28/10/2011 11:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποχώρησε από την παρέλαση ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας !!!



Πλήθος διαδηλωτών έχει εισέλθει στο χώρο της στρατιωτικής παρέλασης για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η οποία αναμενόταν να ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Ο κ. Παπούλιας αποχώρησε οργισμένος  από το χώρο της παρέλασης όταν άκουσε συνθήματα να τον αποκαλούν προδότη !!!.  «Λυπάμαι πάρα πολύ που αμαυρώνουν την πόλη, είναι μία ιστορική μέρα που ανήκει σε όλους του Έλληνες και όχι σε αυτούς (τους διαδηλωτές)... Ήρθα να τιμήσω την πόλη, είναι ντροπή να ακούγονται τέτοια υβριστικά συνθήματα... είναι ντροπή να με λένε προδότη, όταν εγώ πολέμησα για την πατρίδα από τα 15», σχολίασε ο κ. Παπούλιας.

Δυνάμεις της αστυνομίας έχουν παραταχθεί στο σημείο προσπαθώντας να απωθήσουν τους διαδηλωτές, αλλά η παρέλαση μάλλον ματαιώνεται.

Ο υπουργός Άμυνας κατευθύνθηκε νωρίτερα στις αστυνομικές αρχές της πόλης, ζητώντας να ληφθούν μέτρα. «Ξεφτυλιζόμαστε διεθνώς, κάντε κάτι» είπε.



Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο και η μαθητική παρέλαση στο Σύνταγμα, παρουσία της υπουργού Παιδείας, Αννας Διαμαντοπούλου, ενώ η πλατεία Συντάγματος ήταν αποκλεισμένη από δυνάμεις των ΜΑΤ, κάγκελα και αστυνομικές κλούβες. Αρκετοί μαθητές δεν γύρισαν το κεφάλι δεξιά όταν πέρασαν μπροστά από την εξέδρα των επισήμων, ενώ και η μπάντα του Δήμου Αθηναίων φόραγε μαύρα περιβραχιόνια.Ένταση έξω από τη Μεγάλη Βρετανία όπου ομάδα πολιτών ανήρτησε πανό, άρχισε να φωνάζει συνθήματα κατά της οικονομικής πολιτικής και πετούσε αυγά και καφέδες.

Μόνος του, μακρυά από τον αγανακτισμένο κόσμο, παρακολούθησε ο Πρωθυπουργός την Θεία λειτουργία στον Άγιο Διονύσιο τον Αρεοπαγίτη, περιστοιχισμένος από κυβερνητικούς.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας η Αστυνομία είχε εκπονήσει για σήμερα ... επιχειρησιακό σχέδιο για την προστασία των πολιτικών από τους ...πολίτες κατά την διάρκεια των παρελάσεων

Στην Πάτρα γκρουπ διαδηλωτές κατέλαβαν το δρόμο, η παρέλαση διαλύεται πριν καν αρχίσει και αστυνομικές δυνάμεις προσπαθούν να ελέγξουν την κατάσταση χωρίς να μπορούν.

Επεισόδια και στην παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στον Πύργο. Αμέσως μόλις τελείωσε η μαθητική παρέλαση και πριν ξεκινήσουν την παρέλαση τους τα Σώματα Ασφάλειας πάνω από 200 άτομα προερχόμενοι από των χώρο των Αγανακτισμένων και της Αριστεράς διέκοψαν την παρέλαση και κρατώντας πανό κατευθύνθηκαν μπροστά από τους επισήμους αρχίζοντας να φωνάζουν συνθήματα.

Επεισοδιακή ήταν η παρέλαση και στο Ηράκλειο της Κρήτης, όπου άνεργοι, απλοί πολίτες και  «Αγανακτισμένοι» είχαν συγκεντρωθεί στο χώρο απέναντι από την εξέδρα.  Οι πολίτες φώναζαν συνθήματα κατά των επισήμων, ενώ έπεσαν και αβγά με αποτέλεσμα να αποχώρήσουν οι επίσημοι

Οι μαθητές σε παρέλαση στη Νέα Αλικαρνασό, γύρισαν την πλάτη τους στους επισήμους φτάνοντας στην εξέδρα. Μάλιστα, τα τύμπανα σίγησαν επιδεικτικά μόλις έφτασε η παρέλαση στην εξέδρα.

Ακυρώθηκε η παρέλαση λόγω συγκεντρώσεως διαδηλωτών και στη Ρόδο.

Δήλωση Παπούλια

Μετά την επιστροφή του στην Αθήνα, ο Πρόεδρος της Δμοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Όσα συνέβησαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη αποτελούν ευκαιρία να σταθούμε λίγο και να συλλογιστούμε: Πατριώτες είναι εκείνοι που αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο; Αγωνιστές είναι όσοι προσβάλλουν; Δίκιο έχει όποιος φωνάζει περισσότερο; Είναι δημοκράτες όσοι αντιμετωπίζουν το δημόσιο χώρο ως ιδιοκτησία τους; Και πώς μετριέται η πλειοψηφία; Με τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ή με τις εκλογές που, με βάση το Σύνταγμα, γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια;

Υπάρχει το δικαίωμα και η κατάχρησή του, υπάρχει η δίκαιη οργή και ο εκφυλισμός της, υπάρχει καθαρό όριο ανάμεσα σε μια ευνομούμενη πολιτεία και σε μια κοινωνική οργάνωση χωρίς κανόνες, χωρίς δημοκρατικό υπόβαθρο.

Κάνω τις επισημάνσεις αυτές πιστεύοντας ότι η έξοδος της πατρίδας μας από την κρίση δεν είναι μόνο ζήτημα αριθμών αλλά υπόθεση βαθιά πολιτική, βαθύτερα πολιτισμική"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Athinaios avatar
    Athinaios 28/10/2011 11:41:30

    Εξέφρασε την λύπη του για όσα συμβαίνουν στην Θεσσαλονίκη ή επιτέλους για όσα κάνει η Κυβέρνηση;

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Athinaios 28/10/2011 11:55:08

      Είπε πως πρέπει να καθαρίσουμε το σπίτι μας (την Ελλάδα θα εννοεί)...
      Πολύ νεο-φασιστικό μου ακούγεται, μήπως θέλει να ανοίξει τα ξερονήσια ;

      • Κακαβούλης avatar
        Κακαβούλης @ ΠΙΛΟΤΟΣ 28/10/2011 12:33:14

        Τη λύση στις Δημοκρατίες τις δίνουν οι πλειοψηφίες στις ΕΚΛΟΓΕΣ.
        Όταν μειοψηφίες και μάλιστα ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ προβαίνουν σε πράξεις κατάλυσης της νομιμότητας τα ξερονήσια είναι η καταλληλότερη λύση και μάλιστα ηπιότερη της φυλάκισης.

        • Κακαβούλης avatar
          Κακαβούλης @ Κακαβούλης 28/10/2011 12:50:25

          Nομίζει κανείς ότι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι καμιά πουτάνα που μπορεί να την πηδάει κάθε συριζέος χωρίς μάλιστα να την ...πληρώνει?

          • madprof avatar
            madprof @ Κακαβούλης 28/10/2011 16:18:01

            Η Σημερινή Ημέρα είναι αφορμή να συνειδητοποιήσουν, οι θεσμικοί φορείς εξουσίας και μη (ΜΜΕ, κουλτουραγάδες κ.λπ. βολεμένοι τους), ότι για την τραγωδία στην οποία οδήγησαν την χώρα και τους πολίτες της (πολιτικό-κοινωνικό-οικογενειακό και προσωπικό Υπαρξιακό Αδιέξοδο) πρέπει να υπάρξει Κάθαρση!
            Ο Γ. Μανώλης (ν.δ.) είπε την αλήθεια για το προοίμιο των δραματικών εξελίξεων, ελπίζω να μην τα αγνοήσουν οι λοιποί βολεμένοι (sic!).
            Υ.Γ. Το ότι η Μακρή στον Real fm, σήμερα, συνειδητοποίησε την κοινωνική - πολιτική πραγματικότητα και μάταια προσπαθούσε να μεταφέρει στους πολιτικούς που επικοινωνούσαν στην εκπομπή της, σημαίνει πολλά!
            H Fitch τοποθετεί την χώρα σε Post Default κατάταξη! Όμως, πλέον, μικρή σημασία έχει!

          • madprof avatar
            madprof @ madprof 28/10/2011 16:35:34

            Υπόθεση Εργασίας:
            α) Μία χώρα εντός Ε.Ε. και Ευρωζώνης, έχει χρέος 350 δις και ΑΕΠ 218 δις. Αδύνατον να αποπληρωθεί και με τάσεις ανεξέλεγκτης αύξησης του. Συμφωνία κυρίων:
            Της "χαρίζουν" τα 100 δις υποχρεώνοντάς την να υπογράψει ενυπόθηκες συμβάσεις για τα 200 περίπου δις και την υποχρεώνουν έμμεσα να οδηγηθεί εκτός Ευρωζώνης, αφήνοντας τις πολιτικές Μαριονέτες (ένθεν, κακείθεν, παρακείθεν) να τελειώσουν την δουλειά (Finish the Job (sic!)) όπως αυτές μπορούνε.

        • Lampros avatar
          Lampros @ Κακαβούλης 29/10/2011 06:12:18

          Στις δημοκρατίες.

          Εδώ δεν έχουμε δημοκρατία, έχουμε παράδοση εθνικής κυριαρχίας. Ας περιμένουν οι άλλοι τα «ώριμα φρούτα» το 2013, όταν δεν θα έχει μείνει κολυμπυθρόξυλο.

          Δεν είναι «μειοψηφίες και μάλιστα ελάχιστες» είναι ο ελληνικός λαός, οι θεσμολάγνοι να φύγουν και αυτοί ελικόπτερο...

    • regeneration avatar
      regeneration @ Athinaios 28/10/2011 12:05:32

      Είπε πως υπάρχουν θετικά στη συμφωνία των Βρυξελλών και πρέπει να δούλέψουμε πάνω σ' αυτά. ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ο Παπούλιας. Δεν ακούει την κραυγή του Ελληνικού Λαού.

      • Κακαβούλης avatar
        Κακαβούλης @ regeneration 28/10/2011 12:17:37

        Την κραυγή του ΣΥΡΙΖΑ θέλεις να πεις.
        Τί σχεση έχει το σώβρακο με τη γραβάτα?
        Στην παρέλαση τιμούμε τους νεκρούς το '40.
        Είσθε μακριά νυχτωμένοι αν νομίζετε πως ο Ελληνικός Λαός παρά την πείνα του ότι εγκρίνει τέτοιες διαμαρτυρίες, βεβηλώσεις των Εθνικών του επετείων από κάποιους που δεν ιδρώνει το αυτί τους από "κατάλοιπα μιλιταριστικών αντιλήψεων".

        • pater avatar
          pater @ Κακαβούλης 28/10/2011 12:28:42

          Πιστεύεις πως οι νεκροί του 40 δεν βεβηλώνονται από τις αποφάσεις των Βρυξελλών;;;

          • Κακαβούλης avatar
            Κακαβούλης @ pater 28/10/2011 12:44:40

            Bεβαίως και βεβηλώνονται.
            Αλλά δεν περιμένω από τις Βρυξέλλες να τιμήσουν τους νεκρούς του '40.
            Δεν περιμένω από τους απογόνους των ναζιστών ούτε από όσους ανοίξαν τα σύνορά τους να περάσουν, ούτε από τους στρατολόγους των βάφεν ες-ες, ούτε από τις κυβερνήσεις των Κουίσλινγκ.
            Από τους Έλληνες περιμένω να ξεχωρίζουν τις Εθνικές μας επετείους από τις πικετοφορίες του ΣΥΡΙΖΑ.

        • la poderosa II avatar
          la poderosa II @ Κακαβούλης 28/10/2011 12:31:38

          Συμφωνω μαζι σου, οι αντιδρασεις αυτου του τυπου δεν ειναι παρα αναρθρες κραυγες χωρις αποτελεσμα. Οταν βλεπεις να ξεπουλανε και να διαλυουν την πατριδα μας μια ειναι η απαντηση προς τους δοσιλογους. Αν δεν την ξερεις ανατρεξε στην Ελληνικη ιστορια... Το να μην αντιδρουμε στο ξεπουλημα ειναι χειροτερη προσβολη σε αυτους που θυσιαστηκαν για αυτον τον τοπο.

        • LamprosM avatar
          LamprosM @ Κακαβούλης 28/10/2011 12:45:33

          μεγαλη σημασια δινουμε στον ΤΣΙΡΙΖΑ. Νομιζεις πως οι ηρωες του 40 θα παρηλαυναν μπροστα απο τους δοσιλογους και θα τους απεδιδαν τιμές, στρεφοντας το κεφάλι τους?

        • regeneration avatar
          regeneration @ Κακαβούλης 28/10/2011 12:58:30

          Ε όχι και του Συριζα. Αν σε κάθε διαμαρτυρία ο Σύριζα μπορούσε να κατεβάσει τόσους ανθρώπους, τότε θα έχει ποσοστό 25%. Σε κάθε περίπτωση ήταν μια αφορμή να δώσει το μήνυμα ο απλός κόσμος στους τραγικούς πολιτικάντηδες. Δεν είμαι υπέρ της κατάργησης των παρελάσεων φυσικά. Κάθε άλλο. Τιμή και Δόξα στους Πεσόντες της Φυλής μας. Αλλά υπάρχει και όριο στην κοροϊδία του Λαού... Η φράξια του ΠαΣοκ, δε φεύγει πετώντας της ροδοπέταλα.

        • Υπατια avatar
          Υπατια @ Κακαβούλης 29/10/2011 00:29:17

          Αν οι διαμαρτυρομενοι σε ολη την Ελλαδα ηταν του Συριζα, θα ηταν πρωτο κομμα στη βουλη...... Ημουν και εγω εκει, και δεν ειμαι του Συριζα, ουτε προκειται ποτε να ειμαι..............! Θεωρω χρεος ολων των Ελληνων να αντιστεκονται σε οποια μορφη προδοσιας απεναντι στη Πατριδα, και ετσι τιμουμε με τον καλυτερο τροπο, τους αγωνες των προγονων μας.

        • marvin avatar
          marvin @ Κακαβούλης 29/10/2011 09:27:46

          πω ρε φιλε.
          τι κακο σου εχει κανει η τηλεοραση.
          ποιος δεν τιμησε τους πεσοντες του 40.
          απλο ειναι αυτο που εγινε.ο κοσμος αρνηθηκε να χαιρετησει σαν επισημους αυτους που εφεραν κατοχικο πρωθυπουργο και ξενογλωσσα τσιρακια να μας κυβερνησουν.
          εσυ στη χουντα χαιρετουσες τους αγραμματους συνταγματαρχες?
          οι επισημοι που παραταχθηκαν στις εξεδρες δεν νομιμοποιουνται πλεον να ειναι εκει.υπερεβησαν καθε λαικη εντολη.τις παρελασεις δεν ευτελισε ο λαος.αλλα οι πολιτκοι που εχουν ισοπεδωσει την αξιοπρεπεια μας.με αυτους τα εβαλε ο λαος.
          και οι πεσοντες του 40 τιμωνται σημερα επειδη καποτε αντισταθηκαν.οχι επειδη στρωσαν το χαλι στους ξενους κατακτητες.
          οσο για το συριζα εδω γελανε.οπως οι αμερικανοι δεν εβρισκαν εχθρο για να συσπειρωθουν και εφηυραν τους διδυμους πυργους ετσι και εδω εφηυραν το συριζα το οποιο συνεπικουρει με δηλωσεις και ανακοινωσεις.
          βγες απο τη συντηρηση.φουρνο μικροκυματων και defrost.και ο φουρνος πιτσος ε?οχι ζημενς.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Athinaios 28/10/2011 16:11:53

      Άκουσα σε απ΄ ευθείας μετάδοση τις δηλώσεις Παπούλια. Παιδεύομαι αρκετή ώρα να τις βρω ολόκληρες. Ένα αόρατο χέρι τις έκοψε - προσάρμοσε, όπως βολεύει το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Δυστυχώς και εδώ δημοσιεύεται η κουτσουρεμένη έκδοσή τους.
      Ιδού τι είπε, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος ....

