23/09/2008 17:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απειλεί να πάει στο ΛΑΟΣ ο Ψωμιάδης

Θυμάστε που σας έλεγα χθες ότι επίκειται «νέο μεγάλο κτύπημα» πριν από τη  συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής (Ραγδαίες οι εξελίξεις);

Η πρώτη βόμβα ήρθε από τον Παναγιώτη Ψωμιάδης, σήμερα το μεσημέρι στην εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου στον ΑΝΤ1. Θα ακολουθήσουν κι άλλες.

Ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να φύγει από τη Νέα Δημοκρατία και να προσχωρήσει στο ΛΑΟΣ του Γιώργου Καρατζαφέρη.

«Δεν θα πάω στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής της ΝΔ», είπε επίσης και πρόσθεσε ότι θα ξεκαθαρίσει τη στάση του τις ερχόμενες δύο με τρεις εβδομάδες.

Υπενθυμίζουμε ότι καθώς ο σκληρός πυρήνας της ΝΔ εξεγείρεται εξαιτίας της κυβερνητικής διαφθοράς και της οικονομικής κατάστασης, ο κ. Καρατζαφέρης εντείνει τις επιθέσεις του προς το Μαξίμου, διεκδικώντας αυτό το κομμάτι ψηφοφόρων. Πρόσφατα εξάλλου είχε συναντηθεί με τον κ. Τατούλη και τον κ. Πολύδωρα.

Σε όλες τις μετρήσεις της κοινής γνώμης τις τελευταίες δύο εβδομάδες αποτυπώνεται σαφής αποσυσπείρωση της κομματικής βάσης της Νέας Δημοκρατίας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κατσαπλιάς avatar
    Κατσαπλιάς 23/09/2008 17:52:54

    Γι αυτό είχα φαγούρα σήμερα.

  2. anakonta avatar
    anakonta 23/09/2008 17:58:02

    φιλαράκο ώρα καλή στην πλώρη σου και αέρα στα πανιά σου.

  3. Χριστόφορος avatar
    Χριστόφορος 23/09/2008 18:01:04

    Ο Ψωμιάδης εκεί ανήκει, πολιτικά.

    Η κομματική μετακίνησή του όμως θα ήταν καταστροφική για την ήδη καμμένη Θεσσαλονίκη (θεωρώ ότι θα έπαιρνε ένα όχι ασήμαντο ποσοστό των ψηφοφόρων του μαζί του, είτε ως υποψήφιος νομάρχης είτε ως υποψήφιος δήμαρχος).

    Εύχομαι να μην το κάνει.

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/09/2008 18:01:11

    Factorx και εσύ και πολλοί εδώ το έχουμε ξαναγράψει,

    ο "νόμιμος και ηθικός"
    "το πνευματικό τέκνο"
    "ο άτυπος σύμβουλος" και άλλοι πολλοί,

    έχουν χτυπήσει την βάση και την συνοχή της ΝΔ, τον σκληρό πυρήνα της, τον κόσμο που δεν έχει κρατικές θέσεις και δεν πλούτισε με ανταλλαγές και φοροαποφυγές.
    Αυτός ο κόσμος που φεύγει, (είτε λόγω ηθικής, είτε εξοργισμένος που εξαπατήθηκε, είτε γιατί έκαναν δουλειά ορισμένοι και με την θρησκεία του -υπάρχουν αρκετοί "παραδοσιακοί δεξιοί", είτε γιατί επειδή 20 χρόνια ήταν από έξω και περίμεναν διορισμούς θέσεις κλπ που τις πήραν τα golden boys) είναι εξοργισμένος και το έχουν αντιληφθεί οι εκπρόσωποι της λαϊκής δεξιάς και προσπαθούν να σώσουν τον εαυτό τους. (ως δεύτερο κόμμα από τους 152 πάνω από 70 θα πάνε σπίτι τους)
    Δυστυχώς η μόνη υπαρκτή λύση για αυτό το τμήμα είναι ο ΛΑΟΣ.

    ΥΓ

    για αυτό η συσπείρωση είναι τόσο χαμηλή και οι διαρροές τόσο μεγάλες.

  5. Small fish avatar
    Small fish 23/09/2008 18:03:35

    Εκεί, εκεί στη Β' Εθνική!
    (αυτός είναι ικανός να κάνει και μακροβούτι στα νερά της λίμνης Κορώνειας)

  6. xxx avatar
    xxx 23/09/2008 18:13:21

    Καλά η ξεφτίλα της δεξιάς δεν έχει όρια.

    Ο πανίκας που η αγραμματοσύνη του και η αμορφωσιά του σφυρίζουν απο μακρυά σαν τραίνο και δεν κάνει ούτε για δεύτερη φωνή σε σκυλάδικο, απειλεί με αποχώρηση.

