#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/01/2010 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απασφάλισε ο Λοβέρδος;



Κάτι τρέχει με τον Ανδρέα Λοβέρδο και όπως λένε οι πληροφορίες μας, σύντομα μπορεί να υπάρξουν απρόβλεπτες εξελίξεις.

Σύμφωνα με πηγές εντός της κυβέρνησης, ο Α. Λοβέρδος φαίνεται να αισθάνεται ξένο σώμα και «αδειασμένος» από τους συναδέλφους του, κυρίως τον Γ. Παπακωνσταντίνου. Γι’ αυτό το λόγο η ομιλία του στο υπουργικό συμβούλιο ήταν δραματική. Ενώ όλοι οι άλλοι υπουργοί απλά έκαναν κουβέντες του αέρα, ο υπουργός Απασχόλησης παρουσίασε στοιχεία σοκ για 1.000.000 μέσα στο 2010. Μετά τη βόμβα που πέταξε με τον ΟΑΕΔ ότι δεν έχει να πληρώσει τα επιδόματα, ήλθε και η βόμβα για την ανεργία την οποία ο κ. Λοβέρδος έριξε προκειμένου να βρει στήριξη στο ασφαλιστικό και το κυριότερο να βρει λεφτά. Ομως, ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος και γι αυτό και ο υπουργός Οικονομικών κάνει πως δεν ακούει.

Το ζήτημα, όμως, είναι βαθιά πολιτικό. Του έχει δοθεί ένα χαρτοφυλάκιο για να «καεί» λόγω της στάσης του στα εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ, ενώ παράλληλα, ο ίδιος είναι ανήμπορος να πάρει «τσεκουράτες» αποφάσεις και να συγκρουστεί με όλους και όλα.

Το ασφαλιστικό είναι ίσως, μαζί με το δημοσιονομικό, τα βασικότερα προβλήματα της χώρας. Ο κ. Λοβέρδος αγνοώντας τον τρόπο που θα λύσει το θέμα, προσφεύγει σε επικοινωνιακές βόμβες προκειμένου να βάλει και τους άλλους στο παιχνίδι.

Και εδώ είναι και το στρατηγικό λάθος του Γ. Παπανδρέου που δεν βγαίνει μπροστά να δώσει λύσεις και να κατευθύνει την ζαλισμένη σαν κοτόπουλο κυβέρνηση.

Οι πληροφορίες μας λένε ότι πρόσφατα συναντήθηκε ο κ. Λοβέρδος με τον... βασιλιά του σκότους, Χάρη Παμπούκη σε εστιατόριο του Κολωνακίου. Προφανώς ήθελε να μάθει αν και πόσο το Μαξίμου τον στηρίζει και πώς θα τον βοηθήσει αν ανοίξει το μέτωπο του ασφαλιστικού. Το αν μπόρεσε ο κ. Παμπούκης να τον πείσει για τις... αγαθές προθέσεις του Μαξίμου προς αυτόν, θα φανεί το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ο κανόνας στην πολιτική λέει ότι όταν βγαίνουν επισήμως να σε στηρίξουν τότε σίγουρα κάτι τρέχει..

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/01/2010 08:55:13

    Κάποιος να φωνάξει ότι ο βασιλιάς (ΓΑΠ) είναι γυμνός.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Επώνυμος 15/01/2010 10:00:28

      Ο Ορέστιος αυτό κάνει επί πολύ καιρό τώρα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 15/01/2010 10:02:10

      Εννοώ, κάποιος από τους δικούς τους. Εμείς εδώ το ξέρουμε.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Επώνυμος 15/01/2010 12:41:28

      Μα τί λες Επώνυμε; Εδώ βγήκε και από το Newsit και από το Βαρόμετρο ως ο καταλληλότερος! ΓΑΠ και ξερό ψωμί που λένε. Εκτός του ότι οι μαζοχοσαδιστές Ελληνες του φωνάζουν "πάρε πιο σκληρά μέτρα, πάρτα τώρα, πάρτα όλα".....

      Α ρε Καραμανλή τί έκανες....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Επώνυμος 15/01/2010 15:43:38

      Από το "Τσοβόλα δώστα όλα", στο "Γιωργάκη πάρτα όλα!" Η ιστορία του ΠΑΣΟΚ σε συνέχειες. Σε λίγο και σε Βίπερ....

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 15/01/2010 10:09:27

    Οι δικοί τους είναι μοιρασμένοι. Οι "εναλλακτικοί" που σήμερα δοκιμάζονται, και τα "καρτάλια", οι κομματικοί λαμόγιοι που περιμένουν στη γωνία για να αναλάβουν. Οπότε προς το παρόν δεν μιλάει κανένας. Στο τέλος, που θα βγει όλος ο θίασος επί σκηνής, θα φανεί η γύμνια όλων. Όμως θάναι πολύ αργά. Τα νεράτζια δεν θα φτάνουν.

  3. donaE avatar
    donaE 15/01/2010 10:36:37

    Αν Ο Λοβερδος τα βρισκει σκουρα αναρωτιεμαι γιατι δεν παραιτειται;
    Δεν υπαρχει ενδοεπικοινωνια;
    Δεν ξαναθυμαμαι αλλη τοσο πανικοβλητη κυβερνηση.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ donaE 15/01/2010 11:09:23

      Ο Λοβερδος μαζι με το Βενιζελο και τη Διαμαντοπουλου ειναι η φραξια των ευρωπαιστων.Λογω αντικειμενου εχει αναλαβει να το παιζει "φωνη της Ευρωπης" μεσα στη κυβερνηση και γιαυτο τα βλεπει ολα μαυρα-που μπορει και να ειναι,αλλο αυτο- και με τον τροπο του καλλιεργει κλιμα αμεσων μετρων.
      Ο ΓΑΠ ομως ειναι στον ωροσκοπο του Ομπαμα,της πρασινης αναπτυξης και δεν καταλαβαινει αλλα αν τον φαει προωρα μπορει τα spread να περασουν τις 350 μοναδες.

  4. papadopoulos takis avatar
    papadopoulos takis 15/01/2010 11:14:27

    οταν εισαι υπουργος εισαι για να κανεις μια δουλεια αν δεν μπορεις κατσε σπιτι σου

  5. Γ Καισάριος avatar
    Γ Καισάριος 15/01/2010 11:42:14

    Ενώ ανεπίσημα το κράτος έχει κηρύξει στάση πληρωμών, βγαίνει ο Παπακωνσταντίνου με κάτι απίστευτα αλαζονικές δηλώσεις!!! Δηλαδή είναι σαν να λέει στους ξένους να μην μας δανείζουν!!

    http://www.market-talk.net/index.php/essay/article/7897

    • bananiagr avatar
      bananiagr @ Γ Καισάριος 15/01/2010 12:34:09

      Οι ξένοι μία χαρά θα συνεχίσουν να μας δανείζουν, τους συμφέρει άνετα να είμαστε μία ζωή χρεωμένοι σε εκείνους. Τώρα κλωτσάνε γιατί κάνουν πως δεν ήξεραν και γιατί κανένας δεν έχει τα κότσια να πει στην δύση οτι ναι κλέβαμε, αλλά και αυτοί το ήξεραν μία χαρά. Οπότε τώρα παίζουμε το παιχνίδι της εμπάθειας και της κακιάς δασκάλας Ευρώπης που μαλώνει το πειθαρχεί το κακό παιδί, την Ελλάδα.

      Απο πουθενά δεν θα μας διώξουν, εκεί θα μείνουμε μία ζωή αιχμάλωτοι των δανείων και ενος σκληρού νομίσματος, ελάχιστα εύπλαστου.

      Άραγε αν μας έδιωχναν θα καταφέρναμε ποτέ να σταθούμε στα πόδια μας, ή θα μας έτρωγε το μαύρο σκοτάδι γιατί πλέον έχουμε χάσει την αίσθηση;

    • Γ Καισάριος avatar
      Γ Καισάριος @ Γ Καισάριος 15/01/2010 14:35:11

      Το προβλημα δεν ειναι να μας διωξουν απο την ΕΕ. Το προβλημα ειναι η πολιτικη ηγεσια να μας βγαλει!!!

      Δυστιχος βλεπω πολυ συντομα τη μερα που θα αρισουν ορισμενοι σας τον Τσιπρα να ριχνουν το φταιξιμο για την οικονομια στο ευρώ

  6. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 15/01/2010 11:57:07

    @ ψυχραιμια

    Έχω μια απλοϊκή ερώτηση, επειδή δεν ξέρω οικονομικά:

    Το έλλειμα θα ξέφευγε έτσι κι αλλοιώς στη διεθνή συγκυρία ή η ΝΔ εκανε λάθη μεγαλύτερα από τα συνηθισμένα των ελληνικών κυβερνήσεων;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Giorgos_T 15/01/2010 12:07:23

      Δεν πιστευω οτι εγιναν λαθη μεγαλυτερα απο τα συνηθισμενα.Αλλωστε το φουσκωσαν και οι πασοκοι.
      Το προβλημα της ΝΔ ηταν οτι βρισκοταν σε πληρη πολιτικη αδυναμια να παρει το παραμικρο μετρο λιτοτητας εγκαιρως.Αμεσως μετα την εκδηλωση της διεθνους κρισης εγινε και η εξεγερση του Δεκεμβριου την οποια παρακολουθησε απαθως φοβουμενη τις συνεπειες απο την καταστολη της.
      Ακολουθησαν τα τρακτερ και οι αγροτες της Κρητης με παρουσια και του ΓΑΠ αν θυμασαι οποτε το μονο που εμεινε στη ΝΔ ηταν να μη περικοπτει τιποτα,να αυξανει δαπανες πιεζομενη για να ροκανιζει το χρονο και τελικα τα παρατησε.Δυστυχως η αποδειξη αδυναμιας διακυβερνησης θα τη στοιχειωνει για πολλα χρονια.
      Μερικα απο τα μετρα επρεπε να εχουν ληφθει απο περυσι αλλά ηταν πολτικα αδυνατον.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Giorgos_T 15/01/2010 12:18:55

      Δεν συμφωνώ με τον Ψυχραιμία στα περισσότερα. Το θέμα έχει ως εξής:

      Η ΝΔ συνέχισε την πολιτική Χριστοδουλάκη που έλεγε ότι επειδή έχουμε υψηλή ανάπτυξη μπορούμε να είμαστε σχετικά χαλαροί με το έλλειμμα, το οποίο μπορεί να αυξάνεται ως απόλυτα νούμερα, αλλά να μειώνεται ως ποσοστό του ΑΕΠ. Αυτό ήταν πολύ ωραίο για να είναι αληθινό για πάντα. Ήρθε η κρίση, σταμάτησε η ανάπτυξη και όχι μόνον σταμάτησε το έλλειμμα να μειώνεται ως ποσοστό (ενώ συνέχισε να αυξάνεται σε απόλυτα νούμερα), αλλά μειώθηκαν δραματικά και τα φορολογικά έσοδα.

