#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/12/2011 15:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποζημιώσεις από την Τουρκία για τις πυρκαγιές!

[caption id="attachment_140328" align="alignnone" width="600" caption="Φωτιά στον Έβρο"][/caption]

(Ανανεωμένο). Χτές  ο πρώην Τούρκος Πρωθυπουργός Μεσούτ Γιλμάζ, απεκάλυψε ότι Tούρκοι πράκτορες έκαιγαν ελληνικά δάση. Αφού έκαναν αυτό, δικαίως μπορούμε να υποπτευθούμε ότι μπορεί να έκαναν και χειρότερα.

Επειδή η είδηση έσκασε Χριστουγεννιάτικα, δεν είχα την απαίτηση να αφήσουν της ...γαλαπούλες και να πάνε στα υπουργεία για ανακοινώσεις. Σήμερα όμως είναι άλλη ημέρα και ακόμα περιμένουμε τις αντιδράσεις της ...εθνοσωτήριου κυβερνήσεως.

Ήδη οι αντιδράσεις της ΝΔ όπως και άλλων κομμάτων είναι οξύτατες.

Πως  θα αντιδρούσε μια  σοβαρή κυβέρνηση:

Θα καλούσε σήμερα το Πρέσβη της Τουρκίας και θα ζητούσε άμεσα διευκρινίσεις  για τις αποκαλύψεις Γιλμάζ, ενώ θα δρομολογούσε καταγγελίες και προσφυγές  σε βάρος της Τουρκίας σε όλα τα διεθνή φόρα. Επιπλέον, θα κοστολογούσε όλες τις ζημιές που υπέστη η χώρα κατά την περίοδο δράσης των Τούρκων πρακτόρων προκειμένου να εγείρει αστικές αποζημιώσεις.

Τίθεται επίσης και ένα άλλο μείζον ζήτημα:

Η γερμανική Δικαιοσύνη, ως γνωστόν,  επέβαλε πρόστιμο ύψους 140 εκατ. ευρώ στη  Ferrostaal, επειδή  έδωσε  μίζες  62 εκατ. ευρώ σε Ελλάδα και  Πορτογαλία για  παραγγελίες υποβρυχίων τύπου 214.

Στη δική μας την περίπτωση, η παραγγελία αφορούσε σε 4  υποβρύχια.  Για τα υποβρύχια αυτά πληρώσαμε με προκαταβολικά, το 75% του συνολικού κόστους, δηλαδή  δις ευρώ!  Η ειδησεογραφία των ημερών έλεγε ότι έπρεπε να καλύψουμε «άμεσες ανάγκες της εθνικής άμυνας».

Ήταν τόσο ....άμεσες οι ανάγκες, που από τα τέσσερα υποβρύχια έχουμε παραλάβει μόνο  ένα και αυτό χωρίς οπλικά συστήματα! Μάλιστα, όπως, μου αποκάλυψε κάποιος που γνωρίζει, αυτό το νέο υποβρύχιο ηττήθηκε κατά κράτος από τα παλαιότερα σε κάποιες ασκήσεις!

Οι Γερμανοί, λοιπόν, που δυο χρόνια τώρα μας παραδίδουν μαθήματα ...ηθικής και φερεγγυότητας, απεδείχθησαν απέναντι μας ανήθικοι (αφού έδωσαν μίζες για να πάρουν μια δουλειά), αλλά και αφερέγγυοι, (αφού αν και πέρασαν δέκα χρόνια δεν έχουν ακόμα ολοκληρώσει  την παραγγελία). Παρά το γεγονός ότι έχουν ήδη εισπράξει 2 δις!

Αντιλαμβάνομαι ότι και στο ζήτημα αυτό ήταν Χριστούγεννα και η κυβέρνηση μας δούλευε με χαλαρώτερους ρυθμούς, οπότε αναμένω την τοποθέτησή της στις επόμενες ημέρες.

Τι μπορεί να κάνει;

Μια υπεύθυνη κυβέρνηση θα κατήγγειλε τη σύμβαση, θα επέστρεφε το τυφλό υποβρύχιο και θα ζητούσε πίσω τα 2 δις που κατέβαλλε, εντόκως. Επιπλέον, η θα ανακοίνωνε την άμεση προσφυγή στα αστικά δικαστήρια για αποζημιώσεις και στα ποινικά για ποινικές καταδίκες όλων των εμπλεκομένων.

Αυτά και άλλα περισσότερα, θα έκανε μια σοβαρή κυβέρνηση.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνει η δική μας.

Φοβούμαι  την ...νήσσαν, αλλά ας ελπίζουμε να μας ξαφνιάσουν ευχάριστα, μέρες που είναι

Αδέξιος Δεξιός

ΝΔ: Τεράστιο πολιτικό ζήτημα οι δηλώσεις Γιλμάζ για τις πυρκαγιές

Ο Τομεάρχης Εξωτερικών της Ν.Δ, Βουλευτής Β΄Αθηνών, Πάνος Παναγιωτόπουλος, αναφερόμενος στα όσα είπε ο πρώην πρωθυπουργός της Τουρκίας κ. Μεσούτ Γιλμάζ, για την δράση της μυστικής υπηρεσίας «ΜΙΤ» σε βάρος της Ελλάδος,  έκανε την ακόλουθη δήλωση:

« Βαριές σκιές στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις ρίχνουν οι αποκαλύψεις του πρώην πρωθυπουργού της Τουρκίας κ. Μεσούτ Γιλμάζ  ότι το «βαθύ κράτος» της Τουρκίας  έκαιγε Ελληνικά δάση, στο πλαίσιο επιχειρήσεων των μυστικών υπηρεσιών.

Η κυβέρνηση Ερντογάν οφείλει να παράσχει προς την Ελλάδα την απαιτούμενη , σε βάθος, ενημέρωση για όλες τις πτυχές της σκοτεινής αυτής υπόθεσης και να προχωρήσει στην πλήρη αποκατάσταση της μεγάλης ζημιάς που υπέστη η Ελλάδα.

