#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/08/2012 07:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκάλυψη: Γιατί πραγματικά ξεσηκώθηκαν οι συνδικαλιστές των ΕΛΤΑ



Ξεσηκώθηκαν οι συνδικαλιστές των ΕΛΤΑ στο άκουσμα και μόνο ότι η κυβέρνηση προωθεί την αποκρατικοποίηση της επιχείρησης και –βάζοντας μπροστά τις δήθεν ακριβότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες σε περίπτωση αποκρατικοποίησης- βάλθηκαν να μας τρελάνουν.

Ο πραγματικός λόγος που ξεσηκώνονται δεν έχει να κάνει με την ανακοίνωση της περασμένης εβδομάδας περί παραχώρησης των μετοχών των ΕΛΤΑ στο ΤΑΙΠΕΔ. Άλλωστε δεν είναι κάτι καινούργιο.

Ο λόγος είναι η πρόθεση της κυβέρνησης να τους μειώσει τα σκανδαλώδη προνόμια που δεν απολαμβάνει καμιά άλλη κατηγορία εργαζομένων. Ένα από αυτά είναι η καταβολή εφάπαξ που εισπράττουν με τη συνταξιοδότησή τους, χωρίς όμως να ονομάζεται εφάπαξ, αλλά και χωρίς να έχουν καταβάλλει εισφορά ούτε ένα ευρώ τόσα χρόνια.

Το κόλπο που το εφαρμόζουν και σε άλλες ΔΕΚΟ, στήθηκε αριστοτεχνικά. Οι εργαζόμενοι, μόλις φθάνουν σε ηλικία συνταξιοδότησης, απολύονται από την επιχείρηση και εισπράττουν αποζημίωση, η οποία αντιστοιχεί στο εφάπαξ που παίρνουν οι άλλοι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις και το δημόσιο.

Βεβαίως όλοι οι άλλοι καταβάλλουν κάθε μήνα σχετικές εισφορές και σωστά παίρνουν εφάπαξ.. Γι΄αυτό άλλωστε και η απόλυση.

Τώρα, οι συνδικαλιστές των ΕΛΤΑ μιλούν για ξεπούλημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων, υποστηρίζοντας ότι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία δεν έχουν επιβαρύνει και δεν επιβαρύνουν ούτε με ένα ευρώ το κράτος και τον Έλληνα φορολογούμενο.

Εκτιμούν ότι η αποκρατικοποίησή τους θα έχει ως αποτέλεσμα το κλείσιμο Ταχυδρομικών Καταστημάτων στην περιφέρεια, στα νησιά και στις απομακρυσμένες περιοχές, τη διάλυση του πανελλαδικού δικτύου και οι πολίτες θα πληρώνουν ακριβές τιμές ως απόρροια της ανεξέλεγκτης αγοράς των ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Ούτε λόγος φυσικά για τα σκανδαλώδη προνόμια που προφανώς δεν θα ισχύσουν σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης, αν και οι πληροφορίες μας λένε ότι στο πακέτο των 11,5 δις ευρώ που ετοιμάζει η κυβέρνηση, θα προβλέπεται περικοπή των εφάπαξ (αποζημίωσης δηλαδή) που παίρνουν οι εργαζόμενοι. Και κατάργηση για τους νέους εργαζόμενους ή υποχρέωση καταβολής μηνιαίας εισφοράς.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. unfair avatar
    unfair 14/08/2012 08:00:31

    την καλημέρα μου,
    Αυτού του είδους τα προνόμια [μεταχείριση] πρέπει να κοπούν μαχαίρι!
    Αυτού του είδους οι πολιτικές, μας έφεραν εδώ.
    Το δυστύχημα είναι πως έπρεπε να φτάσουμε στο χείλος του γκρεμού [αν ήδη δεν πέφτουμε], για να παρθούν αποφάσεις, με αποτέλεσμα, μαζί με τα ξερά να καίγονται κ τα χλωρά.
    Όταν σ' άλλο άρθρο, ονόμαζα ατυχή επιλογή την μη ομιλία του Σαμαρά στην ΔΕΘ, είναι κ αυτός ένας λόγος. Πως θα μάθει ο κόσμος γι' αυτές τις πολιτικές που χρόνια ροκάνιζαν το δημόσιο κουμπαρά? Δεν χρειαζόμαστε ενημέρωση?
    Πόσες φορές έχουν αναφερθεί εδώ, για οργανισμούς κ υπηρεσίες φαντάσματα?
    Πόσο θα κλείνουμε να μάτια κ θα κάνουμε συμψηφισμούς? κ μετά να λέμε πως μας φταίνε οι Ευρωπαίοι! [που φταίνε κ αυτοί! για πολλά!]
    Από την μια θέλω να λέω πως είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας, κ από την άλλη σκύβω το κεφάλι όταν ακούω για τέτοιες κουτοπόνηρες καταστάσεις.
    Που είναι οι αρχές, η ηθική που είναι μέσα στο DNA μας?
    Έχεις από την μία τον Πάγκαλο που βγάζει βιβλίο "μαζί τα φάγαμε" που κουρδίζει τα νεύρα σου κ από την άλλη την επιτροπή για το σκάνδαλο της Siemens που παρότι στοίχησε 2 δις, κλείνει μ' ένα πρόστιμο 200 εκ. ...κ να πεις μετά τι?
    Τι μπορείς να πεις, όταν το 2012 δεν υπάρχει στην Ελλάδα κτηματολόγιο, αλλά θέλουν να κάνουν περουσιολόγιο!!! hello!
    Τι να πεις, όταν μπαίνουν νέα μέτρα, που κόβουν μισθούς, συντάξεις, αλλά θα σου πάρουν περισσότερους φόρους!?
    Πόσο μπορείς να 'χεις μια λογική κ μια ευπρέπεια, όταν υπάρχει τόσος παρολογισμός γύρω σου κ παράλληλα, τα ΜΜΕ, να παίζουν μουσική σύμφωνα με τα γούστα των ιδιοκτητών τους.
    Είναι τιτάνιο το έργο που 'χει ο πρωθυπουργός, να προσπαθείς, να είσαι δίκαιος μέσα σ' έναν κυκεώνα από αδικίες. Όμως, κ εμείς δίνουμε καθημερινά μάχη. Αν ψάξουμε μέσα μας, σίγουρα θα βρούμε αυτά τα "στοιχειώδη σωματίδια" που κουβαλάμε αιώνες στην αθάνατη ψυχή μας.

  2. tampakiotis avatar
    tampakiotis 14/08/2012 08:27:31

    όλα αυτά ξεκίνησαν την ολέθρια εκείνη οκταετία του πασοκ,του αντρέα.τότε καταβαρωθρώθηκε η χώρα,και οικονομικά και ηθικά.δυστυχώς,τα επόμενα χρόνια,οταν αναλάμβανε η νδ,την εξουσία,συνέχιζε το ίδιο βιολί,για ψηφοθηρικούς λογους,χωρίς να έχει το θάρρος να κόψει τον γόρδιο δεσμό του άκρατου συνδικαλισμού,με αποτέλεσμα να φθάσουμε στο σημερινό όνειδος....

  3. kkpk avatar
    kkpk 14/08/2012 08:33:42

    Ξερετε ποιά είναι η "τιμωρία" επίορκων ταχυδρομικών που έχουν κλέψει χιλιάδες ευρώ ;
    ΑΡΓΊΑ μιας εβδομάδας και επιστροφή στη δουλειά σαν να μη συνέβη τίποτα !!!
    Εχουν,λέει, ειδικό ταμείο που καλύπτει αυτές τις "ζημιές" !!!

  4. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 14/08/2012 08:35:22

    Ν' αφαιρεθούν δια νόμου όλα τα σκανδαλώδη προνόμια, αναδρομικά μάλιστα για όλο το έτος, να μεταταγούν απο θέσεις λούφας όλοι οι κομματικοί θυρωροί.
    Να μείνουν οι πραγματικοί ταχυδρόμοι που χρειάζεται να χει μια οργανωμένη σε κράτος κοινωνία, για να επιτελούν το σκοπό τους.
    Μετά, κερδοφόρα και αποτελεσματικά μπορούν τα ΕΛΤΑ να είναι το Εθνικό σύστημα ταχυδρομείων της Ελλάδας.