    Στελέχη πρώτης γραμμής να σου τύχουν!

  7. ΕΡΑΤΩ avatar
    ΕΡΑΤΩ 23/09/2008 18:23:23

    O βαρυmagas του Σοχουμ,
    ο εκπροσωπος της λαικης Καυκασιας κουλτουρας
    προ των πυλων του Ευρωκοινοβουλιου
    με μπουζουκι λαιφ και ζειμπεκικες διπλοπενιες.
    ΅Ωχ, Θεε μου!
    κλεισε τα ματια σου μην τυφλωθεις απο την μακακια αυτου του δυσμοιρου λαου.

  8. Τι εννοεί ο ποιητής avatar
    Τι εννοεί ο ποιητής 23/09/2008 18:26:45

    O Πανίκας κι ο Πανάγος
    δυό κουμπάροι σκέτο άγος
    βούτηξαν στο Πόρτο Λάγος.
    Γλύστρησε μια νεροφίδα,
    είδε γάλα από γίδα.
    Και τρομάξανε οι φίλοι
    και σαλπάρανε με βάρκα,
    Σιγκαπούρη και Μαλάκκα*.
    Μ' ελικόπτερο στο Λάος,
    ζούγκλα, πίθηκοι και χάος.

  9. Τι εννοεί ο ποιητής avatar
    Τι εννοεί ο ποιητής 23/09/2008 18:28:12

    * Μαλάκκα (γεωγρ.): Παλαιότερο όνομα της Μαλαισίας.
    Ουδεμία σχέσις με κον Λαζόπουλον και πιθήκια.

  10. dona E avatar
    dona E 23/09/2008 18:30:52

    Κριμα-τροπος του λεγειν-για την θεσσαλονικη μονο.Βυθιζεται αυταρεσκα μεσα στην γραφικοτητα και στην συντηρηση.Οχι αδικα παντως.

  11. makedonas avatar
    makedonas 23/09/2008 18:31:05

    Μεγάλο λάθος για το ΛΑΟΣ που ξεκίνησε με υπερκομματικό προφίλ (παιρνοντας ψήφους από ολόκληρο το πολιτικό φάσμα) και καταλήγει ουρά της ΝΔ.Μάλλον δεν έχουν καλή αγορά-στόχο,όπωςς θα έλεγε και ένας μάνατζερ.

  12. aionios avatar
    aionios 23/09/2008 18:36:14

    μήπως σε 2-3 εβδομάδες ανακοινώσει την αποχώρηση του από την πολιτική για να αφιερωθεί στο θέατρο και το τραγούδι?
    μπορεί να περιμένει τα νούμερα της σειράς ΛΟΛΑ του ΑΝΤ1 που θα κάνει γκεστ εμφάνιση.

  13. aionios avatar
    aionios 23/09/2008 18:38:58

    καλά πόσο γρήγορα ξέχασε τον πολιτικό του έρωτα τον Καραμανλή?

  14. Κατσαπλιάς avatar
    Κατσαπλιάς 23/09/2008 18:42:45

    "Κόμμα και κράτος είναι ο Βαλιανάτος"- Ο σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου

    Γρηγόρης Βαλλιανάτος είναι ο σύμβουλος του Αρχηγού του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Παπανδρέου

  15. nas avatar
    nas 23/09/2008 18:45:32

    Να πάει... έτσι κι αλλιώς τα γουρούνια ίδια μύτη έχουν όπου και να βρίσκονται...

  16. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/09/2008 18:50:51

    Τι λές ρε παιδάκι μου;

    Θα χάσει αυτή η παράταξη αυτό τον πολιτικό άνδρα;

    Καραγκίοζιδες γεμάτος ο τόπος...κανένα καλό ψάχνουμε!

  17. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 23/09/2008 18:59:11

    Λέτε πριν κατευθυνθεί στο ΛΑΟΣ να κάνει μπάνιο(βαφτίσια ) στο Θερμαϊκό η στην Κορώνια για να ξεπλύνει της αμαρτίες .Και ποιος θα είναι ο νονός του.

  18. Theodore avatar
    Theodore 23/09/2008 19:31:56

    Δε νομιζω οτι πασχουμε απο μορφωμενους. Απο εντιμους πασχουμε.(Επιστημη, στερουμενη αρετης, πανουργια εστι).
    Και μην ξεχνατε, οτι ο Καραισκακης, αγραμματος ηταν, οπως και ο Κολοκοτρωνης, αλλα τη δουλεια την εκαναν, μια χαρα.

  19. Mark avatar
    Mark 23/09/2008 19:35:23

    Τζούφια η δήλωση. Όπως και όλα τα του ανδρός.

