#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/01/2011 12:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απο τα γαλλικά και το πιάνο στους ..."Πυρήνες της Φωτιάς"



ΒΑΣΙΛΗΣ Γ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ*


« ΜΙΑ ημέρα το καλοκαίρι του 2009 το παιδί μου αποφάσισε να φύγει από το σπίτι. Προσπαθήσαμε να τον μεταπείσουμε χωρίς αποτέλεσμα. Από τότε δεν έχει εμφανιστεί ξανά. Ηταν καλό παιδί. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συμμετείχε σε αυτές τις εγκληματικές ενέργειες που του αποδίδουν». Τα
λόγια αυτά είναι απόσπασμα της κατάθεσης στην ΕΛ.ΑΣ. του πατέρα ενός εκ των νεαρών κατηγορουμένων για συμμετοχή στην οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς».Οι γονείς των αντιεξουσιαστών ξεδιπλώνουν την άγνωστη πλευρά των «οργισμένων νέων» που κατηγορούνται ως μέλη μιας οργάνωσης η οποία από το 2008 ως σήμερα έχει προχωρήσει σε περισσότερες από 200 εμπρηστικές
και βομβιστικές επιθέσεις. Στις καταθέσεις τους που αποκαλύπτει «Το Βήμα της Κυριακής» καταγράφονται η έκπληξή τους, η προσπάθεια να αποτρέψουν την «πορεία προς το άγνωστο» των παιδιών τους αλλά και όσα κρύβονταν πίσω από τα παιδιά της διπλανής πόρταςπου βρέθηκαν ξαφνικά κατηγορούμενοι από την Αστυνομία για σωρεία κακουργηματικών ενεργειών.

«Βοηθούσε απόρους και αστέγους»
ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗ
(μητέρα του 31χρονου Γεωργίου Καραγιαννίδη, ο οποίος συνελήφθη στις 4 Δεκεμβρίου 2010)
Ο Γιώργος είναι ένα παιδί που δεν έχει πειράξει ποτέ κανέναν. Είχε περάσει όλα τα μαθήματα στο ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας. Ηταν να ορκιστεί τον Νοέμβριο του 2009 αλλά εξαφανίστηκε από τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου. Δεν είχαμε καμία επικοινωνία, τηλεφωνική ή με άλλον τρόπο, μαζί του. Οταν σπούδαζε δούλευε παράλληλα. Δεν είχαμε κανένα παράπονο από τον Γιώργο, μας αγάπαγε και μας πόναγε. Ερχόταν και βοηθούσε τον πατέρα του, ο οποίος έπειτα από ένα αυτοκινητικό ατύχημα είχε κινητικά προβλήματα. Δεν βοηθούσε μόνο τον πατέρα του αλλά με όποιον τρόπο μπορούσε βοηθούσε και ανθρώπους που είχαν ανάγκη. Θα σας πω ότι αγόραζε κουλούρια και τα πουλούσε σε νυχτερινά κέντρα και τα χρήματα που εισέπραττε από αυτή τη δουλειά τα έδινε σε πρόσφυγες-αστέγους στην πλατεία Κουμουνδούρου. Είναι τόσο ευαίσθητος που όταν έβρισκε πληγωμένα ζώα στον δρόμο τα έφερνε στο σπίτι για περίθαλψη. Για αυτά που τον κατηγορούν εγώ δεν γνωρίζω τίποτα. Ποτέ μου δεν είχα καταλάβει ούτε είχα δει κάτι το ύποπτο. Τις παρέες του δεν τις γνωρίζω ούτε και είχε φέρει τα τελευταία χρόνια φίλους στο σπίτι μας. Πήγε στον στρατό και μάλιστα ζήτησε και υπηρέτησε στις Ειδικές Δυνάμεις ».

«Ο Γιώργος ερχόταν μαζί μου στην εκκλησία»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ
(πατέρας του Γεωργίου Καραγιαννίδη)
«Ο Γιώργος ήταν ένα άτομο προβληματιζόμενο σε θέματα κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά. Υπηρέτησε στις Ειδικές Δυνάμεις, με καλό απολυτήριο και, όπως μας είπε ο διοικητής του, ήταν άριστος. Κάναμε συχνά συζητήσεις γιατί καθημερινά τον βλέπαμε και εκείνο που ήθελε ήταν κοινωνική δικαιοσύνη, να μην υπάρχουν πεινασμένοι και αδικημένοι. Είχε διαβάσει και διάβαζε πολύ, μεταξύ των άλλων και τους κλασικούς αναρχικούς. Δεν είχα καταλάβει και φυσικά ποτέ δεν μου είχε πει ότι ήθελε να αλλάξει την κοινωνία με βίαια μέσα και μάλιστα τακτικά του ανέφερα έναν λόγο του Γκάντι ότι είναι άπειρες οι αιτίες που αξίζει να πεθάνει κανείς και καμία για να σκοτώσει. Για τις πράξεις που κατηγορείται ο γιος μου δεν γνωρίζω κάτι ούτε είχα αντιληφθεί κάτι. Θέλω να σας πω ακόμη ότι ο Γιώργος ως και τα 25 του χρόνια ερχόταν μαζί μου στην εκκλησία της Μυρτιδιώτισσας Παλαιού Φαλήρου όπου έψελνα και με βοηθούσε ». «Σπούδαζε πιάνο και τσέλο»
ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΟΥ
(πατέρας του 23χρονου Παναγιώτη Αργυρού,ο οποίος συνελήφθη την 1η Νοεμβρίου 2010, όταν επιχείρησε να ταχυδρομήσει δέμα-βόμβα)





« Είμαι καθηγητής Μουσικής. Ο Παναγιώτης τελείωσε το 5ο Λύκειο Νέας Σμύρνης και εισήχθη με τη δεύτερη προσπάθεια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας. Παράλληλα σπούδαζε πιάνο και τσέλο σε επίπεδο ανωτέρας σχολής και στα δύο όργανα. Τόσο τη σχολή του στο Πάντειο Πανεπιστήμιο όσο και τις μουσικές σπουδές του τις παρακολουθούσε κανονικά. Πριν από τα Χριστούγεννα του 2009 ο Παναγιώτης μια ημέρα μας είπε ότι επέλεξε να ζήσει μόνος του. Οταν μας είπε αυτό το πράγμα, το πραγματοποίησε αμέσως και έφυγε από το σπίτι. Προσπαθήσαμε να τον μεταπείσουμε, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ηθελε, όπως μας είπε, να έχει τον δικό του χώρο και τη δική του ζωή. Θα ενοικίαζε, μας είπε, ένα σπίτι, θα δούλευε και θα το συντηρούσε ο ίδιος. Πού ενοικίασε, αν ενοικίασε και σε ποιο σημείο της Αττικής δεν γνωρίζω. Ο Παναγιώτης λόγω χαρακτήρα δεν ήθελε να δέχεται έλεγχο στα προσωπικά του. Από μικρός ο Παναγιώτης δούλευε ως γκαρσόνι το καλοκαίρι σε διάφορες καφετέριες στην περιοχή της Νέας Σμύρνης και αλλού και μοίραζε εφημερίδες και διαφημιστικά φυλλάδια. Από τότε που μας ανακοίνωσε ότι θα φύγει από το σπίτι και πράγματι έφυγε εγώ οικονομικά δεν τον έχω συνδράμει. Στην αρχή το έκανα για να τον πιέσω να γυρίσει πίσω, δεν του έδωσα χρήματα. Οταν όμως στη συνέχεια είδα ότι η απόφασή του να ζήσει μόνος του ήταν οριστική και θέλησα να τον βοηθήσω, μου είπε ότι δουλεύει και ότι μπορεί και τα βγάζει πέρα μόνος του. Οταν έφυγε από το σπίτι, μας καλούσε στο σπίτι από τηλέφωνο που φέρεται ότι ήταν άγνωστο ».
«Ο γιος μου ήταν ένα παιδί του βιβλίου»

ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΕΛΑΚΗΣ

(πατέρας του 23χρονου Χαρίλαου Χατζημιχελάκη,ο οποίος συνελήφθη τον Σεπτέμβριο του 2009)

« Ο γιος μου ήταν πάντα ένα παιδί του βιβλίου, γενικά πολύ ήσυχος χαρακτήρας, ήπιων τόνων άνθρωπος, δεν προκάλεσε ποτέ φασαρίες. Ο τρόπος λειτουργίας του ήταν εγκεφαλικός. Στην εφηβική ηλικία συνέχιζε το διάβασμα και χωρίς ιδιαίτερη πίεση πέρασε στο Πολυτεχνείο στη Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων. Γνώρισα πολλούς συμφοιτητές του. Ως πρωτοετής φοιτητής έτυχε δυστυχώς στη χρονιά που έγιναν διαμαρτυρίες για το άρθρο 16 (ιδιωτικά πανεπιστήμια) και χάθηκε για όλο το Πολυτεχνείο το πρώτο εξάμηνο. Είχε ανησυχίες ως νέος άνθρωπος και ήταν πολιτικοποιημένος στον βαθμό που μπορεί να είναι δυνατό για την ηλικία και τις εμπειρίες του. Βγήκε από ένα σπίτι χωρίς προβλήματα γιατί ως οικογένεια είμαστε δεμένοι. Λόγοι εγγενείς από το οικογενειακό του περιβάλλον δεν υπήρχαν που θα μπορούσαν να τον οδηγήσουν σε κάθε είδους επιθετικές και έκνομες συμπεριφορές. Είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την οικολογία και η γενική συμπεριφορά του δεν είχε βίαιο χαρακτήρα ».
«Μας τηλεφωνούσε μία φορά τον μήνα»

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΡΟΥΣΙΑΣ

(πατέρας του 22χρονου Αλέξανδρου Μητρούσια,ο οποίος συνελήφθη στις 4 Δεκεμβρίου 2010)





« Είμαι τραπεζικός υπάλληλος. Ο Αλέξανδρος μετά το λύκειο το 2007 είχε μπει στα ΤΕΙ Ηγουμενίτσας, στο Τμήμα Μεταφραστών, στο οποίο και έκανε εγγραφή, πλην όμως δεν παρακολούθησε ποτέ τη σχολή αυτή. Είχε γραφτεί σε ιδιωτική σχολή μεταφραστών στην Αθήνα, την οποία δεν τελείωσε. Περιστασιακά αναλάμβανε υποτιτλισμούς σε μικρά ντοκυμαντέρ και μοίραζε φυλλάδια. Τα χρήματα βέβαια από την απασχόληση αυτή δεν αρκούσαν και τον ενίσχυα κι εγώ. Ως τα τέλη του 2009 έμενε μαζί μας στο σπίτι μας στο Νέο Ψυχικό. Τότε έφυγε από το σπίτι και, όπως μας πληροφόρησε, εγκαταστάθηκε σε διαμέρισμα στην οδό Πατησίων μαζί με την κοπέλα του. Τον ρώτησα για τη διεύθυνση του διαμερίσματος όπου έμεναν και δεν μου είπε. Οταν έφυγε από το σπίτι μας, επισκεπτόταν το σπίτι κάθε 20 ημέρες, δεν διανυκτέρευε όμως. Εγώ του έδινα ένα χαρτζιλίκι γύρω στα 200 ευρώ τον μήνα. Τα χρήματα αυτά του τα έδινα ως την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου του 2009 που, όπως μας είπε, θα έφευγε με την κοπελιά του για την Ολλανδία, η οποία θα πήγαινε εκεί για να σπουδάσει Κοινωνιολογία. Και αυτός εκεί θα αναζητούσε ένα πρόγραμμα μεταφραστών και υποτιτλισμού. Μετά μας έλεγε ότι βρίσκεται στο Αμστερνταμ και απασχολείται περιστασιακά σε μπαρ. Μας τηλεφωνούσε μία φορά τον μήνα. Τηλέφωνό του σταθερό ή κινητό δεν είχαμε.
Χρήματα από τότε που έφυγε για Ολλανδία δεν του έστειλα ξανά ».
«Δούλευε μαζί μου στην επιχείρησή μας»

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

(πατέρας του 25χρονου Γιώργου και του 22χρονου Μιχάλη που είναι καταζητούμενοι για συμμετοχή στην οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς»





« Ο γιος μου ο Γιώργος πέρασε με εξετάσεις στο ΤΕΙ Αθηνών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ως τον Ιούλιο του 2009 έμενε μαζί μας στο σπίτι μας στο Γαλάτσι. Μετά όμως μετακόμισε στο σπίτι του Χαρίλαου Χατζημιχελάκη (σ.σ.: στην οδό 25ης Μαρτίου 8 στο Χαλάνδρι, όπου τον Σεπτέμβριο του 2009 πραγματοποίησε έφοδο η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία), με τον οποίο συνδεόταν από το γυμνάσιο στο Αρσάκειο. Προτού συγκατοικήσει με τον Χατζημιχελάκη ο Γιώργος εργαζόταν μαζί μου στην επιχείρησή μας στα Ανω Λιόσια που ανήκει σε γνωστή αλυσίδα εστιατορίων. Ο Γιώργος επίσης με είχε βοηθήσει και στο κατασκευαστικό γιατί πήραμε ένα γιαπί και το κάναμε επιχείρηση. Από τον Ιούλιο του 2009, όταν και έφυγε για διακοπές, δεν ξαναγύρισε στην επιχείρηση. Ο άλλος μου γιος, ο Μιχάλης, είναι φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και παράλληλα εργαζόταν σε εταιρεία διανομής εντύπων, χωρίς όμως να αφήνει τη σχολή του, ενώ συστηματικά ασχολείτο με το βόλεϊ. Εμενε στο σπίτι μας πάντοτε, κατά βάση συναναστρεφόταν τα ίδια άτομα με τον Γιώργο, όπως παραπάνω σας ανέφερα, αλλά όμως είχε και ξεχωριστούς φίλους ».
«Τη σύλληψή του την έμαθα δύο μέρες μετά»