    Κάθαρση λέγεται αυτό, και αν γίνει, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σπάει αυγά.
    Τα αυγά που εκκολάπτει και χαϊδεύει (με δανεικά) το Ελληνικό κράτος 30 χρόνια τώρα, σε βάρος όλων μας.

  5. ΜΔ avatar
    ΜΔ 14/08/2012 09:05:31

    Εντάξει ρε παιδιά, το φτιάξαμε αυτό! Κόψαμε και τα προκλητικά προνόμια, μεταρρυθμίσαμε και το δημόσιο και τις ΔΕΚΟ και τα πανεπιστήμια και τα νοσοκομεία κτλ κτλ...Τα κάναμε αυτά!! Πάει αυτό, τελείωσε!!!
    Καμμία πρόταση για το αν, που και πως θα εργαζόμαστε και θα παράγουμε με αξιοπρέπεια στον ιδιωτικό τομέα υπάρχει? Η το μέλλον είναι οι ΕΟΖ και η ανταγωνιστικότητα μέσω της "μείωσης του μισθολογικού και ασφαλιστικού κόστους"??? Εκτός αν θα φτιάξουν όλα με ένα μαγικό τρόπο, οπότε κάτι δεν έχω καταλάβει εγώ καλά...:-)

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ ΜΔ 14/08/2012 09:21:41

      Εσύ μάλλον καλά κατάλαβες, άλλοι κάνουν την πάπια.

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ ΜΔ 14/08/2012 10:27:10

      Πέρυσι το καλοκαίρι ὅταν μαζεύθηκαν τὰ ροδάκινα ἡ Ἠμαθία χρειάσθηκε ἂν δὲν ἀπατῶμαι 5.000 ἀνθρώπους νὰ δουλέψουν γιὰ περίπου ἕνα τρίμηνο. Ἔβγαλαν ἀγγελία καὶ ἐμφανίσθηκαν 28 Ἕλληνες. Τελικῶς τὰ ροδάκινα μαζεύθηκαν ἀπὸ ἀλλοδαπούς. Τὰ χρήματα ποὺ πληρώθηκαν βγῆκαν ὅλα ἀπὸ τὴν χώρα, δηλαδή, ἀπ' τὴν οἰκονομία, μὲ ὅλες τὶς προφανεῖς συνέπειες.

      Φέτος ἔχομε ὑπερπαραγωγὴ ἐλαιῶν. Θὰ χρειασθοῦν καὶ πάλι ἐργατικὰ χέρια. Θὰ τὰ καλύψουν καὶ πάλι ἀλλοδαποί, ἀφοῦ στὴν τρίτη χώρα τοῦ κόσμου σὲ παραγωγὴ ἐλαιολάδου οἱ Ἕλληνες ἀρνούμεθα νὰ δουλέψομε στὰ χωράφια ὅπως ἐπὶ αἰῶνες ἔκαναν οἱ παπποῦδες μας.

      • Μάκης avatar
        Μάκης @ Κοινὸς νοῦς 14/08/2012 10:39:22

        Κοινέ Νου, βάλε τον κοινό σου νου να δουλέψει.

        Το επιχείρημα ότι οι Έλληνες δεν καταδέχονται να κάνουν κάποιες δουλειές είναι διάτρητο.
        Οι σκουπιδιάρηδες στη Θεσσαλονίκη είναι ΟΛΟΙ Έλληνες. Πιο σιχαμερή δουλειά από αυτή του σκουπιδιάρη υπάρχει; Και όμως, Έλληνες συμπολίτες μας, στους οποίους είμαστε ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ που καθαρίζουν την πόλη μας, κάνουν αυτή τη δουλειά. Γιατί οι σκουπιδιάρηδες στη Θεσσαλονίκη είναι Έλληνες; Γιατί απλούστατα είναι δημοτικοί υπάλληλοι που προσλαμβάνονται με κανονικούς μισθούς, με κανονική ασφάλιση και με διαφανείς συμβάσεις από τον δήμο.

        Όταν η καθαριότητα δοθεί στους πολυαγαπημένους (από τον Μπουτάρη, την κυβέρνηση και την τρόικα) ιδιώτες, τότε θα αρχίσουν τα γνωστά κόλπα τού ιδιωτικού τομέα: υπεργολαβίες, μαύρη εργασία, εισφοροδιαφυγή, αδήλωτη εργασία, και μισθοί πείνας των 300 ευρώ. Άρα, ποιοι θα δεχτούν να κάνουν αυτή τη δουλειά; Μόνο οι Πακιστανοί και οι Μπανγκλαντεσιανοί που ζούν 30-30 σε αποθήκες πίσω από τον σιδηροδρομικό σταθμό.

        Και θα βγαίνει μετά ο Πάσχων και ο Μπάμπης και θα κουνάνε το κεφάλι λέγοντας ότι είμαστε ακατάδεχτοι οι Έλληνες.

        Οι ροδακινοπαραγωγοί τής Ημαθίας και της Πέλλας πληρώνουν 500 ευρώ για ένα μήνα σκληρότατης αγροτικής εργασίας. Στη σημερινή Ελλάδα 500 ευρώ δεν φτάνουν ούτε για το χαράτσι της ΔΕΗ. Ένας Αθηναίος που θα πάει να μαζέψει ροδάκινα θέλει 50 ευρώ μόνο και μόνο για το ΚΤΕΛ! Ποιος Έλληνας ή νόμιμος μετανάστης μπορεί να αφήσει το σπίτι του για ένα μήνα και να μαζεύει ροδάκινα από το πρωί ως το βράδυ για 500 ευρώ;
        Είμαι σίγουρος ότι οι αλλοδαποί που θα μαζέψουν τα ροδάκινα είναι όλοι τους Αλβανοί τής Αλβανίας, όχι της Ελλάδας, άνθρωποι που στην χώρα τους παίρνουν 150 ευρώ μισθό. Μόνο αυτούς συμφέρει το 500ρικο.

      • cummulus avatar
        cummulus @ Κοινὸς νοῦς 14/08/2012 10:50:41

        Ἐσύ θά πήγαινες νά δουλέψεις ανασφάλιστος μέ 25 εὐρώ μεροκάματο; Από ποῦ καί ὡς ποῦ οἱ ἐργαζόμενοι στά ροδάκινα πρέπει νά ὑπο-αμοίβονται; Μ΄ ἔλεγε ἕνας παραγωγός ὅτι δέν εἶναι λίγο μιά οἰκογένεια (4 ἄτομα αλλοδαπῶν) νά βγάζει 100 εὐρώ τήν μέρα!!!!! Ἐκεῖ φθάσαμε!!
        Μαύρη καί ἀνασφάλιστη ἐργασία προσφέρεται ἀπό ἕναν πού μπορεῖ ν΄ απασχολήσει εργαζόμενο. Καί ἡ Εθνική Εργατική Τάξη κοιμᾶται τόν ὕπνο τοῦ δικαίου!!! Κανείς δέν τῆς φταίει παρά μόνο τό μυαλό της!
        Τό μάζεμα τῶν ροδακίνων φίλε δέν εἶναι εὔκολη δουλειά. Ἄν δέν την ἔκανες, πούλα ἄλλοῦ μυαλό. Εἰδικά οἱ μή ἔχοντες ἐμπειρία στήν συγκομιδή ξύνονται ὅλη μέρα.

