#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/09/2011 17:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απόστρατοι εισέβαλαν στο ... υπουργείο Άμυνας

[caption id="attachment_125084" align="alignnone" width="600" caption="φωτό από το ΕΘΝΟΣ"][/caption]

(Ανανεωμένο): Δεν έχουν προηγούμενο τα όσα συνέβησαν το πρωί στο Πεντάγωνο όταν ομάδα αποστράτων που διαμαρτύρονταν για τις συντάξεις πείνας, εισέβαλαν στο κτίριο. Η ασφάλεια του -θεωρητικά εγκεφάλου του ελληνικού στρατού- είτε τους άφησε να περάσουν αφού και αυτοί είναι απηυδισμένοι με την κυβέρνηση, είτε στάθηκε ανίκανη να αντιδράσει, οπότε εκτός των άλλων τίθεται σοβαρό θέμα ασφάλειας του Πενταγώνου.

Επί ώρα οι απόστρατοι παρέμεναν στο προαύλιο του κτιρίου και ζητούσαν συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Άμυνας. Ο μόνος που τους είδε ήταν ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ καθώς ο Π. Μπεγλίτης από τη Βουλή εξαπέλυε επίθεση εναντίον τους κάνοντας λόγο για τραμπουκισμούς και τους απειλούσε ότι θα τους διώξει με τη βία.

Είπε ο κ. Μπεγλίτης: «Θέλω να πω το εξής ενώπιον της Εθνικής Αντιπροσωπείας: τέτοιοι τραμπουκισμοί, τέτοιες αντιδημοκρατικές πρακτικές, τέτοιες συμπεριφορές δημοκρατικής εκτροπής θα παταχθούν, από όπου κι αν προέρχονται. Είμαι απόλυτα σοβαρός σ’ αυτό το μήνυμα που στέλνω τώρα. Ζητώ από όλες τις πολιτικές δυνάμεις της χώρας και, κυρίως, ζητώ από την Αξιωματική Αντιπολίτευση και τον κοινοβουλευτικό της εκπρόσωπο να έλθουν άμεσα σε επαφή με τους δικούς τους υπευθύνους του Τομέα Άμυνας και να ζητήσουν να αποχωρήσουν οι απόστρατοι από το προαύλιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Εάν άμεσα δεν αποχωρήσουν από το προαύλιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, θα δώσω εντολή να βγουν με τη βία έξω. » είπε ο κ. Μπεγλίτης.

Ο κ. Μπεγλίτης, είπε κι άλλα πολλά αλλά εδώ εγείρονται ένα πολύ σοβαρό θέμα. Για μια ακόμα φορά ο κ. Μπρεγλίτης επιχειρεί, κατά την προσφιλή τακτική του ΠΑΣΟΚ, να εγείρει θέμα "δημοκρατικών συμπεριφορών", ενώ είναι γνωστό σε όλη την Ελλάδα ότι η υποταγή της κυβέρνησής του στους ξένους δανειστές οδηγεί στην πείνα και τον ελληνικό λαό και τους αποστράτους. Πολλοί από τους οποίους ΠΕΙΝΑΝΕ  με τις συντάξεις που τους άφησε η κυβέρνηση.

Δεύτερον, αν μια ομάδα ανθρώπων μπαίνει τόσο εύκολα στο Πεντάγωνο, τότε τι θα γίνει αν έλθει ολόκληρος... στρατός; Αν υπήρχε ευθιξία κάποιος θα έπρεπε να παραιτηθεί.


Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας Μανώλης Κεφαλογιάννης, απαντώντας στα όσα είπε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Μπεγλίτης, ανέφερε:

«Η Ν.Δ. πάντα ήταν υπέρ της νομιμότητας, όπως είναι και τώρα. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το “αμόκ” του Υπουργού Εθνικής Άμυνας σε βάρος των αποστράτων. Και από πού τεκμαίρεται ότι οι απόστρατοι έχουν κόμματα και χρώματα και κομματικές ταμπέλες και κομματικές σημαίες; Οι απόστρατοι έχουν τιμήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις, έχουν τιμήσει την Πατρίδα. Δεν δικαιολογείται, λοιπόν, σε καμιά περίπτωση, αυτού του είδους η απαξιωτική τοποθέτηση εκ μέρους της κυβέρνησης».

Δίαυλος επικοινωνίας των στελεχών του στρατού με τοΠΑΣΟΚ

Σφοδρές αντιδράσεις προκαλεί στο μεταξύ πρωτοφανής απόφαση του υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Μπεγλίτη που παρακάμπτει την ιεραρχία.

Σύμφωνα με την απόφαση οι στρατιωτικοί και οι πολιτικοί υπάλληλοι του Υπουργείου Άμυνας αποκτούν … επίσημο απευθείας δίαυλο επικοινωνίας με το στρατιωτικό γραφείο που λειτουργεί δίπλα στον υπουργό και τον υφυπουργό Άμυνας. Ετσι το προσωπικό ….μπορεί να καταθέτει τις απόψεις του και για ζητήματα καθημερινότητας που το απασχολούν και έως σήμερα δεν έτυχαν λύσης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Έρχεται δηλαδή και καθιερώνει ο κ. υπουργός έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με το … ΠΑΣΟΚ

Από το Mega ο αρμός τομεάρχης της ΝΔΜ. Τζίμας κατήγγειλε  ότι  «αυτό σημαίνει πλήρη κατάργηση της ιεραρχίας στο στρατό. Δεν συμβαίνει σε κανένα κράτος του κόσμου να έχουμε ένα στράτευμα χωρίς ιεραρχία. Δεν είναι δυνατόν χιλιάδες Έλληνες στρατιώτες να αναφέρονται στο πολιτικό γραφείο ενός υπουργού, διότι ενισχύεται έτσι ο κομματισμός και η εξάρτηση»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ntinos avatar
    Ntinos 30/09/2011 15:05:16

    Αίσχος ...
    απειλές σε αυτούς που τίμησαν και έδωσαν ακόμα και τη ζωή τους για την πατρίδα από εκείνους που έφαγαν τα λεφτά του κοσμάκη; που πλούτισαν με τα χρήματα του λαού και τώρα ζητάνε τα ρέστα; εμπρός να τους ανατρέψουμε...

    • Πητ avatar
      Πητ @ Ntinos 30/09/2011 15:44:23

      Βοήθησε με να καταλάβω κάτι ρε αγόρι μου. Αφού έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα πως κάνουν κατάληψη στο υπουργείο και μας ξεφτιλίζουν;
      Βέβαια δεν θα πρέπει να απορώ γιατί του καραβανά αν του αγγίξεις το Μετοχικό Ταμείο του είναι ικανός ακόμη και για πραξικόπημα.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Πητ 30/09/2011 17:43:35

        Για πες μας κιόλας σε ποιους (υποτίθεται ότι) μας ξεφτιλίζουν.

        • Πητ avatar
          Πητ @ ΚΜ 30/09/2011 18:32:23

          Στους πάντες. Πες μου σε ποια χώρα συνταξιούχοι που παραπονιούνται για τις συντάξεις καταλαμβάνουν το υπουργείο Άμυνας. Αυτά βλέπουν οι Τούρκοι κι υπόλοιποι Βαλκάνιοι και γελάνε μαζί μας. Στρατός της πλάκας. Πειθαρχία ανύπαρκτη.
          Αν δεν μπορεί η ανίκητη φρουρά του υπουργείου να σταματήσει συνταξιούχους (από τα 50 τους βέβαια αλλά συνταξιούχοι), τι θα έκανε σε περίπτωση που ήθελαν να μπουν Αλβανοί ή Πακιστανοί;

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Πητ 30/09/2011 19:14:19

            Αυτοί οι άνθρωποι φίλε δεν ζητούν προνόμια αλλά τα δεδουλευμένα τους.
            Όσο και αν η σταση τους κρίνεται υπερβολική, από τη στιγμή που δεν τους αποδίδονται οι κρατήσεις του μισθού τους έχουν κάθε δικαίωμα να διαμαρτύρονται.

          • Πητ avatar
            Πητ @ Γιώργος Μεσσηνία 30/09/2011 19:43:53

            Ποια δεδουλευμένα ρε φίλε. Αφού τα ταμεία των ΕΔ είναι όλα ελλειμματικά. Τα μερίσματα τα παίρνουν από την ενίσχυση που δίνει το κράτος. Κι όσο για τις συντάξεις, έτσι όπως είναι το σύστημα στην Ελλάδα, πληρώνω εγώ τον συνταξιούχο κι ο νέος θα πληρώνει εμένα.
            Αυτό δεν δικαιολογεί τέτοια καραγκιοζιλίκια, να κάνουν κατάληψη στο Άμυνας. Αυτός είναι ο πατριωτισμός τους. Μειώθηκαν οι συντάξεις και θα πάνε να διαλύσουν το υπουργείο;

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Γιώργος Μεσσηνία 30/09/2011 19:57:57

            Είναι ελλειματικά, αλλά θα είχε ενδιαφέρον το "γιατί"...
            Για λόγους κακοδιαχείρισης.
            Σου ξαναλέω απλά και κατανοητά:
            Αυτοί οι άνθρωποι έπαιρναν έναν "χ" μισθό...
            Αυτός έγινε "χ-ν" ώστε να αυτό το "ν" -η κράτηση, όχι κάποιου είδους εξυπηρέτηση ή προνόμιο- αργοτερα να αποδωθεί ως τμήμα των δεδουλευμένων τους.
            Τα δικαιούνται τα χρήματα, δεν πρόκειται για ενίσχυχη ή εύνοια.
            Το μτχ/κο ταμείο βούλιαξε από χειρισμούς του κομματικού κράτους προς άγραν ψήφων.

          • Πητ avatar
            Πητ @ Γιώργος Μεσσηνία 30/09/2011 20:18:50

            Τους μείωσαν τις συντάξεις. Τι πρέπει δηλ. να κάνουν; Να πάνε μήπως και στην Τανάγρα να βανδαλίσουν τα αεροπλάνα; Άλλο συγκεντρώσεις και πορείες κι άλλο κατάληψη στο Άμυνας.
            Γιατί αν δεχτούμε ότι ο αγώνας τους να πάρουν πίσω τα χαμένα δικαιολογεί κατάληψη του 1ου ή 2ου σημαντικότερου υπουργείου, τότε κι η κυβέρνηση μπορεί να σου πει: Σώζω τη χώρα γι αυτό σου παίρνω τις μισές σου καταθέσεις. Όλα έχουν τα όρια τους.

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Γιώργος Μεσσηνία 30/09/2011 20:27:53

            Διαφωνώ με τη στάση τους και θεωρώ απαράδεκτη την εισβολή.
            Αυτό δεν σημαίνει πως έχουν δίκιο.
            Τώρα η πατρίδα θα σωθεί όταν σταματήσουν οι πολιτευτάδες να μοιράζουν συντάξεις και επιδόματα.
            Τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση.
            Πρέπει να νοικοκυρευτεί ο τόπος μας με σοβαρές προθέσεις και όχι με συνθήματα και λαϊκισμούς

          • Panagiotis avatar
            Panagiotis @ Πητ 30/09/2011 20:00:55

            ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΜΗΠΩΣ; ΗΗ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;

          • trian avatar
            trian @ Πητ 30/09/2011 23:20:10

            ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΠΗΤ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΥΝΑΣ ....ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΟΥ.....ΕΚΕΙ .

          • sofia or8h avatar
            sofia or8h @ Πητ 01/10/2011 00:13:35

            Σιγα μην σκισουν το καλσον οι Πακιστανοι και εσυ μαζι!

          • ΠολιτηςΟπλιτης avatar
            ΠολιτηςΟπλιτης @ Πητ 01/10/2011 09:11:00

            εδω ρε Πητ εφτασαν 4 ενοπλοι με καλασνικωφ μερα μεσημερι να ανεβουν και να κατεβουν τις σκαλες του μετρο του αμυνας και να ληστεψουν μερα μεσημερι τα ταμεια του αψηφωντας τα ...μετρα ασφαλειας του Πενταγωνου και σε κανει να απορεις που μπηκαν εκεινοι που διακαιουνται στο χωρο που υπηρετησαν ολη τη ζώη τους, εστω και σμπροχνωντας ανθρωπους που ντρεπονταν να τους απωθησουν;;;;
            Πλακα κανεις οτι οι Τουρκοι θα δουν εκει το μπαχαλο της ....Πατασσως;
            Δεν το βλεπουν τοσες μερες με τη απουσια της Ελλαδος παντου στο
            αιγαιο; Σ ολα τα φορα του νατο; δεν το βλεπουν στην παραπαιουσα και εκλιπαρουσα "ψυχραιμια" ηγεσια του τοπου που πηγε στην Ερζερουμη αλλα δεν τολμαει να παει στη Θρακη;
            Ενταξει το βγαλατε το ψωμακι σας! αει στο καλο τωρα!

          • Kostas avatar
            Kostas @ Πητ 01/10/2011 09:15:26

            Μήπως πρέπει να μας πεις σε ποιά χώρα κυβερνούν ψεύτες που παραδέχονται τα τραγικά λάθη και ολιγωρίες τους, τις οποίες καλούνταιι να πληρώσουν οι εργαζόμενοι; Φίλε μου, ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ, αλλά αυτοί χέστηκαν-τα σκάτωσαν- και το λογαριασμό το πληρώνουμε μόνο εμείς

          • JOHN avatar
            JOHN @ Πητ 01/10/2011 09:35:14

            Τους Αλβανους,Πακιστανους......τους ανοιξε τη πορτα διαπλατη ο Γιωργακης και η κλικα του για να εισπρατουν επιδοτησεις να εχουν ψηφοφορους κλπ.Οσο για το στρατευμα με τη παρακαμψη της ιεραρχιας μαζυ με το κοματικο κρατος που γνωριζαμε θα εχουμε και κοματικο στρατο......Και για τους Τουρκους που αναφερεις γελανε απο καιρο μαζυ μας και συγκεκριμενα απο το καιρο που τα ινια της χωρας ανελαβαν οι υποστηριχτες του σχεδιου Αναν στη Κυπρο.Ξεφτυλα δεν ειναι αυτοι που τιμησαν σε πολλες περιπτωσεις τον ορκο τους αλλα οι ΕΠΙΟΡΚΟΙ που μας κυβερνουν και δινουν εξετασεις υποταγης σε καθημερινη βαση.

      • popolaros avatar
        popolaros @ Πητ 30/09/2011 18:27:53

        Αγόρι μου μνημονιακός είσαι?
        Ή απλά έχεις και εσύ αλλεργία με τις στολές, όπως ο Μπεγλίτογλου.

      • Θάνος avatar
        Θάνος @ Πητ 30/09/2011 20:09:33

        ΗΛΙΑΚΗΣ,ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ,ΓΙΑΛΟΨΟΣ,ΒΛΑΧΑΚΟΣ,
        ἡ λίστα εἶναι μεγάλη....θά ἒπρεπε νά ντρέπεσε, ἀλλά ἡ ντροπή προϋποθέτει καί ἂλλες ποιότητες

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Πητ 30/09/2011 22:28:55

        1) Ή δεν ξέρεις, ή έχεις φάει φυλάκα και το κρατάς, ή είσαι προκατειλημμένος, ή είσαι εμπαθής. Διαφορετικά δεν δικαιολογείται το "καραβανάς"

        2) Μετοχικό ταμείο. Το έχουν λεηλατήσει οι εκάστοτε ΥΕΘΑ. Του πήραν και τη Γεν Τράπεζα. Διόρισαν στο ταμείο χιλιάδες υπαλλήλους για να δίνουν το μέρισμα. Το ταμείο αντί να δίνει μέρισμα, πλήρωνε τα ρουσφέτια των υπουργών. Σήμερα το ταμείο έχει χρεοκοπήσει. Ήδη μας έχει κάνει από την αρχή του χρόνου μείωση 25%. Και το μέρισμα που παίρνω εγώ, αφού το πλήρωσα 30 χρόνια, 260 ευρώ το μήνα.

