#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/10/2012 10:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκάλυψη: Ο Προβόπουλος μπλοκάρει την επιστροφή των 550 εκ. ευρώ των Τραπεζών

Η Τρόικα απαιτεί νέα χαράτσια για να καλυφθεί το ποσό



Μια αποκάλυψη που θα κάνει πάρα πολλούς να κοκκινίσουν από ντροπή αλλά και άλλους είτε να παραιτηθούν είτε να απολυθούν πάραυτα από την ακριβοπληρωμένη θέση τους, κάνει σήμερα το antinews. Πρόκειται για τη συνέχεια στο σήριαλ το οποίο αναδείξαμε από αυτό τον ιστοχώρο και αφορά την υποχρέωση των τραπεζών να αποδώσουν στο ελληνικό δημόσιο το 10% των προνομιούχων μετοχών των τραπεζών, που κατέχει από το 2008 σε αντάλλαγμα της εγγυοδοσίας των 28 δισ. Ευρώ και σύμφωνα με το νόμο Αλογοσκούφη (Επιτυχία του Antinews: Η κυβέρνηση ζητά από τις τράπεζες να πληρώσουν τα 550 εκ. ευρώ)

Μόλις πρίν από λίγες ημέρες αναρωτηθήκαμε που πήγαν αυτά τα 550 εκατ. ευρώ, τα έδωσαν οι τράπεζες την ίδια ώρα που η μία συγχωνεύεται με την άλλη. Δεν πέρασαν παρά λίγα 24ωρα προκειμένου να πάθουμε το σοκ που θα πάθετε και σεις.

Σύμφωνα, λοιπόν, με πληροφορίες, στη χθεσινή συνάντηση που είχε ο Γ. Στουρνάρας με την τρόικα, υπήρξε νέα μεγάλη εμπλοκή που απειλεί να τινάξει στον αέρα τις συζητήσεις. Το νέο αίτημα που έθεσε ο Τόμσεν και η παρέα του αφορά ακριβώς αυτά τα 550 εκατ. των τραπεζών. Η τρόικα, λοιπόν, ζήτησε από τον υπουργό Οικονομικών να βρουν τα λεφτά εδώ και τώρα αλλά… όχι από τις τράπεζες. Και διαβάστε για να φρίξετε: Απαίτησαν από την κυβέρνηση είτε να βάλει χαράτσι σε όλους τους Έλληνες ώστε να καλυφθεί η νέα μαύρη τρύπα είτε να επιβληθεί φόρος σε όλους τους τραπεζοϋπαλλήλους.

Δηλαδή να πληρώσει ο ελληνικός λαός το χρέος των τραπεζιτών στο ελληνικό κράτος, ένα χρέος με το οποίο θα μπορούσαν να καλυφθούν οι μειώσεις στις συντάξεις των αγροτών ή για δύο χρόνια οι μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια.

Να θυμίσουμε στους αναγνώστες, ότι πρώτο το antinews είχε ασκήσει σκληρή κριτική στον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, Χρ. Σταϊκούρα, ο οποίος αρχικά είχε απεμπολήσει το δικαίωμα του κράτους επικαλούμενος το φόβο ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Λίγα 24ωρα μετά ο κ. Σταϊκούρας μας είχε στείλει επιστολή και είχε πάρει πίσω τις δηλώσεις του. Και προτού δημιουργηθεί μέγα θέμα στην κυβέρνηση ο Αντώνης Σαμαράς έδωσε εντολή στον Γ. Στουρνάρα ο οποίος αμέσως υπέγραψε την απόφαση να δοθούν από τις τράπεζες τα λεφτά.

Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι το έγγραφο πήγε στις ελληνικές τράπεζες και περιμέναμε με ανυπομονησία ν επιστραφούν τα 550 εκατ. στο ταμείο, δηλαδή στους Έλληνες πολίτες.

Ξαφνικά ο Γ. Στουρνάρας έμεινε άναυδος όταν η τρόικα ήγειρε ένα θέμα για την οποία δε θα έπρεπε να την ενδιαφέρει. Τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα: Η κυβέρνηση σύμφωνα με το νόμο έδινε εντολή στις τράπεζες να πληρώσουν και αυτές έπρεπε να το κάνουν. Έτσι, η συνάντηση της Τετάρτης οδηγήθηκε σε ναυάγιο ακριβώς για το λόγο αυτό.

Αυτά λέει το… φανερό ρεπορτάζ. Το antinews σας αποκαλύπτει τώρα τον πραγματικό υπεύθυνο της εμπλοκής με την τρόικα και της απαίτησής της η οποία μπορεί να φέρει νέα δεινά στους πολίτες. Δηλαδή, να κληθούν να πληρώσουν οι Έλληνες τα «κερατιάτικα» των τραπεζών, την ώρα που αυτές «παντρεύονται», «αρραβωνιάζονται» ή κάνουνε εξαγορές με τα λεφτά των άλλων. Διότι μην ξεχνάμε: Τα μέτρα που θα επιβληθούν στους πολίτες είναι για να πάρουμε τη δόση των 31,5 δις, εκ των οποίων τα 25 δις αφορούν την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.

Σύμφωνα λοιπόν με αποκλειστικές πληροφορίες, το θέμα των 550 εκατ. ευρώ πήγε «συστημένο» στην τρόικα από τον διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, Γιάννη Προβόπουλο. Ο κ. Προβόπουλος, λειτουργώντας ως εντολοδόχος των τραπεζιτών, ζήτησε από την τρόικα να εγείρει θέμα το οποίο όμως να κλείνει με νέους φόρους κι όχι με την υποχρέωση των τραπεζών να δώσουν τα 550 εκατ. Εξ αρχής ο ακριβοπληρωμένος κύριος διοικητής είχε διαφωνήσει με την επιστροφή των χρημάτων λέγοντας ότι θα υπάρξει πρόβλημα με την ανακαφαλαιοποίηση κι ότι θα επιβαρυνθούν οι τράπεζες. Κλάμα λοιπόν για τις τράπεζες αλλά κανένας οίκτος για τους πολίτες που καλούνται να πληρώσουν νέα χαράτσια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην κυβέρνηση πνέουν μένεα κατά του κ. Προβόπουλου για το θέμα αυτό, το οποίο έρχεται σε συνέχεια κι άλλων ατοπημάτων του. Λέγεται μάλιστα ότι ο επικεφαλής της ΤτΕ που μόνο μετά από πιέσεις αποδέχθηκε μείωση του μισθού του, έχει εξασφαλίσει για τους εργαζόμενους στην Κεντρική τράπεζα ψαλίδι στους μισθούς μόλις… 2% όταν σε άλλους κλάδους έχει γίνει πραγματική σφαγή.

Είναι φανερό πλέον ότι βρισκόμαστε σε ένα πολύ σοβαρό αγκάθι στις διαπραγματεύσεις. Εκεί που η διαφορά είχε πέσει κάτω από το 1 δις ξαφνικά τίθεται θέμα νέων χαρατσιών για να καλυφθούν τα χρέη των τραπεζών.

Όμως, μπαίνει μείζον θέμα και για τον διοικητή της ΤτΕ, κ. Προβόπουλο, για τους χειρισμούς του οι οποίοι κινούνται σε πλήρη αντίθεση με τις εντολές που έχουν δώσει οι κ. Σαμαράς και Στουρνάρας.

Και λυπούμαστε εδώ στο antinews που ένα θέμα το οποίο αποκαλύψαμε, κινδυνεύει να γίνει ένας ακόμη βρόχος για τους Έλληνες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεωργία avatar
    Γεωργία 11/10/2012 09:03:54

    Να μην λυπάστε. Είναι φανερό ότι θέλουν να σώσουν τις τράπεζες.
    Το ζήτημα είναι εάν ο Σαμαράς σταθεί στο ύψος του ή θα ακολουθήσει το δρόμο των προκατόχων του;
    Μέχρι στιγμής δείχνει ότι τον ακολουθεί.