      «Δεν φοβάμαι γιατί είναι μια μικρή απαράδεκτη μειοψηφία. Ο ελληνικός λαός καταλαβαίνει που πάει γι αυτό και δέχεται όλες αυτές τις πιέσεις και όλα αυτά τα μέτρα που είναι σε βάρος των ασθενέστερων και των αδύνατων. Πιστεύει ότι μια μέρα θα ξημερώσει καλύτερη. Κι αυτό πιστεύουμε όλοι γι αυτό και είμαστε εδώ. Και λυπάμαι πάρα πολύ που αμαυρώνουν αυτή την ημέρα, μια ιστορική μέρα. Μια μέρα που ανήκει στον ελληνικό λαό δεν ανήκει σε αυτούς»
      «Θεωρώ ότι η τελευταία απόφαση της Ε.Ε. έχει χρήσιμα στοιχεία τα οποία πρέπει να εκμεταλλευθούμε. Να συστρατευθούμε για να ξεπεράσουμε την κρίση, έτσι ώστε να οικοδομήσουμε μια Ελλάδα απαλλαγμένη από δουλείες και επιταγές τρίτων και να καθαρίσουμε το σπίτι μας και να παραδώσουμε, το σπίτι μας, στα παιδιά μας καθαρό και αλώβητο. Λυπάμαι. Λυπάμαι για τους υβριστές...»

  2. popolaros avatar
    popolaros 28/10/2011 11:44:27

    Έτσι είναι τα πράγματα κυρ πρόεδρε.
    Γεύτηκες και εσύ την αγάπη του λαού.
    Σήμερα παρέλασε ο Λαός!

    • FIVOS avatar
      FIVOS @ popolaros 28/10/2011 19:12:31

      Ο Παπούλιας πολέμησε τους Γερμανους στα11 του Μπορει και στα 82
      ΣΣ:Σύμφωνα με το βικιπαιδεία ο Κάρολος Παπούλιας είναι γεννηθείς το 1929 και έκανε δήλωση ότι πολέμησε τους Γερμανούς το '40.

      ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ 82 ΣΑΣ

      ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΝΑΙΜΑΚΤΗ;

      Μήπως τέτοιες ώρες δεν χρειάζεται υπερβάλλων ζήλος;;;

      Κύριε Παπούλια να με συγχωράτε...αλλά 11 χρονών πολεμήσατε;;;

  3. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2011 11:44:59

    Νομίζω ότι οι Έλληνες αφαίρεσαν από τον πρόεδρο την τιμή να ηγείται του Έθνους.
    Αν έχει τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια ο Παπούλιας θα πρέπει να παραιτηθεί

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Orestios 28/10/2011 13:11:40

      +1000

    • makis avatar
      makis @ Orestios 28/10/2011 13:59:50

      +1000

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Orestios 28/10/2011 14:38:42

      +100000!!!

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ Orestios 28/10/2011 15:13:31

      Δεν την έχει!
      Διαβάστε τη δήλωση που έκανε...

  4. Μολών Λαβέ avatar
    Μολών Λαβέ 28/10/2011 11:46:28

    Η πρώτη σοβαρή Αντισιακή πράξη στην οικονομική χούντα, ξεκίνησε από τη Θεσσαλονικη. Μπράβο Πατρίδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 28/10/2011 11:49:39

    Όπως στρώσατε κυρ Κάρολε (αχ τί Ελληνικότατο όνομα...) θα κοιμηθείτε !!!
    Ασυδοσία-κομματισμός-σαπιοπροοδευτισμός 35 χρόνια ε ;

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ ΠΙΛΟΤΟΣ 28/10/2011 11:50:28

      ..και δανειστής για την ροζ βίλα..

      • occultist avatar
        occultist @ Γιωργος Χ 28/10/2011 23:50:24

        Ροζ κολόσπιτο κατα Γιαννόπουλο, Κώστα μου.

  6. dioskouros avatar
    dioskouros 28/10/2011 11:56:06

    AΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΟΧΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΥ 40. ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ !!!! ΜΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ....

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ dioskouros 28/10/2011 12:46:41

      αυοι δεν ελεγαν πως ειναι οπισθοδρομικές οι παρελάσεις?

  7. irida avatar
    irida 28/10/2011 11:57:47

    Ό,τι έγινε σήμερα αφορά το σύνολο του πολιτικού κόσμου. Την ίδια απαξία προσφέρει ο λαός σε όλους! Φταίνε, καλά να πάθουν.
    Ο Παπούλιας είπε ότι πολέμησε για τη χώρα! Αργότερα όμως, επί των ημερών του, την παρέδωσε, κι αυτός.
    Γενικά φέτος υπήρχε μια " φτώχεια" σε όλα τα επίπεδα στην πόλη. Που άλλες χρονιές!! Καμιά σχέση!!
    Που να ταν κι ο Γιώργος στην παρέλαση!!

  8. nick avatar
    nick 28/10/2011 11:58:29

    Σήμερα κύριε Παπούλια σε παραίτησε ο λαός...
    Αφού δεν είχες την ευθυξία να το κάνεις μόνος σου... έτσι απαντάει ο κυρίαρχος λαός, αυτός που δεν πολέμησε μόνο στην κατοχή του 41-44, αλλά που συνεχίζει να πολεμάει και στη σημερινή που με την ανοχή σου εγκαθυδρίθηκε στη χώρα.
    Σήμερα 28-10-2011 σε παραίτησε ο λαός...

  9. Vass avatar
    Vass 28/10/2011 12:00:57

    H παρουσία τους στην εξέδρα των επισήμων προσβάλει τη μνήμη των ηρώων του 40.
    Κάρολε, ως δεκαπενταετής αντάρτης ήσουν άξιος. Από το σαράντα σου ως τα εξήντα σου ήσουν παρών στη λεηλασία του κράτους συμμετέχοντας σε όλες τις κυβερνήσεις. Ως ογδοντάχρονος στηρίζεις το πανηγυρικό ξεπούλημα αβαντάροντας τον GaP, ο οποίος γνωρίζεις ότι δεν έχει τη θεσμική νομιμοποίηση όλως όσων έκανε τα δύο τελευταία χρόνια.
    Τι περιμένεις; Επιλεκτικό κούρεμα μνήμης, ή απώλεια συνείδησης όλου του λαού;

  10. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2011 12:02:49

    Η παρέλαση γίνεται κανονικά. Ο Παπούλιας έχασε το λαϊκό ερισμα. Πείτε του να παραιτηθεί.

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ Orestios 28/10/2011 15:16:42

      Ας του πάει κάποιος ένα κείμενο παραίτησης. Εξάλλου, ότι έρχεται στα χέρια του το υπογράφει.

  11. Aris. A avatar
    Aris. A 28/10/2011 12:03:34

    Καλά ο Γιώργος δεν τους έπεισε χθες με το διαγγελμά του;;

    Περίεργο.

    • danaos avatar
      danaos @ Aris. A 28/10/2011 13:49:31

      Χα! Άριστο Άρη!!!

  12. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2011 12:05:35

    Ο Παπούλιας είδε ορισμένους. Δεν κατάλαβε ότι οι Έλληνες του είπαν να φύγει άμεσα??

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ Orestios 28/10/2011 12:11:36

      Δεν ειναι αποχωρηση, ο προεδρος απολυθηκε απο το λαο του

      • Orestios avatar
        Orestios @ Γιωργος Χ 28/10/2011 12:19:51

        Αυτό έγινε σήμερα.
        Το Έθνοςμιλά και διώχνει τον Παπούλια.
        Εθνική αναγέννηση η σημερινή

        • regeneration avatar
          regeneration @ Orestios 28/10/2011 12:49:04

          Αγαπητέ Πρόεδρε, δεν κατάλαβες τι σου είπαν σήμερα οι Θεσσαλονικείς και αξίζει να σου αναφέρουμε, για να καταλάβεις, αυτό πού είπαν κατάσκοποι των Περσών, στον Μαρδόνιο, όταν είδαν τούς Έλληνες να αδιαφορούν και φυσικά να μην φοβούνται το πολυπληθές τών Περσών:

          "Παπαί Μαρδόνιε,
          ποίους επ' άνδρας ήγαγες μαχησομένους ημέας,
          οί ού περί χρημάτων τόν αγώνα ποιεύονται,
          αλλά περί αρετής !"

  13. Σωτηρίου Γεράσιμος avatar
    Σωτηρίου Γεράσιμος 28/10/2011 12:06:24

    Η παρέλαση δεν έπρεπε να ματαιωθεί.
    Γίνεται για να τιμήσουμε τους νεκρούς μας και όχι τους πολιτικούς.
    Η στρατιωτική μας ηγεσία δεν το γνωρίζει αυτό;
    Η παρέλαση (= η απόδοση φόρου τιμής στους παπούδες μας) έπρεπε να γίνει.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Σωτηρίου Γεράσιμος 28/10/2011 12:21:51

      Μα γίνεται!

    • ΜΑΚΕΔΩΝ avatar
      ΜΑΚΕΔΩΝ @ Σωτηρίου Γεράσιμος 28/10/2011 12:28:54

      Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΔΕΝ ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ. ΕΓΙΝΕ!!!!!!!!!!!!!ΤΙΜΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ!!!!!!!

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ Σωτηρίου Γεράσιμος 28/10/2011 14:29:45

      Ποιά Στρατιωτική Ηγεσία;;;;Ανύπαρκτοι!!!

  14. nimou avatar
    nimou 28/10/2011 12:06:59

    Επιτέλους δεν είναι δυνατόν να γίνει ανεκτή κάθε θεσμική παρεκτροπή όταν οι ίδιοι οι θεσμικοί παράγοντες πρωταγωνιστούν σε αυτή. Ζούμε μία χούντα που επέβαλε ο ξένος παράγοντας αυτή την φόρα με ευρωπαϊκό μανδύα και είναι συνταγματική μας υποχρέωση να αντισταθούμε. Κάθε εγχώριος συνεργάτης πρέπει να αποδοκιμαστεί, ..... τουλάχιστον. Είναι υποχρέωση μας.

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 28/10/2011 12:07:10

    Οι μαθητές και ο στρατός παρελαύνει αυτή την στιγμή μπροστά από τον Λαό που κατέλαβε τις θέσεις των ...επισημων. Ο Λαος χειροκροτεί τον στρατό.
    Ο δε ανεκδιήγητος Μπουτάρης παρουσιαστηκε με κασκώλ και ανοιχτό πουκάμισο λες και πήγαινε σε Μαγιάτικη εκδρομή.

    • Κακαβούλης avatar
      Κακαβούλης @ Νίκος Αργεάδης 28/10/2011 13:20:07

      Και... φουμάροντας Λαό και Επέτειο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Νίκος Αργεάδης 28/10/2011 13:36:49

      Η παρέλαση έγινε κι οι Έλληνες που έδιωξαν τον Παπούλια χειροκροτούσαν το Στρατό

  16. cobalt avatar
    cobalt 28/10/2011 12:07:33

    Πιστεύει αλήθεια κανείς πως αμαυρώθηκε η ιστορία του Έθνους με την ματαίωση της παρέλασης;
    Γιατί εγω πιστεύω το αντίθετο, πως η παρέλαση του στρατού μπροστά σ’αυτόν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και σ’ αυτόν τον Μπεγλίτη, θα ήταν μεγαλύτερη ξεφτίλα;
    Τις μέρες των μεγάλων "Ναι" θα γιορτάσεις ένα "ΟΧΙ";

    Ελπίζω να ξυπνάει το αίμα, το αίμα που θα σηκωθεί σαν τον Άι-Γιώργη τον καβαλάρη για να καρφώσει με το κοντάρι πάνω στο χώμα το δράκοντα..

    Οι παρελαύνοντες αρνούνται τον "πρόεδρο" και παρελαύνουν μπροστά στην ίδια την Δημοκρατία.

    Τελικά, μπορεί να είναι και καλή μέρα σήμερα.

  17. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 28/10/2011 12:07:55

    η Παρέλαση γίνεται, μετά την αποχώρηση των δοσίλογων, μπροστά στον Λαό, όπως της έπρεπε και της αξίζει..

  18. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 28/10/2011 12:09:26

    Μπράβο στους Θεσσαλονικείς που κάνουν παρέλαση όπως πρέπει: χωρίς αυτους που είπανε "ναι" στους κατακτητές τοκογλύφους της ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΟΧΙ.
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

  19. kirdou avatar
    kirdou 28/10/2011 12:10:14

    Μετά τα σημερινά ανετράπει η ελληνική κυβέρνηση και ίσως και η δημοκρατία.Μου θυμίζει κίνημα στο Γουδί του 1909

  20. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 28/10/2011 12:13:17

    Ένα μεγάλο, από καρδιάς, μπράβο στους Θεσσαλονικιούς.

  21. juliet avatar
    juliet 28/10/2011 12:14:02

    Αν είσαστε Ανδρες και πάνω απ΄όλα ΕΛΛΗΝΕΣ παραίτηση κύριοι.
    Οι προδότες δεν βεβηλώνουν τα ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Τόποι της δόξας ,κάμποι ,βουνά,λόγγοι
    θα ξαναβλο΄γηθείτε απο τα χέρια
    των αθανάτων;Που είσαι Μισολόγγι,
    της κλεφτουριάς που βρίσκετε λημέρια;

    Καρυοφίλια του Δίστομου χτυπήστε,
    χυμήστε της Αράχωβας ξεφτέρια,
    γιαταγάνια ,τον τούρκο πελεκήστε ,
    να ο Μπότσαρής σου,θαματούργα Σούλι!

  22. regeneration avatar
    regeneration 28/10/2011 12:14:29

    Χωρίς ειρωνεία. Η κρίση (αλλά και το θερμόαιμο του αίματος) στον Έλληνα φαίνεται και απο τον τροπο αντίδρασης του σε σχέση με τον Ευρωπαίο. Οι Έλληνες πετάνε στους πολιτικούς αβγά και γιαουρτακι ενώ ο Ευρωπαίος τούρτες...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ regeneration 28/10/2011 12:23:37

      .....τα ευρουλάκια που τους απέμειναν για αυγουλάκι και γιουρτάκι φθάνουν μόνο....

      και αυτά από το υστέρημα τους.... αν μπορούσαν θα πέταγαν και εύκολα νομίζω και χειροβομβίδες...

  23. Κακαβούλης avatar
    Κακαβούλης 28/10/2011 12:20:11

    +10000000000000

  24. TopGunZ avatar
    TopGunZ 28/10/2011 12:25:09

    Ποιες ενέργειες? Να χειροκροτάμε και να τιμάμε το Στρατό μας? Να διώχνουμε τους προδότες?

    • Orestios avatar
      Orestios @ TopGunZ 28/10/2011 12:45:33

      Ο Αδωνις θεωρεί κακό να χειροκροτούμε το στράτευμα

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Orestios 28/10/2011 13:05:03

        Το σχόλιο ήταν απάντηση σε κάποιον που κατηγόρησε τους Θεσσαλονικείς.

  25. anna avatar
    anna 28/10/2011 12:26:38

    Και να προσθέσω και μια λεπτομέρεια: πίσω από την εξέδρα των επισήμων βρίσκεται το Γερμανικό Προξενείο της Θεσσαλονίκης.
    Ας τα βλέπουν οι επικυρίαρχοι ...

    • Christos Apostolidis avatar
      Christos Apostolidis @ anna 28/10/2011 21:03:47

      το οποιο παρεπιπτωντος την γλιτωσε... ο ελληνες ξερει ποιος ειναι ο εχθρος. οπως και το 40... τον εντιμο πολεμιστη του εχθρου στο πεδιο της μαχης τον τιμουμε και μας τιμα. τον ατιμο δοσιλογο και τον εγκληματια πολεμου τον αντιμετωπιζουμε καπως αλλιως ......

  26. juliet avatar
    juliet 28/10/2011 12:26:52

    Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΑΡΜΑΤΩΘΗΚΕ

    Τόποι της δόξας ,κάμποι ,βουνά,λόγγοι,
    θα ξαναβλογηθείτε απο τα χέρια
    των αθανάτων;Που είσαι Μισολλόγγι
    της κλεφτουριάς που βρίσκεστε λημέρια;

    Καρυοφίλια του Δίστομου χτυπήστε,
    χυμήστε της Αράχωβας ξεφτέρια,
    γιαταγάνια ,τον τούρκο πελεκήστε,
    να ο Μπότσαρής σου,θαυματούργα Σούλι!

