Αποσύρει την υποψηφιότητά του ο Φαήλος Κρανιδιώτης
07/04/2014 13:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποσύρει την υποψηφιότητά του ο Φαήλος Κρανιδιώτης

Την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής ανακοίνωσε ο Φαήλος Κρανιδιώτης

Την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής ανακοίνωσε ο Φαήλος Κρανιδιώτης, ο οποίος ανέφερε ότι τις τελευταίες ημέρες παρακολούθησε ένα «εμετικό συκοφαντικό παιχνίδι» με στόχο τον ίδιο, την παράταξη και τον πρόεδρό της, με επίκεντρο την ενδεχόμενη υποψηφιότητά του για την Ευρωβουλή «λες και δεν είναι οι ψηφοφόροι, ο λαός που θα αποφασίσει ποιος θα εκλεγεί και ποιος όχι».

«Η αντζέντα που παίζουν οι ιδεολογικοί μας αντίπαλοι είναι η ταύτιση κάθε εθνικής φωνής με τον φασισμό, τον ρατσισμό, την ακροδεξιά και η επιβολή, ξανά, των γνωστών ενοχών στην παράταξη για ζητήματα που ποτέ δεν μας αφορούσαν ούτε μας αφορούν» τόνισε, σημειώνοντας ότι κάθε πολιτική που αφορά στην ασφάλεια των πολιτών, στην καταστολή της «λαθρομετανάστευσης», βαφτίζεται «ακροδεξιά», αν και, όπως επισημαίνει, «είναι απλώς λογική και αναγκαία για τα εθνικά και λαϊκά συμφέροντα».

Ο κ. Κρανιδιώτης σημείωσε μεταξύ άλλων ότι επειδή δεν είναι διατεθειμένος και υποχρεωμένος να ανεχθεί αυτή τη «βρωμιά» και επειδή ανήκει στον κόσμο της εργασίας, ουδόλως τον ενδιαφέρει να κάνει την πολιτική βιοπορισμό.

Και κατέληξε: «Γι' αυτό λοιπόν, ώστε να διευκολυνθούν άπαντες, σας ανακοινώνω πως δεν θα είμαι υποψήφιος και θα μείνω συνεπής στις ιδέες μου, ζώντας σύμφωνα με αυτές και λέγοντας πάντα την αλήθεια. Είναι κι εύκολη δουλειά. Πάντα θυμάσαι τι είπες και δεν χρειάζεται να σκαρφίζεσαι δικαιολογίες».

H σχετική ανακοίνωση του Φ. Κρανιδιώτη έχει ως εξής:

Αδέρφια, τις τελευταίες μέρες παρακολούθησα, κι εσείς μαζί, ένα εμετικό συκοφαντικό παιχνίδι με στόχο εμένα αλλά κυρίως την παράταξη και τον Πρόεδρο της, με επίκεντρο την ενδεχόμενη υποψηφιότητα μου για την Ευρωβουλή. Λες και δεν είναι οι ψηφοφόροι, ο λαός που θα αποφασίσει ποιος θα εκλεγεί και ποιος όχι.

Η αντζέντα που παίζουν οι ιδεολογικοί μας αντίπαλο είναι η ταύτιση κάθε εθνικής φωνής με τον φασισμό, τον ρατσισμό, την ακροδεξιά και η επιβολή, ξανά, των γνωστών ενοχών στην παράταξη για ζητήματα που ποτέ δεν μας αφορούσαν ούτε και μας αφορούν. Κάθε πολιτική, που αφορά πχ το πρώτο δικαίωμα των πολιτών, την ασφάλεια, ή την καταστολή της λαθρομετανάστευσης, βαφτίζεται «ακροδεξιά», αν και είναι απλώς λογική κι αναγκαία για τα εθνικά και λαϊκά συμφέροντα.

Επειδή δεν είμαι διατεθειμένος, ούτε και υποχρεωμένος, να ανεχθώ άλλο όλη αυτή την βρωμιά και να γίνεται ένα ήσσονος σημασίας ζήτημα αντικείμενο τέτοιων πιέσεων προς την παράταξη και να σπαταλάω κι εγώ πολύτιμο χρόνο παλεύοντας στην λάσπη με το κάθε γουρούνι, όπου εσύ απλώς λερώνεσαι και το γουρούνι το ευχαριστιέται.

Επειδή ανήκω στον κόσμο της εργασίας κι όσα βλέπετε, ακούτε και διαβάζετε από μένα, είναι στο υστέρημα του χρόνου μου από τον αγώνα της επιβίωσης, χωρίς αντιμισθίες και χωρίς αργομισθίες, αφού ποτέ, πλην της στρατιωτικής μου θητείας, δεν πήρα μισθό από το κράτος, ούτε από συγκροτήματα κι επιχειρηματίες, επιλέγοντας μόνο το ελεύθερο επάγγελμα κι άρα ουδόλως με ενδιαφέρει να κάνω την πολιτική βιοπορισμό.

Γι’ αυτό λοιπόν, ώστε να διευκολυνθούν άπαντες, σας ανακοινώνω πως δεν θα είμαι υποψήφιος και θα μείνω συνεπής στις ιδέες μου, ζώντας σύμφωνα με αυτές και λέγοντας πάντα την αλήθεια. Είναι κι εύκολη δουλειά. Πάντα θυμάσαι τι είπες και δεν χρειάζεται να σκαρφίζεσαι δικαιολογίες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 07/04/2014 13:28:40

    Καλά, η πίεση ήρθε από Ουάσινγκτον μεριά, το είδαμε όλοι. Αλλά το θέμα είναι ρε Φαήλο, τους εδώ ρουφιάνους θα τους ξεμπροστιάσει κανείς;

    • osakis avatar
      osakis @ Βατάτζης 07/04/2014 13:50:55

      Καλά, η Ουάσιγκτον με το ευρωψηφοδέλτιο της νέας δημοκρατίας θα κάτσει να ασχοληθεί...

      • Βατάτζης avatar
        Βατάτζης @ osakis 07/04/2014 15:14:39

        Δυστυχώς, από τους ξενους ΜΟΝΟ οι αμερικάνοι ασχολούνται μαζί μας σε κάθε έκφανση του δημόσιου βίου και κάθε τομέα της πολιτικής ζωής της χώρας. Κανένας άλλος. Εχει αποδειχθεί πολλάκις.

  2. ΚΜ avatar
    ΚΜ 07/04/2014 13:35:20

    Σαν να μας λένε: απαγορεύεται να υπάρχουν σοβαρά πατριωτικά και συντηρητικά κόμματα! Επιτρέπονται μόνο οι απάτριδες φιλελέδες και τα ακραία μορφώματα τύπου Χρυσής Αυγής, που εξυπηρετούν την κατασυκοφάντηση του πατριωτισμού δια της συσχέτισής του με αποκρουστικές ιδεολογίες. Φοβάμαι, ότι τώρα απομένει να φαγωθεί από τους «φίλους» μας ο ίδιος ο Σαμαράς.

    • kostas nik avatar
      kostas nik @ ΚΜ 07/04/2014 16:08:21

      οχι αγαπητε σαν να μας λένε ( που μας το λένε στα ίσα και χωρίς ντροπή δηλαδή) ότι κουμάντο κάνει ο ευάγγελος

  3. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 07/04/2014 13:39:46

    Τελικά ο βενιζέλος, δλδ ο ιζνογκούντ, επέβαλε την θέλησή του.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Νίκος Αργεάδης 07/04/2014 14:08:46

      Γιατί Νίκο,μαζί με το ΠΑΣΟΚ θα κατεβαίναμε;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κυθήριος 07/04/2014 14:16:56

        Αγαπητέ φίλε δεν βλέπω το όνομά σου. Δεν σε καταλαβαίνω. Εμένα μου μυρίζει ιζνογκούντ η απόσυρση τοιυ Φαήλου. Δεν μπορώ να συνδε΄σω απ' ευθείας αλλά η ξεκαρδιστική συνέντευξη του ιζνογκούντ όπου συγκρίνει εαυτόν με τον τρικούπη και όχι, φυσικά, με τον κωλέττη, μου έδωσε το έναυσμα για την εικασία. η ζημιά που έκανε ο ηλίθιος ο μπαλτάκος θα έχει παλλιροϊκή διάρκεια.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Νίκος Αργεάδης 07/04/2014 14:20:00

          Κυθήριε, βλέπω τα ονόματα στο Chrome αλλά με Windows XP, όχι με Windows 7 prof.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Νίκος Αργεάδης 07/04/2014 14:36:09

            Φίλε Νίκο,κι εγώ Chrome χρησιμοποιώ,αλλά με Windows 7.

          • ομοιοπαθής avatar
            ομοιοπαθής @ Νίκος Αργεάδης 07/04/2014 16:15:46

            Δοκίμασε Internat Explorer. είχα το ίδιο πρόβλημα

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
        ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Κυθήριος 07/04/2014 14:30:35

        Φαίνεται ο Νίκος δεν πιστεύει οτι θα εχουμε αυτοδυναμία, φίλε Κηθύριε, εσύ?...

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 07/04/2014 14:53:08

          η ζημιά που έκανε ο μπαλτάκος είναι μάλλον δ΄συκολο να αντισραφεί. οι υποψίες που έριξε στον α. σαμαρά εικάζω πως θα βλάψουν την καταλληλότητα. ένα πράγμα που πάντα ήταν πρόβλημα ήταν το ότι ενώ η καταλληλότητα του α. σαμαρά ήταν υψηλή, στην πρόθεση ψήφου η νδ δεν επικρατούσε καθαρά του σύριζα. εικάζω πως θα βλαφθεί και η καταλληλότητα τώρα με συνέπειες απρόβλεπτες.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 07/04/2014 15:12:49

          Aγαπητέ Δημήτρη,στις ευρωεκλογές χρειαζόμαστε φωνές σάν του Φαήλου,αν μή τι άλλο να μπούν στο μάτι πολλών,όχι να τους κάνουμε και το χατήρι να αποσυρθούν!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κυθήριος 08/04/2014 13:36:24

        Τελικά, μάλλον είχα δίκιο για τον ιζνογκούντ κέρβερο της κλεπτοκρατικής φαυλοκρατίας και της λογοδιαροϊκής μπουρδολογίας. http://www.dimokratianews.gr/content/23879/%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%C2%AB%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CE%B6%CE%B9%CE%BF%C2%BB-%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%87%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B9%CF%80%CF%80%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%85-%C2%AB%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B9%CF%84%CE%AC%CE%BB%C2%BB-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Νίκος Αργεάδης 09/04/2014 17:02:49

          Θρασύτατος!

  4. Jimakos avatar
    Jimakos 07/04/2014 13:39:53

    Παράπλευρη απώλεια λόγω Μπαλτακιάδας.

  5. Vesper avatar
    Vesper 07/04/2014 13:40:45

    OK...Tους έκανες την χάρη.
    Ως πότε όμως θα υποχρεωνόμαστε σε τέτοιες υποχωρήσεις; Τελικά τι είδους ευρωψηφοδέλτιο σχηματίζει η ΝΔ;Ψηφοδέλτιο συσπείρωσης, εκλογικής μάχης και εκλογικού αγώνα ή ψηφοδέλτιο κατ΄εντολήν και καθ΄υπόδειξη πολλών και διαφόρων άλλων τρίτων πλην της κομματικής βάσης; Έλεος ρε π.... με τους συμβιβασμούς και τις υποχωρήσεις....

  6. Aegean times avatar
    Aegean times 07/04/2014 13:46:49

    Κακώς ο κύριος Κρανιδιώτης αποσύρει την υποψηφιότητά του η οποία μόνο θετική απήχηση θα είχε, τελικά ποιός κάνει κουμάντο η Ντόρα που βρήκε ευκαιρία για να χτυπήσει?

  7. Άργος avatar
    Άργος 07/04/2014 13:51:47

    Ή κάποιοι αποφάσισαν να μην ταυτιστούν με την επερχόμενη ήττα, ή κάποιοι "ξεκαθαρίζουν" το τοπίο για την δημιουργία ενός χώρου "δεξιοκεντρώου προσανατολισμού".

