#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/05/2011 12:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απόψε πάμε πλατεία



Και ο άγιος φοβέρα θέλει, ως γνωστόν. Η πρόκληση των Ισπανών "αγανακτισμένων", “Κάντε ησυχία μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες”, δεν θα μείνει αναπάντητη από τον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό.

Ειρηνικές διαδηλώσεις στα ισπανικά πρότυπα, οργανώνουν για σήμερα το απόγευμα από τις 18.00, στις κεντρικές πλατείες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας κ.α. ομάδες που κινητοποιούνται μέσω Διαδικτύου υπό τον τίτλο «Αγανακτισμένοι Πολίτες».

Στην Αθήνα η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία Συντάγματος από τις 18.00 μέχρι 23.30, και χιλιάδες άνθρωποι έχουν δηλώσει στην ιστοσελίδα "Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα" στο Facebook ότι θα παρευρεθούν.

Η συγκέντρωση στην πλατεία Συντάγματος μετρά ήδη πάνω από 14.000 συμμετοχές, ενώ χιλιάδες άνθρωποι δηλώνουν ότι το απόγευμα (6 μ.μ) θα βρίσκονται στονΛευκό Πύργο (πάνω από 18.000 συμμετοχές), αλλά και στην πλατεία Γεωργίου στην Πάτρα (7 μ.μ.).

Ανάλογες συγκεντρώσεις οργανώνονται μέσω Facebook και σε άλλες πόλεις, όπως το Ναύπλιο, τα Γιάννενα, η Αρτα, το Ρέθυμνο, το Ηράκλειο, η Ζάκυνθος και η Κομοτηνή.

Οι διοργανωτές διευκρινίζουν ότι δεν θα υπάρχει κομματικός χρωματισμός, πλακάτ ή σχέδιο, και «ο καθείς καλείται να εκφράσει τον εαυτό του».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Eξ avatar
    25/05/2011 12:23:37

    Ολοι κατω παιδια!!!!!!!

    • Heaven avatar
      Heaven @ Eξ 25/05/2011 13:58:00

      εγω θα παω. θα κατεβει παρα πολύς κοσμος!

  2. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 25/05/2011 12:29:50

    Οι Ισπανοί μας πήραν τα ηνία στον... χαβαλέ! Όλοι απόψε Σύνταγμα να ξαναπάρουμε τα πρωτεία των επαναστατών της πλάκας και του χαβαλέ!!!

    • jkr avatar
      jkr @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 12:31:12

      Σωστός, όλοι στις συγκεντρώσεις χωρίς στόχο και ουσία, χωρίς βασικό σύνθημα κι ηγεσία. Έτσι, όλοι στο facebook.

    • Εφιαλτης avatar
      Εφιαλτης @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 12:31:48

      Αν νομιζεις οτι ειναι χαβαλες η ζωη σου οκ παο πασο και το σεβομαι απολυτα!!!!

      • Εφιαλτης avatar
        Εφιαλτης @ Εφιαλτης 25/05/2011 12:32:45

        καθηστε καναπεδακι φραπογαλια και τουρκικα σιριλα ετσι ετσι αρχ=αχτοι και καναπεδατοιιι!

      • Ανοιξιάτικος avatar
        Ανοιξιάτικος @ Εφιαλτης 25/05/2011 12:37:19

        Η απάντηση δεν είναι μία ανούσια συγκέντρωση χωρίς κανέναν σκοπό και μετά βουρρ στα μπαράκια και στα καφέ στο κολωνάκι..30 βαθμούς γαρ! Η απάντηση είναι μία πατριωτική ηγεσία που θα σταθεί στους ξένους και θα τους πει, έως εδώ! Αυτή την απάντηση την έδωσε ο Αντώνης Σαμαράς και όλοι θα πρέπει να σκεφθούν σοβαρά να τον υποστηρίξουν! Άσε που σήμερα το πιθανότερο είναι να το εκμεταλλευτούν διάφορα αναρχοκομμουνιστικά στοιχεία και να γίνει η γιορτή...πανηγύρι!

        • Εφιαλτης avatar
          Εφιαλτης @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 13:03:33

          Τωρα τι να σχολιασω? οτι ειναι σαν να ακουω καποιον που ειναι σε καποια αλλη χωρα,μακρια απο εδω και τα βλεπει ολα σαν ενα καλογραμμενο βιβλιο...Ευγε ομμως,μπορεις να μεινεις σπιτακι,να παραγγειλεις πιτσα,και να απολαυσεις απο τα δελτια των 8 τους αναρχοκομουνιστες,να τολμανε,να διαμαρτυρονται,για τα μετρα που ηρθανεεεε

        • fez avatar
          fez @ Ανοιξιάτικος 26/05/2011 08:32:45

          Τι μπαράκια μας λες τώρα? Ας πάμε και στα μπαράκια...κακό είναι? Τουλάχιστον πρώτο θέμα συζήτησης πλέον είναι η κατάσταση της χώρας!
          Η κίνηση είναι εκτός κομμάτων και αυτό έχει μεγάλη σημασία.

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 12:53:11

      Πόσο χρονών είσαι? Δεν σημαίνει κάτι απλά περίεργα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 13:52:22

      Oι φραπεδόβιοι της Ισπανίας προσέβαλλαν τον εγωισμό μας. Οι Έλληνες φραπεδόβιοι δεν ανέχονται τέτοιες προσβολές, δίνουν ραντεβού απόψε στο Σύνταγμα.

      • pikis@hotmail.com avatar
        pikis@hotmail.com @ Γιώργος 25/05/2011 15:56:24

        Φραπεδόβιοι είναι οι έλληνες που φέρανε την Ελλάδα σε αυτό το χάλι. Δεν είμαστε όλοι, κατάλαβες Γιωργάκη ή μήπως είσαι σε καμιά θεσούλα στη ΔΕΗ και γράφεις υπερωρίες από τον καναπέ;

    • pikis@hotmail.com avatar
      pikis@hotmail.com @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 15:53:34

      Ανοιξιάτικε, σήκω από τον καναπέ και βγες για πασχαλίτσες...

  3. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 25/05/2011 12:30:55

    Ουτε συνομωσιολογιες,ουτε καναπεδατοι,ουτε φραπεδιες,ουτε ωχ βρε αδερφε εχει ηλιο που να τρεχω!!!Ολοι επιτελους στην εκαστωτε πλατεια........αμαν πια!!!!

  4. Κάποιος avatar
    Κάποιος 25/05/2011 12:34:32

    Τα κόμματα απέτυχαν να προστατέψουν την χώρα και τους πολίτες της.
    Καιρός είναι να αναλάβουμε τις ατομικές ευθύνες μας και να πάρουμε την ζωή στα χέρια μας.
    Δημοκρατία δεν είναι να εκχωρούμε εν λευκώ την λαϊκή εξουσία με την ψήφο μας κάθε 4 χρόνια μέσω ενος καλπονοθευτικού συστήματος αλλά να συμμετέχουμε ενεργά στην διαμόρφωση της κοινωνίας και της χώρας μας.

    • sawas avatar
      sawas @ Κάποιος 25/05/2011 13:12:18

      Σωστος

      h**p://www.youtube.com/watch?v=N-M60dure=player_embedded

  5. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 25/05/2011 12:34:56

    Δεν είμαι αυτής της λογικής, αλλά μάλλον αυτό απομένει...
    Είναι στο χέρι των πολιτών ο απογαλακτισμός από οργανωμένες-ελεγχόμενες πορείες ή τεχνητές προβοκάτσιες!
    Ο κόσμος να βγει στους δρόμους ανόθευτα, συμφωνώ!

  6. Sofie avatar
    Sofie 25/05/2011 12:38:05

    Πάντως και λέω να βγω μια βόλτα από Σύνταγμα

  7. Sofie avatar
    Sofie 25/05/2011 12:38:22

    Πάντως και γω λέω να βγω μια βόλτα από Σύνταγμα

  8. dimx avatar
    dimx 25/05/2011 12:40:57

    και ποιος θα κραταει τα πανο ; μηπως οι λαθρο να βγαλουν και κανα μεροκαματο.

  9. drider avatar
    drider 25/05/2011 12:41:44

    Ας κατεβούμε και βλέπουμε τι γίνεται από εκεί και πέρα. Εκτός αν είμαστε αγοροφοβικοί.

    Προφανώς ο απεγκλωβισμός του κόσμου από τις κομματικές γραμμές και ντιρεκτίβες ενοχλεί και φοβίζει. Εγώ προσωπικά το βρίσκω υγιές.

    Όλοι πρέπει να τολμήσουμε να κάνουμε ένα βήμα πίσω για να δούμε επιτέλους και το δάσος. Πέρα από τις ιδεολογικές/κομματικές γραμμές και περιχαρακώσεις.

  10. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 25/05/2011 12:46:10

    Η μαγκιά είναι να μείνουνε εκεί, όχι να πάνε για σουβλάκια μετά τη 1:00

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/05/2011 12:47:46

    Εγώ θα πάω μια βόλτα στο Σύνταγμα

  12. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 25/05/2011 12:50:11

    Στο χερι μας ειναι ακομματιστα και αχρωματιστα ,να πετυχει...Παντως για να τελειωνουμε,οποιος νομιζει οτι δεν τον αφορα,ας κατσει σπιτακι,ας φτιαξει μια μακαροναδα,και ας απολαυσει μια υπεροχη καλοκαιρινη μερα......

