`ότι κατάλαβα) είναι η πληθώρα και η μεγάλη ποικιλία της ύλης που παρουσιάζει. Αλλιώς θα ήταν πολύ στενόχωρο σάιτ. Υπάρχουν τόσα θέματα εκτός της παραπολιτικής, των μιζών, των κομμάτων κλπ. που έχουν ενδιαφέρον. Λίγο απ`όλα είναι η καλύτερη τακτική.

    Καλή Ανάσταση σε όλους. (προσοχή στην πέτσα άυριο)

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/04/2009 10:26:10

    Μποτίλια, αν ξέρεις καλά αγγλικά, σου προτείνω το "Physics of Immortality" του Frank J. Tipler (1997)
    Θα σου αρέσει πιστεύω. (Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί στα Ελληνικά)

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 11:14:03

    Το είχα δει το σχόλιο, δες και συ στο ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣ, #11 (σύντομο σχόλιο).

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/04/2009 12:13:57

    τι γκρινιάζετε Πασχαλιάτικα για τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους της Αφρικής; Από τι ζείτε, από τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους του ...Καρπενησίου. Ίδιοι και απαράλαχτοι είμαστε, απλά στην β' κατηγορία. Όπως θέλει να συμπαρασταθεί στους φτωχούς λαούς, να πάει στο χωριό του να ζήσει λίγο από ρεβίθια παραγωγής του, και μετά τα λέμε.

    Καλή Ανάσταση στους απανταχού ΑΝΤΙστεκόμενους.

  27. 321 avatar
    321 18/04/2009 12:40:29

    Σέβομαι την προσέγγιση και εκτιμώ την προσπάθεια. Αισθάνομαι όμως ξένος ως προς την αιτία που προκάλεσε στο συγγραφέα αυτή την ανάγκη έκφρασης.
    Ευχές σε όλους.

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 12:44:14

    Γιατί αυτή η στενότητα αντίληψης και η περιχαράκωση της "Πασχαλιάτικης" ατμόσφαιρας σε γραφικά και ασφυκτικά τοπικιστικά πλαίσια; Ο Μποτίλια έθεσε το θέμα του θανάτου και της ανάστασης σε οικουμενική διάσταση και πολύ καλά έκανε. Εξήγησα στο σχόλιο γιατί θεωρώ την ενέργεια του πλοίαρχου πασχαλιάτικη.
    Αφού διαβάζεις ΝΥΤ, realclearpolitics etc. κάνε κι'ένα κόπο και διάβασε τον Independent στο λινκ της Huffington για τα πυρηνικά απόβλητα που ξεφορτώνεται η δύση στα νερά όπου ψαρεύουν οι Σομαλοί (3.500 χλμ. ακτή) για να ζήσουν και μετά έλα να μου πεις για ρεβύθια.

  29. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2009 12:47:00

    Το να συγχαρώ εγώ τον Μποτίλια θα ήταν άστοχο. Επειδή όμως μένω πραγμαγτικά έκπληκτος απο την αρνητική τοποθέτηση φιλων και εχθρων στο ποστ του, συμβουλευω να διαβάσετε τα αντιστοιχα δημοσιεύμαρα στην Ελευθεροτυπία ή το Βημα πχ. Η προσέγγιση του Μποτίλια ειναι μακράν καλύτερη και ουσιαστικότερη

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 12:50:53

    Αν είχε "υποστηριχθεί" η ανάρτηση ΚΑΙ από έναν Ελ Γκρέκο δεν θα τολμούσε κανείς να εκφραστεί αρνητικά, πίστεψέ με. Είναι λίγο μονοδιάσταση στο εικαστικό της μέρος.

