#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/12/2009 17:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκλειστικό: Νέοι Τομείς Ευθύνης στη Νέα Δημοκρατία

 

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Antinews  τις αμέσως προσεχείς ημέρες θα γίνει νέος καταμερισμός αρμοδιοτήτων μεταξύ των νέων επικεφαλής των Τομέων Πολιτικής Ευθύνης (Τομεάρχες).

Ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ανέλαβε ήδη τον Τομέα Περιβαλλοντικής Πολιτικής θα αναλάβει επιπροσθέτως λόγω των ικανοτήτων του και της εργατικότητά του να εξηγήσει στους 800.000 ψηφοφόρους της ΝΔ πως χάνεται το ηθικό πλεονέκτημα από την ηγεσία της ΝΔ.

Στα πλαίσια της νέας τακτικής ενότητας που εγκαινίασε ο πρόεδρος  του κόμματος, τον κ. Μητσοτάκη ενδέχεται να συνδράμει στα καθήκοντά του αυτά και ο κ. Θ. Ρουσόπουλος ο οποίος είχε αναδειχθεί σε μεγάλο ειδικό του ζητήματος επί θητείας Καραμανλή

Παράλληλα η κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, εκτός των καθηκόντων της ως Τομεάρχου Τουρισμού εξετάζεται να αναλάβει και καθήκοντα κατά της Οικογενειοκρατίας.

Τέλος μελετάται το ενδεχόμενο να οργανωθούν ειδικά σεμινάρια σε νομικά στελέχη του κόμματος με θέμα πώς να μην τους φεύγουν μέσα από τα χέρια οι κατηγορούμενοι της Ζήμενς όταν γίνουν υπουργοί και στελέχη του υπουργείου Δικαιοσύνης. Υπεύθυνος του κύκλου μαθημάτων θα είναι ο νέος τομεάρχης Δικαιοσύνης κ. Δένδιας. Στα μαθήματα αυτά ενδέχεται να διδάξει και κάποιος Μιζοφοράκος που κυκλοφορεί στη Γερμανία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. isnogood avatar
    isnogood 18/12/2009 17:20:12

    Έχω την εντύπωση, οτι ο Σουσλόφ στο τέλος έστειλε τον Μπέρια εκεί που έπρεπε...

  2. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 18/12/2009 17:21:28

    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι 20 ημερών πρόεδρος.Αν αρχίσουμε από τώρα τα πετροβολήματα,την βάψαμε.Μήπως κάτι ξέρει παραπάνω?Προφανώς,όταν έλεγε σφουγγάρι σε ότι έγινε,το εννοούσε.Η πορεία και η εξέλιξη των πραγμάτων θα δείξει αν θα δικαιωθεί.Δεν πρέπει να ξεχνάει κανένας ότι είναι πρόσφατη η μεγαλειώδης εκλογή του από την βάση της ΝΔ και ότι είναι ο μόνος που έχει το μαχαίρι,έχει και το πεπόνι,με ότι αυτό συνεπάγεται.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΙΩΝΑΣ 18/12/2009 17:29:33

      ΥΓ. Αν αποδειχτεί οποιαδήποτε λαμογιά στελέχους της παράταξης, τότε θα δούμε πώς θα αντιδράσει ο πρόεδρος.Δεν είναι και κανένα κορόιδο...

  3. donaE avatar
    donaE 18/12/2009 17:27:39

    Ευτυχως αυτη την φορα δεν λυπαμαι.

  4. isnogood avatar
    isnogood 18/12/2009 17:38:01

    Φάκτορα,
    Καλύτερα ο ίδιος ο Μητσοτάκης υοψήφιος δήμαρχος Αθήνας, παρά ο Νικήτας.
    Τα παραπάνω ...αποκλειστικά, τα προωθώ στην ανάγνωση του πολιτικού βίου του Σουσλόφ.
    (Ιδιαίτερα διδακτικός...)

  5. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 18/12/2009 17:45:30

    Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν δέκα χρόνια στην πολιτική κατάψυξη.
    Εάν αυτά τα δέκα χρόνια τα χρησιμοποίησε σαν χρόνο περισυλλογής έχεις καλώς, θάχει κάποια στρατηγική στο μυαλό του.
    Εάν απλά άφησε το μυαλό του στην κατάψυξη τον περιμένουν δύσκολες ώρες και αυτόν και τη Νέα Δημοκρατία.
    Ελπίζω η επαναφορά της Μητσοτακοαυλής σε καίρια πόστα της παράταξης να του βγεί σε καλό.
    Μέσα μου αμφιβάλλω.