  13. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2011 12:50:28

    Πάμε όλοι να στηρίξουμε την "αγανακτισμένη" Αφροδίτη Αλ Σαλέχ

    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • Εφιαλτης avatar
      Εφιαλτης @ Orestios 25/05/2011 12:54:02

      σιγα ορεστιε.....κατεχουμε το παγκοσμιο ρεκορ στην ανακαλυωη συνομοσιων,γιατι δεν πας μια μερα μονος σου Συνταγμα να εισαι και σιγουρος οτι δεν σε προβοκαρουν??ε???

    • Factorx avatar
      Factorx @ Orestios 25/05/2011 12:57:23

      Μόνο η έλλειψη πείρας από μαζικά κινήματα - ή η ασχετοσύνη - δικαιολογεί αυτήν την στάση. Έστω ότι ισχύουν τα διάφορα συνωμοτικά σενάρια . Από την στιγμή όμως που η εκδήλωση έχει απήχηση στον κόσμο θα αφήσουμε τους διάφορους να την μετατρέψουν την αγανάκτηση του κόσμου σε αυτό που θέλουν; Δεν θα πάμε να μιλήσουμε γι αυτά που πιστεύουμε εμείς;.

      • Εφιαλτης avatar
        Εφιαλτης @ Factorx 25/05/2011 12:59:15

        +2000000000

      • abyssus avatar
        abyssus @ Factorx 25/05/2011 13:35:14

        +++

        • anetos avatar
          anetos @ abyssus 25/05/2011 14:05:14

          +++++++

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ Factorx 25/05/2011 14:08:51

        Πολύ σωστά!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Factorx 25/05/2011 15:37:58

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • pikis@hotmail.com avatar
        pikis@hotmail.com @ Factorx 25/05/2011 15:59:21

        Πες τα factora. Αρκετά ακούσαμε από τους "σωτήρες". Ας τους δείξουμε ότι δεν είμαστε τα πρόβατα της κάθε ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ κλπ πουλημένων συνδικαλιστοπατεράδων.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 25/05/2011 13:19:28

      Μα ποιός σας μίλησε για συνωμοσία?
      Η Αφροδίτη Αλ Σαλέχ είναι πρωτοστάτισσα των αγανακτισμένων.
      Το λέει μέσω τουΐτερ, δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου αυτά.
      Μπείτε και δείτε.

      Όλοι αυτοί είναι τώρα αγανακτισμένοι γιατί τους την είπαν οι Ισπανοί?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 25/05/2011 14:17:14

        Χμμμ, Ορέστιε, είναι οπωσδήποτε ύποπτο αυτό. ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ. Μπορεί και να πρόκειται για απλό καπέλωμα, όμως είτε έτσι είτε αλλιώς, βρωμάει Νέα Τάξη το πράγμα από χιλιόμετρα.

        • Κοντη Λιζα avatar
          Κοντη Λιζα @ Επώνυμος 25/05/2011 14:58:57

          Επιβεβαιώνω! Ο Ορέστιος βλέπει στο τουητ τι παίζει και τόχει!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Orestios 25/05/2011 14:54:28

        Ωραίο αυτό! Εγινε και "εσωκομματική αντιπολίτευση" η Αλ Σάλεχ μόλις την έδιωξαν από την Διεύθυνση της Υπηρεσίας Ισλαμικου Εποικισμού. Λές και ο φίλος της ο Βούγιας να σηκώσει παντιέρα αντίστασης;

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Orestios 25/05/2011 14:15:24

      Καλά εσύ πρέπει να τη γουστάρεις πάρα πολύ τη Σαλέχ γιατί τέτοιο κόλλημα ούτε με UHU....

  14. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 25/05/2011 12:52:26

    χμμμ δεν νομιζω οτι ειναι καπως ετσι...Εχεις σκεφτει οτι μηπως αυτα τα ροκφορ που ειναι στη βουλη δεν εκφραζουν σε τιποτα τους νεους??? και αρα και αυτοι ασχολουνται μονο με κους κους??? ε???

  15. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 25/05/2011 12:55:22

    Λέω να κατέβω. Θα έχει κανείς πανώ του antinews? Έτσι για να γνωριστούμε..

    • Εφιαλτης avatar
      Εφιαλτης @ ΝΙΚΟΛΑΣ 25/05/2011 12:56:50

      ας δωσουμε καποιο "ραντεβου" σε καποια γωνια της πλατειας:)

  16. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 25/05/2011 12:55:54

    αντεεεεεε χαστε και μιας μερας freddo,τον πινετε αυριο στην παραλια...αντεεεεεε

  17. katalytikos avatar
    katalytikos 25/05/2011 12:57:45

    "Είναι πολύ πιο εύκολο να βιάσεις μια ολόκληρη χώρα που δεν αντιστέκεται, παρά μια καμαριέρα που αντιστέκεται!!!!".
    los Indignados.

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/05/2011 13:09:32

    Ωραία ακούγεται! Αγανακτισμένοι πολίτες. Ειρηνική συγκέντρωση. Χωρίς κομματικές σημαίες. Μόνο που ο καθένας μας έχει διαφορετικό λόγο για να είναι αγανακτισμένος. Και βεβαίως βλέπει σε διάφορετική κατεύθυνση την απάντηση στο πρόβλημα. Εκτός από ένα "οχι !" μια συμπαράταξη, μια συγκέντρωση , μια διαδήλωση χρειάζεται και ένα "ναι!", μια πρόταση και ένα τρόπο για την υλοποίηση της. Αλλιώς μένει στο επίπεδο ενός έστω ενδιαφέροντος happening.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ firiki2010 25/05/2011 14:17:35

      Υπάρχει και ο κοινός τόπος.
      Το "όχι" σε αυτή τη ξεκάθαρα μισάνθρωπη πολιτική αντίληψη, που εκπορεύεται από στυγνές εισπρακτικές λογικές προσωρινού χαρακτήρα.
      Αν και κατανοώ τον εύστοχο προβληματισμό, σε αυτή τη περίσταση δεν υπάρχουν δεξιοί, κεντρώοι, αριστεροί.
      Είναι ζήτημα επιβίωσης, και γενικότερης νοοτροπίας απέναντι σε αυτή ακριβώς την αντιδημοκρατική συμπεριφορά επιβολής.
      Θετικές οι περισσότερες εισηγήσεις Σαμαρά, επίσης πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγιση Κουβέλη.
      Διαφωνώ με την δογματική άρνηση, αλλά διαπιστώνει κανείς πως πρόκειται για μια χρυσή ευκαιρία να μιλήσουμε ενωμένοι, αποκλείοντας μικροκομματικές επιδιώξεις.
      Το πεδίο της εφαρμογής του "όχι", βρίσκεται στη διεξαγωγή εκλογών, καθώς είναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ, να ψηφιστεί πολιτικό πρόγραμμα του οποίου η εφαρμογή υπερβαίνει τα όρια της κυβερνητικής θητείας!
      Σε αυτό νομίζω συμφωνούμε όλοι...
      Μέχρι τότε, στους δρόμους για να αποκατασταθεί η ουσιαστική δημοκρατία!

    • pikis@hotmail.com avatar
      pikis@hotmail.com @ firiki2010 25/05/2011 16:05:41

      Τα τρόφημα που θα πας να αγοράσεις σε 1 μήνα θα τα πληρώσεις όσο κι εγώ. Αυτό δεν σου φτάνει; Το αν σήμερα ή αύριο έχεις να φας εσύ και η οικογένεια σου δεν σημαίνει ότι θα έχει και ο φίλος σου, ο αδερφός σου ή σε λίγα χρόνια το παιδί σου.
      Το ΟΧΙ το λέει ο καθένας για τους δικούς του λόγους γιατί χρόνια τώρα μας ταϊζανε το "εγώ" μας. Τώρα ήρθε η ώρα για το ΕΜΕΙΣ.

  19. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2011 13:16:54

    Οι αγανακτισμένοι που δεν εφαρμόζεται το μνημόνιο μπορούν να κατέβουν???

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Orestios 25/05/2011 14:18:22

      Θα κατέβουν παρέα με αυτούς που διαμαρτύρονται για το πού κατάντησε τη χώρα ο Καραμανλής.

  20. juliet avatar
    juliet 25/05/2011 13:17:32

    Για την αντίσταση η καμαριέρα θα πληρωθεί αδρά ,για τη παράδοση της χώρας ο καμαριέρης πληρώθηκε καλά.Η διαφορά οφείλεται στο ηθικό μέρος, γιατί το οικονομικό ,η ώρα της πληρωμής είναι διαφορετική.

  21. nick avatar
    nick 25/05/2011 13:38:46

    Λαός που παρά τους συνεχείς βιασμούς λογικής και αξιοπρέπειας περιμένει να ξεσηκωθεί μέσω facebook είναι καταδικασμένος...

    • gynner avatar
      gynner @ nick 25/05/2011 13:43:17

      nick έχεις υπόψη σου κάποιον ηγέτη και μας τον κρατάς κρυφό??