  8. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 07/04/2014 14:07:49

    Αν αποσύρει την υποψηφιότητά του,η φωνή εκείνη από την οποία προσδοκούσαμε να ακουστεί ένας πατριωτικός λόγος που θα υπηρετεί επιτέλους τα εθνικά μας συμφέροντα στην Ευρωβουλή,επειδή το επέβαλαν κάποια έσωθεν ή έξωθεν κέντρα υπονόμευσης,τότε αποσύρω κι εγώ την ψήφο μου στη Ν.Δ. στις Ευρωεκλογές. Απλά,δέν εμπιστεύομαι κανέναν...

  9. δημης avatar
    δημης 07/04/2014 14:12:38

    Κύριε Φαήλο η απόσυρση της Υποψηφιότητάς σας μποεί να "υπακούει" στη Φιλία σας , στην Παραταξιακή "λογική "... ΑΛΛΑ .. -Ως πότε θα παίζουμε το παιγνίδι της αριστεράς ;;;; -Ως πότε θα επιζητούμε την νομιμοποίηση ,την "σφραγίδα " τους;;; -Ως πότε θα αποδεχόμαστε την "κρίση "τους;;;;; ΞΑΝΑΣΚΕΦΘΗΤΕ ΤΟ

  10. Διογένης avatar
    Διογένης 07/04/2014 14:17:29

    Μεγάλο λάθος η απόσυρση της υποψηφιότητας, τουλάχιστον με βάση όσα γνωρίζουμε από το προσκήνιο. Αν στο παρασκήνιο υπήρξαν και άλλοι λόγοι, μη ανακοινώσιμη, τότε αλλάζει. Όμως με μόνον όσα γνωρίζουμε, πρόκειται για σοβαρή ιδεολογική ήττα όσων πρεσβεύει ο Φαήλος. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να τους κάνει τέτοιο δώρο.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Διογένης 07/04/2014 14:39:23

      Σίγουρα εκείνος γνωρίζει καλύτερα από όλους γιατί έπρεπε να πάρει την συγκεκριμένη απόφαση,εμείς όμως είχαμε πιστέψει στην υποψηφιότητά του. Συμφωνώ μαζί σου.

  11. Ρηνα avatar
    Ρηνα 07/04/2014 14:33:32

    H αληθεια ειναι οτι πολυ μας κακοφαινεται αυτη η αποσυρση....

  12. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 07/04/2014 14:35:43

    Στην Ελλάδα πλέον έχει ποινικοποιηθεί ο πατριωτικός λόγος,η σχέση με την Ορθοδοξία,η προσήλωση στις παραδόσεις και τις ρίζες μας.Όποιος μιλά και δρα υπέρ αυτών θα διώκεται απηνώς.Η γραμμή έρχεται από Ουάσιγκτον μεριά και δε χωρά παρεκκλίσεις.Αν είσαι δεξιός τύπου Σπηλιωτόπουλου ή αριστερός τύπου Σταθάκη ,Ρεπούση,Τσακαλώτου και λοιπών υβριδίων ,τότε το σύστημα σε αποδέχεται και σε προωθεί ασμένως.Συγχαρητήρια!!! Κάνατε μάγκες τους Χρυσαυγίτες.

  13. sender avatar
    sender 07/04/2014 14:36:41

    Ηττοπάθεια.Κακώς παραιτήθηκε ο κ.Κρανιδιώτης.Αυτό αποτελεί παραδοχή των αθλίων συκοφαντιών,ενώ έπρεπε να τον στηρίξουν οι συνάδελφοί του.Τον κόσμο τον ρωτήσετε;χάνουμε κάθε μέτρο.Ντροπή.Φταρνίζεται το πασοκ και κλυδωνίζεται η χώρα.Μια χαρά σβήνουν τις καθάριες φωνές,όταν ταράζουν τους εντός και εκτός χώρας εχθρούς.Αυτή η αποχρωμάτιση,ναι,είναι η αρχή μιας κρίσης.

  14. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 07/04/2014 14:37:39

    Μέχρι πότε θά τρώη χαστούκια ἡ Δεξιά ἀπό τούς "δημοκράτες" τῆς θολοκουλτουριάρικης ἀριστερᾶς;; Κρῖμα, εἰλικρινά λυπᾶμαι, μά περισσότερο ἀπογοητεύθηκα!!! Μέχρι πότε ἡ ἀριστεροί θά μᾶς ἐπιβάλουν τήν ἀτζέντα τους;;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Φωτεινή 07/04/2014 14:59:07

      Δευτερευόντως και μόνο οι αριστεροί, Φωτεινή. Πλέον, η μεγαλύτερη απειλή για την ταυτότητα της «δεξιάς» είναι το «εκ των έσω» καπέλωμα από τους ελευθεριακούς φιλελεύθερους και την πολιτική ορθότητα. Την «ανοιχτή κοινωνία» και τα λοιπά ύπουλα ιδεολογήματα με έξωθεν στήριξη και χρηματοδότηση. Κάθε πατριωτική φωνή πρέπει να εξοβελισθεί και να συκοφαντηθεί ως άκρο. Τα όντως άκρα (Χρυσή Αυγή) χρησιμεύουν δε ως εργαλεία σπίλωσης του πατριωτισμού, στα ίδια κέντρα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΚΜ 07/04/2014 15:09:23

        Κανένα καπέλωμα. Απλά στο χέρι μας είναι ημών των δεξιών να δείξουμε στη ΝΔ ότι αν δίνει προτεραιότητα στους φιλελέ, θα έχει και τα ανάλογα ποσοστά... τύπυ ΔημΑρ. Τα "υψηλού επιπέδου" κόμματα θα πρέπει να αρκούνται σε "χαμηλού επιπέδου" ποσοστά...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΒΙΣ 07/04/2014 15:44:13

          Και τί να ψηφίσουμε ρε ΒΙΣ; Ειλικρινά, μετά από αυτή την είδηση, έψαξα να βρω τη λίστα με τα κόμματα που δήλωσαν ότι κατεβαίνουν στις Ευρωεκλογές. Απελπισία...

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΚΜ 07/04/2014 15:53:48

            Σε αυτό δεν διαφωνώ. Αλλά θεωρώ ότι με τις τελευταίες εξελίξεις, το να πούμε "ψηφίζω ΝΔ κλείοντας μύτη και μάτια για να μην βγει ο Σύριζα" είναι πολυκαιρισμένο...

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΚΜ 07/04/2014 15:56:31

            Και για τους πατριώτες με χιούμορ, υπάρχει η "Πυρίκαυστος Ελλάς" του Ζουράρι. Το σκέφτομαι σοβαρά, χωρίς πλάκα. Μία χιουμοριστική ψήφος δεν είναι πάντοτε μη σοβαρή ψήφος.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΒΙΣ 07/04/2014 16:20:02

            Ωπ! Αυτόν δεν είχε ο κατάλογος συνδυασμών που βρήκα. Και ξέρεις ποιά είναι η πλάκα; Τον είχα ψηφίσει μια φορά σε Ευρωεκλογές (ως «Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο», μαζί με τον Παπαθεμελή), προκειμένου να μην εξαναγκαστώ σε υπερψήφιση της Γιαννάκου, που μου φορτώσανε πρώτη-πρώτη στη λίστα (και τότε δεν είχε και σταυρό, για να μπορείς να τη μαυρίσεις). Το θέμα όμως είναι ότι άν, τη δεδομένη στιγμή, πληρώσει το μάρμαρο ο Σαμαράς, τα φιλελεύθερα σταγονίδια θα βγουν ακόμα πιο ενισχυμένα. Ο Θεός να μας φωτίσει...

          • Ηλίας Κατσής avatar
            Ηλίας Κατσής @ ΚΜ 07/04/2014 16:53:06

            ...και φόρεσες, λοιπόν, το φουστάνι σου και πήγες να ψηφίσεις «Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο», μαζί με τον Παπαθεμελή, προκειμένου να μην εξαναγκαστείς σε υπερψήφιση της Γιαννάκου" ...και σου μιλάνε με σεβασμό ακόμα εδώ μέσα; Τα όστρακα σπανίζουν, μα είχανε έλλειψη και σε σφαιρίδια;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Ηλίας Κατσής 07/04/2014 18:06:31

            Εσύ ποιός είσαι και θα μου ζητήσεις και τα ρέστα; Ούτε την ψήφο μου ούτε την αποχή μου χαρίζω σε καμία Γιαννάκου. Ο λαός την πέταξε εκτός βουλής το 2007 κι όμως κάποιοι τη βάλανε επικεφαλής στο ευρωψηφοδέλτιο. Άν υπολήπτεσαι τη Γιαννάκου, πρέπει να ντρέπεσαι.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Ηλίας Κατσής 07/04/2014 18:12:50

            Εσύ ποιός είσαι και θα σου δώσω και λογαριασμό κύριε; Ούτε την ψήφο μου ούτε την αποχή μου θα χαρίσω ποτέ σε καμία Γιαννάκου. Ο λαός την πέταξε έξω από την Βουλή, το 2007 για τα ολέθρια καμώματά της, κι όμως κάποιοι την ανταμείψανε με πρώτη θέση στο ευρωψηφοδέλτιο! Εσύ για πες μας ευθέως: την υπολήπτεσαι την κυρία;

          • Ηλίας Κατσής avatar
            Ηλίας Κατσής @ ΚΜ 07/04/2014 20:23:23

            Την υπολήπτομαι (ήδη της κοινοποίησα και την εμπάθειά σας γι αυτήν και τους "κάποιους" που την ανταμείψανε). Ομολογώ. Α, εγώ είμαι αυτός που λέω. ΗΚ, εκδότης-διευθυντής-συνιδιοκτήτης της NetControl (64σέλιδου στη Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία του Κίτσου, το 1996-'97, more... ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ - Κατακτήστε τον κυβερνοχώρο - 29/11/1996

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Ηλίας Κατσής 07/04/2014 20:57:19

            Ρητορικό ήταν το ερώτημα. Σε θυμόμουν κι από άλλη φορά, που είχες μπει για διαφήμιση και στην είπαν (ορθώς). Εννοείται πάντως ότι οι «περγαμηνές» σου δεν μου εμπνέουν δα και καναν σεβασμό και μάλλον είσαι και λίγο ξιπασμένος. Ούτε ότι έχεις για κολλητή το συγκεκριμένο πολιτικό πτώμα και τα λέτε.

          • Άλυτη εξίσωση avatar
            Άλυτη εξίσωση @ Ηλίας Κατσής 07/04/2014 23:32:26

            Κυρ Κατσή μας όποιος και αν ...''είσαστε'' κοινωνικά και χωρίς τις συστάσεις στις οποίες καταφύγατε, καταλάβαμε όλοι πολύ εύκολα οτι σίγουρα είστε αγενής, αμετροεπής και ανάγωγος. Αφήστε μας λοιπόν κύριε που θα σας λογοδοτούμε κι όλας για το τι ψηφίζουμε και ποιόν δε γουστάρουμε. Πόσο αστείοι είστε πια μερικοί, τζάμπα ...παγόνια !!