  6. NM avatar
    NM 18/12/2009 17:53:38

    αφού την κατάργησε την οικογενειοκρατία από τον πρώτο γύρο επιλογών με τον αναπληρωτή υπεύθυνο τομέα οικονομικών ρε φάκτορα. τώρα απλά την κατάργησε πλήρως... την οικογενειοκρατία.

  7. fit to go avatar
    fit to go 18/12/2009 18:10:35

    Σε έσκασε factora o Σαμαράς. Δεν θα κοιμηθείς απόψε

  8. xaroylhs avatar
    xaroylhs 18/12/2009 18:11:39

    μην βιάζεστε να ειρωνευτήτε τις αποφάσεις αυτές του Σαμαρά , τώρα που ανακοινώθηκαν οι τομεάρχες , όπως μπορεί κανείς να διακρίνει μαδάει την κα Μπακογιάννη από πιθανούς ...ακόλουθους σε κάποια , λέω κάποια κίνηση αυτοικανοποίησης, όπως η δημιουργία νέου πόλου γύρω της . Όλα τα παληκαράκια της Κρήτης και όχι μόνο τα χρησιμοποιεί σε τομείς της σκιώδους αλλά αυτό δεν τον δεσμευει όταν με το καλό κερδίσει τις εκλογές να μην τους υπουργοποιήσει.
    Πρός το παρόν η Θεοδώρα νοιώθει ποιό πολλή μοναξιά.

  9. isnogood avatar
    isnogood 18/12/2009 18:14:47

    Xaroulhs

    Moυ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι...

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/12/2009 19:58:38

    Η προσωπική μου άποψη, είναι να αφήσουμε το έργο να παίξει. Μάτια έχουμε, βλέπουμε, αυτιά και ακούμε κλπ. Οι έπόμενοι μήνες θα είναι από περίεργοι έως δύσκολοι, θα αλλάξουν από μόνοι τους οι συσχετισμοί των δυνάμεων.

    Κυριάκο, περιμένουμε σχόλια στο Νομοσχέδιο Μπιρμπίλη, είναι το μόνο που έχει σαφές και έτοιμο η Κυβέρνηση. Τα άλλα όλα είναι ήξεις αφήξεις. Στο Νομοσχέδιο Μπιρμπίλη η Κυβέρνηση έχει όλη την ιδεολογία της και την ενέργειά της. Είναι "Εθνικό Συμφέρον" λέει αλλά φασίζει. Μετά την πρωτοχρονιά θα την βρίζουν όλες οι οικολογικές οργανώσεις, τα οικονομικά είναι σαθρά, όρμα.

  11. anthropos avatar
    anthropos 18/12/2009 20:23:35

    Και η κ. Βόζενμπεργκ στον Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων….για ντουέτο με την κ. Δραγώνα! Εκτακτα!

    Έχουμε λοιπόν πολλά να μάθουμε ακόμα. Όπως λόγου χάρη, ότι το Χάνι της Γραβιάς δεν υπήρξε ποτέ. Υπήρξε μόνο το Χάνι της Γραβιέρας!

    • pampam avatar
      pampam @ anthropos 18/12/2009 21:03:19

      Η ΓΙΑΝΑΚΟΥ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ !!!

  12. ΜΠΑΡΜΠΑΣTΕΡΓΙΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΜΠΑΣTΕΡΓΙΟΣ 18/12/2009 21:06:57

    ΗΣΥΧΑ ΑΔΕΡΦΙΑ.ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ ΜΠΑΡΜΠΑΣTΕΡΓΙΟΣ 19/12/2009 02:00:56

      και το θρήσκευμά του...

    • Tasos avatar
      Tasos @ ΜΠΑΡΜΠΑΣTΕΡΓΙΟΣ 19/12/2009 12:02:47

      Με συγχωρείς δηλ. τί είδους έργα περιμένεις από το Κυριάκο όταν στην καλύτερη περίπτωση γι'αυτόν είναι (χοντρο)μπαταχτσής και στην χειρότερη ...(συμπλήρωσέ το εσύ) ή από την Κεφαλογιάννη κόρη προστάτη (ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ) χασισεμπόρων?