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/10/2012 09:13:01

    Εδώ και πολύ καιρό αναρωτιέμαι: Ο κύριος αυτός γιατί παραμένει ακόμα στη θέση του;
    Σχεδόν κάθε μέρα, έρχεται και μια νέα απάντηση...

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Κώστας Ροδινός 11/10/2012 09:25:30

      Την δουλειά του την έκανε πάντως. Ενημέρωσε την τρόικα, και αυτοί κάνουν τα πάντα για να μην πληρώσουν!!!

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Γεωργία 11/10/2012 12:26:22

        Αντιθετως η Τροικα ζητα ειτε να πληρωσουν οι Τραπεζες ειτε να βρεθουν απο αλλου τα 550 εκατ € !Ο Προβοπουλος πεταει την μπαλα στους φορολογουμενους και αυτο δεν πρεπει να περασει με ΤΙΠΟΤΑ !Παλι ο Σαμαρας θα κληθει να δωσει την λυση με ολον αυτον τον εσμο των αχρηστων που εχει μαζευτει γυρω του και τους εξουσιολαγνους Πασοκους που και δεν τους κουνα κανεις απο της παχυλα αμειβωμενες θεσεις τους και τον σαμποταρουν ανερυθριαστα !

        • Γεωργία avatar
          Γεωργία @ Ραβινος 11/10/2012 13:34:59

          Δεν ζητάει να πληρώσουν οι Τράπεζες, αλλά οι ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ στις τράπεζες.

    • anti-MME avatar
      anti-MME @ Κώστας Ροδινός 11/10/2012 13:58:39

      διοτι η ΤτΕ υπάγεται στην ΕΚΤ και η αντικατασταση του Διοικητη δεν προβλεπεται πριν τη ληξη της θητειας του,παρα μονο σε περιπτωση που παραιτηθει. Ο κυριος Προβοπουλος διοριστηκε το 2008 αρα ο νεος διοικητης φανταζομαι θα διοριστει το 2014. Αλλα το θεμα φιλοι μου ειναι οτι και να αντικατασταθει ο κυριος Προβοπουλος εντολοδοχος των τραπεζιτων αλλα κυριως εντολοδοχος των Σαλλα,Κωστοπουλου των πρωην εργοδοτων του, ποιος θα διορισθει στη θεση του Διοικητη? Ο κυριος Ζανιας της ΕΤΕ κολλητος του Βενιζελου και του Παπακωνσταντινου? Μήπως ο κυριος Γκαργκανας προκατοχος του Προβοπουλου ηταν αραγε καλυτερος του ?

      • Crocodile avatar
        Crocodile @ anti-MME 11/10/2012 15:42:00

        Μόνο για την αλλαγή του Τ+3 σε Τ+10 θα έπρεπε να κάνει τώρα παρέα στον Άκη και τον Ψωμιάδη

    • The Camel avatar
      The Camel @ Κώστας Ροδινός 11/10/2012 22:57:59

      Aπατάσθε οικτρά αν νομίζετε οτι ο Προβόπουλος θα αφήσει την θεσούλα του. Εδω έδωσε ολόκληρο αγώνα με τον Σουφλιά στον Καραμανλή, τον Ρουσόπουλο και τις επισκέψεις στο Βατοπέδιο για να την πάρει. Εκεί θα κολήσει;

      Εδω έφερνε τον Εφραίμ και έκανε τον αγιασμό στην Εμπορική οταν ήταν διοικητής και κανείς δεν το έχει αναφέρει. Η μήπως δεν ήταν επικεφαλής του ινστιτούτου Αγιος Μάξιμος ο Γραικός της Μονής Βατοπεδίου;

      Η μήπως ήταν αθώο το Τ+10 στα ελληνικά ομόλογα;

      Δυστυχώς, στην Ελλάδα κάτι τέτοιοι τύποι σαν τον Προβόπουλο επιβιώνουν. Αυτός, ο ΓΑΠ και ο τζιτζιφιόγκος φέρνουν τις μεγαλυτερες ευθύνες για την κατρακύλα μας.
      Ομως, ο Προβόπουλος έχει λύσει το πρόβλημά του. Μονο 8 εκατ. ευρώ δήλωσε στις φορολογικές δηλώσεις του μέχρι το 2008 και λίγα χρόνια πριν. Και μέρος απ' αυτά ήταν αμοιβή μέλους ΔΣ για να φορολογούνται αυτοτελώς με χαμηλότερο συντελεστή 20%.

      Οποιος γνωρίζει τον χαρακτηρα και την διαδρομή του Προβόπουλου είναι σίγουρο οτι θα απαιτούσε την αποπομπή του. Ομως, ο κύριος είναι ο μεγαλύτερος δημοσιοσχεσίτης τραπεζίτης που έχει αναδείξει η χώρα. Γι' αυτό συνεχίζει να επιζεί αντι να εκδιωχθει απο την θέση του για την λαμπρή και μεροληπτική εποπτεία που έχει ασκήσει η ΤτΕ στα πιστωτικά ιδρύματα, μερικά απο τα οποία τον έκαναν πλούσιο με νομιμο τρόπο.
      Ολα όμως εδω πληρώνονται.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/10/2012 09:16:08

    Πολύ αμφιβάλλω αν θα έφευγε κάποιος οικειοθελώς από μία τέτοια θέση, ακόμα και κοσμογονία να γινόταν. Εδώ ο προκάτοχός του (ο αλήστου μνήμης Γκαργκάνας), αν θυμάστε, λίγο πριν λήξει η θητεία του θέσπισε ένα σωρό προνόμια (χρηματικά και σε είδος) για τη θέση τού... "επίτιμου Διοικητή" της ΤτΕ -επίσης νεοσυσταθείσα θέση, που προφανώς θα καταλάμβανε ο ίδιος-, προκειμένου να τα απολαμβάνει δια βίου. Και περιμένουμε από τον "κύριο Τ+10" να παραιτηθεί; Αστεία πράγματα...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 11/10/2012 10:03:31

      τότε, τον ...φεύγεις!

      • wnstnsmit avatar
        wnstnsmit @ Κώστας Ροδινός 11/10/2012 10:06:41

        μάλλον το αντίθετο είναι ευκολότερο..

        • Balafara Hunter avatar
          Balafara Hunter @ wnstnsmit 11/10/2012 11:27:37

          Όχι δεν είναι ευκολότερο. Έχει δίκιο ο Κώστας Ροδινός, τον φεύγεις.

          Ο Σαμαράς πρέπει να καταλάβει ότι είναι Πρωθυπουργός. Είναι αυτός που «λύνει και δένει», για να μην το πω πιο χοντρά. Ας βγει να ενημερώσει τους έλληνες ποιοι παίζουν ύπουλα πίσω από την πλάτη του και ας τους «σουτάρει». Αρκετά πια. Τι σημαίνει «στην κυβέρνηση πνέουν μένεα κατά του κ. Προβόπουλου για το θέμα αυτό»; Ας «πνέουν και τα λοίσθια». Αποτέλεσμα θέλουμε να δούμε. Και το μόνο δίκαιο αποτέλεσμα είναι να πληρώσουν οι τράπεζες στο δημόσιο αυτά που οφείλουν. Τελεία.

          ΥΓ: Δεν υποστηρίζω το μνημόνιο. Ούτε όσα έχει κάνει και θέλει να κάνει ο Σαμαράς. Βαρέθηκα όμως να βλέπω τον εκάστοτε πρωθυπουργό στην Ελλάδα, να κάθεται περιμένοντας να περάσει η τετραετία και να γκρινιάζει ότι ήθελε να κάνει πολλά αλλά δεν τον άφησαν τα συμφέροντα, οι ξένοι, οι εξωγήινοι… Ο χρόνος περνάει και είναι πολύτιμος. Τις δικές μας ζωές τις πήδηξαν, δεν θα πηδήξουν και τις ζωές των παιδιών μας.

