#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/09/2013 16:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποτυγχάνει η απεργία των καθηγητών και βάζουν στο παιχνίδι τους μαθητές



Παιχνίδια στις πλάτες των εκατοντάδων χιλιάδων μαθητών, παίζουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ οι οποίοι, αφού είδαν ότι δεν «φτούρησε» η απεργία τους, κάνουν κάτι πιο ανήθικο.

Συγκεκριμένα, υπάρχουν σοβαρές καταγγελίες ότι παρακινούν τα παιδιά να κάνουν καταλήψεις στα σχολεία τους, έτσι ώστε να δημιουργηθεί χάος στην εκπαίδευση, κάτι που οι ίδιοι δεν κατάφεραν.

Η πενθήμερη απεργία της περασμένη εβδομάδας με το ζόρι είχε συμμετοχή γύρω στο 50%, εκτός της πρώτης ημέρας. Βλέποντας λοιπόν ότι οι καθηγητές, αλλά και οι δάσκαλοι δεν τους ακολουθούν αποφάσισαν να παίξουν το τελευταίο τους χαρτί, αυτό τη χρησιμοποίησης των παιδιών.

Την Παρασκευή δεν πέρασε η πρόταση για νέα πενθήμερη απεργία, ούτε καν η πρόταση για τριήμερη απεργία και πλέον θα κάνουν μια 48ωρη, Δευτέρα και Τρίτη, στην οποία φυσικά θα συμμετάσχουν μόνο οι συνδικαλιστές οι οποίοι έτσι κι αλλιώς δεν πατάνε στις τάξεις.

Το πρόβλημα για το υπουργείο Παιδείας ακούει στον όνομα καταλήψεις καθώς τα παιδιά αποφάσισαν να… συμπαρασταθούν στους καθηγητές τους. Πολλά σχολεία στην Αθήνα, αλλά και δεκάδες άλλα σε περιοχές της επαρχίας, έχουν βάλει λουκέτο και δεν αποκλείεται την επόμενη εβδομάδα το κύμα καταλήψεων να φουντώσει.

Άλλωστε, μετά το θάνατο του Παύλου Φύσσα, ήδη πολλοί μαθητές έχουν βγει στους δρόμους και κάνουν συλλαλητήρια συμπαράστασης και διαμαρτυρίας.

Αυτό δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό, εκτός κι αν γίνεται από μόδα ή από παρακίνηση από τους καθηγητές. Ειδικά το δεύτερο είναι και ανήθικο διότι έτσι οι εκπαιδευτικοί θα πληρώνονται χωρίς να κάνουν μάθημα αφού το σχολείο θα είναι κατειλημμένο.

Ελπίζουμε την ύστατη στιγμή να σταθούν στο ύψος των περιστάσεών τους και να τιμήσουν τον όρκο τους να μάθουν γράμματα στα παιδιά και όχι συνδικαλιστικά παιχνίδια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 22/09/2013 16:52:51

    "Να τιμήσουν τον όρκο τους". Μα αν τιμούσαν τον όρκο τους, δεν θα έκαναν ιδιαίτερα. Δεν γίνεται τα παιδιά στις τάξεις τους να μην μαθαίνουν και τα παιδιά που διδάσκουν στα ιδιαίτερα να μαθαίνουν. Κάτι δεν πάει καλά, εάν οι ίδιοι άνθρωποι τα πάνε καλά στο ιδιαίτερο, έτσι δεν είναι;

    Μην περιμένουμε πολλά στην παιδεία όσο υπάρχει το άτιμο το ιδιαίτερο.

    • nick avatar
      nick @ Διογένης 22/09/2013 19:37:25

      Να απολυθούν αγαπητέ. Χωρίς δεύτερη κουβέντα.

    • karasumi avatar
      karasumi @ Διογένης 22/09/2013 21:50:18

      Τα βλέπεις πολύ απλοϊκά αγαπητέ μου, η ζωή δεν είναι καρτούν. Δε θέλω να αθωώσω κανέναν, ειδικά καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα σε μαθητές που πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο, αλλά ξέρεις, εκτός από τη διάθεση και τις ικανότητες του καθηγητή, υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο. (Και ποιος σου είπε ότι οι καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα, δεν κάνουν καλό μάθημα στην τάξη;) Μάλον τάχεις κάνει όλα αχταρμά, οι ίδιοι καθηγητές είναι που κάνουν ιδιαίτερα, οι ίδιοι είναι που είναι στην ΟΛΜΕ, οι ίδιοι που δεν κάνουν καλό μάθημα κ.λ.π. Καρικατούρες δηλαδή.