          • Άλυτη εξίσωση avatar
            Άλυτη εξίσωση @ Ηλίας Κατσής 07/04/2014 23:34:52

            Κυρ Κατσή μας όποιος και αν ...''είσαστε'' κοινωνικά και χωρίς τις συστάσεις στις οποίες καταφύγατε, καταλάβαμε όλοι πολύ εύκολα οτι σίγουρα είστε αγενής, αμετροεπής και ανάγωγος. Αφήστε μας λοιπόν κύριε που θα σας λογοδοτούμε κι όλας για το τι ψηφίζουμε και ποιόν δε γουστάρουμε. Πόσο αστείοι είστε πια μερικοί, τζάμπα ...παγόνια !!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Ηλίας Κατσής 07/04/2014 18:23:24

            Και το «φουστάνι» να το φορέσεις εσύ. Εσένα σίγουρα θα σου πάει περισσότερο!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Ηλίας Κατσής 07/04/2014 19:17:33

            Ο ΚΜ με τη μόρφωσή του,με τα εμπεριστατωμένα και με πνευματικό υπόβαθρο σχόλιά του εδώ μέσα,έχει κερδίσει πανάξια τον σεβασμό όλων μας εδώ και πολύ καιρό! Εσύ τί μέρος του λόγου είσαι που θα το αμφισβητήσεις και μάλιστα μέ τέτοιο απαξιωτικό και χοντροειδέστατο τρόπο;!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Ηλίας Κατσής 07/04/2014 20:54:45

            Την άλλη φορά, θα ρωτήσει την γνώμη σου πριν ψηφίσει για να τον καθοδηγήσεις καταλλήλως. Και να του δώσεις και σταυρωμένο ψηφοδέλτιο, από αυτά που δίνανε στις γριές... Βρε τι πάθαμε με τα μεταλλαγμένα ορφανά του Στάλιν εδώ μέσα. Και δεν ντρέπονται κιόλας να γράφουν όσα γράφουν...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Φωτεινή 07/04/2014 15:07:20

      Φωτεινουλα, εγω γερασα τρωγοντας συνεχεια πικρες απο την παραταξη. Φαινεται οτι συνεχιζεται το ιδιο τροπαριο.... Καποια αγαπητη ψυχη ελεγε μια ζωη:" ολο γραβατα, μοστρα, δεξιωσεις, φρου-φρου και ουσια μηδεν, εμεις ομως δωσαμε αιμα".... Ο Φαηλος αν και νεο παιδι ειχε μυαλο και παρακαταθηκες παλαιοτερων δεξιων κι αυτο γιατι διαβαζει και εχει σωστη κριση. Α και ξερει και πως βγαινει το μεροκαματο.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Ρηνα 07/04/2014 16:43:21

        Ρήνα, ἔχω γράψει πολλές φορές τίς προσωπικές πῖκρες ἀπὸ τὴν παρὰταξη, καὶ δὴ μὲ κυβὲρνηση ΝΔ! ῞Ομως νοιώθω προδομένη καί πάλι. Νόμιζα ὅτι οἱ ἐνοχές μιᾶς φοβικῆς Δεξιᾶς ἦταν πλέον παρελθόν μέ τόν ΑΣ.

  15. Κωνσταντίνος X avatar
    Κωνσταντίνος X 07/04/2014 14:43:55

    Μέρα με τη μέρα, μάχη με μάχη, η Χ.Α. κερδίζει το "δεξιό χώρο" από τη Ν.Δ.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Κωνσταντίνος X 07/04/2014 17:27:54

      Η Χ.Α, είναι τεράστια παγίδα, η οποία στην πράξη «εξουδετερώνει» την δεξιά ψήφο, γιατί την εγκλωβίζει σε ένα σχήμα ακίνδυνο για τη Νέα Τάξη. Ακίνδυνο γιατί δεν μπορεί ποτέ να έρθει στα πράγματα. Αντιθέτως, ένεκα αυτού βρίσκουν ευκαιρία οι εχθροί της πατρίδας (εγχώριοι και ξένοι) να τσουβαλιάζουν τον πατριωτισμό με τις νοσηρές ναζιστικές ιδεολογίας. Και μετά έχεις τα ξένα κέντρα να εγκαλούν αδίκως την Ελλάδα για αντισημιτισμό και να επεμβαίνουν παρασκηνιακά.

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ ΚΜ 07/04/2014 19:17:50

        Ακριβώς!!! Δεν θα μπορούσα να βρω καλύτερη ανάλυση.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΚΜ 07/04/2014 20:57:44

        Αυτό ακριβώς. Η ΧΑ είναι "δηλητηριώδες δώρο" για τη συντηρητική παράταξη, αφού για να δηλώσεις δεξιός θα πρέπει να διευκρινίσεις "αλλά δεν είμαι ΧΑ". Αν δεν υπήρχε από τη μια η κρίση και από την άλλη ο φοβικός "μεσαιοχωριτισμός" της ΝΔ, που ανακάμπτει τώρα, δυστυχώς, η ΧΑ θα είχε παραμείνει το γκρουπούσκουλο των ονειρώξεων Μιχαλολιάκου.

  16. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 07/04/2014 14:44:12

    Κριμα...!

  17. Δαπιτης avatar
    Δαπιτης 07/04/2014 14:48:01

    Προτεινω η Νεα Δημοκρατια να κατεβασει υποψηφιους ευρωβουλευτες τον καπεταν Γιωτη. τον καπεταν Μπουκουβαλα, τον καπεταν Αγησιλαο,τον Αρη Βελουχιωτη βεβαιως βεβαιως,ας βαλει και κανεναν αλλοδαπο οπως τον Τσε κεβαρα!! Και μετα απορουμε γιατι η Χρυση Αυγη θα βγει πρωτο κομμα στις ευρωεκλογες.

  18. Karanus avatar
    Karanus 07/04/2014 14:58:48

    Να αποσύρουμε και εμείς την ψήφο μας λοιπόν , όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω. Αυτή είναι η ΝΔ κύριοι. Ο αρούλης υποψήφιος και ο Φαήλος να εξαναγκάζεται σε υποχώρηση.

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 07/04/2014 15:07:04

    Ήταν αναμενόμενη η εξέλιξη αυτή και το είχα γράψει από την πρώτη στιγμή μετά τη δημοσιοποίηση της συνομιλίας Μπαλτάκου-Κασιδιάρη: Η ΝΔ θα επιστρέψει στον "μεσαιοχωριτισμό". Επιτέλους, να την ψηφίζουν μόνο οι "ανωτέρου επιπέδου". Το όνειρο του μεταρρυθμιστή φαραώ γίνεται πραγματικότητα!

  20. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 07/04/2014 15:08:38

    ειχα λυπηθει με την ανακοινωση της υποψηφιοτητας για το ευρωκοινοβουλιο προτιμουσα την παρουσια του στο Ελληνικο κοινοβουλιο γιατι εδω θα τον εχουν καθε μερα μπροστα τους ετσ ι καθε εμποδιο για καλο .

    • Vesper avatar
      Vesper @ ΝΙΚΟΣ Π 07/04/2014 16:16:34

      Όσοι εξ υμών ανήκετε στην εκλογική του περιφέρεια και όσοι εξ ημών έχουμε σχέσεις με ανθρώπους της εκλογικής του περιφέρειας, εάν και εφ όσον θελήσει να ασχοληθεί με τις εθνικές εκλογές, μετά από όλα αυτά (ή και να επιστρατευτεί), του την ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ πλεον την υποστήριξη.

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ ΝΙΚΟΣ Π 07/04/2014 20:59:45

      To θέμα είναι ότι στον Πειραιά οι ψηφοφόροι προτίμησαν (κι όμως ...) τον κ. Τραγ(ικ) άκη. Πεποίθησή μου είναι ότι, σε ένα πανελλήνιο ψηφοδέλτιο, ο ΦΚ θα έβγαινε πρώτος.

  21. Ραβινος avatar
    Ραβινος 07/04/2014 15:09:15

    Αισθανομαι προδομενος με την παραιτηση Φαηλου απο την Ευρωβουλη {θα ηταν σιγουρα μεσα}.Ο Φαηλος ως γνησιος πατριωτης και νεοδημοκρατης υπακουσε στην φωνη του συναισθηματος οτι προκειμενου να κανει κακο στην συγκυβερνηση {μαυρη ωρα που ο σοφωτερος {?} λαος του κοσμου επεβαλλε} παραιτηθηκε.Ως ποτε το συναισθημα θα υπακουει στην λογικη ?Ως ποτε ψευτοπατριωτες τυπου Πρωτοπαππα θα επιβαλλουν την αποψη τους ?Ως ποτε αυτη η σκλαβια της απεμπολυσης των ατομικων δικαιωματων καθε ελευθερου πολιτη για το καλο της πατριδας θα βαραινει ΜΟΝΟ τους ωμους της δεξιας παραταξης .Ως ποτε η δεξια θα γεμιζει το τσουκαλι και η αριστεραντζα του χαβιαριου {Πασοκ & Συριζα } θα το αδειαζει με τις παροχες κατσικωνοντας την εξουσια ?Ως ποτε ? Α ρε Φαηλο μην υποστειλεις ποτε την σημαια , 4 μεινατε μονο στις εμπροσθοφυλακες υπερασπισης των ιερων και οσιων της παραταξης Γεωργιαδης ,Βοριδης ,Κρανιδιωτης ,Λαζαριδης .Λυπαμαι πολυ .

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Ραβινος 07/04/2014 17:02:05

      Πάνω που ήμουν έτοιμος να απαντήσω με ένα ενθουσιώδες σχόλιο επιδοκιμασίας, έβαλες μέσα και "Γεωργιάδη, Βορίδη" και μου το χάλασες...

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 07/04/2014 15:21:30

    Υποθέτω ότι με τα video και τις συνομιλίες που έχουν αποθηκευθεί δεξιά και αριστερά, και περιμένουν "κοιμώμενα" το κουδούνι της αφύπνισης, πολλοί από το πολιτικό προσωπικό (της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ και άλλων) έχουν ήδη μπεί στην τοστιέρα. Άλλοι δικαίως, άλλοι αδίκως - αυτό θα κριθεί σε βάθος χρόνου. Απλό είναι: Εδώ ο πέραν του Ατλαντικού εξοπλισμός κατέγραφε τα τηλεφωνήματα της κας Μέρκελ. Και δεν είναι μόνον αυτος. Απο πάνω κυκλοφορούν δεκάδες δορυφόροι με "τεράστια αυτιά". Αμερικανικοί, Κινέζικοι, Ρωσικοί. Δεν ξέρω βέβαια, πόσο ενδιαφέρονται αυτοί για τον Α ή Β Έλληνα πολιτικό. Άλλοι όμως ωτακουστές, επιχειρηματικοί και όχι πολιτικοί σίγουρα ενδιαφέρονται. Ακόμη περισσότερο ενδιαφέρονται, τα εγχώρια, πολύ λιγότερο εξελιγμένα συστήματα "οπτικοακουστικής εγγραφής". Αλλά αυτά, άν και πρωτόγονα, κάνουν το 90 % της "δουλειάς". Γιατί έχουν το ενδιαφέρον και συμφερον. Τι θέλω να πώ: Οι πολιτικοί (δεν μιλώ ειδικά για τον κ. Κρανιδιώτη), δεν προσέχουν. Εκτίθενται, επιδεικνύουν τερατώδη άγνοια κινδύνου. Και αργούν πολύ να απαγκιστρωθούν όταν σφίγγουν τα πράγματα. Βρωμούσε μπαρούτι ως τα ουράνια απο το καλοκαίρι 2013. Καλά δεν έβλεπαν και δεν άκουγαν, αλλά στην (πολιτική) όσφρηση, τόση αναισθησία πιά; Θα επαναλάβω δύο διάσημες φράσεις που έχουν σφηνωθεί στο μυαλό μου εδω και μερικές μέρες: "Έπρεπε να το είχα καταλάβει" (γέρο-Πιστός στη "Λαίδη και τον Αλήτη") "Όποιον καθυστερεί, τον τιμωρεί η ζωή" (Μιχαήλ Γκορμαπτσώφ στον Έριχ Χόνεκερ")

  23. τοξο avatar
    τοξο 07/04/2014 15:24:46

    Σαν να πρέπει να εγκρίνει την σύνθεση της ομάδας της Μίλαν η Ιντερ γιά τον μεταξύ τους αγώνα,αλλά και οι αποκλειόμενοι παίκτες της Μίλαν να ζητούν οι ίδιοι να μην παίξουν.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ τοξο 07/04/2014 17:05:57

      Κάπως έτσι. Σε δεύτερες σκέψεις, νομίζω ότι ο Σαμαράς αναζητάει στήριξη από αλλού, εκτός Ελλάδος, λόγω της δύσκολης κατάστασης μετά το Μπαλτάκος-gate, οπότε θεώρησε χρήσιμη τη "θυσία" του Φαήλου. Καλώς ή κακώς (κακώς), η Ελλάδα δεν είναι ανεξάρτητη χώρα. Στην πραγματικότητα δεν ζήτησε από την Ίντερ, αλλά από τον διαιτητή, ή μάλλον από την ίδια την Ομοσπονδία την έγκριση του ευρωψηφοδελτίου. Σε έναν κόσμο λύκων, ατυχώς και τα πρόβατα πρέπει να φορέσουν προβιά λύκου. Αυτό νομίζω ότι "έκαψε" πολιτικά τον Αντώνη Σαμαρά από το τέλος του 2011 έως σήμερα, παρά τις αποδεδειγμένα καλές προθέσεις του, που όμως τις υλοποιεί σε μεγάλο βαθμό στη διακυβέρνηση της χώρας.

