#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/12/2012 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκαλύψεις για τις σχέσεις Κατάρ, Εμιράτων, ακραίων ισλαμιστών και ... επενδύσεων στην Ελλάδα!

Πρέπει να μας προβληματίσει σοβαρά το ενδιαφέρον που δείχνουν σουνιτικά κεφάλαια (Κατάρ, Τουρκία) για οικονομική διείσδυση μέσω επενδύσεων στην πατρίδα μας, όπως στο Ελληνικό και σε μαρίνες, σε συνεργασία με ημεδαπούς επιχειρηματίες. Και επειδή οι φύλακες πρέπει να έχουν γνώση ότι για τις επενδύσεις πρέπει να υπάρχουν κι άλλα κριτήρια, πέρα από τους αριθμούς, διαβάστε στη συνέχεια γα την διασύνδεση του Κατάρ, των Εμιράτων και της Σ. Αραβίας με φανατικές ένοπλες ισλαμικές ομάδες.

 



Του Ρεπόρτερ

Επειδή πολλά λέγονται και ακόμα περισσότερα γράφονται τις τελευταίες ημέρες για επενδύσεις από το Κατάρ και την Τουρκία με την βοήθεια γνωστού επιχειρηματικού οικογενειακού ομίλου καλό είναι οι ενδιαφερόμενοι κυβερνητικοί και επιχειρηματίες να γνωρίζουν τα κάτωθι μέχρι να επανέλθουμε:

Η κυβέρνηση Ομπάμα υποκινούσε διακριτικά το Κατάρ και τα Εμιράτα να προμηθεύσουν  οπλισμό τους Λιβύους επαναστάτες εναντίον του καθεστώτος Καντάφι. Όμως, κατά τους New York Times, πολύ σύντομα μετά από αυτές τις κινήσεις, οι Αμερικανοί είχαν αποδείξεις ότι τα όπλα αυτά δόθηκαν σε ακραίες Ισλαμικές ομάδες.

Σε πρωτοσέλιδο άρθρο της 6ης αυτού μηνός οι Τάϊμς μεταδίδουν ότι [1], «εντός μερικών εβδομάδων μετά από την έγκριση του σχεδίου που χορηγήθηκαν όπλα στους Λιβύους μέσω Κατάρ, την άνοιξη του 2011, ο Λευκός Οίκος άρχισε να πληροφορείται ότι τα όπλα αυτά πήγαιναν σε φανατικές Ισλαμικές ομάδες». Πηγές από το Υπουργείο Αμύνης των ΗΠΑ αποκάλυψαν στους Τάϊμς ότι οι παραλήπτες των όπλων ήταν «πιο αντιδημοκρατικοί, πιο σκληροί, πιο κοντά σε ακραία εκδοχή του Ισλάμ.»

Παράγοντες της Κυβέρνησης των ΗΠΑ ανέφεραν περαιτέρω ότι ο Λευκός Οίκος «ποτέ δεν έμαθε που κατέληξαν όλα τα όπλα» που αγοράσθηκαν από το Κατάρ και τα Εμιράτα και εάν έφθασαν στην Λιβύη. Οι Τάϊμς γράφουν ότι «μέρος του οπλισμού της Λιβύης κατέληξε στα χέρια μαχητών που συνδέονται με την αλ Κάϊντα στο Μάλι, στην κεντρική Αφρική, όπου ακραίες ομάδες που προωθούν την Τζιχάντ (ιερό πόλεμο), έχουν επιβάλει το Ισλαμικό Δίκαιο (Σαρία, Shariah) στο βόρειο τμήμα της χώρας, ενώ άλλο μέρος πήγε στην Συρία».

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Κυβέρνηση Ομπάμα ταυτίζεται, άμεσα ή έμμεσα, με ξένα δίκτυα Τζιχάντ που πολεμούν καθεστώς στην Μέση Ανατολή, το οποίο οι ΗΠΑ θέλουν να ανατρέψουν.