    • ΣΠΙΘΑΣ avatar
      ΣΠΙΘΑΣ @ Διογένης 22/09/2013 21:52:11

      Αγαπητέ εαν είχες στοιχειώδη γνώση από σχολείο δεν θα απορούσες για τα ιδιαίτερα.
      1. Όταν υπάρχει ανταγωνισμός είναι λογικό να ανθίζουν και φροντιστήρια.
      2. Είναι διαφορετική η εργασία του σχολείου από το φροντιστήριο. Είναι διαφορετικός ο πρωτέυον σκοπός της παιδείας από του φροντιστηρίου.
      3. Δεν κάνουν όλοι οι καθηγητές ιδιαίτερα. Πολύ λίγοι σε σχέση με το πλήθος των καθηγητών και ούτε όλες οι ειδικότητες.
      4. Σε όλα τα άλλα περί απεργίας των εκπαιδευτικών έχετε δίκηο. Η απεργία των καθηγητών είναι λάθος. Η απεργία είναι μορφή πάλης που αρμόζει στην βιομηχανική παραγωγή. Απεργώ σημαίνει σπάω την αλυσίδα παραγωγής, δεν παράγεται το προϊόν κι ο βιομήχανος πιέζεται να παραδώσει παραγγελίες και αναγκάζεται να διαπραγματευτεί για καλλίτερες συνθήκες εργασίας και καλλίτερες αμοιβές. Στο σχολείο θύματα είναι οι μαθητές και οι οικογένειές τους και κυρίως των πολύ χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων που δεν έχουν για ιδιαίτερα ούτε για φροντιστήρια.
      5. Απ την μεριά του το Υπουργείο Παιδείας τρίβει τα χέρια του με την απεργία των καθηγητών. Έτσι καλύπτεται το μπάχαλο στην φετινή χρονιά. Κερδίζει χρόνο για να μαζέψει τα ασυμάζευτα. Το δε Υπ. Οικονομικών για ευνόητους λόγους.
      6. Και οι καταλήψεις εξυπηρετούν τις εκάστοτε κυβερνήσεις (ίσως και όσους "βλάκες" καθηγητές νομίζουν ότι έτσι πιέζεται το ΥΠΑΙΘ). Διότι εάν ενδιαφέρονταν για την παιδεία της νέας γενιάς θα τις εμπόδιζαν. Που ακούστηκε σε ευνομούμενο κράτος ανήλικοι ούτε κ'αν πολίτες να καταλαμβάνουν δημόσια κτήρια και να μην παρεμβαίνει αυτεπαγγέλτως ως οφείλει ο εισαγγελέας και να στείλει τα ραβασάκια στους κηδεμόνες. Είπαμε αυτό θα γινόταν μόνο αν θέλουμε τα σχολεία ανοικτά. ... Σταματώ εδώ για να μην κουράσω περαιτέρω.