          • Ραβινος avatar
            Ραβινος @ Balafara Hunter 11/10/2012 19:56:21

            Λιγη υπομονη ακομη να βγει αυτη διαβολοπεριοδος με τα κ@λομετρα του θανατα και την ληψη του δανειου των 31,5 δισ€ και μετα να με θυμηθειτε θα δειτε ποσα α@@@δια παιρνει ο σακκος με τους Πασοκογεννημενους πριγκιπες τυπου Προβοπουλου και δεν συμμαζευεται !

  4. ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΕΛΛΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΕΛΛΟΣ 11/10/2012 09:19:17

    Aπο τη στιγμη που κ.ΓΑΠ μας εστειλε πακετο στην αγκαλια του Δ.Ν.Τ. δεν μας σωζει ΤΙΠΟΤΑ,Το θεμα ειναι να βγουμε αλλα δεν ξερω το ποτε και πως. Οσο για τον κ. Προβοπουλο το βλεπω και αυτος νωρις να δεχεται επισκεψεις εθιμοτυπικες να μην παρεξηγηθω κιολας.

  5. xzetta avatar
    xzetta 11/10/2012 09:35:36

    εγώ έχω ένα άλλο ερώτημα αν ισχύουν αυτά: για ποιό ακριβώς λόγο έχουμε και πληρώνουμε κυβέρνηση, βουλευτές, στελέχη κλπ εφόσον είναι καθαρά διακοσμητικοί?

  6. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 11/10/2012 09:39:26

    Ας μην είμαστε υπερβολικοί στις αντιδράσεις μας :
    Με μία έκτακτη εισφορά περίπου 10.000 ευρώ σε κάθε τραπεζοϋπάλληλο καλύπτεται η μαύρη τρύπα του προϋπολογισμού.

    Αυτό που δεν καλύπτεται με τίποτα είναι η μαύρη τρύπα, όχι στο μυαλό, αλλά στην ψυχή όσων (Ελλήνων, ας μην το ξεχνάμε) εισηγούνται τέτοιες "λύσεις" στους ξένους δανειστές μας.

    Ας το πάρουμε απόφαση :
    Διακόσια χρόνια μετά την επανάσταση του 1821, η πατρίδα μας εξακολουθεί να μην είναι ελεύθερο και ανεξάρτητο κράτος.

  7. θησεας avatar
    θησεας 11/10/2012 10:04:10

    σιγα μην παραιτηθουν,η απολυθουν !μαλλον για αλλη χωρα μιλας!

  8. Decodex avatar
    Decodex 11/10/2012 10:08:13

    Εδω θα επρεπε οι τραπεζες να κρατικοποιηθουν...ΟΛΕΣ! Και μιλαμε για τα 500 εκατομμυριακια;
    Ασε το αλλο...500 απο τις τραπεζες + 500 απο τη hochtief για το χρωστουμενο ΦΠΑ...1δις. Βαλε και αλλα 2,5δις απο τις λιστες...3,5δις...
    Νατα τα φραγκα...
    Α, ρε θα σας παρουν φαλαγγι και θα ψαχνεστε...

  9. Geros avatar
    Geros 11/10/2012 10:15:45

    Στις τράπεζες είχαν δοθεί 5 δισεκατομμύρια ως ΚΕΦΑΛΑΙΟ και υποχρεούνταν να αποδίδουν στο δημόσιο σταθερή απόδοση 10% για πέντε χρόνια. Οι τράπεζες πολύ σωστά είπαν ότι αν ζητήσετε να σας τα αποδώσουμε και στις ζημιογόνες χρήσεις τότε δεν μπορούν τα λεφτά αυτά να θεωρηθούν κεφάλαια αλλά δάνεια , πράγμα που σημαίνει ότι η ανακεφαλαιοποίηση θα κοστίσει επιπλέον 5 δισεκατομμύρια. Σημαντικό είναι να καταλάβουμε ότι δεν είπαν οι τράπεζες ότι αυτές με τον τσαμπουκά τους θα τα θεωρήσουν ως δάνεια , οι ορκωτοί λογιστές βάση των διεθνών λογιστικών προτύπων θα το κάνουν , θέλουν δεν θέλουν οι τράπεζες.
    Το Ελληνικό δημόσιο μπορεί να πάρει τα 550 εκατομμύρια που έχει εγγράψει στον προϋπολογισμό ως έσοδα από τις τράπεζες και μετά να δώσει στις τράπεζες 5 δισεκατομμύρια για την ανακεφαλαιοποίηση , φυσικά όμως δεν το κάνει γιατί δεν έχει τα λεφτά . Μπορεί να πει ότι διαγράφω το ποσό αυτό από τον προϋπολογισμό και απορρίπτω την σχετική γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους βρίσκοντας από αλλού το ποσό , φυσικά ούτε αυτό κάνει γιατί θα ανοίξει ο λάκκος με τους λαϊκιστές και ποιος μας σώζει. Λέει λοιπόν "Θέλω τα 550 εκατομμύρια στο ταμείο μου αλλά το κόστος των 5 δισεκατομμυρίων που προκύπτει να το πληρώσει η τρόικα!". Είναι πανέξυπνα αυτά τα παιδιά τελικά!

    Η τρόικα την πραγματικότητα κοιτάει , ή λείπουν 550 εκατομμύρια από τον προϋπολογισμό σας ή βάζουμε εμείς άλλα 5 δισεκατομμύρια πρόσθετη βοήθεια. Αφού δεν έχουμε την σύμφωνη γνώμη των ευρωπαϊκών κρατών για επιπλέον 5 δισεκατομμύρια τότε συγγνώμη αλλά ο προϋπολογισμός σας είναι 550 εκατομμύρια μείον.
    Αυτή είναι η αλήθεια όλα τα άλλα είναι για να κουρντίζονται οι μη γνωρίζοντες με συνωμοσίες για τραπεζίτες που πίνουν το αίμα του λαού με το μπουρί της σόμπας. Ένας ακόμα από τους δεκάδες αστικούς μύθους που ξεπήδησαν μέσα στην κρίση για να κάνουν τον λαό να νιώσει όμορφα , να πει "δεν φταίω εγώ , οι τραπεζίτες και η αιμοβόρα τρόικα φταίει, άρα δεν πληρώνω τίποτα" και να τους βάλει στο κάδρο των ενόχων μαζί με τους εφοπλιστές , τους πολιτικούς , τους δυτικούς , τις αγορές , τους Εβραίους ... Το βασικό όμως είναι στο κάδρο να μην είναι ποτέ αυτός.

    • wnstnsmit avatar
      wnstnsmit @ Geros 11/10/2012 10:54:46

      ωραία αναλυση μηπως να μου πληρωσεις τα χρεη μου,γιατι εμεινα πολυ στο καδρο και θελω να βγω

      • George avatar
        George @ wnstnsmit 11/10/2012 12:03:27

        Πολύ σωστά.

        Αν δεν κάνω λάθος όμως για τι χρήσεις 2008,2009,2010 (ίσως και 2011) οι τράπεζες παρουσίασαν κέρδη και όχι ζημιές.

        Άρα?

        • Γεωργία avatar
          Γεωργία @ George 11/10/2012 13:36:04

          Πάνε αυτά τα χρόνια, πέρασαν. Κοιτάμε το σήμερα.

    • Β Α Σ Ο Σ avatar
      Β Α Σ Ο Σ @ Geros 11/10/2012 11:52:22

      Δηλαδή μας λες πως το αρχικό 5 δισ κεφάλαιο που δόθηκε στις Τράπεζες ,Κ Α Ι εξαφανίστηκε απο την καθαρή τους θέση , Κ Α Ι δεν απέδωσαν το 10% (ως μέρισμα;;) ως σταθερή αποδοση στο Δημόσιο (550 εκ) επειδή ήταν ζημιογόνες , Κ Α Ι τώρα λείπουν τα ποσά αυτά απο τα έσοδα του προυπολογισμού Κ Α Ι πρέπει να δανειστούμε ΑΛΛΑ 5δις για να καλυψουμε την τρύπα τους (το γράφεις λες και μας κάνουν χάρη που δεν αποδίδουν τα 550 εκ για να μην θεωρηθει δάνειο η αύξηση κεφαλαίου που τους έκανε το Δημόσιο ώστε να μην χρειαστεί + 5 δις ανακεφαλαιοποίηση).