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ Κοινὸς νοῦς 14/08/2012 11:07:51

        Μάλλον δεν πρόσεξες το "με αξιοπρέπεια"!!!
        Φιλικά!!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Κοινὸς νοῦς 14/08/2012 11:48:39

        Νομίζω ότι πήρες την απάντησή σου Κοινέ Νου. "Καταδέχονται", "αξιοπρέπεια", "σκληρότατη εργασία"... Και ύστερα μερικοί αναρωτιούνται γιατί θεωρούν όλοι ότι στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα πολύ λίπος...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ TopGunZ 14/08/2012 12:17:19

          Δηλαδή, το "λίπος" -που κατά τη γνώμη ορισμένων ευρώδουλων περισσεύει- θα εξαλειφθεί μόνο αν επικρατήσουν συνθήκες δουλοπαροικίας;

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Αυριανιστής 14/08/2012 12:29:25

            Ρε Αυριανιστή... Ροδάκινα θα μαζέψεις. Τι θέλεις, να σου δώσουν και Νόμπελ? Εγώ τουλάχιστον που ΕΙΜΑΙ από την περιοχή, ξέρω τι παίζει και εκπλήσσομαι όταν βλέπω φίλους συνσχολιαστές να ξεχνάνε να αναφέρουν τις παροχές σε στέγη και σίτιση. Τώρα αν θεωρείτε πιο αξιοπρεπές να ψάχνει κάποιος τα σκουπίδια ή να μην έχει να ταίσει τα παιδιά του από το να πάρει 500 με 600 ευρώ για μια κοπιαστική μεν αλλά τέρμα ανειδίκευτη δουλειά, τι να πω. Δε μας σώζει τίποτα...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ TopGunZ 14/08/2012 12:31:56

            "Στέγη και σίτιση"... όπως η περιβόητη που "προσφέρουν" οι φραουλοπαραγωγοί της Μανωλάδας;

          • anonymous avatar
            anonymous @ TopGunZ 14/08/2012 13:48:04

            Θα είχες δίκιο αν τα λεφτά ήταν καθαρά. Δεν είναι όμως. Για να πάει ένας Έλληνας εκεί κλπ θα πρέπει να ξοδέψει όλα όσα θα βγάλει. Και ανασφάλιστοι όπως λένε οι άλλοι δεν είναι. Είναι ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ.
            Οι ξένοι που πάνε πάνε διότι είτε ζουν 30-30 και μοιράζονται τα έξοδα είτε είναι από όμορες χώρες κι επιστρέφουν με κάποια χρήματα στις χώρες τους.

            Όσο για το κοπιαστικό, και στις ελιές κουράζεσαι την πρώτη βδομάδα, μετά συνηθίζεις. Το ίδιο γίνεται με όλες τις χειρωνακτικές εργασίες.

      • daughter of Mercy avatar
        daughter of Mercy @ Κοινὸς νοῦς 14/08/2012 12:52:44

        Αν αφαιρέσεις φόρους, χαράτσια κλπ το μεροκάματο για τον Έλληνα σε αυτού του είδους εργασίες είναι μηδενικό!
        Τόσο απλό.
        Βαρέθηκα να ακούω ρατσιστικά σχόλια εναντίον των Ελλήνων από Έλληνες.
        Έλεος πια!

      • helios avatar
        helios @ Κοινὸς νοῦς 14/08/2012 16:08:14

        - Αντικατάσταση του επιδόματος ανεργίας με επίδομα εργασίας.Όσο πιο βαριά είναι η εργασία, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το επίδομα εργασίας.

        -η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που επιτρέπει την πλήρη μηχανική συγκομιδή για σχεδόν όλα τα γεωργικά και αγροτικά προϊόντα. Αναρωτιέμαι το εθνικό ίδρυμα αγροτικής έρευνας (ΕΘ.Ι.ΑΓ.Ε.) τι κάνει τόσα χρόνια;
        Μάλιστα πολλές καλλιέργειες καλλιεργούνται πλέον με νέo και διαφορετικό τρόπο ώστε να είναι εφικτή η μηχανική συγκομιδή τους.
        π.χ. συγκομιδή της ελιάς
        kopanakinews.files.wordpress.com/2010/01/8.pdf

        e-geoponoi.gr/2010-01-24-08-56-43/349-2010-01-24-09-24-40.html

        Επίσης μια πολύ καλή ιδέα για να αντιστρέψουμε και να αποτρέψουμε την παραπάνω εξέλιξη είναι τα υπερσύγχρονα και hightech θερμοκήπια:(π.χ. agritex.gr/
        dgsa.com.gr/index_gr.html georgein.gr/)
        - είναι περισσότερο παραγωγικά σε σχέση με τα συμβατικά θερμοκήπια ή την αντίστοιχη έκταση ανοιχτής γης
        - παράγουν πολύ ποιοτικότερα προϊόντα χρησιμοποιώντας σχεδόν καθόλου φυτοφάρμακα
        - μεγάλο μέρος αν όχι το μεγαλύτερο εξάγεται (σύνδεση παραγωγής με εξαγωγική ανάπτυξη)
        - χρειάζονται πολύ λιγότερα άλλα εκπαιδευμένα εργατικά χέρια σε πολύ καλές συνθήκες εργασίας
        agritex.gr/inst/redestos/gallery/Image/HF%20agritex%20esoteriko.JPG
        οπότε Έλληνες που είναι άνεργοι ή θα χάνουν την εργασία τους θα μπορούν να εκπαιδεύονται και να εργάζονται εκεί με έναν πολύ καλό μισθό είτε μόνιμα είτε μέχρι να βρουν κάτι καλύτερο .Το ίδιο βέβαια θα μπορεί να ισχύει και για Έλληνες (φοιτητές, εργαζόμενοι, συνταξιούχοικλπ …) που θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημα τους έστω και για ένα μεροκάματο, εποχιακά κλπ …

        Κοιτάξτε χάλια , δεν υπάρχει πλέον σημείο της Ελλάδας που να μην εποικίζεται.
        youtube.com/watch?v=oDXaveaopVg

    • sotos avatar
      sotos @ ΜΔ 14/08/2012 12:32:59

      Άψογος!!!

  6. Γιώργος Δ. avatar
    Γιώργος Δ. 14/08/2012 09:24:17

    Ας πούμε ότι τα προνόμια όντως υπάρχουν και ότι είναι σκανδαλώδη και ότι καλά θα κάνουν και θα αφαιρεθούν. Για τα επιχειρήματα κατά της ιδιωτικοποίησης γιατί δεν γράφετε τίποτε; Ποιές αναπτυγμένες χώρες έχουν ιδιωτικά ταχυδρομεία; Πού η ιδιωτικοποίηση των ταχυδρομείων ωφέλησε τον κόσμο, αυξάνοντας την ποιότητα των υπηρεσιών ή/και μειώνοντας τις τιμές; Γιατί η αφαίρεση των όποιων προνομίων δεν μπορεί να γίνει με το κράτος ιδιοκτήτη; Και αν πιστεύετε ότι υπάρχει έλλειμα βούλησης ή ικανότητας από τους πολιτικούς για να καταφέρουν αυτή την αφαίρεση υπό κρατικό έλεγχο, δεν είναι αντιφατικό να υποστηρίζετε τους άβουλους/ανίκανους;
    Το να επιχειρείτε να αποδείξετε ότι οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι διαμαρτύρονται με βαθύτερο κίνητρο την υστεροβουλία, δεν αλλάζει την ουσία των πραγμάτων. Το επιχείρημα επί προσωπικού κατά του "αντιπάλου" (ad hominem) κατατάσσεται στις "λογικές πλάνες" (logical fallacies) και δεν συνεισφέρει καθόλου στον διάλογο, πολλώ δεν μάλλον στην αναζήτηση της αλήθειας.

    • Μάκης avatar
      Μάκης @ Γιώργος Δ. 14/08/2012 10:24:18

      Πες τα ρε Γιώργο!

      Δεν πειράζει που τα ιδιωτικά ΕΛΤΑ θα έχουν ένα υποκατάστημα ανά δήμο και θα πρέπει να τρέχεις από τη μια άκρη του νομού στην άλλη για να στείλεις ένα γράμμα. Δενπειράζει που οι τιμές θα ανεβούν καθιστώντας τα ΕΛΤΑ μη ανταγωνιστικά ως προς τις εταιρείες κούριερ. Δεν πειράζει που οι υπηρεσίες κούριερ στην Ελλάδα, όλες ιδιωτικές, έχουν ΑΙΣΧΡΗ ποιότητα, δεν έρχονται να σου παραδώσουν το δέμα όταν λένε ότι θα έρθουν και σε αναγκάζουν να τρέχεις να το αναζητάς εσύ με αποτέλεσμα μέρες αργότερα να μην το έχεις λάβει ακόμα... Όλα αυτά δεν πειράζουν. Αυτό που θέλουμε εμείς είναι να ιδιωτικοποιηθούν τα ΕΛΤΑ για να χάσουν τα προνόμιά τους οι εργαζόμενοι σε αυτά. Μόνο αυτό μάς ενδιαφέρει. Το ότι τα προνόμια μπορούν να κοπούν χωρίς να ξεπουληθεί η ραχοκοκκαλιά τής εθνικής επικοινωνίας, δεν μας ενδιαφέρει. Εμείς επιμένουμε να θέλουμε να ψοφήσει η γίδα τού γείτονα, ακόμη κι αν μας χαρίζουν δύο γίδες για μας!

