10/12/2008 13:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποσαφήνιση του όρου "επανάσταση"

Επειδή όταν χρησιμοποιούμε τον όρο επανάσταση, πρέπει να ξέρουμε και τι σημαίνει, το http://www.antinews.gr/  παραδίδει δωρεάν μαθήματα ιστορίας.

1. Οι τρεις βασικές επαναστάσεις,  οι oποίες καθόρισαν την πολιτική και κοινωνική εξέλιξη του δυτικού πολιτισμού, από την εποχή του διαφωτισμού και έπειτα, ήταν η Αμερικανική, η Γαλλική και η Ρωσική. Το κοινό στοιχείο και των τριών ήταν ότι κατάφεραν να ανατρέψουν τα καθεστώτα που υπήρχαν και να αναλάβουν την διακυβέρνηση των χωρών αντίστοιχα. Οι Αμερικανοί κατάφεραν να ανατρέψουν την καταπιεστική εξουσία των Άγγλων, οι Γάλλοι της «αριστοκρατίας» και οι Ρώσοι των Τσάρων.

2. Το να προσπαθούμε να παρομοιάσουμε τους βανδαλισμούς και την «εξέγερση χωρίς αιτία» των πιτσιρικάδων με «επανάσταση», είναι τουλάχιστον αστείο. Οπωσδήποτε καταδικάζουμε την  δολοφονία του νεαρού Αλέξη, όμως τα μέχρι στιγμής γεγονότα δεν μπορούν να θεωρηθούν ως «επανάσταση». Πρόκειται, επαναλαμβάνουμε, περί μιας ιδιότυπης κοινωνικής εξέγερσης που θα δούμε στη συνέχεια πόσο σύντομα θα εκτονωθεί και ποιες ήταν ακριβώς οι παράμετροί της.

3. Είναι ακόμα πιο αστείο να γίνεται σύγκριση με το Πολυτεχνείο. Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης. Οι μισοί από εμάς ήταν εκεί και όποιος θέλει ας έλθει να κάνουμε διάλογο.

4. Όσο για τον «γαλλικό Μάη» ακούμε τα βολεμένα παπαγαλάκια να κάνουν συγκρίσεις στην τηλεόραση και γελάμε.

5. Δεν είμαστε κάτοχοι της μεγάλης αλήθειας και κάθε αλήθειας εν γένει. Φτιάξαμε αυτό το σάϊτ όχι για να πουλάμε φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες, αλλά για να επικοινωνήσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις και να διαμορφώσουμε με τους καινούργιους φίλους μας νέες. Μπας και ξεστραβωθούμε.

6. Ο προφήτης στο προηγούμενο δημοσίευμα έχει μια σοβαρή άποψη να καταθέσει. Συμφωνούμε σε όλα με εξαίρεση μόνο τους Αμερικανούς. Όχι επειδή δεν είναι ίσως κι αυτοί, αλλά επειδή είναι ενδεχομένως κι αυτοί, η μια ομάδα τους τουλάχιστον. Η θέση μας για το ποιος φταίει είναι σαφής και έχει διατυπωθεί ήδη: «πολλά μικρά (επιμέρους) συμφέροντα και μια μεγάλη ανικανότητα (της κυβέρνησης)».

7. Αυτή η διαφοροποίησή μας δεν μας εμποδίζει να προβάλουμε την διαφορετική άποψη του Προφήτη και όποιου άλλου το επιθυμεί στο θέμα αυτό. Αυτό λέγεται και ΔΙΑΛΟΓΟΣ. Και είναι ανοικτός σε όποιον ενδιαφέρεται.

8. Όσο για εκείνους που θεωρούν ότι προσφέρουμε δεκανίκι στον Καραμανλή η απάντησή μας είναι: Χα χα χαααααααααα !!!

Πάνος

Διαχειριστής του site.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 13:32:17

    ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ (ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑ ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΡΟΪΤΕΡ ΟΥΤΕ ΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΦΕΡΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΝΩ
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΩΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΑΝ ΣΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΗΚΑ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ 33 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΟΙΜΗΣΑΝ ...ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ ΜΕ ΜΟΥΣΙΑ Η ΔΙΧΩΣ ΜΟΥΣΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
    Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥΣ ΞΕΓΥΜΝΩΘΗΚΕ Ο ΕΝΤΟΛΕΑΣ ΤΟΥΣ ΦΑΝΕΡΩΘΗΚΕ Ο ΡΟΛΛΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ
    ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΩΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΗΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ
    ΤΣΙΠΡΕΣ ΑΛΑΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΪ ΤΕΡΜΑ
    Η ΠΑΤΡΙΝΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ

  2. ti_mas_les? avatar
    ti_mas_les? 10/12/2008 13:32:43

    Σοβαρά ρε μεγάλε; Οι μισοί από εσάς ήσασταν στο Πολυτεχνείο ( και σύ δηλαδή;)
    άρα τι να σας πούμε εμείς που δεν ξέρεις καν ποιοι είμαστε, για επανάσταση.
    Στο Πολυτεχνείο ήτανε πολλοί, μας κυβερνούν κάποιοι από αυτούς χρόνια τώρα.

