#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/06/2010 14:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποτελέσματα ψηφοφορίας για την Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ



Ανακοινώνονται από την Εφορευτική Επιτροπή τα αποτελέσματα για την εκλογή μελών της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας.

ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ



1
ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
943
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


2
ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ του ΑΓΓΕΛΗ
939
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


3
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
905
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


4
ΚΟΚΑΛΗΣ ΑΛΕΚΟΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
903
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


5
ΒΑΧΤΣΙΑΒΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
850
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


6
ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
795
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


7
ΤΣΟΡΩΝΗΣ ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ(ΑΡΙΣ) του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
705
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


8
ΚΟΥΛΙΖΑΚΟΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΙΩΑΝΝΗ
640
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


9
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ του ΑΝΔΡΕΑ
579
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


10
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ
560
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


11
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
539
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


12
ΣΚΟΡΔΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
521
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


13
ΠΑΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
509
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


14
ΜΠΕΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
506
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


15
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ του ΒΙΚΤΩΡΑ
454
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


16
ΤΖΩΡΤΖΗΣ ΠΕΤΡΟΣ του ΙΑΚΩΒΟΥ
420
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


17
ΛΕΚΕΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ του ΙΩΑΝΝΗ
414
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


18
ΒΕΡΝΑΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΑΥΛΟΥ
383
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


19
ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
378
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


20
ΠΑΡΡΗΣΙΑΔΗΣ ΦΙΛΩΝ(ΓΕΩΡΓΙΟΣ) του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
369
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


21
ΚΟΥΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
364
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


22
ΚΡΑΤΣΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
364
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


23
ΜΑΛΑΓΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
362
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


24
ΚΟΥΡΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΘΩΜΑ
360
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


25
ΤΖΙΦΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΤΡΥΦΩΝΑ
354
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


26
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
350
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


27
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
349
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


28
ΜΠΑΖΙΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ
348
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


29
ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΜΙΧΑΗΛ
345
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


30
ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
326
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


31
ΤΑΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
319
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


32
ΚΑΡΛΑΥΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του ΜΙΧΑΗΛ
315
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


33
ΚΙΚΙΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
312
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


34
ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
302
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


35
ΑΓΑΔΑΚΟΣ ΦΩΤΗΣ του ΣΤΑΥΡΟΥ
298
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


36
ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΦΩΤΙΟΣ του ΙΓΝΑΤΙΟΥ
298
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


37
ΠΟΛΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΙΩΑΝΝΗ
280
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


38
ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ
257
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


39
ΑΓΙΑΣΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
250
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


40
ΝΤΑΛΤΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
248
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


41
ΜΑΔΗΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ του ΣΤΑΥΡΟΥ
247
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


42
ΚΑΛΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
241
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


43
ΠΕΠΠΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
235
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


44
ΜΑΛΑΠΕΤΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
231
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


45
ΞΕΠΑΠΑΔΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ του ΠΕΤΡΟΥ
229
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


46
ΣΙΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ
213
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


47
ΓΚΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
213
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


48
ΚΩΣΤΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΠΕΤΡΟΥ
211
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


49
ΚΟΥΡΤΣΟΥΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
207
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


50
ΑΛΕΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ
206
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


51
ΓΙΑΡΕΝΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
198
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


52
ΔΡΑΒΙΛΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
196
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


53
ΚΟΝΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
196
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


54
ΚΩΤΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ του ΜΗΝΑ
194
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


55
ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
185
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


56
ΣΑΡΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
181
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


57
ΒΛΑΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
180
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


58
ΤΖΟΥΤΖΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
179
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


59
ΙΑΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΜΙΧΑΗΛ
178
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


60
ΛΕΙΒΑΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
177
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


61
ΜΑΤΙΑΤΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
166



62
ΑΡΜΕΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
165



63
ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ
164



64
ΖΩΓΑΝΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
161



65
ΠΑΠΑΘΩΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
160



66
ΣΙΑΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
158



67
ΛΕΚΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
157



68
ΜΠΟΥΓΑΣ ΤΡΥΦΩΝ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
155



69
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ του ΣΠΥΡΙΔΩΝ
151



70
ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
147



71
ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
145



72
ΣΙΔΕΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
145



73
ΣΕΛΛΙΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ-ΒΑΡΔΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
144



74
ΛΑΜΠΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
143



75
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
137



76
ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΦΑΗΛΟΣ(ΓΑΡΟΥΦΑΗΛ) του ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
128



77
ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΑΓΑΘΟΚΛΗ
127



78
ΜΠΙΡΜΠΙΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
117



79
ΣΤΑΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ
116



80
ΠΑΝΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
110



81
ΠΑΡΤΑΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
106



82
ΜΑΡΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
106



83
ΤΣΟΥΚΑΛΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ-ΝΑΠΟΛΕΩΝ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
90



84
ΒΑΤΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
79



85
ΚΑΡΑΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
79



86
ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
77



87
ΠΑΠΑΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
74



88
ΣΔΡΑΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
73



89
ΑΒΡΑΜΠΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΛΙΝΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
70



90
ΜΕΤΑΞΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ του ΙΩΑΝΝΗ
67



91
ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
67



92
ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
66



93
ΚΑΤΣΑΡΓΥΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
66



94
ΜΕΓΓΟΥΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
52



95
ΚΑΡΕΛΛΑΣ ΠΑΝΑΓΗΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
40



96
ΧΑΡΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
36



97
ΜΟΥΣΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΑΝΔΡΕΑ
27



98
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΘΩΜΑ
26



99
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
24



100
ΜΟΣΧΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΠΑΡΑΣΧΟΥ
24




_______________________________

ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ




1
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ-ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΑΓΓΕΛΟΥ
920
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


2
ΓΙΑΛΑΜΑ ΜΑΡΙΑ του ΙΩΑΝΝΗ
647
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


3
ΒΡΥΝΑ ΦΩΤΕΙΝΗ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
632
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


4
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΝΝΑ του ΑΡΚΑΔΙΟΥ
623
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


5
ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ-ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ(ΟΠΗ) του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
561
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


6
ΑΓΑΛΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΕΤΡΑΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ(ΛΙΤΣΑ) του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
520
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


7
ΖΑΜΑΝΗ ΑΣΗΜΙΝΑ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
410
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


8
ΡΗΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
408
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


9
ΠΑΤΣΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
389
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


10
ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ
339
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


11
ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ(ΜΑΤΑ) του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
335
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


12
ΜΕΤΑΞΑ ΑΡΧΟΝΤΙΑ(ΝΤΑΪΑΝΑ) του ΙΑΚΩΒΟΥ
328
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


13
ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
267
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


