#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/09/2010 17:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απο τα παντελόνια στα …φούτερ της κυβέρνησης Καραμανλή



Όπως ήταν επόμενο τα όσα είπε χθες βράδυ η σύζυγος του πρώην υπουργού της ΝΔ Γ. Βουλγαράκη Αικατερίνη Πελέκη ενώπιον των μελών της προανακριτικής επιτροπής της Βουλής («όσοι φοράνε παντελόνια αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους») ήταν το πρώτο θέμα συζήτησης στην επιτροπή και σήμερα.

Σήμερα όμως τον τόνο έφωσε η Φ. Πιπιλή, που σχολίασε την κατάθεση Πελέκη λέγοντας: ο άντρας της κυρίας Πελέκη (Γ. Βουλγαράκης) τόσα χρόνια δεν φόραγε πολιτικά παντελόνια αλλά πανάκριβα φούτερ…!

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Αθανάσιος Πλεύρης είπε πως πλέον είναι επιβεβλημένο να κληθεί ο κ. Καραμανλής. Ο βουλευτής του ΚΚΕ Αντώνης Σκυλάκος είπε απο την πλευρά του πως δεν θα πει «όχι» στην κλήση του πρώην Πρωθυπουργού. Σίγουρα δεν θα αρνηθεί και ο ΣΥΡΙΖΑ, και έτσι, το μόνο κόμμα που μένει να πάρει θέση για το αν κληθεί ο πρώην πρωθυπουργός είναι το ΠΑΣΟΚ, που έχει και την πλειοψηφία.

Πριν από λίγο ο αντιπρόεδρος της επιτροπής Γιάννης Αμοιρίδης είπε στους δημοσιογράφους ότι είναι «ορατό το ενδεχόμενο να κληθεί ο πρώην πρωθυπουργός, αλλά καλό θα ήταν η απόφαση να ληφθεί μετά την κλήση των υπό κατηγορία υπουργών». Το θέμα θα συζητηθεί στη συνεδρίαση της επιτροπής την ερχόμενη Τρίτη λόγω απουσίας του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Θόδωρου Δρίτσα (τάχα μου, τάχα μου).

Κύκλοι που πρόσκεινται στον Κ. Καραμανλή … μίλησαν για πρώτη φορά ημιεπισήμως: «Αυτά δε έχουν καμία με την πραγματικότητα. Η κ. Πελέκη δεν είναι πολιτικό πρόσωπο και επομένως δεν είχε καμία σχέση με την Κυβερνητική λειτουργία».

Από τη ΝΔ εκτιμούν η κυρία Πελέκη είπε όσα είπε χθες το βράδυ διότι προφανώς θα θέλει να εκμεταλλευτεί τις ευεργετικές διατάξεις του Νόμου Καστανίδη για τους μάρτυρες που δίνουν στοιχεία στη Δικαιοσύνη…

Το θέμα πάντως που «καίει» το ΠΑΣΟΚ είναι ότι δεν τους βγαίνει η ζημία 1.000.000.000 ευρώ του δημοσίου που όπως υποστήριξαν από την αρχή υπήρξε. Μάλιστα ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής ο οποίος κλήθηκε να καταθέσει στην επιτροπή είπε πως υπήρξε μεν ζημία του δημοσίου και ότι με πρόχειρους υπολογισμούς του (δικούς του) είναι πάνω από 73.000 ευρώ… Αυτό βέβαια ο κ. Ρακιτζής το είπε διότι σύμφωνα με το νόμο ζημία στο δημόσιο πάνω από το όριο των 73.000 ευρώ θεωρείται κακούργημα. Όμως, εξέφρασε και την απορία του γιατί έως σήμερα δεν έχει υπάρξει μια εκτίμηση της αξίας των ακινήτων ή της ζημίας…(έλα ντε;)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 16/09/2010 17:20:44

    Εγώ σαν ΝΔημοκράτης δεν γουστάρω που ο Καραμανλής κρύβεται πίσω από .. κύκλους και του κ.... τα εννιάμερα. Εχει αλλάξει σελίδα η ΝΔ. Ας τον αφήσουν στην μοίρα του.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Tassos 16/09/2010 17:31:14

      Απο ενστικτο λεω οτι εαν τελικα παρει την αποφαση και μιλησει ισως και μεσα στην ΝΔ καποιοι να ψαχνουν τρυπα να κρυφτουν.

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 18:05:10

        Αυτό είναι σίγουρο! Απλά δεν θέλει να κάνεικακό στη παράταξη. Γνωρίζει πολύ καλά ότι αυτοί που τον δάγκωσαν ήταν μέσα στη ΝΔ και όχι απέξω. Γι΄ αυτό και "στήριξε2 τη διαδικασία να πάνε σε εκλογή από τον κόσμο του νέου προέδρου της ΝΔ. Ήξερε πολύ καλά τι έπραττε και ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙ ΠΟΤΕ.

        Η ιστορία έχει δείξει ότι ένας Καραμανλής ποτέ δεν έχει χάσει πόλεμο. μάχες σίγουρα ναι.

        Εξ ου και ο θείος αναφέρεται ως Εθνάρχης.

      • Stel avatar
        Stel @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 21:12:20

        Και τί ένστικτο!! αυτοσυντήρησης.

      • Greg avatar
        Greg @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 17/09/2010 22:32:03

        Ο Καραμανλής και μαζί με αυτόν όλοι μας χάσαμε.
        Όταν δέν πατάς την κατσαρίδα όταν την έχεις στη γωνία,
        τότε γεμίζει το σπίτι!!!
        Πιστεύω τώρα να το έχει καταλάβει
        Gr.

    • michal avatar
      michal @ Tassos 17/09/2010 18:41:26

      Μην επιμένεις. Ειναι πολυ προωρο ακόμη να μιλήσει. Και έπειτα είναι γνωστό οτι δεν αντιδρά εν θερμώ. Παλαιοθεν.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/09/2010 17:31:08

    Έδωσε κάποιο "στοιχείο" για κάποιο αδίκημα η Πελέκη; Και ποιο;

    Όλοι οι Πασοκάνθρωποι φωνάζουν με περισσή χαρά επειδή "έδωσε" τον Καραμανλή, αλλά, αν είναι αξιόπιστη ως προς αυτό, τότε γιατί δεν είναι αξιόπιστη ως προς το άλλο, το πολύ σημαντικό που είπε;

    ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ;;;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Επώνυμος 16/09/2010 17:33:25

      Επωνυμε τωρα που καταργηθηκε η βαση του 10 μην βαζεις τοσο δυσκολες ερωτησεις, δεν αξιζει τον κοπο

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Επώνυμος 16/09/2010 17:33:29

      έδωσε κάτι πανταλόνια.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 16/09/2010 17:51:23

      Εκείνο που την χαρακτηρίζει είναι ο συναισθηματισμός της, που ως γνωστόν θολώνει την λογική.