  20. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 23/09/2008 19:39:56

    Φίλε xxx,

    δέν έχεις άδικο, αλλά δέν νοείς κι΄όλας ότι, όσοι και άν τον ακολουθήσουν είναι οι Έλληνες που ψηφίζουν. Τί να κάνουμε; αυτοί είμαστε.

    Ίσως να βοηθούσε λίγο άν ακυρώνονταν το εκλογικό αποτέλεσμα στην περίπτωση που θα ψήφιζε λιγότερο απο το 50% του εκλογικού σώματος. Φυσικά θα βοηθούσε πολύ περισσότερο άν μπορούσαμε να πετάξουμε έξω καί τους 300 μαζί με τους παρατρεχάμενους, που σήμερα δέν κρύβονται πλέον με τίποτε

    ΠΕΛΙΑΣ

  21. Keep Talking avatar
    Keep Talking 23/09/2008 19:42:11

    εεε.... εδειξε επιτελους την καρτα του. Και μονο που το σκεφτεται αρκει!

  22. mentor avatar
    mentor 23/09/2008 19:59:13

    και ποιος του ειπε οτι τον θελει ο καρατζαφερης σιγα μην βαλει και ελεγκτη στο "ταμειο".μονο τριτης διαλογης θελει.παντως εγω θα του προτεινα να παει τωρα, για να ειναι μαζι στην βαπτιση που κανη ο καρατζαφερης ως νονος την κυριακη στα χανιά "παρουσία" του επίτιμου θα ειχε μεγαλη πλάκα

  23. ant avatar
    ant 23/09/2008 20:13:53

    Α, και εγώ νόμιζα πως ήταν ήδη στο ΛΑΟΣ...

  24. Στελιος avatar
    Στελιος 23/09/2008 20:27:51

    Κρα κανει ο Καρατζαφερης για τον Ψωμιαδη.
    Δυσκολα καταλαβαινει κανεις αν δεν τα εχει ζησει απο κοντα τι επιρροη ασκει στα στρωματα της λαικης δεξιας. Σωστο η' λαθος, μας αρεσει η' οχι, υπαρχει πολυ κοσμακης που πινει νερο στο ονομα του.
    Για τον Καρατζαφερη θα ειναι τρομερη ενισχυση και νοητικα ο ανθρωπος ειναι τριτης διαλογης οποτε ουδεν προβλημα.

  25. rs avatar
    rs 23/09/2008 20:42:02

    Ρε παιδιά δεν μπορείτε να φανταστείτε για ΤΙ Καραγκιόζη πρόκειται.Από κοντά και έτερος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης(τρομάρα της) ο δήμαρχος.
    Δεν μπορείτε να φανταστείτε σε τί χάλι έχουν φέρη την Θεσσαλονίκη.
    Αυτό είναι ΤΟ πρόβλημα και όχι τα έργα, τα οποία έτσι και αλλιώς "καρκινοβαττούν".
    Και για να συνδέσω το σχόλιο με παλαιότερα θέματα.
    Εδώ υπάρχει και άν "πεδίον δόξης λαμπρόν" για συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ. Αλλά που;Ο κάθε ένας με δικά του "κουβαδάκια" σε ξεχωριστή άμμο. Καί το άποτέλεσμα; Οι Καραγκιόζηδες που προανέφερα.

    Απελπισμένος Θεσσαλονικιός

  26. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 23/09/2008 20:55:39

    Bon Voyage Mr Psomiadis!

    Taxe kana frago ston Jean Pretenderis na ton pareis mazi sou...

  27. Στελιος avatar
    Στελιος 23/09/2008 20:55:56

    Ανωνυμε 8:47, να χαρεις μην ανοιγεις τετοια κουβεντα. Καθολου δεν μας αξιζει οπως και σε κανεναν Ελληνα.

    Αλλος ενας απελπισμενος Θεσσαλονικιος.

  28. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 23/09/2008 21:06:32

    o εθνικός μας γελωτοποιός...ο καραγκιόζης της Βόρειας Ελλάδας.

  29. Στελιος avatar
    Στελιος 23/09/2008 21:09:44

    Μην ανησυχεις, εχουμε φτασει να ντρεπομαστε για λογαριασμο αλλων.

  30. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 23/09/2008 21:40:06

    Η ΑΘΗΝΑ έχει την Λουκά η Σαλονίκη τον Πανίκα .

  31. Ψωφιμιάδης avatar
    Ψωφιμιάδης 23/09/2008 21:41:57

    Ναι.