      • Ελίζα avatar
        Ελίζα @ Διογένης 07/04/2014 17:24:44

        Αυτοί που τον βάλανε να στήσει το σόου της ΧΑ είναι αυτοί που θέλανε να τον θάψουνε και να τον εξοντώσουν πολιτικά. Του στήσανε με απόλυτη μαεστρία την παγίδα και δυστυχώς έπεσε μέσα... Πρώτα χτυπήματα στην πλάτη ότι δήθεν τον στηρίζουν, διθυραμβικά ξένα δημοσιεύματα που τον αφορούσαν και μετά ήρθε το "τυράκι". Κρίμα κρίμα κρίμα....

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Ελίζα 08/04/2014 07:50:57

          Πρωτη φορα ειναι Ελιζα;

        • Βασιλική Κ. Σιάπκα avatar
          Βασιλική Κ. Σιάπκα @ Ελίζα 08/04/2014 22:46:55

          Ακριβώς!..... Αλλά ιδέα δεν έχουν -ακόμα!- με τί έχουν να κάνουν...

  24. Art of War avatar
    Art of War 07/04/2014 15:28:32

    Πιέστε λίγο βρε παιδιά τον Βενιζέλο να τελειώσει με την έγκριση του ευρωψηφοδέλτιου για να ξέρουμε ποιόν να ψηφίσουμε , νισάφι πια!!

  25. Λούκιος avatar
    Λούκιος 07/04/2014 15:28:33

    Αναμενόμενον αλλά έτσι όπως πάμε με ...την ξεφτίλα θα ξεμείνουμε από...ψηφοφόρους.

  26. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/04/2014 15:40:04

    Κακώς αποσύρεται ο Φαήλος. Ανθ' ημών η ... Ράγιου δηλαδή!

  27. Μπαρμπαμαθιός avatar
    Μπαρμπαμαθιός 07/04/2014 15:46:25

    Τελικά, ο Βενιζέλος κυβερνάει αυτο τον τόπο.. Τι να πεις, ας όψεται η ΝΔ που τον κρατάει στην επιφανεια (και εκτός κάγκελων)..

  28. Marcelos avatar
    Marcelos 07/04/2014 15:46:46

    Το κόμμα διάλεξε σήμερα με ποιους θέλει να πορευθεί και με ποιους όχι. Πολύ φοβάμαι ότι, κουμάντο στη Νέα Δημοκρατία κάνουν ο Αντώναρος (πλευρά Καραμανλή), η Ντόρα (οικογενειακώς μάλιστα) καθώς και ο Βενιζέλος. Όλοι εκβιαστικά κι ετσιθελικά. Αποσύρθηκε ο Φαήλος, μπας και το κόμμα μαζέψει ψήφους από το πάλαι ποτέ βαθύ ΠΑΣΟΚ (που έχει πάει στο ΣΥΡΙΖΑ) καθώς και από το εναπομείναν ρετάλι του ΠΑΣΟΚ... Ξαναγυρνάμε στο πνεύμα που υπήρχε προ διετίας όπου όποιος έλεγε τη λέξη "πατρίδα" ήταν φασίστας και χιτλερικός. Όποιος από εμάς είχε παππούδες στον ΕΔΕΣ ή στη Χωροφυλακή θα πρέπει να "ντρέπεται" διότι στο σόι του υπήρχαν "συνεργάτες των Γερμανών" και οι λοιπές γνωστές προοδευτικές καραμέλες... Που πήγαινες κι εσύ βρε Φαήλο με παππούδες στην πάλαι ποτέ ένδοξη Χωροφυλακή; Τολμάς να επιζητείς την ψήφο του ελληνικού λαού όντας απόγονος "συνεργάτη των Γερμανών"; Με εκτίμηση "απόγονος συνεργάτη των Γερμανών"

  29. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/04/2014 15:50:59

    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΦΑΗΛΟ . ΑΥΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ,ΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΙΑ.

  30. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 07/04/2014 16:22:29

    Ο Φαήλος στη δεδομένη σοβαρή συγκυρία των εύθραυστων ισορροπιών , με αυτή την έντιμη , ευθεία και χωρίς να εκθέτει , κίνηση , απέκτησε το ηθικό πλεονέκτημα το οποίο να είναι βέβαιος ( και αυτός και όλοι μας ), θα το βρει μπροστά του . Το να υποχωρείς σε μια μάχη , δεν έχασες τον πόλεμο . Σε όσους φίλους και φίλες απογοητεύτηκαν , ας πάρουν παράδειγμα τον ίδιο το Φαήλο που , παρά τις δυσκολίες και τις απογοητεύσεις , στηρίζει και αυτά που πιστεύει και αυτούς στους οποίους πιστεύει . Κάθε εμπόδιο για καλό .... Νομίζω ότι θα είναι περισσότερο χρήσιμος στο ελληνικό κοινοβούλιο .

  31. ΚΠ avatar
    ΚΠ 07/04/2014 16:44:34

    Η γνήσια καθαρή και πατριωτική φωνή του Φαήλου μπήκε στο περιθώριο και τελικά ως πότε η φασιστική αριστεράντζα θα μας επιβάλλει την αρρωστημένη "δημοκρατική" θέληση της;;Ας μείνει η ΝΔ με τον Αρούλη και την Ντορούλα μάλλον αρκείται σε αυτούς, οι άλλοι δεν χρειαζόμαστε. Γιά ακόμη μία φορά πίκρα....

  32. roadrunner avatar
    roadrunner 07/04/2014 16:50:34

    "Επειδή δεν είμαι διατεθειμένος, ούτε και υποχρεωμένος, να ανεχθώ άλλο όλη αυτή την βρωμιά και να γίνεται ένα ήσσονος σημασίας ζήτημα αντικείμενο τέτοιων πιέσεων προς την παράταξη....." Εκπάγλου φωτός, θαρραλέα και διαυγής η δήλωση... κανένα περιθώριο για σκιές και αμφιβολίες. Αποτελείωσε πάντες τους επιτιθέμενους συκοφάντες, ο Φαήλος και σαφώς, κερδίζει το ηθικό πλεονέκτημα. Αν όμως ήταν στο χέρι μου, και παρά την εθελούσια απόσυρση της υποψηφιότητάς του για διευκόλυνση της παράταξης, θα τον έβαζα στο ψηφοδέλτιο, θέλει, δε θέλει...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ roadrunner 07/04/2014 18:22:18

      Σωστός. Δεν έχει κλείσει ακόμη, είπαν από Μαξίμου. Μακάρι να τον βάλει ο Σαμαράς, θέλει δε θέλει ο Φαήλος. Και προς τους συγχολιαστές: Παραιτήθηκε μόνος του ο Φαήλος για να μην δημιουργεί πρόβλημα στο Σαμαρά. Δεν υπάρχει καν η ένδειξη ότι του είπε ο Σαμαράς κάνε στην άκρη. Επομένως, να μην κατηγορούμε τον πρωθυπουργό για αυτό. Καλύτερα όσους άφησαν το Σαμαρά εκτός αυτοδυναμίας και επέτρεψαν στο Πασόκ να έχει ρόλο ακόμη στο πολιτικό σκηνικό...

  33. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 07/04/2014 16:55:49

    κ. Κρανιδιώτη, πιστέψτε με, είναι πολλοί εκείνοι που δεν θα ψηφίσουν τωρα... Όταν ολοι οι "εξαφανισμένοι" (ειδικά μέσα από την ΝΔ) αρχίσαν να λένε εναντιον του Μπαλτάκου, της Δεξιάς, όπως καποιοι που βάζανε σε θέσεις στο υπουργείο Παιδείας ανθέλληνες για να προωθούν τα βιβλιαράκια τους και τις καμουφλαρισμενες σταλινικές ιδέες τους, οταν κάποιοι κόβουν κορδέλες σε ανύπαρκτα έργα και δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα....τοτε.....θα ψάχνουν τον ψήφο του Δεξιού. Δηλαδή της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ της Βασης, οι οποιοι οι γονείς τους ανήκαν στην ΕΡΕ, οι παππουδες τους στον Συναγερμό και στο Λαικό κόμμα. Αυτη ειναι η πλειοψηφια της Βασης της ΝΔ και καποια "φυτά" με ευρωπαικό άρωμα δεν το καταλαβαίνουν....νομίζουν οτι η ΝΔ ειναι το κόμμα του Κεφαλαίου, απο εκεί οι συγκεκριμένες ομάδες τα "παιρνουν" ολα αυτα τα χρόνια και όταν τους ρώταγες αν νιώθουν Δεξιοί σου κανανε.σσσσσσ, θα μας ακούσει κανείς....

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 07/04/2014 19:26:08

      ῎Ετσι, Μιχάλη!

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Φωτεινή 08/04/2014 16:57:56

        Εχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω οτι είναι καλύτερα να υπάρχει για αρχή ενα κόμμα με 5-10% που θα είναι πατριωτικό, θα έχει ιδεολογικό προσανατολισμό τις ιδέες της Λαικής Δεξιάς, με σκεπτικό μια Ευρώπη των Εθνών όπως την σκέφτηκε ο Ντε Γκωλ, θα είναι περήφανο για την ιστορια του (ΕΡΕ-ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ_ΛΑΙΚΟ ΚΟΜΜΑ) και να δίνει καθημερινό αγώνα για να πείσει ιδεολογικά και τους υπόλοιπους Έλληνες χωρίς τζιτζιφιόγκους που βγάζουν καντήλες στο άκουσμα κάθε πατριωτικής φωνής. Ενα κόμμα που να έχει την λέξη "Εθνική" ή "Εθνικό" βασικό συστατικό στο όνομα του.

  34. Σταδαίος avatar
    Σταδαίος 07/04/2014 16:57:11

    Ευτυχώς στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ θα υπάρχει η Μαρία Σπυράκη...!!!

  35. Άλυτη εξίσωση avatar
    Άλυτη εξίσωση 07/04/2014 17:09:58

    Κύριε Κρανιδιώτη μου, δεν τον προστατεύσατε όσο οφείλατε τον εαυτό σας..... Τον προσφέρατε επιπόλαια ως ''βορά'' και τον ''ξοδέψατε'' σε άχρηστες και άσκοπες αντιπαλότητες, που σας υποτιμούσαν και καθόλου δεν σας άξιζαν... Για την πολιτική σας ''καριέρα'' καθόλου δε νοιάζομαι, έτσι κι αλλιώς δεν την έχετε κι ανάγκη. Για το μόνο που ειλικρινά πολύ λυπάμαι (αν και διαφωνούσα πάντοτε με το ανεξήγητο ψυχροπολεμικό σας ύφος απέναντι στην αριστερά), είναι που η ''απερισκεψία σας'', θα γίνει αφορμή να στερηθούμε μιά σοβαρή, δυναμική και σπάνια παρουσία, που θα υπερασπιζόταν με μοναδική αυταπάρνηση και πάθος, τα Εθνικά μας θέματα. Πολύ κρίμα....... 'Επρεπε να είστε πιο προσεκτικός και να μη δώσετε ποτέ την ευκαιρία.....

    • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. avatar
      ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. @ Άλυτη εξίσωση 07/04/2014 20:57:55

      Aν ήταν πιο προσεκτικός δεν θα διέθετε την "αυταπάρνηση και το πάθος" του που γοητεύουν τη νεολαία ιδιαίτερα...Tου λείπει ακόμα το βάθος της σκέψης και η πολιτική εμπειρία. Οταν τα αποκτήσει, έχει χρόνια μπροστά του, θα είναι όντως σπουδαίο στέλεχος επι της ουσίας και όχι επι της εμφανίσεως...Ηταν λάθος που προωθήθηκε απότομα σε τομέα που δεν είναι της ώρας του. Με τη παραίτηση ισως το διορθώσει...

      • Άλυτη εξίσωση avatar
        Άλυτη εξίσωση @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. 07/04/2014 23:44:18

        ''Η αυταπάρνηση και το πάθος'' είναι άγριες φλόγες που οφείλει ο έχων να τις προστατεύει από τον άνεμο, αλλά και ν΄αυτοπροστατεύεται παράλληλα απ΄ αυτές, ώστε να μην ...καεί.