      Το λάθος της ΝΔ το περιέγραψε αναλυτικά, πλήρως και με ειλικρίνεια ο Καραμανλής προεκλογικά, όταν είπε "δεν έπρεπε να ακολουθήσουμε την πολιτική της ήπιας προσαρμογής".

      Ο Ψυχραιμία δεν έχει δίκιο εκεί που αναφέρει ότι δεν ελήφθησαν δημοσιονομικά μέτρα. Αυτό δεν είναι σωστό. Και η έκτακτη εισφορά επιβλήθηκε (άλλο ότι τα κατάφεραν να την επιβάλλουν με λάθος τρόπο) και ο φόρος στα μερίσματα επιβλήθηκε, και thin capitalization rules μπήκαν (που με έκπληξη είδα το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής που αναφέρεται σε άλλο ποστ να τους "αναγγέλλει") και γενικώς πατήθηκε κάποιο φρένο. Δυστυχώς τα δημόσια έσοδα έπεσαν κι άλλο και χρειαζόταν περισσότερα μέτρα από όσα φάνηκε αρχικά ότι θα χρειάζονταν. Οπότε, εκεί που ο Καραμανλής είχε το δίλημμα πώς να τα πάρει, πήγε σε εκλογές ζητώντας από το λαό την εντολή να πάρει μέτρα.

      Ο λαός βέβαια έδωσε εντολή να μοιραστούν τα "λεφτά" που "υπάρχουν". Τώρα, με ποιο θράσος βγαίνει και κατηγορεί ο ΓΑΠ τον Καραμανλή που ακολούθησε, και μάλιστα με κάποιες βελτιώσεις, ακριβώς την πολιτική Χριστοδουλάκη, της κυβέρνησης δηλαδή της οποίας υπήρξε υπουργός εξωτερικών, δεν γνωρίζω. Με το θράσος, προφανώς, στο οποίο μας έχει συνηθίσει το ΠΑΣΟΚ από τότε που ιδρύθηκε.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Giorgos_T 15/01/2010 12:24:10

      Η ΝΔ δεν έκανε λάθη. Είχε μια πολιτική. Έτρεχε την οικονομία στο όριο για να έχει ανάπτυξη. Το ΑΕΠ αυξήθηκε επί ΝΔ αυξήθηκε αρκετά αλλά το έλλειμμα και το χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ δεν έπεσε.
      Η εναλλακτική πολιτική θα ήταν να προσπαθούσε να ρίξει το έλλειμμα και το χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ. Θα είχαμε μικρότερη αύξηση του ΑΕΠ με την πολιτική αυτή και μικρότερο χρέος και έλλειμμα αλλά ως ποσοστό του ΑΕΠ η διαφορά θα ήταν σχετικά μικρή από την υπάρχουσα σήμερα.

      Τα λάθη της ΝΔ ήταν το μεταναστευτικό με τον ανεκδιήγητο Πάκη και το σκάνδαλο των ομολόγων. Το Βατοπαίδι το βγάζω έξω. Επίσης η διαφθορά κυρίως μεσαίων στελεχών και οι δυσλειτουργίες της κρατικής μηχανής ήταν σημαντικό πρόβλημα.

      Η ΝΔ πολεμήθηκε σκληρότατα από τα κανάλια και από τους επί πληρωμή bloggers που είχε αμολήσει το ΠΑΣΟΚ στο ίντερνετ. Μιλάμε για στρατιές. Δημιουργήθηκε άσχημο κλίμα και τέλος. Δεν την άφησαν να κυβερνήσει.
      Η διεθνής συγκυρία αποτελείωσε τα οικονομικά και της φόρτωσαν τα πάντα.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Giorgos_T 15/01/2010 12:36:16

      @ ψυχραιμια

      Σε ευχαριστώ

      με τις μικρες μου γνώσεις αυτο αντιλήφθηκα κι εγώ

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Giorgos_T 15/01/2010 12:44:33

      Εγώ πιστεύω ότι είναι χρυσή ευκαιρία να φαγωθούν από τους γνωστούς ότι σάλιο υπάρχει στα ταμεία. Λένε ότι δεν άφησε η ΝΔ τίποτα και μετά αυτά που τους άφησε η ΝΔ τα βάζουν στην άκρη....για τα γεράματά τους. Και ξεφωνίζουν δεν υπάρχει σάλιο. Και μετά η Α.Μ. ο ΓΑΠ πετυχαίνει το στόχο του: Να χρωστάμε στο ΔΝΤ....

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/01/2010 12:05:27

    Δεν ξέρω ούτε με νοιάζουν οι φράξιες. Η σκληρότερη αντιπολίτευση για το ασφαλιστικό όταν προσπαθούσε να το λύσει ο Γιαννίτσης ήταν το βαθύ Πασόκ. Ασχέτως πολιτικών ή άλλων, όσο λυπάμαι τον Παπακωνσταντίνου, λυπάμαι και τον Λοβέρδο.

    Καλοί μου άνθρωποι, ακόμα δεν αναλάβατε και χαθήκατε στην καθημερινότητα... Όραμα... στερείστε Όραμα... ζητείστε από τον αρχηγό σας να σας δώσει Όραμα. Να λέξεις κλειδιά: Απελευθέρωση, ενθάρρυνση, αγορά, Ελλάδα, κεφάλαιο, Έλληνες. Δύσκολες λέξεις για πράσινους (και όχι μόνο)

    • ΜιχΜιχ avatar
      ΜιχΜιχ @ archaeopteryx 15/01/2010 15:34:53

      Γιατί να δώσει ο αρχηγός όραμα; Να αποκτήσουν τα στελέχη όραμα, να το μεταδώσουν στη βάση και να φτάσει στον αρχηγό. Μοναρχία έχουμε;

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 15/01/2010 15:40:26

      Αρχαίε αν ζητήσουν όραμα από το GAP θα τους παραπέμψει να δουν το Avatar. Είναι δυνατόν να βγάλεις όραμα από το GAP? Τί να ξεχωρήσεις από το συμπίλημα της σκέψης του? Όσο κατάλαβες εσύ από όραμα, άλλο τόσο καταλαβαίνει και η κυβέρνησή του.

  8. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 15/01/2010 12:28:44

    Συμπαθής,άξιος,ευφυής,πολιτισμένος(πόρρω απέχων σε ήθος και προσόντα από τον δημοσκοπικά...αλωνίζοντα κύριο ΠΡΟΠΟ) και σε πρώτη ματιά ,έντιμος.Ομως τώρα κατάλαβε τι θα πεί ΠΑΣΟΚ;Λίγο περισσότερη προσοχή,κανέναν δεν έβλαψε.Εχει βλέπεις κι αυτό το κουσούρι στην πλάτη του.Οτι υποστήριξε με πίστη κι εντιμότητα τον Benny.Το άλλο του κουσούρι,είναι πως όπως και να το κάνουμε, ξεχωρίζει από την θλιβερή μετριότητα των φυντανιών καινούργιας (αλλά κίβδηλης)κοπής.Στη θέση του,θ'άβγαινα σε συνέντευξη τύπου(κι όχι στα διαπλεκόμενα βοθροκάναλα,που μόλις φύγει η εικόνα από την οθόνη,πιάνουν το μυστρί οι καμπουροκανελλακοχασαποοικονομείς γιά ...να στολίσουν τον νεκρό)και αφού ζητούσα συγγνώμη από τον κόσμο που δεν είχα το θάρρος ν'αντισταθώ στο "που πήγαν τα λεφτά,λεφτά υπάρχουν",θα εξηγούσα τη θέση μου και θ'αποχωρούσα με όση αξιοπρέπεια θα μ'ούχε απομείνει.Αν δεν το πράξει αυτό,ξέρει πολύ καλά τι τον περιμένει.Το κόμμα του,έχει Ph.D στις διαπομπεύσεις.Και μέσα στο χαμό,χάσαμε και τον Τσιαμτσίκα αδέρφια,να μας τρομοκρατεί με τις απλησίαστες τιμές των πρασσοσέσκουλων.

  9. TASSOS avatar
    TASSOS 15/01/2010 12:29:51

    Όποιοι δεν καταλαβαίνουν ότι οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι για την χώρα είναι ή άφρωνες ή κάτι ελπίζουν να κερδίσουν από αυτό το σύστημα εξουσίας

  10. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 15/01/2010 12:34:17

    @ archaeopteryx

    Το έλλειμα θα ξέφευγε έτσι κι αλλοιώς στη διεθνή συγκυρία ή η ΝΔ εκανε λάθη μεγαλύτερα από τα συνηθισμένα των ελληνικών κυβερνήσεων;

    Ρωτώ επειδή δεν ξέρω οικονομικά.

    Είναι η ίδια ερώτηση που έκανα και στον ψυχραιμία, που τον ευχαριστώ για την απάντηση. Αλπά, ζητώ ακόμα μια γνώμη.

    • Nick avatar
      Nick @ Giorgos_T 15/01/2010 12:59:35

      Η ΝΔ σίγουρα έκανε τεράστια λάθη και, κυρίως, πολύ πρόχειρες προβλέψεις.

      Η διεθνή κρίση έτσι και αλλιώς διόγκωσε τα προβλήματα όλων των κρατών γιατί πολύ απλά ζούσαν από την υπερβολική πιστωτική επέκταση.