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 12:51:13

    μονοδιάστατη

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/04/2009 13:00:44

    ραδιενεργά ρεβίθια... γουστάρω. Και επειδή σου είπα τι διαβάζω το πίστεψες; Να σου πω τι διαβασα προχτές το πρωί; ότι είμαστε ίσως η μόνη χώρα που εξακολουθεί και χρησιμοποιεί απαγορευμένα φυτοφάρμακα (κυρίως της Βayer και της Hoechst)

    Κάνε μια λίστα των πραγμάτων που αγοράζεις και καταναλώνεις, ρούχα, έπιπλα, ηλεκτρονικά, μαρούλια, κάποιους καταπιεσμένους θα βρεις από πίσω, αυτό σου λέω. Όσο για τους Σομαλούς, αυτοί πάσχουν κυρίως από το ότι οι τεκτονική πλάκα στην οποία κάθονται μετακινείται... και θα γίνουν ...νησί.

    Μποτίλια, μαζί σου.

  33. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 13:05:02

    @37: Εντάξει, αφού το λες εσύ, δεν θα παίρνω τοις μετρητοίς από 'δω και πέρα ότι λες :)

  34. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/04/2009 13:06:58

    @32 Μου θύμισες τον Lou Reed που σε κάποιο τραγούδι του λέει: "you know I hate that mystic shit...."

  35. 321 avatar
    321 18/04/2009 13:30:42

    @39[c/o Strange Attractor]
    ". . it's just another way of seeing
    the sword of Damocles above your head".
    -σωστά το λες

  36. 321 avatar
    321 18/04/2009 13:36:14

    @40
    If you don't like it here,
    adhere to your plans

  37. Α(θανάσης) avatar
    Α(θανάσης) 18/04/2009 13:50:20

    @ προς συνηγόρους Σομαλών πλιατσικολόγων:

    Ο κυβερνήτης της φρεγάτας "Ψαρά" έκανε ότι θα έκανε και οποιοσδήποτε άλλος κυβερνήτης πολεμικού σκάφους. Όλοι ρίχνουν πρώτα προειδοποιητικές βολές, εκτός αν δεχθούν επίθεση, ή θεωρήσουν ότι βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο, οπότε κάνουν χρήση πυρών. Το θέμα είναι ότι οι πλιατσικολόγοι σταμάτησαν και τους μπουζούριασαν.

    Τι αστειότητες είναι αυτές με τους συμμορίτες πλιατσικολόγους που δήθεν "προστατεύουν τα χωρικά ύδατα της Σομαλίας και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές"; Τα διάβασαν μερικοί κάπου στο μπλογκ της Αριάνας και τώρα τα αναπαράγουν σε διάφορες διασκευές. Πόσες εκατοντάδες μίλια είναι τα χωρικά ύδατα της Σομαλίας; Αν όπως λένε "κυκλώματα" με "μαφιόζους" ποντίζουν πυρηνικά απόβλητα, ή τοξικά, στα χωρικά ύδατα της Σομαλίας ή στην ΑΟΖ, γιατί δεν επετέθησαν σε κάποιο τέτοιο πλοίο τόσα χρόνια; Το Γαλλικό γιώτ που απήγαγαν λήστευε τις πλουτοπαραγωγικές τους πηγές; Είναι δυνατόν λογικοί άνθρωποι να πιστεύουν σε τέτοια εξοργιστικά σοφίσματα των Σομαλών μαύρων ρατσιστών νταβατζήδων-πλιατσικολόγων. Οι οποίοι έχουν γίνει πάμπλουτοι για πάρτη τους και όπως λέει κάτοικος της περιοχής: "Οι πειρατές έχουν τα πιό ακριβά σπίτια και παντρεύονται τις πιό όμορφες γυναίκες". Και ότι οι πειρατεία έγινε της "μόδας" στη Σομαλία.

    ("They have money; they have power and they are getting stronger by the day," says Abdi Farah Juha who lives in the regional capital, Garowe.

    Pirates guard the crew on the MV Faina
    The crew on MV Faina are reportedly being well-looked after

    "They wed the most beautiful girls; they are building big houses; they have new cars; new guns," he says.

    "Piracy in many ways is socially acceptable. They have become fashionable.") bbc news

    Ασφαλώς οι πειρατεία έχει αίτια. Και αυτά βρίσκονται στην χρόνια ακυβερνησία και ανομία που υπάρχει στην Σομαλία.