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/09/2013 17:33:19

    Δεν είναι και τόσο τραγικό: Ξεκινάμε με καταλήψεις, που σταματάνε λίγες μέρες πριν την 28η Οκτωβρίου για να γίνουν οι πρόβες για τις παρελάσεις.
    Συνεχίζουμε μέχρι την 17η Νοεμβρίου και μετά σταματάμε. Κάνουμε μερικές μέρες μάθημα, μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου, οπότε είναι η μνήμη του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Η ημέρα είναι άτυπη αργία και επεκτείνεται, άτυπα βέβαια, για μία εβδομάδα.
    Μετά κάνουμε λίγες μέρες μάθημα μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου που κλείνουμε για τις γιορτές.
    Το πρόγραμμα καταλήψεων για μετά τις 7 Ιανουαρίου θα ανακοινωθεί αργότερα...
    Μια χαρά, και τα παιδιά κάθονται και, ιδίως αυτό, οι καθηγητές κάθονται και πληρώνονται.
    Βέβαια, τα παιδιά που πηγαίνουν στα ιδιωτικά σχολεία την ίδια περίοδο που τα παιδιά στα δημόσια εκπαιδεύονται στις μπύρες, το τάβλι και τη χρήση προφυλακτικών, συνεχίσουν κανονικά τα μαθήματά τους.
    Και οι καθηγητές των ιδιωτικών σχολείων, όπως η σύζυγός μου, πληρώνονται όπως αυτοί των δημόσιων, μόνο που οι πρώτοι ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ για τις ώρες που πληρώνονται. Δεν παρακολουθούν καταλήψεις από το παράθυρο του σπιτιού ή της καφετέριας ή του σπιτιού όπου έχουν μεταβεί για το ιδιαίτερο....
    Συγγνώμη κύριοι καθηγητές του δημοσίου, δεν σας τσουβαλιάζω όλους (δημόσιο σχολείο τελείωσα και είχα μερικούς εξαιρετικούς καθηγητές), αλλά πολλοί από εσάς τις ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΕ τις καταλήψεις, ενίοτε τις οργανώνετε. Για τους ευνόητους ιδιοτελείς σκοπούς σας. Είναι το μικρό βρώμικο μυστικό σας εδώ και πολλά χρόνια....

    • Ο θεωρητικός avatar
      Ο θεωρητικός @ ΒΙΣ 23/09/2013 22:56:45

      Οι καταλήψεις οργανώνονται από το ΣΥΡΙΖΑ, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΚΕΕ.

      • me avatar
        me @ Ο θεωρητικός 28/09/2013 10:35:00

        από τους εξωγήινους

    • Άσχετος avatar
      Άσχετος @ ΒΙΣ 24/09/2013 17:42:55

      Και η σύζυγός σας ανήκει στην ίδια κατηγορία "αποτυχημένων" με τους "τεμπέληδες" εκπαιδευτικούς των δημοσίων. Τα φροντιστήρια ανθούν και στους μαθητές των ιδιωτικών σχολείων, στα οποία οι καθηγητές ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ, ενώ οι διευθύνσεις αρκετών από αυτά, παρανομούν καταστρατηγόντας το ωρολόγιο πρόγραμμα για να κάνουν περισσότερες ώρες τα μαθήματα κατεύθυνσης.Μήπως θα πρέπει να σας απασχολήσει η αποτελεσματικότητα της συζύγου σας η οποία παρότι ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ (με σαφώς καλύτερα μέσα) πετυχαίνει μια τρύπα στο νερό;
      Η μήπως δεν φταίει η αποτελεσματικότητα και η εργατικότητα για τα φροντιστήρια και φταίει κάτι άλλο. Είναι δύσκολο να το σκεφτείτε ή σας χαλάει την εικόνα του τεμπέλη καθηγητή.