    • ANTIGONI avatar
      ANTIGONI @ Giorgos_T 15/01/2010 13:13:01

      Είναι χαρακτηριστικό οτι επί ΝΔ σχεδόν κατέρρευσε ο μηχανισμός είσπραξης εσόδων ,ενώ οι ελεγκτικοί μηχανισμοί -θα το πω κομψά- υπολειτούργησαν.Η διεθνής συγκυρία ήλθε και χτύπησε μια οικονομία πληγωμένη και από τα δύο μεγάλα κόμματα.Μην ξεχνάμε τους οτι πριν από 5 χρόνια οργανώσαμε Ολυμπιακούς Αγώνες, από μαι κυβέρνηση ( ΠΑ.ΣΟ.Κ) που είχε διαλύσει τους παραγωγικούς θεσμούς της χώρας και πουλήσε και αυτή τα ασημένια της μαχαιροπήρουνα

    • Pikaia Gracilens avatar
      Pikaia Gracilens @ Giorgos_T 15/01/2010 13:37:53

      Το τραγικο ολων αυτων ειναι

      Το ΠΑΣΟΚ ορυεται οτι δεν περιμενε 12% έλλειμμα, αλλά το 110% χρεος ηταν μια χαρα!!! Και σκοπευε να το αυξηση κιολας. Ελεος. Δηλαδη τα παραπανο 10δις ηταν το προβλημα και οχι τα 300δις που εχουμε φεσι.

      Δια στοματος υπουργου
      "ειχα ενειμερωθει οτι το ελλειμμα μπορει να ηταν διψηφιο αλλα δεν περιμενα 12%". Το μονο αλλο νουμερο μεταξυ 10 και 12ειναι το 11%. Μας δουλευουν κανονικα.
      "δεν περιμενα 5δις χρεος των νοσοκομειων"
      Το χρεος των νοσοκομειων ειναι γνωστο εδω πολλα χρονια. Εχουν γινει αρκετες προσπαθειες αν το τιτλοποιησουν αλλα παντα σταματαγε στην πολιτικη αρνηση.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/01/2010 13:05:23

    Giorgo_T, ούτε εγώ ξέρω οικονομικά...

    Το λάθος ξεκίνησε επί Σημίτη. Έχασε την ευκαιρία διαρθρωτικών αλλαγών τότε που τα λεφτά μπήκαν στην χώρα και βοηθούσαν οι αγορές. ΤΟ λάθος με τους Ολυμπιακούς μαράζωσε την Βόρεια Ελλάδα. Ο ΚΚ ο β' δεν μπόρεσε? δεν ήξερε? δεν τον άφησαν? τρέχα γύρευε. Τώρα είναι ρουά, και ίσως ρουά ματ.

    Απορώ που υπήρξε κόμμα που ήθελε να εκλεγεί τον Οκτώβριο, και το έχω γράψει σε αυτές τις σελίδες τον Σεπτέμβριο και τον Αύγουστο κλπ. Αν εξαιρέσεις ότι αυτά που είπε χτες ο Επίτιμος τα έλεγε ο Επίτιμος, δεν έχει άδικο (ε... για τα Ιδρύματα ντροπή του)

    Φοβάμαι για ανελεύθερες και αναγκαστικές καταστάσεις. Μερικές τις βλέπουμε και τις υφιστάμεθα ήδη. ΝΑ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

  12. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 15/01/2010 13:22:37

    για το φάκτορα επειδή κάτι λέγαμε χθες:

    Deutsche Bank: Αύξηση της τιμής - στόχου για ΓΕΚ-Τέρνα

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1765954

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ «Κασσάνδρα» 15/01/2010 14:04:36

      ε.. πως να μην αυξηθεί. 3.000.000 αυξημένοι λογαριασμοι ΔΕΗ για αυτούς και την Μπιρμπιλοπαρέα τους.

  13. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 15/01/2010 13:53:01

    Νομίζω ότι θα ταίριαζε μια χαρά στην επόμενη κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά.

    Αντώνη τόλμησε και κάλεσε τον Αντρέα στη Νέα ΝΔ και δείξτε πραγματικό πολιτικό πολιτισμό και όχι επικοινωνιακό!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Ένας Τυχαίος 16/01/2010 00:44:51

      συμφωνώ απολύτως μαζί σου! εάν κάνει τέτοια ανοίγματα ο Σαμαράς, όπως στον Λοβέρδο, δηλαδή σε σοβαρούς ανθρώπους που καταλαβαίνεις πως δεν είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, (σαν την άλλη που δεν πρόλαβε να μας κλωσήσει το ευρωοωό ζητούσε να της τιτιβίζουμε και αγγλιστί) το πασοκ έχει τελειώσει. Εκτός και αν ο Λοβέρδος αναλάβει το πασοκ...

  14. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 15/01/2010 14:00:56

    @ψυχραιμια
    'Δυστυχως η αποδειξη αδυναμιας διακυβερνησης θα τη στοιχειωνει για πολλα χρονια.' εννοείς τη διακυβέρνυση της ΝΔ.

    Μπορείς να μου πείς που το αποδίδεις αυτό; Γιατί ο ΚΚ να μη τολμήσει;

    Γιατί όλοι προσπερνάμε τόσο "εύκολα" την αδυναμία διακυβέρνησης του ΚΚ;

    Με τη Λογική δε στέκει!

    Η μόνη λογική εξήγηση για μένα είναι ότι μερικοί παλιοί από τους 300 (όλων των κομμάτων) έχουν κάνει μαγαζάκι τους την Βουλή και την Ελλάδα!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ένας Τυχαίος 15/01/2010 14:19:22

      Γιατι ζουσε στον κοσμο του.Γιατι παρασυρθηκε απο τα λουλεια επιχειρηματα.Που να ξερω,χρειαζεται ψυχαναλυση και ψαξιμο.Το μονο που εχω καταλαβει ειναι οτι αυτοπαγιδευθηκε στην περιβοητη συμφιλιωση με την αριστερα.Συζητηση στη βουλη για τα επεισοδια δεν εγινε ποτε για να μην υποχρωεθει να δηλωσει ποιος πολιτικος χωρος ειναι πισω απο τα επεισοδια.Και δεν ηταν κεραυνος εν αιθρια.
      Με τους Ολυμπιακους Αγωνες ειχε δημιουργηθει μια ατμοσφαιρα υψηλης ασφαλειας.Λιγους μηνες μετα αρχισαν επιθεσεις σε αστυνομικα τμηματα και υποβαθμιση τους σα να μη συμβαινει τιποτα.Οι ομαδες αφεθηκαν να γιγαντωθουν -γιατι -για να μη τον κακοχαρακτηρισουν για δεξιο ισως.Για τον ιδιο λογο δεν εγινε η περιβοητη επανιδρυση του κρατους γιατι για να γινει πρεπει να θιγουν συντεχνιακα συμφεροντα και τα συνδικατα θα φωναξουν.
      Η λογικη ειναι οτι αυτη δεν ηταν νορμαλ κυβερνηση της ΝΔ οσο και αν φαινεται απιστευτο.Φαινοταν σα συγκυβερνηση με καποιες αορατες δυναμεις.Ταυτοχρονα καμμια προσπαθεια να αποκτησει παραταξιακο τυπο για να τον ενισχυει.
      Oποιος ειχε στηριξει την ανοδο του εγκαταλειφθηκε και σε αλλα επιπεδα π.χ. ο Χριστοδουλος οχι μονο δεν ειδε καποια ικανοποιηση στο αιτημα του αλλα του ανοιξαν και το παραδικαστικο.
      Οι δημοσκοπησεις εδειχναν οτι κατα του βιβλιου ιστοριας της Ρεπουση ηταν το 80% του λαου και το 95% της ΝΔ και αυτος επι ενα χρονο εκανε "προοδευτικη αντισταση" και δεν το απεσυρε.

    • donaE avatar
      donaE @ Ένας Τυχαίος 15/01/2010 14:34:48

      Ο ψυχραιμιας εχει δικιο.Ο Καραμανλης συμπεριφεροτανε ενοχικα απεναντι στην αριστερα κανοντας της κακο και μην αφηνοντας την να δει τα λαθη της.Ητανε χαλαρος.
      Χορτατος ο ιδιος,ισως να ενοιωθε 'καπως' γενικα και ειδικα λογω οικογενειας.
      Περα απο αυτο η διαπλοκη εξουσιων εφταιξε και θα φταιει παντα στην Ελλαδα για την κακη διακυβερνηση.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ Ένας Τυχαίος 15/01/2010 15:11:41

      ψυχραιμια & DonaE σας φαίνονται λογικά αυτά;
      Αν εσείς είσασταν στη θέση του ΚΚ δε θα καταλαβαίνατε τι παίζετε;
      Με τη λογική δε ταιριάζει. Ο Ψυχραιμία ξεκινόντας από τα προφανή η σκέψη του τον οδήγησε σ' ένα λογικό και προφανές για μένα συμπέρασμα, που ο ψυχραιμία το "βαφτίζει" απίστευτο.

      "Η λογικη ειναι οτι αυτη δεν ηταν νορμαλ κυβερνηση της ΝΔ οσο και αν φαινεται απιστευτο." ....ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ;

      Πως είναι δυνατόν τόσο καλά στημένο και σχεδιασμένο έργο προεκλογικά το 2004 να μεταλλαχθεί σε ήπια προσαρμογή και να καταλήξει μέσω του ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό στην ανάσταση του πολυτραγικού ΠΑΣΟΚ?

      Πως μπορεί ένας φαινομενικά έξυπνος ΚΚ να καταλήξει αδύναμος και ανόητος, τη στιγμή κατά την οποία ένας Γιωργάκης γίνεται Γιώργος [συμπτωματικά είναι συνονόματος του εκλιπόντος επταετή Παπαδόπουλου(sic)]

      Επαναλαμβάνω.
      Με τη λογική δε στέκει!

      Με βάση την ανθρώπινη αδυναμία που θέλει μια επικοινωνιακή εξήγηση για όλα στέκει!