    Εγώ σε διαβάζω αρκετά, αρκετό καιρό,
    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ από τις σημερινές που γράφεις εδώ τώρα δεν έχω ξαναδιαβάσει. Κρίμα για τα παλαιότερα που έγραφες, κρίμα και για τις αναλύσεις σου.
    Μάλλον ζεις πολύ καιρό πίσω από τα pc και δεν βλέπεις τίποτε γύρω σου.
    Η ιστορία γράφει μεγάλε τις επαναστάσεις και ποτέ όταν γίνονται. Αργότερα.
    Κράτα μικρό καλάθι γιατί δεν ξέρεις τι μπορεί να ξημερώσει αύριο. Αν και δεν αποκλείεται μετά από χρόνια να λες ότι και εσύ πήρες μέρος σε όλα αυτά, μπας και θα θυμάται κανείς τι έλεγες. Αφού θα τα σβήσεις μόνος σου.

  3. ti_mas_les? avatar
    ti_mas_les? 10/12/2008 13:35:41

    ...και από ότι βλέπω μαζεύεις καλό κόσμο τώρα τελευταία με την στροφή που έχεις κάνει.
    Καλά να περνάτε με την καινούργια σου παρέα.
    Βγείτε στους δρόμους να παριστάνετε τους "αγανακτισμένους καταστηματάρχες" ,
    4000 μαγαζιά έχει η Πάτρα ρε μεγάλε;

    Και όταν τελειώσετε να πάτε να ψωνίσετε τσάμπα :)
    ...και άμα σας δώσουν να με χ..ς με το συμπάθιο!

  4. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 13:38:33

    ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ...ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ;

  5. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 13:40:51

    Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

  6. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 13:41:27

    Αρχηγείο ΝΑΤΟ –Βρυξέλες 10.12.2008

    Επιστρατεύονται ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και Γεώργιος Αντρέας Παπαντρεου στο στρατιωτικό αποσπασμα που πρόκειται να φέρει τους Ταλιμπαν Αφγανών στην Ε.Ε. και να μας επιβάλουν την έννομη τους τάξει .
    Ζητείτε μαστιγωτής με μαστίγιο που πρόκειται να τους μεταφέρει εκεί με το κεινό άροτρο τους (μετά από 60 χρόνια κοινής συμβιώσεις )

  7. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 13:42:48

    ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ.. ΑΠΟ ΤΟ 1930 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ

  8. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 13:43:12

    ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑ

  9. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 13:44:11

    ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 2 ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ; ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΛΩ

  10. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 13:45:05

    ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΑΙΩΝΑ ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

  11. ακατονόμαστος avatar
    ακατονόμαστος 10/12/2008 13:45:23

    Ρε μεγάλε, παρέλειψες την επανάσταση του 1821 και την σεξουαλική επανάσταση...

  12. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 13:45:40

    Ο ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ Ο
    "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ" ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

  13. Factorx avatar
    Factorx 10/12/2008 13:47:20

    @ti_mas_les: Ελπίζω να είσαι εδώ σε μια εβδομαδα να ξανασυζητήσουμε την εξέλιξη της επανάστασης

  14. alone avatar
    alone 10/12/2008 13:49:31

    Ποιος μίλησε για επανάσταση Ούτε σύγκριση με Πολυτεχνείο και Μάη. Ωστόσο οι πολιτικές συνθήκες
    και η γενικότερη συγκυρία αναδεικνύει εκ των υστερων
    τη αξια και το βάρος της δράσης των υποκειμενων της εποχής τους
    και μεγενθύνει την αξια του υποκειμενου. Έτσι γεννιούνται και οι Ήρωες. Οι ίδιοι άνθρωποι σε άλλες εποχές μπορεί να περάσουν απαρατήρητοι.
    (Ελπίζω να μην προσάψει κάποιος ανόητος σύγκριση
    με ταραξίες και κουκουλοφόρους σήμερα- αν και η γενίκευση αυτών των ομαdων δεν ωφελεί)

    "8. Όσο για εκείνους που θεωρούν ότι προσφέρουμε δεκανίκι στον Καραμανλή η απάντησή μας είναι: Χα χα χαααααααααα !!!..."

    Factora@
    ....
    αυτό κάλλιστα μπόρei να το υοθετήσει κανεις αν ακολουθήσει τον ίδιο τρόπο σκέψης που
    επικαλείται ο Προφήτης στο προηγούμενο post και εν μέρη και εσείς. Ακόμα περιμένω απάντηση

  15. Γιαννακόπουλος Γιάννης avatar
    Γιαννακόπουλος Γιάννης 10/12/2008 13:50:29

    Δεν ξέρω αν βρισκόμαστε μπροστά σε μια επανάσταση. Είναι ακόμα πολύ νωρίς για συμπεράσματα. Είμαι από τη Λάρισα, εδώ που βγήκαν οι καταστηματάρχες. Εχω να σας πω το εξής: Οσο σπρώχνουμε την ιστορία κάτω απ' το χαλί της ιλουστρασιόν εικόνας της τηλεόρασης, τόσο θα το βρίσκουμε μπροστά μας. Είμαι τρεις μέρες με τους μαθητές στους δρόμους και καταλαβαίνω ένα πράγμα: Εχουν μεγάλη οργή και δεν βρίσκουν πουθενά να ακουμπήσουν την οργή τους. Σε κανένα κόμμα, κανένα σχολείο καμιά οικογένεια. Η μόνη τους ελπίδα (για κάποιους) είναι η ΑΕΛ, αλλά μάλλον τελευταία καταλαβαίνουν ότι κι εκεί η ελπίδα τους είναι πετσοκομμένη. Το εντυπωσιακό είναι πως παράτησαν το πλέι στέισον και βγήκαν στο δρόμο. Σπρώχτηκαν με αστυνομικούς, λογομάχησαν με καταστηματάρχες και κάποιοι έκαψαν τράπεζες. Αν δεν μπορέσουμε να καταλάβουμε γιατί το κάνουν αυτό τα παιδιά μας, τότε σίγουρα δεν είναι στραβός ο γιαλός. Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι αυτές τις ημέρες κάτι άλλαξε οριστικά στον κόσμο μας. Η εύκολη περιθωριοποίηση των "γνωστών - αγνώστων" δεν περνάει πια. Οι επιλογές μας είναι δύο: Ή να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι μας λένε τα παιδιά μας, είναι να δούμε πάλι εξ φάκτορ στην τηλεόραση. Διαλέξτε.