Τον περασμένο Οκτώβριο οι Τάϊμς έγραφαν σε άρθρο τους ότι «τα πιο πολλά όπλα που παρείχαν η Σαουδαραβία και το Κατάρ  σε ομάδες Σύριων στασιαστών, κατέληξαν σε ομάδες σκληρών Ισλαμιστών,» και αυτό παρόλο που τα όπλα αυτά στάλθηκαν με την έγκριση αλλά και με τον συντονισμό των ΗΠΑ.

Η Κυβέρνηση Ομπάμα ισχυριζόταν ότι  υπήρχε διαδικασία ελέγχου, που τους επέτρεπε να διαλέξουν ποιες  από τις πολλές και διάφορες, ανοργάνωτες, ομάδες Συρίων στασιαστών θα λάβουν βοήθεια, αλλά και να αποφύγουν τους χιλιάδες μαχητές υπέρ του Τζιχάντ, πολλοί εκ των οποίων μάχονται κάτω από το λάβαρο της αλ Κάϊντα.

Εξ αρχής όμως, αξιωματούχος της Αμερικανικής Κυβέρνησης είπε στην εφημερίδα Washington Post, ( 24 Ιουλίου 2012) [2], ότι η CIA είχε ελάχιστη γνώση για το ποιός ελάμβανε  Αμερικανική βοήθεια, αλλά ούτε μπορούσε να ελέγξει που θα κατέληγε αυτή. Ο εν λόγω αξιωματούχος προσέθεσε ότι «στην προκειμένη περίπτωση, και χωρίς πρόσβάσεις στην Συρία, είναι δύσκολο να ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί [οι παραλήπτες].»

Τα παραπάνω αντικατοπτρίζουν εσωτερική διαμάχη στις ΗΠΑ, μεταξύ Κυβέρνησης και υπηρεσιών, αλλά αυτό που μένει είναι το γεγονός ότι οι "σύμμαχοι" των ΗΠΑ, όπως το Κατάρ και τα Εμιράτα δεν διστάζουν να οπλίσουν ακόμα και τις πιό φανατικές ομάδες Σαλαφιστών ή Ουαχαβιτών...

Γνωστός πλέον και ο ρόλος που ήδη διαδραματίζει και η Τουρκία, υποθάλπτοντας την δράση τρομοκρατικών στασιαστικών ομάδων στην Συρία, με βάσεις στο έδαφος της και την αμέριστη «συμπαράσταση» της κυβέρνησης Ερντογάν στους χασάπηδες «αγωνιστές της ελευθερίας», που πετσοκόβουν χριστιανούς, αλεβίδες, βασανίζουν πριν σκοτώσουν ιερείς, βεβηλώνουν χριστιανικές εκκλησίες κι εκτελούν εν ψυχρώ αμάχους και αιχμάλωτους Σύριους στρατιώτες.

Κατόπιν των ανωτέρω επισημάνσεων, αυτό που εν προκειμένω πρέπει να μας προβληματίσει για την επικαλούμενη στα σοβαρά δημοσιεύματα διασύνδεση του Κατάρ, των Εμιράτων και της Σ. Αραβίας με τις φανατικές ένοπλες ισλαμικές ομάδες, είναι το ενδιαφέρον που δείχνουν σουνιτικά κεφάλαια (Κατάρ, Τουρκία) για οικονομική διείσδυση μέσω επενδύσεων στην πατρίδα μας, όπως στο Ελληνικό και σε μαρίνες, σε συνεργασία με ημεδαπούς επιχειρηματίες.

Διότι για τις επενδύσεις πρέπει να υπάρχουν κι άλλα κριτήρια, πέρα από τους αριθμούς.