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΣΟΥΡΑΣ

(πατέρας του 22χρονου Παναγιώτη Μασούρα,ο οποίος συνελήφθη τον Σεπτέμβριο του 2009)
«Ο Παναγιώτης τελείωσε το λύκειο. Είχε περάσει με τις πανελλήνιες σε σχολή που δεν τον ενδιέφερε στη Ρόδο και ετοιμαζόταν να ξαναδώσει. Τα καλοκαίρια, όταν ήταν μαθητής, δούλευε μαζί μου στις οικοδομές και έχει δουλέψει και σε άλλες δουλειές, όπως και σε διανομές φυλλαδίων, καθώς και σε μια τεχνική εταιρεία που ασχολείτο με ξύλινα χωρίσματα. Ο Παναγιώτης έφυγε από το σπίτι για να εγκατασταθεί μόνος του σε διαμέρισμα στο Γαλάτσι, αν θυμάμαι καλά, στις αρχές του 2009. Τον βοηθούσαμε και εμείς στο ενοίκιο αλλά και αυτός δούλευε, όπως σας είπα προηγουμένως. Το ότι συνελήφθη ο γιος μου το έμαθα μία ή δύο ημέρες μετά τη σύλληψή του και γι΄ αυτό δεν είμαι βέβαιος λόγω της σύγχυσης που είχα τότε αλλά και που συνεχίζει ως σήμερα να υπάρχει να θυμηθώ ορισμένα στοιχεία για μια μοτοσικλέτα που είχε ο γιος μου... ». «Εχω να δω τον Δαμιανό από το 2009»

ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΠΟΛΑΝΟ

(μητέρα του 24χρονου καταζητουμένου Νταμιάνο Μπολάνο,αλβανικής καταγωγής)
«Είμαι η μητέρα του Δαμιανού που γεννήθηκε στο Τεπελένι. Εχω έναν άλλον γιο. Και τα δύο μου παιδιά τελείωσαν το δημοτικό και το γυμνάσιο στην Ελλάδα και ο Δαμιανός πέρασε την πρώτη χρονιά στα ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων Λάρισας και επειδή δεν του άρεσε πέρασε τη δεύτερη χρονιά στα ΤΕΙ Χαλκίδας στη Σχολή Μηχανολόγων. Δεν δούλευε παρά μόνο για το χαρτζιλίκι του, καμιά φορά κοντά στον πατέρα του. Εχω να δω τον Δαμιανό από τις 23 Σεπτεμβρίου 2009 με αυτά που έγιναν τότε και έπιασαν τα παιδιά στο σπίτι στο Χαλάνδρι. Το σπίτι αυτό είναι κοντά στο δικό μας, δύο στενά μάς χωρίζουν. Τότε ακούστηκε και το όνομά του και μάλλον γι΄ αυτό φοβήθηκε και έφυγε. Ηταν ένα παιδί ήσυχο, υπεύθυνο, ασχολείτο με το ποδόσφαιρο και τη μουσική. Με το ποδόσφαιρο μάλιστα είχε πάει στη Σουηδία. Από τον Σεπτέμβριο του 2009 το κινητό του τηλέφωνο δεν απαντά... ».
* http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=379755&dt=23/01/2011#ixzz1Bqwfq9mu

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 23/01/2011 12:37:53

    Κοινός παρανομαστής ελληνικό πανεπιστημιακά ιδρύματα που αν πλέξεις με τέτοιες ομάδες που λειτουργούν ως εκτροφεία αναρχικών, τσιφλίκια των αριστεριστών ΑΕΙ και ΤΕΙ, ποιος πέρασε και δεν τα είδε αν όχι από όλες από αρκετές σχολές;

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Σοσιαληστής 23/01/2011 13:19:36

      Αν είναι έτσι όπως τα λες, θα έπρεπε οι μισοί νέοι να είναι τρομοκράτες.
      Επίσης συνδέεις αυθαίρετα τον ευρύτερο χώρο της Αριστεράς με την τρομοκρατία.
      Για πες μας επίσης, οι νεαροί ματατζήδες που πλακώνουν στο ξύλο και ψεκάζουν με παράνομα χημικά όποιον πολίτη βρουν μπροστά τους, ή οι αστυνομικοί που κατά καιρούς φιγουράρουν στο αστυνομικό ρεπορτάζ, λόγω εμπλοκής τους σε περιπτώσεις λαθρεμπορίας ή αστυνομικής βίας και κατάχρησης εξουσίας,σε ποια εκπαιδευτικά ιδρύματα σπούδασαν ;

      • Misha avatar
        Misha @ Κάποιος 23/01/2011 13:29:26

        Στην ανωτάτη χαφιεδική, με μεταπτυχιακά στο μάρκετινγκ πρέζας.
        Πρόσφατα έπιασαν και άλλα μπουμπούκια : «τέσσερις δόκιμοι αστυφυλάκες που συνελήφθησαν στο κέντρο της Αθήνας, έχοντας στην κατοχή τους ρολόγια και άλλα αντικείμενα-μαϊμού που είχαν κατασχεθεί από αποθήκη στον Κολωνό»

        Αυτό το παλληκάρι ο Καραγιαννίδης φαίνεται να έχει πολλά κυβικά μυαλό και καρδιά, αξίζει να τον γνωρίσει κανείς....

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Misha 23/01/2011 13:54:26

          Νεα περιπτωση Ξηρου.

          • Misha avatar
            Misha @ ψυχραιμια 23/01/2011 14:07:53

            Κι ο Ξηρός- θύμα άγριων βασανιστηρίων από την κομπανία Διώτη, που πληρώθηκε από τη Νέμεση για τα εγκλήματα του- είναι ωραίος τύπος.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Misha 23/01/2011 14:09:01

            Η καλυτερη περιγραφη για μια οικογενεια δολοφονων.

          • Misha avatar
            Misha @ ψυχραιμια 23/01/2011 14:13:57

            Eχει και παιδιά στα ΜΑΤ ο Νιώτης , πλήν του αυτόχειρος που έπεσε από την ταράτσα της ΓΑΔΑ;

          • Tassos avatar
            Tassos @ Misha 23/01/2011 14:15:43

            Οι Ξηροί είναι πολύ τυχεροί όπως κι ο Κουφοντίνας βέβαια. Πώς και πώς τους περιμένουν έξω. Δεν υπάρχει μέρος να κρυφτούν παρα μόνο η φυλακή. Οσον αφορά αυτούς τους "χρήσιμους ηλιθίους" ένα εξπρές του μεσονυκτίου για μερικά χρόνια θα τους νουθετήσει.

          • lampros avatar
            lampros @ Tassos 24/01/2011 01:57:33

            Ποιός τους περιμένει έξω μωρέ;

            Σαχλαμάρες, συνωμοσιολογίες.

            Σε καμμιά 5-10 θα βγούν, και θα τους έχουμε και στα πάνελ ως μαϊντανούς...