  3. η Dimi avatar
    η Dimi 22/09/2013 19:07:05

    Ο Δεκάλογος της Αγάπης της Μαρία Μοντεσσόρι, της γυναίκας που δίδαξε στα παιδιά την αγάπη για τη μάθηση και στους μεγάλους την αγάπη για το κάθε παιδί.
    1.
    Μην αγγίζετε ένα παιδί παρά τη θέλησή του.
    2.
    Μην μιλάτε με άσχημο τρόπο σε ένα παιδί και μην χρησιμοποιείτε άσχημα λόγια όταν αναφέρεστε σε αυτό κατά την απουσία του.
    3.
    Επικεντρωθείτε στο να ενισχύσετε και να βοηθήσετε να αναπτυχθούν τα θετικά στοιχεία και οι υπάρχουσες ικανότητες του παιδιού ώστε να μην αφήνουν χώρο για το ”κακό”.
    4.
    Βοηθήστε το, να συμμετέχει ενεργά στην προετοιμασία του περιβάλλοντος μάθησης. Αφιερώστε σχολαστική και συνεχή φροντίδα σε αυτό. Βοηθήστε το παιδί να συνάψει εποικοδομητική σχέση με το περιβάλλον του. Δείξτε του το περιβάλλον μέσα στο οποίο κρύβονται τα μέσα που θα βοηθήσουν την ανάπτυξή του και υποδείξετε του, την κατάλληλη χρήση τους.
    5.
    Να είστε πάντα έτοιμοι να ανταποκριθείτε στο κάλεσμα ενός παιδιού που έχει την ανάγκη σας και πάντα να ακούτε και να απαντάτε στο παιδί που σάς απευθύνεται.
    6.
    Σεβαστείτε το παιδί που κάνει κάτι λάθος και μπορεί αργότερα να εντοπίσει μόνο του το λάθος και να διορθωθεί, αλλά να διακόψετε άμεσα και ρητά κάθε καταχρηστική χρήση του περιβάλλοντος και κάθε κίνηση που μπορεί να θέτει σε κίνδυνο το παιδί, το περιβάλλον του ή, τους άλλους.
    7.
    Σεβαστείτε το παιδί τη στιγμή που ξεκουράζεται ή, τη στιγμή που παρακολουθεί άλλους να εργάζονται ή, όταν συλλογίζεται τι έχει κάνει ή, τι θέλει να κάνει. Μην το κατευθύνετε ούτε να το αναγκάζετε σε άλλες μορφές δραστηριοτήτων.
    8.
    Βοηθήστε το παιδί που βρίσκεται σε αναζήτηση κάποιας δραστηριότητας και δεν μπορεί να βρει τι θέλει να κάνει.
    9.
    Να είστε ακούραστοι στο να επαναλαμβάνετε αυτό που θέλετε στο παιδί που αρνήθηκε λίγο νωρίτερα να σάς ακούσει, να βοηθάτε το παιδί να αποκτήσει ό,τι δεν έχει ακόμη κατακτήσει και να ξεπεράσει τις όποιες δυσκολίες του. Κάνετέ το, δημιουργώντας το μαθησιακό περιβάλλον με φροντίδα, εξοπλισμένοι με αυτοσυγκράτηση και σιωπή, χρησιμοποιώντας ήπια λόγια και γεμάτη αγάπη παρουσία. Κάνετε αισθητή την παρουσία σας στο παιδί που βρίσκεται σε αναζήτηση και αποστασιοποιηθείτε από το παιδί που έχει βρει τις απαντήσεις του.
    10.
    Πάντα να συμπεριφέρεστε στο παιδί χρησιμοποιώντας τους καλύτερους τρόπους σας και να τού προσφέρετε τον καλύτερο εαυτό σας .

    *Η Maria Montessori (1870-1952) σπούδασε Ιατρική στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης και έγινε η πρώτη γυναίκα γιατρός στην Ιταλία! Κατά τη διάρκεια της πρακτικής της στην Ιατρική, οι κλινικές παρατηρήσεις της, την οδήγησαν στο να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μαθαίνουν.

    Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά κατασκευάζουν αυτά που θα μάθουν από ό,τι υπάρχει στο περιβάλλον τους. Το 1902, ξεκίνησε τις σπουδές της στην Παιδαγωγική, την Πειραματική Ψυχολογία και την Ανθρωπολογία. Έδωσε διαλέξεις για Εκπαιδευτικές Μεθόδους που αφορούν παιδιά που πάσχουν από ψυχικές ασθένειες. Το 1907 εγκαινιάστηκε το “Casa dei Bambini”. Ήταν το πρώτο σπίτι στη συνοικία Σαν Λορέντζο της Ρώμης και έγινε η πηγή της Μεθόδου Μοντεσσόρι για τους Εκπαιδευτικούς.

    Το 1911, φεύγει από τον κλάδο της Ιατρικής και ασχολείται με το Εκπαιδευτικό Έργο. Το 1913, ο Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ και η σύζυγός του Mαμπέλ εγκαινίασαν τoν Μορφωτικό Σύλλογο Μοντεσσόρι (Montessori Educational Association) στην Ουάσινγκτον. Εισέρχεται στον κόσμο της Παιδαγωγικής μία νέα μέθοδος, στην οποία τα υλικά, είναι κύρια πηγή μάθησης κατά την προσχολική περίοδο. Η μέθοδος αυτή βασίζεται στην προώθηση της πρωτοβουλίας και την ανταπόκριση του παιδιού με τη χρήση ενός ειδικά σχεδιασμένου εκπαιδευτικού υλικού. Το παιδί πρέπει να μαθαίνει σύμφωνα με το δικό του ρυθμό και έτσι να ανακαλύπτει τη γνώση.*