    Κ΄εσείς ,νησιώτες δυνατοί ,αρμενίστε
    με τον υδραίο βοριά ,με το Μιαούλη!
    Στάχτη του Καπετάν πασά η αρμάδα!
    ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΑ ΓΗΣ ,ΟΛΟΘΡΟΙ ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ.
    ΑΣΤΡΑΠΟΒΡΟΝΤΑ ,ΤΟΥ ΚΑΝΑΡΗ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΠΑΛΑΜΑΣ
    Οι τελευταίοι στίχοι με κεφαλαία από μένα .
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ .ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ βεβηλώνουν τα ιερά και τα όσια των ΕΛΛΗΝΩΝ. ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΄ΤΟΣΗ ΕΥΘΙΞΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 28/10/2011 12:32:16

      συγγνώμη ,για τα διπλά αλλά είναι η ρημάδα η φόρτηση τέτοια που γίνονται και αυτά......

      • Dora avatar
        Dora @ juliet 28/10/2011 14:31:16

        Juliet,
        Δεν ξερω πως τα καταφερνεις τοσο καλα,αλλα με κανεις και δακρυζω,απο περηφανεια και θλιψη συναμα.
        Τιμη και Δοξα σ'αυτους που επεσαν.Αναμεσα τους ηταν και δυο θειοι του πατερα μου.

        ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην ΠΑΤΡΙΔΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους ΕΛΛΗΝΕΣ,αυτους τους λιγους,που δεν χαμογελανε ειρωνικα οταν διαβαζουν αυτην την Λεξη.

  27. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 28/10/2011 12:27:15

    Δεν παραλλάζουμε μπροστά σε προδότες.

  28. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 28/10/2011 12:28:12

    Σημερινό συμπέρασμα: δεν αντιδράσαμε στην σκληρή λιτότητα, αντιδράσαμε όμως στην παράδοση της χώρας.
    Τελικά υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ.
    ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/10/2011 12:30:59

    Raus die deutschen und die troika aus Griechenland!!!

  30. Οργή avatar
    Οργή 28/10/2011 12:32:13

    Σήμερα η Σημαία και η κεφαλή έκλιναν προς τον λαό!!!
    Επιτέλους!!!!
    Ζήτω η Ελλάδα και οι Έλληνες!!!!!

  31. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 28/10/2011 12:32:21

    Πλήρης ασυμφωνία μεταξύ λαού και εκλεγμένης εξουσίας. Να παραιτηθούν όλοι, και όταν λέω όλοι εννοώ όλοι, ο πρόεδρος, η κυβέρνηση, οι πάντες και να πάμε σε εκλογές. Να εκφρασθεί η λαϊκή θέληση με νέα εντολή πριν είναι πολύ αργά για την πατρίδα μας

  32. axis avatar
    axis 28/10/2011 12:33:08

    Δεν υπάρχει τσίπα. Δεν υπάρχει κυβέρνηση. Διαλύεται το κράτος. Μόνη λύση οι εκλογές.

  33. Θ.Α. avatar
    Θ.Α. 28/10/2011 12:33:35

    Μπράβο στους Μακεδόνες. Έδειξαν ποιοί κρατάνε ακόμη το όποιο Εθνικό Φρόνημα μας έχει απομείνει. Όχι σαν κάτι κότες της Αθήνας που πίνουνε καφέ Κολωνάκι και Βαλαωρίτου, μεταμφιεσμένοι ......

    • loretta avatar
      loretta @ Θ.Α. 28/10/2011 17:19:48

      ...και φανταστειτε οτι δεν εχουν φορτωσει τελειως οι Μακεδονες...!!

      • Theo avatar
        Theo @ loretta 28/10/2011 18:05:52

        για σου ρε Loretta!!!
        Η Μακεδονια ειναι μια και περα για περα ελληνικη!!!!!

        Τιμη στους Μακεδονες που απαξιωσαν αυτους που δεν τιμησαν τους υψιστους θεσμικους ρολους που τους εμπιστευτηκε ο ελληνικος λαος!!

  34. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 12:33:50

    Ο ελληνικός λαός ΜΙΛΑΕΙ! Ο λαός δείχνει ότι είναι Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ.

    Ο Παπούλιας έχει μόνος του εξευτελίσει το αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας.

    Έχει παραβιάσει κάθε άρθρο του Συντάγματος μας που αφορά της αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας. Απλά και ξεκάθαρα πράγματα.

    Ο λαός ήταν χιλιάδες!!!

    Οι πράξεις κάνουν τα αξιώματα και τους αξιωματούχους και όχι οι «τίτλοι».

    Ο νυν μη - Πρόεδρος, είναι έχει συμπροφερθεί συστηματικά σαν ένας ακόμη πολιτικός και όχι ως ο θεματοφύλακας του Συντάγματος μας.

    Ο κυρίαρχος λαός μας είπε το ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, τιμώντας με τον καλύτερο και πιο πραγματικό τρόπο το ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.

    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΟΥ ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟ ΟΧΙ όπως ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ!

    Οφείλουμε ΟΛΟΙ ΝΑ ΥΠΟΚΛΙΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. Αυτός είναι ο κυρίαρχες λαός και ο θεματοφύλακας της δημοκρατίας μας.


    ΥΓ: Θλιβερή όπως πάντα η κρατική και ιδιωτική τηλεόραση. Η δε ΕΡΤ 3 διέκοψε την μετάδοση και έδειχνε ντοκιμαντέρ και διαφημίσεις. ΟΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ, όπως είχε διακόψει την ζωντανή μετάδοση της ομιλίας του Τσαουσέσκου κάποτε η Ρομανική κρατική τηλεόραση όταν ο λαός παρενέβαινε κατά την διάρκεια ομιλίας του Τσαουσέσκου. Ο δε SKAI δείχνει και αυτός ντοκιμαντέρ. Δεν έχουν μάθει τα γεγονότα στο Φάληρο. Στην εποχή Τσαουσέσκου δηλαδή και αυτοί.

  35. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 28/10/2011 12:34:11

    Αυτό που συμβαίνει είναι ΥΠΕΡΟΧΟ ,σε όλη την Ελλάδα ο λαός έδιωξε τους πολιτικούς και κάνει τις παρελάσεις μόνος του ,με τη νεολαία και το στρατο!!

    Γυρίστε τα κανάλια γιά να δείτε τον πανικό του "συστήματος"

    Ελπίζω και εύχομαι με όλη τη δύναμη της ψυχής μου ο Αντώνης Σαμαράς και η ΝΔ να μήν κάνουν το λάθος να καταδικάσουν τα γεγονότα μαζί με τα άλλα παπαγαλάκια του Συστήματος ,αλλα να καταλάβουν το μεγαλείο της ιστορικής στιγμής που ζούμε.

    Αν το κάνει ,αν ο Αντώνης βγεί με κάποια "ξύλινη" δήλωση καταδίκης , ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

  36. cobalt avatar
    cobalt 28/10/2011 12:37:02

    Πλέον χτύπησε το καμπανάκι, σημαίνει πως ο αγώνας είναι Εθνικός απέναντι σε μια παράνομη κυβέρνηση. Σήμερα γίναμε μάρτυρες της αίσθησης του λαού.
    Τον Δήμο εν ενεργεία στη Θεσσαλονίκη.

    Το 1943 η παρέλαση για την 25η Μαρτίου ενώ απαγορεύτηκε απ' τις αρχές τελικά έγινε από τον κόσμο, μη αναγνωρίζοντας την "αρχή" που έδωσε την εντολή, το αντίστροφο έγινε κι εδώ.

  37. boanerges avatar
    boanerges 28/10/2011 12:39:21

    Ξεκίνησε η παρέλαση. Οι κάμερες και του Mega και της ΝΕΤ, έδειξαν στη Θεσσαλονίκη να παρελεύνουν κανονικά διάφορα τμήματα καταχειροκροτούμενα από τον κόσμο που κατέλαβε και τον χώρο που πριν κάθοταν οι επίσημοι.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ boanerges 28/10/2011 14:48:01

      κανείς στρατιωτικός δεν παρέλασε. Μόνο λαογραφικοί σύλλογοι, πολιτικές προστασίες, σύλλογοι αναπαλαίωσης στρατιωτικών οχημάτων, δικυκλιστές, έφεδροι καταδρομείς.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ vardarskian 28/10/2011 15:20:50

        μάλλον παρέλασε. Αλλά πολύ μακριά από την εξέδρα!

        h**p://www.youtube.com/watch?v=sGwj_ZYy02k&feature=BFa&list=ULsGwj_ZYy02k&lf=mfu_in_order

        • madprof avatar
          madprof @ vardarskian 28/10/2011 20:30:10

          Τα όσα είπε η νομενκλατούρα των θεσμών, σήμερα, δείχνει ότι έχουν χάσει την πολιτική - κοινωνική επαφή με την οδυνηρή πραγματικότητα στην οποία οδήγησαν τους πολίτες! Οι πολίτες Πεινάνε και αυτοί μένουν στους τύπους, στο θεαθήναι και στην εικόνα που θα βγει προς τα έξω, για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους, τα αργύρια της "αποζημίωσης" τους.
          Αυτοί στην χλιδή και στο δικαιηκό απυρόβλητο, έχοντας λεηλατήσει 1,8 τρις ευρώα από το '81 ενώ η κοινωνική απαξίωση ευυπόληπτων πολιτών γιατί έχασαν την δουλειά ή έκλεισαν την επιχείρησή τους, το οικογενειακό αδιέξοδο, η πείνα και η δυστυχία. Μάταια προσπαθούν με ψιθύρους και κραυγές πατριδοκαπηλίας και εθνικοφροσύνης να καλύψουν τις τεράστιες ευθύνες τους.
          Με τέτοιους τ(ρ)αγους μόνο τα χείριστα να περιμένουμε!
          ΥΓ. Στην Ιταλία, ο Πρόεδρος χαίρει της εμπιστοσύνης των πολιτών γιατί απέδειξε ότι είναι θεματοφύλακας των θεσμών, του Συντάγματος και της Ιταλικής Δημοκρατίας (και όχι γιατί κερνάει καφέ στους κορυφαίους θεσμικούς φορείς εξουσίας)!

          • madprof avatar
            madprof @ madprof 29/10/2011 19:45:36

            Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ως πρόσωπο δεν βρίσκεται στο ανώτατο αξίωμα για να παρευρίσκεται μόνο στις πρεμιέρες των από τα δημόσια ταμεία επιδοτούμενων με εκατομμύρια ευρώα μεγάρων μουσικής και σε πρεμιέρες της "Ζιζέλ" στην Ρωσία και αλλαχού(sic!).
            Τιμή σε όσους τίμησαν με το ΟΧΙ τους, στην Θεσσαλονίκη και αλλού, την μνήμη των υπέρ της ελευθερίας αγωνιστών και πεσόντων!

  38. Κατ.Κατ. avatar
    Κατ.Κατ. 28/10/2011 12:39:55

    Αυτο που ξέρω εγώ, είναι ότι παραδοθηκαμε πάλι στις ορέξεις του ΠΆΜΕ και του Τσίπρα. Απαράδεκτο!!

    • Θ.Α. avatar
      Θ.Α. @ Κατ.Κατ. 28/10/2011 12:44:46

      Και που το ξέρετε εσείς ότι όλοι ήτανε ΣΥΡΙΖΑ κα (κε ??) Κοτ.Κοτ, ????? Είχατε πάει και εσείς ????

      • Κατ.Κατ. avatar
        Κατ.Κατ. @ Θ.Α. 28/10/2011 13:35:31

        Οχι ήμουνα στο Κολωνάκι και έπινα καφέ στο διπλανό τραπέζι απο εσάς.

        • Θ.Α. avatar
          Θ.Α. @ Κατ.Κατ. 28/10/2011 20:20:05

          Ωχ !!!! Σε δημόσιο υπάλληλο κλαδικής του '82 έπεσα. Καλή εφεδρεία σας εύχομαι .....

  39. spiros avatar
    spiros 28/10/2011 12:43:07

    Έζησα στιγμές εθνικής παλιγενεσίας. Ο κάρολος δεν αντελήφθη τίποτε . Αισθάνεται ντροπή. Μας ρώτησε εμάς τι ντροπή αιασθανόμαστε για την στάση του; Είχε το θράσος να στηρίξει τα μέτρα της κατοχής της χώρας από τους Γερμανούς την ώρα που ο Λαός γιόρταζε το ΟΧΙ. Καταδικάζω τις δηλώσεις του και την κίνηση της αποχώρησης. Δηλώνει αποχώρηση από τα ιερά και όσια της ΠΑΤΡΙΔΑΣ. Στο καλό και καλό υπόλοιπο.

  40. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2011 12:44:15

    Τα παπαγαλακια των καναλιών έχουν αφηνιασει.
    Οι Έλληνες γκρεμίζουν το καθεστώς και εντρωμο το ΠΑΣΟΚ καθυβριζει τους Έλληνες. Τα ίδια έκανε κι ο Καντάφι

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 28/10/2011 12:51:51

      Ξυδάκι μπαλσάμικο...

  41. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 12:44:33

    Ο ελληνικός λαός ΜΙΛΑΕΙ! Ο λαός δείχνει ότι είναι Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ.

    Ο Παπούλιας έχει παραβιάσει κάθε άρθρο του Συντάγματος μας που αφορά της αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας. Απλά και ξεκάθαρα πράγματα.

    Ο λαός ήταν χιλιάδες!!!

    Οι πράξεις κάνουν τα αξιώματα και τους αξιωματούχους και όχι οι «τίτλοι».

    Ο νυν μη - Πρόεδρος, είναι έχει συμπροφερθεί συστηματικά σαν ένας ακόμη πολιτικός και όχι ως ο θεματοφύλακας του Συντάγματος μας.

    Ο κυρίαρχος λαός μας είπε το ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, τιμώντας με τον καλύτερο και πιο πραγματικό τρόπο το ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.

    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΟΥ ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟ ΟΧΙ όπως ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ!

    Οφείλουμε ΟΛΟΙ ΝΑ ΥΠΟΚΛΙΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. Αυτός είναι ο κυρίαρχες λαός και ο θεματοφύλακας της δημοκρατίας μας.


    ΥΓ: Θλιβερή όπως πάντα η κρατική και ιδιωτική τηλεόραση. Η δε ΕΡΤ 3 διέκοψε την μετάδοση και έδειχνε ντοκιμαντέρ και διαφημίσεις. ΟΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΙ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ, όπως είχε διακόψει την ζωντανή μετάδοση της ομιλίας του Τσαουσέσκου κάποτε η Ρομανική κρατική τηλεόραση όταν ο λαός παρενέβαινε κατά την διάρκεια ομιλίας του Τσαουσέσκου. Ο δε SKAI δείχνει και αυτός ντοκιμαντέρ. Δεν έχουν μάθει τα γεγονότα στο Φάληρο. Στην εποχή Τσαουσέσκου δηλαδή και αυτοί.

  42. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 28/10/2011 12:47:42

    TΣΟ και ΛΟ...

  43. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 28/10/2011 12:48:08

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΑΝ,ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΡΕΛΑΣΑΝ ΚΑΝΟΝΟΚΟΤΑΤΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΝΕΝΟΣ ΣΥΡΙΖΑ.ΑΛΛΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΘΕΣ.ΝΙΚΗ.ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ

  44. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 12:49:38

    Στην Θεσσαλονίκη, ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΝ ΥΠΟ ΤΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ!

    Όχι μόνο τμήματα εθελοντών, αλλά κανονικά στρατιωτικά τμήματα!

    Ο στρατός μας είναι με τον ΛΑΟ ΜΑΣ, λεει ΟΧΙ!!!!

    Πρέπει να είμαστε πολύ περήφανοι για αυτόν.

    Ο ελληνικός λαός ΜΙΛΑΕΙ!

    • Christos Apostolidis avatar
      Christos Apostolidis @ Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 21:04:45

      κανενα βιντεο? εκτος απο ενα με την ΣΣΑΣ στην νεα παραλια?

  45. thanatos avatar
    thanatos 28/10/2011 12:50:13

    ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ..............