        3) Το μετοχικό ταμείο του στρατού, αποτελεί την επικουρική ασφάλιση των στελεχών. Ξέρεις κάποιο άλλο επικουρικό που να έχει μειωθεί 25%.

        4) Εσένα αν σου έκοβαν 25% το επικουρικό σου, τι θα έκανες;

        5) Οι εν ενεργεία συνεχίζουν και πληρώνουν εισφορές.

        6) Λίγος σεβασμός προς αυτούς που στερούνται βάσει του συντάγματος πολλών δικαιωμάτων που για σένα είναι δεδομένα, δεν βλάπτει. Αντίθετα δείχνει γενναιοφροσύνη.

      • ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ avatar
        ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ @ Πητ 03/10/2011 14:21:58

        ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ.ΕΣΕΝΑ ΑΝ ΣΟΥ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΚΑΤΣΗΣ? ΕΑΝ ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ Ntinos 01/10/2011 00:07:59

      Όταν έκαναν περικοπές στα επιδόματα πέρυσι σε όλους , συμπεριέλαβαν σ’ αυτά και το πτητικό των ιπταμένων αλλά και όλων των άλλων που το παίρνουν και είναι λουφαγμένοι στα γραφεία (τα λεγόμενα μπαούλα για τους γνωρίζοντας , παλιά τους φόρτωναν σε ένα C και τους πήγαιναν για ρακές στην Κρήτη μια φορά το εξάμηνο για να θεωρηθεί ότι πέταξαν για το επίδομα). Τότε αυτοί συνεννοήθηκαν και αρνήθηκαν να πετάξουν!!! επικαλούμενοι κακή ψυχολογία!!!! όλοι και τους εξαίρεσαν. ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΥΤΟ; Αν είχε γίνει σε άλλη χώρα με σοβαρό στρατό θα είχαν περάσει στρατοδικείο και θα ήταν όλοι φυλακή.
      Αυτός είναι ο Ελληνικός Στρατός κύριοι… Δυστυχώς.
      Για να συγκρίνουμε το Στρατό μας με αυτόν της Τουρκίας , αυτοί οι υψηλόβαθμοι αξιωματικοί που συνελήφθησαν για στάση (εργκένεκον , επιχείρηση βαριοπούλα) από τους 11 στην ανάκριση αυτοκτόνησαν οι 7. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό στην πειθαρχία; Πολύπλοκο να το καταλάβετε αλλά δεν μπορώ να γράψω περισσότερα….

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Απόστολος 01/10/2011 08:02:00

        Αρκεί που το καταλαβαίνεις εσύ Απόστολε

      • αχβαχ avatar
        αχβαχ @ Απόστολος 01/10/2011 09:15:15

        ΑΣτολε, ΑσυΣτολε, ΑπιΣτολε, ΑποΣτολε!
        Πως σου φαινεται, πως σου φαινεται!
        H.... Στρατευση! Με το κομματι παει η με την ωρα;

    • Kostas avatar
      Kostas @ Ntinos 01/10/2011 09:21:31

      Αυτό το «είμαι απόλυτα σοβαρός» το είπε σε αντιδιαστολή με το πρότερο μη σοβαρό βίο του; Ευτυχώς ήρθε η Αξ. Αντιπολίτευση και τους έκανε ντα-ντά. Δεν ήταν της δικής του παράταξης; Αυτοί δικαιούνται να ομιλούν και να τραμπουκίζονται; Είχα μια απορία το πρωί, κατεβαίνοντας τη Μεσογείων: ΠΟΥ πήγαιναν τα τεθωρακισμένα πρωί-πρωί και για ΠΟΙΟΝ.

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Ntinos 02/10/2011 09:06:47

      ΑΛΛΟΙ ΦΥΛΑΓΑΝΕ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΑΝ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΙΖΑΝ ΜΕ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΠΟΥ ΕΓΕΡΝΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

  2. SOTPAP avatar
    SOTPAP 30/09/2011 15:15:07

    σιγά ρε Ντίνο, θα σκίσεις καμία κάλτσα........
    το ότι η σημερινή Κυβέρνηση είναι φαύλη και ανίκανη , δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση άνθρωποι που κάποτε φορούσαν και τιμούσαν μια στολή, να συμπεριφέρονται σαν αναρχοαυτόνομοι αριστεριστές.
    Το Υπουργείο Άμυνας είναι σύμβολο, αλλοίμονο αν επικρατήσουν άλλες λογικές.
    Γιατί δεν έκαναν ντου στο Υπουργείο οι απόστρατοι όταν έβλεπαν τους παλιούς τους συναδέλφους να πιάνουν μετά την αποστρατεία τους δουλειά στους γνωστούς εμπόρους όπλων και να διαβαίνουν την πύλη της Μεσογείων, ως πλασιέ όπλων;

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ SOTPAP 30/09/2011 22:31:25

      "....όταν έβλεπαν τους παλιούς τους συναδέλφους να πιάνουν μετά την αποστρατεία τους δουλειά στους γνωστούς εμπόρους όπλων και να διαβαίνουν την πύλη της Μεσογείων, ως πλασιέ όπλων"

      Μήπως γενικεύεις;
      Πες: "κάποιοι λίγοι".
      Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα

  3. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 30/09/2011 15:37:59

    Με λυπει να βλεπω οτι ειμαστε σκορποχωρει κ στα απλα πραγματα... Να δουμε κ γιατι εβαλαν φυλακη τον Κολωκοτρονη και επειδη δεν εκανα τιποτα τοτε να μην κουναμε απο τον καναμπε ?

  4. Απορία avatar
    Απορία 30/09/2011 15:43:55

    Στις Βερσαλλίες ο Λουδοβίκος ρώταγε τι θέλει όλο αυτό το πλήθος εκεί κάτω.

    Στον Τιτανικό έπαιζε η ορχήστρα ενώ τα κρύα νερά του ατλαντικού γέμίζαν τα ύφαλα.

    Και ο Βενιζέλος με τον Μπεγλίτη "διατάσσουν" να φύγουν τα σκουλίκια που χαλάνε το γκαζόν των υπουργείων τους...

  5. factorx avatar
    factorx 30/09/2011 15:51:58

    Άθλιες μεθοδεύσεις. Περικοπές και αντισυνταγματικές μειώσεις μισθών και συντάξεων στις Ένοπλές Δυνάμεις, που οδηγούν στην εξαθλίωση κα εξόντωση των ένστολων.

    Το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα προβλέπει ότι το 2015 οι λειτουργικές δαπάνες των Ενόπλων Δυνάμεων θα ανέρχονται σε 234 εκατ , από 1.112 δις Ε που ήταν το 2009.Οι δαπάνες θα είναι δηλαδή μειωμένες κατά 79% σε σχέση με το 2009 και 69% σε σχέση με το 2011.
    Αυτό σημαίνει ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις θα μειωθούν στο 1/6 των δυνάμεων τους! Είναι παρανοϊκό ειδικά αυτή τη περίοδο να συζητάμε τέτοια θέματα, όταν στη περιοχή μας παίζονται τεράστια γεωπολιτικά παιγνίδια και συμφέροντα, αλλά η κυβέρνηση θα πρέπει ν΄ αποφασίσει αν η Ελλάδα θα εξακολουθήσει να διατηρεί Ένοπλες Δυνάμεις ή όχι.
    Σαν να μην έφτανε αυτό η κυβέρνηση αποφάσισε την ολοκληρωτική εξόντωση των ένστολων και με συνοπτικές διαδικασίες αποφάσισε περαιτέρω μειώσεις τόσο των μισθών των εν ενεργεία, όσο και των συντάξεων των εν αποστρατεία στελεχών.
    Οι μειώσεις που αποφασίστηκαν πλήττουν άμεσα και έμμεσα αδιακρίτως και οριζόντια όλη την Ελληνική κοινωνία. Οι στοχευόμενες επιθέσεις με ηλικιακά και ταυτόχρονα αντισυνταγματικά κριτήρια είναι κατευθείαν βολή κατά των στελεχών όλων των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
    Πιο συγκεκριμένα :
    1. Με το Ν.3842/2010 θεσπίστηκαν οι νέες φορολογικές κλίμακες με την αύξηση των οποίων, μέσω της παρακράτησης επιπλέον Φόρου Εισοδήματος μείωσε τα μεσαία εισοδήματα όλων των συνταξιούχων.
    2. Με τους Ν.3845 και 3847/2010 τα Δώρα Χριστουγέννων-Πάσχα και Επίδομα αδείας καταργήθηκαν ή και μειώθηκαν σημαντικά, καθόσον για συνταξιούχους ηλικίας κάτω των 60 ετών και μεικτής σύνταξης άνω των 2.500 Ε θεσπίσθηκε η κατάργησή τους, ενώ για συνταξιούχους άνω των 60 ετών και κάτω του υπόψη χρηματικού ορίου συρρικνώθηκαν σε 400,200 και 200 Ε αντίστοιχα
    3. Με τους Ν.3863 και 3865/2010 θεσπίσθηκε η Εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων για μεικτές συντάξεις άνω των 1.700 Ε σε ποσοστά από 3 έως 10%κλιμακωτά.
    4. Με τον Ν.3865/2010 τιμωρήθηκαν οι συνταξιούχοι που συνέχιζαν να εργάζονται για να καλύψουν τις οικογενειακές τους ανάγκες, με αναστολή ή μείωση της σύνταξής τους, δηλαδή επί της ουσίας τους στερήθηκε το βασικό συνταγματικό δικαίωμα της εργασίας.
    5. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε η μείωση του αφορολογήτου ορίου των 12.000 Ε σε 8.000 Ε και προστέθηκε νέο φορολογικό κλιμάκιο των 4.000 Ε με ποσοστό φόρου 10%.
    6. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε η ειδική εισφορά αλληλεγγύης για την καταπολέμηση της ανεργίας και για εισοδήματα άνω των 12.000 Ε σε ποσοστό κλιμακωτά από 1 έως 4%.
    7. Με τον Ν.3896/2011 συνεχίσθηκε η μείωση που άρχισε με τους Ν.3863 και 3865/2010, με την θέσπιση αύξησης των ποσοστών της εισφοράς αλληλεγγύης συνταξιούχων από 3 έως 10% σε 6 έως 14% αναλογικά για συντάξεις άνω των 1.700 Ε.
    8. Με τον Ν.3986/2011 τιμωρήθηκαν οι στρατιωτικοί κάτω των 60 ετών που άσκησαν το νόμιμο δικαίωμα της αποστρατείας τους, με θέσπιση επιπλέον μηνιαίας εισφοράς για μεικτές συντάξεις άνω των 1.700 Ε σε ποσοστό από 6 έως 10% αναλογικά.
    9. Με απόφαση του Δ.Σ. του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και «έγκριση» του Υπ. Εθν. Άμυνας μειώθηκε από 1-1-2011 το χορηγούμενο από το Μ.Τ.Σ. μέρισμα, σε ποσοστό 25% συρρικνώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο τα ήδη σημαντικά περικομμένα εισοδήματα των συνταξιούχων στρατιωτικών. Μικρότερες περικοπές πραγματοποιήθηκαν και στα μερίσματα των ταμείων της Π.Α. και του Π.Ν.
    10. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε ειδική προσφορά συνταξιούχων επικουρικής ασφάλισης για επικουρικές συντάξεις από 300 Ε και άνω σε ποσοστό από 3 έως 10% (αφορά συνταξιούχους πολιτικού προσωπικού του Υ.ΕΘ.Α).
    11. Αναμένεται επιπλέον η αναδρομική από 1-1-2011 μηνιαία μείωση του επιδόματος του ΕΚΟΕΜΣ κατά 25%.
    12. Ανακοινώθηκαν (21-09-2011) επιπρόσθετα μέτρα που αφορούν την μείωση του αφορολόγητου στα 5.000 Ε, την περικοπή των συντάξεων σε ποσοστό 20% στο τμήμα άνω των 1.200 Ε για όσους έχουν ηλικία άνω των 55 ετών και την περικοπή των συντάξεων σε ποσοστό 40% στο τμήμα άνω των 1.000 Ε για όσους έχουν ηλικία κάτω των 55 ετών.
    Αν αθροιστούν οι παραπάνω επιβαρύνσεις προκύπτει ότι η μείωση των εισοδημάτων ενός συνταξιούχου στρατιωτικού ηλικίας κάτω των 55 ετών αγγίζει το 40% σε σχέση με τα προ του μνημονίου δεδομένα του έτους 2009. Αυτό απλά σημαίνει εξαθλίωση και εξόντωση των ανθρώπων αυτών και των οικογενειών τους.
    Η αποστρατεία των στελεχών κάτω των 55 ετών με αίτησή τους, έγινε σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και όχι του τύπου της εθελούσιας εξόδου με ειδικά προνόμια, ενώ οι συνταξιοδοτικές και ασφαλιστικές τους εισφορές πληρώθηκαν στο ακέραιο.
    Είναι το ευχαριστώ της πολιτείας σε ανθρώπους που φύλαξαν Θερμοπύλες στις τέσσερις γωνιές της πατρίδας μας μέρα νύχτα αγόγγυστα επί τουλάχιστον 30 χρόνια. Ποιος ο λόγος να προταθεί στα νέα μέτρα χαράτσι, ειδική κατηγορία για τους κάτω των 55 ετών με μείωση της σύνταξης κατά 40% για το υπερβάλλον τα 1.000 Ε ποσό.
    Ποιούς άραγε αφορά αυτή η κατάπτυστη ρύθμιση, ποιους φωτογραφίζει και στοχοποιεί ; Είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας οι συνταξιούχοι των Ενόπλων Δυνάμεων; Δεν αρκούσε το μέτρο της μείωσης της σύνταξης κατά 20% για τις άνω των 1.200 Ε που αφορά όλους τους λοιπούς συνταξιούχους;

    ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ΟΙ κ.κ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ :
    1. Μπορούν να μας απαντήσουν οι συναρμόδιοι Υπουργοί, πως θα λειτουργήσουν οι μονάδες και πως θα φέρουν σε πέρας το δύσκολο εθνικό έργο που επιτελούν ;
    2. Θα μειωθεί ο αριθμός των Ε.Δ. και αν ναι σε ποιό επίπεδο και σε ποιο βαθμό; Πόσες μονάδες θα κλείσουν για να επιτευχθούν περικοπές της τάξης του 69% σε σχέση με σήμερα ; Υπάρχει ολοκληρωμένο και εγκεκριμένο από το ΚΥΣΕΑ σχέδιο δράσης;
    3. Για ποιό λόγο στοχοποιούνται και τιμωρούνται βάναυσα οι απόστρατοι των Ε.Δ. και των Σωμάτων Ασφαλείας και μάλιστα με επιλεκτικά και αντισυνταγματικά κριτήρια σε σχέση με τους υπόλοιπους συνταξιούχους;
    4. Δεδομένης της κατάφωρης αδικίας με την αυθαίρετη θέσπιση ηλικιακών κριτηρίων και την αντισυνταγματικότητα της επικείμενης περικοπής των συντάξεων, σε ποσοστό 40% στο τμήμα άνω των 1.000 Ε (για όσους έχουν ηλικία κάτω των 55 ετών), προτίθεται η κυβέρνηση να αποσύρει το εν λόγω προτεινόμενο μέτρο ;


    30 / 9 / 2011

    ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ



    Καμμένος Παναγιώτης Στυλιανίδης Ευριπίδης

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ factorx 30/09/2011 16:12:24

      Πλησιάζει η ώρα της εξέγερσης των απελπισμένων,οι απόστρατοι είναι σκληρά καρύδια και προέρχονται από χώρο(λόγω ΣΠΚ) που επικρατεί μεσαίωνας,όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα!!!
      Πρόκειται κυριολεκτικά για επανάσταση απελεύθερων σκλάβων,όσον αφορά το ΜΤΣ του "καραβανά",πράγματι το έκλεψε το ΠΑΣΟΚ και το μοίρασε στους συμμορίτες!!!
      Αυτά τα συμπλέγματα των χορτάτων αριστερών, πληρώνουν σήμερα τα στελάχη των ΕΔ εε ή εα!!!