14
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΙΩΑΝΝΗ
259
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


15
ΓΙΑΝΝΙΡΗ ΜΑΡΙΑ του ΧΑΡΙΔΗΜΟΥ
253
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


16
ΤΑΟΥΣΙΑΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΕΥΡΙΠΙΔΗ
245
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


17
ΚΑΤΣΑΜΠΕ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ
228
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


18
ΚΑΤΣΙΚΕΡΟΥ ΝΟΡΑ-ΣΟΦΙΑ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
228
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


19
ΦΙΛΙΠΠΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ(ΒΑΣΩ) του ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ
225
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


20
ΒΕΛΕΝΤΖΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ του ΗΛΙΑ
206
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


21
ΜΠΡΟΥΜΑ-ΝΙΚΟΛΑΡΑ ΑΣΠΑΣΙΑ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
203
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


22
ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΕΛΠΙΔΑ(ΕΛΔΑ) του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
194
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


23
ΧΑΛΙΩΤΗ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥΛΑ(ΜΕΜΑ) του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
193
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


24
ΜΠΑΣΔΡΑ ΕΥΘΥΜΙΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
182
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


25
ΤΖΟΤΖΟΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
181
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ




ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ




1
ΔΡΟΣΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
985
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


2
ΜΑΝΩΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
823
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


3
ΠΑΝΟΖΑΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
750
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


4
ΓΕΡΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΚΗΣ του ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
706
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


5
ΟΡΦΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
683
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


6
ΣΤΑΜΕΝΙΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
552
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


7
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
548
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


8
ΒΑΡΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
537
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


9
ΤΣΙΜΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
526
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


10
ΜΑΤΑΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
523
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


11
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
516
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


12
ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
478
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


13
ΓΚΙΑΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
473
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


14
ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του ΦΩΤΙΟΥ
462
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


15
ΑΔΡΑΚΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΦΩΤΙΟΥ
456
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


16
ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
446
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


17
ΠΑΙΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
437
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


18
ΠΛΙΑΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
420
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


19
ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΜΑΝΟΥΣΟΣ-ΚΩΝ/ΝΟ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
416
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


20
ΤΣΙΤΣΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ
404
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


21
ΛΥΜΠΕΡΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
401
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


22
ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ(ΣΟΥΛΗΣ) του ΜΙΧΑΗΛ
397
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


23
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
387
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


24
ΤΑΓΓΙΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΘΩΜΑ
384
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


25
ΠΕΤΡΑΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
383
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


26
ΣΤΡΑΤΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ
367
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


27
ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ
359
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


28
ΠΑΤΣΙΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
357
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


29
ΝΤΑΟΥΛΑΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ του ΛΑΜΠΡΟΥ
357
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


30
ΣΑΜΑΝΤΖΙΔΗΣ ΜΗΝΑΣ του ΘΕΟΧΑΡΗ
352
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


31
ΤΣΑΜΑΔΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
345
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


32
ΜΑΜΑΛΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ του ΑΝΑΝΙΑ
344
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


33
ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
339
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


34
ΦΩΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΠΑΥΛΟΥ
335
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


35
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
334
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


36
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
320
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


37
ΠΟΥΛΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
309
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


38
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
309
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


39
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
308
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


40
ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΠΑΝΤΕΛΗ
299
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


41
ΔΗΜΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΠΑΥΛΟΥ
295
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


42
ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
287
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


43
ΚΟΥΛΟΥΤΜΠΑΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
271
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


44
ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
264
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


45
ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
259
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


46
ΓΚΑΒΑΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
258
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


47
ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
255
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


48
ΓΙΑΝΝΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
255
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


49
ΓΚΙΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛ του ΚΥΡΙΑΚΟΥ
241
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


50
ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του ΘΩΜΑ
234
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


51
ΠΤΩΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΠΑΥΛΟΥ
229
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


52
ΜΠΑΟΥΡΔΑΣ ΔΗΜΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
199
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


53
ΜΟΣΧΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
198
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


54
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΖΑΧΑΡΙΑ
194
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


55
ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΓΓΕΛΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
193
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


56
ΛΕΟΥΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
180
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


57
ΝΟΥΣΗΚΥΡΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
180
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


58
ΚΑΝΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ
174
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


59
ΑΔΑΜΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ
174
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


60
ΑΠΟΣΚΙΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ του ΗΛΙΑ
171
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


61
ΖΙΩΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΘΩΜΑ
167
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


62
ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
166
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


63
ΚΑΦΤΗΡΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
166
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


64
ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
166
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


65
ΜΠΟΤΟΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
164
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


66
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
162
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


67
ΒΑΓΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του ΘΕΟΧΑΡΗ
160
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


68
ΚΑΡΑΜΠΕΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΜΕΝΕΛΑΟΥ
158
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


69
ΠΑΧΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
157
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


70
ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ του ΠΕΡΙΚΛΗ
155
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


71
ΠΑΡΑΔΕΛΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
154
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


72
ΚΑΤΣΑΟΥΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
151
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


73
ΤΣΑΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
150
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


74
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΘΩΜΑΣ του ΣΤΕΡΓΙΟΥ
150
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


75
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΣΤΕΦΑΝΟΥ
149
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


76
ΜΟΥΡΤΖΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
141
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


77
ΜΠΑΛΑΦΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
140
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


78
ΣΑΜΟΥΡΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
134
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


79
ΤΣΙΡΜΠΑΣ ΜΑΡΙΝΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
130
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


80
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ
127
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ




ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΓΥΝΑΙΚΩΝ




1
ΠΑΤΡΙΑΝΑΚΟΥ ΦΕΒΡΩΝΙΑ του ΠΕΤΡΟΥ
927
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


2
ΜΑΧΑΙΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ
594
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


3
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΑΡΙΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
576
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


4
ΚΑΛΔΗ ΜΕΡΟΠΗ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
547
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


5
ΡΑΛΛΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
442
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


6
ΣΚΟΝΔΡΑ ΑΣΗΜΙΝΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
382
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


7
ΚΟΤΡΟΛΟΥ-ΜΑΝΤΖΙΟΥ ΕΛΕΝΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
357
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


8
ΚΟΝΤΟΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
330
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


9
ΧΙΩΤΗ-ΚΕΛΕΜΠΕΚΗ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
330
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


10
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ του ΖΗΣΗ
300
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


11
ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ του ΔΟΥΚΑ
294
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


12
ΒΩΒΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ του ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ
286
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


13
ΚΑΜΗΛΑΡΑΚΗ-ΣΑΜΑΡΑ ΜΑΡΙΑ του ΧΡΗΣΤΟΥ
275
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


14
ΠΟΖΙΟΥ-ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ ΑΘΗΝΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
272
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