Επιπλέον, επιβάλλεται να υπάρξει κατηγορηματική δημόσια δέσμευση από Τουρκικής πλευράς ότι τέτοιου είδους «βρώμικες επιχειρήσεις» έχουν πάψει να σχεδιάζονται και να εκτελούνται από τις μυστικές υπηρεσίες της Τουρκίας και τα διάφορα παρακλάδια τους.

Το πολιτικό θέμα που έχει προκύψει είναι τεράστιο και πρέπει να απασχολήσει – εκτός των άλλων- και τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς την οποία επιθυμεί να προσεγγίσει, ακόμη περισσότερο, η σημερινή Τουρκία».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΝΤ-ΑΝΤΙ avatar
    ΑΝΤ-ΑΝΤΙ 26/12/2011 11:40:07

    Αυτο ηταν πασίγνωστο, αφου και η τουρκόφωνη αντικατασκοπεία μας ειχε ακούσει τι ελεγαν τοτε στη συγκεκριμένη συχνότητα και επ αυτοφώρω συνελήφθησαν σε σημεία εμπρησμών κατάδικοι απο τα ΑΔΑΝΑ ,αλλα τι να πεις οταν ανακυκλώνουμε τα γνωστά ΜΠΑΖΑ στην εξουσία ,που το πρωτο και το τελευταίο εργο τους ειναι να φτιάχνουν το σπιτι τους και να ετοιμάζουν την φυγή τους σε γνωστούς προορισμούς για μασώνους,εκει οπου εχουν παραδώσει τη χώρα μας ανευ όρων, σε CD [ψηφιακούς Δίσκους] και στα χαρτοφυλάκια της Διεθνούς τοκογλυφίας.

  2. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 26/12/2011 12:13:27

    Όσον αφορά στη Γερμανία, θα κατήγγειλε τη σύμβαση, θα επέστρεφε το τυφλό υποβρύχιο και θα ζητούσε πίσω τα 2 δις που κατέβαλλε, εντόκως. Επιπλέον, η θα ανακοίνωνε την άμεση προσφυγή στα αστικά δικαστήρια για αποζημιώσεις και στα ποινικά για ποινικές καταδίκες όλων των εμπλεκομένων.



    Όσον αφορά στην Τουρκία, θα καλούσε σήμερα το Πρέσβη της Τουρκίας και θα ζητούσε άμεσα διευκρινίσεις για τις αποκαλύψεις Γιλμάζ, ενώ θα δρομολογούσε καταγγελίες και προσφυγές σε βάρος της Τουρκίας σε όλα τα διεθνή φόρα. Επιπλέον, θα κοστολογούσε όλες τις ζημιές που υπέστη η χώρα κατά την περίοδο δράσης των Τούρκων πρακτόρων προκειμένου να εγείρει αστικές αποζημιώσεις.
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΕΛΛΑΣ 26/12/2011 12:47:48

      Μια σοβαρή κυβέρνηση...

      • ΕΛΛΑΣ avatar
        ΕΛΛΑΣ @ ΕΥΑ 26/12/2011 15:42:28

        MMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  3. KAIROSKOPOS avatar
    KAIROSKOPOS 26/12/2011 12:16:35

    Ο Παπαδημιος ασχολητε με ποιον τροπο θα μπορεσουνε οι δανειστες μας να ρουφιξουνε το αιμα αυτης της χωρας με το καλαμακι....δεν τον απασχολει η Ελλαδα.Συνεπως οτε και τα δαση της,ουτε και τα υποβριχια.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ KAIROSKOPOS 26/12/2011 18:16:56

      Καιροσκόπε το καλαμάκι τελείωσε.Εάν είσαι από χωριό θα ξέρεις το μπουρί της σόμπας,αυτός είναι ο καινούργιος τρόπος να μην μας αφήσουν σταγόνα αίμα.

  4. Εnzo avatar
    Εnzo 26/12/2011 12:29:22

    Ο Δημας δεν ειναι υπουργος εξωτερικων?ο Παπαδημιος τι σας φταιει?
    μαυρισμα απο την μαυριτανια ερχεται παιδες

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Εnzo 26/12/2011 12:39:03

      Τι μας λές τώρα εσύ;
      Οτι οι Υπουργοί κάνουν ότι θέλουν;
      Τότε τι τον θέλουμε τον Πρωθυπουργό;
      Αυτός δεν κυβερνά;

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Αδέξιος Δεξιός 26/12/2011 12:56:00

        Αδεξιότητες... Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις πόσο αδύναμη είναι η θέση σου σ αυτό το άρθρο; Πείθει μόνο τους ήδη πεπεισμένους...

        • Αδέξιος Δεξιός avatar
          Αδέξιος Δεξιός @ TARAMAS 26/12/2011 13:03:02

          κύριε Ταραμά,
          Για κάνε κάτι για να ....ενισχύσεις την αδύναμη θέση μου;
          Για να καταλάβω και εγώ δηλαδή.
          Τι προτείνεις:
          Να βγεί αύριο ο Αβραμόπουλος και να καταγγείλει τη σύμβαση με τα υποβρύχια;
          Είμαι μέσα.
          Αλλά όπως ξέρεις αυτά τα θέματα τα αποφασίζει το ΚΥΣΕΑ.
          Θα βγούνε να λένε ο,τι ο συγκεκριμένος λαϊκίζει.