    • anideos avatar
      anideos @ Σοσιαληστής 23/01/2011 15:38:54

      διανομές φυλλαδίων

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/01/2011 13:31:12

    Ελλιπής οικογενειακή στήριξη, ελλιπείς και ατελείς σπουδές, ημιμάθεια, νεανικός ενθουσιασμός, αναλγησία απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, νεαρό της ηλικίας, απόλυτα σκληρή και αφύσικη στάση μετά τη σύλληψη, ρομποτοειδής συμπεριφορά, γενικά: τρικυμία εν κρανίω.
    Κατεστραμμένες ζωές στα 20-22 τους.
    Κρίμα.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Strange Attractor 23/01/2011 13:39:16

      Ολοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί που καταγράφεις δεν επαληθεύονται από τα στοιχεία του άρθρου και σε μερικές περιπτώσεις εξ αυτών καταρρίπτονται.
      Αλλά ακόμα κι αν δεχθούμε ότι αυτό που περιέγραψες είναι το προφίλ του έλληνα τρομοκράτη,τότε μάλλον η πλειοψηφία των νέων είναι εν δυνάμει τρομοκράτες.

  3. Maximilien avatar
    Maximilien 23/01/2011 13:33:53

    εμβριθέστατη κοινωνιολογική ανάλυση του φαινομένου της τρομοκρατίας χαχα.

  4. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 23/01/2011 13:35:24

    Πού βρίσκεται το περίεργο. Συνήθως σε τέτοιες ομάδες συμμετέχουν μικροαστοί ή μεσοαστοί, όχι αγρότες.

    Τα άτομα αυτά πήραν στα σοβαρά περισσότερο από όσο έπρεπε τις αριστερές μπούρδες με τις οποίες τους έκαναν πλύση εγκεφάλου από το δημοτικό, μέχρι το πανεπιστήμιο. Προσπάθησαν να αντιδράσουν σε μία σάπια κατάσταση χρησιμοποιώντας μία σάπια ιδεολογία.

    Εδώ και δεκαετίες λειτουργεί στην Ελλάδα εκκολαπτήριο αυγών φιδιού. Αντί να προσπαθούμε να πατήσουμε τα φίδια στο κεφάλι, καλύτερα να καταστρέψουμε την εκκολαπτική μηχανή.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Professor Moriarty 23/01/2011 13:45:08

      "...καλύτερα να καταστρέψουμε την εκκολαπτική μηχανή", είπε ο μεγαλοαστός σπουδασμένος στο εξωτερικό και politically correct ιδεολόγος, άρα μη υποψήφιος αριστεριστής τρομοκράτης.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Κάποιος 23/01/2011 13:48:52

        Καλά, εσύ ακόμη κάθεσαι επάνω στον ανεστραμμένο τρίποδα του Αχιλλέα και ποιείς τοιούτα γεώμηλα. Περαστικά....

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κάποιος 23/01/2011 13:49:14

        Όταν στο εξωτερικό υπήρχε σοβαρή αριστερή τρομοκρατία, και τα πανεπιστήμια έβραζαν, την Ελλάδα δονούσαν ο Δομάζος, ο Κοινούσης, και η Βουγιουκλάκη.

        • empedocle avatar
          empedocle @ Strange Attractor 23/01/2011 13:59:49

          χαχα,ο Κοινούσης !
          Αυτός πρέπει να έγινε ευαγγελιστής ή κάτι παρόμοιο.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ empedocle 23/01/2011 14:11:24

            Κυνούσης

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ Strange Attractor 23/01/2011 14:05:03

          Όταν εγώ άκουγα αυτό στο “εξωτερικό” η αριστερές τσογλανοπαρέες που μου κάνουν σήμερα κριτική καθάριζαν “φρέσκα φασολάκια στην δροσερήν αυλόπορτα”, χα-χα.

          h*tp://www.youtube.com/watch?v=EfK-WX2pa8c&feature=artistob&playnext=1&list=TL0gNElPvpYkk

          (δεν εννοώ εσένα strange, είσαι με τους good guys)

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Professor Moriarty 23/01/2011 14:07:31

      Πολύ σωστά Professor Moriarty προσυπογράφω.

  5. Misha avatar
    Misha 23/01/2011 13:38:34

    Che?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Misha 23/01/2011 13:42:06

      Καμία σχέση.

      • Misha avatar
        Misha @ Strange Attractor 23/01/2011 14:06:11

        Όλα όσα καταλογίζεις στους συλληφθέντες, ταιριάζουν μια χαρά και στον Τσε .Ξανασκέψου τα...

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Misha 23/01/2011 14:16:28

          Ακόμη και τις τελευταίες ώρες του ο Τσε, όταν συνελήφθη και τον είχαν κλεισμένο σε ένα πλυσταριό, ήρεμος και γαλήνιος συνομιλούσε με μια δασκάλα του χωριού που καθάριζε το κελλί, για τρόπους ανατροφής των παιδιών και για ποίηση. Λίγες ώρες μετά εκτελέστηκε εν ψυχρώ.
          Σύγκρινέ το αυτό με την εικόνα των "οργισμένων" συλληφθέντων "τρομοκρατών", που έφτυναν τις κάμερες έμπλεοι θυμού!
          Ούτε τρίχα απ τα αραιά γένια του Τσε. Ούτε καν απ του Ξηρού και των λοιπών της 17Ν.
          Τι να λέμε τώρα;

          • Misha avatar
            Misha @ Strange Attractor 23/01/2011 14:47:32

            ''Αν είστε ικανοί να τρέμετε από θυμό για κάθε αδικία που διαπράττεται στον κόσμο, τότε είμαστε σύντροφοι''

            ERNESTO GUEVARA DE LA SERNA

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Misha 23/01/2011 15:56:00

            "Σε όλες τις χώρες ο θάνατος είναι το τέλος. Έρχεται, και η αυλαία πέφτει. Όχι εδώ. Εδώ, ένας νεκρός άνθρωπος είναι περισσότερο ζωντανός όταν είναι νεκρός...".
            Φεντερίκο Γαρθία Λόρκα

            Ένας άνθρωπος είναι ζωντανός όσο τον θυμούνται. Πεθαίνει μόνο όταν επέλθει η λήθη.
            Ο Τσε δεν θα πεθάνει ποτέ.

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 23/01/2011 17:21:20

            Ton Τσε τον θεωρώ πολύ μεγάλη μορφή, την μεγαλύτερη του κομμουνιστικού κινήματος . Στο μερος που εκτελέστηκε λατρευεται σαν άγιος. Όμως οσοι τον κατηγορουσαν και τον κατηγορουν βλεπουν σε εκείνον όλα τα στραβά που καταλογίζεις και στα , περίπου 300 , παιδιά που οι Professor Moriarty της ασφάλειας μπουζούριασαν αφού χρησιμοποίησαν καταλλήλως...

          • popaia avatar
            popaia @ Strange Attractor 28/08/2012 15:28:27

            Ακριβώς! Χίλια μπράβο.

        • popaia avatar
          popaia @ Misha 28/08/2012 15:27:01

          ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ...

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Misha 23/01/2011 14:22:22

      Μύγα τσε τσε.

      • Zapata avatar
        Zapata @ Σοσιαληστής 30/03/2011 15:06:31

        Χρήστη σοσιαληστή βλέπεις ότι όλοι έχουν την υπομονή και σου απαντάνε στις αυθαιρεσίες σου και εσύ το μόνο που κάνεις είναι να ειρωνεύεσαι πίσω από την ασφάλεια και την ανωνυμία του Η/Υ σου.
        Κρίμα που νέοι με το μυαλό τους ανοιχτό όπως οι παραπάνω "τρομοκράτες" και όλοι οι πολιτικοί κρατούμενοι που βιάζονται στα κρατητήρια βρισκονται εκεί ενώ εσύ μπορείς και περπατάς όρθιος με το κεφάλι ψηλά.
        Θα γυρίσει όμως ο τροχός...
        ΥΓ:ΤΟ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ.ΠΑΤΑ ΤΟ.ΘΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗ ΖΩΗ.