  13. Penny Kondea avatar
    Penny Kondea 20/12/2009 01:41:25

    Βρε παιδιά, έλεος πια με αυτά τα κόμπλεξ περί οικογενειοκρατίας!!! Αυτό πια καταντάει σκέτος ρατσισμός!!! Δηλαδή αν κάποιο παιδί που προέρχεται από οικογένεια με πολιτική παράδοση, τυγχάνει να είναι χαρισματικό και να μπορεί να προσφέρει στην παράταξη και στον τόπο του, τί πρέπει να γίνεται δηλαδή....να το πετάμε στον Κεάδα ή να του κλείνουμε την πόρτα της παράταξης στα μούτρα??? Συνέλθετε λιγάκι γιατί ορισμένοι συμπεριφέρεστε ως συμπλεγματικοί!! Ούτε κάτι ακραίοι αριστεροί δεν έχουν τόσο φανατικές θέσεις εναντίον των οικογενειών και των πολιτικών τζακιών!! Στο κάτω - κάτω, για να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους, όταν θέλουμε τα ψηφαλάκια για να πάρουμε τις έδρες στους Νομούς ή στις μονοεδρικές, τότε είναι καλά τα τζάκια και όταν πρόκειται για ανάθεση ευθυνών μέσα στο κόμμα, τότε η πρόσβαση πρέπει να είναι απολύτως απαγορευμένη στα τζάκια?? Πώς την έχετε δει την υπόθεση δηλαδή??? Πιστεύετε για παράδειγμα, ότι έχουμε καμία πιθανότητα αν κατέβω εγώ η απίθανη για υποψήφια Δήμαρχος Αθηναίων, να τον πάρουμε τον Δήμο?? Όσα πτυχία και όσα μεταπτυχιακά ή διδακτορικά κι αν έχω?? Ή μήπως αν κατέβει ένα βαρβάτο όνομα όπως π.χ. του Κυριάκου Μητσοτάκη??? Όχι λέω δηλαδή, για να μιλάμε στη σφαίρα του εφικτού και του ρεαλιστικού. Πρώτοι εσείς οι ίδοι που γκρινιάζετε εν είδει ομαδικής ψυχοθεραπείας εδώ μέσα, όπως και οι γονείς σας και τα σόγια σας όλα, θα πάτε σύσσωμοι να ψηφίσετε τη φίρμα. Και πολύ καλά θα κάνετε. Επομένως τί νόημα έχει όλη αυτή η γκρίνια?? Λόγια...έτσι για να λέγονται, να γκρινιάζουμε για να περνάει η ώρα και να παριστάνουμε τους πικραμένους κι εξαπατημένους ψηφοφόρους, ενώ ακόμα δεν έχουν περάσει ούτε 20 'μέρες από τότε που ανέλαβε την ηγεσία της παράταξής μας ο Αντώνης!!
    Ντροπή νομίζω, να τον μουρμουράμε κι από πάνω ενώ έχει τόσα προβλήματα στο κεφάλι του αυτή τη στιγμή με πρώτο και κυριότερο το να κρατήσει την παράταξη ενωμένη. Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες που έχουν συνειδητοποιήσει την βαρύτητα που έχει δώσει ο Αντώνης στην ενότητα της παράταξης και στην προσπάθεια ίσως να αποδυναμωθεί η οποιαδήποτε υποβόσκουσα πρόθεση της κυρίας BACOYIANNIS να αποσχισθεί παίρνοντας μαζί της κάποιο μέρος βουλευτών που την είχαν στηρίξει προεκλογικά. Αυτό λοιπόν γιατί δεν θέλετε να το εκτιμάτε αναλόγως και επιμένετε κάποιοι από εσάς να το αγνοείτε?? Ο ίδιος ο Αντώνης δεν είχε μιλήσει για "σφουγγάρι" στα προεκλογικά μαχαιρώματα που δέχτηκε??? Αυτό