  16. YiannisM avatar
    YiannisM 10/12/2008 13:53:01

    Φάκτορα, επειδή το ρητό που λέει ότι η ιστορία επαναλμβάνεται ως φάρσα, επιβεβαιώνεται συνεχώς θα μπορούσε να παραδεχθεί κανείς ότι πράγματι η εξέγερση του πολυτεχνείου επαναλαμβάνεται μόνο που αντί για εξέγερση του λαού και της νεολαίας είναι η εξέγερση των κλεφτοκοτάδων και των πλιατσικολόγων.

  17. silegav avatar
    silegav 10/12/2008 13:54:28

    Αποσαφηνίστε μας και τον όρο "εξέγερση" για να ολοκληρωθεί η επιμόρφωσή μας.

    Να ευχηθώ κι εγώ καλή τύχη με τις καινούριες σας παρέες.

  18. aris avatar
    aris 10/12/2008 14:02:12

    χωρίς να διαβάσω τους παραπάνω σχολιαστές αγαπητοί διαχειριστές του σάιτ κρατήστε τα μαθήματά σας
    θα περίμενα από σας μια πιο έντιμη οπτική της πραγματικότητας
    κάτι που να ανταποκρίνεται στην μέχρι τώρα πορεία σας
    δεν είδα για παράδειγμα να δώσετε την σημασία που έπρεπε στο τι έβγαλε αυτούς τους νέους στον δρόμο
    δεν είδα να γίνει καμιά ανάλυση αν θα πρεπε να βγει και η κοινωνία στους δρόμους όχι για να υπερασπιστεί τα μαγαζιά όπως βαρέθηκα να διαβάζω εδώ μέσα αλλά για να υπερασπιστεί την συλλογική αξιοπρέπεια μας
    βαριέμαι να γράφω πια εδώ, χωρίζουν οι δρόμοι μας
    έμπαινα πολύ συχνά εδώ για να ενημερωθώ, να επικοινωνήσω
    αν όμως γίνατε χειρότεροι απο τον αντ1, τέτοια ενημέρωση την βρίσκω παντού, δεν μου χρειάζεται
    ξέρετε πόσο εύκολα βρίσκει κανείς στο διαδίκτιο έγκυρες πληροφορίες? πολύ εύκολα
    το ζήτημα είναι ποιος χώρος θα κερδίσει την εμπιστοσύνη σου μακροπρόθεσμα
    δεν πειράζει, καλή συνέχεια...

  19. popolaros avatar
    popolaros 10/12/2008 14:04:19

    Εμπρός στην γιαλαντζί επανάσταση του soros και των επί χρήμασι υπαλλήλων του, indymedia κ.α
    Ζήτω οι εντολοδόχοι κουκουλοφόροι των sms.

    Όλοι οι υπόλοιποι φασίστες, να κάθονται ήσυχα όταν τους καίνε τα μαγαζιά και αύριο τα σπίτια.
    Έτσι προστάζουν οι διάφορες συνιστώσες,μ.κ.ο, terminal 119,βαλλιανάτοι,λαζόπουλοι και λοιποί που φαντασιώνται ακόμα το 'αμερικάνικο όνειρο'.

    Η διαφορά με τους επαναστάτες του '73', είναι ότι τότε ήταν απέναντι από τον αμερικάνικο δάκτυλο.
    Ενώ τώρα, είναι οι ίδιοι ο αμερικάνικος δάκτυλος, ακόμα και εάν δεν το έχουν καταλάβει ακόμα.

    Ευτυχείτε..

  20. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 14:09:00

    ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΠΟΛΑΡΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΕΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ.

  21. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 14:11:37

    popolaros -τωρα που μας εχεις πει ολλα περασε απο το ταμειο σου .αυτα κατάλαβες εδώ .κριμα.

  22. mak avatar
    mak 10/12/2008 14:11:59

    einai eksegersi oxi epanastasi. makari na ginei k epanastasi omws. i sunomosiologia padws mono apoprosanatolizei. o karamanlis aditithete stous amerikanous oso aditaxthike stous 5-10 davatzides sta diaplekomena klp. semna k tapeina skivei to kefali oso tha to skipsei k o GAP kai i Dora. osoi den skivoun to kefali einai sto dromo. tis teleftees meres to site exei vrwmisei

  23. alone avatar
    alone 10/12/2008 14:14:57

    Προς όλους τους "Factores". στα σχόλια 140 και 177 του προηγουμενου post
    επιχείρησα να δείξω ότι η ανάλυση του Προφήτη και καθενός με παρόμοιο
    σκεπτικό είναι αδιέξοδη όσο και η Αστρολογία. Ούτε "επαληθευται" ούτε διαψεύεται.