  36. Karanus avatar
    Karanus 07/04/2014 17:20:51

    Ας λουστούμε και τις ειρωνείες τώρα....http://www.enikos.gr/politics/226315,Al_Salex_ston_Kranidwth:_Sto_kalo.html

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Karanus 07/04/2014 21:02:07

      Οι σομαλοί προστατευόμενοι της Αλ Σάλεχ την έχουν πολύ μεγάλη (τη δημοκρατική συνείδηση) και για αυτό τους προτιμάει από τους ντόπιους δεξιούς φασίστες...

    • Tassos avatar
      Tassos @ Karanus 07/04/2014 21:17:52

      α)Πως έκανε γυμνές φωτογραφήσεις αυτό το χάλι? Τόσο στερημένοι είμαστε? β) Την έβλεπα τις προάλλες σε ένα πάνελ. Δεν μπορεί να αρθρώσει το παραμικρό πολιτικό επιχείρημα. Είναι φύρα και για το ΠΑΣΟΚ η κοπέλλα.

      • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. avatar
        ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. @ Tassos 08/04/2014 08:28:42

        Α) Για να κάνει γυμνές φωτογραφήσεις δεν χρειάζεται να αρθρώσει το παραμικρό πολιτικό επιχείρημα. Β)Το ΠΑΣΟΚ όπως έχει καταντήσει είναι σίγουρα φύρα για την κοπέλλα και όχι αυτή για το ΠΑΣΟΚ. Γ) Οπαδοί με τα μυαλά στα κάγκελλα υπάρχουν δυστυχως σ' όλα τα κόμματα και αυτή είναι η βασική αιτία της πολιτικής μας μιζέριας. Είναι εκεί γιατί εκεί "ανήκουν" ανεξάρτητα πως μπήκαν...

  37. airman avatar
    airman 07/04/2014 17:22:42

    Μια και ανήκω στη μειοψηφία των υποστηρικτών της παράταξης και αφού η πλειοψηφία συντάσσεται με την άποψη που οδήγησε σε οικειοθελή και εκ των προτέρων απόρριψη τυχόν πρότασης για συμμετοχή στο Ευρωψηφοδέλτιο έναν εκ των πιθανών υποψηφίων, θα επιλέξω το κατάλληλο ψηφοδέλτιο, θα προσθέσω ένα όνομα χειρόγραφα, θα το φακελώσω και θα πέσει στην κάλπη. Δεν προτρέπω κανέναν να πράξει το ίδιο.

  38. DCHRIST avatar
    DCHRIST 07/04/2014 17:27:24

    Ο Φαήλος ήταν ο μόνος λόγος που σκεφτόμουν να ψηφήσω ΝΔ. Για εμάς που ανήκουμε στην λαϊκή δεξιά, ο συγκεκριμένος άνθρωπος ήταν από τις ελάχιστες παρουσίες στο κόμμα αυτό που εξέφραζε τον ψυχισμό μας. Εάν ήθελα να είμαι πρόβατο και να πηγαίνω όπου μου σφυρίζει ο τσοπάνης, θα γινόμουν κουμουνιστής.

  39. ManosK. avatar
    ManosK. 07/04/2014 17:28:48

    Σαν στρατιωτικος (συνόρων), δεν εχω παρα να εκφρασω κι εγω την πικρα μου. Ειχαμε κι εμεις εναν μαχιμο που μας καταλαβαινε, παρ΄ ολη τη λασπη που μας εχουν ριξει τα αριστερα φυντανια. Ομως, στηριζω την αποφαση του και ευχομαι να συνεχισει στον πολιτικο στιβο στις εθνικες εκλογες. Τιποτα άλλο, με καλυψαν οι προηγουμενοι!

  40. Teacher avatar
    Teacher 07/04/2014 17:43:09

    Δηλαδή για να καταλάβω, δύναμη στην ελληνική πολιτική έχουν ο Βενιζέλος, η Αλ Σάλεχ και η κάμερα του Κασιδιάρη; Όχι μωρέ Φαήλο!

  41. Jean-Claude DL avatar
    Jean-Claude DL 07/04/2014 17:52:10

    Kάποια στιγμή, δεν θα πρέπει το antinews να πάρει θέση σε όλα αυτά που συμβαίνουν; Ξεκίνησε κάτι να πεί με ένα άρθρο του ΒΑσίλη Ζήση (και ήταν από τις φορές που δημοσιεύθηκαν τα σχόλια μου) και το βήμα έγινε μετέωρο ... Δεν βλέπετε το "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα"; Εμπρός είναι οι Ευρωεκλογές και η διάλυση του ΠΑΣΟΚ, ίσως και κάτι χειρότερο. Πίσω είναι μία "ευρωπαϊκή συγκυβέρνηση" τύπου Παπαδήμου που φαίνεται πως επωάζεται. Θα είμαστε θεατές σε όλα αυτά; Θα περιμένουμε να εγκρίνει το τυμπανιαίο πτώμα του ΠΑΣΟΚ τις επιλογές; Όλα είναι αποδεκτά αρκεί να μην βγεί ο ΣΥΡΙΖΑ; Και γιατί είναι καλύτερο να ακούμε τον Βενιζέλο να παριστάνει (περίπου) τον Τσάρο πασων των ελληνικών κοινοτήτων όπου γής; Έχουμε τρελαθεί;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Jean-Claude DL 07/04/2014 19:06:02

      Το antinews δεν είναι κόμμα για να πάρει θέση. Άλλωστε η (συλλογική) θέση του διαμορφώνεται καθημερινά και διαλεκτικά (που λένε και στον χώρο σου) από τις αναρτήσεις του και τα σχόλια που δημοσιεύονται (και επειδή παραπονιέσαι δεν δημοσιεύονται τα σχόλια όσων βρίζουν και όσων έρχονται εδώ για προπαγάνδα είτε συριζαίικα είτε φασιστική) - Αλλά δεν νομίζεις ότι πάει πολύ εσύ να στηρίζει ...Φαήλο;

  42. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/04/2014 17:53:14

    H μόνη λύση για να σταματήσουν αυτού του είδους οι εκβιασμοί είναι η καθιέρωση της απλής αναλογικής. Με την απλή αναλογική θα σχηματισθούν κόμματα για όλα τα γούστα και ο καθένας θα ψηφίζει ότι θέλει.Με την απλή αναλογική επίσης απομακρύνεται κάθε ενδεχόμενο κυβέρνησης της αριστεράς.Δεν πρόκειται φυσικά να υπάρξει και αμιγής κυβέρνηση της δεξιάς. Αλλά από τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει ποιος ο λόγος να διατηρείται η ενισχυμένη; Για όσους λένε ότι δεν υπάρχει κάτι μεταξύ ΝΔ και ΧΑ τους λέω ότι ο Καρατζαφέρης υπάρχει ακόμη και στις δημοσκοπήσεις ο ΛΑΟΣ παίρνει 1%.

  43. Darki avatar
    Darki 07/04/2014 17:54:56

    Λυπηρο νεο.Δυο παρατηρησεις Ισως ειναι χρησιμοτερος εδω. Και οσα ξερει ο νοικοκυρης δεν τα ξερει ο κοσμος ολος.

  44. Naruto avatar
    Naruto 07/04/2014 18:03:47

    Λύπη και απογοήτευση μόνο αισθάνομαι για την απόσυρση του Φαήλου.Δεν γνωρίζω αν η εντολή ήρθε απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού αλλά δεν το αποκλείω δεδομένου ότι η χειραγώγηση έχει γίνει ασφυκτική τελευταία .Ο εναγκαλισμός με το ΠΑΣΟΚ φαίνεται θα παρασύρει στον πάτο και την δεξιά και αυτό που πραγματικά με τρομάζει ειναι ο εθνομηδενισμός της αριστεράς και οι προθέσεις των επικυρίαρχων.

  45. Naruto avatar
    Naruto 07/04/2014 18:05:05

    Λύπη και απογοήτευση μόνο αισθάνομαι για την απόσυρση του Φαήλου.Δεν γνωρίζω αν η εντολή ήρθε απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού αλλά δεν το αποκλείω δεδομένου ότι η χειραγώγηση έχει γίνει ασφυκτική τελευταία .Ο εναγκαλισμός με την κεντροαριστερά φαίνεται θα παρασύρει στον πάτο και την δεξιά και αυτό που πραγματικά με τρομάζει ειναι ο εθνομηδενισμός της αριστεράς και οι προθέσεις των επικυρίαρχων.

  46. Naruto avatar
    Naruto 07/04/2014 18:05:59

    Λύπη και απογοήτευση μόνο αισθάνομαι για την απόσυρση του Φαήλου.Δεν γνωρίζω αν η εντολή ήρθε απο την άλλη πλευρά του Ατλαντικού αλλά δεν το αποκλείω δεδομένου ότι η χειραγώγηση έχει γίνει ασφυκτική τελευταία .Ο εναγκαλισμός με την κεντροαριστερά φαίνεται θα παρασύρει στον πάτο και την δεξιά και αυτό που πραγματικά με τρομάζει ειναι ο εθνομηδενισμός της αριστεράς και οι προθέσεις των επικυρίαρχων.

  47. Τσιγκολελέττα avatar
    Τσιγκολελέττα 07/04/2014 18:14:01

    Έτσά είν' αυτά Φαήλε. Ότι δίνεις στη ζωή, παίρνεις....

  48. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 07/04/2014 18:15:05

    Δε γνωρίζω και δε νομίζω ότι επέβαλε κανείς (πως θα μπορούσε άλλωστε) στον Πρωθυπουργό τον αποκλεισμό του Κρανιδιώτη. Ο Φ.Κρανιδιώτης έπεσε θύμα της υπόθεσης Μπαλτάκου και της αμετροέπειας ορισμένων δηλώσεών του όπως της περίφημης απάντησης σε συνδρομητή του twiter που του έλεγε ότι αν πεθάνει ο πατέρας λόγω ελλείψεων στην υγεία θα του τον πάει ο Φ.Κ. απάντησε: «Ευχαρίστως, αλλά πού να τον βάλουμε; Α, έχω όμως μια κούτα από τηλεόραση (ασπρόμαυρη). Αν τον διπλώσεις πριν παγώσει, θα χωράει» Η τη δήλωση μετά τη δολοφονία Φύσσα : «πως δεν βρίζει εθνικιστές και πατριώτες, αλλά κρατά τις «σφαίρες» του για τους αληθινούς εχθρούς» (βλέπε ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κ.λ.π.) Με τον Φαήλο Κρανιδίωτη μπορώ να πω ότι εν πολλοίς συμφωνώ με τις απόψεις του στα Εθνικά θέματα αλλά αυτή η εμμονή του κατά οτιδήποτε «αριστερού» τον καθιστά ενίοτε γραφικό.

  49. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 07/04/2014 18:36:57

    Μου έκανε εντύπωση η ανακοίνωση του Πασόκ για τον Φ.Κρανιδιώτη.......Τελικά ότι και να γίνει όσα χρόνια και να περάσουν το πασόκ θα κυβερνάει. Οι κλεφταράδες ικανοποιήθηκαν για την απόσυρση της υποψηφιότητας όλο ικανοποίηση. Όταν και αν η χώρα βρει το δρόμο της αυτοί οι κλεφταράδες θα μας ζητάνε και τα ρέστα....Καλό θα ήταν να μας πει ο Φ.Κρανιδιώτης τι παίχτηκε στο παρασκήνιο και προς τι οι πιέσεις για την υποψηφιότητά του.

  50. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 07/04/2014 18:40:26

    -εάν, εκεί που περνάει ο Βενιζέλος, αρχίσουν κάποιοι να φωνάζουν;"είσαι, είσαι ο πρωθυπουργός", άδικο θα έχουν;

  51. Λεοπόλδος avatar
    Λεοπόλδος 07/04/2014 19:02:39

    Ωραία τα λέτε φίλτατοι και κάνετε τους μάγκες, αλλά δική μου γνώμη είναι πως ο Φαήλος υπερεκτέθηκε...