Θα επανέλθουμε στο θέμα…

Σημειώσεις (αναφορά σε δύο βασικά άρθρα)

[1] U.S.-Approved Arms for Libya Rebels Fell Into Jihadis’ Hands

http://www.nytimes.com/2012/12/06/world/africa/weapons-sent-to-libyan-rebels-with-us-approval-fell-into-islamist-hands.html?_r=0

[2] In Syria conflict, U.S. struggles to fill intelligence gaps.

http://www.washingtonpost.com/world/national-security/in-syria-conflict-us-struggles-to-fill-intelligence-gaps/2012/07/23/gJQAW8DG5W_story.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 13/12/2012 15:39:09

    “Η Σαρία ζει και βασιλεύει στην Ελλάδα του 2010!»
    πηγή: tvxs.gr | 15:04, 24 Απρ 2010 | Χριστιάννα Λούπα, Δικηγόρος, Συγγραφέας

    «Ο ολόσωμος μανδύας είναι αντίθετος στην αξιοπρέπεια των γυναικών. Η απάντηση είναι να τον απαγορεύσουμε», δήλωσε πρόσφατα ο Νικολά Σαρκοζί στους δημοσιογράφους, καθώς ετοιμάζεται να φέρει προς ψήφιση στη Βουλή νομοσχέδιο που θα απαγορεύει πλήρως τη μπούρκα στους δημόσιους χώρους. Δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο θα ήταν σύμφωνο με το Σύνταγμα της Γαλλίας – το γαλλικό Συμβούλιο της Επικρατείας έχει άλλωστε εκφράσει κιόλας τις αντιρρήσεις του – αλλά σκέφτομαι ποιες θα ήταν οι αντιδράσεις του Γάλλου Προέδρου, αν ζούσε στην Ελλάδα και πώς θα αντιμετώπιζε την εφαρμογή της Σαρίας από τους μουσουλμάνους της Θράκης!

    «Σε χωρίζω, σε χωρίζω, σε χωρίζω», μπορεί ο μουσουλμάνος σύζυγος να πει μπροστά στο μουφτή κι έτσι απλά να βγει το διαζύγιό του, σύμφωνα με τον ιεροϊσλαμικό νόμο, την περιβόητη Σαρία, που μολονότι στην Τουρκία έχει καταργηθεί εδώ και δεκαετίες, στη Δυτική Θράκη διακυβεύει το οικογενειακό και κληρονομικό δίκαιο των Ελλήνων μουσουλμάνων.

    Σύμφωνα με τη Σαρία εξ άλλου, η γυναίκα δεν δικαιούται να ζητήσει διαζύγιο. Την επιμέλεια των παιδιών, σε περίπτωση διαζυγίου, έχει η μητέρα για τα αγοράκια μέχρι τα επτά τους χρόνια, για τα κοριτσάκια μέχρι τα εννιά. Μετά τα παίρνει ο πατέρας χωρίς δεύτερη κουβέντα. Η γυναίκα δικαιούται μόνο τρίμηνη διατροφή – που στην πράξη ούτε κι αυτή επιδικάζεται – ενώ υποχρεώνεται να φύγει από τη συζυγική εστία, παίρνοντας μαζί της μόνο ό,τι της ανήκε κατά τη μέρα του γάμου και οπωσδήποτε συνοδευόμενη από την κοινωνική κατακραυγή. Επίσης, κατώτερη ηλικία γάμου είναι τα δώδεκα. Επιτρέπεται ο γάμος δι’ αντιπροσώπων(!!!) και ο άντρας επιτρέπεται να πάρει μέχρι τέσσερις συζύγους.

    Η γυναίκα θεωρείται μοιχός αν συνάψει σχέση ακόμα και αφού την έχει εγκαταλείψει ο σύζυγός της. Η τιμωρία είναι θάνατος δια λιθοβολισμού, που ευτυχώς δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα, τέτοιες ανατριχιαστικές όμως περιπτώσεις είδαμε πρόσφατα στη Νιγηρία, στη Σαουδική Αραβία και άλλες ισλαμικές χώρες, για να μην αναφέρουμε βέβαια το Αφγανιστάν.