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Κώστας Τ 30/09/2011 16:28:05

        Δηλαδή όταν συγκρούονται οι Μπεγλίτης-Βενιζέλος με τους απόστρατους αξιωματικούς πάλι οι (χορτάτοι) αριστεροί φταίνε; Δεν ανοίγετε και κανένα βιβλίο να μάθετε τι είναι αριστερά αν πιστεύετε ότι όλα τα προβλήματα του κόσμου προέρχοντα από αυτήν;

        • εναςάσχετος avatar
          εναςάσχετος @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/09/2011 17:10:00

          Μη ξεχνάς αγαπητέ μου, ότι ένα μέρος της αριστεράς, έδινε στο ΠΑΣΟΚ, πιστοποιητικά αριστερού επί πολλά χρόνια. Αλλά ακόμα και τώρα που μιλάμε, καλλιεργεί την αυταπάτη ότι μέσα στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν ακόμα αριστεροί με τους οποίους θα μπορούσε να υπάρξει συνεργασία!
          Ο μακαρίτης ο Κύρκος, στο πάρτυ για την συνένωση της "αριστεράς"στην "Αίγλη" του Ζαπείου, είχε καλέσει κα τον Παπανδρέου ως αριστερό!!!

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ εναςάσχετος 30/09/2011 17:29:43

            Κανείς σημερινός αριστερός δεν δέχεται σαν σωστή καμία από τις τρεις απόψεις-θέσεις-πρακτικές που αναφέρεις.
            Άσε δε που έτσι όπως το περιγράφεις θεωρείς το πιστοποιητικό (!;) αριστερού σαν κάτι το θετικό, οπότε ...;

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/09/2011 17:37:04

          Κύριε Αναγνώστου, κανένα βιβλίο δεν χρειάζεται να ανοίξουμε για να μάθουμε τί εστί Αριστερά. Το έχουμε μάθει στο πετσί μας, ως λαός.

          Έχει δίκιο ο Κώστας Τ. Ο στρατός σας νίκησε στον εμφύλιο και γι'αυτό οι αριστεροί ξεσπάνε επάνω του σε κάθε ευκαιρία.

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ ΚΜ 30/09/2011 18:32:30

            Αν διαβάσεις το παρακάτω ρεπορτάζ και το συγκρίνεις μάλιστα με τις τοποθετήσεις ΝΔ-ΛΑΟΣ ίσως καταλάβεις ότι έχεις χάσει τουλάχιστον σαράντα χρόνια.
            "Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Σπύρος Χαλβατζής, μίλησε για οικονομική πολιτική της κυβέρνησης που δημιουργεί προβλήματα σε όλους τους εργαζομένους και προφανώς εντάσσονται, όπως είπε, και οι απόστρατοι σε αυτή την κατηγορία, ενώ πρόσθεσε ότι χρειάζεται προσοχή και πρέπει με πολιτικά μέσα να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα.
            Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας τόνισε από την πλευρά του: «Είναι προφανές ότι ο τρόπος που έθεσε ο υπουργός το θέμα των αποστράτων δημιουργεί συνειρμούς, στους οποίους δεν θέλω να δώσω συνέχεια. Σε κάθε περίπτωση, αν απειλείται η πατρίδα, δεν απειλείται από τους απόστρατους, αλλά από μια ιδιότυπη πραξικοπηματική εισβολή μιας νέας οικονομικής πολιτικής».

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/09/2011 21:27:27

            Κύριε Αναγνώστου, πράγματι οι τοποθετήσεις των δυο κομματικών εκπροσώπων, ξεφεύγουν από την πάγια αριστερή κασέτα. Αναμφισβήτητα όμως, η βάση τους χρειάζεται άλλα 40 χρόνια για να απαλλαγεί από τα συμπλέγματά της,

          • A.M. avatar
            A.M. @ ΚΜ 30/09/2011 21:43:12

            @ΚΜ
            εννοείς δηλαδή ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ...αριστερά;;;!!!
            κάτσε γιατί θα ..απ αυτό απ το παράθυρο στο τέλος!

            Τι δουλειά έχει η αριστερά με το ΠΑΣΟΚ;
            Τι δουλειά έχουν τα κόμματα της αριστεράς με την παρούσα κυβέρνηση;
            Πως καταφέρνετε και μπλέκετε τα μπούτια σας τόσο πολύ μου λέτε;;;
            Ούτε .. γιόγκι να είσασταν! Έλεος!

            Το ΠΑΣΟΚ - που είναι κυβέρνηση και που ΟΥΔΕΜΊΑ σχέση έχει με την αριστερά! ούτε και είχε ποτέ! αστικό κόμμα κατ' ευφημισμόν σοσιαλιστικό ήταν πάντα - έκοψε τις συντάξεις απ τους συνταξιούχους στρατιωτικούς και κάποιοι βλέπουν ότι γι αυτό φταίει .. η αριστερά!!!

            Ουδέποτε υπήρξα αριστερός αλλά όταν διαβάζω κάτι τέτοια φρικάρω!
            Εντελώς όμως!

            Τριάντα χρόνια πασοκοκρατία και ακόμα να καταλάβετε πως το πασοκ ουδεμία σχέση έχει με οτιδήποτε αριστερό;;!!

        • Κώστας Τ avatar
          Κώστας Τ @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/09/2011 18:59:03

          Αναγνώστου, όσο και να παραποίησαν την ιστορία οι κομμουνιστές δεν αθωώθηκαν ποτέ για την προδοσία τους !Στο σπίτι μου υπάρχουν δύο φωτογραφίες,του σφαγμένου παππού μου και του 19χρονου θείου μου!!!Γράψτε βιβλία για να δικαιολογήσετε τα εγκλήματα σας, Εφιάλτες!!!

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ Κώστας Τ 30/09/2011 19:19:45

            Άλλη μια φορά μπας και καταλάβεις. Μεταξύ των 900 (όχι των 100 που μπούκαραν μέσα) ήταν δυο φίλοι μου που ψηφίζουν από χρόνια ΚΚΕ. Θέλω να πω ότι άλλαξαν οι καιροί και είσαι εκτός θέματος.

      • Απόστολος avatar
        Απόστολος @ Κώστας Τ 01/10/2011 00:10:13

        Για την πατρίδα που θα χρεοκοπήσει ρεεεεεε. Αν αντί 3000 ευρώ το μήνα πάρετε 2500 τι θα γίνει; Τι να πούνε οι άλλοι που είναι 65 χρονών και από 1400 παίρνουν 1000 και δουλεύουν ακόμα , ενώ εσείς κάθεστε στα παγκάκια (δεν πάτε στο καφενείο ούτε τάβλι δεν σας παίζουν).

    • popolaros avatar
      popolaros @ factorx 30/09/2011 18:33:06

      Γειά σου φάκτορα που έβγαλες όλο το σεντόνι.
      Είπαμε ο Μπεγλίτογλου λόγω κομματικού dna έχει οξεία αλλεργία στις στολές.

  6. Νικόλας avatar
    Νικόλας 30/09/2011 16:25:59

    Εάν οι αξιωματικοί της Πύλης και οι στρατιωτικοί του Υπουργείου ήθελαν να μην μπουν μέσα ήταν πολύ εύκολο να μην μπουν...άρα....

    • papado avatar
      papado @ Νικόλας 30/09/2011 17:11:33

      Άρα τι;;Θα μας πεις τώρα οτι σχεδίαζαν πραξικόπημα και είχαν συννενόηση εκ των έσω...
      Δεν μασάει ο κόσμος πια απο αριστερίστικες μπούρδες...100% με τους απόστρατους και μην συνεχίσω τι έπρεπε να κάνουν γιατί θα κοπώ απο τον Ύψιστο.

      • Lampros avatar
        Lampros @ papado 30/09/2011 17:35:51

        δεν παιρνας την πυλη αν δεν θελουν οι φυλακες. Αυτό που θέλει να πει ο φίλος, αν μπορώ να τον ερμηνευσω και με συγχωρεί, ειναι πως ένιωσαν και οι υπξρετουντες το άδικο των πρωην συναδέλφων τους. μεχρι εκει. και εγώ νομιζω η σκεψη μονο πραξικοπημα ειναι υπερβολή

        • papado avatar
          papado @ Lampros 30/09/2011 18:33:13

          Μα ,πραξικόπημα έχει γίνει ήδη απο την κυβέρνηση.

        • tpe avatar
          tpe @ Lampros 30/09/2011 18:35:45

          Ακόμα κι αυτή η λογική είναι επικίνδυνη! Αν οι υπηρετούντες (ΜΟΝΙΜΟΙ) "συμπάσχουν" με τους απόστρατους, τότε σε περίπτωση μπαμ, δεν θα έχουν πρόβλημα να συνταχθούν μαζί τους...
          Κι οι ηλίθιοι το κάνουν όλο και πιο εύκολο αυτό...

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Lampros 30/09/2011 22:55:15

          Aυτό ακριβώς ήθελα να πω Lampros.

          Έχω κάνει στρατονόμος στην συγκεκριμένη πύλη και ξέρω πως λειτουργεί και πως μπορεί να "κλειδώσει" και να μην περνάει κουνούπι.

  7. popolaros avatar
    popolaros 30/09/2011 18:41:47

    Μπεγλίτογλου ακούσατε για το κόμμα αποστράτων και αγχωθήκατε ??
    Είσαστε και κουτοί εσείς οι μεταλλαγμένοι σφυροδρεπανιστές με τη δεξιά τσέπη και βγάζετε κακιούλες που σας θολώνουν τη κρίση.

    Αν τους αφήνατε να εργάζονται θα είχαν να ασχολούνται με κάτι άλλο.
    Τώρα απόκτησαν ασχολία...μαζί σας.
    χαχαχα καλά ξεμπερδέματα.
    Η ιστορία από ότι φαίνεται επαναλαμβάνεται.

  8. ο ξένος avatar
    ο ξένος 30/09/2011 19:10:28

    ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

    Καμμένος Παναγιώτης Στυλιανίδης Ευριπίδης

    Το "σεντόνι" των βουλευτών δεν μου λέει τίποτα. Άσε που είδα και θετικά, όπως η κατάργηση του απαράδεκτου καθεστώτος του συνταξιούχου-εργαζόμενου, όταν οι νέοι άνθρωποι δεν βρίσκουν δουλειά ούτε σαν σεκιουριτάδες.

    Μιλήστε επιτέλους για την ουσία:

    Πόση είναι η σύνταξη; Τελικό νούμερο, με όλα μέσα, ανά βαθμό, και μετά ας κρίνουν οι Έλληνες πολίτες αν είναι μεγάλες ή μικρές οι συντάξεις των συνταξιούχων στρατιωτικών.

    • popolaros avatar
      popolaros @ ο ξένος 30/09/2011 19:59:03

      Βγάζεις πολύ ξυνίλα βρε αδερφέ....

      Μην ανησυχείς, από ότι άκουσα θα διοργανώσει το νεομπατσοκ τηλεπαιχνίδι με τίτλο
      'Μπορείς και συ να σκοτώσεις τη κατσίκα ενός Δ.Υ, Στρατιωτικού,Ταξιτζή,Φορτηγατζή.....'.

      Θα μπορούμε να στέλνουμε όσα SMS θέλουμε, με απευθείας χρέωση στη σύνταξη/μισθό ενός Δ.Υ!

      Γουστάρω....Τι καλά!!
      Άρτος και θεάματα στη Ρώμη του 2011.

      Κατά τη διάρκεια της ανθρωποφαγίας, το ξεπούλημα θα περπατάει κανονικά.

      Δεν με νοιάζει αυτό όμως.
      Με νοιάζει ο φούστης ο γείτονας ο Δ.Υ να καεί....

      Γειά σου ρε τζέφρυ μάγκα.

    • A.M. avatar
      A.M. @ ο ξένος 30/09/2011 21:50:47

      @ ο ξένος έγραψε:
      «Πόση είναι η σύνταξη; Τελικό νούμερο, με όλα μέσα, ανά βαθμό, και μετά ας κρίνουν οι Έλληνες πολίτες αν είναι μεγάλες ή μικρές οι συντάξεις των συνταξιούχων στρατιωτικών.»

      Αυτό θάθελα να το δώ.

      Σε κάθε περίπτωση και όσα και αν είναι τα χρήματα τους σημερινούς απόστρατους το ΠΑΣΟΚ τους τάδωσε!
      Και ο πρώτος άγρια ανοιχτοχέρης προς τους στρατιωτικούς και τα σώματα ασφαλείας ήταν ο μακαρίτης ο Αντρέας Παπανδρέου.

      Για να ΜΗΝ ξεχνάμε ΠΟΙΌΣ δημιούργησε τους ακριβοπληρωμένους στην Ελλάδα.
      Γιατί διαπιστώνω πως και οι ΝΔάτες ξεχνάνε το ποιός ΔΙΈΛΥΣΕ σε 4 χρόνια την Ελληνική οικονομία δίνοντας αυξήσεις με το τσουβάλι και διορίζοντας την μισή Ελλάδα στο δημόσιο.

      Το ΠΑΣΌΚ τα έκανε αυτά
      το ΠΑΣΟΚ θα τα λουστεί τώρα!
      Και αφήστε έξω την αριστερά, την δεξιά και όλους τους υπόλοιπους.
      Ας καθαρίσει το ΠΑΣΟΚ μόνο του.

      • gynner avatar
        gynner @ A.M. 30/09/2011 23:14:21

        Ποιοί είναι ακριβοπληρωμένοι στην Ελλάδα ρε πρόβατα νεοταξίτες?Οι Ελληνες που πάιρνουν το 1/3 των μισθών των ευρωπαίων και πληρώνουν τα πάντα στο διπλάσιο?Σταματήστε να βλέπετε Μεγα ρεεεεεεεεεεεεεεε

        • A.M. avatar
          A.M. @ gynner 30/09/2011 23:46:39

          @gynner
          Έτσι! έτσι!
          Χώστα στους νεοταξίτες άγρια!
          Και σε όσους βλέπουν τηλεόραση εννοείται!
          Λοβοτομημένα ανθρωποειδή μεγάλε μου, λοβοτομημένα.
          Τι περιμένεις;!