    Factores:
    Η πιο καλόπιστη κριτική που μπορεί να ερμηνεύσει
    το αντιφατικό της στάσης σας είναι το εξής:
    Lόγω επαγγέλματος η εκτεταμένη και πολύχρονη ενασχόληση και η
    σχετική δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες και πληροφορίες που
    δεν έχουν οι υπόλοιποι,οι παράμετροι Σκοτεινά κέντρα εξουσίας
    ή ξένα συμφέροντα και διαπλοκές έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο
    παράγοντα και παράμετρο (ίσως κυρίαρχο) στις αναλύσεις σας.
    Αποτελεί τελικά ένα παραμορφωτικό φακό που σας εμποδίζει σε
    πιο σφαιρικές και λογικές αναλύσεις και συμπεράσματα.Σκεφτείτε το λίγο....

  24. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 10/12/2008 14:16:45

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΟΥ ΛΕΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΜΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
    ΜΕΝΩ ΚΟΖΑΝΗ ΠΑΝΤΩΣ

  25. koinos_nous avatar
    koinos_nous 10/12/2008 14:17:02

    Ουστ!

  26. archaeopteyx avatar
    archaeopteyx 10/12/2008 14:17:07

    μάθημα Δημοκρατίας

    μπράβο Πάνο

  27. Factorx avatar
    Factorx 10/12/2008 14:21:54

    @alone: Δηλαδή εσύ έχεις τακτοποιήσει τη σκέψη σου και είσαι κάτοχος της πραγματικής αλήθειας. Δεν σε προβληματίζει τίποτα και ούτε έχεις ανάγκη να ακούθσεις άλλες απόψεις

  28. Factorx avatar
    Factorx 10/12/2008 14:22:41

    @ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΜΑΣ: Χαίρομαι που είστε όλοι σας υπερ του διαλόγου

  29. koinos_nous avatar
    koinos_nous 10/12/2008 14:24:18

    Να προσφέρουμε δεκανίκι στο giorgo;
    Στον Αλαβάνο;
    Στην "επαναστασή" σας μήπως;
    @alone
    Πως το είπες έτσι γεννιούνται οι Ηρωες;
    Εχω ένα καλύτερο με τον Τοτό.
    Ρε μεγάλε μήπως νομίζεις οτι είσαι ο Κολοκοτρώνης, δεν πετάγεσαι μέχρι το Δαφνί;

  30. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 14:24:24

    . alone- εγώ στην Τζιουκα στο χωριό μου είμαι και μαθαίνω με δικά μου μέσα ότι η αστυνομία έχει αυτονομηθεί εσύ δεν τα βλέπεις δεν τα ακούς .Είμαι και εγώ βαλτός και αυτοί με όλα τα μέσα επικοινωνίας δεν μπορούν να μας και αυτούς ελέγξουν .Ρώτα τον Δήμαρχο Νικήτα Κακλαμάνη .Τα έχει δηλώσει σήμερα στο ΑΝΤ και αυτός βαλτός είναι .Έλεος .

  31. brontosaurus avatar
    brontosaurus 10/12/2008 14:30:11

    μας άφησες όλους εμβρόντητους

    μπράβο Πάνο

  32. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 14:32:46

    Ένα τελευταίο που τώρα ακούω για την βαλλιστική κλπ .το θράσος τον γιατρών δεν έχει προηγούμενο αλλά και του καραγκιόζη ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ (?)
    ερώτηση (μιας και απέζησα απόπειρα κατά της ζωής μου από παρακράτος)
    είδατε ποτέ ΑΝΘΡΩΠΟ (το παιδάκι) που να αντιλαμβάνεται έναν εκτελεστή να τον πυροβολεί και να μην κάνει μια κίνηση .
    Καλά γιατροί είναι η ΣΚΑΤΑ !!!!ΝΤΡΟΠΗ!!!!.

  33. TONY avatar
    TONY 10/12/2008 14:35:04

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΙΡΣΗ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΑΠΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕς ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ. ΩΡΑΙΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ...!ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕς ΝΑ ΜΟΙΑΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕς ΓΕΝΙΕς ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ (Ο ΝΑΙ, ΑΙΤΙΕς ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕς ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΤΥΧΑΙΟ ΟΠΩς Ο ΑΤΥΧΗς ΘΑΝΑΤΟς ΕΝΟΣ 15ΑΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΑ ΑΜΥΑΛΟΥ ΡΑΜΠΟ-ΦΡΟΥΡΟΥ) ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥς ΑΠΟ ΤΑ FAME STORIES ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΨΗΛΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ. Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ, Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΙΤΑΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΛΙΓΟΥς ΕΓΙΝΕ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ...ΑΝ ΖΟΥΣΕ Ο ΤΣΕ ΘΑ ΓΕΛΑΓΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑς...ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΥς ΒΑΝΔΑΛΟΥς ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗ ΑΠΛΑ ΤΟΥς ΚΟΙΤΑΖΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕς...ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΖΕς ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΙς ΜΠΑΡΟΥΦΕς ΤΟΥς, Ο ΕΝΑΣ ΕΚΛΟΓΕς, Ο ΑΛΛΟς ΝΑ ΤΟΥς ΧΑΙΔΕΥΕΙ ΚΤΛ. ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ...ΟΣΟΙ ΣΠΑΓΑΝΕ ΚΤΛ ΑΥΤΕς ΤΙς ΜΕΡΕς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΠΗΘΙΚΙΑ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΑ...Ας ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ..ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΗΣ 68, ΟΥΤΕ ΠΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΑΡΙΣΙ 2005...ΕΙΝΑΙ ΠΗΘΙΚΙΑ ΠΟΥ ΣΠΑΝΕ...ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΣΟΥς ΠΗΓΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΙ...!!!!