    πηγές:
    (α) lightworker.gr | 03 June 2013 | Ο Δεκάλογος της Θεωρίας Μαρία Μοντεσσόρι
    (b) sciencearchives.wordpress.com
    (επιμέλεια παρουσίασης & συλλογή πληροφόρησης: Ευαγγέλου Χρυσάνθη)

    *Η αξία ενός ανθρώπου θα πρέπει να εξετάζεται με βάση ό,τι δίνει και όχι ό,τι μπορεί να λάβει. Προσπάθησε να μη γίνεις ένας άνθρωπος της επιτυχίας, αλλά, ένας άνθρωπος της αξίας.* ~Αλβέρτος Αϊνστάϊν

  4. alex avatar
    alex 22/09/2013 19:29:41

    ας βγαλει το υπουργειο μια ανακοινωση οτι οι μερες που θα χαθουν απο καταληψεις σε οσα σχολεια γινουν, θα προστεθουν στο τελος του σχολικου ετους και οι καθηγητες δεν θα πληρωθουν για αυτες..να δουν πως θα τους κοπει ο βηχας για επαναστατικη γυμναστικη..

    • yannis d. avatar
      yannis d. @ alex 23/09/2013 13:43:44

      Η μονη λυση.Και εχει αργησει.

      • Ο θεωρητικός avatar
        Ο θεωρητικός @ yannis d. 23/09/2013 23:01:10

        Αν ήταν τόσο απλό το Υπουργείο θα το είχε λύσει. Ο μόνος τρόπος για να σταματήσουν οι καταλήψεις είναι να παρέμβουν αυτοδίκαια οι Εισαγγελείς στα Σχολεία, όπου εκδηλώνονται καταλήψεις.

  5. δημης avatar
    δημης 22/09/2013 19:40:48

    Ζήτω οι περγαμηνές ...Ζήτω οι διθύραμβοι ων προπαγανδιστικών "καλάμων"....
    Νενικήκαμεν ....
    Ποιούς αλήθεια ;;;;;;
    -Τους "πεθαμένους" ή αυτούς που νομίζουμε για πεθαμένους και ΕΠΙΧΑΙΡΑΜΕ ότι λόγω του γλίσχρου μισθού τους ΔΕΝ θα απεργούσαν;;;;;;;
    -Που μείναμε έκπληκτοι που άντεξαν στην διατεταγμένη προπαγάνδα μας;;;
    Πρίν ...η ηγεσία Τους η διεφθαρμένη οδηγούσε κάτι πρόβατα στον χασάπη...
    Τώρα τα Πρόβατα οδηγούν τα ...κοτόπουλα... στο σφαγείο ...
    Τα ίδια δεν λέγαμε παλιά για τους Αστυνομικούς και τώρα εκθειάζουμε ,και ΜΠΡΑΒΟ , την Αστυνομικό που αθόρυβα ,με μισθό πείνας ,με Λαϊκή -Λαϊκίστικη κατακραυγή κάνει τη δουλειά της ;;;;;
    Για τους "ταυλαδόρους "Πυροσβέστες (με Νεκρούς την ώρα του ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ);;;;;;
    Τους Άνδρες και τις Γυναίκες των Ε. Δ (με Νεκρούς την ώρα του ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ);;;;;;;

  6. ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ avatar
    ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 22/09/2013 20:07:20

    Παιγνίδια στις πλάτες των μαθητών παίζει το υπουργείο και όχι οι καθηγητες.Τα πουλημένα βοθροκάναλα έτσι θέλουν να παρουζιάζουν τα πράγματα.Οχι όμως την αλήθεια.Το υπουργείο θέλει αμόρφωτους νέους,εργατικό δυναμικό των 300ευρώ .Οι καθηγητές οφείλουν να τα πούνε αυτά στους μαθητές τους,σαν γονείς πρώτα και μετά σαν δάσκαλοι,και να τονίσουν στους μαθητές οτι το μέλον τους έτσι όπως το χειρίζονται οι..κυβερνώντες,οχι μόνο αβέβαιο είνια αλλά...κατάμαυρο..Ετσι πρέπει να ξεσηκωθούν και οι ίδιοι για το δικό τους καλό και μόνο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 22/09/2013 22:56:47