  6. Maximilien avatar
    Maximilien 23/01/2011 13:41:55

    +1

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/01/2011 13:48:23

    Πολυ φυσιολογικα ειναι αυτα. Ο Μοχαμεντ Αττα,αρχηγος της ομαδας των αεροπειρατων της 11/9 ηταν μηχανολογος και οι περισσοτεροι τρομοκρατες επιστημονες ή φοιτητες.
    Οσο πιθανον ειναι να βγει ισλαμιστης τρομοκρατης απο πανεπιστημιο της Μεσης Ανατολης το ιδιο ειναι να βγει αριστεροαναρχικος τρομοκρατης απο ελληνικο ΑΕΙ.

  8. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 23/01/2011 14:04:36

    Σπούδασαν εκεί που δεν έχει άσυλο -ανιάτων-. Ωραία μας περιέγραψες τι κάνουν οι ματατζήδες καμιά αντίρρηση, πες μας όμως ότι τους πετούν για γαρίφαλα πρίν.

  9. βροντόσαυρος avatar
    βροντόσαυρος 23/01/2011 17:08:37

    Πολλοί θα προτιμούσαν οι νέοι στο σύνολο τους να τριγυρνάνε ως φοιτητέ ή αργότερα ως απόφοιτοι πχ της νομικής στις καφετέριες και τα γήπεδα, και στην καλύτερη περίπτωση να γίνουν ντιντήδες όπως είπε κι ένας πρόσφατα.

    Αυτοί οι άνθρωποι, που ας μην ξεχνάμε ότι ακόμα είναι αθώοι, είναι μια τυχαία χούφτα νέων που ο κοινός τους παρονομαστής ήταν η οργή και η απογοήτευση για τον κόσμο έτσι όπως έχει γίνει.

    Κατα πάσα πιθανότητα θα πάρουν ό,τι τους "αξίζει", κάτι που φυσικά γνώριζαν, ότι θα τιμωρηθούν παραδειγματικά, ωστόσο έχω μια υποψία ότι το ζοφερό μέλλον που διαγράφεται μπροστά στα μάτια της πλειοψηφίας των νέων σήμερα, είναι πολύ πιο τρομακτικό από τον οποιοδήποτε παραδειγματισμό.

    Δυστυχώς, όπως φαίνεται, υπάρχουν ή θα υπάρξουν στρατιές "χρήσιμων ηλίθιων" οι οποίοι "αφελώς" θα προσπαθήσουν να αλλάξουν τον κόσμο με όποιον τρόπο αυτοί κρίνουν πρόσφορο.

    Όσο το μέλλον διαφαίνεται όπως σήμερα, τόσο θα βγαίνουν άνθρωποι που δεν έχουν να χάσουν τίποτα για να φοβούνται γι αυτό...

  10. A.M. avatar
    A.M. 23/01/2011 18:49:04

    Όταν είσαι στην μετεφηβική ηλικία και εκεί λίγο μετά τον στρατό
    Όταν έχεις αρχίσει να καταλαβαίνεις το πόση αδικία και πόση απανθρωπιά υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο
    Όταν βλέπεις τους αδύνατους να εκμεταλλεύονται απ τους δυνατούς
    Όταν βλέπεις τους πραγματικούς εγκληματίες και τα λαμόγια να ζούν σε βίλες και να αλωνίζουν με τα κότερα και κάποιους άλλους να βρίσκονται στην φυλακή επειδή έκλεψαν ένα καρβέλι ψωμί
    Όταν βλέπεις τους πολιτικούς να εξαπατούν τους πάντες και να αραδιάζουν ένα κάρο παραμύθια για μια θεσούλα στο γωνιακό μαγαζί στο σύνταγμα
    Όταν βλέπεις τους συνομηλίκους σου χωρίς προοπτική και χωρίς μέλλον αν πρώτα δεν συμβιβαστούν με το σύστημα και αν δεν καταντήσουν και αυτοί λαμόγια
    Όταν βλέπεις οτι τα σκαλοπάτια για την κοινωνική ανέλιξη δεν περνάνε μέσα απ την αξιοκρατία απ τον κόπιο απ την μόρφωση απ την εργασία αλλά μέσα απ την λαμογιά το γλύψιμο τις γνωριμίες και τους μπαρμπάδες στην Κορώνη κλπ
    Όταν βλέπεις αυτούς που εσύ τους πληρώνεις ως φορολογούμενος πολίτης να σε γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.. και να αυθαιρετούν σε βάρος σου με τα δικά σου λεφτά
    Όταν βλέπεις ανθρώπους να πεθαίνουν στα νοσοκομεία επειδή δεν είχαν να λαδώσουν τον χειρουργό και πήρε άλλος την θέση τους και πρόλαβε
    Όταν βλέπεις ανθρώπους να κοιμούνται στα παγκάκια και να μην έχουν να φάνε και να μην έχουν εργασία
    Όταν βλέπεις τόσα στραβά και ανάποδα γύρω σου..
    Όταν βλέπεις αυτό που λέμε «το κοινό περί δικαίου αίσθημα» να εξευτελίζεται απ αυτούς που θάπρεπε να το υπερασπίζονται

    Και αν το αίμα σου βράζει λίγο περισσότερο.. και λόγω ηλικίας
    Και αν δεν βρεθεί και κάποιος να σου πεί δυό κουβέντες τέτοιες που να σε αποτρέψουν απ το να καταστρέψεις την ζωή σου τόσο νωρίς .. μιάς και το σύστημα δεν καταστρέφεται.. δυστυχώς αυτό ήταν πάντα και αυτό θα παραμένει..
    Ε .. κάνεις αυτό που θεωρείς δίκαιο - και που είναι δίκαιο! - και σωστό και υπόκεισαι τις συνέπειες του να πας κόντρα στο σύστημα.

    Ειλικρινά χαίρομαι που ακόμα και σήμερα υπάρχουν νέοι άνθρωποι που έχουν τα κότσια να αντιδράσουν σε ότι βλέπουν γύρω τους με τον τρόπο που αυτοί κατάλαβαν σαν σωστό έστω και αν για μένα είναι ο λάθος τρόπος.
    Και ειλικρινά λυπάμαι που δεν κατάφεραν να αλλάξουν τον κόσμο και να τον κάνουν πιο δίκαιο πιο ανθρώπινο και πιο αξιοκρατικό.
    Και περισσότερο ακόμα λυπάμαι που θα χάσουν πολλά χρόνια απ την ζωή τους στις φυλακές .. στις φυλακές εκείνες που ΔΕΝ θα βρίσκονται όσοι ρήμαξαν την χωρα με τις αρπαχτές τις λαμογιές τις ζίμενς τις καταθέσεις στις ελβετίες κλπ οι τσανακογλύφτες .. οι πραγματικοί κλέφτες .. οι εκμεταλλευτές.. οι επίορκοι κρατικοί λειτουργοί.. κλπ ενώ κανονικά πρώτοι και καλύτεροι αυτοί θα έπρεπε να βρίσκονται μέσα.