      Η Βουλή και η Δημοκρατία μας έχει γίνει μαγαζάκι!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Ένας Τυχαίος 16/01/2010 00:49:49

      ψυχραιμία θα συμφωνήσω κι εγώ με τον ένα τυχαίο στην βαρύτητα που δίνει στον ρόλο των ΜΜΕ και τον οποίον παραγνωρίζεις εντελώς στις εκτιμήσεις σου με αποτέλεσμα να καταλήγουν ετεροβαρείς για τον ΚΚ

  15. Me the Greek avatar
    Me the Greek 15/01/2010 14:50:00

    Κύριε Archaeopteryx, γιατί δεν λέτε στον FactorX να κάνει μια ενότητα "αντι -ΑΠΕ" και να εξηγείτε από κει κάποια πράγματα;

    Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα και θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα.
    Π.χ εγώ διαφωνώ, για δυο τρία βασικά, δικά μου.

    Ένα από αυτά, δεν μου αρέσουν αισθητικά.
    Αν είναι να φυτέψουμε κάτι στα βουνά μας, ας είναι αυτά ΔΕΝΤΡΑ.

    • Me the Greek avatar
      Me the Greek @ Me the Greek 15/01/2010 16:01:25

      μονολογώντας και ψάχνοντας τις απορίες μου για την κατηγορία άλλων οτι είμαι "climate change denial" θα φέρω εδώ κάτι που αλλού βρήκα

      "il nostro patrimonio paesaggistico in cambio di nulla''.

      Μακάρι να μπορούσα να το κάνω extra -bold.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Me the Greek 15/01/2010 22:47:50

      Η απόρριψη του τοπίου σου είναι σαν αυτοκτονικός ιδεασμός. Οι οικονομοτεχικές αναλύσεις κοιτάνε έσοδα, έξοδα, πάγια, αποσβέσεις, τόκους,κόστος εκγατάστασης, τέλη, φόρους, επιστροφές. Λογιστικά και μετρίσημα πράγματα. Με βάση αυτά καμμία ΑΠΕ, κανένα αιολικό παρκο δεν είναι βιώσιμο. Εξ ού και η επιδότηση. Τώρα που δεν έχουν επιδοτήσεις, (1) κρύβουν κάθε ευρώ για να πάει έμμεσα ή άμεσα σε διασυνδέσεις, δρόμους, εκσκαφές κλπ, και (2) Ακρίβηναν την ήδη πανάκριβη τιμή που θα αγοράζει ο ΔΕΣΜΗΕ από τους "παραγωγούς". Ανακοίνωσαν επίσης ότι θα ακριβύνει και το ρεύμα για τον καταναλωτή.

      Στις ήδη αρνητικές οικονομοτεχνικές μελέτες, δεν έχουν βάλει την καταστροφή τοπίου, την στενοχώρια απώλειας μια κορυφογραμμής, τον θόρυβο, την αισθητική, αλλά μήπως ξέρεις εσύ πόσο κάνουν αυτά?

  16. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 15/01/2010 14:54:09

    Εντωμεταξύ συνεχίζεται μια χαρά το παραμυθάκι ότι για όλα φταίει η ΝΔ, λες και δεν υπήρξε ποτέ διεθνής κρίση, λες και δεν έχουν και τα υπόλοιπα κράτη της Ευρωζώνης αντίστοιχα προβλήματα.

    Νομίζω ότι η σημειολογία των μηνυμάτων που στέλνει ο ΔΟΛ είναι ότι στηρίζουμε μεν ΠΑΣΟΚ, αποδομούμε σιγά σιγά τον ΓΑΠ, προετοιμάζουμε το Βενιζέλο και την παρέα του και, κυρίως, πολεμάμε όσο μπορούμε το Σαμαρά που πάει να σηκώσει κεφάλι μην τυχόν και χαλάσει το σχέδιο και καταφέρει να έρθει ξανά στην εξουσία η ΝΔ και χαλάσει το πάρτυ που έχουμε στήσει στην πλάτη του ελληνικού λαού με μετανάστες, ΑΠΕ και λοιπά.

    Τουλάχιστον τα ύπουλα χτυπήματα απο Μαριέττα και Καράογλου, που τα προβάλλει ο ΔΟΛ τόσο ΔΟΛια ("προσγείωση Σαμαρά") δείχνουν μια σαφή τάση να "απαγορεύσουν" στο Σαμαρά να κάνει αντιπολίτευση.

    Το σχέδιο υπάρχει και είναι σε πλήρη εφαρμογή.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Blimblomblim 15/01/2010 20:42:28

      bbb μας την έκανε η γριά;

  17. krasnajia zvezda avatar
    krasnajia zvezda 15/01/2010 14:55:51

    Τι γίνεται; Ο Λοβέρδος ετοιμάζει ηρωϊκή έξοδο;

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ krasnajia zvezda 15/01/2010 15:09:19

      Ξέρεις τι είναι 21 % ανεργία; Ήταν 25% το 1929 στις ΗΠΑ με τη Μεγάλη ϋφεση μετά το Κραχ του 1929. Μέχρι και συσσίτια θα δούμε, εννοώ επιπλέον.

      Και αν λέει ο Λοβέρδος 21% και ξεφύγει λίγο ακόμα, μπορεί να σκαρφαλώσει και στο 30%.

      μετά, δεν υπάρχει ορίζοντας προβλεψιμοτητας γιατο τι θα συμβεί στον τόπο. Όλα θα παίζονται. Μεταξύ των οποίων και ένα μεταναστευτικό κύμα ελλήνων προς τη Δύση, που θα αποψιλώσει πνευματικά τη χώρα.

      Οριστικά.

      Γιατί να μην φύγει λοιπόν;

      Εαν πέσει η σκεπή και μας πλακώσει, θα είναι ο μόνος που δεν θα υποστεί κατακραυγή.

      Αυτά που έπαθε η ΝΔ Χ 100... σε περίπτωση αποτυχίας. (Το ΠΑΣΟΚ επίθσης δεν θα έχει απέναντι του... ΠΑΣΟΚ για δικαιολογία).

      Και, πιθανώς, για να επιζήσουν πολιτικά, να κόψουν και τις πολλές λαμογιές. Προσωρινά.

  18. yangoolas avatar
    yangoolas 15/01/2010 15:03:01

    Ανδρέα Λ.

    Αν βγείς και πεις τι γίνεται, την έβαψες.
    Αν κάτσεις ήσυχος θα σε ταχτοποιήσουν σε κάποια καλή θέση

  19. karenin avatar
    karenin 15/01/2010 15:04:12

    Σύμφωνα με τα τελευταία γκάλοπ, η Ν.Δ υπολείπεται του ΠΑΣΟΚ 17 μονάδες. Πράγμα που δείχνει πως οι ψηφοφόροι της Ντόρας δεν έχουν ενσωματωθεί ακόμη στην νέα Ν.Δ του Α. Σαμαρά. Ο ψυχραιμία έχει τα πιο εύστοχα σχόλια για το θέμα, αλλά και αυτόν τον έχετε γεμίσει ενοχές σαν μη Σαμαρικό.
    Ομως η τύχη αρχίζει να χαμογελάει στην Ν.Δ, γιατί όπως φαίνεται επανέρχεται στην εξουσία μέσω κυβέρνηση εθνικής ενότητας .

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ karenin 15/01/2010 15:18:33

      ναι... τελικά χρειαζόμαστε δύο νέα κόμματα.

      Το κόμμα των σοβαρών εντίμων, φιλολαϊκών, φιλελλήνων, κοινωνικα ευαίσθητων, υπέρ του κεφαλαίου κλπ κλπ

      Το κόμμα των ασόβαρων, λαμογιών, ψευτών, κρατικοδίαιτων, φιλοπακιστανών, κατά του κεφαλαίου, λέμε άσπρο και εννοούμε μάυρο

      Προτείνω στους σχολιαστές να φτιάξουν τα δύο αυτά κόματα από γνωστούς πολιτικούς

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ karenin 15/01/2010 20:44:30

      17 μονάδες υπολείπεται το IQ μας που ασχολούμαστε με τις δημοσκοπήσεις αυτές...

  20. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 15/01/2010 15:27:53

    Δυστυχώς στην Ελλάδα μας κυβερνάνε μέσω δημοσκοπήσεων και ΜΜΕ.

    Η Βουλή και Δημοκρατία μας έχει γίνει μαγαζάκι ολίγων και εμείς οι πελάτες τους που τους πληρώνουμε.

    Προσωπική άποψη, που να τη κάνει και πράξη, έχει κανείς στην Ελλάδα σήμερα ή έχουμε καταντήσει αμερικανάκια που πολεμάνε για την ελευθερία της USA στην Ασία;

  21. Orestios avatar
    Orestios 15/01/2010 15:36:09

    Ο Λοβέρδος όχι μόνο δεν απασφάλισε, αλλά παίζει τέλεια το παιχνίδι του διαφωνούντα προκειμένου να καμφθούν οι ανησυχίες του κόσμου με το να τον κάνει να πιστεύει πως νοιάζεται για αυτόν. Ο μόνος για τον οποίο ενδιαφέρεται είναι ο εαυτός του και πως θα εξασφαλίσει χρήματα που δεν θα περνούν πρώτα από την δικαιοδοσία του ΥΠΟΙΚ. Αυτό για να μην αυταπατάσθε. Είναι υποστηρικτής της Κυβέρνησης και κάνει ότι περνά από το χέρι του για να εφαρμόσει τις εντολές που έχει. Αν ήθελα να διαμαρτηρηθεί θα αντιδρούσε στην χρηματοδότηση των ιδρυμάτων με ποσά εξωφρενικά για αδιαφανείς σκοπούς.
    Ουσιαστική διαφοροποίηση δεν βλέπω. Εκείνο που διαπιστώνω είναι μια αήθη επίθεση στους Έλληνες με πρόσχημα το οικονομικό και τελικό στόχο να καμφθολυν οι όποιες τωρινές, αλλά και μελοντικές, αντιδράσεις με νόθευση της δημοκρατικής του έκφρασης διαμέσιυ την χορήγησης ιθαγένειας σε Πακιστανοαφγανοσουδανους. Αυτά.