          Να φωνάξει ο Δήμας τον Τούρκο πρέσβη και να τον στείλει στην Αγκυρα;
          Μέσα είμαι.
          Αλλά μια τόσο σοβαρή απόφαση την παίρνει μόνος του ο ΥΠΕΞ.
          Αν έχεις λοιπόν κάτι να προτείνεις, είμαι καρφωμένος στην οθόνη.
          Και άσε τις ...επιδέξιες αδεξιότητες

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Αδέξιος Δεξιός 26/12/2011 13:19:48

            Μη μας δουλεύεις τώρα! Αν οι συγκεκριμένοι είναι τόσο αδύναμοι σε θέματα που άπτονται άμεσα των αρμοδιοτήτων τους, γιατί συμμετέχουν στην κυβέρνηση; Γιατί ο Σαμαράς στη συνάντησή του δεν υποχρέωσε τον Παπαδήμο να δεχτεί τις εισηγήσεις των υπουργών του; Γιατί μη μου πεις ότι οι αρμόδιοι υπουργοί δεν έκαναν ούτε καν εισηγήσεις σχετικά; Μόνο ο Βορίδης ξέρει να κάνει φασαρία στο υπουργικό; Όταν ένα στα δύο άρθρα έχουν στόχο τον Παπαδήμο, τουλάχιστον προσέχετε να μην παίρνει η μπάλα και τους υπουργούς (σας).

          • Αδέξιος Δεξιός avatar
            Αδέξιος Δεξιός @ TARAMAS 26/12/2011 13:22:32

            Ο Βορίδης κάνει φασαρία.
            Συμφωνώ.
            Ομως, το θέμα που αναφέρω είναι πολύ σοβαρό για να κάνεις απλώς φασαρία!
            Τα άλλα τα έγραψα, αλλά κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ Αδέξιος Δεξιός 26/12/2011 13:00:27

        Τότε τι τους θέλουμε τους υπουργούς και τους μοσχοπληρώνουμε για να κάνουν την πάπια;

        • Αγρότης avatar
          Αγρότης @ ο Μήτσος 26/12/2011 14:49:17

          Έτσι μπράβο Μήτσο. Όποιος πληρώνεται πρέπει και να εκτελεί επαρκώς τα καθήκοντά του . Ποιός από του 46 το κάνει? Ουδείς.
          Στα σπίτια τους λοιπόν για πρωτοχρονιά ....... ποιός τολμά να το πεί? Ουδείς.

  5. Dal avatar
    Dal 26/12/2011 12:38:44

    "Tι θα κάνει ο κ. Παπαδήμος με τη Ferrostaal και τον Γιλμάζ;"

    Θα το κάνει γαργάρα. Είδατε να κάνει κανένα κόμμα σχετική δήλωση?Από τον Μνημονο-Παπαδήμα αναμένουμε?

  6. ORIMA avatar
    ORIMA 26/12/2011 13:13:19

    Η υπόθεση Ferostaal είναι πολύ περίπλοκη αλλά αστικής - εμπορικής φύσεως πρώτιστα. Για δε τον Γιλμάζ, το θέμα είναι ΕΞΟΧΩΣ ΣΟΒΑΡΟ. Αποτελεί μια από τις ελάχιστες ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ Τούρκων πολιτικών πού διετέλεσαν και κυβερνητικοί. Πρόκειται για ΕΥΘΕΙΑ ΕΧΘΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ κατά της Ελλ´αδας ΚΑΙ ΤΗΣ Ε.Ε. Έγκληματική συμπεριφορά κατ' εξακολούθηση, με συνεργούς (σύσταση συμορίας) με δολιοφθορές, δολοφονική συμπεριφορά, οπλοκατοχή κλπ. Για το δικό μου φτωχό σε νομικές γνώσεις μυαλό η ομολογία σηκώνει καταγγελία στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ για ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. Η μή καταγγελία της υπόθεσης αποτελεί Εθνική Μειοδοσία. Τέλος.-

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ ORIMA 26/12/2011 13:20:08

      ετσι ακριβώς είναι, αλλά να μη μείνουμε στις διαπιστώσεις.
      Εννοώ την κυβέρνηση.
      Για την υπόθεση Γιλμάζ-Τουρκίας θα μπορούσαν ίσως να αναλάβουν δράση και κάποιοι ημέτεροι διεθνολόγοι, αν βρούν χρόνο από άλλες ασχολίες...

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ Αδέξιος Δεξιός 26/12/2011 13:50:08

        Ομως η κυβέρνηση έχει στηρίγματα που μπορούν να συναποφασίσουν την αντίδραση με βάση το εθνικό συμφέρον. Η τουλάχιστον πρέπει να μπορούν. Χωρίς μικροπολιτικές. ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ !

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ Αδέξιος Δεξιός 26/12/2011 13:54:29

        Πάντως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά για να μπορούμε να προτείνουμε εμεις τις ενέργειες. Εμείς μπορούμε να απαιτούμε την δράση της κυβέρνησης και των πολιτικών που την στηρίζουν.

    • JOHN avatar
      JOHN @ ORIMA 26/12/2011 18:25:58

      ORIMA.Μη τα λες δυνατα και μας ακουσει ο μεγαλος αυτος πατριωτης Καρατζαφερης που προτεινε παραταση της κυβερνησης των εντολοδοχων εως το τελος του 2012!

  7. ORIMA avatar
    ORIMA 26/12/2011 13:31:46

    Βορίδης, Σαμαράς, Παπαδήμας, και χιλιάδες άλλοι μας αποδεικνύουν με συχνότητα ημερήσια την ανικανότητά τους και ανυπαρξία Ελληνικής συνείδησης. Το γεγονός ότι οι στιγμές που επιλέγονται και τα άτομα που θίγονται δεν είναι τυχαία, ΔΕΝ μειώνει την σοβαρότητα των καταγγελιών και το καθήκον μας ως Ελλήνων.