  46. factorx avatar
    factorx 28/10/2011 12:50:51

    Η παρέλαση τμημάτων εκτός στρατού, ξεκίνησε. Κάποιοι στιγμή έφτασε στην εξέδρα των επισήμων, που κατελήφθη από κάποιους πολίτες, το τμήμα των εφέδρων της Λέσχης Φίλων Καταδρομέων. Ορισμένοι (πολύ λίγοι) αριστεριστές διαφώνησαν και αποφάσισαν ότι δεν πρέπει να επιτρέψουν...
    στους εφέδρους να παρελάσουν. Έκλεισαν το δρόμο και δημιουργήθηκε χάος και ένταση, με άλλους πολίτες που φώναζαν "θα περάσουν, θα περάσουν".
    Αρχικά νίκησαν οι ιδεοληπτικοί "αντιμιλιταριστές", αλλά στο τέλος τα οχήματα πέρασαν καταχειροκροτούμενα.

    http://taxalia.blogspot.com/2011/10/blog-post_6279.html

  47. sam avatar
    sam 28/10/2011 12:51:47

    Μπραβο στο Μ.Γλεζο για τις δηλωσεις του!
    Γραφεται ιστορια σημερα

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ sam 28/10/2011 13:20:39

      Ολόσωστος ο Μανώλης Γλέζος!!!!!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ sam 28/10/2011 14:54:08

      Εγώ θεωρώ κατάπτυστη τη δήλωσή του.

  48. Γεώργιος Κακαρελίδης avatar
    Γεώργιος Κακαρελίδης 28/10/2011 12:56:11

    Εξαιρετικό το σχόλιο τού Γλέζου πριν λίγο στον Αντ1, για το ότι οι παρελάσεις αποκτούν το αληθινό τους νόημα ενώπιον τών πολιτών κι όχι τού κράτους

  49. Ip0 avatar
    Ip0 28/10/2011 12:58:42

    Μερικοί εδω ζούνε στον φοβικό τους μικρόκοσμο έχοντας την απαίτηση η όποια απόπειρα ανατροπής του καθεστώτος Τσολάκογλου προκύψει, να γίνει με τάξη, ηρεμία, ησυχία και ασφάλεια, ανάβοντας κεράκια ή φώτα στα μπαλκόνια χωρίς να φύγει κανένας πόντος από το καλσόν. Σου λέει, οποιαδήποτε ενεργή και δυναμική δημόσια έκφραση αποδοκιμασίας προέλθει από πρωτοβουλία αριστερού χώρου είναι ύποπτη και καταδικαστέα, για να γίνει αποδεκτή πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη της Ν.Δ. και τη Σαμαρική ευλογία, αλλιώς στην πυρά.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Ip0 28/10/2011 15:32:23

      Όχι θα την κάνουμε με σφαγές!
      Ή ποια είναι η "δυναμική δημόσια έκφρασης αποδοκιμασίας" που θα σε ικανοποιούσε; Πήξαμε σε όλη τη μεταπολίτευση από τις δυναμικές πρωτοβουλίες.
      Αν ο κόσμος σήμερα δεν βγαίνει στους δρόμους, φταίει κι αυτό, υπόψιν...

      Εγώ θέλω πολιτική λύση, γιατί έτσι λέει ο πολιτισμός και η δημοκρατία. Από καταστάσεις όχλου δεν θα χάσουν οι πολιτικοί που θα έχουν φύγει με τα ελικόπτερα (κανένας άσχετος κακομοίρης θα φάει κανένα αυγό), ούτε οι πλούσιοι κλειδαμπαρωμένοι στις βίλες. Θα χάσουμε τα αυγά και τα πασχάλια (ίσως και τη ζωή μας) εσύ κι εγώ.

      Κρίμα γιατί σε διάβαζα με ενδιαφέρον.
      Όλοι ατρόμητοι σε αυτή τη χώρα...... Κατά τ'άλλα ένα ξεβόλεμα δεν δέχτηκε ποτέ κανείς και μιλάμε για τη χώρα, μέρα που είναι.

  50. Φειδίας avatar
    Φειδίας 28/10/2011 13:00:51

    Μέρες 28ης Ὀκτωβρίου 1941. Ὅταν οἱ καραμπινιέροι κυνηγοῦσαν τὸν κόσμο ποὺ ξεχύθηκε στὸ Σύνταγμα γιὰ τὴν πρώτη παρέλασι τοῦ ΟΧΙ. Κατοχή.

    Τὸ σάπιο καθεστὼς τῆς μεταπολιτεύσεως, τὸ καθεστὼς τῆς διαπλοκῆς, τῆς διαφθορᾶς καὶ τῆς παρακμῆς, καθαιρέθηκε σήμερα μὲ τὸν πιὸ ἐμφαντικὸ τρόπο.

    Ὁλόκληρη ἡ πολιτικὴ ἡγεσία, ἀπὸ τὸν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας μέχρι τὸν τελευταῖο βουλευτὴ στεροῦνται πλέον δημοκρατικῆς νομιμοποιήσεως. Πολιτικὴ ἡγεσία ποὺ ρίχνει τὴν ἀσπίδα καὶ φεύγει ἀπὸ τὴν πλέον ἐπίσημη τελετὴ τῆς Πολιτείας ἔχει καθαιρεθεῖ μὲ τὸν πλέον ἐμφαντικὸ τρόπο.

    Ὅταν ἀποχώρησαν οἱ πολιτικοί, στρατιωτικὰ τμήματα παρέλασαν ἐπευφημούμενα ἀνάμεσα στὸν κόσμο.

    Τοῦ χρόνου παρέλασι στὴν ἐλεύθερη Ἑλλάδα.

  51. υπηκοος avatar
    υπηκοος 28/10/2011 13:00:58

    Καιρος ηταν να του πει καποιος να παει σπιτι του...ετσι και αλλιως γιατι πληρωνεται?δεν ακουσα μια λεξη..για ολα αυτα που συμβαινουν στην χωρα του..στην Αθηνα τιποτε παιδια?που ειναι οι επαναστατες που ηθελαν να καταλαβουν την βουλη,πηγαν για ουζακια?

  52. Den exei shmasia avatar
    Den exei shmasia 28/10/2011 13:00:58

    Ypen8umiste ston Proedro oti kai o Petain polemhse gia thn patrida tou otan ntan neos.

  53. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 28/10/2011 13:01:11

    Ξέρετε ποια θα είναι η αντίδραση του πολιτικού εκτρωματικού καθεστώτος ;

    Θα δείτε ότι θα αρχίσουν μέσα από τα καθεστωτικά ΜΜΕ να παπαγαλίζουν για παρελάσεις χωρίς νόημα και εθνικιστικά κατάλοιπα. Ίσως τον ρόλο αναλάβει η Αννούλα της Λέσχης με προαιρετική συμμετοχή των μαθητών στις παρελάσεις.

    Και μετά από λίγα χρόνια, αν περάσει αυτό, θα το απαγορέψουν τελείως στο όνομα της ειρήνης, βεβαίως βεβαίως, όπως και της ευρωπαϊκής ολοκληρωτικής παράδοσης στους Γερμανούς.

    Όσο για τις φρούδες ελπίδες περί εκλογών που περιμένουν πολλοί ας μην αυταπατώμαστε. Αυτοί έχουν συμβόλαιο θανάτου και οι εντολείς τους δεν τους αφήνουν αν δεν το ολοκληρώσουν : δηλαδή να εκχωριστεί πλήρως η δημόσια περιουσία και η λαϊκή κυριαρχία στους δανειστές.

    Όσο τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν αποχωρούν από την Βουλή μέχρι να γίνουν εκλογές, τόσο απομακρύνεται η ειρηνική λύση στο πρόβλημα που δεν είναι χρέους, αλλά το πρόβλημα της παράδοσης του πλούτου της χώρας και της κυριαρχίας της χώρας στους επικυρίαρχους δούλους του κερατά.

  54. ataktos avatar
    ataktos 28/10/2011 13:01:19

    αφού εγκατέλειψε οικειοθελώς την καρέκλα του .. κάθισα και προκήρυξα εκλογές!!! !!

  55. johny avatar
    johny 28/10/2011 13:04:48

    Μπράβο στον κυρίαρχο Ελληνικό Λαό η μοναδική μέρα αισιοδοξίας μετά από πολλούς μήνες...η Κοινωνία έχει τη δική της δυναμική και αυτό τους διέφυγε ολωνών Ευρωπαίων και εγχώριων μαριονετών

  56. Ένας avatar
    Ένας 28/10/2011 13:10:34

    Το ξαναβάζω εδώ γιατί πέρασε απαρατήρητο:
    (Και να μη βιαστούν ορισμένοι να συνταυτιστούν με ομάδες που βάζουν τη λέξη έθνος σε εισαγωγικά).

    “Αναχρονιστικές χαρακτηρίζει τις παρελάσεις η νεολαία του Συνασπισμού και δυο ημέρες πριν από την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου ζητά την κατάργησή της.

    «Να καταργηθεί ο αναχρονιστικός θεσμός των παρελάσεων» αναφέρει χαρακτηριστικά μέσα από σχετική ανακοίνωσή της, συμπληρώνοντας:

    «Για μια ακόμη χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες θα παρελάσουν για να γιορτάσει το «έθνος» και να επιβεβαιωθεί άλλη μια φορά ότι οι παρελάσεις το μόνο που δεν κάνουν είναι να καλλιεργούν την ιστορική μνήμη.”

    • tasos avatar
      tasos @ Ένας 28/10/2011 13:19:34

      Επειδή ψοφάς για απάντηση , θα σου πώ ότι την ίδια άποψη έχουν χρόνια τώρα , ωστόσο είναι η πρώτη φορά που αναβάλλεται η παρέλαση , αναρωτήθηκες γιατί ;

      • Ένας avatar
        Ένας @ tasos 28/10/2011 13:29:46

        Δεν ψοφάω για απάντηση.

        Εσείς ψοφάτε να γίνουμε Κούβα.

        • cobalt avatar
          cobalt @ Ένας 28/10/2011 13:42:52

          Γιατί δεν καταλαβαίνεις πως ο λαός ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ αυτοί να τιμούν τους νεκρούς και τους ήρωες του έπους;
          Είναι σαν να δέχεσαι τιμές για τους ηρωες της Κύπρου απο το ψευδοκράτος.
          Δεν είναι αποδεκτοί:
          Ενας Πρόεδρος Δημοκρατίας που άφησε το Σύνταγμα να γίνει κουρελόχαρτο.
          'Ενας Μπεγλίτης.
          Ενας GAP και οι συν αυτώ
          Mια Διαμαντοπούλου

          Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν, μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων

  57. m.s avatar
    m.s 28/10/2011 13:11:31

    φέτος το νόημα της 28ης Οκτωβρίου πέρασε ''σύριζα'' από την ψυχή των πολιτών.

  58. S.R. avatar
    S.R. 28/10/2011 13:13:17

    Μπραβο στους Θεσσαλονικεις, που αρνηθηκαν να τιμησουν τον ανυπαρκτο που καταλαμβανει τον θωκο του Προεδρου.... Εναν απο τους κυριως υπευθυνους που στηριξε τον Μεγαλο Αλητη Αντρεα, που ξεκινησε την πορεια της χωρας προς τον χαμο ... Ενας "κοινωνικα ευαισθητος" , τυπικος στην λαμογε Πασοκια του, που ηρθε ,λεει , για να "τιμησει την πολη"... Ο ανυπαρκτος να τιμησει !... Ρε ουστ !!!!
    Και πιο πολυ μπραβο στους Θεσσαλονικεις, που τελικα χειροκροτησαν την παρελαση των στρατιωτικων τμηματων, σε πεισμα των "Αλαβανων"

  59. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 28/10/2011 13:19:00

    Ακουσα τις δηλώσεις του Μ. Γλέζου. Είναι ο μόνος που είπε τα πράγματα όπως είναι!! Αν μη τι άλλο, ο άνθρωπος που ρίσκαρε μαζί με τον Λ.Σιάντο να κατεβάσουν την σβάστικα εν μέσω κατοχής , έχει ιδιαίτερη βαρύτητα ο λόγος του! Οσο για τον Παπούλια, μας είπε τι , με βλέμμα που κύτταζε το άπειρο. Οτι 15 χρονών ήταν αντάρτης και πολέμησε τους Γερμανούς; Μόνο που από τότε έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια και όσο για τη σάρκα είναι βέβαιον ότι είναι ασθενής , αλλά το τραγικό είναι ότι και το πνεύμα, είναι ακόμη ασθενέστερο. Κύριε ''Πρόεδρε'' ,στην ηλικία που βρίσκεστε θα έπρεπε να ξέρετε ότι '' τα στερνά τιμούν τα πρώτα''. Αλλά είναι επίσης πολλά τα λεφτά με τα οποία αμείβεσθε, για να καλύπτετε τον γιό του ανθρώπου στον οποίο δανείσατε για το σπιτάκι του....

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Diamond Angel 28/10/2011 15:40:30

      Να τελειώνουμε με το παραμύθι της "σημαίας" σιγά-σιγά;!
      Οι σημαίες την νύχτα ΥΠΟΣΤΕΛΟΝΤΑΙ!
      Ειδικά από τους λάτρεις του τυπικού, Γερμανούς.
      Εντάξει;
      Άρα είναι πρακτικά δύσκολο να "υποσταλούν" από δολιοφθορείς και να "κλαπούν"!
      Έπειτα, αφού κλαπεί, κάπου θα πρέπει να μεταφερθεί ή να κρυβεί!
      Απόντος του corpus delicti, του σώματος του εγκλήματος, δεν υπάρχει έγκλημα!
      Δεν υπάρχει αντικείμενο εγκλήματος αρά μόνο δύο φανφάρες και κομπασμοί δύο ανθρώπων εκ των οποίων ο ένας εξαργυρώνει, πολλά χρόνια τώρα, τα επίχειρα της Κομματικής Προπαγάνδας!

      • sawas avatar
        sawas @ Σταύρος 28/10/2011 19:19:19

        Οτι η σημαία έκανε φτερά είναι δεδομενο....
        h**p://www.pare-dose.net/blog/images/2009/04/2795/Elefthero_Vima.jpg
        τώρα περπατώντας, έρποντας, κολυμπώντας, υποβασταζόμενη........ εκεί δεν θα κολλήσουμε.....

        αλλά εξήγησε μου κάτι.......στο απόσπασμα της εφημερίδας της επόμενης μέρας, γράφει κάτι για κυματισμό η είναι γραφικό το πρόβλημα?

        Λες να κυμάτιζε σε γραφείο? διπλωμένη? λες?

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ sawas 29/10/2011 03:02:57

          Δεν είναι τίποτα δεδομένο!
          Χώρια την πλακίτσα για το πως "έφυγε" ή σημαία, υπεσταλμένη σημαία δεν "κατέβηκε"!
          Εντάξει;!
          Όσες φορές τους έχουν ρωτήσει, το δίδιμο έχει δικαιολογηθεί λέγοντας ότι ήταν σκοτάδι και κάπου την έκρυψαν και μια σπηλιά ήταν εκεί και την έβαλαν μέσα.
          Γιατί δεν την παρουσίασαν με την απελευθέρωση και γιατί δεν κράτησαν ένα κομμάτι της για "σουβενίρ".
          Εγώ παλικάρι μου, πέτσινες επιταγές δεν εξαργυρώνω!

          • sawas avatar
            sawas @ Σταύρος 29/10/2011 05:34:32

            Και καλά κάνεις και δεν τις εξαργυρώνεις.......ψαξτο!!!

            Αλλά, έλα που η λογική αναντιστοιχία βγάζει μάτι!!!! εδώ θέλει λίγο την προσοχή σου!

            Εσύ (70 χρόνια μετά) με όλα τα δεδομένα πλέον αποκόμματα, συνεντεύξεις, αναλύσεις δεν πιστεύεις πως η σημαία υπεξαιρέθηκε.

            2 εφημερίδες της εποχής σε διαψεύδουν!!!!!