    Και κάτι απλό για όσους μιλάνε ακόμη για κακούς αποικιοκράτες: Δεν φταίω εγώ, ούτε οι Ευρωπαίοι, ούτε οι Αμερικανοί που οι ίδιοι οι Σομαλοί διέλυσαν την χώρα τους με αιματηρό και κτηνώδη εμφύλιο πόλεμο, και αντί να προστατεύουν με τον ενδεδειγμένο τρόπο τα χωρικά τους ύδτα, αυτοί αλληλοσφάζονται μεταξύ τους. Έχουν τους πιό φανατικούς ισλαμιστές που θέλουν να επιβάλουν την σαρία με μαχαίρι και σίδερο, και άλλοι πλιατσικολογούν ό,τι επιπλέει.

    Και τι αστειότητες είναι αυτές να στέλνουμε ένα σωρό πλοία τόσα χρόνια να προσπαθούν να πιάσουν έναν-έναν τους πλιατσικολόγους; Γιατί δεν εφαρμόζουν την λογική του Palmerston:

    "Taking a wasps' nest... is more effective than catching the wasps one by one,"

    (Είναι πιό αποτελεσματικό να πάρεις την σφηκοφωλιά, από το να προσπαθείς να πιάσεις τις σφήκες μία-μια"

    Τις πόλεις-σφηκοφωλιές των Σομαλών πλιατσικολόγων τις ξέρουν. Τι κάθονται και κυνηγάνε σφήκες με φρεγάτες και καταδρομικά και πληρώνουμε καύσιμα και μισθούς τόσα χρόνια; Μία επιχείρηση μερικών ημερών είναι. Αλλά δεν μπορούν να συμφωνήσουν πολιτικάντηδες και καπιταλιστές, και μένουν στα ημι-μετρα. Γιατί έχουν προηγηθεί οι βλακείες που έκαναν στην "ανθρωπιστική" επιχείρηση στο Μογκαντίσου, και οι βλακείες του Ιράκ.

    Έτσι οι πλιατσικολόγοι αφρικανοί έχουν αποθρασυνθεί σε τέτοιον βαθμό που κοροϊδεύουν χοντρά και βρίσκουν κάποιους αφελείς με συμπλέγματα ενοχής να τους παίρνουν στα σοβαρά όταν αυτοαποκαλούνται "Σομαλική ακτοφυλακή". Τι άλλο θα ακούσουμε;

    Μήπως θα προτείνουν κάποιοι "φιλάνθρωποι" να τους φιλοξενήσουμε στην χώρα μας, μαζί με τους Πακιστανούς, τους Νιγηριανούς, τους Γεωργιανούς και τα άλλα αφροασιατικά φύλα; Να τους δώσουμε και πολιτικό άσυλο; Να τους βάλουμε να προστατεύουν και τα δικά μας χωρικά ύδατα που έγιναν σουρωτήρι; Ίσως οι βάρβαροι να ήταν μία λύσις....

    Καλή πνευματική ανάσταση...

  38. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 13:58:35

    ναι ναι WASP έτσι είναι, the good and the bad

  39. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 14:14:47

    Εύχομαι χρόνια πολλά, Καλή Ανάσταση εδώ και τώρα σε όλους, σε μια Ελλάδα χωρίς ξένες κηδεμονίες, εθνικά υπερήφανη, λαοκρατική, στολισμένη από την δημιουργικότητα του λαού και της επαναστατικής του πρωτοπορείας. Σε μια σοσιαλιτική οικουμένη.
    Ευχαριστώ εγκάρδια όλους τους φίλους που με επαίνους, κριτική, έκφραση δυσφορίας ή και ύβρεις συνέβαλαν στα σχόλια. Η προσοχή τους με τιμά, στα πλαίσια μιας ανάρτησης αναμφίβολα τολμηρής, όσο αφορά την προοπτική αποδοχής του περιεχομένου της.
    Ευχαριστώ εγκάρδια τον διαχειριστή, χωρίς διάθεση θωπείας, εκτός όλων των άλλων και για την αταλάντευτη στάση του απέναντι στην επιλογή προώθησης της δημοσιγραφίας της βάσης.