  8. Ραβινος avatar
    Ραβινος 26/12/2011 13:51:57

    Βρε τι παθαμε !Εμαθε η κατσικα να τρωει tarama και ηρθαν να ζητησουν και τα ρεστα απο τους Υπουργους της ΝΔ στην δοτη κυβερνηση του ανευθυνουπευθυνου Παπαδημου !Το πολυ σωστο αρθρο του ΑΔ ξεκινα με την αποφαση της Γερμανικης Δικαιοσυνης και οχι κανενος Υπουργειου Εθνικης Αμυνας της Γερμανιας !Εαν δεν κανω λαθος Υπουργος Δικαιοσυνης ειναι εδω ο επιδοσας και συγχαρητηρια στουν Κουτρουμανη για την συνεπη πολιτικη περικοπης των συνταξεων και μισθων Παπαιωαννου Μιλτιαδης !Μηπως θυμαται ο ταραμοκατσικας ποιος αντετεινε στον Μιλτιαδη το ''τι ειναι αυτα που λες δινεις συγχαρητηρια σ'αυτον που φερνει εισηγηση για μια 3 φορα περικποη των συνταξεων ''!!.Ο Σ.Δημας της ΝΔ συνεπικουρουμενος απο τον Δ Αβραμοπουλο.Μηπως θυμαται τα ονοματα των ΠΑΣΟΚΟΚΑΝΘΑΡΩΝ της υποθεσης των υποβρυχιων περα απο το τιτανοτεραστιο λαμογιο Τσοζατζοπουλο ?Καποιον Μιχα Ι μελος του πολιτικου συμβουλιου του ΠΑΣΟΚΟΛΑΜΟΓΙΟΥ κομματος της ρεμουλας νυν Προεδρο παρακαλω του ΕΟΦ ?Ως προς τα του Γιλμαζ-Τσιλερ και των πυρκαγιων αυτο που εχω να θυμισω ειναι τα δημοσιευματα της ΠΑΣΟΚΟΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ του ΔΟΛιου οργανισμου ,της Ελευθεροτυπιας {αιωνιας της η μνημη }κλπ για συνομωσιολογια της κυβερνησης του ΚΚ ?Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω να ζητουνται και τα ρεστα απο πεμπτοφαλλαγγιτες του διαδικτυου !

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Ραβινος 26/12/2011 14:18:27

      Ευτελή τα περί tarama.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Μανιάτης 26/12/2011 17:50:08

        Τα περι ευτελη στα μουτρα σου !Η βλακεια φερνει αντιδραση !

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Ραβινος 26/12/2011 14:58:05

      Αν μάθεις να μιλάς με λογική σκέψη και όχι με υστερικέ; κραυγές, μπορεί να κάναμε συζήτηση. Τα περί πασόκ ας τα απαντήσει κανένας που να θίγεται, δε με αφορούν. Η στον κόσμο σου υπάρχει μόνο άσπρο και μάυρο;

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ TARAMAS 26/12/2011 17:53:53

        Τι λογικη υπαρχει στην αναρτηση σου ''..Γιατί ο Σαμαράς στη συνάντησή του δεν υποχρέωσε τον Παπαδήμο να δεχτεί τις εισηγήσεις των υπουργών του; Γιατί μη μου πεις ότι οι αρμόδιοι υπουργοί δεν έκαναν ούτε καν εισηγήσεις σχετικά; Μόνο ο Βορίδης ξέρει να κάνει φασαρία στο υπουργικό; Όταν ένα στα δύο άρθρα έχουν στόχο τον Παπαδήμο, τουλάχιστον προσέχετε να μην παίρνει η μπάλα και τους υπουργούς (σας).''Αυτα εννοω πεμπτοφαλλαγγιτικα !

  9. Theo avatar
    Theo 26/12/2011 13:52:40

    Τον Παπαδήμο ουδόλως απασχολούν τα πιο πάνω καυτά εθνικά Θέματα, για τον απλούστατο λόγο, ότι -είναι βέβαιο ότι θα το ισχυριστεί- δεν ετάχθη γι' αυτό από τους δότες σ' αυτόν την εξουσία. Άλλο τον καίει: Πώς θα αφαιμάξει το λαό και πως θ' αποδείξει στ' αφεντικά του της Ε.Κ.Τ. - Δ.Ν.Τ. - Ε.Ε. ότι αποτελεί άξιο τέκνο τους. Θα ήμουν ευτυχής αν -έστω και με μια δήλωσή του- καλούσε τα κόμματα, όλα ανεξαιρέτως, να πάρουν θέση πάνω σ' αυτά και να δεσμεύσει την όποια εκλεγμένη και κατ' ουσίαν νόμιμη κυβέρνηση θα προέλθει το συντομότερο, να προχωρήσει στις ενέργειες που προαναφέρθηκαν από τον ORIMA. Ίδωμεν.....

  10. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 26/12/2011 13:54:11

    Να θυμίσω ότι οι ίδιοι οι Γερμανοί αποκάλυψαν τις μεθόδους που χρησιμοποιούσαν. Το Spiegel σε παλιότερο άρθρο, του 2010, αναφέρεται στο τεράστιο άνοιγμα του ισοζυγίου μεταξύ εξαγωγών γερμανικών προϊόντων στη Ελλάδα και εισαγωγών από την Ελλάδα: 6.7 δις έναντι μόλις 1.9 δις εισαγωγών από Ελλάδα το 2009, και περιγράφει τις μεθόδους που συνέβαλαν σε αυτό.

    Αναφέρεται στην υπόθεση δωροδοκίας από την Daimler για πώληση οχημάτων στην Ελλάδα, που αποκαλύφθηκε από την SEC των ΗΠΑ, σε μίζες του Deutsche Bahn για συμβόλαια στο μετρό παραμονές των Ολυμπιακών αγώνων, στις μίζες της Siemens, όπου αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι στα τέλη της δεκαετίας '90 πληρώθηκαν σε μίζες 35 εκατ. για τον ΟΤΕ, και φυσικά στις μίζες της ferrostaal, η υπόθεση της οποίας έληξε με την ομολογία δύο στελεχών ότι δωροδώκησαν με 62 εκ. Αξιωματούχους και υπουργούς σε Ελλάδα και Πορτογαλία.

    ht*p://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,693973,00.html

    Εύλογη είναι η απορία γιατί η ελληνική δικαιοσύνη δεν έχει τσιμπήσει ούτε έναν για αυτές τις υποθέσεις. Γιατί ενώ η ferrostaal καταδικάστηκε στην Γερμανία σε πρόστιμο 140 εκ. ευρώ, εμείς πληρώνουμε κανονικά τα ελαττωματικά και ελλιπή υποβρύχια, κλπ.