      • Iωάννης34 avatar
        Iωάννης34 @ Μάκης 14/08/2012 14:59:04

        Δεν είναι θέμα κατσίκας φίλε,όπως οι άλλοι υπερασπίζονται τον Ιδιωτικό χαρακτήρα με κοστολογικά επιχειρήματα,έτσι και εσύ κάνεις το αντίθετο με μηδενιστική λογική.
        Δεν είναι όλοι οι επιχειρηματίες κακοί και λαμόγια,ούτε ταλαιπωρούν τον πολίτη.
        Και οσες φορές χρειάστηκα κούριερ ιδιωτικό,ήταν άψογοι και τυπικοί στα συμφωνηθέντα

        • Μάκης avatar
          Μάκης @ Iωάννης34 14/08/2012 16:59:26

          Εγώ πάλι, όχι.
          Περιμένω ένα δέμα π.χ. τη Δευτέρα, και έρχονται στις 10 το πρωί όταν λείπω στη δουλειά. Τους παίρνω τηλέφωνο και τους λέω, ελάτε το απόγευμα. Μου λένε, δεν μπορούμε το απόγευμα, μέχρι τις 3.
          Τους λέω, να αλλάξουμε τόπο παράδοσης; Μου λένε, θα μιλήσω με το παιδί και θα σας πάρω. Και δεν παίρνουν. Την άλλη μέρα βλέπω δεύτερο ραβασάκι, πάλι στις 10 το πρωί, με την αυστηρή ειδοποίηση ότι δεν πρόκειται να ξαναπεράσουν. Αποτέλεσμα; Πηγαίνω από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη για να παραλάβω αυτοπροσώπως το δέμα μου. Έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές και είναι ο κανόνας παρά η εξαίρεση. Μένω στη Θεσσαλονίκη. Ίσως στην πόλη σου να είναι πιο εντάξει οι κούριερ.

  7. nestor avatar
    nestor 14/08/2012 09:55:51

    "Γιατί η αφαίρεση των όποιων προνομίων δεν μπορεί να γίνει με το κράτος ιδιοκτήτη;"
    Ερώτημα που έχω κι εγώ και πολλοί άλλοι.
    Εχω καταλήξει ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
    Όσον αφορά τον "διάλογο", είναι μια λέξη μόνο αφού ουσιαστικός διάλογος δεν έγινε ποτέ. Ο διάλογος ήταν το μέσον για να πάμε το πρόβλημα παρακάτω και ...πρύμνη πλώρη τα σκουπίδια μέσα στο καράβι είναι.
    Πόσο άστοχη είναι η σύγκριση με ανεπτυγμένες χώρες και με το τι κάνουν αυτές οι ανεπτυγμένες χώρες με τα ταχυδρομεία τους κτλ.
    Λες και είμαστε ίδιοι με αυτούς.

    • Ἀντρέας avatar
      Ἀντρέας @ nestor 14/08/2012 10:58:29

      Δε μπορεί να γίνει Νέστορα, με το υπάρχον πολιτικό προσωπικό.
      Γιατί? Διότι ετούτοι εδώ είναι που "εκκόλαπταν" τ αυγά 30 χρόνια τώρα, είναι δυνατό να αρχίσουν τώρα ή στο μέλλον αυτοί οι ίδιοι να τα ...σπάνε?

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 14/08/2012 10:12:25

    Στα ΕΛΤΑ δεν είναι που το Πασόκ (παλαιότερα) και τώρα ο Σύριζα παίρνει κάτι εξωφρενικά ποσοστά; Πιο εύκολο είναι να εντοπίσεις το δελφίνι του ποταμού Γιανγκ-Τσε, παρά νεοδημοκράτη στα ΕΛΤΑ.
    Σε μερικά μάλιστα ταχυδρομικά γραφεία, όπως σε αυτό του Κορυδαλλού, η ευγένεια θεωρείται είδος που έχει εξαλειφθεί (σαν το δελφίνι στον Γιανγκ-Τσε, επίσης...).

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ ΒΙΣ 15/08/2012 21:04:52

      Εισαι τελειος απληροφορητος, εξυπνακια! Στις εκλογες του σωματιου διανομεων αττικης τον Φλεβαρη, η ΠΑΣΚΕ πηρε περιπου 28%, η μια ΔΑΚΕ 23%, η αλλη ΔΑΚΕ (διασπασμενη) 26%, και το ΠΑΜΕ 21%. Αρα το 49% των ταχυδρομων της Αττικης ειναι Νεοδημοκρατικα κομματοσκυλα, συμπεριλαμβανομενου εμου του ιδιου (διασπασμενος)!

  9. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/08/2012 10:34:33

    Παραγγέλνεις κάτι από Κίνα και σου έρχεται σε τρεις μέρες με free shipping.
    Στέλνεις γράμμα στο εσωτερικό με ΕΛΤΑ και σου ζητούν 4 ευρώ .
    Ας φωνάζουν όσο θέλουν οι συνδικαλιστές.
    Το πάρτυ τέλειωσε και αυτοί είναι ακόμη στην πίστα και ζητούν τραγούδια για να χορεύουν !!!!!!!

    • Ἀντρέας avatar
      Ἀντρέας @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/08/2012 10:55:42

      free shipping δεν υπάρχει στο νεοφιλελεύθερο κόσμο
      Έχεις πληρώσει κατά μέσο όρο 12 δολάρια στην τιμή αγοράς του προϊόντος, σε κοροϊδεύουν κι κόλας, αλλά το ουσιαστικό -για μένα- είναι ότι εσύ έχεις πειστεί πως η αποστολή δεν σου κοστίζει (...)

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Ἀντρέας 14/08/2012 11:39:07

        Αγόρασα ένα mp3 από ebay 3 ευρώ και μου ήρθε από Κίνα δωρεάν.
        Αυτό που λες με τα 12 ευρώ που το στηρίζεις;

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/08/2012 11:45:39

          Στην άγνοιά του και προφανώς σε μαθήματα marketing/οικονομικών της περασμένης δεκαετίας.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ TopGunZ 14/08/2012 11:50:40

            Επειδή φαίνεται, τώρα που το καλοδιαβάζω, πολύ ειρωνικό το ύφος μου, να ζητήσω συγνώμη από τον Αντρέα, αλλά έτσι είναι τα πράγματα δυστυχώς. Στην Ελλάδα ακόμα κινούμαστε με οικονομικούς όρους δεκαετίας του '90 κι αν.

        • Ἀντρέας avatar
          Ἀντρέας @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/08/2012 12:48:07

          Να σας πώ για τα ΜΟΝΤΕΡΝΑ Κινεζικά οικονομικά που στηρίζουν την επιτυχία τους:

          -Εχοντας ένα εξωφρενικά χαμηλό κόστος λίγων σέντς (εκμεταλλευόμενοι δουλική εργασία ακόμα και ανηλίκων σε αλυσίδες έντασης παραγωγής) επιλέγουν να πουλάνε με ελάχιστο κέρδος ανά τεμάχιο (όχι σαν εμάς εδώ...) υπολογίζοντας σε ΟΓΚΟΥΣ παγκόσμιας πώλησης που δε μπορούμε να διανοηθούμε.