    Δυστυχώς.
    Αυτός είναι ο κόσμος μας, το σύστημα.
    Απάνθρωπο, άδικο, συνθλιπτικό.
    Και δεν αλλάζει παίδες με τα όπλα.
    Αλλάζει μόνον με ιδέες, διευρύνοντας την αντίληψη των ανθρώπων.
    Και επειδή το σύστημα δεν αλλάζει αλλάζουμε τον εαυτό μας για να μην χάνουμε τον καιρό μας άσκοπα και να μην περάσουμε την ζωή μας πίσω απ τα κάγκελα.

    • αγωγιάτης avatar
      αγωγιάτης @ A.M. 23/01/2011 20:01:59

      Με ιδέες αλλάζει το σύστημα, αλλα αυτές οι ιδέες έχουν κάποιους που μάχονται γι αυτές με όποιον τρόπο μπορούν, σωστό ή λάθος.
      Και η ιδέα δεν είναι να βγει ο τάδε πολιτικός μετά τις εκλογές και να κάνει μια απ τα ίδια γλύφοντας και φτύνοντας εναλλάξ όπως θα κάνει κι ο Αντωνάκης, όσο κι αν κάποιοι κάνουν πως δεν το ξέρουν ή δεν το βλέπουν.
      Το στοίχημα πλέον είναι μεγαλύτερο, και φτάνει πολύ πιο μακρυά από ένα πιάτο φαΐ ή μια θεσούλα στη γαλέρα. Όσο μεγαλύτερη η καταπίεση, τόσο μεγαλύτεροι οι στόχοι.
      Και οι στόχοι πολλών πια ανθρώπων, δεν είναι η αλλαγή, πάνω από το πτώμα της οποίας περιφέρονται τα κοράκια από το 1981, αλλα η ανατροπή (όχι του πως-τον-λένε πρετεντέρη)
      Πολλοί διαφωνούμε με αυτό το στόχο, ωστόσο δε βλέπω να έχουμε να αντιτάξουμε και τίποτα πιο αξιοπρεπές.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΟΣ @ A.M. 26/10/2011 18:15:44

      ΕΥΓΕ

  11. Κάποιος avatar
    Κάποιος 23/01/2011 20:09:48

    Ο μέσος πολίτης πάντως κινδυνεύει πολύ λιγότερο απο τις διάφορες εξτρεμιστικές ή τρομοκρατικές οργανώσεις και πολύ περισσότερο από την κρατική τρομοκρατία της αυθαίρετης αστυνομικής βίας, της βαθμιαίας περιστολής των ατομικών ελευθεριών, της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης και του τρόμου για το σκοτεινό και αβέβαιο μέλλον που χτίζουν τα μεγάλα κεφάλια του σύγχρονου διεθνοποιημένου χρηματοπιστωτικού συστήματος συνεπικουρούμενου από τους λακέδες πολιτικούς.
    Αυτή είναι η πραγματική τρομοκρατία...

    • A.M. avatar
      A.M. @ Κάποιος 23/01/2011 21:03:25

      Οι πραγματικοί και άκρως επικίνδυνοι για την κοινωνία τρομοκράτες βγαίνουν κάθε μέρα στα κανάλια.
      Κανένας όμως δεν τους συλλαμβάνει, δικάζει, καταδικάζει, φυλακίζει ή εκτελεί.
      Αντ' αυτών βρήκαμε κάποια 25χρονα θερμοκέφαλα παιδάκια να τα θυσιάσουμε κυριολεκτικά για να ησυχάσει ο λαός που θέλει κάποιος απ τους τρομοκράτες των καναλιών στην φυλακή.

      • Ηρώ avatar
        Ηρώ @ A.M. 12/01/2012 10:20:05

        Αυτό που γίνεται και έγινε είναι να βρεθούν κανα δυό αποδιοπομπαίοι τράγοι για να κλείσει η τρύπα του κοινού αισθήματος περί δικαιοσύνης, αλλά ταυτόχρονα να μετατοπιστεί και η απόδοση αιτιών, από τους ...πραγματικούς και χρόνιους τρομοκράτες, στους -ίσως σκόπιμα παρασυρόμενους στις πράξεις τους- θερμόαιμους και μάλλον πρωτόγονα αμυνόμενους εν λόγω νέους.
        Έτσι, για μια ακόμη φορά και σε μιά ακόμη περίπτωση, οι πραγματικοί δολο-φόνοι βρίσκονται και κυκλοφορούν ελεύθεροι χαίροντας άκρα σεβασμού και εκτιμήσεως.
        Ανάμεσα στην πραγματικότητα και αυτό που (θέλουν να) φαίνεται ως πραγματικότητα το χάσμα είναι τεράστιο.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Κάποιος 23/01/2011 22:05:49

      Ενώ η άλλη η βία, η αριστερή είναι «η καλή» (που έγραφε και στην Αυγή ο προοδευτικός με τις δύο ταυτότητες). Έλα όμως που δεν μπορείς να το πεις ευθέως, γι'αυτό κάθε φορά προσθέτεις τον φερετζέ της «αστυνομοκρατίας».

      • Στεγόσαυρος avatar
        Στεγόσαυρος @ ΚΜ 23/01/2011 22:57:31

        Καμία βία δεν είναι καλή ή κακή.
        Η βία είναι βία "και καταδικάζεται από όπου κι αν προέρχεται" που λέει και στην τηλεόραση.
        Η βία είναι βία. Τα αποτελέσματά της την κάνουν καλή ή κακή.
        Αυτό υποστηρίζουν και οι μεν, και οι δε.
        Μύλος...

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Στεγόσαυρος 23/01/2011 23:36:05

          Βία είναι μια μπουνιά στην μούρη, μια ροπαλιά στο κεφάλι, μια σφαίρα στο στήθος ή πολλές σφαίρες στο πλήθος.
          Βία είναι και η στέρηση των επιλογών, η απειλή ότι αν δεν συμμορφωθείς θα σε βρουν χειρότερα, ο καταναγκασμός σε οικονομική και κοινωνική εξαθλίωση.

  12. Tassos avatar
    Tassos 24/01/2011 00:01:31

    Οπως είπε κι ο Ψυχραιμίας ο ένας είναι περίπτωση Ξηρού. Παπαδοτέτοιος, μεγάλωσε έχοντας στο βαρεμένο του μυαλό την μανιχαϊστική θεωρία καλού κακού. Οι καλοί είναι οι μετανάστες-αναρχικοί-αριστερά γκρουπούσκουλα κλπ άρα κακοί είναι όλοι οι άλλοι, άρα τους βάζω μπόμπες και αργότερα τους καθαρίζω και να χαμε να λέγαμε και φούντες να φουμέρναμε. Ας κάνουν λίγα χρόνια "midnight express" και θα βγουν σένιοι και αρωματισμένοι από την ψειρού.

