#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/06/2009 15:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποχωρεί της πολιτικής ο κος Θ. Ρουσόπουλος

Οι δημοσκοπήσεις δεν του έβγαιναν. Η πίεση στο Μαξίμου για «καθαρά» ψηφοδέλτια και η κομματική κατακραυγή εναντίον του αυξανόταν καθημερινά.

Είδε κι αποείδε λοιπόν ο κ. Ρουσόπουλος και ανακοίνωσε σήμερα με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή την παραίτησή του από την πολιτική. Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Ρουσσόπουλος έχει εξασφαλίσει ήδη συνεργασία με το φιλικό του «συγκρότημα» Χατζηνικολάου

Ερώτημα: Το ότι ο κ. Ρουσόπουλος επέλεξε να στείλει τώρα την επιστολή σημαίνει μήπως ότι επιταχύνονται οι βουλευτικές εκλογές.

Ακολουθεί η επιστολή:

«Αγαπητέ πρόεδρε, με αυτή την επιστολή σου γνωστοποιώ την απόφασή μου να μην διεκδικήσω θέση στο ψηφοδέλτιο του κόμματός μας, στις επόμενες εκλογές,όποτε αυτές και αν γίνουν. Με ενδιέφερε η συμμετοχή μου, δεν το κρύβω. Δεν με ενδιαφέρει πια. Οι συνθήκες ισοπέδωσης που επικρατούν στο πολιτικό σκηνικό, δεν μου επιτρέπουν να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από την συκοφαντία, είτε αυτή προέρχεται από αντιπάλους, είτε δυστυχώς από 'φίλους'. Θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις να στηρίζω το έργο της κυβέρνησης.Αγαπητέ πρόεδρε, εισήλθα στην πολιτική επιτυχημένος επαγγελματίας και αξιοπρεπής, αξιοπρεπής αποχωρώ. Καμία πικρία για πρόσωπα. Σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες. Προσπάθησα πάντοτε να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, πιστεύω ότι από τη θέση μου συνέβαλα -έστω και στο ελάχιστο- στις νικηφόρες εκλογές του 2004 και του 2007.Ανταποκρίθηκα υπηρετώντας αρχές και αξίες. Δεν διαπραγματεύθηκα και δεν διαπραγματεύομαι την πολιτική μου επιβίωση σε βάρος της αξιοπρέπειάς μου. Πεποίθησή μου πάντοτε παραμένει ότι οι πολίτες δεν θέλουν πολιτικούς που είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για να επιβιώσουν σε όλες τις καταστάσεις, αλλά πολιτικούς που όταν έρχεται η ώρα είναι έτοιμοι να πουν το μεγάλο όχι- το σωστό.»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 12/06/2009 15:08:22

    Sic transit gloria mundi...

  2. Γραβατοφορος avatar
    Γραβατοφορος 12/06/2009 15:16:28

    Κριμα...........
    Του εμειναν τα σπιτια..............αλλα για τιμωρια του εμεινε και η Ζαχαρεα..........

  3. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 12/06/2009 15:21:27

    Οι περισσότεροι θα χαρούν ή θα ανακουφιστούν.

    Εγώ θα προβληματιστώ, επειδή νομίζω ότι εξαναγκάζεται σ' αυτήν την αποχώρηση λόγω των αντιπαθειών που είχε και όχι λόγω κάποιας ή κάποιων συγκεκριμένων πράξεών του. Θυμίζω ότι το "σκάνδαλο Βατοπαιδίου" ξεκίνησε όταν ο Κοντομηνάς θεώρησε ότι ο Ρουσόπουλος έπρεπε να το προστατέψει από τις διώξεις εναντίον του το καλοκαίρι του 2008 (για την Ιντεραμέρικαν) επειδή εργαζόταν στον Άλφα η γυναίκα του. Τότε έψαξε να βρει την Αχίλλειο πτέρνα του, την βρήκε στον Εφραίμ και αναδύθηκε η πρωτοφανής σκανδαλολογία, η οποία ως παράπλευρη απώλεια για την κυβέρνηση είχε και την ανατροπή της από το ΠΑΣΟΚ στις δημοσκοπήσεις.

    Αντιπάθειες ναι, είχε και έχει. Μεγάλες. Καλός στο έργο του αν ήταν θα τον κρίνει αυτός που τον τοποθέτησε. Αν είναι "καλό" που αποχωρεί δεν ξέρω. Σίγουρα πάντως αποχωρεί για τους λάθος λόγους. Βοηθά βέβαια και τη ΝΔ να απαλλαγεί από τα βάρη της σκανδαλολογίας ενώ ανοίγει τον δρόμο και σε άλλους να κάνουν παρόμοια δήλωση.

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/06/2009 15:31:36

    Καλημερα

    θα εχει ενδιαφερον να ακολουθησουμε τα βηματα του εκτος πολιτικης. Ποιο "σπιτι" θα τον περιθαλψει !!! ετσι βρηκαμε την ακρη και με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ !!!

    Απο σημερα ο καθε ρεπορτερ που σεβαεται το κατσουκι π κουβαλαει οσο και ο καθενας απο εμας πρεπει να εχουμε τα ματια μας ανοιχτα ! ΟΧι οπως με τους ΠΑσοκους με τους οποιους δεν ασχοληθηκε κανενας μετα την αποσυρση τους ενω αυτοι πηγαν στα τζακια για συμβουλευτικες υπηρεσιες επ αμοιβην !!!! Ενω τα τζακια ειχαν και εχουν σχεση με το Δημοσιο Χρημα !!!

    Ακολουθουν κ αλλοι.

    Βερελης-Ευλογημενος ΕΠΕ.

    ΠΠ

  5. αχβαχ avatar
    αχβαχ 12/06/2009 15:32:17

    Ο κύριος Ρουσόπουλος μπορεί να αποχωρεί της πολιτικής, δεν ξέρω όμως αν σταμάτησαν τα pay rolls του. Μπα...

  6. F avatar
    F 12/06/2009 15:32:27

    Α, ώστε αυτόν εννοούσε ο Χατζηνικολάου όταν έλεγε στην τηλεόραση "το ρεπορτάζ μου λέει"...Οπότε, Κουρής και Βαρδινογιάννης ξεπλένουν το μαύρο χρήμα απόκτησης των κατοικιών του.

  7. tiramola avatar
    tiramola 12/06/2009 15:32:55

    Τηλέμαχε 1+1=2
    Ήταν ναι ή όχι κολλητός με τον Εφραίμ?
    Ήταν!
    Άρα ή λαμόγιο ή ανίκανος αν δεν είχε καταλάβει τι παιζόταν πίσω από την πλάτη του.
    Ή το ένα ή το άλλο να συνέβει ας αφήσει να ασχοληθεί με την πολιτική κανένας άλλος και ας βγάλει τίμια το ψωμάκι του με την δημοσιογραφία.

    Τι προβληματίζεσαι δηλαδή?
    Ασε να προβληματιστούμε για το δικό μας μέλλον , αυτός τις έχει κάνει τις καβάτζες του....

  8. Aγγούρι avatar
    Aγγούρι 12/06/2009 15:36:55

    Στο καλό ευλογημένε.

  9. hell avatar
    hell 12/06/2009 15:37:05

    Στον αγύριστο κι ακόμα παραπέρα "κε Θ. Ρουσόπουλε".

  10. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 15:47:23

    Μποτιλια – βλέπω ανταγωνιστή μεταξύ μας ...λες να επιστρέψει στο αντί....

  11. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/06/2009 15:59:48

    Πάει σπίτιΑ του.

