#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/08/2010 14:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απαράδεκτο copy – paste του antinews.gr.



To Lavraki.gr κάνει ένα πολύ….πρωτότυπο copy- paste του antinews.gr. και άλλων. Όχι μόνο αναδημοσιεύει αυτούσια τα κείμενα μας, χωρίς να αναφέρει πηγή προέλευσης, αλλά αναδημοσιεύει και τα …. σχόλια. Τα οποία προφανώς παίρνει αυτούσια απο το RSS γι αυτό και αναδημοσιεύονται εκεί άλλα ντ΄ άλλων.

Πρόκειται για απαράδεκτη τακτική η οποία παρακαλούμε να σταματήσει αμέσως , διαφορετικά θα το θεωρήσουμε κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας του antinews.gr.

Φυσικά ο καθένας έχει δικαίωμα να αναδημοσιεύσει τα κείμενα του antinews.gr. , αρκεί να αναφέρει την πηγή. Όπως δηλαδή κάνουν εκατοντάδες μπλογκς σε όλη την Ελλάδα τα οποία και ευχαριστούμε για την τιμή που μας κάνουν

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 24/08/2010 15:03:44

    αφήστε τα παιδιά να χαρούν ότι κάτι κάνουν

  2. thespieys avatar
    thespieys 24/08/2010 16:07:14

    Ακόμα και το παραπάνω αναδημοσίευσαν επι λέξη!!! χαχαχαχα!

  3. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 24/08/2010 16:51:12

    δυστυχώς ένα από τα site-διαφημιστές.

    το πόσο αυτοματοποιημένη είναι η διαδικασία του κλεψίματος φαίνεται και από το γελοίο αποτέλεσμα της αναδημοσίευσης αυτού του ίδου post. Ούτε που τα κοιτάνε! αρκεί να πέφτουν τα φράγκα από τις διαφημίσεις. Εγώ λέω να γίνει άμεσα καταγγελία, να τελειώνουμε με τα σκουπίδια.

  4. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 24/08/2010 16:55:15

    lol

    Δημοσίευσαν μέχρι κι αυτή την ανάρτηση.
    Μάλλον έχουν κάτι αυτοματοποιήσει μέσω rss feed.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Θραξ Αναρμόδιος 24/08/2010 17:46:31

      Χάνονται οι υπερσύνδεσμοι όταν αυτοματοποιούνται τα feeds?
      Δε νομίζω.

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Θραξ Αναρμόδιος 24/08/2010 21:23:11

      Τι έχει αυτή η ανάρτηση αγαπητέ Θράκα;

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ μικρός οδυσσέας 24/08/2010 21:26:05

        Οδυσσέα, λέω ότι έχουν δημοσιεύσει μέχρι και ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ την ανάρτηση που τους καταγγέλει ότι δημοσιεύουν τις αναρτήσεις χωρίς αναφορά στην πηγή.

        ΘΑ

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ μικρός οδυσσέας 24/08/2010 21:27:34

        lol, το πήραν χαμπάρι και την κατέβασαν

        ΘΑ

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ μικρός οδυσσέας 24/08/2010 21:28:20

        Συγγνώμη παρεξήγησα.
        Είσαι και πολέμιος των αθλητικών και παρασύρθηκα (χαχαχα)

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ μικρός οδυσσέας 24/08/2010 21:29:48

        lol (δις), λάθος έκανα την έχουν ακόμη.

        h**p://lavraki.gr/page/3/

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ μικρός οδυσσέας 24/08/2010 21:35:24

        Το λαβράκι αγαπητοί - Χαίρε Θράξ Αρμοδιότατε - ως γνωστόν είναι υπερεκτιμημένο ψάρι αφού τρέφεται με περιττώματα και ποντικούς! Προτιμώνται οι κουτσομούρες με ουζάκι.

      • Dimi avatar
        Dimi @ μικρός οδυσσέας 24/08/2010 21:40:54

        Θραξ Αναρμόδιος Το lavraki συνεχίζει ακάθεκτο. Την ιστοσελίδα antinews "Αύγουστος και δεν είδα μια παχιά μύγα" την έχει αντιγράψει και πάλι χωρίς αναφορά στην πηγή.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ μικρός οδυσσέας 24/08/2010 21:52:42

        Δεν έχω χάσει τίποτα. Παρών αλλά σιωπών.
        Αν πιάσει κώτσους τους υποψήφιους αγοραστές ο δικηγόρος γιατί όχι?
        Έχω και κουίζ για αργότερα.

  5. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 24/08/2010 17:12:44

    Εγώ λέω να τους αφήσουμε να συνεχίσουν τις αναδημοσιεύσεις. Ακόμα κι ένας επιπλέον συνέλληνας διαβάζει τα άρθρα από εκεί και να ενημερώνεται σωστά χωρίς την προπαγάνδα των Μ.Μ.Ε είναι ένα μικρό βήμα προς την σωτηρία.

  6. TO LAVRAKI avatar
    TO LAVRAKI 24/08/2010 17:15:56

    Ρε παιδιά εδώ αυτοί μας έκλεψαν το όνομα....εσείς διαμαρτύρεστε για το post? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!!!

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/08/2010 17:33:10

    Νομιζω η φωτογραφια τα λεει ολα. ολοι βλεπουν τα οπισθια μας...

    ΠΠ

  8. Factorx avatar
    Factorx 24/08/2010 17:36:30

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ "ΛΑΥΡΑΚΙΑ" ΜΑΙΜΟΥ!!!!!
    Δεν είχαμε, δεν έχουμε και ούτε πρόκειται να έχουμε καμία σχέση με τους λογοκλόπους του
    http://lavraki.gr
    Η συμπεριφορά τους είναι επιεικώς απαράδεκτη και το καλύτερο που θα είχαν να κάνουν είναι να τα μαζέψουν και όπως ήρθαν να φύγουν!!!!


    http://tolavraki.blogspot.com/2010/08/blog-post_3454.html

  9. BlueSky avatar
    BlueSky 24/08/2010 21:33:03

    Σωστός φάκτορ.....

  10. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 24/08/2010 21:41:16

    Αντί να μελετάς τις αναρτήσεις που έχασες, κάνεις δημόσιες σχέσεις. Και τον Μπλάνκο θα δώσετε;

  11. fwteinh avatar
    fwteinh 25/08/2010 00:31:51

    εγώ πάντως σας βρήκα (το anti news εννοώ) από googlάρισμα δημοσιεύματος του lavraki.gr που με οδήγησε εδώ!
    μήπως είναι τεχνικό το θέμα και δεν το κάνουν με σκοπό?

    και δείτε και αυτό το χάλι (http://www.lifo.gr/blogs/bitsandpieces/22146), ενώ για τον "λεφτά υπάρχουν" τίποτα.