  3. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 16/09/2010 17:32:12

    Μια δήλωση ρε παιδιά, για το πραγματικό σκάνδαλο της σίμενσ, του Τσουκάτου ότι ο Παπακωνσταντίνου και ο ΓΑΠ ήξεραν για τη δωροδοκία απ 'τη Σίμενς, θα την πάιξει κανένα νταβατζοΜΜΕ;;
    Φυσικά φρόντισε και η κ. Πελέκη για την εξαφάνιση της δήλωσης.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ o aneksartitos 16/09/2010 17:33:58

      Σωστο, πολυ σωστο

    • Orestios avatar
      Orestios @ o aneksartitos 16/09/2010 17:52:21

      Πραγματικά είναι μόνο όσα σκάνδαλα λέει η Τιβί.
      χο! χο!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 16/09/2010 17:53:40

        +1000!

  4. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 16/09/2010 17:32:42

    Χοντρός που είναι βαρίδι θα παραμείνει. Ευτυχώς ο κόσμος ΝΔ ξεμπέρδευε από τζάκια μια των Καραμαλέων και εν μέρη των Μητσοτακαίων.

    Καλά θα κάνει ο χοντρός να μιλήσει αλλιώς να αποχωρήσει και από το κοινοβούλιο. Μόνο κέρδισε από την παράταξη και το όνομα που φέρει και συνεχίζει να τα πληγώνει και τα δύο.

    Τώρα για ένα δισ του ΠΑΣΟΚ που δεν βγαίνει κιόλας βρήκαν ένα καλό θέμα πάλι να πετάξουν την μπάλα στην εξέδρα ενώ καίγεται το πελεκούδι.

  5. Veronica avatar
    Veronica 16/09/2010 17:34:36

    Δηλώσεις για το μακεδονικό:

    http://i.imgur.com/8huvF.png

    http://i.imgur.com/S3kd3.png


    Νάσος Θεοδωρίδης


    Δικηγόρος

    Διευθυντής της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «Αντιγόνη»

    Μέλος Αντιεθνικιστικής Κίνησης

    Μέλος Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα

    Μέλος Συνδέσμου Αντιρρρησιών Συνείδησης

    Μέλος της Πολιτικής Κίνησης του Συνασπισμού Αμπελοκήπων

    Μέλος του Τμήματος Δικαιωμάτων του ΣΥΝ

    Μέλος Επιτροπής Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ

    Μέλος της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    • Orestios avatar
      Orestios @ Veronica 16/09/2010 17:57:14

      Εφιάλτες υπάρχουν και στην σύγχρονη εποχή.

  6. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 16/09/2010 17:38:29

    Ωωωωω, τι περίεργο που το θέμα σκάει 1 ημέρα πριν πάει ο Σαμαράς στη ΔΕΘ και ενώ οι της Τρόικας βρίσκονται στην ελλάδα και απειλούν τη ΝΔ.
    Οποιαδήποτε σχέση με γεγονότα και καταστάσεις της περιόδου 1967-1974, αφήνετε στην ελεύθερη κρίση σας!

  7. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 16/09/2010 17:39:52

    Για το χρηματιστήριο, το κτηματολόγιο, τη σίμενς, τα υποβρύχια που γέρνουν, τον ΟΣΕ, κτλ, θα κλητεύσει κανένας Σημίτη και ΓΑΠ, ή μπααααααααααα;;;;;;;

  8. bromoskylo avatar
    bromoskylo 16/09/2010 17:42:28

    Προφανώς όλα αυτά είναι για λένε τις γνωστές παπαριές τα κανάλια. Εν τω μεταξύ ο ΓΑΠ συνεχίζει να κάνει μόνο αυτά που ΔΕΝ είχε πει προεκλογικά. Γιατί ο Σαμαράς δεν φωνάζει για διπλές εκλογές το Νοέμβριο;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ bromoskylo 16/09/2010 17:53:38

      Μπα αγορασες νεο πληκτρολογιο

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 18:17:49

        Φακτωρ σε παρακαλω σβησε το σχολιο με το πληκτρολογιο ειναι σε λαθος θεση...θα παρεξηγηθω χωρις λογο

  9. athamas avatar
    athamas 16/09/2010 17:48:30

    Δεν μας παρατάνε με τις επιτροπές λέω γώ;

    Το όλο θέμα των επιτροπών έναν μόνο σκοπό εξυπηρετεί:

    τον ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ

  10. athamas avatar
    athamas 16/09/2010 17:50:50

    Δεν μας παρατάνε με τις επιτροπές λέω γώ;

    Το όλο θέμα των επιτροπών έναν μόνο σκοπό εξυπηρετεί:

    τον ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ των πολιτών απ τα προβλήματα που η κυβέρνηση όχι μόνον δεν λύνει αλλά προσθέτει συνεχώς περισσότερα και κάνει την ζωή των πολιτών αβάσταχτη.

    Επιτροπές και μπαρμπούτσαλα!
    Λές και στο τέλος κάτι θα αποδειχτεί και δεν θα βγάλουν για μία ακόμη φορά πέντε διαφορετικά πορίσματα.
    Λές και θα τιμωρηθεί κάποιος.
    Λες και όσοι έφαγαν τα χρήματα τα τελευταία τριάντα χρόνια θα τα επιστρέψουν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ athamas 16/09/2010 17:55:50

      Δεν έχεις άδικο.
      Τα πραγματικά προβλήματα είναι τόσο καυτά, που δύσκολα κρύβονται.
      Το show Πελέκη, με κύριο χαρακτηριστικό την υστερία, είναι για να χορεύουν οι Σαλώμες της προπαγάνδας.

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/09/2010 17:59:02

    Μερικές παρατηρήσεις:

    1. Ενα μη πολιτικό πρόσωπο,που κατηγορείται για κακουργήματα,εκφράζει άποψη για τη λειτουργία της κυβέρνησης στην οποία συμμετείχε ο σύζυγός της!
    Από πότε οι σύζυγοι ασκούν πολιτική;

    2. Η κα. Πελέκη έχει κάθε λόγο, με βάση το νόμο Καστανίδη, να ενοχοποιήσει τρίτους για να πέσει στα μαλακά η ίδια, άρα η μαρτυρία της είναι αμφιβόλου αξιοπιστίας

    3. Ποιά στοιχεία προσκόμισε η κα. Πελέκη για να τεκμηριώσει την άποψή της; Νομικός είναι θα γνωρίζει. Δεν ενοχοποιούμε ανθρώπους με εκτιμήσεις, αλλά με στοιχεία.

    Αυτά όσον αφορά την ουσία.

    Και μερικές πολιτικές παρατηρήσεις τώρα:

    1. Ηταν λάθος της Ν.Δ.που αποχώρησε από την Επιτροπή,ενώ εκκρεμμούσαν ακόμα οι καταθέσεις τόσων μαρτύρων.