    Η γυναίκα όμως δεν είναι αδικημένη μόνο στο Οικογενειακό Δίκαιο, αλλά και στο Κληρονομικό. Η Σαρία ορίζει ρητά πως οι γιοί παίρνουν πάντα διπλό κληρονομικό μερίδιο από τις κόρες.Πρόσφατα πάντως, μουσουλμάνα φαρμακοποιός προσέφυγε στα ελληνικά δικαστήρια, διεκδικώντας ίσο κληρονομικό μερίδιο με τον αδελφό της και δικαιώθηκε. Ας ελπίσουμε αυτή η απόφαση να ξυπνήσει και άλλες μουσουλμάνες, που έχουν θεωρήσει πλέον φυσιολογική την αδικία της θρησκείας τους εις βάρος τους.

    Η Σαρία προφανώς και σαφέστατα αντίκειται όχι μόνο στο άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αλλά και στο άρθρο 116, παρ. 2 του ελληνικού συντάγματος όπως διαμορφώθηκε με την τελευταία αναθεώρηση: «Το κράτος μεριμνά για την άρση των ανισοτήτων που υφίστανται στην πράξη, ιδίως σε βάρος των γυναικών».

    Κανείς άλλωστε ή ελάχιστοι γνωρίζουν ότι σε καμία ευρωπαϊκή χώρα, ούτε καν στην Τουρκία, όπως προανέφερα, δεν εφαρμόζεται η Σαρία για τις οικογενειακές διαφορές.

    Εφαρμόζεται μόνο μεταξύ των Ελλήνων μουσουλμάνων της Δυτικής Θράκης!
    Η τελευταία χώρα που έλυσε αυτό το πρόβλημα ήταν η Γαλλία όταν το 2001 αναίρεσε τη δικαιοδοτική αρμοδιότητα του μοναδικού Γάλλου μουφτή, που είχε ανάλογες δικαιοδοσίες στο νησί Μαγιό στον Ειρηνικό ωκεανό.

    Είναι δύσκολο να δώσει κανείς απάντηση στο γιατί. Ασφαλώς τα ζητήματα αυτά ανέκυψαν μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών του 1923. Υπάρχει ωστόσο η άποψη ότι η Συνθήκη της Λωζάνης δεσμεύει το ελληνικό κράτος ως προς την εφαρμογή της Σαρίας ή την αναγνώριση του μουφτή ως ιεροδίκη, η οποία όμως στερείται κάθε ερείσματος. Πουθενά η Συνθήκη της Λωζάνης δεν περιέχει τέτοια δέσμευση. Σύμφωνα με το άρθρο 42 η Ελλάδα δεσμεύεται να σέβεται τα έθιμα της μειονότητας για τα οικογενειακά ή προσωπικά ζητήματα των μελών της. Όπως προκύπτει μάλιστα από το αρχείο του Βενιζέλου, το 1931 η Τουρκία διατύπωσε την επιθυμία να καταργηθούν τα θρησκευτικά δικαστήρια στη Θράκη.

    Βρισκόμαστε λοιπόν στο σημείο όπου για τους μουσουλμάνους Έλληνες υπηκόους της Θράκης δεν ισχύει το Αστικό Δίκαιο που ισχύει για κάθε Έλληνα πολίτη, αλλά η Σαρία. Υποτίθεται δε ότι οι αποφάσεις του μουφτή ελέγχονται από το Πρωτοδικείο. Αυτό όμως είναι καθαρά τυπικό θέμα, μια απλή ρουτίνα, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο, αφού τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια σε σύνολο 1071 αποφάσεων, μόνο μία βρέθηκε αντίθετη με το Σύνταγμα!

    Θα περιγράψω εδώ μία περίπτωση που αποτελεί μέρος της καθημερινότητας στη Θράκη: Έλληνας μουσουλμάνος, δεκαοκτώ μήνες παντρεμένος και πατέρας ενός μικρού αγοριού, εμφανίστηκε μαζί με τη μητέρα του ενώπιον του μουφτή Ξάνθης, λέγοντας τα εξής: «Πριν δεκαπέντε μέρες έφυγε η γυναίκα μου χωρίς να με ρωτήσει και να πάρει την άδειά μου. Με τα μάτια μου την είδα που πήγε κι έκανε παρέα μ’ έναν Τούρκο, ο οποίος μάλιστα έμενε στο σπίτι της. Για το λόγο αυτό τη χωρίζω και θέλω να κηρύξετε τη διάζευξή μου απ’ αυτή.»