  12. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 12/06/2009 16:02:04

    Προβληματίζομαι για δύο λόγους

    1. Επειδή παρά τον θόρυβο δεν έλειψε ούτε ένα ευρώ από κάποια τσέπη στην υπόθεση αυτή. Φαίνεται πως όντως έγιναν μεγάλες υπερτιμήσεις των οικοπέδων που αντηλλάγησαν, με αποτέλεσμα αντί να δώσει ένα, να δώσει δύο, οπότε ζημιώθηκε το δημόσιο επειδή δεν κράτησε αυτό το ένα επιπλέον. Όμως αντάλλαγμα (δηλαδή: μίζα) δεν υπήρξε! Ακέραιο το ποσό από όσα οικόπεδα μεταπωλήθηκαν υπάρχει χωρίς να λείπει ούτε ένα ευρώ (πρόκειται για το ποσό που διαχειρίστηκε ο Κοιρανίδης ο Κύπρος), και τελικά επεστράφη ολόκληρο στο δημόσιο, ενώ επεστράφησαν ταυτόχρονα και όλα τα απούλητα οικόπεδα. Άρα λοιπόν ναι, ήταν κολητός του Εφραίμ, δέχομαι και ότι μεσολάβησε ενδεχομένως για να διευκολύνει την υπόθεση (όσο ήταν αυτός, επειδή η όλη διαδικασία κράτησε περισσότερα χρόνια), αλλά προσωπικό όφελος δεν είχε. Ούτε ο Ρουσόπουλος ούτε κανένας άλλος. Επίσης, τις εκτιμήσεις δεν τις έκανε η Μονή αλλά η ΚΕΔ. Αντίθετα όλα αυτά με κάτι μηζενο-υποθέσεις που βγαίνουν πολύ λάου λάου συγκριτικά ενώ θα έπρεπε κυριολεκτικά να τους εξοστρακίσουμε όλους όσους τα πήραν, από όλα τα κόμματα, χωρίς δεύτερη σκέψη.

    2. Για τη δύναμη των ηλεκτρονικών ΜΜΕ που βρίσκουν το αδύνατο σημείο κάποιου που δεν γουστάρουν και αρχίζουν την "ηθική του δολοφονία" με προφάσεις. Ευθύνονται πάντα και οι πολιτικοί βέβαια που δεν είναι ποτέ καθαροί ώστε να μην έχουν τρωτό σημείο. Όμως η δύναμη των ΜΜΕ επ' αυτού θα πρέπει να μας προβληματίσει. Γιατί όλοι μας πέφτουμε θύματά της χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Έχουμε μερικά θέματα που τα γνωρίζουμε καλύτερα και δεν "μασάμε", αλλά στα υπόλοιπα μπορεί άνετα να μασήσουμε την προπαγάνδα τους. Αυτό λέω ότι με προβληματίζει.

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/06/2009 16:11:07

    o τίτλος είναι όλα τα λεφτά

  14. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 12/06/2009 16:14:02

    Θάφτηκε και από τα ΜΜΕ το πόρισμα της τράπεζας της Ελλάδος, σύμφωνα με το οποίο καμία κίνηση λογαριασμού δεν συνδέεται με μίζες. Αλλά θέλω να σταθώ ότι βλέπουμε στην παραίτησή του μια διαφορά ήθους σε σχέση με τους άλλους. Ας κάνουμε μια σύγκριση με τον Παυλίδη ή με τη Ντόρα, πόσο λυσσαλέα είναι κολλημένοι στην καρέκλα τους. Έπειτα, ο συγκεκριμένος έχει και κάτι άλλο να κάνει στη ζωή του, ξέρει μια δουλειά και θα την κάνει. Πόσοι από τους πολιτικούς μας ξέρουν κάποια δουλειά; Και αυτό που έκανε, από το 2000 μέχρι το 2008, το έκανε πολύ καλά. Πέτυχε την αποστολή που του ανέθεσε ο εργοδότης του και ήταν βασικός παράγοντας επιτυχίας. Προσωπικά ανέκαθεν τον προτιμούσα από όλους τους άλλους ανίκανους της ΝΔ. Το κυριότερο όμως είναι αυτό που λέει ο Τλέμαχος: φεύγει για τους λάθος λόγους.

  15. anonymous avatar
    anonymous 12/06/2009 16:15:18

    @αλλενάκι
    σωστό

  16. apache avatar
    apache 12/06/2009 16:19:10

    @αλλενάκι Ο τίτλος είναι πράγματι όλα τα λεφτά αλλά για αυτό το ανελλήνιστο αποχωρώ+γενική που βγάζει μάτι (και δεν είναι και καινούργιο, ε; http://www.antinews.gr/?p=2695)

  17. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 16:20:53

    @12 kai @15
    Μηπως να βγαζαμε και εναν "Φιλιππικο λογο" για τον ΚΥΡΙΟ(sic!!!)Ρουσσόπουλο και την αποχωρηση του;
    Αχου το καημενο το αμαθο παιδαρουδι που την πατησε απο τα ΜΜΕ!!!!
    Και την βιλα την εχτισε με τον ιδρωτα του προσωπου του,με τα σεμνα και ταπεινα λεφτουλια του μπαμπα Ταχυδρομου μαζι με τα σεμνα και ταπεινα λεφτα της συζηγου...
    Ελεος!!!

  18. gav avatar
    gav 12/06/2009 16:21:30

    ταπαμε και χθες και νατα σιγα-σιγα!!
    θυμηθειτε!!
    καποιες ακομα καραμπινατες κινησεις-αλλαγες-αποχωρησεις και 20 σεπτεμβρη εθνικες εκλογες!!!

  19. αχβαχ avatar
    αχβαχ 12/06/2009 16:22:25

    Πραγματικά, όπως το θέτει ο/η Blimblomblim είναι. Πέτυχε την αποστολή που του ανέθεσε ο εργοδότης του και ήταν βασικός παράγοντας επιτυχίας. Πήρε την αντίστοιχη αμοιβή και αποχώρησε της πολιτικής.

  20. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 12/06/2009 16:23:36

    @17 Το να πήρε κι αυτός μίζες (και όχι πάντως από το Βατοπαίδι, όπου αποδείχτηκε ότι δεν υπήρξε καμία μίζα) τον κάνει στη χειρότερη περίπτωση το ίδιο ποταπό με όλους τους άλλους της πολιτικής. Υπάρχουν όμως και κάποια στοιχεία που τον κάνουν καλύτερο. Επαναλαμβάνω: σύγκρινε, ας πούμε, Παυλίδη και ΘΡ. Ποιανού τη στάση προτιμάς; Δεν βλέπεις καμία διαφορά;

  21. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 16:25:28

    @18
    ....και τον Σεπτεμβρη ο "Καταλληλοτερος", ως ετεροπροσδιοριζόμενος απο τις κινησεις αλλων και οχι απο δικες του, θα εχει 80% αποδοχη απο τον λαο!!!

  22. αχβαχ avatar
    αχβαχ 12/06/2009 16:25:46

    @20

    Ε, Blimblomblim, να ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ τότε. Αυτοί το κάνανε με ακόμη μεγαλύτερη χάρη. Η διαφορά είναι χαώδης.

  23. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 12/06/2009 16:28:07

    @ 22 αχβαχ. Δεν μιλάμε για το ποιος έκλεψε καλύτερα και πιο επιδέξια. Αλλά για το αν μπορείς, εκτός από αυτό, να κάνεις τουλάχιστον και τη δουλειά σου. Ο Ρουσό τη δουλειά του πάντως την έκανε, σε αντίθεση με τους περισσότερους πολιτικούς, εντός κι εκτός ΝΔ.

  24. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 16:29:08

    @20
    Ακομα και προ της επιστολης δεν θα μπορουσα να συγκρινω Ρουσσοπουλο με Παυλιδη...
    Υπαρχει διαφορα υφους τουλαχιστον αλλα οχι ουσιας!
    Τα σκ... μυριζουν το ιδιο ασχετα με την εμφανιση!
    Απλα αν τα πατησεις χλωρα κολλας ενω αν εχουν στεγνωσει τα προσπερνας πιο ευκολα!

  25. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 16:32:16

    marikaki-καλο!!!

  26. stelios avatar
    stelios 12/06/2009 16:40:07

    Πε θα τρελαθουμε τελειως?
    Τι εννοειτε οταν λετε οτι αποδειχτηκε οτι δεν υπηρξε μιζα στην υποθεση Βατ/διου?
    Αλλο να λεμε οτι δεν αποδειχτηκε οτι υπηρξε,αλλα οτι αποδειχτηκε οτι δεν υπηρξε.
    Ρε σαν πολλοι παπαγαλοι του Ριρη δεν κυκλοφορουν στο δικτυο?

  27. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 12/06/2009 16:42:49

    Αν ο Ρουσοπουλος δεν ειχε κανει το λαθος να αποκτησει αμεσως περιουσια, θα μπορουσε να προχωρησει πολυ μπροστα, ακομη και να ηγηθει της Ν.Δ., γιατι εχει ηγετικες ικανοτητες, μπροστα του ο Κσαραμανλης δεν πιανει χαρτωσια. Και εξ αλλου, ειναι ενας απο μας, δεν προερχεται απο τζακι, οπως οι γονοι αρχηγοι των δυο μεγαλων κομματων, αλλα και ολοι οι αλλοι που οφειλουν την προωθηση τους στην πολιτικη και την καταληψη υψηλων θεσεων απλα στο γεγονος οτι ειναι γονοι πολιτικων. Το λαθος του αποδειχθηκε μοιραιο για την πολιτικη σταδιοδρομια του, αλλα δεν θα παει χαμενος, θα δειτε, θα ειναι περιζητητος απο πολλους. Θεωρω δε οτι ειναι λαθος αυτο που κανουν ορισμενοι σχολιαστες που μιλανε ειρωνικα για τη συζυγο του, ειναι ανεπιτρεπτο, κατα την ταπεινη μου γνωμη, να τα βαζουμε με τις γυναικες αυτων που επικρινουμε 'η ελεγχουμε για διαφορους λογους.