      Οπως καταλαβαίνεις τα 5,5 + 5 δις (αν μπουν στην ανακεφαλαιοποιηση) τα φορτώνεται στις πλάτες του ο φορολογούμενος. Ο φορολογούμενος πληρώνει και τα δάνεια / χρέος και την τρύπα στον Προυπολογισμο.

      Και μετά λές πως είναι λαικίστικο να λεμε πως φταινε οι τράπεζες.
      Συμφωνώ απόλυτα.
      ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ . ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.

      • Geros avatar
        Geros @ Β Α Σ Ο Σ 11/10/2012 16:38:12

        ΒΑΣΟΣ
        στο σχόλιο σου έχεις μπλέξει όλες τις έννοιες της λογιστικής κάνοντας έναν αχταρμά που μόνο σε εσένα βγάζει νόημα.
        1. Δεν εξαφανίστηκε από την καθαρή τους θέση το ποσό των 5 δισεκατομμυρίων , πως στο καλό μπορεί να εξαφανιστεί κάτι τέτοιο σε μια ελεγχόμενη από διεθνείς οργανισμούς τράπεζα? Τι σε κάνει να το νομίζεις αυτό? Ξέρεις τι είναι η καθαρή θέση?
        2. Απέδωσαν το 10% όταν ήταν κερδοφόροι ( ναι δίκιο έχεις , αυτοί λένε ότι ήταν μέρισμα και όχι δόση δανείου , σε αυτό συμφωνούμε)
        3.ΟΛΑ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΡΧΗΓΕ. Όταν το καταλάβεις αυτό θα γίνεις φιλελεύθερος και θα παλεύεις όπως και εγώ για λιγότερους φόρους.

        • Μαρκος avatar
          Μαρκος @ Geros 11/10/2012 17:23:37

          και ποιος πολιτης τα υπεγραψε ολα αυτα και με ποια νομιμοποιηση?

        • ΒΑΣΟΣ avatar
          ΒΑΣΟΣ @ Geros 11/10/2012 19:24:08

          @Geros
          Για το 1. δεν εννοούσα κυριολεκτικά μείωση της καθαρής θεσης , εννοώ χάθηκαν ουσιαστικά λόγω των μεγάλυτερων αυξήσεων των υποχρεώσεων - παθητικού.
          3. Σε αυτό συμφωνούμε , και για να καταλάβεις είμαι τόσο φιλελεύθερος που εκτός απο την στρεβλωση που προκαλουν στη λειτουργία της οικονομίας οι φόροι πιστεύω ότι μεγαλύτερη ακόμη στρέβλωση προκαλεί η λειτουργία του τραπεζικού συστήματος με τη μορφή που τη βλεπουμε σήμερα παγκοσμίως που όχι μόνο στραγγαλίζει την κίνηση κεφαλαιων και τη ρευστότητα της οικονομίας αλλά και καταστρέφει την ενεργή ζήτηση μέσω της κοινωνικοποίησης - μεταφορά των ζημιών τους στους φορολογούμενους.
          Για σκέψου πόσο έχουν απομακρυνθει οι Τράπεζες απο τον ρόλο τους ως παράγοντες χρηματοδότησης και μόχλευσης προς παραγωγικές επενδύσεις. Εδώ που τα λέμε μόνο αυτό δεν κάνουν.
          Μόνο τροχοπέδη αποτελούν για την οικονομία πλέον.

        • Maverick avatar
          Maverick @ Geros 13/10/2012 00:07:16

          Geros,
          Ή για λιγότερα λαμόγια. Φιλελευθερισμός - Ελεύθερη Οικονομία, δεν σημαίνει ασυδοσία. Με τέτοιες οικονομικές σοφιστίες, έφτασε αυτή η χώρα σ' αυτό το χάλι.

    • Jim Ternary avatar
      Jim Ternary @ Geros 11/10/2012 12:26:03

      Ας απαντήσει ο συντάκτης του άρθρου (που συμμετέχει ενεργά στον σχολιασμό) στο σχόλιο του Geros. Εξ άλλου το σχόλιο αυτό καταρρίπτει την αποκάλυψη του antinews. Έκτος αν οι απαντήσεις σε σχόλια είναι επιλεκτικές.

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ Geros 11/10/2012 12:30:59

      Συγχαρητήρια, θα μπορούσατε να πάτε να δουλέψετε ως εκπρόσωπος των τραπεζών και γιατί όχι και του Προβόπουλου. Κατ' αρχάς τα 555 εκατ. δεν αφορούν τις ζημιογόνες χρήσεις αλλά όταν ο Αλογοσκούφης έδωσε 28 δισ. ευρώ για τη στήριξη του συστήματος. Από εκείνα τα λεφτά, εκ των οποίων τα 5 δισ. αφορούν προνομιούχες μετοχές του Δημοσίου, ζητείται το 10%. Τότε λοιπόν οι τράπεζες είχαν και κέρδη και έδιναν και μερίσματα στους μετόχους.
      Αλλά στο κάτω - κάτω γιατί θα πρέπει να κλάψω εγώ για ιδιωτικές εταιρείες; Δεν έχουν μεγαλομετόχους. Ας πληρώσει ο Λάτσης, ο Κωστόπουλος κι όποιος άλλος θέλει. Γιατί να τα πληρώσει ο κόσμος; Και γιατί να τα χαρίσουμε επειδή το απαιτεί η τρόικα;
      Λαϊκισμός είναι αυτός ή απαίτηση να μην εγγραφεί ένα ακόμη σκάνδαλο στις δέλτους της ντροπής της χώρας;

      • καποιος avatar
        καποιος @ Αριστερός Ψάλτης 11/10/2012 12:42:58

        ++

        • καποιος avatar
          καποιος @ καποιος 11/10/2012 12:43:38

          οταν διαφημιζαν "διακοποδανεια" καλα ηταν. οταν περναν τα χρεη απο τα διακοποδανεια και τα μπονους επισης καλα ηταν. τωρα πληρωστε εσεις. αυτοι εχουν ηδη την 3η πισινα τους.

      • Geros avatar
        Geros @ Αριστερός Ψάλτης 11/10/2012 14:08:58

        Το 10% πληρωνόταν κανονικά σε ΟΛΕΣ τις κερδοφόρες χρήσεις (αυτό είναι απάντηση και σε προηγούμενο σχολιαστή που αναρωτιόταν) οπότε είναι απλά αναληθές αυτό που λέτε ότι δεν αφορούν ζημιογόνες χρήσεις , αφορούν ΜΟΝΟ ζημιογόνες χρήσεις.
        Οι τράπεζες θα δώσουν και αυτά τα 550 εκατομμύρια αν το κράτος επιμείνει , απλά λένε ότι αν το κάνουν τα 5 δισεκατομμύρια θα εγγραφούν αυτομάτως ως δάνεια. Οπότε το ερώτημα δεν είναι αν θα κλάψετε εσείς για τον κάθε μεγαλοτραπεζίτη αγαπητέ αλλά το πόσο θα κλάψετε ζώντας σε ένα κράτος χωρίς τραπεζιτικό σύστημα (το έχω δει και αυτό στην ζωή μου και σας διαβεβαιώ ότι δεν είναι ευχάριστο).

        Τέλος αγαπητέ καλύτερα να χαρακτηρίζομαι εκπρόσωπος των τραπεζιτών και να λέω αλήθεια παρά να .... ψέλνω ανακρίβειες για λαϊκιστική κατανάλωση.

  10. H pena tis logikhs avatar
    H pena tis logikhs 11/10/2012 10:21:37

    Τι άλλο πρέπει να γίνει για να συνειδητοποιήσουμε πως τα μνημόνια έχουν αποκλειστικό στόχο την διάσωση των τραπεζών και των πάμπλουτων μετόχων τους και όχι την διάσωση της χώρας ;
    Οι διαρθρωτικές αλλαγές που έχουμε ανάγκη ως κράτος μπορούσαν να γίνουν και χωρίς μνημόνια !