λοιπόν δεν έπρεπε να το κάνει πράξη πρώτα ο ίδιος?? Έ, αυτό ακριβώς θέλει να δείξει με αυτές του τις επιλογές στελεχών. Γιατί δεν επισημαίνετε ότι όλοι σχεδόν οι δημοσιογράφοι έκριναν πολύ θετικές και προς τη σωστή κατεύθυνση όλες τις επιλογές στελεχών του Αντώνη μας?? Αν δεν είχε ενεργήσει έτσι, θα τον κατηγορούσαν για ρεβανσισμό και μνησικακία. Τότε λοιπόν θα σας άρεσε??
    Εγώ έχω να πω ότι αντιλαμβάνομαι ότι ορισμένοι από εσάς, ιδιαίτερα όσοι προέρχεσθε από την ένδοξη και αξιοσέβαστη "Άνοιξη", αισθάνεσθε μια πικρία όταν βλέπετε κάποιους γόνους οικογενειών να καταλαμβάνουν επίζηλες θέσεις μέσα στο κόμμα, όμως πρέπει να θυμάστε ότι δεν τους έβαλε όλους αυτούς ο Αντώνης στο κόμμα, αλλά ο Καραμανλής. Τώρα δεν είναι δυνατόν να φύγουν από 'κει μέσα, εί μη μόνον εάν αποδειχθεί ότι έχουν ανακατευτεί με οικονομικά σκάνδαλα,κ.λ.π.
    Επομένως, τί θέλετε να κάνει ο Αντώνης, να τους βάλει καλά και ντε στο περιθώριο και να οδηγήσει την παράταξη στον εσωτερικό διχασμό ή στη δημιουργία ενός νέου κομματικού παρασαρκώματος που μοναδικό σκοπό θα έχει να αποδυναμώνει διαρκώς τη Νέα Δημοκρατία??
    Αυτό θέλετε???
    Παρακαλώ να συγκρατήσετε τα πάθη και τα απωθημένα σας και να αφήσετε τον ευφυέστατο αρχηγό μας που και γνώση έχει και πείρα, να κρίνει και να αποφασίζει χωρίς γκρίνιες και γρουσουζιές. Ο Αντώνης χρειάζεται την στήριξη και την συνεργασία όλων μας προκειμένου να αναμορφώσει την Νέα Δημοκρατία και να την βάλει και πάλι σε τροχιά εξουσίας και όχι τρικλοποδιές και μουρμούρες που μόνο γρουσουζιές φέρνουν.
    Σημειώστε όσοι από εσάς δεν με γνωρίζετε προσωπικά - γιατί κάποιοι από εσάς με γνωρίζουν - ότι εγώ είμαι φανατική και δεδηλωμένη αντιΜητσοτακική και αντιΝτορική και πάντοτε γράφω χρησιμοποιώντας το πραγματικό μου όνομα και επίθετο και ουδέποτε κρύφτηκα πίσω από ψευδώνυμα, όπως μερικοί άλλοι...
    Όμως, θεωρώ ότι η Νέα Δημοκρατία είναι και πρέπει να παραμείνει ένα πολυσυλλεκτικό κόμμα που θα εκφράζει το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας, και το ιδεολογικό της στίγμα θα πρέπει να καθορισθεί από την σύγκλιση αυτών των 4 διαφορετικών τάσεων που περικλύει, ήτοι: των Αβερωφικών εθνικοφρώνων δεξιών, των Κεντρώων - υποστηρικτών του λεγόμενου κοινωνικού φιλελευθερισμού, των Καραμανλικών της λεγομένης Λαϊκής Δεξιάς και των Ακραίων Φιλελεύθερων που εκφράζεται αυτή τη στιγμή από την κυρία Ντόρα Bacoyiannis και που αυτή η τελευταία ομάδα, υπηρετεί πιστά την Παγκοσμιοποίηση, αντιστρατευόμενη ακόμα και τα εθνικά μας δίκαια, όπως επίσης εκπροσωπεί τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας αυτού του τόπου, και φυσικά αποτελεί και την μειοψηφία μέσα στην παράταξή μας, όπως απεδείχθη από την πρόσφατη διαδικασία εκλογής αρχηγού. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους κάποτε και να μην μασάμε τα λόγια μας....