    2. Δεν μου το βγάζει κανένας από το μυαλό ότι η κατάθεση της κας Πελέκη είναι και τόσο αθώα. Μήπως έχει να κάνει με το πολιτικό μέλλον του συζύγου της που,ως γνωστόν, έχει άριστη σχέση με την κα.Μπακογιάννη και συνομιλεί και με τον κ.Καρατζαφέρη;

    3. Να θυμίσω,επίσης,ότι ο κ.Βουλγαράκης είχει ζητήσει να καταθέσει στην επιτροπή και ο Πρόεδρος της Ν.Δ. για το σύντομο διάστημα που θήτευσε ως Υπουργός Πολιτισμού.

    4. Είναι προφανές επομένως ότι στόχος είναι η ενότητα της Ν.Δ. και ο κ.Σαμαράς.

    Τέλος, το έχω γράψει και άλλες φορές, ο Καραμανλής πρέπει να μιλήσει. Και αυτή είναι ακόμα μια ευκαιρία να το κάνει. Για να καταρρεύσουν επιτέλους οι σκευωρίες.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κώστας Ροδινός 16/09/2010 18:13:31

      Eγω εχω αλλη γνωμη.Εδω που εφτασαν τα πραγματα δεν πρεπει ουτε καν να παει στη Βουλη.Αν τολμουν ας διαταξουν τη βιαιη προσαγωγη του και αν τολμουν ας τον παραπεμψουν στο Ειδικο Δικαστηριο.
      To μονο που χρειαζεται να πει ειναι οτι αν πεσει το ΠΑΣΟΚ δεν θα γινουν παραπομπες για σκανδαλα αλλά για εσχατη προδοσια και αυτο περιλαμβανει και σοους εχουν ξενη υπηκοοτητα.
      Βεβαια αυτο θα σημαινε οτι ειναι ενας αλλος Καραμανλης απο αυτον που αφησε την Αθηνα να καει.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ψυχραιμια 16/09/2010 18:15:50

        φοβαμαι οτι ειναι δικοπο μαχαιρι να μην παει ..απο καθαρα θεσμικη αποψη

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 16/09/2010 18:20:04

        Μπορεί να στείλει και ένα απλό υπόμνημα, αν κληθεί,αλλά δεν είναι εκεί το πρόβλημα.

        Κατά την άποψη μου όλα αυτά εντάσσονται σ΄ ένα γενικότερο σχέδιο αποδόμησης της Ν.Δ.
        Θέλουν να διαιρέσουν τη βάση της.
        Οσο νωρίτερα το καταλάβει η Ν.Δ. και ο Καραμανλής τόσο καλύτερα.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ψυχραιμια 16/09/2010 18:26:19

        Συμφωνω απολυτα με το δευτερο σχολιο.Χρειαζονατι λεπτοι καο αποφασηστικοι χειρισμοι

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 16/09/2010 18:13:58

      Παντως η κ. Βουλγαρακη εβγαλε το αχτι της.... με το αζημιωτο φυσικα

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 16/09/2010 18:24:16

      Συμφωνώ με τον Ψυχραιμία. Ας δείξει ρε παιδιά λίγο ανάστημα για μια φορά στη ζωή του αυτός ο άνθρωπος! Ένα γενναίο "όχι" στο Σχέδιο Ανάν το είπε σαν "ναι" για να μην τον κατηγορήσουν οι δήμιοι του Ελληνισμού. Τη γενναία του στάση στο Βουκουρέστι τη νόθευσε με το αίσχος της σύνθετης ονομασίας. Τώρα την (όποια) αντίστασή του στους νταβατζήδες μας την έβγαλε ξινή μια φορά όταν είπε ότι "λέμε και καμιά υπερβολή (για το Σημίτη)" και με το ότι αφέθηκε να συρθεί σαν άβουλο αγοράκι από τους εχθρούς του στο θέμα του Βατοπαιδίου.

      Ο Ανδρέας την κρίσιμη στιγμή αντιστάθηκε, δεν πήγε στο Ειδικό Δικαστήριο και δεν παρακάλεσε κανέναν για να αθωωθεί. "Καταδικάστε με αν τολμάτε", είπε. Και μιλάμε για ένα υπαρκτότατο σκάνδαλο, για το οποίο έφερε σαφή ευθύνη, τουλάχιστον πολιτική, ενώ είχαμε και θλιβερά αξιόποινα φαινόμενα όπως τον Κουτσονόμο. Εδώ έχουμε ένα ανύπαρκτο σκάνδαλο, μία καθαρά πολιτική δίωξη, και το συζητούμε αν πρέπει να πάει να μιλήσει;

      Όχι, δεν πρέπει να τους κάνει τη χάρη.

      Το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα είναι στο Σαμαρά και όχι στον Καραμανλή. Στον Καραμανλή είναι ξεκάθαρο τι πρέπει να κάνει (να αδιαφορήσει). Ο Σαμαράς θα έπρεπε να σηκώσει το μπαϊράκι του "ανύπαρκτο σκάνδαλο", τώρα πια, αλλά δεν ξέρω αν είναι έτοιμη η ελληνική κοινωνία. Και δεν ξέρω δηλαδή αν είναι η κατάλληλη στιγμή στη ΔΕΘ με τα τόσα προβλήματα που έχει η χώρα να ασχολούμαστε με ΑΝΟΗΣΙΕΣ.

      Κάποια στιγμή πρέπει να το κάνει, διότι είναι η μόνη αποτελεσματική άμυνα της ΝΔ.

      Όπως είπε και Πρίγκηψ Νικόλαος, 45 επί 0, μηδέν. Δηλαδή, αν ο Καραμανλής έδωσε εντολή για ένα ανύπαρκτο σκάνδαλο, τότε μηδέν εις το πηλίκιο, οπαδοί και ακόλουθοι του ΓΑΠ.

      Θα μπορούσε ίσως να απαντήσει σε μία και μόνη ερώτηση για το Βατοπαίδι ότι "πρόκειται για ανύπαρκτο σκάνδαλο και προβοκάτσια μεγάλης μερίδας του τύπου εις βάρος της προηγούμενης κυβέρνησης της ΝΔ και του Κώστα Καραμανλή και δεν θα δεχθώ ερωτήσεις για αυτό το θέμα. Θα εκδώσει το κόμμα μας αναλυτική ανακοίνωση για το ζήτημα τις επομενες ημέρες. Προέχει η σφαγή της χώρας από το Μνημόνιο".

      Αργά ή γρήγορα θα πρέπει να το κάνει. Αν δεν το κάνει τώρα, πώς θα αποφύγει τον αποπροσανατολισμο στη ΔΕΘ, που είναι η ευκαιρία του;

  12. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 16/09/2010 18:15:41

    Ετοιμάζονται στο μεγκα, τον αλτερ, και τις λοιπές "δημοκρατικές" δυνάμεις.
    Απόψε στις 8:
    Γκεστ σταρ σε όλα ο κωλοτούμπας κ. Καρατζαφέρης, που θα ζητάει επειγόντως τον καραμανλή στη φυλακή. Χατζηνικολάκηδες, μακρήδες, τρέμηδες, πρετεντέρηδες, κτλ., θα επικροτούν χαρούμενοι...
    Πασόκοι βουλευτές και υπουργοί (οι πιο πολλοί μπλεγμένοι στα σκάνδαλα της περιόδου 1996-2004) θα δίνουν τον τόνο.
    κάποιοι καημένοι της ΝΔ θα προσπαθούν να πούνε τα αυτονόητα εν μέσω αλλαλαγμών.
    Ελληνική δημοκρατία εν έτη 2010.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ o aneksartitos 16/09/2010 18:28:06

      Καλά, ετοιμάζονται να ξεσαλώσουν.