    ΑΥΤΑ

  34. Anonymous avatar
    Anonymous 10/12/2008 14:37:14

    To σχέδιο του παρακράτος δεν πέτυχε τους στόχους του.

    Τελευταία στιγμή ο πολύς κόσμος φαίνεται κατάλαβε
    τι συνέβαινε.
    Βοήθησε πολύ το πλιάτσικο των μεταναστών.

    Μια παράμτερος τους ξέφυγε.

  35. Αριστείδης avatar
    Αριστείδης 10/12/2008 14:37:27

    Φίλε άτακτε, τη βαλλιστική την κάνει η αστυνομία η ίδια. Οι ιατροδικαστές, μαζί και εκείνος που προσέλαβε η οικογένεια του νεκρού, δεν ανακατεύονται μ' αυτά. Μην αφήνεις το συναίσθημα να σε αποπροσανατολίζει. Εδώ παίζονται πολλά.

  36. alone avatar
    alone 10/12/2008 14:43:01

    Factora ισα-ισα.Δεν απορρίπτω πιθανά κίνητρα και δράσεις για τα οποια μονο υποθέσεις μπορώ να κάνω. Γι αυτό δεν τα χρησιμοποιώ ως βασικές "ΠΑΡΑΜΕΤΡΤΟΥΣ"
    στο πολιτικο σκεπτικό μου. Η πολιτική σκέψη δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τη
    μεθοδολογική σκέψη διελεύκανσης εγκλήματος. Και eπειδή τέτοια "εγκλήματα" σπανια αποκαλύπτονται και πάnτwς ύστερα από πολλά χρονια,η πολιτική σκέψη και πολιτική
    πρακτική δεν πρέπει να τα εμπεριέχει στο σκεπτικό της. παρα μονο σαν
    "εφεδρικές μεταβλητές".
    Αυτό ακριβώς κριτικάρω τη μεθοδολογική προσέγγιση, πέρα από την ουσία της υπόθεσης.

    Ωστόσο ο Προφήτης δεν έχει απαντισέι στην κριτική αυτή. Και
    γενικότερα σε κανέναν

  37. archaeopteyx avatar
    archaeopteyx 10/12/2008 14:44:31

    μαφιόζοι, κλεφτρόνια, αλλοδαποί, χωρίς ιδεολογία, μπορεί.

    Μην παρεξηγηθείτε αν θιγω ιερά και όσια αλλά διαβάστε:

    "Σαν να μην ήτανε άλλος δρόμος πανω σ' ολάκερη τη γη, για να περάσει η Ανοιξη παρα μονάχα
    αυτος, και να τον ειχαν πάρει αμίλητοι, κοιτάζοντας πολυ μακρια, περ' απ' την ακρη
    της απελπισιάς, τη Γαλήνη που έμελλαν να γινουν, οι νεοι με τα πρησμένα ποδια ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΗΤΕΣ, και οι αντρες, και οι γυναίκες, και οι λαβωμένοι με τον επίδεσμο και τα δεκανίκια".

    Αν το 45 δεν είχαν χάσει οι Γερμανοί, αν το 49 ...ό,τι έγινε το 49, ο Ελύτης δεν θα είχα γράψει το Αξιον Εστί και οι "αλήτες" θα ήταν αλήτες.

    Την ιστορία την γράφουν οι νικητές. Καμμιά φορά ξαναγράφεται...

  38. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 14:45:47

    Αριστείδης - Εδώ παίζονται πολλά .Τι σημαίνει αυτό και δεν το καταλάβαμε εδώ και χρόνια .Όλα είναι στης ιστοσελίδες της Ε.Ε. και ΟΗΕ . Αυτοί δεν ξέρουν ,δεν προλαβαίνουν ,δεν καταλαβαίνουν διάβασε και το www.anti.gr και ΑΝΤΙ!!!εχουν δημοσιευθη !!!

  39. Greco avatar
    Greco 10/12/2008 14:46:01

    Eπανασταση ,οπως εχω πει,πιστεύω είναι αστειο να το λέμε και μόνο.Για μια ιδιοτυπη εξεγερση οπως λεει κ ο φακτορας δε ξερω...

    Για μια δουμε λιγο τι εστι αυτη η εξεγερση:

    αποτελειται απο νεαρους με κουκουλες που καινε ολο τον τοπο.Τα κινητρα τους ποια ειναι?νομιζω απαντηση κανεις δε μπορει να δωσει με ακριβεια,ουτε οι ιδιοι(παραθετω δηλωση κουκουλοφορου:-να πεσει η εξουσια!-δημοσιογραφος:και μετα? -μετα θα δουμε(!!!))