      Σοβαρά τα λες αυτά; Θα κάνουμε τα 15χρονα επαναστάτες; Με σκοπό να γίνουν μπολσεβίκοι μήπως; Ακόμα να καταλάβετε εσείς οι κολλημένοι ότι στην Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να εφαρμοστεί κομμουνισμός;

    • Η άλλη πλευρά του ίδιου νομίσματος avatar
      Η άλλη πλευρά του ίδιου νομίσματος @ ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 23/09/2013 00:57:01

      Δυστυχώς το εκπαιδευτικό σύστημα έχει μνημονιακή εντολή και προσανατολισμό προς την παραγωγή φτηνών χεριών για τα εργοστάσια της Γερμανίας ή και τις ειδικές Οικονομικές Ζώνες που φαντάζονται οτι θα δημιουργήσουν στη χώρα μας. Θέλουν ημιμαθείς, ρακένδυτους και μίζερους πολίτες, λιγότερους και κακοπληρωμένους επιστήμονες, σε μία χώρα ελεγχόμενο προτεκτοράτο. Δεν ξέρω ποιός είναι ο καλύτερος δρόμος αντίστασης με τις μικρότερες δυνατές απώλειες για μαθητές και καθηγητές, αλλά οφείλουν ν΄αντισταθούνε.

    • Ο θεωρητικός avatar
      Ο θεωρητικός @ ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 23/09/2013 23:11:03

      Εάν η αποστολή του εκπαιδευτικού είναι η κομματική καθοδήγηση των μαθητών που διδάσκει, τότε έχεις λανθασμένη αντίληψη για το έργο τους και για τον όρκο που έχουν δώσει. Οι ανόητες και αλλοπρόσαλλες ενέργειες των συνδικαλιστών τους, τους εκθέτουν ακόμη περισσότερο στα μάτια της κοινωνίας. Η απαξίωση τους παγιώνεται στο μυαλό των γονιών που στέλνουν τα παιδιά τους στο δημόσιο Σχολείο.

  7. daresome avatar
    daresome 22/09/2013 22:42:23

    Καλά, αυτό είναι παλιό νέο, δεν είναι καινούριο ! Πρώτη φορά νομίζετε ότι συμβαίνει να παρακινούν οι καθηγητές τα παιδιά για καταλήψεις ? Προφανώς δεν έχετε παιδιά ή δεν γνωρίζετε από δημόσια σχολεία ....

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ daresome 22/09/2013 23:19:13

      Δεν γνωριζουν οι κυριοι.....οτι οι μαθητες(μια μειοψηφια) ειναι οι ΛΑΓΟΙ του αγωνα τους..........

    • Ο θεωρητικός avatar
      Ο θεωρητικός @ daresome 23/09/2013 23:15:17

      Δυστυχώς μια μειοψηφία επίορκων καθηγητών οδηγούν τα παιδιά, που από τη φύση τους είναι ευκολόπιστα, στις καταλήψεις που θα αποβούν μοιραίες για το μέλλον τους.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Ο θεωρητικός 23/09/2013 23:21:43

        Αυτή η βεβαιότητά σας, ότι οι υποκινητές είναι καθηγητές είναι συγκλονιστική ....Κληρονομικό χάρισμα να υποθέσω ;

  8. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 22/09/2013 22:55:56

    Ετσι είναι διπλά κερδισμένοι, και πληρώνονται και δεν δουλεύουν.

  9. Ασχετος avatar
    Ασχετος 22/09/2013 23:33:59

    Τα παιδιά σας γονείς έχουν ή περιμένετε τον ρόλο αυτό να τον παίξουν αυτοί που βρίζετε; Μου είναι αδιανόητο να έχουν τόσο μεγάλη επιρροή στα παιδιά σας αυτοί που εσείς οι ίδιοι απαξιώνετΙ.