      Ίσως να κλείσουμε τις τηλεοράσεις για να μην τις σπάσουμε. Κρίμα είναι, τόσα λεφτά δώσαμε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ o aneksartitos 16/09/2010 18:47:08

      Σαλώμες με τον Καρατζαφέρη στο ρόλο του Ηρώδη.

  13. ataktos avatar
    ataktos 16/09/2010 18:18:47

    factorx- τον έχεις ζηλέψει και τον ενστερνιστήκες στης ενέργειες του χιχχι

  14. nick avatar
    nick 16/09/2010 18:23:02

    Δεν υπάκουσε και τον έστειλαν σπίτι του...

    Μια διάσταση, που οι περισσότεροι, υποπτεύονταν, αλλά δεν θέλανε να πιστέψουν ότι μπορεί να συμβαίνει, δίνει ο Μίκης Θεοδωράκης για τους πραγματικούς λόγους που... απεπέμφθη ο Καραμανλής και έτσι ησύχασαν εκείνοι που είχαν ενοχληθεί από τις συμφωνίες με Ρωσία και Κίνα.
    Απαντώντας στην ερώτηση «Ποια ήταν τα λάθη του Καραμανλή που τον οδήγησαν στην ήττα;», στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «Επίκαιρα», τόνισε τα εξής συγκλονιστικά:
    «Ο Καραμανλής δεν υπάκουσε –όπως κάνουν όλοι οι ευρωπαίοι ηγέτες– στη σαφή εντολή των ΗΠΑ. Δηλαδή “ΟΧΙ οικονομικές και άλλες σχέσεις με Ρωσία και Κίνα”. Κι ακόμα τόλμησε να πει ΟΧΙ κατάμουτρα στον μεγάλο μας βεζίρη, τον Μπους, στο Βουκουρέστι. Και ίσως αυτό να ήταν και το πιο μεγάλο και μοιραίο του “λάθος”. Λίγο πριν από τις εκλογές του 2007 και τις φωτιές που συνέπεσαν τότε, μια μεγάλη ημερήσια εφημερίδα προειδοποιούσε τον ελληνικό λαό με λίγα λόγια στην πρώτη σελίδα και σε ειδικό πλαίσιο ότι θα έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικός, αλλιώς θα τον περίμεναν δεινά. Σημειωτέον ότι λίγο πιο πριν είχαν υπογραφεί οι συμφωνίες μεταξύ Καραμανλή και Πούτιν για τον αγωγό. “Θεέ μου”, είπα μέσα μου, “όχι πια άλλες συμφορές. Αν είναι έτσι ας πάνε στον διάβολο και ο αγωγός και η Cosco”. Και θυμήθηκα τον μακαρίτη ΓΑΒ (Γεώργιο Αγγέλου Βλάχο) της τότε “Καθημερινής”, που στις βενιζελικές “μεγαλομανίες” απαντούσε εκφράζοντας τους “συνετούς” και “υπάκουους” με το περίφημο άρθρο “Θέλομεν την Ελλάδα μικράν και έντιμον”. Έτσι και τώρα πρέπει να πω ότι όχι μόνο φοβήθηκα, αλλά κυριολεκτικά τρομοκρατήθηκα. Και πράγματι σε πολύ λίγο διάστημα είδαμε τις φλεγόμενες κουκουνάρες της Ηλείας να εκτοξεύονται σαν πύραυλοι και να καίνε τις κορυφές του... Ταΰγετου! Τέτοιο θέαμα, είπα μέσα μου, μόνο μια δύναμη δαιμονική μπορεί να προκαλέσει και ευχήθηκα μπροστά σ’ αυτό το εκβιαστικό δίλημμα να στείλει ο λαός τον Καραμανλή στο σπίτι του, για να γλιτώσουμε! Και να που συνέβη τελικά αυτό. Κι έτσι ανέπνευσα! Όπως ανέπνευσε μαζί μου και το 80% του ελληνικού λαού!!!».

    Μίκης Θεοδωράκης

    εφημερίδα "ΠΑΡΟΝ", 08/11/2009, αναδημοσίευση από το περιοδικό "ΕΠΙΚΑΙΡΑ"

  15. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/09/2010 18:45:12

    Η αδυναμία της αξιωματικής αντιπολίτευσης να ορίσει την πολιτική ατζέντα είναι προφανής. Αυτό οφείλεται κατά τη γνώμη μου στο γεγονός ότι αφενός δεν ελέγχει το επικοινωνιακό παιχνίδι και αφετέρου παρουσιάζει μια ανεξήγητη μαλθακότητα στην αντιπολιτευτική της τακτική.
    Υπάρχει μια αίσθηση ότι για κάποιους λόγους, άγνωστους προς το παρόν, δεν ασκείται ξεκάθαρη, άμεση και αιχμήρή αντιπολίτευση. Με αυτό τον τρόπο εγκλωβίζεται αμυνόμενη σε υπαρκτές και ανύπαρκτες ιστορίες, του παρελθόντος, χάνοντας την πρωτοβουλία των κινήσεων.
    Το γεγονός ότι δεν ελέγχει κανένα μεγάλο μέσο ενημέρωσης δεν μπορεί πια να αποτελεί άλλοθι. Αυτό είναι γνωστό και δεν αλλάζει.

    Για άλλη μια φορά οι "καθηγητές" πολιτικής επικοινωνίας του κυβερνώντος κόμματος την έχουν φέρει σε θέση άμυνας. Προφανώς αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο αντιμετώπισης του Αντώνη Σαμαρά ενόψει της παρουσίας του στη ΔΕΘ. Φαντάζομαι από το τώρα τον ορυμαγδό των ερωτήσεων για τον Κ.Καραμανλή για την κυρία Πελέκη κλπ.
    Έτσι θα επιτευχθεί η μονοπώληση της συνέντευξης γύρω από τα εσωκομματικά και το όποιο πολιτικό μήνυμα έναντι του μνημονίου θα παρακαμφθεί. Επίσης, θα ενισχυθεί η διαίρεση της βάσης της παράταξης ανάμεσα σε Καραμανλικούς και μη ενώ ο Αρχηγός θα παρουσιάζεται αδύναμος να βάλει σε τάξη τα του οίκου του.
    Άρα πως μπορεί να αποτελεί εναλλακτική αξιόπιστη κυβερνητική λύση.
    Εκεί εντάσσεται η προσπάθεια αποδόμησης και υποβάθμισης του Αντώνη Σαμαρά.
    Όμως πρέπει ο ίδιος να κάνει κάτι γι΄αυτό και όχι οι εμείς ανώνυμοι αρθογράφοι των ιστολογίων.