  28. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 16:43:53

    Αχ -stelios- ποιων πιστεύεις τελικά .Αυτό αποδέχτηκε ο κ. Πρωθυπουργός ...εμείς όμως όλοι εδώ ... ξέρουμε την αλήθεια ....χαχαχ

  29. Naruto avatar
    Naruto 12/06/2009 16:48:43

    Αποδειχτηκε οτι δεν υπαρχει μιζα?
    Αυτοι που ευνοιθηκαν απο τις υπερκοστολογησεις δεν εδωσαν τιποτα?
    Γιατι δεν ζητα ενα ποθεν εσχες απο επιτροπη των αλλων κομματων ο κυριος να δουμε αν πηρε ή δεν πηρε?
    Κατι για 5 σπιτια που ειχε γραφτει εδω?
    Οι κρατικες επιχορηγησεις στις φυλλαδες?
    Πλακα κανετε?

  30. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 16:48:51

    @27
    "Ενας απο μας" οσον αφορα την καταγωγη μπορει να ειναι ο Ρουσσοπουλος αλλα μεχρι εκει η ομοιοτητα φιλε μου...
    Προσωπικα δεν θα ηθελα τετοια ατομα ουτε στο οικογενειακο ουτε στο φιλικο αλλα ουτε και στο εργασιακο μου περιβαλλον!
    Αν παλι εσενα θα σου εκανε για αρχηγος μιας παραταξης που κυβερναει τον τοπο με γεια σου με χαρα σου!
    Θα μου πεις εδω εχουμε αλλους και αλλους εκει θα κολλησουμε;

  31. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 12/06/2009 16:52:50

    Αφού φθάνουμε στο σημείο να αναλύουμε εάν καλώς ή κακώς απόχώρησε ο κ. Ρουσσόπουλος από την πολιτική, τότε μας περιμένουν πολλά δεινά.
    Εάν είχαμε έστω και την μνήμη ενός χρυσόψαρου, για ένα και μόνο δευτερόλεπτο, θα λέγαμε όχι άλλοι κ. Ρουσσόπουλοι στην πολιτική και στην δημοσιογραφία.

  32. Naruto avatar
    Naruto 12/06/2009 16:53:34

    @27 Αν και δεν αναφερθηκα στην κυρια, οταν η γυναικα του δουλευει στα ΜΜΕ και αυτος κανονιζει τις επιχορηγησεις λεγεται conflict of interest.

    Ισχυει και το αναποδο. Οταν η εκλεκτη του καλειται να κριτικαρει και σχολιασει "αντικειμενικα" το κομμα του αντρα της παλι ισχυει το ιδιο, αν και γενικα δεν μπορω να πω οτι το παραεκανε. Προσπαθησε να φανει αντικειμενικη σε αντιθεση με καποιους Πρε που περναν γραμμες απροκαλυπτα.

  33. Για βαστάτε ρε παιδιά avatar
    Για βαστάτε ρε παιδιά 12/06/2009 17:07:54

    Έχουμε καταντήσει, όποιο κόπανο μπορεί να ανοίξει το στόμα του και να πει πάνω από δύο προτάσεις που να βγάζουν νόημα, να τον λέμε πολιτικό.

    Πρέπει να έχεις και κάτι να πείς, όχι μόνο στόμφο.

  34. XL avatar
    XL 12/06/2009 17:15:26

    Ο ριρής αχυράνθρωπος των βαρδινογιάννηδων ήταν. Το αφεντικό είδε ότι είναι καμένο χαρτί και τον απέσυρε.

    Υπο απόσυρση είναι και ο κουρασμένος. Του μένουν ακόμη μερικοί μήνες να παριστάνει τον πρωθυπουργό και μετά θα ξεκουραστεί για πάντα.

  35. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 17:16:48

    Αν ο ΘΡ πιστεύει ότι έχει να προσφέρει στο χώρο της πολιτικής, αλλά αποχωρεί για λόγους υπεράνω της θελήσεώς του, να το κάνει με συγκεκριμένα επιχειρήματα και να μην φυγομαχήσει, αν έχει πέσει θύμα λασπολογίας.

    Ως πολίτης, έχω ανάμικτα συναισθήματα για τον ΘΡ.
    1. Σαν δημοσιογράφο τον συμπαθούσα, εξέπεμπε κάτι θετικό η δουλειά του.
    2. Ως εκπρόσωπο τύπου στα χρόνια της αντιπολίτευσης της ΝΔ δεν τον θυμάμαι, ούτε για κάτιο θετικό ούτε για κάτι αρνητικό
    3. Ως κυβερνητικό εκπρόσωπο και Υπουργό Επικρατείας με ενοχλούσε αφάνταστα αφενός η επικοινωνιακή έμφαση αφετέρου η υποβάθμιση σε βαθμό εξαφάνισης της ουσίας για χάρη της επικοινωνιακής διαδικασίας.
    4. Ως άνθρωπο, κατά τα χρόνια της εξουσίας του, με ενοχλούσε η αδυναμία του να τοποθετηθεί με την αυθεντικότητα του μέσου έλληνα και την αμεσότητα του λόγου σε απλές ερωτήσεις των δημοσιογράφων, όπως για τη λέξη μαλάκας που εκστομίστηκε από το βήμα της Βουλής.
    5. Για τα σπίτια με ενοχλεί ότι μας τα έτριψε στη μούρη κατά τη διάρκεια της εξουσίας του και μάλιστα με δάνεια, χωρίς να φαίνεται ότι έχει διασφαλίσει πως θα τα εξοφλήσει με τους τρόπους του μέσου έλληνα.
    6. Αυτά τα νόμιμον και ηθικόν, ο γυιός του ταχυδρόμου, κλπ δεν ήταν εν τέλει ότι καλύτερο.

    Αρχή άνδρα δείκνυσι, ιδίως όταν αυτή έχει απωλεσθεί.

    Αν έχει κάτι να συνεισφέρει στην κοινή σοφία και στο δημόσιο βίο, όπως υπονοεί, εκτιμώ ότι δεν το έχει κάνει ακόμη.

  36. christos avatar
    christos 12/06/2009 17:19:13

    @ 33
    ίσα ρε ιδιοφυΐα...πολιτικάρα...Ελληναρά....

  37. 321 avatar
    321 12/06/2009 17:24:03

    Mission accomplished!
    Όλες αυτές οι διαδρομές με τις off-shore εταιρείες δεν προβληματίζει, όπως φαίνεται, ορισμένους; Είναι ο τρόπος με τον οποίο αποκρύπτεται η διανομή του μαύρου πολιτικού χρήματος.
    Απλά, αποκαλύφθηκε λίγο το δρομολόγιο, οπότε την πλήρωσε, όπως συμβαίνει πάντοτε σε τέτοιες περιπτώσεις το "βαποράκι".
    Πάντως, έχει ένα ενδιαφέρον και το πώς εμφανίθηκε όπως και το πώς αποσύρθηκε από αυτό που τολμά να αποκαλεί πολιτική ζωή. Γιατί μόνο πολιτική δεν ήταν. . .
    Δεν θα χαθεί όμως από τα αυτιά μας. Μόνο από τα μάτια μας θα λείψει.

  38. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 12/06/2009 17:26:59

    ουφ ανακουφίστηκα τωρα!

  39. christos avatar
    christos 12/06/2009 17:27:07

    @ 35
    για σταθείτε ρε "δημοκράτες" για να κρίνεται αν μπορεί ο Ρουσσόπουλος να έχει και δύο και τρεία σπίτια-βίλες θα πρέπει να ΣΥΓΚΡΊΝΕΤΕ...να δούμε αν ΆΛΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ (ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΡΟΥΣΣΌΠΟΥΛΟΥ ΕΝΝΟΩ...ΌΧΙ ΣΑΝ ΚΆΤΙ ΛΙΓΟΎΡΗΔΕΣ ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΈΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΧΝΆΖΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ)έχουν ανάλογες περιουσίες...δηλαδή ΑΝ ΕΠΙΤΥΧΙΜΈΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΌΠΩς Ο ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΈΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΝΤΕ ΣΠΙΤΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ ΤΏΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΩΣ...ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΎΜΕ ΤΏΡΑ....