            και Υπεξαίρεση και Νύχτα και Κύμα!!!!!
            http://www.alfavita.gr/kados/201011a9.jpg

            Το άρθρο από εδώ
            http://www.alfavita.gr/artro.php?id=48429

            Δεν μπορώ άλλο να σε βοηθήσω

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ sawas 29/10/2011 13:15:57

            Επαναλαμβάνω και ρωτώ.
            "Εάν" έκλεψαν υπεσταλμένη σημαία, που είναι το " σώμα του εγκλήματος" 70 χρόνια τώρα;
            Τα ¨λόγια¨μου ίσως και να τα διαψεύδουν οι εφημερίδες της εποχής του τότε!
            Αφού δεν μπορούν να διαψεύσουν τον συλλογισμό μου, γιατί δεν του απαντούν.
            Έγινε υποστολή της σημαίας από τους Γερμανούς, εκείνο το βράδυ ή δεν έγινε;
            Όταν ακόμα και σήμερα υπό το φως του Ήλιου είναι δύσκολο αρκετά να αναρριχηθείς στον Βράχο της Ακρόπολης, πως τα κατάφεραν αυτοί οι "αναρριχητές" χωρίς πείρα και νύχτα χωρίς φεγγάρι;
            Που είναι η σημαία;
            Απλές και λογικές ερωτησούλες.
            Μπορώ να έχω εξίσου απλές απαντησούλες παρακαλώ!

            "...Εσύ (70 χρόνια μετά) με όλα τα δεδομένα πλέον αποκόμματα, συνεντεύξεις, αναλύσεις δεν πιστεύεις πως η σημαία υπεξαιρέθηκε..."
            Ωραίος συλλογισμός και με βάθος!
            Να σου πω το γνωστό με τα εκατομμύρια μύγες και το τι τρώνε;
            Βρε δεν πάει να το πει ο Αβράαμ Πάπας!
            30 τετραγωνικά μέτρα πανί με όλο του το βάρος, που είναι κρυμμένο όλα αυτά τα χρόνια;

  60. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 28/10/2011 13:21:09

    Τί στὸ καλό, θὰ ἀρχίσουν σιγὰ σιγὰ νὰ τὸ "πιάνουν" ὅτι εἶναι ἀνεπιθύμητοι...

  61. ektoras avatar
    ektoras 28/10/2011 13:23:08

    Ειμαστε μαρτυρες μιας εκ των ιστορικοτερων στιγμων της συγχρονης Ελληνικης ιστοριας! Η συγκινηση απο αυτες τις εικονες δεν θα ερχοταν ουτε αν παρελαυνε ολοκληρο το αρματικο δυναμικο της στρατου.

    Η παρελαση ειναι του λαου και ανηκει στο λαο. Η υποταγμενη στρατιωτικη ηγεσια που χαιρετουσε ασθμενουσα των αποχωρισαντα ανύπαρκτο παπούλια (το π δεν ειναι κεφαλαιο..) δεν τολμησε να αφησει τον στρατο να παρελασει μαζι με τον λαο.

    Και οι 153 βιαστες και οικονομικοι δολοφονοι μιλαν για αυθαιρεσια και βια της μειοψηφιας... Για πρωτη φορά ειδαν μεσα στον δικο τους μικροκοσμο να εισχωρει η οργη του λαου. Ακομα δεν ειδαν τιποτα και πολλοι δεν καταλαβαν και τιποτα. Μεσα σε αυτους και ο αντιπεριφερειαρχης Τζιτζικωστας, οι δηλωσεις του οποιου δειχνουν οτι ο ανθρωπος δεν εχει καταλαβει ουτε τον παλμο , ουτε τον πονο της κοινωνιας

  62. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2011 13:26:15

    Σήμερα έβρεξε σε όλη την Ελλάδα. Όχι, δεν έφτυναν οι Έλληνες το ΠΑΣΟΚ

  63. Ip0 avatar
    Ip0 28/10/2011 13:27:54

    Όλο τον πολιτικό χώρο από κέντρο μέχρι την άκρα δεξιά, τον συμφέρει να παρουσιάσει τα γεγονότα που εξελίχθηκαν ως «απρέπεια απέναντι στην ιστορία» και όχι ως αποδοκιμασία απέναντι στο σημερινό προδοτικό πολιτικό μας σύστημα. Και όλα αυτά, επειδή το φιτίλι άναψε από πρωτοβουλία του αριστερού χώρου. Μιλάμε για απύθμενο συμπλεγματισμό.
    Αφού αυτοί δεν μπορούν (λόγο πολιτικής ιδιοσυγκρασίας και ιστορικών κοινωνικών καταβολών) να εμπνεύσουν κινηματικά τον κόσμο σε εθνικό επίπεδο μέσα σε τέτοιες συνθήκες, λογικό είναι να καπελωθούν από τους αριστερούς που έχουν στο αίμα τους την δυναμική διαμαρτυρία και σου στήνουν εξεγέρσεις στο άψε σβήσε. Είναι λογικό ο λαός σε τέτοιες στιγμές να ακολουθήσει εκείνους, παρά αυτούς που κάνουν «προσεκτική» αντιπολίτευση. Ας πρόσεχαν. Βγήκαν π.χ πριν λίγο ο Άδωνης και ο Αϊβαλιώτης οι οποίοι ούτε λίγο ούτε πολύ μας είπαν οτι αυτό που διαδραματίστηκε ήταν ένα ακόμα οργανωμένο σχέδιο αναρχο-αριστεριστών για ανατροπή του δημοκρατικού μας πολιτεύματος και εξέφρασαν την αποδοκιμασία τους. Ελπίζω να μην ακούσουμε τίποτα παρεμφερές και από τον Μιχελάκη, θα πρόκειται για το ύψιστο των αποπιμάτων.
    Το έθνος δεν αντέχει άλλες «στρογγυλεμένες» τοποθετήσεις και ήπιες αποδοκιμασίες της κυβερνητικής πολιτικής.

  64. βασίλης avatar
    βασίλης 28/10/2011 13:29:20

    Ο περίφανος Ελληνικός λαός σήμερα σήκωσε το αναστημά του και είπε το νέο ΟΧΙ
    στην πολιτιακή και πολιτική ηγεσία η οποία δεν είναι αυτή που αρμόζει στους
    ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Μετά και απο το σημερινό θα πρέπει ΑΜΕΣΑ ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
    να υποβάλλει την παραιτησή του διότι ο λαός πλέον οχι μόνον έδειξε την δυσαρέσκεια αλλά και τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει.
    Οσον αφορά στην κυβέρνηση αμα δεν κατάλαβε ακόμη τι συμβαίνει ισχύει
    η δήλωση του προέδρου του ΛΑΟΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΟΛΙΟΙ".

  65. γιωργος avatar
    γιωργος 28/10/2011 13:30:28

    ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΤΩΡΑ!ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ!
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ!
    ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ.
    ΚΑΤΩ ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ!

  66. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 13:34:34

    Ο λαός είπε το ΟΧΙ ΤΟΤΕ, ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.

    Ο ΛΑΟΣ ΜΙΛΑΕΙ.

    Όσο για την θλιβερή προπαγάνδα των ΜΜΕ, παραθέτω ενδεικτικά την κατάντια της ΕΡΤ. Με τίτλος, χωρίς να ντρέπονται κιόλας, «Όχι στο «ΟΧΙ» στη Θεσσαλονίκη (Δείτε: http://www.ert.gr/index.php/eidiseis/ellada/koinwnia/32197--lr-.html ) και επιμέλεια του κειμένου της Βιβή Παπαστεφάνου, έχει το θράσος να αποκαλεί ΟΧΙ στο ΟΧΙ την διάχυση χιλιάδων θεσσαλονικιών στους δρόμους της πόλης τους για να γιορτάσουν το ΟΧΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ!

    Σε αντίθεση με την θλιβερή ΕΡΤ η οποία συμπεριφέρθηκε σαν την τηλεόραση του καθεστώτος ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ, και σε αντίθεση με την κάθε θλιβερή μη-δημοσιογράφο που γράφει κείμενα περί «ΟΧΙ στο ΟΧΙ», ένας πραγματικό αγωνιστής του έθνους και του λαό μας ο Μανώλης Γλέζος είπε για τα γεγονότα της Θεσσαλονίκης: «το νόημα της 28ης Οκτωβρίου αποκαταστάθηκε».
    (Δείτε: .http://www.youtube.com/watch?v=0Jjvq38j84o&feature=youtu.be)

    Θα μου πει κανείς πως εδώ ο ΓΑΠ τόλμησε να πει για photo opportunity στην κηδεία του Λάκη Σάντα τον οποίο είχε φυλακή επί χρόνια ο πάππους του ΓΑΠ, ο έτερος Γεώργιος Παπανδρέου. Στην ξεδίπλωση γκεμπελικής προπαγάνδας πρώτα και καλύτερα του ηλεκτρονικά ΜΜ μη – Ενημέρωσης στην Ελλάδα.

    Τόσο χαμηλά έχουν πέσει και οι δημοσιογράφοι.

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 13:43:43

      Δυο μικροδιορθώσεις:
      εδώ ο ΓΑΠ τόλμησε να πάει (σ.σ. και όχι πει) για photo opportunity στην κηδεία του Λάκης Σάντας.

      Και
      «Στην ξεδίπλωση γκεμπελικής προπαγάνδας πρώτα και καλύτερα τα (σ.σ. και όχι του) ηλεκτρονικά ΜΜ μη – Ενημέρωσης στην Ελλάδα.»

  67. doc1968 avatar
    doc1968 28/10/2011 13:42:04

    Ο Λαος στρεφει την οργη του κατα των πολιτικων ανδρεικελων.Τιμα τις Εθνικες Επετειους και γατζωνεται απ αυτες για να ανακτησει λιγη απ τη χαμενη του Αξιοπρεπεια,βλεποντας τες ως μοναδικη ευκαιρια να ΜΙΛΗΣΕΙ.
    ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΟΥΛΗ.
    Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ.
    Αν δεν εισακουστει θα ακολουθησουν πολλα δεινα.
    Αν εχει λιγη τσιπα ο Προεδρος να παραιτηθει.Σ αυτον ως συμβολο της Πολιτειας στοχευε η σημερινη αντιδραση.
    Και καλα θα κανει κι ο Σαμαρας να καταλαβει οτι ο λαος θελει εκλογες.
    Και να τις προκαλεσει.Εκτος αν δεν θελει και θελουμε μονο εμεις.

  68. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/10/2011 13:45:34

    Συνσχολιαστές καλημέρα και χρόνια πολλά.
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια στους συμπατριώτες μου Θεσσαλονικείς, που έδειξαν σεβασμό στον θεσμό της Προεδρίας της Δημοκρατίας, αναγκάζοντας τον Κάρολο Παπούλια, που τον εξευτελίζει, να αποχωρήσει από την παρέλαση. Περιμένω με ανυπομονησία τον Γιώργο Παπανδρέου το σχετικό σχόλιό του για το γεγονός. Φαντάζομαι ότι θα πει πως οι αρκετές χιλιάδες Θεσσαλονικέων, που απέβαλλαν τους ''επισήμους'' από την εξέδρα, πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ, στο ΠΑΜΕ, και πως ουσιαστικά, ο Ελληνικός Λαός, με την σημερινή του στάση, έδειξε ότι δεν θέλει εκλογές κι ότι επιθυμεί σφόδρα να προχωρήσουν οι μεγάλες αλλαγές, που ...έχει ανάγκη ο τόπος. Κύριε Κάρολε Παπούλια, δεν γνωρίζω αν ήσουν, όπως λες, στα 15 σου αντάρτης, πολεμώντας τους Ναζί και τους Φασίστες κατακτητές. Ξέρω όμως πολύ καλά, ότι έχεις προσυπογράψει όλους τους απάνθρωπους νόμους του καθεστώτος Νεοτσολάκογλου, καθώς επίσης ότι έχεις συντελέσει τα μέγιστα στην νομιμοποίηση της υποτέλειας και της εξάρτησης της Χώρας μας στους διεθνείς τοκογλύφους. Μην απορείς λοιπόν, για τον χαρακτηρισμό, που σου φώναζαν εν χορώ οι Θεσσαλονικείς.
    Θλίβομαι βαθύτατα για τις δηλώσεις κάποιων στελεχών της ΝΔ, που φάνηκαν βασιλικότεροι του ...βασιλέως, όπως ο Απόστολος Τζιτζικώστας και η Ελίζα Βόζεμπεργκ, που βιάστηκαν να καταδικάσουν τις αποδοκιμασίες των Θεσσαλονικέων προς τον Κάρολο Παπούλια και την ματαίωση(!) της παρέλασης, που όπως όλοι μας είδαμε, τελικά πραγματοποιήθηκε, χωρίς όμως αυτούς, που με την παρουσία τους αμαύρωναν το νόημα της σημερινής επετείου. Εύχομαι και ελπίζω, να μην βιαστεί ο Αντώνης Σαμαράς να καταδικάσει τα σημερινά γεγονότα, που όπως τελικά μάθαμε, έγιναν σχεδόν σε πανελλήνια κλίμακα. Τουλάχιστον ελπίζω να πιάνει αυτός τον σφυγμό του Ελληνικού Λαού, κάτι για το οποίο είμαι βέβαιος, συμαζεύοντας και νουθετώντας όσα στελέχη της ΝΔ δείχνουν να είναι μακριά νυχτωμένα.

  69. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 28/10/2011 13:53:28

    Όσοι μιλάνε για παραίτηση Παπουτσή απλά προσπαθούν να στηρίξουν τον πολιτικό απατεώνα του "λεφτά υπάρχουν"
    Η ΜΟΝΕΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ.ΤΩΡΑ.

  70. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 28/10/2011 13:56:34

    Σαμαρά πάρε τους βουλευτές και αποχώρησε από την βουλή μέχρι να κηρύξει ο ΓΑΠ εκλογές.
    Ολη η αντιπολίτευση να φύγει απ την βουλή.
    Να μείνουν μόνοι τους οι συνεργάτες των Γερμανών.Να απομονωθούν.

  71. coyote avatar
    coyote 28/10/2011 14:04:38

    Εχετε την εντυπωση οτι ο τσιριζα ειναι πισω απο τον τις αντιδρασεις του κοσμου,ΣΕ ΟΛΕΣ τις μεγαλες πολεις της Ελλαδας, γελιεστε.Διαβαστε και κανενα σοβαρο μπλογκ της εσπεριας ΟΛΑ μα ολα λενε οτι ο Ελληνικος λαος δεν θα ανεχτει το καπελωμα των Γερμανων και περιμενουν επανασταση.Αυτο το καταλαβαινουν ολα τα πολιτικα κομματα γιαυτο και ομοννοουν στα τεκταινομενα σημερα, φοβουνται για τα σαπιομαγαζακια που εχουν στησει.

  72. anonyme avatar
    anonyme 28/10/2011 14:05:07

    Στο καλό κύριε πρόεδρε , ταυτισμένος με την προδοτική κυβέρνηση
    είστε τα δύο τελευταία χρόνια , περιμένατε κάτι διαφορετικό;
    Όλος ο ελληνικός λαός γιορτάζει σήμερα , η αντίδραση ήταν γενική και εκφράζει
    όλους τους Έλληνες.
    Την Ελλάδα και την επέτειο του ΟΧΙ δεν θα μπορούσαμε να την τιμήσουμε
    με καλύτερο τρόπο την περίοδο που διανύουμε.

  73. m.s avatar
    m.s 28/10/2011 14:06:59

    Έκθεση του μαθητή ms

    Το νόημα της 28ης Οκτωβρίου στο Βόλο.
    Φέτος είχε σχήμα αυγού και πέρασε ‘’σύριζα’’ από τα κεφάλια μας και είχε στόχο τους πολιτικούς .Επίσης άφθονα δυναμιτάκια μας θύμισαν τι πέρασαν οι προγονοί μας στα βουνά της Αλβανίας. Βέβαια ένα από αυτά ,κανονικός δυναμίτης, έπεσε στην μπάντα του δήμου που σταμάτησε να παίζει και την έκανε σιγά σιγά , αφήνοντας τα αυτιά μας ελεύθερα πιά να ακούσουμε συνθήματα για την δικαίωση της ομαδάρας μας και του μπαγλαρωμένου προέδρου μας … Η ατμόσφαιρα δονούνταν από το σύνθημα Βόλος βόλος οεε οεε οέ… σκορπώντας ρίγη εθνικής συγκίνησης. Ο κόσμος αφού χόρτασε την εθνική συνείδηση του με μπινελίκια και έτρεψε σε άτακτη φυγή δημοτικά και γυμνάσια που ξεροστάλιαζαν μπροστά στην είσοδο του λιμανιού έκατσε στα ουζερί ,φημιζόμαστε γι αυτά , να πνίξει το πόνο της ταπείνωσης που έχουμε υποστεί από τα πρόσφατα γεγονότα .Τα 25ράκια πήγαιναν και ερχόντουσαν.
    Γρήγορα το γυαλισμένο μάτι που πετούσε φωτιές πριν από λίγο έγινε θολό και υπναλέο.
    Μου αρέσουν οι εθνικοί επέτειοι γιατί τιμούμε τους προγόνους βάζουμε τα καλά μας βγαίνουμε βόλτα και τρώμε έξω.