    Κατά τα άλλα, όπως λέει κι ο ποιητής:

    -Βλέπω τα ΠΕΛΕΚΙΑ στον αέρα σκίζοντας προτομές Αυτοκρατόρων και Στρατηγών.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/09/2010 19:14:52

      Αυτή η διαίρεση της βάσης της παράταξης κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει. Από τη στιγμή που ο Αντώνης (και καλά έκανε) υπερασπίζεται σταθερά τον Καραμανλή σε όλα τα σημαντικά θέματα που τον χτυπάνε, αυτή η διαίρεση έσβησε. Προσπαθούν βέβαια να την ξαναανάψουν, γιατί ξέρουν ότι θα τους αποδώσει.

      Από κει και πέρα, η κριτική που ασκούμε ορισμένοι μεμονωμένοι (όπως εγώ) για συγκεκριμένα θέματα στον Καραμανλή, δεν είναι "διαίρεση της βάσης της ΝΔ". Την ίδια κριτική θα ασκήσω και στον Αντώνη, αν δω πράγματα που με ενοχλούν συστηματικά.

  16. rs avatar
    rs 16/09/2010 18:56:15

    "Κάποιος από λάθος μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας....
    Στο ραδιόφωνο βγάινει ανακοίνωση, για έναν "οδηγό φάντασμα" - η γερμανική εκδοχή- για να προσέχουν οι οδηγοί...
    Την ανακοίνωση ακούει και ο ίδιος ο οδηγός που μπήκε στην λάθος κατέυθυνση, και μονολογεί:
    Τί ένας ...δεκάδες!"
    Το ανέκδοτο είναι παλιό και λέγεται σε πολλές χώρες και σε πολλές εκδοχές.
    Η ελληνική εκδοχή είναι (και)... η "όμαδα" ΤΩΝ ΝΔκρατών σχολιαστών του antinews.

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/09/2010 19:27:30

    @Επώνυμος

    Για να είμαι σαφέστερος. Προσπαθούν να δημιουργήσουν τέτοιο ζήτημα ενότητας με τους γνωστούς μηχανισμούς διαμόρφωσςη της κοινής γνώμης.
    Δε συμφωνείς ότι αυτή η ενότητα πρέπει να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο από κάποιες πιο συγκεκριμένες κινήσεις του κόμματος?
    Εν πάσει περιπτώσει, ο Αντώνης το Σαββατοκύριακο έχει μια μεγάλη ευκαιρία να πάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων, ασχέτως της προπαγάνδας.
    Νομίζω ότι η παρουσία του στη Θεσσαλονίκη θα είναι κομβική.

  18. ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
    ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 16/09/2010 19:30:16

    εννοείται δεν υπαρχει σκάνδαλο..μονο το ΠΑΣΟΚ εκανε σκάνδαλα...τι θα ελεγες για 15% στις επόμενες εκλογες?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 16/09/2010 20:37:14

      Τα χαμηλά ποσοστά οφείλονται κυρίως στην άκρατη ΑΝΟΗΣΙΑ της ΝΔ να παραδεχτεί ότι υπάρχει σκάνδαλο.

      Σε τι συνίσταται λοιπόν το σκάνδαλο, για πες μας τώρα εσύ που παριστάνεις τον έξυπνο, όσο ακόμη σας ευνοούν οι δημοσκοπήσεις (να δούμε μετά που θα αλλάξουν τι θα λέτε).

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 16/09/2010 21:59:12

      Σωστά και με την ίδια λογική να κληθεί ο κύριος Παπακωνσταντίνου στην επιτροπή για τη SIEMENS αφού αποδείχθηκε ότι έλεγε ψέματα στην περίπτωση Τσουκάτου και ο κύριος Παπανδρέου να επιστρέψει όλες τις κρατικές επιχορηγήσεις του ΠΑΣΟΚ όπως ο νόμος ορίζει....και μην αρχίσουν τα παπαγαλάκια να μιλούν για συμψηφισμούς.
      Σωστά;

      ΥΓ

      ...όσο για τις ευθύνες τις ποινικές του κυρίου Καραμανλή ή η κυβέρνηση φροντίζει την παραπομπή του και την απόδειξη ενοχής ή είναι συνένοχη συγκάλυψης ή είναι αθώος: τα άλλα όλα είναι ...αερολογίες.

  19. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 16/09/2010 19:38:47

    Το σηριαλ μιλαει δε μιλαει ο Καραμανλης θα παιξει μεχρι το σουκου.. Το να τα λενε οι αλλοι καλα. Αλλα κι εμεις? Γιατι κανενας δεν λεει τα αυτονοητα? Ειναι δυνατον ο Καραμανλης ετσι απλα να μη μιλαει? Ενα στοιχειο μονο θα δωσω κι ας κανει ο καθενας τις σκεψεις του. Το πρωτοσελιδο με τη Νατασσα της Εspressο... Δεν μπορω ν ακουω για φοβισμενο Καραμανλη αμηχανο Σαμαρα. Τουλαχιστον εμεις θα πρεπει να λεμε την αληθεια...

  20. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/09/2010 19:39:00

    Θα είναι και το ξέρουν.

    Ήταν-δεν-ήταν η Πελέκη στο κόλπο, τους έδωσε την αφορμή που ζητούσαν. Αν και, ακόμη και να μην ήταν αυτή, κάτι άλλο θα έβρισκαν.

    Μιλάμε ότι ο Αντώνης πρέπει να πάει για τετραγωνισμό του κύκλου.

    Ίσως θα είναι για πρώτη φορά η ευκαιρία να καταγγείλει ανοικτά το ρόλο των ΜΜΕ.

    Δεν ξέρω κι εγώ τώρα τι να σκεφτώ, μπέρδεμα μεγάλο. Πρέπει πάντως να προσέξει και την παραμικρή τελεία, και το παραμικρό κόμμα. Είναι αδίστακτοι.

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 16/09/2010 19:41:48

    Αρκά μου, αυτά είναι μύθοι.

    Για μένα ο ΚΚ ο Β΄ είναι πολύ καλύτερος από το θείο του, που κακώς ονομάστηκε Εθνάρχης, αν σκεφτεί κανείς τη διπλή προδοσία της Κύπρου (1959 και 1974).

    Από κει και πέρα, ας μην παραμυθιαζόμαστε μόνοι μας για να έχουμε καθαρό μυαλό και να κρίνουμε τον καθέναν ανάλογα με τις πράξεις του.

