#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/07/2010 01:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποχωρεί ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο ΔΝΤ



Όπως μετέδωσε το πρακτορείο Reuters ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Παναγιώτης Ρουμελιώτης ανακοίνωσε την πρόθεσή του να παραιτηθεί από τα καθήκοντά του. «Θα αποχωρήσω αμέσως μόλις βρεθεί ο αντικαταστάτης μου» φέρεται να δηλώνει.

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι πρόθεσή του εξαρχής ήταν να αναλάβει προσωρινά αυτά τα καθήκοντα. «Κλήθηκα να βοηθήσω για περίπου έξι μήνες σε αυτή τη δύσκολη περίοδο» δηλώνει.

Ο κ. Ρουμελιώτης ήταν  υπουργός Εθνικής Οικονομίας την περίοδο 1987-1989.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/07/2010 01:51:51

    Προφανώς κατάλαβε ότι είναι μάταιος ο κόπος του και αποχωρεί κι αυτός όπως η... fnac και η... Aldi.

    Αν μάλιστα σκεφτούμε τι πολιτικές είχε κληθεί από τον πατέρα να εφαρμόσει ο ίδιος ως ΥΠΕΘΟ την περίοδο '87-'89 και τι πολιτικές υπηρετεί τώρα για τον υιό... μαύρη κατάθλιψη θα τον πιάνει!

  2. Νίκος avatar
    Νίκος 21/07/2010 10:37:50

    Ο κ. Ρουμελιώτης είναι όχι μόνο ικανός αλλα, κυρίως, έντιμος άνθρωπος, τεχνοκράτης με ανθρωπιστική παιδεία, όλα υπό αναίρεση πράγματα απο το νεοταξίτικο ιερατείο του ΠΑΣΟΚ.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Νίκος 21/07/2010 11:00:30

      Ναι,ναι και σύμβουλος του σημιτάκου.

  3. Νίκος avatar
    Νίκος 21/07/2010 12:59:53

    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ, επιμένω. και η χρηση της ναζιστικης λογικής δείχνει άλλα...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Νίκος 21/07/2010 14:41:01

      Νίκο , έντιμος κλπ.κλπ. συναγελαζόμενος μετά του Κ.Σημίτη.....Θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω επιφυλάξεις.
      Μη μιλάς για αλλότρια.

  4. ataktos avatar
    ataktos 21/07/2010 17:36:47

    έδειξε με την πράξει του... αποχωρίσεις ..οτι ούτε αυτός δεν άντεξε το ολοκαύτωμα του ελληνικού λαού

  5. attilas avatar
    attilas 22/07/2010 01:50:33

    Apoxorei o 'kathigitis' me tis xiliades dimosieuseis (xoxo), diorismenos sto ...panteio, upallilos tis oikogeneias, gia na parei alli thesoula me paxulotato mistho. Ta grammatia apo tin epoxi tis dekaetias tou 80 sunexizontai. To antitimo to thumomaste oloi.