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ο ξένος 30/09/2011 22:45:36

      Είναι λίγα

      Αλλά θα σου πω κάτι το απλό:
      Αν ο βασικός του ανθυπολοχαγού, ήταν ίδιος με το κατώτερο νεοδιοριζόμενου ΔΥ (ΑΕΙ) και η υπηρεσία τον πλήρωνε με βάση τα ισχύοντα στον υπόλοιπο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, τότε δεν θα έφθανε ολόκληρος ο ΠΥ. Και για να το καταλάβεις, επειδή μάλλον σου λείπει φαιά ουσία.... Όταν ένας αξιωματικός κάνει 4 υπηρεσίες το μήνα, εκ των οποίων μία Κυριακή τουλάχιστο, αυτό σημαίνει 9 8ωρα επιπλέον. Πως θα πρέπει να πληρωθεί; Αν σε αυτά προσθέσεις και ένα σωρό άλλες γνωστές υποχρεώσεις, μήπως θα πρέπει να του δώσουν ένα ακόμη μισθό.
      Ο αξιωματικός ή ο μον Υπξκος, δεν πληρώνεται για την παραπάνω εργασία.

      Και το τελευταίο. Τα μόνιμα στελέχη των ΕΔ δεν παίρνουν μισθό, αλλά αποζημίωση. Και αυτό επειδή το κράτος δεν μπορεί να τους πληρώσει.

      Γι αυτό τύπε, μη βγάζεις τόση εμπάθεια.

      • Απόστολος avatar
        Απόστολος @ Αρματιστής 01/10/2011 00:38:40

        Μάλλον την ψώνισες. Μας γράφεις για τις υπηρεσίες (τζάμπα ύπνο και φαί) και την επομένη of (κάνω λάθος;). Για τις κοπάνες μήπως ξέρεις κάτι; Μήπως άκουσες τίποτα; Ποιες είναι οι άλλες υποχρεώσεις ; Ακόμα και στις ασκήσεις παίρνετε άδειων ίσων ημερών. Να προσθέσουμε τις επιπλέον παροχές μήπως; Σπουδές με τζάμπα διαμονή , φαγητό , παίρνετε μισθό (μικρό αλλά σας καλύπτει) , από την πρώτη μέρα της αποφοίτησης δουλειά , εκπαιδευτικές άδειες στο εξωτερικό , ΟΣΕΑΥ , πρατήρια , προίκες παιδιών στην ενηλικίωση (το παραμύθι των κρατήσεων άστο), τα χρόνια μετράνε διπλά (άκου πολεμικά) και πάρα πολλά άλλα. Γι' αυτό τα παραμύθια σας αλλού. Είστε χειρότεροι και από τους υπαλλήλους των Δήμων.

        • αχβαχ avatar
          αχβαχ @ Απόστολος 01/10/2011 09:23:34

          κατι ξερεις εσυ απο Ψωνια, ΑποΣτολε!
          Μαρτυριαρη!

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ ο ξένος 01/10/2011 00:03:14

      Οι στρατιωτικοί είναι προνομιούχα κατηγορία λουφαδόρων που παίρνουν πάρα πολλά για την δουλειά που κάνουν και απολαμβάνουν προνόμια που καμιά άλλη τάξη εργαζομένων δεν έχει. Αυτά θα δικαιολογούνταν μόνο αν είχαν φέρει σε πέρας νικηφόρα έναν πόλεμο ή αν έκαναν τους υπόλοιπους να αισθάνονται ασφάλεια. Τίποτα όμως από τα δύο δεν συμβαίνει και δεν πρέπει να διαφοροποιηθούν στις περικοπές των συντάξεων που είναι προκλητικά υψηλές (πχ απόστρατος της αεροπορίας με βαθμό υποπτεράρχου παίρνει με τα ταμεία 3,400 ευρώ το μήνα σε ηλικία 52 ετών).

      • ΟπλιτηςΠολιτης avatar
        ΟπλιτηςΠολιτης @ Απόστολος 01/10/2011 09:00:10

        φταστον βρε αλεπου με την κομενη ουρα! αυτον που καταφερε να φτασει 52 χρονων για να παρει συνταξη!
        Ζωντανος!
        Αυριο ταξιδευεις για Κυπρο με το αφεντικο σου, αντε να μασεις τα σκουτια σου!
        Οργανακι! Μπουζουκακι! Φιγουρα του Σπαθαρη!

  9. geopan avatar
    geopan 30/09/2011 19:12:41

    ρε παιδιά ο βερύκιος τώρα στον αλφα κάνει αισχρή προπαγάνδα!τι έγινε;οι γερμανοί στηρίζουν απροκάλυπτα γαπ!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ geopan 30/09/2011 20:32:00

      Μπα;
      Κάνει προπαγάνδα ο Βερίκοκος;!

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Σταύρος 30/09/2011 22:47:07

        Καλό είναι να μιλάμε για σοβαρά πρόσωπα

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ geopan 30/09/2011 20:45:21

      Θα βάλει υποψηφιότητα για βουλευτής με το Πασοκ μήπως;...

      • Αμυδρός avatar
        Αμυδρός @ αλλενάκι 30/09/2011 20:48:48

        Άλλο ένα φρούτο μέσα στα τόσα φρούτα.

  10. ierofantis avatar
    ierofantis 30/09/2011 20:53:11

    Οι απόστρατοι δεν χρειάζεται να διαδηλώνουν και να ασκούν το δημοκρατικό τους δικαίωμα, του συνέρχεσθαι.

    Και βεβαίως είναι κατακριτέα η "εισβολή" τους στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου.

    Τέτοιες μεθοδεύσεις και πρακτικές δικαιολογούνται μόνο σε κατσαπλιάδες περιωπής, κατά προτίμηση, βιωμιαραίους, χλεμπονιάρηδες, με μαυροκόκκινες σημαίες και άκρως επίκαιρα και πανκοίνως γνωστά αιτήματα για απελευθέρωση τρομοκρατών, νομιμοποίηση λάθρο και άλλα...

    Έχουμε χάσει το μέτρο ως λαός και ως κοινωνία, δυστυχώς...!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ierofantis 30/09/2011 21:02:09

      Φίλε Ιεροφάντη, αυτές είναι προΕπαναστατικές διεργασίες, αν δεν το έχεις καταλάβει. Μπορεί να μην οδηγήσουν πουθενά, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται.
      Στην Αίγυπτο ο στρατός πήγε με το Λαό.

      Διεργασίες πρωτόγνωρες για τα δεδομένα της μεταπολίτευσης, όπου οι λέξεις Εθνικός, Στράτευμα, Δημόσια Ασφάλεια των Πολιτών, Εγκληματικότητα, Υπεράσπιση της Πατρίδας και των Συνόρων ήταν και είναι περίπου απαγορευμένες.

      Το Εθνικό Θηρίο αφυπνίζεται ...

      Αύριο έχει Πορεία των Ελλήνων Κομμάντος (Έφεδροι των Ειδικών Δυνάμεων Πεζονάυτες-Καταδρομείς) από την Ομόνοια στο Σύνταγμα στις 6 το απόγευμα.

      Ονομαστικός ο κατάλογος συμμετοχών.

      ΝΔ, Τσίπρας και ΚΚΕ στη βουλή κατέκριναν τον υπουργό για την απαξίωση που επιχείρησε εναντίον των Ελλήνων Αξιωματικών.
      Ο καθένας για διαφορετικούς λόγους ίσως αλλά όλοι πήραν αποστάσεις.

      Μόνο το Εξαπτέρυγο του ΛΑΟΣ υπερασπίστηκε το Μπεγλίτη γιατί του έφυγαν όλοι οι απόστρατοι και φτιάχνουν Κόμμα Ελλήνων Αποστράτων.

      Και μη νομίζεις ότι είναι περασμένης ηλικίας, οι περισσότεροι είναι παραγωγικής πολιτικής και κοινωνικής ηλικίας από 45 έως 55 ετών, που σημαίνει ότι μπήκαν στις Στρατιωτικές Σχολές μετά το 81, '85.

      www.ap0strat0i.bl0gsp0t.c0m

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ αλλενάκι 30/09/2011 21:06:41

        Το αρχικό σχόλιό μου ήταν δηκτικό.

        Το μόνο που εύχομαι στην παρούσα φάση, είναι να μπορέσουν όλες οι αλλοπρόσαλλες και συχνά αντικρουόμενες αντιδράσεις των διαφόρων κοινωνικών ομάδων να συμπέσουν κάποτε στο κοντινό μέλλον, σε κοινή συνισταμένη...

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ ierofantis 30/09/2011 21:13:00

          Δεν φαίνεται 100% ως δηκτικό διότι έχεις χρησιμοποιήσει τελείες αντί θαυμαστικά.

          Και η φράση με θαυμαστικό "Έχουμε χάσει το μέτρο ως λαός και ως κοινωνία, δυστυχώς…!"

          μπορεί και να ερμηνευθεί ως "προς επίρρωση των προηγούμενων διαπιστώσεων".

          Αλλά εντάξει.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ αλλενάκι 30/09/2011 21:15:51

            Να στο πω αλλιώς.

            Το θέμα των αποστράτων με αγγίζει ιδιαίτερα!

            Σε προσωπικό επίπεδο.

            Αλλά ας μη πουμε τώρα περισσότερα.

            Μην ανησυχείς λοιπόν για το διφορούμενο ύφος των γραφομένων μου.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ierofantis 30/09/2011 21:18:31

            το ότι ήταν διφορούμενο το αντελήφθην...

            αλλά είπα μόνο τη γνώμη μου τι πιστεύω ότι γίνεται στην ελληνική κοινωνία σήμερα...

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 30/09/2011 21:25:32

            Η ελληνική κοινωνία είναι ζαλισμένη και αποπροσανατολισμένη. Δέχομαι το σκεπτικό σου, απλώς πιστεύω ότι δεν έχει μορφωποιηθεί κανενός είδους μέτωπο κατά της εθελόδουλης υποταγής ενός έθνους στα κελεύσματα των δανειστών.

            Ίσως μορφοποιηθεί, ίσως και όχι.

            Το ότι έχουμε χάσει το μέτρο, ε, αυτό δεν είναι καμιά σοφιστεία.

            Κοίτα γύρω σου πόσα παλαβά βλέπεις να γίνονται και πες μου ειλικρινά βρε αλλενάκι, αν αυτά καταδεικνύουν κοινωνία σοβαρή, συγκροτημένη και υγιή.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ierofantis 30/09/2011 21:35:20

            δεν έχει μορφοποιηθεί τίποτα, δεν είπα αυτό

            όσον αφορά "το μέτρο που έχει χαθεί", 30 χρόνια "επαναστατικής συνδικαλιστικής γυμναστικής" δύσκολα αποφλοιώνονται...

            Να ξέρεις τους ενοχλεί πολύ η δυναμική εμφάνιση των Ελλήνων Αξιωματικών στο προσκήνιο.
            ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΕΙ!!!

            Αν ήταν για τίποτα λαθρόβιους εγκληματίες της Υπατίας ή για τους παρακρατικούς αλλοδαπούς κουκουλοφόρους στο Σύνταγμα που σπάζαν και ξεκολλάγαν τα Μάρμαρα θα έκαναν γονυκλισίες.

            "Προκαταρκτική εξέταση διέταξε ο μπεγλερίτης.
            Στην διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προχωρά το υπουργείο Άμυνας με αφορμή «τα έκτροπα που έλαβαν χώρα στο χώρο του υπουργείου κατά τη διάρκεια διαδήλωσης αποστράτων» όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του το ΥΕΘΑ."

            ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ...

            ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ierofantis 30/09/2011 21:06:08

      Φίλε Ιεροφάντη, αυτές είναι προΕπαναστατικές διεργασίες, αν δεν το έχεις καταλάβει. Μπορεί να μην οδηγήσουν πουθενά, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται.
      Στην Αίγυπτο ο στρατ0ς πήγε με το Λαό.

      Διεργασίες πρωτόγνωρες για τα δεδομένα της μεταπολίτευσης, όπου οι λέξεις Εθνικ0ς, Στράτευμα, Δημ0σια Ασφάλεια των Π0λιτών, Εγκληματικ0τητα (δεν υπάρχει αυτό, τι είναι, μόνο εργάτες υπάρχουν...), Υπεράσπιση της Πατρίδας και των Συν0ρων ήταν και είναι περίπου απαγορευμένες.

      Το Εθνικό Θηρίο αφυπνίζεται ...

      Αύριο έχει Πορεία των Ελλήνων Κ0μμάντος (Έφεδρ0ι των Ειδικών Δυνάμεων Πεζ0νάυτες-Καταδρ0μείς) από την Ομόνοια στο Σύνταγμα στις 6 το απόγευμα.

      Ονομαστικός ο κατάλογος συμμετοχών.

      Τα κόμματα στη βουλή κατέκριναν τον υπ0υργ0 για την απαξίωση που επιχείρησε εναντίον των Ελλήνων Αξιωματικών.
      Ο καθένας για διαφορετικούς λόγους ίσως αλλά όλοι πήραν αποστάσεις.

      Μόνο το Εξαπτέρυγο του ΛΑ0Σ υπερασπίστηκε τον μπεγλερiτη η γιατί του έφυγαν όλοι οι απ0στρατοι και πάνε στο Κ0μμα Ελλήνων Απ0στράτων.

      Και μη νομίζεις ότι είναι περασμένης ηλικίας αυτοί που το φτιάχνουν, οι περισσότεροι είναι παραγωγικής πολιτικής και κοινωνικής ηλικίας από 45 έως 55 ετών, που σημαίνει ότι μπήκαν στις Στρατιωτικές Σχολές μετά το 81, '85.

      www.ap0strat0i.bl0gsp0t.c0m

    • A.M. avatar
      A.M. @ ierofantis 30/09/2011 21:58:28

      @ierofantis έγραψε:
      «Έχουμε χάσει το μέτρο ως λαός και ως κοινωνία, δυστυχώς…!»

      Συμφωνώ!
      Και επαυξάνω.
      Είναι ΑΔΙΑΝΌΗΤΟ στρατιωτικοί να συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο!

      Θυμίζω βέβαια πως ΚΑΙ τον στρατό το ΠΑΣΟΚ τον διέλυσε!
      Και επιτρέψτε μου να έχω πολύ προσωπική γνώμη επ' αυτού επειδή συνέβη να είμαι στον στρατό και πριν εκλεγεί το 1981 το πασοκ και μετά την ανάληψη της εξουσίας απ το ΠΑΣΟΚ και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας απ τον μακαρίτη Ανδρέα Παπανδρέου.

      Και να θυμίσω επίσης πως οι στρατιωτικοί που συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο και είναι και σε ηλικία για να κάνουν ντού στο υπουργείο είναι ΠΑΣΟΚογεννήματα, δηλ. ανδρώθηκαν στο στρατεύμα επί πασοκοπεριόδου.
      Με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ A.M. 30/09/2011 22:08:43

        Φίλε Α.Μ., ο στρατιωτικός δεν έχει ανάγκη να κάνει "ντου" στο Υπουργείο σαν να ήταν Σταμουλοκολλάς.

        Αλλά ταυτόχρονα είναι ιδιαίτερα λυπηρό και στενάχωρο να αντιμετωπίζονται οι απόμαχοι της εθνικής μας ασφάλειας, ως κλωτσοσκούφια, από αστράτευτους πολιτικάντηδες ή μεγαλόστομους μπουρδολόγους.

        Εξ ού και η απώλεια του μέτρου!

        • A.M. avatar
          A.M. @ ierofantis 30/09/2011 22:23:36

          @ierofantis
          Μα .. σαφώς και έχουν δίκαιο!
          Αλλά όταν δεν διεκδικείς τα δίκαιά σου με τον αρμόζοντα τρόπο - που οφείλει να είναι ανάλογος της θέσης σου στην κοινωνία και της εκτίμησης με την οποία η κοινωνία σε περιβάλλει - τότε το χάνεις.