      • Orestios avatar
        Orestios @ gynner 25/05/2011 13:44:20

        Ο Σαμαράς.

        • Περιπτερας avatar
          Περιπτερας @ Orestios 25/05/2011 14:17:42

          Ποιος αυτός που έλεγε όχι στο μνημόνιο ενώ τώρα ζητεί επαναδιαπραγμάτευση? Ή μήπως αυτός που κατάφερε χθες εντέλει να τον φέρει στα νερά του ο ΓΑΠ? Ή του την έφερε ο ΓΑΠ ή μας ετοιμάζει εκπλήξεις, ελπίζω θετικές…

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Περιπτερας 25/05/2011 14:20:08

            Ας μην είμαστε βιαστικοί και ας μην κρίνουμε βιαστικά. Απλώς ας φροντίζουμε να υπενθυμίζουμε στον Αντώνη τι είναι αυτό που θέλουμε. Και ότι δεν θα ησυχάσουμε πάρα όταν μόνον όταν η χώρα εξέλθει από την εις βάρος της πλεκτάνη.

        • nick avatar
          nick @ Orestios 25/05/2011 14:33:08

          Έχω έναν ηγέτη στο μυαλό και τον στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις, τον Αντώνη Σαμαρά.-

      • nick avatar
        nick @ gynner 25/05/2011 14:21:08

        Έχω έναν ηγέτη στο μυαλό και τον στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις, τον Αντώνη Σαμαρά.-

    • anetos avatar
      anetos @ nick 25/05/2011 14:07:42

      στην Αίγυπτο την πατήσανε δηλαδή?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ anetos 25/05/2011 14:21:01

        Χαλαρά. Σύντομα μπαίνουν κι αυτοί στο ΔΝΤ, το οποίο δήλωσε τις προάλλες "έτοιμο να βοηθήσει τη χώρα"...

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ anetos 25/05/2011 14:29:52

        Δυστυχώς εκεί, απλά ο Μουμπάρακ έπεσε, η τάση για σταδιακή ενίσχυση των Αδελφών Μουσουλμάνων προϋπήρχε (και δεν έχουν λόγο να βιάζονται για την εξουσία), τη δομή εξουσίας εξακολουθεί να ελέγχει ο στρατός, όπως και την οικονομία. Οι ίδιες δομές αλλά και αντιφάσεις με πρίν...

  22. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 25/05/2011 13:39:37

    Ρεεε αφήστε τα σουρτα φέρτα στις πλατείες και ενωθείτε όλοι γύρω από τον Αντώνη Σαμαρά! Ξυπνήστε!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 13:43:34

      Συμφωνώ.
      Τώρα που το ΠΑΣΟΚ βουλιάζει θυμήθηκαν να γίνουν όλοι αγανακτισμένοι.

    • gynner avatar
      gynner @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 13:44:46

      Τον Σαμαρά τον ρώτησες αν θέλει?

      • gynner avatar
        gynner @ gynner 25/05/2011 13:45:48

        Ορέστιε λάθος..για τον ανοιξιάτικο πήγαινε το σχόλιο.....

      • Orestios avatar
        Orestios @ gynner 25/05/2011 13:48:49

        Εσύ μάλλον δεν θέλεις τον Σαμαρά.
        Όπως δεν το θέλει και το GAP

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 13:49:59

      Το 2013 είναι μακριά.
      Τώρα ξεπουλιέται η χώρα πακέτο με τους κατοίκους της.

      Με συνταγογραφήσεις δεν σωνόμαστε τώρα που κατρακυλάμε στον γκρεμό.

    • pikis@hotmail.com avatar
      pikis@hotmail.com @ Ανοιξιάτικος 25/05/2011 16:08:11

      Ο Σαμαράς δεν με τρομάζει (αντίθετα). Το υπόλοιπο ασκέρι της ΝΔ με τρομάζει και γιαυτό καλό θα είναι να πάρουν μια γεύση από λαική οργή ώστε να καταλάβουν ότι τα αστεία ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. Μπορείς να προσφέρεις; Έλα. Δεν μπορείς; Τράβα σπίτι σου.

  23. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 25/05/2011 13:41:01

    Ας κάνει ο καθένας αυτό που νιώθει σωστό… βαρέθηκα σε αυτή την χώρα, οτιδήποτε να βαφτίζεται ύποπτο, υποχθόνιο, συνομωσία… τελικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι συνομωσία λέγεται το τορπίλισμα αντιδράσεων σαν και αυτή που ψήνεται.

    Δεν περιμένω να βγει πρόταση από αυτή την αντίδραση αλλά να βγει παλμός και ίσως όλοι εκεί στη βουλή να πάρουν το μήνυμα ότι είμαστε εδώ, ζωντανοί, έτοιμοι να αντιδράσουμε χωρίς κομματική ταυτότητα, χωρίς προσωπικό συμφέρων αλλά μονάχα για το καλό της χώρας μας και των παιδιών μας.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Περιπτερας 25/05/2011 14:13:41

      " Οχι κομματική ταυτότητα... όχι προσωπικο συμφέρον... το καλό της χώρας.... το καλό των παιδιών μας..." Μια χαρά ακούγονται . Δεν γίνεται όμως αντιληπτό ότι μπορούμε να μαζευτούμε 1.000.000 (λέμε τώρα) καλοπροαίρετοι και να έχουμε διαφορετικές απόψεις για το ποιο είναι το καλό της χώρας;

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ firiki2010 25/05/2011 15:00:52

        Ελληνικές σημαίες ΟΚ; Ή θα μας πει η προοδευτικάντζα της τάχα μου αυθόρμητης συγκέντρωσης εθνικιστές;

  24. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2011 13:42:33

    Πόσο ελεύθερη είναι η μάζωξη όταν έχει dress code?????

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ Orestios 25/05/2011 13:48:47

      Γιατί μόνο κουστούμια έχεις?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Περιπτερας 25/05/2011 13:49:56

        Γιατί δεν τα επιτρέπει?
        Τώρα είμαι κι εγώ αγανακτισμένος.

        • Περιπτερας avatar
          Περιπτερας @ Orestios 25/05/2011 13:53:48

          Εσύ το είπες αλλά δυστυχώς μάλλον μόνο κουστούμια έχεις…

  25. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2011 13:46:48

    Πολιτικός ναϊβισμός χαρακτηρίζει τους "αγανακτισμένους" φίλους της Αλ Σαλέχ

  26. istrilatis avatar
    istrilatis 25/05/2011 13:49:30

    ¨έχει μεγάλη διαφορά το να πηγαίνουν σε μια συγκέντρωση χιλιάδες , κι όλοι να γίνονται ΕΝΑΣ και να φεύγουν απ αυτή σα ΕΝΑΣ (παρελθόν)
    από το να πηγαίνουν χιλιάδες άτομα σε μια συγκέντρωση και να φεύγουν απ αυτή σαν ...χιλιάδες απομονωμένα άτομα....που το μόνο που τα συνδέει είναι το… facebook του οποίου το κεντρικό επιτελείο (και κάθε μάχη χρειάζετασι κεντρικό σχέδιοο κλπ) η.....κεντρική μνήμη, (server) βρίσκεται κάπου αλλού, και σίγουρα ΕΚΤΟΣ ελέγχου των συμμετασχόντων (παρόν Ισπανίας αλλά και..Ταχίρ κλπ) έχει ΜΕΓΑΛΗ σημασία.. ...

    και μην τρελαθούμε...οι συγκρούσεις...τ αγριεμένα ΜΑΤ, οι προβοκάτσιες τύπου ΜΑRFIN, και τα εκατοντάδες πολιτικοποιημένα συνθήματα (άσχετα στον εάν συμφωνούμε όλοι,σ’ όλα κλπ), δεν δείχνουν κατάσταση ύπνου, κι αυτό σε αντίθεση με αυτούς που διαδηλώνουν έχοντας σα μοναδικό αίτημα..., την επιστροφή στο "παραδεισένιο" παρελθόν, όπου του κεφάλαιο μας έριχνε τα περισσεύματα από το μεγάλο πανηγύρι που διοργάνωνε αλλού (άλλοι την πλήρωναν, κάποιοι εξωτικοί όπως Αργεντινές, Ισημερινοί κλπ, που μάλιστα τώρα τελευταία ΑΠΟΤΟΜΑ έγιναν και ...δικοί μας) και.......την απρόσκοπτη απόκτηση του ipod....

    λοιπόν, καλά είναι όλα αυτά, και θα πρέπει ΟΛΟΙ να πάμε εκεί........ αλλά, μην τρελαθούμε κι όλα....γιατί δεν έχουν «γνώσιν» μόνο οι... προαγωγοί αλλά και οι φύλακες !!!