          -Εκτιμώντας με ασφάλεια ετήσιο όγκο αποστολών ΔΕΚΑΔΩΝ εκατομμυρίων και προκειμένου να αυξήσουν ακόμα παραπάνω την επιτυχία των πωλήσεων, επιμερίζουν το κόστος αερομεταφοράς ανάλογα με την αξία του κάθε δέματος. Δηλαδή για να πουλήσουν ένα εκατομμύριο τέτοια mp3 υποκοστολογούν την αποστολή, και υπερκοστολογούν την αποστολή σε αντικείμενο αξίας πχ 180 δολλαρίων.
          Έχετε όμως υπόψιν οτι σε τέτοια αντικείμενα, υπάρχει και τεράστιο περιθώριο κέρδους.
          Σε κάθε περίπτωση, τους ενδιαφέρει ο όγκος να είναι εξωφρενικός, ακόμα κι αν δεν κερδίζουν από κάποια.
          Γιατί?
          Διότι η ...κομμουνιστική τους κυβέρνηση, ΕΠΙΔΟΤΕΙ αδρά αυτές όλες τις ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ δραστηριότητες που παίρνουν ευρουλάκι αυρουλάκι ( ή δολαριάκι δολλαριάκι) τα χρήματα από τις χώρες του κόσμου, και τα βάζουν στη "μαρμίτα" της Κινέζικης οικονομίας.
          Διότι έχουν κυβερνήσεις που -παρά τα όποια κακά, και είναι πολλά- βλέπουν ΜΑΚΡΙΑ και το συμφέρον της χώρας μακροπρόθεσμα, δε μετράνε ...ψηφαλάκια και αυγά που δεν πρέπει να σπάσουν.

          Τέλος, όσον αφορά το αρχικό ερώτημα του πραγματικού κόστους αποστολής, ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν είναι δωρεάν. Επιμερίζεται έτσι όπως σας περιγράφω.

          Δε με προσέξατε όμως εξαρχής, σας έχω προλάβει από την αρχική μου απάντηση: Εγραψα "μέσο κόστος". ΜΕΣΟ κόστος.

          • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
            ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Ἀντρέας 14/08/2012 15:43:17

            Επειδη μας προλαβες πες μας τωρα και το μεσο κοστος στα ελτα για να συγκρινουμε.Γιατι εγω δεν εχω λαβει ποτε κατι δωρεαν.

          • Ἀντρέας avatar
            Ἀντρέας @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/08/2012 17:10:34

            Δεν έχω πάει ποτέ στα ΕΛΤΑ για να κάνω συμφωνία για 10 εκατομμύρια μικροδέματα ετησίως από Ελλάδα αποστολή στην Κίνα.

            Λάβε όμως υπόψη σου οτι και οι Κινέζοι, το ΚΡΑΤΙΚΟ (εθνικό) τους ταχυδρομείο χρησιμοποιούν, το οποίο ΔΕΝ εκχώρησαν σε ιδιώτη, ούτε για πινάκιο φακής, ούτε για μαρμίτα φακής. Δεν στέλνουν με ιδιωτική UPS , DHL.

          • Ermippos avatar
            Ermippos @ Ἀντρέας 14/08/2012 17:29:08

            Η DHL ανήκει στα γερμανικά ταχυδρομεία.

          • Ἀντρέας avatar
            Ἀντρέας @ Ermippos 15/08/2012 00:33:27

            Εξαγόρασαν τα γερμανικά ταχυδρομεία, μια ιδιωτική εταιρία?
            Δεν το ξερα.

          • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
            ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Ἀντρέας 15/08/2012 00:10:53

            Το μεσο κοστος στα ελτα το ξερεις ή οχι;αρκετα η αριστερη θεωρια.

  10. δημης avatar
    δημης 14/08/2012 10:55:30

    ++++++++++++++++=
    -ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ..ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΕΥΘΕΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ;;;;;;;;;;;;;;
    -ΤΑ...ΜΜΕ Τ Ω Ρ Α "ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ" ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ;;;;;;;;;; (ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ;;;;;;
    -ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ..ΝΟΜΟΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ "ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ" ;;;;;;;;;;;;;;
    Υ.Γ: "ΟΥ ΣΦΑΛΛΕΙ Ο ΠΟΙΩΝ ΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΗ ΠΟΙΩΝ" (ΚΙΚΕΡΩΝ).....

  11. rollin avatar
    rollin 14/08/2012 11:00:39

    Να τους εχουν.να τους χαιροντε τους φωτοπουλους υων "δημοκρσλατικων κ προοδευτικων δυναμεων"

  12. STEVE avatar
    STEVE 14/08/2012 11:09:39

    Το θέμα είναι ένα να μειωθούν με οποιονδήποτε τρόπο οι αποδοχές των εργαζομένων στην Ελλάδα είτε αυτοί είναι του ιδιωτικού τομέα είτε του δημοσίου.Δεν νομίζω ότι όλα γίνονται προκειμένου να έχουμε καλύτερες κοινωνικές παροχές.΄Ενα χαρκτηριστικό παράδειγμα με παροχή υπηρεσίας είναι ο εγκλωβισμός στα χιόνια τον Δεκέμβριο που πέρασε μέσα στην Εγνατία.Ο ιδιώτης τα παράτησε και όλοι περίμεναν από την πυροσβεστική και τους δημοτικούς υπαλλήλους των γύρω δήμων για να απεγκλωβίσουν αυτούς που είχαν κολλήσει στα χιόνια.Μια στρατιά ηλιθίων δημοσιογράφων έλεγε για κρατικό μηχανισμό και άλλες μπούρδες ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι σε αυτούς τους οδικούς άξονες η εκμετάλλευση και η σωστή λειτουργία ανήκει στους ιδιώτες.Άλλο παράδειγμα που καλύτερα να μην συναντήσετε είναι με την Δ.Ε.Η., ιδιώτες έχουν πάρει την συντήρηση δικτύων, για να κάνουν οικονομία στην πάνω μεριά του ιστού δεν δένουν τα καλώδια με τις γνωστές τιράντες-ιμάντες που στοιχίζουν αλλά με απλό συρματάκι με συνέπεια τα καλώδια να κόβονται και να κρέμονται σε δρόμους και αυλές.Υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα με το τι παροχή υπηρεσιών θα προσφέρουν οι ιδιώτες το θέμα των αποδοχών και των προνομίων είναι άλλο κομμάτι που μπορεί να διευθετηθεί σε ώρες ούτε καν σε ημέρες.Κοινωνικό κράτος χωρίς την παροχή και κάλυψη στοιχειωδών αναγκών του πολίτη από αυτό δεν υπάρχει.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ STEVE 14/08/2012 11:53:32

      Μια χαρά δουλειά μπορεί να κάνει ο ιδιώτης και με μικρότερο κόστος χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα, αρκεί αντί να πληρώνεις συνδικαλιστές στο δημόσιο να κάθονται να στέλνεις υπαλλήλους να ελέγχουν, οι οποίοι θα είναι αυτόματα υπόλογοι με το μισθό τους για κάθε κακοτεχνία την οποία θα εγκρίνουν. Τόσο απλά.

  13. STEVE avatar
    STEVE 14/08/2012 12:04:41

    Αυτό είναι πολύ σωστό, στην πραγματικότητα περιγράφεις το πως πρέπει να λειτουργεί το κράτος ως ελεγκτικός μηχανισμός εξασφαλίζοντας το χρήμα που αποδίδει ο πολίτης σ΄αυτό

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ STEVE 14/08/2012 12:12:10

      Ακριβώς. Σήμερα ο "ιδιώτης" δεν είναι τίποτε άλλο από ένας κρατικοδίαιτος εργολάβος, ουσιαστικά δηλαδή δημόσιος υπάλληλος που πληρώνει ΤΣΜΕΔΕ ή ΤΕΒΕ (ΟΑΕΕ, απλά ο όρος ΤΕΒΕ έχει ιστορική αξία), με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος και αποτελεσματικότητα (άσε που στο Ελλαδιστάν έχουμε συνήθως το παράλογο της χειρότερης ποιότητας από τον ιδιώτη γιατί χρησιμοποιεί ελάχιστους, ανειδίκευτους, ταλαίπωρους εργάτες, ενώ το κράτος έχει μια περίσσεια χεριών βρε αδερφέ τουλάχιστον).

  14. xp avatar
    xp 14/08/2012 12:09:37

    Τι ποιο απλό από το να αναρτώνται όλα τα έσοδα αυτών που μισθοδοτούνται από το δημόσιο & ΔΕΚΟ στο διαδίκτυο.Μαζί εφαπαξ κτλ .Αυτό γίνεται σε 3 μήνες!!Οπως έγινε με την απογραφή.Στην ζωή μου μισώ το μπάχαλο και τις ποιητικές εκφράσεις στα οικονομικά. Στοιχεία μισθοδοτούμενου-Θέση -Ειδικότητα-Φορέας-Ειναι σε απόσπαση στο ... -Καθαρές αποδοχές-Παροχές (Αυτοκίνητο /Φυλαξη ).Σε τρεις μήνες μπορούμε να κρίνουμε όλοι .ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ !!!!ΠΙΝΑΚΕΣ!