  11. Geros avatar
    Geros 11/10/2012 10:38:27

    Φυσικά και οι διαρθρωτικές αλλαγές δεν έχουν ανάγκη κανένα μνημόνιο , μόνο βούληση χρειάζονται (που εμείς δεν έχουμε αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
    Αυτό που δεν κατάλαβα από το σχόλιο σου είναι τα 30 δισεκατομμύρια τον χρόνο που έμπαινες μέσα το 2009 από που θα τα έβρισκες το 2010 , το 2011 , το 2012 ....??
    Επειδή λοιπόν δεν θα τα έβρισκες (εκτός αν πουλούσες μετοχές της τράπεζας της Ανατολής προς 400 δισεκατομμύρια το τεμάχιο) θα είχες υπερπληθωρισμό , στάση πληρωμών , διολισθαίνον νέο νόμισμα και ένα σορό άλλα πράγματα . Και αυτά μνημόνιο δεν είναι? Και μάλιστα πολύ χειρότερο από το σημερινό.

    Η ουσία είναι ότι αν ζεις με δανεικά και κάποιος σου κόψει την πίστωση ΘΑ ΦΤΩΧΥΝΕΙΣ , το φτώχεμα μπορείς να το ονομάσεις μνημόνιο , λιτότητα , Τασία , Ευτέρπη ή Μελπομένη , δεν παίζει κανένα ρόλο , ΘΑ ΦΤΩΧΥΝΕΙΣ.

    • noldor avatar
      noldor @ Geros 11/10/2012 11:43:00

      Μόνο που είναι άλλο το ζω με δανεικά και άλλο το κάποιοι δανείζονται για μένα υπέρογκα ποσά και τρώνε αυτοί το 95% μου πετάνε εμένα το 5% και μου ζητάνε να αποπληρώσω το 1000%. Οπότε προτιμώ να φτωχύνω και όποιος έρθει να μου ζητήσει πίσω τα δανεικά του λέω πάρε τα αρχεία μου.
      Συμφωνώ ότι πρέπει να γίνουν διαρθρωτικές αλλαγές αλλά για μένα διαρθρωτική αλλαγή δεν είναι να πωληθεί ο ΟΠΑΠ κοψοχρονιά αλλά να φτιαχθεί μία σωστή δικαιοσύνη που να ελέγχει και να τιμωρεί την διαφθορά, ένα σωστό φορολογικό σύστημα που να πληρώνουν όλοι ότι τους αναλογεί και ένας αξιόπιστος φορολογικός μηχανισμός που γρήγορα και αδιάφθορα να ελέγχει. Με λίγα λόγια μία σωστή πολιτεία. Αν δεν γίνει αυτή η διαρθρωτική αλλαγή οποιαδήποτε ιδιωτικοποίηση κρατικής περιουσίας απλά αποτελεί δώρο προς "φίλους" ή εκβιαστές που οδηγεί τον λαό σε περαιτέρω εξαθλίωση.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ noldor 11/10/2012 12:04:17

        Οπότε προτιμώ να φτωχύνω και όποιος έρθει να μου ζητήσει πίσω τα δανεικά του λέω πάρε τα αρχεία μου.

        Για τους κεκράκτες του νεοφιλελευθερισμού, το να κάνει την παραπάνω επιλογή ένας λαός θεωρείται "μπαταχτσηλίκι" και "διεθνής απομόνωση". Το να το κάνουν οι τράπεζες, θεωρείται "επιλογή ορθολογικού καταναλωτή".

      • Geros avatar
        Geros @ noldor 11/10/2012 14:13:28

        Ωραία λογική μεγάλε!
        Πάρτε τα αρχεία μου και να γίνουν όλα στάχτη!
        Παιδιά έχεις?

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Geros 11/10/2012 13:39:32

      Εύγε

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 13:39:51

        εύγε Γέρο

        • dim avatar
          dim @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/10/2012 01:05:00

          Καλά τα λέει ο γέρος, αλλά να μη ξεχνάμε ότι πίσω από τους αριθμούς και τις αναλύσεις, υπάρχουν και άνθρωποι, και η δουλειά του ηγέτη είναι να κάνει το παν, μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας, για να δώσει λύσεις υπερ του λαού.... Και ευτυχώς και ο Σταϊκούρας, κατόπιν εντολής του γνώστη και πάνω απ' όλα αληθινού ηγέτη Σαμαρά, κατάλαβε ότι πέρα και πάνω από τα τεχνοκρατικά επιχειρήματα, πρέπει να βρεθεί τρόπος για να μην επιβαρυνθούν παραπάνω οι απλοί μισθωτοί... και ευτυχώς φαίνεται ότι βρέθηκε η φόρμουλα αυτή....

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/10/2012 10:45:53

    Εδώ και πολύ καιρό έχει γίνει αντιληπτό ότι η τρόικα λειτουργεί ως "βαποράκι", δηλαδή μεταφέρει αιτήματα, ή, πιο ορθά, απαιτήσεις διαφόρων "πικραμένων", που εντελώς τυχαία δεν είναι καθόλου πικραμένοι.
    Ο κ. Προβόπουλος είναι διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος. Είναι μήπως ισόβιος; Διορίζεται από κάποιους εκτός Ελλάδος; Αν όχι, ουδείς αναντικατάστατος...

  13. πολιτης avatar
    πολιτης 11/10/2012 11:10:36

    αμεση κρατικοποιηση της ΤτΕ αν εχει τα 'μπαλακια' ο σαμαρας να δουνε ποσα απιδια πιανει ο σακος.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ πολιτης 11/10/2012 13:38:42

      Αυτό που λες τα λέει μόνο ο Καμμένος και η Χ.Α. Η ΤτΕ είναι κρατικά ελεγχόμενη, αφήστε τα παραμύθια.

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 19:57:19

        Ναι, εντάξει.
        Σας παραπέμπω στη αρθρογραφία του Μπαξεβάνη σχετικά...

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ kapar13 11/10/2012 20:44:31

          Αφού γίνονται πιστευτά τα συνωμοσιολογικά παραμύθια του Μπαξεβάνη, τί να πεί κανείς; Άστο. Ό,τι θέλει κάνει η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός, αρκεί να το θέλουν πραγματικά.

          Στοιχεία:

          1) Η Τράπεζα της Ελλάδος από την ίδρυσή της (1927-1928) ουδέποτε ήταν δημόσιος οργανισμός με τη στενή έννοια.

          2) Το Ελληνικό Δημόσιο δια του Υπουργείου Οικονομικών έχει σήμερα το 8,93% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤτΕ (http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=395336).

          3) Πώς προστατεύεται το ελληνικό δημόσιο:

          Το υπουργείο Οικονομικών, εκτός από το παραπάνω ποσοστό, εκπροσωπείται στις γενικές συνελεύσεις της Τράπεζας με επιπλέον 35%, που ανήκει στα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία.

          Άρα δεν τίθεται κανένα θέμα απώλειας ελέγχου της ιδρύματος. Επιπλέον, το δημόσιο μπορεί να αυξήσει όποτε θέλει το ποσοστό του έως και το 35%, διαμορφώνοντας το συνολικό ποσοστό ελέγχου του (έμμεσα και άμεσα) στο 70%.

          Εξάλλου, μετά από πρόσφατη πρόταση αλλαγής στο καταστατικό της τράπεζας ορίζεται ότι κανένας μέτοχος πλην του δημοσίου με ποσοστό μεγαλύτερο του 2% δεν έχει δικαίωμα ψήφου στις γενικές συνελεύσεις, γεγονός που διασφαλίζει την ανεξαρτησία της τράπεζας, παρά το γεγονός ότι είναι εισηγμένη.