    Χωρίς να καλέσει τη γυναίκα ο μουφτής – ιεροδίκης έκανε δεκτό το αίτημα και έλυσε το γάμο! Ταυτόχρονα ανέθεσε την επιμέλεια του παιδιού στη σύζυγο μέχρι την ηλικία των επτά ετών.

    Κι όμως, όσο κι αν αυτό φαίνεται απίστευτο, η απόφαση αυτή του μουφτή έγινε δεκτή από το Πρωτοδικείο Ξάνθης με αριθμό 45/2000 και κηρύχθηκε εκτελεστή!

    Και δυστυχώς δεν είναι η μόνη. Γιατί όσο κι αν αυτό αποτελεί την πιο κραυγαλέα και κατάφωρη παραβίαση ατομικών δικαιωμάτων, κάθε χρόνο εκδίδονται δεκάδες τέτοιες αποφάσεις από το μουφτή Ξάνθης ή Διδυμοτείχου. Σε όλες, η σύζυγος δεν ακούγεται καν, οι αποφάσεις παίρνονται ερήμην της, ενώ στερείται παντελώς το δικαίωμα αντίκρουσης (ή υποστήριξης) του λόγου του διαζυγίου. Επίσης, ανατίθεται η επιμέλεια σε έναν γονιό, χωρίς να ελεγχθεί η καταλληλότητά του και χωρίς καν να ερωτηθεί. Και τίθεται το ερώτημα: αν τέτοιες αποφάσεις δεν είναι αντισυνταγματικές, τότε ποιες είναι;

    Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως στο παραδοσιακό Ισλάμ δεν υπάρχει νομοθεσία. Υπάρχει μόνο η Σαρία, που είναι η ερμηνεία του κορανικού νόμου από τον ουλεμά, που θεωρείται εκπρόσωπος του θεϊκού νόμου επί της γης και αντιστοιχεί στον νομοθέτη του ευρωπαϊκού νομικού συστήματος. Η ερμηνεία του ουλεμά χρησιμεύει για την απονομή δικαιοσύνης μέσω του μουφτή, που ασκεί τη δικαστική εξουσία και του καντή, που ασκεί την εκτελεστική. Η Δικαιοσύνη απονέμεται κατά περίπτωση και δεδικασμένο δεν υπάρχει. Όλο αυτό το σύστημα παραπέμπει σε αιώνες πριν, όταν στη Δύση ο κόσμος έχυνε το αίμα του για να καταργήσει την αυθαιρεσία και ό,τι ακριβώς ισχύει σήμερα στο ιερονομικό μουσουλμανικό δίκαιο, κατακτώντας μία δίκαιη και αμερόληπτη απονομή της Δικαιοσύνης.

    «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις», πρεσβεύει το ελληνικό Σύνταγμα στην παράγραφο 4. Όμως το 2010 σε μία περιφέρεια της Ελλάδας, οι γυναίκες δεν είναι άνθρωποι, αλλά αντικείμενα. Σε μία περιφέρεια της Ελλάδας, τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι ατομικές ελευθερίες δεν ισχύουν για όλους και καταστρατηγούνται απροκάλυπτα. Σε μία περιφέρεια της Ελλάδας η δικαστική εξουσία δεν ανήκει στα δικαστήρια της χώρας, αλλά σε κάποιον ιεροδίκη, χωρίς τις παραμικρές νομικές γνώσεις. Μήπως θα έπρεπε επί τέλους οι μουφτήδες – που, σύμφωνα με το νόμο 2345/1920, λογίζονται ως κρατικοί λειτουργοί και μισθοδοτούνται από το ελληνικό κράτος – να περιοριστούν στο αμιγώς θρησκευτικό και πνευματικό έργο τους, αφήνοντας την απονομή της Δικαιοσύνης, που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της Δημοκρατίας, στους κρατικούς δικαστικούς λειτουργούς;

    Γιατί είναι απαράδεκτο μέσα στην ίδια χώρα να ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Είναι απαράδεκτο πολίτες της ίδιας χώρας να υπάγονται σε δύο διαφορετικά συστήματα Δικαίου.