  10. Φιλιππου Χ avatar
    Φιλιππου Χ 22/09/2013 23:57:34

    λοιπόν για να καταρριψουμε κάποιους μύθους.
    1. "Η απεργία απέτυχε" Το ίδιο το υπουργείο έδωσε ποσοστά από 85 εώς 30%.
    Η πραγματικότητα είναι σαφώς μεγαλύτερη μιας και του υπουργείο μετρά στο σύνολο των καθηγητών ανεξάρτητα αν υπηρετούν σε σχολεία η όχι. ή βρίσκονται σε άδεια με αποδοχές ή ανευ αποδοχών.
    2. " Η πενθήμερη δεν πέρασε " Για να ληφθεί μια απόφαση στην συνέλευση των προέδρων της ΕΛΜΕ χρειάζεται ενισχυμένη πλειοψηφία της τάξης του 66,6% και η πρόταση για πενθήμερη πήρε 65,9%
    3. "Στην νέα απεργία Δευτέρα Τρίτη οι καθηγητές δεν θα απεργήσουν"
    τα ποσοστά θα κινηθούν πολυ κοντά σε αυτά της πρώτης μέρας
    4. Θα απεργήσουν οι συνδικαλιστές που ούτως η αλλιώς δεν πατάνε στις τάξεις"
    Πλήρη απαλλαγή από τα καθηκοντά τους δικαιούνται μόνο τα 9 εκλεγμένα άτομα στο ΔΣ της ΟΛΜΕ . Απο εκεί και πέρα και σύμφωνα με τους νόμους σε κάθε μία απο τις τοπικές ΕΛΜΕ Πρόεδρος Αντιπρόεδρος και γραμματέας δικαιούνται το μέγιστο 4 ώρες απαλλαγη απο τα διδακτικα τους καθήκοντα άρα στις 70 ΕΛΜΕ που υπάρχουν συνολίκα 210 χ4 = 840 ώρες /23 περίπου 20 εξ ολοκλήρου καθηγητές
    Άρα σύνολο 30 άτομα στους 72000 . ποσοστό 0,04 %
    4. "Οι καθηγητές βάζουν τους μαθητές να κάνουν καταλήψεις για να "απεργουν" και να μην πληρώνονται."
    Δεν υπάρχει πιο ανήθικο πράγμα να βάζεις άλλους μπρόστα για να φερουν πέρας τους δικους αγώνες. Η συντριπτικη πλειοψηφία των καθηγητών είναι κατηγορηματικά αντίθετοι σε αυτό.
    5. " Οι καθηγητές κάνουν ιδιαίτερα" Ναι ειναί αλήθεια αλλά αφορα ένα πολύ μικρό ποσοστό και πιστέψτε με αυτοί δεν απεργούν ποτέ γιατι τα παχύλα εισοδημάτα τους δεν επηρεάζονται απο τους μισθούς πείνας του εκπαιδευτικου

  11. leak avatar
    leak 23/09/2013 01:39:35

    Με μια φράση τα είπες όλα. Και μιλάμε για τους πλέον δουλευταράδες του ελληνικού δημοσίου. Έρχονται και από το 3μηνο αραλίκι οπότε άντε να συνηθήσεις κάθε πρωι να πίνεις πάλι καφε στο σχολείο...

  12. roadrunner avatar
    roadrunner 23/09/2013 12:34:02

    Η άποψή μου για το μαθητικό συνδικαλισμό, δηλαδή,
    τα 15μελή μαθητικά συμβούλια και τα όμοια,
    είναι η χειρότερη και πιστεύω ότι πρέπει να καταργηθούν δια νόμου.
    Εξάλλου, πρόκειται για παπανδρεϊκή "καινοτομία" , που εισήχθη με σκοπό,
    να πατρονάρει τα παιδιά και να διαλύσει τα δημόσια σχολεία,
    και αυτό αποδείχτηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια.
    Με εκατοντάδες χαμένες διδακτικές ώρες που δεν αναπληρώνονται στην πράξη,
    υλικές καταστροφές στα σχολεία, σοβαρούς κινδύνους για την ακεραιότητα, την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών που είναι εκτεθειμένοι, κατά τη διάρκεια των καταλήψεων.
    Εάν η ανάγκη των μαθητών να συνδικαλίζονται ήταν αυθόρμητη, τότε
    δεν θα περιοριζόταν μόνο στα σχολεία. Για παράδειγμα, θα βλέπαμε μαθητές να αυτο-οργανώνονται στα φροντιστήρια, στους αθλητικούς συλλόγους, και αλλού.