    Η πράγματι έντονη δυσφορία που εκφράστηκε στα σχόλια, χωρίς κάποια συγκεκριμένη είσοδο στο συγκεκριμένο περιεχόμενο της, πιστοποιεί ότι αυτή ήλθε σε ρήξη με τον ισχύοντα κοινωνικό μύθο. Επειδή τα σύμβολα δεν υπέχουν αξία από μόνα τους, αλλά θέτουν σε κίνηση μύθους, η ανάρτηση κρίνεται από το ποσοστό που η λειτουργικότητα του ισχύοντα κοινωνικού μύθου είναι αποδοτική. Σε μια τέτοια περίπτωση ομολογουμένως αστόχησα. Στην αντίθετη περίπτωση, έστω και εάν οι αναφορές μου ήταν άστοχες, η ανάρτηση διεκδικεί ευστοχία, και μόνο από τη διάθεση ότι στόχευσε σε μια άλλη εκδοχή της πεπατημένης .

  40. Gothic avatar
    Gothic 18/04/2009 14:15:11

    @43 Μην τα απλοποιείς τόσο τα πράγματα.

    It's a little bit different:

    "The good, the bad, and the ugly"

  41. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 14:21:57

    Κι' εσύ μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις γιατί σε βλέπω να μετονομάζεσαι.

  42. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 14:29:28

    Όσο αφορά τον φίλο Hase που μου επέδωσε τα εύσημα γνώσεων και γραφής, θέλω να αποκριθώ, ότι οι ικανότητες μου απηχούν τον μέσο όρο. Η επιτυχής έκφραση δεν μπορεί να ανάγεται στην όποια ευφράδεια. Η "έκ"φραση αποτελεί εξωτερίκευση κάποιων δεδομένων, που βρίσκονται μέσα μας. Εάν αποσκοπούμε να εκφράσουμε κάτι ωραίο, η φράση θα ακολουθήσει την προαίρεση. Οι γνώσεις αποτελούν συστηματοποίηση έμεσων και άμεσων εμπειριών, καθώς και αφαιρετική αξιοποίηση δραστηριοτήτων. Αυτά τα διαθέτουμε όλοι. Εάν τα χειριστούμε με συστηματικό τρόπο, παράγουμε γνώση. Εάν εκκινούμε από την αφετηρία ότι έχουμε πάντοτε μόνο δίκιο, απλά στενεύουμε τον ορίζοντά μας.

    Με τον (Α)θανάση είμαστε ηλεκτρονικά φιλαράκια. Η άποψή του είναι σεβαστή, χωρίς την παραμικρή διάθεση απόδωσης αρνητικής πρόθεσης, έστω και εάν αυτή τη φορά δεν με έπεισε. Η έκφραση κριτικής παραμένει πάντοτε πολύτιμη ιδιότητα σε όλους τους ζωντανούς χώρους. Η αντίστοιχη εμμονή αποτελεί μια από της γοητείες αυτής της σελίδας.

  43. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 14:36:05

    Το θέμα του θανάτου είναι επόμενο να ξενίζει και να επιφέρει σχετική αποστροφή. Το σύστημα το οποίο ζούμε, απόφυγε με έμφαση να διαλεχθεί μαζί του. Ο καπιταλισμός στόχευσε και στοχεύει στην συνεχή ανάπτυξη. Χωρίς όριο. Χωρίς την ζύμωση με τον θάνατο δεν υπάρχει ελπίδα αναγέννησης. Οι δεινόσαυροι επισυσσωρεύοντας ύλη επάνω τους, έντονα δυσανάλογη προς το μέγεθος του εγκεφάλου, εξέλιπαν δια παντός. Για τον καπιαλισμό δεν υπάρχει προοπτική Ανάστασης, παρά μόνο βαμπιρισμού.

  44. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 14:39:22

    Δεν ξενίζει το θέμα Μποτίλια, δίπλα μας είναι καθημερινά ο θάνατος, αν έχουμε ξεμάθει να βλέπουμε τα πράγματα durch rosarote Brille.