15
ΚΑΚΑΛΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
264
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


16
ΜΠΡΟΦΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ(ΓΙΩΤΑ) του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
237
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


17
ΚΟΑΣΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
234
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


18
ΧΑΛΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
218
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


19
ΚΑΡΑΚΟΛΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ(ΜΑΓΔΑ) του ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
214
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


20
ΚΟΣΜΙΔΟΥ ΜΑΡΙΓΟΥΛΑ του ΙΩΑΝΝΟΥ
210
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


21
ΜΑΛΑΠΕΤΣΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
209
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


22
ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
208
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


23
ΛΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
206
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


24
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
198
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


25
ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΝΝΑ του ΤΑΞΙΑΡΧΗ
195
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


26
ΠΑΠΟΥΤΣΗ-ΜΗΤΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
191
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


27
ΕΥΤΑΞΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ(ΒΙΚΥ) του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
172
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


28
ΖΑΧΑΡΑΚΗ-ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
163
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


29
ΠΟΡΦΥΡΙΑΔΟΥ ΑΝΘΗ του ΙΩΑΝΝΟΥ
163
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


30
ΑΗΔΟΝΑ-ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΑΘΗΝΑ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
140
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


31
ΚΟΥΡΚΟΥΤΑ ΘΕΟΔΩΡΑ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
139
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


32
ΔΗΜΟΥ-ΖΗΝΔΡΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ
138
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


33
ΜΗΤΡΟΚΩΣΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ(ΓΙΟΥΛΑ) του ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ
132
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


34
ΤΣΑΡΑΓΚΛΗ-ΧΩΛΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
117
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


35
ΣΟΙΛΕΜΕΤΖΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ(ΚΟΡΙΝΝΑ) του ΕΥΘΥΜΙΟΥ
106
ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ


ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/06/2010 14:58:37

    Το ότι δεν εκλέγεται ο Φαήλος,μου προξενεί εντύπωση. Θεωρώ ότι είναι απώλεια για τη ΝΔ. Φαήλο,μην πτοείσαι. Γερά,μαζί με τον Αντώνη.

  2. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 28/06/2010 15:00:04

    Who are these guys anyway?

    • dtd avatar
      dtd @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:09:19

      Ακριβώς....
      Χαίρομαι πάρα πολύ που δε γνωρίζω τα ονόματα των περισσοτέρων... που δεν είναι φανταχτεροί σχολιαστές των τηλεπαραθύρων, τηλεπερσόνες, δημοσιογράφοι κλπ. απο τους 100 άγνωστους που εκλέγονται για πρώτη φορά, μπορεί να βγουν 10 - 15 αστέρια που θα αποτελέσουν μια καλύτερη νέα ηγετική ομάδα....

  3. ψιλιασμενος avatar
    ψιλιασμενος 28/06/2010 15:05:35

    Εξελέγησαν άλλοι γιγαντες της πολιτικής, οπως ο Αγγελάκας, κ.α. μη λεμε και αλλα ονοματα, που εβριζαν τον Σαμαρά πατοκορφα...
    Αναρωτιεμαι ειναι ακομη προδοτης για όλους αυτούς???

  4. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 28/06/2010 15:06:06

    Που'ν οι γυναίκες οεο;
    Έχετε καλύτερες αναλογίες και από την Ευελπίδων.

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:13:06

      Τι Ευελπίδων λέω... Είστε καλύτεροι και από την Ιερά Σύνοδο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:18:25

        χα χα χααα!...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:24:39

        Κάνετε κριτική χωρίς να ξέρετε τι γίνεται.
        Δημιουργείτε εντυπώσεις από το πουθενά.
        Γιατί δεν μπαίνετε στον κόπο να επισκεφθείτε το site της Ν.Δ. για να δείτε ότι οτι οι γυναίκες εκλέγονταν από άλλο πίνακα.
        Αμαν πια με την ευκολία να κριτικάρετε τα πάντα.

        (το σχόλιο δεν αναφέρεται στο Αλλενάκι που έχει τη διαρκή εκτίμησή μου)

      • Asterix avatar
        Asterix @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:25:11

        Υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες γυναικών.
        ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ κ.λπ.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:29:37

        Κώστα έχεις δίκιο, είναι άλλοι πίνακες, το χιούμορ του θραψ... έσπασε καρύδια πάντως... :)

      • Thraphsorchis avatar
        Thraphsorchis @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:32:23

        @Κώστας Ροδινός & Asterix
        Δημιουργώ εντυπώσεις από την αναρτημένη λίστα
        Στη λίστα ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ υπάρχουν 2 γυναίκες που δεν εκλέγονται #72 ΣΙΔΕΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ & #89 ΑΒΡΑΜΠΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΛΙΝΑ.

        Εκτός εάν είναι εγχειρισμένοι οπότε πάω πάσο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:38:22

        πάντως Κώστα όπως παρατήρησε με προβληματισμό και ο Επώνυμος σε άλλο ποστ, ο κος Λαζαρίδης εξελεγη μετα βίας, η σύγχρονη σκληρή πατριωτική συνιστώσα [κος Κρανιδιώτης] όχι...,

        άσπαστο το παλαιοκομματικό μπετόν αρμέ ... και από μια ματιά στις γυναικείες πρώτες θέσεις

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:42:55

        Πίκρα αλλενάκι, μεγάλη πίκρα. Τι να λέμε τώρα.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:50:44

        Καμμιά φορά , η δουλειά, γίνεται πίσω από τις κουϊντες...

      • donaE avatar
        donaE @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:54:47

        ο κ.Χρυσανθος Λαζαριδης;
        Ποσο λιγο γνωριζετε την Νεα Δημοκρατια...μιλαμε για ατταβιστικο ενστικτο,για προαιωνιο φοβο του κονσερβοκουτιου.

    • Asterix avatar
      Asterix @ Thraphsorchis 28/06/2010 15:23:28

      Αφού δείχνεις να ενδιαφέρεσαι, διάβασε και ξεστραβώσου:
      http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=63160&Itemid=92

      • Asterix avatar
        Asterix @ Asterix 28/06/2010 16:35:51

        Το "Είστε καλύτεροι και από την Ιερά Σύνοδο" είναι η αγένεια.
        Το "διάβασε και ξεστραβώσου" είναι ιερή προτροπή. Και το εννοώ.

  5. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 28/06/2010 15:30:34

    Μπορεί κανείς να μας εξηγήσει ποιοι είναι οι 10 πρώτοι που μάζεψαν τόσους ψήφους; Εγώ και ίσως και αλλοι δεν ξέρουμε κανέναν. Καλόν είναι να γνωρίζουμε τα προσόντα τους και την θέση τους στην Κοινωνία.