          Και απ όσο θυμάμαι - παρακαλώ ας με διορθώσει κάποιος αν θυμάμαι λάθος ή εάν αυτό έχει αλλάξει - ο μισθός για τους στρατιωτικούς ΔΕΝ αποτελεί κατοχυρωμένο δικαίωμα βάσει του Συντάγματος αλλά είναι ένα ευεργέτημα που το δίνει η πατρίδα για την προσφορά τους προς αυτήν.
          Γι αυτό και δεν έχουν δικαίωμα απεργίας.
          Και ακόμα και αν δεν τους δώσει ούτε ένα ευρώ ΔΕΝ δικαιούνται άρνηση των υπηρεσιών τους προς την πατρίδα αλλά υποχρεούνται να παρέχουν υπηρεσίες ακόμα και απλήρωτοι.
          Και αυτό το γνωρίζουν από τότε που μπαίνουν στις παραγωγικές σχολές.

          Οι στρατιωτικοί ΔΕΝ είναι ούτε υπάλληλοι ούτε εργαζόμενοι!
          Είναι ... στρατιωτικοί!
          Και σε κάθε περίπτωση οφείλουν να συμπεριφέρονται με τον αρμόζοντα τρόπο.
          Και δεν μπορούν να συμπεριφέρονται σαν τον κάθε υπάλληλο ή εργαζόμενο διαδηλωτή.

          • !@#$%^&*() avatar
            !@#$%^&*() @ A.M. 30/09/2011 23:54:46

            Οι εν λόγω πολιτικοί είναι προφανές ότι είναι κομπλεξικοί με τις ΕΔ. Το πρώτο μέτρο που πήραν, λες και δεν υπήρχαν άλλες προτεραιότητες, ήταν μην τυχόν και εργασθούν οι συνταξιούχοι. Που σε τελευταία ανάλυση για να εργασθούν δεν ήταν γαλαζοαίματοι. Ίσως να βόλευε αυτοτο πογκρόμ κάποιους του από Πασοκιστάν μεριά για να βρίσκουν ακόμα πιο φτηνό εργατικό δυναμικό......Βέβαια το υπαρξιακό πρόβλημα με τους συνταξιούχους των ΕΔ ξεκινάει απ’ το ότι οι συνταξιούχοι έχουν δουλέψει στη ζωή τους για να πάρουν σύνταξη.
            Επιπλέον πολεμάς τον εχθρό με μέσα ανάλογα με το ποιά είναι τα μέσα αμύνης που διαθέτει και εκείνος. Όταν έχεις να τα βάλεις με ένα σύστημα το οποίο έχει εκθρέψει τον συνδικαλιστικό τραμπουκισμό, είναι σαφές ότι όσο αμπελοφιλοσοφούμε και δεν «τα σπάμε», τόσο θα μας @@μάνε. Αυτό έγινε κατανοητό!!! Το πολιτικό σύστημα του Πασοκιστάν δεν καταλαβαίνει από λόγια, θεωρίες και καθωσπρεπισμούς. Αυτά είναι για πολιτισμένους. Εδώ βρισκόμαστε σε πιό primitive κατάσταση. Νεάτερνταλ!!! Δύο χρόνια πέρασαν, και ήδατε χαΐρι??? Τι απέδωσαν τα λόγια μέχρι σήμερα??? Καθίστε να συζητάτε «πολιτισμένα». Πολιτισμένα θα μας «@@μάνε»!!!!!
            Έτσι τώρα θα αρχίσουν τα όργανα και σε λίγο θα μπει και η συμφωνική ορχήστρα με το κόμμα των αποστράτων και εκεί θα δούμε τι γέλιο έχεινα πέσει με τον Μπεγλερίτη.....

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/09/2011 20:53:14

    Το πασοκ και οι χαρτογιακάδες του είχαν πάντα συμπλέγματα με τον Ελληνικό Στρατό.

    Είναι δομημένο πάνω στην απαξίωση του στρατού και γι' αυτό αποψιλώνει τις μονάδες οικονομικά και από στελέχη/υπηρετούντες.

  12. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 30/09/2011 21:03:17

    Ο στρατός μας είμαστε εμείς. Ο στρατός μας είναι κοντά στον λαό μας και καθημερινά δείχνει πως πιστεύει στο σύνταγμα μας.

    Αντιγράφω από τα «Επίκαιρα»

    Έφεδροι κομάντος που υπηρέτησαν στις Ειδικές Δυνάμεις θα διαδηλώσουν στο Σύνταγμα το απόγευμα το Σαββάτου.

    ««Απόβαση» στην Πλατεία Συντάγματος πρόκειται να πραγματοποιήσουν μεθαύριο Σάββατο οι έφεδροι καταδρομείς και πεζοναύτες που υπηρέτησαν στις Ειδικές Δυνάμεις της χώρας μας, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν τόσο για τα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης, όσο και για την πορεία των εθνικών μας θεμάτων και το ξεπούλημα του δημοσίου πλούτου. Το ραντεβού έχει δοθεί στην Ομόνοια στις έξι το απόγευμα του Σαββάτου, απ’ όπου και εν συνεχεία οι έφεδροι λοκατζήδες και πεζοναύτες θα κατευθυνθούν προς την Πλατεία Συντάγματος όπου και έχουν σκοπό να διαδηλώσουν.»

    Δείτε: http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=30875&category_id=86

    Εγώ θα είμαι εκεί. Δεν θα φορέσω την 8αρα, αν και θα έπρεπε. Μόνο μπλουζάκι μαύρου χρώματος με το ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΣΕΑΠ. Θα είναι και άλλοι «συμμαθητές» εκεί.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Βαγγέλης, Πειραιάς 30/09/2011 21:36:28

      Δεν ρίχνετε και τίποτα ψιλές στα ΜΑΤ, έτσι να αγιάσει το χεράκι σας και να σχωρεθούν τ' αποθαμένα σας!!!

    • A.M. avatar
      A.M. @ Βαγγέλης, Πειραιάς 30/09/2011 22:04:55

      Αυτό μάλιστα!
      Όχι ντού σαν κατσαπλιάδες στο υπουργείο!

      Και θάθελα να δώ ποιός θα τολμήσει να τους αγγίξει.

  13. Γιαννης Γιαννης avatar
    Γιαννης Γιαννης 30/09/2011 21:56:16

    Καλα οι αποστρατοι εκαναν τετοιο λαθος μπηκαν στο περιβολι-οικοπεδο του κ.ΜΠΕΓΛΙΤΗας μας πει που θα ειναι μετα τις επομενες εκλογες ποιοι θα το φτυνουν ??????????

  14. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 30/09/2011 22:16:02

    Δεν μπορώ να γνωρίζω ποιοι ήταν αυτοί που πραγματοποίησαν την εισβολή στο πεντάγωνο, ούτε ξέρω ποια ήταν η υπηρεσιακή προέλευσή τους, ή τι βαθμό έφεραν όταν αποστρατεύθηκαν, εκείνο όμως που μπορώ να πω, είναι:

    Αίσχος. Ντροπή.

    Και ασφαλώς εμείς οι στρατιωτικοί έχουμε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε και μάλιστα σκληρά για τη φτώχια που μας επιβάλει ο ΓΑΠ και η παρέα του. Έχουμε όλα τα δίκια με το μέρος μας. Φεύγουμε με 35 χρόνια υπηρεσίας, προσθέστε και άλλα 15 τουλάχιστο που τα δουλεύομε και δεν τα πληρωνόμαστε, προσθέστε και όλα τα άλλα που επιβαρύνουν το στρατιωτικό επάγγελμα και έρχεται σήμερα ο Βενιζέλος και μας κατακρεουργεί.

    Σκεπτόμουν να πάω και εγώ, αλλά στη συνέχεια πρυτάνευσαν άλλες σκέψεις. Αλλά αυτοί που πήγαν εκεί, θα μπορούσαν να διαμαρτυρηθούν με άλλο τρόπο. Ας παρέμεναν στο χώρο για πολύ ώρα. Ας απέκλειαν τις εισόδους του στρατοπέδου. Ας έκλειναν κατά διαστήματα τη Μεσογείων, ή δύο λωρίδες κυκλοφορίας. Ας έπαιζαν ξύλο με τα ΜΑΤ (εγώ έχω φάει αρκετά δακρυγόνα). Αλλά εισβολή σε στρατόπεδο και μάλιστα στο Γενικό Επιτελείο, με κανένα τρόπο. Αν είναι δυνατό!!! Σε ποια άλλη μπανανία έχει γίνει αυτή η αλητεία;

    Εμείς οι απόστρατοί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν έχουμε χάσει την ιδιότητα του στρατιωτικού. Δεν είμαστε με κανένα τρόπο ΔΥ. Είμαστε λειτουργοί του κράτους και όπως και να το κάνουμε, αποτελούμε το σκληρό πυρήνα της εθνικής κυριαρχία, μαζί με τη δικαιοσύνη και τα Σ.Α. Συνεχίζουμε να διατελούμε υπό τον στρατιωτικό όρκο. Μέχρι την ηλικία των 65 επιστρατευόμαστε και αναλαμβάνουμε διοικήσεις επιστρατευομένων μονάδων. Είμαστε μόνιμοι αξιωματικοί ε.α. και έχουμε υποχρεώσεις που δεν παραγράφονται. Και με κανένα τρόπο δεν νοείται ότι μπορούμε να καταλαμβάνουμε στρατόπεδα, επειδή αδικούμαστε. Αυτό δεν το τόλμησαν ποτέ, ούτε πολίτες. Αυτό που έγινε μας μείωσε στα μάτια των πολιτών.

    Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των αποστράτων (αυτές που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια και εκτόπισαν την επίσημη και κατεστημένη ένωση), αν θέλουν να οργανώσουν διαμαρτυρία, μπορούν να συμμετάσχουν με τα μέλη τους συντεταγμένα, στις πορείες της ΑΔΕΔΥ και σε όλες τις άλλες διαμαρτυρίες.

    • Αμυδρός avatar
      Αμυδρός @ Αρματιστής 30/09/2011 22:27:57

      Μετά από τόσα χρόνια κόσμιας διαμαρτυρίας, δεν έχετε βαρεθεί το φτύσιμο;

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Αμυδρός 30/09/2011 22:53:15

        Οι εν ενεργεία δεν επιτρέπεται να συνδικαλίζονται, να απεργούν, να διαμαρτύρονται, να συνέρχονται, να αρθρογραφούν κ.α. Και έτσι πρέπει να είναι, διότι διαφορετικά, δεν υπάρχουν ΕΔ.

        Οι απόστρατοί όμως μπορούν. Μέχρι σήμερα όμως, δεν έχουν κάνει καμιά σοβαρή διαμαρτυρία.

        • Πεπόνης avatar
          Πεπόνης @ Αρματιστής 01/10/2011 03:37:58

          Πιστευω πως εχεις δικιο, αφου πιστευω πως εισαι περισσοτερο ενημερωμενος απο τους υπολοιπους. Ομως νομιζω πως ξεχνας εναν σημαντικο παραγοντα: Βρισκομαστε σε κατασταση οπου η πολιτικη εξουσια αναιρει ή ετοιμαζεται να αναιρεσει ολα τα κοινωνικα συμβολαια που εχει συναψει με τους πολιτες. Θεσμοι γκρεμιζονται σχεδον καθημερινα, η απολυτη φτωχεια κυκλωνει ολο και περισσοτερους ανθρωπους, συμπολιτες μας αυτοκτονουν απο την ντροπη τους, δεν γνωριζουμε τι θα μας ξημερωσει.

          Μπορει αυριο το πρωι να μπω στα αντινεα και να δω μια ειδηση οτι η κυβερνηση αποφασισε την κατασχεση ολων των ακινητων των πολιτων, για την αποπληρωμη του χρεους! Μπορει να εχει αποφασιστει η πωληση ολων των Ελληνων σε σκλαβοπαζαρα για τον ιδιο σκοπο! Τους εχω ικανους για ολα. Δεν αισθανομαι την ασφαλεια, οτι κατι τετοιο αποκλειεται να συμβει! Ειναι φανατικοι ιδεολογοι της χειριστης υφης, ειναι οι απογονοι του Μαρκούζε, του Αντόρνο, της Σχολης της Φρανκφουρτης! Κυριολεκτικα: Δεν εχουν ιερο και οσιο! Δεν εχουμε ιδεα με ποιους εχουμε μπλεξει!

          Μεσα σε ενα τετοιο κλιμα επερχομενης απολυτης καταστροφης ειναι, κατα την γνωμη μου, απολυτα φυσιολογικο να εκδηλωνονται ακραιες συμεριφορες, που, υπο αλλες συνθηκες, θα μπορουσαν να αποφευχθουν.

          Βρισκομαστε, με λιγα λογια και παντα κατα την γνωμη μου, σε "κανονικη" εμπολεμη κατασταση. Ο κοσμος μολις τωρα αρχιζει να ξυπναει, δειλα-δειλα και λογω του οτι βρεθηκε σε αναγκη. Του κλεβουν τους κοπους, οχι μιας ζωης, αλλά περισσοτερων γενεων. Τετοια περιστατικα και αντιδρασεις δεν μου προξενουν πλεον την παραμικρη εντυπωση, το αντιθετο, μου φαινονται ηπια και, υπο μια εννοια, "τρυφερα χαϊδεματα". Αναμενω για το μελλον πολυ χειροτερα απο αυτα. Δεν αποκλειω συντομα μεχρι και την ενοπλη αντισταση, ως απαντηση στην αυθαιρεσια του κρατους και στην επιβολη της με την βια, αλλά και ως αντιδραση στην αυξανομενη εγκληματικοτητα. Κατα την γνωμη μου, αν δεν δρασει η πολιτικη αμεσα, γρηγορα και, πανω απο ολα προς την σωστη κατευθυνση, θα βιωσουμε καταστασεις, που ουτε να φανταστουμε δεν τολμαμε! Παμε φουνταριστει για εμφυλιο.

          Δεν ειναι δυνατον, ειναι ανηθικο, απαραδεκτο, απανθρωπο, να σου δινουν τις συνθηκες για να φτιαξεις την ζωη σου με εναν συγκεκριμενο τροπο, και, μολις τα καταφερεις, να σου αλλαζουν τις συνθηκες προς το τρις-χειροτερο, απο την μια μερα στην αλλη, και αποδιδοντας σου ολοκληρη την ευθυνη για αυτη την αναγκαιοτητα αυτης της αλλαγης! Αυτο ειναι αισχατη προδοσια προς την ανθρωπινη υποσταση, ουτε στην αγελαδα σου δεν μπορεις να το κάνεις αυτο, κατι τετοιο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να εχει αισιο τελος, ειναι μαθηματικα αδυνατο! Ως γνωστον, στον πολεμο ολα επιτρεπονται. Οπως και στον ερωτα, που μερικες φορες ειναι το ιδιο.

          Να κλεισω λεγοντας οτι δεν ειμαι ΔΥ, ουτε στρατιωτικος, ειμαι ΙΥ, επεστρεψα στην Ελλαδα μολις το 2005 απο το εξωτερικο οπου ελειπα για 17 χρονια, και οτι σε καμμια περιπτωση δεν θεωρω ακραιες συμπεριφορες ως θεμιτες και σωστες. Οταν ομως ξεπεραστουν καποια ορια, οι καταστασεις ξεφευγουν απο τον ελεγχο, και τότε δεν υπαρχει πλεον επιστροφη. Συμβαινει το ιδιο με ενα ατυχημα με το αυτοκινητο: Οδηγας 40 χρονια χωρις κανενα προβλημα, ενω εισαι ενας απο αυτους τους οδηγους που δεν σεβονται κανεναν και τιποτα, και μια γατα, που πετιεται την λαθος στιγμη στο λαθος σημειο του συμπαντος, μπορει να σε κλεισει φυλακη και να καταστρεψει ολη σου την οικογενεια για παντα.