          πηγή:

          http://www.moneyonline.gr/site/article/2231/pios-ine-o-kindinos-apolias-elegchou-tis-trapezas-tis-ellados-apo-xena-funds-meso-tou-cha

          • Βασίλης avatar
            Βασίλης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 23:15:25

            Όσο αμφισβητείτε εσείς την αρθρογραφία του Βαξεβάνη, άλλο τόσο έχει δικαίωμα κάποιος να αμφισβητήσει την αρθρογραφία του Βήματος και του moneyonline. Στοιχεία επίσημα έχετε; Στο καταστικό της ΤτΕ ή στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ή στο Υπουργείο Οικονομικών ή στη Νομοθεσία γενικότερα αναφέρονται το ιδιοκτησιακό καθεστώς της, το ποσοστό του Δημοσίου και το ποσοστό των υπολοίπων μετόχων; Αυτές τις πηγές, ναι, να τις πιστέψουμε. Όσο και αν έχω ψάξει δεν έχω βρεί σε επίσημη πηγή ΚΑΜΜΙΑ αναφορά στα παραπάνω θέματα. Παρακαλώ εάν έχετε εσείς υπόψιν σας στοιχεία από τις ΠΑΡΑΠΑΝΩ πηγές και ΟΧΙ από αρθρογραφία να τις παραθέσετε

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Βασίλης 12/10/2012 11:14:47

            Στο άρθρο αυτό του Βήματος υπάρχει η απάντηση της ίδιας της ΤτΕ που παραθέτει τα ακριβή στοιχεία. Αν η ίδια ήταν πράγματι ανεξάρτητη από το δημόσιο θα έλεγε ότι είναι εξαρτημένη από αυτό; Το επιχείρημά σου περί των πηγών δεν στέκει.

            Συγκεκριμένα στην παράγραφο 7 της απάντησής της η ίδια η ΤτΕ λέει: "7. Ειδικότερα, ως προς το ζήτημα της ανάληψης της μετοχικής πλειοψηφίας από το Δημόσιο, για το οποίο γίνεται και πρόσφατα λόγος, χρήζει στοιχειώδους προσοχής ότι το ισχύον ανώτατο όριο συμμετοχής του Δημοσίου στο μετοχικό κεφάλαιο της ΤτΕ (35%) δεν επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο την πραγματική δυνατότητα ελέγχου του Δημοσίου στη Γενική Συνέλευση αυτής.

            Και τούτο διότι «Στις Γενικές Συνελεύσεις των Μετόχων της ΤτΕ τα ΝΠΔΔ, οι Δημόσιοι Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας ως και τα Ασφαλιστικά Ταμεία που είναι μέτοχοι εκπροσωπούνται από τους Υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας ή του υπό τούτων οριζομένου κοινού εκπροσώπου» (άρθρο 2 Ν. 2293/1953, όπως ισχύει).

            Με αυτόν τον τρόπο το Δημόσιο, χωρίς να χρειάζεται καν να προσεγγίσει το προαναφερόμενο όριο του 35%, ελέγχει πανηγυρικά τη Γενική Συνέλευση της ΤτΕ".

            Ο Μπαξεβάνης απλά ήθελε να βρει ένα πικάντικο δημοσιογραφικό θέμα και το βρήκε στοχεύοντας σε εύπιστους και σε όσους αρέσκονται στην συνωμοσιολογία.

  14. Geros avatar
    Geros 11/10/2012 11:10:57

    Κανένα πρόβλημα , ξέρω που χαρίζουν χρέη , μοιράζουν οικόπεδα και παίρνετε και δώρο και μια μετοχή της τράπεζας της Ανατολής.

    Πλατεία Κουμουνδούρου 1 , Αθήνα.
    Ζητήστε τον κύριο Αλέξη.

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Geros 11/10/2012 12:20:52

      Στη ταμπακιέρα παρακαλώ...την τρύπα που δημιουργείτε ποιος κατά την άποψη σας πρέπει να την πληρώσει?

  15. to anthos tou kakou avatar
    to anthos tou kakou 11/10/2012 11:40:18

    Ως πότε θα είμαστε τα θύματα των τραπεζιτών, των τοκογλύφων και των κάθε είδους εκβιαστικών συμφερόντων;;; Είμαστε τόσο αναπότρεπτα δέσμιοι, ή απλά διστάζουμε ν΄ ακολουθήσουμε τον δοκιμασμένο και πάντα αποτελεσματικό τρόπο του Μ.Αλέξανδρου; ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ, ΚΟΒΕΤΑΙ αγαπητέ κ. Αντώνη Σαμαρά......

    • dim avatar
      dim @ to anthos tou kakou 12/10/2012 01:20:29

      Μόλις κάποιος αρχίζει και χρησιμοποιεί λέξεις - κλειδιά στην επιχειρηματολογία του (τοκογλύφος - ευρωναζί κλπ), καταλαβαίνεις αμέσως ότι η όλη του προσέγγιση μπάζει από ακριβώς αυτή του την εμπάθεια. Η πλάκα είναι ότι αυτοί που χρησιμοποιούν αυτές τις εκφράσεις τελικά ανήκουν και στα δύο άκρα, διότι το έχω ακούσει πολλές φορές και από τους οπαδούς του ΚΚΕ και του Σύριζα, αλλά και τους οπαδούς των ΑΝΕΛ και της ΧΑ. Άλλη μια τρανή απόδειξη ότι τα άκρα τελικά πάντα συναντιώνται.... Στα οικονομικά μια χαρά τα βρίσκετε βλέπω μεταξύ σας τα άκρα... Το ίδιο τα βρίσκετε και στα θέματα βίας και τσαμπουκά... Τα εθνικά θέματα σας τον χαλάνε τον γάμο βέβαια, αλλά δε βαριέσαι, προκειμένου να απαλλαγείτε από εμάς τους συντηρητικούς πατριώτες – κεντροδεξιούς και τους δημοκράτες – κεντροαριστερούς , ας το παραβλέψετε αυτό για λίγο. Κάντε τα όλα μπάχαλο, να πέσει η μόνη υπεύθυνη κυβέρνηση αυτού του τόπου, για να αναδειχθείτε εσείς ως άκρα μετά μέσα από το χάος που θα προκύψει και να οδηγηθούμε στον τόσο πολυπόθητο για εσάς εμφύλιο...

  16. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 11/10/2012 12:16:32

    Δηλαδή μας λες πως τα αρχικά 5 δισ κεφάλαιο που δόθηκε στις Τράπεζες ,και εξαφανίστηκε απο την καθαρή τους θέση , και δεν απέδωσαν το 10% (ως μέρισμα;;) ως σταθερή αποδοση στο Δημόσιο (550 εκ) επειδή ήταν ζημιογόνες , και τώρα λείπουν τα ποσά αυτά απο τα έσοδα του προυπολογισμού και πρέπει να δανειστούμε ΑΛΛΑ 5δις για να καλυψουμε την τρύπα τους (το γράφεις λες και μας κάνουν χάρη που δεν αποδίδουν τα 550 εκ για να μην θεωρηθει δάνειο η αύξηση κεφαλαίου που τους έκανε το Δημόσιο ώστε να μην χρειαστεί + 5 δις ανακεφαλαιοποίηση).

    Οπως καταλαβαίνεις τα 5,5 + 5 δις (αν μπουν στην ανακεφαλαιοποιηση) τα φορτώνεται στις πλάτες του ο φορολογούμενος. Ο φορολογούμενος πληρώνει και τα δάνεια / χρέος και την τρύπα στον Προυπολογισμο.

    Και μετά λές πως είναι λαικίστικο να λεμε πως φταινε οι τράπεζες.
    Συμφωνώ απόλυτα.
    ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ . ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.