    Να υποθέσω ότι αν ο Εφραίμ έκανε μπίζνες με τους Γερμανούς, αντί να τρέχει στους Ρώσους, δεν θα προφυλακιζόταν;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Professor Moriarty 26/12/2011 14:07:21

      Πάλι φταίνε οι Γερμανοί!
      Οι αλήτες που σε κυβερνούσαν και σε κυβερνούν φταίνε!
      Κι αν Γερμανοί απαιτούσαν εφαρμογή των νόμων στην Ελλάδα, οι νταβατζίδες, οι εξουσίες και οι παραεξουσίες συνεπικουρούμενες από την 'πατριωτική' φλυαρία και φαυλότητα θα μιλούσαν για νέα Κατοχή.

      • Αδέξιος Δεξιός avatar
        Αδέξιος Δεξιός @ Μανιάτης 26/12/2011 14:12:45

        Μανιάτη,
        οι γερμανοί είναι ανεύθυνοι;
        έχουν πάρει 2 δις για να παραδώσουν 4 υποβρύχια και μετά από 10 χρόνια έχουν παραδώσει μόνο ένα και αυτό χωρίς οπλικά συστήματα, και δεν ευθύνονται;
        Ενώ αποκαλύπτεται οτι έδωσαν και μίζες για να πάρουν τη δουλειά;
        Και δεν φταίνε;
        Στη διαφθορά χρειάζονται δύο.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Αδέξιος Δεξιός 26/12/2011 14:16:01

          Και βέβαια φταίνε. Και βέβαια. Εσύ, όμως, ως Κράτος τι έκανες;
          Η ανίκανότητα η ημετέρα και πώς θα την ξεπεράσουμε είναι το ζητούμενο.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Μανιάτης 26/12/2011 16:27:20

        Πού γράφω ότι φταίνε Οι Γερμανοί, συλλογικά; Αντίθετα από αυτά που έγραψα βγαίνει το συμπέρασμα ότι στην Γερμανία τιμωρήθηκαν αυτοί οι οποίοι δωροδόκησαν Έλληνες, αλλά στην Ελλάδα δεν υπέστη κυρώσεις καμιά γερμανική εταιρεία, ούτε βρέθηκε και δικάστηκε κανένας από αυτούς που δωροδοκήθηκαν.

        Έχω γράψει στο παρελθόν ότι όταν είμαι στην Γερμανία, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους Γερμανούς, αλλά ζώντας στην Ελλάδα διαπιστώνω ότι εφαρμόζουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Το υποκατάστημα Siemens στην Ελλάδα έχαιρε θαυμασμού στην Γερμανία για τα (μέσω μίζας επιτεύγματά του) μέχρι που τους τσάκωσαν οι Αμερικανοί και έσκασε το σκάνδαλο με τις μίζες. Τότε οι Γερμανοί εφάρμοσαν άψογα τον νόμο σε ότι αφορούσε τις υποθέσεις αυτές στην Γερμανία. Μέχρι τότε έκαναν ότι δεν ήξεραν. Το τι έκαναν στην Ελλάδα νομίζω ότι το ξέρεις. Όχι μόνο για τη Siemens, αλλά και για την HDW (αναγνώριση οφειλής 1.6 δις του ελλ. δημοσίου προς τα ναυπηγεία), και την Hochtief, κλπ. Η τελευταία μάλιστα φαίνεται να παίζει διάφορα παιχνίδια με την επέκταση της συμφωνιας παραχώρησης του Ελ. Βεν. και τα οδικά έργα που της έχουν παραχωρηθεί.

        Το ότι κάποιοι εδώ τους έδωσαν το δικαίωμα να μας αντιμετωπίζουν σαν αποικία, είναι επίσης αυτονόητο. Το ότι έχει μπεί στον γύψο το σύνταγμα και απαγορεύθηκαν εκλογές και δημοψηφίσματα και τοποθετήθηκε διορισμένη κυβέρνηση, είναι και αυτό εύκολα εξηγήσιμο.

        Αν ενσωματωνόμαστε στην Γερμανική επικράτεια, ίσως και να μην είχα περισσότερες αντιρρήσεις. Όμως βλέπω ότι μας αντιμετωπίζουν σαν αποικία προς στυγνή εκμετάλλευση και μεταφορά κερδών στην μητρόπλη, ενώ δεν φροντίζουν ούτε καν να φτιάξουν κάποιες υποδομές, όπως συνήθως έκαναν οι Άγγλοι στις αποικίες τους.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Professor Moriarty 26/12/2011 16:47:16

          Συμφωνώ ουσιαστικά μαζί σου. Απλώς θεωρώ ότι πρέπει να εστιάσουμε την συζήτηση στα δικά μας κι όχι να το αναγάγουμε σε ζήτημα κέντρου/μητρόπολης κατά την παραδοσιακή προσέγγιση της Αριστεράς.
          Η κύρια ευθύνη ανήκει στον παπανδρεϊσμό και στον αριστερό λαϊκισμό.
          Διέλυσε και την παραγωγική ικανότητα της χώρας μας και τους θεσμούς. Την μετέτρεψε σε άβουλη, ακυβέρνητη πολιτεία.
          Και βέβαια τα αρπαχτικά δεν θα αφήσουν την ευκαιρία.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Μανιάτης 26/12/2011 17:18:56

            Αγαπητέ Μανιάτη, μάλλον δεν έχεις διαβάσει παλιότερα σχόλια μου εδώ μέσα, αλλιώς δεν θα έμπαινες καν στον κόπο να ζητάς τέτοιες διευκρινίσεις. (Για την άτυπη συγκυβέρνηση πασοκ-αριστεράς και τις συνέπειές της έχω γράψει εκτενή σχόλια)

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Professor Moriarty 26/12/2011 17:28:56

            Γι΄αυτό σημείωσα ότι συμφωνούμε. Απλώς επισημαίνω και επιμαίνω για το τι είναι το βασικό πρόβλημα της χώρας μας.

