#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/08/2008 14:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποτρόπαιες φωτογραφίες και κότες λιράτες

Λαμβάνουμε μηνύματα να τοποθετηθούμε εναντίον της δημοσίευσης αποτρόπαιων εικόνων από την εφημερίδα του χοντρού εκείνου τύπου που τα κονόμησε ακολουθώντας τα πρότυπα της εποχής. Πουλώντας, δηλαδή, φύκια για μεταξωτές κορδέλες, ξενέρωτες γκόμενες, μπούτια, σκάνδαλα, πολεμικά αεροπλάνα, οπισθογεμείς παπάδες και πράσινα άλογα.

Ποιοι ξεκίνησαν τις διαμαρτυρίες; Εκείνοι που την προηγούμενη εβδομάδα έσπευσαν να αναδημοσιεύσουν σκηνές από άλλο αποτρόπαιο έγκλημα (βλ Η δημοσιογραφία της ξεφτίλας). Εκείνοι, δηλαδή, που με μοναδικό προσόν το απίστευτό θράσος τους και την απόλυτη ένδεια αρχών και ηθικής κατάφεραν να καταδυναστεύουν το πολιτικό τοπίο για έναν και μοναδικό λόγο: Επειδή όσοι τάχθηκαν να υπερασπίζουν τους θεσμούς και την δημόσια ηθική είναι κότες λιράτες - και δεν τους απομένει παρά να αγοράζουν πορνό dvd σε καφετέριες πολυτελών ξενοδοχείων, μπας και σωθούν.

Δεν θα κάνουμε λοιπόν διαφήμιση ούτε στους μεν, ούτε στους δε. Σας αφήνουμε να μαντέψτε ποιοι είναι, αλλά μετά μην «σκοτωθείτε» να δείτε τις φωτογραφίες με ένα κλικ.  Γιατί τότε θα είστε ίδιοι με όλους εκείνους που αγοράζουν τις εφημερίδες τους, βλέπουν τα site τους και μετά ψηφίζουν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. globek avatar
    globek 10/08/2008 14:39:45

    factorx -dikolo erotima ke apantisi gia tous argomisthous tou bouli ,ase tous na kimounte ...........

  2. κάποιος avatar
    κάποιος 10/08/2008 14:40:42

    ...και, εντωμεταξύ, η σελίδα του πρώην συνέταιρου του χοντρού είχε κάνει την αρχή με post mortem εικόνες από το σκυλάκι του θύματος

  3. ataktos avatar
    ataktos 10/08/2008 15:08:22

    καποιος -ke ego ο αφελής (?) pisteba oti tzamba iperories plironeste

  4. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 10/08/2008 16:12:45

    o Μάκης και ο Θέμος και το κακό συναπάντημα...πώς σε κατάντησαν Ελλάδα τα κοράκια της δημοσιογραφίας

  5. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 10/08/2008 16:37:33

    Ναναι καλα η μουντζα της εικονας...

  6. ataktos avatar
    ataktos 10/08/2008 19:16:54

    Ο Χαζος του χωριου-min se pareksigisi kanis patriotis sou athela opos emena prohthes enas afelis otan piga na tou dikso na min krata i gineka tou to pedi tou sto brostino kathisma tou avtokinitou .Ase pou brika to bela mou

  7. syntaksiouxos avatar
    syntaksiouxos 11/08/2008 00:41:16

    Κότες λιράτες (με λεφτά-λίρες;)
    Κότες λυράτες (με κρητικές λύρες;)
    Κότες λειράτες (με λειρί;)

    Κύριε Μπαμπουϊνιώτη βοήθεια!

  8. Mio avatar
    Mio 11/08/2008 04:21:29

    An 8eleis perisoteres episkepseis den ftanei na anoigeis kabgades.

  9. Factorx avatar
    Factorx 11/08/2008 10:00:24

    Κότες λιράτες (με λεφτά-λίρες;)