    Αυτή είναι η κατάσταση και οι συσχετισμοί, είτε μας αρέσει, είτε όχι!!
    Στο χέρι μας είναι όλων ημών των υπολοίπων τριών τάσεων, να επιβάλουμε το ιδεολογικό στίγμα που μας αντιπροσωπεύει περισσότερο, βοηθώντας και στηρίζοντας τον αρχηγό μας, και μένοντας συσπειρωμένοι εναντίον όποιας προσπάθειας υπονόμευσης προέλθει από την τέταρτη τάση, της κυρίας Βacoyiannis, δηλαδή. Δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε από την συγκεκριμένη κυρία, διότι κάθε μέρα που περνάει θα αποδυναμώνεται. Ήδη έχει απωλέσει τους σπόνσορές της από την ώρα που έχασε στις εκλογές, και λιγο - λίγο θα χάνει και τους βουλευτές που την στήριζαν μέχρι τώρα. Ας μην χάνουμε λοιπόν την πολύτιμη ενέργειά μας σε άσκοπη γκρίνια, όταν σκοπός μας πρέπει να είναι η αποδυνάμωση των Ακραίων Φιλελεύθερων που είναι η πραγματική απειλή γι΄αυτόν τον τόπο και για την αλλοίωση της υπόστασης της παράταξής μας. Ας μείνουμε ενωμένοι, κι ας επικεντρωθούμε σε έναν κύριο στόχο που πρέπει να είναι η Αναγέννηση της Νέας Δημοκρατίας και η ανάληψη της διακυβέρνησης αυτού του τόπου γιατί ο χρόνος κυλάει και η χώρα βουλιάζει κάθε 'μέρα όλο και περισσότερο από τα οικονομικά προβλήματα και η πίεση επίλυσης των εθνικών μας θεμάτων μεγαλώνει και με δεδομένο ότι ο Γ.Α.Π και το επιτελείο του είναι παντελώς ανίκανοι να τα αντιμετωπίσουν, πρέπει η Ν. Δημοκρατία να μπει σε τροχιά εξουσίας το συντομότερο. Αναφορικά τώρα με τους εκπροσώπους των λεγομένων "τζακιών", αν αυτοί είναι ικανοί, ηθικά στοιχεία και έμπρακτα αποδείξουν ότι αποδέχονται και σέβονται το αποτέλεσμα της πρόσφατης εκλογικής αναμέτρησης, αν αποδείξουν ότι στηρίζουν τον αρχηγό μας και εργαστούν υπέρ της υλοποίησης του ορμάματός του για τον τόπο και ενστερνίζονται τα καινούργια ιδεολογικά μας προτάγματα όπως αυτά θα καθορισθούν στο επικείμενο Συνέδριο του κόμματος, έ, τότε δεν βλέπω για ποιόν λόγο δεν θα έπρεπε να αξιοποιηθούν μέσα στο κόμμα!! Σε αντίθετη περίπτωση, όσοι από αυτούς συναινέσουν σε συνωμοσίες και πράξεις δημόσιας υπονόμευσης και αμφισβήτησης του αρχηγού μας, στο καλό και στον αγύριστο και να μην τους ξαναδούμε!!
    Στην παράταξη δεν περισσεύει κανένας αλλά δεν θα ανεχθούμε και υπονόμευση από κανέναν, όπως είπε και ο ΑΝΤΩΝΗΣ!! ΤΕΛΟΣ.-