  11. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 26/12/2011 14:02:22

    Μα είστε σοβαροί!
    Η ευθύνη για τις σχετικές ενέργειες ανήκουν στα κόμματα, ειδικά τα δύο μεγάλα.
    Γιατί ακολουθείται τον παπανδρεϊσμό, τόσο πολύ δηλητηρίασε τα μυαλά μας;
    Το Antinews θέλει να διαδραματίσει ρόλο στις πολιτικές εξελίξεις. Πρέπει επομένως να επιδείξει ικανότητα!
    Μικρόκαρδες και μικρόμυαλες προσεγγίσεις δεν είναι παρά αναπαραγωγή της παπανδρεϊκής φαυλότητας.
    Το έργο του Παπαδήμου είναι συγκεκριμένο. Υπηρετεί και εξυπηρετεί πράγματα και πρόσωπα. Άλλοι έχουν την πραγματική ευθύνη διακυβέρνησης του Έθνους.

  12. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 26/12/2011 14:42:05

    (...) Την άλλη εταιρεία, την Inveco, τη βάζω κοντά στον κ. Εµµανουήλ, το νούµερο 1,3 εκατ. ευρώ δεν έχει καµία σχέση µε τη Ferrostaal... Μπορεί οι πληρωµές να είχαν κάποια σχέση µε το γεγονός ότι οι εργαζόµενοι διέθεταν πάνω από 49% των µεριδίων στα Ναυπηγεία Σκαραµαγκά. Πάντως ένα µέρος πήγε στα σωµατεία».
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/12/2011, 05:45 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 10:59 BHMA

  13. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 26/12/2011 17:01:12

    Και τις πυρκαγιές του 2007 ποιος θα τις αποζημιώσει ; Το ¨πάθος για την συμμετοχική αντί...ρατσιστική δημοκρατία των Δ.Ν.Τ./Ε.Ε. ¨ ; Ξέχασα όμως , θα πρέπει πρώτα να περιμένουμε ν΄ανοίξουν και να επιβεβαιώσουν τα αρχεία των υπουργείων εξωτερικών κάποιων άλλων χωρών , για να τοποθετηθούμε στο θέμα.

  14. Aris. A avatar
    Aris. A 26/12/2011 17:20:14

    Να θυμίσω ότι στην περίπτωση των αγνοούμενων της Κύπρου όπου ανακαλύπτονται εκτελεσμένοι σε ομαδικούς τάφους έχουν συντελεστεί αδικήματα εγκλήματα πολέμου που αρμόδιο είναι το δικαστήριο της Χάγης.

    Εχετε δει καμία αντίδραση από την ελληνική πολιτεία .

    Εδω δεν ενδιαφέρθηκαν για τα βλαστάρια που βασανίστηκαν και δολοφονήθηκαν θα ασχοληθούν με τα καμμένα δένδρα.

  15. A.M. avatar
    A.M. 26/12/2011 17:35:37

    Όποιος πίστευε ότι οι φωτιές - που άναβαν η μία πάνω στην άλλη και σε σημεία που μόνο τυχαία δεν θα έλεγες ότι είναι η πυρκαγιά - άναβαν από αντανάκλαση των ακτίνων του ήλιο στις ...πευκοβελόνες μάλλον του έλειπε νιονιό.
    Αναφέρομαι στις πυρκαγιές που ομολόγησε ο Γιλμάζ αλλά και στις άλλες που μας τις έδειχνε live το cnn, το bbc και τα λοιπά κανάλια επί κυβέρνησης ΚΚ.

    Όλες αυτές οι πυρκαγιές ήταν εγκληματικές πράξεις, δολιοφθορές σε βάρος της χώρας.

    Μόνο ηλίθιος θα πίστευε ότι άναβαν τυχαία!