    Ραντεβού την 25η Μαρτίου

  74. mike avatar
    mike 28/10/2011 14:10:10

    +1000000000000000000000

  75. mike avatar
    mike 28/10/2011 14:13:38

    +100000000000

  76. coyote avatar
    coyote 28/10/2011 14:14:20

    ..και σχεδον παντα οι "κουτοφραγκοι" εχουν δικιο, δυστυχως ο Σαμαρας κανει πως
    δεν καταλαβαινει τον σφυγμο του λαου, κριμα θα φαει το κεφαλι του προωρα.καιρος να ξυπνησει, να παξει να κρυβεται και να καταλαβει οτι ΜΟΝΟ οι ΕΚΛΟΓΕΣ θα σωσουν καπως τη χωρα.

  77. sawas avatar
    sawas 28/10/2011 14:16:01

    Γρονθοκόπησαν στην παρέλαση τον Βουλευτή Τρικάλων του ΠαΣοΚ Χρήστο Μαγκούφη

    h**p://www.trikalanews.gr/article/37410/

  78. mike avatar
    mike 28/10/2011 14:17:40

    +10000000000000

  79. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 28/10/2011 14:18:58

    Όντως τα κανάλια έχουν ξεφύγει τελείως! πολύ θα θέλανε να είχε ακυρωθεί η παρέλαση της θεσσαλονίκης. πολύ απλά ο κόσμος "ακύρωσε" τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ίσως σήμερα να κατάλαβε κι αυτός τη σοβαρότητα του πράγματος!

  80. aggelosview avatar
    aggelosview 28/10/2011 14:22:04

    Η Ελλάδα και επίσημα κλείνει τον κύκλο της. Αφού σας αρέσει η ανταλλακτική οικονομία του Συριζα, η αλληλεγγύη των Εξαρχείων και ο ολοκληρωτισμός του ΚΚΕ, καλή σας τύχη "σύντροφοι".

  81. nikoletta R avatar
    nikoletta R 28/10/2011 14:22:13

    «Λυπάμαι πάρα πολύ που αμαυρώνουν την πόλη, είναι μία ιστορική μέρα που ανήκει σε όλους του Έλληνες και όχι σε αυτούς (τους διαδηλωτές).....
    ..."αυτοί" αγαπητέ μου Πρόεδρε, είναι οι Έλληνες που πονάνε καθημερινά και παλεύουν να ζήσουν και δεν αντέχουν άλλο να καταπιούν. Που ενώ χρόνια σιωπηλά παρατηρούσαν με ελπίδα τώρα η ανάγκη τους κάνει να γυρίσουν την πλατη στην προπαγάνδα. Ένας λαός που δεν πήρε καμία απόφαση γιατί πάντα θεωρεί ότι οι αντιπρόσωποί του θα πάρουν τις σωστές γι αυτούς. Εμείς που ακόμη απλά ενημερωνόμαστε, βλέπουμε "αυτούς" σαν ήρωες που εκφράζουν την δική μας αγανάκτιση στο δρόμο. Όλοι είμαστε ένα βήμα πριν βγούμε στους δρόμους. Όταν λοιπόν το "κτήνος ξυπνήσει" εντελώς και δεν λαγοκοιμάται όπως τώρα....θα γίνουμε όλοι..."αυτοί"?????
    Σήμερα τιμάμαι ένα ΟΧΙ στο να γίνει κάποτε η Ελλάδα, Εθνική Οδός των Ευρωπαίων και τους αγωνιστές που δώσανε το αίμα τους κατά τους. Δεν θέλουμε να γιορτάσουμε και το σημερινό μεγάλο ΝΑΙ των πολιτικών μας.
    Αυτά....λοιπόν κε Παπούλια

    • occultist avatar
      occultist @ nikoletta R 29/10/2011 00:36:04

      @nikoletta R
      Θα μου επιτρέψεις να συμπληρώσω οτι οι Ελληνες 'εδειξαν οτι είναι πολίτες και οχι πελάτες.

  82. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 14:28:49

    Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ «ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ»

    Οπότε τα περί αγωνίστηκε ο Παπούλιας να τα αφήσει στην άκρη γιατί μονό ως εμπαιγμός ακούγονται ΣΗΜΕΡΑ.

    Στην Ελλάδα εδώ και 2 χρόνια έχουν παραβιαστεί ΟΛΟΙ ΟΙ κανόνες βάση των όποιων λειτουργεί και ΟΛΕΣ οι θέσεις πάνω στις οποίες στηρίζεται η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    Και αυτός ο Παπούλιας ως πρόεδρος είναι συνεργός σε αυτήν την δημοκρατική εκτροπή η οποίο έχει συντελεστεί. Και γι αυτό και είναι και ανεπιθύμητος.

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 14:54:40

      Εάν δεν έχει μάθει ο πολίτης Παπούλιας τι είναι η Αντιπροσωπευτική δημοκρατία, μπορούμε να του προτείνουμε και από εδώ βιβλιογραφία και στα ελληνικά και στα γερμανικά για να μάθει δηλαδή έστω και στα στερνά του τι εστί αντιπροσωπευτική δημοκρατία.

      Ο Προεδρεύον ενώ έχει συντελεστεί τέτοια αντιδημοκρατική εκτροπή δεν είναι ούτε ουδέτερος ούτε άμοιρος ευθυνών. Ο Πρόεδρος υποτίθεται πως προστατεύει το σύνταγμα και την αντιπροσωπευτική δημοκρατία στην Ελλάδα και γι αυτό και είναι πάνω από τα κόμματα, υποτίθεται. Δυστυχώς, οι ΠΡΑΞΕΙΣ του Παπούλια δείχνουν πως ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ. Οι πράξεις τιμούν τους θεσμούς καθώς αυτές ενσαρκώνουν το νόημα των νόμων. Αλλά όταν δεν έχεις να δείξεις πράξεις προσπαθείς να κρυφτείς πίσω από καθωσπρεπισμούς της δεκάρας.

  83. makis avatar
    makis 28/10/2011 14:30:52

    [Video] Οι μαθητές της Πρέβεζας γύρισαν την πλάτη στους πολιτικούς http://shar.es/bZtNO

    [Video] Διαμαρτυρίες πολιτών στην παρέλαση στην ΠΡΕΒΕΖΑ http://shar.es/bZtBK

  84. black sea avatar
    black sea 28/10/2011 14:32:54

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΤΑ 15 ΣΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΣ? ΓΙΑΤΙ ΜΟΥΓΓΑΘΗΚΕΣ? ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ? ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

  85. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 14:34:16

    Να χαρώ εγώ δημοκράταρους και «συνηγόρους του Πολίτη»! Να χαρώ εγώ «φιλελευθερισμό»!

    «Τα μέλη της μπάντας του Δήμου Αθηναίων παρήλασαν με μαύρες κορδέλες στα μουσικά τους όργανα. Ως αποτέλεσμα, όπως διεμήνυσε και σήμερα ο δήμαρχος, κ. Γιώργος Καμίνης επαναλαμβάνοντας τη χθεσινή του προειδοποίηση, τα μέλη της μπάντας θα περάσουν την Δευτέρα από πειθαρχικό συμβούλιο με την απειλή της απόλυσης.»

    Από εδώ: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=427388

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 15:58:17

      καλυτερα μιας ωρας ελευθερη ζωη...

  86. vaggelis avatar
    vaggelis 28/10/2011 14:36:04

    ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΧΥΛΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (αληθεια επεστρεψε ο ΓΑΠ τα λεφτα που ειχε δανεισει στο πατερα του γιατι ΡΟΖ ΒΙΛΛΑ ????)

  87. Dora avatar
    Dora 28/10/2011 14:37:43

    Δυσκολα μου βγαινει,αλλα θα παραδεχθω εδω οτι συμφωνω μαζι σου,Στεργιο.

  88. Μασόνος στην παρέλαση avatar
    Μασόνος στην παρέλαση 28/10/2011 14:37:54

    Οι σημερινές παρελάσεις είχαν διδακτικό χαρακήρα. Προσωπικά έμαθα πολλά.
    Δε γνώριζα ότι ο Παπούλιας ήταν στο μέτωπο, ότι ο Μεταξάς είχε βοηθητικό ρόλο, ότι ο Γρίβας απείχε και ότι ο Παπάγος λάκησε στην πρώτη τουφεκιά.

  89. Dora avatar
    Dora 28/10/2011 14:43:38

    Στο κρανιο τα πηρα οταν διαβασα "..να τιμησω την Θεσσαλονικη"!!!!
    Λες κι η Θεσσαλονικη περιμενει εναν πολιτικαντη,επισκεπτη, για να την τιμησει η για να τιμηθει!!!!!
    Στα 85 θα περιμενε κανεις περισσοτερη σοφια και ταπεινοφροσυνη!

    • juliet avatar
      juliet @ Dora 29/10/2011 17:56:30

      occultist
      χαιρετώ,
      τελικά λες να μαρτυρήθηκε;αντιστασιακός ο κύριος .Ολοι οι αντιστασιακοί συνοδεύουν τον τίτλο και με ολίγα όβολα ,έτσι για τον καφέ που μετέφεραν στους οπλαρχηγούς.....αμούστακα παιδιά.Πασοκ το κόμμα που επιβράβευσε τον εμφύλιο.Πρέπει να προσέχουμε πολύ,δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτε ,ο εχθρός είναι ένας οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ και αυτούς τους ξέρουμε έχουνε ονόματα.

  90. makis avatar
    makis 28/10/2011 14:45:46

    Επιτέλους να σταματήσει το ψέμα ότι για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ. Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να πάει με το λαό. Η παρέλαση έγινε χωρίς επισήμους. Η μεγαλύτερη νίκη της δημοκρατίας.

  91. coyote avatar
    coyote 28/10/2011 14:46:42

    "Οταν οι λαοι ξυπνουν οι τυραννοι πεθαινουν",καναλια και πολιτικαντηδες
    κανουν το ιδιο σφαλμα που κανουν ολοι οι δικτατορες,προσποιουνται
    οτι δεν καταλαβαινουν τι θελει ο λαος, μεχρι να ειναι πολυ αργα.

  92. Justice avatar
    Justice 28/10/2011 14:49:03

    «Η κυβέρνηση παρακολουθεί αμήχανα τις κοινωνικές εκρήξεις, που η ίδια η πολιτική της πυροδότησε» εξήγησε ο κ. Σαμαράς.

    «Όμως, όσοι χαίρονται που τραυμάτισαν την εθνική μας γιορτή, να ξέρουν ότι οι ίδιοι πλήγωσαν την εθνική μας υπερηφάνεια, οι ίδιοι αμαύρωσαν την εικόνα όλων των Ελλήνων, οι ίδιοι πρόσβαλαν τη μνήμη των ηρώων μας.

    Σε μια στιγμή που η χώρα μετράει τις πληγές της και προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της, δεν θα έπρεπε να μπερδεύουν τα εθνικά μας σύμβολα και την ελληνική ιστορία με μια καταστροφική κυβέρνηση. Είναι ένας ολέθριος τρόπος αντίδρασης σε μια ολέθρια πολιτική. Μόνον οι εχθροί μας θα μας ήθελαν σήμερα διχασμένους»

  93. vardarskian avatar
    vardarskian 28/10/2011 14:50:28

    παρέλασαν όλοι εκτός από τα στρατιωτικά τμήματα.

    • occultist avatar
      occultist @ vardarskian 28/10/2011 23:59:40

      @vardarskian
      Λάθος,δες εδώ. http://taxalia.blogspot.com/2011/10/k_28.html

  94. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 28/10/2011 14:55:35

    Συμφωνώ απόλυτα Νικολέττα!! μαζί σου!

  95. juliet avatar
    juliet 28/10/2011 14:56:02

    Dora,
    χαιρετώ, ν' είσαι καλά και του χρόνου να γιορτάσουμε λεύτερη Πατρίδα.
    Αγαπώ τη χώρα που γεννήθηκα, που μεγάλωσα και έμαθα την ιστορία της και ας είμαι κατά το ήμισυ.

    • Dora avatar
      Dora @ juliet 28/10/2011 15:04:57

      Τι θα πει κατα το ημισυ.Κι εμεις στην οικογενεια,ελεγε η γιαγια μου,ρωσους ειχαμε,κι οχι μοναχα εναν.Αυτο δεν μας εκανε κατα το ημισυ.Θρησκεια,γλωσσα και κοινη ιστορια μας εκαναν ολοκληρους Ελληνες.Οι αγαρηνοι στην Πολη,δεν εβλεπαν Ελληνες,εβλεπαν χριστιανους κι εσφαζαν. Οι θειοι του πατερα μου για την Ελλαδα εδωσαν την ζωη τους και δεν εκαναν πισω να πουν,συγνωμη,εμεις εχουμε και ρωσικο αιμα,θα θελαμε να μεινουμε πισω. Τραγουδωντας εφυγαν για τον πολεμο.Τραγουδωντας τον Εθνικο Ελληνικο Υμνο!

  96. manos avatar
    manos 28/10/2011 15:01:21

    Ο πρόεδρος γεννήθηκε το 1929. Πως γίνεται και πολέμησε τους γερμανούς?

    • juliet avatar
      juliet @ manos 28/10/2011 19:09:17

      Μάνο,
      καλησπέρα,αν έβαζα στοίχημα θα το κέρδιζα .Είπα να το γράψω αλλά είπα άστο στο Μάνο.Εθνικής Αντίστασης σύνταξη εννοούσε ο ποιητής,να που βρήκαμε έναν αντιστασιακό συνταξιούχο!:D

  97. Kώστας avatar
    Kώστας 28/10/2011 15:04:02

    ΝΡΟΠΗ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΚΑΡΟΛΕ ΠΑΠΟΥΛΙΑ.

    Τα τελευταία δύο χρόνια ασκείται συγκεκριμένη οικονομική πολιτική. Τα κόμματα διφωνούν με την κυβέρνηση το καθένα μέσα από τη δική του οπτική. Δεν έχει σημασία αν έχει δίκιο η κυβέρνηση ή η αντιπολίτευση, όταν εξετάζουμε τη στάση και τα λεγόμενα του κ. Παπούλια. Σημασία έχει πως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ως θεσμός και ως σύμβολο ενότητας εκφράζει όλον τον Ελληνικό Λαό.
    Αυτό έκανε το τελευταίο διάστημα ο κ. Παπούλιας; Όχι! Σε όλες τους πρόσφατους κυβερνητικούς πανηγυρισμούς παρείχε θεσμική κάλυψη μιλώντας και αυτός για "σημαντικές, θετικές κλπ αποφάσεις". Ακόμη και σήμερα μίλησε για θυσίες που τάχα αποδέχεται ο Ελληνικός Λαός. Ψέμματα! Τι και αν η Αντιπολίτευση μιλάει( δικαίως ή αδίκως δεν έχει σημασία) για θυσίες χωρίς ελπίδα, για άστοχες και μη εθνοφελείς αποφάσεις της Ευρώπης...; Ο κ. Παπούλιας ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΩΣ ΜΗ ΟΦΕΙΛΕΙ. ΚΟΜΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΕΜΜΕΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΣΑΦΩΣ.
    Και μετά διαμαρτύρεται για τους όντως ακραίους και υβριστικούς προς το πρόσωπό του χαρακτηρισμούς, ενώ ο ίδιος μήνες τώρα παρέχει στην κυβέρνηση στήριξη ως πολιτικός σύμμαχος, αρνούμενος τον από του Συντάγματος καθορισμένο ρόλο του ρυθμιστή του Πολιτεύματος. Κομματίζεται! Ντροπή σε αυτόν λοιπόν και όχι στον απελπισμένο και αγανακτισμένο κόσμο που ξεσπάει όπου βρει. Είναι συνυπεύθυνος ο κ. Παπούλιας διότι αυτός το επέλεξε. Και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη μετατροπή του θεσμού του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας σε βοηθητικό, σε παραγιό της κυβέρνησης.