  6. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 28/06/2010 15:48:05

    Ε.. αφού το ζητάτε ευγενικά...

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/06/2010 16:01:30

    Αλλενάκι και Επώνυμος,

    Τα πράγματα είναι απλά.
    Ο γνωστός μηχανισμός της Ρηγίλλης (που μόνο για τέτοια είναι ικανός) λειτούργησε με τον αυτόματο.

    Ε, κατάφεραν και εξελέγησαν και μερικοί νέοι, που προφανώς επένδυσαν περισσότερο χρόνο στα εσωκομματικά.

    Πάντως δείχνει και κάτι άλλο που το βρίσκω θετικό. Είναι προφανές οτι ο Πρόεδρος δεν έδωσε γραμμή για να υποστηριχθούν συνεργάτες και φίλοι.
    Θέλω να ελπίζω!

    Γιατί αν έδωσε και δεν, τότε "υπάρχει κάτι σάπιο στη Δανιμαρκία....

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 28/06/2010 16:06:11

      Το θέμα είναι αν χρειάζεται "επέμβαση" ή "ακρωτηριασμός"...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 28/06/2010 16:08:19

      Πιστεύω ότι δεν έδωσε, γιατί αν είχε δώσει σίγουρα θα είχαν λυσσάξει κάτι Παραπολιτικά και λοιποί.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 28/06/2010 16:48:15

        Oι παραπολιτικοί ήσαν τόσο καλά ενημερωμένοι που έδιναν πρώτο το Λαζαρίδη!

      • ψιλιασμενος avatar
        ψιλιασμενος @ Επώνυμος 28/06/2010 17:00:56

        Αυτό είναι καλό ...ξεκαρφωμα!!! χεχε!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 28/06/2010 16:20:36

      Kώστα να σου πω τι νομίζω: όπως διαπίστωσα έχοντας "γνωρίσει" και τους δύο πρώτη φορά μέσα από τα κείμενά τους στο Antinews [εξάλλου για τους ανθρώπους εσωκομματικά όλων των κομμάτων δεν γνωρίζω πολλά πράγματα] είναι ικανότατοι και οι δύο, ασχέτως του εάν συμφωνεί κάποιος ή όχι με όλα όσα γράφουν.

      Τις αιτίες μάλλον πρέπει να τις αναζητήσεις σε φθόνο παλαιοκομματικής κοπής και νοοτροπίας, που μεταβιβάζεται από "γενιά σε γενιά" στους εκλέκτορες [έτσι τους λένε;], αυτούς που εκλέγουν τη κεντρική επιτροπή.

      ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ όποιου ξεχωρίζει, είτε είναι "δίπλα στον αρχηγό" είτε όχι, διότι θεωρείται μελλοντική απειλή.

      Αυτό είναι ένα από τα βασικότερα αγκάθια της ελληνικής κοινωνίας.

      • donaE avatar
        donaE @ αλλενάκι 28/06/2010 16:24:52

        Επαναλαμβανω,φοβουνται τους κομμουνιστες απλα.Μην ψαχνεται για πιο περιπλοκα πραγματα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 28/06/2010 16:27:26

        Αλλενάκι,

        Οταν βρείς καιρό, διάβασε το κλασσικό βιβλίο του Antony Downs, "Αn economic theory of Democracy". Δεν ξέρω αν υπάρχει στα Ελληνικά.
        Εκεί,λοιπόν, αναπτύσσει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα θεωρία που λέει (επιγραμματικά) ότι όποιος καταλαμβάνει ένα πολιτικό ή κομματικό αξίωμα δημιουργεί και περιχαρακώνει το δικό του χώρο και εφεξής μάχεται,έναντι πάντων, για να τον υπερασπίζεται!
        Χρειάζεται άλλη επεξήγηση;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ αλλενάκι 28/06/2010 16:28:43

        Όχι, δεν νομίζω να είναι αυτό. Καμία σχέση. Ειδικά για το Χρύσανθο, αυτά είναι καθαρές συκοφαντίες, επειδή ξεχωρίζει και αναγκάζει όλους τους άλλους σε αυτό το κόμμα, τους παλαιοκομματικούς, να κάνουν θλιβερές συγκρίσεις με τον εαυτό τους.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 28/06/2010 16:32:13

        ο προηγούμενος σύμβουλος τι ήταν; αριστερής προέλευσης δεν ήταν κι αυτός; δεν είχαν πρόβλημα με αυτόν, έως το βατο παίδιο

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ αλλενάκι 28/06/2010 17:49:15

        Αλλενάκι και Κώστα Ροδινέ, η ουσία είναι σ’ αυτό που περιγράφετε ωραιότατα και οι δυο σας!
        Οι ανύπαρκτου ειδικού βάρους «ζεστοθεσούληδες», τρομοκρατούνται και δεν θέλουν να υποστούν σύγκριση με κανέναν με υπολογίσιμο ειδικό βάρος! Κάνουν αρχικά πως συνεργάζονται μαζί του και περιμένουν στη γωνία την ευκαιρία!
        Όταν λοιπόν τους δοθεί και μέσα από την όποια εξουσία ή μηχανισμό έχουν, τον αποκεφαλίζουν ή του κόβουν τα πόδια για να τον κοντύνουν!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 28/06/2010 18:21:19

      Κώστα Ροδινέ

      Ναι δεν έδωσε γραμμή ο Πρόεδρος...

      Συμφωνώ.

      Και αυτό είναι ακριβώς το κακό.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 28/06/2010 18:26:14

        Δεν νομίζω οτι είναι και τόσο κακό!
        Θέλουμε πρόεδρο αρχηγό ή πρόεδρο κομματάρχη;΄
        Ο αρχηγός ενώνει και δεν ασχολείται με τα ασήμαντα.
        Ο κομματάρχης ζεί για τα ασήμαντα!

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 28/06/2010 19:10:35

        Κώστα

        Θυμήσου την κουβέντα σου.

        Εγώ την κάνω αρχείο.

        Δε θέλω να τη βαρύνω τη συζήτηση.

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 28/06/2010 16:11:17

    Ας μην έχουμε αυταπάτες. Το πολιτικό προσωπικό κάθε κόμματος είναι εθισμένο σε μια νοοτροπία κατοχής και νομής της μικροεξουσίας του. Δεν είναι εύκολο να αλλάξουν όλα αυτά, έστω και με ένα συνέδριο ρήξεων. Το παράσιτα έχουν ένα μοναδικό τρόπο να αναπαράγονται. Καμμιά φορά όμως σκοτώνουν και τον ξενιστή που τα φιλοξενεί. Όταν όμως ο κόμπος δε λύνεται, απλώς τον κάνεις κομμάτια και προχωράς.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Γιάννης Φαίλτωρ 28/06/2010 17:18:51

      Δύσκολο καλέ μου φίλε! Θαρρώ πως το πολιτικό προσωπικό, όσον εθισμό κι αν έχει, δεν μπορεί να παρέμβει τόσο καθοριστικά.
      Εδώ έχουμε να κάνουμε κυρίως με "υαλοκαθαριστήρες" και "αλεξιπτωτιστές" παραγοντίσκους που κατάφεραν να πλασαριστούν σε θεσούλες και μολύνουν τα πάντα ως επικίνδυνη μολυσματική νόσος! Συμβαίνει δε να είναι και πολύ αλλεργικοί σε ότι γνήσιο και αυθεντικό και ή το κόβουν (όρα Φαήλο) ή το κονταίνουν (όρα Χρύσανθο)!!!