  22. ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
    ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 16/09/2010 19:48:40

    Η αληθεια ειναι μία και ολοι την ξέρετε...η Νατάσα εμπλεξε με ογκο στο στηθος..εκει του την πεσαν οι μοναχοί και τάζοντας του ψευτοθαύματα τον παρασύραν να τους κάνει τις ανταλλαγές ..αυτό και βέβαια ειναι σκάνδαλο και μας αφήνει με το στόμα ανοικτό για τη διανοητική επάρκεια του καραμανλή...απο τότε που υπέγραψε για τις ταυτότητες μου φάνηκε "λίγος"....πάντως ειναι και γυφτιά: "αγοράζω θαυματα με λεφτα του κράτους"

  23. azxc avatar
    azxc 16/09/2010 20:22:04

    Επώνυμε αναφορικά με τη σύγκριση είσαι απολύτως ορθός!

  24. Βασόλης avatar
    Βασόλης 16/09/2010 20:26:36

    Επώνυμε,
    σέβομαι κι αγαπώ τον ΚΚ β' αλλά έχω μια ένσταση: ο θείος του κι εθνάρχης ήταν κι η ιστορία του έχει αποδώσει πολύ λιγότερα από αυτά που του αναλογούν.. Το 1959;;;; Με το Sir Robert Armitage κι εκ Παρισίων;;;;;; Πως;;; Μάλλον λάθος. Όσο για το 1974 διαφωνώ κάθετα αλλά αυτό σηλώνει πολλές σελίδες κι άλλον (ιστό)τοπο.. εδώ είναι χώρος ανταλλαγής απόψεων επικαιρότητας.. Μου αρέσουν οι φιλικές ιστορικές αντεγκλίσεις πάντως φίλε Επώνυμε..
    Σημειωτέον, διαβάζω πάντα τα σχόλια σου.
    Συμφωνούμε σε αρκετά από όσα λες.
    Σε χαιρετώ.

  25. λέων avatar
    λέων 16/09/2010 20:26:57

    Ο Κ.Καραμανλής ήταν ένας ηγέτης που κάποια στιγμή μας ενέπνευσε,μας συσπείρωσε και γενικά πιστέψαμε σε αυτόν.Κάποιοι που ήταν δίπλα του δεν τον βοήθησαν την στιγμή που έπρεπε.Το αντίθετο μάλιστα.Ανθρωπος είναι κι αυτός.Ομως η Κα Πελέκη πόσες φορές στριμώχθηκε η ίδια ή ο σύζυγός της δίπλα στον τέως πρωθυπουργό?Τώρα που κατηγορείται μιλάει περι παντελονιών?Μιλάει αυτή που ο βίος της ήταν πολυτελής?Μπορούν αυτοί οι νεοταξίτες πλούσιοι πολιτικοί μετά των συζύγων να πιάσουν τον σφυγμό του φτωχού πολίτη?Του μεροκαματιάρη?Εχουν σχέση οι Βουλγαράκηδες(υπάρχουν πολλοί) με την ΔΕΞΙΑ παράταξη?Εύγε στην δήλωση της Φ.Πιπιλή.

  26. gloup avatar
    gloup 16/09/2010 20:28:05

    Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι....Η εν λόγω κυρία παραβλέπει τις διακηρύξεις περί του νόμιμου και ηθικού του συζύγου της και όσα συνέβησαν κατόπιν. Σήμερα εξομολογείται στην εξεταστική τον "πόνο" της, βρήκε το κατάλληλο περιβάλλον να το κάνει. Δεν κάνει οικονομία όμως στις κατινιές περί παντελονιών και τα τοιαύτα. Οι εκφράσεις δείχνουν και το ποιόν των ανθρώπων. Λέμε εκφράζεται σαν χαμάλης (συγγνώμη από τους χαμάληδες, πολλάκις είναι πιο κύριοι από τους "κυρίους"). Αγνοούσε δα τον αντίκτυπο τη χρονική στιγμή που θα έλεγε όσα είπε; Άμα είσαι κατίνα, σου βγαίνει το χούι.

  27. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 20:32:58

    Τι μισος απο τα ΜΜΕ αποψε το βραδυ.. Ο Ακης ναι Ο Ακης Παυλοπουλπς αφριζοντας και πετοντασ χαρια στον αερα..την επεσε κατα το κοινως λεγομενο στην κ. Βοζεμπεργκ....η δε αλλη κυρια Μακρη εβγαλε και αποφαση..ΕΝΟΧΟΣ!!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 20:44:38

      Τελικα εχουν παθει μεγαλη ζημια και αφριζουν ετσι.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 20:45:04

      Αληθεια τι ειδους δηλωση ηταν αυτη που εκανε ο ΓΑΠ για αναγκαιοτητα
      υπαρξης μηχανισμου στηριξης εδω και εξη χρονια..και για επιβολη κυρωσεων στις χωρες με ελλειμα;τι υπονοουσε; Προσπαθουν να χαρακτηρισουν την εξαετη διακυβερνηση της ΝΔ ισοδυναμη με την επταετια της χουντας. Συνεχως ακους για εξαετια..σαν να ιδρυθηκε η χωρα το 2004

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 20:50:30

        Είχαν έτοιμο το σχέδιο από τότε αλλά το χάλασε η εκλογή KK.
        Γι' αυτό και σκυλιάζουν τώρα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 20:52:33

        Αυτή την ανοησία πρέπει να την ανατρέψει η ΝΔ.

        Γι' αυτό φωνάζουμε για την επικοινωνιακή ανεπάρκεια.

        Όσο κι αν κυριαρχεί στα κανάλια το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ έπρεπε να εξαντλεί όλα τα μέσα παρέμβασης που διαθέτει.

        Εδώ δεν εξαντλεί το διαδίκτυο και παράγουμε πολιτικό λόγο εμείς... Τι να λέμε τώρα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 20:56:36

        Κοιταξε το συστημα ειχε ενα προγραμμα : ο Καραμανλης να υπογραψει για το κυπριακο και τα ελληνοτουρκικα,να παρει και σκληρα μετρα οικονομικα και μετα αφου εχει φθαρει η ΝΔ, χωρις προβληματα να ελθει το ΠΑΣΟΚ για να χτισει τη πολυπολιτισμικη κοινωνια.Αυτο τουλαχιστον ηθελαν.Ο Καραμανλης εφυγε απο το προγραμμα και τωρα πρεπει να τραβηξει κουπι το ΠΑΣΟΚ και αυτο ποναει γιατι ξεσκεπαζει την αληθινη φυση του.
        Αυτος ειναι ο λογος της λυσσας.Δεν εχει σημασια που και η ΝΔ ειναι χαλια,το προβλημα τους ειναι η καταρρευση του μυθου σοσιαλιστικο ΠΑΣΟΚ.Δεν καταρρεει μονο αυτο αλλα ολο παραμυθι των τελευταιων δεκαετιων του "λαικου κινηματος" μαζι του.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 20:48:43

      Η Μακρή έβαλε καινούργια οδοντοστοιχία και έχει τις ορέξεις του ζόμπι?