  17. Hase avatar
    Hase 11/10/2012 12:21:20

    Οι τραπεζες ειναι εταιρειες. Οταν μια απλη ζημιογονα εταιρεια που χρωσταει δανεια στις τραπεζες πληρωνει με απαιτηση των τραπεζων τους τοκους των δανειων της, ετσι και οι ζημιογονες τραπεζες οφειλουν να πληρωσουν τους τοκους των δανειων που χρωστανε.
    Ο Σαμαρας πρεπει να σουταρει τον Προβοπουλο και για ενα ακομα απλο λογο.
    ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ εις βαρος του ελληνικου λαου. Αυτο με απλα λογια σε περιπτωση κρισης σαν αυτη που εχουμε το λενε ΠΡΟΔΟΣΙΑ

  18. pasokos avatar
    pasokos 11/10/2012 12:59:26

    Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο Σαμαράς για τον Προβόπουλο. Η ΤτΕ, από το 1927 που ιδρύθηκε, έχει ειδικό καθεστώς που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη ευρωπαική κεντρική τράπεζα (πλην του Βελγίου αν θυμάμαι καλά). Αν και το Υπουργικό Συμβούλιο διορίζει τον Διοικητή, αυτό γίνεται μόνο μετά από πρόταση του Γενικού Συμβουλίου δηλαδή των μετόχων της ΤτΕ. Με άλλα λόγια, οι μέτοχοι προτείνουν αυτόν που θέλουν και το ΥΣ απλώς τον επικυρώνει (αν θέλει ας κάνει κι αλλιώς). Κανένας δεν ξέρει ακριβώς ποιοί είναι οι μέτοχοι (αν και έχει ακουστεί το όνομα μεγάλης αμερικανικής οικογένειας μεταξύ των μετόχων) παρά τις προσπάθειες κάποιων, λίγων είναι η αλήθεια, βουλευτών να μάθουν. Το μόνο που μπορεί να κάνει, αν έχει τα guts, είναι να αλλάξει το νομικό πλαίσιο. Βέβαια, την άλλη μέρα (αν όχι την ίδια) θα έχει πέσει (και δεν εννοώ από το ποδήλατο).

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ pasokos 11/10/2012 13:37:11

      Κάνετε λάθος. Τυπικά ισχύει αυτό αλλά το κράτος ελέγχει τα πράγματα. Αν ο πρωθυπουργός είναι δυνατός όπως ο Σαμαράς και πει ότι δεν τον θέλει ας κάνουν κι αλλιώς οι κύριοι μέτοχοι. Αν στη θέση του Σαμαρά ήταν ο αχυράνθρωπος Παπανδρέου εντάξει, έχετε δίκιο.

      • pasokos avatar
        pasokos @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 15:37:21

        Θύμισε μου μια φορά που, από το 1927 έως σήμερα, το κράτος έλεγχε την ΤτΕ, και πάω πάσο.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ pasokos 11/10/2012 20:46:09

          Δες παραπάνω σχόλιό μου για τον κρατικό έλεγχο της ΤτΕ.

  19. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/10/2012 13:35:11

    Λόγω του ότι οι διαπραγματεύσεις είναι σε κρίσιμο σημείο, ο Προβόπουλος, ενώ θα έπρεπε να έχει ήδη ξηλωθεί, δυστυχώς δεν συμφέρει να γίνει τώρα. Όμως, αμέσως μετά από την λήψη της δόσης θα πρέπει να "τερματίσει ευδοκίμως την υπηρεσίαν του εις την ΤτΕ". Στο καλό και να μην μας γράφει, με εντολή Σαμαρά. Επειδή το ρεπορτάζ του antinews είναι απ' ό,τι φαίνεται έγκυρο, το εγγύς πρωθυπουργικό περιβάλλον (κ.κ. Λαζαρίδης, Μουρούτης, Σταϊκούρας) παρακαλείται να πράξει τα δέοντα.

  20. monomaxos avatar
    monomaxos 11/10/2012 13:36:32

    Πολύ λυπάμαι που οι αναγνώστες του Antinews εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν τι πάει να γίνει: η Τρόϊκα θέλει να πέσει η κυβέρνηση Σαμαρά.

    Ότι μέτρα και να έχει δεσμευτεί ο Σαμαράς ότι θα πάρει, σκοντάφτουν στο Σύνταγμα της πατρίδος μας και μοιραία όποιος προσφύγει στα δικαστήρια θα δικαιωθεί. Το ίδιο και οι αποκρατικοποιήσεις, όπου το Προεδρείο του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων είναι παράνομα διορισμένο, μιάς και εκλέχτηκε με 9 ψήφους και όχι με 10 ψήφους από την αρμόδια επιτροπή όπως προβλέπει ο νόμος.

    Η Τρόϊκα ξέρει ότι με την κυβέρνηση αυτή το μόνο που θα καταφέρει είναι να κάνει τρύπες στο νερό.

    Δεν ξέρω τι μας ετοιμάζουν για μετά, απλά είμαι πλέον σίγουρος ότι θα πέσει.
    Και ξέρω ότι η μητέρα όλων των μαχών θα είναι η αλλαγή του Συντάγματος που ήδη ψάχνουν αφορμές για να μας το σερβίρουν.

  21. Κονιορτοποιός avatar
    Κονιορτοποιός 11/10/2012 13:37:40

    Αν η Ελλάς ,ήταν τραπεζικό ίδρυμα ,θα την είχαν σώσει απο την 1η ημέρα !!!

    • noldor avatar
      noldor @ Κονιορτοποιός 11/10/2012 13:57:13

      Μήπως να το σκεφτούμε να κλείσουμε ως κράτος και να ξανανοίξουμε ως Τράπεζα;

  22. elli avatar
    elli 11/10/2012 13:51:34

    Τις περισσότερες μετοχές της ΤτΕ τις κατέχουν ξένοι μέτοχοι, δηλαδή επί της ουσίας δεν είναι ελληνική η τράπεζα που ελέγχει το ελληνικό τραπεζικό σύστημα! Το μόνο που κάνει αυτή τη στιγμή, είναι να πηδ...ει τον Έλληνα φορολογούμενο σε συνεργασία φυσικά με το πολιτικό σύστημα.
    Κι έτσι, αντί ο κος Προβόπουλος να είναι σε θέση κατηγορούμενου και να απολογείται γιατί άφησε τις τράπεζες να λειτουργούν με πλήρη ασυδοσία, δεν θέλει να αποδόσει στο ελληνικό κράτος ούτε τα νόμιμα! Αυτό θα πει ΘΡΑΣΟΣ!
    Κάποιος δεν πρέπει να του το κόψει?

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ elli 11/10/2012 20:47:07

      Λάθος κάνεις. Τις περισσότερες μετοχές της ΤτΕ τις κατέχουν τα ελληνικά ασφλαλιστικά ταμεία. Δες παραπάνω σχόλιό μου για τον κρατικό έλεγχο της ΤτΕ.

  23. factorx avatar
    factorx 11/10/2012 14:34:06

    Απαντησε ο Αριστερός Ψάλτης. Ο Γέρος λέει ως συνήθως ο,τι του κατέβει. Αυτό το "απαντήσεις στα σχολια είναι επιλεκτικές" τι είναι; Λέμε και καμια ανοησία να περναει η ώρα;

  24. Λιογκος avatar
    Λιογκος 11/10/2012 14:52:05

    Αν δεν πληρωθούν τα 550 εκ από τις τράπεζες, πως και από ποιους θα κλείσει η τρύπα? Μπορείτε να απαντήσετε παρακαλώ?

  25. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 11/10/2012 14:59:55

    Εδώ λέει ότι βρέθηκε μια φόρμουλα επιστροφής των 550εκ μέσω του ELA για να παρακαμφθούν τα ανωτέρω νομικά ζητήματα
    h/p://www.bankingnews.gr/

    • Maximus Decimus avatar
      Maximus Decimus @ Γιάννης Φαίλτωρ 11/10/2012 22:59:31

      Πάλι καλά που δεν μας περέπεμψες στην eurobank

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Maximus Decimus 12/10/2012 00:13:38

        Μόλις γίνει το Deal με την Εθνική.
        Πληροφορίες δίνουμε αγαπητέ.
        Αυτό δε σημαίνει ότι τις αποδεχόμαστε.