  27. ασχετος avatar
    ασχετος 25/05/2011 14:01:10

    Από τη στιγμή που το διαφημίζουν το σκηνικό μέσα από το ΣΚΑΪ, από το ραδιοσταθμό του σύριζα και άλλα "προοδευτικά" μέσα, κάτι βρωμάει, όταν οι "Αγανακτισμένοι" δεν αναφέρονται σε εθνικά θέματα, βλέπε τουρκία, λαθρομετανάστευση κτλ κάτι δε πάει καλά. Οποιος λοιπόν κατέβει στις πλατείες να κατέβει με Ελληνικές σημαίες και συνθήματα και όχι άχρωμα όπως θέλουν αυτοί, σαν ένας χυλός.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ασχετος 25/05/2011 14:20:59

      το διαφημίζει ο Σκάϊ; χμμμ....

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ασχετος 25/05/2011 14:34:59

      Και το in.gr του ΔΟΛ αναφέρεται σε αυτό το γεγονός.

      Ναι, είναι κουφά αυτά που συμβαίνουν.
      Είμαι καχύποπτος.
      Όμως θα κατέβω (όχι στα άσπρα). Γιατί δεν πάει άλλο. Γιατί και στις πορείες που κατέβηκα εκφράστηκε η αγανάκτηση αλλά μας φλόμωσαν στο δακρυγόνο. Ας γίνει μόνο συγκέντρωση, να το δοκιμάσουμε κι αυτό.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΝΙΚΟΛΑΣ 25/05/2011 15:41:42

        Στο χέρι μας είναι.

        Μπορεί τα παραπαίοντα ΜΜΕ να θελήσουν να μετατρέψουν τις συγκεντρώσεις σε δικό τους, κρυφό μοχλό πίεσης προς την κυβέρνηση για "φιλικές εξυπηρετήσεις". Είναι όμως στο δικό μας χέρι να προβάλουμε και να αναδείξουμε τα σωστά αιτήματα, και όχι αυτά που οι νταβατζήδες θα ήθελαν.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ ασχετος 25/05/2011 15:02:33

      Τόπες!

  28. perastikos avatar
    perastikos 25/05/2011 14:01:26

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ "ΦΟΥΣΚΑ" ΟΠΩΣ ΤΟ "GET GREECE BACK"

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ perastikos 25/05/2011 17:33:00

      εντελώς όμως...

  29. skopelosnews avatar
    skopelosnews 25/05/2011 14:01:34

    Αγανακτισμένοι στην ΣΚΟΠΕΛΟ!! συγκέντρωση στην παράλια της Σκοπέλου
    Σηκωθείτε από τις καρέκλες
    Ας ξυπνήσουμε επιτέλους. Ποτέ δεν είναι αργά!
    σας καλούμε στις 6 το απόγευμα της τέταρτης 25 Μάιου συγκέντρωση στην παράλια της Σκοπέλου
    συμμετέχουμε και εμείς "Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα"

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ skopelosnews 25/05/2011 15:03:25

      Εμείς οι Αθηναίοι χωράμε ;-)

  30. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 25/05/2011 14:04:42

    Σιγα ρε Κολοκοτρωνη!
    Μιας και μιλησες για μεταλλαξη γιατι εγω και το παιδι μου να συμμετεχουμε σε κατι που οργανωνουν αλλοδαποι και χωρις ιχνος Εθνικου στοιχειου?
    Μιλας για μεταλλαξη ποίου σε τι για να καταλαβω. Για μενα χειροτερη μεταλλαξη ειναι η μεταλλαξη σε αλλοδαπο, Βαλκανιο, ΣΟυδανεζο, Αιγυπτιο και παει λεγωντας. Τωρα αν πανε μερικοι να το περασουν ως κυριλε επειδη καποιοι σφυριξαν κατι σαχλα συνθηματακια στη Ισπανια, κι εκει θα σε ρωτησηω ΑΥΤΟΙ εκει τι σχεση εχουν με εμας εδω περα?

  31. Monster avatar
    Monster 25/05/2011 14:10:28

    Να πάω σήμερα Σύνταγμα και να ενωθώ στη συνέχεια με την πορεία της ΓΕΝΟΠ που ενδεχομένως να περάσει να συμπαρασταθεί στους αγανακτισμένους; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

  32. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 25/05/2011 14:14:51

    Παιδια εγω ξερω ενα πραγμα.
    ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΕΔΡΑΣΕ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΚΕΙ, ΟΙ ΝΤΟΠΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΗΘΩΝ ΘΑ ΕΨΑΧΝΑΝ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΜΕΣΩ TWITTER. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ?

    ΕΛΠΙΖΩ Ο ΓΑΠ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Greece Pleading 25/05/2011 14:20:07

      Τσιμπησαν τη πρωτη φορα οι Ελληνες με το να κατσουν καλα στο Μνημονιο Ι με τις προσβολες εκ Γερμανιας, οι Ελληνες ηταν υποτιθεται τεμπεληδες, κλεφτες κτλπ κτλπ. και γι αυτο ΔΕΝ επρεπε να αντιδρασουν στο Μνημονιο Ι.
      Τωρα βλεπω η γενικη συνθηματολογια των στρατευμενων μεσω facebook kai blogs κινειται στις ιδιες παραμετρους των ΓΕΡΜΑΝΩΝ, τεμπεληδες, αραχτοι κτλπ. και για αυτο ΔΕΝ κατεβαινουν σε συγκεντρωσεις συγκεντρωσεις μεσω facebook και social networking.

      Οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ εκαναν παιχνιδι με τις προσβολες τους και πηραν αυτο που ηθελαν.
      Μπας κι ειναι σειρα των ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ τωρα να κανουν ακριβως το ιδιο για να παρουν κι αυτοι αυτα που θελουν?
      Ρωταω εγω..

  33. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/05/2011 14:16:34

    μα γιατί στενοχωριέστε; Αν περάσεις από εκεί κατά τύχη, και έχει καλό κόσμο, κάθεσαι για κοζερί. Ειδεμή συνεχίζεις. Βέβαια, παίζεται πώς ορίζει ο καθένας τον "καλό κόσμο", χαχαχάααα

  34. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 25/05/2011 14:22:27

    Από τις απαντήσεις και μόνο καταλαβαίνει κανείς πόσο φοβούνται μερικοί τις διαμαρτυρίες χωρίς καπέλο,ετσι συνεχίστε με τη φραπεδιά και τους Πρετεντέρηδες και όταν τα χειρότερα θα ερθουν καληνύχτα και καλή σας τύχη....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Dee Jay Stelios 25/05/2011 18:06:42

      Χωρίς καπέλο;;; Πώς είμαστε τόσο σίγουροι;

  35. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/05/2011 14:24:45

    Και πάντως, αν σε εμάς το πράγμα είναι ελεγχόμενο, αυτό είναι μια ένδειξη, ισχυρή ένδειξη, για το τι ακριβώς συμβαίνει και στην Ισπανία...

  36. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 25/05/2011 14:31:01

    Ναι, και θα είναι πολύ όμορφο αν γίνει

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ΝΙΚΟΛΑΣ 25/05/2011 16:09:28

      Ομορφο ίσως! Αποτελεσματικό όμως;

  37. Νικος avatar
    Νικος 25/05/2011 14:31:14

    Για όσους με γνωρίζουν, θα ξέρουν πως γενικά απεχθάνομαι την συνωμοσιολογία.

    -Αλλά τι αντιδράσεις είναι αυτές που διαφημήζονται με κάθε επισημότητα από την ιστοσελίδα του Σκάϊ (http://www.skai.gr/news/greece/article/170337/aganaktismenoi-sto-sudagma/)και την "καθημερινή"(http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_25/05/2011_392075), (http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231110074); Είναι ποτέ δυνατόν να είναι αντισυστημικές;

    -Αλωστε το κάλεσμα είναι ξεκάθαρο: Οι διοργανωτές διευκρινίζουν ότι δεν θα υπάρχει κομματικός χρωματισμός, πλακάτ ή σχέδιο, και «ο καθείς καλείται να εκφράσει τον εαυτό του».
    Δηλαδή προωθείται ανοιχτά η εξατομίκευση και η απολιτικοποίηση. Αν το σύστημα δεν μπορεί να αποφύγει τις αντιδράσεις, κάποιες με τέτοια χαρακτηριστικά, θα ήταν τουλάχιστον ευπρόσδεκτες από τους κρατούντες μας.

    -Τέλος για τους αφελείς:
    Από πέρσι μέχρι τώρα έχουν γίνει γενικές απεργίες με συγκεντρώσεις εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων σε όλη την χώρα, συγκρούσεις με την αστυνομία με νεκρούς και τραυματίες, και πιστεύει κάποιος πως θα σταματήσουμε τον οδοστρωτήρα αν μαζευτούμε 2-3000 σε μία πλατεία και πίνουμε μπύρες; Ελεος!

    -Για το "η ελλάδα κοιμάται" που γράφτηκε τάχα από ισπανούς είμαι στην διαδικασία τηλεφωνικής επιβεβαίωσης της πληροφορίας που αφορά την φιλοτέχνηση του από ΣΥΝασπισμένους φοιτητές στην Ισπανία.....

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ Νικος 25/05/2011 14:44:19

      Η οικειοποίηση μιας αντίδρασης (βλέπε ΣΚΑΙ) δεν σημαίνει de facto ότι είναι συστημική ή ότι τέλος πάντων είναι μέρος σχεδίου… μπορεί για παράδειγμα να σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Θα μπορούσε το ΣΚΑΙ να το διαφημίζει απλά για να μας κάνει να προβληματιστούμε και στο τέλος να μην δώσουμε το παρόν.