          Εδω που φτασαμε πιστευω οτι ακομα και μια φουσκα να κάνει καποιος με την τσιχλοφουσκα του, ειναι ικανος, αν το κανει την λαθος στιγμη στον λαθος τοπο, να προκαλεσει την συντριβη του πλανητη. Καποιοι εχουν κοροϊδεψει για τοσο πολυ καιρο τοσο μεγαλο ποσοστο των ανθρωπων, που εχουμε φτασει σε πολυ επικινδυνο σημειο!

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Πεπόνης 01/10/2011 08:54:59

            Πολύ εύστοχη η προσέγγισή σου!
            Πιστεύω πως δεν εξέλιπε η διάθεση του κάθε ανθρώπου να συνδράμει ή να δεχτεί να μειωθεί η ποιότητα της ζωής του για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα...
            Εδώ όμως μιλάμε για βαρβαρότητα στην οποία επιχαίρει μια ιδεοληπτική κατάσταση από ανίκανους πρώτα και κύρια πολιτικούς να εφαρμόσουν την ισονομία στα βάρη επιδιδόμενοι σε ανεξέλεγκτη κατακρεούργηση του "καθημερινού" έλληνα πολίτη.
            Μέσα σε όλα πουλάνε και τραμπουκισμό εκ του ασφαλούς νομίζοντας πως με διλλήματα θα πείσουν τις ορδές των νεοδυστυχισμένων που χτίζουν.
            Επίσης δεν ασχολήθηκαν ποτέ με την αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου της χώρας ώστε σε ένα βάθος 4ετίας -2009/2013- να έχουν χτίσει μια εξωστρεφή οικονομία με δυνατότητες ανάνηψης της ελληνικής οικονομίας.
            Πιστεύω πως η διαχείριση της κρίσης έπεσε στα χέρια των πλέον κουτοπόνηρων πολιτικών πλην κάποιων εξαιρέσεων...

    • A.M. avatar
      A.M. @ Αρματιστής 30/09/2011 22:29:12

      Πολύ σωστά τα γράφεις Αρματιστή.
      Και επειδή είσαι και απόστρατος σου αξίζουν συγχαρητήρια!

    • tpe avatar
      tpe @ Αρματιστής 30/09/2011 22:41:17

      Μόνο μία λέξη: Σεβασμός.

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ Αρματιστής 30/09/2011 22:43:32

      Εάν μου βρει κάποιος έστω και ΕΝΑ παράδειγμα τέτοιας εθελούσιας νοθείας στα Επίσημα Στατιστικά στοιχεία ενός κράτους μετά το 1945 στην Ευρώπη, ξέρετε την ήπειρο που ξεκινάει από τα Ουράλια και φτάνει μέχρι τον Ατλαντικό κτλ , εάν μου βρείτε να μου υποδείξετε έστω ΕΝΑ παράδειγμα ΑΛΛΗΣ χώρας στην Ευρώπη του οποίου η ίδια η κυβέρνηση να πλαστογράφησε τα στατιστικά στοιχεία του κράτος για να οδηγήσει το ίδιο της το κράτος στις ΑΓΚΑΛΙΕΣ του ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ αλλά τρόικα κτλ

      Εάν μου βρείτε ΕΝΑ παράδειγμα κράτους στην Ευρώπη στο οποίο να έχει διαπραχτεί τέτοια συνειδητή αυτοϋπονόμευση των δυνατοτήτων του ιδίου του κράτους να δανείζετε από τις διεθνή αγορές, τότε με χαρά εγώ θα μπορέσω να απάντησω στο ερώτημα που τέθηκε περί «Σε ποια άλλη μπανανιά έχει γίνει αυτή η αλητεία;»

      Και παρεμπιπτόντως ο κατάλογος από κράτη - μπανανιές που έχουν γίνει αντίστοιχες διαμαρτυρίες είναι μακρύς.

  15. Tem avatar
    Tem 30/09/2011 22:19:28

    Θεωρώ σωστή οποιαδήποτε κίνηση ανατροπής της πασοκικής χούντας

  16. Αμυδρός avatar
    Αμυδρός 30/09/2011 22:25:04

    Δύο σχόλια:

    1. Τόσα χρόνια οι ενώσεις αποστράτων στέλνανε επιστολές με τα αιτήματά τους, υπόβαλλαν αρμοδίως και υπηρεσιακώς τα παράπονά τους και παρακαλούσαν (για να μην πω εκλιπαρούσαν) κόσμια κάποιος να τους ακούσει, αλλά το υπουργείο τους έγραφε κανονικά. Ε, λοιπόν, όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος και σε όποιον αρέσει.

    2. Μου άρεσε το νταηλίκι του Μπεγλίτη : "Εάν άμεσα δεν αποχωρήσουν από το προαύλιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, θα δώσω εντολή να βγουν με τη βία έξω". Στους συνταξιούχους, νταήδες, στους 300 της Υπατίας, κότες.

    • tpe avatar
      tpe @ Αμυδρός 30/09/2011 22:42:04

      Όπως έκανε κι ο άλλος, ο Σημίτης, θυμάσαι;

  17. Απόστολος avatar
    Απόστολος 01/10/2011 00:05:46

    Είχατε μάθει να σας χαϊδεύουν από την εποχή της χούντας. Άργησαν αλλά κατάλαβαν (από τα Ίμια) τι χρησιμότητα έχετε για την Άμυνα της χώρας. Μόνο τα μπικικίνια (έτσι τα λέτε χαϊδευτικά τα ευρώ) σας ενδιαφέρουν και το καθισιό. Βογγάνε οι μονάδες από άχρηστους κοιλαράδες που ρημάξανε το συσσίτιο των εφέδρων και παριστάνουν τα κομάντα του γλυκού νερού. Όλοι στην εφεδρεία χωρίς σύνταξη να ησυχάσουμε από τους άχρηστους.
    Μίνι ταξίαρχος που από φαντάρος έγινε υπαξιωματικός (εξ αρβυλοφυλάκων) και ο Ανδρέας τον έκανε μαζί με χιλιάδες άλλους αξιωματικό και αποστρατεύτηκε συνταγματάρχης και πήρε σύνταξη μίνι! ταξιάρχου. Να σου προσθέσω ότι είναι πλήρως αγράμματος (δημοτικό με το ζόρι) και παίρνει σήμερα 2,800!! ευρώ το μήνα.
    Το απλό ερώτημα είναι , αυτοί έχουν την απαίτηση να μην μειωθεί ο μισθός τους ενώ μειώνεται όλων των υπολοίπων; Όσο για τους διακόσιους περίπου που μπήκαν σήμερα στο πεντάγωνο ήταν (πέραν κάποιων ραμολιμέντων) συνδικαλιστάδες της ΝΔ. Εκείνη η πρώην Υπουργάρα ο Σπηλιωτόπουλος (πολύ σαΐνι) που είναι; Αυτόν δεν τον πειράζει που θα του μειώσουν τη σύνταξη; Γιατί δεν ήρθε μαζί σας;

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Απόστολος 01/10/2011 00:34:46

      Μην ισοπεδώνουμε ρε γμτ...
      Δεν είναι ποτέ δυνατόν να είναι όλοι ίδιοι και όλα επίσης ίδια!
      Περικοπές στις συντάξεις ή στους μισθούς όπως συμβαίνει με όλους τους έλληνες πολίτες;
      ΝΑΙ!
      Ποιος διαφωνεί;
      Πριν από όλα καλό θα ήταν να ερευνήσετε ορισμένοι τα δεδομένα ειδάλλως η επιπολαιότητά σας θα σας κάνει να φαίνεστε εμπαθείς, κάτι που δεν πιστεύω πως ισχύει.
      Το νταηλίκι του Μπεγλίτη είναι τσάμπα μαγκιά και απλά πλάσαρε τις κλασικές ψυχροπολεμικές εμφυλιακού τύπου κορώνες του πρώιμου μεταπολιτευτικού χρόνου, για να πουλήσει το ψέμα ως αλήθεια και να συσκοτίσει.
      Αυτοί που μπούκαραν στο πεντάγωνο σκέφτηκαν λανθασμένα και δώσανε δικαιώματα στους Μπεγλίτηδες να γίνουν αγενείς απέναντι στους απόστρατους.
      Ο πατέρας μου υπηρέτησε πάνω από 20 χρόνια ως καταδρομέας και αλεξιπτωτιστής, από μικρό παιδάκι θυμάμαι να αλλάζω σχολεία και η δική μου η θητεία έμοιαζε λουξ μπροστά στην δική του που φάνταζε λες και έκανε παρατεταμένη στρατιωτική θητεία με συνεχείς πορείες και όχι μόνο.
      Επίσης πολέμησε στη Κύπρο το '73 20 χρονών παιδί και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις στα ίσια, αποδεικνύοντας αν ήταν κοιλαράς ή κάτι άλλο...
      Αυτά τα δήθεν τσαμπουκαλίκια δεν απηχούν ούτε στο ένα δέκατο της ντομπροσύνης και της λεβεντιάς πολλών αποστράτων.
      Αυτό όμως δεν σημαίνει πως επικροτώ την καφρίλα που έγινε σήμερα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Απόστολος 01/10/2011 00:46:41

      Ε, ρε κάτι συμπλέγματα που κυκλοφορούν στην κοινωνία...

      Δε μου λες, παλίκαρε, πας να τα πεις αυτά στην οικογένεια του Ηλιάκη, να δούμε ποιο... γραφείο θα σε βγάλει από εκεί μέσα;

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Αυριανιστής 01/10/2011 07:58:02

        Πολλά φίλε μου. Δυστυχώς πολλά

    • ΑΣυστολε ανιστορητε! avatar
      ΑΣυστολε ανιστορητε! @ Απόστολος 01/10/2011 10:19:26

      Ποιος καταλαβε τι, αποΣτολε Σημιτοπουλε; Ποιανου η ανεπαρκεια καταμαρτυρειται στη καταγραφες των γεγονοτων απο το μελος του συμβουλιου του Πασοκ, επανελθοντα εξ αποστρατειας για το καλο του ...Πασοκ, κυριου Λυμπερη του Ναυαρχου, βεβαιως βεβαιως; διβασε και κανα βιβλιο ημιμαθη προβοκατωρα! θα σου περκοπει το επιδομα!
      δεν εμαθες ποτε τις περγραφες του αλλου ναυαρχου του διοιηκητου της Ευπ, Βασιλικοπουλου, που περιμενε 3! ωρες στον προθαλαμο του Μαχιμου να τον δεχτει ο σηΜιτης; αφου τον ειχε προειδοποιησει εγκαιρα τι ετοιμαζουν τα γκαρντασια και παλαμοκροτητες του ζειμπακα γιωργου;
      Δεν σουπε κανενας φτηνουλη Ασυστολε ΑΣτολε ΑποΣτολε οτι δεν πηγε καν στο Πενταγωνο ο τυπος αυτος που το επαιξε πρωθυπουργος της ελλαδος ατιμωρητα, για να ζητησει την γνωμη των αρμοδιων, παρα τα κανονισε με τα αφεντικα του ευχαριστωντας τους κιολα;εχοντας στειλει στο θανατο οχι τα καλοπαιδα - το κα με ΚΩ- που τον συμβουλευσαν να υποταγει, αλλα τον ΒΛΑΧΑΚΟ το, ΓΙΑΛΟΨΟ, Τον ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ!
      Καταλαβες εμμισθε η αμισθε αΣυστολε;
      οι στρατιωτικοι που περιγραφεις ειπαν και χρεωνονται τη ρηση του Παγκαλου προς τον ναυαρχο Λυμπερη; η την χρεωνονται επειδη ο παππους του ηταν και στρατηγος και δικτατωρ και συλληφθεις ως συνεργατης των Γερμανων απο τους ομογαλακτους αδελφους σου του καιρου εκεινου;
      Δε λες πως τη σημαια μας
      ναυαρχε μας την πηρε
      την πηρε και την σηκωσε
      στη θαλασσα ο αγερας;
      ορεξη τωρα ποχουμε για δυο βραχονησιδες
      αντε για δυο τραγοπουλα
      αντε και για τρεις γιδες
      να μλεξουμε σε πολεμο
      με τουρκους κλαπαρχιδες!

      http://1.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/R-AsFiko9zI/AAAAAAAAACc/koNOwACjfiA/s1600-h/pagk.jpg

  18. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/10/2011 00:31:49

    Σιγά ρε Μπεγλίτη, πρόσεχε το καλσόν.

  19. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 01/10/2011 01:15:57

    ...ΞΙΦΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗ...
    ...ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ...

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΑΗΛΟ ΚΟΜΑΝΤΟ
    (ΚΕΟΑΧ,93 ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΡΕΝΤΙΝΑ)
    ΕΝΑΣ ΕΙΣΒΟΛΕΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 01/10/2011 21:40:38

      Χαίρε!

  20. Aeroporos avatar
    Aeroporos 01/10/2011 02:43:20

    Κακώς έμειναν μόνο στο προαύλιο έπρεπε να ανέβουν πάνω να αρπάξουν τα φοβισμένα ανθρωπακια τους ανώτατους και των τριων κλάδων και να τους πετάξουν έξω
    Οι ανόητοι δεν καταλαβαίνουν ότι σε λίγους μήνες θα είναι στην ίδια θέση και θα τρώνε φτυσιμο για το ραγιαδισμο τους απέναντι στον πρωταθλητή μίσους απέναντι στους ενστολους ΥΕΘΑ?
    Όσο για τους σχολιαστές εναντίον των Αξιωματικών προφανώς ανήκουν στην κατηγορία αυτών που οι μανάδες τους τους έδιναν φαγητό στην πύλη για να μην στεναχωριουνται που έχασαν την σπιτικη θαλπωρή οταν και αν εκαναν τη θητεια τους. Σας ξέρουμε σας παρατηρούμε καθημερινά η ευαισθησία σας η μετριότητα σας το δεν μπορώ το νομίζω το θα δούμε το δεν πειράζει είναι η σημαία σας
    Είστε η γενιά του νεσκαφε και marlboro

  21. ΠολιτεςΟπλιτες! avatar
    ΠολιτεςΟπλιτες! 01/10/2011 08:40:18

    εσυ κυρ Πητ οταν ,ΑΝ, διαμαρτυρεσαι, μας προσβαλεις; Οταν πας εσυ και τα σπας, ΑΝ τα σπας, μας προσβαλεις;
    Αν εσυ εισαι ικανοποιημενος ως Πολιτης, που καποτε για να εχεις την ιδιοτητα επρεπε να ειχες υπαρξει Οπλιτης (ακριβως αναγραμματισμος της λεξεως Πολιτης και αντιστροφα), εχεις καθε δικαιο να τους μεμφεσαι και να εξιστασαι! Ειδ αλλως σκασε!
    Ολο αυτο το συστημα ΑριστεροΠασοκατζα εχει διαμορφωσει και ...τεχνικες και συμπεριφορες εδω και 40 χρονια! Εστιξε πια τον χαρακτηρα των Ελληνων!
    παιδια της μεταπολιτευσης ειναι οι αποστρατοι Πολιτες! που
    το 74 ηταν απο 16 χρονων!
    Απο που ως που σε προσβαλλουν, ειδικα εσενα, κυρ Πητ!