  26. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 11/10/2012 15:03:33

    ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ (14:39) :

    H τρόικα ζήτησε να εκκενωθούν τα ελληνικά νησιά που ο πληθυσμός τους δεν υπερβαίνει τους 150 κατοίκους.

    Tην εκκένωση όλων των ελληνικών νησιών που έχουν έως 150 κατοίκους ζήτησε η Τρόϊκα από την ελληνική κυβέρνηση. Το επιχείρημα των τροϊκανών ήταν ότι επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό. Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου,Κωστής Μουσουρούλης μιλώντας στη Ναυτιλιακή Λέσχη του Πειραιά σήμερα το μεσημέρι ενώπιον της εκπροσώπων της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας, αφήνοντας άφωνους τους πάντες.

    «Σε συνάντηση που είχα με εκπροσώπους της Τρόϊκα ως υπουργός μου ζήτησαν να εκκενώσουμε τα ελληνικά νησιά που έχουν μέχρι 150 κατοίκους γιατί επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό» είπε ο υπουργός: «Τους απάντησα άμεσα ότι δεν είστε καλά. Δεν το διαπραγματευόμαστε».
    Η συζήτηση επί τους θέματος μετά την άρνηση του υπουργού δεν συνεχίστηκε από τους τροϊκανούς όμως είναι ενδεικτικό των προθέσεών τους αφού ζητούν να ερημώσουν ολόκληρες νησιωτικές περιοχές και ξεριζωθούν χιλιάδες οικογένειες. «Πρότεινα ένα σύγχρονο ξεριζωμό. Δεν πάμε καλά» δήλωσε ένας από τους παρευρισκόμενους σε πηγαδάκι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Καλαματιανός 11/10/2012 15:32:40

      Και ο Τσαουσέσκου είχε ολοκληρώσει τους σχεδιασμούς και ήταν σχεδόν έτοιμος να ξεκινήσει την εκκένωση περίπου 5.000 χωριών στην Τρανσυλβανία, για να συγκεντρώσει τους κατοίκους τους σε μεγάλες πόλεις. Ευτυχώς, τον πρόλαβε το εκτελεστικό απόσπασμα. Ελπίζω οι δικοί μας να μη θέλουν να έχουν την ίδια τύχη. Αλλά μπορεί κανείς εύκολα πλέον να καταλάβει, με ένα ακόμα παράδειγμα, ότι νεοφιλελευθερισμός και κομμουνισμός τελικά έχουν ελάχιστες διαφορές. Ίδια είναι η κτηνωδία.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Γιάννης Καλαματιανός 11/10/2012 15:36:18

      Μήπως έγινε πάλι κάποιο λάθος στη μετάφραση και δεν κατάλαβαν καλά ; Τους ζήτησαν κάτι τέτοιο και καθόμαστε και ασχολούμαστε με τα άλλα ;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιάννης Καλαματιανός 11/10/2012 20:48:51

      Καμία σχέση. Μεγαλοποιήθηκε ένα θέμα που ουδέποτε μπήκε σε διαπραγμάτευση. Αντε στη χειρότερη περίπτωση επρόκειτο για μία πρόταση κάποιου δευτερεύοντος υπαλλήλου του τεχνικού κλιμακίου που είπε την μπούρδα του και η κυβέρνηση το έβγαλε στη δημοσιότητα για να το κάψει αμέσως.

  27. Α.Κ avatar
    Α.Κ 11/10/2012 15:27:07

    Ρε φίλοι στο ΑΝΤΙΝΕWS για αυτήν την καινούργια κλίκα ματώσατε και ματώνουμε?ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!

  28. Karenin avatar
    Karenin 11/10/2012 15:57:19

    Το θέμα είναι αν μέσω αυτης της τράπεζας η κάθε κυβέρνηση μπορεί να ασκήσει εθνική οικονομική πολιτική. Αν δεν μπορεί, ασ την αφήσει πεσκέσι στους άγνωστους ιδιοκτήτες και ας κάνει αλλη. Ποιός μας εμποδίζει;

  29. Factorx avatar
    Factorx 11/10/2012 17:08:17

    Γέρος στο όνομα, παλαιοληθικός στις από όψεις. Μας επικρίνει που κάναμε «ντα» τις τράπεζες, μας ρωτάει αν έχουμε παιδιά και προφανώς εννοεί ότι δεν ενδιαφερόμαστε για το μέλλον τους, μας κάνει και οικονομίστικες αναλύσεις του... γιατί μόνο έτσι μπορούν να χαρακτηριστούν όσα λέγονται για να προστατευτούν οι τράπεζες. Ωραία, συμφωνούμε ότι είναι σημαντικό το τραπεζικό σύστημα και οικονομία χωρίς τέτοιο δεν υπάρχει.
    Υπάρχει όμως και κάτι άλλο σοβαρότερο... σεβάσμιε γέροντα. Οι άνθρωποι. Μπορεί να είναι σύνθημα κάποιων αριστερών που δεν επικροτούμε, αλλά κάποτε πρέπει να βάλουμε και τους ανθρώπους πάνω από τα κέρδη. Αλλά που να καταλάβεις. Προφανώς η μοσθοδοσία από κάποιο τραπεζικό «ίδρυμα» πέφτει κανονικά κάθε πρώτη και δεκαπέντε. Ρώτα και κάποιους άλλους που δεν έχουν να πληρώσουν ούτε τη δόση από το σπίτι τους, ούτε καν τα έξοδα των παιδιών τους. Και μου λές ότι θα λυπηθώ για ιδιωτικές εταιρείες, με μεγαλομετόχους σαν τον Λάτση ο οποίος χαλάει για πούρα την ημέρα όσα εγώ σε ένα χρόνο;
    Ελεος πια με τα παιχνίδια των τραπεζιτών. Αυτοί μας φταίνε κι όχι οι τράπεζες. Κι αυτές οι νεοφιλελεύθερες απόψεις αλλού.

  30. foros avatar
    foros 11/10/2012 17:26:55

    αν οι τραπεζες δεν εχουν να δώσουν αυτά τα λεφτά, να ζητήσουν απο την "μαμά" ΕΚΤ να τα τυπώσει!
    εγώ εδωσα, δεν εχω να δώσω άλλα...

  31. Φελίζα avatar
    Φελίζα 11/10/2012 19:29:28

    Μπράβο ο Σταικούρας..... πολιτικός νέας κοπής?

  32. θησεας avatar
    θησεας 11/10/2012 20:30:55

    πλακα πλακα με 500 μυρια τις αγοραζεις ολες !

  33. θησεας avatar
    θησεας 11/10/2012 20:42:15

    εχουμε καπιταλισμο ¨η κουμουνισμο ? γιατι το κρατος να σωσει την ιδιωτικη επιχειρηση (τραπεζα) κ να μην βαλει τα λεφτα ο μετοχος ? εγω αμα πεσω εξω σαν επιχειρηση θα με σωσει το κρατος ? ρωταω ?

  34. άσχετος avatar
    άσχετος 11/10/2012 22:21:53

    τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. να βρεθεί τρόπος να πάει σπίτι του άμεσα ο κύριος διοικητής, αρκετά και μ' αυτόν....

  35. factorx avatar
    factorx 12/10/2012 00:20:13

    Τελικά σήμερα, μάλλον έκανε πίσω η τρόικα στο θέμα των 550 εκατ. των τραπεζών και φάνηκε πιο διαλλακτική. Ενώ χθες απέρριπταν τις ελληνικές προτάσεις σήμερα η στάση τους φέρεται να άλλαξε και το ποσό θα ενταχθεί τελικά στα έσοδα του προϋπολογισμού του 2012.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ factorx 12/10/2012 00:48:07

      Και βρέθηκε και η φόρμουλα για το πως θα πληρωθούν. Ή μέσω έκτακτης φορολογίας στις τράπεζες ή θα αυξηθεί η παρακράτηση για την εκχώρηση ρευστότητας μέσω του ELA.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.