    • Factorx avatar
      Factorx @ Penny Kondea 20/12/2009 02:03:11

      Δεν κόβω το απαράδεκτο σε ύφος σχόλιό σου επειδή γράφεις νομίζω για πρώτη φορά και δεν θέλω να κάνουμε κακή αρχή. Που ήσουν εσύ όταν οι σχολιαστές που αποκαλείς "κομπλεξικούς" αγωνιζόντουσαν για τον Σαμαρα; Και αν το επίθετό σου είναι σωστό μάλλον κατυαλαβαίνων γιατί υμνολογείς

      • Penny Kondea avatar
        Penny Kondea @ Factorx 20/12/2009 04:25:59

        Κάνεις λάθος Φάκτορα, δεν είναι καθόλου η πρώτη φορά που γράφω, έχω ξαναγράψει κι άλλες φορές, ίσως όχι τόσες πολλές, αλλά πάντως αρκετές. Και πάντα έχω γράψει εναντίον της Ντόρας, όλο το περασμένο διάστημα. Έκανες όμως ένα λάθος, δεν αποκαλώ κανέναν "κομπλεξικό", αποτελώ κομπλεξικές τις συμπεριφορές κάποιων που θέλουν και επιμένουν να βάζουν στο περιθώριο κάποιους ανθρώπους μόνο και μόνο γιατί είναι γόνοι κάποιων οικογενειών. Επαναλαμβάνω ότι είμαι δεδηλωμένη ΑντιΜητσοτακική και ΑντιΝτορική και μέσα από το διαδίκτυο και ιδιαίτερα από το FACEBOOK έχω κάνει μεγάλο αγώνα όλους αυτούς τους μήνες εναντίον της Ντόρας. Ρώτησε άλλους να μάθεις για εμένα. Όσο για το επίθετό μου, ούτε στη Μεσσηνία ψήφιζα ποτέ, (Β' Αθήνας - Γλυφάδα μένω), ούτε έχω κάποιον λόγο να υπεραμύνομαι των τζακιών, τη στιγμή μάλιστα που τα έχω πολεμήσει στο παρελθόν. Απλά σκέφτομαι με την απλή λογική ότι δεν μπορεί δηλαδή ο Αντώνης να τους ξυρίσει συλλήβδην και δίχως αφορμή όλους αυτούς, διότι τότε θα τον κατηγορύσαν για εμπάθεια, ρεβανσισμό και διάλυση της παράταξης. Δηλαδή αυτό θέλουμε?? Την συρρίκνωση και το να δώσουμε εμείς την αφορμή να δημιουργηθεί καινούργιο κόμμα?? Αν θέλουν, ας ξεκουμπιστούν από μόνοι τους και ας τους κρίνει ο Λαός. Γιατί εμείς να τους διώξουμε ή να τους περιθωριοποιήσουμε και έτσι να τους δώσουμε δικαίωμα?? Είναι παράλογο δηλαδή να θεωρώ ότι ο Αρχηγός έχει πολύ σοβαρούς λόγους να θέλει την έξωθεν καλή μαρτυρία??
        Υ.Γ. : ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ ΠΟΤΕ!!! ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΜΟΥ!! ΕΚΘΕΤΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.

  14. blue nile avatar
    blue nile 20/12/2009 03:37:07

    Έχω βαρεθεί να ακούω τον κάθε πικραμένο να κόπτεται υπέρ της ενότητας του κόμματος και της κατάλληλης στατηγικής που θα πρέπει να ακολουθηθεί ώστε να συσπειρώσει η ΝΔ οπαδούς και να μπει πάλι σε τροχιά διακυβέρνησης.
    Δε νομίζω ότι κανείς από αυτούς έχει καταλάβει το σαφέστατο μήνυμα της βάσης του κόμματος.Μια βάση που θέλησε να βάλει τελεία στην οικογενειοκρατία και στους διαπλεκόμενος πολιτικούς και οραματίστηκε ένα κόμμα που θα δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για την έξοδο της χώρας από την κρίση που τη μαστίζει. Για ένα κόμμα ιδεολογίας δηλαδή με ξεκάθαρα διατυπωμένες θέσεις για την ζωή των πολιτών την εσωτερική ανασυγκρότηση-επανίδρυση και τα εθνικά θέματα. Και πάνω από όλα ο κόσμος βροντοφώναξε υπέρ της ακεραιότητας και του ήθους αντί της διαφθοράς
    Δεν ψήφισε όλος αυτός ο κόσμος για να είναι τώρα τομεάρχες ο τιμολογημένος και η κόρη του χασισοπροστάτη. Ούτε ψήφισε για τη διατήρηση εσωκομματικών ισσοροπιών, ανοχής στους επίορκους και την αδράνεια μπροστά στην συνεχιζόμενη παρακμή. Α

  15. blue nile avatar
    blue nile 20/12/2009 03:42:21

    Αν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση αυτός ο ίδιος κόσμος θα ξαναχαθεί βλέποντας τον αρχικό ενθουσιασμό του να μετατρέπεται σε μείζον προβληματισμό για τη συνέχεια.

  16. Penny Kondea avatar
    Penny Kondea 21/12/2009 15:34:47

    Πικραμένος, δεν είναι αυτός που διαπιστώνει την άκαιρη και αδικαιολόγητη γκρίνια, αλλά αυτός που γκρινιάζει και διατυπώνει πικρίες και απογοήτευση από έναν Πρόεδρο 20 ημερών. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι η γκρίνια φέρνει πάντα γρουσουζιά!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.