  52. Factorx avatar
    Factorx 07/04/2014 19:11:15

    Όλα καλά και πολύ ωραία τα σχόλια που διάβασα μέχρι στιγμής, όμως ξεχνάνε οι περισσότεροι ότι η πολιτική δεν είναι όπως την έχουν στο μυαλό τους. Έχουν κάνει τον Φαήλο στόχο αρκετά χρόνια τώρα και μετά την υπόθεση Μπαλτάκου φάνηκε ολοκάθαρα από δημοσιεύματα και δηλώσεις ότι θα το έκαναν "νέο Συμπιλίδη" όπως στις προηγούμενες εκλογές αν θυμάσθε; Θα πηγαίναμε στις εκλογές με κεντρικό θέμα τον Φαήλο. Ποιό είναι το καθήκον όλων των στρατιωτών στην μάχη επειδή σε όλους σας αρέσει να μιλάτε για Μεγαλέξανδρους και Μαραθώνες, αλλά μετά να ξεχνάτε; Η προστασία του αρχηγού και του στρατεύματος. Με αυτήν την έννοια ο Φαήλος έπραξε άριστα, διέσωσε τον εαυτό του και έβαλε σοβαρές υποθήκες για το μέλλον.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Factorx 07/04/2014 19:22:24

      Συμφωνώ. Έχουμε πόλεμο. Η αποχώρηση Φαήλου δείχνει ότι τα πράγματα είναι στο παρασκήνιο πιο δύσκολα από ό,τι θα μπορούσαμε να φανταστούμε. Η προστασία του αρχηγού εδώ είναι ο πρωταρχικός στόχος. Αλλιώς δεν έχουμε στράτευμα. Προς όλους τους σχολιαστές που τώρα το σκέφτονται να μην ψηφίσουν ΝΔ: Αλήθεια, δεν το πήραμε το μάθημά μας από τις εκλογές του 2012, τουλάχιστον όσοι τότε δεν ψηφίσαμε ΝΔ; Ο Σαμαράς απέδειξε ότι είναι ο μοναδικός πολιτικός με (υλοποιήσιμες) καλές προθέσεις έναντι της χώρας. Είναι ο μοναδικος που μπορούσε να κινηθεί με τέτοια επιδεξιότητα στο ναρκοπέδιο της μνημονιακής Ελλάδας και να την φτάσει μέχρι την πηγή (ας ελπίσουμε να το πιούμε κάποτε κι αυτό το έρμο το νερό). Δεν έχουμε την πολυτέλεια να τον σπαταλήσουμε. Είναι ο μοναδικός παράγοντας σταθερότητας αυτή τη στιγμή στη χώρα. Ας φανταστούμε για μια μόνο στιγμή τη σημερινή Ελλάδα χωρίς τον Σαμαρά. Ας τον προστατέψουμε λοιπόν. Προστατεύουμε την Ελλάδα. Ας μην τον καταψηφίσουμε. Αν υπάρχει σήμερα ένας τρόπος να έρθουν κάποια στιγμή Φαήλοι στα πράγματα, αυτός είναι μόνον μέσω του Σαμαρά. Αν το μέλλον βρεθούν κι άλλοι, πάω πάσο, αλλά προς το παρόν δεν ξέρω κανέναν άλλον τρόπο...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Factorx 07/04/2014 19:42:42

      Κι εγώ συμφωνώ φάκτορα,αλλά πώς μπορούμε να ξέρουμε ότι ο Φαήλος δεν θα γίνει στόχος και στις Εθνικές εκλογές; Και όποια άλλη πατριωτική φωνή ταιριάζει με του Φαήλου,κι έτσι να δημιουργηθεί τετελεσμένο και να αποκλείεται εν τη γενέσει της κάθε τέτοια υποψηφιότητα στο μέλλον;...

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Κυθήριος 07/04/2014 22:42:00

        Με απασχόλησαν και εμένα τα ερώτηματά σου Κυθήριε, είναι εύλογα. Με τη ρευστότητα να κυριαρχεί σε κάθε πτυχή της πολιτικής ζωής στη χώρα μας και τριγύρω της, κανείς δεν μπορεί να έχει εγγυήσεις και διαβεβαιώσεις για οτιδήποτε μελλοντικό. Όσο για τις πατριωτικές φωνές που λές στο τέλος... το ζητούμενο είναι αυτές οι πατριωτικές φωνές στο δημόσιο λόγο, να υπάρχουν και να πληθαίνουν, να συνεχίσουν την αδιάπτωτη μετάδοση πατριωτικού λόγου, ώστε να πολλαπλασιάζεται και να ενθαρρύνεται το ακροατήριο που τις προσλαμβάνει (έστω και αν δεν συμμετέχουν στα ψηφοδέλτια πάντα, δεν είναι το μείζον..)

        • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. avatar
          ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. @ roadrunner 08/04/2014 09:22:21

          Πατριωτικές φωνές φίλε roadrunner υπάρχουν σ' όλα τα κόμματα. Το θέμα είνα ποιές πατριωτικές φωνές θα ψηφίσει τελικά ο λαός στις εκλογές. Ολοι οι Ελληνες αγαπούμε την πατρίδα μας . Ο καθένας όμως με τον δικό του τρόπο που μπορεί και να είναι πολύ διαφορετικός απο εκέινον του διπλανού του. Ενίοτε τόσο διαφορετικός, που να φτάνουμε και σε αλληλοεξοντώσεις. Θυμίζει τους καυγάδες των παιδιών για το ποιός αγαπάει καλύτερα και περισσότερο τη μητέρα...Ετσι είναι τα παιδιά, κι όπως είπε και ο σοφός Αιγύπτιος Ιερέας: "Ελληνες αεί παίδες εστέ"...

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. 08/04/2014 13:05:25

            Πατριωτικές φωνές μπορεί να υπάρχουν και σε αλλους χώρους, δεν αντιλέγω.. όμως , - ποιό όφελος μπορεί να προσπορίσει μια πατριωτική φωνή, σε ένα κόμμα όπως ο Σύριζα, όταν η κεντρική τοποθέτηση του κόμματος αυτού, κραυγάζει την ανθελληνικότητά του (πρόσφατες περιπτώσεις για το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων). -- ποιό όφελος μπορεί να προσπορίσει μια πατριωτική φωνή, σε ένα κόμμα όπως η Δημάρ, όταν η κεντρική τοποθέτηση του κόμματος αυτού, κραυγάζει την ανθελληνικότητά του (πρόσφατα συνωστιμός χαρακτηρίστηκε η Μικρασιατική καταστροφή, ενώ η Ποντιακή Γενοκτονία δεν θεωρήθηκε αρκετά σημαντική για βουλευτές όπως η Ρεπούση, ώστε να τηρήσει ενός λεπτού σιγή και αυτό προκάλεσε απλά την πλήρη αδιαφορία στη Δημάρ). Ακόμη και δυνατές πατριωτικές φωνές, όπως του Φαήλου, σε κόμματα σαν τα παραπάνω, θα πήγαιναν χαμένες. Συνηθίζω να λέω πιο απλά: "Ό σπόρος ο καλύτερος, κι ας μην του λείπει η πόσις σε χέρσο αγρό αν φύεται, σοδειά δε θ’ αποσώσεις.."

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ roadrunner 08/04/2014 13:28:46

            Συμφωνώ απολύτως αγαπητή roadrunner (τώρα είδα το σχόλιό σου),οι πατριωτικές φωνές στα αριστερά κυρίως κόμματα,καλύπτονται από τη γενική γραμμή που ακολουθεί το καθένα από αυτά τα και δεν είναι δυνατόν να ξεπεράσει τις ανθελληνικές εκείνες τοποθετήσεις,όπως της Ρεπούση,της ξυρισμένης στο ΣΥΡΙΖΑ,του Δήμου κ.α...

    • Νεύτων avatar
      Νεύτων @ Factorx 07/04/2014 19:59:15

      +1000 Φάκτορα

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Factorx 07/04/2014 21:34:42

      ο Φαήλος οπωσδηποτε ελαβε πολλά υπόψην του (που οταν καν μας περνανε απο το μυαλό) και ενηργησε ως στρατιώτης το θέμα δεν ειναι με τον Φαήλο το θέμα ειναι με τον Σαμαρά και τον συμβολισμό της πράξης του να θυσιασει τον στρατιώτη και οσα αυτός εκπροσωπεί (ποιος έμεινε?) θα κραταμε Ελληνική σημαία και θα μας λένε ο'τι ειμαστε με τον Ψωμιάδη ή με τον Κασσιδιάρη τι 9α κανουν όλα αυτά στην συσπειρωση εν όψει (ευρο)εκλογών? εγκατελειψε τον πατριωτικό χώρο στα νούμερα και στους μπράβους? την Ν.Δ. σε άτομα στυλ Αντώναρου (..) ρητορικές ερωτήσεις προφανώς οι πιέσεις και οι εκβιασμοι και οι ισορροποίες.. δυστυχώς οταν όμως σε βλεπουν να πεφτεις διαρκώς θυμα εκβιασμού δεν μπορεί να ζητας να σε ψηφισει ο κόσμος καπου τελειώνει το credit και να του πείς το εξής..οταν εισαι μονος στο δάσος και σε κυνηγάει μια αγέλη λύκων ..δεν χρειαζεται να τους σκοτώσεις όλους..φτάνει απλά να σκοτώσεις ΕΝΑΝ οσο για το Φαήλο προσωπικά μάλλον σε καλό θα του βγεί..μ'αυτο που ερχεται στας (ευρω)εκλογάς..

      • Factorx avatar
        Factorx @ rally monkey 07/04/2014 21:59:45

        Οταν συγκυβερνάς συμβιβάζεσαι. Το πραγματικό ερώτημα είναι: Ποιός έχει το πάνω χέρι; Η ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ; Όποιος δεν μπορεί να απαντήσει ή απαντάει "ΠΑΣΟΚ" είναι πολιτικά τυφλός. Και θα σας πω και κάτι που να το θυμάσθε: Η ΝΔ όπως και τα άλλα κόμματα έχουν τελειώσει.

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Factorx 07/04/2014 21:53:58

      Ακόμα και από αυτήν την άποψη να το δει κανείς, και πάλι λάθος είναι. Δεν προστατεύεται έτσι ο αρχηγός. Αν η υποχώρηση σ' αυτούς που πιέζουν λυσσαλέα κατά των "δεξιών σταγονιδίων" είναι ένας δρόμος, o ΦΚ είναι μια στάση. Στην άκρη του, ο δρόμος αυτός βγάζει στον ίδιο τον ΑΣ. Δημιουργηθεισών των καταλλήλων συνθηκών, οι ίδιοι θα βάλουν στο σκόπευτρο τον ΑΣ. Τότε όμως, ένας από αυτούς "που θα έμπαιναν ανάμεσα στην σφαίρα και τον αρχηγό", δεν θα είναι στη θέση που πρέπει για να το κάνει.

    • DCHRIST avatar
      DCHRIST @ Factorx 08/04/2014 09:11:37

      Εκείνο που ίσως σου διαφεύγει factorxείναι το γεγονός ότι δεν είναι όλοι οι ψηφοφόροι στρατιώτες. Ο Φαήλος συγκέντρωνε το ενδιαφέρον πολιτών που ανήκουν στην λαϊκή δεξιά και δεν εκφράζονται από τις συμπεριφορές των προβεβλημένων στελεχών της ΝΔ. Αυτό το κομμάτι των πολιτών, ο Σαμαράς θεωρεί ότι δεν είναι σημαντικό. Ίσως βέβαια και κάποιος να τον έχει πείσει ότι όσοι ανήκουν στην λαϊκή δεξιά, είναι έτσι κι αλλιώς εγκλωβισμένοι στην ΝΔ.

  53. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/04/2014 19:13:10

    Παρ ότι δεν συμφωνούσα σε πολλά με τον Φαήλο θεωρώ λάθος την απόσυρση του από τη στιγμή που το ζήτησαν άλλα κόμματα.Το εσωτερικό της ΝΔ αφορά μονο τη ΝΔ.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 07/04/2014 19:37:41

      Για ξεκάρφωμα γράφεις.

  54. George N avatar
    George N 07/04/2014 19:13:52

    Η αλήθεια είναι ότι για Ευρωβουλευτής, μάλλον δεν έκανε. Και αυτός θα περνούσε χάλια στο Στρασβούργο και στις Βρυξέλλες και η ΝΔ θα έχανε εδώ μια φωνή που την χρειάζεται. Και αυτό ανεξάρτητα από τι παίχτηκε που σωστά το έκραξε. Ο άνθρωπος πρέπει να είναι στη Βουλή και εκεί θα πάει.