  40. 321 avatar
    321 12/06/2009 17:31:56

    @39
    έχετε την άδειά μας

  41. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 17:34:28

    @christos

    Χρήστο διάβασε προσεκτικά τη διατύπωση, από που κι ως που η προεξόφληση του ΘΡ και της ΜΖ για τα ανοίγματα των δανείων τους?

    Αυτά μπορεί να τα κάνουμε εσύ και γώ, τα δημόσια πρόσωπα υπακούουν σε άλλους κανόνες (βλέπε και Βρεττανία) καλώς ή κακώς.

    Αλλα για πές μου, κρίνεις μεροληπτικό και άδικο το σχολιασμό μου στο σύνολό του?

  42. christos avatar
    christos 12/06/2009 17:42:23

    να σου πω...πιστεύεις πως δεν θα μπορούσε να αγοράσει από αυτά που αποκομίζει απο την δουλειά του (αυτός και Ζαχαρέα) αυτά τα ακίνητα; ναι ή όχι;

  43. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 12/06/2009 17:49:44

    @φακτορα:

    χαμηλων τονων, μετριοπαθης, αξιοπρεπης, δημοσιοσχεσιτης, δεν θα τα εβαζε ποτε με τους ισχυρους.
    οτι στη νδ τον εστειλε ο Βαρδινογιοαννης ,μαλλον.

    Αλλα λαμόγιο, αρπακτικο δημοσιου χρηματος και κομπιναδορος, ακομα δεν μου παει...

  44. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 17:50:08

    @42 christos

    Δεν στέκομαι σ' αυτά αγαπητέ μου Χρήστο, αν θέλεις τα προσπερνώ τελείως και δεν ξανασχολούμε μαζί τους.

    Γιατί όμως από την πολιτική διαδρομή του ανδρός έχουν μείνει ερωτηματικά και γιατί δεν φροντίζει ο ίδιος να τεκμηριώσει τη θετική συνδρομή του στα δημόσια πράγματα και να υποσχεθεί την ακόμα πιό αποτελεσματική συμβολή του στο μέλλον.

  45. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 12/06/2009 17:53:24

    α και κατι αλλο:

    ειναι αραγε τυχαιο που στα μπλογκς και στις δημοσιογραφικες παρεες τον βριζουν -σχεδονμονοι- οι νεοδημοκρατες δημοσιογραφοι?

    τους αδικησε το κομμα τους, επειδη τον επελεξε και αυτους τους αφησε στο πεζοδρομιο? δεν τους εδωσε ο ιδιος ως υπουργός εκπομπες στην ΕΡΤ?
    παντως η χολη ειναι απο τους κομματικους

  46. αχβαχ avatar
    αχβαχ 12/06/2009 17:54:34

    Η χολή των νεοδημοκρατών είναι της ίδιας υφής με αυτήν εναντίον της Οικογένειας: ήταν πάντα ξένο σώμα.

  47. αχβαχ avatar
    αχβαχ 12/06/2009 17:55:47

    Αν δεν είχε πάει με τον Καραμανλή θα ήταν ένας ακόμη νεοτάξ συριζιανός δημοσιογράφος.

  48. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 17:57:38

    @3ΠΚ 43 και 45

    Ακριβώς 3ΠΚ, αλλά ο ίδιος δεν είναι αυτός που οφείλει να δώσει τις εξηγήσεις στο πόπολο?

    Έχουμε τις απορίες μας, αν δεν βγεί ο ίδιος μπροστά να μας τις λύσει (ως υποθήκη δημόσιου ανδρός για το μέλλον), εμείς τι να κάνουμε?

  49. TheWatcher avatar
    TheWatcher 12/06/2009 18:20:11

    Τι λετε βρε παιδια !!!

    Θα μπορούσε να ηγηθεί της ΝΔ ο Ρουσόπουλος !!!

    Δεν τον βλεπετε πως είναι, με σακάκι Β κατηγορίας ....

  50. christos avatar
    christos 12/06/2009 18:21:40

    @ 44
    γράφεις:

    (Γιατί όμως από την πολιτική διαδρομή του ανδρός έχουν μείνει ερωτηματικά και γιατί δεν φροντίζει ο ίδιος να τεκμηριώσει τη θετική συνδρομή του στα δημόσια πράγματα και να υποσχεθεί την ακόμα πιό αποτελεσματική συμβολή του στο μέλλον.)

    δηλαδή αγαπητέ μου τώρα τι μας λες; έχουν μείνει ερωτηματικά...και γιατί δεν φροντίζει ο ίδιος κτλ...βράσε όριζα αγαπητέ μου... αλλά πες μου εσύ τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση του;

  51. Νἰκος avatar
    Νἰκος 12/06/2009 18:22:21

    Ενταξει, αντιλαμβνομαι οτι υπαρχει γραμμη να αναδειχθει το λαθρομεταναστευτικο τωρα γιατι αν εκραγουν οι πολιτες θα τους παρει ο διαολος. Και ειστε καλοι στις αναρτησεις στα "εφημερα προβληματα. Δλδ, ποτε θα πραιτηθει ο Ρουσσοπουλος, το σωβρακο φορουσε ο Ζαχοπουλος οταν πηδουσε την Τσεκου, που κρυβεται ο Λαμογιοπουλος της Μηζενς; κλπ, κλπ.
    Ποτε ομως θα αφιερωσεται κατι στο ΜΕΓΑ ζητημα της (απο)παιδειας μας με το καινουργιο ψωνιο με το οποιο μας μολυνε η αθηναικη αλιτ που διαχειριζεται τον χωρο Ελλαδα, δλδ την αναγκη να πασπαλιζουμε τη γλωσσα μας με Αγγλικα κυριως ως ψυχολογικη αναγκη διοτι δεν μπορουμε να σκεφτουμε Ελληνικα;

  52. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/06/2009 18:28:46

    O Ρουσοπουλος εγινε στοχος αποκλειστικα λογω των ικανοτητων του.Αν ειχα την ευκαιρια οπαωσδηποτε θα του εβαζα σταυρο προτιμησης σε εκλογες.
    Ως προς το timing η εξηγηση ειναι απλη : Δεν επρεπε να γινει η δηλωση πριν τις ευρωεκλογες για να μην επηρεασει το αποτελεσμα.
    Εκλογες θα γινουν αν ο ΓΑΠ δε δεχθει συναινετικο Προεδρο Δημοκρατιας.

  53. christos avatar
    christos 12/06/2009 18:29:10

    και αγαπητοί μου γιατί δεν απαντάτε για την ουσία;
    επαναλαμβάνω την ερώτηση:

    πιστεύεις πως δεν θα μπορούσε να αγοράσει από αυτά που αποκομίζει απο την δουλειά του (αυτός και Ζαχαρέα) αυτά τα ακίνητα; ναι ή όχι;

    η απάντηση είναι σαφώς ναι...και αν συνδυαστεί από το γεγονός πως δεν υπάρχει καμιά κατηγορία για τον Ρουσσόπουλο (πως πήρε λεφτά) το αποτέλεσμα που μας μένει είναι η χολή από αυτούς που στο πρόσωπο του Ρουσσόπουλου έβλεπαν τις μεγάλες ήττες του ΠΑΣΟΚ...και δεν μπορούν να καταλάβουν πως οι ήττες αυτές οφείλονται στις πολιτικές τους και όχι στα πρόσωπα...

  54. Νἰκος avatar
    Νἰκος 12/06/2009 18:31:56

    Επιμενω και να με συγχωρειτε αλλα το ιστολογιο αυτο αρχιζει να θυμιζει κατινες που κουτσομπολευουν, αλλ ηλεκτρονικα.

    Θ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ

  55. λαλάκης avatar
    λαλάκης 12/06/2009 18:33:37

    Τζάμπα μάγκας.

  56. Νἰκος avatar
    Νἰκος 12/06/2009 18:34:20

    Επιμενω και να με συγχωρειτε αλλα το ιστολογιο αυτο αρχιζει να θυμιζει κατινες που κουτσομπολευουν, αλλα ηλεκτρονικα.

    ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ, ή τελος παντων αλλο σοβαρο θεμα οπως η μετατροπη μας ξανα μετα απο 2500 χρονια σε πολη κρατος, αυτη τη φορα στο βρωμερον αστυ που αυθαδιαζει και αυτονομαζεται Αθηνα;

  57. αχβαχ avatar
    αχβαχ 12/06/2009 18:35:24

    Christos, εκτός από τη χαιρεκακία των πασόκων, ο ρουσόπουλος λειτούργησε σαν ασπίδα του καραμανλή για τους νεοδημοκράτες. Πήρε το βατοπέδιο πάνω του. Αυτός είναι ο λόγος που φεύγει τώρα. Χάριν του Καραμανλή.

  58. christos avatar
    christos 12/06/2009 18:37:53

    @57
    δηλαδή ο Καραμανλής τα πήρε στην υπόθεση Βατοπαίδι...

    τι λες ρε παιδί μου; έτσι ε;

  59. Νἰκος avatar
    Νἰκος 12/06/2009 18:38:48

    Αντε, αφου δεν μ'ακουει κανεις να φερω κατι πιο σοβαρο απο τον ..Ρουσσοπουλο. βεβαια, μπορει και να ειναι τακτικη σας αυτη να συζητηθει ο ρουσσοπουλος ετσι ωστε να μην ξεχαστει. Δημοσιες σχεσεις με αντιστροφη ψυχολογια. Εξυπνο. Αλλα,

    διώξτε τον να τελειώνουμε

    αποτελείωσε τον κρατικό μηχανισμό...όταν καιγόταν όλη η Ελλάδα αυτός κοιμόταν...
    και μέχρι πρότινος ευχαριστούσε τους λαθρομετανάστες που προτίμησαν να έρθουν στην Ελλάδα....
    τι άλλο θα πρέπει να κάνει;
    δεν μπορεί να φέρει λύσεις στους Έλληνες...μόνο προβλήματα τους φέρνει εδώ και 5 χρόνια...

    είναι κατά γενική ομολογία από τους πιο αποτυχημένους υπουργούς που έχουν περάσει από αυτόν τον τόπο...
    διώξτε τον να τελειώνουμε.

    Εννοω τον Γυφτο με το τσουλουφι, και να με συγχωρουν οι Ελληνες τσιγγανοι, δεν ειμαι ρατσιστης αλλα η ατιμη η γλωσσα εχει νοημα.

  60. tiramola avatar
    tiramola 12/06/2009 18:39:02

    Παύση όλων!
    Αρχίστε διάλογο για την παιδεία.
    ΤΩΡΑ

  61. christos avatar
    christos 12/06/2009 18:39:02

    επαναλαμβάνω την ερώτηση:
    πιστεύεις πως δεν θα μπορούσε να αγοράσει από αυτά που αποκομίζει απο την δουλειά του (αυτός και Ζαχαρέα) αυτά τα ακίνητα; ναι ή όχι;
    η απάντηση είναι σαφώς ναι…και αν συνδυαστεί από το γεγονός πως δεν υπάρχει καμιά κατηγορία για τον Ρουσσόπουλο (πως πήρε λεφτά) το αποτέλεσμα που μας μένει είναι η χολή από αυτούς που στο πρόσωπο του Ρουσσόπουλου έβλεπαν τις μεγάλες ήττες του ΠΑΣΟΚ…και δεν μπορούν να καταλάβουν πως οι ήττες αυτές οφείλονται στις πολιτικές τους και όχι στα πρόσωπα…

  62. αχβαχ avatar
    αχβαχ 12/06/2009 18:42:04

    @58 Christos

    Εννοώ ότι ο Ρουσόπουλος πήρε το 90% της υπόθεσης του βατοπεδίου πάνω του.

  63. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/06/2009 18:42:55

    Ο ήλιος έδυσε, ο γίγας της πολιτικής μας αφήνει ορφανούς και επιστρέφει στη μάχιμη δημοσιογραφία, στις σπουδές του και στην οικογενειακή του ζωή, ο καψερός.

  64. christos avatar
    christos 12/06/2009 18:44:22

    χολή επίσης βγάζουν και οι αποτυχημένοι δημοσιογράφοι που δεν άντεχαν να βλέπουν την επιτυχία του Ρουσσόπουλου...και κατά το ..."όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" ...έπεσαν να τον κατασπαράξουν με την πρώτη ευκαιρία...

    έτι ήταν πάντα οι άνθρωποι...τέτοιες συμπεριφορές έχουν οι αποτυχημένοι, οι άχρηστοι...διαχρονικά...

  65. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/06/2009 18:46:19

    απροπό, βγαίνει εφημερίδα DEAL News με τα χρώματα της Real news; (από το τρωκτικό)

  66. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/06/2009 18:48:22

    Ρουσσόπουλος? ποιός Ρουσσόπουλος? Είχα έναν συμαθητή "Ρούσσο", συγγενής του λες να είναι?

    Όπως το είπε και ο για σταθειτε βρε παιδιά. Κάθε κόπανος που μπορεί να πει δυο μπούρδες γίνεται πολιτικός. Κι αν τις πει με στόμφο, υπουργός, κι αν το κάνει δυο μέρες στη σειρά, πρωθυπουργός.

    Αναρχία?

  67. tiramola avatar
    tiramola 12/06/2009 18:49:13

    @60
    Crhis θυμάσαι πέρυσι μέσα στο κατακαλόκαιρο που φόρεσε το τζάκετ ο καταλληλότερος για να δώσει οδηγίες για την κατάσβεση των πυρκαγιών?
    Ιδέα του Ρουσόπουλου ήταν...
    Αλλά που να καταλάβουν την τεράστια προσφορά του στην παράταξη....
    Θα το πληρώσουν αυτό στις εκλογές.
    Τέτοιο σκηνοθέτη που θα ξαναβρείς....

  68. christos avatar
    christos 12/06/2009 18:50:24

    η Αναρχία βολεύει τους ανίκανους...τους αποτυχιμένους...τους "σε όλα λίγους"...

  69. christos avatar
    christos 12/06/2009 18:52:16

    @ 67
    αυτά που λες είναι "μασάλια"...έτσι τα λένε στο χωριό μου...

  70. tiramola avatar
    tiramola 12/06/2009 18:54:39

    Καλά , φέτος το έργο θα ήταν ντυμένος πυροσβέστης πάνω σε όχημα...
    Άσε σου λέω , κρίμα...

  71. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 12/06/2009 18:54:45

    Γιατί όποιος έχει άλλη άποψη να είναι παπαγαλάκι; Το Ρουσό ούτε τον ξέρω ούτε τον έχω δει ποτέ μου, ούτε είμαι δημοσιογράφος. Το πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος λέει ότι δεν υπήρξαν μίζες. Off-shore δεν υπήρξαν, υπήρξαν κανονικές κυπριακές εταιρίες, Κύπριος ο Εφραίμ, κυπριακές εταιρίες χρησιμοποιούσε. Θυμάστε κάτι παπαγάλιζαν όλοι για κάτι 6 εκ. ευρώ που ανέλαβε η Μονή σε μετρητά. Για εκείνα τα 6 εκ. λέει η Τράπεζα της Ελλάδος ότι δεν υπάρχεί θέμα. Εξάλλου, η Μονή τα επιστρέφει όλα στο κράτος. Ας έκανε το ίδιο και η Ζήμενς!

    Πραγματικά, όπως ειπώθηκε, πρόκειται για κλασική περίπτωση ηθικής δολοφονίας. Όταν κάποτε αποδειχτεί ότι όλο το Βατοπαίδι ήταν μια φούσκα, ένα ανόητο ρουσφέτι της ΝΔ στους Ξανθιώτες που γκρινιάζανε για τη Βιστωνίδα, όλοι όσοι αναπαρήγαγαν τις ιστορίες για "το μεγαλύτερο σκάνδαλο από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους" θα πρέπει να πάνε κρυφτούν. Αλλά δεν πρόκειται να καταλάβει κανείς τίποτα.

  72. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 18:56:48

    @christos

    Επειδή μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε.

    Να βγει μπροστά και να πεί για τη συνεισφορά του στα κοινά μέχρι τώρα και για τα οράματά του για το μέλλον.

    Ένας λόγος παραπάνω για να διαλύσει τα ερωτηματικά!!!

    Διαφορετικά, κρείττον σιγάν του λαλείν

    ΥΓ: Αυστηρός με το ΘΡ, ναι γιατί το έπαιξε και με προσέβαλε, όχι για τα σπίτια για τα υπόλοιπα και πως απαντούσε!!!