  9. Asterix avatar
    Asterix 28/06/2010 16:22:48

    Σ' αυτή την ταραγμένη και μεταβατική περίοδο, τα ονόματα, τα βιογραφικά και οι πολιτικές φιλοδοξίες δεν θα παίξουν κανένα απολύτως ρόλο. Και αν κάποιοι παρεισέφρησαν με αυτή την ελπίδα, να το πω απλά: Την πάτησαν. Προσωπικά γνωρίζω δυο - τρία καλά άτομα από τις λίστες, αλλά αυτό, μόνον λόγω επιστημονικής συγγένειας. Αρα δεν μου λέει και πολλά πράγματα.

    Την αμέσως επόμενη περίοδο, αυτήν που ήδη αναδύεται με τα νέα κόμματα (τα πολιτικά αναχώματα δηλαδή) και το γιγάντιο καζάνι που βράζει, δηλαδή ο κοινωνικός μας περίγυρος, αυτό που θα μετρήσει είναι η πολιτική δράση, οι πολιτικές πρωτοβουλίες και όχι το κομματικό σκάκι.

    Αν δηλαδή σε 50 - 60 μέρες δεν διαβάσουμε ουσιαστικές, κατανοητές απ' τον λαό και αποδεκτές από τον επιστημονικό κόσμο πολιτικές και οικονομικές θέσεις, σημαίνει ότι ακόμα και ο Keynes με τον Πλάτωνα να είχαν εκλεγεί, κακώς εξελέγησαν.

    Κυριακή κοντή γιορτή λοιπόν.
    Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

  10. Tassos avatar
    Tassos 28/06/2010 16:41:45

    Αμα πιστεύετε ότι το κάρο από την λάσπη θα το τραβήξει η Κεντρική επιτροπή... Ο Αντώνης και οι άνθρωποί του θα το κάνουν με τις ιδέες τους και την αντισυστημική τους συμπεριφορά θα το κάνουν. Κάτι τρέχει που ο Φαήλος δεν βγήκε. Να υπάρχουν Φαήλοι έχει ανάγκη ο τόπος και όχι να βγαίνουν επίτροποι. Μπροστάρης θα είναι το παληκάρι στον Αγώνα για την καινούργια ΝΔ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Tassos 28/06/2010 17:04:20

      Τα κόμματα είναι θεσμοί και αν δεν είναι οι καλύτεροι επικεφαλής στους θεσμούς, τότε οι θεσμοί δεν είναι αξιόπιστοι. Έχουν τους κουμπούρες και τα λαμόγια για επικεφαλής και αυτό είναι η πεμπτουσία της πασοκοποίησης της ΝΔ. Κάποτε ο κόσμος σεβόταν το βουλευτή, το δήμαρχο, σήμερα δεν σέβεται κανέναν γιατί ξέρει τι σόι ανίκανοι είναι όλοι τους. Ο Σαμαρά μιλάει για κόμμα αξιών και αξίων και αν δεν χωράει ο Φαήλος στην κεντρική επιτροπή του κόμματος αυτού, αλλά χωρούν κάτι φαιδρά υποκείμενα που να μην πούμε τώρα ονόματα, αυτό είναι πρόβλημα κοινωνικό πια και όχι πολιτικό.

    • Asterix avatar
      Asterix @ Tassos 28/06/2010 17:08:17

      Δεν καταλαβαίνω... Αν θεωρείς ότι η ΚΕ δεν παράγει πολιτικές θέσεις, τότε τι στ' ανάθεμα την θέλουμε; Για εκκολαπτήριο βουλευτών;

      Δεν νομίζω ότι είναι έτσι αγαπητέ.
      'Η, αν θες, δεν ελπίζω να είναι έτσι.

    • ψιλιασμενος avatar
      ψιλιασμενος @ Tassos 28/06/2010 17:09:25

      Θα συμφωνήσω μαζί σου απόλυτα.
      Τα καλά ονοματα ειναι πισω και δεν τα καιει ο Σαμαράς. Αφησε να εκτεθουν οσοι ειναι για τις ταμπελες και μονο. Η ουσία δεν θα προέλθει απ αυτούς.
      Αλλώστε ουτε ο Φαήλος, αλλά και αλλοι, περιμένουν να πάρουν αξία απο την Π. Ε. της ΝΔ. Λες και ενδιαφέρει κανέναν ποιοι και αν εξελέγησαν.
      Συνηθως το κανουν αυτο οι ανασφαλείς, που ψαχνουν την καταξίωση μεσα απο τετοιες διαδικασίες.

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ Tassos 28/06/2010 17:10:13

      πολύ σωστός...έμπαινε Φαήλε!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Tassos 28/06/2010 18:26:03

      Δεν πειράζει που δεν βγήκε ο Φαήλος.

      Δεν την χρειάζεται προσωπικά την Πολιτική Επιτροπή.

      Νόμιζα όμως πως τον χρειαζόταν...εκείνη.

      Τί λες εσύ Πρόεδρε?

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 28/06/2010 18:29:46

        Φαήλε

        Με ρώτησες προχθές μετά την ομιλία σου,που σε αγκάλιασα

        συγκινημένος, γιατί δε βάζω υποψηφιότητα.

        Δε σου απάντησα επί της ουσίας.

        Μήπως τώρα κατάλαβες?

  11. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 28/06/2010 17:01:03

    Όταν επί επτά ολόκληρους μήνες, έχεις ονειρευτεί ότι σε αυτό το συνέδριο η Ν.Δ. θα γύριζε σελίδα και θα γινόταν πραγματικότητα το «Αντώνη άλλαξέ τα όλα», βλέποντας αυτά ως αποτελέσματα της χθεσινής ψηφοφορίας, μόνο απέραντη θλίψη και πλήρη απογοήτευση σου γεμίζουν την ψυχή.
    Τελεία και παύλα!!!