    Μίλησε για τη δράση του ως 15 χρονος. Να του θυμήσει κάποιος πως ο μεγαλύτερος ήρωας της Γαλλίας στον Α Παγκόσμιο Πόλεμο Στρατάρχης Πεταίν, αυτός που τσάκισε τους Γερμανούς, ηγήθηκε 30 χρόνια μετά του δοσιλογικού σχήματος του Βισύ. Και ο γαλλικός λαός τον "περιποιήθηκε" όπως του άξιζε.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Kώστας 28/10/2011 16:55:18

      Κώστα, σε συγχαίρω.

  98. MHXANIKOS avatar
    MHXANIKOS 28/10/2011 15:12:53

    Ο πρόεδρος πρέπει να είναι ο θεματοφύλακας του Συντάγματος. Αυτή είναι η δουλειά του και για αυτόν το λόγο έχει δικαίωμα και υποχρέωση να διαλύει τη βουλή και να εντέλλεται διενέργεια εκλογών, όταν η υπάρχουσα κυβέρνηση παραβιάζει αυτό (το Σύνταγμα).
    Στην παρούσα φάση, ο πρόεδρος κωφεύει! άρα είναι συμμέτοχος της παρανομίας και ο λαός είναι υποχρεωμένος να αντισταθεί και σ' αυτόν. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.

  99. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/10/2011 15:14:12

    Προς όλους τους ενθουσιασμένους από τη ν κατάσταση που επικράτησε στις σημερινές παρελάσεις
    Αν δεν το καταλάβατε ο στόχος δεν ήταν η κυβέρνηση , ούτε καν το πολιτικό σύστημα . Ο στόχος ήταν κάποια στοιχεία της Αριστεράς παρασύροντας και τους πάντοτε αναγκαίους "χρήσιμους ηλίθιους" να αποδείξουν ότι μπορούν να παρεμβαίνουν οπουδήποτε και οποτεδήποτε και να επιβάλουν με το έτσι θέλω το κλίμα που επιθυμούν. Ο στόχος τους ήταν για μια ακόμα φορά η Δημοκρατία.
    Οσοι επιχαίρουν επειδή τα φαινόμενα αυτά λουζεται τώρα η κυβέρνηση ας μην έχουν την εντύπωση ότι η επόμενη κυβέρνηση θα τα γλιτώσει (τότε μάλιστα θα τα σιγοντάρει και το ΠΑΣΟΚ). Aς προσπαθήσουν επίσης να καταλάβουν ότι κάποια είδη "αντιπολίτευσης" τους εκθέτουν και τελικά βοηθούν την κυβέρνηση.
    Η κυβέρνηση είναι κακή, η κυβέρνηση πρέπει να αλλάξει και πρέπει να έρθει - και θα έρθει -μια κυβέρνηση που θα κινηθεί σε κατευθύνσεις εντελώς διαφορετικές από αυτές που επιδιώκουν οι εμπνευστές των σημερινών τραμπουκικων παρελάσεων στις παρελάσεις. Και στις δημοκρατίες οι κυβερνήσεις αλλάζουν με εκλογές. Ναι, ναι εκλογές... όπως αυτές που κάποιοι σήμερα διαμαρτυρόμενοι και αντιστεκόμενοι και χουλιγκανίζοντες τις σνομπάρουν διεκδικώντας το δικαίωμα να κάνουν κριτική κρυμμένοι πίσω απο το "Οχι σε όλα!"

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ firiki2010 28/10/2011 16:12:54

      @firiki2010: Ειστε βαθυτατα νυχτωμενος! Στις δημοκρατιες οι κυβερνησεις ΔΕΝ εκλεγονται λεγοντας "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" ενω ηδη εχουν ξεπουλησει την χωρα στο ΔΝΤ και στους υπολοιπους ξενους. Οταν λογω λαθους συμβει κατι τετοιο, τότε οι κυβερνησεις ειναι υποχρεωμενες να παραιτηθουν... Δεν εχουν νομιμοποιηση να συνεχισουν, εκφραζοντας μολις το 5% των πολιτων.

      Αν εσεις πιστευετε οτι αυτη η κυβερνηση συνεχιζει να ειναι νομιμη, να μας το πειτε. Το 95% των Ελληνων πολιτων πιστευει οτι ειναι παρανομη.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Πεπόνης 28/10/2011 16:44:11

        @Πεπόνης Δεν ξέρετε τι σας γίνεται! Στις δημοκρατίες εκλέγονται και κυβερνήσεις που λένε προεκλογικά ψέμματα και κυβερνήσεις που είναι κακές όπως η σημερινή. Ο λαός βλέπετε κάνει και λάθη και υφίσταται τις συνέπειες τους.
        Δεν ξέρω αν η κυβέρνηση εκφράζει το 5%. Ατυχώς δεν το ξέρει ούτε και ο κάθε Πεπόνης που νομίζει ότι διερμηνεύει την άποψη του 95% των Ελλήνων. Τέτοιου είδους απορίες τις λύνουν στις δημοκρατίες οι εκλογές και όχι τα τσαμπουκαλίκια γνωστών μειοψηφιών.
        Τίποτα δεν απαγορεύει σε μια νόμιμη κυβέρνηση να είναι πολύ κακή. Επίσης τίποτα στις δημοκρατίες δεν απαγορεύει σε κάποιον νά έχει άποψη κόντρα στο 95% ή 99% του Ελληνικού Λαού. (Γύρω στο 4% δεν παίρνει ο Συριζα;;) Αρκεί να μην προσπαθεί να την επιβάλει με τη βία.

  100. vardarskian avatar
    vardarskian 28/10/2011 15:15:11

    το καλύτερο για το τέλος...
    ΚΑΙ ο στρατός παρέλασε.
    Σε άλλο μέρος και μετά την αποχώρηση του πολεμιστή Προέδρου!

    http://www.youtube.com/watch?v=sGwj_ZYy02k&feature=BFa&list=ULsGwj_ZYy02k&lf=mfu_in_order

  101. vardarskian avatar
    vardarskian 28/10/2011 15:16:40

    τελικά Ορέστιε όντως παρέλασε κι ο στρατός!
    χαχα! Απόλυτη ξεφτίλα του "Πρόεδρου" των Δανειστών

    h**p://www.youtube.com/watch?v=sGwj_ZYy02k&feature=BFa&list=ULsGwj_ZYy02k&lf=mfu_in_order

    • Orestios avatar
      Orestios @ vardarskian 28/10/2011 15:25:09

      Και βέβαια παρελασε. Πήγες???

  102. ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 28/10/2011 15:18:31

    Ο γιώργος παπαδρέου επί 2 χρόνια εξαθλιώνει τον Ελληνικό λαό με την στήριξη των ματ.
    Είχε την ευκαιρία, στη διάρκεια των 2 χρόνων να παραδώσει την εξουσία και να αρχίσει την ειρηνική μετάβαση προς την δημοκρατία.
    Του δώσαμε αυτήν την ευκαιρία και δεν την εκμεταλλεύτηκε.
    Προφανώς θέλουμε να τον απομακρύνουμε ειρηνικά από την εξουσία για να λογοδοτήσει για τις προδοτικές ενέργειες, αλλά μια βίαιη ανατροπή θα ήταν ένα ισχυρό μήνυμα στους οικονομικούς και κοινωνικούς δολοφόνους σε όλον τον κόσμο για το ό,τι οι άνθρωποι θέλουν να ζουν ελεύθεροι και οι ηγέτες πρέπει να σέβονται τις επιθυμίες τους.

  103. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 28/10/2011 15:31:53

    Η κακός εννοούμενη παρέλαση των «δημοκράταρων» συνεχίζεται!!!

    Σε άρθρο του Ριχάρδου Σωμερίτη που ανέβηκε μόλις τώρα αναφωνεί « Έχουμε ΕΥΠ που δεν πληροφορούν.»

    Αναρωτιέται ο δημοκράταρος που είναι η ΕΥΠ και γιατί δεν παρεμβαίνει;;;;;;;;;;

    Να χαρώ εγώ φιλελεύθερους!!!!!!

    Φυσικά για πολλοστή φορά ο αρθρογράφος καταδεικνύει την μη - γνώση του για το τι έτσι κράτος δικαίου.

    Αναμενόμενο.

    Από ανθρώπους που εγκαλούν τους κατασταλτικούς μηχανισμούς γιατί δεν παρεμβαίνουν ώστε να κατασταλούν οι λαϊκές αντιδράσεις, δεν είναι να περιμένει κανείς κάτι καλύτερο.

    Αλλά όταν έχεις καταλήξει να ερμηνεύεις τις λαϊκές αντιδράσεις με όρους συνομωσιολογίας όπως ο Ριχάρδος Σωμερίτης και ο λοιποί μη – δημοσιογράφοι, μάλλον δεν έχεις αντιληφτεί ότι θα έχεις το τέλος του καθεστώτος Τσαουσέσκου.

    Δεν πειράζει. Ο καθένας και τα «αναλυτικά» του εργαλεία. Ο καθένας και ο λόγος του.

    Εδώ το «πόνημα» του μη - ορθού μη-λόγου: http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=427402&h1=true

  104. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 28/10/2011 15:46:03

    Όσοι πάντως περιμένατε για πολλοστή φορά ο Σαμαράς να μετατραπεί σε Τσίπρα Νο 2 και να επιχαίρει για τις σημερινές γελοιότητες, πάλι χάσατε...

    • Υπατια avatar
      Υπατια @ μεταρρυθμιστής 29/10/2011 00:59:13

      Μπραβο στα Καρντασια! Μπραβο στα ΛΟΚ του Παλαιου Φαληρου! Μπραβο σε ολα τα Ελληνοπουλα που παρελασαν περηφανα, αφου εκδιωχθηκαν οι δοσιλογοι, παρολω που αυτοι, τους εχουν αφαιρεσει το δικαιωμα να ονειρευονται το μελλον τους.....! Υ.Γ. Μπορει καποιος να μου αποκωδικοποιησει την ανακοινωση του Σαμαρα, σχετικα με τις διαμαρτυριες? Ειναι μαζι μας η οχι.(Ο προβληματισμος δεν εμπεριεχει αιχμη)

  105. ΓΜΠ avatar
    ΓΜΠ 28/10/2011 15:51:50

    Νομίζω οτι πρόκειται για μια απο τις υγιέστερες αντιδράσεις του λαού μας. Οι πρόγονοι συναντήθηκαν με τους απογόνους τους μέσα από το Ελληνικό συλλογικό ασυνείδητο, σε μια φορτισμένη ημερομηνία. Το ΟΧI ειπώθηκε ξανά απέναντι σε ενα αποτυχημένο, ανίκανο και δοσιλογικό πολιτικό σύστημα που τόλμησε να εκχωρήσει εθνική κυριαρχία και μάλιστα 1 ημέρα πριν την 28η. Ελπίζω να είναι αφορμή για σαρωτικές πολιτικές εξελίξεις.
    Και μη δίνετε και τόσα εύσημα στον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν ειναι ικανός να ξεσηκώσει τόσο κόσμο και μην του παραδίδετε έτσι εύκολα τις δάφνες για ότι έγινε.

  106. SAVAS avatar
    SAVAS 28/10/2011 15:57:40

    Όπως βλέπετε και διαβάζετε η κυβέρνηση και τα τσιράκια της προσπαθούν να μειώσουν την αντίδραση του κόσμου, προβοκάροντας πάλι όποια αντίδραση υπάρχει. Εγώ είδα κόσμο, γέρους, γριές, νέους, μάνες και παιδιά να βρίζουν και να γιουχάρουν τους κυβερνητικούς και τους φιλοκυβερνητικούς, τη πολιτική που μας καταστρέφει και τα κόμματα που την στηρίζουν. Όσοι δεν φώναζαν έβλεπες στα μάτια τους μια ικανοποίηση της αντίδρασης. Ήταν μια ταξική αντίδραση. Ο λαός καταλάβαινε ποιός είναι ο εχθρός του και τι πολιτικές εκφράζουν η κυβέρνηση και οι ηγέτες των Βρυξελλών.
    Αυτό προσπαθεί να το μειώσει η κυβέρνηση και κάνει δηλώσεις που ούτε ο Παπαδόπουλος δεν έκανε στη χούντα. Παιδιά, η δημοκρατία έχει χαιρετίσει τη χώρα κατα πολλού.
    Η εικονική κυβέρνηση κυβερνάει εικονικά, παραμυθιάζοντας συνεχώς το λαό.

  107. ataktos avatar
    ataktos 28/10/2011 16:00:07

    και ποιος είναι ο λόγος που ο Καρολος ... δραπέτευσε απο την εξέδρα ..μια λογική απάντηση Παρακαλώ .. προσωπικά του καταλογίζω .. δόλο !!

    • Θ.Α. avatar
      Θ.Α. @ ataktos 28/10/2011 21:06:12

      Περνούσε η ώρα με τις καθυστερήσεις και θα κρύωνε το μεσημεριανό. Οι γερμανομαθείς σπουδαγμένοι (πρώην μικροί αντάρτες), έχουν συνηθίσει στη τάξη και πειθαρχία. Πως σας φαίνεται ???

  108. ataktos avatar
    ataktos 28/10/2011 16:09:48

    και μια λεπτομέρεια για Θεσσαλονίκη ..ποιος ο λόγος που η εξέδρα στήθηκε ακριβός έξω από το γερμανικό προξενιό ??

    • Christos Apostolidis avatar
      Christos Apostolidis @ ataktos 28/10/2011 21:17:59

      γιατι αν ηταν εξω απο το Ιταλικο προξενειο οι Ιταλοι θα καναν διαβημα και θα δημιουργουταν διπλωματικο επισοδειο. Οι γερμανοι ετσι τονιζουν οτι σαν καλοι επικυριαρχοι μας επιτρεπουν να γιορτασουμε την εναρξη του ελληνοιταλικου πολεμου...

  109. ikaros avatar
    ikaros 28/10/2011 16:10:45

    Διαβάζοντας κάποιος αντικειμενικός παρατηρητής την δήλωση Παπούλια από την Αθήνα, επιστρέφοντας από τη Θεσσαλονίκη μπορεί να συμπεράνει πως ο κ. Πρόεδρος δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει στη χώρα. Είναι τραγικό!

  110. promitheas avatar
    promitheas 28/10/2011 16:10:58

    Αντί να χανόμαστε στις επί μέρους διαπιστώσεις και στα ανώδυνα για το πολιτικό σύστημα συνθήματα, είναι προτιμότερο να εστιάσουμε στο πού αυτό εδράζει την 37χρονη κυριαρχία του. Θα διαπιστώσουμε τότε ότι η κακοδεμονία για την χώρα και ταυτόχρονα η πηγή της δύναμης του συστήματος, είναι η δυνατότητα του να αυτοπροστατεύται με εξωφρενικά προνόμια, συμπεριλαμβανομένης και της ατιμωρησίας του. Αν του αφαιρεθεί αυτή η δυνατότητα θα καταρρεύσει.
    Αν λοιπόν όλοι οι πολίτες ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ (που είναι προϋπόθεση για την αξιοκρατία στην εξουσία) αυτό θα απεγκλωβίσει όλες τις ικανές δημιουργικές δυνάμεις για να το αντικαταστήσουν.