  73. christos avatar
    christos 12/06/2009 19:03:04

    τι να σου πει δηλαδή;

    ποια ερωτηματικά να διαλύσει;

    της αοριστίας των κατηγοριών;

    τι;

    πες μας για την δική σου συνεισφορά στα κοινά;

    και φυσικά...κρείττον σιγάν του λαλείν...

  74. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 19:04:53

    @Blimblomblim

    Ένα ανόητο ρουσφέτι που αντάλλαξε το μηδέν με το άπειρον!!!

    Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε!!!

    ΥΓ: Τέτοια ανοησία πως αυτοτιμωρείται?

  75. dr.thess avatar
    dr.thess 12/06/2009 19:07:20

    δακρυσα...γαμωτο

  76. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 19:10:40

    @72 christos

    Ακολουθώ τη συμβουλή σου και το βουλώνω μια και δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.

    Καλό Σαββατοκύριακο και νάσαι καλά!!!

  77. christos avatar
    christos 12/06/2009 19:12:38

    το άπειρον πόσο απέχει από την υπόθεση siemens ή την υπόθεση "χρηματιστήριο";

    έτσι για να τα οριοθετούμε όλα...

  78. christos avatar
    christos 12/06/2009 19:13:09

    καλό Σαββατοκύριακο φιλαράκι...

  79. tiramola avatar
    tiramola 12/06/2009 19:13:32

    @Blimblomblim
    Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι...
    Όταν συναντιώνταν ο πνευματικός πατέρας Εφραίμ με το παιδί του , του μάθαινε το πάτερ ημών.
    Όταν φιλοξενούσε στην μονή αυτόν και τον καταλληλότερο τους κορόιδευε πίσω από την πλάτη τους.
    Όταν υπέγραφαν οι υπουργοί τις ανταλλαγές είχαν παραπλανηθεί.
    Ότι οι ανώτεροι υπάλληλοι της ΚΕΔ τους κορόιδεψαν.
    Ότι η ταχύτητα διεκπαιρέωσης τέτοιων υποθέσεων είναι η συνηθισμένη
    Ότι η Πελέκη τυχαίως πήρε το πακέτο των μεταβιβάσεων.

    Βολεύεσαι με την απαλλαγή λόγω βλακείας?

  80. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/06/2009 19:13:45

    @theo1611 απορώ με σένα τόση ώρα ...

  81. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 19:17:30

    @80 αλλενάκι

    Είμαι πλέον υπό αυτοπεριορισμόν. Αν προλαβαίνεις πές μου το λόγο που απορείς να τον σκεφτώ το Σαββατοκύριακο

  82. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/06/2009 19:23:46

    @theo1611: μην ξοδεύεις επιχειρήματα και σκέψη για να αναλύσεις φαινόμενα τύπου καρδιναλίου ρισελιέ

  83. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 12/06/2009 19:25:45

    Εκπληκτικό πόσα σχόλια συγκέντρωσε το post...

  84. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 12/06/2009 19:26:49

    Ο Ρουσόπουλος ήταν εδώ και καιρό τελειωμένος. Η παραμονή του δεν είχε κανένα νόημα, αντίθετα τον επιβάρυνε τόσο ψυχικά, όσο και σαν εμπόδιο να επιλέξει ένα νέο κύκλο εργασιών.
    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι - πέρα από τις σκοπιμότητες που εξυπηρετούσε - ήταν μόνιμα σε στενή επαφή με τον ΚΚ. Οπωσδήποτε όλο αυτό το διάστημα ανάπτυξαν ένα τρόπο αμοιβαίας συνεννόησης. Και όσο κι αν έβλαψε ο Ρουσσόπουλος την ΝΔ. δεν έπαυε για μεγάλο διάστημα να αποτελεί σοβαρότατο επικοινωνιακό δεκανίκι του Μαξίμου. Είναι προφανές, ότι θα συζήτησε - και θα έθεσε στην διάθεση του ΚΚ. ως αποζημίωση για τα ρεζιλίκια - την απόσυρσή του εδώ και καιρό. Αυτός προφανώς θα του είπε, ότι ακόμη δεν είχε φτάσει η κατάλληλη ώρα και ότι μια και θα γινότανε αυτό κάποια στιγμή, καλό θα ήτανε να γίνει εκείνη τότε, που κατά την κρίση του θα απέδιδε καλύτερα επικοινωνιακά.
    Ο ΚΚ. μετά τις Ευρωεκλογές είναι υποχρεωμένος να περάσει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ σε μέτρα αποκαθάρισης, αλλά και σε επίδειξη λήψης μέτρων αποκαθάρισης.
    Κατανοώ την στιγμή της επιλογής και την θεωρώ εύστοχη. Εξακολουθούμε όμως να περιμένουμε από τον ΚΚ. περισσότερα ουσιαστικά μέτρα αποκαθαρμού, έχοντας βέβαια πάντοτε κατανόηση και για τις κινήσεις που καθορίζονται αποκλειστικά από τακτικές σκοπιμότητες.

    @ataktos
    Δεν χρειάζεται να μπαίνεις σε σκέψεις. Ο ανταγωνισμός ανεβάζει το τζίρο.

  85. osaperas avatar
    osaperas 12/06/2009 19:29:04

    @82
    Νομιζω οτι ο ρουσόπουλος δεν αξίζει ούτε ένα σχόλιο. Ο΄λυτε σαν πολιτικός ούτε σαν άνθρωπος. Κι αυτή ειναι η τιμωρία που του αξίζει

  86. tiramola avatar
    tiramola 12/06/2009 19:31:59

    Φάκτορα επειδή ο Τρεπεκλής χθές παρουσιάστηκε αυτοβούλως στον εισαγγελέα ζητώντας να συλληφθεί αν κατηγορείται για κάτι , δεν το ανεβάζεις αν κρίνεις την είδηση σημαντική να το συζητήσουμε?

  87. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/06/2009 19:32:28

    @85: απολύτως.

    Ο πολιτικός πρέπει να διοικεί με το πρόσωπο και όχι με το αρχείο.

  88. φούφουτος avatar
    φούφουτος 12/06/2009 19:38:35

    Παραιτήθηκε ο πρώην Πρωθυπουργός κ. Θ. Ρουσόπουλος. Τώρα μήπως να κυβερνήσει ο κανονικός;

  89. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 12/06/2009 19:40:40

    Τη Βιστωνίδα τη ζητούσαν επίμονα οι Ξανθιώτες. Η πρωτοβουλία της ανταλλαγής προήλθε, για το λόγο αυτό, από την κυβέρνηση. Δεν μπορεί να υπάρχει μίζα για κάτι που ζητάει η κυβέρνηση. Απλώς έπρεπε να προσφέρει στον Εφραίμ αρκετά ώστε να δεχτεί να υπογράψει την ανταλλαγή. Τώρα, η σχέση ανταλλαγής διαμορφώθηκε όπως διαμορφώθηκε από τη μια για να δελεαστεί ο Εφραίμ και να υπογράψει, από την άλλη για να του κάνουν τον καλό κάποιοι υπουργοί. Πιθανόν ανάμεσα σε αυτούς να ήταν και ο Ρουσό. Αυτοί οι δύο παράγοντες συνετέλεσαν στο να ζημιωθεί το ελληνικό Δημόσιο. Σε όλα αυτά μίζα ΔΕΝ είναι δυνατόν να υπάρχει γιατί ο ωφελημένος (η Μονή) έσπευσε να επιστρέψει τα ανταλλάγματα που πήρε. Υπάρχει όμως αυτό που αποκαλούσε ο Μολυβιάτης "αγνή και άδολη ανοησία". Από την πλευρά της κυβέρνησης μιλάω. Μίζες δεν υπήρξαν, όμως η απιστία κατά του Δημοσίου τιμωρείται έτσι κι αλλιώς, ανεξάρτητα από τον αν υπήρξε μίζα. Θα έπρεπε συνεπώς οι εμπλεκόμενοι υπουργοί να πάνε για απιστία. Αλλά αυτό που περιγράφω είναι άλλο, δεν είναι αυτό που η συλλογική παράκρουση του Ελλαδιστάν έπαιζε από το πρωί μέχρι το βράδυ μέχρι την παραίτηση Ρουσό (μετά σταμάτησαν). Ότι δηλαδή δήθεν δόθηκαν τρελές μίζες από τον Εφραίμ στο Ρουσό για να πλουτίσει ο Εφραίμ. Αυτό το σενάριο φούσκωσε από τους χολωμένους κατά του Ρουσό δημοσιογράφους και από την καχυποψία του Έλληνα ότι "αποκλείεται να πήρε τόσα ο Εφραίμ και μην έριξε μίζα". Μίζα όμως δεν έπεσε. Κατά τα άλλα, η εντολή να γίνουν όλα αυτά τα εις βάρος του ελληνικού δημοίου από υπουργούς δόθηκε, από την καθαρή ανοησία τους και κατά παράβαση των νόμων περί απιστίας, χωρίς να παύει να είναι παράνομο και σκάνδαλο, άσχετα από τυχόν μίζες. Αυτές είναι οι πραγματικές διαστάσεις του σκανδάλου για όποιον θέλει να τις δει αντικειμενικά. Η Πελέκη είναι άλλο, έχει εμπλοκή, λόγω του πατέρα της και όχι λόγω του συζύγου της.