    • Asterix avatar
      Asterix @ Αφροδίτη 28/06/2010 17:10:06

      Νομίζω ότι βιάζεσαι αγαπητή Αφροδίτη.
      Ας είμαστε επιεικείς για την ώρα. Είναι πολύ νωρίς.
      Θα έρθει η ώρα για την αυστηρή κριτική.
      Και θα είμαστε αυστηρά... αυστηροί!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Αφροδίτη 28/06/2010 19:02:11

      Αφροδίτη

      Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα η κατάθλιψη είναι αναπόφευκτη.
      Ας λέει Ροδινός ότι θέλει.
      Γιατί άραγε να ψάχνουμε συνεχώς για δικαιολογίες?
      Γιατί να μην έχει γραμμή ο Πρόεδρος?
      Δέν αξιολογεί τα στελέχη του?
      Κι αν δεν έχει σημασία η Πολιτική Επιτροπή τότε γιατί την συστήνει?
      Κρίμα.

      • effie B. avatar
        effie B. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 28/06/2010 19:20:35

        +1000000000000000!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Όλυμπος avatar
    Όλυμπος 28/06/2010 17:12:42

    Το κάθε όργανο έχει τη σημειολογία του και τη δυναμική του.Σαφώς και την επόμενη μέρα δεν θα χαράξει η νέα Π.Ε.Ο Αντ.Σαμαράς έχει χαράξει την πορεία και σε αυτήν θα διαβεί...

  13. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 28/06/2010 17:27:14

    Καλέ μου Asterix, να ξέρεις πως για να μιλάω έτσι ξέρω πολύ περισσότερα από όσα ενδεχομένως υπολογίζεις.

  14. Factorx avatar
    Factorx 28/06/2010 17:37:37

    1. Για να μην γραφουμε ο,τι μας κατεβαίνει στο κεφάλι: Είναι προφανές οτι η κεντρική λίστα (Γραμμή) έσπασε σε διαφορετικές με ευθύνη των μελών της οργανωτικής. Δείτε την ομαδοποίηση των ψήφων στο λεκανοπέδιο και θα το καταλάβετε.

    2. Η πατριανάκου εξελέγη επειδή ηταν βουλευτής επικρατείας επικεφαλής του πολιτικσού σχεδιασμου και Καραμανλική. ειχε δηλαδή αναγνωρισιμότητα και υπάρχουν και χαζοψήφοι.

    3. Ο Φαήλος δεν βγήκε επειδή δεν τον ξέρουν στη ΝΔ και δεν έκανε και "εκστρατεία" - και πολύ καλά έκανε κατα την γνωμη μου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 28/06/2010 17:44:30

      Φάκτορα,

      Μια ..μικρή διόρθωση.
      Θέλεις να πείς για τα μέλη της ....ανοργανωτικής επιτροπής!
      Γιατί αν οργανώνονται έτσι,θα τους πάρει καμιά μέρα το κόμμα ο ...Κυριάκος!
      Και θα ψάχνονται!

      Και μια ερώτηση: Ο Λαζαρίδης δηλαδή έκανε ...εκστρατεία για να εκλεγεί;

      Ούτε οι φίλοι του ήξεραν ότι είναι υποψήφιος!

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Factorx 28/06/2010 18:01:20

      Φάκτορα, δεν σου κάνει εντύπωση πως όλοι αυτοί της οργανωτικής επιτροπής εξελέγησαν και μάλιστα σε περίοπτες θέσεις;
      Κατ' αρχήν και για λόγους ηθικής τάξης, δεν έπρεπε να είναι οι ίδιοι υποψήφιοι! Άραγε οι ίσες ευκαιρίες και οι ίδιες αφετηρίες, καταστρατηγήθηκαν βάναυσα από εκείνους που είχαν την ευθύνη του συνεδρίου! Και δεν πρέπει να εθελοτυφλούμε.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αφροδίτη 28/06/2010 18:10:49

        Aγαπητή μου Αφροδίτη,

        Αυτές τις επιτροπές δεν τις παίρνω στα σοβαρά,ούτε νομίζω επιτελούν και κανένα άξιο λόγου έργου.

        Για αυτό πολύ ασχολούμαστε!

        Το ζήτημα είναι απλό: οι παλιοί κομματικοί ...ξέφυγαν από τους νέους και οι νέοι στην αγωνία τους να καταλάβουν οφίκια και να μαζέψουν κουκιά ακολούθησαν προσωπικές στρατηγικές. Την πάτησαν! Αυτό μπορεί να είναι και χρήσιμο για το μέλλον!
        Οι εμπειρίες από τις ήττες δημιουργούν τις νίκες.

        Το μεγάλο κέρδος από το Συνέδριο είναι ότι ο Σαμαράς εξήλθε ενισχυμένος.

        Η στρατηγική του είναι πλέον ξεκάθαρη.

        Καιρός να βγεί στον κόσμο και να εκλαϊκεύσει το πρόγραμμά του.

        Και να φτιάξει ένα αποτελεσματικό επιτελείο.

        Η Π.Ε. θα ασχολείται με τα γνωστά.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Αφροδίτη 28/06/2010 18:31:38

        Αφελής ερώτηση ίσως αλλά δεν γνωρίζω καθόλου , όλοι αυτοί πληρώνονται από κάπου για αυτήν τους την εκλογή ?

        Η στρατηγική του , Κώστα μου , είναι ξεκάθαρη όντως , εγγυάται τις δεσμεύσεις της παρούσας κυβέρνησης που ήταν και το σημαντικότερο δίλημα ως προς τη χώρα και θα προσπαθήσει για την γρηγορότερη απεμπλοκή μας από την επιτήρηση (κάτι που είναι νομίζω αυτονόητο).

        Το έγραψα και το πρωί , από τις τρεις κατατεθημένες προτάσεις επέλεξε την ΕΚΤ/ΔΝΤ/Ε.Ε .Αυτό δεν πρέπει να αναλυθεί και να εξηγηθεί επαρκώς στο κόσμο της ΝΔ ?

    • Spm avatar
      Spm @ Factorx 28/06/2010 18:18:17

      ε, ρε τι τραβαμε και δεν το μαρτυράμε!!!

    • Άπιστος Θωμάς avatar
      Άπιστος Θωμάς @ Factorx 28/06/2010 18:20:35

      Μην ακούσω κιχ γιά τη Φένια. Ήμουν τρελλά ερωτευμένος μαζί της το πάλαι ποτέ.

      • Greco avatar
        Greco @ Άπιστος Θωμάς 28/06/2010 19:20:22

        καλο,καλο!...

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Factorx 28/06/2010 18:50:39

      Φάκτορ

      Οταν ξεκινάς μια νέα πορεία κόντρα στα τζάκια και τις φαμίλιες

      δεν το χτίζεις με τους σφουγγοκωλάριους των τζακιών και των

      φαμιλιών.

      Ολα τ'άλλα είναι φθηνές δικαιολογίες.