  45. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 14:51:57

    Όσο αφορά τον εντοπισμό ότι είμαι μονόπλευρος, ειλικρινά με ενδιαφέρει ο εντοπισμός της άλλης, ή των άλλων πλευρών. Ειδικά από την φίλη αλλενάκι, που δηλώνει ότι την ενδιαφέρει μόνο η ζωή.

    Αρέσκομαι να ισχυρίζομαι ότι ο λόγος μου είναι πολτικός. Η θρησκεία αποτελεί συγκεκριμένο δεδομένο των κοινωνιών. Φυσικά αυτή μόνιμα επιχειρείται να κατασστεί "όπιο του λαού".
    Χωρίς την πραγματική πίστη όμως, τίποτε το μεγαλειώδες δεν καθίσταται εφικτό. Διότι τα προθέματά μας μας επεκτείνουν και μας ξεπερνούν.
    Οι φίλοι που διαφωνούν επί της ουσίας, παρακαλούνται να παραθέσουν τα επιχειρήματά τους. Ευχαρίστως να συζητήσουμε για ότι ποθούν.

  46. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 15:00:27

    @αλλενάκι 49
    Για το Ελληνικό Πνεύμα δεν υπάρχει ούτε ζωή, ούτε θάνατος. Υπάρχει μόνο Υπέρβαση. Η διαρκής επανάσταση φυτών και λουλουδιών. Το ιερό μήνυμα που παραλάβαμε από τους πατεράδες και τις μανάδες μας για ένα ρεαλισμό χωρίς όρια, για βίωση της αιώνιότητας στο εδώ και το τώρα. Για το νοητό κάλος που δεν μοχλεύεται, αλλά επενεργεί δια του Νοός, σε ενότητα με τον Υπέρνου.

  47. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 15:29:16

    Ένα ένα να τα πάρουμε. Δεν αναφερόμουν στο κείμενο Μποτίλια, αυτό είναι πολυδιάστατο. Αναφέρθηκα στο εικαστικό κομμάτι. Ακριβώς αυτή την υπερβατικότητα που αναφέρεις, την "είδα" μόνο στην ΕΞΑΙΣΙΑ πραγματικά εκκλησιαστική αγιογραφία. Θα ήθελα όμως το όνομα του ζωγράφου του πίνακα όπου ο άγγελος ανασηκώνει το καπάκι του τάφου, πίνακα που δεν θεωρώ υπερβατικό, και επίσης την προέλευση του πίνακα που αν δεν κάνω λάθος αποκαλείς μεταφυσικά σουρεαλιστικό, με το λάβαρο του σταυρού.

    Δεν έγραψα "με ενδιαφέρει" μόνο η ζωή, έγραψα: αγαπώ τη ζωή, ο θάνατος δεν με ρώτησε. Αλλά σε επόμενο σχόλιο.

  48. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 15:43:43

    @αλλενάκι 52
    Έχεις δίκιο. Δεν αμφισβητώ το ανθρώπινο βάθος σου και την ελεύθερη ροή της σκέψης σου. Εξ άλλου σε άλλο σημείο υποστήριξες την ανάρτηση.
    Η εμπειρίες έχουν συχνά αυστηρά προσωπικό χαρακτήρα και ωφείλουμε να μην τις παρεξηγούμε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, από υπερβολική διάθεση αυτοάμυνας, επέλεξα λάθος πρόσωπο και με λάθος τρόπο.
    Σου ζητώ συγνώμη. Τα σχόλια σου ήταν πράγματι ωραία.

  49. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 16:10:24

    Δεν εξέλαβα επιθετικά το σχόλιο. Μπορείς να αμφισβητήσεις ο,τιδήποτε. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ζητάς συγνώμη. Ίσα ίσα που το θέμα με απασχόλησε εντατικά. Υπάρχουν τόσες αναφορές στο κείμενο σε θρησκείες, σε πολιτισμούς, στην Ελλάδα, αλλά εικαστικά δεν υποστηρίχθηκαν, γι' αυτό έγραψα μονοδιάστατο. Το καταλαβαίνω βέβαια αυτό, για το χριστιανισμό πρόκειται εδώ και την Ανάσταση.