  32. osaperas avatar
    osaperas 23/09/2008 22:31:07

    Θα πάρει μαζί του και το άλογο και τη μάσκα του Ζορό; Ή αυτά θα μείνουν στη Νέα Δημοκρατία;

  33. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 23/09/2008 22:59:21

    επιτελους ο Καραγκιοζης στον φυσικό του χώρο..

  34. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 24/09/2008 03:43:25

    O mr Mπαρουφας κι αυτος κι η δημαρχαρα ... που την πρωτη τετραετια που εξελεγη... θεωρησε ως την απαρχη των μεγαλων "εργων" της πολης ακουσον ακουσον την φωταγωγηση της πλατειας Αριστοτελους !!!!!!

    Το τι καραγκιοζης ειναι ο "ζορο" το εδειξε με τον καλυτερο τροπο πριν απο 2 χρονια στην Μεγαλη Πυρκαγια της Κασσανδρας που ενω καιγοταν σχεδον ολοκληρο το πρωτο ποδι της Χαλκιδικης κι ενω επισης ολος ο κοσμος προσπαθουσε να φυγει ειτε μεσο του απαρχαιωμενου (απο την περιοδο της χουντας φτιαγμενου οδικου αξονα μετα την γεφυρα της Ποτιδαιας και μεχρι την ΑΓ Παρασκευη και το Παλιουρι για να μην παρεξηγηθω) ειτε στην χειροτερη περιπτωση απο την θαλασσα με την βοηθεια οχι μονο του λιμενικου αλλα και του καθε ιδιωτη που ειχε πλωτο μεσο ...Αυτος γυριζε με τη λιμουζινα απο χωριο σε χωριο "μοιραζοντας" μπουκαλακια εμφιαλωμενο και μολις εβλεπε τηλεοπτικο συνεργειο ανεβαινε σε σκουτερ που ειχε φροντισει...να τον συνοδευει και καλα για να δειξει οτι τρεχει απο χωριο σε χωριο και "καταβαλει ηρωικες προσπαθειες" για να βοηθησει στον ολο συντονισμο !!!!

    Επισης το τι καραγκιοζης ειναι το δειχνει καθε μερα απο τα τηλεοπτικα windows !!!!

    Παντως ενα καλο που εκανε την περιοδο της μεγαλης πυρκαγιας ειναι οτι διεθεσε σχεδον ολη την δυναμη του πυροσβεστικου σωματος του Νομου Θεσ/νικης για την κατασβεση της φωτιας (η αλληθεια να λεγεται !)
    μονο που το εκανε σχεδον με 1 24ωρο καθυστερηση αλλα δε βαριεσαι απ το ολοτελα ....

    Και προς εσας μερικους αθηναιους που βιαστηκατε να ειρωνευτειτε υπαρχουν και σκεπτομενοι ανθρωποι στην Θεσ/νικη που δε θελουν ουτε να τον βλεπουν μην μας βαζετε ολους στο ιδιο τσουβαλι !!!!

    Υ.Γ εγω μπορει να μην ειμαι βερος θεσσαλονικιος αλλα εχω ζησει αρκετα χρονια στην θεσ/νικη και ως φοιτητης και ακομα και τωρα πηγαινοερχομαι καθε μερα λογω υποχρεωσεων ... και πιστεψτε με η κατασταση εχει λιγο-πολυ καπως ετσι και ειναι πολλοι εκεινοι που ειναι αγανακτησμενοι με τις γραφικες (επιεικης χαρακτηρισμος) φιγουρες της πολης τυπου ζορο !

  35. popolaros avatar
    popolaros 24/09/2008 09:02:17

    Ο Mr. Τηλενομάρχης εκεί που έλεγε τα καλύτερα για τον Κωστάκη, τώρα θα κάνει την κολοτούμπα...

    Μια απέραντη σαπουνόπερα.

  36. GMnikgrek2456 avatar
    GMnikgrek2456 24/09/2008 09:44:47

    ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑ.ΟΣ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΜΗ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΜΕ ΧΑΡΑ
    ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΥΣ

  37. Mark avatar
    Mark 24/09/2008 14:11:17

    Φήμες για προσχώρηση στο ΛΑΟΣ προκάλεσε η δήλωση του Νομάρχη Θεσσαλονίκης
    Παναγιώτη Ψωμιάδη για το ότι δεν πρόκειται να συμμετάσχει στη συνεδρίαση
    της Κεντρικής Επιτροπής της Ν.Δ. Ο κ. Ψωμιάδης διέψευσε σήμερα το πρωί τα
    σενάρια αποχώρησης του από τη Ν.Δ, δηλώνοντας