    • akenaton avatar
      akenaton @ roadrunner 23/09/2013 13:58:48

      Συμφωνώ μαζί σας για κατάργηση του μαθητικού συνδικαλισμού. Θα μπορούσε απλώς κάθε τμήμα να εκλέγει έναν αντιπρόσωπο που θα το εκπροσωπεί έναντι του σχολείου.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ akenaton 23/09/2013 14:58:12

        Ξέρετε ότι υπάρχουν ανεξεταστέοι που επανεγγράφονται κάθε χρόνο σε σχολεία (ειδικά σε λύκεια και επαγγελματικά),
        μόνο και μόνο για "εκλεγούν" στα μαθητικά συμβούλια
        και να διοργανώσουν τη φθινοπωρινή κατάληψη με τα διάφορα παρεπόμενά της ;
        (μετά διακόπτουν τη φοίτηση και ξαναγράφονται την επόμενη χρονιά).
        Όταν υπάρχει τέτοιου είδους κακή προαίρεση και υποκίνηση από σχεδόν εξωσχολικούς παράγοντες,
        βλέπω με επιφύλαξη το θεσμό ακόμη και με τη μορφή,
        που τον προτείνατε akenaton.

  13. karasumi avatar
    karasumi 23/09/2013 17:35:54

    Είναι χαρακτηριστικό του κόμπλεξ του Έλληνα, το πόση χολή βγαίνει σε κάθε ανάρτηση για εκπαιδευτικούς, χολή που έχει στόχο δικαίους και αδίκους. Δηλαδή πόσοι είναι οι εκπαιδευτικοί που μπορεί να προτρέπουν τους μαθητές σε καταλήψεις, 10-20 (βαμμένα κομματόσκυλα σίγουρα) σε όλην την Ελλάδα; Επί συνόλου 80000; Και που είναι οι γονείς των παρασυρμένων παιδιών, απασχολημένοι με τη μπιρίμπα, ή λουφάζουν γιατί δε τολμάνε να πουν κουβέντα στα καμάρια τους; Εδώ μέσα γράφτηκε πριν λίγο καιρό ότι λυκειάρχης ζήτησε από την αστυνομία να επέμβει στο σχολείο για να σταματήσει η κατάληψη και εκείνοι του σύστησαν "να κάνει υπομονή". Κι η αστυνομία στο σατανικό σχέδιο; Ιδιαίτερα γελάω όμως με την αγανάκτηση κάποιων με το "ωράριο" των εκπαιδευτικών. Αυτό σε μια χώρα, που υπήρχαν δημόσιοι υπάλληλοι που δεν πατούσαν στην υπηρεσία τους επί μήνες, πολλοί (πάρα πολλοί) που έφευγαν από τις 12 για να κάνουν ψώνια ή να πάνε για τσίπουρα ή να ετοιμάσουν το φαγητό στο σπίτι τους, αφήνοντας τη ζακετούλα στη πλάτη της πολυθρόνας για να φαίνεται ότι κάπου μέσα στο κτίριο βρίσκονται... Και που όταν δούλευαν, κάναν κάτι άχρηστο όπως το να βαράνε σφραγίδες σε χαρτιά χωρίς αντίκρυσμα. Τουλάχιστον ο εκπαιδευτικός τις ώρες που είναι θα τις δουλέψει αληθινά, με κριτές τους μαθητές του και απτό αποτέλεσμα.

  14. katerina avatar
    katerina 24/09/2013 23:39:06

    θα επρεπε να ντρεπεστε ολοι εσεις που με τοση ευκολια κρινετε και κατακρινετε..σιγουρα ειστε απο τους βολεμενους του συστηματος που δεν εχετε να σκεφτειτε για τιποτα αλλο περα απο τον εαυτουλη σας.ειμαι καθηγητρια σε επαλ και δεν εχω να ντραπω ουτε και να απολογηθω για τιποτα,παρα τις τοσες περικοπες που εχουμε υποστει τα τελευταια δυο χρονια δεν εκανα απεργιες.τωρα ομως το χρωστουσα στους συναδελφους που μεσα σε μια νυχτα χασαν τη δουλεια τους.ο αγωνας συνεχιζεται και πρεπει να ειναι αγωνας ολων.και για την ιστορια εχω αφιερωσει αμετρητα απογευματα να κανω ΔΩΡΕΑΝ φροντηστηριο .θεατρικα.κ.α.οι μαθητες μου οταν με χρειαζονται ειμαι εκει..............

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.