  50. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 16:15:34

    @αλλενάκι
    Η αναφορά στους εικονισμούς ήταν αφηρημένη. Η επιλογή των πινάκων έγινε από τον Φάκτορα και για τις δικές μου προσδοκίες νομίζω ότι ήταν για μια ακόμη φορά επιτυχής.
    Πρίν μερικές μέρες έτυχε να βρεθώ, για επαγγελματικούς λόγους, σε κάποιο τέμενος Ινδών από την Κεϋλάνη στο Ham της Βεστφαλίας. Μέσα στο τέμενος υπήρχαν μικρότερα "Ασράμ" αφιερωμένα σε θεότητες, όπου υπήρχαν είδωλα αυτών των θεοτήτων. Ιδιαίτερη εντύπωση μου προξένησε το Ασράμ που ήταν αφιερωμένο στο Σίβα. Μέσα περιείχε μόνο μια μαύρη βάση, χωρίς τίποτε επάνω, σκεπασμένη με ένα χρυσαφένιο πέπλο. Ήταν για μένα μια ισχυρή εμπειρία.
    Μεγάλη επίδραση μου άσκησε η είσοδος στο Άβατο των "Χιλίων Βουδών" του τεμένους στο όρος Τσιρισάν στη Νότιο Κορέα.

  51. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 16:33:28

    Θα θυμώσει το αφεντικό ... μια ανάρτηση μπορεί να χαντακωθεί ή να αναδειχθεί απίστευτα και μόνο από την φωτογραφία ή το γραφικό που τη συνοδεύει. Άλλοι διαβάζουν κείμενα, άλλοι διαβάζουν πίνακες, κάποιοι άλλοι και τα δύο.

    Αφού αναφέρεις το χρυσαφένιο πέπλο: ο θάνατος είναι 'κει πέρα, στη γωνία, σκεπασμένος με το σεντόνι, πότε πότε ανασηκώνουμε το σεντόνι και τον κοιτάμε, άλλοτε κατάματα, άλλοτε με το ασπράδι ...

    Καλή ανάσταση.

  52. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 16:42:26

    @αλλενάκι
    Μια και προηγήθηκε η αναφορά από το Βουδιστικό τέμενος, θέλω να συμπληρώσω μια εμπειρία από την επίσκεψή μου στο Ισλαμικό τέμενος που βρίσκεται στην Έφεσο (οι τούρκοι την ονομάζουν "Σέλτζουκ") δίπλα στο Ναό της αρχαίας Αρτέμηδος. Στους τείχους του τεμένους έχουν ενσωματωθεί με άτσαλο τρόπο κίονες και άλλα τμήματα από τον αρχαίο ναό.
    Μπαίνοντας μέσα με μια ομάδα περίπου τριάντα Γερμανών τουριστών, ήμουν ο μόνος που έβγαλε προηγουμένως τα παπούτσια του.
    Τότε με πλησίασε ο Χότζας και με ρώτησε εάν είμαι Μωαμεθανός. Του απάντησα ότι ήθελα απλά να σεβαστώ αυτό, που αποτελεί ιερό χώρο, για κάποιους άλλους. Πράγμα που δεν άκαναν οι Μωαμεθανοί με τον Χριστιανικό Ναό της Θυάτειρας, που βρίσκεται μερικά χιλίομετρα δίπλα, έχοντας ξηλώσει ότι όλες τις τειχογραφίες, που τις πουλάνε μπιρ παρά, σπασμένες άγαρμπα, στο μουσείο της Εφέσου.
    Ο Χότζας μου ζήτησε έγγραφα συγνώμη, σε δίπλωμα του ναού που μου έδωσε.

  53. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 18/04/2009 18:39:59

    Οι Θερμοπύλες και το Μανιάκι δεν έχουν σχέση με την Μακρόνησο!

    Είσαι βέβηλος. (και σφετεριστής)

    Και μην το παίζεις διαβασμένος & ευαίσθητος.