    περισσοτερο απο τυφλο φανατισμο παρακινουνται.Εναν φανατισμο που δυστυχως,και ας μη θελουν ορισμενοι να το παραδεχθουν,καλλιεργηθηκε και καλλιεργειται απο ορισμενη πολιτικη μεριδα.Του στυλ:

    το κρατος ειναι μονο καταπιεστης,στην αστυνομια ειναι ολη χουντικοι ακροδεξιοι,αυτοι που κυβερνουν ειναι οι απογονοι των ταγματασφαλιτων και των χουντικων του εθνους(!!)(το εχω ακουσει με τα αυτια μου να το φωναζει φοιτητης σε φοιτητικη εκδηλωση με υφος που αν διαφωνουσες σε εσφαζε)

    το ιδιο ισχυει και για αυτα που μαθαινουν να παπαγαλιζουν οι ακροδεξιοι και που επισης τους στρεφουν στη βια

    συμπεραινω οτι προκειται για δυστυχα παιδια που χωρις να εχουν φτιαξει ακομα προσωπικοτητα,τους μπαφιαζουν με ιδεες κ εναν φανατισμο εμφυλιακο αλλοι μεγαλυτεροι.Γιατι το κανουν αυτο?αλλοι γιατι ειναι μαλλον κολλημενοι και οι περισσοτεροι για τα ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ κυριοι!

  40. mak avatar
    mak 10/12/2008 14:54:33

    factora akoma edw eimaste kai sxoliazoume. mipws den adexetai tin kritiki?

  41. 4DWAJK avatar
    4DWAJK 10/12/2008 14:55:49

    Προς κάθε μπαχαλάκια:
    Είναι πολύ παράξενο να νομίζει κάποιος ότι με μπουκάλια και πέτρες μπορείς να πολεμήσεις τη βία του αστικού κράτους. είναι ανόητο να διαλύεις τους αγώνες των εργαζόμενων και των φοιτητών επειδή έριξες μερικές πέτρες. Ειναι παρανοϊκό και μεγαλομανία να νομίζεις ότι η πετροβόλα μειοψηφία σου είναι δυνατότερη από την κλιμάκωση των αγώνων με απεργίες και καταλήψεις. Είναι πολύ ύποπτο να συνεχίζεις να διαλύεις συγκεντρώσεις διότι προκαλείς την επέμβαση της αστυνομίας. Και είναι εκνευριστικό να επιμένεις να έρχεσει σε συγκεντρώσεις που οι πράξεις σου είναι ανεπιθύμητες.

  42. Αριστείδης avatar
    Αριστείδης 10/12/2008 15:00:57

    @ ΑΤΑΚΤΟΣ

    ΠΟΛΎ ΣΩΣΤΆ, ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΒΑΛΛΙΣΤΙΚΗ;

  43. τιμωρός avatar
    τιμωρός 10/12/2008 15:02:05

    Μια βαθιά αντιδραστική εξέγερση νέων που δεν έχουν ούτε ένα ιδανικό στη ζωή τους.
    Τίποτε. Ούτε θεό ούτε βασιλιά.
    Ούτε μορφωση ούτε αγωγή. Ούτε οικογένεια.
    Ούτε ιδέες ούτε όνειρα. Μια γενιά που δεν θέλει να δουλέψει γιατί της τα χρωστάει ο καπιταλισμός.
    Μια γενιά που βγαίνει στις 2.00 το βράδυ για να διασκεδάσει.
    Αν αυτή η γενιά πάρει στα χέρια της την ηγεσία του τόπου τότε η γενιά του Πολυτεχνείου θα μοιάζει ρομαντικοί επανάστατες.


    Επιτέλους μετά από 60 χρόνια που η γαλλική ιστοριογραφία έχει καταρρίψει τους μύθους ας το μάθουμε και στην Ελλάδα. Δεν είναι όλες οι εξεγέρσεις θετικές για τον άνθρωπο. Για την ακρίβεια οι περισσότερες κατέληξαν σε λουτρά αίματος και σε πολεμικές συρράξεις. Τρανό παράδειγμα η πολυδιαφημισμένη Γαλλική Επανάσταση...

  44. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 15:08:22

    και όμως αγαπητέ επανάσταση διότι έφαγαν, ήπιαν ,γλέντησαν όλο τον πλούτο π.χ. λιγνίτη της χώρας ,νερα ,αερα (με ένα κοκαλάκι - φορτώνοντας μας ραδιενεργά σπιτάκια έτσι για να χαιρόμαστε ) και τώρα ……νομίζουν οτι ο λαός πάλι θα φύγει έξω για ψωμί !!!! .

  45. ataktos avatar
    ataktos 10/12/2008 15:11:11

    τιμωρός -Παρακαλώ μην βρίζεις τα παιδία μας !!!

  46. ανωνυμη avatar
    ανωνυμη 10/12/2008 15:11:52

    Γκραικο

    Δυστυχα παιδια, το λες τοσο απλα κι ανωριμα,
    αλλα ξεχνας οτι αυτα τα δυστυχα και ερμαια μπορει να
    ειναι παιδια ενος δυστυχου πατερα κα μιας αστοργης μανας.;
    η να' ειναι καρπος μιας ατυχης για μερικους και για με ευτυχους σπορας.
    Τα παιδια δεν ειναι κουκλες ουτε αντικειμενα για εκθεση και οικονομικες προστριβες στα πλειστα διαζυγια των καιρων μας.
    Τα παιδια ανηκουν, δρουν και απολαμβανουν την παραμορφωμενη κοινωνια που φροντισαν να φτιαξουν οι γονεις τους.
    Εξαλλου οι γονεις ευθυνονται για τη διαφθορα, διαπλοκη και τη διαλυση του κοινωνικου ιστου του κρατους και οχι τα παιδια.
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΔΡΑΣΤΩΝ.

  47. leon avatar
    leon 10/12/2008 15:15:26

    Τι υποκρισια υπαρχει σε αυτη τη χωρα πια...
    Καλα λενε..ο Λυκος στην αναμπουμπουλα χαιρεται...
    Παρακολουθω το blog εδω και λιγο καιρο...απο τις πολιτικες και οικονομικες αναλυσεις που διαβαζαμε και χαιρομασταν για το ηθος των γραπτων κειμενων, με το που εσκασε η πρωτη μολοτωφ, εσκασαν μυτη και απο το καβουκι τους οι ανωνυμοι και επωνυμοι κουκουλοφοροι του διαδικτυου...ολη η σαρα-μαρα και το κακο συναπαντημα γραφει το μακρυ του και το κοντο του. Αυτο που γινεται στους δρομους εχει μεταφερθει και στο διαδικτυο. Η απολυτη αναρχια. Το ηθος εχει παει περιπατο. Τα βρισιδια το αντικατεστησαν. Πως να βγαλει συμπερασμα ενας σωφρον ανθρωπος απο τις δεκαδες διαφορετικες και αντικρουομενες γνωμες εδω μεσα?
    Τι να πω... καταντια...

  48. plax avatar
    plax 10/12/2008 15:16:03

    ρε συνελθετε!τι ειναι αυτα που λετε?ποια επανασταση?ποσο φρακαρισμενο ειναι το μυαλο σας?ποια ειναι αυτη η αυθεντια που οριζει την επανασταση με απολυτο τροπο.εχει και copyright?
    μπειτε ρε στη θεση της νεας γενιας.γινετε για λιγο δεκαπενταρηδες.γουσταρετε?πως σας φαινεται οεαυτος σας ως δεκαπενταρης το 2008?αναλυετε αναλυετε αναλυετε.πασοκ νδ κκε και συριζα.ετσι αναλυονται τα παντα?μεσω αναχρονιστικων ανευ πλεον ιδεολογιας κομματων?
    οκ δεν ειναι επανασταση ομως συμφωνω.δεν υπαρχει ορισμενος και ορατος εχθρος.αρα επανασταση κατα ποιου?απαξια απεναντι στην κοινωνια που εσεις οι πολυτεχνιτες φτιαξατε ειναι.τι θα κανετε?γυρνατε πλατη περιθωπιοποιειτε και καταδικαζετε?παλι θα βαλετε τα παντα κατω απο το χαλακι?ελα μωρε ανωριμα μικρα ειναι κλπ?
    σπειρατε ανεμους θα θερισετε θυελλες.και ακομη δεν ειδατε τπτ.βολευτειτε στη μεση ηλικια σας γινετε γεροι καταδικαστε και αραξτε.γκρινιαξτε.θεωρητικολογειστε.ολα καλα.οι δεκαπενταχρονοι ομως?ποιος θα ασχοληθει με αυτους?
    οι γονεις τους..μετα θα μπουν σε παραταξη στα πανεπιστημια μετα σε καποια κομματικη συνδικαλιστικη και η αρρωστια εξελισσεται.αμ δε!οι δεκαπενταχρονοι δεν ζησαν με το πολυτεχνειο.δεν τους νοιαζει.θα το νοιωσετε στο πετσι σας.

  49. leon avatar
    leon 10/12/2008 15:34:10

    ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ!

    ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ!
    ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ! Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΡΒΑΝΑ!

    ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ! ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΗΞΕΙ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ!

    ΙΣΧΥΡΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ!

    ΛΑΙΚΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ! (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ)

  50. ptyx avatar
    ptyx 10/12/2008 16:14:24

    Πάρα πολύ καλό κείμενο φάκτορα. Αυτοί που τόσο πολύ διαφωνούν, ας επανέλθουν για να ερμηνεύσουν την κατάσταση τώρα που έρχεται επιδείνωση του καιρού και οι εξεγερμένοι θα πάνε με το μπαμπάκα για weekend στας εξοχάς. Δυστυχώς, νομίζω ότι ο μόνος λόγος που κράτησαν τόσο τα επεισόδια ήταν ότι δεν έβρεξε...

  51. tony avatar
    tony 10/12/2008 16:20:25

    Τι διάολο κόλπα μου κάνει η ζωή μου,είμαι δεξιός είμαι αριστερός είμαι δωδεκάθεος είμαι χριστιανός είμαι κουμουνιστής?Ολα αυτά στη ζωή μου επιχείρησα νά γίνω.Από όλους αυτούς τους χώρους έφυγα επειδή όπου και νά πήγα είδα πολλή λαμογιά.Και εγώ είμαι λαμόγιο μεγάλο έχω και επίσημα χαρτιά.Τί ανχώνεσται που τά ψέματα τελείωσαν.Κάποτε θά τελείωναν και αυτά.Μόλις τέλειωσαν τα ψέματα αρχίσαν οι φωτιές εδώ στη Ρόδο Δεκέμβρη μήνα.όχι δεν είναι οι άλλοι ειμαστε εμεις που
    ξεπουληθήκαμε στο γιουσουρουμ
    για ενα κουστουμ για ενα κουστουμ
    και η ζοουλα μας εφυγε ζουμ
    ταρατατατζουμ ταρατατατζουμ.