      • anonymos avatar
        anonymos @ Orestios 16/09/2010 21:02:43

        Μηδέν δεξ απήλ. Μου κάνειμ κατι σε Στολή ταγματων εφόδου με περιβραχιονιο τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Orestios 16/09/2010 23:57:58

        πάντως η Βόζενμπεργκ, μόνη της απέναντι σε όλους, μια χαρά τους αποστόμωσε

  28. michal avatar
    michal 16/09/2010 20:42:00

    An o Karamanlhs 8elei na wfelhsei thn parataksh, na eksafanistei apo to proskhnio oso pio suntoma ginetai kai o Samaras na diwksei enan-enan apo osous summeteixan stis kubernhseis tou.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ michal 16/09/2010 20:43:37

      Νομιζω οτι ηδη ειναι εξαφανισμενος και πολλοι φωναζουν να....εμφανισθει.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ψυχραιμια 16/09/2010 20:46:59

        με συγχωρεις αλλα φασκεις και αντιφασκεις...διαβασε παλι λιγο τα σχολια σου

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ψυχραιμια 16/09/2010 20:50:14

        εαν εμφανισθει καποιοι πρεπει να κρυφτουν απο τωρα...θυμασαι τον διαλογο στην βουλη με τον Βαγγέλα;
        Βαγγελη εισαι φαουλ..πολυ φαουλ..πότε ειπα αυτα που λες;
        εκτοτε σιωπη..αναμεινατε λοιπον!!!

      • azxc avatar
        azxc @ ψυχραιμια 16/09/2010 21:05:39

        σωστή εκτίμηση..

    • michal avatar
      michal @ michal 16/09/2010 21:00:56

      Na emfanis8ei na pei ti? Oti paredwse xaos? Oti xarise thn eksousia sto PASOK, oti 4 xronia o Teodoro ta eixe brei me tous ntabatzhdes?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ michal 16/09/2010 21:15:55

        Αυτο λεω : εχει ηδη ικανοποιησει το αιτημα σου να εξαφανισθει.Αλλοι θελουν να τον εμφανισουν.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ michal 16/09/2010 21:35:56

        Εχει να πει πολλα για τοσα τον κατηγορουν δεν μπορει να του επιβαλει κανεις τι θα κανει...η ελλαδα δεν παρθσιαστηκε για πρωτη φορα το 2004 διαβαστε τις σημερινες δηλωσεις ΓΑΠ και ξεκολληστε

  29. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 21:33:56

    Αποφασιστε επιτελους να μιλησει η οχι..με απλα ελληνικα οχι βαθυστοχαστες αναλυσεις και κυριως οχι μισος αυτο ααφηστε το σε αλλους

  30. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 16/09/2010 21:58:37

    Για να μιλισουμε λιγο σοβαρα ...ιδου τα σημερινα του ΓΑΠ

    h**p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231059413
    H Ελλάδα θα επιστρέψει «το συντομότερο δυνατόν» στις αγορές, τόνισε ο Γ.Παπανδρέου



    Ο κ. Γ.Παπανδρέου στη Σύνοδο Κορυφής
    ---------------------------------------------------------------------------

    Βρυξέλλες, Βέλγιο
    Την πεποίθησή του ότι η χώρα θα μπορέσει να βγει «το συντομότερο δυνατόν» στις αγορές για να δανειστεί εξέφρασε από τις Βρυξέλλες ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, μετά την άτυπη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παράλληλα τόνισε ότι οι οικονομικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα προχωρούν, παρά το επώδυνο της διαδικασίας, και εξαπέλυσε βολές κατά της ΝΔ για τη στάση της.

    «Εμείς θα θέλαμε το γρηγορότερο να μπορούμε να βγούμε στις αγορές», δήλωσε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου μετά την συμμετοχή του στο άτυπο Συμβούλιο Κορυφής. «Τα θετικά σχόλια από πλευράς των εταίρων μας, αλλά και τις Επιτροπής (της ΕΕ) και του προέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, νομίζω ότι είναι ένα ακόμη δείγμα αξιοπιστίας της Ελλάδας και προς της διεθνή κοινότητα», πρόσθεσε.

    Ως προς το πότε είναι το «συντομότερο δυνατόν» που η Ελλάδα θα μπορέσει να βγει στις αγορές, απάντηση έδωσε από το Παρίσι ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ο οποίος δήλωσε ότι το 2011 η Ελλάδα θα μπορεί να επιστρέψει στις αγορές και να εξασφαλίσει χαμηλό κόστος δανεισμού.

    Ο πρωθυπουργός και τόνισε ότι το δημοσιονομικό έλλειμμα και το χρέος αποτελούν σημαντικά προβλήματα, αλλά βασικότερα αυτών είναι η φοροδιαφυγή και η αδιαφάνεια, χωρίς την πάταξη των οποίων η χώρα δεν θα μπορέσει να ανακάμψει.

    Όπως είπε ο κ. Παπανδρέου, το έλλειμμα είναι αποτέλεσμα της διακυβέρνησης, της ανομίας, της αδιαφάνειας και της φοροδιαφυγής που υπήρξε στη χώρα. «Εκεί δεν θέλει καμία χαλάρωση. Αν δεν τα χτυπήσουμε αυτά, η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ανακάμψει», τόνισε και επέκρινε την αντιπολίτευση -και ιδιαίτερα της ΝΔ- ότι έπρεπε να δείξει πιο υπεύθυνη στάση και «πατριωτική συνείδηση», καθώς, όπως είπε, η κρίση με την οποία βρίσκεται αντιμέτωπη η Ελλάδα είναι «εθνική κρίση».

    Στον κ. Παπανδρέου απάντησε από την Αθήνα ο εκπρόσωπος της ΝΔ Πάνος Παπαγιωτόπουλος. «Ο πρωθυπουργός του μνημονίου, αντί να υβρίζει την αντιπολίτευση, εντός και εκτός Ελλάδος, οφείλει να κάνει την αυτοκριτική του για τους καταστροφικούς χειρισμούς του, που οδήγησαν την Ελλάδα στην τριμερή επιτήρηση».

    «Κυρώσεις και στις τράπεζες»

    Ως προς το ζήτημα της οικονομικής διακυβέρνησης, που απασχόλησε τη Σύνοδο -πέρα από τη διαμάχη για τις απελάσεις των Ρομά στη Γαλλία- ο κ. Παπανδρέου είπε ότι η Ελλάδα δεν είναι κατ’ αρχήν αντίθετη με τη δημιουργία ενός μηχανισμού παρακολούθησης και κυρώσεων κατά των κρατών-μελών που αποκλίνουν από τις αρχές του συμφώνου σταθερότητας, αλλά κυρώσεις πρέπει να υπάρχουν και για το τραπεζικό σύστημα, στις περιπτώσεις που προωθεί ή ανέχεται πρακτικές φοροδιαφυγής και φορολογικών παραδείσων.