  22. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 15/01/2010 15:49:39

    Έχομεν, λοιπόν, όλες τις δυνατές προβλέψεις:

    • Κατάρρευση του ΓΑΠ και του ΠΑΣΟΚ μέχρι το Μάρτη – άρα κυβέρνηση Σαμαρά
    • Συγκυβέρνηση προ των πυλών – άρα κατάργηση των τεχνητών διαφορών των δύο μεγάλων κομμάτων και δικαίωση Παπαρρήγα
    • Εκλογές (εδώ υπάρχουν ΚΑΙ διαφορετικές ημερομηνίες για ποκιλία) – άρα και αλλαγή των συσχετισμών στη Βουλή: από οριακή αυτοδυναμία ΠΑΣΟΚ μέχρι νίκη της ΝΔ
    • Κατάρρευση του κοινωνικού συστήματος με ανεργία 30% και μετανάστευση των Ελλήνων - άρα κατάληψη της χώρας από τους μετανάστες ή τους Γερμανούς ή τους Κινέζους
    • Επανάκαμψη του ΚΚ – και άρα δικαίωση του ευφυούς πολιτικού που δε δέχτηκε να κυβερνήσει μετά τον Οκτώβρη
    • Επάνοδο της δραχμής – και άρα επιβεβαίωση των κρυφών πόθων ορισμένων για απαλλαγή από τον ευρωπαϊκό ζυγό
    • Κλπ, κλπ, κλπ. - και άρα κλπ, κλπ, κλπ.

    Μια δυνατότητα για να "παγώσουν" και να μην επεκταθούν τα σενάρια είναι να κωδικοποιηθούν και να αντιστοιχηθούν με τις σχετικές αποδόσεις που θα δώσει η «κυβέρνηση» των αντινέων. Και μετά ποντάρουμε: κάποιοι, οι νικητές, θα τη σκαπουλάρουν έτσι και από την οικονομική κρίση, οι υπόλοιποι σ΄αυτή την ωραία «κυβερνοχώρα» θα πληρώσουν το μάρμαρο – όπως συμβαίνει σε κάθε χώρα, εξάλλου.

    Αλλά, φευ! Εκεί που λες, δε μπορεί θα το καταλάβουμε και θα περιορίσουμε τη φαντασία μας, νάσου και η αναδρομική αυτοκριτική και τα πρωθύστερα σενάρια για το τί έφταιξε στη «λογική» της ιστορίας και απέτυχε η ΝΔ του ΚΚ! Σε μια ανάρτηση για το Λοβέρδο, μάλιστα ...

    Μάλλον περνάμε ωραία σε τούτη την «κυβερνοχώρα» κι ας μη βιαστεί κανείς να «μας» καλέσει να σοβαρευτούμε. Γιατί το μεγάλο μας ταλέντο ως Ελλήνων σχολιαστών είναι η δημιουργική καταστροφολογία.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ antiathlitikos 15/01/2010 16:03:14

      @antiathlitikos πες μας κάτι δημιουργικό.
      Κρίσεις και σχόλια ξέρουν να κάνουν όλοι.
      Μόνο που οι κρίσεις και τα σχόλια γίνονται επί ενός δεδομένου. Δημιούργησε κάποιο δεδομένο και άφησε εμάς να το σχολιάσουμε.
      Αν παρατηρήσεις δημιουργική καταστροφολογία κάνε παρέμβαση.
      Μη κρίνεις εξ ιδίων τ' αλλότρια και αν δεν έχεις κάτι να προσφέρεις μη περιμένεις να σου δίνουν και πολλοί σημασία.

      Προφανώς εσύ είσαι φερόμενος ως αντιαθλητικός, αλλά και εγώ αντέχω το "βρώμικο" παιχνίδι!

    • donaE avatar
      donaE @ antiathlitikos 15/01/2010 16:07:18

      Η αληθεια ειναι ανακουφιστικη εμπειρια.Και η διερευνηση της αληθειας ακομα περισσοτερο.Δεν σε καταλαβαινω.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ antiathlitikos 15/01/2010 16:35:25

      Μια που έχεις σχέση με τ' αθλητικά σου έχω μια ποδοσφαιρικο-πολιτική άσκηση, ελπίζοντας να κατέχεις από ποδόσφαιρο.

      Φίλαθλοι = Ψηφοφόροι
      Παίκτες = Ανώτεροι Διοικητικοί Δημόσιοι Υπάλληλοι
      Προπονητής & Βοηθοί = Πρωθυπουργός & υπουργοί δηλ. Κυβέρνηση
      Ιδιοκτήτες Ομάδας = Μεγάλα συμφέροντα ή κέντρα πραγματικής εξουσίας

      Ερωτήσεις:

      1. Αν οι παίχτες δε γουστάρουν μπορεί ο προπονητής να πετύχει τους στόχους;

      2. Αν υπάρχει πρόβλημα στην ομάδα ο ιδιοκτήτης αλλάζει τον προπονητή ή τους παίχτες;

      3. Οι φίλαθλοι στηρίζουν τους παίχτες, τον προπονητή ή την ομάδα;

      4. Οι παίχτες, προπονητής και ιδιοκτήτες είναι συντριπτικά καλύτερα αμοιβόμενοι από τους φιλάθλους, αλλά οι φίλαθλοι εξακολουθούν να τους πληρώνουν. Γιατί;

      5. Σημασία για σένα έχει το αποτέλεσμα της ομάδας ή το ωραίο ποδόσφαιρο, ο αθλητισμός γενικότερα(και τα δύο μαζί δεν είναι αποδεκτή απάντηση για προφανής λόγους)

      6. Τι διαφορά έχει το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα από την πολιτική στην Ελλάδα;

      7. Αν πάρεις τις 4 ισότητες και κάνεις όλους τους πιθανούς συνδιαμούς τα τελευταία 50 χρόνια, πόσο κοντά θα πέσεις στο να εξηγήσεις την πολιτική των κομμάτων στην Ελλάδα με βάση την εξέλιξη του ποδοσφαίρου επίσης στην Ελλάδα;

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ antiathlitikos 15/01/2010 16:40:36

      Αγαπητέ τυχαίε, δεν ξέρω γιατί ταράχτηκες από τον αυτοσαρκασμό. Εσύ δεν περνάς ωραία σ΄αυτήν εδώ την κυβερνοχώρα; Ή μήπως ο σχολιασμός και η κριτική είναι συνδεδεμένα μόνο με τις δημιουργικές προτάσεις και καθόλου με την άρνηση και την καταστροφολογία; Σε κάθε περίπτωση ούτε από κανέναν ζήτησα να μου δώσει σημασία ούτε τα σχόλιά μου εδώ χαρακτηρίζονται από «αντιαθλητικότητα» και άρνηση.

      Αγαπητή donaE, συμφωνώ απολύτως με την ανακούφιση που προσφέρει η αναζήτηση της αλήθειας. Σ΄ένα χαοτικό σύστημα σαν το διαδίκτυο η αναζήτηση αυτή γίνεται μάλιστα με και μέσα σε πολύ μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας. Μόνο που κάποια στιγμή θέλεις να παγώσεις την ασταμάτητη ροή πληροφορίας και απόψεων και να πάρεις μιαν ανάσα. Να δεις με ψυχραιμία και από απόσταση ό,τι σε έχει κατακλύσει και να πας παρακάτω. Το αν αυτό αφορά και τους άλλους είναι πάντα ένα θέμα ...

      Και αγαπητέ τυχαίε, ευχαρίστως θα απαντήσω στις ερωτήσεις σου!

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ antiathlitikos 15/01/2010 16:48:48

      1. Ασφαλώς όχι!
      2. Τον προπονητή!
      3. Την ομάδα!
      4. Γιατί είναι άρρωστοι!
      5. Ασφαλώς το ωραίο ποδόσφαιρο, (αλλά είμαι και γαύρος).
      6. (Σχεδόν) καμμία, δυστυχώς!
      7. Δε νομίζω πως θα πέσεις πολύ κοντά, παρά τα αντιθέτως πιστευόμενα. Παρ΄όλα αυτά σου αφιερώνω ένα απόσπασμα από κάτι που έγραψα μόλις προκριθήκαμε στο Μουντιάλ:

      «...Κι επειδή η τύχη παίζει πάντα σημαντικό ρόλο στη ζωή – κι ο Όθωνας ο Β΄τη διέθετε σε προνομιακή ποσότητα – οι Δημόσιοι Υπάλληλοι εκλήθησαν να αντιμετωπίσουν την αστειότητα κάποιων Ελβετοϊσραηλινολεττονών δεύτερης κατηγορίας και έκλεισαν αεροπορικά εισιτήρια για Κέιπ Τάουν πριν ακόμη κι από Ισπανία, Αγγλία, Ιταλία και κάτι άλλες παρακατιανές δυνάμεις. Εκεί όμως η για ακόμη μια φορά επανακάμψασα φυλετική κατάρα της υποτίμησης και του αράγματος λειτούργησε καταστροφικά. Και παρά την αμέριστη συμπαράσταση του Μεγάλου Δουκάτου η δεύτερη θέση ήταν το μάξιμουμ.

      Προς στιγμή η κριτική στη νέα δομή παροξύνθηκε. Οι πράσινοι Διόσκουροι ήρθαν στα χέρια. Η Δημοσιοϋπαλληλία κλονίστηκε και επεβάλλετο κάποια αποκρατικοποίηση. Μας είχε στριμώξει άγρια και η ΕΕ για το χρέος και έπρεπε να βρεθεί λύση επειγόντως: τα ημίμετρα εκτάκτων εισφορών και περικοπής δαπανών δεν έφταναν. Και τότε ο Όθωνας ο Β΄ανέσυρε από το Βασιλικό του αυταρχικό παρελθόν το σύνθημα που τον είχε κρατήσει και παλαιότερα στην εξουσία: ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ! Και ταξιδέψαμε Αθήνα – Κίεβο χωρίς παίκτες του μεσαίου χώρου! Εκεί η συμβολή του πολιτικού σκηνικού υπήρξε καταλυτική. Και τα κομμάτια μαζεύτηκαν με αντικεντρώα πλατφόρμα: ο Σαμαράς ανέλβε να διαλύσει τα συστήματα που εδράζονται αφελώς σ΄αυτό τον κεντρώο χώρο και να πασσάρει στον Σαλπιγγίδη. Και ω του θαύματος, όπως συνέβη και με τον άλλο Σαμαρά, τον Αντώνη, η βάση του συστήματος έγραψε μιαν ακόμη σελίδα δόξης. Και τα εισιτήρια για Κέιπ Τάουν δεν ακυρώθηκαν .