  22. πολιτεσΟπλιτες avatar
    πολιτεσΟπλιτες 01/10/2011 08:55:27

    το κομπλεξ βογγαει. ΑποΣτολε!
    Ο Στρατος που περιγραφεις, ειναι αποτελεσμα των εργων και των ημερων του Πασοκ! Το καταλαβες! Πασοκοαναθρεμενα ολα τους! Ηταν οι κατω των 55 που περιεγραψε ο Μπεμπεμπεγλιτης! Οι περισσοτεροι των περσινων αποστρατειων και των προπερσινων και κεινων της περιοδου που κυβερνησαν οι εκλεκτοι σου ειναι αποστρατοι γιατι δεν ηταν αρεστοι!
    ο κυριος αυτος που σαν κακοραμενος προβοκατορας υποδεικνυει ως δημοκρατικη εκτροπη την αγανακτηση πολιτων, επειδη δεν ηταν αρκετοι οι καταλληλοι εν ενεργεια επανεφερε 240 αποστρατους ομοδοξους και κοματοκυνες τους οποιους βεβαια λογω εφεδρειας αποφασισε να ξανα αποστρατευσει!
    Οσο δικαιουσαι εσυ να διαμρτυρεσαι, το δικαιουνται και αυτοι !Με τον τροπο που τα... πασοκδιδασκαλεια διδαξαν σ´ ολους μας! Γιατι αυτοι δεν δικαιουνται ΑποΣτολε! Δεν ηρθε ο καιρος να ριξουν τις... κοιλαρες τους με λιγη ...γυμναστικη;

  23. ΟπλιτηςΠολιτης avatar
    ΟπλιτηςΠολιτης 01/10/2011 09:03:31

    η πρωτη συρραξη με εμφυλιο προσωπο εγινε σημερα!
    ο κυρ Μπεγλι(φ)της εκυρηξε τον εχθρο, το επαταξε και εστειλε τους εν ενεργεια εναντιον των Αποστρατων!
    Με λεκτικες καταδοτη ο... Πατασσας επεχειρησε
    1. να καταδειξει δημοκρατικες εκτροπες
    2. να καταδειξει τραμπουκους
    3. να καταδειξει φιλοτομαριστες
    4. να καταδειξει υποκινουντες χωρους
    5. να καταδειξει κυριως την απεχθεια του εναντιον των ανθρωπων που προίσταται!

    Αρα ολες οι κινητοποιησεις που το Πασοκ προκαλεσε υπεθαλψε πρωτοστατησε ηταν "δημοκρατικες εκπτροπες", εναντιον του "νομου και της ταξης"!
    οι ανθρωποι εξω απο το Πενταγωνο ηταν, πρωτα και κυρια, Πολιτες κυρ Μπεγλιτη! Με ολα τα προβληματα, ολων εκεινων, που ιδια και ομοια διαμαρτυρονται ακριβως γι αυτο! την διαλυμενη προδομενη καταληστευμενη ζωη, το παραχωρημενο μελλον των παιδιων τους χωρις μια τουφεκια! Ετσι για την τιμη των οπλων!
    Μια συμμορια Νενεκων και υπαλληλων παρεδωσε συντεταγμενα την πατριδα ΚΑΙ τους ανθρωπους της, στιγματιζοντας ως εκτροπη και πραξικοπημα την απελπισια τους!
    Αν ειναι τραμπουκοι και εφτασαν να φερονται ως τετοιοι ανθρωποι που ειχαν "μαθει" τη πειθαρχια για ολη την επαγγελματικη τους σταδιοδρομια, φανταζεται ο κυρ Μπεγλιτης τι εχει να γινει οταν, πολυ συντομα, θα κλειθει να αντιμετωπισει τους εκπαιδευμενους απο το κομμα του, ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ "τραμπουκους"; Που ξεβρακωνουν και δερνουν;
    Η επαναστατικη αγωγη ειναι σα το ποδηλατο! Αμα την μαθεις Υπουργε, δεν την ξεχνας! Εδω την μαθαινουν και την εφαρμοζουν αλλοι κι αλλοι.
    Αναμεσα τους χθες κυρ Μπεγλιτη, ρωτα και μαθε, ηταν τουλαχιστον οι μισοι δικοι σας! Ελειπαν βεβαια οι 240!!! που επενεφερες εσυ και το κομμα σου για να πλαισιωσουν το ...εργο σου και που επιτελους συζητας να τους ...απολυσεις!
    Τους μισεις και σου φαινεται κυρ Υπουργε! Και σου ειχε φανει απο παλια, οταν συζητουνταν θεματα τους στη βουλη! Οταν τους εκανες να λενε "τι ...ητης αυτος ο Μπεγλιφτης!" O Φαηλος που ξερει το θεμα των ΑΟΡΑΤΩΝ ΥΠΕΡΣΠΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ, ας βοηθησει την μνημη μας με τις δηλωσεις του ...Πατασσοντος!
    Κανοντας ριμα με οποιο καταλληλο λεκτικο τυπο μπορει ο καθενας!

  24. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 01/10/2011 09:22:01

    Τα στρατόπεδα, οι αεροπορικές και ναυτικές βάσεις, αποτελούν κατά τους νόμους της πολιτείας, φρούρια. Τα της υπηρεσίας τους, ρυθμίζονται από το κανονισμό πόλεων και φρουρίων. Όπου στρατιωτικός κανονισμός (ΣΚ) = νόμος.
    Για επειδή τα στρατόπεδα και οι βάσεις αποτελούν φρούρια, για αυτό το λόγο και φρουρούνται επί 24ωρου βάσεως, με ένοπλη φρουρά.

    Και στα φρούρια του κράτους, δεν μπορεί να εισβάλει κανένας πολίτης και μάλιστα δια της βίας και μάλιστα με ομαδική έφοδο. Και οπωσδήποτε δεν εισβάλουν στρατιωτικοί. Μόνο οι εχθροί εισβάλουν.

    Τα πράγματα είναι τόσο απλά. Και όλοι οι στρατιωτικοί, ε.ε. και ε.α., τα γνωρίζουν. Ως εκ τούτου η εισβολή στο στρατόπεδο ΠΑΠΑΓΟΥ από ε.α. μόνιμους στρατιωτικούς, ήταν απόλυτα απαράδεχτη και δεν χρειάζεται να πω τίποτε περισσότερο.

    Ανεξάρτητα με ότι γράφουν εδώ διάφοροι εμπαθείς εναντίον των στρατιωτικών, βγάζοντας βεβαίως τα εσώψυχα τους, οι ε.α. στρατιωτικοί αδικούνται βάρβαρα από τη παρούσα κυβέρνηση. Οι στρατιωτικοί που συνταξιοδοτήθηκαν πριν τα 55, αποχώρησαν είτε γιατί τους αποστράτευσαν αυτεπάγγελτα, είτε γιατί είχαν συμπληρώσει συντάξιμα χρόνια και έκαναν αίτηση με βάση το νόμο και έλαβαν τη σύνταξη τους. Αυτή τη στιγμή, η κυβέρνηση μειώνοντας τη σύνταξη τους κατά 40%, τους εκτελεί. Αδικούνται ακόμη περισσότερο και οι ε.ε. συνάδελφοι, οι οποίοι μάλιστα στερούνται οποιασδήποτε δυνατότητας αντίδρασης.

    Προσωπικά τάσσομαι υπέρ της σκληρής αντίδρασης των ε.α. στρατιωτικών στα επώδυνα μέτρα της κυβέρνησης, καθώς και στη κατοχή και το ξεπούλημα της χώρας. Στους δρόμους στις διαδηλώσεις, στις πορείες, στις συγκρούσεις με τα ΜΑΤ, στις αποδοκιμασίες εναντίον της κυβέρνησης, στα μεγάλα συλλαλητήρια και όπου άλλου και με όποιο άλλο τρόπο είναι δυνατό. Ατομικά, ή ομαδικά ως μπλοκ αποστράτων, με τα δικά μας πανό. Ακόμη και έξω από το πεντάγωνο, σε σκληρή αναμέτρηση με τα ΜΑΤ.

    Εισβολή όμως στο σπίτι μας, δεν νοείτε με κανένα τρόπο.

    • Δεν ειναι εισβολη! avatar
      Δεν ειναι εισβολη! @ Αρματιστής 01/10/2011 11:38:18

      αφου ειναι σπιτι μας δεν ειναι εισβολη! ειναι εισοδος! αφου οι επισκεπτες μας δεν εννοουν να καταλαβουν πωε ειναι εκει γιατι και μεις, με την ψηφο μας, το επιτρεψαμε!

  25. Απόστολος avatar
    Απόστολος 01/10/2011 10:07:14

    Τι σχέση έχει ο Ηλιάκης (για μένα είναι ήρωας) με τους κοπρίτες που δεν κινδύνεψαν ποτέ. Δεν μπορεί να είναι ο Ηλιάκης , ο Σιαλμάς , ο Αγγελόπουλος και τόσοι άλλοι το άλλοθι για το σκυλολόι που παριστάνει τους αδικηνλενους, Στις κρίσεις κάνανε τον άρρωστο (κάποιοι ήταν οι ίδιοι και το Μάρτη του 87 -sismik- και τον Γενάρη του 96-Ίμια-). Έψαξε ποτέ κανείς να δει πόσοι ήταν και ποιοι ήταν; Εκεί να δεις εκπλήξεις . ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

    Για τις συντάξεις στις κόρες που μόλις πεθάνει ο στρατηγός χωρίζουν -πέτσινα- για να συνεχίσουν να παίρνουν τη σύνταξη έχεις να μας πεις κάτι;

    • ΟπλιτηςΠολιτης avatar
      ΟπλιτηςΠολιτης @ Απόστολος 01/10/2011 10:33:28

      Ποιος καταλαβε τι, αποΣτολε Σημιτοπουλε; Ποιανου η ανεπαρκεια καταμαρτυρειται στη καταγραφες των γεγονοτων απο το μελος του συμβουλιου του Πασοκ, επανελθοντα εξ αποστρατειας για το καλο του ...Πασοκ, κυριου Λυμπερη του Ναυαρχου, βεβαιως βεβαιως; διβασε και κανα βιβλιο ημιμαθη προβοκατωρα! θα σου περκοπει το επιδομα!
      δεν εμαθες ποτε τις περγραφες του αλλου ναυαρχου του διοιηκητου της Ευπ, Βασιλικοπουλου, που περιμενε 3! ωρες στον προθαλαμο του Μαχιμου να τον δεχτει ο σηΜιτης; αφου τον ειχε προειδοποιησει εγκαιρα τι ετοιμαζουν τα γκαρντασια και παλαμοκροτητες του ζειμπακα γιωργου;
      Δεν σουπε κανενας φτηνουλη Ασυστολε ΑΣτολε ΑποΣτολε οτι δεν πηγε καν στο Πενταγωνο ο τυπος αυτος που το επαιξε πρωθυπουργος της ελλαδος ατιμωρητα, για να ζητησει την γνωμη των αρμοδιων, παρα τα κανονισε με τα αφεντικα του ευχαριστωντας τους κιολα;εχοντας στειλει στο θανατο οχι τα καλοπαιδα - το κα με ΚΩ- που τον συμβουλευσαν να υποταγει, αλλα τον ΒΛΑΧΑΚΟ το, ΓΙΑΛΟΨΟ, Τον ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ!
      Καταλαβες εμμισθε η αμισθε αΣυστολε;
      οι στρατιωτικοι που περιγραφεις ειπαν και χρεωνονται τη ρηση του Παγκαλου προς τον ναυαρχο Λυμπερη; η την χρεωνονται επειδη ο παππους του ηταν και στρατηγος και δικτατωρ και συλληφθεις ως συνεργατης των Γερμανων απο τους ομογαλακτους αδελφους σου του καιρου εκεινου;
      Δε λες πως τη σημαια μας
      ναυαρχε μας την πηρε
      την πηρε και την σηκωσε
      στη θαλασσα ο αγερας;
      ορεξη τωρα ποχουμε για δυο βραχονησιδες
      αντε για δυο τραγοπουλα
      αντε και για τρεις γιδες
      να μλεξουμε σε πολεμο
      με τουρκους κλαπαρχιδες!

      http://1.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/R-AsFiko9zI/AAAAAAAAACc/koNOwACjfiA/s1600-h/pagk.jpg


      to 87 Καλοπληρωμενε, καποιοι ηταν καπου στην Βορειο Ελλαδα στα σκηνακια κανα μηνα, γιατι ο αρχιστρατηγος της καρπαζιας θα βυθιζε το Χορα!
      Αντ αυτου, ανακυρηχτηκε η... Βορεια κυπρος! Ενω ο οπλαρχηγος ταπινε στην Μεγαλη βρετανια για να γιορτασει την επΑιτιο του
      πωλειταιΧνειου με ενα που συνεληφθη μετα σαν Ρωσοκατασκοπος!
      μετα πηγε στο νταβος ,μετα τα βρηκε με τον οζαλ, μετα παντρευτηκε την Μιμη, μετα εφκιαξε τη βιλα το κωλοσπιτο
      μετα μετα! Φτασαμε στο σημερα! και συ ενας ημιμαθης βλητομαμας εργολαβεις στην μαλθακοτητα! αντε χασου ΑποΣτοΛακη!

      • Απόστολος avatar
        Απόστολος @ ΟπλιτηςΠολιτης 01/10/2011 18:07:49

        Ανάψτε κανένα καντηλάκι για τον Πάγκαλο και τον Σημίτη , που χειρίστηκαν το θέμα και αφήστε τις παλληκαριές. Να θυμηθούμε τον Ναύαρχο που δεν έβαλε φρουρά στα Δυτικά Ίμια γιατί "...δεν του το είπε ο Σημίτης"!!!; ή τα κομμάντα μας που τα έστειλαν στη σφαγή και αντί να αποβιβαστούν στο στόχο και να καθαρίσουν τους Τούρκους που είχαν καταλάβει την Ίμια έκαναν στροφή και πήγαν στη Δ. Ίμια να πάρουν "μπαταρία"!!!! για το φακό και έμειναν εκεί;

        • Απορία avatar
          Απορία @ Απόστολος 01/10/2011 18:13:20

          Ναι δεν θα ξεχάσουμε να τους ανάψουμε που γκριζάρισαν όλο το αιγαίο και που μας έβαλαν στο ευρώ με ισοτιμία σουηδίας.

        • Έφεδρος Δεκανέας avatar
          Έφεδρος Δεκανέας @ Απόστολος 01/10/2011 19:07:06

          02.00 ΓΕΝ προς Ναυ.: Εφιστάται η προσοχή σας μήπως η απομάκρυνση ελικοπτέρων είναι παραπλανητική για να κάνουν ενέργεια στο Φαρμακονήσι.

          Στις 03.00 αρχίζουν να έρχονται οι πρώτες πληροφορίες πως οι Τούρκοι έχουν καταλάβει τα Δυτικά Ιμια. Δίνεται η εντολή να ανέβει η δεύτερη ομάδα βατραχανθρώπων αλλά η εκτέλεσή της καθυστερεί επειδή πέρασαν πρώτα από τα Ανατολικά Ιμια για να πάρουν φορτισμένες μπαταρίες ασυρμάτων και έμειναν εκεί.