    «Θα είμαι ο τελευταίος που θα εγκαταλείψει τον Καραμανλή». Ο κ. Ψωμιάδης
    ανέφερε επίσης ότι υπάρχει ανάγκη για μία μεγάλη φιλολαϊκή κεντροδεξιά παράταξη
    και για αυτό πρέπει να αγωνιστούν όλοι. «Να διευκολύνουμε τον Πρωθυπουργό γιατί
    η σημερινή κατάσταση πρέπει και μπορεί να ανατραπεί. Την Παρασκευή ο Κώστας
    Καραμανλής να βγει από την Κεντρική Επιτροπή νικητής και πιο δυνατός»,
    επισήμανε με νόημα ο Νομάρχης.


    http://www.protothema.gr/content.php?id=15318


    Τι λέγαμε;

  38. nas avatar
    nas 24/09/2008 14:48:22

    Παντως αυτόν τον καραγκιόζη, σήμερα πρωί τον... "έγλυφε" ο Παπαδάκης, χτες ο Αυτιάς και κάθε βράδι παρα βράδι όλα τα δελτία... δεν φταίει αυτός, φταίνε όλοι οι καραγκιόζηδες που τον ψηφίζουν...όπως φαίνεται τέτοιος τους αξίζει...

  39. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 24/09/2008 15:11:39

    Συμφωνω ρε nas οτι φταινε ολοι αυτοι που πανε και τον ψηφιζουν...αλλα το θεμα ειναι οτι με τετοιους γραφικους τυπους σε ποστα εξουσιας δε προκειται ποτε να δωθει λυση στα μεγαλα και καθημερινα προβληματα της Θεσ/νικης !

    Ελεω πλειοψηφιας καταδικαζουν και ολους εμας τους υπολοιπους.

    Και απλα μ' αυτον τον τροπο θα συνεχιστει η "καραμελα" της φτωχομανας και αδικημενης θεσσαλονικης που μας ταιζουν τοσα χρονια !

    Ξυπνηστε ... μην αδικειτε τον εαυτο σας αξιζει κατι καλυτερο αυτη η πολη σοβαρους ανθρωπους με οραμα για την 2η πολη της χωρας ! κι οχι λαικιστες "τραγουδιαρηδες" και βολεμενους ψευτο-celebrity δημαρχους ....εκτος αν θελετε να βαλτωνουμε μια ζωη σ'ενα τελμα !

  40. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 24/09/2008 15:52:16

    και κατι ακομα νεος ημουν και γερασα που λενε απο τον καιρο που ακουγα για μετρο στην θεσ/νικη περασαν 20 χρονια απο την εποχη της "θρυλικης" τρυπας του Κουβελα (εδω γελαμε !!!!) και ακομα μετρο ακουμε και μετρο δεν βλεπουμε (βρισκεται ακομα στο σταδιο των προκαταρκτικων εργασιων αν δε κανω λαθος εχοντας προκαλεσει μονιμο κυκλοφοριακο εμφραγμα στο κεντρο της πολης...αναγκαιο κακο θα μου πειτε)Παντως πιστευω οτι ακομα και αν γινει (βλεπετε μετα απο τοσα χρονια υποσχεσεων κανεις δεν ειναι σιγουρος !) δε θα λυσει το κυκλοφοριακο προβλημα πολυ απλα λογω της ιδιας μορφολογιας της πολης (πειτε μου αλληθεια θα ειναι εφικτο να υπαρξει γραμμη που θα ανεβαινει προς τα καστρα ??? η που θα κατεβαινει προς παραλια ? η που θα εξυπηρετει τις Συκιες η την Νεαπολη ?) καθως επισης και η αρχικες τουλαχιστον γραμμες θα επρεπε να εχουν τουλαχιστον κατευθυνση προς τα δυτικα εκει που πραγματικα τις ωρες αιχμης βιωνεις μια κολαση !

    Βεβαια ... ουτε συγκινωνιολογος ειμαι ουτε μηχανικος αυτοι ειναι πιο αρμοδιοι να απαντησουν στο ερωτημα που εθεσα παραπανω χρησιμοποιω απλα κοινη λογικη...ενα τραμ ισως να ηταν προτιμοτερο

    για να μην μιλησω και για την "υποθαλασσια"
    και επισης για τους οδικους αξονες που οδηγουν απο και προς τα ποδια της χαλκιδικης την θερινη περιοδο .... ενδεικτικα κυριακη βραδυ ή παρασκευη μεσημερι μια αισιοδοξη προβλεψη ειναι οτι για διαδρομη 100 χλμ με το ΙΧ χρειαζεται καποιος απο 2,5 εως 4 ωρες !!!!

    και αναφερθηκα μονον στο κυκλοφοριακο προβλημα υπαρχουν κι αλλα ενα σωρο....