  55. halemenos avatar
    halemenos 07/04/2014 19:33:52

    Οι άνανδροι αριστεράτζες με χτυπήματα κάτω από τη μέση πέτυχαν τον σκοπό τους να σε θέσουν εκτός Ευρωψηφοδελτίου. Λίγες θα είναι οι χαρές τους γιατί στις εθνικές εκλογές το 2016 θα είσαι πρώτος στους σταυρούς και τότε θα δούμε τα επιχειρήματά τους στη Βουλή χωρίς τις κουκούλες τους. Άφριζαν τα φασιστόμουτρα του Σύριζα, με το να σε αποκαλούν Φασίστα και Χρυσαυγίτη , επειδή είσαι ο μόνος δεξιός φιλελεύθερος πολίτης που δεν τους άφηνε τους ανίκανους και τεμπέληδες σε χλωρό κλαρίκαι τους κατατρόπωνε όπου τους έβρισκε με την εξυπνάδα την ευστροφία και την ζηλευτή επιχειρηματολογία σου.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ halemenos 07/04/2014 21:11:06

      Γιατι πιστεύετε πως οι αριστεροι κι οχι οι ημέτεροι πορφυρογέννετοι είναι πίσω από την απόφαση του ΦΚ;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Μανιάτης 08/04/2014 09:05:49

        Δεν πιστεύω ότι οι αριστεροί επέβαλαν την "οικειοθελή παραίτηση" του Φαήλου. Συμφωνώ μαζί σου.

  56. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/04/2014 19:47:57

    Λυπήθηκα πολύ για την παραίτηση του κ.Κρανιδιώτη,γιατί θα ψηφίζαμε όλη η οικογένεια με ενθουσιασμό τη ΝΔ. Τώρα θα ψηφίσουμε χωρίς ενθουσιασμό το ίδιο κόμμα γιατί πρέπει, προκειμένου να παρακάμψουμε τα πιράνχας της λαϊκίστικης πολιτικής οπως ο συριζα και ανελ, να μην πάθουμε τα ίδια με το 2012 . Ο Σαμαράς αξίζει να υποστηριχθεί όχι γιατί είναι ένας αυθεντικός άνθρωπος και φιλόπατρις αλλά και ένας έξυπνος πολιτικός ,αλλά και γιατί ανέλαβε να βγάλει τα κάστανα απ΄την φωτιά το 2012 όταν η χώρα αντιμετώπιζε το φάσμα της ασύντακτης χρεωκοπίας. Επειδή ο κ.Κρανιδιώτης είναι ένας ελληνόψυχος άνθρωπος και πολιτικός πιστεύω ότι πάλι θα προσφέρει από όποιο πόστο του ανατεθεί ή όχι. Καλλίτερα λοιπόν να μην ξενιτευθεί. Είναι πολύτιμος συνεργάτης του Σαμαρά.

  57. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 07/04/2014 20:14:38

    Πάντως,για όσους το σκέφτονται τώρα που απεσύρθη ο Φαήλος,υπάρχει και μια νέα διαφορετική πρόταση: Πατριωτικό Δίκτυο Αφύπνισης Πατρίδα Π.Ψωμιάδης

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Κυθήριος 07/04/2014 21:13:25

      Αγαπητέ Κυθήριε, η χώρα μας δεν έχει ανάγκη από μεγαλοστωμίες, αλλά από σοβαρότητα και παραγωγή.

  58. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 07/04/2014 20:17:20

    Γενναία αλλά και άδικη (για τον ίδιο) απόφαση...Αυτός ξέρει όμως καλύτερα...Και μάλλον είναι καλύτερα να μείνει στην ελληνική πολιτική σκηνή...Αλλά να δούμε και την Σπυράκη στο ευρωψηφοδέλτιο...έλεος!...

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Αιρετικός 07/04/2014 20:33:57

      Υ.γ. Σπυράκια θα βγάλουμε...

  59. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 07/04/2014 20:30:25

    Αμα φτασαμε να λογοκρινετε τα γραπτα μας και εδω στον Antinews παει αγαπητοι φιλοι, το παιχνιδι χαθηκε... Η νοοτροπια αυτη δεν αρμοζει σε ατομα ελευθερα οπως εμεις (θελω να θεωρω και σας μεσα στο εμεις) και καλο θα ειναι να αποφευγεται, με το να κρυβουμε τα λαθη της ηγεσιας μας δεν την υπηρετουμε, απλως προδιδουμε τις ιδεες μας που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ αυτη η ηγεσια υπηρετει..θα ηθελα λοιπον να δημοσιευσετε το γραπτο μου διορθωνοντας μονο το ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ (που τον θυμηθηκα τον αχρηστο) με το ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ (μπλιαχ..) ειναι νομιζω το ελαχιστο που μπορειτε να κανετε υπηρετωντας ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ..

    • Factorx avatar
      Factorx @ Νικηφορος Φωκας 07/04/2014 21:24:31

      Σε λογόκρινε κανένας; Τι ανοησίες είναι αυτές που γράφεις; Ξέχασες μήπως να πατήσεις το "αποστολή"; Αντε γιατί το έχετε παραξηλώσει μερικοί

  60. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 07/04/2014 21:07:22

    Με τον Φ. Κρανιδιώτη διαφωνώ ριζικά με τον χαρακτήρα έκφρασής του και με πολλές θέσεις του. Όμως, η αποχώρησή του είναι ήττα της προσπάθειας για εκκαθάριση της ΝΔ από τα αγοράκια και τα κοροτσάκια που την πιπιλίζουν... Φαίνεται πως τα μωράκια τα πορφυρογέννητα της Παράταξης είναι σφιχτοδεμένα με τα μεταξωτά τους.

  61. cynthia avatar
    cynthia 07/04/2014 21:08:52

    Δεν θα έχουμε τον Φαήλο στην Ευρωβουλή, αλλά μπορούμε να παρηγοριόμαστε σκεπτόμενοι οτι έχουμε στο Εθνικό κοινοβούλιο τον Μίλτο , την Ολγα , δύο γόνους Μητσοτακη κι έναν Ψυχάρη. Τι να γίνει ? Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή .

  62. FRESH (again) avatar
    FRESH (again) 07/04/2014 21:19:00

    λάθος η απόσυρση Φαήλου, ενώ ο ίδιος διδάσκει συνεχώς. δυστυχώς ο Πρωθυπουργός είναι αναγκασμένος να βλέπει τη μεγάλη εικόνα, και κινδυνεύει να μην βλέπει τα μικρά καθημερινά που απογοητεύουν τον κόσμο της παράταξης

  63. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 07/04/2014 21:19:54

    Τελικά δεν ήταν φήμη... Λυπάμαι αλλά σε κάθε τέλος,υπάρχει ευκαιρία για μια νέα αρχή.Και η ΝΔ μάλλον κλείνει έναν κύκλο με τη μορφή που ξέραμε. Ας γίνει κάτι καινούργιο που κανένας δεν θα χρειάζεται να θυσιαστεί για να ευχαριστηθεί ο Κρέοντας

  64. intruder avatar
    intruder 07/04/2014 21:46:03

    Αγαπητοί μου,πολύ απλά απαγορεύεται να γίνουν τα ίδια λάθη με το 2012.Τότε που οι κεντροδεξιοί πολίτες που αμφιταλαντεύοταν δεν ψήφισαν Σαμαρά. Νίκη του Σαμαρά τον Μάιο έστω και με μία ψήφο. Κοιτάχτε γύρω σας.Λύκοι και ύαινες.Δεξιά και αριστερά. Ρίξτε λίγο νερό στα μούτρα και ας κουνήσουμε όλοι το κεφάλι.

  65. intruder avatar
    intruder 07/04/2014 21:58:37

    Υπάρχει έστω και ένας αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα που να σας πείθει ότι αντιλαμβάνεται το Χρέος με χι κεφαλαίο και όχι μόνο το χρέος το οικονομικό με τον ίδιο τρόπο που το κάνει ο Σαμαράς? Κάνω αυτή την ερώτηση προς όλους εδώ στο αντινιούζ. Στο protagon π.χ. ούτε που θα καταλάβαιναν τι εννοώ.Γι'αυτούς όλοι Φαήλοι είμαστε. Το Χρέος κύριοι.Μέσα από λάθη,από παραλείψεις,από χαμένες μάχες,πρώτα από όλα το Χρέος.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ intruder 08/04/2014 01:59:50

      Το Χρέος . Πολύ σωστά . Αυτή η αντίληψη είναι που τον κάνει διαφορετικό από τους άλλους .

    • Βασιλική Κ. Σιάπκα avatar
      Βασιλική Κ. Σιάπκα @ intruder 08/04/2014 22:54:40

      Έτσι ακριβώς. Την έννοια του Χρέους μπορούν να την αντιληφθούν ελάχιστοι. Όσοι ευλογήθηκαν από την οικογένειά τους με τις δυνάμεις να το φέρουν εις πέρας...

  66. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 07/04/2014 22:34:44

    Αυτό το: "για να διευκολυνθούν άπαντες" πόση θλίψη έχει!!! Και το χειρότερο...τα λέει όλα!!!

  67. Μικρασιάτης.. avatar
    Μικρασιάτης.. 07/04/2014 22:37:14

    Οι περισσότεροι από εμας θελουμε μια ισχυρη Λαικη Πατριωτική Δεξια, η οποία θα δινει συνεχεις μαχες για το μέσο ΕΛΛΗΝΑ πολιτη. Αλλά για να είναι αυτές οι μαχες νικηφόρες, χρειαζονται και τα κατάλληλα στελεχη. Ας μην καίμε τα δυνατά χαρτια μας....

  68. Ηλίας avatar
    Ηλίας 07/04/2014 22:51:21

    Ο κ. Κρανιδιώτης έβαλε υποψηφιότητα για βουλευτής αλλά δεν τα κατάφερε. Πολλά από τα μέλη της ΝΔ μπορεί να συμφωνούν μαζί του σε πολλά θέματα, αλλά οι ψηφοφόροι είναι αυτοί που πρέπει να πειστούν. Αν μ' αυτόν στο ψηφοδέλτιο η ΝΔ κέρδιζε κάποιους ψήφους από τη μια μεριά μάλλον θα έχανε περισσότερους από την άλλη. Καλά έκανε και αποσύρθηκε. Σίγουρα ο Βορίδης για παράδειγμα είναι πιο ακραίος αλλά έχει τα τελευταία 5 χρόνια φροντίσει το προφίλ του να παραμένει χαμηλά και έτσι μπορεί να είναι αποδεκτός από μεγαλύτερο φάσμα ψηφοφόρων. Η ΝΔ αν θέλει να παραμείνει μεγάλο κόμμα πρέπει να αντιπροσωπεύται από ανθρώπους που συνθέτουν και δεν χωρίζουν. Όσο για τον Βενιζέλο που πολλοί θεωρείται τον "κακό" της υπόθεσης, νομίζω ότι με τη θέση του υπενθύμησε τα αυτονόητα.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Ηλίας 07/04/2014 23:39:05

      Για πες μας ευθέως ποιά είναι αυτά τα «αυτονόητα» που εννοείς! Όσο για την ανάλυση περί του «ισοζυγίου ψήφων» έχω να πω δυο πράγματα: Πρώτον, η μη υπεράσπιση των αξιών της παράταξης (που ο Φαήλος τις εκφράζει) αποδυναμώνει μακροπρόθεσμα τις προοπτικές ιδεολογικής επικράτησής της (και το έχουμε ζήσει αυτό στο πετσί μας τις τελευταίες δεκαετίες). Δεύτερον, δεν πας πουθενά άν περιφρονείς τον πυρήνα της βάσης σου, κυνηγώντας κεντρογενείς εθνοαδιάφορους ελευθεριακούς και λοιπά εξωτικά πουλιά και μειοψηφίες του 2% που, έτσι κι αλλιώς, δεν θα σε ψηφίσουν ποτέ - και καλά θα κάνουν γιατί είναι ιδεολογικοί σου αντίπαλοι.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ ΚΜ 08/04/2014 12:42:06