      Τί να πει κανείς; Άντε καλή επιτυχία ...!

      ΥΓ: Εκτός από τα κληρονομικά του χαρίσματα βεβαίως, ο Όθων ο Β’ εχει μαζί του και στοιχεία που ιστορικά τον δικαιώνουν: η μεγάλη Βραζιλία του 82 με το καλύτερο κέντρο όλων των εποχών (Σώκρατες, Φαλκάο, Ζίκο) απέτυχε παταγωδώς στην Ισπανία, ενώ η Βραζιλία του Ρονάλντο ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΤΡΟ πήρε το Μουντιάλ της Σεούλ...»

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ antiathlitikos 15/01/2010 17:49:57

      Αδερφέ αντιαθλητικέ,
      αν εσύ αισθάνεσαι πολίτης και θιασώτης μιας κυβερνοχώρας όπως αισθάνεται ένα τηλεθεατής του καναπέ που μονολογεί δεχόμενος καταιγισμό από την ναυαρχίδα των ΜΜΕ, τώτε πάω πάσο.

      ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΕΣΑΙ!

      Δε σημαίνει όμως και ότι όλοι κάνουν το ίδιο.
      Πιθανόν οι περισσότεροι να είναι σαν εσένα. ΟΧΙ ΟΛΟΙ.

      Συμπτωματικά σήμερα διάβασα ένα κείμενο του "Μποτίλια στο Πέλαγος" και αισθάνθηκα ότι θα μπορούσα να το είχα γράψει εγώ, αν είχα αυτή την ικανότητα γραφής.

      Διαβάζοντάς το θα κατανοήσεις την "ταραχή" μου εξαιτίας του αυτοσαρκασμού σου. Δε σε γνωρίζω αδερφέ και μερικά ποσταρίσματα εδω μέσα δεν είναι δυνατόν να "προδώσουν" τον χαρακτηρα και την συμπεριφορά των συγγραφέων τους!
      .
      ...http://bostopel.blogspot.com/2009/12/blog-post_12.html

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ antiathlitikos 15/01/2010 18:25:45

      @antiathlitikos για την απάντηση στην "άσκηση".
      Δε καταλαβαίνω τι θέλεις να πείς με το ΚΕΝΤΡΟ(μάλλον τίποτα) αλλά η Ιταλία που κέρδισε τη Βραζιλία το 1982 το πήραν με το ΚΕΝΤΡΟ και ας ήταν ενισχυμενοι επιτετικά όπου τους βοηθούσαν οι Ρώσσοι, για να χρησιμοποιήσω και τον σαρκασμό σου.

      Τώρα πρόσεξε τις απαντήσεις και πες μου που διαφωνείς, αλλά σε κανονικό λόγο, διότι τον αυτοσαρκαστικό σου δεν είμαι ακεκπαιδευμένος να τον παρακολουθώ, ακόμα.

      1. Μπορούσε ο ΚΚ να κυβερνήσει με ΠΑΣΟΚΟΥΣ παίχτες; - Απάντησες ΟΧΙ και είναι σωστό

      2. Τα κέντρα εξουσίας αλλά ζουν τις κυβερνήσεις - Σωστή απάντηση

      3. Οι ψηφοφόροι στηρίζουν την ομάδα δηλαδή και τα 4 μέρη τον αυτό τους, τους δημοσίους υπαλλήλους, τις κυβερνήσεις και τα κέντρα εξουσίας - Σωστή απάντηση

      4. Οι ψηφοφόροι είναι άρρωστοι - Σωστή απάντηση

      5. Στους ψηφοφόρους αρέσει το θέαμα και ΕΛΠΙΖΟΥΝ ότι κάποτε κάποια ΟΜΑΔΑ θα τους το προσφέρει. Στην ΟΜΑΔΑ συμετέχουν και οι ίδιοι που είναι και άρρωστοι! - Σωστή απάντηση

      6. Εφόσον στο ποδόσφαιρο είμαστε ψιλομέτριοι το ίδιο είμαστε και στη πολιτική. Στο ποδόσφαιρο όμως πήραμε ένα ευρωπαικό τίτλο ενώ στη πολιτική μάλλον θα μας πάρουν όλους τους εγχώριους τίτλους ιδιοκτησίας και την Ελλάδα μαζί! - Λάθος απάντηση κατά το ήμιση.
      Στο ποδόσφαιρο έχουμε καλύτερα αποτελέμστα από την πολιτική!
      Φαντάσου πόσο χαμηλά είμαστε....

      7. Προφανώς η μη απάντηση προέκυψε από την πολυπλοκότητα των συνδιασμών. Αν όμως απαντούσες χρησιμοποιώντας τις προηγούμενες 5 απαντήσεις σου, τότε θα είχε απαντήσει ολόσωστα και στο 7!


      Αν καταφέρεις να βρείς ποιά είναι τα μεγάλα συμφέροντα ή κέντρα πραγματικής εξουσίας με τα οποία είσαι στην ίδια ομάδα και τα εξυπηρετείς, τότε μπορεί και ν' αλλάξεις ομάδα!

      Εξαιρείσαι αν ψηφίζεις λευκό, δε ψηφίζεις καθόλου ή δε μένεις στην Ελλάδα(το 3ο το θεωρώ και πιο πιθανό).

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ antiathlitikos 18/01/2010 12:10:31

      Αγαπητέ τυχαίε,

      Κανείς δε γνωρίζει κανέναν εδώ μέσα – εκτός από εξαιρέσεις, από τις οποίες όμως εξαιρούμαι. Το τί εικόνα σχηματίζει για τους άλλους ή τουλάχιστον για όσους τον ενδιαφέρουν είναι προσωπική κι απόλυτα σεβαστή υπόθεση. Από κει και πέρα επίσης ο καθείς επιλέγει στην αντιπαράθεση επιχειρημάτων ή συνθημάτων να συνυπολογίζει ως προκατάληψη κι αυτή την εικόνα του για τον άλλον. Εγώ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ! Όποιοι άλλοι το επιλέγουν με γειά τους και χαρά τους. Δεκτόν.

      Δες πόσες προκαταλήψεις συνόδευσαν τα σχόλιά σου: είμαι μάλλον άσχετος περί τα αθλητικά, είμαι αυτοψυχοθεραπευόμενος του καναπέ, δεν προδίδω το χαρακτήρα μου, μάλλον δε μένω στην Ελλάδα, είναι δυνατόν ν΄αλλάξω ομάδα (!) Κι επειδή σιχαίνομαι την ηθικολογία τις αποδέχομαι ως αναπόφευκτες και προσπαθώ να τις εξουδετερώσω ή απλώς να τις αγνοήσω – όταν γίνεται – για να πάω παρακάτω.

      Παρακάτω λοιπόν:

      1. Περί κέντρου: είναι δεδομένο το παρωχημένο της έννοιας τόσο στην πολιτική (όπου καλό είναι να ομιλούμε για μετακινούμενους ψηφοφόρους, φιλελεύθερους της μιας ή της άλλης απόχρωσης κλπ) όσο και στο ποδόσφαιρο (όπου μιλάμε πλέον για διάταξη, σύστημα κοκ). Αλλά η έννοια ως επίμονη και διευκολύνουσα τη συνεννόηση παραμένει στο λεξιλόγιο και μας παιδεύει. Ο ΚΚ (και ο Λούλης) στοχοποίησαν τον μεσαίο χώρο, οι αθλητικογράφοι ως εκφραστές κοινών τόπων ή της «κοινής γνώμης» ζητούν από τον Κόκαλη να πάρει παίκτη του κέντρου. Όταν λοιπόν ομιλώ περί κέντρου "κάτι" εννοώ όπως εξάλλου κι εσύ αναφερόμενος στους Ιταλούς του 82. Αναφέρομαι λοιπόν : Α. Στο ότι με την Ουκρανία παίξαμε με δύο μόνον κεντρώους παίκτες και την ασίστ έδωσε ένας επιθετικός. Β. Στο ότι η κεντρώα τετράδα Σώκρατες – Φαλκάο – Ζίκο – Έντερ δεν είχε καμμία σχέση με την αντίστοιχη: Οριάλι – Ταρντέλλι – Αντονιόνι –Κόντι. Γ. Στο ότι κανένας δε θυμάται ούτε έναν παίκτη κέντρου στη Βραζιλία της Σεούλ (και μη μου πεις τον Ριβάλντο που έπαιζε δεύτερος επιθετικός). Δ. Στο ότι ο Σαμαράς (ο Αντώνης) κέρδισε την αρχηγία με σύνθημα «δεν ασχολούμαστε με τον μεσαίο χώρο αν δε συμμαζέψουμε πρώτα τα του (δεξιού μας) οίκου».

      2. Περί ομοιοτήτων πολιτικής – ποδοσφαίρου: απάντησα κατά τη γνώμη σου λάθος στις δύο τελευταίες ερωτήσεις. Διαφορετική η άποψή μας. Τίποτε το απροσδόκητο. Το 2004 ήταν κατά τη γνώμη μου μια πειρατεία με Γερμανό καπετάνιο – μια κατ΄εξαίρεση επιτυχία. Το αντίστοιχο πολιτικό σκηνικό (για να μπορεί να υπάρχει σύγκριση) θα απαιτούσε αντάρτικο, ανυπακοή και κομματική πειθαρχία (γραμμή ΚΚΕ σα να λέμε). Τέτοιο πράμα δεν υφίσταται. Είμαστε όντως πολύ χαμηλά και στα δύο, αλλά δε μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα για το επίπεδο και την πιθανή αλληλοσυσχέτιση, όσους συνδυασμούς κι αν κάνουμε. Άλλα αντιπαραδείγματα αδυναμίας μονοσήμαντων αλληλοσυσχετίσεων: Οι ανατολικογερμανίδες αθλήτριες με πολύ ντόπα και προπόνηση σάρωναν τα πάντα την ίδια στιγμή που ο Χόνεκερ τρέκλιζε: εδώ η σχέση αθλητικών υπερεπιδόσεων και πολιτικοκοινωνικής «προόδου» είναι αντιστρόφως ανάλογη. Οι αμερικάνοι, οι εμίρηδες κι οι γιαπωνέζοι όσα χρήματα κι αν ξοδέψουν δεν πρόκειται να φτιάξουν ποδόσφαιρο, τους λείπει παντελώς το πιο απαραίτητο (ακόμη) στοιχείο: η παράδοση.