  111. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/10/2011 16:13:39

    Είναι τουλάχιστον υποκριτικό να χτυπιόμαστε και να γκαρίζουμε για την σημασία των παρελάσεων και την απόδοση τιμής στους ηρωικά πεσόντες στην Αλβανία, όταν αυτοί παραμένουν άταφοι επί 70 χρόνια. Ούτε σκυλιά να ήταν

  112. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 28/10/2011 16:16:38

    Eίναι ανοησία να χαρίζεται στο Συριζα η σημερινή ύψιστη πράξη ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ και ΤΙΜΗΣ των ΗΡΩΩΝ του Αλβανικού έπους. Προσβολή ήταν η παρουσία των ΠαπουλιοΜπεγλιταίων, ευτύχως που δεν έγινε η παρέλαση θα τρίζαν τα κόκκαλα τους. Κάποιες στιγμές ας είμαστε πρωτίστως ΈΛΛΛΗΝΕΣ και δευτερευόντως αριστεροί ή δεξιοι.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 28/10/2011 17:01:58

      +++++

    • mike avatar
      mike @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 28/10/2011 23:28:48

      +1000000000000000

  113. Οργή avatar
    Οργή 28/10/2011 16:43:36

    Γιατί αποχώρησε ο Κος Παπούλιας;;;...
    Ο ύπατος αιρετός άρχων της χώρας, ο θεματοφύλακας της δημοκρατίας και των θεσμών της είχε υποχρέωση να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και με την παρουσία του να διαμηνύσει ότι μένει και αφουγκράζεται το έθνος, που περήφανα εκπροσωπεί.
    Μόνον με αυτόν τον τρόπο θα υποστήριζε τον θεσμικό του ρόλο.
    Είχε την ευκαιρία του να ενδυθεί πραγματικά εθνικό ρόλο αλλά φευ...
    Αν ήθελε, μπορούσε ως άλλος μυθικός Κωνσταντίνος Κουκίδης να κρατήσει μια Γαλανόλευκη και να επιβληθεί σε όλο το λαό που συνέρρευσε στη παρέλαση.
    Είχε μια σπάνια ευκαιρία στην πορεία της άνοστης και άοσμης προεδρικής του θητείας αλλά εις μάτην...
    Αυτά είναι ψιλά γράμματα γιατί ο Κος Παπούλιας άκουσε το Πασοκικό του DNA και ετράπη σε φυγή.

    Κε Παπούλια μου,
    Αφού μας κάνατε τη χάρη να φύγετε μια φορά, δεν μας κάνετε και την ύψιστη χάρη να παραιτηθείτε κιόλας;
    Έτσι, για να κάνετε και κάτι από αυτά που προβλέπει και ο θεσμικός σας ρόλος.
    Έτσι, για να ξανά-αγιάσουν τα αγιασμένα κόκκαλα των συμπολεμιστών σας.
    Επιτέλους....

  114. Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
    Δ.Φ. (ανιδεος) 28/10/2011 16:54:52

    ''Ήρθα να τιμήσω την πόλη...''

    Η για κορο΄ι΄δα μας περνανε, η εχουν μεγαλη ιδεα για τον εαυτο τους.
    Αν περιμενε αποπ εσενα η πολη να την τιμησεις...
    Πες την αληθεια οτι φοβηθηκες να πας στην Αθηνα και νομιζες πως θα πιασεις
    κωτσο τους Σαλονικιους...

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ Δ.Φ. (ανιδεος) 28/10/2011 22:09:39

      xaxaxaaaaaaa
      kalo!!!!!!
      Πιανονται κότσοι οι Θεσσαλονικείς???
      Τον έδιωξαν και μετά παρέλασανννννννν
      Τέλεια!!!δεν θέλουμε τέτοιο πρόεδρο,Τέλος

  115. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 28/10/2011 16:58:00

    Απο οσα βροντοφωναζετε βγαζω το συμπερασμα οτι πιστευετε σε τεσσερα πραγματα:

    1. Η κυβερνηση εχει την νομιμοποιηση του ελληνικου λαου για τα οσα εκτρωματικα και προδοτικα αποφασιζει και εφαρμοζει με την βια και το ψεμα.

    2. Το αρθρο 120 του Συνταγματος της χωρας ειναι μια ακομη βλακεια που πρεπει να καταργηθει, οπως το υπολοιπο Συνταγμα.

    3. Στον Αγιο Βασιλη και στους Καλικαντζαρους.

    4. Στο οτι ο Σανταμ Χουσεϊν ηταν καλος και ακριβοδικαιος πολιτικος, επειδη επαιρνε μεχρι και 100% στις εκλογες, εχοντας προηγουμενως καθαρισει με την μηχανη του κιμα τους αντιφρονουντες.

    Εξυπακουεται οτι δεν βλεπω κανενα περιθωριο διαλογου με καποιον σαν κι εσας.

    Ο λαος κανει λαθη, υφισταται τις συνεπειες τους, και μετα πεταει στις φυλακες εκεινους που τον εξαθλιωσαν, ακομη και χωρις εκλογες.

    Ακομη και η Δημοκρατια οφειλει να υφισταται αποκλειστικα προς οφελος των ανθρωπων.

    Περιμενετε και θα δειτε. Ολοι απευχομαστε οσα συμβαινουν. Αυτο ομως ειναι κατι εντελως αδιαφορο οταν συγκρουεται η συμπαντικη ανοησια με την πραγματικοτητα. Δεν εχει σημασια τι πιστευετε εσεις. Σημασια εχει τι θα ακολουθησει, κατι που παντα ειναι σε συναρτηση με αυτο που εχει προηγηθει.

    Και ειμαι βεβαιος οτι αυτη μας η αντιπαλοτητα δεν οφειλεται στο οτι εσεις προτιματε χειμωνιατικα φρουτα, ενω εγω προτιμω καλοκαιρινα.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Πεπόνης 28/10/2011 17:34:09

      H αντιπαλότητα μας -παγερά αδιάφορη για την πραγματικότητα- οφείλεται στο ότι εσείς πιστεύετε ότι 1. στην Ελλάδα έχουμε ίδιου είδους δημοκρατία σαν αυτή που είχε(;!;!) ο Σαντάμ Χουσείν 2. αυτό που εσείς ορίζετε ως λαό μπορεί να πετάει στις φυλακές όποιον γουστάρει "ακόμα και χωρίς εκλογές" οπως λέτε(υποψιάζομαι ότι το καλύτερο σας θα ήταν και χωρίς δίκες) 3. απ΄όλο το Συνταγμα μάλλον γνωρίζετε ή αποδεχεσθε μόνο το άρθρο 120 και 4. πιστεύετε ότι εάν η δημοκρατία δεν υφίσταται προς όφελος των ανθρώπων- ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ- η δημοκρατία μάλλον πρέπει να καταργηθεί (και να αντικατασταθεί απο τι;;;) Η αντιπαλότητα μας πιθανώς να οφείλεται και σε κάποια άλλα πραγματάκια για τα οποία δεν έχει νόημα να σας μιλήσω αφουύ, όπως λέτε, δεν βλέπετε "περιθώριο διαλόγου με κάποιον σαν εμένα".
      Από το σχόλιο σας κρατάω ως μόνο θετικό το- ελπίζω όχι προσηματικό - "Ολοι απευχόμαστε όσα συμβαίνουν" (αν και φοβάμαι ότι και στο τι πραγματικά συμβαίνει θα ...διαφωνούσαμε)

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ firiki2010 28/10/2011 18:14:56

        Συμφωνω σε ολα αν αναλαβετε να πληρωσετε απο εδω και στο εξης ολους τους φορους που θα επιβαλει (ή ηδη επεβαλε απο το 2010) σε εμενα και την οικογενεια μου η "δημοκρατικα εκλεγμενη" κυβερνηση του τοπου.

        1. Ο Σανταμ ελεγε οτι ηταν προεδρος δημοκρατιας, εκανε μαλιστα και εκλογες, στις τελευταιες επαιρνε 100%. Εντελως "δημοκρατικα".

        2. Βλεπετε εσεις να παιρνουν απο λογια; Καταλαβαινετε οτι ξεπουλανε την πατριδα μας για ενα κομματι ψωμι; Στο τελος θα ειμαστε περισσοτερο χρεωμενοι απο ποτέ, με δυνατοτητες αναπτυξης ανυπαρκτες, και με οσους επιζησουν παμφτωχους! Εσεις ΤΙ οριζετε ως "Λαό"; Εχετε καταλαβει οτι βρισκομαστε ηδη υπο κατοχη και σε κανονικο πολεμο;

        3. Μαλλον ειστε ο Μπενυ.

        4. Πιστευω οτι αν η Δημοκρατια εχει παψει να υφισταται, οφειλουμε να την αποκαταστησουμε. Εσεις πιστευετε οτι ζουμε σε ενα παραδεισενιο δημοκρατικο πολιτικο τοπιο; Εσεις ΠΩΣ οριζεται το οφελος για τον πολιτη; Ισως με το να κατρακυλησει το προσδοκιμο επιβιωσης κατα 5 χρονια μεσα σε 3 χρονια "τροϊκανικης δημοκρατιας" οπως συνεβη στην Ουγγαρια;

        Οσο για το “Ολοι απευχόμαστε όσα συμβαίνουν” - φυσικα και προτιμω ειρηνη και ευημερια στην ζωη μου. Εσεις;

  116. Bohemian avatar
    Bohemian 28/10/2011 17:56:50

    Ο Παπούλιας πληρώνεται με 30 χιλάδες ευρώ, ποσό απίστευτα προκλητικό.
    Αντί να βγάζει ανακοινώσεις αλαζονείας θα μπορούσε να αρνηθεί την υπογραφή του στα μνημονιακά προεδρικά διατάγματα και τους μνημονιακούς νόμους για να προστατεύσει τα συμφέροντα του λαού. Ντροπή του. Πατριώτης ήταν στα 15 του, σήμερα είναι ρίψασπις.

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Bohemian 29/10/2011 12:15:27

      Σωστός

  117. madprof avatar
    madprof 28/10/2011 20:38:56

    Πολυάσχολος, χτες πήγε να γιορτάσει την Αραβική άνοιξη, σήμερα στην Κρήτη σε συνέδριο των Ευρωπαίων ΣοσιαΛηστών! Δεν πάει στον ΟΗΕ, πρέσβης καλής χρεοκοπίας, οικειοθελώς;

  118. Μάνος avatar
    Μάνος 28/10/2011 21:37:19

    Ως καλός πολιτικός ο Παπούλιας κρίφθηκε πίσω από το Σύνταγμα που έχει την ευχέρεια να το χρησιμοποιεί όπως θέλει.
    Ο λαός γιόρτασε σήμερα και ένα ΟΧΙ στο πολιτικό σύστημα.
    Επιτέλους μίλησε ο λαός και τους πείραξε πολύ
    Σε λίγο καιρό μαζί με του πολιτικούς θα κρίβονται και τα παπαγαλάκια της τηλεώρασης
    Δεν θα μπορεί να βγει κανείς τους στις πλατείες και άρα είναι εξώριστοι
    ΖΗΤΩ στο διπλό ΟΧΙ με αγάπη για την ΕΛΛΑΔΑ

  119. dimitris avatar
    dimitris 28/10/2011 23:29:35

    Έγινε κανονικότητα και ήταν η καλύτερη όλων των εποχών

  120. Ioannis Tsironis avatar
    Ioannis Tsironis 28/10/2011 23:44:38

    Ο κ. Παπούλιας διαμαρτυρήθηκε για την ματαίωση της παρέλασης. Πρώτη φορά που διαμαρτύρεται για κάτι, μάλλον δεν τον έχει πειράξει κάτι άλλο.......

  121. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 29/10/2011 01:35:37

    Διαβάζω όλα αυτά τα σχόλια και μου έρχονται στο μιαλό τα λόγια του γέροντα από το μοναστήρι που μίλησε σήμερα στα παιδιά, τους γονείς και τους καθηγητές για τα ιδεώδη της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης για τα οποία θυσιάστηκαν τόσοι πρόγονοί μας. Και μην μπορώντας να συγκρατήσει την οργή του μίλησε μετά για τη σαβούρα που έχει μαζευτεί στο Κυνοβούλιο, που ζητάει θυσίες από όλους τους άλλους αλλά δεν κάνει καμμιά θυσία ο καθένας από αυτούς, αλλά όλοι το παίζουν σωτήρες.
    Και κατέληξε λέγοντας ότι έξω στη κοινωνία υπάρχουν άξιοι άνθρωποι, πατριώτες και χριστιανοί, άνθρωποι με αξίες, άνθρωποι του μόχθου και άνθρωποι με αξιοπρέπεια. Δεν γίνεται να μας εκπροσωπούν αυτοί που έχουν ανταλλάξει τις αξίες και τα ιδανικά με καταθέσεις σε ευρά.
    Για την ιστορία τα παιδιά και οι μεγάλοι άκουγαν και κατανοούσαν και ευτυχώς εδώ δεν είχαμε παρουσία πολιτικών και τιμήσαμε τους νεκρούς μας με σιωπή και σεβασμό.

  122. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 29/10/2011 02:07:10

    Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΣΤΑ 15 ΤΟΥ.
    ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΤΟ'29 ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΤΟ '45.
    ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ(ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ 27000 ΤΟ ΜΗΝΑ).ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ.
    ΤΩΡΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ, ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΕΛΩΤΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΑ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.

    • ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
      ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ @ ΑΜΟΡΓΟΣ 29/10/2011 09:48:38

      ...ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ!
      ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΠΟΙΑΝΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΧΕΙ Η ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ,...ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ????
      ...ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΥΠ.ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ.
      .ΠΟΙΟΣ ???

    • ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
      ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ @ ΑΜΟΡΓΟΣ 29/10/2011 09:56:14

      "...ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΤΟ ’45."

      ..ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ ΜΙΛΑΣ!

  123. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 29/10/2011 02:09:34

    Χαχα!! "ξεφτιλιζόμαστε διεθνώς"!!!!!!
    χαχα, τώρα τους πείραξε η ξεφτίλα!!!
    χαχαχα!!!ποιοι δηλαδή ξεφτιλίζονται? εμείς όλοι ή οι πολιτικοί που τους βρίζουνε??
    αχ τον καυμενο τον παπούλια, μπουχου, παω να παρω τα μαντηλάκια μου.....

  124. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 29/10/2011 12:54:29

    Της αλλης μερας το ματι ψυχραιμοτερο.
    Αληθεια πρωτη,στην Θεσσαλονικη ο κοσμος που διαμαρτυρονταν ηταν μεγαλος και σε ογκο και σε παλμο.
    Αληθεια δευτερη υπηρχε οργανωμενη καθοδος του Συριζα,οχι πολυ μεγαλη,που εκμεταλευτηκε τον10πλασιο ογκο του υπολοιπου κοσμου για να δειξει ταχαμου δηθεν με Κουρακιες δηλωσεις,οτι αυτοι αντιστεκονται και κανεις αλλος.
    Ο Παπουλιας ειτε εμενε ειτε εφευγε το ιδιο ητανε,ισως και να γινοτανε χειροτερο κακο αν παρεμενε.
    Αληθεια τριτη ,ο πολιτικος κοσμος εχει χασει συλληβδην την δεδηλωμενη και πρεπει η προσπαθεια ,ειδικα απο τα αστικα κομματα, να ειναι συνεχης και αξιοπιστη για να επανελθει η ταξη και η ηρεμια.
    Κατα Συγγρου μερια,ουδεις αλλανθαστος,αλλα ρε αδερφε μην σας πιανει η βιαση γι α δηλωσεις και υπερπατριωτικες κορωνες αν δεν καταλαγιασει ο κουρνιαχτος,ψυχραιμα,δωστε κουραγιο και θαρρος στον χειμαζομενο λαο και υστερα κρινεται τις πραξεις του.

  125. mlvzero avatar
    mlvzero 29/10/2011 16:41:40

    EΔΩ ΕΝΑ ΑΝΑΠΗΡΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ
    ΓΥΡΝΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ
    http://mlvzero.blogspot.com/2011/10/blog-post_7310.html

  126. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 29/10/2011 18:04:53

    ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΟΣ προσπάθησαν να δημιουργήσουν ψυχολογία όχλου.
    Είναι φανερό από τον αριθμό των ατόμων (ούτε λίγοι, ούτε πολλοί).
    Δεν τα κατάφεραν γιατί: ΄
    1. Η παρέλαση συνεχίστηκε
    2. Ο κόσμος αποχώρησε ατομικά και δεν έγινε "μαζοψυχή¨σύμφωνα με τον Λε Μπον
    3. Δεν υπήρχε αρχηγός
    4. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες χειροκροτούσαν την παρέλαση
    5. Η ύπαρξη του στρατού τους έκανε ανίσχυρους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.