  16. Δικερως avatar
    Δικερως 26/12/2011 17:36:11

    Αδεξιε,εχω την εντυπωση πως το αρθρο υπολειπεται στοιχειων με αποτελεσμα
    λαθος αναλυση κατα περιπτωση και εξηγουμαι:
    1ον,οι εμπρησμοι των νησιων μας σε αρκετες περιπτωσεις ηταν εδω και δυο
    δεκαετιες γνωστες σε εμας,ακομη και στο κοινο(υπενθυμιζω την περιπτωση Τουρκου υπηκοου με στρατιωτικη ταυτοτητα στην Χιο,οπου εργαζοταν ως ελαιοχρωματιστης,ενω ειχε στην κατοχη του ενοχοποιητικα στοιχεια και,αν
    δεν απατωμαι,13 εκατ.δραχμες.Απελαθη.).Αυτο ειναι ενα θεμα ειδικου χειρισμου,πραγμα που σημαινει πως η αναλυση θα επρεπε να ειναι οχι τοσο
    επιφανειακη.Οταν με λιγα λογια αποκαλυπτονται κεκκαλυμενες επιχειρησεις
    ξενου κρατους,ναι μεν ειναι θεμιτη η δημοσια αντιδραση,αλλα τα ανταλλαγματα σε επιπεδο μυστικων υπηρεσιων ειναι αυτα που μετρουν και σε
    πληροφορω πως για την Πατριδα μας ηταν και ειναι πολλαπλα.
    2ον Τα U 214 και η προμηθεια τους συνδεθηκε δυστυχως και με το ιδιοκτησιακο
    καθεστως των πολυ σημαντικων Ναυπηγειων Σκαραμαγκα,οπως επισης με τον
    εκσυγχρονισμο των παλαιοτερων Type 209/1200(προγραμμα Neptune I και
    Neptune II),που στην πιο προηγμενη του μορφη απεδωσε μονον τον ΩΚΕΑΝΟ
    (S118).
    Το γεγονος της ''κακογραμμενης'' συμβασης σε συνδοιασμο με τα ως ανω εκαναν το θεμα της παραδοσης των εξαιρετικων αυτων υποβρυχιων,προβλημα
    για δυνατους λυτες.
    3ον Πρεπει να τονισθει πως η συμβαση για τα νεα οπλα(τορπιλες)ειναι ανεξαρτητη και αυτος ειναι ο λογος που δεν εχει υλοποιηθει ακομη.Αυτο ομως
    δεν σημαινει πως τα υποβρυχια ειναι αοπλα,αφου εχουν γινει βολες αποδοχης
    των οπλων που κιολας διαθετει το Πολεμικο μας Ναυτικο.
    4ονΤα U 214 τα παρηγγειλε ΠΡΩΤΟ το Ελλ.Ναυτικο.Αυτο σημαινει πως εν
    γνωση του ανελαμβανε το ρισκο της αναπτυξης των νεων τεχνολογιων που
    ενσωματωνε.Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ (S120) ηταν το πρωτο που χτιστηκε και
    ουσιαστικα αποτελουσε βιομηχανικο πρωτοτυπο με οτι αυτο συνεπαγετο οσον
    αφορα στις ατελειες και τις λεγομενες ''παιδικες ασθενειες''του.
    Παρολαυτα αποτελει κοσμημα και ειναι ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ του
    τυπου στον κοσμο.
    Ετσι ερχομαι και στην τελευταια αντιρρηση μου για το:
    ''Μάλιστα, όπως, μου αποκάλυψε κάποιος που γνωρίζει, αυτό το νέο υποβρύχιο ηττήθηκε κατά κράτος από τα παλαιότερα σε κάποιες ασκήσεις!''
    Το S120 ειναι απλα εκτος συναγωνισμου οχι μονον στους κολπους του Ναυτικου μας,αλλα σε ολη την Μεσογειο.Τα χαρακτηριστικα του,ακομη και
    μετα τις αναγκαιες τροποποιησεις,απεχουν ετη φωτος απο τον ανταγωνισμο.
    Αυτος,λοιπον, ο καποιος που γνωριζει,μαλλον ειναι ενας μονοφθαλμος μεσα στους τυφλους.
    Αυτα εντελως φιλικα προς αποκατασταση της πραγματικοτητας.
    Εαν χρειαζεται μπορω να σου παραθεσω περιληπτικα και τις προβλεψεις της
    συμβασης,κατι ομως που θα ανετρεπε την οικονομια του χωρου.

  17. Jimakos avatar
    Jimakos 26/12/2011 17:40:18

    Οταν θα παψουμε να μιλαμε για κομματα και κυβερνησεις και καποιες αποφασεις-ενεργειες θα δρομολογουνται αυτοματα απο τη δημοσια διοικηση της χωρας, τοτε θα υπαρξει ελπιδα για τη σωτηρια του ελληνικου κρατους. Μεχρι τοτε, μαυρη ειναι η νυχτα στα βουνα...

  18. Νικος.Μαν. avatar
    Νικος.Μαν. 26/12/2011 17:45:12

    Συντοπίτες ψυχραιμία! Η κυβέρνηση του Παπα-Δήμιου δεν ήλθε παρά για να υλοποιήσει εκείνο που από μόνο του διαλαλεί το όνομά της, «Ιερή – Εξόντωση». Εξόντωση του πόπολου ελληνικού λαού, που, παρά τα χάλια του και τις υποδείξεις εγκεφάλων της οικονομίας και των αγορών, δεν συναινεί και εξακολουθεί να μην αποδέχεται ότι ζούσε και ζει, με μέσα που κακώς όλα αυτά τα χρόνια του δώριζαν. Ως εκ τούτου λοιπόν και για να υπάρξει εξιλέωση της ανθρωπότητας από τις ερινύες που την ακολουθούν, λόγω των σφαλμάτων της να προσφέρει στον τεμπέλη ελληνικό λαό, επιβάλλεται κάθαρση - κατά τον αρχαίο ορισμό της τραγωδίας – με εξανδραποδισμό του.
    Μα τι λέτε, αγαπητοί αναγνώστες. Δεν ακούσατε τον προθυπουργό κατά την ορκωμοσία του, αργή – σταθερή φωνή (λες και άκουγες ηχείο) να περιγράφει τις αρμοδιότητες και τα καθήκοντά του; Μη ζητάμε από τον άνθρωπο, να διαχειρισθεί θέματα δηλώσεων Γιλμάζ. Δεν έχει προγραμματιστεί για κάτι τέτοιο. Και πίσω απ’ αυτόν βέβαια, μπορούν να κρύβονται και όλοι οι άλλοι, με το αιτιολογικό ότι «…αυτά τα θέματα είναι αρμοδιότητας της κυβέρνησης». Έτσι, κάθε κόμμα θα καταγγείλει …κυβερνητική αδράνεια, …φυγομαχία, …ατολμία … , θα περιορισθεί σε δηλώσεις δια εκπροσώπου και όλα θα ξανα-κυλούν, στην γνωστή κοίτη.
    Μήπως η Ν.Δ. θα χρειασθεί να αιτιολογήσει ότι ο εκπρόσωπός της στην σημερινή κυβέρνηση έχει κατ’ εξοχήν την ευθύνη και το βάρος χειρισμού της συγκεκριμένης υπόθεσης; Δεν νομίζω, αφού όπως προείπα το έργο της κυβέρνησης, είναι συγκεκριμένο. Μήπως το Π.Α.Σ.Ο.Κ. πρέπει να κάνει κάτι ανάλογο; Όχι βέβαια, αφού και τα στελέχη αυτού απλώς συμμετέχουν στην ίδια κυβέρνηση που όπως προελέχθη, άλλο έργο της έχει ανατεθεί. Μήπως το ΛΑ.Ο.Σ.; μα όπως ήδη ανακοίνωσε για το θέμα, έχει μιλήσει από παλιά!
    Επομένως συμπολίτες, «σσσσςςςς…» κάντε ησυχία μην τους ξυπνήσουμε και καθώς είναι στην πέψη της γαλοπούλας, έχουμε τίποτα καρδιολογικά περιστατικά, χρονιάρες μέρες και προσθέσουμε νέα, απρόβλεπτα, δημόσια έξοδα!