    • pikis@hotmail.com avatar
      pikis@hotmail.com @ Νικος 25/05/2011 16:13:11

      Κάτσε σπίτι. Έχει μαστερ σεφ. Ναι, αυτό με τον μουστάκια εστιάτορα που χρεώνει 100 ευρώ το πιάτο. Πάρε και σόδα μη βαρυστομαχοιάσεις. Μετά ρίξε και κανένα χορό με τους stars ή δες το δράμα της βίζιτας στις ελληνίδες νοικοκυρές. Ναι, αυτές που ξύνουν όλη μέρα το μιμί τους και έχουν πολλά προβλήματα.

  38. George Keran. avatar
    George Keran. 25/05/2011 14:38:10

    Έλληνες ο αγώνας τώρα αρχίζει , ας κλείσουμε την τηλεόραση και να τα πούμε μεταξύ μας στο σύνταγμα. Να δούμε αν τα φάγαμε μαζί.

  39. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 25/05/2011 14:38:33

    Σωστός!!!! +200000000000000

  40. enianos avatar
    enianos 25/05/2011 14:44:50

    Υπάρχουν κάποιες λέξεις, κλειδιά, που όταν ειπωθούν ο κόσμος μαζεύεται σε χρόνο μηδέν!

  41. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/05/2011 14:58:26

    Κανείς πάντως δεν κάλεσε τον κόσμο να κατεβεί με ελληνικές σημαίες στο Σύνταγμα.
    Τυχαίο; Δεν νομίζω...

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ ΒΙΣ 25/05/2011 15:08:17

      Πες το πάλι! Νάσαι καλά φιλαράκι... Αν πάει κανεις με ελληνική σημαία θα τον κράξουν οι χαρούμενοι αναρχοσυριζαίοι για εθνίκι. Ουρά της Αλ Σαλάχατα είναι οι ...αγανακτισμένοι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 25/05/2011 15:43:05

      Ας κατέβουμε εμείς. Μας εμποδίζει κανείς;

    • Νασος avatar
      Νασος @ ΒΙΣ 25/05/2011 16:10:09

      Αμαν πια βρε παροπανιάρηδες! Παρτη ρε ΒΙΣ και κατέβα, τι θέλεις ειδική πρόσκληση για τη σημαία σου;

    • pikis@hotmail.com avatar
      pikis@hotmail.com @ ΒΙΣ 25/05/2011 16:16:09

      Δεν χρειάζεται η σημαία για να καταλάβουν οτι είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και δεν μασάμε (πλέον) κουτόχορτο.

  42. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 25/05/2011 15:02:46

    Καλά εκεί στην Κρήτη ξεσηκώνονται μόνο για το αν θα ανέβει ο ΟΦΗ στην Α' εθνική,τίποτε άλλο δεν τους απασχολεί?Που είναι τα τρακτέρ σας τώρα σύντεκνοι?

    • pikis@hotmail.com avatar
      pikis@hotmail.com @ Dee Jay Stelios 25/05/2011 16:19:06

      Προφανώς στις χασισοφυτείες. Είναι η εποχή τους!!!

  43. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 25/05/2011 15:03:45

    Ένας παρακρατικός πετάει μια πέτρα και τα ΜΑΤ στα πλαίσια της διατήρησης της τάξης, αρχίζουν τα δακρυγόνα και το ψέκασμα με τα σπρέυ πιπεριού. Σε 30 λεπτά στην πλατεία έχουν μείνει μόνο τα περιστέρια. Απλά τα πράγματα. Καλό σας μεσημερί και μην χάνεται τον χρόνο σας με βλακείες. Το σύστημα επέτρεψε τις επαναστάσεις μόνο όταν είδε ότι το νέο καθεστώς θα ήταν πιο επικερδές για αυτούς. Τι θέλω να πω; Ο ΓΑΠ θα μείνει γιατί πρέπει να ξεπουλήσει τα πάντα και μετά όταν θα έχουν πέσει οι υπογραφές θα φέρουν τον Σαμαρά που θα σεβαστεί τις υπογραφές και με το πνεύμα της αλλαγής από το Ζάπειο 2 θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για ανάπτυξη ώστε οι τα φρεσκοξεπουλημένα να μπορούν να είναι κερδοφόρα για τους νέους ιδιοκτήτες. Και ΝΑΙ! Τότε ο λαός θα έχει διώξει τον ΓΑΠ, θα έχει κάνει την επανάσταση του καναπέ και η νέα γενιά θα ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία στα πλαίσια της ανοικοδόμισης της χώρας. Και φυσικά τα κέρδη, κέρδη. Ακόμα έχετε όρεξη για πλατεία; :-)

  44. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 25/05/2011 15:13:14

    Ο καθένας μπορεί να έχει τους λόγους του για να κατέβει ή και να μην, εμένα με εξοργίζει ότι μια παρέα από λογιστές ξενόφερτους αποφασίζει για την τύχη της χώρας μου, με εξοργίζει ότι συνομιλεί με κάποιον Παπακωνσταντίνου κατ’ ουσία μη εκλεγμένο από το λαό, με εξοργίζει η υπογραφή του μνημονίου βάζοντας σε κίνδυνο τα κυριαρχικά μας συμφέροντα, με εξοργίζει ότι κάποιοι συναίνεσαν στο να μην μπορεί η χώρα να δανειστεί από τρίτους, με εξοργίζει αυτό που καθημερινά τα ΜΜΕ μου πασάρουν, με εξοργίζει το “μεν όχι αλλά” (Λυκουρέντζος), με εξοργίζει να φοβάμαι για την ασφάλεια της οικογενείας μου, με εξοργίζει να μην μιλάει κάνεις για την χώρα γερόντων και να μην παίρνουν ούτε ένα μέτρο για αυτό, με εξοργίζει να ακούω τον Δασκαλοπουλο να μιλάει απαξιωτικά στον οποιοδήποτε Σαμαρά, με εξοργίζει ο βιασμός την νοημοσύνης μου, με εξοργίζει το δήθεν δημοκρατικό μας πολίτευμα, με εξοργίζει ο Παπουλιας.

    Ψάξτε όλοι μέσα σας τι σας χαλάει τι σας βγάζει έξω από τα ρούχα σας και αποφασίστε εάν πρέπει να κατέβετε ή όχι. Είμαι εξοργισμένος όχι αγανακτισμένος!

    • pikis@hotmail.com avatar
      pikis@hotmail.com @ Περιπτερας 25/05/2011 16:17:48

      Περιπτερά πέστα! Τέρμα τα ανδρείκελα.

  45. sawas avatar
    sawas 25/05/2011 15:17:12

    Παραξενο....(τωρα χωρις αστερια)

    http://www.youtube.com/watch?v=N-M00dp;feature=player_embedded

  46. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 25/05/2011 15:20:54

    Όντως το κατανοώ, αλλά δεν υποχωρώ που λέει ο λόγος...
    Η μόνη λύση είναι η αυθόρμητη-μαζική διαμαρτυρία του κόσμου, αν και σίγουρα θα γίνουν κάποιες πρώτες προβοκάτσιες, αλλά αυτό δεν θα σταματήσει τη ροή του ποταμού.
    Αναχώματα σίγουρα υπάρχουν ας είμαστε ειλικρινείς, αυτό τόνισα και σε αυτό το σημείο έδειξα κατανόηση και μόνο.
    Χωρίς αυτό να λειτουργεί ανασταλτικά, όπως ανέπτυξα τις σκέψεις μου πιο κάτω.
    Σωστά πάντως επισημαίνεις: όποιος δε θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Γιώργος Μεσσηνία 25/05/2011 16:07:06

      Eπομένως αγαπητέ Γιώργο εγώ κι εσύ θα κατέβουμε επειδή θεωρούμε "θετικές τις περισσότερες εισηγήσεις Σαμαρά" και "πολύ ενδιαφέρουσα την προσέγγιση Κουβέλη"; Εχει τις ίδιες απόψεις και ο l΄ ami du peuple ; Δεν νομίζω! Το αίτημα είναι η προσφυγή στις κάλπες; Ας μου το πούνε καθαρά για να τοποθετηθώ.

  47. jkr avatar
    jkr 25/05/2011 15:33:54

    εσύ στο σπίτι μόνο με τον Πρετεντέρη ασχολείσαι;
    δεν έχεις κανά βιβλίο να διαβάσεις;

  48. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/05/2011 16:13:48

    Πάντως αν δεν έπρεπε να πάει στη σύνοδο του ΟΟΣΑ δεν αποκλείεται κι ο πρωθυπουργός μας να δήλωνε συμμετοχή. Και ως υπουργός Παιδείας παλιότερα και ως πρωθυπυργός πρόσφατα έχει εκφράσει την διάθεση του να κατέβει κι αυτός στο δρόμο να διαμαρτυρηθεί κατά του... εαυτού του.