        Και τριτο και σπουδαιοτερο, οταν θα σου "βουτηξουν" ευθεως τη πατριδα, θα εχεις μετατρεψει τους Ελληνες πατριωτες σε χλεχλεδες διεθνιστες αριστεροστροφους με υπερασπιστικη δυναμη μηδεν. Γιατι καποτε τα πραγματα θα φθασουν στο μη περαιτερω. Ειναι κι αυτο αυτονοητο η οχι για μερικους μερικους;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ηλίας 08/04/2014 09:23:19

      Η ΝΔ ως "μεγάλο κόμμα" έχει τελειώσει, αγαπητέ. Δεν το λέω μόνο εγώ. Ο όγκος των ψηφοφόρων της είναι υπερήλικες, πλέον. Και αυτοί την ψηφίζουν για να μην βγει ο Σύριζα. Οι "μεσαιοχωρίτες", παλαιοί καραμανλικοί νεοδημοκράτες δεν εννοούν να καταλάβουν κάτι βασικό. Οι εποχές έχουν αλλάξει, δεν είμαστε στο '80 με τις διαφορές δυτικού-ανατολικού μπλοκ. Τα ζητήματα πλέον είναι διαφορετικά και ένα κόμμα συντηρητικό καλείται να απαντήσει σε άλλου είδους ερωτήματα, όχι μόνο στο πόσο ποσοστό πρέπει να έχει το κράτος στην οικονομία. Αν η ΝΔ έχει αποφασίσει να μετεξελιχθεί σε ένα άχρωμο ελευθεριακό-φιλελεύθερο κόμμα (το li-li των Γάλλων), είναι δικαίωμά της να το κάνει, αλλά είναι φυσικά και δικαίωμα των συντηρητικών δημοκρατικών πολιτών της χώρας να μην την ψηφίσουν. Για τους πολίτες αυτούς, ζητήματα όπως η θέση του έθνους μέσα στην Ευρώπη, η ισλαμική λαθρομετανάστευση και η ενεργή προάσπιση από το κράτος των υγιών παραδοσιακών και οικογενειακών αξιών έχουν σημασία. Καλώς ή κακώς, υπάρχουν πολίτες στη χώρα αυτή για τους οποίους ο άνθρωπος δεν είναι ό,τι τρώει και για τους οποίους το πάχος του πορτοφολιού δεν είναι το μόνο κριτήριο πολιτικής απόφασης. Επίσης, για τους ίδιους πολίτες, ετεροφυλόφιλους, αμφιφυλόφιλους και ομοφυλόφιλους (φυσικά και υπάρχουν ομοφυλόφιλοι συντηρητικοί), το ζήτημα του πού βάζουμε ή δεν βάζουμε το μόριό μας αποτελεί ιδιωτική μας υπόθεση και δεν νιώθουμε την ανάγκη να το εκθέτουμε σε αντιαισθητικά τσίρκα στην πλατεία Κλαυθμώνος, που ακόμα και ζώα να παρέλαυναν έτσι θα τα λυπόσουν. Αν η ΝΔ υιοθετήσει τις "αξίες" που περιέγραψα συνοπτικά πιο πάνω (διεθνισμό-υλισμό-ελευθεριακότητα), ας περιμένει να την ψηφίσουν ΜΟΝΟ όσοι τις συμμερίζονται. Εμείς οι υπόλοιποι, χαίρετε... Η φύση απεχθάνεται το κενό και κενό στον δημοκρατικό συντηρητικό χώρο προαισθάνομαι ότι δεν θα υπάρχει για πολύ ακόμα. Διότι τώρα, ναι, υπάρχει το κενό αυτό. Η περίπτωση ΦΚ, που έτσι και αλλιώς άβολα ήταν μέσα στη ΝΔ τόσο καιρό, το κατέδειξε.

  69. GN avatar
    GN 07/04/2014 22:51:45

    ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ η υποχώρηση Φαήλου την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Προέχει η σταθερότητα στην κυβέρνηση για το κάλο της πατρίδας.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ GN 08/04/2014 08:39:46

      Το πρόβλημα όμως είναι πως όταν προσαρμόζεσαι συνεχώς στις απαιτήσεις του αντιπάλου, στο τέλος φτάνεις στο σημείο να του μοιάζεις τόσο πολύ, ώστε δεν έχεις λόγο ύπαρξης.

  70. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 07/04/2014 22:56:45

    κριμα πολυ κριμα φαηλο,δηλαδη κανουμε την χαρη στο βρωμικο πασοκ που θα μας επιβαλει κιολας ποιοι θα ειναι υποψηφιοι αντι να τους κλεισουμε ολους φυλακη τους πασοκους μας κατσικωθηκαν στον σβερκο κιολας

  71. Κωνσταντίνος Σπ avatar
    Κωνσταντίνος Σπ 07/04/2014 23:11:25

    Αν καταλάβω ότι απέσυραν τον Φαήλο από το ευρωψηφοδέλτιο και ξνακατεβάζουν τη γνωστή Μαριέττα, δεν είμαι σίγουρος αν φθάσω στην κάλπη με το της ΝΔ ψηφοδέλτιο!!!!!

  72. panas avatar
    panas 07/04/2014 23:36:45

    Στους λόγους παραίτησης του κ. Κρανιδιώτη η προτελευταία παράγραφος δείχνει πως ήταν ξένο στοιχείο ανάμεσα στην ελιτ των κρατικοδίαιτων και "γαλαζοαίματων". Παρόλο που εκτιμώ ιδιαίτερα το γεγονός πως είναι άνθρωπος της εργασίας, θεωρώ, όπως και σε παλαιότερά μου σχόλια, πως φέρει διχαστικό λόγο που δεν οφελεί την πατρίδα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που απαιτείται σύμπνοια. Το ύφος του λόγου του Φαήλου Κρανιδιώτη είναι εριστικό έως προσβλητικό και εντέλει χάνει τον στόχο του, που είναι η ανάδειξη και η αντιμετώπιση των κινδύνων που αντιμετωπίζει η πατρίδα, λόγω αριστερών ιδεολογημάτων και εμμονών, για την οποία είναι ξεκάθαρο πως υπέρμετρα νοιάζεται.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ panas 08/04/2014 08:44:55

      panas Τα λεγόμενά σου ΟΡΙΖΟΥΝ την καταδικασμένη και μονίμως ηττημένη αρχή του κατευνασμού, του επιθετικού και αμετανόητου αντιπάλου, που εκφράζεται σήμερα απόν το Σύριζα.

  73. AΔ avatar
    08/04/2014 08:16:30

    Νομίζω πως κακώς απέσυρες την υποψηφιότητά σου. Για να εξηγούμαι : δεν επρόκειτο να σε ψηφίσω διότι δεν έχω καμμία συμπάθεια στη ΝΔ και επιπλέον ανάμεσα στις ιδέες σου και στις δικές μου μεσολαβεί ένα ποτάμι { όχι το μιντιακό ,εννοείται, που αν ο Ηράκλειτος είχε φανταστεί ότι θα εμφανιζόταν δεν θα έλεγε ποτέ ότι δεν μπορούμε να κολυμπήσουμε δυο φορές στα ίδια νερά του}. Είναι προφανές ότι το διακομματικό υποκριτικό καρτέλ που νέμεται με το αζημίωτο τη δημόσια ζωή { λέγε με Ντόρα,Κυριάκο, Πρωτόππαπα, Καψή και άλλα τέτοια ιερά τέρατα της πολιτικής } σου στέρησε ένα δικαίωμα που με ευκολία θα αναγνώριζε στους υποτακτικούς του και σε όσους γενικά κάπως τους μοιάζουν. Επρεπε να παραμείνεις υποψήφιος για να γελάμε βλέποντας τους κληρονομικώ δικαίω αποκλειστικούς κατόχους των δημοσίων αξιωμάτων να κυκλοφορούν στην αγορά φορώντας τη μάσκα της ενόχλησης για την περίσταση...

  74. η Dimi avatar
    η Dimi 08/04/2014 08:55:19

    «To Κλειδί στην Επιτυχία είναι η Αποτυχία. Έχω αστοχήσει σε περισσότερες από 9000 βολές στη καριέρα μου. Έχω χάσει σχεδόν 300 παιχνίδια.
    26 φορές, μ’ εμπιστεύθηκαν ότι θα πάρω το παιχνίδι,
    κερδίζοντας τη τελευταία βολή, και όμως έχασα.
    Έχω αποτύχει ξανά και ξανά και ξανά στη ζωή μου. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχω πετύχει.» Μάϊκλ Τζόρνταν: Χρυσός Ολυμπιονίκης και Aρχηγός της Εθνικής «Ονειρικής Ομάδας» Μπάσκετ των ΗΠΑ (1992)

  75. κ.ε Φαήλο μη μασας! avatar
    κ.ε Φαήλο μη μασας! 08/04/2014 14:05:19

    Κύριε Κρανιδιώτη, ίσως ήσασταν ο μοναδικός λόγος να ψηφίσω Ν.Δ. στις Ευρωεκλογές. Μη μασάτε! Γιατί δηλαδή σας χαρακτηρίζουν ''ακροδεξιό''; Βλέπετε στην Ελλάδα του 2014, όποιος δηλώνει πατριώτης και χριστιανός ορθόδοξος τρώει στη μάπα τον χαρακτηρισμό ακροδεξιός, από κάποιους δήθεν προοδευτικούς κουλτουριάρηδες. Μακάρι να είχε άλλους δέκα η Ν.Δ. σαν εσάς. Με σεβασμό, ένας 23χρονος ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΞΙΟΣ

  76. Marcelos avatar
    Marcelos 08/04/2014 15:56:30

    Και καλά, με το ΠΑΣΟΚ συγκυβερνάμε και του κάνουμε τα "χατίρια". Με τη Ντόρα συγκυβερνάμε;;;;;

  77. Marcelos avatar
    Marcelos 08/04/2014 19:14:12

    Μετά την παραίτηση Κρανιδιώτη, βγαίνει τώρα και το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο από το ντουλάπι. Όποιος διαμαρτύρεται για τις εικόνες Νιγηρίας στην Αθήνα, θα του αφαιρούνται τα πολιτικά δικαιώματα για πέντε χρόνια (καταλαβαίνετε, για να μην μπορεί να ψηφίσει άλλα κόμματα πλην Ν.Δ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ) Η κεντροαριστερή στροφή του κόμματος συνεχίζεται... Κι εμείς κοιτάμε αποσβολωμένοι...

    • Βασιλική Κ. Σιάπκα avatar
      Βασιλική Κ. Σιάπκα @ Marcelos 08/04/2014 22:42:41

      Εάν ο Κασιδιάρης δεν έβγαζε το βίντεο με τον Μπαλτάκο, έξι μήνες μετά για να σώσει το τομάρι του, θα ανασυρώτανε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο; θα αποσυρόταν από υποψήφιος ο Φαήλος; Όχι φυσικά. Μια χαρά της γίνεται το χατήρι της Ντορίτας από όλους τους δεξηούς της αγνής και άδολης ανοησίας.... πάμε στοίχημα πως εάν -θά ΄θελαν...- αποσυρθεί ο Σαμαράς από την πολιτική θα εξαφανισθεί και η Χρυσή Αυγή;

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Βασιλική Κ. Σιάπκα 09/04/2014 00:58:27

        Η Ντορίτα μια χαρά ήταν στο 1,5% με το ΔΗΣΥ. Ακόμη να καταλάβω πώς πείστηκε ο πρόεδρος να ξαναπάρει στο κόμμα τη Ντόρα με το 1,5%... Και έβαλε και στη "λίστα" και καμιά 15αριά "φρούτα" του Μητσοτάκη... Όσον αφορά στο νομοσχέδιο, το βγάζει η κυβέρνηση όχι ο Κασιδιάρης. Δεν κυβερνά ο Κασιδιάρης ή η Ντόρα... Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον...

  78. SABONIS avatar
    SABONIS 08/04/2014 20:03:04

    Φαήλος 0 Porky Pig 1

  79. Ελλην Πολίτης avatar
    Ελλην Πολίτης 08/04/2014 22:19:55

    Καλύτερα αγαπητέ Φαήλε να παραμείνεις στην πατρίδα για να αγωνιστείς με καθαρό μυαλό μέσα απο το εθνικό κοινοβούλιο για τα Ελληνικά εθνικά συμφέροντα

  80. panos avatar
    panos 09/04/2014 12:19:39

    ΑΝΘ΄ ΗΜΩΝ ΡΑΓΙΟΥ !!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.