  52. ΠΑΝΕΤΟΝΕ avatar
    ΠΑΝΕΤΟΝΕ 10/12/2008 18:48:58

    ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΨΗΦΙΖΑΝ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΦΕΡΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ!ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΟ ΒΙΟ ΤΟΥΣ ΑΠ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ.ΤΙ?ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ? ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΑ ΣΚΑΤΟΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΟΚΤΑΩΡΟ,ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΥΔΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ,ΑΠΕΛΥΑΝ ΟΠΟΙΟΝ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ,ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΗΣΗ,ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ Ε? ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΓΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΕΓΚΥΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΕΛΥΑΝ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΜΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠ ΟΣΑ ΣΟΥ ΕΔΕΙΝΑΝ (700 ΕΥΡΩ) ΕΣΕΝΑ!ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ ΜΙΚΡΟΕΜΠΟΡΟΙ,ΜΕΓΑΛΟΕΜΠΟΡΟΙ,ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.ΟΤΑΝ ΚΑΘΕΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ ΝΑ ΣΟΥ ΞΑΜΩΛΑΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ,ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΕΝΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ,ΕΝΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ,ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ,ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΑΜΗΘΗΤΑ ΠΛΟΥΤΟΙ(ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ),ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ!ΑΝΤΕ ΤΡΕΧΕ ΜΙΚΡΟΦΟΥΚΑΡΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΟΥ,ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΗΔΑΕΙ ΣΕ ΦΟΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!ΑΝΤΕ ΦΙΑΞΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΑΝΟΥΡΟΠΙΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΕΦΡΑΙΜ ΝΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΕΙ Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΟΥ!ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(ΝΑΙ ΡΕ Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ)ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΣΟΥ ΜΕ 700 ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ!ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΣΑΝ ΝΑ ΣΑΙ ΚΛΕΦΤΗΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ!ΤΡΕΧΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΙΟΣ ΣΟΥ ΕΜΠΟΡΑΚΟ ΑΠ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΝΙΑΣΜΕΝΟΥΣ!ΑΠ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΣΤΟ ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΗΣΜΑΤΑ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ! ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΟ ΒΙΟΣ ΑΛΛΩΝ ΛΑΩΝ,ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ(ΤΑΛΙΜΠΑΝ)ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ 'ΑΝΟΙΚΟΜΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΣΗ'( Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΙΣ ΧΙΛΤΟΝ),ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ,ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΛΑΒΑΝΟ (ΧΕΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ-ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΕΩΡΗΘΩ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΗΣ)ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΟΜΕΝΟΙ!ΑΥΤΟΙ,ΒΛΕΠΟΥΝ ΒΙΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ Ο ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΤΕΝΕΚΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥΣ.ΤΗ ΒΙΑ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΦΡΑΙΜΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ!ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΟΥΝ!ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ!ΒΛΕΠΕΙΣ ,ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΥΤΣΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΚΑΤΗΣΜΕΝΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΕΙ! ΠΩΣ ΤΟΛΜΟΥΝ,ΟΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΘΡΕΨΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ 'ΠΑΤΡΙΣ,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!'Η ΚΥΡΙΑ ΠΕΛΕΚΗ,ΣΥΖΥΓΟΣ ΠΡΩΗΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ,ΔΗΛΩΣΕ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ,ΟΤΙ ΣΥΝΕΤΑΞΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ!ΕΤΣΙ ΤΗΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ,ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!!!!!(ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ)!ΦΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΑΥΡΙΟ,ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΘΕΣΜΟΥΣ,ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ! ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ,ΕΜΠΟΡΕ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ,ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!

  53. Presidente avatar
    Presidente 11/12/2008 01:48:45

    Με συγχωρείτε νομίζω πως οι περισσότεροι σε αυτό το γκρουπ έχουν χάσει το νόημα της συζήτησης.

    Άλλος ο όρος της επανάστασης και άλλος ο όρος της αντίδρασης. Οι εξτρεμιστικές αναλαμπές των αναρχικών-φοιτητών/γνωστών-άγνωστων (ή όπως αλλίως θέλετε να τους ονομάσετε) κυρίως κρύβουν ένα πολύ δυνατό μήνυμα.

    Ενώ αυτό το μήνυμα παρουσιάζει ομοιότητες με όλες σχεδόν τις προηγούμενες επαναστάσεις, είναι εντελώς προσαρμοσμένο στις σύγχρονες εποχές. Οι νέοι "Ροβεσπιέροι" ζητούν απλά πράγματα: Ερεθίσματα για περισσότερη συμμετοχή στην δημόσια ζωή, και παράλληλα ανάπτυξη των υποδομών της Ελλάδος σε πολιτικό, νομικό, εκπαιδευτικό, ιατρικό, εργατικό, οικονομικό, τεχνολογικό και ίσως πολιτιστικό επίπεδο.

    Από την στιγμή που δεν υπάρχει επαρκής ανταπόκριση από την κοινωνία σε τέτοια θέματα, και δεν υπάρχουν άλλα ερεθίσματα, λογικό είναι τα εξαγριωμένα νιάτα να εκφράζουν την οργή τους εξαιτίας του κοινωνικού αποκλεισμού τους...

    Είμαι ανοιχτός ως προς την κριτική σας. Ευχαριστώ.
    Presidente

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.