  13. Konstantinos avatar
    Konstantinos 24/01/2011 00:50:40

    Καλά το έχετε χάσει μερικοί. Ναι, το σύστημα είναι σάπιο. Ναι, η κοινωνική αδικία είναι καθημερινό φαινόμενο. Ναι, οι πολιτικοί μας είναι λαμόγια, κλέφτες, εγκληματίες και ζουν στη χλίδα ενώ θα έπρεπε να κρέμονται στην αγχόνη. Αλλά τίποτα από αυτά δεν αθωώνει τον κάθε ανεγκέφαλο που θα πάει να σπάσει ένα μαγαζί, να κάψει αυτοκίνητα, να βάλει βόμβες ή να κάψει ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ INDYMEDIA! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ!

    • αντιμπούλης avatar
      αντιμπούλης @ Konstantinos 24/01/2011 10:54:28

      τα χεις λίγο μπλεγμένα... δεν υπάρχουν ασφαλή στοιχεία για το ποιοί τα έκαναν όλα αυτά, αλλιώς θα ήταν στην φυλακή.
      Επίσης, η απόσταση από το κάθε ένα από αυτά που περιγράφεις είναι τεράστια

  14. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 24/01/2011 11:38:12

    Το ότι οι τρομοκράτες (αν αποδειχθεί τελικά) είναι συνήθως καλής μόρφωσης είναι γνωστό. Έχουν ικανότητες τις οποίες οι ίδιοι δεν κατάφεραν να αξιοποιήσουν αλλά και το σύστημα τους ώθησε να διοχετεύσουν την δυναμική τους αλλού αφού είδαν ότι δεν μπορούν με το σταυρό στο χέρι.
    Υπάρχει λοιπόν η μειοψηφία που θα στραφεί στην κουλτούρα της τρομοκρατίας (ή της αναρχίας αν είναι πιο ήπια) ως μόνο τρόπο διεξόδου από το αδιέξοδο της ζωής.
    Υπάρχουν όμως και τα παιδιά που δε δίστασαν να προσπαθήσουν ξανά και ξανά μέρι να πετύχουν το όνειρό τους. Αυτοί είναι ήρωες. Αυτοί ίσως να αλλάξουν τον κόσμο. Οι άλλοι δεν είναι. Φωνάζουν μάταια στην έρημο.

  15. Tassos avatar
    Tassos 24/01/2011 11:58:13

    Τα τυπάκια πάντως τα είχαν όλα μελετημένα. Δεν έστειλαν μπόμπα στην πρεσβεία της Αμερικής γιατί υπάρχει συνθήκη έκδοσης. Και απ'ότι αποκαλύφθηκε οι Αμερικανοί δεν χολοσκάνε με τους τρομοκράτες. Τους στέλνουν για ανάκριση Πακιστάν ή Σ. Αραβία όπου ο ανακριτής με το καλημέρα σε κάνει "πεντικιούρ" βγάζοντάς τους τα νύχια.

  16. NIKOS avatar
    NIKOS 25/01/2011 22:03:05

    ΠΟΙΟ ΤΟ ΜΕΛΛΩΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ? ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΒΑΡΥΠΟΙΝΙΤΩΝ.

  17. αποφυλακισμενος avatar
    αποφυλακισμενος 21/04/2011 04:58:45

    Μέσα τους πολιτικούς κρατούμενους δεν τους πειράζει κανείς.
    Για ρώτα να μάθεις.

  18. mN avatar
    mN 25/06/2011 23:35:24

    Είναι γεγονός οτι η επανάσταση είναι γλυκιά, κι όταν είσαι νέος θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο ΤΩΡΑ και, καποιοι, οχι όλοι, θα ήθελαν στον "μετέπειτα" κόσμο να έχουν και μια ηγετική θέση. Όποιος ξέρει απο ψυχολογία με καταλαβαίνει.. Στην Ελλάδα το 'εγώ' των νέων το έχουμε τσαλαπατήσει, και καμμιά φορά τα αποτελέσματα είναι αναπάντεχα ως προς τις επιλογές των παιδιών. Κι εγώ πατέρας είμαι και (προσπαθώ να) καταλαβαίνω.

    Αλλά δεν επιτρέπεται ΚΑΝΕΙΣ, συγγνώμη, εννοώ *** Κ Α Ν Ε Ι Σ ***, να θεωρεί ότι για λόγους που μπορεί να είναι οι αρτιότεροι λογικά, οι πιο γλυκοί συναισηματικά, οι ορθότεροι οικονομοτεχνικά και οι πιο συνετοί πολιτικά, να είναι ελεύθερος να ταχυδρομεί βόμβα-δέμα στο παιδί μου που είναι κλητήρας σε πρεσβεία, στον εξάδελφό μου που είναι πολιτικό πρόσωπο μεν αλλά και πατέρας ή σε εμένα, τον Αγνωστο Πολίτη.

    Εϊναι σαφώς ψυχολογικά γλυκό να τινάζεις στον αέρα τη Μερτσεντές του διεφθαρμένου πολιτικού ή να ανατινάζεις ένα κτίριο και μετά να γράφεις ένα ραβασάκι όπου να εξηγείς γιατί (με την υποκειμενική πάντα) λογική σου, ένα κι ένα κάνει δύο.

    Στην διάσημη πια ερώτηη, αν μπορούσες να πας πίσω στο χρόνο και να διορθώσεις κάτι τι θα ήταν? Οι περισσότεροι απαντούν:
    Να σκοτώσω τον Χίτλερ. Ή, να φιλήσω τον Ιησού. Καμμιά φορά και τα δυό αλλά ανάποδα!

    Κανείς δεν λέει, να πώ στην μάνα μου ότι μόλις γέννησε ένα δολοφόνο.

    Αν τα Πανεπιστήμια βγάζουν τέτοιους χαρακτήρες, τα χ*ζω.

    Ενα ξέρω. Οτι η ποινή πρέπει να είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστική, διότι ο αγωνιστής που παλεύει για την επανάστασή του, είναι και έτοιμος να πεθάνει.

    Αν οι αντι-εξουσιαστές και λοιποί τρομο-φοβο-αναρχικο-δεξιοαριστεροκεντρο-ιδρωμενο-πολιτικοί θεωριτικοί των 20 και 30 ετών θέλουν να αλλάξουν την χώρα, να σεβαστούν τους θεσμούς και τους πολίτες.

    Αν διαφωνείς, βεβαίως και ένας απο τους τρόπους που μπορείς να δηλώσεις την διαφωνία σου είναι μια μπουνιά στον συνομιλητή. Αλλά να είσαι έτοιμος να δεχτείς και το δικό του επιχείρημα τότε...

    ΟΛΟΙ ΦΥΛΑΚΗ ΙΣΟΒΙΑ.

    Κρίμα στις οικογένειες, κρίμα στους φίλους και συγγενείς τους, κρίμα και πάλι κρίμα. Αλλά επειδή εγώ δεν αισθάνομαι να απειλούμαι (τουλάχιστον τόσο όσο οι ευαίσθητοι πολιτικά επαναστάτες) απο το κοινωνικό στάτους, θα ήθελα να μην είμαι θύμα γράμματος-βόμβας ή οποιουδήποτε άλλου επαναστατικού μέσου βίας.