  19. nikosnik avatar
    nikosnik 26/12/2011 17:51:50

    Τα εγραψα κ χτες τα ξαναλεω κ σημερα.
    1.αμεση απελαση του προξενου απο θρακη (συντριψτε το φιδι ειναι σπανια ευκαιρεια)
    κ απο Αθηνα ...κ οπου αλλου εχουν προξενειο!!
    2.Αμεση προσφυγη στη Ε.Ε με μπλοκαρισμα της ενταξιακης διαδικασιας
    3.Στο ευρωπαικο δικαστηριο για αποζημιωσεις (δεν προκειτε να παρουμε δραχμη (ουπσ μπερδεφτηκα δεν εγινε ακομη η αλλαγη νομισματικης μοναδος)
    ΑΙΝΤΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΑΣ ΑΘΗΝΑΣ...ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ??? ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΟ ΣΟΥΝΙΟ??? ΕΚΕΙ ΔΙΠΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΟΦΟΡΟΙ

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ nikosnik 26/12/2011 18:53:44

      Ο Παπαδήμος είναι αναρμόδιος. Μόνο με χαράτσια και δανειακές συμβάσεις ασχολείται. Και με την παράταση του βίου της κυβέρνησής του. Για τα υπόλοιπα ζητήματα δεν έχει πρωθυπουργό η χώρα.
      Από την άλλη, τα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση δεν μπορούν τώρα να ασχοληθούν με το ζήτημα. Είναι πολύ απασχολημένοι οι επιτελείς τους με την αναζήτηση μειονοτικών υποψηφίων για τα ψηφοδέλτια των νομών Ροδόπης και Ξάνθης.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Θέμις 26/12/2011 19:07:36

        Καλα κανουν και ειναι απασχολημενοι.
        'Η μηπως θα προτεινες να αφεθει η μειονοτητα στα χερια
        του Προξενειου?

        • Θέμις avatar
          Θέμις @ Δικερως 26/12/2011 19:30:34

          Θεωρείτε ότι χαϊδεύοντας τα 2 μεγάλα κόμματα τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη την αποκόπτουν από το τουρκικό προξενείο; Ή ότι είναι αυτός ο στόχος τους; Στόχος τους 37 χρόνια τώρα είναι μόνο οι ψήφοι της πολυπληθούς μειονότητας. Αφού ανέχονται τους εκλεγμένους βουλευτές τους να αυτοαποκαλούνται Τούρκοι δημοσίως, δεν πείθομαι για τα πατριωτικά τους κίνητρα. Άλλωστε, τα αμέτρητα λεωφορεία από την Τουρκία που καταφθάνουν κάθε φορά που γίνονται εκλογές καθώς και τα εκλογικά αποτελέσματα στους 2 νομούς και ιδιαίτερα στη Ροδόπη σε κάθε εκλογική διαδικασία αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι οι μειονοτικές ψήφοι είναι στην πλειοψηφία τους κατευθυνόμενες. Όλοι όσοι είμαστε από τη Θράκη ξέρουμε ότι το εκλογικό αποτέλεσμα στους νομούς μας εξαρτάται καθοριστικά από τη γραμμή που δίνει το Τουρκικό προξενείο στους μουσουλμάνους.
          Όσο για τις φωτιές, μήπως θυμάστε ότι δεν δημοσιοποιήθηκε ποτέ το όνομα του «καημένου, άτυχου» αγρότη, που δοκιμάζοντας ένα παλιό τρακτέρ άναψε –κατά λάθος πάντα- εστίες φωτιάς σε ακτίνα 20-30 χλμ. στις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές στον Έβρο;

        • JOHN avatar
          JOHN @ Δικερως 26/12/2011 20:13:53

          Δυστυχως επιτυγχανουν το ιδιο πραγμα,υποδαυλιζουν την αυτονομηση της Θρακης!

  20. τάσος avatar
    τάσος 26/12/2011 18:05:10

    μα το κράτος έχει αποζημιωθεί για τις φωτιές μέσω των φόρων στη δεη, στην υδροδότηση κλπ των αυθαιρέτων, του φπα στα τσιγάρα, τις μπύρες, τα καρπούζια και τις καπότες των τουριστών που τα νοικιάζουν καθώς και από τα φακελάκια στις ελεγκτικές και τις υγειονομικές υπηρεσίες των κλαμπ κλπ. hallo.

  21. sakis avatar
    sakis 26/12/2011 18:10:58

    ΣΤΥΓΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ: "ΕΜΕΙΣ ΚΑΨΑΜΕ ΤΑ ΔΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ"!!! ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΚΑΙΓΑΝ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΕΣ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΠΩΣ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΤΗΣ ΚΥΡΑ ΚΑΤΙΝΑΣ ΠΟΥ ΤΗΓΑΝΙΖΕ ΑBΓΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΟΙ ΕΚΑΨΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΩΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!! ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΟ

  22. ΔΑΝΗΣ avatar
    ΔΑΝΗΣ 26/12/2011 19:26:01

    Saki, καλα μιλαμε για τεραστιους μαλακες αριστερους-ψευτοπροοδευτικους. Εδω οι αλλοδαποι κλεβουν και σκοτωνουν κι αμα πεις τιποτε σε βγαζουνε ξενοφοβο και ρατσιστη ! Για τετοια ανθελληνικα ρεμαλια μιλαμε

  23. Δικερως avatar
    Δικερως 26/12/2011 22:10:33

    Στοχος ειναι η σε καμμια περιπτωση
    συμπηξη τους σε εναν αμιγως μειονοτικο
    φορεα.

  24. βορειος avatar
    βορειος 26/12/2011 22:35:05

    μολις κυκλοφορισε στο διαδυκτιο δειτε το ισως αξιζεi ιhttp://www.youtube.com/watch?v=rNNkvYCTOYE

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.