  49. sawas avatar
    sawas 25/05/2011 16:20:51

    γμτ
    Ψαξε για:
    Spanish Revolution (Greek subs) #15M με τον José Luis Sampedro (720p)

  50. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 25/05/2011 16:23:14

    Τι είναι αυτό που με κάνει να διαισθάνομαι , χωρίς να το πιστεύω , ότι οι πρωτοβουλίες έρχονται ¨να προλάβουν¨ την Συγκέντρωση του Πρύτανη με την Σπίθα στα Προπύλαια την Δευτέρα το απόγευμα στις 31/5/ ;

    Ότι γενικά -ορισμένες- από αυτές τις δυνάμεις που κινητοποιούνται τις τελευταίες μέρες , σήμερα και τις αμέσως επόμενες , ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ¨ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΜΕ ΤΟ -ΕΘΝΙΚΟ- ΖΗΤΗΤΗΜΑ - ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ –

    Δεν αμφισβητώ με κανένα τρόπο την αναγκαιότητα κινητοποιήσεων σαν τις σημερινές ή την ειλικρίνεια της μεγάλης πλειοψηφίας των ανθρώπων που θα συμμετάσχουν σε αυτές.

    Πιστέψτε με όμως , μιλώ με γνώση και αρκετή πολιτική εμπειρία , όλες αυτέ οι κινήσεις που προβάλλονται ¨σαν αγνές και γνήσιες¨ από πολλά Μ.Μ.Ε των γνωστών Νταβατζήδων της Ελλάδας θέλουν , προσπαθούν ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ να προλάβουν ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ , μια διάσταση - σίγουρα όχι μοναδική - είναι και η ¨Σπίθα¨ , παρά τις γνωστές της ενδογενείς αδυναμίες .

    Η ΙΔΕΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ - Η ΣΥΖΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ και όπως θα δείτε στα σωστά κοινωνικά - πολιτικά αιτήματα που προβάλλονται στις σημερινές εκδηλώσεις , δεν υπάρχει ουδεμία αναφορά σε υπαρκτούς και εν δυνάμει εθνικούς κινδύνους , παρά το γεγονός ότι τους απλούς ανθρώπους , την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών , απασχολούν τα ζητήματα αυτά παράλληλα με την οικονομική τους ανέχεια.

    ¨Διαισθάνομαι...¨

    • kiki avatar
      kiki @ ΝΤΑΝΤΟΝ 25/05/2011 17:54:50

      Νταντον,
      η κινηση του πρυτανη, και του Θεοδωρακη και του Κασιματη και των παν/μιακων, δεν εχει σχεση με τα παιδια που θελουν να εκφραστουν δυναμικα , εστω και μετα απο παροτρυσνη των Ισπανων.
      Δεν νομιζω οτι εγινε για να προλαβουν την συγκεντρωση του Κασιματη.
      Το πιο ωραιο θαταν να παραμεινουν στο συνταγμα και να ενωθουν και να ακουσουν και τον Θεοδωρακη και τον μπεη και τον Κασιματη , θα το εβρισκα πολυ πιο ενδιαφερον και χρησιμο.
      Τα παιδια ειδοποιουνται μεσω ιντερνετ, οι μεγαλυτεροι οχι , γιατι πρεπει να αποτρεψουμε τους νεους να διαμαρτυρηθουν για ολα , για την καταστρατιγηση του Συνταγματος την ελλειψη Δημοκρατιας,για το Μνημονιο, για το μαυρο και αραχλο μελλον τους.
      σου λεω και παλι μακαρι να πανε να μεινουν και να ακουσουν και τους Παν/μιακους, γιατι στον λογο τους ειναι ολη η ουσια του προβληματος.
      ετσι θα εντοπισουν και το σημαντικοτερο, οτι η κυβερνηση εξαπατωντας τον ελληνικο Λαο υπογραψε μια Δανειακη συμβαση, μονη της , κινειται μονο με την υπογραφη του ΠΑΠ, και οτι ολο αυτο που μας συμβαινει και μας επιβαλουν τα ξενα τοκογλυφικα συμφεροντα, ειναι μονο προς οφελος τους και Ακυρο και Αντισυνταγματικο.
      Και μπορει εκει δα διπλα να το παρει και ειδηση , στο Προεδρικο ο ανωτατος, που υπογραφει αντισυνταγματικα διαταγματα, και παραβιαζει το συνταγμα μαζι με την παρεα των προθυμων, και να παραιτηθει για να δωθει μια λυση στο προβλημα της χωρας, μια και οι κατοχικοι δεν μας επιτρεπουν εκλογες, και τα ανδρεικελα μονο για εντολες ειναι παροντα.

  51. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 25/05/2011 16:56:54

    Είναι εμφανές ότι έχουμε εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις, αλλά και στάση ζωής με τον l' ami du peuple, αλλά αυτό δε σημαίνει πως αναιρείται ο κοινός τόπος της μη αποδοχής αυτών των οικονομικών μέτρων που διέπονται από μισάνθρωπες πρακτικές προσωρινού χαρακτήρα.
    Αυτά σε πρώτο στάδιο, ως αντίσταση στην ντιδημοκρατική νοοτροπία που διαμορφώνεται.
    Σε 2η φάση, επιλέγουμε το πρόγραμμα που μας καλύπτει περισσότερο.
    Άλλος ΝΔ, άλλος ΚΚΕ, άλλος σύριζα, άλλος Δημοκρατική Αριστερά.
    Νομίζω πως το κοινό μέτωπο βρίσκεται απέναντι στην αντιδημοκρατική αντιμετώπιση των προβλημάτων της χώρας και στη φανερά δογματική εμμονή του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, που εμφορείται από στυγνή εισπραξιολαγνεία, τυχοδιωκτισμό, ενδεχομένως και από εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων που βαφτίστηκαν ως "πατριωτικής σημασίας".
    Συνεπώς, ως προς αυτό το σκέλος δεν έχω να χωρίσω τίποτα με διαφορετικής αντίληψης συμπολίτες μου.
    Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, μετά ο καθείς επιλέγει την καλύτερη κατ' αυτόν πρόταση.
    Πάντως δεν επικροτώ το χάος και τον ιδεολογικό οπαδισμό.
    Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς.:
    Διαφωνούμε στο ότι πάνε να περάσουν ένα πρόγραμμα πολιτικής που ξεπερνάει τα όρια της κυβερνητικής θητείας;
    Είναι σοβαρά πράγματα αυτά;;;

  52. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/05/2011 16:57:55

    Μαζί σου στα περί μη ύπαρξης "Μωυσή", μαζί σου για την ανάγκη ο πολίτης να μετέχει στην "δημόσια σφαίρα", μαζί σου στο ότι για να σωθούμε πρέπει να κολυμπήσουμε ( εμείς όχι κάποιος άλλος), μαζί σου ακόμα και στο ότι εκλογές στην παρούσα τουλάχιστον φάση ίσως δεν θα έλυναν το πρόβλημα. (Γιατί το πρόβλημα μας είναι πολύ πιο περίπλοκο από το ποιος θα είναι ο πρωθυπουργός)
    Το ερώτημα όμως παραμένει Γιατί να "πάω πλατεία"; Να προσθέσω τη σωματική μου παρουσία για να αποδείξω ότι "θέλω να ζυμώσω και όχι δέκα μέρες να κοσκινίζω";
    Μερικά πράγματα πρέπει να αρχίσουμε να τα βλέπουμε επιτέλους από πλευράς αποτελεσματικότητας.

  53. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 25/05/2011 17:06:37

    Καλησπερα , εγω παντως στο Ηρακλειο Κρητης που μενω θα παω μαζι με αλλους 3 φιλους ακομα και στο ΄΄πρασινο νησι'' .....Οσοι ειστε απο Ηρακλειο κατεβητε και ας παψουμε να ειμαστε καχυποπτοι ας κατεβουμε γιατι θελουμε εμεις προσωπικα ο καθενας να διαμαρτυρηθει για αυτο που πιστευει και ας μη συμμετασχει σε κανενα μπλοκ.....

  54. αηκιολπ avatar
    αηκιολπ 25/05/2011 17:13:07

    Oι ισπανοι δεν ειναι ελληνες.. Δεν καταλαβαινουν οτι ετσι δεν λυνεται το προβλημα.. Θα κατσουν 1-2 3 βδομαδες και μετα θα πανε στα σπιτακια τους και χεστηκε η φοραδα σταλονι.. Το θεμα ειναι να πληρωσουν και να τιμωρηθουν παραδειγματκα ολοι τους οι αναξιοι και απατεωνες πολιτικοι, να πληρωσουν αυτοι και τα σογια τους τα χρεη που εκαναν (με το αζημιωτο βεβαια) δολοπλοκοντας πισω απο την πλατη του λαου και μετα να ελθει ησωτηρια του τοπου.. Με τις πλατειες και τις σπανιολες τσικιτες δυσκολο να λυθουν τα προβληματα..

  55. Κώστας avatar
    Κώστας 25/05/2011 17:28:22

    Η Καθημερινή προβάλλει την εκδήλωση.
    Ο Σκάι το ίδιο.
    Δηλαδή το Συγκρότημα που έχει ξεκάθαρη ιδεολογική στόχευση προμοτάρει την συγκέντρωση. Ενα φανατικό μνημονιακό συγκρότημα τύπου που έχει στηρίξει την εφαρμοζόμενη αποτυχημένη οικονομική πολιτική. Το δε ίδιο συγκρότημα τύπου κατ' επανάληψη προβάλλει εμμέσως και ύπουλα το δόγμα " όλοι ίδιοι είναι" .