          Το μεγάλο ερώτημα ήταν , ήταν η Ελλάδα έτοιμη για πόλεμο; Σ' αυτή την περίπτωση τι θα συνέβαινε; Θα είχαμε καταλάβει την Σμύρνη και τα περίχωρα ή κάτι διαφορετικό;

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Απόστολος 01/10/2011 12:38:03

      Και τα μυαλά στα κάγκελα. Τι να πει κάποιος για αυτή την ακατάσχετη εμπάθεια;

  26. popolaros avatar
    popolaros 01/10/2011 10:49:53

    Δεν τους αφήνουν να εργάζονται αλλά οι πολιτικάντηδες στην τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος, ομόφωνα φήφισαν να μπορούν οι βολευτάδες μας να εργάζονται κανονικότατα παράλληλα με τη βουλή.
    ...και βουλευτική αποζημίωση και τηλεπωλητές βιβλίων.
    Καταργήθηκε το ασυμβίβαστο.
    Αν θυμάμαι καλά το ψήφισαν όλοι.
    Στη μάσα μαζί οι πολιτικάντηδες.

  27. Ελληνες!Αει παιδες εισιν! avatar
    Ελληνες!Αει παιδες εισιν! 01/10/2011 10:50:45

    ειναι ακριβως οπως τα λες! Ακριβως! ειμαι εξ αγχιστειας υποχρεωτικα και αμισθι στις ταξεις τους, και τσακωθηκα με τον εξ αγχιστειας που δεν ειδε το κακο να κανουν ντου! αφου μαλιστα τους ειχε καλεσει και ο πρωηΝ!
    αλλα οταν ειδα τον φουσκωμενο Γαλλο, τον απο τουδε και στο εξης αποκαλουμενο και Πατασσω, να σακατευει την λογικη μου, τις μνημες μου και την πραγματικοτητα, βγαζοντας απεξω την ουρα, της αλεπους την ουρα, του κομματος του, τα δικαιολογησα ολα!
    Εχουν ενα οπλο οι στρατιωτικοι και οσοι περι αυτους! Με κληρο, απ ολους ανεξαιρετως, σ´ ολη την Ελλαδα μπορει να κατεβασουν υποψηφιους, αυτοι κια οι οικογενειες τους να ψηφισουν τους δικους τους στο κομα που δημιουργειται! με δομες αμεσης δημοκρατιας, με κληρο και εναλλασομενοι,αφου λογοδοτησουν για το εργο τους, να αποκτησουν λογο και θεσεις!
    Χωρις να δινουν δεκαρα τι λενε οι αΣυστολοι κι οι ΜΠΕγΛητες!
    Τοτε να δουμε πως θα τσουξει! Αλλα δεν...
    Οι Ελληνες, ακομα και οι φεροντες το εθνοσημο, παραμενουν Ελληνες! Οδυσσεις μα και Εφιαλτες, ενωμενοι και διχασμενοι, να μισουν την κατσικα του γειτονα αντι να την... παντρεψουν με τη δικη τους, να γεννησουν κατσικακια!

  28. popolaros avatar
    popolaros 01/10/2011 10:59:59

    ...λογική αντίδραση ενόχων.
    Σου λέει εάν είναι να την πατήσω από κάποιους, είναι αυτοί.
    Όλους τους άλλους τους έχουν ελέγξει.

    Εντω μεταξύ ήταν και πολύ ψηλά στις δημοσκοπήσεις μαζί με την Εκκλησία.
    Κάτι έπρεπε να γίνει...σύντομα.

  29. ΟπλιτηςΠολιτης avatar
    ΟπλιτηςΠολιτης 01/10/2011 12:17:42

    η πρωτη συρραξη με εμφυλιο προσωπο εγινε σημερα!
    ο κυρ Μπεγλι(φ)της εκυρηξε τον εχθρο, το επαταξε και εστειλε τους εν ενεργεια εναντιον των Αποστρατων!
    Με λεκτικες καταδοτη ο… Πατασσας επεχειρησε
    1. να καταδειξει δημοκρατικες εκτροπες
    2. να καταδειξει τραμπουκους
    3. να καταδειξει φιλοτομαριστες
    4. να καταδειξει υποκινουντες χωρους
    5. να καταδειξει κυριως την απεχθεια του εναντιον των ανθρωπων που προίσταται!

    Αρα ολες οι κινητοποιησεις που το Πασοκ προκαλεσε υπεθαλψε πρωτοστατησε ηταν “δημοκρατικες εκπτροπες”, εναντιον του “νομου και της ταξης”!
    οι ανθρωποι εξω απο το Πενταγωνο ηταν, πρωτα και κυρια, Πολιτες κυρ Μπεγλιτη! Με ολα τα προβληματα, ολων εκεινων, που ιδια και ομοια διαμαρτυρονται ακριβως γι αυτο! την διαλυμενη προδομενη καταληστευμενη ζωη, το παραχωρημενο μελλον των παιδιων τους χωρις μια τουφεκια! Ετσι για την τιμη των οπλων!
    Μια συμμορια Νενεκων και υπαλληλων παρεδωσε συντεταγμενα την πατριδα ΚΑΙ τους ανθρωπους της, στιγματιζοντας ως εκτροπη και πραξικοπημα την απελπισια τους!
    Αν ειναι τραμπουκοι και εφτασαν να φερονται ως τετοιοι ανθρωποι που ειχαν “μαθει” τη πειθαρχια για ολη την επαγγελματικη τους σταδιοδρομια, φανταζεται ο κυρ Μπεγλιτης τι εχει να γινει οταν, πολυ συντομα, θα κλειθει να αντιμετωπισει τους εκπαιδευμενους απο το κομμα του, ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ “τραμπουκους”; Που ξεβρακωνουν και δερνουν;
    Η επαναστατικη αγωγη ειναι σα το ποδηλατο! Αμα την μαθεις Υπουργε, δεν την ξεχνας! Εδω την μαθαινουν και την εφαρμοζουν αλλοι κι αλλοι.
    Αναμεσα τους χθες κυρ Μπεγλιτη, ρωτα και μαθε, ηταν τουλαχιστον οι μισοι δικοι σας! Ελειπαν βεβαια οι 240!!! που επενεφερες εσυ και το κομμα σου για να πλαισιωσουν το …εργο σου και που επιτελους συζητας να τους …απολυσεις!
    Τους μισεις και σου φαινεται κυρ Υπουργε! Και σου ειχε φανει απο παλια, οταν συζητουνταν θεματα τους στη βουλη!

  30. Έφεδρος Δεκανέας avatar
    Έφεδρος Δεκανέας 01/10/2011 12:49:09

    Οι αντιπαραθέσεις και μάλιστα για τέτοια θέματα δεν οδηγούν πουθενά. Ανεξαρτήτως του ποιος φταίει η τρέχουσα οικονομική πραγματικότητα απαιτεί ή περικοπές ή χρεοκοπία. Τίποτα άλλο. Τα βάρη πρέπει να μοιραστούν αναλογικά σε όλους και εννοούμε ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Δεν πρέπει να λείψει κανείς από το προσκλητήριο και ακόμα περισσότερο εσείς οι απόστρατοι και οι εν ενεργεία. Δεν είναι δίκαιο να περικόπτονται μισθοί των 1,200 ευρώ σε οικογένειες με ένα μισθό και να μην κόβονται αναλογικά τα ίδια ή περισσότερα από τον απόστρατο που παίρνει 3,000 ευρώ. Όσο για το στρατό έχει ακολουθήσει φθίνουσα πορεία τα τελευταία χρόνια με κύριο χαρακτηριστικό τις γυναίκες και τους ΕΠΟΠ που βγάζουν γλώσσα σε ανώτατους αξιωματικούς που κοιτάνε σαν χάνοι. Επομένως Σοβαρότης , Κοινή προσπάθεια , ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.

    Ο Απόστολος λέει πολλές αλήθειες αλλά γενικεύει ανεπίτρεπτα αδικώντας του λίγους καλούς. Για τους πολλούς είναι ακριβώς έτσι και έτσι τα έζησα στο στρατό.

    • ΟπλιτησΠολιτης avatar
      ΟπλιτησΠολιτης @ Έφεδρος Δεκανέας 01/10/2011 15:09:49

      ο αποΣτολος ο ΑΣτολος οαΣυΣτολος, ειναι εργατακος! και οι αληθειες του ειναι σκετες ψευτιες!
      Μαζι με τις ισοπεδωτικες του αναφορες, υπαρχει η ιστορικη ανακριβεια και η αναιδια του αμαθους παπαρολογου! Σ ολες τις ταξεις ανθρωπων υπαρχουν καλλιτεροι και χειροτεροι! η συλλογικη αποδοση ευθυνης μαρτυραει και το ποιον και το τιποτα του περι ου ο λογος λακη! Εκ του ΑποΣτοΛακη!

  31. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 01/10/2011 12:52:49

    Φυσικα. Ο ανθρωπος δεν εχει κανενα προβλημα με την αυστηροτητα ή ακομη και την σκληροτητα των νομων. Με την αδικια των νομων εχει προβλημα. Ειμαι βεβαιος οτι ολοι θα δεχοντουσαν να χασουν ακομη και το 70% του πλουτου τους, αν αυτο αφορουσε ολους χωρις εξαιρεση, ακομη και πολιτικους ή τους πολυ πλουσιος. Η αγανακτηση πηγαζει απο την αδικια της τιμωριας, οχι απο την αυστηροτητα της. Το καζανι βραζει.

  32. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 01/10/2011 13:02:21

    Άλλο εισέρχομαι και άλλο εισβάλλω.

    Άλλο η συναινετική συνεύρεση και άλλο η δια της βίας

    Στο σπίτι σου μπαίνεις, δεν εισβάλεις

  33. Σίμος avatar
    Σίμος 01/10/2011 13:34:39

    Αν γνωρίζατε τι πραγματικά γίνεται τότε όλοι θα τους δικαιώνατε αυτούς τους ανθρώπους. Ακόμη και την λιδωρία που δέχονται εδώ και 35 χρόνια από τα σκουλήκια της μεταπολίτευσης.

  34. ΜιρΜιρος avatar
    ΜιρΜιρος 01/10/2011 14:50:51

    τς τς τς,   αγαπητε των Γαλικων και του Πιανο παραπανω!

    οι τυποι που ελαχιστοι απ. αυτους παραιτηθηκαν. ασκωντας δικαιωματα που ο πολιτικος αρχηγος του κυριου Μπεγλιτη εδωσε ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ, με πολυ λιγωτερα χρονια εργασιας και πολυ περισσοτερα προνομια, ειναι αποφοιτοι ταξεων μετα το 76! οι ετων 52, 53,54, εχουν συμπληρωσει τα 35 χρονια εργασιας και οι αποστρατοι των ετων 2010, 2011 (ονοματα υπαρχουν αν τα ψαξετε στις φετεινες και περσινες αποστρατειες) συνταξιοδοτηθηκαν γιατι δεν ηταν αρεστοι στον κυριο Μπεγλιτη και την παρεα του! Ηλικιας ,ναι, 52,53,54, 55.
    Καταλαβατε κυριε με τα γαλικα και το πιαΝο;
    Ετσι λοιπον για να πιασομεν την κουβεντα, μηπως θυμαστε τις γυναικες που τεκμηριωναν συνταξη στα 15 χρονια; δηλαδη που παιρναν συνταξη στα 18+15=33 χρονια τους; Και που οταν ο μητσοτακης το 1993 τους πηγε στα ...42, κοντεψαν να γινουν Μπουμπουλινες;
    Θυμαστε αγαπητε τα συνταξιοδοτικα δικαιωματα των συναδελφων της κυριας πρωθυπουργου, Μιμης της αληστου; Θυμαστε την κυρια Ρουλα Βροχοπουλου που τσεπωνε η αεροσυνοδος 4500 χιλιαρικα μετα την 15 βαρεια της προσφορα στο σερβιρισμα καφεδων και αναψυκτικων;
    θυμαστε τα αποστρατα του δειμοκρατικου στρατου που γυρισαν και κατσικωθηκαν στο ΝΑΤ για να τους περιθαλψει η παλιοφασιστοπατριδα που μοιραζαν, για να επιβαλουν την λαοκρατια τους;
    θυμασαι η τα γαλικα σου δεν σου επιτρεπουν να εχεις επαφη με την ελληνικη πραγαμτικοτητα; 
    μη κρατας την ψηλοσηκωτη μυτουλα σου αγαπητε ΜεΤαΓαλικαΚαιΤοΠιανο, βρωμαει αλλα καλλιτερα να ψαξεις αλλου την αιτια της βρωμας! Οχι σε ανθρωπους που οι περισσοτεροι ρημαξαν τις ζωες τους προσπαθωντας να κανουν το χρεος τους! 
    ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ, ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ!

    οσο για την παιδικη και δανεικη πιπιλα των κα@&€μενων για επανασταση στρατιωτικων, τι εχεις να πεις για τον πιο επιρεπη πολιτικαντη που τους ξεπερασε! τον υμνητη του κεμαλ, τον συνομιλητη του στην ακγυρα το 1930, 8 χρονια μετα την σφαγη, τον κυρ βενιζελο; τον λευτερακη ντε, της αμυνης!

  35. εισοδος! avatar
    εισοδος! 01/10/2011 15:01:54

    oεχεις το σπιτι σου. Το νοικιαζεις στον εκαστοτε τυπακο που νομιζει οτι εχει ενοικιοστασιο, ζητας να τον δεις και σε απειλει οτι θα σε παταξει, ζητωντας νακοπει με το μαχαιρι ο ...ομφαλιος λωρος με τη κοιλια σου! το σπιτι σου, το χωρο σου!
    και ειναι εισβολη....
    τι να πω! Οσο που ειδα τον αμετροεπη αυτον Προσκαιρο, με ημερομηνια ληξης, τοξικο ανθρωπακο, το πιστευα σα κι εσενα... και τσακωθηκα! Μετα σιχαθηκα τον εαυτο μου που το εκανα!
    και ζητησα συγνωμην

  36. οχι τιποτ αλλο τον λενε ...Αποστολη! avatar
    οχι τιποτ αλλο τον λενε ...Αποστολη! 01/10/2011 17:57:31

    http://m.youtube.com/#/watch?v=VCFZ8vLcyHU

    εκτος απο καρδια εχουν και χιουμορ! Αξια ανεκτιμητη!

  37. ναι,μωρε, το παραλειψαμε το ευχαριστω! avatar
    ναι,μωρε, το παραλειψαμε το ευχαριστω! 01/10/2011 18:29:41

    «...Είν’ έτοιμοι οι Έλληνες για μια βραχονησίδα
    Να φτάσουν μέχρι πόλεμο;»
    Εκραύγασε παχύδερμο με φάτσα κλαπαρκίδα!
    .....Δε έφτασαν….
    κι ορθά το περιέγραψε του Κλίντον η γραφίδα!
    «Τα έσωσα τουλάχιστον τους τράγους και τα γίδια!
    Μια νύχτα εκεί στα Ίμια, έκανα το σωστό!!»
    Ούτε που τους θυμήθηκε...
    Καραθανάσ’ Χριστόδουλο
    Βλαχάκο Παναγιώτη
    κι Έκτορα Γιαλοψό!!!

    Αφου δεν ντρεπεσαι να τα λες αυτα, δεν εχω την περαμικρη αμφιβολια! ειναι πολλα τα μπικικινια ΑποΣτολε;

  38. Keftess avatar
    Keftess 01/10/2011 19:13:50

    Όλα ΚΑΛΆ και ωραία
    Τον ΤΖιμα που τον βρήκαμε για υπεύθυνο άμυνας
    Για το Καψιμι καλός θα ήτανε δε λέω...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.