  54. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 19:04:23

    Αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ θερμά για το σχόλιό σου. Είναι ένα από τα λίγα σχόλια που αφορούν κάποιο συγκεκριμένο σημείο της ανάρτησης.
    Εάν βγεις πρώτα και καταγγείλεις τον Τζωρτζ Μπους που το παίζει χριστιανός, για την αποφασιστική συμμετοχή του σε μαζικά εγκλήματα ενατίον αθώων αμάχων, συζητάμε και για τα υπόλοιπα.
    Αλλιώς σε παραπέμπω στις περικοπές των Ευαγγελίων περί φαρισαίων υποκριτών.

    Δεν είμαι ούτε διαβασμένος, ούτε ευαίσθητος. Απλά μεγάλωσα με το: "Ο Γοργοπόταμος στην Αλαμάνα στένει περήφανο χαιρετισμό..."

  55. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/04/2009 19:11:37

    Και όπως θα ξέρει και ο 321, Life is what happens to you while you`re busy making other plans...

  56. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 18/04/2009 19:53:28

    Ο Τζωρτζ Μπους είναι πίθηκας - χιμπατζής εννοώ - πως σου ήρθε να χρεώσεις στους χριστιανούς αυτόν τον Αννο-Καιάφα;

    Συγγνώμη αλλά είσαι όλα όσα σε κατηγόρησα πως το παίζεις. Σέβομαι και λυπάμαι όσους μαρτύρησαν στην Μακρόνησο αλλά άλλο πράγμα έγινε στις Θερμοπύλες. Και είναι πονηρό να χρεώνεις στην αριστερά μόνο ευγενική πρόθεση και να την ηρωποιείς.

    Καλός κι ο Μαγιακόφσκης, έλα απόψε στην Ανάσταση αδερφέ να χορτάσεις ποίηση. Καλό Πάσχα!

  57. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/04/2009 20:23:10

    @Strange Attractor
    Ευχαριστώ θερμά για την παραπομπή.

    @Καραμήτρος
    Συμφωνώ για τις ευθύνες της αριστεράς, που είναι τεράστιες. Δεν είχε μόνο ήρωες, αλλά και πολύ σκουριά. Το θέμα είναι αναμφίβολα πολύπλοκο. Ο κοσμάκης που μαρτύρησε όμως στην Μακρόνησο δεν διαφέρει κατά τη γνώμη μου ποιοτικά από τον Παπαφλέσα, μέσα από το πρίσμα της θυσίας για το κοινωνικό καλό. Δεν διεκδικώ δίκιο πουθενά, ας δώσουμε την δυνατότητα στην ιστορική έρευνα και την αντίστοιχη συζήτηση να έχουν την ευκαιρία να εξετάσουν ακόμη πιο εμπεριστατωμένα αυτά τα ζητήματα. Ευχαρίστως να συζητήσουμε στο μέλλον για όλα αυτά.
    Οπωσδήποτε υπάρχει κίνδυνος με αφηρημένες συνταυτίσεις να μην αληθεύουμε.
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου εύχομαι εγκάρδια Κάλή Ανάσταση.

  58. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 21:33:49

    Έψαξα, ο Ρέμπραντ είναι ο ζωγράφος, με μπέρδεψε λίγο το μαύρο φόντο που χρησιμοποιεί και ο Καραβάτζιο, αλλά χωρίς αχνές μορφές. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο βαθειά θρησκευόμενος ζωγράφος, ζωγράφισε τον πίνακα την χρονιά που λίγο πριν είχε χάσει το γυιό του ηλικίας ενός έτους.

  59. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/04/2009 21:45:02

    Αυτή είναι η αχρείαστη "χρησιμότητα" του θανάτου Μποτίλια. Έχω ολόκληρο σκεπτικό να σου αναπτύξω στο θέμα αυτό, όχι τώρα όμως.

  60. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/04/2009 01:03:06

    Πεθαινοντας εθελοντικα,νικησε το θανατο.
    Δηλαδη το φοβο του θανατου.
    Τουλαχιστον ετσι το καταλαβαινω εγω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.