    Επίσης διάβασα παραπάνω πως η κα. Αλ Σαλέχ ( = καθεστωτικό Πασόκ) στηρίζει και συμμέτεχει στη διοργάνωση της εκδήλωσης. Το πράγμα αρχίζει να γίνεται αστείο.

    Βέβαια οι συμμετέχοντες μπορούν να επικαλεστούν πως ούτε από το Συγκρότημα Αλαφούζου επηρεάζονται( και θα 'χουν δίκιο) ή πως αδιαφορούν για την κα. Σαλέχ. Αλλά καλούνται να απαντήσουν στα εξής ερωτήματα:
    -ασπάζονται ή όχι το απολιτίκ δόγμα " όλοι ίδιοι είναι" ;
    -τί προτείνουν (όχι συγκεκριμένη πολιτική, αλλά μια γενική κατεύθυνση έστω) για την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση ;
    - τι λένε για το Μνημόνιο που είναι το κομβικό θέμα που καθορίζει τις ζωές όλων μας; Η μήπως δεν έχουν γνώμη για τέτοια ....δευτερεύοντα θέματα; Συγκεκριμένα να μας πουν. Θέλουν ακύρωσή του, συνέχισή του, αναδιαπραγμάτευσή του; Ή δεν έχουν συγκεκριμένη γνώμη;
    -να μας πουν συγκεκριμένα σε τι διαφωνούν ( όχι απολίτικα τσιτάτα τύπου " δεν πάει άλλο" κλπ ) και προς ποιά κατεύθυνση θέλουν επίλυση των συγκεκριμένων ζητημάτων που απασχολούν τη χώρα. Αν μπορούν. Γιατί τελικά ο καναπές καμιά φορά είναι πιο πολιτικοποιημένος( με θέσεις, σωστές ή λάθος) από απολίτικα ξεσπάσματα τύπου " όλοι ίδιοι είναι" κλπ έστω και αν αυτά γίνονται στο Σύνταγμα;

    υγ: θα ήθελα να πάω για να ρωτήσω έναν-έναν τους διαμαρτυρόμενους να μου πουν γιατί η πλατεία στην οποία διαδηλώνουν ονομάζεται Πλατεία Συντάγματος, πότε ονομάστηκε έτσι, ποιός ο ήταν ο Δημήτρης Καλλέργης κλπ. Αλλά στο Σκαι δεν τα άκουσαν αυτά...

    • Pikis avatar
      Pikis @ Κώστας 26/05/2011 10:34:22

      Αυτό είναι το πρόβλημα σου; Αν γνωρίζουν τον Καλλέργη;
      Εδώ κυβερνάνε 30 χρόνια οι τύποι που γνωρίζουν τον Μπόμπολα και είδες που καταντήσαμε.

  56. politco on avatar
    politco on 25/05/2011 17:41:45

    Τί μας πειράζει; τί μας εξοργίζει; τί μας λέιπει; Τί τραβάμε χωρίς να το προκαλέσαμε; Τί γενικότερα φαντζόμαστε ότι έχει απομείνει από την πραγματική ένοια της λέξης ΕΛΠΙΔΑ; Αυτός για μένα είναι ο λόγος που θέλω όσοι με διαβάζετε αυτή την στιγμή να αναρωτηθείτε εάν έστω και ένα από όλα αυτά σας αγγίζει έτσι ώστε τελικά να βγείτε και αν θέλετε να βγούμε , όλοι στο Σύνταγμα ή όπου αλλού. Άλλωστε τις συγκντρώσεις τύπου "πλακατ" τις είδαμε , τί λέτε να δοκιμάσουμε και αυτό; Αν πάλι όχι, Ο.Κ. . Πάντως εγώ θα πάω. Και δεν θα πάω γιατί διαφωνώ με Jeffry ή συμφωνώ με Αντώνη. Θα πάω γιατί Δουλεύω από τις 6:00 το πρωί μέχρι τις 21:00 το βράδι και στο τέλος του μήνα ............... δεν μου βγαίνει ... και όταν ψάχνω το γιατί μάλλον φαντάζεστε πού καταλήγω: στο ότι ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ !!!

  57. vel avatar
    vel 25/05/2011 17:44:05

    το καλύτερο που διάβασα:
    μας στείλατε στο δρόμο ...
    και εκεί θα μας βρείτε!!

  58. marvin avatar
    marvin 25/05/2011 17:55:58

    διαρει και βασιλευε..χμμ
    απατροναριστη συγκεντρωση=happening...χμμ
    το διαφημιζει ο σκαι και ο δολ...χμμ
    η συγκεντρωση της αλ σαλεχ..χμμ
    ο καθενας παει για αλλους λογους...χμμ
    οι φραπεδες τις ελλαδας ζηλεψαν αυτους της ισπανιας...χμμ
    αρκει να μην πανε μετα ολοι στις ταβερνες και στα μπαρ...χμμ
    η συγκεντρωση θα καπελωθει απο τη γενοπ...χμμ
    και ολο μαζι??-το πολυδιαφημισμενο happening που διοργανωνει η αλ σαλεχ με την ευγενικη χορηγεια της γενοπ και χορηγους επικοινωνιας τον σκαι και το δολ αρχιζει στις 5.30.φορεστε τα λευκα σας παρτε τους φραπεδες σας και ελατε να διασκεδασουμε!στη συγκεντρωση συμμετεχει οποιος θελει χωρις λογο η με λογο-δεν μας νοιαζει και αποσκοπει στο να μπει στο ματι των ισπανων που μας την ειπαν.αμεσως μετα θα ακολουθησει μπουφες στις ταβερνες της πολης.
    τι καλα παλιοτερα γινοταν μια συγκεντρωση απο τους ταδε η τους δεινα και ηξερες πως να τους πατροναρεις,πως να τους περιθωριοποιησεις.τωρα συμβαινει πανω κατω το παραπανω που περιεγραψα.πολυ αμηχανο.ουτε καν γραφικο.

  59. ΒΕΖΟΥΒΙΟΣ avatar
    ΒΕΖΟΥΒΙΟΣ 25/05/2011 17:56:13

    ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

  60. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 25/05/2011 18:13:13

    Ξαναρωτάω: Γιατί τα ίδια Μ.Μ.Ε που προβάλλουν τις κινήσεις των διαφόρων “αγανακτισμένων” δεν προέβαλλαν Κ-Α-Θ-Ο-Λ-Ο-Υ τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας κατά της Κάρτας του Πολίτη; Που στο κάτω-κάτω πρόκειται για ένα μέτρο το οποίο αν εφαρμοστεί κάνει τα προσωπικά μας δεδομένα γνωστά στους πάντες με το απλό πάτημα ενός κουμπιού;
    Μήπως έχει κανείς κάποια καλή ιδέα επ’ αυτού;

  61. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2011 18:17:41

    Το Star έχει live!!!!!!!!!!
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Η Πετρούλα κάνει ρεπορτάζ?????

    Τί αποτυχία!!!

  62. marvin avatar
    marvin 25/05/2011 18:28:57

    orestie
    ποτε θα ηταν επιτυχια?οταν θα εκανε ρεπορταζ ποιος?
    γιατι ειμαι σιγουρος πως δεν προκειται να απαντησεις?

    • Orestios avatar
      Orestios @ marvin 25/05/2011 18:32:28

      Με Πετρούλα είναι Η επιτυχία!!!!!!!
      FAIL

  63. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 25/05/2011 18:31:38

    Η Αφροδίτη ¨Αλ¨-Σαλέχ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΙ ; ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ !

    Γι΄αυτό και σ΄ένα ¨περισπούδαστο ¨ σχόλιο της που προκάλεσε τα ερωτήματα και τις απορίες φίλων - ¨αντιρατσιστών¨ επισκεπτών στο ¨Facebook¨ της έγραψε πως ίσως να ήταν καλλίτερα να ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ!

    Το ίδιο ενοχλημένοι για την ενδεχόμενη ανάρτηση ελληνικών σημαιών δηλώνουν και οι ¨αντιρατσιστές¨ θαυμαστές της... και σκέπτονται ¨τι να κάνουν...¨

    Τόσο ¨προοδευτικοί¨ και αντιιμπεριαλιστές είναι ! ( κατά του ¨ελληνικού ιμπεριαλισμού¨ βέβαια , όχι του Αμερικάνικου που τους προστατεύει και τους προωθεί για λόγους ¨ατομικών δικαιωμάτων¨ , Ειρήνης , Αγάπης , Σοφίας και Ελπίδας ....

    Διαβάστε διάλογο :
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Afrodite Al Salech
    Κοίτα να δεις που σήμερα θα μετανιώσουμε που είπαμε οχι στις κομματικές σημαίες ...

    Thanis Paraskevopoulos ti ennoeis?

    Afrodite Al Salech ‎... θα δεις ...

    Thanis Paraskevopoulos gia epeisodia milaei mallon

    Afrodite Al Salech μηδεν κανενας ..τσι τσι τσι ...