      Ανήκω στην κατηγορία εκείνων που μπορούσαν να εκλεγούν πολυ

      εύκολα αλλά αρνήθηκα να "εκλεγώ" σ'ενα όργανο που ήξερα ότι

      θα ήταν -πλην ελαχιστοτάτων εξαιρέσεων-κλωνοποίηση του παληού

      που όμως πλέον τα λαμόγια δεν υπήρχαν στίς υποψίες μας αλλά

      είχαν εξασφαλίσει και δίπλωμα μετά την αποφοίτησή τους σε

      κυβερνητικές θέσεις τα τελευταία χρόνια.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 28/06/2010 18:54:01

        Φαήλε

        ανάρτησε την ομιλία σου.

  15. undercover gpr avatar
    undercover gpr 28/06/2010 17:56:06

    Κρίση ταυτότητας λέγεται..

  16. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 28/06/2010 18:10:21

    ΦΑΗΛΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΣΚΑΜΝΑΚΙ ΕΩΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΤΡΕΞΕ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΑΓΜΑΤΩΘΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ. ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΙΜΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!!!

    • Blue Hunter avatar
      Blue Hunter @ ΓΑΝΤΙ 28/06/2010 22:59:49

      Σ ευχαριστω που απάντησες σε ενα χρονιο ερωτημα που ειχα, φίλε μου.

      Γιατι οι φελλοί, επιπλέουν???

      Σ ευχαριστω πολυ.

  17. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 28/06/2010 18:15:05

    Συγχαρητήρια στον Ευθύμιο Δρόσο. Συγχαρητήρια στη ΝΔ.

    Ο παλιός προσωπικός μας φίλος, αλλά και φίλος και αναγνώστης του blog μας, κ. Ευθύμιος Δρόσος εξελέγη πανηγυρικά πρώτος στην Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας, αφού έλαβε 985 ψήφους.
    Η εκλογή αυτή από μόνη της δείχνει ότι η Νέα Δημοκρατία μπήκε ήδη σε Νέα Εποχή και τούτο γιατί ο κ. Δρόσος, για όσους τον γνωρίζουν, είναι ένα πολύ τίμιο άτομο και ένας πολύ καλός άνθρωπος. Πέρα δε από αυτό, δεν έχει καμία σχέση με πολιτικά τζάκια, μηχανισμούς και κυκλώματα.
    Συγχαρητήρια λοιπόν και στους συνέδρους της Νέας Δημοκρατίας για τις επιλογές τους.

    http://hassapis-peter.blogspot.com/2010/06/blog-post_940.html

    • παρόν avatar
      παρόν @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 29/06/2010 03:00:09

      Αυτόν ούτε βουλευτή δεν τον έβγαλαν στην Αιτωλοακαρνανία. Στο δε Νομαρχιακός της Συμβούλιο δεν έχει πατήσει ούτε μια φορά...

  18. Misha avatar
    Misha 28/06/2010 18:57:35

    Ο Φαήλος εκτός και η Πατριανάκου πρώτη σε ψήφους....



    Η ΝΔ άλλαξε, ο ΓΑΠ βρήκε τα λεφτά και το ΔΝΤ μάς αγαπάει.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 28/06/2010 19:15:47

      Mηδένα προ του τέλους κακάριζε...

      • Misha avatar
        Misha @ ΒΡΑΧΟΣ 28/06/2010 20:01:22

        Αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννάν οι κότες, Βράχε.
        Ο Φαήλος έφαγε την πρώτη πίκρα στη ΝΔ.Είναι πολύ κολωνακιώτικο το περιβάλλον για την ιδιοσυγκρασία του.
        Θα (ξανα)συναντηθούμε μαζί του στους δρόμους της αντίστασης.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 28/06/2010 20:08:01

        Υποτιμάς και χαρακτηρίζεις άνθρωπο που δεν είναι "παρών".
        Μην βιάζεσαι.Άλλοι είναι οι εκ του Κολωνακίου ΚΟΤΕΣ...

      • Misha avatar
        Misha @ ΒΡΑΧΟΣ 28/06/2010 20:17:06

        Βράχε, το «κότες» δεν πήγαινε προς τον Φαήλο.
        Καμμία σχέση.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 28/06/2010 20:20:42

        Αυτό έλειπε.Και εγώ για άλλα χαμένα γράφω...

  19. sofia or8h avatar
    sofia or8h 28/06/2010 19:26:36

    Φαήλε
    συμφωνώ με το πιο πάνω ,ΓΑΝΤΙ
    νόμιζα οτι ξέρεις απο αυτά ,γραμμές κ.τ.λ
    Εμείς σε χρειαζόμαστε και ο πρόεδρος το ξέρει αυτό ....

  20. gloup avatar
    gloup 28/06/2010 19:45:25

    Συν Αθηνα και χείρα κίνει...

    Υπήρξαν ποιοτικές εξελίξεις στο Συνέδριο: πατριωτικό πλαίσιο, ανάπτυξη τακτικής, ανασκευή των πασοκο-επιχειρημάτων/προπαγάνδας. ΄Ιδωμεν.

  21. x-file avatar
    x-file 28/06/2010 19:59:40

    @Factorx
    1.Αξίζει να αξιοποιηθούν και αυτοί που δεν εξελέγησαν πάντως, όπως ο Φαήλος. Είναι ευκαιρία μετά από το συνέδριο να λειτουργήσουν περισσότερο τα όργανα προς τη κατεύθυνση της παραγωγής πολιτικού λόγου.

    2. Η πατριανάκου φεβρωνία ομολογουμένως έχει αναγνωρισιμότητα κ είναι από τα δυνατά στελέχη της Ν.Δ. Συγκροτημένη κ δουλευταρού. Πιστεύω ότι η Ν.Δ. πρέπει να επενδύσει περισσότερο στο γυναικείο δυναμικό της.

    3. Όπως επίσης, είναι απαραίτητο περισσότερο από ποτέ να βγουν όλα αυτά τα στελέχη στην κοινωνία κ να μιλήσουν με τον κόσμο και πάνω απ' όλα να ακούσουν τον κόσμο & δεν εννοώ μόνο τον κόσμο της Ν.Δ. Ειδικότερα, στην περιφέρεια οι άνθρωποι έχουν μεγάλη ανάγκη...

  22. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 28/06/2010 20:17:54

    Κανονικά θά έπρεπε νά δημοσιεύεται καί τό επάγγελμα ενός εκάστου έξ αυτών.
    Διαφορετικά τά ονόματα καί μόνο δέν σημαίνουν απολύτως τίποτε.

  23. x-file avatar
    x-file 28/06/2010 20:45:02

    @ ορθολογιστής συμφωνώ μαζί σου.