      ΥΓ: Όσο για τον ΚΚ και τους «πασόκους»: ο Βεγκέρ κατάφερε να φτιάξει την πιο θεαματική ομάδα χωρίς άγγλους παίκτες ... Πήρε και κάτι τίτλους μα το κυριότερο, κατέστησε την Άρσεναλ την πιο κερδοφόρα ποδοσφαιρική επιχείρηση της Ευρώπης.

  23. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 15/01/2010 15:57:18

    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

    Αντιγράφω από το blog μου

    Κυβέρνηση εθνικής ενοτητας σημαίνει:

    1. Πρωθυπουργός Εθνικής Ενότητας, μη πολιτικός κατά προτίμηση
    2. Κανένας βουλευτής υπουργός ή υφυπουργός εκτός από τους δυο αρχηγούς ως αντιπροέδρους.
    3. Μη πολιτικοί Δήμαρχοι, κοινής αποδοχής στους μεγάλους και μεσαίους δήμους και Νομούς.
    4. Κοινή δράση με ορίζοντα δεκαπενταετίας.
    5. Αλλαγή του Συντάγματος, με σκοπό την θέσπιση δημοψηφισμάτων ως άμυνα σε καταχρήσεις από τα συγκυβερνώντα κόμματα
    6. Εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας από το λαό. Πρόταση σε κοινά αποδεκτά πρόσωπα από την επιστημονική - καλλιτεχνική ομογένεια.

    Κοινωνικά Μέτρα:

    1. ΑΣΕΠ για τα πάντα
    2. Πρόσκληση 30.000 ανδρών εργατών από την Αϊτη, για τέσσερα χρόνια, (και) ως δείγμα ευγνωμοσύνης στην Αϊτή για την αναγνώριση του ελληνικού κράτους το 1821 με σκοπό την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
    3. Ποινικοποίηση σε βαθμό κακουργήματος, για τον εργοδότη μόνο, της μαύρης εργασίας - σκλαβιάς και δη της αγροτικής.
    4. Μεγάλα προγράμματα κρατικών δημόσιων έργων υποδομής ιδίως στο Αιγαίο και τη Θεσσαλονίκη, με σκοπό την τουριστική ανάπτυξη και προβολή της χώρας. Ένταξη σε αυτά και και όλων των λαθρομεταναστών που μένουν στην ελλάδα πάνω από ένα χρόνο (με σκοπό την κυκλική μετανάστευση για την αδιάκοπη μεταφορά τεχνογνωσίας και χρημάτων στις πατρίδες τους).
    5. Διαφανής νόμος για την ιθαγένεια βασισμένος σε ατομική επιθυμία μετά τα 18 αλλά και κατάργηση του χαρατσιού για τα παιδιά των μεταναστών και τους ίδιους. Οι μετανάστες θα υποβάλλουν φορολογική δήλωση.
    6. Πλήρης καταπολέμηση του δουλεμπορίου (αλλά με τρόπο που να μην γεννά βυθίσεις πλοίων, δηλ. όχι με καταδίωξη πέραν ενός ορίου) και θέσπιση νόμων που να αποθαρρύνουν το εμπόριο ψυχών, με Συνταγματική τροποποιήση, καθιστώντας απολύτως και μόνιμα αδύνατη την απόκτηση ιθαγένειας για όποιον εισέρχεται πλέον παράνομα στη χώρα ή πλέον γεννηθεί εδώ, ακόμα και εαν κάνει παιδί εδώ, με εξαίρεση όσους υπόκεινται σε καθεστώς ασύλου. Όχι απο ρατσισμό αλλά για να αποθαρρυνθεί το δουλεμπόριο και ιδίως των γυναικών, που θα επεκταθεί τρομκατικά σε άλλη περίπτωση. Με ψυχές δεν γίνονται πειράματα. Το 95% των ασιατών λαθρομεταναστών είναι αντρες. Ακόμα και εαν συνεχιστεί μια ροή, πρέπει να παραμείνει σε αυτό και μεγαλύτερο ποσοστό, διότι οι γυναίκες και δη οι έγκυες είναι πιο αδύναμες και πολλές θα πεθαίνουν στο ταξίδι. .
    7. Βελτίωση του καθεστώτος πολιτικού ασύλου και σημαντική επέκταση του.
    8. Κίνητρα επιστροφής και ενίσχυση των ξένων μεταναστών να ξεκινήσουν επιχειρήσεις στον τόπο τους οι οποίες θα έχουν συμβάσεις με το ελληνικό υπουργείο γεωργίας και άλλους τομείς της πρωτογενούς και δευτρεογενούς οικονομίας.

    Οικονομικά μέτρα:


    1. Αφορολόγητο σε κάθε επιχείρηση που θα ξεκινά ομογενής από την Αμερική ή την Αυστραλία και αφορολόγητο για μια εικοσαετία σε κάθε ομογενή που θα επανεγκαθίσταται στην Ελλάδα.
    2. Θέσπιση κατώτατου ορίου αμοιβής και πλαφόν αμοιβής για όλες τις τεχνικές εργασίες με υποχρεωτική παράθεση αποδείξεων.
    3. Αίτηση εξαίρεσης από τους περιορισμούς της κοινής αγροτικής πολιτικής
    4. Υποχρεωτική πρόσληψη 70% Ελλήνων πολιτών σε όλες τις οικοδομικές και αγροτικές εργασίες για να χτυπηθεί το μαύρο χρήμα και η λαθρομετανάστευση (όχι οι άνθρωποι, η κατάσταση)και να δημιουργηθούν οι προυποθέσεις για μια μνόνιμη και βιώσιμη ελληνική εργατική – αγροτική τάξη. Όλοι οι μισθοί θα είναι επιδοτούμενοι και (λαμβάνοντας πρόνοιες ώστε να μην προκαλέσει αθέμιτοανταγωνισμό με τις προηγούμενες επιχειρήσεις) ο νόμος θα ισχύσει μόνο για προσλήψεις που θα γίνουν από τούδε και πέρα (ώστε να προστατευτούν οι μετανάστες που ήδη δουλεύουν).
    5. Αφορολόγητο σε κάθε μικρή επιχείρηση που ξεκινά εργαζόμενος 18- 40 ετών για έξι χρόνια


    Μέτρα για τους νέους

    1. Αξιοκρατία στα ΑΕΙ με κάθε δυνατό πολιτικό κόστος
    2. Ενίσχυση της γεννητικότητας με μέτρα στέγασης και φύλαξης των παιδιών
    3. Εξυγίανση του τύπου και παύση λειτουργίας καναλιών που δεν αποπληρώνουντα χρέη. Η Ελλάδα αντέχει οικονομικά μόνο 2 ιδιωτικά κανάλια.

    Αυτά, για αρχή

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Giorgos_T 15/01/2010 16:28:54

      Πολύ καλές προτάσεις οι κοινωνικές, οι προτάσεις για τους νέους και την ενίσχυση της γεννητικότητας της Ελληνικής οικογένειας.
      Για την πολιτική εκπροσώπηση θα πρότεινα "Δημοκληροκρατία".
      Δεν είναι δική μου ιδέα, την έχω διαβάσει στο αντίστοιχο ιστολόγιο.
      Τυχαία κλήρωση από το σύνολο των ενεργών εργασιακά πτυχιούχων και μεταπτυχιούχων της πατρίδας μας, γυναικών ανδρών, με ισχύον ΑΦΜ, ηλικίας 28 και άνω, με ανάθεση αρμοδιοτήτων ανάλογη των πτυχίων τους.
      Δικαίωμα συμμετοχής στην κλήρωση των ικανών παιδιών που έχουμε αφήσει να φύγουν ή εκδιώξαμε με τον τρόπο μας στην αλλοδαπή.
      Πιο ανάξιοι απο τους τρέχοντες αποκλείεται να είναι.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Giorgos_T 15/01/2010 23:25:40

      Γιώργο φτάνουν τα μισά από αυτά. Και όχι μόνο για αρχή. Απλά φτάνουν μόνο τα μισά. Στον παπακωνσταντίνου τον "Γιωργάκη" τα είπες;

    • Γ Καισάριος avatar
      Γ Καισάριος @ Giorgos_T 16/01/2010 00:47:11

      Κυβερνηση εθνικης ενοτητας δεν λειτουργει. Περισοτερη δημοκρατια χρειαζομαστε.

      http://sindagmatiki-anatheorisi.blogspot.com/

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Giorgos_T 16/01/2010 01:02:02

      Γιώργο για το 6: πρόταση σε κοινά αποδεκτό πρόσωπο του πνευματικού κόσμου πανταχόθεν του ελληνισμού (αν ήταν δέκα χρόνια νεώτερος εγώ θα ήθελα τον Βάσσο Λυσσαρίδη)

  24. isnogood avatar
    isnogood 15/01/2010 18:06:11

    Λοβέρδος: ο μόνος σοβαρός στην 'παιδική χαρά' του ΓΑΠ.
    Άντε και ο Μπένι.
    Όλους τους άλλους και τις άλλες τους πήρε απο τα ...ΤΖΑΜΠΟ.

    Το ερώτημα όμως είναι:ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΑ ΕΦΑΠΑΞ, ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ;

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ isnogood 15/01/2010 23:47:50

      Προσεχώς. Δεν θα αργήσει.