  41. nas avatar
    nas 24/09/2008 16:12:00

    Το χειρότερο θα είναι αυτός ο αρχικαραγκιόζης που βγαίνει στα πρωινάδικα και πίνει γάλα μιλώντας συγχρόνως (μπλιαχ) διεκδικεί με τσαμπουκά μαχαλόμαγκα τη θέση του Δημάρχου και μάλιστα απο έναν της ίδιας του της παράταξης. Έτσι εν ψυχρώ! προφανώς υπολογίζει σε όλα αυτά που δείχνουν οι μετρήσεις πως ενώ στη Θεσαλονίκη η Ν.Δ. πάει κατα διάλου, λένε οτι αυτός ο καραγκιόζης είναι πάνω απο τα κομματικά ποσοστά! ενταξει ρε καρντασια. σας υμνήσαμε ως φραπεδούπολη, σας τα ακουμπάμε κάθε χρόνο στη ΔΕΘ, είναι ανάγκη να μας επιβάλλεται αυτό το καραγκιοζοπρότυπο ως τον πλέον σωστό εκπρόσωπο του λαού στην τοπική αυτοδιοίκηση; πάντως είναι καιρός να σταματήσουν εκί πέρα τις μαλ.... και να σοβαρευτούν γιατί οι καιροί δεν θέλουν μόνο σοβαρούς πολιτικούς αλλά και σοβαρές κοινωνίες...

  42. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 24/09/2008 16:46:43

    αυτο ακριβως ειναι που λες φιλε nas εχει πιστεψει πλεον οτι προκειται για το δικο του "μαχαλα-μαγαζι"
    συμφωνω απολυτα μ'αυτα που λες (απο : ειναι αναγκη να...κοινωνιες)

    Σ' αυτο φερουν και τεραστια ευθυνη τα αθηναικα ΜΜΕ που συνεχως αντι να τον κραζουν για καραγκιοζιλικια του τον προβαλουν ως προτυπο...και να σου πω και κατι ακομα εγω δεν πιστευω οτι ακομα κι αυτοι που τον ψηφιζουν τον θεωρουν προτυπο ... απλα μου φαινεται οτι καποιοι την ψηφο τους την ριχνουν στο χαβαλε ! ΕΛΕΟΣ

  43. nas avatar
    nas 24/09/2008 17:12:27

    Ναι φιλε μου ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗ, αλλά με τέτοιους εκπροσώπους της κοινωνίας σας που να πάει η Θεσσαλονίκη; πως να αναπτυχθεί; τι ζωτικό εθνικό χώρο μπορεί να υπερασπίσει κάποιος που κάνει κωλοτούμπες στα παζάρια και στις εκδηλώσεις για να πάρει τις ψήφους των χαβαλέδων; δηλαδή όλοι οι Θεσσαλονικείς είναι κάτι σαν τους ΑΓΑΜΜΟΥΣ ΘΥΤΕΣ; και εκείνοι τον χαβαλέ τους τον έκαναν επάγγελμα και κονόμησαν... αυτό τι σημαίνει; όσο για τα Αθηναϊκά ΜΜΕ, τη δουλειά τους κάνουν. παρουσιάζουν τους καρακιόζηδες για να έχουν τηλεθέαση. Ψωμιάδης, Ρούλα, Θώδη είναι σε καθημερινή βάση στον αέρα... αυτό δεν απαλλάσσει τους πολίτες της Θεσσαλονίκης απο τις ευθύνες των επιλογών τους...

  44. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 24/09/2008 17:22:28

    Φυσικα και εννοειται πως δεν τους απαλλασει απο τις ευθυνες τους ... αν διαβασεις και τα προηγουμενα σχολια μου (ειδικα το 47) θα καταλαβεις οτι και σ'αυτο συμφωνουμε .... και εννοειται πως δεν ειναι
    σαν τους Α.Θητες (ή τους Α.Μ.Α.Ν αν και το σχολιο σου μ'αρεσε ηταν ομολογουμενως ηταν πολυ πετυχημενο !
    Γι αυτο καθομαι αλλωστε και το συζηταω αλλιως ουτε που θ'ασχολιομουνα καθολου πιστεψε με !

  45. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 24/09/2008 17:26:57

    σορυ εννουσα ειδικα το σχολιο 41 αλλα και το 47

  46. potamiotis avatar
    potamiotis 24/09/2008 19:50:55

    ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΡΜΑΝΙΑ!!!

  47. esma avatar
    esma 25/09/2008 09:16:01

    παιδια! σας θεωρω σοβαρο blog! γιατι ασχολειστε με τον Τηλενομαρχη? (πολυ μου αρεσε popolaros 43) αρκετα υποφερουμε στα καναλια...