  15. akenaton avatar
    akenaton 14/08/2012 12:10:04

    Κοίτα που ασχολούμαστε με τα ΕΛΤΑ!
    Την επιχείρηση του μέλλοντος!!!!!!!!!!!!!!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ akenaton 14/08/2012 12:15:29

      Να σου πω την αλήθεια, με εξέπληξαν ευχάριστα τελευταία με την αποτελεσματικότητά τους έναντι ιδιωτικής εταιρείας courier η οποία πήρε τα τριπλάσια λεφτά για την ίδια δουλειά και έκανε 1 μήνα να μου παραδώσει χρήματα από αντικαταβολή, όταν τα ΕΛΤΑ έκαναν 2 μέρες.

      • akenaton avatar
        akenaton @ TopGunZ 14/08/2012 12:38:27

        Εκπλήσσομαι κι εγώ! Τέλος πάντων το τμήμα κούριερ είναι το μόνο που έχει πραγματικά κάποιο μέλλον.

        • Iωάννης34 avatar
          Iωάννης34 @ akenaton 14/08/2012 15:02:43

          Επειδή δεν είναι μόνιμοι και θέλουν να είναι αποδοτικοί ελπίζοντας σε ανανέωση

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/08/2012 12:19:12

    Πάλι τα ίδια, στο ίδιο έργο θεατές !
    ΔΥ εναντίον ελευθεροεπαγγελματιών και τούμπαλιν ...
    Σκιαμαχία, words, words....
    Πρακτικός, εφαρμόσιμος λόγος, μηδέν...

  17. xp avatar
    xp 14/08/2012 12:31:35

    Υπάρχει μια θολοκουλτούρα από τα ΜΜΕ για να παρουσιάζονται σημεία και τέρατα με την μισθοδοσία απο το Δημόσιο.Εχω ρωτήσει πολλούς ΔΥ και μου είπαν το ακριβώς αντίθετο.Το ποιό σωστό θα ήταν να υπάρχει πλήρης διαφάνεια ,έτσι ωστε να μην δημιουργούνται μύθοι .Παράλληλα περιπτώσεις όπως η ανάρτηση θα αποκαλύπτονταν αμέσως.Επίσης θα μπορούσαμε να κρίνουμε αν ένας οργανισμός απασχολεί υπεράριθμους και σε ποιόν τομέα.Πχ σε έναν Δήμο ,με τους τομείς του και τις επιχειρήσεις του.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ xp 14/08/2012 12:42:58

      Θα λύσει πολλές απορίες αυτό.
      Και απλοποίηση χρειάζεται:
      1. Ενιαίο μισθολόγιο παντού, σε στενό και ευρύ Δημόσιο τομέα, ΤΑ, ΔΕΚΟ. Με ενιαία επιδοματική πολιτική, αντίστοιχη των μεγάλων συμβάσεων ιδιωτικού τομέα - βαρειά και ανθυυγιεινά κτλ.
      2. Επίσης ξεκαθάρισμα του συνταξιοδοτικού ΔΥ κατά τα πρότυπα του ΙΚΑ. Να είναι σαφές και διαφανές ποιά η εισφορά εργαζομένου (κρατήσεις από τα μικτά) και ποιά η εργοδοτική εισφορά (συμμετοχή του Δημοσίου - εργοδότη στο ταμείο). Απο κεί και πέρα, ανταποδοτικότητα στις παροχές (συντάξεις + εφάπαξ).
      3. Τα "μπλοκάκια" είναι μισθωτοί του ιδιωτικού ή του ευρύτερου Δημόσιου τομέα και πρέπει να βρεθεί τρόπος έτσι ν' αντιμετωπίζονται, ασφαλιστικά και φορολογικά.
      4. Πρέπει να σταματήσει η "χαρατσοειδής" ασφαλιστική εισφορά στα ελευθεροεπαγγελματικά ταμεία ή αυτοπαπασχολούμενους (ΟΑΕΕ και ΕΤΑΑ) και να γίνει αναλογική με το ετήσιο (ή μηνιαίο κτλ) εισόδημα. Από κεί και πέρα, ανταποδοτικότητα στις παροχές (συντάξεις + εφάπαξ).
      Απλό δεν είναι να γίνουν τόσο απλά. Θα υπάρξουν δυσκολίες και πολλές αντιδράσεις "ευνοημένων".
      Αλλά τουλάχιστον, η πληροφορική τεχνολογία διευκολύνει αρκετά το "τεχνικό" μέρος της προσπάθειας.

      • tsechos avatar
        tsechos @ Ο Θείος 14/08/2012 15:13:21

        Ενιαίο μισθολόγιο παντού συμφωνώ. Ξεκινώντας πρώτα απο Λάτση, Βαρδινογιάννη,Αλαφούζο.Τι λέτε ξεκινάμε;

    • nikolas avatar
      nikolas @ xp 14/08/2012 14:18:34

      Ρώτα τους για τα εκτός έδρας, τις μαϊμού υπερωρίες και για τα λαδάκια που χρειάζεται το γρανάζι τους για να γυρίσει! ΄Οχι όλοι η πλειοψηφία όμως ναι!

  18. ellinas avatar
    ellinas 14/08/2012 12:32:29

    Και τοσα χρονια γιατι δεν τα εβγαζες στη δημοσιοτητα ρε ανυπογραφε δημοσιογραφε? Γιατι ησουν και εσυ βολεμενος? Γιατι εισαι ακομα? Για πες μας τα δικα σου προνομοια ? Πες μας για το ταμειο σου?

  19. Nik avatar
    Nik 14/08/2012 12:44:37

    Στην μητέρα του καπιταλισμού τις ΗΠΑ τα ταχυδρομεία είναι δημόσια, το γνωστό United States Postal Service, και είναι μεγάλη υπόθεση να έχει κάποιος διατελέσει Postmaster. Εκεί όμως το ταχυδρομείο, ως ομοσπονδιακή υπηρεσία λειτουργεί σε σφιχτό πλαίσιο και έχει ένα ιδιάζον ήθος το σύνολο των εργαζομένων- "με βροχή χιόνι και λιοπύρι θα σας φέρουμε το γράμμα στην πόρτα σας". Το γράμμα ή το δέμα και όχι μιαν ειδοποίηση να πάμε να στηθούμε σε ουρά 100 ατόμων για να το παραλάβουμε μόνοι μας.

    Αν λογαριάσουμε τις αμέτρητες χαμένες εργατώρες στην ουρά του ταχυδρομείου πχ Χαλανδρίου, τότε μάλλον εκμηδενίζουμε τον "κοινωνικό" σκοπό των ΕΛΤΑ που θα ήταν η αύξηση της συνολικής παραγωγικότητας της κοινωνίας.

    Αυτά και άλλα βαρύνουν το δημόσιο και για αυτό όταν φτάσει η ώρα της εκποίησης δεν έχουν καμία συμπάθεια από το κοινό. Το μόνο που τους μένει είναι η απεργία, που ελάχιστο νόημα έχει στα πρόθυρα της πώλησης, εκτός και αν ο σκοπός είναι να μειώσει το τίμημα.

  20. unfair avatar
    unfair 14/08/2012 12:44:41

    μ' έχει "κόψει" αρκετές φορές ο φάκτορας, δίκαια - άδικα, δικό του θέμα.
    Όμως, αυτό το υβριστικό σχόλιο, πρέπει να σβηστεί!
    Τι να σχολιάσει κανείς, όταν η letta, θεωρεί τα ΕΛΤΑ μαγαζάκι των εργαζομένων κ όχι του ελληνικού λαού, ώστε να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ unfair 14/08/2012 12:47:04

      Εγώ πάλι λέω να το αφήσει ως ζωντανή απόδειξη των θεωριών του Δαρβίνου.