    Ο πρωθυπουργός είπε ότι η Σύνοδος δεν μπήκε σε επιμέρους μέτρα, ούτε υιοθετήθηκαν τέτοια, όπως το αυτόματο πάγωμα των κοινοτικών πόρων που έχει εισηγηθεί η Κομισιόν, ή η αποβολή από το ευρώ, η οποία απαιτεί αλλαγή Συνθήκης και, όπως εκτίμησε ο πρωθυπουργός, θα είναι δύσκολο να βρει πολλούς υποστηρικτές.

    Γενικά, η Ελλάδα δεν είναι κατά της ύπαρξης ενός μηχανισμού παρακολούθησης και κυρώσεων, όπως είπε ο πρωθυπουργός, συμπληρώνοντας ότι εάν υπήρχε αυτός ο μηχανισμός πριν από έξι χρόνια, θα είχε αποτραπεί η κρίση στην Ελλάδα.

    Πέρα όμως από τις κυρώσεις, όπως τόνισε ο κ. Παπανδρέου, η Ελλάδα θέλει ο μηχανισμός αυτός να είναι αφενός δίκαιος και, αφετέρου, να συμπληρώνεται με τις άλλες όψεις της οικονομικής διακυβέρνησης, όπως των φορολογικών παραδείσων -και των κυρώσεων κατά των τραπεζών- καθώς και να βλέπει τα ζητήματα της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας.

    Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορεί να παραμείνει στο επίπεδο της «λιτότητας» και πρότεινε η λέξη αυτή να αντικατασταθεί με την «ευθύνη»: Ευθύνη σε ό,τι αφορά στα μακροοικονομικά μεγέθη, ευθύνη αναφορικά με τη στρατηγική ανάπτυξης και ευθύνη σχετικά με τη μετάβαση σε μία πράσινη πράσινη οικονομία.

    Προς αυτήν την κατεύθυνση, ο Γ.Παπανδρέου εισηγήθηκε, όπως είπε, να υιοθετήσει η ΕΕ τρία εργαλεία, τα οποία θα εξασφαλίσουν τους πόρους εκείνους προκειμένου η Ένωση, αλλά και τα κράτη-μέλη, να κινηθούν προς την πράσινη ανάπτυξη και να κάνουν επενδύσεις σε μεταφορές, ευρυζωνικά δίκτυα, νέες μορφές ενέργειας κ.λπ.: Τα λεγόμενα «πράσινα ομόλογα», τον φόρο Τόμπιν (φόρος επί των χρηματοοικονομικών συναλλαγών), και τον φόρο επί του CO², ή των αερίων του θερμοκηπίου

  31. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 17/09/2010 02:21:54

    Δυο απλα χαζα ερωτηματα εχω. α) η εριτιμος κυρια πελεκη που οπως ειχε πει κι ο συζυγος της τη προτιμουσαν οι Εφραιμηδες γιατι ηταν "χριστιανη" επαιρνε κανονικα τα συμβολαιογραφικα της δικαιωματα? β) Ποιος η μαλλον ποιοι και γιατι προσπαθουν να αποδομησουν το Καραμανλη οταν σε ολους τους τονους διακυρρητουν πως ειναι πολιτικα νεκρος ευθυνεται για τα παντα ακομα και για τους περσικους πολεμους και με ποιο απωτερο σκοπο?

  32. ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
    ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 09:46:24

    αθλητικό χερι βλεπω ο βουλγαράκης. μαλλον εφτιαξε μυς βαρωντας το τυμπανο της οννεδ...γιατι ρε σπλάχνο της παραταξης? δωσε και σε μας κανα ακινητο, βάλε τη γυναίκα σου να δουλέψει τζάμπα για καμιά ύποθεσή μας

  33. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 17/09/2010 10:39:38

    Η ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ...ΤΑΡΑΝΔΟΥ, ΠΟΥ ΕΠΛΟΥΤΙΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΕΤΣΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ BUSINESS...), ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΥΠΟΦΕΡΕΙ Η ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΕΚΚΡΙΣΗ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗΣ (ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ...), ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΠΑΞΕΔΕΣ ! Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΟΤΕ ΜΕ ΜΑΣΤΙΓΙΟ, ΝΟΜΙΖΕ ΠΩς ΟΙ ΑΧΡΕΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ. ΑΜ ΔΕ ! BUSINESS IS BUSINESS, AND ALL THE OTHER IS BULLSHIT.

  34. DIMITRIS avatar
    DIMITRIS 17/09/2010 15:49:59

    Η κυρία Πελέκη η Θεοσεβουμενη , ξεμπρόστιασε τον επίγονο Κωστάκη …
    ( ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ )
    Μα δεν είναι η ίδια που παλαιότερα είχε πεί πως έδρασε για την “ευλογία της Παναγίας”?

    Όσο έκαναν οι δύο οικογένειες τριήμερα παρέα στην Αράχωβα και ο σύζυγος υπουργευαι και εισέπρατταν ήταν καλά και η Πελέκη γαργάρες…με εκατομμύρια ευροπούλα…


    Πλάκα θα έχει τώρα να βγει και ο Βουλγαράκης(ντορακης) να αποδοκιμάσει τους σκαφάτους , ο Ρουσόπουλος τους πισινατους και ο Πατερακής τους ελικοπτερατους .

    Η αναλγησία η αμνημοσύνη και η αγνωμοσύνη δεν έχουν όρια…

  35. DIMITRIS avatar
    DIMITRIS 17/09/2010 15:54:23

    Στην Βουλή δεν μπαίνει ούτε ένας σοβαρός άνθρωπος (με παντελόνια η με φούστα η φουστερ...). Επειδή αφορά ένα θίασο τριακοσίων διορισμένων από τις κομματικές λίστες οι οποίες συντάσσονται από ντόπιους τοποτηρητές που οι μεγάλοι επιλέγουν από τις "όσιες οικογένειες" του τόπου.

    Ο Βουλγαρακης – Ντορακης ηταν χαρακτηριστικο δειγμα από αυτους..
    Ύποπτος διαπλεκομενος ,επιδειξίας, οσφυοκαπτης , ντόρο-κόπρο-σκυλο ,άλογο δημιούργημα της οσίας φαμίλιας των ανάλγητων αρπαχτικών μητσοτακηκων , πρώην υπουργός της Ντόρο-φαύλο-κράτιας με καταθέσεις εκατομμύρια ευρώ , με τα αναρίθμητα ακίνητα ,με καινούργια κότερα και τις πισινούχες του βιλάρες.
    Ξεβρακωστετον…Δακτυλίστε τον …Φτύστε τον…Φασκελωστετον…

    Αρχή του. Πως θα κονομήσουνε με κάθε τρόπο.

    Πώς θα κάνουμε τη λαμογιά χωρίς να τους πάρουμε χαμπάρι. Κι αν μας πάρουνε χαμπάρι, το νομότυπο έχει χάρη και ο αχ-αμνος Καραμανλής που δεν τον ξεβράκωσε !!! όταν έπρεπε…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.