  48. Factorx avatar
    Factorx 25/09/2008 14:06:17

    @esma: Είμαστε και ενημερωτικό - πολιτικό μπλογκ

  49. nikos avatar
    nikos 25/09/2008 19:53:46

    GIATI ARGEI O ZORO NA PAEI STO FYSIKO TOY XORO

  50. Αρσέν Εφραίμ avatar
    Αρσέν Εφραίμ 11/01/2009 22:28:04

    100 χρόνια Επιθεώρηση
    Από τις αδερφές Καλουτά στους αδερφούς Καρατζαφέρη

    «Οι καλύτερες παραστάσεις που έχω δει παίχτηκαν εκτός σκηνής.»
    Μπάιρον Ντίκινς, Αμερικανός θεατρολόγος

    Ποιος είπε ότι η επιθεώρηση παρακμάζει; Όσο υπάρχουν άξιοι συνεχιστές της παράδοσης των σπουδαίων Ελλήνων κωμικών, αυτό το κατεξοχήν ελληνικό θεατρικό είδος δεν κινδυνεύει. Τι κι αν στις μέρες μας το ενδιαφέρον μετακυλίεται από το θεατρικό σανίδι στο φυσικό ντεκόρ της αληθινής ζωής; Μήπως δεν είναι όλος ο κόσμος μια τεράστια σκηνή;
    Όχι μόνο τεράστια, αλλά και ανθεκτική. Όσο μεγαλύτερο το κοινό, τόσο υψηλότερος ο βαθμός σφυρηλάτησης της ανοχής του. Το μεταμοντέρνο ηλεκτρονικό «σανίδι» αντέχει στις πιο ακραίες καταπονήσεις. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να φιλοξενεί περιχαρώς τις καφενορητορικές ακροβασίες του ευτραφούς καρατερίστα της πολιτικής;
    Γιώργος Καρατζαφέρης: ο επί σειρά ετών πρώτος σκόρερ στο (εσωτερικό) διπλό των ασφαλιτών… επιτέλους δικαιώνεται! Από πεντάπαχος μπακαλόγατος στο σούπερ μάρκετ της δεξιάς παράταξης –στο τμήμα με τις εθνικιστικές μπεμπελάκ και τις νεοναζιστικές κρεμούλες-, μεταμορφώθηκε, εν μία νυκτί, σε αυτοσχέδιο ηγέτη του εθνικοσουρεαλισμού. Βασικός και αναντικατάστατος πλέον στο μουντιάλ της τηλοψίας, μοιράζει το παιχνίδι κατά το δοκούν. Στην αριστερή άκρη η μπάλα για τα κοινωνικά ζητήματα, στη δεξιά όποτε θίγονται εθνικά θέματα. Ικανός να εμφανιστεί από αριστερός εξτρέμ μέχρι δεξιός αμυντικός, ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα.
    Ωστόσο, όπως κάθε λουστραρισμένο δεκάρι, η εν λόγω βασιλική γλάστρα των πάνελ χρειάζεται έναν αφανή ήρωα για τις βρώμικες δουλειές. Αγαθή πρόνοια εδέησε ώστε πολυτιμότερος συμπαίκτης του Χοντρού Γιώργου Καρατζαφέρη να είναι ο Λιγνός Σπύρος Καρατζαφέρης. Τούτο το αδελφικό δίδυμο κόβει και ράβει το λασπώδες τερέν της (πλαστής) επικαιρότητας σε επικαλυπτόμενες λωρίδες. Αυτοδημιούργητο παιδί της Εκκλησίας ο ένας, σκληρός παπαδοφάγος ο άλλος. Επίτιμο μέλος παραεκκλησιαστικών οργανώσεων ο ένας, οργίλος κράχτης των ομοφυλόφιλων μητροπολιτών ο άλλος. Νεανίζων εθνικιστής ο ένας, προοδευτικός ηθικολόγος ο άλλος. Ψηφοθήρας της Δεξιάς ο Χοντρός, κεντρώος ρεπόρτερ ο Λιγνός.
    Χοντρός – Λιγνός λοιπόν! Χρόνια και χρόνια λυμαίνονται –με τα ίδια και τα ίδια κόλπα, τις ίδιες αλληλοαβάντες, τις ίδιες χονδροειδείς μπαρούφες- τη δημοσιογραφία, την πολιτική, την κοινωνία. Δεκαετίες ολόκληρες αλλάζουν πάσες με κλειστά μάτια, παίζουν κορόιδο τη λογική και την αισθητική, περιγελούν τα κορόιδα. Ο βαθυστόμαχος κονφερασιέ της εθνικοφροσύνης κανακεύει τις ταπεινότερες ιδεοληψίες του ημιμαθούς ποιμνίου, ενώ ο ξερακιανός αναρθρογράφος στουμπώνει την πείνα της πλέμπας για κουτσομπολιό. Αχώριστη και ομοούσια τριάδα (ο Χοντρός πιάνεται για δύο…) στον δυσώδη βούρκο της υστερόβουλης σπέκουλας και του φτηνού εντυπωσιασμού.