    Αν κάποιος θίγεται, και δεν θέλει να γίνει δολοφόνος, παρακαλώ να πάει με το διαβατήριο του, την ταυτότητά του και μια Ληξιαρχική γέννησης στο Υπουργείο Εσωτερικών και να αποποιηθεί την υπηκοότητά του.

    ΔΙΣ ΙΣΟΒΙΑ. ΟΛΟΙ.

    Για όσους έχουν δοκιμάσει και την "εσωτερική" πλευρά της δημοκρατίας μας:
    Κι επειδή κάποιος έκανε ένα σχόλιο ότι τους πολιτικούς λέει κρατούμενους δεν τους πειράζουν στην φυλακή - για να σου πω ενα μυστικό στο πάνω αυτί.
    (το 'κάτω αυτί' είναι οι τσέπες, για τους μη γνωρίζοντες τα εν γιεντικουλε)

    Δεν νομίζω τα βασιλόπουλα να την βγάλουν και τόσο καθαρή μέσα.
    Αν δε πέσει βιταμίνα μπέ ('φακελάκι') για καλή στοά στο καθαρό μέρος, και πέσουν στην Τροπόγια (στους Αλβανούς) σε λίγο καιρό θα μετράνε δάχτυλα...

    Όσο για τους κυρίους και τις κυρίες που δηλώνουν υποστηρικτές, παρακαλούνται να αφήνουν ταυτότητα να τους ξέρουμε ποιοί είναι.
    Και δε το λέω για τα στρουμφάκια.
    Να ξέρουμε ΕΜΕΙΣ, οι πολίτες, ποιοί είναι. Κι αν είναι ο ξάδελφός μου ή κι η μάνα μου, να το ξέρω και να πάρω το κουβαδακι μου σε άλλη παραλία.

    Εσείς οι υπόλοιποι θαρραλέοι επαναστάτες... καλό βόλι !

    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΛΑΚΑΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ !

    Κλείνω την γνώμη μου, ευχαριστώντας για την φιλοξενία, με κάτι που διάβασα όταν ήμουν κι εγώ νέος, και μού 'μεινε..

    “Every revolution evaporates and leaves behind only the slime of a new bureaucracy.”
    Franz Kafka quotes (φιλόσοφος, 1883-1924)


    Φιλικά,
    mN

    • mayrh_trypa avatar
      mayrh_trypa @ mN 09/07/2011 00:45:54

      Φίλε τάπωσες και προσυπογράφω:)

    • Ηρώ avatar
      Ηρώ @ mN 12/01/2012 10:26:02

      Σχολιάζοντας τον Κάφκα:
      Άρα και η 'επανάσταση του Ιησού' μας έχει αφήσει με μια νέα γραφειοκρατία εδώ και 2000 χρόνια...

  19. johndoctor avatar
    johndoctor 06/10/2011 19:59:34

    Διαφωνώ με την δράση των πυρήνων της φωτιάς αλλά ωστόσο δεν βλέπω ότι είναι άτομα που είναι επίκινδυνα για την δημόσια ασφάλεια και υγεία όπως ειναι ο Πάγκαλος, ο Παπακωνσταντίνου, ο Παπουτσής, ο ΓΑΠ, ο Άκης και άλλα καλά παιδιά που ανήκουν στο σάπιο σύστημα της εντολοδόχας κυβέρνησης που όχι απλά ξεγέλασε τον Ελληνικό λαό αλλά τον τρομοκατεί κάθε ώρα και στιγμή με νέα μέτρα...
    Άρα λοιπόν ειμαι αλληλέγγυος σε αυτά τα άτομα και εναντίον σε όσους ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ έχουν ποινικές ευθύνες για την κατάντια της Ελλάδος και την απώλεια της Εθνικής Ανεξαρτησίας

  20. popaia avatar
    popaia 28/08/2012 15:37:09

    Έχει γίνει λίγο μπέρδεμα με τα σχόλιά μου, απάντησα στον strange attractor (ακριβώς! χίλια μπράβο) και στον Misha (ιεροσυλία) αλλά τοποθετήθηκαν αλλού ντ' αλλού.
    Έτσι κι αλλιώς συμμετοχή σε σχόλια μετά από δυόμισυ χρόνια δε γίνεται.

  21. Παναγιωτης Μπαζιωτόπουλος avatar
    Παναγιωτης Μπαζιωτόπουλος 23/09/2012 00:54:57

    Ο johndoctor είπε:
    06/10/2011 στις 7:59 pm

    «…Διαφωνώ με την δράση των πυρήνων της φωτιάς αλλά ωστόσο δεν βλέπω ότι είναι άτομα που είναι επικίνδυνα για την δημόσια ασφάλεια και υγεία όπως είναι ο Πάγκαλος, ο Παπακωνσταντίνου, ο Παπουτσής, ο ΓΑΠ, ο Άκης και άλλα καλά παιδιά που ανήκουν στο σάπιο σύστημα της εντολοδόχας κυβέρνησης που όχι απλά ξεγέλασε τον Ελληνικό λαό αλλά τον τρομοκρατεί κάθε ώρα και στιγμή με νέα μέτρα…
    Άρα λοιπόν είμαι αλληλέγγυος σε αυτά τα άτομα και εναντίον σε όσους ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ έχουν ποινικές ευθύνες για την κατάντια της Ελλάδος και την απώλεια της Εθνικής Ανεξαρτησίας…»

    Εδώ είναι όλο το ζουμί… Εδώ είναι η διαστροφή που δεν περιορίζεται στον παραπάνω σχολιαστή αλλά απλώνεται στη μάζα όσων πέφτουν στην παγίδα των κυνηγών κεφαλών για στελέχωση της αναρχοτρομοκρατίας…

  22. Δημοκράτης avant-garde avatar
    Δημοκράτης avant-garde 19/01/2013 15:30:13

    Συμφωνώ με το Tasso στην στην κυνική περιγραφή
    Διαβάζοντας προσεκτικά τις καταθέσεις γονέων έβγαλα ορισμένα συμπεράσματα:
    1) αρκετά ΑΕΙ -ΤΕΙ επαρχίας μας πρέπει να κλείσουν αν δεν έχουν φοιτητές, και τελικά όλα τα ΑΕΙ να κάνουν τις εισαγωγικές εξετάσεις μόνα τους
    2) Οι πρυτάνεις ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι επίορκοι δημόσιοι υπάλληλοι που ανέχονται καταλήψεις και συμμορίες στα ιδρύματά τους (πχ Πελεγρίνης), και δεν μπορούν να μεταφέρουν ηθικές αξίες στους νέους.
    3)Οι γονείς έχουν ευθύνη για την διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους, ΔΕΝ πιστεύω πως μπορεί ένα καλοαναθρεμένο παιδάκι να φύγει απο το σπίτι του και να ζεί ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ.
    4)το κλειδί της υπόθεσης είναι με ποιά χρήματα ζούν οι νέοι που φεύγουν απο το σπίτι, η ζωή είναι σκληρή και χρειάζονται νοίκι φαγητό κλπ.
    5)Μήπως απο έλλειψη χρημάτων γίνονται μέλη συμμοριών;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.