    Basil Tas Η συμμετοχη θα ειναι ελαχιστη ακομα και στην Αθηνα και τα ευτραπελα και οχι μονο θα κανουν και αυτους που πηγαν να το μετανιωσουν,και δεν μιλαω μονο για επεισοδια..

    Afrodite Al Salech τσου ... αντε σκεφτειτε ...

    Thanasis Kourkoulas Αφροδίτη, τί εννοείς θα μετανιώσουΜΕ; Είσαι εκ των διοργανωτών;

    ( Ουδεμία απάντηση σε αυτή την ερώτηση… )

    Γιάννης Ιωακειμίδης ντάξει είναι ωραίο καπέλωμα άμα είναι η αφροδίτη. εγώ το δέχομαι :

    Basil Tas Και βεβαια οι "χαβαλεδες" δεν ειναι τπτ μπροστα στους Αριους Ελληναραδες που δεν προκειται να χασουν την ευκαρια να δειξουν την αγαπη τους για την πατριδα ριχνοντας μετα και καμια κλωτσια στους μεταναστες


    Sofia Lampiki
    TO KAΤΑΓΓΕΛΩ ΑΝΟΙΚΤΑ.όπως με πληροφορούν φίλοι από Αθήνα και Θεσ/νικη γινεται προσπάθεια τρομοκράτησης του κόσμου με απειλές ακροδεξιών και μπαχαλακικ΄λων επεισοδίων ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΟΣΜΟΣ.έλεος , πιά! τόσο βόδια είμαστε ή είμαστε παιδά...

    Thanis ParaskevopoulosΠαιδιά δεν υπάρχει λόγος να βάζουμε σύννεφα πριν καν συμβεί κάτι, Αφροδίτη μίλα :)

    Basil Tas Τρομοκρατω τον κοσμο τωρα εγω ετσι;Πιστευεις δλδ Σοφια οτι δεν θα υπαρχουν χρυσαυγιτες σημερα;Ναι Αφροδιτη θελω την γνωμη σου

    Dionysis Arvanitakis mhn apogohteyesai afrodith tha deis shmera thaxei arketo kosmο

    Φώτης Βλφδσψσδφ Για τα εθνίκια που θα θέλουν να κατεβούν με σημαίες και να φωνάξουν τα δικά τους και να το καπελώσουν μιλάει.
    *******************************
    Afrodite Al Salech Τι θελετε να πω; ...οτι αν ειναι να παει κοσμος χωρίς κομματικές ταμπλες για να καπελωθεί απο αυτούς με τις ελληνικές σημαιες ... αστο ... καλυτερα οι κομματικές ... Τοσο απλο! (Φώτης Βλφδσψσδφ μονο εσυ καταλαβες)

    *****************************
    ΑΠΟ :
    http://www.facebook.com/afroditealsalech?sk=wall
    http://afroditealsalech.blogspot.com/

    *********************
    Της αφιερώνω :

    http://4.bp.blogspot.com/_xZk60WxXCqA/TKRr7x2i_RI/AAAAAAAAALk/1maE2k2kPZ8/s320/6.jpg

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 25/05/2011 19:05:15

      Αυτός ο διάλογος αξίζει να μείνει και να καταγραφεί.
      Επειδή η Αλ Σάλεχ ήταν προσωπική επιλογή του ΓΑΠ για να καθορίζει τη μεταναστευτική πολιτική της Ελλάδας!!!
      Ο άνθρωπος είναι ένοχος εσχάτης προδοσίας. Οχι η Αλ Σάλεχ, αυτή είναι Σύρια, κόρη μουσουλμάνου. Λέω για τον ψευδο-πρωθυπουργό.

    • kiki avatar
      kiki @ ΝΤΑΝΤΟΝ 25/05/2011 19:17:04

      Εχει ομως ελληνικη σημαια και χεστηκαμε τι λεει η μανταμ.

  64. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2011 18:31:41

    Και η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ στο Σύνταγμα!!!!!
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  65. marvin avatar
    marvin 25/05/2011 18:33:35

    ειδες που δεν απαντησες?
    στενευει ο κλοιος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ marvin 25/05/2011 18:38:41

      Τώρα που δώθηκε ο χρυσός της Χώρας στην ΕΚΤ κάντε όση επανάσταση θέλετε. Ψωμί γιοκ

      • !!!!!!!! avatar
        !!!!!!!! @ Orestios 25/05/2011 20:26:46

        ποτε έγινε αυτό; παρακαλώ ενημέρωση Τεράστιε Ορέστιε!

  66. Orestios avatar
    Orestios 25/05/2011 18:37:57

    Τελικά υπάρχουν 3 Ελληνικές σημαίες.

  67. marvin avatar
    marvin 25/05/2011 18:40:26

    μα γιατι δεν απαντας?
    μα γιατι?
    ξαφνικα κοπκε το γελιο η φταιει η πληγη απο το αγγιστρι?

  68. Δεξιός avatar
    Δεξιός 25/05/2011 18:45:14

    Μαζί! Και για να πάμε και πιο πέρα, ας καλέσουμε τους συμπάσχοντες Ιρλανδούς, Πορτογάλους, Ισπανούς και Ιταλούς, μαζί με τους Ούγγρους, τους Λετονούς και όποιον άλλο ένοιωσε ή πρόκειται να νοιώσει στο πετσί του τί σημαίνει "νεοφιλελεύθερος άκρατος καπιταλισμός" σε μια νέα πολυεθνική, πολυπολιτισμική παγκοσμιοποίηση του πνεύματος και της ιδέας. Ας κάνουμε πράξη εμείς αυτό που δε μπορούν να κάνουν οι "ηγέτες" των χωρών μας. Ας αποδεσμευθούμε από την καταναλωτική μανία που μας έχουν επιβάλλει οι Δυνάστες μας.
    Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς Γερμανικά προϊόντα
    Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς Κινέζικα
    Μπορούμε να ζήσουμε με όσα βγάζει η Ελλάδα Γη, ξεπερνώντας τις όποιες "Μπιρμπιλιές" περί Natura και άλλα τοιαύτα
    Ας κλειστούμε στα σύνορά μας, με ή χωρίς Ευρώ, δεν έχει σημασία
    Οι παραπάνω χώρες κατοικούνται από:
    Ελλάδα: 11.305.118
    Ιρλανδία: 4.470.700
    Πορτογαλία: 10.647.463
    Ισπανία: 46.030.109
    Ιταλία: 60.605.053
    Ουγγαρία: 9.979.000
    Λετονία: 2.217.969
    Σύνολο: 145.255.412
    Ας δούμε μετά τη Γερμανία όταν θα χάσει μια τέτοια αγορά......

  69. GEODETIS avatar
    GEODETIS 25/05/2011 18:50:36

    διάβασα στις αναρτήσεις κάποιον απο τους σχολιαστές ότι γίνετε ¨promoting¨ απο συγκεκριμένα κέντρα εξουσίας ή και κύκλους παραγωγής πολιτικών ιδεών, της σημερινής διαδήλωσης ... είναι γνωστή η τακτική του να καπελώνεται, το αυθόρμητο ξέσπασμα (έστω και με ειρηνικές μεθόδους) της ¨μάζας¨ ή καλύτερα μεγάλης πληθυσμιακής ομάδας (δεν μου αρέσει η έκφραση ¨μάζα¨ παραπέμπει σε πολτό) που βάση, της αγανάκτησης διαμαρτύρεται απατρονάρηστα ... θα επιχειρηθεί, είναι βέβαια και έτσι ¨Ηλίου φαεινότερο¨ να χειραγωγηθεί η κίνηση αυτή ... είναι στο χέρι αλλά και τη διορατικότητα των παρευρισκομένων να πετάξουν εκτός τους αριβίστες ... εγώ λόγω του ότι βρίσκομαι εκτάκτως στη Σάμο αδυνατώ να παραβρεθώ ... ωστόσο ελπίζω ότι όσοι παραβρεθούν θα παραμείνουν σταθερά εκτός της όποιας πολιτικής ποδηγέτησης ... είναι ποιά καιρός να δούμε ο ένας τον άλλο σαν Έλληνα πολίτη και όχι ως κομματικό σφουγγοκωλάριο ... καλή δύναμη στους συμμετέχοντες και μακριά απο ποινικού χαρακτήρα παρεκτροπές ....

  70. marvin avatar
    marvin 25/05/2011 19:04:50

    orestie
    αλλος ενας κολλητος της αλ σαλεχ που ενημερωνεται απο την πετρουλα.
    υ.γ.εφυγες και πηρες μαζι σου και το αγγιστρι.οικονομικη κριση εχουμε φερτο πισω.δε μας περισσευουν.

  71. !!!!!!!! avatar
    !!!!!!!! 25/05/2011 21:45:38

    τί μίσος ειναι αυτο παιδάκι μου!
    Τι σουχω κάνει;
    Ποια "ανορθογραφία" είδες;

  72. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 26/05/2011 01:31:33

    Νομίζω κατ αρχάς ότι είναι καλό να δείχνουμε την αγανάκτηση μας έτσι όλοι μαζί , τραγουδ'ησαμε και τον εθνικό ύμνο και το θα πάρω το τουφέκι μου κ.α.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.