  90. christos avatar
    christos 12/06/2009 19:57:39

    @ 89
    συμφωνώ απόλυτα...

  91. theo1611 avatar
    theo1611 12/06/2009 19:58:01

    Προσωρινή άρση αυτοπεριορισμού

    @82 αλλενάκι: Σε ευχαριστώ που με χαλάρωσες.

    @89 Blimblomblim: Απλή και κατανοητή εξήγηση, η ανοησία της αλαζονείας της εξουσίας χωρίς άλλες αιχμές. Ο μηδενικής ανοχής επανιδρυτής δεν έπρεπε να τους τελειώσει απευθείας, αν οι ίδιοι δεν συναισθάνονταν την ασυγχώρητη ανοησία τους σε σχέση με τις θέσεις που κατείχαν? Γιατί έπρεπε να υποστούμε αυτά που συνέβησαν και γιατί οι όποιες σκιές έπρεπε να παραμείνουν μέχρι και σήμερα ή εις το διηνεκές? Το διεστραμμένο μυαλό του Έλληνα φταίει και γιαυτό? Τελικά, η ανοησία που σταματάει?

  92. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/06/2009 20:04:28

    @theo1611: αν το παρακάνεις θα χρησιμοποιήσω δυναμόκλειδο ...

    καλό Σαββατοκύριακο !

  93. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 20:17:32

    http://www.youtube.com/watch?v=zgMe-k4LHB8&feature=related

  94. hell avatar
    hell 12/06/2009 20:20:01

    Θα πάει, λέει, για "σπουδές" στο Εδιμβούργο, ο Εδιμβούργος! Να πάρει μαζί και την Εδιμβούργα. Και τα Εδιμβουργοπουλα. Μπας και ξεβρωμίσει λιγάκι ο τόπος.

  95. potamiotis avatar
    potamiotis 12/06/2009 20:31:28

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕΥΟΝΤΑ ΡΙΡΙ?ΚΑΙ ΤΙ Θ ΑΠΟΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ? ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!!ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΣΤΗΝ ΕΤ3 ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ,ΕΜΕΙ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ (ΛΟΓΩ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ)...

  96. Factorx avatar
    Factorx 12/06/2009 20:46:58

    1. Οταν έμαθαν την είδηση έτρωγα σκόνη στα βουνά βλέποντας το rally acropolis, κλαίγοντας με μαύρο δάκρυ που δεν έτρεχα.

    2. τα έρμα τα γρόσια

    3. Μένω κατάπλτος απο το επίπεδο της συζήτησης , ούτε μια ύβρις. καταπληκτικό.

    4. Η έιδηση γράφτηκε στο πόδι μεσα στην σκόνη με κινητό. όποιος έχει γραμματικές ενστάσεις ας πάρει τον Τζάρτζανο υπο μάλης και να έλθει να κάνουμε διάλογο

    5. Για τον Ρουσόπουλο τώρα: Αφήνω προς το παρόν τα Βατοπέδια και τα άλλα. Το πόσο λίγος ήταν αποδείχτηκε με το πως έφυγε. Έσβησε. Κι αυτό τα λέει όλα. Οταν φτάνεις να κυβερνάς την Ελλάδα και μετά πας σπίτι σου μονίμως δυο πράγματα σημαίνει: ή οτι είσαι δοτός, ή οτι είσαι πολύ λίγος.

  97. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 20:51:52

    Factorx- και μην ξεχνάς τα ιδικά λάδια που σε περιμένουν ακόμα αχρησιμοποίητα .Κανε του κεφαλιού εσύ ..

  98. Factorx avatar
    Factorx 12/06/2009 21:07:02

    @ataktos: για να βαλω τα λάδια πρέπει πρώτα να έχω αυτοκίνητο. χα χα χααα

  99. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 21:09:16

    αδελφε - "το δικό μου δικό σου και το δικό σου δικό σου" χα χαχ χα

  100. tiramola avatar
    tiramola 12/06/2009 21:17:09

    Στο επόμενο Ακρόπολις να σε δούμε αγωνιζόμενο!!!!!

  101. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 21:57:28

    σε ολα τα επομενα ....

  102. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 12/06/2009 22:09:20

    Θαύμα παιδάκι μου θαύμα...

    -ως επαγγελματίας καλός.Μπορεί να είχε γεμίσει ο κόσμος παπαγάλους, να μοίραζε το κρατικό χρήμα σε φυλλάδες και φυλλάδια, αλλά στο ρόλο του πετυχημένος, το απέδειξε το 2007
    -ως πολιτικός κακός. Άπλωσε τα πόδια του περισσότερο από το μπόι του, φυσικό να αποτύχει χωρίς ικανότητες.

    Ο άνθρωπος ένας καλός επαγγελματίας διαχειριστής της επικοινωνίας ήταν, που νόμιζε ότι όλο το παιχνίδι γίνεται στη βιτρίνα και τη διαφήμιση.
    Δεν κατάλαβε ότι έπρεπε να έχει και πάγκο το μαγαζί.
    Ξέφυγε από τη δύναμη και άρχισε τα θαύματα.
    Δεν αποδείχτηκε τίποτα για το Βατοπέδι, ούτε θα αποδειχτεί, όπως σε όλες τις υποθέσεις στη χώρα.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι είχε ανάμειξη
    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είχε ανάμειξη
    Απλά όπως πάντα το Δημόσιο έχασε.
    Προσωπικά χαίρομαι, όποτε αποχωρεί ένας βουλευτής.
    Προσωπικά στενοχωριέμαι όταν αποχωρεί ένας πολιτικός.
    Εχω να στενοχωρηθώ πάρα πολύ καιρό ....

  103. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 12/06/2009 22:20:54

    Το ότι κυβέρνησε επί τόσο διάστημα δεν είναι δική του ευθύνη. Είναι ευθύνη αυτού που του ανέθεσε τέτοια καθήκοντα.

    Το αν τον ωφέλησε είναι μεγάλη κουβέντα. Φαινομενικά ο Ρουσόπουλος ωφέλησε τον Κσραμανλή. Και πραγματικά άξιζε όσο 100 επικοινωνιολόγοι μαζί!
    Τι τα θέλετε ένάς άνθρωπος που έχει περάσει από το "μεγάλο σχολείο" της Αριστεράς (κι έχει... αποθεραπευτεί σχετικά γρήγορα) αξίζει όσο 1000 golden boys μαζί.

    Αλλά ως εκει. Γιατί αντί να βοηθήσει τον Καραμανλή να σπάσει τους δεσμούς του με τη διαπλοκή τον ξανάχωσε μέσα στα κυκλώματα και τον κατέστησε αιχμάλωτό τους.
    Κι αυτό πλήρωσε! Τη στιγμή που του την έπεσαν δεν είχε άμυνες. Διότι δεν κατέστρεψε το άθλιο σύστημα. Προσπάθησε να το εκμεταλλευτεί υπέρ του και υπέρ του Κώστα.

    Τέλος, ο Ρουσόπουλος χτυπήθηκε άθλια.
    Για την πράξη που διασύρθηκε μάλλον ήταν εντελώς αθώος. Όπως αναφέρθηκε κι από άλλους η υπόθεση του Βατοπεδίου, όπως και η υπόθεση των ομολόγων) τελικώς ΔΕΝ ζημίωσε το Ελληνικό Δημόσιο.
    Όλα επιστράφηκαν στο ακέραιο (και στην υπόθεση των ομολόγων επιστράφηκαν μάλιστα με το νόμιμο τόκο. Συνεπώς όσοι μιλάνε για "καταλήστευση των ταμείων" από αυτή την υπόθεση απλώς συκοφαντούν).