    Βλέπετε κύριε Σαρκοζί, που διαμαρτύρεστε; Υπάρχουν και χειρότερα!”

  2. stamoschios avatar
    stamoschios 16/12/2012 01:02:08

    dimi, τα είπες όλα

  3. Gastarbeiter avatar
    Gastarbeiter 19/12/2012 03:33:09

    Dimi, κανονικά θα πρέπει κάποιος (ποιός;;;;) να κάνει μία μήνυση (ενάντια σε ποιόν;;;) για παράβαση
    του άρθρου 8 του συντάγματος:
    «Δικαστικές επιτροπές και έκτακτα δικαστήρια, με οποιοδήποτε όνομα, δεν επιτρέπεται να συσταθούν.»

    του άρθρου 26 του συντάγματος:
    «H δικαστική λειτουργία ασκείται από τα δικαστήρια. οι αποφάσεις τους εκτελούνται στο όνομα του Eλληνικού Λαού.»

    του άρθρου 87 του συντάγματος περί ανεξαρτησίας των δικαστών! και δη και των τριών παραγράφων

    και πάει λέγοντας.

    Δυστυχώς, κάποιοι δικηγόροι προτιμούν «εκ του ασφαλούς» να προβλέπουν τον διαμελισμό της Τουρκίας, παρά να αγωνισθούν «εκ του επισφαλούς».
    Η ιντερνετογραφία είναι κερδοφόρος και ασφαλής, αγώνας σημαίνει «ματώνω».

    Αύριο μπαίνει σε τροχιά ο τουρκικός κατασκοπευτικός δορυφόρος. Μερικοί ονειροπαρμένοι ονειρεύονται ακόμα τον «διαμελισμό» της Τουρκίας.

    Είναι ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 γνωστό, πως η ΗΠΑ βλέπει τον σουνιτικό μουσουλμανισμό και τις παραφυάδες του, απ' τη μιά ως συμμάχους ενάντια στους post-λαϊκοκομμουνιστές του Μπάθ και τους σουνίτες του Ιράν, και από την άλλη τους τουρκογενείς, τούρκους, τουρκμένους, ουζμπέκους, κλπ να δημιουργούν μία «δίοδο» που ξεκινά από την Μεσόγειο και καταλήγει στην Κίνα. Αυτή η «δίοδος» λειτουργεί ταυτόχρονα και ως «ζώνη ασφαλείας κατά των βορινών εισβολέων (Ρωσία)» για τα πετρέλαια των φασιστοαράβων, πχ Κουβέιτ, Σαυδαραβία κλπ.

  4. KIK avatar
    KIK 23/12/2012 10:25:30

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ,ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ.ΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΣΣΟΒΑΡΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ(ΚΑΙ ΤΑ 2 ΓΚΑΡΣΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΑΜΑΡΙΑΣ ΕΙ ΝΑΙ ΚΟΣΣΟΒΑΡΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ).ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΓΟΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΑΣΕΩΝ Ω Σ Κ Α Ι Σ Υ Ν Ε Ι Δ Η Σ Ε Ω Ν ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΕΝΤΑ.ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ-ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟΥ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΟΥ, ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΡΑΒΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ!ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΩΡΕΕΣ(ΓΡΑΦΙΚΑ,ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ,ΚΑΛΥΨΗ ΛΕΙΤ.ΔΑΠΑΝΩΝ,ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΑΚΟΜΗ ΤΟΥ ΒΓΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΣ!!!ΟΘΩΝΑΣς ΓΑΡ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.