#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/02/2011 12:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκάλυψη: Στην ίδια εταιρεία η σύμβουλος του Άκη με τον εκπρόσωπο της HDW !!!

[caption id="attachment_84425" align="alignnone" width="600" caption="Η κ. Μαρκίδου στο κέντρο σε παρουσίαση της Helesco"][/caption]

Χωρίς να αμφιβάλουμε ότι πρόκειται για  τυχαία συνεργασία, δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε  ότι προκαλεί εύλογο ενδιαφέρον: Το 2008 η πρώην σύμβουλος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Βίκυ Μαρκίδου,  συμμετείχε σε εταιρεία με τον  Αντώνη Χάγια,  πρώην εκπρόσωπο της γερμανικής HDW. Το όνομα της εταιρείας ήταν  Helesco και όπως φαίνεται στο σχετικό ΦΕΚ 776, 6/2/2008, στου οποίου το ΔΣ εμφανίζονται τα ονόματα των παραπάνω, επρόκειτο για ανώνυμη εταιρεία παροχής ενεργειακών υπηρεσιών.  Σύμφωνα με πληροφορίες,  ο  Αντώνη Χάγιας , αφού παρέμεινε στο Δ.Σ της εταιρείας για ένα διάστημα,  αποχώρησε.

Η HDW είναι η γερμανική εταιρεία που  προμήθευσε τα τέσσερα υποβρύχια και εξοπλισμό  έναντι 1,6 δισ. ευρώ. Η συμφωνία πώλησης που υπεγράφη το 2000 και το 2002  απασχολεί τη  Γερμανική Δικαιοσύνη, αλλά και χθεσινό δημοσίευμα του περιοδικού Der Spiegel. .

Την κ. Μαρκίδου συναντάμε επίσης στα φωτοβολταϊκά, ως σύμβουλο της ΠΑΣΕΓΕΣ που συντόνιζε τα προγράμματα των αγροτών για τα φωτοβολταϊκά. Ως γνωστόν τα φωτοβολταϊκά είναι μια πράσινη μπίζνες στην οποία τα διάφορα μελετητικά γραφεία έκαναν χρυσές δουλειές στην εποχή της ύφεσης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. φωτεινη avatar
    φωτεινη 08/02/2011 12:50:36

    κυμα ακριδων πλητει την ελλαδα.

  2. Έρεβος avatar
    Έρεβος 08/02/2011 12:52:16

    Σ'αυτή τη χώρα ρε παιδί μου αν το ψάξεις σε όλες τις μεγαλομεσαίες επιχειρηματικές δραστηριότητες πάντα τα ίδια άτομα ανακατεύονται και ανακυκλώνονται και πάντα υπάρχει τσόντα και κάποιο στέλεχος ή στελέχη κομμάτων.

    Ρε πάντα...

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/02/2011 13:00:04

    H αμαρτία είναι πολύ πιο παλιά... Πιο παλιά και από την μεταβίβαση του Σκαραμαγκά μέσω ΕΤΒΑ (ψάξτε την στην Πειραιώς). Τα περιβόητα 10 ή 80 ή σεν ξέρω πόσα εκατομμύρια είναι πρίν το 2002.

    Γιατί δεν ρωτάει κανείς τα Ναυπηγεία Ελευσίνος. Αυτοί το έφαγαν το πακέτο τότε. Αλλά τι να τολμήσουν να πουνε και αυτοί... Εδώ ζούνε και δύσκολοι οι καιροί.

    ΚΑΤΟΧΗ έχουμε, αλλά παριστάνει ότι δεν είναι -- ακόμα.

  4. factorx avatar
    factorx 08/02/2011 13:00:19

    Tο ΣΔΟΕ διεξάγει μια ενδελεχή έρευνα για την υπόθεση και τίποτα δεν θα μείνει ανεξερεύνητο, είπε ενημερώνοντας την κοινοβουλευτική επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας ο υπουργός Ευάγγελος Βενιζέλος σχετικά με την αποκάλυψη του γερμανικού περιοδικού «Spiegel» για μίζες στην αγορά υποβρυχίων από τη χώρα μας και προφανώς για τυχόν εμπλοκή του Άκη Τσοχατζόπουλου στην υπόθεση. Ο υπουργός εξήγησε πως η κυβέρνηση είναι σε θέση να γνωρίζει ότι υπάρχουν στοιχεία που πρέπει να διερευνηθούν «και αυτό θα γίνει», συμπληρώνοντας: «η υπόθεση θα διερευνηθεί ενδελεχώς από τη γερμανική, την ελληνική δικαιοσύνη και την ελληνική διοίκηση». Ο υπουργός τόνισε πως εφόσον έχει διακινηθεί μαύρο χρήμα, υπάρχουν ποινικές ευθύνες «και είναι ισχυρές», καθώς πρόκειται για αδίκημα που δεν παραγράφεται εξήγησε και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να εγείρει το ελληνικό δημόσιο αστικές αξιώσεις.

    • TED avatar
      TED @ factorx 08/02/2011 13:19:27

      "άπλετο φως παντού"

    • Poisonous avatar
      Poisonous @ factorx 08/02/2011 15:19:54

      Το μαχαίρι θα μπει στο κόκκαλο

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ factorx 08/02/2011 21:08:28

      Πάω στοίχημα 20 ευρώ ότι ΔΕΝ πρόκειται να γίνει τίποτα...
      Θάλεγα 2000 ευρώ αλλά τότε δεν είναι στοίχημα, είναι κλοπή και θα με... τιμωρήσετε.