    Ειδικά στην περίπτωση Βατοπεδίου από την κίνηση των λογαριασμών Ρουσόπουλου ΔΕΝ βρέθηκαν "μίζες". Το ερώτημα είναι αν "δολοφονούν ηθικά" ένα πολιτικό, έστω και "δοτό", για κάτι που ΔΕΝ έκανε, κερδίζει η δημόσια ζωή;
    Μήπως κερδίζει η "κάθαρση";
    Μήπως κερδίζει το δημόσιο ήθος;
    Μήπως κερδίζει η δικαιοσύνη;
    Ή μήπως στέλνουν οι νταβάδες το μήνυμα "όποιον θέλουμε τον γκρεμίζουμε, όποτε θέλουμε" για να σφίγγουν οι κώλοι;

    Νομίζω ότι συμβαίνει αυτό το τελευταίο.

    Και μακάριοι όσοι από μας δεν ασχοληθήκαμε ποτέ με ένα πολιτικό σύστημα που επιπλέουν μόνο οι δοτοί και ευνοούμενοι, που καταγκρεμίζονται όταν μπαίνουν στο μάτι αυτών που θάπρεπε να τους ξεπατώσουμε για να ξεβρωμίσει ο τόπος.

    Όχι δεν χάρηκα που γκρέμισαν το Ρουσόπουλο, που δεν μου ήταν συμπαθής. Μάλλον καβαλημένο καλάμι ήταν.Αλλά ακόμα κι ένα καβαλημένο καλάμι όταν το εξοντώνουν με ψέμματα δεν χαίρομαι.
    Ειδικά όταν η εξοντωσή του είναι νίκη της διαπλοκής και των νταβατζήδων (τους οποίους,βέβαια, υπηρέτησε ο Ρουσόπουλος και το πλήρωσε τελικά)

  104. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 12/06/2009 22:58:47

    Υπαρχει δημοσιογραφος,που επαιρνε 1 μυριο το χρονο.
    Τι λετε,μπορει η δε μπορεινα παρει και ενα και δυο σπιτια;
    Για καποιους,τις προαλλες,μου λεγανε οτι ο ενας πχ παιρνει 40 χιλιαρικα το μηνα,η αλλη 45 και παει λεγοντας.
    Και μερικοι,λογω συμβολαιων,δεν δουλευουν καν.

  105. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 23:00:55

    Προβοκατωρ. - μην τα λες όλα μαζί, έχουμε και αύριο μέρα ….

  106. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 12/06/2009 23:02:04

    Για το Βατοπεδιο,εγω νομιζω οτι πηγε τσαμπα,γιατι απλως,ειχε κολλημα με τους πονηρους παπαδες,που εχοντας πειρα δυο χιλιαδων ετων,τους πουλανε και τους αγοραζουν τους πολτικους.
    Και εχουν και τους δικαστες στο τσεπακι τους.

  107. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 12/06/2009 23:03:38

    Εγω απορω πως εγραψες εστω και μια γραμμη σημερα Φακτορα,λογω Ακροπολις.

  108. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 23:05:25

    Προβοκατωρ-Και που εισε ακομα ...για να δεις 18.6.2009 να τρίβεις τα ματάκια σου...

  109. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 23:08:46

    @103 kai @104
    Παρ'οτι δεν θα ηθελα να ασχοληθω αλλο με τον Θ.Ρ (στο καλο και να μας γραφει) εχω μια δυο αποριες.
    Αυτος που υπηρετει τους νταβατζηδες φιλε Θ.Κ και μαλιστα απο τη θεση του Υπουργου τι ειναι;
    Γιατι να λυπηθω εστω και αν δεκτω οτι τον εξοντωνουν με ψεμματα; Ο ιδιος ποσους εξοντωσε με ψεμματα και ποσους θα εξοντωνε αν ακομα ηταν στη θεση του;
    Ακομα και αν επαιρνε οχι μονο ενα αλλα και δυο και τρια μυρια το χρονο φιλε Προβοκατωρ και ετσι εφτιαξε τα σπιτια του τι σημαινει; Τα επαιρνε απο τιμια και αξιοπρεπη εργασια; Ηταν και ειναι, ΝΑΙ ή ΟΧΙ μαυρο χρημα οι αμοιβες των Δημοσιοκαφρων;

  110. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 23:20:59

    marikaki – εσένα δεν σε εκπροσωπεί ούτε η δεξιά ούτε η αριστερά θα ανήκεις στους μόνιμα κερδισμένους αυτού του συστήματος τους λεγόμενους “κεντρώους “ ...η εξουσιαστές αυτού του τόπου ...

  111. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 23:25:14

    @110
    Κεντρωος=εξουσιαστης;
    Προτοτυπη θεωρια ομολογω αν και δεν θα τοποθετουσα τον εαυτο μου στον χωρο αυτο.
    Δεν ενοιωσα ποτε κερδισμενος κανενος συστηματος παρα μονο της λογικης μου.

  112. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 23:28:06

    marikaki -όλοι την ζωή μαθαίνουμε ....

  113. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 23:30:26

    Πραγματικα φιλε ataktos...αρκει να μαθαινουμε!!!

  114. ataktos avatar
    ataktos 12/06/2009 23:36:00

    ΠΑΝΤΑ !!!
    και καληνυχτα για σημερα ....

  115. marikaki avatar
    marikaki 12/06/2009 23:36:25

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!

  116. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 13/06/2009 01:41:25

    Συμφωνώ με τον Θ.Κ. στο 103. Αυτά θέλησα να εκφράσω στο 3 και στο 12.

  117. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 13/06/2009 03:43:56

    Τον Ρουσοπουλο τον πηρε στο λαιμο του ο Καραμανλης που ειχε δηλωσει, νομιζω με αφορμη το πρωτο ακινητο που ειχε αποκτησει, οτι ενας πετυχημενος δημοσιογραφος σαν κι' αυτον μπορουσε να αγορασει, με τα χρηματα που εβγαζε απο τη δουλεια του, ενα καλο σπιτι. Και αυτο τον οδηγησε στο μοιραιο λαθος να θελησει να αποκτησει μεγαλη περιουσια σε μικρο χρονικο διαστημα, εκμεταλλευομενος τις δυνατοτητες που του παρειχε το αξιωμα του. Κατα τα αλλα, στη συζητηση επιδειχθηκε μια υπερβολικη, κατα τη γνωμη μου, εχθροτητα, ενδεχομενως απο σχολιαστες δημοσιογραφους που κρυβονται κατω απο διαφορα ψευδωνυμα.

  118. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/06/2009 11:11:24

    @16 apache: καλημέρα τώρα είδα το σχόλιό σου για τη γενική, δεν είχε ανέβει φαίνεται χθες εξ αιτίας του λινκ, μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά έτσι γραμμένος αποτυπώνει ακριβώς αυτή την τεχνητή επιτήδευση και την υπεροψία για την οποία γίνεται λόγος (ο κος Θ. Ρουσσόπουλος αντί Θ. Ρουσσόπουλος σε αντιδιαστολή με το φυσιολογικό: ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής παρακάτω)

  119. hypo avatar
    hypo 13/06/2009 21:17:01

    Ο Ρουσόπουλος χτυπήθηκε άθλια.
    Για την πράξη που διασύρθηκε ήταν εντελώς αθώος.
    Η υπόθεση του Βατοπεδίου, όπως και η υπόθεση των ομολόγων τελικώς ΔΕΝ ζημίωσε το Ελληνικό Δημόσιο.
    Όλα επιστράφηκαν στο ακέραιο (και στην υπόθεση των ομολόγων επιστράφηκαν μάλιστα με το νόμιμο τόκο. Συνεπώς όσοι μιλάνε για "καταλήστευση των ταμείων" από αυτή την υπόθεση απλώς συκοφαντούν).
    Ειδικά στην περίπτωση Βατοπεδίου από την κίνηση των λογαριασμών Ρουσόπουλου ΔΕΝ βρέθηκαν "μίζες".
    Το ερώτημα είναι αν "δολοφονώντας ηθικά" ένα πολιτικό, για κάτι που ΔΕΝ έκανε, κερδίζει η δημόσια ζωή;

    Μήπως κερδίζει η "κάθαρση";

    Μήπως κερδίζει το δημόσιο ήθος;

    Μήπως κερδίζει η δικαιοσύνη;

    Ή μήπως στέλνουν οι νταβάδες το μήνυμα "όποιον θέλουμε τον γκρεμίζουμε, όποτε θέλουμε" για να σφίγγουν οι κώλοι;
    Νομίζω ότι συμβαίνει αυτό το τελευταίο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.