  24. Blue Hunter avatar
    Blue Hunter 28/06/2010 22:50:52

    Ερωτηση:
    πως γινεται να περνει καποιος περισσοτερες ψηφους σε μια καλπη, απο οσοι ηταν αυτοι που ψηφισαν στην καλπη αυτοι???
    Οεοοοο!!!!

  25. diasapollon avatar
    diasapollon 28/06/2010 23:18:16

    Φαήλο μάλλον δεν θα ήσουνα στις λίστες.

  26. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 29/06/2010 00:15:38

    Ο Φαήλος είναι ένας γνήσιος πατριώτης που δεν φοβάται. Φαίνεται ότι αρκετοί ακόμα φοβούνται, γιατί άραγε;;;;;

    • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος @ Γιάννης Χριστόπουλος 29/06/2010 01:06:14

      Συνονόματε και συνεπώνυμε συμφωνώ, ο φόβος είναι κακός σύμβουλος και κάκιστος οδηγός, γιατί πάνω απ' όλα σε οδηγεί σε βλακώδη και ανυπόστατα συμπεράσματα. Η μη εκλογή του Φαήλου και η παρ' ολίγον μη εκλογή του Χρύσανθου με προβληματίζουν πολύ. Ευτυχώς, ο πολιτικός ρόλος της Πολιτικής Επιτροπής θα είναι αυτός που ήταν πάντα και θ' αποφασίζουν τελικά αυτοί που ξέρουν και όχι οι...άστο να πάει...Πάντως, εξελέγησαν και πολλοί αξιόλογοι άνθρωποι, ας μην είμαστε μηδενιστές. Τα βούρλα που τα έβαλαν για τσόντα δεν θ' αποφασίζουν για τίποτα εκτός από τα καλτσόν και τα κουστούμια που θα φοράνε, οπότε μικρό το κακό.

  27. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 29/06/2010 01:02:10

    Οι μηχανισμοί δεν σπάνε έτσι εύκολα, από τη μια μέρα στην άλλη. Σαφώς αποδυναμώνονται, αλλά "για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή".

  28. Wolf avatar
    Wolf 29/06/2010 01:11:59

    Κακό πράγμα η ανασφάλεια φίλε μου. Ο Φαηλος και αλλά παιδιά που δεν «εξελέγησαν» δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα σε κανέναν.
    Καποιοι άλλοι, ιδιαίτερα ανασφαλείς προφανώς, ετρεξαν να γλειψουν, να παρακαλεσουν, να πουλήσουν την ψυχή τους!
    Γιατί άραγε;
    Για την πολιτική επιτροπή;
    Και ποιος νοιάζεται!
    Ο Φαηλος και τ αλλά παιδιά, θα είναι Φιλοι καλοί και αγαπημένοι είτε είναι, είτε όχι στην οποία επιτροπή.
    Εμείς την ψυχή στο διαβολο δεν την πουλάμε.

  29. Πέτρος avatar
    Πέτρος 29/06/2010 01:14:33

    Φαηλάκο, έχει απόλυτο δίκιο ο φίλος που πιστεύει οτι δεν χρειάζεσαι την Πολιτική Επιτροπή και πως η Πολιτική Επιτροπή σε χρειάζεται!
    Οι αγώνες σου είναι γνωστοί , τό ίδιο κι η μαχητικότητά σου. Θυμάσαι το "στείλτε τον απέναντι..."!!! Στην οδό Κιμοθόι...
    Είμαστε κοντά σου Φαήλο!

  30. lolos avatar
    lolos 29/06/2010 01:33:50

    Λεβέντες αφήστε τα συλλυπητήρια και ξεκινήστε τους καφέδες και τα κονιάκ..
    Στα σαράντα μπορούμε να μαζευτούμε και να λέμε πάλι τα ίδια αλλά τότε θα κανουμε και τραπέζι.

  31. Asterix avatar
    Asterix 29/06/2010 11:31:47

    Αναφέρονται πολλοί στον Φαήλο και συνομιλούν με αυτόν ωσάν να ήταν παρών και σχολιάζων. Όμως εγώ δεν τον βλέπω πουθενά. Έχει κάποιο nickname που γνωρίζετε και δεν γνωρίζω;

    Κατά τα λοιπά, τον άνθρωπο δεν τον ξέρω προσωπικά. Έχω όμως διαβάσει ορισμένα γραπτά του στο antinews.gr, απ' όπου τον συμπάθησα γιατί διαθέτει αμεσότητα λόγου, συναισθηματισμό και ορισμένες φορές λυρισμό.

    Χαρακτηριστικά τα οποία στους μαζικούς χώρους συνήθως αντιμετωπίζονται με καχυποψία και δυσπιστία. Αντιθέτως, τα ίδια χαρακτηριστικά είναι πολύ χρήσιμα σε όργανα παραγωγής πολιτικού λόγου και δράσης. Συνεπώς, καλώς δεν εξελέγη διότι έχει άλλο προορισμό. Είμαι βέβαιος ότι ο πρόεδρος το ξέρει αυτό. Αν δεν το ξέρει, θα πάθει και θα το μάθει.

  32. δρόμος avatar
    δρόμος 29/06/2010 11:45:13

    Γελάω με τα σχόλια των περισσοτέρων, που φαντάζονται τον Σαμαρά θαυματοποιό και τον τεράστιο μηχανισμό που λέγεται ΝΔ τόσο εύκολα μετατοπίσιμο. Αν ήταν έτσι, άλλωστε, τα πράγματα θα ήταν μάλλον επικίνδυνα.

    Στις κρίσιμες για το κόμμα εκλογές του Μαϊου τα στελέχη στις οργανώσεις βάσης ανανεώθηκαν κατά 80%. Αυτοί είναι νέοι στην ηλικία και στην κομματική ζωή, θα πάρει ένα διάστημα για να ενημερωθούν και να αποκτήσουν δική τους αυτοτελή άποψη για τους άλλους. Στον χρόνο που πέρασε, καθώς οι περισσότερες τοπικές και ΝΟΔΕ ήταν αδρανείς, αυτό ήταν απολύτως αδύνατο.

    Οι νέες κατευθύνσεις θα φανούν από Σεπτέμβρη, όταν ολόκληρος ο μηχανισμός θα λειτουργήσει με τις νέες βάσεις. Μέχρι τότε φυσικά και χρειάζονται οι παληοί, γιατί τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα δεν πάνε δυστυχώς διακοπές, κάποιοι πρέπει να προωθούν τις διαδικασίες παντού, στη Βουλή, στο κόμμα, στο δρόμο. Το σύνθημα "άλλαξέ τα όλα" αφορά κυρίως νοοτροπίες: αυτή η αλλαγή ήδη εκδηλώθηκε στο συνέδριο, με την αποδοχή των θέσεων του Σαμαρά από το σύνολο των κομματικών, παλιών και νέων, ανεξαιρέτως.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.