  25. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 15/01/2010 21:10:13

    Εντωμεταξύ ο εξαφανισμένος (προφανώς από τη ντροπή του) τιραμόλα, μας έλεγε ότι αν κάνει λάθος για τον ΓΑΠ θα βγει να το αναγνωρίσει.

    Πού είναι τώρα να κάνει αυτοκριτική;

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Blimblomblim 15/01/2010 23:27:23

      Μην τον αποπαίρνεις. Κρίμα είναι. Δεν τον λυπάσαι;

  26. Me the Greek avatar
    Me the Greek 15/01/2010 23:43:19

    @Archaeopteryx

    "την καταστροφή τοπίου, την στενοχώρια απώλειας μια κορυφογραμμής, τον θόρυβο, την αισθητική, αλλά μήπως ξέρεις εσύ πόσο κάνουν αυτά?"

    Πόσο κάνουν? Οι κορυφογραμμές είναι η ζωή μας και οφείλουμε να τις παραδώσουμε όπως τις βρήκαμε στις επόμενες γενιές.

    Δεν έχω ασχοληθεί πολύ, λίγα πράγματα και όμως τρόμαξα. Που αποσκοπούν, γιατί δεν αναφέρουν τις τόσο κακές επιπτώσεις που θα έχουν στο περιβάλλον.

    Γιατί κανείς δεν αντιδρά? Και γιατί για χάρη κάποιων θα πρέπει να τις υποστούν κι όλοι οι άλλοι?

    • Me the Greek avatar
      Me the Greek @ Me the Greek 15/01/2010 23:49:01

      Αληθεύουν αυτά;

      Το σύνολο των πύργων και των υποδομών που συνοδεύουν απαραιτήτως τις αιολικά πάρκα κατασκευάζονται σε σημαντικές φυσικές περιοχές, έχει σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στη χλωρίδα και την πανίδα. Κάθε σταθμός απαιτεί την κατασκευή των δρόμων, έργα τέχνης, εκσκαφές για την τοποθέτηση καλωδίων, μετασχηματιστή σταθμούς (ένα για κάθε πύργου, κ.λπ.). Έργα που πρόκειται να διαταράξει σοβαρά την ισορροπία των οικοσυστημάτων και ως αποτέλεσμα την καταστροφή ολόκληρων κοινοτήτων των φυτών και των ζώων

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Me the Greek 15/01/2010 23:53:53

      Δεν πειράζουν ρε φίλε αυτά που λές. Σημασία έχει πως τα διάφορα ΛΑΜΟΓΙΑ θα ενθυλακώσουν κάποια δις. Αυτό μετράει. Τι νομίζεις; Που ζείς;

  27. Me the Greek avatar
    Me the Greek 16/01/2010 00:00:38

    Δεν πειράζουν; Που ζω; Στην Ελλάδα και νομίζω πως αρκετή καταστροφή έχει υποστεί.
    Και μην είσαι τόσο σίγουρος.

    Εδώ οι άνθρωποι κάτι έχουν πάθει και δεν αντιδρούν. Σε αλλες χώρες η αντίδρασή τους ήταν και είναι πολύ δυναμική.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Me the Greek 16/01/2010 00:07:01

      Αυτό λέω και γώ!!!!! Συμφωνώ απόλυτα. Απλά προσπαθώ να τα πώ με λίγο χιούμορ. Δεν μας μένει και τίποτε άλλο!!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Me the Greek 16/01/2010 00:08:26

      Η greenpeace είναι πουλημένη (αγορασμένη, αναλογα από που το βλέπεις). Η WWF δεν έχω ιδέα. Η Ελληνική Ορνιθολογική αντέδρασε, αν και μυρίζομαι ότι υπήρξαν φράξιες... Το Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων Αιγαίου αντέδρασε. Είναι πολυπληθείς και οι λιγότερο οργανωμένοι και δεν έχουν κρατικά ή άλλα λεφτά ή ΜΚΟ.

      Στα σχόλια της διαβούλευσης είχε πάμπολλους λιγούρηδες που περιμένουν τα λεφτά, και πολλούς που ανιτδρούν.

      Πολλά τα λεφτά και ΠΟΛΛΗ η προπαγανδα. Πόσα χρόνια ο Σκάϊ κλαίει για τα αρκουδάκια που πεινάνε? Πόσο καιρό ανεβαίνει η στάθμη της θάλασσας στο Φάληρο και την Μύκονο (αλλα τα _αμημένα τα παραθάλασσια αρνουνται να πέσουν). Πόσο καιρό μας πιπιλίζουν το τσερβέλο ότι ο πλανήτης καταστρέφεται, έρχεται το τέλος και ΠΡΕΠΕΙ να βάλουμε αιολικά?

      Συγνώμη είμαστε και εκτός θέματος.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Me the Greek 16/01/2010 00:31:03

      archaeopteryx
      Είσαι Εντός θέματος. Πολύ ΕΝΤΟΣ!!!!
      Το πρόβλημα είναι ότι το "πώπολο" ντεν καταλαβαίνει και το χειρότερο, όλα τα "πώπολα" έχουν δικαίωμα ψήφου!!!!!
      Τι!!!!!! χρωστάμε;;;;;;;

  28. Me the Greek avatar
    Me the Greek 16/01/2010 00:17:38

    Μας μένει Πέτρο, πως δεν μας μένει. Να δείξουμε τον δρόμο σε όσους δεν τον ξέρουν και να ξυπνήσουμε όσους κοιμούνται.

    Δείτε κι αυτό.
    "Το σύνολο των πύργων και των υποδομών που συνοδεύουν απαραιτήτως τα αιολικά πάρκα κατασκευάζονται σε σημαντικές φυσικές περιοχές και έχει σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στη χλωρίδα και την πανίδα."

    Διάβασα και κάτι ακόμη και ανατρίχιασα πραγματικά. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι έλικες σπάνε και διαλύονται στον αέρα.

    Αυτά δεν πρέπει να τα μάθουν όσοι δεν τα γνωρρίζουν;

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Me the Greek 16/01/2010 00:21:38

      Αν καταφέρεις και ξυπνήσεις έστω και έναν "ιθαγενή" ψηφοφόρο, να μου τρυπήσεις τη μύτη.

  29. Me the Greek avatar
    Me the Greek 16/01/2010 00:24:42

    @ archaeopteryx

    Εκτός θέματος; Μα αυτό είναι το ΘΕΜΑ.

    Αν έκανε κι ο Φάκτωρ μια ενότητα να συζητάμε και μεις τι θα πείραζε;

  30. Me the Greek avatar
    Me the Greek 16/01/2010 00:30:13

    @ Πέτρο, εγώ ξύπνησα τρεις σήμερα. Ο ένας μου την έπεσε λίγο, αλλά τελικά έφυγε ξύνοντας την κούτρα του κι αυτός.

    φυσικά ουτ ένα "ρ" απ' το γνωρίζουν παραπάνω.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Me the Greek 16/01/2010 00:34:36

      φίλε μου Me the Greek
      Μακάρι, αν το κατάφερες!!!
      Το προσπαθώ κι εγώ κάθε μέρα. Πολύ δύσκολο να ξυπνήσουν!!!

  31. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/01/2010 12:38:38

    @ antiathlitikos
    Ιστορικα τις δυο προηγουμενες φορες που εχασε η ΝΔ (1981,1993)εγινε το εξης :
    βγηκε ενας καθαροαιμος δεξιος για να ανασυνταξει το στρατευμα και να κρατησει τα μποσικα (Αβερωφ,Εβερτ) αυτος εχασε τις επομενες εκλογες αλλα ηδη ειχε σταθεροποιησει την κατασταση και μετα ηλθε αλλος (Μητσοτακης,Καραμανλης) που βοηθουσης και της φθορας της εξουσιας του ΠΑΣΟΚ προελασε προς το κεντρο ή το μεσαιο χωρο.
    Η εκλογη "καθαρου" δεξιου μετα απο ηττα ειχε και εκτονωτικο χαρακτηρα των εσωτερικων εντασεων που ειχαν δημιουργηθει καθως στην τελευταια φαση πριν τη πτωση (Ραλλης και διευρυνση το 1980,Μητσοτακης το 1993) για να κρατηθει η ΝΔ το επαιζε πολυ φιλελευθερη περαν του δεοντος για πολλους.
    Τωρα αν θα γινει το ιδιο δεν το ξερω,εννοειται οτι αν το πω θα κατηγορηθω ως "υπονομευτης" αν και εχω ψηφισει ολους αυτους που ανεφερα πιο πανω ανελλιπως.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ ψυχραιμια 18/01/2010 13:03:44

      Αγαπητέ ψυχραιμία,

      Δεν είναι θέμα υπονόμευσης αλλά «απλής» ανάγνωσης των ιστορικών δεδομένων. Και η ανάγνωση είναι σωστή! Παραδόξως, βέβαια, ο Σαμαράς έχει το ίδιο πρόβλημα που είχε ο Μητσοτάκης στην αντίστροφη πορεία του: αυτός πρέπει τώρα να κερδίσει το κόμμα, τα στελέχη και τους ψηφοφόρους του στη φάση της επανασυσπείρωσης. Για πολλούς απ΄αυτούς παραμένει ένα ξένο σώμα (αντίθετα από Αβέρωφ – Έβερτ), που τώρα για πρώτη φορά μιλάει στην «ψυχή» της παράταξης, κάτι που οι προηγούμενοι δεν το είχαν ανάγκη. Αυτό φαίνεται ότι δεν κατανοείται από πολλούς «βιαστικούς» της άμεσης επανάκαμψης στην εξουσία, γι αυτό και τα μελλοντολογικά σενάρια που βλέπουν εδώ το φως έχουν πολύ κοντό ορίζοντα. Ο ίδιος ο Σαμαράς μοιάζει αντίθετα αυτό να το συνειδητοποιεί και χαράζει μια γραμμή με διπλό στόχο: επιλογή θεμάτων στα οποία η αυστηρή «δεξιά» κριτική θα πετύχει την ανασύνταξη με ταυτόχρονη εξουδετέρωση του ΛΑΟΣ – συναινετική προδιάθεση τουλάχιστον στα οικονομικά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.