    Χοντρός – Λιγνός: Υπερπρωταθλητές στις κωλοτούμπες. Στοργικές θεραπαινίδες της απλοϊκότητας του κοσμάκη. Εικονικοί αντίπαλοι στην υποτραπέζια αντισφαίριση, με μπαλάκι τα συμφέροντά τους και φιλέ την παραπληροφόρηση.
    Χοντρός – Λιγνός. Μια ζωή (στημένοι) αγώνες κατς εναντίον (χάρτινων) θεριών. Μάχονται τους μεγαλοκαρχαρίες, αλλά ξημεροβραδιάζονται στα (τηλεοπτικά) ενυδρεία τους. Μέμφονται τους διεφθαρμένους πολιτικούς, αλλά συναλλάσσονται ασμένως με πάσης φύσεως κομματάρχες, αυλικούς, «εξ απορρήτων», κομπιναδόρους παλαιάς και νέας κοπής και της παράγκας το κάγκελο. Διαρρηγνύουν τα (σινιέ) ιμάτιά τους για τα δημοκρατικά δικαιώματα, αγκαλιά με βασιλόφρονες, χουντικούς, παλαίμαχους βασανιστές, νεόκοπους ναζιστές και λοιπούς ημίτρελους σπυριάρηδες. Συμπονούν τον αναξιοπαθούντα λαουτζίκο ευρισκόμενοι διαρκώς μεταξύ Λονδίνου, Βρυξελλών, Εκάλης, Πολιτείας, μέσα στις βιλάρες, στις αμαξάρες, στις σκαφάρες και στις υπερπολυτελείς παπάρες τους.
    Κατακεραυνώνουν τους Αμερικανούς σερίφηδες του πλανήτη. Ποιοι; Μα αυτοί που σπεύδουν ως άριστα εκπαιδευμένα ταχυδρομικά παπαγαλάκια να μεταφέρουν στην ημεδαπή όλα τα αμερικανόπνευστα σενάρια, λέξη προς λέξη. Κατόπιν, μόλις κατακάθεται ο κουρνιαχτός της στεντόρειας προπαγάνδας, αποσύρονται στα παρασκήνια, αλλάζουν βιαστικά κι επανέρχονται φτερουγίζοντας σαν αδούλωτοι αετοί της ελληνορθοδοξίας. Από μελιστάλαχτες σοπράνο της CIA, εκρηκτικοί τενόροι του γιαλαντζί αντιαμερικανισμού.
    Κορυφαία περίοδος στην μακρά τσιρκοδρομία των δύο αχώριστων σαλτιμπάγκων, το καλοκαίρι του 2002. Τότε που, μες στην τούρλα της (τεχνητής) τρομοϋστερίας, συμπλήρωσαν δεκάδες φορές τα (άξια) ένσημα μαριονέτας στο θλιβερό κουκλοθέατρο των τηλεπαραθύρων, γαβγίζοντας ακατάσχετες συκοφαντίες εις βάρος του, υποδειχθέντος από τις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες, «αρχηγού της 17Ν». Τις ημέρες προ της -προαναγγελθείσας- σύλληψης Γιωτόπουλου, ο Χοντρός τσίριζε «σε αποκλειστικότητα» το όνομά του, με το γλιτσερό μειδίαμα του δαιμόνιου ερανιστή απόρρητων πληροφοριών. Από κοντά και ο Λιγνός αδερφικός του δορυφόρος, ιδανικό συμπλήρωμα στην προχειρογυρισμένη αστυνομική ταινία της φάπας που μας πλασάρανε σαν υπερπαραγωγή.
    Αδερφοί Καρατζαφέρη: Γιγάντια σαπρόφυτα στο έλος της τηλεοπτικής αποχαύνωσης. Γραφικές φιγούρες λαμόγιων για επιθεώρηση. Αυτοδίκαιοι επίγονοι των αδερφών Καλουτά. Δοξάστε τους!


    [αριθμός λέξεων κειμένου: 666 (δεν αστειεύομαι, μετρήστε τις!)]

  51. Ατάκα αδελφού Ζορό | Στη Γαλαρία avatar
    Ατάκα αδελφού Ζορό | Στη Γαλαρία 10/05/2012 19:07:21

    [...] πόλη της Θεσσαλονίκης είναι τα αδέλφια Ψωμιάδη που δεν κρύβουν ότι είναι προσφιλείς στο ΛΑΟΣ το νομιμοποιημένο προσωπείο της ελληνικής [...]

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.