  21. avanti avatar
    avanti 14/08/2012 12:48:55

    Και ποιοί έδωσαν αυτά τα προνόμια στα ΕΛΤΑ και σε όλες τις άλλες ΔΕΚΟ και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, εγώ? Μάλλον όχι, οι εκάστοτε κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, και ξαφνικά ξύπνησαν όλοι καταμεσείς στο φαγοπότι με τα μαχαιροπήρουνα ακόμη στο χέρι και κραδαίνουν κόβουμε το ένα , κόβουμε το άλλο, μπες εσύ, βγες εσύ, μακάκες είναι να τα δεχτούνε? Και αν τα χάσουν τώρα θα τα κερδίσουν στο Συμβούλιο Επικρατείας ή στον ΄Αρειο Πάγο και πλήρωνε καταραμένε ιδιωτικέ υπάλληλε αφού δεν είχες μπάρμπα στην Κορώνη.
    Ποτέ, μα ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα ΕΛΤΑ είναι τόσο διευρυμένα ..... στο Παλαιό Φάληρο π.χ. έχουν τρία υποκαταστήματα, μεγάλη κίνηση μιλάμε, κάθε μέρα τους μαζεύουν με ασθενοφόρο από την υπερκόπωση.

  22. avanti avatar
    avanti 14/08/2012 13:06:04

    Στα ΕΛΤΑ δεν είναι που έβαζαν τους συγγενείς τους από τα παράθυρα με διάφορες συμβάσεις για δήθεν ανάγκες εποχικού προσωπικού? Κάτι εκατοντάδες ζητούσαν πάλι στις αρχές του καλοκαιριού......

    • bladerunner82 avatar
      bladerunner82 @ avanti 14/08/2012 14:34:04

      ΝΑΙ! ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΣΟΚΩΝ ΤΟΥ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΝΑ ΦΡΙΞΕΙΣ.
      ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΒΑΖΑΝΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΓΙΟ ΣΤΑ ΕΛΤΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΠΕΤΑΓΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΕΤΡΩΓΕ ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ.

  23. avanti avatar
    avanti 14/08/2012 13:16:47

    Και να ήταν μόνο τα ΕΛΤΑ, της " αποκαλύψεως " γίνεται στην Αγροτική Ασφαλιστική, έχει επέμβει ο εισαγγελέας... ότι δεν μπόρεσαν να πάρουν νόμιμα, τα παίρνουν κάτω από το τραπέζι παράνομα και χωρίς καταβολή φόρων. Δοξασμένο Ελληνικό κράτος.

  24. xp avatar
    xp 14/08/2012 14:04:24

    Παλι διαφορά ΔΥ & ΙΥ! Στο δημόσιο υπάρχουν στρεβλώσεις τρελλές.Οχι για όλους.Πχ Πλασκοβίτης σε άχρηστη επιτροπή με τεράστιο μισθό."Ψυγεία" στις ΔΕΚΟ .Αμοιβές από επιτροπές ή μισθοί συμβούλων.Σε Δημοτικές επιχειρήσεις 50-60 χιλ ευρώ.Το βασικό είναι η διαφάνεια.Να μπορείς να κρίνεις όταν ψηφίζεις στον Δήμο Κωλοπετεινίτσας πόσους υπαλλήλους έχει ,πόσο παίρνουν στις δημοτικές επιχειρήσεις.Γενικότερα δε τι έσοδα και έξοδα υπάρχουν ανά τομέα (εκλαικευμένος προυπολογισμός) .Ανά φορέα ,με το οργανόγραμμα του.Ετσι κρίνεις ! Το να λές γενικά τα τρώνε οι ΔΥ είναι αηδία . Δημόσιος έλεγχος σε όλα μεσω διαδικτύου.

  25. nikolas avatar
    nikolas 14/08/2012 14:15:32

    Δημόσιο και ΔΕΚΟ αμετανόητοι. Περιμένω για μια άδεια αποθήκης απο την πολεοδομία πέντε μήνες τώρα, ζητάνε μέχρι έγγραφα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Με πλήρη συναίσθηση των λόγων μου, τους χρειάζεται μια αντιμετώπιση τύπου Χ.Α. για παραιτηθούν των προκλητικών προνομίων τους ( να τα δουλεύανε χαλάλι τους ) και να αρχίσουν να εξυπηρετούν στοιχειωδώς τον πολίτη. Αλλιώς ο Τεο Πάγκαλος θα έχει εν πολλοίς δίκιο!!!

  26. xp avatar
    xp 14/08/2012 14:23:33

    Δεν έχει σχέση το μαζί τα φάγαμε και η ΧΑ ,με το τι χαρτιά σου ζητούν.

    • avanti avatar
      avanti @ xp 14/08/2012 14:34:06

      Για μιά άδεια μικρής επιχείρησης από τη Νομαρχία Πειραιά έκαναν 3 μήνες, ο δε φάκελλος 100% εντάξει έτοιμος από μηχανολόγο κλπ., συν μπαξίσι, τι λέμε τώρα, λίγα πήρε το παληκάρι, αλλά τα πήρε..... για να φύγει με άδεια.

      • nikolas avatar
        nikolas @ avanti 14/08/2012 22:59:43

        Κατά τα άλλα οι χρόνοι μειώθηκαν η ανταγωνιστικότητα ενισχύεται. Ο Τεό Παγκάλ το έθεσε σωστά. Πλήν στατιωτικών σωμάτων ασφαλείας μονιμότητα γιοκ. Στην Αμερική δεν υπάρχει τραπεζικό απόρρητο οτι ώρα θέλουν ελέγχουν όποιο λογαριασμό θέλουν. Στην κοιτίδα της Δημοκρατίας ειδοποιούν και απο πάνω να κάνουν τα κουμμάντα τους οι κρατικοί λειτουργοί!

    • nikolas avatar
      nikolas @ xp 14/08/2012 22:56:43

      Την Άρτα με τα Γιάννενα! Επίσημα έγγραφα του κράτους δεν τα δέχεται η μια υπηρεσία ή η άλλη. Μη κοροϊδευόμαστε λαδάκι θέλουν και το κλωτσοβαράνε. Μη πάρουν μόνο καυτό μολύβι!

  27. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 14/08/2012 14:46:12

    Πολλά έχει να καταμαρτυρήσει κανείς για τη λειτουργία των ΕΛΤΑ και άλλων δημόσιων φορέων. Αναμφίβολα μέρος ευθυνών ανήκει και στους εργαζομένους σ΄αυτά και στους συνδικαλιστικούς τους φορείς. Τα ζούμε δεκαετίες τώρα και τα επισήμαναν ήδη αρκετοί σχολιαστές.
    Από το σημείο αυτό, όμως, μέχρι την επιχειρούμενη απαξίωση εδώ και χρόνια των δημοσίων φορέων (που έχουν κοστίσει στον Ελληνα ουκ ολίγα), προκειμένου να πέφτει η τιμή πώλησής τους (χάρισμα ουσιαστικά) υπάρχει τεράστια απόσταση.
    Και οι ¨επενδυτές¨ αντί να κάνουν πραγματική επένδυση, με το κόστος και τα ρίσκα της, επιλέγουν -με την αναγκαία συνδρομή των πολιτικών και των θεσμικώς αρμοδίων- τα ¨μαγαζιά γωνία¨ έναντι πολύ μικρού ή και ευτελούς τιμήματος.
    Αρκεί να διορθώσεις τα κακώς κείμενα και να μην τα επαναλάβεις και όχι να ξεπουλάς σε τέτοιες συνθήκες, διότι εάν υποτίθεται θέλεις να σηκωθείς πώς θα το πετύχεις; Χαρίζοντας τα ΕΛΤΑ, το ΤΤ, την ΑΤΕ, τον ΟΠΑΠ (ειδικά η πώληση του τελευταίου και αν αποτελεί σκαστή περίπτωση);
    Με μόνη επίκληση τα προνόμια των μισθωτών τους ή τις αρνητικές τους νοοτροπίες; Δεν περνά άλλο αυτό το φρούτο, δεν πείθει.
    Αλλού είναι η ουσία (είναι πολλά τα λεφτά, Αρη).