      Χαρίλαος

  5. φωτεινη avatar
    φωτεινη 08/02/2011 13:03:39

    κεινο το υποβρυχιο που γερνει ,με τις παιδικες ασθενειες ,ο βενιζελος το παρελαβε ομως...

    • xenios avatar
      xenios @ φωτεινη 08/02/2011 16:14:08

      Ναι ο Βενιζέλος!
      Τώρα μπλέξανε μερικούς της ΝΔ, που παρέλαβαν τις Ολυμπιακές παραγγελίες της Siemens, τον Βενιζέλο που παρέλαβε το playmobil υποβρύχιο που γέρνει η χάνει κομμάτια με 8 μποφόρ, θα τον παραπέμψουν;
      Εκτός αν μας πουν ότι τα συγκεκριμένα υποβρύχια, ταξιδεύουν μόνο με μπουνάτσα....

  6. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 08/02/2011 13:09:31

    Τυχαία είναι όλα.

  7. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 08/02/2011 14:10:44

    αντωνη σαμαρα ασε την μετριοπαθη σταση και παρτους το κεφαλι.ειναι προδοτες και ετσι πρεπει να τους συμπεριφερεσαι.και κατι ακομη.ασε την θεωρια των ψηφοφορων του κεντρου,που ειναι γεματο λαμογια και τυχοδιωκτες και καλεσε την λαικη δεξια που ειναι ανθρωποι εργαζομενοι.υπαρχει λαικη δεξια και το μονο που θελει ειναι καθαρη αντιμνημονιακη σταση και οχι και με τον αστυφυλαξ και με τον χωροφυλαξ.

  8. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2011 14:55:04

    Πώ πω πάρτυ!!!!!!
    Και ύστερα απορούμε γιατί χρωστά η χώρα

  9. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2011 14:55:45

    Κι εδώ μαζί τα φάγαμε?

  10. kiki avatar
    kiki 08/02/2011 16:15:14

    Φιλεναδα και του Τζαννετου , της ΠΑΣΕΓΕΣ, και τους φαγαν τα λεφτα.

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/02/2011 16:59:31

    Πελάτες Δημοσίου Τομέα
    ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
    τ. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ
    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

    ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
    Ο.Τ.Α. ΠΙΕΡΙΑΣ
    ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΛΙΒΟΥΣ
    ΔΗΜΟΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
    ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑΝΚΟ Α.Ε. - Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης, Κοζάνη
    ΠΙΕΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. - Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης, Κατερίνη
    ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΕΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.
    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΕΥΝΩΝ
    ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΕΩΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΙΕΡΙΑΣ

    http://www.privateconsulting.gr

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/02/2011 17:01:13

      Δνση?? εκει διπλα στη Μιζενς..
      Παραδείσου 10, 151 25 Μαρούσι, Αθήνα
      Τηλ.: 210 681 8077 Fax: 210 681 8041

      ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/02/2011 17:05:21

        Ως αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της εταιρείας αναφέρεται ο Δημήτρης Καλλιμάνης!!!!!!!!!!!!!, πρώην υπασπιστής του Άκη Τσοχατζόπουλου, όταν ο τελευταίος ήταν υπουργός Άμυνας. Ο Δ. Καλλιμάνης μετά το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ακολούθησε τον Α. Τσοχατζόπουλο στο υπουργείο Ανάπτυξης, εγκαταλείποντας τον στρατό.....

        Στέλεχος της ΠΑΣΕΓΕΣ διαβεβαιώνει ότι παίζει έναν συντονιστικό ρόλο μαζί με τον Γρ. Δρέττα, επίσης τεχνικό σύμβουλο της ΠΑΣΕΓΕΣ, ο οποίος ανήκει σε ένα από τα τέσσερα μελετητικά γραφεία, στα οποία ανατέθηκαν περισσότερες από χίλιες αιτήσεις αγροτών, με βάση τιμής τις 3.000 ευρώ εκάστη!!!!!!

        ΠΠ

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/02/2011 17:37:06

          Η Private Consulting σε αριθμούς14 χρόνια εµπειρίας στον κλάδο
          500 projects αξίας €900Μ
          315 πελάτες του ιδιωτικού και δηµοσίου τοµέα
          Συνολικές επιχορηγήσεις (Αναπτυξιακός Νόµος, 2Ο και 3Ο ΚΠΣ) αξίας €242Μ
          Προϋπολογισμός έργων της τάξεως των €787Μ

          Καταλαβατε τωρα γιατι πρεπει να εχεις θειο τον Ακη για να διαχειριστεις 900 εκ Ευρω !!!! και ο Καλλιμανης απο κοντα..!
          Οποια πετρα κ αν σηκωσεις η ΜΑρκιδου ειναι απο κατω.

          ΠΠ

  12. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 08/02/2011 21:13:02

    Να ρωτήσουμε τον... Χάρυ Κλήν, αυτός ξέρει από πόντιες...

    Χαρίλαος

  13. Γιώργος Γκ. avatar