    • tilt avatar
      tilt @ Γιαγκούλας 14/08/2012 15:05:08

      Πες τα βρε Γιαγκούλα!
      Απαξιώνουν πρώτα και μετά πουλάνε κοψοχρονιάς στα αρπακτικά.

      • avanti avatar
        avanti @ tilt 14/08/2012 15:53:51

        Κανένας δεν θέλει να πουλήσει το κράτος κοψοχρονιά τις κρατικές επιχειρήσεις, είναι χρήματα των πολιτών, δεν έγιναν έτσι οι επιχειρήσεις αυτές, αλλά να μας πει ένας σόφρων άνθρωπος τι τα θέλει τα ΕΛΤΑ να τα κουβαλάει στην πλάτη του το δημόσιο? Μην χαθούν τα απόρρητα έγγραφα ή μήπως για να πληρώνονται οι συντάξεις του ΟΓΑ και άλλα επιδόματα? Γίνονται και από τις τράπεζες. Ψυχραιμία οι ΔΥ, δουλεύουμε στον Ιδ. τομέα 30 τόσα χρόνια δεν πάθαμε τίποτα....

  28. xp avatar
    xp 14/08/2012 15:08:11

    Αν ήθελαν σωστή οργάνωση του ΔΤ τότε μπορούσαν να έχουν Δημόσιο Ελεγχο.Σκόπιμα αφήνουν το μπάχαλο εκεί που υπάρχει....

  29. Κβάντα avatar
    Κβάντα 14/08/2012 15:15:24

    Ανθρωποφαγία στην Ελλάδα του 21ου αιώνα!
    Μενού ημέρας: υπάλληλοι των ΕΛΤΑ.
    Για αύριο το μενού τί έχει; Μήπως να τσιμπήσω κάτι στην παραλία;

    • bladerunner82 avatar
      bladerunner82 @ Κβάντα 14/08/2012 17:49:56

      ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΕΧΕΙ 1,5 ΜΥΡΙΟ ΑΝΕΡΓΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ,ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ,ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΟΥ ΦΥΤΟΖΩΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΚΟ,ΑΜΟΡΑΛΙΣΤΙΚΟ,ΣΠΑΤΑΛΟ,ΤΕΧΝΟΦΟΒΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΩΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΥΧΙΔΕΣ,ΔΗΜΟΣΙΟ.

      ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙΣ.

      • Κβάντα avatar
        Κβάντα @ bladerunner82 14/08/2012 22:34:24

        Άλλο το ένα και άλλο το δύο.
        Είμαι από τους πρώτους που πίστευα ότι πρέπει να συρρικνωθεί το δημόσιο. Το τι πιστεύω όμως εγώ δεν έχει καμία σημασία. Βλέπετε ότι και πάλι δε μιλάνε για απολύσεις αλλά για εφεδρεία. Δηλαδή, στρίβειν διά του αρραβώνος.
        Στο δια ταύτα. Για πέστε μου σας παρακαλώ, ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ ευθύνεται για την κατάντια του δημοσίου; Ή ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ χαράσσει την πολιτική της εξόδου από την κρίση, η οποία έχει προς το παρόν ως αποτέλεσμα το 1.5 μύριο ανέργων που αναφέρετε; Μήπως ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ ξύπνησε ένα πρωί και είπε "θα παίρνω εφάπαξ, γιατί έτσι γουστάρω";
        Γνωρίζεται πολύ καλά ποια είναι η αλήθεια.
        Βάλτε πλάτη για να σωθούμε, γιατί αν βουλιάξει το πλοίο θα πνιγείτε!

  30. MAKAO avatar
    MAKAO 14/08/2012 19:09:07

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΙΑ Η ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ Η ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΑΚΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ΄ΑΥΤΟ.

  31. STEVE avatar
    STEVE 14/08/2012 19:34:54

    Αύριο το μενού μπορεί να έχει τους εργάτες καθαριότητας των Δήμων για μεθαύριο δεν γνωρίζω.Πάντως πολλοί εδώ που γράφουν γνωρίζουν πολλά όπως ο nikolas που μας λέει για λαδάκια και ότι η πλειοψηφία είναι διεφθαρμένη κ.λ.π.Το ποσοστό αυτών που δημιουργούν το πρόβλημα (επιτρέψτε μου να γνωρίζω εκ των έσω) είναι μικρότερο από αυτό που νομίζουν μερικοί.Όλοι γνωρίζουν ποιοι είναι οι διεφθαρμένοι και μερικοί από αυτούς που έχουν την εμπειρία, τους έχουν χρησιμοποιήσει για να κάνουν την δουλειά τους χωρίς να ελεγχθούν.Αυτή είναι η πραγματικότητα τα παίρνουν συγκεκριμένοι για να κάνουν κάποιοι τις βρωμοδουλειές τους γι αυτό και δεν γίνονται καταγγελίες.Όσο για τα μισθολόγια κ.λ.π. που ακούγονται, αυτά είναι για να πηγαίνει η μπάλα στην κερκίδα.Ακούστε μισθολόγιο μηχανικού του δημοσίου (ΤΣΜΕΔΕ) 39 ετών με 14 χρόνια στην δουλειά (7 ιδιωτικό ,7 δημόσιο) 1.080,00 € ολοστρόγγυλα.Μπορείτε να το διασταυρώσετε.Όσο για το τι μένει απ΄αυτά απολύτως τίποτα.Θα μου πείτε ότι υπάρχουν κι άλλοι που δεν παίρνουν τίποτα η απάντηση είναι ότι και στο μπαγκλαντές και στην Αγκόλα και στην Ζιμπάμπουε πεθαίνουν στους δρόμους.Σε μερικά κράτη της Αφρικής τους τρώνε οι υαινές.Όταν θα βγει ένα άρθρο για εθνικούς εργολάβους που κάνουν τα μεγάλα έργα βάζοντας την αγάπη τους.Όταν θα μιλάμε για συμβάσεις παραχώρησης θα είμαστε σε σωστό δρόμο.Όταν θα βγει και καμιά 50χρονη παράταση εκμετάλλευσης οδικών αξόνων και παιχτεί στα βραδυνά δελτία θα κλαίμε. Από μαϊμού τυφλούς και διεφθαρμένους δ.υ. πήξαμε δεν πάμε και πιο πάνω να δούμε τι γίνεται και ποιοι βγάζουν δις στην καμπούρα του Καραγκιόζη;Αλλά το θέμα είναι ποιος θα βγάλει αυτά τα θέματα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ STEVE 14/08/2012 20:53:07

      Μα ο μηχανικός είναι μορφωμένος και, βάσει αντικειμένου, έχει θέση ευθύνης, είναι δυνατόν να παίρνει παραπάνω λεφτά από τον ξύστη της ΥΕ? Το έχουμε χιλιοπεί, το πρόβλημα δεν είναι ούτε ο αριθμός, ούτε οι μισθοί των ΔΥ έτσι γενικά και αόριστα, είναι η ανισοκατανομή θέσεων και απολαβών που, και το έργο του Δημοσίου μπλοκάρουν (γιατί δεν είναι μόνο ο 1 στους 10 που κάνει τη ζημιά, δεν παίζει να είναι παραπάνω συνολικά, είναι και οι άλλοι 3 στους 10 που πρέπει να τρέχουν να διορθώνουν τις βλακείες του) και δυσχεραίνουν την πραγματική οικονομία, στερώντας ουσιαστική αγοραστική δύναμη (όχι δλδ τζακούζι και τζιπάρες) από τους περισσότερους ΔΥ.

  32. xp avatar
    xp 14/08/2012 20:40:25

    Για αυτό στηβ έγραψα ποιό πάνω να αναγράφεται το μισθολογιο κάπου γιατί όντως σχεδόν όλοι οι ΔΥ παίρνουν πολύ χαμηλά ποσά.Μόνο οι κομματικές θέσεις πληρώνονται (ψυγεία,σύμβουλοι κ.α).Αλλά ο δημόσιος έλεγχος στα οργανογράμματα θα λύσει πολές απορίες στην ΔΔ.

  33. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 15/08/2012 00:35:50

    6 ευρώ.

    Συμπέρασμα?
    Αγαπούλα πούλα?

    ...η αυτό που γράφω στο αρχικό μου σχόλιο, πάνω πάνω.

    ΥΓ
    Οντως αρκετά...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.